Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een jet via Rabo mobiel en kan mijn (Ziggo) mail niet ontvangen, krijg steeds "verbinding mislukt". Internet doet het wel dat is het gekke.
Als instellingen heb ik geprobeerd smtp van ziggo en ook van rabomobiel. Beide helpdesks zeggen dat ik die van hun moet invoeren. Ze doen het bij allebei niet..

verder heb ik veilige verbinding niet aangevinkt.
SMTP poort 25
pop3 wel van ziggo dus pop.ziggo.nl
pop3 poort 110
APOP aanmelding niet aangevinkt
veilige verbinding uit
pop voor smtp niet aangevinkt
smtp verificatie niet aangevinkt

wat doe ik verkeerd??
had hiervoor een HP en email werkt perfect daarop zelfs voor een digibeet als moi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:31:
[...]

Maar ik geloof dat er in de XEII2 firmware wel easyjava zit. Dus dat is wel een nederlandse firmware waarmee dat kan.

P.S. Kan iemand mij vertellen hoe lang het flashen van een nieuwe firmware eigenlijk duurt.
Daarom zeg ik ook de engelse firmwares hebben wel easy java ;)
En XEII2 is niet nederlands...
Weet neit waar je dat vandaan haalt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b0123405 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:05:
Ik kijk al een tijdje mee op Tweakers, en met name dit topic omdat ik zelf een Samsung Jét heb, maar ik heb me nu aangemeld omdat ik een probleem heb dat volgens mij nog niet besproken is in dit topic.

Een tijdje geleden was ineens het hele telefoonboek gewist. Ik had geen backup, dom natuurlijk, waardoor ik al mijn contacten kwijt was. Een aantal heb ik via smsberichten, die niet gewist waren, terug kunnen halen maar het blijft erg vervelend. Gisteravond bleek ineens voor een tweede keer dat alle contacten verwijderd waren. Dit keer wel een backup, dus niks aan de hand maar ik ben eens uit gaan zoeken hoe het kan.

Mijn bevindingen zijn dat het iets te maken heeft met de exchange activesync functie. Dit heb ik uitgeprobeerd toen ik de telefoon net had maar dit is toen mislukt (had niet de goede gegevens). Geen probleem want ik gebruik de functie niet. Gisteravond heb ik weer iets geprobeerd met active exchange, omdat alle gegevens die ik daar had ingevuld er nog steeds staan en niet te verwijderen zijn. Ik heb toen overal een . ingevuld zodat eerder ingevulde records niet zichtbaar meer zijn. Hierdoor ging de telefoon syncen met "." wat uiteraard mislukte, maar wat er wel voor gezorgd heeft dat mijn telefoonboek is gesynchroniseerd met "niets" en nu dus leeg is.

Al met al vind ik het vreemd dat records in het telefoonboek die niet overeenkomen met "." zomaar gewist worden zonder waarschuwing. Daarnaast vind ik het ook vreemd dat de exchange activesync velden niet normaal gewist kunnen worden.

Kennen jullie dit probleem? Is het een bug in de firmware, of lees ik misschien over een optie in de telefoon heen?
He,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij is het helaas niet opgelost. Met andere woorden; ik ben al mijn contacten nu dus kwijt. Ook ik probeerde te synchroniseren met de gegevens voor hotmail. Helaas kreeg ik de melding dat de synchronisatie was mislukt omdat het netwerk niet beschikbaar was. Naja, pech dacht ik. Toen bleek achteraf dat al mijn contacten weg waren, zonder enige waarschuwing. Ik denk inderdaad dat de oplossing om Exchange Serverinstelling weer naar originele 'lege' instellingen te zetten, maar kan dit nergens vinden in het menu. Ik ben echt ten einde raad, ben ruim 300 contacten kwijt.

Zou iemand mij alsjeblieft willen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariiete
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik heb mijn jet al sinds een week na de release, eerder had ik het volgende probleem nooit,maar zo opeens. Wat ga ik hieraan doen?
Bij het opstarten van de telefoon moet ik kiezen uit Headset of Tv out (dus niet bij het inpluggen van een koptelefoon).
Kies ik voor headset, dan kan ik alleen geluid horen als ik er een koptelefoon in steek. Uitzonderingen hierop:
- radio doet het wel (ik hoor het geruis, ik heb nog nooit een zender kunnen vinden?)
- bel- en smstoon doen het alleen als je daadwerkelijk gebeld/gesmst wordt, dus niet bij het selecteren hiervan
Kies ik voor tv-out, dan heb ik juist wel geluid, maar stop ik er een koptelefoon in, dan blijft hij gewoon afspelen en niet over de koptelefoon.
Ik heb al verschillende software versies geprobeerd, maar het heeft niet mogen baten. Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:22:
Ik heb een jet via Rabo mobiel en kan mijn (Ziggo) mail niet ontvangen, krijg steeds "verbinding mislukt". Internet doet het wel dat is het gekke.
Als instellingen heb ik geprobeerd smtp van ziggo en ook van rabomobiel. Beide helpdesks zeggen dat ik die van hun moet invoeren. Ze doen het bij allebei niet..

verder heb ik veilige verbinding niet aangevinkt.
SMTP poort 25
pop3 wel van ziggo dus pop.ziggo.nl
pop3 poort 110
APOP aanmelding niet aangevinkt
veilige verbinding uit
pop voor smtp niet aangevinkt
smtp verificatie niet aangevinkt

wat doe ik verkeerd??
had hiervoor een HP en email werkt perfect daarop zelfs voor een digibeet als moi
Dit zijn je instellingen voor je account.

Maar hoe zijn je instellingen voor email
Stel zo in op je s8000:
Berichten > Instellingen > E-mail >Profielen > Rabo mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haggman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-08 11:40
Hallo allemaal,

Sinds een aantal dagen heb ik de Jet in mijn bezit. Mooi ding, alles werkt goed! Ik heb alleen 1 probleempje. Ik krijg Amazegps niet aan de praat. In het andere topic over de samsung jet staat een nette beschrijving van welke stappen je moet volgen, maar bij mij gaat het steeds op het zelfde punt fout:

als ik het programma op wil starten, blijft hij in het java startscherm hangen:"Java powered, laden"

Uit de quote hieronder blijkt dat het wel zou moeten werken, iemand suggesties? Alvast bedankt voor het mee denken!

groeten,
Arjan
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 09:42:
Gps aanzetten:

zie instructieboekje., gps instellen
je moet echter wel een paar minuten buiten staan (hopen dat het niet regent)
hij pakt de instellingen niet vanzelf, deze moet je eerst aanzetten via
Menu > instellingen > telefoon > gps

succes!!!

