Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie :-/
Nou... Op MaDoCo zijn er nog anderen die dit probleem melden. Maar geduldig wachten tot er iets gebeurt daar in HK ofwel een belgische firmware installeren, maar dan ben ik m'n ondersteuning voor chinees/japans kwijt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:59
Bij mij werkt Windows Market Place ook gewoon, zelfs de Amerikaanse versie via een trucje met andere regio-setting en verbinding via wi-fi òf de applicatie van Chainfire.
Tot nu toe vind ik er niet veel aan hoor.

Zo net las ik wel het volgende bericht op Samsung's nieuwspagina:
Heb jij een Samsung Omnia (i900) of Omnia ll (i8000)? Browse dan nu met je telefoon naar mmm.samsung.nl en download leuke applicaties om nog meer plezier uit je telefoon te halen!

Je vindt hier gratis en betaalde Apps. Bijvoorbeeld een horoscoop of brain-trainer game, maar ook een tool om makkelijk twitter feeds te plaatsen, of lees het laatste financiële nieuws met de App van Het Financieel Dagblad. Downloaden is simpel en we breiden het aanbod aan Apps snel uit.

De application store is op dit moment een Beta (test) versie en alleen toegankelijk voor de Samsung Omnia (i900) en Omnia ll (i8000), maar binnenkort zullen ook andere Samsung toestellen terecht kunnen.

Heb je niet de juiste instellingen voor mobiel internet of wil je de Samsung Mobile site instellen als startpagina op je telefoon? Klik dan hier om de juiste instellingen snel en gemakkelijk op te sturen.
Straks maar eens even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-08 21:59
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 21:24:
[...]

Dit heb ik dus ook regelmatig, de ene keer weer niet de andere keer weer wel.
ik denk niet dat het de batterij is, want gewoonlijk is dit wel opgelost met een soft reset,
maar nu helpt zelfs dat niet meer.
Misschien dat het te maken heeft met het continu zoeken naar een wifi verbinding ofzo,
want deze kan ik dan niet meer aan zetten (bij 'draadloos beheerder' komt alleen nog maar de keuze uit: vliegtuigprofiel - telefoon - en bluetooth en dus geen wifi meer).
Bij de takenbeheer is ook niets abnormaal te zien, zowel bij de processen niet als bij het cpu gebruik.
Ik heb er ook last van gehad dat er bij draadloos beheer geen wifi meer stond, als dit het geval was deed ik gelijk een soft reset en had ik er geen last meer van, dus dat de batterij snel leeg ging had ik ook geen last van. Maar toen heb ik een ROM geinstalleerd van Modaco en nu werkt mijn Omnia II beter, ik heb ook nu de settings die ik eerst al miste bij de ROM die er eerst op zat, en mijn wifi is (tot nu toe) ook niet meer verdwenen uit draadloos beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een probleempje met de opera browser. Hij laat nu de startpagina en ook de instellingpagina 2 x zo klein zien! als ik dubbelklik om in te zoomen wordt ie nog kleiner! help !!
Ik heb van alles geprobeerd en gegoogled tot ik er gek van werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Heb enige tijd in dit draadje zitten spieken, en heb al de nodige info eruit gehaald. Dank hiervoor!
Betere youtube app op http://m.youtube.com/app
De vraag die ik hierbij heb is of het installeren hiervan meteen het oude youtube programma overschrijft?

Voorts nog een vraag: ik wil met mijn toestel naar het buitenland, maar heb geen zin om dan een i-net verbinding zonder wi-fi automatisch te laten verlopen. Ik meen me te herinneren hier te hebben gezien dat er een app is die ervoor zorgt dat GRPS, G3 ed. uitgeschakeld kunnen worden, maar ik kan deze niet meer terugvinden. Weet iemand waar ik het over heb?

En nog 1 ding: als ik bepaalde apps wil installeren, dan geeft hij aan dat ik NET framework niet heb. Waar kan ik dit ophalen, want de enige die ik momenteel kan vinden is een .msi bestand, en dat leest mijn telefoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Je bedoelt denk ik nodata.

Gebruik die zelf ook aangezien ik de telefoon met prepaid gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 09:27:
Je bedoelt denk ik nodata.

Gebruik die zelf ook aangezien ik de telefoon met prepaid gebruik.
Check, bedankt.Nodata, dat was hem inderdaad.

Voorts een navigatie vraag: Tomtom zou moeten werken. Ik heb de instructies van Megalon geprobeerd, maar het programma vindt geen satellieten. Hoe krijg ik het voor elkaar, zonder A-GPS functies te gebruiken?

En nog 1 ding: In de opera browser kon ik gisteren gewoon een radiostatio streamen. Vandaag lukt het echter ineens niet meer, omdat er een "fout is" in de "playlist". Wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:58:
[...]

Check, bedankt.Nodata, dat was hem inderdaad.
Gebruik dan wel deze. Werkt helemaal perfect en volledig automatisch.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roma0803 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 18:55:
[...]

Gebruik dan wel deze. Werkt helemaal perfect en volledig automatisch.
Zelfs nog beter! Nogmaals dank. Ik ben zeer content met mijn i8000 (nu nog tomtom aan de praat en het is een superapparaat). SPB 3.5.3 is overigens ook een gaaf programma, alleen kan ik bij "widgets" tomtom of een game helaas niet toevoegen.

Heeft iemand Tomtom al aan de praat gekregen zonder allerlei rare programma's? Ik weet dat megalon het voor elkaar had, maar welke ROM-heeft hij exact gebruikt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:14

skate master

Autodesk Educator Expert

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:27:
Hallo,

Ik heb mijn samsung omnia qwerty ook vernieuwd naar WM6.5, echter mijn youtube op internet werkt nu niet meer. Ik krijg nu een foutmelding in het afspeelvenster (streaming player) van "server- of data-timeout". Weet iemand hier een oplossing op? Ik heb al een ander programma voor youtube geinstalleerd, maar ik zou het fijn vinden als deze ook weer werkt ivm filmpjes op andere site's.
Even de proxyserver optie in je streaming player uitschakelen en het werkt weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Tomtom al aan de praat gekregen zonder allerlei rare programma's? Ik weet dat megalon het voor elkaar had, maar welke ROM-heeft hij exact gebruikt?
TomTom doet het goed met GPS Proxy hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Ik heb deze gsm sinds gisteren in bezit.

