• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:56
Ok, mijn Jet gaat terug naar de KPN; sinds een tijdje is-ie continue aan het herstarten. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik de telefoon in m'n broekzak draag en misschien tijdens het autorijden klem had gezeten en per ongeluk de aan- en uitknop ingedrukt hield. Echter, hij ligt hier nu naast me op m'n buro en is achter elkaar aan het herstarten. Als-ie klaar is en ik doe wat met het touchscreen dan gaat-ie weer uit en weer aan. Vreemde is dat ik geen PIN in hoef te geven. Het is zo erg dat als ik het touchsreen alleen maar aanraak dat-ie weer opnieuw opstart....

Balen :(

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 18:40
ik zie vast iets heel erg over het hoofd, maar hoe wijzig ik de verbinding die mijn telefoon gebruikt om youtube af te spelen?? ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven, is erg frustrerend

en waarom kan ik de software van mijn telefoon niet updaten?? als ik dat probeer met NPS zegt hij dat mijn apparaat niet ondesteund word

[ Voor 10% gewijzigd door pimjai op 31-12-2009 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimjai schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:21:
ik zie vast iets heel erg over het hoofd, maar hoe wijzig ik de verbinding die mijn telefoon gebruikt om youtube af te spelen?? ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven, is erg frustrerend

en waarom kan ik de software van mijn telefoon niet updaten?? als ik dat probeer met NPS zegt hij dat mijn apparaat niet ondesteund word
Je moet je browser nog ff laten weten welk internetprofiel hij moet gebruiken:
start je browser (of het youtube ding dus) -> meer (onderste knoppenbalk) -> instellingen -> internetprofielen. en daar selecteer je je internetprofiel van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
pimjai schreef op donderdag 31 december 2009 @ 18:21:

Kijk eerst eens welke versie je hebt, ik heb s8000CEIG2(ED004),[typ]*#1234#[/typ] die wil ook niet updaten. Niet ondersteund wil zeggen de laatste beschikbare versie via NPS. De nieuwere versies kan je íllegaal updaten met het verlies van garantie. Bijna iedere stad heeft wel een Samsung Service Point waar je de software met behoudt van garantie kan laten updaten naar de laatste versie. Bij mij in de stad is het Kruitbosch & en de Weerd Automatrialen lolz.
De laatste versies zijn nog steeds niet op NPS vrijgegeven, dus wachtenop vrijgave via NPS of illegaal updaten of even naar een service centre gaan bij jou in de buurt. (zie samsung site).
Maandag ga ik ook even naar het service centre om mezelf een 'Legale' update te geven. (met behoud van garantie) ;)

Ik heb de telefoon ook net 3 dagen, ff zoeken hoe ik dat deed.....

Gevonden....

Menu ->Internet->Instellingen->Browserprofielen-> kies daar je netwerk....
En voor overige proggies games en navigatie:
Menu->Games en meer->meer->verbindingen.-> en dan weer je voorkeursnetwerk selecteren.

Zelf had ik ook nog een vraag.
Mijn provider widget blijft na iedere herstart weer terugkomen op alle 3 burobladen kan ik dit aanpassen dat het niet meer gebeurd?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ BAS80

Je behoud je garantie ook als het updaten goed gaat.
En aangezien he bij iedereen goed gaat zegt iedereen laat de stad maar lekker zitten beter binnen een half uur en naar de stad waar het toestel moet worden opgestuurd of meer dan 2 uur moet wachten.

Ps. indien jullie fw van mijn site afhalen...
Deze FW's zijn officiele Samsung FW's.

Van Samsung mag je wel updaten zolang het goed gaat.
Gaat het fout is het je eigen schuld en dan heb je geen garantie meer.

Maar als je zelf update en het gaat goed doet Samsung niet moeilijk omdat het hun eigen FW is.

Waarom zet ik op mijn site dat je garantie vervalt na het updaten....
Indien het fout gaat kunnen ze mij niet aansprakelijk stellen.
Ben ik in ieder geval gedekt.

Maargoed als je straks je jet weg brengt en terug hebt.
Wil je dan een zeggen welke versie je nu heb...
Ben benieuwd ofdat hun ook de laatste versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
BAS80 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:25:

Mijn provider widget blijft na iedere herstart weer terugkomen op alle 3 burobladen kan ik dit aanpassen dat het niet meer gebeurd?
Dit kun je niet op een normale manier uitschakelen. Via TKFileExplorer is er wel een manier gevonden:

1. Connect your Jet to your PC via USB an start TKFileExplorer
2. Connect the Jet and TKFE
3. Browse to the REGISTRY-folder on your Jet
4. Download the following INI-file to your PC: SettingWidget.ini
5. Open the file with Notepad and search for this entry: PLMN Value=1
6. Change 1 to 0 and save the file
7. Copy SettingWidget.ini with TKFE back to the REGISTRY-folder on your Jet
8. Disconnect your phone and restart it
9. After booting up you wont see those operator widgets on the Desktop anymore.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gegroet,

Ik ben in het bezit van een Samsung jet, ik vind alleen de browser der mate slecht, dat ik graag een andere zou willen installeren is dit mogelijk?

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 16:21:
gegroet,

Ik ben in het bezit van een Samsung jet, ik vind alleen de browser der mate slecht, dat ik graag een andere zou willen installeren is dit mogelijk?

bij voorbaat dank
je kunt opera mini proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tozzke schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:54:
Ik ben een beetje op zoek geweest naar navigatiesoftware voor de S8000 en nu kwam ik een artikel (reeds van augustus) tegen over Citus Rousen Navigator.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ziet er op zich prima uit, ware het niet dat ik er verder eigenlijk niets over kan vinden (laat staan het softwarepakketje zelf).
Heeft iemand misschien wat meer informatie hierover?
Deze software is van McGuider, maar blijkbaar is er geen versie voor de Jet.

Ik denk dat de foto's afkomstig zijn van de Samsung Omnia II die er hetzelfde uitziet als de Jet.

Vorige week heb ik eens gemaild naar Rousen voor wat info over de software en gebruik met de Jet, maar heb nog altijd geen antwoord ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:02:
[...]

Deze software is van McGuider, maar blijkbaar is er geen versie voor de Jet.

Ik denk dat de foto's afkomstig zijn van de Samsung Omnia II die er hetzelfde uitziet als de Jet.

Vorige week heb ik eens gemaild naar Rousen voor wat info over de software en gebruik met de Jet, maar heb nog altijd geen antwoord ontvangen.
Daar kun je wel eens gelijk in hebben, want er zitten wel degelijk verschillen tussen de Omnia II en de Jet en als ik mijn Jet vergelijk met de telefoon op de foto zie ik idd een aantal verschillen. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de frontcam boven het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw hier, maar heb een paar vragen waar jullie me hopelijk mee kunnen en willen helpen.
- Ik heb met TkFileExplorer mijn telefoon doorgezocht, maar de échte interessante bestanden zitten volgens mij in de map "System". Deze wordt echter niet weergegeven, weten jullie óf ik die bestanden kan bereiken en zoja, hoe?
- Kan ik mijn Favorieten van internet hersorteren? Dat dacht ik eerst eigenlijk via die bestanden te doen, maar dat lukt dus niet.
- Bij sommige games kan dat toetsenbordje, met de pijltjes, weggehaald worden door onderstaande regel toe te voegen:MIDlet-Touch-Support: True
Zijn er meer van dit soort dingetjes, die bijvoorbeeld scrollen mogelijk maken zoals in de rest van de menu's? Of ligt dit aan de toepassing zelf?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op maandag 04 januari 2010 @ 07:18:
[...]

Daar kun je wel eens gelijk in hebben, want er zitten wel degelijk verschillen tussen de Omnia II en de Jet en als ik mijn Jet vergelijk met de telefoon op de foto zie ik idd een aantal verschillen. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de frontcam boven het scherm...
Het is een Omnia II. Je kunt dat zien aan het 'breuklijntje' die je scherm en de opname/ophangknoppen scheiden. Die zit bij de Jét boven de hoeken van de kubus terwijl die bij de Omnia II precies gelijk met de hoeken loopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben al een aantal dagen aan het kijken naar de Samsung Jet en vindt het een erg mooi toestel. Ik ben dan ook van plan om deze bij mijn volgende abbo te nemen, maar... Ik heb op diverse fora (zowel Engels als Nederlands) het verontrustende bericht gezien, dat er bij dit toestel een fabrieksfout aanwezig is in de vorm van een olievlek in het scherm. Dit schijnt voor te komen bij zowel de toestellen die al enige dagen/weken in gebruik zijn als bij de toestellen die net uit de verpakking komen.

Nu vroeg ik mij af of dit bericht klopt en of Samsung deze problemen al heeft opgelost. Is dit echt zo'n veelvoorkomend probleem en kan ik beter naar een ander toestel kijken of valt het allemaal wel mee?

Alvast bedankt voor enige reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:12:
Hallo allemaal,

Ik ben al een aantal dagen aan het kijken naar de Samsung Jet en vindt het een erg mooi toestel. Ik ben dan ook van plan om deze bij mijn volgende abbo te nemen, maar... Ik heb op diverse fora (zowel Engels als Nederlands) het verontrustende bericht gezien, dat er bij dit toestel een fabrieksfout aanwezig is in de vorm van een olievlek in het scherm. Dit schijnt voor te komen bij zowel de toestellen die al enige dagen/weken in gebruik zijn als bij de toestellen die net uit de verpakking komen.

Nu vroeg ik mij af of dit bericht klopt en of Samsung deze problemen al heeft opgelost. Is dit echt zo'n veelvoorkomend probleem en kan ik beter naar een ander toestel kijken of valt het allemaal wel mee?