Route 66 is trouwens niet gratis, wel kun je gratis wap.amazegps.com downloaden.
kies voor de bovenste Samsung Eternity, deze heb ik ook en loopt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

Mariiete schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:36:
Ik heb mijn jet al sinds een week na de release, eerder had ik het volgende probleem nooit,maar zo opeens. Wat ga ik hieraan doen?
Bij het opstarten van de telefoon moet ik kiezen uit Headset of Tv out (dus niet bij het inpluggen van een koptelefoon).
Kies ik voor headset, dan kan ik alleen geluid horen als ik er een koptelefoon in steek. Uitzonderingen hierop:
- radio doet het wel (ik hoor het geruis, ik heb nog nooit een zender kunnen vinden?)
- bel- en smstoon doen het alleen als je daadwerkelijk gebeld/gesmst wordt, dus niet bij het selecteren hiervan
Kies ik voor tv-out, dan heb ik juist wel geluid, maar stop ik er een koptelefoon in, dan blijft hij gewoon afspelen en niet over de koptelefoon.
Ik heb al verschillende software versies geprobeerd, maar het heeft niet mogen baten. Wie weet de oplossing?
Ziet er uit als een hardwareprobleem. Zou je even je telefoon op de tv out modus aan kunnen zetten en dan proberen een video te kijken. Zie je nu beeld of alleen zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

haggman schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 15:56:
Hallo allemaal,

Sinds een aantal dagen heb ik de Jet in mijn bezit. Mooi ding, alles werkt goed! Ik heb alleen 1 probleempje. Ik krijg Amazegps niet aan de praat. In het andere topic over de samsung jet staat een nette beschrijving van welke stappen je moet volgen, maar bij mij gaat het steeds op het zelfde punt fout:

als ik het programma op wil starten, blijft hij in het java startscherm hangen:"Java powered, laden"

Uit de quote hieronder blijkt dat het wel zou moeten werken, iemand suggesties? Alvast bedankt voor het mee denken!

groeten,
Arjan

[...]
Ik heb zelf geen amaze ( ik heb we-travel), maar ik zag net dat er in het samsung star topic ook mensen zijn met het zelfde probleem. Tot nu toe daar nog geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCB super bedankt, nu werkt het wel.
Nog even een vraag: de downloadlimiet zijn dat Mb's of Mb's? (ik heb 1 Mb gratis en anders kan het nog aardig oplopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel natuurlijk zijn het Kb's of Mb's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:39:
Ik bedoel natuurlijk zijn het Kb's of Mb's?
nee, zijn het MegaBytes, millibits, Megabits, MegaBytes per seconde, Megabits per seconde of iets anders?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariiete
musicer schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:10:
[...]

Ziet er uit als een hardwareprobleem. Zou je even je telefoon op de tv out modus aan kunnen zetten en dan proberen een video te kijken. Zie je nu beeld of alleen zwart?
Inderdaad alleen zwart, dit was mij nog niet eens opgevallen gezien ik liefhebber ben van de oordopjes ;) What to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Mariiete schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:33:
[...]

Inderdaad alleen zwart, dit was mij nog niet eens opgevallen gezien ik liefhebber ben van de oordopjes ;) What to do?
Nou dan is het inderdaad een hardwareprobleem. waarschijnlijk is er iets mis met de earphone ingang van je telefoon. Dit is niet zelf op te lossen, dus ik zou er maar mee terug naar de winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariiete
Oké bedankt voor je antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-07 18:33
Nu bij KPN de Samsung Jet met gratis navigatie van Route 66.
Ik dacht dat de jet een eigen samsung besturingsysteem had (geen symbian of windows iig) maar kennelijk hebben ze er bij route 66 nu toch een navigatie voor gemaakt!

http://www.kpn.com/mobiel...d?default=true&sku=832261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shartman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11-2021
Ik had een vraagje
ik heb ook een samsung jet sinds kort
deze is al een keer voor reparatie gebracht voor het probleem met mijn camera en batterij
me batterij probleem is nu opgelost
alleen het probleem met mijn camera doet zich voort
telkens wanneer ik inzoom kan ik niet meer uitzoomen
weten jullie waar dit aan kan liggen

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:56
Ik ben van plan deze te gaan kopen
Maar is de accu duur ( stand-by time ) echt zo slecht,
als wat ik hier in het form gelezen heb..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:15

Oekol

waka waka hey hey

Albert020 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:41:
Ik heb er geen last (meer) van.
hij gaat nu normaal gebruik 3-4 dagen mee
en intensiever, internetten, spelletjes spelen. 2-3 dagen.
en als je hem de hele dag in je hand hebt, 2 dagen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Jantjeuh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07-2024

Jantjeuh

zei iets zinnigs..

Albert020 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:41:
Ik heb dit ding sinds dat hij uitkwam ( 2 weken na release) en mijn ervaring is dat het ongeveer 5 dagen duurt voordat hij leeg is (standby modus dus) en dat het ongeveer 2/3 dagen duurt met normaal gebruik van mp3 speler functionaliteit (1,5 uur per dag). Valt naar mijn inzien een stuk mee dus :)

(moet ook zeggen dat ik hem pas laad als hij echt leeg is, dus misschien dat dat hier verschil uitmaakt)

Mijn vorige telefoon (U600) ging na 2 jaar gebruik een stuk minder lang mee (2 dagen op standby modus)

[ Voor 20% gewijzigd door Jantjeuh op 10-12-2009 01:14 ]

• Albert020
Jantjeuh schreef op donderdag 10 december 2009 @ 01:12:
[...]

Ik heb dit ding sinds dat hij uitkwam ( 2 weken na release) en mijn ervaring is dat het ongeveer 5 dagen duurt voordat hij leeg is (standby modus dus) en dat het ongeveer 2/3 dagen duurt met normaal gebruik van mp3 speler functionaliteit (1,5 uur per dag). Valt naar mijn inzien een stuk mee dus :)

(moet ook zeggen dat ik hem pas laad als hij echt leeg is, dus misschien dat dat hier verschil uitmaakt)

Mijn vorige telefoon (U600) ging na 2 jaar gebruik een stuk minder lang mee (2 dagen op standby modus)
Ik denk er toch over na om hem niet te kopen.
2 dagen voor een standby time in normaal gebruik vind ik veeel te kort !

