Volgens mij staan daar de STK diensten onder, indien aanwezig op jouw simkaart.
omdat m'n probleem nog steeds niet is verholpen hierbij een re-post:
Veel besproken in dit topic, maar toch krijg ik het niet voor elkaar: Youtube bekijken. Wanneer ik via wifi verbonden ben werkt alles perfect. Echter wanneer ik via mobiel internet (Telfort) probeer te kijken gaat het mis. De mediaspeler wordt wel geopend, maar hij blijft hangen op 0% bij het bufferen. Ik heb zoals ik hier heb gelezen dezelfde internetprofiel en de VOD-instellingen voor de mediaspeler geselecteerd, maar desondanks wil het niet werken.
Firmware:
<SW VER>
S800MCEIK1
<CSC VER>
S800MXENIL1
(is deze oud?)
Veel besproken in dit topic, maar toch krijg ik het niet voor elkaar: Youtube bekijken. Wanneer ik via wifi verbonden ben werkt alles perfect. Echter wanneer ik via mobiel internet (Telfort) probeer te kijken gaat het mis. De mediaspeler wordt wel geopend, maar hij blijft hangen op 0% bij het bufferen. Ik heb zoals ik hier heb gelezen dezelfde internetprofiel en de VOD-instellingen voor de mediaspeler geselecteerd, maar desondanks wil het niet werken.
Firmware:
<SW VER>
S800MCEIK1
<CSC VER>
S800MXENIL1
(is deze oud?)
OK. Iemand de DLNA-client uit de nieuwe firmware al gebruikt met windows mediaplayer? wmp wil m'n telefoon maar niet vinden..Bigs schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:48:
Volgens mij staan daar de STK diensten onder, indien aanwezig op jouw simkaart.
Het is ook mogelijk dat je telefoon unlocked wordt doordat in je broekzak een knop wordt ingedrukt (niet je alleen je unlock knop) en vervolgens de unlock knop van het touch screen lang genoeg indrukt wordt.
Je kan eens kijken of het scherm wordt geactiveerd door alle knoppen of alleen door de unlock knop. Deze instellingen zijn hier te vinden:
Settings>Touch panel>Backlight on>Lock key only
zal in het nederlands er ongeveer zo uitzien:
Instellingen>Aanraakscherm??>Scherm aan??>alleen lock key??
Ik heb heb al maanden geen hoesje meer om me telefoon en ik heb er geen last van.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
welke firmware heb jij, want ik kan die lock key only niet vinden.!
Je kan eens kijken of het scherm wordt geactiveerd door alle knoppen of alleen door de unlock knop. Deze instellingen zijn hier te vinden:
Ik heb heb al maanden geen hoesje meer om me telefoon en ik heb er geen last van.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
welke firmware heb jij, want ik kan die lock key only niet vinden.!
gewoon kijken bij de jet.. en dan bij support en dan software ofzo..ikke4 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:54:
waar halen jullie NPS vandaan. als ik op samsung.nl kijk dan vind ik alleen versie 1.0 voor xp/viste...
hoor het graag.
bedankt, maar dan zie ik versie 1.0musicer schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:44:
[...]
gewoon kijken bij de jet.. en dan bij support en dan software ofzo..
edit: als ik die download blijkt het versie 14 te zijn...... dus ik ben bezig.. en nu hopen dat ik de firmware kan update (heb XXIF4)
edit II: aaaarrrggghh niet ondersteunde windows versie... ik heb win7 is hier nog geen NPS voor?
[ Voor 35% gewijzigd door ikke4 op 13-04-2010 22:21 ]
Verwijderd
Ik zat ook even te kijken of ik mijn Jet zou flashen met nieuwe firmware (gewoon, omdat het kan), maar volgens mij zitten de nieuwste features al in mijn huidige firmware...
Ik heb nu:
<SW VER>
S800MCEIK1
<CSC VER>
S800MKPNIK1
De nieuwste zou volgens mij S8000XPJA1 moeten zijn. Nieuw daarin is o.a. het kunnen lezen van docx files en het rangschikken van menu items en het rankschikken van mp3's op artiest. Dit zit echter al in mijn huidige firmware..
Toch heb ik volgens mij wél easy java en dat zit weer niet in S8000XPJA1.
Overigens heb ik nog we een paar tips voor de Jet..als ze al niet eens gepost zijn:
Spiegel widget
1. verbind je Jet met een pc en benader hem me TKFile explorer
2. open de registry map en upload de settingWidget.ini naar je pc.
