Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamsungPeetje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Nee, inderdaad nog geen prijs ontvangen.

Maandag maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van SPB de launcher opent, zie je als favorites standaard "Programs" "Settings" & "Task manager" als ik het goed heb, ik heb daar mee geklooid en krijg nu die versie van settings niet meer terug, er is nog maar 1 settings die ik toe kan voegen en dat is die van samsung zelf, maar dat was het voorheen niet, iemand enig idee waar ik de goede settings vandaan kan halen?
Overigens is de versie die ik weer wil toevoegen als favoriet de settings van SPB zelf, het knopje wat je ook ziet als je naar het SPB menu gaat.

Als ik een sms stuur, zie ik over het hele scherm heel groot "message sent" wat verdwijnt na een tijdje, waarna er ook nog een soort van sms binnen komt met dezelfde melding, dat laatste irriteert me omdat ook het sms geluidje dan gespeeld word, echt niet nodig elke keer als ik een sms stuur, iemand enig idee hoe ik dat uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
Volgens mij is het de 26e 'pas' 4 weken geleden maar als je belt en er blijkt nog niets vertuurd te zijn, vraag dan gelijk of je mag bijbetalen voor een 46"! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinchible schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:22:
Dat komt omdat de marketplace van Windows Mobile landelijk is, dus er staan alleen apps op die in Nederland zijn uitgebracht. Er zijn trouwens wel manieren waarop je ook op de US marketplace kunt komen, die wel wat meer apps heeft, maar dan moet je maar even googlen ofzo. Weet ik verder ook niet hoe dat precies werkte.
Ik kan het nergens vinden :(
Infinchible schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:22:
Ik heb nu toch wel de leukste game voor mijn Omnia 2 en accelerometer gevonden, tot nu toe. Dat is voor mij Resco Bubbles. Dan moet je met een stalen balletje de bubbels in de goede volgorde raken en dit wordt steeds moeilijker. Wel een erg leuk spel! _/-\o_
Hoe kom je daar aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Ik typte "Amerikaanse Marketplace" in op Google en volgens mij is de eerste hit raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:25

Infinchible

Woef!

Hier kan je de demo-versie downloaden en hem ook aanschaffen. Geloof ook dat ik iets van resco in de marketplace heb gezien, maar nog niet dit spel denk ik. Misschien dat hij daar nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 00:24:
Als ik een sms stuur, zie ik over het hele scherm heel groot "message sent" wat verdwijnt na een tijdje, waarna er ook nog een soort van sms binnen komt met dezelfde melding, dat laatste irriteert me omdat ook het sms geluidje dan gespeeld word, echt niet nodig elke keer als ik een sms stuur, iemand enig idee hoe ik dat uit kan zetten?
In 6.1 was daar een fix voor maar voor 6.5 voor zover ik weet nog niet. Ik klik gewoon op kruisje op het moment dat ie dat scherm geeft en dan heb je er geen last van :)

Ik krijg TT7 trouwens niet aan de praat zonder gpsproxy hoor? Met kreeg ik dat ook al niet voor mekaar, vandaar dat ik hoopte dat hij nu zonder zou kunnen maar heb vorige week 40 min in de auto gezeten en hem naar satellieten laten zoeken, tervergeefs!
bhorvers schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:37:
- Als ik aan het bellen ben in de auto, zit de Omnia II rechtop in zijn houder en is hij verbonden met mijn autolader. Via mijn blauwtand oortje ben ik aan het bellen en dan gaat tijdens het gesprek het licht uit ? Krijg ik ook niet aan door met mijn vinger aan het scherm te zitten. Ik moet de knop van de vergrendeling indrukken en dan heb ik weer beeld. Komt dit door de proximity sensor ?
Jap hij schakelt na een tijdje gewoon het scherm uit. Je kan em weer aanzetten door ff met je vinger over de sensor te gaan (zit naast de front-camera) :)

[ Voor 42% gewijzigd door Maardiweb op 21-11-2009 17:32 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb winmo 6.5 en spb ms 3.5, nu wil ik graag een hele pagina van mijn 5 schermen opofferen voor zon post-it achtig briefje, ik weet bijna zeker dat ik dat een keer ergens gezien heb. Maar het lukt me niet dit toe te voegen, hoe werkt dat? Het enige wat ik kan toevoegen zijn wat knopjes als "show notes" "new note" enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik zoveel vraag maar ik kom er zelf gewoon echt niet uit.
Ik heb mijn telefoon met KPN. Leuk allemaal. Maar de klantenservice is 1200, dat is gratis. Maarr in het usim-telefoonboek staat blijkbaar 0612001200 opgeslagen, wat hetzelfde is, maar dan niet gratis. Hoe dan ook als ik 1200 probeer te bellen pakt hij altijd als "match" die andere. Dit contact kan ik NIET verwijderen of bewerken. Ik heb usim contacten al verborgen, maar ook dan blijft hij die kiezen. Ook heb ik de sim in een andere telefoon gestopt maar dan is hij zogenaamd leef. Ik wil echt heel graag die 0612001200 er af krijgen, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel even een handige tip: zet deze versie van youtube erop:
m.youtube.com/app
Is echt zooooooooveel beter dan gewoon via de browser, laad sneller, geluid gaat harder, beeld is fullscreen, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:35:
Sorry dat ik zoveel vraag maar ik kom er zelf gewoon echt niet uit.
Ik heb mijn telefoon met KPN. Leuk allemaal. Maar de klantenservice is 1200, dat is gratis. Maarr in het usim-telefoonboek staat blijkbaar 0612001200 opgeslagen, wat hetzelfde is, maar dan niet gratis. Hoe dan ook als ik 1200 probeer te bellen pakt hij altijd als "match" die andere. Dit contact kan ik NIET verwijderen of bewerken. Ik heb usim contacten al verborgen, maar ook dan blijft hij die kiezen. Ook heb ik de sim in een andere telefoon gestopt maar dan is hij zogenaamd leef. Ik wil echt heel graag die 0612001200 er af krijgen, iemand enig idee?
Als dat 0612001200 nummer vast op je sim kaart staat neem ik aan dat je een prepaid kaart hebt (waarvan je het nummer mss hebt laten overzetten naar een abo) :?
Dan is het inderdaad niet mogelijk om gratis met de klantenservice te bellen.

Heb je een abo. dan moet je ff langs bij de verkoper van je telefoon en je usim-kaart laten omruilen voor een nieuwe. Het nr. van die usim komt nl. overeen met 'pre-paid' en wordt dan ook als prepaid gezien)
Dat kunnen ze online regelen met kpn en je krijgt meteen een nieuwe mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:08:
[...]