Alvast bedankt voor enige reactie!
Het aantal gevallen valt opzich nog wel mee en de vlek trekt meestal al snel weg. Niets om je druk om te maken dus bij het aankopen van deze telefoon. En als er toch een olievlek in het scherm zit die niet meer weg gaat kun je zonder kosten de telefoon laten maken of omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:14:
Het aantal gevallen valt opzich nog wel mee en de vlek trekt meestal al snel weg. Niets om je druk om te maken dus bij het aankopen van deze telefoon. En als er toch een olievlek in het scherm zit die niet meer weg gaat kun je zonder kosten de telefoon laten maken of omruilen.
Bedankt voor de reactie. Zojuist m'n bestelling geplaatst en nu maar wachten tot ie binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dus hartstikke blij dat ik zo'n Samsung Jet heb gekocht, lees je op wikipedia dat AMOLED schermen kunnen 'slijten' om het zomaar te zeggen:

link

Moeten we hier als jet gebruikers bang voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:23:
Ik dus hartstikke blij dat ik zo'n Samsung Jet heb gekocht, lees je op wikipedia dat AMOLED schermen kunnen 'slijten' om het zomaar te zeggen:

link

Ik heb hier nog geen persoon over gehoord, nu is het toestel er nog niet zo gek lang maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:05
Ik heb nu vanaf juni of juli de JET en ik heb er iig geen last van, die olievlek is ook vrijwel verdwenen. Het enige wat me aan de telefoon ergert is het ongewild kantelen van het scherm tijdens het smsen en het feit dat ik nog weinig apps heb kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
  • Laatst online: 30-04 21:52
Heb het toestel inmiddels 3 maanden in bezit en heb nog geen olievlek gezien, verder heb ik als navigatie Route 66 geinstalleerd die ik er gratis bij kreeg met een licentie voor een half jaar. Deze navigatie werkt goed en is overzichtelijk al denk ik dat ik de licentie niet ga verlengen als ik er voor moet gaan betalen, daar gebruik ik hem namelijk te weinig voor.

Al met al een mooi apparaat maar ik ondervind een probleem: als ik iemand bel wil het nog weleens voorkomen dat de verbinding automatisch wordt verbroken na ongeveer 10 a 20 seconden en degene aan de andere kant van de lijn kan mij tevens niet verstaan (al vanaf het eerste moment dat de verbinding tot stand komt). Als ik door iemand anders gebeld wordt blijft de verbinding gewoon intact :?.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben? Heeft dit iets met het fenomeen "doorschakelen" te maken of iets dergelijks, aangezien ik de melding "doorschakelen actief" zie staan wanneer een nummer wordt gekozen.

[ Voor 4% gewijzigd door enpe op 07-01-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 22:19

xehbit

Hallo,

Ik heb sind een weekje de samsung jét (s8000) en ben er behoorlijk tevreden over. Alleen heb ik een paar vraagjes.

* Voor het scherm heb je ook wel bescherm folie, Maar waar zou ik dat kunnen krijgen. Bij mijn lokale telefoonwinkel hebben ze die niet.

* Ik wil mn mail instellen, maar hij geeft steeds een fout bij het ophalen van de mail. Wat zijn de juiste instellingen die ik misschien moet instellen?

* Is het mogelijk, een foto die je hebt gemaakt. up te loaden op hyves? Je kan wel naar flickr, picassa, facebook etc... maar hyves staat er niet bij.

* Soms als ik een beetje met mn telefoon aan het spelen ben verdwijnt er wel eens tegoed van mijn telefoon. Ik heb eindeloos online van Hi. Maar ik smsdan niet en toch verdwijnt er steeds tegoed,

* Is het mogelijk om in de widgetbalk een icoon te plaatsen van eBuddy en hyves waarvan de applicaties op mn telefoon zijn ge-instaleerd?

Dit was het nog voorlopig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dragon707 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 07:16:
* Voor het scherm heb je ook wel bescherm folie, Maar waar zou ik dat kunnen krijgen. Bij mijn lokale telefoonwinkel hebben ze die niet.
Online winkels hebben het, ook kan je eens bij http://www.dealextreme.com kijken
* Ik wil mn mail instellen, maar hij geeft steeds een fout bij het ophalen van de mail. Wat zijn de juiste instellingen die ik misschien moet instellen?
Wat is de exacte foutmelding?
* Soms als ik een beetje met mn telefoon aan het spelen ben verdwijnt er wel eens tegoed van mijn telefoon. Ik heb eindeloos online van Hi. Maar ik smsdan niet en toch verdwijnt er steeds tegoed,
Wat bedoel je met 'spelen'? Weet je zeker dat Hi je bundel aan heeft gezet? Tip: bel met ze.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:23:

link

Reken maar eens uit na hoeveel jaar je hier last van krijgt bij normaal gebruik (scherm staat grootste deel van de tijd nl gewoon uit)... Ik denk dat je je dan niet meer zo'n zorgen maakt.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06:45

Markie

Voorheen BBE

Zijn er hier ook gebruikers die ervaring hebben met het automatisch synchroniseren van de telefoon met outlook agenda?
M'n huidige Sony Ericsson doet dat volledig automatisch mbv PC Suite en Bluetooth. Is dit met de Jet ook goed mogelijk?
Ik ben uitdrukkelijk op zoek naar de mogelijkheid via Bluetooth, dus niet via Microsoft Exchange ActiveSync (wat ook door de Jet wordt ondersteund).

[PRIMA FOCUS ] | [ flickr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 vraagjes :D

Is het mogelijk om op de gewone browser van de Samsung Jet plaatjes van bijvoorbeeld hyves op te slaan zoals je bijvoorbeeld wel volgens mij kan op de Iphone of moet ik dan een andere browser gebruiken?

ik heb Opera Mini gedownload en hij werkt op 3g verbinding.. kan ik hem ook zetten op mijn wifi verbinding?

Is het misschien mogelijk om je scherm vast te zetten als ik bijvoorbeeld op men bed lig, op men zij. dan kantelt hij precies andersom dan ik eigenlijk zou willen :P

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:18:
Ik heb 3 vraagjes :D

Is het mogelijk om op de gewone browser van de Samsung Jet plaatjes van bijvoorbeeld hyves op te slaan zoals je bijvoorbeeld wel volgens mij kan op de Iphone of moet ik dan een andere browser gebruiken?

ik heb Opera Mini gedownload en hij werkt op 3g verbinding.. kan ik hem ook zetten op mijn wifi verbinding?

Is het misschien mogelijk om je scherm vast te zetten als ik bijvoorbeeld op men bed lig, op men zij. dan kantelt hij precies andersom dan ik eigenlijk zou willen :P

Alvast bedankt :D
Je kunt als je in het menu van games en meer bent op "meer" drukken en dan "verbindingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Hallo,

Ik heb sind een weekje de samsung jét (s8000) en ben er behoorlijk tevreden over. Alleen heb ik een paar vraagjes.

* Is het mogelijk, een foto die je hebt gemaakt. up te loaden op hyves? Je kan wel naar flickr, picassa, facebook etc... maar hyves staat er niet bij.

* Is het mogelijk om in de widgetbalk een icoon te plaatsen van eBuddy en hyves waarvan de applicaties op mn telefoon zijn ge-instaleerd?

Dit was het nog voorlopig!
Ik heb heel goedkoop de beschermfolie van m'n jet van "devilpower" gehaald. Over het uploaden naar hyves: Dat zit er inderdaad nog niet in, maar je kunt proberen regelmatig die lijst te updaten en ikzelf gebruik heel vaak de java app van hyves, Welke ook heel fijn werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024

Je kunt wel je foto's naar je Hyves profiel mailen. Op je profiel staat het unieke mail adres. De tekst bij het onderwerp van je mail komt dan als tekst bij de foto op Hyves te staan. (kijk voor je mail adres even op je profiel bij foto's uploaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 23:18:

Nee, dan kan helaas niet. Het irriteert mij ook als ik op mijn zij lig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Samsung Omnia ( model 2008 ) verkocht omdat hij zo ontzettend ongebruiksvriedelijk was en je moest toch heel veel met die stylus werken , dus ben blij dat ik hem verkocht heb na 1 jaar in bezit .
Heb nu zins een aantal dagen een Samsung Jét S8000 gekocht en ik moet zeggen dat dit toestel toch wel heel gebruiksvriedelijk is voor een touchscreen mobilephone .
Dus ik ben er supertevreden mee en alles werkt zo snel en soepel dat het voor mij zeker een vooruitgang is .
Ook de software werkt prima zodat het overzetten van bijvoorbeeld muziek een makkie is .
Alleen heb ik toch een vraagje : stel voor ik ga naar het buitenland en heb geen internetverbinding gemaakt en ik wil niet voor hoge internetkosten in het buitenland betalen , moet ik dan niet de 3G uitschakelen ??
Kun je wel de 3G uitschakelen met de Samsung Jét ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
3G kan je instellen/uitschakelen onder Menu->instellingen->netwerktoegang->netwerkmodus. en dan gewoon op GSM zetten.

Edit:
pimjai schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 16:48:
[...]

ik heb net even gekeken, en ik heb dezelfde firmware als jij, dus ik vroeg me af wat de verschillen zijn nadat je bij dat service point bent geweest?? bedankt!!
Oh ja, vergeten te vertellen. Het is wel een service-point voor als je problemen hebt en je kan er het een en ander kopen van Samsung. Maar voor firmware updates sturen ze de telefoon op en kan ik de telefoon wel een week kwijt zijn. Dus helaas nog geen firmware update, maar eens kijken als ik in een andere stad ben. Ik weet in Apeldoorn nog wel een winkeltje/iemand die echt àlles met telefoons kan.