3. Open het bestand en verander MirrorValue=0 naar MirrorValue=1
4. herstart je Jet en je kunt je front-camera gebruiken als spiegel!
verwijderen van virtueel toetsenbord bij java applicaties
Het is mogelijk om voordat je een java applicatie installeerd het .jar bestand te openen en wijzigen om zodoende de toetsenbord te verwijderen. Dit kan meestal ook als het programma al geïnstaleerd is.
2. open de map /user/mass/java/games/
3. zoek de applicatie die je wilt wijzigen en open de map
4. zoek naar het bestand MANIFEST.MF
5. upload dit bestand naar je pc en open het in een text editor
6. voeg de volgende regel toe:
MIDlet-Touch-Support: True
7. voeg onderstaande regel toe om te schalen naar fullscreen:
MIDlet-Scaleup-Support: false
8. Start de applicatie en je hebt een fullscreen interface!
Verwijderen operator widget
3. open het bestand en verander PLMN Value=1 naar PLMN Value=0
4. herstart de telefoon en je operatornaam is permanent van het scherm!
Ik heb nu:
<SW VER>
S800MCEIK1
<CSC VER>
S800MKPNIK1
De nieuwste zou volgens mij S8000XPJA1 moeten zijn. Nieuw daarin is o.a. het kunnen lezen van docx files en het rangschikken van menu items en het rankschikken van mp3's op artiest. Dit zit echter al in mijn huidige firmware..
Overigens heb ik nog we een paar tips voor de Jet..als ze al niet eens gepost zijn:
Spiegel widget
Het is mogelijk om voordat je een java applicatie installeerd het .jar bestand te openen en wijzigen om zodoende de toetsenbord te verwijderen. Dit kan meestal ook als het programma al geïnstaleerd is.
Ik heb firmware S8000XEII2. Hierin zit hellaas geen nederlands.ikke4 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:38:
Welke firmware heb jij, want ik kan die lock key only niet vinden.!
Mischien zou iemand kunnen controleren of dit ook mogelijk is in de nieuwste firmware.
Het gaat om deze optie:
Ik zou echt graag een firmware willen hebben waarin het menu op landscape modus kan
Staat allemaal al in het form.. kijk een paar pagina's terug.. 49 geloof ik. Ik heb toen al gevraagd of dit misch in de topicstart kan omdat het in het forum vaak terug komt, maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:57:
Ik zat ook even te kijken of ik mijn Jet zou flashen met nieuwe firmware (gewoon, omdat het kan), maar volgens mij zitten de nieuwste features al in mijn huidige firmware...
Ik heb nu:
<SW VER>
S800MCEIK1
<CSC VER>
S800MKPNIK1
Spiegel widget
In Tkfileexplorer hoef je touwens niet helemaal de Manifest te veranderen. Ook het veranderen in de JAD file die ook in de map staat is voldoende. scheelt al weer heel veel werk.
Dit komt volgens mij doordat Telfort mobiel niet het rtsp protocol ondersteunt. Waarschijnlijk om bandbreedte te besparenMip schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:22:
omdat m'n probleem nog steeds niet is verholpen hierbij een re-post:
Ik heb m'n S8000 opgestuurd naar Solid Vision voor een fw update en een nieuw scherm (de beruchte olievlek).Er staat nu fw versie s800MEIK1 op, dus volgens mij hebben ze de oude Vodagone fw geupdate naar een nieuwe Vodafone fw.Even geprobeerd met NPS te updaten maar dat gaat dus nog steeds niet !
Touchscreen lijkt wel beter te werken, menu is aan te passen etc.Ook heb ik nu een picto 'verbonden met thuisnetwerk' erbij gekregen, iemand die weet wat dat doet ? Ik krijg m'n telefoon nl niet verbonden.
Touchscreen lijkt wel beter te werken, menu is aan te passen etc.Ook heb ik nu een picto 'verbonden met thuisnetwerk' erbij gekregen, iemand die weet wat dat doet ? Ik krijg m'n telefoon nl niet verbonden.
Dit is een DLNA client om media te streamen binnen je thuisnetwerk naar apparaten die ook DLNA ondersteunen. Ik heb het alleen nog niet werkend gekregen met windows media player.cheapcharlie schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:54:
Ik heb m'n S8000 opgestuurd naar Solid Vision voor een fw update en een nieuw scherm (de beruchte olievlek).Er staat nu fw versie s800MEIK1 op, dus volgens mij hebben ze de oude Vodagone fw geupdate naar een nieuwe Vodafone fw.Even geprobeerd met NPS te updaten maar dat gaat dus nog steeds niet !
