Heb hem gevonden,maar uiterste inzenddatum is 15 januari. Vaag, ik hoorde laatst nog reclame hiervoor op de radio. Zal het wel gewoon proberen.enpe schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:53:
Gewoon even een voucher op internet zoeken, ik dacht dat er ergens in dit topic een link staat. Die samen met een kopie van je aankoopbon opsturen en je krijgt Route66 na een aantal weken thuisgestuurd.
Ik zat in dezelfde situatie als jou en kreeg hem gewoon.
Niemand?The__Virus schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:16:
Kan iemand mij vertellen wat de exacte afmetingen van het scherm zijn (lengte x breedte in mm)? Alvast heel erg bedankt! Ik ben namelijk op zoek naar een screen protector voor een exotische telefoon, waarvan het scherm (als ik het zo inschat) ongeveer even groot is als deze.
Ben nog aan 't werk en kan je ff geen afm. geven.
Aan de protector van de Jet ga je niks hebben;
Er zit van onder een uitsparing voor de kubus en aan de bovenkant uitsparingen voor luidspreker en camera + sensor
Ik heb wel custom op maat gemaakte screenprotectoren besteld bij een bedrijf in D voor de inbouw navi in m'n auto.
Snel geleverd en niet echt duur.
Weet zo uit m'n hoofd niet hoe het heet maar kan 't wel voor je opzoeken.
Weet iemand toevallig hoe ik afzenders zichtbaar maakt bij smsjes ontvangen op mijn telefoon?
Voorbeeld: Zodra ik gebeld wordt door nummer 123456789 zie ik dat Pietje mij belt, maar krijg ik een smsje van deze persoon onder het zelfde nummer zie ik alleen het bericht met als afzender '123456789' in plaats van 'Pietje'
Voorbeeld: Zodra ik gebeld wordt door nummer 123456789 zie ik dat Pietje mij belt, maar krijg ik een smsje van deze persoon onder het zelfde nummer zie ik alleen het bericht met als afzender '123456789' in plaats van 'Pietje'
Verwijderd
ik heb een groot probleem met mijn samsung jet hij is nat geworden en moet opnieuw gekalibreerd worden maar maar hij is zo erg van slag dat ik niks kan aaraken als ik onder aan het schermpje aatik dan reageerd hij +- 2 cm daarboven dus qua code kan ik niks in voeren ook pc studio kan ik niks doen is er nog een andere manier om de jet te resetten??? of opnieuw te kalibreren???

Muller, ik denk dat resetten niet echt gaat helpenVerwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:04:
ik heb een groot probleem met mijn samsung jet hij is nat geworden en moet opnieuw gekalibreerd worden maar maar hij is zo erg van slag dat ik niks kan aaraken als ik onder aan het schermpje aatik dan reageerd hij +- 2 cm daarboven dus qua code kan ik niks in voeren ook pc studio kan ik niks doen is er nog een andere manier om de jet te resetten??? of opnieuw te kalibreren???

Het is nu een paar dagen geleden, de telefoon is denk ik nu wel wat opgedroogd.. Hoe doet het toestel het nu?
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Nou, ik heb sinds gisteren ook mijn Jet ontvangen. Ik ben wel tevreden over het toestel, maar ben wederom teleurgesteld in T-Mobile. Er zou route66 navigatie op het toestel zitten en nu blijkt dat dat niet zo is en dat ik daarvoor een-of-andere coupon op moet sturen met de aankoopbon er bij. Fijn is dat. En extra/andere widgets installeren kan blijkbaar ook al niet omdat t-mobile die functies uitgeschakeld heeft.
Verwijderd
LS,
Sinds enige tijd wil de YouTube site niet meer bufferen. Zoeken lukt, de Mediaplayer start wel en maakt verbinding, maar het bufferlevel blijft op 0%.
Alle andere internet toepassingen werken wel gewoon goed.
Enig idee anyone?
Bvd !
Sinds enige tijd wil de YouTube site niet meer bufferen. Zoeken lukt, de Mediaplayer start wel en maakt verbinding, maar het bufferlevel blijft op 0%.
Alle andere internet toepassingen werken wel gewoon goed.
Enig idee anyone?
Bvd !
^ dat probleem heb ik ook volgens mij. Kan vanalles opzoeken in youtube, maar na het verbinding maken gebeurd er niks meer.
Iets anders: ik heb een aantal afspraken in mijn agenda gezet, maar hoe toon ik die nu op mijn "bureaublad"? Als ik daar de agenda-widget plaats laat ie alleen de maand zien, niet of er een afspraak is, en als ik die widget met dat uitroeptekentje er neer zet zegt ie dat er geen afspraken zijn (terwijl er voor vanavond eentje ingepland staat). Kan ik geen overzicht krijgen met alle komende afspraken?
Iets anders: ik heb een aantal afspraken in mijn agenda gezet, maar hoe toon ik die nu op mijn "bureaublad"? Als ik daar de agenda-widget plaats laat ie alleen de maand zien, niet of er een afspraak is, en als ik die widget met dat uitroeptekentje er neer zet zegt ie dat er geen afspraken zijn (terwijl er voor vanavond eentje ingepland staat). Kan ik geen overzicht krijgen met alle komende afspraken?
dat uitroepteken-widgetding is helaas een fail in de vertaling. Het houdt je gemiste gesprekken in de gaten (dat terwijl de Jet dat standaard al weergeeft
)
Probleem met youtube heb ik inmiddels de oplossing voor gevonden. Bij de mediaspeler moet je ook aangeven met welke verbinding je de media wil streamen. Kies daar dus voor dezelfde wifi verbinding die je ook gebruikt om te surfen.
Jammer dat de agenda dus echt teleurstelleng is. Dat is een functie die ik normaliter veel gebruik.
En de navigatie die ik er van tmobile bij zou krijgen zit er ook niet bij. Hiervoor moet je een coupon opsturen (welkom in 2010) en dan krijg je de software thuisgestuurd (zal wel lang duren) en dan werkt het maar 6 maanden en dan moetje een nieuwe licentie kopen.
Jammer dat de agenda dus echt teleurstelleng is. Dat is een functie die ik normaliter veel gebruik.
En de navigatie die ik er van tmobile bij zou krijgen zit er ook niet bij. Hiervoor moet je een coupon opsturen (welkom in 2010) en dan krijg je de software thuisgestuurd (zal wel lang duren) en dan werkt het maar 6 maanden en dan moetje een nieuwe licentie kopen.
Inmiddels heb ik ruzie met tmobile gemaakt en ga ik mijn contractverlenging annuleren en de telefoon terugsturen.
Ik zoek bij een andere provider wel een andere telefoon uit. Deze vond ik toch al niet zo fijn.
Net meer dan 40 minuten (!) aan het bellen geweest met de tmobile helpdesk (en nog niks bereikt) en in die tijd is die telefoon al 3 keer uit mijn handen gegleden. Mooi, zo'n glanzend ding.
