Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Misschien even de moeite nemen om door de instellingen van iGO te gaan?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
roma0803 schreef op zondag 13 december 2009 @ 18:38:
Misschien even de moeite nemen om door de instellingen van iGO te gaan?
Als je me zegt welke instellingen ik moet veranderen, wil ik daar best even naar kijken.
- iGO de scherminstelling wijzigen heeft geen effect
- in de sys file de instelling op 800x480 zetten of op landscape werkt niet
- energiebeheer instelling staat al op achtergrondverlichting altijd aan.

Overigens heb ik versie 8.3.2.80621 van Maart 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ok, excuses. Dat was me niet duidelijk.

Het sys bestand heb ik bij installatie weggegooid, deze gaf conflicten. iGO heeft bij mij alle instellingen in het register opgeslagen. Ik heb ergens gelezen dat het sys bestand voor PNA's is en niet voor PDA's. Haal dit bestand eens weg en probeer de instellingen dan nog eens in te voeren? Bij mij draait iGO nl perfect en blijft de achtergrondverlichting aan zoals het hoort.

Mijn versie is overigens v8.3.2.91972 van Mei 2009

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb igo als ik m gebruik in de auto op de stroom aangesloten, en heb ingesteld dat hij op de lader het scherm nooit uitschakelt (alleen dimt) dus dan gaat t ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 10:48
Ik kan mijn abbo verlengen en twijfel nogal welk toestel ik zal nemen. Deze omnia lijkt mij niet verkeerd maar de HTC HD2 is natuurlijk ook een topper. Wordt de Omnia nu ook standaard met WM 6.5 geleverd.

Ik was eigenlijk nieuwsgierig of de mensen hier, mij kunnen duidelijk maken waarom ik voor een Omnia II zou moeten gaan?

Thanks voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:24
cassiekai schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:27:
Ik kan mijn abbo verlengen en twijfel nogal welk toestel ik zal nemen. Deze omnia lijkt mij niet verkeerd maar de HTC HD2 is natuurlijk ook een topper. W
Een bekend dilemma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag de HD2 ook ineens langskomen toen ik net een week deze omnia2 had gekocht, bijna baalde ik echt ontzettend, maar toch niet, vind het maar een lelijk groot ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
Ik heb sinds een tijdje dit toestel in samenwerking met KPN.
helaass hebben die ..... het internet delen geblokkeerd, nu kan ik dus niet via de laptop het internet op.
heel handig als ziggo er weer eens uit ligt.
iemand suggesties? (ziggo opzeggen is al in gang gezet) maar ik bedoel eigenlijk hoe ik wel internet kan delen via de omnia2?

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamsungPeetje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Off topic:

Heb inderdaad ook de TV afgelopen vrijdag ontvangen.

Heeft het helaas maar een uurtje of 2 gedaan, morgen komt een monteur langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantrex
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06-2023
net gelezen op Slashgear

HTC Sense UI voor de Omnia II

http://www.slashgear.com/...th-new-rom-video-1666074/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Pas daar mee op. Er zitten nog erg veel bugs in en je houdt niet genoeg geheugen over om 2 programma's tegelijk te draaien. Leuke eye candy wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
roma0803 schreef op maandag 14 december 2009 @ 07:38:
Ok, excuses. Dat was me niet duidelijk.

Het sys bestand heb ik bij installatie weggegooid, deze gaf conflicten. iGO heeft bij mij alle instellingen in het register opgeslagen. Ik heb ergens gelezen dat het sys bestand voor PNA's is en niet voor PDA's. Haal dit bestand eens weg en probeer de instellingen dan nog eens in te voeren? Bij mij draait iGO nl perfect en blijft de achtergrondverlichting aan zoals het hoort.

Mijn versie is overigens v8.3.2.91972 van Mei 2009
Ik ben even in de sys file gedoken iGO (zonder doet hij het bij mij niet), maar ik heb het nu aan de gang. Gewoon maar een nieuwe sys file gemaakt en daar de benodigde instellingen in gezet. Overigens zijn de mogelijkheden met de sys file echt enorm. Echt zo ongeveer het hele programma is te customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello Guys,

After bought the omnia 2 four weeks ago I directly updated it to wm6.5 org ROM.
I wanted so bad TT7 that I was busy for to weeks every night to get the final go. :(
Been on every site from dutch tweaker to winmo to xda and modaco but nothing gave me the clear answer.

So her is the answer:

First you need no registry editing to do
- Been there done it no help. don't do it. :X

Second you need a GPSfixer in my case I use the GPSgate 2.6 but maybe the GPSsplitter also will work.
- Had I the splitter installed but i thought it doesn't work with mw6.5 so got the GPSgate (but .... maybe if you set the good baudrate it will work).

Third go to the GPS setiings and let everything to default (com7 and com9) except the baudrate set this to 115200.

Then open GPSgate and let him search the GPS (com7) and let him make a virtal output com (com2).
If that's finished mark the option "Close input when idle" and run it by pressing the "OPEN" buton.

Go to TT7 and change the GPS into "another NMEA GPS-receiver" set baudrate to 4800 and choose the virtual com poort (com2).

Fix in about 5 a 10 seconds going to test it on the road tomorrow so let you guys know. :*)

For now have fun with the above.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=27ZCfcIqeIM

Iemand enig idee hoe je zijn bootscreen krijgt? Vind m erg gaaf die windows 7 look en veel mooier dan dat standaard oranje scherm.

Heb m al ge pm'd, reageert niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de omnia 2 en vind het een super toestel.
Ik heb geupdate naar 6.5.
Nu wil ik eigenlijk weten hoe je in 6.5 touchwiz uitzet. Ik wil spb 3.5 installeren.

Kan iemand mij helpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:12:
Ik heb sinds vandaag de omnia 2 en vind het een super toestel.
Ik heb geupdate naar 6.5.
Nu wil ik eigenlijk weten hoe je in 6.5 touchwiz uitzet. Ik wil spb 3.5 installeren.