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
als hij in de avond leeg is, leg je hem toch gewoon aan de oplader?

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Albert020
thijsje66 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:23:
als hij in de avond leeg is, leg je hem toch gewoon aan de oplader?
Dat schiet toch niet op, elke avond dat ding aan de lader pfffff
Ik vindt dat een beetje telefoon toch wel een dag of 6 mag mee gaan

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Albert020 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:17:
[...]

Ik denk er toch over na om hem niet te kopen.
2 dagen voor een standby time in normaal gebruik vind ik veeel te kort !
Dat gaat toch ook gewoon over een andere telefoon... :?

Met de mijne gaat hij op normaal Standy ongeveer 5 dagen mee. Zelf kijk ik er veel films op en stream ik nogal veel, dus gaat dat nogal hard naar beneden.

[ Voor 20% gewijzigd door Mojo op 10-12-2009 12:55 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Albert020 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:28:
[...]

Dat schiet toch niet op, elke avond dat ding aan de lader pfffff
Ik vindt dat een beetje telefoon toch wel een dag of 6 mag mee gaan
Dus jij wilt een telefoon die je bijna 1 week lang kan gebruiken zonder deze op te laden? Met de telefoons van tegenwoordig? ... Okeeee ... |:(

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Albert020
Aurora1110 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:03:
[...]

Dus jij wilt een telefoon die je bijna 1 week lang kan gebruiken zonder deze op te laden? Met de telefoons van tegenwoordig? ... Okeeee ... |:(
Heb hem toch besteld, heb de functies die er op zitten echt nodig,
en kan btw geen ander toestel met deze specs en standby time vinden
Ik hoop dat ie mij niet teleur zal stellen..... ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Albert020 op 10-12-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
erik03 schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:48:
[...]

Ik heb windows 7 ultimate en op het einde van de installatie geeft hij aan dat het alleen op XP Vista kon.

Ik snap niet waarom anderen het wel op Windows 7 Krijgen.. Heb je dan Windows 7 Home of wat anders?
Hier ook Win_7 Ultimate 64bit en krijg hem ook niet geinstalleerd
Maar heb nog een lappie met Win_Vista daar werkt het wel goed mee
Alleen ben ik ook wel benieuwt wanneer er een versie uit komt voor Win_7

Ben tot nu toe zeer tevreden met het toestel, hij doet precies wat ie moet doen >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 11-12-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Albert020 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:18:
[...]

Hier ook Win_7 Ultimate 64bit en krijg hem ook niet geinstalleerd
Maar heb nog een lappie met Win_Vista daar werkt het wel goed mee
Alleen ben ik ook wel benieuwt wanneer er een versie uit komt voor Win_7

Ben tot nu toe zeer tevreden met het toestel, hij doet precies wat ie moet doen >:)
je moet bij eigenschappen van de .exe van het instalatiebestand al xp-compabiliteitsmodus instellen voor het installeren en dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
musicer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:54:
[...]

je moet bij eigenschappen van de .exe van het instalatiebestand al xp-compabiliteitsmodus instellen voor het installeren en dan zou het moeten werken.
Ga het nu gelijk even proberen....

*** Edit ***

Nope werkt niet !

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 11-12-2009 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Albert020 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:57:
[...]

*** Edit ***

Nope werkt niet !
Ik heb hier ook geen windows 7 en ook geen ervaring met 64 bits, maar heb je wel de 64-bits versie van pc studio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
musicer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:19:
[...]

Ik heb hier ook geen windows 7 en ook geen ervaring met 64 bits, maar heb je wel de 64-bits versie van pc studio?
Waar heb je die vandaan dan ?

btw, ik krijg nu deze foutmelding, en doet voor de rest niks meer.....

Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/3926/erroram.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 11-12-2009 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Praetextatus

the dutch_paki

bij dezen ;)
Praetextatus schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:50:
@erik, uninstall NPS. Download het. Normaal als je iets gaat installeren dubbel klik je op het nps bestand om deze te installeren. Maar nu moet je VOORDAT je gaat installeren hier op klikken (rechter muis knop) en kies dan voor eigenschappen/properties.
Hier heb je de mogelijkheid om compatibiliteitsmodus te selecteren. Hij zou t gewoon goed moeten installeren hierna.
Wanneer deze specifiek voor W7 uitkomt weet ik niet zeker eigenlijk :)
dit geld voor 32 EN 64 bit. Op beide werkt t perfect

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Praetextatus

the dutch_paki

Albert020 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:33:
[...]
btw, ik krijg nu deze foutmelding, en doet voor de rest niks meer.....

[afbeelding]
Uninstall en download een nieuwe versie. Dus niet die je al hebt. Er is waarschijnlijk iets misgegaan bij t wegschrijven van bestanden. En dan bovenstaande manier gebruiken.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Praetextatus schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:39:
[...]

Uninstall en download een nieuwe versie. Dus niet die je al hebt. Er is waarschijnlijk iets misgegaan bij t wegschrijven van bestanden. En dan bovenstaande manier gebruiken.
Heb het gedaan, krijg weer de zelfde foutmelding !
Gebruik me laptop met vista wel effe tot er een nieuwe versie uit komt........

Morgen wel even mijn ghost backup terug zitten, krijg de
Samsung software er met geen mogelijkheid meer normaal vanaf... !

[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 11-12-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 13:09
ik vind de samsung software ongelofelijk slecht, ik gebruik het daarom ook niet meer. Waar heb je het ook eigenlijk voor nodig?

Firmware updates die zullen blijkbaar nooit komen via de software en bestanden overzetten naar je mobiel duurt 5 keer zo lang :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Jet nu ook sinds een paar weken en ben er best tevreden mee.

Toch heb ik wel vraagje,
misschien zie ik het gewoon over het hoofd maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waar ik bij het foto's maken kan instellen dat de datum op de foto geprint word, dit kon bij mijn vorige SE phones wel.
Iemand? of kan dit gewoon niet bij deze phone?

Verder vind ik het wel irritant dat je het toetsgeluid niet kan uitzetten, ja het kan, maar dan moet ie op stille modus en dan heb je dus geen ringtone als je hem even weglegt. :|

Voor de rest prima ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 20:32:
Ik heb de Jet nu ook sinds een paar weken en ben er best tevreden mee.