Ik zoek bij een andere provider wel een andere telefoon uit. Deze vond ik toch al niet zo fijn.
Net meer dan 40 minuten (!) aan het bellen geweest met de tmobile helpdesk (en nog niks bereikt) en in die tijd is die telefoon al 3 keer uit mijn handen gegleden. Mooi, zo'n glanzend ding.
Nou mijn toestel is voor de 3e keer naar de reparateur, ik hoop dat het niet meer te maken is en ik voor een ander toestel kan kiezen. Constant problemen als ik bel, verbinding die automatisch wordt verbroken, mensen die mij niet kunnen verstaan etc.
De mijne gaat waarschijnlijk ook voor een derde keer terug; de eerste keer was omdat de Jet zich telkens spontaan ging herstarten waarbij die soms bleef hangen tijdens het opstarten. Hierdoor werdt de accu helemaal leeggetrokken. Op de reparatiebon stond 'reperatie Level 1'. Volgens mij hebben ze er toen niets aan gedaan en gewoon gekeken of-ie het deed.enpe schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:49:
Nou mijn toestel is voor de 3e keer naar de reparateur, ik hoop dat het niet meer te maken is en ik voor een ander toestel kan kiezen. Constant problemen als ik bel, verbinding die automatisch wordt verbroken, mensen die mij niet kunnen verstaan etc.
Een week later weer hetzelfde en weer terug. Nu stonden er aantal onderdelen op de reparatiebon die vervangen waren dus ik had al meer hoop. Helaas doet de Jet nog steeds raar. Als ik hem unlock dan staat-ie op de vreemdste schermen. Van Gemiste oproepen tot Google maps of van MP3 speler tot de camera. Heel vervelend dus kan ik je zeggen. Echter, het zijn van die klote klachten want het gebeurd natuurlijk nooit als je weer in de winkel staat.

Verwijderd
Ik ben al dagen bezig om de laatste firmware S8000XPIJ7 erop te krijgen, maar krijg continue foutmeldingen in het programma Downloader V5.54.
Lukt dus voor geen meter, is er misschien iemand in de buurt van Breda die het wel gelukt is?
Lukt dus voor geen meter, is er misschien iemand in de buurt van Breda die het wel gelukt is?
Wellicht, in verband met mijn 'verkeerde' schrijven tijdens T9 (ik voegde regelmatig losse letters toe aan een woord, terwijl T9 aan stond) had m'n Jet korte woorden als "de, je en in" vervangen met onzin 2 lettercombinaties. Vervelend om nog lekker met T9 te schrijven, dus met TkFileExplorer_2.2 uiteindelijk het bestandje gevonden om het woordenboek te wissen.
User/T9udb/xt9udb.dat op pc geopend, met kladblok en hele inhoud gewist, daarna weer teruggezet op Jet.
Hierna telefoon herstart (weet niet of het echt nodig was) en ik kon weer prettiger typen.
In het vervolg zet ik T9 even uit als ik wat losse freubels toe te voegen heb...
Waarschijnlijk kan je ook handmatig alleen de foute 2lettercombinaties wissen, en juist opgeslagen woorden bewaren, was er zelf te lui voor.
User/T9udb/xt9udb.dat op pc geopend, met kladblok en hele inhoud gewist, daarna weer teruggezet op Jet.
Hierna telefoon herstart (weet niet of het echt nodig was) en ik kon weer prettiger typen.
In het vervolg zet ik T9 even uit als ik wat losse freubels toe te voegen heb...
Waarschijnlijk kan je ook handmatig alleen de foute 2lettercombinaties wissen, en juist opgeslagen woorden bewaren, was er zelf te lui voor.
Je moet MultiLoader_V5.56 gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:26:
Ik ben al dagen bezig om de laatste firmware S8000XPIJ7 erop te krijgen, maar krijg continue foutmeldingen in het programma Downloader V5.54.
Hier tijdelijk voor je online gezet. Deze flashguide gebruiken.
ik zat ook eens te kijken naar het flashen van mijn jet, maar wat voor voordelen win ik hier nou eigenlijk mee?
ook staat er dat de laatste firmware geen easy java heeft, als hij dat niet heeft, hoe instaleer ik dan apps?
ook staat er dat de laatste firmware geen easy java heeft, als hij dat niet heeft, hoe instaleer ik dan apps?
http://www.facebook.com/S...d&story_fbid=322797872050
Samsung Jét "Smarter than Smartphone"
http://i909.photobucket.com/albums/ac294/jet_user/jet1.jpg
Nu moet je wel weten dat tijdens het ontwikkelen van het BADA OS de Jét als test-toestel gebruikt werd...
Sorry maar dit moest ik hier toch even kwijt (gefrustreerde jet gebruiker)
Eerder deze week hadden ze echter dit aangekondigd op de facebook pagina (screenshot):Unfortunately, because JET is not a smartphone, an upgrade to the BADA platform is not possible.
Nu moet je wel weten dat tijdens het ontwikkelen van het BADA OS de Jét als test-toestel gebruikt werd...
Ik had het ook al gezien ja, ik denk dat het gewoon nog niet duidelijk is wat er gaat gebeuren.breezie schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:28:
http://www.facebook.com/S...d&story_fbid=322797872050
[...]
Eerder deze week hadden ze echter dit aangekondigd op de facebook pagina (screenshot):
Maar gezien het verleden van het support van samsung....denk ik niet dat het wat wordt.
beter komt er gewoon Bada op, zou een stukkie beter zijn dan wat er nu op staat
niemand die me kan vertellen wat voor voordelen ik haal met het updaten van de software op mijn telefoon??pimjai schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:18:
ik zat ook eens te kijken naar het flashen van mijn jet, maar wat voor voordelen win ik hier nou eigenlijk mee?
Probeer eens *#1111# en vervolgens 5x #
Dan kom je in een heel menu terecht. Kun je oa je imei uitlezen zonder de tel. uit elkaar te halen. Verder veel nerd zaken.
Dan kom je in een heel menu terecht. Kun je oa je imei uitlezen zonder de tel. uit elkaar te halen. Verder veel nerd zaken.
Ik ben volgens mij niet de enige die tegen betaling zelfs bada op de jet zou willen? Anders gaat ik Samsung gewoon een mailtje sturen erover, niet dat het weinig zin heeft maargoed Bada draait wel op de Jet en als er veel Jet eigenaren een "kleine" vergoeding willen betalen voor een nieuwe OS zou het Samsung ook nog wat opleveren en hopelijk zwichten
Mocht je het (nog) niet weten, je IMEI opvragen:vuurdoop schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:46:
Probeer eens *#1111# en vervolgens 5x #
*#06# intoetsen gaat veel sneller dan dat menu waar je als n00b niks mee kan
Goed plan!HamburgerHenk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:46:
Ik ben volgens mij niet de enige die tegen betaling zelfs bada op de jet zou willen? Anders gaat ik Samsung gewoon een mailtje sturen erover, niet dat het weinig zin heeft maargoed Bada draait wel op de Jet en als er veel Jet eigenaren een "kleine" vergoeding willen betalen voor een nieuwe OS zou het Samsung ook nog wat opleveren en hopelijk zwichten
Ik heb er wel 20 euro voor over als het helemaal goed werkt op de Jèt
Nee zeker niet, ik heb er ook wel geld voor over.HamburgerHenk schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:46:
en heb je misschien een link, met informatie over dat 'bada draait wel op de jet'?