Kan iemand mij helpen!!
-Je klikt op start linksboven.
-Je gaat naar settings.
-Je gaat naar display & light.
-Je gaat naar items on today
-Daar vink je alles af.

Dit kan je ook doen nadat je SPB hebt geïnstalleerd overigens, en sorry maar ik weet de NL titels niet, ik gebruik engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

In 6.5 kun je die touchwiz eigenlijk niet echt uitzetten. Maar gewoon SPB eroverheen is voldoende.
Dat startscherm gebruik je daarna toch niet meer. Je kunt inderdaad zoals hierboven aangegeven wel die items weghalen, maar dat wordt toch al vervangen.

[ Voor 44% gewijzigd door Martinspire op 23-12-2009 00:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook switchen tussen touchwiz en mobile shell. Zodat ik bv de icoontjes van hyves en nu.nl kan aanklikken weer??
.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:39:
In 6.5 kun je die touchwiz eigenlijk niet echt uitzetten. Maar gewoon SPB eroverheen is voldoende.
Dat startscherm gebruik je daarna toch niet meer. Je kunt inderdaad zoals hierboven aangegeven wel die items weghalen, maar dat wordt toch al vervangen.
Het scheelt alleen wel een hoop geheugen als je de touchwizz niet de hele tijd op de achtergrond laat draaien...
Overigens heb ik dmv tweaks wel een groot gedeelte van de samsung troep weg gekregen zoals sms enz, dat is veel fijner onder de standaard windows.
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 13:14:
Kan ik ook switchen tussen touchwiz en mobile shell. Zodat ik bv de icoontjes van hyves en nu.nl kan aanklikken weer??
.
Kan wel, als je het dus niet uit zet, dmv "today" in het start menu ga je naar SPB en als je naar het windows scherm wil moet dat via "show today" via tools in SPB, wat je wel kan doen is van beide een snelkoppeling maken.

Verwijderd

Goed nieuws voor de mensen met een unit uit Hong Kong :)
Windows Mobile 6.5 is nu ook voor ons beschikbaar (Engels/Chinees)
SPB Backup runnen, batterij opladen en updaten straks :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:38:
[...]

Het scheelt alleen wel een hoop geheugen als je de touchwizz niet de hele tijd op de achtergrond laat draaien...
Overigens heb ik dmv tweaks wel een groot gedeelte van de samsung troep weg gekregen zoals sms enz, dat is veel fijner onder de standaard windows.
[...]

Kan wel, als je het dus niet uit zet, dmv "today" in het start menu ga je naar SPB en als je naar het windows scherm wil moet dat via "show today" via tools in SPB, wat je wel kan doen is van beide een snelkoppeling maken.
Hoe doe ik dit laatste?? Heb al gekeken maar kan het niet echt vinden nog.
Alvast bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 14:04:
[...]

Hoe doe ik dit laatste?? Heb al gekeken maar kan het niet echt vinden nog.
Alvast bedankt.
Sorry hoor maar ik geef toch echt letterlijk de precieze instructies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja stom het is ook al gelukt.
Nu ga ik vast weer een hele stomme vraag stellen maar kan je bij een foto maken ook inzoomen??
Op de ene site lees ik dat het moet kunnen op andere weer niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-08 21:59
Hey ik had even een vraagje, hoe zit het met de audio van de video's die de camera neemt? Bijvoorbeeld bij een concert, wordt het helemaal ruis of kun je nog wel de muziek volgen? Bij Nokia is dit namelijk altijd uitstekend en ik denk er aan van nokia naar deze omnia II te gaan

[ Voor 3% gewijzigd door JasonEarl op 27-12-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 12:27:
Ja stom het is ook al gelukt.
Nu ga ik vast weer een hele stomme vraag stellen maar kan je bij een foto maken ook inzoomen??
Op de ene site lees ik dat het moet kunnen op andere weer niet!!
Yep, met de volume knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Weet iemand hoe je in het homescherm automatisch op de klok staat? Nu staat hij default bovenaan (foto's) erg irritant.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Bedoel je het Samsung scherm of de Windows Mobile today screen?

Die laatste kun je editen dmv chome editor om panels mee aan/uit te zetten en de volgorde te wijzigen (Link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Jaguar645 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:07:

Die laatste kun je editen dmv chome editor om panels mee aan/uit te zetten en de volgorde te wijzigen (Link)
JA prefect. Dankjewel _/-\o_

• JasonEarl
Weet iemand hoe je in windows mobile 6.5 ervoor zorgt dat je als je op start drukt dat je dan het normale menu krijgt zeg maar, en dat je dan ook het standaard menu krijgt met instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
_/-\o_ Gelukkig Nieuwjaar _/-\o_

Ik heb een nieuwe versie van TouchLockPro gemaakt, welke een groot aantal Samsung WIndows Mobile telefoontoestellen ondersteund met licht sensor en GSensor.
  • SGH-i900 Omnia
  • SCH-i910 Omnia
  • GT-I8000 Omnia 2
  • SCH-m490/m495 T*Omnia
  • Omnia Pro
  • GT-B7620 Armani
  • GT-I8000 Omnia II
  • SCH-i920 Omnia II
Ik heb zelf geen Samsung, dus heb ik het niet zelf kunnen testen, alleen op mijn HTC Diamond. Ik heb mijn (kleine) aanpassingen goed gereviewed. Ik hoop dat Samsung gebruikers kunnen beamen dat het werkt!

Samsung maakt het moeilijk voor ontwikkelaars door verschillende SDK's aan te bieden voor verschillende telefoons en Windows Mobile 6.1 of 6.5. TouchLockPro ondersteund beide Samsung SDK redistributables. Zie Downloads voor de Samsung SDK redistirbutables. Natuurlijk alleen installeren wanneer je de juiste Samsung telefoon hebt.