Heb nu versie WM6.1 Professional en wil updaten naar WM6.5.
Wanneer ik in NPS naar Update --> Update Device --> Select Mobile Phone (GT-I8000 (000-0000-0000). Dan krijg ik kort erna de melding: Failed to connect to the server. Update cannot proceed.

En daar moet ik het dan maar mee doen :?

Iemand enig idee wat ik moet doen om mijn Omnia II te updaten naar de laatste WM versie?

/Edit
Ik gebruik deze versie: New_PC_Studio_1.4.0.IK1.exe
SIMlocked: nee
Provider: Vodafone
en heb deze NLD_Phone_Software_Update_FAQ_NPS.doc handleiding (nou ja handleiding) gevolgd.

Edit2
Ben er inmiddels zelf achtergekomen....
ik moet zeggen dat dit 1 van de meest crappy software is die er bestaat!

Maar goed...
Hier de oplossing:
Ga naar C:\program files\samsung\samsug new pc studio\ en start daar NPSFUSClientDU.exe
Er kan dan plotseling wel een update gevonden worden... |:(

Vervolgens Update aanklikken en hij gaat beginnen ;)

Heb overigens nog niet op update geklikt, want de batterij van mijn foon was niet geheel opgeladen.
Als het gelukt is, laat ik het weten hier.

[ Voor 53% gewijzigd door NRGetic op 30-01-2010 16:28 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:28:
[...]

Zelfs nog beter! Nogmaals dank. Ik ben zeer content met mijn i8000 (nu nog tomtom aan de praat en het is een superapparaat). SPB 3.5.3 is overigens ook een gaaf programma, alleen kan ik bij "widgets" tomtom of een game helaas niet toevoegen.

(...)
Ik heb SPB Mobile Shell ook een tijd gedraaid. Ik ben het met je eens, het ziet er mooi uit. Maar zonder SPB is m'n toestel zo-veel-sneller. Een enorm verschil. Dus ik ben op zoek gegaan naar een mooie Titanium skin en gebruik nu PhonEx voor m'n dialer en contacten. SPB maakt je toestel echt een heel stuk trager, te traag voor mij nu ik het verschil ken.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:21:
[...]

TomTom doet het goed met GPS Proxy hoor :p
Exact, maar ik wil juist geen GPS proxy gebruiken. Ik heb namelijk geen i-net abonnement, en dat jaagt me dan gigantisch op de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat maakt toch geen dataverbinding? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

JT

VETAK y0

Voor mij volgende keer geen Samsung meer. Aardig toestel, maar teveel problemen.
- Camera gebruiken moet je alles wat multimedia is afsluiten
- Streaming speler ook
- Opera sluit te pas en te onpas af als je je foon op toetsblokkering zet of als je een andere app erbij opent (SMS ofzo)
- Opera pakt lang niet altijd mijn aanrakingen, strontvervelend.
- Na een tijdje apps openen en sluiten wordt het megatraag, smsen lukt dan nog amper -> reboot nodig
- TouchWiz is sowieso kut, MSN, Opera met 1 tab en sms tegelijk kan je vergeten. Dat staat dus uit.
- Ik had al gezegd dat de camera redelijk ruk is, maar het geluid bij de filmpjes...bah, een en al artifacts.
- Opladen duurt fucking lang (staat wel tegenover dat de batterij aardig lang mee gaat voor een dergelijk toestel)

[ Voor 7% gewijzigd door JT op 30-01-2010 17:53 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:47:
[...]

Exact, maar ik wil juist geen GPS proxy gebruiken. Ik heb namelijk geen i-net abonnement, en dat jaagt me dan gigantisch op de kosten.
GPSProxy heeft niets maar dan ook niets met dataverbindingen te maken dus het gaat je absoluut niets kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:53:
[...]

GPSProxy heeft niets maar dan ook niets met dataverbindingen te maken dus het gaat je absoluut niets kosten.
Ok, dus GPSproxy gebruikt geen gprs oid om de satellieten te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPSProxy maakt gebruik van je GPS om de satellieten te vinden. Het vertaalt enkel de data naar een voor tomtom of ander programma verstaanbaar formaat.

Overigens werkt GPS positionering met Google Maps bijvoorbeeld probleemloos zonder die extra toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:33:
GPSProxy maakt gebruik van je GPS om de satellieten te vinden. Het vertaalt enkel de data naar een voor tomtom of ander programma verstaanbaar formaat.

Overigens werkt GPS positionering met Google Maps bijvoorbeeld probleemloos zonder die extra toepassing.
Kijk, dat is info :). Dank voor dit alles, jullie helpen een n00b uit de brand. Om heel eerlijk te zijn gebruik ik al jaren tomtom, en wil eigenlijk ook niet anders (wat de boer niet kent...). Zat er niet zo op te wachten om volgende maand naar de States te gaan, en dan ineens niet meer te kunnen navigeren.

Googlemaps navigatie werkt toch alleen op android systemen?

Nog even een vraag, hoe krijg ik het beeld in landscape (bijvoorbeeld bij tomtom). Ik las ergens dat je dan een knop aan deze functie moest toewijzen. Hoe doe ik dit?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat flashlite geen flashfimpjes kan afspelen? Ik kan bijvoorbeeld de filmpjes van dumpert niet bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Laatst online: 01-09 22:26
Ik ben nu al tijden aan het zoeken op dit en andere forums, maar ik kom er niet uit.
Ik heb TT geïnstalleerd en alles wat er bij hoort, maar als ik gps proxy installeer dan gaat er iets fout. GPS Proxy zag satellieten, maar toch krijg ik TT niet aan de praat. Hij blijft wel zoeken naar satellieten, maar vindt ze niet.
Als ik dan gps proxy op zoek op mijn Samsung, dan geeft hi: netcf.core.ppc3.arm.cab moet geïnstalleerd worden.