Als dat 0612001200 nummer vast op je sim kaart staat neem ik aan dat je een prepaid kaart hebt (waarvan je het nummer mss hebt laten overzetten naar een abo) :?
Dan is het inderdaad niet mogelijk om gratis met de klantenservice te bellen.

Heb je een abo. dan moet je ff langs bij de verkoper van je telefoon en je usim-kaart laten omruilen voor een nieuwe. Het nr. van die usim komt nl. overeen met 'pre-paid' en wordt dan ook als prepaid gezien)
Dat kunnen ze online regelen met kpn en je krijgt meteen een nieuwe mee ;)
Ik heb een abbo :D
En kan wel gratis de klantenservice bellen, maar dat gaat alleen via 1200, als je 0612001200 belt moet je betalen, maar wat ik ook doe, ik kan geen 1200 bellen, omdat mijn telefoon dat dan matcht aan het lange nummer dat opgeslagen staat en wat ik niet kan verwijderen, waardoor ik dus moet betalen als ik de klantenservice wil bellen.. Lekker gedoe :(

En de verkoper ben ik zelf, ik werk bij KPN, en een nieuwe simkaart (inc overzetten van abbo) kost 20 euro. Plus daar ligt t niet aan want als ik deze simkaart in een andere telefoon doe is hij "leeg" wat er dus op neerkomt dat mijn telefoon een soort van ingebouwd aantal nummers heeft die niet te verwijderen zijn maar worden aangezien als sim nummers wat ze niet zijn.

Overigens staat er ook een slotje op de nummers.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:55:
[...]

Ik heb een abbo :D
En kan wel gratis de klantenservice bellen, maar dat gaat alleen via 1200, als je 0612001200 belt moet je betalen, maar wat ik ook doe, ik kan geen 1200 bellen, omdat mijn telefoon dat dan matcht aan het lange nummer dat opgeslagen staat en wat ik niet kan verwijderen, waardoor ik dus moet betalen als ik de klantenservice wil bellen.. Lekker gedoe :(

En de verkoper ben ik zelf, ik werk bij KPN, en een nieuwe simkaart (inc overzetten van abbo) kost 20 euro. Plus daar ligt t niet aan want als ik deze simkaart in een andere telefoon doe is hij "leeg" wat er dus op neerkomt dat mijn telefoon een soort van ingebouwd aantal nummers heeft die niet te verwijderen zijn maar worden aangezien als sim nummers wat ze niet zijn.

Overigens staat er ook een slotje op de nummers.
Met een abo. kan je inderdaad gewoon gratis naar 1200 bellen.
Dan moet het in je telefoon zitten en zou het in de rom zijn gezet in opdracht van kpn |:(
Wij hebben al gsm van kpn sinds 1994 en dat heb ik nog nooit meegemaakt maar mss dat ze dat sinds kort doen.
Ik zou ff langs het business-center gaan en het laten nakijken want dat klopt dan niet.

Wat je ook nog kan proberen is de telefoon te laten kiezen om alleen de nummers van je sim-telefoonboek te gebruiken.
Dan zou het met alleen 1200 wel moeten lukken.

Nieuwe simkaart krijg je kosteloos als daar het probleem in zit. (Ook bij een duosim trouwens)
Zelfde geldt als je een oude simkaart hebt en je een nieuwe telefoon neemt die een usimkaart nodig heeft om de umts diensten te kunnen gebruiken.
Wij hebben hier verschillende abo's van kpn en dit al al een paar x meegemaakt.
Als jij verkoper bent bij kpn doe je iets niet goed of laat je klanten betalen voor iets dat gratis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op zondag 22 november 2009 @ 21:04:
[...]

Met een abo. kan je inderdaad gewoon gratis naar 1200 bellen.
Dan moet het in je telefoon zitten en zou het in de rom zijn gezet in opdracht van kpn |:(
Wij hebben al gsm van kpn sinds 1994 en dat heb ik nog nooit meegemaakt maar mss dat ze dat sinds kort doen.
Ik zou ff langs het business-center gaan en het laten nakijken want dat klopt dan niet.

Wat je ook nog kan proberen is de telefoon te laten kiezen om alleen de nummers van je sim-telefoonboek te gebruiken.
Dan zou het met alleen 1200 wel moeten lukken.

Nieuwe simkaart krijg je kosteloos als daar het probleem in zit. (Ook bij een duosim trouwens)
Zelfde geldt als je een oude simkaart hebt en je een nieuwe telefoon neemt die een usimkaart nodig heeft om de umts diensten te kunnen gebruiken.
Wij hebben hier verschillende abo's van kpn en dit al al een paar x meegemaakt.
Als jij verkoper bent bij kpn doe je iets niet goed of laat je klanten betalen voor iets dat gratis is ;)
Dit kan niet aan de simkaart liggen aangezien deze simkaart in een andere telefoon gewoon helemaal leeg is.

Als je een gratis simkaart meeneemt, worden met je volgende telefoonrekening 20 euro berekend, daar kan je als verkoper in de winkel niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nobleone schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:13:
Wèl gewonnen en wèl een mail.
De winnaars zijn te vinden in de lijst die je ziet na een klik op het artikel van 23/10.
Hoi, heb ook gewonnen, maar heeft iemand de prijs al ontvangen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope!

Een paar posts hierboven staat nog eea er over ...... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

weet iemand toevallig hoe je het lettertype van het toestel kunt veranderen? de samsung jet heeft volgens mij standaard comic sans. graag zou ik dit ook op mijn omnia 2 willen. iemand een idee?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb winmo 6.5 en spb ms 3.5, nu wil ik graag een hele pagina van mijn 5 schermen opofferen voor zon post-it achtig briefje, ik weet bijna zeker dat ik dat een keer ergens gezien heb. Maar het lukt me niet dit toe te voegen, hoe werkt dat? Het enige wat ik kan toevoegen zijn wat knopjes als "show notes" "new note" enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:58:
Als je quick memo bedoel staat die gewoon in widged beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Sinds mijn laatste upgrade heb ik een grijze achtergrond bij het lezen van mails via Outlook. In combinatie met de Black Theme stond het mij echt bij dat deze achtergrond voorheen toch echt zwart was ...

Ik vind die grijze achtergrond echt niet mooi en krijg hem bij iedere Theme. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen ?