[ Voor 7% gewijzigd door Oekol op 25-02-2010 21:10 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ditto, ik heb hier zondermeer geld voor over. De Jet is leuk, maar niet af.Leoon. schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:09:
[...]
Nee zeker niet, ik heb er ook wel geld voor over.
en heb je misschien een link, met informatie over dat 'bada draait wel op de jet'?
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.
stond al eerder hier int topic
Wellicht heeft iemand er iets aan:
'k Vond de AccuWeather.com boodschap onder de weer widget niet 'esthetisch verantwoord' op mijn homescreen.
Dus heb ik die weggegomd.

Bovenstaande afbeelding met TkFileExplorer_2.2 in de map User/Widget/Jasmine/9/images/Idle/ zetten/vervangen deed de truc.
'k Vond de AccuWeather.com boodschap onder de weer widget niet 'esthetisch verantwoord' op mijn homescreen.

Bovenstaande afbeelding met TkFileExplorer_2.2 in de map User/Widget/Jasmine/9/images/Idle/ zetten/vervangen deed de truc.
Mijn vader heeft sinds kort een samsung jet met firmware versie S8000CEIG1. Ik wou deze voor hem gaan updaten en heb dus de nieuwste new pc studio van internet gedownload en geinstalleerd. Als ik het programma open en de telefoon aan sluit wordt de telefoon herkend. Ik kan ook bv foto's kopieren vanaf de telefoon. Als ik echter bij widgets naar back-up scroll, kan ik dat niet aanklikken. Ook als ik naar 'bijwerken' ga, en de samsung jet selecteer krijg ik een foutmelding. Hij kan niet verbinden met de server. Ik heb het op een windows 7 en windows XP geprobeerd.
Als ik mijn eigen telefoon, de samsung i8910 aan sluit, doet het programma wel normaal. Is bovenstaand probleem bekend bij iemand? Of weet iemand wat ik er aan moet doen?
Als ik mijn eigen telefoon, de samsung i8910 aan sluit, doet het programma wel normaal. Is bovenstaand probleem bekend bij iemand? Of weet iemand wat ik er aan moet doen?
[ Voor 3% gewijzigd door slim_fan op 28-02-2010 18:21 ]
Dit komt omdat het CE firmware is. die is niet van samsung zelf, maar van de provider.slim_fan schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:21:
Mijn vader heeft sinds kort een samsung jet met firmware versie S8000CEIG1. Ik wou deze voor hem gaan updaten en heb dus de nieuwste new pc studio van internet gedownload en geinstalleerd. Als ik het programma open en de telefoon aan sluit wordt de telefoon herkend. Ik kan ook bv foto's kopieren vanaf de telefoon. Als ik echter bij widgets naar back-up scroll, kan ik dat niet aanklikken. Ook als ik naar 'bijwerken' ga, en de samsung jet selecteer krijg ik een foutmelding. Hij kan niet verbinden met de server. Ik heb het op een windows 7 en windows XP geprobeerd.
Verwijderd
Hallo allemaal. Ik heb een Jet waarop ik alleen via Wifi youtube filmpjes kan kijken. Via het Vodafone netwerk (met of zonder proxy) is het niet mogelijk. Ik krijg iedere keer direct de melding "geen reactie" wanneer ik op watch video klik. Ook filmpjes op andere websites werken niet. Overige zaken op internet als Google Maps en dergelijke werken uitstekend.
Enig idee waaraan dit kan liggen? Kan de Jet dit niet in combinatie met UMTS?
Ik kan prima youtube filmpjes kijken over 3G met het T-mobile netwerk.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:17:
Hallo allemaal. Ik heb een Jet waarop ik alleen via Wifi youtube filmpjes kan kijken. Via het Vodafone netwerk (met of zonder proxy) is het niet mogelijk. Ik krijg iedere keer direct de melding "geen reactie" wanneer ik op watch video klik. Ook filmpjes op andere websites werken niet. Overige zaken op internet als Google Maps en dergelijke werken uitstekend.
Heb daar de laatste tijd ook regelmatig last van dat ik de melding "geen reactie" krijg. Waar kan dat aan liggen?
Heb je al in het menu gekeken bij Instellingen --> Toepassingen --> Mediaspeler --> VOD-instellingen? Daar kan je namelijk het standaardprofiel kiezen. Je wifi-verbinding of je provider. Waarschijnlijk staat die nu op wifi.Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 14:17:
Assumption is the mother of all fuckups|Check out The Boondocks|
Verwijderd
Top, het werkt! Thanks a lot mateBig Will schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:49:
[...]
Heb je al in het menu gekeken bij Instellingen --> Toepassingen --> Mediaspeler --> VOD-instellingen? Daar kan je namelijk het standaardprofiel kiezen. Je wifi-verbinding of je provider. Waarschijnlijk staat die nu op wifi.
zijn er al mensen met firmware S8000XPJA1?
ik kan zo 1, 2, 3 geen changelog vinden
In deze tread zegt een Nederlander dat er geen NL in die firmware zit...tozzke schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:57:
zijn er al mensen met firmware S8000XPJA1?
'k Doe eerst even dubbelchecken voordat ik (morgen) ga freubelen met deze firmware..
[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 02-03-2010 00:47 ]
hmmm, dat is vreemd aangezien er in de XP versies wel NL zou moeten zitten (XP English, German, French, Italian, Spanish, Nederlands, Polski, Portugues and Turkish).
Nu heb ik S8000XPIJ7 en daar zit ook wel degelijk NL in
Nu heb ik S8000XPIJ7 en daar zit ook wel degelijk NL in
Idd, 'k heb um net geflashed naar S8000XPJA1 en er zit gewoon NL in. Dus da's geen probleem.
Mocht ik nog veranderingen tegenkomen, dan meld ik het even.
Mocht ik nog veranderingen tegenkomen, dan meld ik het even.
S8000XPIJ7 had ik.
Ben nog bezig met instellen.
't Viel me direct op dat, wanneer je de display helderheid op automatisch instelt, de laagste stand iets minder fel is (dus zuiniger voor accu) dan bij m'n vorige firmware.
Tijdens het afspelen van een video wordt de display met dezelfde automatische instelling wel weer een stuk feller dan voorheen. (kan me niet herinneren dat dit zo was)
Voor de rest nog geen bijzonderheden tegengekomen...
't Viel me direct op dat, wanneer je de display helderheid op automatisch instelt, de laagste stand iets minder fel is (dus zuiniger voor accu) dan bij m'n vorige firmware.