[ Voor 99% gewijzigd door BAS80 op 09-01-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
BAS80 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:25:
[...]

Kijk eerst eens welke versie je hebt, ik heb s8000CEIG2(ED004),[typ]*#1234#[/typ] die wil ook niet updaten. Niet ondersteund wil zeggen de laatste beschikbare versie via NPS. De nieuwere versies kan je íllegaal updaten met het verlies van garantie. Bijna iedere stad heeft wel een Samsung Service Point waar je de software met behoudt van garantie kan laten updaten naar de laatste versie. Bij mij in de stad is het Kruitbosch & en de Weerd Automatrialen lolz.
De laatste versies zijn nog steeds niet op NPS vrijgegeven, dus wachtenop vrijgave via NPS of illegaal updaten of even naar een service centre gaan bij jou in de buurt. (zie samsung site).
Maandag ga ik ook even naar het service centre om mezelf een 'Legale' update te geven. (met behoud van garantie) ;)
ik heb net even gekeken, en ik heb dezelfde firmware als jij, dus ik vroeg me af wat de verschillen zijn nadat je bij dat service point bent geweest?? bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexxar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-08 16:46
Ik heb deze thread een beetje door zitten lezen en ontdekt dat GPS niet bepaald ideaal is op de Jet... Het Rousen systeem lijkt interessant maar schijnt niet echt te bestaan voor de Jet, en aan Route 66 heb ik een hekel. Ik heb dus geprobeert Amaze te installeren maar als ik deze aplicatie opstart komt er na het java schermpje zwart beeld. het enige wat ik kan doen is weer afsluiten. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik wel wel internet (mobiel van KPN en op mn huisnetwerk) en kan prima gmail, picasa en andere webpaginas bekijken, maar van youtube is de kwaliteit extreem laag. Valt hier iets aan te doen?

Google Maps laad de algemene voorwaarden niet, dus heb ik Maps nog niet kunnen gebruiken. Ik krijg na een tijdje de melding "netwerk niet beschikbaar", terwijl hij dat wel zou moeten zijn. Hoe komt dit?
*EDIT* onder Games en meer verbindingen gekozen. daar mn netwerk geselecteerd. Maps werkt nu en ik voel me stom 8)7 .

Door al deze toch wel vervelende problemen heb ik geprobeert de firmware te updaten. Daarvoor heb ik de laatste PC Studio van Samsung's website gedownload en geinstalleert. Als ik daar updaten selecteer, en vervolgens update device, zegt het programma "this device is not supported". Ik heb dan natuurlijk de S8000 geselcteerd. Verder is er geen optie.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, want dit is frustrerend als je een telefoon op gebruikersgemak selecteerd :P.

Alvast bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door Rexxar op 11-01-2010 16:42 . Reden: Maps werkend gekregen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb nu dit mobieltje in bezit i.c.m. een T-mobile prepaid sim kaart.

Iedere keer als ik de GPS postitie wil weten, maakt hij verbinding met het GPRS netwerk, hoe komt dat? er zit toch een GPS ingebouwd?

En als ik op internet ga surfen via het draadloze netwerk, springt ook weleens get 3G logo'tje in beeld, wtf? Ik ben toch aan het surfen via wifi?

Ik begrijp er echt niets van...

Ook staat er bij als ik ga bellen 'doorschakelen aan', hoe zet je dit uit?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:29:
Hallo, ik heb nu dit mobieltje in bezit i.c.m. een T-mobile prepaid sim kaart.

Iedere keer als ik de GPS postitie wil weten, maakt hij verbinding met het GPRS netwerk, hoe komt dat? er zit toch een GPS ingebouwd?
Doe je het met google maps moet hij steeds kaarten opvragen met b.v. route 66 gooit ie alles op je SD kaartje (als je die hebt), ook duikt ie soms even een paar seconden op internet op de GPS satellieten lokatie op te vragen om vervolgens aan je GPS chip te geven, dan hoeft de GPS chip niet zo lang te zoeken.
De ene GPS chip is de andere niet, hier zit toch een mindere in. (Denk ik)
En als ik op internet ga surfen via het draadloze netwerk, springt ook weleens get 3G logo'tje in beeld, wtf? Ik ben toch aan het surfen via wifi?
Puur omdat je in bereik van 3G staat/komt, internet je op wifi blijft ie op wifi. Dat veranderd pas als je in je browserinstellingen je netwek kiest (wifi of provider)
Ik begrijp er echt niets van...

Geen idee, nog nooit gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door BAS80 op 11-01-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:47

tozzke

aka tozzert

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 17:29:
[...]
Heeft het misschien iets te maken dat jouw netwerkinstelling zo is dat wanneer jij in gesprek bent, hij doorschakelt naar jouw voicemail?
Probeer hem eens op wisselgesprek te krijgen, dan zal dat weg zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tozzke schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:54:
[...]

Heeft het misschien iets te maken dat jouw netwerkinstelling zo is dat wanneer jij in gesprek bent, hij doorschakelt naar jouw voicemail?
Probeer hem eens op wisselgesprek te krijgen, dan zal dat weg zijn denk ik
Hoe kom ik überhaupt in dat menu waar je dat allemaal kunt instellen? Zie het maar nergens staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Laatst online: 00:47

tozzke

aka tozzert

Menu - Instellingen - Toepassingen - Oproep - Spraakoproep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkBM schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 12:08:
Sinds kort heb ik problemen met mij gmail account op de jet.

Geeft iedere keer aan: gmail: verbinding mislukt

Het heeft gewerkt en heb verder niks aan de instellingen verandert.

Instellingen als volgt:

* SMTP server = smtp.gmail.com
* SMTP poort = 465
* Veilige verbinding = SSL
* Type inkomende server = IMAP4
* IMAP4-server = imap.gmail.com
* IMAP4-poort = 993
* APOP aanmelding = gedeactiveerd
* Veilige verbinding = SSL
* Download limit = 500
* Inkomende IMAP4-e-mail = nieuw
* Ophaalopties = Normaal
* Op server laten staan = geactiveerd
* POP before SMTP = gedeactiveerd
* SMTP-verificatie = geactiveerd
* Identiek aan POP3/IM... = geactiveerd

Het probleem treedt op zowel via 3G als via wifi. Gewoon i-net werkt verder wel en via de java tool werkt het ook.

Ik heb geen idee wat er mis gaat??
Ik heb ook een probleem met de jet, ik heb alles ingesteld zoals hierboven, maar kan 'POP before SMTP' niet deactiveren omadt het donker grijs is en dus niet is te veranderen! Weet iemand hoe ik dit kan deactiveren en of het dan ook goed werkt? ik kan dus el versturen en ontvangen, maar het gaat mis als de jet een keer per 30 minuten checkt of er mail is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 21:12:
[...]

Ik heb ook een probleem met de jet, ik heb alles ingesteld zoals hierboven, maar kan 'POP before SMTP' niet deactiveren omadt het donker grijs is en dus niet is te veranderen! Weet iemand hoe ik dit kan deactiveren en of het dan ook goed werkt? ik kan dus el versturen en ontvangen, maar het gaat mis als de jet een keer per 30 minuten checkt of er mail is.
ik heb als inkomende server POP3, staat ook bij Google.
Zie http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=13287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Ja is denk ik ook maar de beste optie, want imap kon tot voor kort ook, maar sinds kort werkt deze server ineens niet meer met de jet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

BAS80 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:10:
[...]

Doe je het met google maps moet hij steeds kaarten opvragen met b.v. route 66 gooit ie alles op je SD kaartje (als je die hebt), ook duikt ie soms even een paar seconden op internet op de GPS satellieten lokatie op te vragen om vervolgens aan je GPS chip te geven, dan hoeft de GPS chip niet zo lang te zoeken.
Hij zou niet op internet moeten gaan. Wat hij wel doet is assisted GPS. Aan de hand van een telefoonmast bepaald hij waar de telefoon ongeveer is en dat kan helpen met het vinden van de signalen van de GPS satellieten.

Hoeveel dataverkeer gaat het om?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen

hoe stel ik mijn hotmail account in? dat hij werkt op mijn wifi profiel? en gewoon als ik weg ben van huis dat ik gewoon ook mijn email kan bekijken via het netwerk?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

BAS80 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:10:
[...]

Dat denk ik ook, had hem via een abbo verlenging (aan mijn vriendin gegeven) maar hij doet het toch beduidend minder als mijn HTC Hero, die heeft zelfs binnen zo een positie en erg nauwkeurig, de Jet blijft zoeken en vind geen nauwkeurige positie.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:13
Ik merk al enige tijd dat ik na de update naar S8000XPIJ7 geen blauw 3G+ logo (hsdpa) linksbovenin het scherm meer zie verschijnen, met de vorige firmware (S8000POIG1) zag ik deze wel.

Het 'gewone' 3G utms-icoontje staat eigenlijk wel altijd in beeld. Ik heb al even in het admin menu zitten kijken, 'network mode' staat op auto en 'network order' op WCDMA first. Verder zie ik alleen maar settings waarin umts vermeld staat, niks met hsdpa.