Toch heb ik wel vraagje,
misschien zie ik het gewoon over het hoofd maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waar ik bij het foto's maken kan instellen dat de datum op de foto geprint word, dit kon bij mijn vorige SE phones wel.
Iemand? of kan dit gewoon niet bij deze phone?

Verder vind ik het wel irritant dat je het toetsgeluid niet kan uitzetten, ja het kan, maar dan moet ie op stille modus en dan heb je dus geen ringtone als je hem even weglegt. :|

Voor de rest prima ding :)
In normale (bureaublad,standbystand,of hoe je het wilt noemen) modus het knopje van volume lager inhouden tot het op 0 staat. Nu is alleen je toetsvolume uit, niet je ringtone.

En wat betreft de foto's: volgens mij kan dat niet, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 20:38:
[...]

In normale (bureaublad,standbystand,of hoe je het wilt noemen) modus het knopje van volume lager inhouden tot het op 0 staat. Nu is alleen je toetsvolume uit, niet je ringtone.
Bedankt , daar was ik zelf niet opgekomen en werkt perfect :)
En wat betreft de foto's: volgens mij kan dat niet, nee.
Ok , jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer een blue tooth carkit te koppelen maar mijn jet kan geen blue tooth apparaat vinden (terwijl de carkit ernaast ligt) , hoe komt dit?
Alvast weer bedankt.

Ik heb gister de route 66 geprobeerd, maar als je Tom tom gewend bent vind ik het een gebruiksonvriendelijke navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mariiete
Iemand de nieuwe firmwire S800MXEIK1 al geprobeerd? Ben benieuwd naar de ervaringen. Ik hou persoonlijk zelf niet zo van niet-nederlandse versies maar als deze helemaal top is, ben ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Klopt het verhaal dat als je een Firmeware update uitvoert je garantie vervalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Albert020 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:45:
Klopt het verhaal dat als je een Firmeware update uitvoert je garantie vervalt ?
Ik geloof dat je garantie in princiepe niet vervalt, maar dat als je je telefoon ermee molt dat je dan niet je mobiel onder garantie kunt laten repareren. Als het dus succesvol is behoud je volgens mij dus je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
musicer schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:21:
[...]

Ik geloof dat je garantie in princiepe niet vervalt, maar dat als je je telefoon ermee molt dat je dan niet je mobiel onder garantie kunt laten repareren. Als het dus succesvol is behoud je volgens mij dus je garantie.
Maar weet jij wat de reden is dat de Firmeware updates niet officieel op de Samsung site staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Albert020 schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:32:
[...]

Maar weet jij wat de reden is dat de Firmeware updates niet officieel op de Samsung site staan ?
Ik denk dat er te veel kans is dat er dan weer dingen bij mensen kapot gaan en er dan mensen mee terug komen voor reparatie. Ze brengen dan alleen updates uit als dat heel erg noodzakelijk is. Bovendien hebben mensen hun gsm toch al aangeschaft en zijn ze niet verplicht deze updates uit te brengen.

[ Voor 11% gewijzigd door musicer op 14-12-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
musicer schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:41:
[...]

Ik denk dat er te veel kans is dat er dan weer dingen bij mensen kapot gaan en er dan mensen mee terug komen voor reparatie. Ze brengen dan alleen updates uit als dat heel erg noodzakelijk is. Bovendien hebben mensen hun gsm toch al aangeschaft en zijn ze niet verplicht deze updates uit te brengen.
Ik waag het er toch maar niet op, alles werkt tot nu toe goed bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die carkit moet op broadcast staan. En dan met je telefoon zoeken. eenmalig koppelen en klaar voor lange tijd.
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:24:
Ik probeer een blue tooth carkit te koppelen maar mijn jet kan geen blue tooth apparaat vinden (terwijl de carkit ernaast ligt) , hoe komt dit?
Alvast weer bedankt.

Ik heb gister de route 66 geprobeerd, maar als je Tom tom gewend bent vind ik het een gebruiksonvriendelijke navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-07 18:33
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:24:
Welke versie van Route66 draait op de Jet dan?? Of is het die versie die je er nu bij krijgt als je de Jet koopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

HAMMAR schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:20:
[...]

Welke versie van Route66 draait op de Jet dan?? Of is het die versie die je er nu bij krijgt als je de Jet koopt??
Het is een speciale versie die voor de jet gemaakt is. Voor meer informatie: http://www.66.com/samsung/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook route 66 op de jet gezet maar als de navigatie aan staat gaat d ejet naar ongeveer 30 a 40 sec op zijn lock en dan gaat hjet beeld gelijk uit is er iemdn weet hoe dit op te lossen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:45:
Ik heb nu ook route 66 op de jet gezet maar als de navigatie aan staat gaat d ejet naar ongeveer 30 a 40 sec op zijn lock en dan gaat hjet beeld gelijk uit is er iemdn weet hoe dit op te lossen is
menu-->navigatie-->navigatiemenu-->gereedschappen-->instellingen-->algemeen-->Verlichting zet deze op "altijd aan" en hij gaat nooit meer na 30 s op lock

• mavz0r0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-11-2023
Ongelooflijk; wat een schijt karwei om foto's op je PC te krijgen. Ik draai Windows XP SP2, de nieuwste PC Studio gedownload, en het lukt me gewoon niet. Met of zonder 8GB MicroSD card, het maakt niet uit.

Gebruiken als schijf/apparaat of iets in die trend werkt niet. Zodra ik de foto's zie, dan loopt Windows Explorer vast voor een vaste twintig seconden, waarna zowel de telefoon als MicroSD leeg blijken te zijn. Ze staan nog wel in Explorer, maar ze zijn leeg. 0 bytes, allebei.

Met PC Studio openen werkt, tot in zoverre dat als ik foto's probeer te kopieëren, hij blijft lezen en laden, en ik op een gegeven moment de melding krijg Koppel het apparaat los en probeer opnieuw, of iets wat daarop lijkt. Het lukt gewoon niet.

EDIT: "Verbind het apparaat opnieuw of start opnieuw op"

Iemand een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door mavz0r0 op 17-12-2009 13:40 ]

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
mavz0r0 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:37:
Ongelooflijk; wat een schijt karwei om foto's op je PC te krijgen. Ik draai Windows XP SP2, de nieuwste PC Studio gedownload, en het lukt me gewoon niet. Met of zonder 8GB MicroSD card, het maakt niet uit.