Via NPS updaten gaat niet lukken, want ze willen niet dat je de normale firmware op je mobiel zet ipv de vodafone firmware.
[ Voor 7% gewijzigd door musicer op 15-04-2010 07:27 ]
Ik heb ook al met DNLA lopen klooien, ik kan albums nummers/foto's en nummerinfo zien wat op mijn pc staat. helaas als ik op play druk gebeurd er nietsmusicer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 07:26:
[...]
Dit is een DLNA client om media te streamen binnen je thuisnetwerk naar apparaten die ook DLNA ondersteunen. Ik heb het alleen nog niet werkend gekregen met windows media player.
.[...]
Trouwens, de startpost mag ook wel aangepast worden. Ik zoek me steeds de klapkl*ten op het forum naar verschillende info.
edit
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=3524.0but cannot play files on it (e.g: play a video stored in your pc on Jet).
De app. is een beetje nutteloos vind ik als ik enkel bestanden van mijn telefoon op mijn pc kan afspelen en niet andersom.
Edit2
Kan wel mijn telefoon als afstandbediening gebruiken met DNLA voor de PC, ook wel kek
[ Voor 25% gewijzigd door BAS80 op 15-04-2010 16:46 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Hm ik krijg mijn hotmail niet aan de praat,
Ik heb pop3 en smtp server en alles ingevuld
Zou iemand even de exacte instellingen hier neer kunnen zetten?
(Ja ik heb zelf ook gegoogled, maar toen deed hij het nog niet
)
BAS80 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:36:
[...]
Ik heb ook al met DNLA lopen klooien, ik kan albums nummers/foto's en nummerinfo zien wat op mijn pc staat. helaas als ik op play druk gebeurd er niets
Trouwens, de startpost mag ook wel aangepast worden. Ik zoek me steeds de klapkl*ten op het forum naar verschillende info.
same thoughtsmusicer schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:14:
[...]
Staat allemaal al in het form.. kijk een paar pagina's terug.. 49 geloof ik. Ik heb toen al gevraagd of dit misch in de topicstart kan omdat het in het forum vaak terug komt, maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad.![]()
In Tkfileexplorer hoef je touwens niet helemaal de Manifest te veranderen. Ook het veranderen in de JAD file die ook in de map staat is voldoende. scheelt al weer heel veel werk.
Hoe heb je dit werkend gekregen met windows mediaplayer? of een ander programma? want zelfs streamen van telefoon naar pc en afstandsbesturing lukt mij mij niet in wmp.edit
[...]
http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=3524.0
De app. is een beetje nutteloos vind ik als ik enkel bestanden van mijn telefoon op mijn pc kan afspelen en niet andersom.Maar het werkt wel...
Edit2
Kan wel mijn telefoon als afstandbediening gebruiken met DNLA voor de PC, ook wel kek
In windows media player 12 (Win7 Ultimate) werkt alleen met wmp V12, zit een optie onder het knopje streaming, door andere laten besturen of zoiets. die heb ik aangeklikt opnieuw contact gemaakt via de telefoon en het werkte direct

Niet op vista?BAS80 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:43:
In windows media player 12 (Win7 Ultimate) werkt alleen met wmp V12, zit een optie onder het knopje streaming, door andere laten besturen of zoiets. die heb ik aangeklikt opnieuw contact gemaakt via de telefoon en het werkte direct
Nouja ik was toch al van plan m'n pc te tripplebooten: vista/ubuntu/win 7 (nu vista en ubuntu), maar ik zou het wel echt weer een rotactie vinden als het niet op vista werkt. en dat terwijl NPS officieel nog niet eens op windows 7 werkt.
Edit: misschien nog andere DNLA software die dit wel support op vista?
[ Voor 5% gewijzigd door musicer op 15-04-2010 18:50 ]
Nou, ik heb Win7 ultimate en zolang je NPS installeert met admin privileges en compatible maakt dmv rechtermuis met Vista SP2 werkt NPS perfect op win 7. Ik heb zelfs met win 7 mijn firmware geupdate naar de laatste versie. TK explorer werkt ook perfect.