Tijdens het afspelen van een video wordt de display met dezelfde automatische instelling wel weer een stuk feller dan voorheen. (kan me niet herinneren dat dit zo was)
[ Voor 23% gewijzigd door Chris.nl op 02-03-2010 19:58 . Reden: verandering erbij ]
Ik heb nu ook S8000XPIJ7.
Vergeleken met andere firmwares viel me op dat bovenstaande firmware veel last heeft van memory leaks. Als de telefoon een tijdje intensief gebruikt wordt kun je geen applicaties meer tegelijkertijd draaien, of zelfs helemaal geen applicaties - browser, Route66 - opstarten. Je krijgt dan steeds een out-of-memory error, met de melding dat je toepassingen moet sluiten. Een reboot verhelpt dat.
Een ander irritant probleem dat ik met deze firmware heb is dat de telefoon nogal vaak in de "dempen" modus gaat als je de telefoon tegen je oor aan houdt na het opnemen. Blijkbaar staat de sensor die moet tegengaan dat je toetsen op het touch screen indrukt als je het apparaat tegen je oor houdt niet scherp genoeg afgesteld. Ook dat probleem had ik met vorige fw's niet.
Hopelijk wordt dat verholpen met de nieuwe firmware.
Vergeleken met andere firmwares viel me op dat bovenstaande firmware veel last heeft van memory leaks. Als de telefoon een tijdje intensief gebruikt wordt kun je geen applicaties meer tegelijkertijd draaien, of zelfs helemaal geen applicaties - browser, Route66 - opstarten. Je krijgt dan steeds een out-of-memory error, met de melding dat je toepassingen moet sluiten. Een reboot verhelpt dat.
Een ander irritant probleem dat ik met deze firmware heb is dat de telefoon nogal vaak in de "dempen" modus gaat als je de telefoon tegen je oor aan houdt na het opnemen. Blijkbaar staat de sensor die moet tegengaan dat je toetsen op het touch screen indrukt als je het apparaat tegen je oor houdt niet scherp genoeg afgesteld. Ook dat probleem had ik met vorige fw's niet.
http://www.handy-faq.de/f...en_meinungsaustausch.htmlChris.nl schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:37:
S8000XPIJ7 had ik.
in het duits.. maarja...
Op dit forum hadden ze het ook over betere lichtsterkte instellingen. Ook zou het touchscreen veel beter reageren. En zou alles stukken sneller zijn. Er zit helaas geen easyjava in deze versie volgens dit forum. Sommige mensen hebben echter ook problemen met NPS, maar dit is incidenteel en lost zoch ook weer op. Ik las ook iets over provider logo's, dus dat is ook iets om naar te kijken.
Nou, daar heb ik nooit last van gehad met die versie, maar als 'k jou verhaal zo lees zou ik maar updaten.rev schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:59:
Ik heb nu ook S8000XPIJ7.
Je onderste klacht heeft wellicht te maken (gehad) met de motion-instelling tijdelijk dempen?
Weet niet met welk handgebaar jij Jet aan je oor hangt, wellicht kantel je iets te veel.
Google translate maakt wel grappig Nederlands van dat Duitsmusicer schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:04:
[...]
http://www.handy-faq.de/f...en_meinungsaustausch.html
in het duits.. maarja...
Op dit forum hadden ze het ook over betere lichtsterkte instellingen. Ook zou het touchscreen veel beter reageren. En zou alles stukken sneller zijn. Er zit helaas geen easyjava in deze versie volgens dit forum. Sommige mensen hebben echter ook problemen met NPS, maar dit is incidenteel en lost zoch ook weer op. Ik las ook iets over provider logo's, dus dat is ook iets om naar te kijken.
Of ie (nog) sneller is geworden en de touchscreen beter reageert durf ik niet te beweren, maar hij doet 't zoals ik gewend was "als een speer". Verbetering aan lichtsterkte instellingen vind ik persoon erg 'gelikt', hij doet leuk van iets feller naar normaal als je um uit standby haalt. Amoled schermpje vond ik sowieso al hele sterke kant van dit toestel, super combinatie met Opera Mini.
Ontbreken van easy java is jammer, maar vind ik makkelijk genoeg 'op te lossen'.
'k Had idd de 1x keer dat ik 'm weer aan NPS hing een 'freeze', in taakbeheer stond ie paar minuten als "reageert niet" maar liep vanzelf weer verder.
Heb het idee dat de email applicatie ook iets aangepast/verbeterd is:
In de S8000XPIJ7 zat (bij mij) een bugje waardoor ie regelmatig, boven in het scherm, de enveloppe "nieuwe email" bleef laten zien wanneer ik toch echt alle mails gelezen/geopend had. Dit heb ik nu niet meer kunnen reproduceren.
Sommige providers schijnen beter ondersteunt te worden, moest zelf email / mms weer handmatig instellen.
Provider logo doe ik niet aan, heb nooit blokje "vodafone" in homescreen staan d.m.v. handmatige aanpassing aan SettingWidget.ini. Was vrijwel 1e wat ik had gedaan na m'n update.
Heb geen idee of daar veranderingen aan gedaan zijn, geen zin om 'm terug te halen, srry.
-ontopic-
Tjah, ben een tevreden gebruiker van dit toestel. AVI afpelen door kabeltje aan plasma te hangen vind ik ook erg leuk. Weet iemand een goed freeware programma waarmee ik srt's in avi's kan vereeuwigen?
Bij deze firmware moest ik het mapje User/Widget/Jasmine/6/images/Idle/ hebben, nummer kan dus verschillen.Chris.nl schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:26:
Wellicht heeft iemand er iets aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 02-03-2010 22:44 . Reden: bla ]
Ik geloof dat m'n broer daar nog een programmatje voor had, maar daar moest je dan wel de hele film voor converteren en dat duurt echt een eeuwigheid... maar ik zal 'm wel eens vragen naar de naam van die software.Chris.nl schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:28:
Tjah, ben een tevreden gebruiker van dit toestel. AVI afpelen door kabeltje aan plasma te hangen vind ik ook erg leuk. Weet iemand een goed freeware programma waarmee ik srt's in avi's kan vereeuwigen?
Dank je
klopt dat dit vrij lang kan duren, video moet dan frame voor frame opnieuw 'opgeslagen' worden, ging ik al van uit.
ps. Ben erachter gekomen dat wanneer je de display helderheid op automatisch instelt, hij tijdens het afspelen van een video overschakelt naar de helderheid die handmatig ingesteld staat, bij het stoppen van de video schakelt ie weer terug naar automatisch. bla
- edit -
't Viel me eerst niet op. Maar in de telefoonlijst worden nu contactpersonen met langere namen, met een iets kleinere lettergrootte weergegeven, zodoende passen er meer letters op een rij en worden ze volledig(er) weergegeven. Korte namen staan nog met de 'oude' grote in de lijst.
ps. Ben erachter gekomen dat wanneer je de display helderheid op automatisch instelt, hij tijdens het afspelen van een video overschakelt naar de helderheid die handmatig ingesteld staat, bij het stoppen van de video schakelt ie weer terug naar automatisch. bla
- edit -
't Viel me eerst niet op. Maar in de telefoonlijst worden nu contactpersonen met langere namen, met een iets kleinere lettergrootte weergegeven, zodoende passen er meer letters op een rij en worden ze volledig(er) weergegeven. Korte namen staan nog met de 'oude' grote in de lijst.