Gebruiken als schijf/apparaat of iets in die trend werkt niet. Zodra ik de foto's zie, dan loopt Windows Explorer vast voor een vaste twintig seconden, waarna zowel de telefoon als MicroSD leeg blijken te zijn. Ze staan nog wel in Explorer, maar ze zijn leeg. 0 bytes, allebei.

Met PC Studio openen werkt, tot in zoverre dat als ik foto's probeer te kopieëren, hij blijft lezen en laden, en ik op een gegeven moment de melding krijg Koppel het apparaat los en probeer opnieuw, of iets wat daarop lijkt. Het lukt gewoon niet.

Iemand een oplossing?
Gebruik je soms een usb poort aan de voorkant van je PC? Zoja, gebruik eens een USB poort aan de achterkant van je PC!

• mavz0r0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-11-2023
--serieus? Als dat het probleem is, dan.. dan.. wtf, al mijn andere telefoons hebben dat nog nooit gehad. ;-;

Ik probeer het straks, bedankt iig!

EDIT: Geen idee of dubbelposten is toegestaan, maar het werkt. Vreemd hoor, ik heb er nog nooit last van gehad. Wat idioot. Nja, bedankt iig.

[ Voor 32% gewijzigd door mavz0r0 op 17-12-2009 16:22 ]

• Chris.nl
  • Niet online
* Chris.nl backward compatible

• Albert020
Weet iemand toevallig hoelang het duurt als je gratis
Route 66 bij de Samsung Jet besteld je deze software in huis hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
mavz0r0 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:19:
--serieus? Als dat het probleem is, dan.. dan.. wtf, al mijn andere telefoons hebben dat nog nooit gehad. ;-;

Ik probeer het straks, bedankt iig!

EDIT: Geen idee of dubbelposten is toegestaan, maar het werkt. Vreemd hoor, ik heb er nog nooit last van gehad. Wat idioot. Nja, bedankt iig.
De USB poorten acherop je PC zitten rechtsstreeks op je moederbord en de poorten aan de voorkant zitten via een kabel op een stekker op je moederbord. Ik heb wel vaker gemerkt dat als de poorten aan de voorkant (of bovenop ofzo) dit soort rare dingen vertonen en dat je dat dan niet hebt bij de achterpoort.

Blij dat het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Beste mensen..

Ik raak een beetje geirriteerd..

Ik probeer met mijn Samsung Jet mijn gmail naar binnen te halen..maar het blijft maar niet lukken..
Heb Gmail op IMAP gezet en vervolgens alle instellingen ingesteld zoals op de site van gmail staat..
Maar et wil maar niet werken..

WIe van jullie is het gelukt om mbv de juiste instellingen van Imap Gmail zijn mail naar binnen te trekken..?
En zo ja...wat waren jullie instellingen..?

Hoop dat iemand me hierbij kan helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

LongJoy1980 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:40:
Beste mensen..

Ik raak een beetje geirriteerd..

Ik probeer met mijn Samsung Jet mijn gmail naar binnen te halen..maar het blijft maar niet lukken..
Heb Gmail op IMAP gezet en vervolgens alle instellingen ingesteld zoals op de site van gmail staat..
Maar et wil maar niet werken..

WIe van jullie is het gelukt om mbv de juiste instellingen van Imap Gmail zijn mail naar binnen te trekken..?
En zo ja...wat waren jullie instellingen..?

Hoop dat iemand me hierbij kan helpen..
klopt.. sinds klort doet gmail het ineens niet meer voor de jet. kijk hier eens: http://www.google.com/sup...8e98ba97300047896a9684716

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Albert020 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 21:57:
[...]

*** Edit ***

Nope werkt niet !
Ik weet niet of het inmiddels al gelukt is, maar ik kreeg gare foutmeldingen met de driver installatie. Ik heb een paar pagina's terug een kleine guide gepost van hoe ik het voor elkaar heb gekregen.

Bij mij werkt het iig prima.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mojo schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:06:
[...]

Ik weet niet of het inmiddels al gelukt is, maar ik kreeg gare foutmeldingen met de driver installatie. Ik heb een paar pagina's terug een kleine guide gepost van hoe ik het voor elkaar heb gekregen.

Bij mij werkt het iig prima.
Het werkt nog steeds niet bij mij maar ik gebruik hem nu gewoon als Massaopslag
En dit werkt goed zo, updaten doe ik toch niet, het gaat mij vooral om foto's en muziek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
  • Laatst online: 21:12
Heb sinds kort ook de S8000, en hij bevalt mij prima.

heb firmware versie:

<SW VER>
S8000XPII1
<CSC VER>
S800MOXAII1

is dit de laatste firmware die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
m4ni4k-4live schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:22:
Heb sinds kort ook de S8000, en hij bevalt mij prima.

heb firmware versie:

<SW VER>
S8000XPII1
<CSC VER>
S800MOXAII1

is dit de laatste firmware die er is.
Bij mij zie ik S8000XXIF5 en de update die er dan bij staat is het zelfde S8000XXIF5

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 19-12-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
Albert020 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:18:
[...]

Bij mij zie ik S8000XXIF5 en de update die er dan bij staat is het zelfde S8000XXIF5
Jij bent zeker belg.
S8000XXIF5 ondersteunt geen nederlands en is van juni.

die van mij is van septemper.

laatste die nederlands ondersteunt is S8000XPIJ7 2009 October.

[ Voor 36% gewijzigd door m4ni4k-4live op 27-12-2009 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:47

tozzke

aka tozzert

dan mag jij je huiswerk wat beter gaan doen m4ni4k-4live...
S8000XXIF5 stond op mijn S8000 toen ik hem kocht en was wel degelijk Nederlands, inmiddels ook S8000XPIJ7 erop gezet

In NPS gaf hij bij mij ook steeds aan dat ik hem moest updaten... welliswaar naar dezelfde versie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
tozzke schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:59:
dan mag jij je huiswerk wat beter gaan doen m4ni4k-4live...
S8000XXIF5 stond op mijn S8000 toen ik hem kocht en was wel degelijk Nederlands, inmiddels ook S8000XPIJ7 erop gezet

In NPS gaf hij bij mij ook steeds aan dat ik hem moest updaten... welliswaar naar dezelfde versie 8)7
Klopt, en m4ni4k-4live je bent volgens mij zelf een Belg :9

[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 20-12-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
Albert020 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:16:
[...]