NPS word niet Officieel gesupport, maarr met comp. modus en admin install werkt het net zo goed als op Vista.
Naar mijn weten support DNLA enkel wmp V12.....
Volgens de site van DNLA.
NPS word niet Officieel gesupport, maarr met comp. modus en admin install werkt het net zo goed als op Vista.
Hmmm ik zie in wmp wel een onbekend device met het MAC-adres van m'n Jet. Deze ook toegestaan. Ik kan wel met m'n mobiel de bestanden op de pc zien, maar veel meer kan ik niet.BAS80 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:59:
Nou, ik heb Win7 ultimate en zolang je NPS installeert met admin privileges en compatible maakt dmv rechtermuis met Vista SP2 werkt NPS perfect op win 7. Ik heb zelfs met win 7 mijn firmware geupdate naar de laatste versie. TK explorer werkt ook perfect.
Edit: het gaat inderdaad niet lukken. Heb nu ook op meerder plekken gevonden dat het alleen met wmp12 kon. en zelf kom ik ook niet verder.
[ Voor 8% gewijzigd door musicer op 15-04-2010 19:42 ]
De bedoeling dat je van je telefoon naar je PC kan streamen, en je nummers kiezen. andersom werkt niet....musicer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:25:
[...]
Hmmm ik zie in wmp wel een onbekend device met het MAC-adres van m'n Jet. Deze ook toegestaan. Ik kan wel met m'n mobiel de bestanden op de pc zien, maar veel meer kan ik niet.
Ja, dat weet ik, maar ik wilde alleen aangeven dat de telefoon en pc wel herkend worden door elkaar, maar dat het streamen zelf van telefoon naar pc alleen nog de drempel is. voor de rest werkt allesBAS80 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:50:
[...]
De bedoeling dat je van je telefoon naar je PC kan streamen, en je nummers kiezen. andersom werkt niet....
[ Voor 15% gewijzigd door musicer op 15-04-2010 20:06 ]
Jaw ok sry, begreep het niet helemaal. 
Maar die DNLA wil nog wel op verder gaan proberen. Ik vraag mezelf namelijk af waar de beperking in zit, volgens mij in de telefoon (voor streaming van pc naar Tel.) Als ik de wikki's erop nalees. De programma's ondersteunen wel 2 weg. Waarschijnlijk de Jèt niet het lijkt een software beperking in de tel. Voor het zelfde geld is een enkel een value in TK expl. die moet worden veranderd van =0 naar =1.
Ik zit net op de wiki te kijken, en er staan ook andere proggies op die wel op Vista draaien en die wel 2 weg 100% ondersteunen. Een kwestie van proberen dus.
Wikipedia: Digital Living Network Alliance
Leef je uit zou ik zeggen
Dit vond ik ook nog op de wiki:
Maar die DNLA wil nog wel op verder gaan proberen. Ik vraag mezelf namelijk af waar de beperking in zit, volgens mij in de telefoon (voor streaming van pc naar Tel.) Als ik de wikki's erop nalees. De programma's ondersteunen wel 2 weg. Waarschijnlijk de Jèt niet het lijkt een software beperking in de tel. Voor het zelfde geld is een enkel een value in TK expl. die moet worden veranderd van =0 naar =1.
Ik zit net op de wiki te kijken, en er staan ook andere proggies op die wel op Vista draaien en die wel 2 weg 100% ondersteunen. Een kwestie van proberen dus.
Wikipedia: Digital Living Network Alliance
Leef je uit zou ik zeggen
Dit vond ik ook nog op de wiki:
Dus het kàn werken met wmp 11 maar de hoeft niet, de PS3 is er 1 voorbeeld van. Misschien iets voor de Darkforestgroup. Op hun site was ook nog maar bar weinig hierover te vinden.Windows Media Connect and therefore Windows Media Player 11 reportedly support DLNA, but there appear to be problems, for example, with PS3 consoles.
Misschien handig om er bij te vermelden wat je er niet aan snaptVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:03:
hoe gebruik je wifi? want ik snap er niks van:(
In het algemeen is het gewoon: druk op de middelste knop om wifi aan te zetten -> zoek apparaten -> klik op een apparaat -> voer de instellingen van het apparaat in -> klaar!
Omdat dit je first post is zal ik niet zeggen RTFM (dit heeft me al een push opgeleverd)Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:03:
hoe gebruik je wifi? want ik snap er niks van:(
Maar wat lukt je niet dan? Of waar heb je problemen mee?