Mensen die geinteresseerd zijn in de Samsung API Specificaties en details van de ondersteunde telefoons en en Engels kunnen lezen of phones supported, zie deze documenten:
API-spec.2.1.0.pdf
API-spec1.2.1.pdf
Programming Guide.2.1.0.pdf

Ik heb de TouchLockPro source code zodanig aangepast, dat het niet nodig is om de Samsung Windows Mobile SDK te installeren, wanneer je TouchLockPro zelf wil compileren..

Nu hopen dat deze versie ook echt werkt voor Samsung gebruikers :?

Voor diegene die wil weten hoe TouchLockPro werkt, hier een Youtube video:

Afbeeldingslocatie: http://i292.photobucket.com/albums/mm34/zuinigerijder/th_TouchLockProYoutube-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is hier nou precies beter aan dan bij S2U2? Bij die laatste kan je namelijk ook de hardware keys blokkeren enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 01:12:
Wat is hier nou precies beter aan dan bij S2U2? Bij die laatste kan je namelijk ook de hardware keys blokkeren enz.
TouchLockPro heeft geen voorgrond scherm, is heel klein in het geheugen (38 Kb in plaats van 4 MB, 125 maal minder geheugen gebruik) en gebruikt zo goed als geen resources (0.0%). Er zijn ook een aantal andere features, zoals InCallTweak en een BattClock die altijd zichtbaar is op het Windows Bar. Zie voor de features de video.

Als je gelukkig bent met S2U2 en de voordelen die ik noem niet nodig hebt, moet je gewoon S2U2 blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ik ben erg tevreden met S2U2, maar zeer ontevreden met de hoeveelheid geheugen die het consumeert. S2U2 kan ook niet op de Storage van de Omnia worden geinstalleerd.

Ik heb heel even gespeeld met TouchLockPro. Allereerst mijn complimenten voor dit zeer lichte en weinig geheugen gebruikende programma. Ik had niet zo heel veel tijd om te proberen, maar was toch nieuwsgierig. Ik kan geen uitgebreide gebruikerservaring teruggeven.

Mijn eerste reactie was dat het niet heel erg intuïtief was in de instellingen. Mogelijk omdat TLP van origine helemaal op de HTC's is toegespitst. Functies die de Omnia niet kent hadden toch een instellingenpagina (stylus bijv.). Ik moest verder goed nadenken wat bedoeld werd met bepaalde opties, en wat ze voor effect zouden hebben. Enerzijds zal dat komen door mijn onbekendheid met het configureren van dergelijke programma's, anderzijds was ik genegen de engelse uitleg te zoeken, die was soms duidelijker dan de Nederlandse. In de opties ging de lay-out ook regelmatig mis waardoor opties niet altijd goed leesbaar waren.
Overigens worden de aan/uit knop en de camera knop niet geblokkeerd door TLP (SDK is meegeïnstalleerd).

Ik ga er echter zeker nog een keer goed mee aan de slag. Ik houd wel van een dergelijk lichte oplossing die een doorkijk houdt op mijn Home Screen. Ik heb dan geen extra eye candy nodig van een screensaver. Mijn Home Screen biedt alle info. Mijn tijd is echter beperkt op het moment, dus ik kan je niet aanbieden uitgebreid voor je te testen op de Omnia, omdat je die zelf niet hebt ZuinigeRijder.

Het lijkt me in ieder geval één van de betere oplossingen op dit gebied. S2U2 is voor mij nog koploper, maar ook om andere redenen zoals de geinige batterij in het slide to unlock scherm. Maar TouchLockPro is een heel goed alternatief voor mensen die gewoon een goede lock willen zonder daarbij een zwaar programma te moeten installeren. Hij lijkt te doen wat ie moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
Bedankt voor de terugkoppeling. Ik begrijp uit jouw verhaal dat de licht sensor en GSensor werkt voor jouw Samsun telefoon. Mooi, want dat was voor mij nog niet zeker, omdat ik zelf niet kon testen :)

Inderdaad is het instellingen menu vrij spartaans. Voordeel is dat je alles kunt instellen naar eigen wens, groot nadeel is dat je inderdaad goed moet lezen/weten hoe het een en ander in elkaar zit. Daarnaast is de site ook nog alleen in het Engels. Maar ja, de default instellingen zouden goed genoeg moeten zijn, dus voor een beginnende gebruiker zijn er mogelijk maar een aantal instelling aanpassingen nodig. Misschien moet ik nog een Wizard of iets dergelijks toevoegen, zodat interactief de settings gezet worden en voor de gevorderde gebruiker de andere instellingen.

Ik ben ook bezig om het programma beter te maken voor andere scherm resoluties. Maar dat komt nog in een volgende versie :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
bij mij werkt TouchLockPro niet zo goed.
ik kan niet meer in de settings komen, zodra in touchlockaction opstart komt deze in beeld en reageert dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
martijn- schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:07:
bij mij werkt TouchLockPro niet zo goed.
ik kan niet meer in de settings komen, zodra in touchlockaction opstart komt deze in beeld en reageert dan niet meer.
Raar. Nog nooit van dit probleem gehoord. Wat voor beeldscherm resolutie heb je?

Je kunt via Programma's TouchLockPro stoppen en met een registry editor (ik gebruik PHM Reg edit) de volgende sleutel en subsleutels weggooien:
HKCU\Software\ZuinigeRijder

Daarna opnieuw TouchLockPro opstarten, worden de default registry keys weer aangemaakt. Misschien dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
ZuinigeRijder schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 22:32:
[...]

Raar. Nog nooit van dit probleem gehoord. Wat voor beeldscherm resolutie heb je?

Je kunt via Programma's TouchLockPro stoppen en met een registry editor (ik gebruik PHM Reg edit) de volgende sleutel en subsleutels weggooien:
HKCU\Software\ZuinigeRijder

Daarna opnieuw TouchLockPro opstarten, worden de default registry keys weer aangemaakt. Misschien dat dat helpt?
Ik heb een samsung omnia 2 weet zo niet precies de resolutie.
in het begin kon ik wel bij de instellingen komen maar nadat ik iets gewijzigd had niet meer.