Klopt, en m4ni4k-4live je bent volgens mij zelf een Belg !
How It Works.

Land Code.
XA = Austria, France, Germany, Italy, Netherlands, Switzerland, UK
XB = Denmark, Norway, Sweden
XC = Portugal, Spain
XD = Croatia, Czech, Hungary, Slovakia
XE = Bulgaria, Estonia, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Russia, Ukraine
XF = Bulgaria, Croatia, Romania
XP = Dutch, French, Italian, Spanish, Dutch, Polski, Portuguese, Turkish
XW = UK, Italy, Germany, France, Australia, Netherlands, Belgium, Switzerland
XX = Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom

Note: every firmware has English language.

Year/Month. Code.
A = 2001 - January
B = 2002 - February
C = 2003 - March
D = 2004 - April
E = 2005 - May
F = 2006 - June
G = 2007 - July
H = 2008 - August
I = 2009 - September
J = 2010 - October
K = 2011 - November
L = 2012 - December

Explain: B2700 version - B2700XEIA1 January 2009
XE = Bulgaria, Estonia, Kazakhstan, Lithuania, Russia, Ukraine, United Kingdom
I = 2009
A = January
1 = Version

Only '' P - S - U '' on this page.

als je dan bij XX kijkt zie ik geen nederlands 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
m4ni4k-4live schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:00:
[...]
Land Code.
XA = Austria, France, Germany, Italy, Netherlands, Switzerland, UK
XB = Denmark, Norway, Sweden
XC = Portugal, Spain
XD = Croatia, Czech, Hungary, Slovakia
XF = Bulgaria, Croatia, Romania
XP = Dutch, French, Italian, Spanish, Dutch, Polski, Portuguese, Turkish
XW = UK, Italy, Germany, France, Australia, Netherlands, Belgium, Switzerland
XX = Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom

als je dan bij XX kijkt zie ik geen nederlands 8)7
Dus toch Belgiës...
Heb deze Jet via Typhone.nl gekocht,
verkopen zei dan Belgiëse toestellen... :?

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 19-12-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
Albert020 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:48:
[...]

Dus toch Belgiës...
Heb deze Jet via Typhone.nl gekocht,
verkopen zei dan Belgiëse toestellen... :?
Is best mogelijk dat ze een partij uit het buitenland halen. doen wel meer winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
Moet zeggen dat wifi op de jet ideaal is.
Kun je gewoon thuis en bij hotspots internetten. (heb geen internet abbo bij telefoon genomen)

Ben nu bezig met We Travel als navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens het boekje heeft XX enkel belgish...
Maar aangezien dat boekje fout is zit er ook Nederlands in.

XX heeft dus nederlands!

XP heeft ook nederland!

XW heeft ook nederlands!

Groetjes de beheerder van samsung-firmware.tk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 14:13:
Volgens het boekje heeft XX enkel belgish...
Maar aangezien dat boekje fout is zit er ook Nederlands in.

XX heeft dus nederlands!

XP heeft ook nederland!

XW heeft ook nederlands!

Groetjes de beheerder van samsung-firmware.tk
Kan de Firmware S800MXEIK1 - NOV 2009 gewoon op mijn Jet zetten en is deze Nederlands ?
En Iemand deze nieuwe firmwire al geprobeerd? Ben benieuwd naar de ervaringen....

[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 20-12-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
Albert020 schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:34:
[...]

Kan de Firmware S800MXEIK1 - NOV 2009 gewoon op mijn Jet zetten en is deze Nederlands ?
En Iemand deze nieuwe firmwire al geprobeerd? Ben benieuwd naar de ervaringen....
I = 2009
K= November
1 = Version

dus nee heeft geen nederlands :(

[ Voor 4% gewijzigd door m4ni4k-4live op 20-12-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
m4ni4k-4live schreef op zondag 20 december 2009 @ 18:45:
[...]

I = 2009
K= November
1 = Version

dus nee heeft geen nederlands :(
Ok, dan moet ik S8000XPIJ7 - 2009 October hebben.

*** Edit ***

S8000XPIJ7 - 2009 October staat er nu op.
Heel gek het updaten van de firmware is goed gegaan,
maar als ik nu naar internet ga dan gaat hij rebooten !
Heb al even een hard reset gedaan maar helpt niks
Snap er niks van, alles werkt veder goed...

Ik wacht even misschien dat er nog iemand met een oplossing komt,
anders denk ik dat er toch een XX firmware op moet en dan
zet ik S8000XXIG3 of S8000XWIF6 er op, die zijn ook voor Belgiëse toestellen ;)

Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor S8000XPIJ7

*** Edit ***

Het werkt weer Pfffff
Heb er S8000XWIF6 2009 June op gezet :9

Heb niet voor S8000XXIG3 gekozen omdat er Poland achter de instal file en de map staat,
nu het gekke, XX is helemaal geen Poland software, daarom toch het zekere voor het onzekere.....

[ Voor 79% gewijzigd door Albert020 op 21-12-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S800MXEIK1 kan iid op de S8000.
Alleen heeft geen nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 18:48:
S800MXEIK1 kan iid op de S8000.
Alleen heeft geen nederlands.
Daar waren we achter:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk apparaatje, die S8000.
Gmail, WiFi, BT en GPS bijna alles werkt, echter Google maps krijg ik niet aan de praat.
Ik heb de laatste Javasoftware gedownload en geinstalleerd (versie 2.3.2)
Bij het laden van die Applet blijft hij 'hangen'.

Ben ik iets vergeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal!

Ik heb een tijd geleden heel dit topic doorgelezen en ik heb een paar vraagjes.

Is er hier niemand die het smsen bij de samsung jet echt waardeloos vind? Ik dus wel. Als ik hem horizontaal houd, zijn de knopjes te klein om te typen. En bij het "gewoon" smsen heb ik altijd T9 aanstaan, omdat ik dit gewend ben. Alleen als ik dan 368 intyp, omdat ik "met" wil hebben, krijg ik gewoon "M.et", en ik heb dit echt nooit ingevoerd. Heeeel irritant.

En zijn er ook apps voor twitter? En voor hyves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:03:
Hoi allemaal!