Hebben andere updaters naar XPIJ7 hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een min punt vind ik toch wel bij het internetten .
Als ik ga inzoomen bij een artikel wat ik graag wil lezen blijfven de zinnen langgerekt en passen zich niet aan het breedte van het scherm .
Als ik wil gaan lezen van een ingezoomde pagina moet ik steeds van links en rechts het scherm verplaatsen en dat leest zeker onprettig .
Ik heb voorheen een samsung Omnia gehad die een Opera Browser had en daar bleef het heel artikel zich aanpassen aan het beedte van het scherm en hoefde ik alleen maar te scrollen naar onder toe ( en niet van links en recht ) .
Ik vind het wel heel jammer dat dit misschien met de Samsung Jét niet mogelijk is want voor de rest is het een toptoestel .
Nu is mijn vraag of er hier misschien een oplossing voor bestaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:47:
Een min punt vind ik toch wel bij het internetten .
Als ik ga inzoomen bij een artikel wat ik graag wil lezen blijfven de zinnen langgerekt en passen zich niet aan het breedte van het scherm .
Als ik wil gaan lezen van een ingezoomde pagina moet ik steeds van links en rechts het scherm verplaatsen en dat leest zeker onprettig .
Ik heb voorheen een samsung Omnia gehad die een Opera Browser had en daar bleef het heel artikel zich aanpassen aan het beedte van het scherm en hoefde ik alleen maar te scrollen naar onder toe ( en niet van links en recht ) .
Ik vind het wel heel jammer dat dit misschien met de Samsung Jét niet mogelijk is want voor de rest is het een toptoestel .
Nu is mijn vraag of er hier misschien een oplossing voor bestaat ?
Ik internet met Opera mini 5.2 beta (java app.) Deze werkt echt veel beter dan de standaard browser!
En als je dan bij de instellingen de weergave op mobiel instelt, hoef je alleen nog maar naar beneden te scrollen. Ben er super tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op sommige streaming websites geeft hij aan 'verbinding met server verbroken' als ik een video wil kijken. Dit is over mijn wifi verbinding.
Youtube doet het wel gewoon, maar anderen weer niet. Als ik de verbinding wis en opnieuw instel doet ie het wel als ik heel veel geluk heb. Maar dit is natuurlijk niet handig, zit je uren te kloten met instellingen om één video te kijken. :(

Weet iemand een oplossing?

Al geprobeerd: telefoon aan/uit doen, primary en secondary dns server instellen

edit: opgelost: heb op router de channel mode van wifi op 'auto' gezet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me aub uitleggen hoe ik Opera Mini download voor de Jet en dan ook nog hoe je die regels toe moet voegen zodat de pijltjes weggaan?
Heb het al een paar keer geprobeerd maar krijg steeds wanneer ik het bestand wil downloaden: Inhoud niet ondersteund

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eventjes het volgende: nadat ik de nieuwe firmware (volgens mij de XJIK oid, kan even de versie niet nakijken nu :) ) er in geblazen heb, onthoud de camera niet meer dat hij de foto's op de SD kaart moet zetten, en dus niet op de telefoon. dit moet ik dus (vrij willekeurig lijkt het) zelf weer zo instellen.
zijn er meer mensen met die ervaring?

hoe check ik trouwens ook alweer welke firmware ik heb? kon het zo 1 2 3 niet meer vinden in het topic.
(gevonden ;) )

en dan nog dit.. sinds de nieuwe firmware werkt easyjava dus niet meer, en kan ik WeTravel niet opnieuw installeren en draaien. hoe kon je die jar/jad dingen ook alweer ombouwen? ik zeg het ff simpel, ben niet zo erg into java namelijk!!

oh nog wat: de .tk firmware-site ligt eruit?

enorm bedankt bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:36:
eventjes het volgende: nadat ik de nieuwe firmware (volgens mij de XJIK oid, kan even de versie niet nakijken nu :) ) er in geblazen heb, onthoud de camera niet meer dat hij de foto's op de SD kaart moet zetten, en dus niet op de telefoon. dit moet ik dus (vrij willekeurig lijkt het) zelf weer zo instellen.
zijn er meer mensen met die ervaring?

hoe check ik trouwens ook alweer welke firmware ik heb? kon het zo 1 2 3 niet meer vinden in het topic.

en dan nog dit.. sinds de nieuwe firmware werkt easyjava dus niet meer, en kan ik WeTravel niet opnieuw installeren en draaien. hoe kon je die jar/jad dingen ook alweer ombouwen? ik zeg het ff simpel, ben niet zo erg into java namelijk!!

oh nog wat: de .tk firmware-site ligt eruit?

enorm bedankt bedankt!!
Ik snap niet waarom mensen iedere keer om die firmwares zeuren, start gewoon Samsung New PC studio op, klik op 'bewerken' en daar zie je ergens welke versie je hebt en of er nog updates zijn. Ik heb de laatste volgens dat programma en heb daar geen last van volgens mij.

De ringtones kun je maar heel zacht instellen, ook al zet ik hem op z'n allerhardst, ik vind het nog niet hard genoeg! Op de mp3 speler kun je namelijk veel harder dingen af laten spelen.
Kun je dit ergens in het admin menu instellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:42:
[...]

Ik snap niet waarom mensen iedere keer om die firmwares zeuren, start gewoon Samsung New PC studio op, klik op 'bewerken' en daar zie je ergens welke versie je hebt en of er nog updates zijn. Ik heb de laatste volgens dat programma en heb daar geen last van volgens mij.

De ringtones kun je maar heel zacht instellen, ook al zet ik hem op z'n allerhardst, ik vind het nog niet hard genoeg! Op de mp3 speler kun je namelijk veel harder dingen af laten spelen.
Ik zeur er niet over. Stel er alleen een vraagje over. 8)
Enne, over je volume... al eens aan een hoortoestel gedacht? Op mijn toestelletje spelen ze loeihard af. Heb het volume op 2, hooguit 3 staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:42:
[...]

Die versie op samsung pc studio wordt nooit bijgewerkt en is dus ook al lang de nieuwste versie niet meer.Het `firmwaregezeur` is dus wel op z´n plaats volgens mij

[ Voor 3% gewijzigd door musicer op 13-01-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 19:46:
[...]

Ik zeur er niet over. Stel er alleen een vraagje over. 8)
Enne, over je volume... al eens aan een hoortoestel gedacht? Op mijn toestelletje spelen ze loeihard af. Heb het volume op 2, hooguit 3 staan :/
Bij volume 2 hoor je het bij mij echt bijna niet... vaag. Eerst deden ze het bij mij ook keihard, maar nou opeens niet meer? Vage bug ofzo?

edit: echt, hoe langer ik dit ding in bezit heb des te vager ik het begin te vinden. net mobiel opnieuw opgestart, nou opeens zijn alle geluiden inderdaad keihard (dus alle geluiden waren echt iets gedempt voorheen) lijkt wel alsof nieuwe instellingen pas van kracht zijn na reboot ofzo :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste nieuwe versie Samsung PC Studio gedownload .
Heb de Samsung USB drivers gedownload .
Ik kan met mijn Samsung Jét goede verbinding maken met de Samsung PC Studio .
Bestanden overzetten gaat ook vlekkeloos .
Als ik de Samssung PC Studio open en ik ga naar updaten / mijn aparaat updaten / begint hij te zoeken naar mijn toestel en dan verschijnt keer op keer :

Dit apparaat word niet ondersteund .
Het geselecteerde apparaat ondersteund deze software upgrade niet .

Dus ik kan mijn Samsung Jét niet upgraden met mijn Softare van Samsung ?
Weet jij misschien hier een oplossing voor dan lees ik dit graag .
Alvast Bedankt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:47:
Ik heb de laatste nieuwe versie Samsung PC Studio gedownload .
Heb de Samsung USB drivers gedownload .
Ik kan met mijn Samsung Jét goede verbinding maken met de Samsung PC Studio .
Bestanden overzetten gaat ook vlekkeloos .
Als ik de Samssung PC Studio open en ik ga naar updaten / mijn aparaat updaten / begint hij te zoeken naar mijn toestel en dan verschijnt keer op keer :

Dit apparaat word niet ondersteund .
Het geselecteerde apparaat ondersteund deze software upgrade niet .

Dus ik kan mijn Samsung Jét niet upgraden met mijn Softare van Samsung ?
Weet jij misschien hier een oplossing voor dan lees ik dit graag .
Alvast Bedankt .
Als jij een versie van de jet hebt van een provider met de software van de provider meestal heb je dan een CE versie van de firmware dan kun je de mobiel ook alleen via je provider updaten, of via de niet officiële manier.. die hier al vaker in het forum naar voren is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:05:
[...]

Als jij een versie van de jet hebt van een provider met de software van de provider meestal heb je dan een CE versie van de firmware dan kun je de mobiel ook alleen via je provider updaten, of via de niet officiële manier.. die hier al vaker in het forum naar voren is gekomen.
Ik heb geen toestel van een provider met software erop .
Heb het het toestel tweedehands gekocht als simlockvrij .
Maar is die firmware update wel intteresant genoeg ?
Verbetert deze ook de Dolphin Browser ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:06:
Ik heb geen toestel van een provider met software erop .
Heb het het toestel tweedehands gekocht als simlockvrij .
Maar is die firmware update wel intteresant genoeg ?
Verbetert deze ook de Dolphin Browser ?
Het is een al een paar keer voorbij gekomen, maar de update functie in NPS werkt voor geen meter. Als je wilt updaten zul je het op een andere manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik weer ;)

Wat mij de laatste dagen opvalt is dit (met FW XPIJ7 en CSC S800MOAXIJ4):
Het 'band' icoontje bovenin beeld staat nu bijna altijd op G, terwijl dit eigenlijk altijd 3G of 3G+ was. (Wat bepaalt eigenlijk welke band je telefoon gebruikt?) Als ik surf springt het nog wel eens naar 3G.