Ga nu de register sluitels weggooien. hoop dat het helpt
Het is gelukt het werk nu weer.

wat me ook opviel is dat nu de batterij klok ook meteen word weer gegeven dit deed hij de eerste keer niet.

[ Voor 9% gewijzigd door martijn- op 03-01-2010 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
Mooi. Misschien heb je de setting HTCLockAPI =1 aangezet gehad, welke waarschijnlijk niet werkt op een Samsung. Bij het opstarten van TouchLockAction wordt de lock eraf gehaald en mogelijk dat dan de HTCLockAPI ervoor zorgt dat TouchLockAction niet meer reageert?

Maar gelukkig is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wat dingetjes te lezen ik krijg me omnia II I8000 woensdag binnen.
Ik weet niet of ik nu gelijk op me mobiel de windows 6,5 versie heb of de 6,1? iemand weet dat mis?

als ik hem dus moet updaten naar 6,5 kan dat via de samsung site met windows xp windows vista 32 bit en 64 bit..
ik zit hier dus leuk thuis met windows 7 64 bit
dat vind ik wel erg selcht van samsung dat zoiets er nog niet tussen staat.... ze wisten dat windows 7 uit zou komen dan zou je verw8en dat ze daar ook wel iets voor ehbben.

kan ik dan gewoon update naar 6,5 met windows vista 64 bit?

alvast bedankt,
Marijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:46:
Ik zit wat dingetjes te lezen ik krijg me omnia II I8000 woensdag binnen.
Ik weet niet of ik nu gelijk op me mobiel de windows 6,5 versie heb of de 6,1? iemand weet dat mis?

als ik hem dus moet updaten naar 6,5 kan dat via de samsung site met windows xp windows vista 32 bit en 64 bit..
ik zit hier dus leuk thuis met windows 7 64 bit
dat vind ik wel erg selcht van samsung dat zoiets er nog niet tussen staat.... ze wisten dat windows 7 uit zou komen dan zou je verw8en dat ze daar ook wel iets voor ehbben.

kan ik dan gewoon update naar 6,5 met windows vista 64 bit?

alvast bedankt,
Marijn
Grote kans dat joue al gelijk met 6.5 (windows phone) geleverd word, zo niet, vraag t dan nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:11:
[...]

Grote kans dat joue al gelijk met 6.5 (windows phone) geleverd word, zo niet, vraag t dan nog eens ;)
Oke alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Hier met mn laptop (windows 7 32bit) ging het prima. Echter als je illegale ROMS wilt installeren, werkt het een stuk makkelijker met xp. Al kan dat ook gewoon via vmware oid.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet die Market Place eigenlijk? Als ik dat opstart, merk ik gewoon niks. Precies alsof het niet eens start. Is het misschien beschikbaar voor een beperkt aantal landen? 'k had de mijne in Hong Kong gekocht een paar maanden geleden. De WM6.5 update voor HK was er ook maar sinds 21/12/2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
De licht sensor werkte niet voor Samsung met TouchLockPro versie 2.10.
Versie 2.10.1 verhelpt dit probleem en is beschikbaar op www.zuinigerijder.com

[ Voor 27% gewijzigd door ZuinigeRijder op 04-01-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog is een vraagje,

Zoals op de iphone kan je vanaf je internet snelkopelings maken naar je home screen zeg maar deze kan je ook weer makkelijk verwijderen.
kan je dat ook op de samsung omnia II I8000?

Als dat niet kan,
zijn dr dan ook apps te dowloaden voor bijv. Hyves? ik zag wel facebook enz maar nergens kwam ik iets tegen van hyves ofzo iets dergelijks.

alvast bedankt

Nog 2 daagjes dan me toestelletje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 13:42
ZuinigeRijder schreef op maandag 04 januari 2010 @ 09:57:
De licht sensor werkte niet voor Samsung met TouchLockPro versie 2.10.
Versie 2.10.1 verhelpt dit probleem en is beschikbaar op www.zuinigerijder.com
Oe leuk! Ik ben ermee aan het spelen! Vind vooral de lichtsensor feature erg leuk, maar krijg hem nog niet zo goed aan de praat omdat de waarde van de sensor nogal fluctueert.. mss komt dat door het moment van de dag en het licht in deze kamer.. ;)

Ik hou je wel op de hoogte via XDA!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 13:42
Hee check deze site: http://www.samsungapps.com/

nog niet zien langskomen hier, maar staat best wat leuks op (ook freeware!)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
Voor de mensen die geen TouchLockPro willen gebruiken, maar wel de BattClock, ik heb op veler verzoek een uitgeklede versie gemaakt van alleen de BattClock. Zie http://www.zuinigerijder.com/BattClock.html. Zou op elke Windows Mobile telefoon moeten werken, ook zonder Samsung SDK.

Afbeeldingslocatie: http://i292.photobucket.com/albums/mm34/zuinigerijder/BattClockUnlocked.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZuinigeRijder schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:01:
Voor de mensen die geen TouchLockPro willen gebruiken, maar wel de BattClock, ik heb op veler verzoek een uitgeklede versie gemaakt van alleen de BattClock. Zie http://www.zuinigerijder.com/BattClock.html. Zou op elke Windows Mobile telefoon moeten werken, ook zonder Samsung SDK.

[afbeelding]
Werkt wel bij mij, maar er steekt een stukje van de normale batterij achter uit, en als ik naar een windows menu ga zie ik een heel lelijk zwart blokje in beeld dus, waar het zwarte normaal weg valt, je kan er niet van uit gaan dat iedereen overal een zwarte achtergrond heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 09:03:
[...]

Werkt wel bij mij, maar er steekt een stukje van de normale batterij achter uit, en als ik naar een windows menu ga zie ik een heel lelijk zwart blokje in beeld dus, waar het zwarte normaal weg valt, je kan er niet van uit gaan dat iedereen overal een zwarte achtergrond heeft...
Er is een net nieuwe BattClock versie 1.2, die automatisch de goede grootte en kleur probeert te bepalen. Wanneer je de registry key boom HKCU\Software\ZuinigeRijder weggooit en je installeert de nieuwe versie, zijn de standaard instellingen misschien beter.