Is er hier niemand die het smsen bij de samsung jet echt waardeloos vind? Ik dus wel. Als ik hem horizontaal houd, zijn de knopjes te klein om te typen. En bij het "gewoon" smsen heb ik altijd T9 aanstaan, omdat ik dit gewend ben. Alleen als ik dan 368 intyp, omdat ik "met" wil hebben, krijg ik gewoon "M.et", en ik heb dit echt nooit ingevoerd. Heeeel irritant.

Mischien moet je een firmware update doen.

Ik heb totaal geen last met sms.
horizontaal typen is inderdaad klote.

apps voor twitter en voor hyves weet ik niet, heb hem ook net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
m4ni4k-4live schreef op woensdag 23 december 2009 @ 12:54:
[...]

Mischien moet je een firmware update doen.
Pas wel op met Firmware updates
Had ook een update uitgevoerd naar S8000XPIJ7 2009 October
Met deze is mijn ervaring gewoon weg slecht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4ni4k-4live
Albert020 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 14:51:
[...]

Pas wel op met Firmware updates
Had ook een update uitgevoerd naar S8000XPIJ7 2009 October
Met deze is mijn ervaring gewoon weg slecht !
Ik heb er nu wel de S8000XPIJ7 2009 October op en ik heb geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heeft iemand voor mij een download link voor deze firmware: S8000XXIF5
Denk toch dat deze momenteel de stabielste is voor mijn toestel....

Waarom ik dit denk is omdat ik nu S8000XWIF6 heb en merkte met smsen
dat als ik een woord toevoeg in het woordenboek hij weer spontaan over zijn nek gaat
en opnieuw gaat opstarten Pfffffff....... :(

[ Voor 45% gewijzigd door Albert020 op 23-12-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiando
Albert020 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:36:
Heeft iemand voor mij een download link voor deze firmware: S8000XXIF5
Denk toch dat deze momenteel de stabielste is voor mijn toestel....

Waarom ik dit denk is omdat ik nu S8000XWIF6 heb en merkte met smsen
dat als ik een woord toevoeg in het woordenboek hij weer spontaan over zijn nek gaat
en opnieuw gaat opstarten Pfffffff....... :(
Ik weet niet wat er met jou telefoon aan de hand is maar voor zover ik weet zou het niet aan de firmware moeten liggen. Ik weet ook niet waar je je firmware vandaan haalt, maar op http://www.samsung-firmware.tk kan je de meeste firmware's vinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 22:03:
Hoi allemaal!

Ik vraag me af op je T9 woordenboek wel op NL staat. Is onder in beeld te zien en te veranderen. Als je nederlandse woordenboek aanstaat, probeer dan eens het woord "met" toe te voegen. Of heb je dit probleem met meerdere woorden.

Ik wil je ook adviseren om gewoon dat virtuele toetsenbordje te gebruiken, T9 kan je dan het beste uitzetten. Ik heb zelf grote duimen maar met een beetje oefenen gaat het typen nu heel makkelijk.

Ohja, er is een widget voor hyves, maar die brengt je alleen maar naar een versimpelde hyves pagina op internet.
Twitter widget is er ook, daar moet je inloggen in de widget zelf. Wat er dan gebeurt weet ik niet, want ik ben niet van plan een twitter account aan te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Tiando op 23-12-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Tiando schreef op woensdag 23 december 2009 @ 21:45:
[...]

Ik weet niet wat er met jou telefoon aan de hand is maar voor zover ik weet zou het niet aan de firmware moeten liggen. Ik weet ook niet waar je je firmware vandaan haalt, maar op http://www.samsung-firmware.tk kan je de meeste firmware's vinden..
Ik haal ze hier vandaan: De bekende firmware site

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 27-12-2009 11:33 ]

• Tiando
Dan is er iets mis met je telefoon, want ik zie niemand met de zelfde problemen als jij na een firmware update.
Je kan hem onder garantie terug brengen (maar dan ben je hem waarschijnlijk 3 weken kwijt en ze kunnen gaan zeuren over de firmware die je erop hebt gezet)
Of je kan idd de meest stabiele firmware gaan zoeken voor jou telefoon (wat denk ik het makkelijkste is).
Het lijkt dat elke firmware het probleem van jou telefoon verplaatst, van uitvallen tijdens het internetten naar uitvallen tijdens een woord toevoegen.

Ik kan S8000XXIF5 niet vinden, die had ik ook op me telefoon toen ik hem kocht. Je zou S8000XXIF1 kunnen proberen, die zal zo goed als het zelfde zijn. Hij is natuurlijk te downloaden van de wel bekende website ;)

• Albert020
Tiando schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:24:
Dan is er iets mis met je telefoon, want ik zie niemand met de zelfde problemen als jij na een firmware update.
Je kan hem onder garantie terug brengen (maar dan ben je hem waarschijnlijk 3 weken kwijt en ze kunnen gaan zeuren over de firmware die je erop hebt gezet)
Of je kan idd de meest stabiele firmware gaan zoeken voor jou telefoon (wat denk ik het makkelijkste is).
Het lijkt dat elke firmware het probleem van jou telefoon verplaatst, van uitvallen tijdens het internetten naar uitvallen tijdens een woord toevoegen.

Ik kan S8000XXIF5 niet vinden, die had ik ook op me telefoon toen ik hem kocht. Je zou S8000XXIF1 kunnen proberen, die zal zo goed als het zelfde zijn. Hij is natuurlijk te downloaden van de wel bekende website ;)
Ik hou het wel even bij S8000XWIF6 2009 June, ga er niet weer een oudere firmware op zetten
En ik wacht wel even dat er weer een nieuwe uitkomt en test ik die gewoon, en werkt die ook niet lekker,
zet ik gewoon de ouwe weer terug makkelijk zat :--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Sinds kort ben ik ook in het bezit van de Samsung Jet, maar ik heb problemen om verbinding te krijgen met het wifi accespoint hier in huis.

Ik kan hem gewoon waarnemen en naartoe verbinden, maar iedere keer krijg ik 'verificatie mislukt'. Het wachtwoord is zeker weten correct en ook staat de telefoon ingesteld op wpa 2, welke juist is.