Nu las ik op de bekende site:
WARNING: DO NOT USE S8000 firmware on S8000M/S8000L/S8000B/S8000T - Your 3G band may be lost!

Kan het daar mee te maken hebben???? Alhoewel dit probleempje me pas sinds een paar dagen opvalt. Terwijl ik de telefoon in november of begin december al heb geflasht met de XPIJ7, netjes met Nederlands en zo...

Thanks alvast !! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:21:
Kan iemand me aub uitleggen hoe ik Opera Mini download voor de Jet en dan ook nog hoe je die regels toe moet voegen zodat de pijltjes weggaan?
Heb het al een paar keer geprobeerd maar krijg steeds wanneer ik het bestand wil downloaden: Inhoud niet ondersteund

Bedankt!
Stap 1: Download het jar-bestand van Opera 5.2 beta van http://www.opera.com/mini/download/samsung/s8000_jet/ en sla deze ergens op op je computer

Stap 2: Open het jar-bestand met WinRAR

Stap 3: Extract het manifest bestand uit de map META-INF naar een map en open deze met de kladblok zodat je hem kan bewerken.

Stap 4: Voeg onderaan de volgende regels toe:
MIDlet-Scaleup-Support: False
LGE-MIDlet-Width: 480
LGE-MIDlet-Height: 800
MIDlet-Touch-Support: True

Stap 5: Sla het bestand op en sleep deze weer terug in de map META-INF in WinRAR zodat het jar-bestand wordt geupdate.

Stap 6: Geef het bestand een eigen naam en upload het naar een wapsite zodat je de app kan downloaden op je tel. Bijvoorbeeld http://davidpye.com/index.php?page=freewap.

Stap 7: Ga met je Jet naar http://davidpye.com/wap/index.php.. Kies linkje met jar-jad-etc. Zoek je bestandje op en installeer hem.

Stap 6 en 7 zijn noodzakelijk omdat kopieren en installeren vanaf je Jet niet werkt doordat Easy Java niet aanwezig is in de huidige firmware. Je moet het vanaf een WAP site installeren anders krijg je een melding dat hij het bestandstype niet ondersteund.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sijbren schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:48:
[...]

Stap 1: Download het jar-bestand van Opera 5.2 beta van http://www.opera.com/mini/download/samsung/s8000_jet/ en sla deze ergens op op je computer

Stap 3: Extract het manifest bestand uit de map META-INF naar een map en open deze met de kladblok zodat je hem kan bewerken.

Stap 5: Sla het bestand op en sleep deze weer terug in de map META-INF in WinRAR zodat het jar-bestand wordt geupdate.

Stap 6: Geef het bestand een eigen naam en upload het naar een wapsite zodat je de app kan downloaden op je tel. Bijvoorbeeld http://davidpye.com/index.php?page=freewap.

Stap 7: Ga met je Jet naar http://davidpye.com/wap/index.php.. Kies linkje met jar-jad-etc. Zoek je bestandje op en installeer hem.

Stap 6 en 7 zijn noodzakelijk omdat kopieren en installeren vanaf je Jet niet werkt doordat Easy Java niet aanwezig is in de huidige firmware. Je moet het vanaf een WAP site installeren anders krijg je een melding dat hij het bestandstype niet ondersteund.

Succes!
Hartstikke bedankt. maar het is nog steeds niet gelukt. Heeft iemand misschien nog een linkje van hun eigen jar-bestand? Zou fijn zijn!
Ik krijg het gedownload mar krijg dan Mislukt op mn scherm en als ik op het uitroeptekentje klik dan komt er te staan: Ongeldige inhoud
Dus als iemand een URL heeft die ik in kan voeren op mn Dolphin browser dan zou dat super zijn! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sijbren schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:48:
[...]

Succes!
Ik vraag me alleen af of je hierna dan automatsch Opera gebruikt zodra je internet opstart en of je de Dolphin-browser ook helemaal kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:01:
[...]

Hartstikke bedankt. maar het is nog steeds niet gelukt. Heeft iemand misschien nog een linkje van hun eigen jar-bestand? Zou fijn zijn!
Ik krijg het gedownload mar krijg dan Mislukt op mn scherm en als ik op het uitroeptekentje klik dan komt er te staan: Ongeldige inhoud
Dus als iemand een URL heeft die ik in kan voeren op mn Dolphin browser dan zou dat super zijn! Bedankt!
Je moet het JAR bestand met je computer downloaden en opslaan. Daarna via bijv. http://www.davidpye.com/index.php?page=freewap uploaden. En dan met je telefoon downloaden van www.davidpye.com (in dit geval)
Het werkt niet om een JAR bestand gelijk op je telefoon te downloaden, dan krijg je inderdaad de foutmelding waar jij het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:39:
[...]

Ik vraag me alleen af of je hierna dan automatsch Opera gebruikt zodra je internet opstart en of je de Dolphin-browser ook helemaal kwijt bent?
De dolphin browser blijft gewoon bestaan! Opera komt bij games en meer te staan. Je hebt dus altijd de keuze of je via dolphin of opera gaat internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sijbren schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:32:
[...]

De dolphin browser blijft gewoon bestaan! Opera komt bij games en meer te staan. Je hebt dus altijd de keuze of je via dolphin of opera gaat internetten.
Thx mate! Installatie is gelukt en hij werkt inderdaad beter/makelijker!

Kun je hier nu ook een widget van maken zodat je hem sneller kunt opstarten? Dat lukt me namelijk niet...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:42:
[...]

Thx mate! Installatie is gelukt en hij werkt inderdaad beter/makelijker!

Kun je hier nu ook een widget van maken zodat je hem sneller kunt opstarten? Dat lukt me namelijk niet...
Ik zou ook niet weten hoe je hier een widget van kan maken. Wilde ik ook doen, omdat ik altijd Opera als browser gebruik.
Maar ik laat Opera gewoon altijd open staan. Als je wat anders met je telefoon wilt doen, bijv. bellen. Dan kun je Opera minimaliseren (ophangtoets en dan minimaliseren) en als je dan weer terug naar Opera wilt gaan dan moet je even ongeveer 2 seconden de middelste toets ingedrukt houden en dan kom je in taakbeheer. Hier kun je dan heel snel Opera weer openen. Werkt prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19
Ik heb firmware S8000CEIG1, weet iemand of er een nieuwe Nederlandse firmware is voor de samsung jet s8000?

Via de samsung studio 1.4.0 IK1 krijg ik mijn toestel niet geupdate, hebben hier anderen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

GranCanaria schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:37:
Ik heb firmware S8000CEIG1, weet iemand of er een nieuwe Nederlandse firmware is voor de samsung jet s8000?
Een nieuwe CE firmware is er niet, maar de XP versie wel, staat bijvoorbeeld op samsung-firmware.tk, maar dan moet je je mobiel wel via de niet-officiele manier doen
GranCanaria schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 20:37:
Via de samsung studio 1.4.0 IK1 krijg ik mijn toestel niet geupdate, hebben hier anderen ook last van?
Als je nou een keer even een paar berichten hierboven leest (en op elke pagina wel ongeveer 1) zul je zien dat en heleboel gebruikers met de CE firmware hier last van hebben en dat dat niet op telossen is omdat het een firmware van je provider is en niet van samsung.
musicer schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 08:05:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stappen voor het downloaden van http://davidpye.com/index.php doorlopen. Het lukt mij niet om opera te installeren. Als ik via de browser op toestel de uploadlijst aanklik, kan ik de bestanden selecteren. Ik vink mijn bestand aan en klik op kies. Vervolgens gebeurt er niets. Tenminste niets zichtbaar en in de map mijn bestanden - overige bestanden, waar ik het bestand verwacht staat hij ook niets.

Weet iemand waardoor dit komt? Blokt mijn provider HI dit misschien?

Gegevens:
Firmware
<SW VER>
S8000OCEIG1
<CSC VER>
S8000OCEIG2(ED004)
<RC2 VER>

Mijn Wifi verbinding werkt ook niet. Bij het verbinden staat er verificatie mislukt. Het wachtwoord is 100% goed. Op een andere router bij familie kwam dezelfde melding. Het ligt volgens mij dus aan het toestel of de firmware.

Heb je een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:42:
De stappen voor het downloaden van http://davidpye.com/index.php doorlopen. Het lukt mij niet om opera te installeren. Als ik via de browser op toestel de uploadlijst aanklik, kan ik de bestanden selecteren. Ik vink mijn bestand aan en klik op kies. Vervolgens gebeurt er niets. Tenminste niets zichtbaar en in de map mijn bestanden - overige bestanden, waar ik het bestand verwacht staat hij ook niets.

Gegevens:
Firmware
<SW VER>
S8000OCEIG1
<CSC VER>
S8000OCEIG2(ED004)
<RC2 VER>

Mijn Wifi verbinding werkt ook niet. Bij het verbinden staat er verificatie mislukt. Het wachtwoord is 100% goed. Op een andere router bij familie kwam dezelfde melding. Het ligt volgens mij dus aan het toestel of de firmware.

Weet je zeker dat je je jar en jad file hebt geupload en je jad file aangeklikt bij het downloaden? kijk even goed of je het goede coderings- en verificatietype hebt gebruikt en probeer anders een ander coderingstype. Check ook even of je op je modem/rouiter niet mac adres filtering aan hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ok ben hem nu aan het flashen, ziet er wel best eng uit wanneer je alle losse bestanden moet selecteren etc.

Maar het komt wel goed denkik

[ Voor 91% gewijzigd door GranCanaria op 17-01-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:42:

Gegevens:
Firmware
<SW VER>
S8000OCEIG1
<CSC VER>
S8000OCEIG2(ED004)
<RC2 VER>

Ik heb ook Hi (met simlock) en bij mij is het wel gelukt. Ook Wi-Fi (plaats je instellingen eens...)