Vraag:ik heb gpsprox gedownload op mijn laptop en heb het hele cab bestand GPSProxy_2.2_PPC.ARM (1).CAB mbv windows verkenner in "Mijn Opslag"gezet, dat is dus het interne geheugen van 8Gb. Of moet ik dit bestand in"flashgeheugen "zetten?
Moet ik dit cab bestand eerst uitpakken en dan in geheugen?
Ik kom er niet meer uit, dus hulp zou ik zeer op prijs stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:26
JT schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:52:
Voor mij volgende keer geen Samsung meer. Aardig toestel, maar teveel problemen.
- Camera gebruiken moet je alles wat multimedia is afsluiten
- Streaming speler ook
- Opera sluit te pas en te onpas af als je je foon op toetsblokkering zet of als je een andere app erbij opent (SMS ofzo)
- Opera pakt lang niet altijd mijn aanrakingen, strontvervelend.
- Na een tijdje apps openen en sluiten wordt het megatraag, smsen lukt dan nog amper -> reboot nodig
- TouchWiz is sowieso kut, MSN, Opera met 1 tab en sms tegelijk kan je vergeten. Dat staat dus uit.
- Ik had al gezegd dat de camera redelijk ruk is, maar het geluid bij de filmpjes...bah, een en al artifacts.
- Opladen duurt fucking lang (staat wel tegenover dat de batterij aardig lang mee gaat voor een dergelijk toestel)
Ik vind het opladen juist snel gaan vergeleken met mijn vorige telefoon (HTC S710). Ik heb de tijd tijdens het opladen nooit in de gaten gehouden, dus ik weet niet precies hoelang het duurt. Maar het gaat toch redelijk snel naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Googlemaps navigatie werkt toch alleen op android systemen?
Navigatie wel ja, gewoon weten waar je bent gaat gewoon op alle toestellen met gps.
Nog even een vraag, hoe krijg ik het beeld in landscape (bijvoorbeeld bij tomtom). Ik las ergens dat je dan een knop aan deze functie moest toewijzen. Hoe doe ik dit?
Beetje zoeken op google icm met de info die je hier hebt gevonden? 't staat overigengs zelfs in deze topic uitgelegd. Anyway: http://www.winmo.nl/samsu...et-tomtom-en-interne-gps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:50
PvtRasta schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:49:
De laatste 2 dagen doet me accu van mijn omnia 2 een beetje vreemd. Hij is binnen 18 uur al leeg zonder ook maar iets gedaan te hebben.

Gister om 4 uur in de middag uit de lader gehaald (100%) en net om 10 uur vanochtend had ik nog maar 10% over.

En ik heb geen enkel programma openstaan in taakbeheer.

Dus ik denk dat mijn accu kaduuk is. :'(
Dat had ik dus ook een week geleden 's morgens mijn batterij helemaal leeg. Aan de oplader en een 's avonds weer helemaal leeg. Niks geinstalleerd, softresets geprobeerd, helaas
Afgelopen week ben ik op vakantie geweest en heb alle dataverbindingen en 3G uigezet en nu doet hij het weer normaal.
Nu ik terug ben heb ik de normale instellingen weer terug gezet, even kijken of het probleem maar tijdelijk was. En anders maar eens een hard reset proberen.

Ook wil mijn touchplayer sommige DivX bestanden niet meer afspelen, die hij enkele maanden geleden wel nog herkende. Via Gspot geeft hij aan dat het gewoon DivX is. Is er nog een extra codec pack beschikbaar voor winmo 6.5 en de Touchplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Tankiej schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:48:
[...]

Ik vind het opladen juist snel gaan vergeleken met mijn vorige telefoon (HTC S710). Ik heb de tijd tijdens het opladen nooit in de gaten gehouden, dus ik weet niet precies hoelang het duurt. Maar het gaat toch redelijk snel naar mijn mening :)
Mijn N82 deed het in 2-2,5 uur, m'n Omnia heeft er wel 3,5 voor nodig.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

JT schreef op zondag 31 januari 2010 @ 13:14:
[...]

Mijn N82 deed het in 2-2,5 uur, m'n Omnia heeft er wel 3,5 voor nodig.
Kan er mee te maken hebben dat in de Omnia een aanmerkelijk grotere batterij zit. Lijkt mij dan niet geheel onlogisch dat het laden langer duurt. Is maar een idee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Batterij van de Omnia heeft 40% meer capaciteit maar durf te wedden dat het laden bijna 2 keer zo lang duurt.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om dit toestel te kopen, maar tijdens het smsen zie je een qwerty toetsenbord. Kan je dit ook veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wat wil jij dan, gewoon abcd :?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gewoon de normale knopjes? zoals bij de Jet en als je gaat bellen zie je normale knopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 15:28:
Nou gewoon de normale knopjes? zoals bij de Jet en als je gaat bellen zie je normale knopjes
Het is toch veel makkelijker om in landscape een mail te toetsen!
Op je pc heb je toch ook een 'normaal' toetsenbord ;)

Op antieke gsm's moest je via het nummerieke toetsenbord tekst invoeren maar dat is gelukkig verleden tijd.