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Voor de liefhebbers, heb met knutselen en nutteloos rommelen tomtom aan het werk gekregen ZONDER GPS proxy en MET ingebouwde GPS receiver als keuze! Hieronder het engelse verhaal zoals ik heb gepost op MODACO:
Finally after many hours of work i got my GPS running with tomtom without running GPS proxy and with choosing the integrated GPS receiver

Running WM6.5 rom ver: I8000NXXIJC
Running TomTom ver: 7.916 9189

first i've set the baudrate to 9600 in setting (still let windows control the device)

I was wondering why HTC was working with integrated GPS and Samsung don't, My simple guess is it is because HTC uses port4, and not port 7. So the next step is changing the programport to port 4 in the GPS settings!! (not the hardwareport)

next go into the registry and go to (maybe this is not necessary, but i've changed it when playing to find the working settings):

HKLM/System/CurrentControlSet/GPS Intermediate driver/Drivers/samsung GPS Hardware

change inputbuffersize and outputbuffersize both to 8192

When everything configured for port 4 run tomtom and choose the integrated GPS receiver...

After 5 second it should change from no GPS to searching sattelites, after that on my device i've got a fix after 5 minutes (be patient). If the GPS stays on no GPS, you've went wrong choosing the programport

Next time the fix wil be in around 15 seconds....

So I guess I've got the honour to be the first one navigating without GPS Proxy and with "integrated GPS" on the i8000

Btw. all other programs like google maps etc. keeps also working!

Cheers!!!!
uiteraard op eigen risico :D

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd verhaal. Ik stuur een mailtje naar de klantendienst van Samsung met deze vraag :

"Beste,

ik beschik sinds een week of 2 over een GT-i8000 Omnia II PDA-phone.

Ik ben erg tevreden over het toestel, maar zit met een probleem, net zoals blijkbaar meerdere andere mensen. De update van de Windows Mobile-software wil niet lukken.

Op het toestel staat de WM 6.1 geïnstalleerd, en via de meegeleverde software (waarvan ik de laatste versies uiteraard gedownload heb van uw website) zou deze kunnen geüpgrade worden naar WM 6.5.

Dit lukt niet, ik heb het herhaaldelijk geprobeerd op een desktop met Windows XP, en een laptop eveneens met Windows XP. Beide computers vallen gewoon uit als het updateproces start.

Verder heb ik het geprobeerd met mijn vaste laptop, waarop Windows Vista Home Premium geïnstalleerd staat. Hier start het updateproces wel, maar na een tijd (ongeveer 75 %) loopt hij ook vast.

Ik heb hierover gezocht op diverse online forums, en het blijkt een probleem te zijn om de software-upgrades uit te voeren.

Bestaat er een andere mogelijkheid om deze upgrade te laten uitvoeren ?
"

En dit krijg ik als antwoord...

"Dank u voor uw e-mail met betrekking tot

Het is niet mogelijk om Windows 6.5 op u GSM te installeren. Die
optie is nog niet van kracht .

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onsContact
Centre op het nummer 02 / 2012418. Vergeet u dan niet uw klantnummer te
vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
"

Bizar...morgen toch eens bellen naar dat nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
peugeot206gt schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:16:
Voor de liefhebbers, heb met knutselen en nutteloos rommelen tomtom aan het werk gekregen ZONDER GPS proxy en MET ingebouwde GPS receiver als keuze! Hieronder het engelse verhaal zoals ik heb gepost op MODACO:

[...]

Kijk dat is fijn! Morgen maar eens proberen! Maar werkt Google maps dan nog wel bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op woensdag 25 november 2009 @ 00:16:

[...]

Op pagina 24 en 25 van dit forum heb ik geschreven dat ik TomTom aan de praat heb zonder tweak of proxy en met de default GPS-settings, dus geheel risicoloos. Ik draai echter een iets andere rom-versie: PDA: I8000NXXIIB / CSC: I8000XENIIB.
Een en ander heb ik toegelicht op het MoDaCo-forum.
Aan de reacties maak ik op dat het, met of zonder tweak, onvoorspelbaar is of het werkt. Bij mij werkt het in ieder geval al drie weken vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamsungPeetje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Ff contact gehad met Samsung over de "Samsung Omnia II Pre-Sale actie" :

En ontving deze reactie:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik begrijp uit uw e-mail dat U winnaar bent geworden van de Samsung Omnia ll Pre-Sale Actie. Van harte gefeliciteerd hiermee! Ik wil U meedelen dat er een vertraging is ontstaan van maximaal 2 weken. Ik raad U aan nog even geduld te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Ik heb op mijn Omnia II TomTom Navigator 7 draaien, perfect (Windows CE 6.5).

Is er een mogelijkheid om TomTom in landscape te krijgen ipv in portrait op de Omnia II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn vista pc mijn omnia 2 al vele malen aangesloten, maar heb nooit een driver daarvoor geïnstalleerd, ik kan de telefoon altijd openen als massaopslag en dan kan ik gewoon alles kopiëren plakken wat ik wil. Maarrr na een tijdje als ik dit gedaan hebt pakt mijn telefoon de 3g aan, en gaat de data uit, dan pakt de pc hem dus niet meer. Dan kan ik de data alleen weer aan krijgen door de telefoon uit en aan te zetten, enig idee hoe dat makkelijker kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens weet ik dat ik mass storage aan kan zetten maar dan kan ik niet het hele apparaat verkennen maar alleen of de interne 8gb OF de microsd 8gb.

• Maardiweb
The Undertaker schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:49:

Is er een mogelijkheid om TomTom in landscape te krijgen ipv in portrait op de Omnia II?
En hoe dan precies? Met behulp van GPSproxy of Portsplitter?

• bhorvers
Hoe kan ik in het foto album van de Omnia II folders uitsluiten ?

Zo wil ik bijvoorbeeld de iGO8 folder op mijn Geheugenkaart niet in het fotoalbum zien.

Ik heb in de registry een string aangemaakt: \Geheugenkaart\iGO8\ en deze aan de exclude folders map toegevoegd. Maar dit werkt dus niet ...

Iemand een idee ?

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 15:10
Maardiweb schreef op donderdag 26 november 2009 @ 01:28:
[...]

En hoe dan precies? Met behulp van GPSproxy of Portsplitter?
Zonder GPSproxy of Portsplitter. Ik gebruik deze settings (TomTom Navigator 7)
Verwijderd in "Samsung Omnia II i8000"

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
bhorvers schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:24:
Hoe kan ik in het foto album van de Omnia II folders uitsluiten ?

Zo wil ik bijvoorbeeld de iGO8 folder op mijn Geheugenkaart niet in het fotoalbum zien.