Zoek anders bij davidpye.com naar evs8000 die werkt zeker! (mijn bestandje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Beste Samsung S8000 bezitters,

Ik heb hier een probleem met het instellen van Exchange Activesync. Ik heb 2 identieke toestellen (s8000 JET)
op toestel 1 kan ik probleem loos een verbinding maken met Exchange via KPN Mobiel internet. Met toestel 2 lukt het niet! Ik krijg steeds de melding: Synchronisatie netwerk niet beschikbaar. Ik vul dus op beide toestellen identieke gegevens in.

Ik heb al een aantal uur mee lopen stoeien zonder succes. KPN ook aan de lijn gehad, echter komen hun steeds dat ik via de website moet instellen. Leuk allemaal, maar daar kan je alleen bekijken hoe je POP of IMAP moet instellen. Dus daar hebben we niks aan.

Google brengt helaas ook geen resultaat.

De internet instellingen heb ik opnieuw ingesteld. Automatisch (via sms) en handmatig. Ook geen resultaat. Toepassingen sluiten, herstart van het toestel. Zelfs een update geprobeerd, maar helaas al de nieuwste versie?

Iemand enig idee die dit probleem herkent? Misschien toevallig iemand die ook via KPN dit probleem herkent??

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik heb de laatste xp firmware op mijn samsung jet staan echter vind ik het toestel langzamer als eerst, hebben meer mensen hier last van?

Ik zal hem eens resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

whiteclear schreef op maandag 18 januari 2010 @ 13:28:
Beste Samsung S8000 bezitters,

Ik heb hier een probleem met het instellen van Exchange Activesync. Ik heb 2 identieke toestellen (s8000 JET)
op toestel 1 kan ik probleem loos een verbinding maken met Exchange via KPN Mobiel internet. Met toestel 2 lukt het niet! Ik krijg steeds de melding: Synchronisatie netwerk niet beschikbaar. Ik vul dus op beide toestellen identieke gegevens in.

Ik heb al een aantal uur mee lopen stoeien zonder succes. KPN ook aan de lijn gehad, echter komen hun steeds dat ik via de website moet instellen. Leuk allemaal, maar daar kan je alleen bekijken hoe je POP of IMAP moet instellen. Dus daar hebben we niks aan.

Google brengt helaas ook geen resultaat.

De internet instellingen heb ik opnieuw ingesteld. Automatisch (via sms) en handmatig. Ook geen resultaat. Toepassingen sluiten, herstart van het toestel. Zelfs een update geprobeerd, maar helaas al de nieuwste versie?

Iemand enig idee die dit probleem herkent? Misschien toevallig iemand die ook via KPN dit probleem herkent??

Bij voorbaat dank!
Heb je ook bij de instellingen van activesync het goede netwerkprofiel ingevoerd? En doet de rest van de toepassingen het wel goed met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
GranCanaria schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:52:
Ik heb de laatste xp firmware op mijn samsung jet staan echter vind ik het toestel langzamer als eerst, hebben meer mensen hier last van?

Ik zal hem eens resetten
Ja, merkte inderdaad dat het toestel na de update wat traagjes aanvoelde en minder responsief was. Heb daarna een reset uitgevoerd en dat had wel geholpen. Maar toch vind ik 'm wat trager aanvoelen dan hiervoor.

Ik merk het dan vooral tijdens het smsen, het gaat helemaal niet meer zo vlot als eerst. Maak meer fouten dan eerst. Ook als ik switch tussen de bureaubladen, dan laden de "niet-standaard" widgets trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey allemaal ik heb een samsung jet en ik had m na 4 dagen al omgeruild omdat er een olie vlek in zat nu heb ik al weer een olie vlek en toen ben ik naar de winkel gegaan en nu zeggen ze dat het niet onder de garantie valt en als ze m opsturen dat het dan meer dan 200 euro kost ik vind dit echt dom je moest een verzekering hebben ofzo :S dus ik raad deze telefoon kwa scherm af voorderest is het een super ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:23:
Heey allemaal ik heb een samsung jet en ik had m na 4 dagen al omgeruild omdat er een olie vlek in zat nu heb ik al weer een olie vlek en toen ben ik naar de winkel gegaan en nu zeggen ze dat het niet onder de garantie valt en als ze m opsturen dat het dan meer dan 200 euro kost ik vind dit echt dom je moest een verzekering hebben ofzo :S dus ik raad deze telefoon kwa scherm af voorderest is het een super ding
Ik raad je aan om nog even rustig te achten en de telefoonin een droge omgeving te leggen. Vaak trekt de vlek dan nog wel eens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Aurora1110 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 01:19:
[...]

Ja, merkte inderdaad dat het toestel na de update wat traagjes aanvoelde en minder responsief was. Heb daarna een reset uitgevoerd en dat had wel geholpen. Maar toch vind ik 'm wat trager aanvoelen dan hiervoor.

Ik merk het dan vooral tijdens het smsen, het gaat helemaal niet meer zo vlot als eerst. Maak meer fouten dan eerst. Ook als ik switch tussen de bureaubladen, dan laden de "niet-standaard" widgets trager.
Ja heb dat ook, filmen met de camera is ook in mindere kwaliteit. Ik wil weer terug naar mijn oude firmware, weet iemand zo of dat wel werkt via de samsung studio? of dat die te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:56
Heeft iemand dit ook; ik draag m'n Jet altijd in m'n broekzak met het display tegen m'n been en de knoppen aan de bovenkant zodat als ik de telefoon uit m'n broekzak pak ik het meteen goed in de hand heb.

De laatste tijd merk ik dat de jet zichzelf herstart en dat-ie soms niet goed doorstart. Hij blijft dan hangen met die blauwe balk tot bijna aan het eind en is dan vastgelopen. Het enige wat ik dan kan doen is de accu er ut halen, even wachten, accu er weer in en opnieuw opstarten. Vaak is de accu zelfs helemaal leeg omdat-ie kennelijk dan al een hele tijd probeert door te starten terwijl dit niet lukt.

In het begin (ik heb de Jet sinds begin augustus) had ik daar nooit last van maar de laatste vier weken speelt dit al. Ik heb zelfs de Jet al teruggebracht ter reparatie en is er een reparatie 'Level 1' uitgevoerd door Samsung (of derde partij, dat weet ik niet).

Nu vraag ik mij af dat door het gebruik van de Jet de knoppen wat 'gevoeliger' zijn geworden en dat als je de Jet in de auto in je broekzak hebt dat je dan (zonder het door te hebben) de Uitknop per ongeluk ingedrukt houd waardoor-ie van slag raakt. Maar nogmaals, het is van de laatste maand dat dit gebeurd en ik weet nu even niet of dat de oorzaak nou is of dat-ie nog steeds kapot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 23:05
Ik heb het denk ik zo'n 6 keer gehad in het afgelopen half jaar dat mijn telefoon opeens uit stond. Dus het kan wel voorkomen maar erg storend is het niet echt voor mij aangezien ik toch echt wel vaak op mijn telefoon kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sinds kort ook deze telefoon in bezit. Heb zelf geen mobiel internet afgesloten en wil hier ook geen gebruik van maken of per ongeluk.
Ik heb de netwerkmodus al op GSM gezet, moet ik nog meer instellingen verrichten om helemaal niet op mobiel internet te kunnen?

edit: Ik heb ook geporbeerd via instellingen, netwerktoegang, verbindingen alles te verwijderen, maar die puntjes die daar staan komen telkens weer terug, behalve het wifi verbinding.
Ook heb ik de smsjes die ik automatisch ontving van kpn voor de internet instellingen niet geinstaleerd.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik heb mijn email ingesteld. Ik deze prima downloaden als ik op de knop 'downloaden' druk. Ik wil echter graag dat hij het automatisch binnenhaalt. Ik heb hem op 30 minuten autopolling gezet, maar er gebeurt niets. Wat zie ik over het hoofd?
Ik mis eigenlijk wel een duidelijke handleiding...een handleiding hoe je belt en mailt, dat snap ik wel, maar juist dit soort dingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal snappen doe ik het niet...maar na de zoveelste keer opnieuw opstarten, doet hij het nu wel!
Het lijkt windows wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:55
Zo, na een tijdje afwezigheid (heb geen Jet meer) zal ik me er weer eens mee gaan bemoeien ;)
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:02:
Ben ik weer ;)

Wat mij de laatste dagen opvalt is dit (met FW XPIJ7 en CSC S800MOAXIJ4):
Het 'band' icoontje bovenin beeld staat nu bijna altijd op G, terwijl dit eigenlijk altijd 3G of 3G+ was. (Wat bepaalt eigenlijk welke band je telefoon gebruikt?) Als ik surf springt het nog wel eens naar 3G.

Nu las ik op de bekende site:
WARNING: DO NOT USE S8000 firmware on S8000M/S8000L/S8000B/S8000T - Your 3G band may be lost!

Kan het daar mee te maken hebben???? Alhoewel dit probleempje me pas sinds een paar dagen opvalt. Terwijl ik de telefoon in november of begin december al heb geflasht met de XPIJ7, netjes met Nederlands en zo...

Thanks alvast !! :/
Je telefoon bepaald welke band/netwerktechniek gebruikt wordt. Dit doet je toestel aan de hand van de beschikbare opties, de signaalsterkte en de instellingen in het toestel. Sommige Nokia's en de iPhone 3G/GS zijn bijvoorbeeld berucht om bij het meest minimale 3G signaal over te schakelen op 3G. Hierdoor heb je dus nauwelijks bereik terwijl je op GSM (2G) wel vol bereik zou hebben.