[ Voor 30% gewijzigd door Chris.nl op 03-03-2010 18:32 . Reden: Xtra ]
Ik kan geen telefooncomputers aansturen met de Jèt (je weet wel. "Toets 1 voor voor het hoofdmenu") Is daar een oplossing voor?
Ja, tijdens het bellen op de knop "toetsenbord" drukken. Dan krijg je het cijferblok weer in beeld.Grzzl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:58:
Ik kan geen telefooncomputers aansturen met de Jèt (je weet wel. "Toets 1 voor voor het hoofdmenu") Is daar een oplossing voor?
De software heette TMPGEnc, maar je moet ook een codec voor .srt files op je computer installeren voordat het zal werken.Chris.nl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:18:
Dank jeklopt dat dit vrij lang kan duren, video moet dan frame voor frame opnieuw 'opgeslagen' worden, ging ik al van uit.
- edit -
Verwijderd
Klopt inderdaad, ik heb hier ook een tijdje naar moeten zoeken!Chris.nl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:15:
[...]
Ja, tijdens het bellen op de knop "toetsenbord" drukken. Dan krijg je het cijferblok weer in beeld.
Dat klopt, maar als ik er op druk hoor ik geen DTMF toontje. Erger nog, de computer aan de andere kant hoort hem ook niet.Chris.nl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:15:
[...]
Ja, tijdens het bellen op de knop "toetsenbord" drukken. Dan krijg je het cijferblok weer in beeld.
Laat maar hangen, kennelijk het probleem van deze computer bij tele2Grzzl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 09:33:
[...]
Dat klopt, maar als ik er op druk hoor ik geen DTMF toontje. Erger nog, de computer aan de andere kant hoort hem ook niet.
Is er eigenlijk een soort van barcodelezer app voor de jet beschikbaar?
Ik heb weer een olievlek in m'n display....
Natuurlijk!HamburgerHenk schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:49:
Is er eigenlijk een soort van barcodelezer app voor de jet beschikbaar?
Ik gebruik deze op m'n Jèt, Omnia HD en Omnia II
Voor m'n Omnia HD en Omnia II heb ik ook deze erbij, speciaal voor WinMobile en Symbian en van MS
die van i-nigma werkt niet op mijn Jet, sterker nog... ik zie een fractie van een seconde beeld van de camera en vervolgens valt m'n Jet uit. Opnieuw aangezet en gelijk eraf gedonderd
Kreeg je wel de melding van het juiste type telefoon toen je naar de site ging dan?tozzke schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:10:
die van i-nigma werkt niet op mijn Jet, sterker nog... ik zie een fractie van een seconde beeld van de camera en vervolgens valt m'n Jet uit. Opnieuw aangezet en gelijk eraf gedonderd
Je kan het type eventueel ook handmatig instellen maar ik kreeg automatisch de goede.
Bij mij werkt de app. op drie verschillende telefoons zonder problemen.
Als ik de app start en een code scan vraagt ie of ie op i-net mag en dan wordt de pagina/item/cab bestand gedownload
bij mij werkt deze app ook perfect. Alleen jammer dat je niet meteen door kunt gaan naar de tweakers pricewatch, want sommige nederlandse producten kun je vaak niet vinden op google of amazon. Maar het is altijd beter dan niet, want ja het is java he...catt4u schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:20:
[...]
Kreeg je wel de melding van het juiste type telefoon toen je naar de site ging dan?
Je kan het type eventueel ook handmatig instellen maar ik kreeg automatisch de goede.
Als ik de app start en een code scan vraagt ie of ie op i-net mag en dan wordt de pagina/item/cab bestand gedownload
Weet iemand of (en hoe) je losse ondertiteling (bv. .srt) kunt afspelen bij een DivX filmpje?
En op mijn widgetbalk zitten standaard ook widgets voor de MP3-speler en de radio. Hoe kan ik die weghalen? Die wil ik niet in mijn widgetbalk.
Alvast bedankt!
En op mijn widgetbalk zitten standaard ook widgets voor de MP3-speler en de radio. Hoe kan ik die weghalen? Die wil ik niet in mijn widgetbalk.
Alvast bedankt!
ik ben nog geen ondertiteling-plugin tegen gekomen, dus je zult 'm er hard in moeten coderen.
jep, ik kreeg gelijk te zien dat ik de S8000 heb, maar toch werkt het niet op mijn toestelcatt4u schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:20:
[...]
Kreeg je wel de melding van het juiste type telefoon toen je naar de site ging dan?
Deze widgets zijn niet te verwijderen. ze horen in het systeen. of je zou het bestand moeten zoeken in tkfileexplorer en deze aanpassen. Ondertitels zul je in de film moeten decoderen. Bijvoorbeeld met het programma dat ik hierboven beschreef.Syntagma schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:19:
Weet iemand of (en hoe) je losse ondertiteling (bv. .srt) kunt afspelen bij een DivX filmpje?
Alvast bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door musicer op 05-03-2010 23:13 ]
Verwijderd
Het leek mij ook wel een interessante app maar ik kan hem niet downloaden omdat mijn Jét niet toestaat dat de benodigde link/URL met een IP-adres begint...catt4u schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:20:
[...]
Via mobile-internet of Wi-Fi maakt ook niet uit.
Iemand een suggestie?
Die widgets kan je, d.m.v. de instellingen aan te passen, in principe niet weghalen.Syntagma schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:19:
Alvast bedankt!
Maarja, 't is hier wel een tweakers forum natuurlijk...
Je kan ze wel weghalen met wat hulp van TkFileExplorer. Link zou voldoende info moeten geven.
In de map Registry het bestandje SettingWidget.ini naar je pc kopiëren en aldaar bewerken met kladblok:
MiniPlayer Value=1 veranderen in MiniPlayer Value=0
MiniRadio Value=1 veranderen in MiniRadio Value=0
Daarna 't aangepaste bestandje weer in de Registry map op je Jet zetten. Rebooten en klaar.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe GSM, de Samsung Jet i.c.m. een Vodafone 150 + internet abonnement lijkt mij een goede keuze.
Ik zie op dit forum goede berichten maar ook minder goede (o.a. olievlek op het scherm, en de toetsenblokkering).
Is dit nu een telefoon waar ik 2 jaar plezier van ga hebben ?
Graag jullie reacties !
Ik zie op dit forum goede berichten maar ook minder goede (o.a. olievlek op het scherm, en de toetsenblokkering).
Graag jullie reacties !
In de nieuwe firmware zijn de knoppen onderaan het scherm geplaatst. Nu kunnen ze niet meer tegen je oor aankomen en het probleem is dus opgelostrev schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:59:
[...]