Ik heb de Jet, Omnia II en de Omnia HD maar draai ze altijd in landscape als ik moet emailen of sms-en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Voor sms/mail heb je alleen het toetsenbord, maar wel met een T9 systeem voor het keyboard. Voor telefoneren heb je een toetsenblok om te bellen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, met nagels wordt dit niks, heb dit vanmiddag al uitgeprobeerd.
Bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Heb je niet dat je met je nagels knettergek wordt op een gewoon keyboards? Anders moet je kijken voor een Omnia Pro/qwerty.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
De batterij is weer leeg in een paar uur. Het heeft dus waarschijnlijk toch met mijn 3G verbinding te maken.
Vanavond maar eens een harde reset proberen en anders maar eens terug naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar hoor... In het buitenland bleef m'n Omnia II het toch wel langer uithouden: 4 à 5 dagen met UMTS en HSDPA verbindingen (bij 3HK, SmarTone en CSL). Bellen deed ik uitsluitend via wifi & skype met een dataplan bij 3HK om de roaming kosten te drukken.
Misschien een probleem met je batterij? M'n vorige telefoon, een SE K810i was ook wel sneller leeg met UMTS, maar toch ook pas na een dag of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Tot een paar dagen geleden bleef mijn Omnia het ook gewoon enkele dagen doen met 3G, regelmatig op internet, mail ophalen en af en toe bellen.
Misschien dat hij nu continue verbinding aan het maken is oid....of idd een probleem met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffroni
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07-2023
je kunt bij berichtjes kiezen voor lay out...12 toetsen 20 toetsen en qwerty door even mode en xt9 ingedrukt te houden ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Vandaag is mijn omnia II al twee keer vastgelopen uit het niets. Toestel was gewoon geblokkeerd d.m.v. de standaard lock knop en daarna ging hij niet meer aan. Enige wat nog helpt is de accu eruit en weer erin doen.

Meer mensen dit probleem ooit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeffroni schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:15:
je kunt bij berichtjes kiezen voor lay out...12 toetsen 20 toetsen en qwerty door even mode en xt9 ingedrukt te houden ......
Nooit geweten, kan best nog wel eens handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weertenaar schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:09:
De batterij is weer leeg in een paar uur. Het heeft dus waarschijnlijk toch met mijn 3G verbinding te maken.
Vanavond maar eens een harde reset proberen en anders maar eens terug naar de winkel
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=478519

Heeft mijn batterij veranderd van 1 a 2 dagen naar meer dan een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantsjie
  • Laatst online: 10-09 22:29
Ik ging gister een dagje weg en haalde mijn telefoon uit mijn broekzak en zag dat er een krasje opzit.
Het gaat om een krasje die je normaal niet ziet, maar als je heel goed kijk en als je een fel licht kleurende achtergrond hebt, zie je hem. Het is een krasje van 20/30 mm..

Is hier wat tegen te doen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Scherm polijsten.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een Omnia. Bevalt goed, maar moet nog veel uitzoeken en heb daarbij een vraagje. Heb bijna het hele topic doorgelezen, maarr kon geen antwoord vinden.

Vraag: als ik de oordopjes in mijn telefoon doe en ik wil muziek luisteren, en heb dan de telefoon op de trilstand staan, dan kan ik niets horen. Zet ik 'm echter op profiel 'volume aan' dan hoor ik muziek, maar als mijn telefoon afgaat dan hoort iedereen dat. Dat vind ik best wel storend. Is er geen optie om op de trilstand muziek te luisteren?

Zal vast wel iets simpels zijn, maar ik dacht ik kan het altijd vragen. Ik hoor graag van jullie

MvG Petrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantsjie
en hoe doe ik dat?

Kan de kras niet groter worden als ik bijv een screenpotector erop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Polijstpasta en een doekje.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Ben opzoek naar een haakse micro USB Type B aansluiting voor mijn omnia II

Zo een als deze maar dit is type A en dus niet geschikt. Weet iemand mss waar ik die kan kopen?
Heb lopen zoeken maar weeg inmiddels een ons en kan hem niet vinden. :'(

Ik wil hem gebruiken i.c.m. met mijn cradle. Zo'n haakse aansluiting is mooier dan een rechtere connector, anders steekt die kabel er zo'n end uit aan de bovenkant.

Sowieso stom dat die aansluiting aan de bovenkant zit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantsjie
maar dat werkt toch niet.. ? Zoals met Displex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Volume instelling verandert iedere keer

Ik stel mijn volume voor zowel de beltoon als voor het interne geluid in op 5. Regelmatig merk ik dat het volume van mijn beltoon terug op 2 wordt gezet door de telefoon zelf. Ik snap daar niets van. Heeft iemand anders dit probleem toevallig ook ? En misschien een oplossing ?

Groet,

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit topic helemaal doorgespit en het kan zijn dat ik ergens over heen gelezen heb maar ik heb mijn toestel een hele tijd terug geupdate naar 6.5 en sindsdien kan ik de manier om de ingebakken samsung schil uit te zetten. bij 6.0. was het een klein klikje bij touchwiz en dan was het uitgeschakeld. ik kan nu de items die op vandaag worden weergegeven (windows standaard today screen) niet kiezen net alsof ze dit eruit gehaald hebben. kijk ik in de help functie van het toestel dan wordt er gewoon netjes aangegeven dat het kan Door naar instellingen te gaan maar de help functie is gebaseerd op de standaard 6.5 dus niet degene met samsung toevoeging.
wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Zit er niet meer in, in WM6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus eigenlijk heeft samsung ongeveer de meeste instellingen weggemoffeld?
lijkt me een beetje vreemd. waarom zouden ze dit doen?
zal er nog een andere manier zijn waarop je eventueel de instellingen zou kunnen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:40

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

kijk op www.modaco.com hier zul je een reg key vinden dat de mogelijkheid om samsung uit te schakelen mogelijk te maken.