Inmiddels heb ik mijn Jet niet meer, maar heb dit gedrag nooit opgemerkt. Dat je telefoon overschakelt naar 3G bij Internetgebruik klopt, de kracht van 3G ligt bij Internet en beeldbellen en je telefoon zal bij een dataverbinding alles proberen om een beetje 3G signaal op te vangen.

Wat betreft die warning...als dat bij jou het geval zou zijn zou je helemaal geen 3G meer moeten kunnen ontvangen. Het lijkt in eerste instantie dus op een antenne of netwerk probleem. Heb je dit alleen op je woon/werk locatie of ook op andere plekken?

BTW: Het lage volume is een bug die voornamelijk opspeelt na het minimaliseren van de videoplayer. Hierdoor wordt je basisvolume in mijn ervaring met ongeveer 70% verlaagd. Een herstart is het enige wat hielp bij mij. Soms speelt deze bug ook op zonder dat ik er een aanleiding voor kon verzinnen.
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:23:
Buitenom of je het zelf op kan lossen...het garantieverhaal is onzin. Laat je niet afschepen. Je hebt in de EU minimaal 24 maanden fabrieksgarantie. Als eenzelfde probleem vaker voorkomt is de leverancier verplicht jouw probleem op te lossen. Zij het een gratis reparatie, een vervanging of uiteindelijk schadeloosstelling. Fabrieksgarantie houdt in dat alle schade gedekt wordt welke optreed bij normaal gebruik. Simpel gezegd, alle schade behalve val-, stoot-, druk- of vochtschade. De olievlek valt daar niet onder dus heb je volledig recht op garantie.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:28:
helemaal snappen doe ik het niet...maar na de zoveelste keer opnieuw opstarten, doet hij het nu wel!
Het lijkt windows wel....
Toen ik de Jet nog had is het mij opgevallen dat de autopolling af en toe gewoon stopte. Helemaal opnieuw instellen van de e-mail werkte prima, maar is uiteraard geen goede oplossing. Helaas heb ik geen idee hoe het ander op te lossen. Wellicht heeft iemand anders op het forum hier ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvin schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 01:59:

[...]
Je telefoon bepaald welke band/netwerktechniek gebruikt wordt. Dit doet je toestel aan de hand van de beschikbare opties, de signaalsterkte en de instellingen in het toestel. Sommige Nokia's en de iPhone 3G/GS zijn bijvoorbeeld berucht om bij het meest minimale 3G signaal over te schakelen op 3G. Hierdoor heb je dus nauwelijks bereik terwijl je op GSM (2G) wel vol bereik zou hebben.
KNIP :)
Thx voor je reactie! Ja goed, het lijkt meer willekeurig te gaan. Als ik nu naar mijn telefoon kijk, staat ie op 3G. Over een uurtje kan het weer G zijn. Tijdens het surfen springt hij meestal wel naar 3G of 3G+, en soms ook niet. Dat is goed te merken.
Aan de flash lag het inderdaad niet. En toch is het pas sinds... dit jaar dat hij dit doet. Buiten of binnen maakt geen verschil. Ik hou het zo maar :) Zoveel surf ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,
Ik vraag me af of iemand mij kan helpen , ik kan niet normaal gebruik maken van het internet (wifi)
Elke keer als ik een site bezoek zoals dumpert , hyves(niet de speciale telefoonsite) krijg ik de melding "Niet genoeg geheugen , sluit enkele toepassingen en probeer het dan opnieuw"

Mvg,
W.Hakse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de Samsung Jet en ik heb inmiddels het hele internet afgezocht omdat ik problemen heb met GMAIl & HOTMAIL. Zowel via de mobiele website van gmail en hotmail, de applicaties van Gmail en het instellen van een email account met mijn gmail of hotmail werkt niet!

Ik heb binnen dit forum nog weinig gevonden over de mogelijke oorzaken, op een enkel opmerking over certificaten na. Ik kan niet begrjipen dat ik simpelweg gmail.com gewoon niet binnenkom, zelfde voor hotmail.com!

Wie o wie kan me helpen met dit probleem, of kan me verwijzen naar een oplossing! Dit is echt een enorm frustratie punt, de rest van de telefoon werkt top ( Op youtube na... maar dat is voor mij niet zo heel erg belangrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 03:12:
Ik heb sinds kort de Samsung Jet en ik heb inmiddels het hele internet afgezocht omdat ik problemen heb met GMAIl & HOTMAIL. Zowel via de mobiele website van gmail en hotmail, de applicaties van Gmail en het instellen van een email account met mijn gmail of hotmail werkt niet!

Ik heb binnen dit forum nog weinig gevonden over de mogelijke oorzaken, op een enkel opmerking over certificaten na. Ik kan niet begrjipen dat ik simpelweg gmail.com gewoon niet binnenkom, zelfde voor hotmail.com!

Wie o wie kan me helpen met dit probleem, of kan me verwijzen naar een oplossing! Dit is echt een enorm frustratie punt, de rest van de telefoon werkt top ( Op youtube na... maar dat is voor mij niet zo heel erg belangrijk)
Daar heb ik zelf ook tijden problemen mee gehad. Ook dat het scherm alleen maar wit is bij sommige sites. Ik gebruik nu een andere browser: Opera mini 5 beta 2. en daarmee lukt het wel. Je kunt dan ook nog de fullscreen-tag aan de JAD toevoegen en dan heb je helemaal een fijnere browser. Bovendien kun je ook nog een java app downloaden waarmee je alleen je gmail kunt bekijken op de site van google.Ik heb nog geen oplossing voor het probleem met de interne browser, maar ik ga misschien de telefoon binnenkort laten updaten bij een servicepoint en hopelijk is er dan bij die update een oplossing tegen dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjarrel99
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-05-2024
Jet (s8000) van het padje af,

Wie o wie kan mij helpen,

Mijn Jetje vroeg gisteren na het uitzetten en daarna weer aanzetten om de telefoonblokkeringscode.
Ik heb nog nooit een code op de telefoon gezet. (niet op sim als op telefoon, ja misschien niet de meest slimme oplossing maar wel de makkelijkste)

Nu kan ik niet meer met de jet bellen :-(

De volgende oplossingen heb ik gevonden op het internet maar werken geen van allen voor mijn jetje.

1) Standaard code geprobeerd 00000000 of 12345678
2) Andere Sim (provider) in de jet waardoor de telefoon een reset kreeg (to good to be true)
3) Hard resetcode zoals aangegeven in dit topic, Dit werkt daar niet omdat ik daar alleen numerieke getallen mag invullen.

Ik probeer het eerst even op deze manier omdat ik niet zit te wachten om hem terug te sturen naar de fabrikant/winkelier.
Wie o wie heeft de gouden tip voor mij.

Alvast hartelijkdank,

sjarrel99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar misschien weet iemand hier iets over:

Al een tijdje is de actie aan de gang dat je bij een Samsung Jet gratis 6 maanden Route66 Benelux krijgt.
Nu heb ik bij Vodafone een nieuw abonnement afgesloten incl. de Samsung Jet, maar hier zit geen voucher voor de gratis Route66 bij. Ik heb bij Samsung geinformeerd, en die zeggen dat ik bij Vodafone moet zijn. Echter ik verwacht dat Vodafone gewoon zegt van 'wij hebben die vouchers niet bij de toestellen zitten'. Waar moet ik nu zijn om toch mijn recht op deze actie te kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
  • Laatst online: 30-04 21:52
Gewoon even een voucher op internet zoeken, ik dacht dat er ergens in dit topic een link staat. Die samen met een kopie van je aankoopbon opsturen en je krijgt Route66 na een aantal weken thuisgestuurd.

Ik zat in dezelfde situatie als jou en kreeg hem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 03:12:

ik heb zelf gmail gewoon ingesteld op mijn telefoon, en de instellingen zijn als volgt:

accountnaam: gmail
smtp server: smtp.gmail.com
smtp poort: 465
veilige verbinding: SSL
type inkomende server: POP3
pop3-server: pop.gmail.com
pop3-poort: 995
APOP-aanmelding: niet aangevinkt
downloadlimiet: 500
inkomende imap4 e-mail: kan je niet veranderen
ophaalopties: normaal
op server laten staan: aangevinkt
mijn adres: je gmail adres
gebruikersnaam: waarmee je inlogt op je gmail
wachtwoord: je wachtwoord
pop voor smtp: niet aangevinkt
SMTP verificatie: aangevinkt
identiek aan POP3/imap: aangevinkt

dit is hoe ik gmail heb ingesteld, hoop dat je er wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het geprobeerd maar het werkte helaas niet! Ik kreeg een servercertificaat melding... heb al verschillende instellingen gebruikt maar het werkt niet. Daarnaast is het toch raar dat ik via de normale mobiele gmail en hotmail site niet kan inloggen....
pimjai schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:14:
[...]

ik heb zelf gmail gewoon ingesteld op mijn telefoon, en de instellingen zijn als volgt:

accountnaam: gmail
smtp server: smtp.gmail.com
smtp poort: 465
type inkomende server: POP3
pop3-server: pop.gmail.com
pop3-poort: 995
downloadlimiet: 500
inkomende imap4 e-mail: kan je niet veranderen
ophaalopties: normaal
op server laten staan: aangevinkt
mijn adres: je gmail adres
gebruikersnaam: waarmee je inlogt op je gmail
wachtwoord: je wachtwoord
pop voor smtp: niet aangevinkt
SMTP verificatie: aangevinkt
identiek aan POP3/imap: aangevinkt

dit is hoe ik gmail heb ingesteld, hoop dat je er wat aan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het werkt met Opera Mini 5 Beta 2 inderdaad top! helemaal geweldig... blijf het toch raar vinden dat het met normale browser v an samsung niet kan!
musicer schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:29:
[...]