Ik heb in de registry een string aangemaakt: \Geheugenkaart\iGO8\ en deze aan de exclude folders map toegevoegd. Maar dit werkt dus niet ...

Iemand een idee ?
Als je ze correct hebt toegevoegd in het register, dan moet je dus daarna even de settings weggooien in je interne opslag, ergens is in de map program files of programmabestanden een map photoalbum, deze data moet je even weggooien, dan zijn je thumnails gereset....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Verwijderd

Hoe kan ik een geluid die op de sd kaart staat gebruiken als sms tone? Lukt me dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe installeer ik igo8?

Ik heb deze files:

http://i46.tinypic.com/2m28dfr.jpg

Maar wat moet ik er mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavolo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 16:53
The Undertaker schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:49:

door een knop te binden aan het scherm draaien... die tweak moet je in het register veranderen, kan je vinden op die http://www.modaco.com/con...a2-tips-faq/#entry1068449 site

Rare jongens die Gamers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Nu lees ik niet al te veel positieve verhalen over de navigatie op de omnia 2 in zn algemeenheid. Als ik 35 euro bijbetaal krijg ik route66 (western europe) er bij, en nu zit ik enorm te twijfelen of ik dat moet doen of niet. Zijn er ook mensen bij die goede ervaringen hebben met route 66 op de omnia 2? Want officieel staat de omnia2 ook niet op de website van route 66 as supported device..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 01:33:
Hoe installeer ik igo8?

Maar wat moet ik er mee??
Allereerst hopen dat het werkt ....

Het komt me wel bekend voor maar er zijn heel veer verschillende uitvoeringen en, volgens mijn ervaring, werkt niet alles even goed. Denk maar aan het sys.txt file-tje .... Vindt het ook een beetje vreemd dat je er zelf geen installatievoorschrift bij hebt kunnen lezen of downloaden (of Google-en)

Maar, gooi de hele handel in een map die je bijvoorbeel iGo noemt en zet hem op je geheugenkaart en je iGo8 file aanklikken, de rest gaat vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:32:
Hoe kan ik een geluid die op de sd kaart staat gebruiken als sms tone? Lukt me dus echt niet.
Een vraagje Delano.888: Google jij wel eens?

Dan vind je al snel het volgende antwoord:

SMS Tones
Copy and paste your SMS tones or music to Windows folder. The music or tones must be stored in the Windows folder and not any sub folder within it.

Assigning the Tones
You can now assign your Ring Tones and SMS Tones now.
Go to Main Menu > Settings > Sounds & Notifications

Ofwel rechtstreeks in de Windows map plaatsen.
Let wel op het juiste bestandsformaat.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
SamsungPeetje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:43:

Okay, leuk die LED-tv reclame's op tv maar nu begin ìk mijn geduld te verliezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:07:
[...]

Een vraagje Delano.888: Google jij wel eens?

Dan vind je al snel het volgende antwoord:

SMS Tones
Copy and paste your SMS tones or music to Windows folder. The music or tones must be stored in the Windows folder and not any sub folder within it.

Assigning the Tones
You can now assign your Ring Tones and SMS Tones now.
Go to Main Menu > Settings > Sounds & Notifications

Ofwel rechtstreeks in de Windows map plaatsen.
Let wel op het juiste bestandsformaat.

Succes
Als je nou even de vraag leest...

Ik wil tonen gebruiken VANAF DE SD KAART, en daar staat geen windows folder op.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 20:53:
[...]

Allereerst hopen dat het werkt ....

Het komt me wel bekend voor maar er zijn heel veer verschillende uitvoeringen en, volgens mijn ervaring, werkt niet alles even goed. Denk maar aan het sys.txt file-tje .... Vindt het ook een beetje vreemd dat je er zelf geen installatievoorschrift bij hebt kunnen lezen of downloaden (of Google-en)

Maar, gooi de hele handel in een map die je bijvoorbeel iGo noemt en zet hem op je geheugenkaart en je iGo8 file aanklikken, de rest gaat vanzelf.
Dat dacht ik dus ook maar dan krijg je een error.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeej heb nu een speciale "omnia ready" versie, dus ik na veel instellen dat ding eindelijk aan de praat gekregen, blijkt er natuurlijk geen map van NL in te staan, of althans, half, want mijn dorp heeft maar 1 straat (de snelweg die er langs loopt) :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 17:19:
Vreemd verhaal. Ik stuur een mailtje naar de klantendienst van Samsung met deze vraag :

En dit krijg ik als antwoord...

"Dank u voor uw e-mail met betrekking tot

Het is niet mogelijk om Windows 6.5 op u GSM te installeren. Die
optie is nog niet van kracht .

Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onsContact
Centre op het nummer 02 / 2012418. Vergeet u dan niet uw klantnummer te
vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
"

Bizar...morgen toch eens bellen naar dat nummer.
Heej

ik ben eigenlijk heel benieuwd of dit nog een vervolg heeft gehad ? Vind namelijk die hele toestand rond dat updaten naar 6.5 gewoon belachelijk worden... Samsung is heeeeeel bar in die dingen - maar de phones zijn zooo goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil tonen gebruiken VANAF DE SD KAART, en daar staat geen windows folder op
Sorry, misschien iets te bitch-erig gereageerd maar dan gaat het niet voor zover ik weet.

Wat de iGo betreft, ligt het vermoedelijk aan de bestanden. Door de exe aan te klikken zou hij vanzelf installeren. Als je een foutmelding krijgt over de geheugenkaart kan ik je misschien verder helpen met het sys.txt bestandje anders toch maar een andere versie gaan zoeken van de 8.3 voor PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

igo werkt ondertussen sorry ;)

althans, werkt bij mij in het dorp, maar als ik buiten mijn dorp kom is er nauwelijks nog signaal, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Laatst online: 02-04 23:16
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:30:
[...]

Als je nou even de vraag leest...

Ik wil tonen gebruiken VANAF DE SD KAART, en daar staat geen windows folder op.

[...]
Op de sd-kaart 'n map "My documents" maken en je beltonen (mp3) daarin zetten. Dan kun je ze daarna bij geluiden in het uitrolschermpje selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asje62 schreef op zondag 29 november 2009 @ 12:19:
[...]

Op de sd-kaart 'n map "My documents" maken en je beltonen (mp3) daarin zetten. Dan kun je ze daarna bij geluiden in het uitrolschermpje selecteren
Werk, top, bedankt!

Gelijk weer een nieuwe vraag: hoe kan het dat het bij mij in Velp (een dorp) er echt top ontvangs is qua gps, maar als ik na Arnhem ga een paar kilometer verder op is de ontvangst totaal prut, zelfs buiten, dat kan toch nooit verschillen qua satellieten zo dicht bij elkaar, die dingen bewegen toch? Is al 2 dagen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:56:
[...]

