musicer schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:47:
[...]
Ok, dus de route 66 is gewoon normaal.. Fijn dat deze firmware voor jouw zo veel verbeterd. Ik heb zelf m'n telefoon simlockvrij en zonder abonnement op internet gekocht (typhone), dus ik ga 'm waarschijnlijk via de "niet zo officiële manier" updaten
Edit: @hunters: Is het al gelukt met je tril-feedback?, want ik wil deze firmware ook gaan flashen.
Het probleem is niet zo zeer dat de trilfunctie niet hard genoeg trilt, maar dat hij soms helemaal niet trilt. Dit gebeurd meestal tijdens het browsen. De tril intensiteit staat gewoon normaal ingesteld bij de volume opties.
Een probleem dat me nog veel meer stoort:
Voor de flash vond ik het al irritant dat mijn telefoon om de zoveel tijd zomaar begon te trillen. Dit komt waarschijnlijk door active sync, die laat de telefoon elke keer trillen als hij gesynchroniseerd heeft. Na de flash is active sync redelijk onwerkbaar geworden bij mijn telefoon.
Ik kan nu geen push mail meer gebruiken, hij probeert nu zo actief te synchroniseren dat hij om de 2 seconden trilt. Active sync valt ook niet meer uit te schakelen omdat hij steeds aangeeft dat hij bezig is met synchroniseren. Ook wifi uitzetten helpt niet, hij maakt gewoon weer opnieuw verbinding.
De enige manier waarop ik de geflipte active sync heb kunnen "temmen" is door alle internet profielen weg te gooien zodat de telefoon nergens meer verbinding mee kan maken. Vervolgens heb ik het synchronisatie schema allemaal op handmatig gezet, nu kan ik enkel nog handmatig synchroniseren of op een vast interval. Zet ik push aan, dan flipt active sync.
Weet iemand hoe je de trilfunctie voor active sync uit kan schakelen? Dat hij alleen nog maar trilt als je daadwerkelijk mail hebt en niet wanneer de telefoon weer gesynchroniseerd heeft?
Ander probleem dat ik tegen ben gekomen na de flash:
Verbinding maken met speciale wifi verbindingen gaat erg lastig als je bijvoorbeeld eerst nog een EAS user moet invullen. Hij vergeet de username en wachtwoord vaak en bij het verbinden loopt hij vaak vast. Heb ook al gehad dat de telefoon reboote zonder dat ik mijn pin in hoefde te voeren.
Kortom: Ik baal er van dat ik mijn telefoon geflasht heb, helemaal omdat ik al een best nieuwe firmware had waar easy java etc al op stond.
Weet iemand waar ik de oude firmware terug kan vinden? Het gaat om:
<SW VER>
S800MCEIK1
<CSC VER>
S800MXENIL1
Deze firmware is relatief onbekend, ik heb hem dan ook nog niet op internet kunnen vinden.
Edit: Wat ik ook erg aan de Jet mis, is de mogelijkheid om meerdere email accounts te synchroniseren. Het mag dan wel geen smartphone zijn, het zou toch wel prettig zijn als je je zakelijke en privé mail op je telefoon zou kunnen bekijken.
[
Voor 4% gewijzigd door
hunters op 01-04-2010 18:13
]