Daar heb ik zelf ook tijden problemen mee gehad. Ook dat het scherm alleen maar wit is bij sommige sites. Ik gebruik nu een andere browser: Opera mini 5 beta 2. en daarmee lukt het wel. Je kunt dan ook nog de fullscreen-tag aan de JAD toevoegen en dan heb je helemaal een fijnere browser. Bovendien kun je ook nog een java app downloaden waarmee je alleen je gmail kunt bekijken op de site van google.Ik heb nog geen oplossing voor het probleem met de interne browser, maar ik ga misschien de telefoon binnenkort laten updaten bij een servicepoint en hopelijk is er dan bij die update een oplossing tegen dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:37:
Ik heb het geprobeerd maar het werkte helaas niet! Ik kreeg een servercertificaat melding... heb al verschillende instellingen gebruikt maar het werkt niet. Daarnaast is het toch raar dat ik via de normale mobiele gmail en hotmail site niet kan inloggen....

[...]
die kreeg ik ook, heb toen 1 keer op ok moeten drukken, sindsdien werkt het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06
Kan iemand mij vertellen wat de exacte afmetingen van het scherm zijn (lengte x breedte in mm)? Alvast heel erg bedankt! Ik ben namelijk op zoek naar een screen protector voor een exotische telefoon, waarvan het scherm (als ik het zo inschat) ongeveer even groot is als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte lezers,

Een maand geleden ben ik aan de gang geweest met de Samsung pc studio.
Ik was nieuwsgierig of er een firmware update was.
Niet omdat ik problemen heb of zo hoor. Het werkt zo ook goed.
Maar misschien zijn er bugs gefikst die ik nog niet ontdekt heb.
De software Samsung pc studio dus via de bijgeleverde cd geïnstalleerd.
Eerst herkende hij met geen mogelijkheid mijn telefoon.
Uiteindelijk na wat gepruts... vraag me niet meer wat! is het toch gelukt.
S8000 kon ik nu kiezen.
Afine.. ik denk klaar toch?!
Niet dus.. ik kan mijn bestanden ophalen etc.
Maar updaten... dan zegt hij dat mijn toestel niet ondersteund wordt.

Ik denk wat zal ik dan nu ook gaan lopen klooien.
Er in thuis ben ik niet zo. Dus je bent al voorzichtig.
Maar nu begint het toch weer wat te kriebelen.. waarom werkt dat nou niet?
Het zou het toch gewoon moeten doen?
Kan de firmware upgraden kwaad? Kan het gruwelijk mis gaan?
En zo ja.. is dat dan weer op te lossen?
Kan iemand mij misschien begeleiden bij het updaten of is het verstandiger het niet te doen?
Gaat bijvoorbeeld je garantie verloren als je een upgrade uitvoert?
Heel wat vragen, ik weet het. Ik zou het zeer waarderen als iemand de moeite wil nemen ze voor mij te beantwoorden.

Wat betreft de olievlek! Ook ik had hem hoor!
Het is voor mij kosteloos gerepareerd gelukkig.
Zoals in het bovenstaande misschien wel blijkt ben ik nogal voorzichtig met mijn telefoon.
Eigenlijk durf ik hem bijna niet meer met de vingers aan te raken.. omdat ze me gewaarschuwd hebben voor te hard drukken.. nou dat deed ik voorheen ook niet. En Samsung heeft min of meer toegeven dat het een productiefout is. Hoeveel kan zo'n touchscreen nou eigenlijk hebben? Ik neem aan dat als het een goed screen is je je geen zorgen hoeft te maken over eventuele schade door gewoon gebruik.
Samsung heeft gezegd dat toestellen uitgebracht na een bepaalde datum het niet meer hebben. Dit noem ik toegeven. Volgens mij was het na 7 juli maar prik me er niet op vast.
100% zeker weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotmail instellingen die werken met een telfort internetverbinding (verbonden via wifi)

accountnaam: (hotmail emailadres)

SMTP server: smtp.telfort.nl (als je een andere internet provider hebt, moet je even de SMTP server opzoeken)

SMTP poort: 25

Veilige verbinding: uit

Type inkomende server: POP3

POP3-server: pop3.live.com

POP3-poort: 995

Veilige verbinding: SSL

Downloadlimiet: 500

Inkomende IMAP4-e-mail: is zwart.. niet te bewerken.

Ophaalopties: normaal

Op server laten staan: aangevinkt

Mijn emailadres: je eigen emailadres invullen

Gebruikersnaam: hetzelfde als hierboven..eigen emailadres

Wachtwoord: vul hier je wachtwoord in

Verder niks meer aangevinkt of zo.. opslaan!

Dit zijn mijn werkende instellingen voor hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:40:
Geachte lezers,

Een maand geleden ben ik aan de gang geweest met de Samsung pc studio.
Ik was nieuwsgierig of er een firmware update was.
Niet omdat ik problemen heb of zo hoor. Het werkt zo ook goed.
Maar misschien zijn er bugs gefikst die ik nog niet ontdekt heb.
De software Samsung pc studio dus via de bijgeleverde cd geïnstalleerd.
Eerst herkende hij met geen mogelijkheid mijn telefoon.
Uiteindelijk na wat gepruts... vraag me niet meer wat! is het toch gelukt.
S8000 kon ik nu kiezen.
Afine.. ik denk klaar toch?!
Niet dus.. ik kan mijn bestanden ophalen etc.
Maar updaten... dan zegt hij dat mijn toestel niet ondersteund wordt.

Ik denk wat zal ik dan nu ook gaan lopen klooien.
Er in thuis ben ik niet zo. Dus je bent al voorzichtig.
Maar nu begint het toch weer wat te kriebelen.. waarom werkt dat nou niet?
Het zou het toch gewoon moeten doen?
Kan de firmware upgraden kwaad? Kan het gruwelijk mis gaan?
En zo ja.. is dat dan weer op te lossen?
Kan iemand mij misschien begeleiden bij het updaten of is het verstandiger het niet te doen?
Gaat bijvoorbeeld je garantie verloren als je een upgrade uitvoert?
Heel wat vragen, ik weet het. Ik zou het zeer waarderen als iemand de moeite wil nemen ze voor mij te beantwoorden.

Wat betreft de olievlek! Ook ik had hem hoor!
Het is voor mij kosteloos gerepareerd gelukkig.
Zoals in het bovenstaande misschien wel blijkt ben ik nogal voorzichtig met mijn telefoon.
Eigenlijk durf ik hem bijna niet meer met de vingers aan te raken.. omdat ze me gewaarschuwd hebben voor te hard drukken.. nou dat deed ik voorheen ook niet. En Samsung heeft min of meer toegeven dat het een productiefout is. Hoeveel kan zo'n touchscreen nou eigenlijk hebben? Ik neem aan dat als het een goed screen is je je geen zorgen hoeft te maken over eventuele schade door gewoon gebruik.
Samsung heeft gezegd dat toestellen uitgebracht na een bepaalde datum het niet meer hebben. Dit noem ik toegeven. Volgens mij was het na 7 juli maar prik me er niet op vast.
100% zeker weet ik het niet.
Het updaten van je firmware gaat je sowizo niet lukken, want ja het is samsung hè. En die zijn blij dat ze je die telefoon hebben kunnen verkopen en daar is het klaar mee. Service, nee hoor.
De updatefunctie hebben ze wel zodanig verprutst dat updaten niet lukt en als je het eindelijk klaar goed voor mekaar hebt ontdek je dat samsung nog zegt dat er wel een nieuwe firmware is (dezelfde dieop je telefoon staat overigens), maar er is al een veel nieuwere firmware beschikbaar die ze gewoon niet vrijgeven.

Laatst had ik Samsung gemailt dat ik de firmware wilde updaten, omdat ik redelijk veel problemen ervaar met de huidige firmware, maar ik kreeg gewoon een stom mailtje terug dat ik het via pc-studio doen. Oftewel een ronduit slechte service en daarom is mijn volgende telefoon ook geen samsung meer. Doorsturen naar een servicepoint wat ik als alternatief had gevraagd deden ze ook niet.

Je kunt je telefoon laten updaten in een servicepoint (als je die kunt vinden, want ja samsung verdient daar geen geld mee) geloof ik en je kunt het proberen via de "niet officiële" manier, maar daar kun je je telefoon ook mee slopen en in jouw geval. Als je zó zuinig op je telefoon bent lijkt me dat dus geen reele optie, hoewel het in het grootste deel van de gevallen wel goed gaat, maar als je nog tevreden bent met de huidige firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deldev schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:42: "Verficatie mislukt". Ook ik kom dit probleem tegen, helaas. De Wifi geactiveerd vindt het toestel feilloos alle draadloze netwerken in mijn directe omgeving inclusief die van ons thuis. Met wat geklooi hopelijk de juiste sleutel ingevoerd en op verbinden gedrukt. Wat volgt is de eerde genoemde foutmelding "Verificatie mislukt". De instellingen op de telefoon gecontroleerd met mijn Thomson modem/router en daar zijn geen zichtbare afwijkingen te constateren. Zover ik dit forum heb nagelezen is nog niemand met een echte oplossing gekomen. En dus de vraag wie kan hier hulp bieden. Ook kan ik nergens in een menu bij de instellingen van het reeds gekozen draadloze netwerk komen.
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.