Zo niet, kun je dan een screenshot posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZuinigeRijder schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:10:
[...]

Er is een net nieuwe BattClock versie 1.2, die automatisch de goede grootte en kleur probeert te bepalen. Wanneer je de registry key boom HKCU\Software\ZuinigeRijder weggooit en je installeert de nieuwe versie, zijn de standaard instellingen misschien beter.

Zo niet, kun je dan een screenshot posten?
Geen idee hoe ik een screenshot van mijn telefoon plaats hier maar ik ga zo een hard reset doen omdat ik mijn telefoon een beetje heb gesloopt met teveel apps dus ik twijfel ook of ik deze er wel weer op ga zetten maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:07:

Ik heb dat ook er op gezet, is het ook mogelijk om alles standaard te houden qua volgorde maar er wel voor te zorgen dat het selectie balkje start bij de klok? Nu start hij altijd boven aan en zou het wel mooi vinden als hij in het midden bij de klok start..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:16:
[...]

Geen idee hoe ik een screenshot van mijn telefoon plaats hier maar ik ga zo een hard reset doen omdat ik mijn telefoon een beetje heb gesloopt met teveel apps dus ik twijfel ook of ik deze er wel weer op ga zetten maarja.
Ik gebruik http://www.mymobiler.com/ voor screenshots te maken. Ook handig om de telefoon vanuit PC te besturen. Maar dan heb je nog meer apps op je telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:43
Kan iemand mij vertellen hoe de accu duur van dit toestel is bij normaal gebruik. Bellen en sms. Geen gebruik van wifi,utmts etc.

puur gsm netwerk met bellen en smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

G.Scholtens schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:09:
Kan iemand mij vertellen hoe de accu duur van dit toestel is bij normaal gebruik. Bellen en sms. Geen gebruik van wifi,utmts etc.

puur gsm netwerk met bellen en smsen.
Ligt eraan wat jij normaal gebruik van bellen en smssen vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 14:43
Laten we zeggen bij weinig gebruik. 10min bellen per dag en 5 sms berichten op een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Net ff Mobile Shell 3.5.3 geinstalleerd, maar ik heb nu sterk het idee dat mijn batterij vele malen sneller leeg raakt. Heeft iemand anders dit ook al met 3.5.3 ervaren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutervegter
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 07:34
bhorvers schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:21:
Net ff Mobile Shell 3.5.3 geinstalleerd, maar ik heb nu sterk het idee dat mijn batterij vele malen sneller leeg raakt. Heeft iemand anders dit ook al met 3.5.3 ervaren ?
Zelf heb ik er niet op gelet (de paar dagen dat ik het gebruikte), maar ik heb het meerdere keren voorbij zien komen in andere fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt Wm 6.5 op de Omnia II ook een update naar 6.5.3 ik heb al gegoogled en het was me nog niet duidelijk? weet iemand dit?

Mvg Harm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:16
Ik heb de samsung omnia 2 sinds kort maar er zit nog windows mobile 6.1 op hoe upgrade ik het naar 6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
Khallouki schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:46:
Ik heb de samsung omnia 2 sinds kort maar er zit nog windows mobile 6.1 op hoe upgrade ik het naar 6.5?
Kijk hier: http://org.downloadcenter...are_upgrade_WM6_5__2_.pdf

Mijn vraag is hoe doe je een downgrade naar 6.1 want 6.5 bevalt mij niet. Of weet iemand hoe je alle samsung menu's uitschakelt, want ik heb nu het gevoel dat ik bijna niks kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:16
JasonEarl schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:40:
[...]

Kijk hier: http://org.downloadcenter...are_upgrade_WM6_5__2_.pdf

Mijn vraag is hoe doe je een downgrade naar 6.1 want 6.5 bevalt mij niet. Of weet iemand hoe je alle samsung menu's uitschakelt, want ik heb nu het gevoel dat ik bijna niks kan instellen.
Dankje! het is mij gelukt, wat ziet het er prachtig uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een poosje geleden al een post gedaan in dit topic.
daarin stond:
Hoe kan ik van windows mobile 6.1 naar 6.5 met windows 7 64 bit?
kan iemand daar bij helpen?
welke moet ik dan pakken van de samsung site gewoon de vista 64 bit?

alvast bedankt.
Marijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:00:
Ik had een poosje geleden al een post gedaan in dit topic.
daarin stond:
Hoe kan ik van windows mobile 6.1 naar 6.5 met windows 7 64 bit?
kan iemand daar bij helpen?
welke moet ik dan pakken van de samsung site gewoon de vista 64 bit?

alvast bedankt.
Marijn
Windows 7 64 bit hier ^^
Upgrade uitgevoerd aan de hand van een nieuwere versie van de PC Studio. Zoek naar "New_PC_Studio_1.4.0.IK1.exe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Organostica
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-03-2015
Hoi,

Heb ook geprobeerd om GPSProxy te installeren, maar gaf steeds een foutmelding met de in dit forum beschreven instellingen |:( 8)7

Dus Portsplitter erop gezet _/-\o_ . Deze deed het dus wel !!!

Daarna wat geexperimenteerd met de instellingen van de COM poorten, totdat ik de volgende werkende instellingen had gevonden. Dus hierbij de instellingen...

In de verbindingsinstellingen voor de gps gewijzigd naar de volgende instellingen:
programmapoort --> COM7
hardwarepoort --> COM9

In Portsplitter de volgende instellingen neergezet:
Input poort --> COM7
Output poort --> COM6 (druk daarna op ADD)
Autostart aangevink
Druk op: "START SPLITTER"

Start TomTom Navigator 7 en blader in het TomTom instellingenmenu naar ‘Toon GPS-status’. Druk in dat scherm op ‘Stel in’ en kies vervolgens voor ‘Andere NMEA GPS-ontvanger’. Voor baudrate neem je 4800. In het lijstje met COM-poorten kies je voor selecteer ‘COM7’ (worden als standaard neergezet).