Het is straight forward, scannen naar je netwerk, netwerk wachtwoord invoeren en tada het werkt.
Je moet ook ff bij instellingen ->Toepassingen->Internetprofielen jouw eigen thuisnetwerk instellen. Dan zou je moeten gaan als een banaan op je eigen wifi
mag ik hier ook even op quoten, want als ik toch wifi heb moet het toch ook kunnen via een hotspot van kpn? wie weet hoe ik dat instel.BAS80 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 21:55:
[...]
Omdat dit je first post is zal ik niet zeggen RTFM (dit heeft me al een push opgeleverd)
Maar wat lukt je niet dan? Of waar heb je problemen mee?
Het is straight forward, scannen naar je netwerk, netwerk wachtwoord invoeren en tada het werkt.
Je moet ook ff bij instellingen ->Toepassingen->Internetprofielen jouw eigen thuisnetwerk instellen. Dan zou je moeten gaan als een banaan op je eigen wifi
Als het goed is, is dat gewoon hetzelfde als ieder ander draadloos netwerk. Scannen, verbinden, opslaan en instellen als internetprofiel. Dat zou moeten werken.
Heb net een nieuwe Jet gekocht voor 150 euro via iemand anders.
Krijg 'm maandag binnen.
Wat is een goed hoesje ervoor?
Krijg 'm maandag binnen.
[ Voor 16% gewijzigd door Daywalk3r op 17-04-2010 13:35 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
serieusSandermvdb schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:03:
[...]
Dit komt volgens mij doordat Telfort mobiel niet het rtsp protocol ondersteunt. Waarschijnlijk om bandbreedte te besparen
vind internet sowieso zo sloom als dikke stront (en bovendien duur). als mn abbo afloopt toch maar eens naar een andere provider kijken
tja is net wat je zelf wilt. Kijk eens op www.gsm-cover.nl of www.devilpower.nl en nog veel meer sites.Daywalk3r schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 13:26:
Heb net een nieuwe Jet gekocht voor 150 euro via iemand anders.
Krijg 'm maandag binnen.
Menu ->Instellingen->Toepassingen->Internetprofielenagaam schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 23:41:
[...]
mag ik hier ook even op quoten, want als ik toch wifi heb moet het toch ook kunnen via een hotspot van kpn? wie weet hoe ik dat instel.
Weet hier iemand ook toevallig of het mogelijk is om je muziek door te laten spelen nadat je gebeld bent??
Wanneer ik gebeld word tijdens het luisteren van de mp3 speler met headset, en ik neem op, dan moet ik na het ophangen weer op play drukken omdat ie de muziek op pauze zet...
Wanneer ik gebeld word tijdens het luisteren van de mp3 speler met headset, en ik neem op, dan moet ik na het ophangen weer op play drukken omdat ie de muziek op pauze zet...
Hmm... weet niet of dat wel haalbaar is met de gewone instellingen,
heb je de optie aanstaan: "Afspelen op achtergrond"?
mp3 speler -> instellingen -> Afspelen op achtergrond
Denk niet dat het uitmaakt, maar je kunt het proberen
Repost na geen reactie
:
)
Ik heb trouwens een abbo bij Vodafone
heb je de optie aanstaan: "Afspelen op achtergrond"?
mp3 speler -> instellingen -> Afspelen op achtergrond
Denk niet dat het uitmaakt, maar je kunt het proberen
Repost na geen reactie
Ik heb trouwens een abbo bij Vodafone
[ Voor 39% gewijzigd door Overlegne op 20-04-2010 14:05 ]
Even over vodafone.
Mischien dat iemand het weet.
Als ik via pre-paid een internetblox neem gaat dit dan van mijn beltegoed af? En moet ik elke maand weer opnieuw aanvragen?
Mischien dat iemand het weet.
Als ik via pre-paid een internetblox neem gaat dit dan van mijn beltegoed af? En moet ik elke maand weer opnieuw aanvragen?
Ik weet niet of het van je beltegoed afgaat, maar de blox blijven volgensmij (bijna zeker) gewoon aan, tot je hem zelf weer uitzet
Ok. Thnx voor je antwoord. Hopen dat ik 'm 1 dezer dagen binnen krijg.Overlegne schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 14:51:
Ik weet niet of het van je beltegoed afgaat, maar de blox blijven volgensmij (bijna zeker) gewoon aan, tot je hem zelf weer uitzet
^
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.