[...]
Of je er 2jaar plezier van gaat hebben hangt van verschillende factoren af.cheapcharlie schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:52:
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe GSM, de Samsung Jet i.c.m. een Vodafone 150 + internet abonnement lijkt mij een goede keuze.
Graag jullie reacties !
Ik weet niet wat voor telefoon je nu gebruikt;
Spreekt de TochWiz UI van de Jèt je aan?
(zelf kom ik van SE + Nokia en ik vind de Touch Wiz UI van Samsung goed werken)
De widgets die je kan gebruiken zijn makkelijk en het scherm is prachtig helder/scherp.
De stand-by + gebruikstijd is zonder meer goed.
Voor internet gebruik ik liever m'n Omnia II of Omnia HD omdat die een groter scherm hebben.
Maar op de Jèt gaat het ook prima. Scrollen gaat ook soepel.
Muziek speler is uitgebreid met een mooie grafische equalizer en geluid kan hard!
Die olievlek op het scherm heb ik niet en als je leest hoeveel miljoen Jèts er zijn verkocht en hoe weinig dit voorkomt, gaat het om een zeer klein aantal toestellen.
Hier op het forum lees je ook alleen de klachten en niet dat gebruikers er geen last van hebben
Het scherm wordt overigens in geval van een vlek onder garantie vervangen
De toetsen blokkering is inderdaad een zwak punt in de software die opgelost zou moeten worden
Het toestel gaat makkelijk van de blokkering af als je 'm los in je jas/broek/tas hebt.
Ik heb het opgelost door een 'Golla' hoesje met koord rond m'n nek te gebruiken.
(is een zwart nylon hoesje met metalen 'Golla'-plaatje aan de voorkant. Dat is stugger dan zo'n hoesje van helemaal stof. De binnenkant is wel zacht stof
Weet jij toevallig ook waar ik het hoofdmenu-item " Google" kan vinden? Want ik zou hier dmv TKfileexplorer graag nog een paar snelkoppelingen bij in zetten.Chris.nl schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 00:22:
[...]
Die widgets kan je, d.m.v. de instellingen aan te passen, in principe niet weghalen.
Maarja, 't is hier wel een tweakers forum natuurlijk...Musicer gaf al een hint...
Je kan ze wel weghalen met wat hulp van TkFileExplorer. Link zou voldoende info moeten geven.
In de map Registry het bestandje SettingWidget.ini naar je pc kopiëren en aldaar bewerken met kladblok:
MiniPlayer Value=1 veranderen in MiniPlayer Value=0
MiniRadio Value=1 veranderen in MiniRadio Value=0
Daarna 't aangepaste bestandje weer in de Registry map op je Jet zetten. Rebooten en klaar.
Verwijderd
Heb hem vandaag ook gekocht. Had een Xperia, wat een ellende was dat. Toestelletje bevalt goed! Lekker snel en touchscreen is van ander kaliber dan SE touchscreens!
Ik krijg alleen mijn email niet ingesteld.
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:50:
Heb hem vandaag ook gekocht. Had een Xperia, wat een ellende was dat. Toestelletje bevalt goed! Lekker snel en touchscreen is van ander kaliber dan SE touchscreens!
offtopic:
Hey joedy87, dat jij ook over bent naar Samsung! Je hebt het nog lang vol gehouden met je kpn-SEX1
Ik had ook veel gebruiks (on)vriendelijkheid problemen met veel te kleine iconen/tekst en apps. die conflicten gaven als je andere apps. installeerde.
Ben binnen 6 maanden over gegaan naar de Samsung Omnia HD.
En nu heb ik naast de Omnia HD ook een Omnia II en een (simlockvrije witte) Jèt
Die Omnia II gebruik ik het meest omdat ie met Win Phone 6.5 draait en veel apps. via de Market kan vinden.
En dat is niet vergelijkbaar met het oude WinMo 6.1 van de SEX1
Hey joedy87, dat jij ook over bent naar Samsung! Je hebt het nog lang vol gehouden met je kpn-SEX1
Ik had ook veel gebruiks (on)vriendelijkheid problemen met veel te kleine iconen/tekst en apps. die conflicten gaven als je andere apps. installeerde.
En nu heb ik naast de Omnia HD ook een Omnia II en een (simlockvrije witte) Jèt
Die Omnia II gebruik ik het meest omdat ie met Win Phone 6.5 draait en veel apps. via de Market kan vinden.
En dat is niet vergelijkbaar met het oude WinMo 6.1 van de SEX1
Wat je email betreft:
Je moet - nadat je al je account/inlog/server gegevens hebt ingevoerd - (net zoals bij je SEX1) ook nog naar Berichten -> Instellingen -> Email -> @Profielen en hier je toegangspunt kiezen (bij mij T-mob i-net)
Is even iets meer werk maar het werkt dan gewoon
Verwijderd
Chris.nl schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:28:
[...]
Nou, daar heb ik nooit last van gehad met die versie, maar als 'k jou verhaal zo lees zou ik maar updaten.
Je onderste klacht heeft wellicht te maken (gehad) met de motion-instelling tijdelijk dempen?
Weet niet met welk handgebaar jij Jet aan je oor hangt, wellicht kantel je iets te veel.
[...]
Google translate maakt wel grappig Nederlands van dat Duits
Of ie (nog) sneller is geworden en de touchscreen beter reageert durf ik niet te beweren, maar hij doet 't zoals ik gewend was "als een speer". Verbetering aan lichtsterkte instellingen vind ik persoon erg 'gelikt', hij doet leuk van iets feller naar normaal als je um uit standby haalt. Amoled schermpje vond ik sowieso al hele sterke kant van dit toestel, super combinatie met Opera Mini.
Ontbreken van easy java is jammer, maar vind ik makkelijk genoeg 'op te lossen'.
'k Had idd de 1x keer dat ik 'm weer aan NPS hing een 'freeze', in taakbeheer stond ie paar minuten als "reageert niet" maar liep vanzelf weer verder.
Heb het idee dat de email applicatie ook iets aangepast/verbeterd is:
In de S8000XPIJ7 zat (bij mij) een bugje waardoor ie regelmatig, boven in het scherm, de enveloppe "nieuwe email" bleef laten zien wanneer ik toch echt alle mails gelezen/geopend had. Dit heb ik nu niet meer kunnen reproduceren.
Sommige providers schijnen beter ondersteunt te worden, moest zelf email / mms weer handmatig instellen.
Provider logo doe ik niet aan, heb nooit blokje "vodafone" in homescreen staan d.m.v. handmatige aanpassing aan SettingWidget.ini. Was vrijwel 1e wat ik had gedaan na m'n update.
Heb geen idee of daar veranderingen aan gedaan zijn, geen zin om 'm terug te halen, srry.