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft deze Omnia II wel Voice Dial aan boord. En dan wel de BT headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:27:
[...]

Windows 7 64 bit hier ^^
Upgrade uitgevoerd aan de hand van een nieuwere versie van de PC Studio. Zoek naar "New_PC_Studio_1.4.0.IK1.exe"
Ik heb er naar gezocht ik heb um geprobeerd te instaleren maar hij komt gelijk met de fout melding dat hij niet comfortabel is met mijn windows versie.

dan krijg ik de keuze om het opnieuw te instaleren of aantegeven dat hij wel goed is geinstaleerd
welke heeft u gekozen?

als u dat niet heeft gedaan kunt is dan mis een linkje geven waar ik um kan dowlaoden :$?
maar ik weet 99% zekker dat ik de New_PC_Studio_1.4.0.IK1.exe gedowload had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
Hoe stel je bij de omnia II in dat ie voor internet ALLEEN maar wifi mag raadplegen, dus geen gprs, moet je dan ook iets met My Internet of Mijn Werk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
JasonEarl schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 17:47:
Hoe stel je bij de omnia II in dat ie voor internet ALLEEN maar wifi mag raadplegen, dus geen gprs, moet je dan ook iets met My Internet of Mijn Werk doen?
Volgens mij werkt Nodata ook gewoon op de omnia II. Dat is een programma waarmee je alle dataverbindingen kan blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 00:59:
Heeft deze Omnia II wel Voice Dial aan boord. En dan wel de BT headset.
Geen idee eigenlijk (voicedial zit in de voice-functies van mijn auto ingebouwd) maar wel een goede vraag.
Ik zie het niet in de specs staan.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Laatst online: 01-09 22:26
Ik had al probleem met het belvolume, dat als ik gebeld werd, het belvolume nauwelijks te horen was en langzaam steeds harder. Van alles geprobeerd, maar niets hielp.
Gisteren geupdate naar wm 6.5, maar nu trilt hij alleen maar.
Als ik bij instellingen kies voor een beltoon dan hoor ik deze. Wordt ik gebeld, dan geen beltoon te horen
Op dit forum gevonden dat je met Mobile Registry Editor, dit zou kunnen oplossen, maar bij mij helpt dat niet.
Ik heb dit geprobeerd:

Increasing ring problem

* To fix the increasing ring problem, go to registry \HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring; Change the DWORD: AttenuationCategory to Value: 1

Wie nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26. Omnia II soft Ring for initial few seconds, solution!

In HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Attenuation
Make DWORD value name: 5 value : 1
Than
In HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring AttenuationCategory chnange to 5
Soft reset.

(Has been known to disable ringer on some ROMS)

of---------------------------------------

4. Increase all volume levels on Omnia II by farookh
Just dial this in phone.

*#0002*28346#

Quote from: kawgirlval69 on November 14, 2009, 10:53:11 PM
hey DD

one more... in who what where... #4
heres some settings

Audio gain screen will pop up
click on music speaker
click again
output volume... change the following values: L1VL2 – 110;
HPG7 – 1110;
L3L7 – 10;
OVL7 – 00001001;
OVR7 - 00010010
click apply, a pop up will appear, click ok on it
these same values are applicable for other areas like ringtone, , voice, speaker and force speaker. do same as above, click menu then exit.
here are the default values to set back to factory specs:
L1VL2 – 101;
HPG7 – 1011;
L3VL7 – 10;
OVL7 – 00011000;
OVR7 - 00011000

hope this helps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel fixes op internet om het 'increasing ring volume' probleem op te lossen, werken niet goed op winmo 6.5. Door try and error heb ik de volgende oplossing gevonden dat wel werkt (bij mij is het opgelost tenminste): ga naar \HKCU\ControlPanel\SoundCategories\Ring; Verander DWORD: AttenuationCategory naar: 4!!! Ik had hier verschillende waardes uitgeprobeerd:
0 = geen beltoon
1= vertraagde beltoon met 2-3 secondes
2= oplopende beltooon
3= lange oplopende beltoon
4= volle beltoon vanaf begin
5= oplopende beltoon

Hoop dat dit voor jullie werkt. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:32:
[...]

Ik heb er naar gezocht ik heb um geprobeerd te instaleren maar hij komt gelijk met de fout melding dat hij niet comfortabel is met mijn windows versie.

dan krijg ik de keuze om het opnieuw te instaleren of aantegeven dat hij wel goed is geinstaleerd
welke heeft u gekozen?

als u dat niet heeft gedaan kunt is dan mis een linkje geven waar ik um kan dowlaoden :$?
maar ik weet 99% zekker dat ik de New_PC_Studio_1.4.0.IK1.exe gedowload had ;)
'k geloof dat u nog de Vista compatibility mode moet aanzetten vooraleer het naar behoren werkt. Download link en verdere details kan ik u niet geven gezien ik de upgrade niet heb uitgevoerd vanaf de laptop waar ik momenteel mee werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Laatst online: 13-06-2023
Resetten ?

Regelmatig moet ik mijn toestel resetten, zodat deze weer automatisch via ActiveSync mijn mail binnenhaalt. Het lijkt wel of de telefoon is 'vastgelopen'. Bellen kan ik wel, sms-en ook ... maar geen mail.
Na een soft-reset doet alles het weer naar behoren, maar dit zou toch niet moeten ?!

Iemand anders hier ook last van ? Ik denk dat ik maar eens een hard-reset ga uitvoeren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lcaffa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
Wie kan mij advies geven over de volgende omnia 2 probleempjes:

- Ik zou graag een andere beltoon willen instellen voor een aparte telefoonlijst-groep en ik hoorde dat dat met een extern programmaatje moet, welke is dat en waar kan ik die downloaden?