Werk, top, bedankt!

Gelijk weer een nieuwe vraag: hoe kan het dat het bij mij in Velp (een dorp) er echt top ontvangs is qua gps, maar als ik na Arnhem ga een paar kilometer verder op is de ontvangst totaal prut, zelfs buiten, dat kan toch nooit verschillen qua satellieten zo dicht bij elkaar, die dingen bewegen toch? Is al 2 dagen zo.
Ik zit op kamers in Arnhem, maar heb er (nog) geen last van. Nou zet ik ook niet overal GPS aan, maar zal er eens naar kijken. Gebruik je wel de functie dat ie via het telefoonnetwerk de satellieten opvraagt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:43:
[...]

Ik zit op kamers in Arnhem, maar heb er (nog) geen last van. Nou zet ik ook niet overal GPS aan, maar zal er eens naar kijken. Gebruik je wel de functie dat ie via het telefoonnetwerk de satellieten opvraagt?
Nee gebruik igo en heb alleen de normale gps aan staan, igo kan toch ook alleen die gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
Al iemand TMC binnen iGO8 aan de praat gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Laatst online: 16-01-2024
Mensen

Klein vraagje
ik heb gisteren een omnia 2 aangeschaft via een kameraad maar deze blijkt gesimlocked te zijn.mijn vraag is via een rom update of deze simlock word verwijderd?

En ook doet het 3d carrousel het niet op spb shell 3.5. Is daar ook een instelling voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Infinchible schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:46:
Hier staat een beschrijving hoe je het voor elkaar kan krijgen, maar het werkt niet vlekkeloos, staat er ook bij. De Omnia 2 ondersteunt geen OpenGL 1.1 ofzo, die het programma nodig heeft. Het bestandje wat je daar kan downloaden simuleert het.
Ik heb gehoord dat waarschijnlijk spb sofware wel een nieuwe versie aan het maken is met ondersteuning voor OpenGL 2.0 die de Omnia 2 wel aankan.
Ok op mijn eerste antwoord heb ik zelf het antwoord gevonden nu nog mijn tweede vraag :-)

[ Voor 6% gewijzigd door yasin76 op 30-11-2009 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
Wie weet hoe je de Samsung schermbeveiliging ipv de Windows schermbeveiliging kunt inschakelen ?

Ik heb nu boven zo'n slotje, dat je moet schuiven om te unlocken. De tijd en datum staan onder. Ik zie op allerlei plaatjes dat Samsung een groot slot onder heeft staan, dat je moet indrukken. Daarbij staan de tijd en datum boven in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Ik denk dat het te maken heeft met het feit welke windows je hebt want het slotje links onderaan is voor wm 6.1 na de upgrade verandert dit. ik kan mij vergissen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Yasin76:

over je 2e probleem is ook al gediscussieerd:

quote]Infinchible schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:46:
Hier staat een beschrijving hoe je het voor elkaar kan krijgen, maar het werkt niet vlekkeloos, staat er ook bij. De Omnia 2 ondersteunt geen OpenGL 1.1 ofzo, die het programma nodig heeft. Het bestandje wat je daar kan downloaden simuleert het.
Ik heb gehoord dat waarschijnlijk spb sofware wel een nieuwe versie aan het maken is met ondersteuning voor OpenGL 2.0 die de Omnia 2 wel aankan.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dus eigenlijk is de omnia2 te nieuw voor 3d in SPB, dat is best apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:25

Infinchible

Woef!

Mja, het is net zoiets als dat je sommige programma's die je op XP kon draaien niet meer op Windows 7 kan draaien. Samsung heeft gewoon geen backward compatibility ingebouwd voor OpenGL 1.1. Dat is opzich een beetje jammer aangezien sommige spellen dit ook gebruiken, die je nu dus niet kan doen. Wachten maar op nieuwere spellen en een nieuwe mobile shell die OpenGL 2.0 ondersteunen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:20
Hoi

even een raar probleempje, maar sinds de update naar win 6.5 krijg ik geen geluids melding meer dat ik een sms ontvangen heb, dit is erg hindelijk, of mis ik een instelling of zo, ?
bij instellingen/geluid/geluidmelding staat gewoon een geluid aangeklikt om deze af te spelen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukutoshin schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:49:
Hoi

even een raar probleempje, maar sinds de update naar win 6.5 krijg ik geen geluids melding meer dat ik een sms ontvangen heb, dit is erg hindelijk, of mis ik een instelling of zo, ?
bij instellingen/geluid/geluidmelding staat gewoon een geluid aangeklikt om deze af te spelen.
:?
Probeer eens op play te drukken, misschien is dat geluid wel een file zonder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasin76 schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:59:
Mensen

Klein vraagje
ik heb gisteren een omnia 2 aangeschaft via een kameraad maar deze blijkt gesimlocked te zijn.mijn vraag is via een rom update of deze simlock word verwijderd?

En ook doet het 3d carrousel het niet op spb shell 3.5. Is daar ook een instelling voor ?
Dacht dat Omnia2's niet gesimlocked kunnen zijn? KPN simlockt alle toetstellen die t kunnen en de Omnia2 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, ik kan niet meer smsen, heb met de volgende tweak:

SMS/Email

* Disable the skinned apps for email (1) and sms (2)

1) HKCU\Software\Microsoft\Inbox\MsgTypes\IPM\Note\DLL
change the value from emform.dll to htmlnote.dll (in current firmware IJ6 this is already set)
2) HKCU\Sofware\Microsoft\Inbox\MsgTypes\IPM\SMStext\DLL
change the value from mms.dll to htmlnote.dll

De samsung interface uitgeschakeld, wat echt een opluchting is, dmv windows werkt 1000 keer beter en sneller, maar als ik nu sms, lijkt het er op dat hij verstuurd, maar vervolgens zie ik in mijn Sent items, alle oude berichtjes als een wit envelopje met een stift (?) er door heen, en mijn laatste smsjes die ik heb gestuurd (en niet zijn aangekomen) zie ik als een envelopje dat open staat, het zelfde envelopje als een gelezen bericht in inbox.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Hmm ik heb het al gevonden
ik kon geen netwerk vinden voor base omdat er waarschijnlijk iets scheelt aan mjin netwerk antenne.
mijn omnia heb ik al binnengegeven. hopelijk krijgen ze het opgelost anders een nieuw toestel :-)

Dus inderdaad toestel kan men niet simlocken.
By the way hoe is eigenlijk de grafics chip tov de iphone. heb er niet zoveel reviews van kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:59:
[...]