GT

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32
Het today scherm kun je prima aanpassen :) Ik weet niet welke firmware je hebt maar over het algemeen zit het onder display & light -> Items on Today. bij mijn JA5 firmware zit het daar in ieder geval in het nieuwe settings menu :)

Ook is het mogelijk de oude "settings" allemaal te zien door te regeditten en dan:

HKLM\Security\Shell\StartInfo -> Hidesettings op 0 te zettten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of er ergens een werkende teeter is te vinden voor de omniaII? Merk vaak dat g-sensor apps niet werken op de omniaII namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Helaas,

Gisteren een harde reset op mijn Omnia uitgevoerd en alleen een paar basisprogramma's opnieuw erop gezet, maar helaas geen verbetering met mijn accu, dus maar leeggooien en een garantieverzoek indienen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weertenaar schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:52:
Helaas,

Gisteren een harde reset op mijn Omnia uitgevoerd en alleen een paar basisprogramma's opnieuw erop gezet, maar helaas geen verbetering met mijn accu, dus maar leeggooien en een garantieverzoek indienen. :'(
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:47:
[...]

Heeft mijn batterij veranderd van 1 a 2 dagen naar meer dan een week.
Heb je dat wel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb met de originele WM6.5 van Samsung gewoon de Microsoft Today screen. En met marketplace kan je een todayscreen customizer downloaden en helemaal aanpassen naar eigen smaak. Werkt top. Dus het kan wel ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:54:
[...]

[...]

Heb je dat wel geprobeerd?
Yep, nog bedankt voor de tip het scheelde zeker, maar ik zelfs met dit hulpmiddel houdt hij het niet langer dan een dag vol (terwijl dat eerst toch een dag of 2-3 was met meer gebruik).
Wel een echte aanrader, ik ga het er straks zeker weer opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Tylen schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:34:
[...]

Ik heb met de originele WM6.5 van Samsung gewoon de Microsoft Today screen. En met marketplace kan je een todayscreen customizer downloaden en helemaal aanpassen naar eigen smaak. Werkt top. Dus het kan wel ;)
Eerst even lezen Tylen. Zijn vraag was of TouchWiz kan worden uitgezet: Nee. En standaard is het niet mogelijk je Titanium Today screen aan te passen. Dit dus in vergelijking met WM6.1

En ja, met heel veel tweaks kun je TouchWiz grotendeels uitschakelen. Maar dit is dus ook niet de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
bhorvers schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:31:
Volume instelling verandert iedere keer

Ik stel mijn volume voor zowel de beltoon als voor het interne geluid in op 5. Regelmatig merk ik dat het volume van mijn beltoon terug op 2 wordt gezet door de telefoon zelf. Ik snap daar niets van. Heeft iemand anders dit probleem toevallig ook ? En misschien een oplossing ?

Groet,

Bas
Misschien dat de knoppen aan de zijkant per ongeluk ingedrukt worden door het hoesje, of als je de telefoon uit/in je broekzak haalt/stopt. Daarmee veranderd die volume namelijk.
Heb ik in het begin ook een keer gehad, had werkelijk geen idee hoe die volume elke keer veranderde. Maar het ligt waarschijnlijk aan de knoppen aan de linkerkant van je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ik heb het toestel sinds gisteren, maar mijn radioantenne doet het niet. Bij alle simkaarten krijg ik "beperkte service" te zien. Met T-Mobile krijg ik nog een 2G verbinding te zien maar ik kan niet bellen of smsen. De signaal is gewoon te zwak. Ik heb de ROM (PDA) geflasht maar dat hielp ook niet.
Nu heb ik eens op google gezocht naar "beperkte service" en ik kreeg een waslijst aan Samsung telefoons die dit hebben.
Weten jullie misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Ja dat gaat het ook maar worden... Erg jammer, moet ik weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:03
weertenaar schreef op zondag 31 januari 2010 @ 07:39:
[...]

Dat had ik dus ook een week geleden 's morgens mijn batterij helemaal leeg. Aan de oplader en een 's avonds weer helemaal leeg. Niks geinstalleerd, softresets geprobeerd, helaas
Afgelopen week ben ik op vakantie geweest en heb alle dataverbindingen en 3G uigezet en nu doet hij het weer normaal.
Nu ik terug ben heb ik de normale instellingen weer terug gezet, even kijken of het probleem maar tijdelijk was. En anders maar eens een hard reset proberen.

Ook wil mijn touchplayer sommige DivX bestanden niet meer afspelen, die hij enkele maanden geleden wel nog herkende. Via Gspot geeft hij aan dat het gewoon DivX is. Is er nog een extra codec pack beschikbaar voor winmo 6.5 en de Touchplayer?
Ik gebruik de touchplayer niet meer sinds ik CorePlayer in gebruik heb. Beetje een mobiele versie van VLC en speelt echt alles af! Top programma!
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:36:
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een Omnia. Bevalt goed, maar moet nog veel uitzoeken en heb daarbij een vraagje. Heb bijna het hele topic doorgelezen, maarr kon geen antwoord vinden.

Vraag: als ik de oordopjes in mijn telefoon doe en ik wil muziek luisteren, en heb dan de telefoon op de trilstand staan, dan kan ik niets horen. Zet ik 'm echter op profiel 'volume aan' dan hoor ik muziek, maar als mijn telefoon afgaat dan hoort iedereen dat. Dat vind ik best wel storend. Is er geen optie om op de trilstand muziek te luisteren?

Zal vast wel iets simpels zijn, maar ik dacht ik kan het altijd vragen. Ik hoor graag van jullie

MvG Petrus
Ik heb het niet getest, maar volgens mij kan dat als je je oortjes als headset gebruikt. Wanneer je je oortjes inplugt vraagt je omnia wat je hebt aangesloten. Als je dan headset selecteert, dan gaat je belsignaal volgens mij wel naar je oor :)

Voor iedereen die de standaard Opera te irritant vindt: Opera Mobile 10 beta 2 is echt een verademing! Veel sneller als je de Turbo functie aanzet en ook een paar handige andere nieuwe opties. Probleem is dat ik Flash nog niet aan de praat heb en hij niet automatisch draait naar landscape mode..

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds dit weekend de Omnia 2 in m'n bezit. Ik ben natuurlijk meteen gaan uitvogelen hoe alles werkt en ben een heel eind gekomen. Ik zit alleen met 1 probleempje, ik krijg geen GPS signaal.