-ontopic-
[...]hoe krijg jij dat voor elkaar die operatorlogo verwijderen ik snap er niks van sorry
Bij deze firmware moest ik het mapje User/Widget/Jasmine/6/images/Idle/ hebben, nummer kan dus verschillen.
Verwijderd
Haha heb het inderdaad nog lang volgehouden maar de maat was echt vol! De mail instellen wil echt maar niet lukken, deze week nog eens even langs de phone house gaan!catt4u schreef op zondag 07 maart 2010 @ 11:28:
[...]
offtopic:
Hey joedy87, dat jij ook over bent naar Samsung! Je hebt het nog lang vol gehouden met je kpn-SEX1![]()
En nu heb ik naast de Omnia HD ook een Omnia II en een (simlockvrije witte) Jèt![]()
En dat is niet vergelijkbaar met het oude WinMo 6.1 van de SEX1![]()
Wat je email betreft:
Je moet - nadat je al je account/inlog/server gegevens hebt ingevoerd - (net zoals bij je SEX1) ook nog naar Berichten -> Instellingen -> Email -> @Profielen en hier je toegangspunt kiezen (bij mij T-mob i-net)
Is even iets meer werk maar het werkt dan gewoon
Het apparaatje bevalt me overigens prima! Wat is hij heerlijk snel zeg
Alleen mis ik echt een paar dingen die me wel op de zenuwen werken:
- Een fantsoenlijke msn (via mobiel.msn.nl is echt 2x niks) Iemand suggesties?
- Een toets waarmee ik door zinnen heen kan scrollen. (als je bijvoorbeeld een typfout gemaakt hebt moet je echt precies gaan mikken op de letter die fout gegaan is en dat gaat natuurlijk 9 van de 10x mis.Ik heb de knop waarmee ik de cursor kan verplaatsen nog niet gevonden, is deze er wel? Bij de x1 had je daar gewoon het touchpad of de pijltjestoetsen voor)
-Opera browser! Wat een ongelofelijk gemis!
Alvast bedankt voor de hulp!
opera mini 5 beta 2 java app?!?!Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 18:16:
[...]
Haha heb het inderdaad nog lang volgehouden maar de maat was echt vol! De mail instellen wil echt maar niet lukken, deze week nog eens even langs de phone house gaan!
Het apparaatje bevalt me overigens prima! Wat is hij heerlijk snel zeg![]()
Alleen mis ik echt een paar dingen die me wel op de zenuwen werken:
- Een fantsoenlijke msn (via mobiel.msn.nl is echt 2x niks) Iemand suggesties?
- Een toets waarmee ik door zinnen heen kan scrollen. (als je bijvoorbeeld een typfout gemaakt hebt moet je echt precies gaan mikken op de letter die fout gegaan is en dat gaat natuurlijk 9 van de 10x mis.Ik heb de knop waarmee ik de cursor kan verplaatsen nog niet gevonden, is deze er wel? Bij de x1 had je daar gewoon het touchpad of de pijltjestoetsen voor)
-Opera browser! Wat een ongelofelijk gemis!
Alvast bedankt voor de hulp!
verder kun je voor msn e-buddy gebruiken. al werkt dat ook niet geweldig
En dat scrollen zul je toch echt op deze manier moeten doen, want een sneltoets is er niet.
Verwijderd
hallo ben nieuw hier en ben nu al een tijdje bezig om met tkfileexplorer mijn operatorlogo weg te krijgen zou iemand aub in het nederlands kunnen uitleggen hoe ik dat doe stap voor stap want snap er niks van sorry hoor maar wil zo graag van m,n t-mobile logo af op het scherm wie o wie zou mij kunnen helpen aub mvg janlucas
Nee, sorry... 'k Kan um zelf ook niet vinden.musicer schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:00:
[...]
Weet jij toevallig ook waar ik het hoofdmenu-item " Google" kan vinden? Want ik zou hier dmv TKfileexplorer graag nog een paar snelkoppelingen bij in zetten.
In deze post staat hoe je het operatorlogo weg kan krijgen. Zodoende was het mijzelf ook gelukt.Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:00:
hallo ben nieuw hier en ben nu al een tijdje bezig om met tkfileexplorer mijn operatorlogo weg te krijgen zou iemand aub in het nederlands kunnen uitleggen hoe ik dat doe stap voor stap want snap er niks van sorry hoor maar wil zo graag van m,n t-mobile logo af op het scherm wie o wie zou mij kunnen helpen aub mvg janlucas
Is in principe dus hetzelfde doen als in deze post, maar dan:
PLMN Value=1 veranderen in PLMN Value=0
Succes
* Chris.nl
Wellicht was dat een beetje te kort af.
Waar heb je eigenlijk hulp bij nodig?
Heb je TkFileExplorer wel 'aan de praat' gekregen?
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 07-03-2010 22:06 ]
Verwijderd
hoi chris het gaat dus om het verwijderen van mijn t-mobile logo uit het scherm en die tkfileexplorer heb ik dus ja maar krijg die jet maar niet verbonden met pc suite en als dat gelukt is moet ik dus weten wat ik precies moet doen om dat logo weg te krijgen dit is dus voor mij de eerste keer en aangezien m,n engels niet zo best is is het dus best lastig snap je misschien zou jij me er verder mee kennen helpen in ieder geval alvast bedankt groetjes jan
Verwijderd
hoi chris thnx voor de info het is gelukt om het logo weg te krijgen maar is dat ook blijvend of moet je na een frimware update weer hetzelfde doen?
Is dat zo? Want dan ga ik (voor de zoveelste keer) terug naar de kpn...catt4u schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:45:
[...]
Die olievlek op het scherm heb ik niet en als je leest hoeveel miljoen Jèts er zijn verkocht en hoe weinig dit voorkomt, gaat het om een zeer klein aantal toestellen.
Hier op het forum lees je ook alleen de klachten en niet dat gebruikers er geen last van hebben![]()
Het scherm wordt overigens in geval van een vlek onder garantie vervangen
Hoi Jan, fijn dat het je gelukt is! Anders had ik je nog verder op weg willen helpen hoor...Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:18:
hoi chris thnx voor de info het is gelukt om het logo weg te krijgen maar is dat ook blijvend of moet je na een frimware update weer hetzelfde doen?
Na een eventuele firmware update moet je inderdaad weer hetzelfde doen.
Veel plezier met je Jet
Ja dat is echt zo / zou echt zo moeten zijn...Ferret schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:21:
Is dat zo? Want dan ga ik (voor de zoveelste keer) terug naar de kpn...
Meeste mensen komen er vrijwel direct achter dat ze een vlek in het beeldscherm hebben, en gaan snel (binnen zoveel dagen na aanschaf) terug. Dan is het voor de provider/winkelier ook zo 'klaar als een klontje' dat het een garantiegevalletje is.
Zelfs als je na b.v. een half jaar besluit, je Jet i.v.m. een olievlek in het beeldscherm ter reparatie aan te bieden, dan zou het nog onder de garantie moeten vallen. Zou kunnen dat sommige providers/winkeliers, dan iets meer overredingskracht nodig hebben.