- Ik heb in 4 maanden nog geen goede foto uit die camera gekregen, waarschijnlijk staat er een instelling ofzo verkeerd of is mijn camera gewoon kapot... wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ik heb nu wm6.5 in mijn samsung en wil nu tt installeren, maar ik weet niet wat waar moet staan.
Ik heb er geen micro sd kaart in zitten, maar er zit intern al een opslag van 8gb en natuurlijk het intern geheugen van 160mb.
Moet ik nu perse een micro sd aanschaffen of kan ik eea ook op de interne opslag van 8gb opslaan?
Graag advies.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ten eerste de TomTom appliatie kun je installeren waar je wilt. Zelf heb ik hem in het interne geheugen gezet

De kaarten moet je ofwel in de root van je opslag of in de root van je geheugenkaart zetten. Zelf heb ik ze in de root van de opslag en dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Hallo,

M'n zwager en m'n zus hebben beide deze telefoon, zelf ben ik vrij onbekend met de Omnia vandaar dat ik hier mijn vraag stel.
Zijn er updates voor de Omnia beschikbaar die de verbeteringen in de gevoeligheid van het scherm aanbrengen bijvoorbeeld?

De updates die ik zie op de samsung website zijn 'pc studio's', werkt het bij samsung zo dat je deze moet downloaden en vervolgens de Omnia daarmee verbindt en automatisch de laaste updates zoekt?
(Zoals vroeger bij de nokia's zegmaar)

Geeft deze ook de update van wm 6.1 naar 6.5 aan?
Of moet ik deze ergens anders zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:36
Novadecasa schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:50:
Hallo,

M'n zwager en m'n zus hebben beide deze telefoon, zelf ben ik vrij onbekend met de Omnia vandaar dat ik hier mijn vraag stel.
Zijn er updates voor de Omnia beschikbaar die de verbeteringen in de gevoeligheid van het scherm aanbrengen bijvoorbeeld?

De updates die ik zie op de samsung website zijn 'pc studio's', werkt het bij samsung zo dat je deze moet downloaden en vervolgens de Omnia daarmee verbindt en automatisch de laaste updates zoekt?
(Zoals vroeger bij de nokia's zegmaar)

Geeft deze ook de update van wm 6.1 naar 6.5 aan?
Of moet ik deze ergens anders zoeken?
De gevoeligheid van het scherm zal niet veranderen neem ik aan, dit is hardwarematig voor zover ik weet. Maar waarom zou je dit willen verbeteren? Het is in mijn ogen beter dan veel andere telefoons met een resistief touchscreen.

Bij Samsung is het inderdaad ook zo dat je een PC studio op je PC installeert en dat deze zoekt naar updates. De upgrade naar WM 6.5 gebeurd ook via PC studio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Tankiej schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:37:
[...]

De gevoeligheid van het scherm zal niet veranderen neem ik aan, dit is hardwarematig voor zover ik weet. Maar waarom zou je dit willen verbeteren? Het is in mijn ogen beter dan veel andere telefoons met een resistief touchscreen.

Bij Samsung is het inderdaad ook zo dat je een PC studio op je PC installeert en dat deze zoekt naar updates. De upgrade naar WM 6.5 gebeurd ook via PC studio :)
Dankje!
Nou de gevoeligheid van het scherm was nogal slecht de laatste paar dagen, in tegenstelling tot het begin.
Als er boven aan wat geslecteerd werd, starte er onderaan het scherm iets, zoals ik begreep.

Oke, dus de laatste PC studio downloaden via de website, installeren en de Omnia daar aan kopppelen en de updates doen hun werk.
Verdwijnen alle gegevens of zijn het geen complete ROM updates?
(even opslaan van de gegevens via MyPhone nodig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Novadecasa schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:12:
[...]

Dankje!
Nou de gevoeligheid van het scherm was nogal slecht de laatste paar dagen, in tegenstelling tot het begin.
Als er boven aan wat geslecteerd werd, starte er onderaan het scherm iets, zoals ik begreep.

Oke, dus de laatste PC studio downloaden via de website, installeren en de Omnia daar aan kopppelen en de updates doen hun werk.
Verdwijnen alle gegevens of zijn het geen complete ROM updates?
(even opslaan van de gegevens via MyPhone nodig?)
De upgrade naar 6.5 is wel een complete ROM update. Daar zul je dus een backup van alles moeten maken wat je wil bewaren.
De PC studio vraagt zelf ook of je een backup wil maken voordat de upgrade word uitvoerd, maar ik weet niet waar hij dan een backup van maakt en waar niet van. Je kan dus het beste zelf een backup maken van alles dat je wil houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles kan met registers...

50. Increase touchscreen response
Go to HKLM/ system/ GWE/ touch/ filter and set minimum tap time to 0

it does make a difference. makes texting and emailing way easier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb mijn samsung omnia qwerty ook vernieuwd naar WM6.5, echter mijn youtube op internet werkt nu niet meer. Ik krijg nu een foutmelding in het afspeelvenster (streaming player) van "server- of data-timeout". Weet iemand hier een oplossing op? Ik heb al een ander programma voor youtube geinstalleerd, maar ik zou het fijn vinden als deze ook weer werkt ivm filmpjes op andere site's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een programma om radio zenders af te spelen zonder de koptelefoon??