Ik heb google maps gedownload. Wanneer ik dan m'n locatie wil zien met behulp van GPS, dan blijft rechtsboven in staan 'GPS signaal zoeken (0)...' Na een tijdje komt er dan in beeld dat het signaal te zwak is en niet gevonden kan worden. Ik heb eigenlijk niet veel ervaring met GPS, dus ik hoop dat jullie wat aanzijzingen zouden kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Ga naar: Instellingen > Algemene instellingen > GPS > Xtra en schakel xtra-server in en vink 'Indien gegevens zijn verlopen' aan.
Nu moet je in Google Maps een snelle fix hebben. (De 1e x duurt het mss 20 sec.) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:58:
[...]

Ga naar: Instellingen > Algemene instellingen > GPS > Xtra en schakel xtra-server in en vink 'Indien gegevens zijn verlopen' aan.
Nu moet je in Google Maps een snelle fix hebben. (De 1e x duurt het mss 20 sec.) ;)
Top, bedankt!

Ik heb nog een vraagje, want m'n accu gaat toch wel erg snel leeg. Heeft er nog iemand wat tips voor instellingen zodat mn accu het langer dan een dag vol kan houden?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 16:11 ]

Verwijderd

Maardiweb schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:01:
[...]

Ik heb het niet getest, maar volgens mij kan dat als je je oortjes als headset gebruikt. Wanneer je je oortjes inplugt vraagt je omnia wat je hebt aangesloten. Als je dan headset selecteert, dan gaat je belsignaal volgens mij wel naar je oor :)
Ook 'headset' geprobeerd, en het belsignaal komt binnen via mijn oordopjes. Ideaal dus. Echter speelt het geluid zich ook af van de telefoon zelf. Dus dan zit ik nog steeds met hetzelfde probleem; hoe kan ik muziek afspelen zonder dat het belsignaal van mijn telefoon afgaat en dus niet hoorbaar is voor anderen wat ik dus zelf storend vind.

Iig bedankt voor je reactie!! Ik hoop dat meer mensen op mijn vraag zullen antwoorden! Groetjes

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Opgelost

[ Voor 97% gewijzigd door Matthijz op 11-02-2010 22:35 . Reden: Overbodig ]

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Verwijderd

@ maardiweb, en iedereen die een browser met flash op z'n omnia 2 wil,

Ik gebruik voor echte internetsites altijd Skyfire.
Dit is een browser die flash ondersteund.
Ook You-tube links/schermpjes werken gewoon op de omnia 2.
Bijvoorbeeld mobilecowboys.nl

Ga met je mobiele browser naar m.skyfire.com en download de browser direct op je omnia 2.

Hier staat meer info: get.skyfire.com/

Veel plezier ermee! :) :*)

Verwijderd

Oh ja, er is nu weer een update beschikbaar via NPS.
Deze geeft een betere indeling van je instellingen menu, en een stuk betere youtube app!
Deze werkt een stuk beter, meer zoiets als de iphone. :)
En telefoon werkt iets sneller.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:42:
@ maardiweb, en iedereen die een browser met flash op z'n omnia 2 wil,

Ik gebruik voor echte internetsites altijd Skyfire.
Dit is een browser die flash ondersteund.
Ook You-tube links/schermpjes werken gewoon op de omnia 2.
Bijvoorbeeld mobilecowboys.nl

Ga met je mobiele browser naar m.skyfire.com en download de browser direct op je omnia 2.

Hier staat meer info: get.skyfire.com/

Veel plezier ermee! :) :*)
Sorry maar ik vind dit echt een vreselijke browser, de ingebouwde opera kan flash afspelen, de nieuwe opera 10 nog niet maar die is op alle andere vlakken wel superieur, en om youtube te kijken zou ik sowieso de youtube app gebruiken, gewoon omdat dat 200x fijner werkt dan in de browser zelf.

http://m.youtube.com/app

Ga naar bovenstaande site VIA JE TELEFOON en je hebt de youtube app.

Opera 10:

http://www.opera.com/mobile/
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:34:
[...]

Top, bedankt!

Ik heb nog een vraagje, want m'n accu gaat toch wel erg snel leeg. Heeft er nog iemand wat tips voor instellingen zodat mn accu het langer dan een dag vol kan houden?
Daar is zeker een oplossing voor, dit veranderde mijn accu van 1 a 2 dagen naar bijna een week:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Ook ik heb batterij issues ...

Maar ik heb ontdekt dat het aan de versie van Mobile Shell ligt. Met versie 3.5 geen issue, maar met de nieuwste 3.5.3 versie van Mobiel Shell gaat mijn batterij vele malen korter mee. 's nachts loopt ie gewoon leeg en staat ie de volgende ochtend uit. Als ik dan weer 3.5 installeer zie ik opeens weer 65% batterij, terwijl met versie 3.5.3 de batterij op 0% stond. Ik snap er helemaal niets van.

Iemand het zelfde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:

Ik zit nu al enige tijd met dat hoofdstuk GPS in mijn hoofd. Ik kan dit dus gebruiken op mijn telefoon, maar hoe werkt zo iets? Ik begrijp dat ik dat eerst dien te kopen, of te downloaden ;) en dan? Hoe werkt het verder? Wie o wie kan mij een beetje een rondleiding geven in de wondere wereld van GPS. ( ja ik weet het, ben een leek wat dat betreft! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die You-tube app is dezelfde als die ik met de update heb gekregen.
Met de update komt ook je instellingen menu er anders uit te zien.
Iemand anders ook al deze update uitgevoerd?