Ja.Ferret schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:21:
[...]
Is dat zo? Want dan ga ik (voor de zoveelste keer) terug naar de kpn...
Ga, als je bij kpn zit, bij een buisiness centre langs die zijn beter op de hoogte met de garantie voorwaarden.
Ik weet het van een medewerker van een buisiness center.
Je kan het ook zelf ff navragen bij Samsung (0900 7267864)
Die sturen je ook naar een kpn buisiness center als je kpn abonnee bent.
Verwijderd
Als ik uitzending gemist bekijk (via de website, niet via applicatie) heb ik last van erg zacht geluid. Weet iemand of dit een bekend probleem is, en zo ja, is dit te verhelpen? Want nu kan ik in de trein het gesprek van mijn buren beter horen dan hetgeen ik eigenlijk wil volgen...
Thnx!

Verwijderd
hallo mensen weet iemand de juiste instellingen voor windows live om ook email te kennen versturen?heb een t-mobile abbo ken nu wel via windows live m,n berichten bekijken maar ik wil dus ook kennen versturen via de jet voor als het nodig is alvast bedankt.
Om ook je email te kunnen versturen hoef je niks in te stellen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:44:
hallo mensen weet iemand de juiste instellingen voor windows live om ook email te kennen versturen?heb een t-mobile abbo ken nu wel via windows live m,n berichten bekijken maar ik wil dus ook kennen versturen via de jet voor als het nodig is alvast bedankt.
Als je kan inloggen in je hotmail/live account dan kan je ook mail ophalen/lezen en versturen
Bij mijn Jèt werkt msn/hotmail/live(mail) probleemloos met T-mob en ook normale email van m'n eigen domein ophalen/lezen/verzenden werkt zonder problemen
Net als bij sommige anderen wilde het mij niet lukken om de e-mailclient met gmail te gebruiken via IMAP (POP3 werkte wel). Gisteren heb ik mn FW geflasht naar XPJA1, en nu werkt het wel. Tip dus voor de mensen die hun gmail via de e-mailclient willen lezen: even je firmware upgraden.
Deze firmware gaat bij mij sowieso als een trein.
Deze firmware gaat bij mij sowieso als een trein.
Verwijderd
hoi ik zou er ook wel nieuwe frimware op willen zetten zit nu t-mobile frimware op hij is wel orgineel simlockvrij hoor maar als ik dat doe heb ik niet meer de instellingen voor t-mobile internet en hun ondersteunen het toestel nog niet zeggen ze hoe zou ik dat dan kenen oplossen?zodat ik na een update gewoon web and walk kan gebruiken want krijg dan natuurlijk samsung software erop en welke versie kan je dan het best nemen want hij moet ook wel nederlands zijn wie weet hier wat op alvast bedankt voor de moeite.
Gewoon de instelling van je internetprofiel opschrijven en na de update met de hand invoeren.
Verwijderd
weet iemand de juiste instellingen voor t-mobile web n walk?dus niet t-zones maar web n walk hoor het graag
Verwijderd
jongens heb net een helle mooie en fijne startpagina op de jet gezet www.staza.nl zeker de moeite waard om en te kijken is speciaal voor smartfhones en laat wat horen of het wat is of niet ik vind hem egt perfect.
Die kan je ook toe laten sturen door samsung: http://www.samsungmobile....gure-phone-setting-wap.doVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:37:
weet iemand de juiste instellingen voor t-mobile web n walk?dus niet t-zones maar web n walk hoor het graag
ik heb vannacht m'n Jet laten stuiteren in de kroeg.... achterkant eraf... accu eruit... sdkaartje weg..
nu zie ik net dat het "houdertje" van het microsd-kaartje ook weg is. Iemand enig idee waar ik moet zijn om zo'n ding te bestellen?
nu zie ik net dat het "houdertje" van het microsd-kaartje ook weg is. Iemand enig idee waar ik moet zijn om zo'n ding te bestellen?
Ik heb eens zitten kijken, want ik was eigenlijk ook wel benieuwd welke onderdelen je kon vinden voor de jet, maar ik heb ongeveer alle onderdelen teruggevonden (zelfs een namaak samsung jet met dual simtozzke schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:22:
ik heb vannacht m'n Jet laten stuiteren in de kroeg.... achterkant eraf... accu eruit... sdkaartje weg..
Ik heb sinds vrijdag m'n Jét met Vodafone abo binnen, tot nu toe ben ik gematigd positief.
Vooral het touchscreen vind ik echt stukken minder dan bv Ipod of Iphone (maar dat is ook een beetje gerelateerd aan de prijs, besef ik)
Op mijn Jét zit firmware s8000 CE1G1 van Vodafone, is er iemand die weet of het het risico waard is om te updaten naar de nieuwste firmware via Darkforest, m.a.w. wordt mijn Jét er beter van ?
Alvast bedankt voor jullie reacties !!
NB
ik had voor dit onderwerp per abuis een nieuw topic gemaakt, misschien kan de moderator het nieuwe topic verwijderen !
Vooral het touchscreen vind ik echt stukken minder dan bv Ipod of Iphone (maar dat is ook een beetje gerelateerd aan de prijs, besef ik)
Op mijn Jét zit firmware s8000 CE1G1 van Vodafone, is er iemand die weet of het het risico waard is om te updaten naar de nieuwste firmware via Darkforest, m.a.w. wordt mijn Jét er beter van ?
NB
ik had voor dit onderwerp per abuis een nieuw topic gemaakt, misschien kan de moderator het nieuwe topic verwijderen !
Als je de firmware flasht volgens alle voorschriften (check bijvoorbeeld altijd eerst even of je telefoon wel simlock vrij is) zit er eigenlijk niet veel risico aan het flashen. Er blijft natuurlijk altijd een risico en dit valt niet onder de garantie. Ook raak je al je instellingen en geïnstalleerde java games/ apps kwijt. Het is dus een afweging die je zelf moet maken..cheapcharlie schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:46:
Ik heb sinds vrijdag m'n Jét met Vodafone abo binnen, tot nu toe ben ik gematigd positief.
NB
Verder zorgt de nieuwe firmware voor veel verbeteringen/ nieuwe features en ook de gevoeligheid en gebruikservaring van het touchscreen gaan sterk om hoog.
Als ik uitga heb ik mijn Jet altijd om mijn nek heen hangen onder m'n trui of blouse dmv een neckstrap. Ik heb er een van Grolsch biertozzke schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:22:
Links bovenin zit een heel mooi gaatje hiervoor op de Jet.
Ik ken mezelf, paar biertjes op natte klauwen druk enz. en dag telefoon. Een leuk ding de Jet maar niet zo stevig als de 3410 van Nokia vroeger. Die is me zelfs een keer van een flat afgedonderd van 5 hoog en deed het nog. Barstje in de behuizing verder niets. Als je de Jet 1 keer goed laat donderen dan issie naar de klote. Maarja daar is de prijs ook naar

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Dit topic is gesloten.