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 20:34:
Is er een programma om radio zenders af te spelen zonder de koptelefoon??
De koptelefoon zul je altijd nodig hebben, die functioneert namelijk als antenne. Maar in het programma om Radio te luisteren die er al op staat kan je wel kiezen om het geluid uit de speaker te laten komen.
Om dit in te stellen druk je op dat knopje rechts, naast de play, volgende zender enz. Het icoontje is een telefoontje met een speaker erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Ik heb nu TT geïnstalleerd en alles lijkt goed, maar als ik bij gps instellingen kijk, dan blijft hij naar satellieten zoeken.
Je ziet rechtsboven zo'n geelzwart bolletje draaien en er wordt aangegeven of ik mss in een gebouw ben.Dus hij zoekt wel satellieten, maar vindt ze niet(ook niet na half uur buiten)
Ik heb er wm 6.5 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
doggy1 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:48:
Ik heb nu TT geïnstalleerd en alles lijkt goed, maar als ik bij gps instellingen kijk, dan blijft hij naar satellieten zoeken.
Je ziet rechtsboven zo'n geelzwart bolletje draaien en er wordt aangegeven of ik mss in een gebouw ben.Dus hij zoekt wel satellieten, maar vindt ze niet(ook niet na half uur buiten)
Ik heb er wm 6.5 in.
Heb je ook de zoekfunctie gebruikt via google ofzo?
Al gekeken op www.winmo.nl?
Je kan beter gpsproxy gebruiken, dat eerst aanzetten en dan TT aanzetten, dan werkt het perfect.
Kijk voor de juiste instellingen even op www.winmo.nl en zoek daar de beschrijving over TT op de Omnia II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
Novadecasa schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:16:
[...]

Heb je ook de zoekfunctie gebruikt via google ofzo?
Al gekeken op www.winmo.nl?
Je kan beter gpsproxy gebruiken, dat eerst aanzetten en dan TT aanzetten, dan werkt het perfect.
Kijk voor de juiste instellingen even op www.winmo.nl en zoek daar de beschrijving over TT op de Omnia II.
Ja dat heb ik idd gelezen(op dit forum), maar het gaat mij er nu net om, dat ik het graag zonder gpsproxy wil. Dat moet kunnen als ik zo her en der lees(onder wm 6.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
Weet iemand hoe je er voor zorgt dat windows live zijn mail via wifi binnenhaalt ipv dat hij elke keer probeert om via een gprs verbinding mail binnen te halen?

[ Voor 8% gewijzigd door JasonEarl op 19-01-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JasonEarl schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17:
Weet iemand hoe je er voor zorgt dat windows live zijn mail via wifi binnenhaalt ipv dat hij elke keer probeert om via een gprs verbinding mail binnen te halen?
Als je wifi aan en verbonden is zal hij deze altijd boven gprs verkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 00:08:
[...]

Als je wifi aan en verbonden is zal hij deze altijd boven gprs verkiezen.
Nee dat is niet altijd zo, bij mij is het verholpen door naar instellingen te gaan en dan bij 'Netwerken selecteren' voor Mijn Werk te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regelmatig moet ik mijn toestel resetten, zodat deze weer automatisch via ActiveSync mijn mail binnenhaalt. Het lijkt wel of de telefoon is 'vastgelopen'. Bellen kan ik wel, sms-en ook ... maar geen mail.
Na een soft-reset doet alles het weer naar behoren, maar dit zou toch niet moeten ?!
Beetje late reactie van mij maar dit heb ik dus ook, tot een paar dagen geleden.
Ik baalde hier enorm van en dacht eerst dat het aan WM6.5 lag of aan de provider (KPN) en inmiddels een harde reset gedaan zonder resultaat. Tegen de tijd dat ik de Omnia écht om wou gaan ruilen voor een HTC ;-0 werkte alles weer ..... Tja!

Ik kan je dus niet helpen maar wel de hoop geven dat het allemaal weer goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtRasta
  • Laatst online: 23:57
De laatste 2 dagen doet me accu van mijn omnia 2 een beetje vreemd. Hij is binnen 18 uur al leeg zonder ook maar iets gedaan te hebben.

Gister om 4 uur in de middag uit de lader gehaald (100%) en net om 10 uur vanochtend had ik nog maar 10% over.

En ik heb geen enkel programma openstaan in taakbeheer.

Dus ik denk dat mijn accu kaduuk is. :'(

XC40 SM Plus MY23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Kijk met taakbeheer eens bij de processen. Staat er een proces meer dan 20Mb te gebruiken of meer dan 10% CPU continu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvtRasta schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:49:
De laatste 2 dagen doet me accu van mijn omnia 2 een beetje vreemd. Hij is binnen 18 uur al leeg zonder ook maar iets gedaan te hebben.

Gister om 4 uur in de middag uit de lader gehaald (100%) en net om 10 uur vanochtend had ik nog maar 10% over.

En ik heb geen enkel programma openstaan in taakbeheer.

Dus ik denk dat mijn accu kaduuk is. :'(
Dit heb ik dus ook regelmatig, de ene keer weer niet de andere keer weer wel.
ik denk niet dat het de batterij is, want gewoonlijk is dit wel opgelost met een soft reset,
maar nu helpt zelfs dat niet meer.
Misschien dat het te maken heeft met het continu zoeken naar een wifi verbinding ofzo,
want deze kan ik dan niet meer aan zetten (bij 'draadloos beheerder' komt alleen nog maar de keuze uit: vliegtuigprofiel - telefoon - en bluetooth en dus geen wifi meer).
Bij de takenbeheer is ook niets abnormaal te zien, zowel bij de processen niet als bij het cpu gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las iets van een update naar winmobile 6.6. Gaat deze er alweer komen???

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:18:
Volgens mij is de ROM die eerdaags uitkomt op Modaco ook gewoon een 6.5.2 ROM, nog niet eens 6.5.3. 6.6 Heb ik nog niet van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Heeft iemand al Windows Market Place of My Phone gebruikt?
Als ik ze wil opstarten gebeurt er namelijk niets O.o
Ik heb de HK (S.A.R) versie van WM6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:18:
Maart waarschijnlijk.
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:22:
Hmm... Heeft iemand al Windows Market Place of My Phone gebruikt?
Als ik ze wil opstarten gebeurt er namelijk niets O.o
Ik heb de HK (S.A.R) versie van WM6.5
Hier werken ze allebei top.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Let op:
Als je hier een vraag stelt, toon dan eigen initiatief en inzet. GoT is geen helpdesk. Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topicreport en geef een linkje mee naar de reactie, in plaats van in dit topic te reageren. Hier gaat voortaan strenger op gemod worden.