Probeer eens op play te drukken, misschien is dat geluid wel een file zonder geluid.
als ik er op druk hoor ik gewoon een geluid, maar niks bij een sms als die binnenkomt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani007
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-03 17:06
Ik ben nu ook al een tijdje een trotse bezitter van de omnia II.

Nu heb ik de theme creator van microsoft gevonden op internet (link) alleen staat de omnia II er niet tussen.
Kan ik nu een andere telefoon van die website kiezen (en zo ja welke?) of moet ik toch echt wachten of de omnia II er ook tussen komt staan?

Of hebben jullie nog andere goede alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
puegeot206gt, die tweak van jou op TT7 te laten werken heb ik nog niet durven proberen omdat ik eerst de effecten op andere gps progjes wil weten.. Werkt google maps bijvoorbeeld nog wel na de tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Ik heb nu sinds vrijdag een Omnia 2. Ik vind het wel een fijn toestel, maar er zijn toch wel een aantal nadelen.
- De camera vind ik vrij matig. Mijn N82 is toch wel een stukje beter,vooral qua detail. Ik heb het idee dat de Samsung heel soft is door extreme ruisonderdrukking. Filmpjes lijken een stukje sterker gecomprimeerd
- Als je foto's wilt maken dan _moet_ je de mp3 speler/Opera afsluiten :/ Super irritant
- Als je de foon gebruikt voor internet op je laptop dan is deze verder niet toegankelijk om plaatjes vanaf te halen ofzo
- Het is soms wel een beetje traag (misschien eens SPB Mobile Shell proberen)
- De mp3 speler gaat niet verder met de muziek als je ophangt
- Systeemvolume wordt ingesteld ipv mp3 speler volume met de volumeknoppen aan de zijkant met als gevolg dat je maar 5 volume standen hebt als je die knoppen gebruikt
- Het systeem van de widgets vind ik een beetje raar. Je kiest welke widgets je in die balk wil hebben. Maar vervolgens moet je ook daarin nog die widgets aanschakelen en als je die weer weg wilt dan moet je ze naar die balk slepen. Beetje onnodige stap voor sommige widgets die niks meer dan een link naar een app of url zijn.

Daarintegen gaat de batterij wel een stuk langer mee dan ik had verwacht! Het platte menu werkt ook wel prettig.

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 01-12-2009 23:20 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:03:
Ik heb nu sinds vrijdag een Omnia 2. Ik vind het wel een fijn toestel, maar er zijn toch wel een aantal nadelen.
- De camera vind ik vrij matig. Mijn N82 is toch wel een stukje beter,vooral qua detail. Ik heb het idee dat de Samsung heel soft is door extreme ruisonderdrukking. Filmpjes lijken een stukje sterker gecomprimeerd
- Als je foto's wilt maken dan _moet_ je de mp3 speler/Opera afsluiten :/ Super irritant
- Als je de foon gebruikt voor internet op je laptop dan is deze verder niet toegankelijk om plaatjes vanaf te halen ofzo
- Het is soms wel een beetje traag (misschien eens SPB Mobile Shell proberen)
- De mp3 speler gaat niet verder met de muziek als je ophangt
- Systeemvolume wordt ingesteld ipv mp3 speler volume met de volumeknoppen aan de zijkant met als gevolg dat je maar 5 volume standen hebt als je die knoppen gebruikt
- Het systeem van de widgets vind ik een beetje raar. Je kiest welke widgets je in die balk wil hebben. Maar vervolgens moet je ook daarin nog die widgets aanschakelen en als je die weer weg wilt dan moet je ze naar die balk slepen. Beetje onnodige stap voor sommige widgets die niks meer dan een link naar een app of url zijn.

Daarintegen gaat de batterij wel een stuk langer mee dan ik had verwacht! Het platte menu werkt ook wel prettig.
-Geen problemen met de camera maar heb nooit met een n82 gewerkt.
-Ik kan toch echt zowel opera als de camera aan hebben hiero.
-Geen idee
-SPB is inderdaad zon 50x sneller.
-Geen idee
-Ik heb de mp3 gewoon op vol en verander het systeemvolume, nog geen problemen mee gehad.
-Slaat idd nergens op maar daarom ook SPB, 50x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
SamsungPeetje schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:43:

Zeiden ze tegen jou ook dat er twee weken vertraging is opgelopen bij de uitlevering?
Uit verbijstering ben ik vergeten te vragen of het ook een 46" (evt. met bijbetaling) mocht zijn... |:(

Andere vraag: ben ik de enige die zijn bookmarks kwijtraakt in Opera na "Tijdelijke opslag wissen" en/of "Geschiedenis wissen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:59:
[...]

niemand enig idee? deze telefoon begint nu echt totaal zijn waarde te verliezen, als ik niet eens een simpele melding krijg (met geluid) dat er een sms binnenkomt, reageer nu meestal uren later, daar ik niet de hele tijd met de telefoon in de hand sta :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
geen geluid bij sms...

iemand enig idee? deze telefoon begint nu echt totaal zijn waarde te verliezen, als ik niet eens een simpele melding krijg (met geluid) dat er een sms binnenkomt, reageer nu meestal uren later, daar ik niet de hele tijd met de telefoon in de hand sta :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag hoe kan ik mijn nummer herkenning uitzetten. ik wilde het zojuist snel doen maar kon het niet vinden. iemand een antwoord?

thanks!

laat maar heb em gevonden...de touch knop werkte in eerste instantie niet vandaar dat het tabblad iedereen bleef staan. ik vond het al erg vreemd!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
Wie weet hoe je het Caller Screen (Beller scherm ?) van de Omnia zelf activeert ? Ik heb nu de standaard Windows layout. In dat van de Omnia kun je het gesprek weigeren en een sms sturen ... lijkt me wel handig.

Grt,

Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeiden ze tegen jou ook dat er twee weken vertraging is opgelopen bij de uitlevering?
Uit verbijstering ben ik vergeten te vragen of het ook een 46" (evt. met bijbetaling) mocht zijn...
Dit had ik al gehoord maar ik wou hem graag omruilen voor een notebook en ondanks dat het onbeschoft is heb ik het toch gevraagd: wie niet waagt ..... en dit was de reactie:

Ik begrijp uituw e-mail dat U wilt weten of U de prijs kunt omruilen
voor een Samsung notebook. Dit is niet mogelijk omdat er alleen Samsung
LED TV's beschikbaar zijn gesteld als prijs voor deze actie.