Edit: heb nu:

pda: I8000NXXIL5

CSC:XENIL5

TELEFOON: I8000XXIL2

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:12:
Vraag:

Ik zit nu al enige tijd met dat hoofdstuk GPS in mijn hoofd. Ik kan dit dus gebruiken op mijn telefoon, maar hoe werkt zo iets? Ik begrijp dat ik dat eerst dien te kopen, of te downloaden ;) en dan? Hoe werkt het verder? Wie o wie kan mij een beetje een rondleiding geven in de wondere wereld van GPS. ( ja ik weet het, ben een leek wat dat betreft! )
Doe es een beetje moeite zeg. Wel gehoord van Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo! Vraagje; heb net een update gedaan! Het systeem loopt nu veeeeel sneller! Ik draaide m al op 6.5... maar wat is het nu dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe opera browser is uit! 10 beta 3, werkt een stuk vloeiender hier, plus flash werkt gedeeltelijk nu.
http://www.opera.com/mobile/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm deze morgen geïnstalleerd. M'n telefoon is uiteindelijk zo goed als vastgelopen na lang spelen met het ding. Kon niet anders dan 'm terug aan & uit te zetten. 'k probeer het wel weer opnieuw bij de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het een update voor touchwizz.Je krijgt een andere indeling van je instellingen
menu, de nieuwste youtube app en de telefoon werkt idd beter/iets sneller. :)
WM 6.5 blijft hetzelfde.

@delano888, Ja, mooie browser, en landscape mode werkt nu ook, maar moet je het wel zelf aanzetten.
Het werkt dus nog niet met de sensor.

Vastlopen deed ie bij mij niet maar ben er ook niet zo lang mee bezig geweest.

Edit 14-02,

Nu ik de browser gebruik en naar mobilecowboys ga zie ik de links naar youtube niet.
Het filmschermpje bedoel ik dus.

Dit zie ik wel met skyfire, en werkt ook goed, hetzelfde als op de computer. :P
Alleen is het niet zo snel als opera.
Hopelijk wordt dat met opera 10 wel mogelijk, werkt wel mooi namelijk...

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
bhorvers schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:14:
Ook ik heb batterij issues ...

Maar ik heb ontdekt dat het aan de versie van Mobile Shell ligt. Met versie 3.5 geen issue, maar met de nieuwste 3.5.3 versie van Mobiel Shell gaat mijn batterij vele malen korter mee. 's nachts loopt ie gewoon leeg en staat ie de volgende ochtend uit. Als ik dan weer 3.5 installeer zie ik opeens weer 65% batterij, terwijl met versie 3.5.3 de batterij op 0% stond. Ik snap er helemaal niets van.

Iemand het zelfde ?
Ik heb toevallig ook vorige week geupdate naar de nieuwste SPB maar heb ook het idee dat mijn batterij minder lang meegaat! Moet hem nu na 2 dagen opladen, terwijl hij eerst wel 4 dagen meeging.

@ Delano

Die app van xda heb ik nog niet geinstalleerd, omdat ik internet laat afsluiten op het moment dat er geen packet flow meer is. Heb jij het internet de hele dag aanstaan met push mail enzo? Ik update overdag elk uur mijn mail en elke 4 uur het weer, en daarnaast gebruik ik af en toe de browser op een dag maar daar houdt het qua internetgebruik wel mee op, vandaar dat ik die app nog niet nuttig vond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Heb TomTom geinstalleerd + GPSProxy
Instellingen opgezocht en aan de praat gekregen...d.w.z. alleen als ik buiten sta krijg ik een fix (na een paar seconden)

Binnenshuis geen verbinding...ok, daar kan ik mee leven want ik navigeer toch niet in huis :+ , maar dat ie ook geen fix in mijn auto krijgt vind ik wel storend, want zo heb ik natuurlijk nix aan TT. Heb m op het dashboard gelegd onder het raam..maar dat mocht niet baten.

Heeft iemand hier ook last van, dus geen fix in de auto? Ligt dit nu aan een slechte GPS of is het de communicatie tussen de de GPS ontvanger en het proggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Denk eerder slecht signaal dan slecht comm tussen GPS en je phone.. Heb je al een stukje gereden terwijl hij op een fix wacht? In sommige steden is het signaal gewoon slecht en werkt je GPS alleen lekker als je al een fix hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Ja dit heb ik al geprobeerd. Na een half uur nog steeds geen fix.
Wat ik ook geprobeerd heb is eerst buiten blijven staan en gewacht tot ik een fix kreeg, toen in de auto gestapt. Na een paar seconden was de verbinding weg, geen fix meer gehad tijdens het rijden.

Gisteravond GPSProxy gedeinstalleerd en GPSModDriver 1.51 geinstalleerd. Naar buiten gelopen en kreeg een fix binnnen een paar seconden. Vanochtend in de auto hetzelfde probleem. Wel een fix buiten na luttele seconden, maar geen fix meer in de auto.

Satellieten ziet hij wel (9 stuks op een gegeven moment) maar die blijven grijs...en TT blijft melken over een slecht GPS signaal.

(GPSModDriver werkt trouwens wel mooi, want je hoeft nu geen additioneel proggie op te starten voordat je TT opstart ;) )

Ik denk dat de interne GPS ontvanger van de foon gewoon slecht werkt. Beetje jammer dit.
Iemand anders een oplossing (behalve dan een externe GPS muis gebruiken, wat ik niet wil).

[ Voor 5% gewijzigd door NRGetic op 15-02-2010 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Ik gebruik zelf iGO als GPS programma en dat werkt echt uitstekend! Ook in de auto! Maar zou raar zijn dat het aan het programma ligt..

Al een andere auto geprobeerd? You never know :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Maardiweb schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:19:Al een andere auto geprobeerd? You never know :+
haha...ja ook dat heb ik geprobeerd zojuist...

iGo heb ik over gelezen, zal 's ff kijken of het daar mee lukt. Maar zoals je al zei: zou gek zijn als het aan de software ligt. Heb twee versies TT geprobeerd. Volgens mij is die GPS ontvanger gewoon slecht/brak.

Wat dan wel weer vreemd is dat mensen met dezelfde omnia 2 wel gewoon kunnen navigeren met TT.