Dus omruilen voor een 46"?
Succes!

Nog een week wachten voor de 32" hoop ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het mogelijk om via rapidshare iets te downloaden op de omnia 2?
Elke keer als ik dat probeer dan is die download direct gedaan en heb ik een ongeldige file...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:47:
[...]

-Ik kan toch echt zowel opera als de camera aan hebben hiero.
Ik nu ook, mischien omdat ik een paar progjes in het kleine geheugen had geinstalled, heb ik nu weg gehaald.
-Ik heb de mp3 gewoon op vol en verander het systeemvolume, nog geen problemen mee gehad.
Kan prima inderdaad, maar als je mp3 speler voluit staat en je doet je systeemvolume omlaag, dan gaat je mp3 volume ook omlaag. Andersom als je je mp3 volume lager wilt zonder dat ding uit vergrendeling te halen en aan de gang te gaan op het touchscreen waar je moet kijken ipv op gevoel, dan gaat je SMS geluid en ringtone volume ook omlaag...Echt ruk.

[ Voor 17% gewijzigd door JT op 04-12-2009 21:57 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi mensen,

Ik heb sinds 2 dagen ook deze telefoon maar ondervind nu wat probleem met het downloaden van applicatie. Kan iemand mij aub het een en ander uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer iets specifieker te zijn
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 00:20:
Hoi mensen,

Ik heb sinds 2 dagen ook deze telefoon maar ondervind nu wat probleem met het downloaden van applicatie. Kan iemand mij aub het een en ander uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Gisteren een update gedaan naar de nieuwste versie van Windows 6.5 en er ook maar eens voor gekozen om alle Samsung Touch-rommel uit te zetten, omdat het soms niet reageerde en vaak erg traag was. Nu staat hij op de Engelse taal en draait er SPB Mobile shell op...........Wat een verschil!!!! de telefoon lijktwel 10x zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
Nu iets anders

Camera instellingen voor het scherpste beeld.
iso? macro? what the hell is dat allemaal :) yes op camera vlak ben ik een leek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasin76 schreef op maandag 07 december 2009 @ 20:59:
Nu iets anders

Camera instellingen voor het scherpste beeld.
iso? macro? what the hell is dat allemaal :) yes op camera vlak ben ik een leek
Macro is voor dichtbij (scherpe foto van een bloem bijv) in ieder geval dat weet ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

WiMo foon als wifi acces point:

1) Open Settings->Internet Sharing. Enable IS for Bluetooth PAN.
2) Change HKLM\Comm\ConnectionSharing\PrivateInterface to "TIACXWLN1" (it should currently be "BTPAN1").
3) Open Settings-> Connections -> Wi-Fi. Select Network Adapters tab. Click IEEE 802.11b/g Compatible Wi-Fi.
4) Enter IP address 192.168.1.1 and subnet mask 255.255.255.0. Click OK.
5) Select Wireless tab. Add New.. to add the Network name for your ad-hoc network (I prefer "adhoc"
6) Set the client computer to use the same ad-hoc network. Client will receive an IP address from the device (don't need to manually set the IP).

Iemand die dat kan toepassen op WiMo 6.5? En dan vooral nummer 1, want die kan ik ff niet vinden.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
JT schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:39:
WiMo foon als wifi acces point:

1) Open Settings->Internet Sharing. Enable IS for Bluetooth PAN.

Iemand die dat kan toepassen op WiMo 6.5? En dan vooral nummer 1, want die kan ik ff niet vinden.
Internetsharing staat gewoon onder de programma's, niet onder settings. Dan krijg je meteen de keuze om IS via USB of via Bluetooth PAN te doen. Met de rest van de regels heb ik geen ervaring. Via Bluetooth werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iso? macro? what the hell is dat allemaal yes op camera vlak ben ik een leek
ISO waarde staat voor de lichtgevoeligheid van de film/beeldsensor. Als er veel licht is, kan je met een lage ISO waarde bv 100 of 200 ISO een scherpe foto verkrijgen. Als het juist donkerder is en er weinig omgevingslicht aanwezig is, heb je vaak een hogere ISO waarde nodig om toch een scherpe foto te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een programmaatje om live de voetbalstanden te zien, behalve internet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

TT7 krijg ik niet aan de gang met GPS. Alles geprobeerd uit dit topic behalve GPS Proxy en ik heb geen zin in extra programma's moeten draaien. Ik regel iGo wel :) Google Maps werkt wel direct.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke app werd er hier nou gebruikt om alle data te blocken (eventueel in het buitenland) weet zeker dat ik het voorbij heb zien komen maar kan t ff niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

• roma0803

roma0803

Lost

Welke navigatie draaien jullie eigenlijk? TomTom lijkt me aardig verouderd voor wat betreft het programma. Ik probeeer nu Sygic, maar de performance is zwaar onder de maat als je 'm vergelijkt met de Symbian versie. Suggesties?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Verwijderd

roma0803 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 07:16:
Welke navigatie draaien jullie eigenlijk? TomTom lijkt me aardig verouderd voor wat betreft het programma. Ik probeeer nu Sygic, maar de performance is zwaar onder de maat als je 'm vergelijkt met de Symbian versie. Suggesties?
Ik draai nu na heel veel puzzelen igo8 en die is echt zwaar goed. Wel in engels maar dat had ik anders sowieso gekozen, plus je kan vast wel ergens nederlandse stemmen dowloaden.

Verwijderd

'k draai Tomtom 7 met GPSProxy. 'k kan er niet over klagen. Enkel een GSP signaal vastkrijgen de eerste keer duurt ontzettend lang, zelfs al zit je met 6 of 7 satellieten boven je hoofd.

Verwijderd

Ik draai ook iGo en ben er reuze tevreden over!

Vorige week toch maar de stap gemaakt om up te daten naar WM6.5 en met succes!
Ging allemaal heel soepel en vind er een hoop verbeteringen op zitten, in combinatie met SPB dan wel.
Aanrader!!!

(off topic?: nav de navigatie vragen, stuur even een berichtje als je een originele Route66 van Samsung voor je omnia zoekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Laatst online: 02-04 23:16
Heb "nodatainroaming" zelf vorige week getest in België: werkt prima!
Woon zelf in het grensgebied en heb regelmatig het probleem dat ik op 'n Belgisch netwerk zit omdat m'n Nederlandse provider onvoldoende bereik heeft en dan werkt het dus ook, dus voor mij een prima uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:51:

Ging allemaal heel soepel en vind er een hoop verbeteringen op zitten, in combinatie met SPB dan wel.
Aanrader!!!