[ Voor 3% gewijzigd door NRGetic op 15-02-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Voor iedereen die het laatste nieuws/uitslagen/aantal medailles enz. wil weten kan je hier de Samsung WOW app. downloaden.

Het werkt in 'real-time' met alle info/uitslagen en is erg uitgebreid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul1106
  • Laatst online: 28-08 21:56
laat me raden een franse wagen? ik heb er zelf geen problemen mee (Volvo) en de beste resultaten heb ik nog met een BT GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Nou ik heb het probleem getackeld hoor...
en ik kan mezelf wel met mijn hoofd tegen de |:( slaan!

Ik heb een Brando Rubberized Case Black voor mijn Samsung Omnia II en deze blokkeert het signaal dusdanig dat ik in de auto geen fix krijg. Als ik buiten sta wel want dan zit er niets in de weg (lees: dak) en is het signaal kennelijk nog net sterk genoeg

Maar goed had dan ook echt niet verwacht dat dit de oorzaak zou kunnen zijn! ;)

"Case" closed...of eigenlijk eraf halen als ik wil navigeren...

@Paul1106: ik heb inderdaad een Franse auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
edit:

Er staat al 6.5 op. Alleen krijg ik een heel ander 'vandaag' scherm dan wat ik overal op internet lees (met tekst die je naar boven en beneden kunt scrollen). ik heb dat helemaal niet.

[ Voor 82% gewijzigd door Kimberly op 16-02-2010 13:48 ]

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Deorgere schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:26:
edit:

Er staat al 6.5 op. Alleen krijg ik een heel ander 'vandaag' scherm dan wat ik overal op internet lees (met tekst die je naar boven en beneden kunt scrollen). ik heb dat helemaal niet.
Windows standaard vandaag scherm instellen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,kan iemand mij vertellen of de camera van de samsung omnia2 beter ingesteld kan worden want ik vind vergeleken met de nokia telefoons de filmkwaliteit niet al te denderend.

Heb voorbeeld filmpie op youtube gezet overdags gemaakt met flits zelf vind ik het niet echt superkwaliteit zie:

http://www.youtube.com/watch?v=KQtpFBAR_YY

Hoop iemand mij kan helpen met de instellingen alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul1106
  • Laatst online: 28-08 21:56
Hoi
Dat van die franse wagen kwam niet zomaar uit de lucht vallen
Het is namelijk zo vraag me niet hoe maar de ramen getint zijn en die franse
wagens er veelal er last van hebben waarschijnlijk door de fabrikage manier
ook met een tomtom navigator.
In ieder geval blij voor je dat het opgelost is weer een zorg minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:43:
Hallo,kan iemand mij vertellen of de camera van de samsung omnia2 beter ingesteld kan worden want ik vind vergeleken met de nokia telefoons de filmkwaliteit niet al te denderend.
Heb voorbeeld filmpie op youtube gezet overdags gemaakt met flits zelf vind ik het niet echt superkwaliteit zie:
http://www.youtube.com/watch?v=KQtpFBAR_YY
Hoop iemand mij kan helpen met de instellingen alvast bedankt
Nou ik vind de kwaliteit erg meevallen hoor als ik zo naar dat filmphe kijk. Niets zoveel mis mee vind ik. Het enige wat me opvalt is dat je je vinger voor de lens hebt gehouden links bovenin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan ook filmpies van de n95 op Youtube en die vind ik persoonlijk iets beter van kwaliteit,maar dat ik met me vinger voor de lens iets zat kan wel kloppen maar dan nog vind ik ,of er staat iets niet goed of het is gewoon de beste kwaliteit zo?

Misschien andere firmware op de samsung omnia2 i8000 iemand enig iedee of dat wat uit maakt?

Heb nu deze versie:
PDA: i8000NXXIL5
CSC: i8000XENIL5
Telefoon:i8000XXIL2

Is dit de laatste versie of is er inmiddels nieuwe firmware?

Graag zie ik info tegemoed via dit forum of PM of email.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Er is al een aantal nieuwere firmwares te vinden op Modaco. Persoonlijk vind ik de i8000XXJA5 de beste tot nu toe. Camera een ietsje verbeterd. Stabilteit en snelheid zeker beter dan de IL5 (wat ook een goede versie is). De meest recente i8000XXJB1 kan ik je niet aanraden, hierin zit toch een aantal nieuwe bugs die niet in de JA5 voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks,

is deze firmware NL en waar kan ik deze vandaan halen? kun je wat meer info via een privebericht geven anders,heb al nieuwe samsung pcstudio gedownload maar die zegt dat ik up todate ben,en is deze firmware
( i8000XXJA5 )ook nog met bugs of wwrkt ie beter?

Heb al het een en ander gevonden firmware veranderen gaat alleen met windows xp,ik heb vista :?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
roma0803 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:06:
Er is al een aantal nieuwere firmwares te vinden op Modaco. Persoonlijk vind ik de i8000XXJA5 de beste tot nu toe. Camera een ietsje verbeterd. Stabilteit en snelheid zeker beter dan de IL5 (wat ook een goede versie is). De meest recente i8000XXJB1 kan ik je niet aanraden, hierin zit toch een aantal nieuwe bugs die niet in de JA5 voorkomen.
Vertel hier eens wat meer over :)

edit: Lama hangen.. ik vind zelf flashen een beetje tricky. Net een hard reset gedaan omdat mn omnia wat issues kreeg, dus morgen ff nieuwe firmware erop knallen en dan weer mn appjes terug zetten!

[ Voor 16% gewijzigd door Maardiweb op 17-02-2010 00:35 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Let op:
Als je hier een vraag stelt, toon dan eigen initiatief en inzet. GoT is geen helpdesk. Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topicreport en geef een linkje mee naar de reactie, in plaats van in dit topic te reageren. Hier gaat voortaan strenger op gemod worden.