(off topic?: nav de navigatie vragen, stuur even een berichtje als je een originele Route66 van Samsung voor je omnia zoekt)
Hoe kan je met iGO 8 een blokkade omzeilen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Delano.888, Hoshimaru en 66nicole66, bedankt voor jullie reactie. Ik denk, na de positieve verhalen her en der, iGO8 maar eens te gaan proberen. Sygic vind is erg slecht presteren. Het is jammer als je de afslag al voorbij bent om te horen dat je 'm had moeten nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:

Mijn prijs van de Omnia-pre-sale-actie is BINNEN!
Netjes verpakt in bruin papier met de hartelijke groeten van Samsung Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je extra T9 woordenboeken kunt installeren? Ik heb Engels, vereenvoudigd en traditioneel Chinees erop staan. Nederlands en Frans zouden wel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asje62 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 12:18:
[...]

Heb "nodatainroaming" zelf vorige week getest in België: werkt prima!
Woon zelf in het grensgebied en heb regelmatig het probleem dat ik op 'n Belgisch netwerk zit omdat m'n Nederlandse provider onvoldoende bereik heeft en dan werkt het dus ook, dus voor mij een prima uitkomst!
Heb die dus ook geïnstalleerd, maar ben nog niet in het buitenland geweest om te testen.

Is het overigens ook mogelijk om de G/3G/3G+-verbinding altijd actief te laten zijn? Mijn SPB-weather widget (dus niet die uitgebreide betaalsoftware) update alleen als de connectie al actief is, en ik krijg 'em niet zo ver de connectie te openen om elk uur te updaten, wat ik graag zou willen. Zodra de vergrendeling erop gaat, wordt de verbinding verbroken. Dus óf ieder uur openen en dan na 2 minuten zonder data weer sluiten, óf gewoon altijd geopend en hopen dat het niet teveel batterij eet. Iemand die hier iets over weet?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 23:01:
offtopic:

Mijn prijs van de Omnia-pre-sale-actie is BINNEN!
Netjes verpakt in bruin papier met de hartelijke groeten van Samsung Mobile
Leuk hè? Die van mij ook, al moest ik hem bij de overburen ophalen...
...die hadden 'm niet herkend als tv dus wel mazzel dat het voorzichtige mensen zijn.
Zou die felicitatiebrief geldig zijn als factuur want dan kan je nog meedoen aan deze actie, gna gna gna... >:)

edit: o nee, dat is voor de grotere maten. }:O
Even weer Omnia II gerelateerd: Weet iemand wanneer die Samsung Appstore het nou eens gaat doen in NL?

[ Voor 10% gewijzigd door nobleone op 12-12-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 10:29:
Dus óf ieder uur openen en dan na 2 minuten zonder data weer sluiten, óf gewoon altijd geopend en hopen dat het niet teveel batterij eet. Iemand die hier iets over weet?
Ondertussen na een half dagje zelf de oplossing gevonden voor mijn eigen probleem.

De weather widget en SPB weather kunnen een actieve verbinding gebruiken, maar kunnen geen inactieve verbinding actief maken. Dus als G/3G/3G+ niet verbonden is, kan deze app de verbinding niet leggen. Is al een probleem sinds 2004 en nog altijd niet gefixt omdat de ontwikkelstrategie van die dingen gericht was op het niet onnodig op kosten jagen van gebruikers. Beetje slordig mijns inziens, een extra keuzevakje is zo gemaakt, maargoed.

Gelukkig zijn er apps die je verbinding in stand kunnen houden (weet nog niet hoeveel prik dat kost, maar komen we vanzelf achter). 1 betaalapp (GPRS keep alive) die schijnbaar gewoon vaak pingt en daardoor de verbinding open houdt, en een gratis andere (GB-SOFT tweak) waarvan ik niet weet hoe het werkt (website ziet er ook wat hakkietakkie uit), maar het werkt wel. Na het kopieren van het .cpl bestand in je /Windows folder op je i8000 verschijnt er bij Instellingen>Geavanceerd>Geïnstalleerde items een configuratieprogje die ook werkelijk je verbinding open houdt en zorgt dat de weerwidget en SPB-weather gewoon werken zoals ze zouden moeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2009 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:17:
TT7 krijg ik niet aan de gang met GPS. Alles geprobeerd uit dit topic behalve GPS Proxy en ik heb geen zin in extra programma's moeten draaien. Ik regel iGo wel :) Google Maps werkt wel direct.
Je kunt GPSgate installeren. Heb er ook lang mee gewacht en al het andere geprobeerd, maar uiteindelijk heb ik spijt dat ik het niet eerder gedaan heb. Deze heeft een autoboot functie waarbij je programma draait in het geheugen zonder front-end. Als je deze zo instelt dat hij als invoer je COM7: neemt en als uitvoer COM4: en de optie "close input when idle" aanvinkt, dan werkt het perfect.

Nooit een programma extra starten voor TomTom, je GPS staat uit (idle) als geen enkel programma input vraagt vanaf de virtuele COM4: van GPSgate (dus goed voor je batterylife) en de footprint in het geheugen is maar 528 kB. Plus je kunt gewoon al je andere GPS-applicaties ook naar COM4: sturen, is je GPS ook nooit bezet, want het is een virtuele poort.

Tomtom wel instellen op "Andere NMEA-ontvanger" met baudrate 4800 en verbonden met Franson COM4: met je GPS-telefooninstellingen op hardwareport 9, programmaport 7, baudrate 4800 en automatisch beheerd door windows. Werkt echt prima, geen hickups of langzame fixes. Alleen doet TomTom er bij het opstarten 5 seconden over om de GPS-adapter te vinden met de melding "geen GPS apparaat gevonden", maar dat is overkomelijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 23:51:

Aanrader!!!

Ik heb ook al een tijdje iGo draaien, maar hoe zorg je ervoor dat de Omnia aan blijft? Bij mij gaat het scherm steeds uit omdat hij een paar minuten niet gebruikt wordt. Dit moet toch te omzeilen zijn zonder de instellingen aan te passen.
En lukt het iemand om het scherm te roteren? Bij mij blijft hij portrait staan.
Kan misschien iemand zijn sys-file tekst hier neerzetten, of doorsturen?
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Let op:
Als je hier een vraag stelt, toon dan eigen initiatief en inzet. GoT is geen helpdesk. Mocht je een reactie zien die niet door de beugel kan, maak dan een topicreport en geef een linkje mee naar de reactie, in plaats van in dit topic te reageren. Hier gaat voortaan strenger op gemod worden.