Andere telefoons / laptops hebben geen enkel probleem om verbinding te krijgen hier in huis. Heeft iemand hier eerder mee te maken gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu twee dagen de Jét in huis en heb inmiddels alle 40 pagina's hier doorgespit en op een heleboel vragen al antwoorden gevonden (waarvoor dank GoT-ers)! WiFi draait probleemloos, e-mail werkt naar behoren en ook pairen met Parrot carkit gaat prima (een update van je Parrot helpt daarbij ook!)

De mijne is van Hi en helaas gesimlocked. De volgende SW-versie draait:

<SW VER>
S800MCEIK1
<CSC VER>
S800MKPNIK1

Ik kan deze softwareversie niet herleiden volgens het Samsung codelijstje maar zoals hij er uitziet + de indeling lijkt deze erg veel op de XPIJ7 variant. Ik neem dus aan dat deze recent is en voor KPN/Hi geschreven is...

Ik begrijp inmiddels dat er verschillende manieren zijn om je Jét vrij te kunnen updaten naar elke firmware maar wat ik toch werkelijk vreemd vind is dat ik geen backup lijk te kunnen maken via NPS omdat ik een gesimlockte versie heb! Kan iemand mij bevestigen dat dit de enige reden is waarom ik met de nieuwste versie NPS (via Darkforrest) de backup-functie niet kan aanklikken omdat ik "geen onderteunend toestel" heb?

*EDIT*

Ik heb toch ook een batterijprobleem :( , in maximaal 11 uur tijd de batterij van 4 strepen naar compleet leeg met enkel en alleen Bluetooth aan (geen WiFi, of auto-GPS). Afgelopen dagen ervoor niet constant de Bluetooth aangehad en toen geen extreme dingen meegemaakt dus het lijkt niet aan de batterij zelf te liggen.
Ben ik toch benieuwd hoe dat opgelost kan worden...

Kunnen ze bij een Samsung servicepoint ook een update geven op een gesimlocked toestel? Iemand daar ervaring mee??

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb sinds kort ook een S8000, maar voorlopig ben ik er nog niet echt heel blij mee.

- iconen die blijven staan na afsluiten van programma's die je pas verwijderd door uit/aanzetten.
- accu toch vrij snel leeg, al staan alle applicaties verder uit.

Wat ik echter het meest vervelende vind, en nog geen antwoord op heb kunnen vinden:

Als ik contact personen een aparte bel/berichten toon wil geven krijg ik het volgende:

Als ik +31 ervoor zet dan krijg ik als die persoon belt alleen het nummer te zien en de standaard ingestelde beltoon, en geeft hij wel de aangepaste berichten toon plus de naam.

als ik echter het nummer zonder de landcode in mijn contactpersonen lijst heb staan dan gebeurd juist het omgekeerde, dus wel de naam en aangepaste beltoon, en bij een sms bericht alleen het nummer en de standaard ingestelde berichten toon.

weet iemand hier raad op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Laatst online: 12-09 18:40
ik kijg volgende week mijn samsung jet bezorgd, en ik vroeg me af of je hier ook uitzending gemist op kan kijken zoals op je computer?? google word ik niet veel wijzer van namelijk.

alvast bedankt

Edit: wat ik ook wel zou willen weten is een programma om dvd`s mee om te zetten naar divx, zodat ik kan kijken op mijn jet

[ Voor 24% gewijzigd door pimjai op 27-12-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 15:03
pimjai schreef op zondag 27 december 2009 @ 20:15:
ik kijg volgende week mijn samsung jet bezorgd, en ik vroeg me af of je hier ook uitzending gemist op kan kijken zoals op je computer?? google word ik niet veel wijzer van namelijk.

alvast bedankt

Edit: wat ik ook wel zou willen weten is een programma om dvd`s mee om te zetten naar divx, zodat ik kan kijken op mijn jet
Ik heb wel eens uitzendinggemist gekeken, via WIFI het beeld happerd een beetje en is niet optimaal maar het gaat wel. Voor films kun je SUPER© gebruiken, of als het al .avi is, gewoon proberen erop te zetten. De eerste weet ik zeker dat het lukt (want, je kunt alles instellen), de tweede manier ben ik gewoon echter gekomen omdat ik geen zin had om iets om te zetten (dat kan toeval zijn, dat de film al helemaal goed was om afgespeeld te worden door de jet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
heb je mschien een link naar die video vonverter?? via google vind ik het niet zo makkelijk met die naam, en de versie die ik vind instaleert hij niet. (win7 32bit)
heb wel een andere converter gevonden, maar die maakt van een DVD (met van die .IFO en .VOB bestanden) allemaal kleine mp 4 bestanden, in plaats van 1 grote

[ Voor 32% gewijzigd door pimjai op 27-12-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2009 @ 19:40:
Hoi, ik heb sinds kort ook een S8000, maar voorlopig ben ik er nog niet echt heel blij mee.

Wat ik echter het meest vervelende vind, en nog geen antwoord op heb kunnen vinden:

Als ik contact personen een aparte bel/berichten toon wil geven krijg ik het volgende:

Als ik +31 ervoor zet dan krijg ik als die persoon belt alleen het nummer te zien en de standaard ingestelde beltoon, en geeft hij wel de aangepaste berichten toon plus de naam.

als ik echter het nummer zonder de landcode in mijn contactpersonen lijst heb staan dan gebeurd juist het omgekeerde, dus wel de naam en aangepaste beltoon, en bij een sms bericht alleen het nummer en de standaard ingestelde berichten toon.

weet iemand hier raad op?
Het enige wat je kan proberen is de apart gekozen beltoon verwijderen en pas toevoegen als je een contact aangepast hebt naar +31 (is toch de beste keuze) dus eerst opslaan en daarna een andere beltoon toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben het steeds over firmware, is dat officiële Samsung firmware of niet?

Op Youtube kwam ik dit filmpje tegen:

http://www.youtube.com/watch?v=eLW9YsAqlbU

Ik snap het niet, lijkt wel of dat hele Route 66 gedoe er al op staat maar dat je hem op deze manier gratis 'unlockt' ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:47:
Jullie hebben het steeds over firmware, is dat officiële Samsung firmware of niet?
Ja en nee.
Ja, het is officiële Samsung firmware.
Nee, de manier waarop je het zelf kan updaten is niet officieel.
Op Youtube kwam ik dit filmpje tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=eLW9YsAqlbU
Ik snap het niet, lijkt wel of dat hele Route 66 gedoe er al op staat maar dat je hem op deze manier gratis 'unlockt' ofzo?
Gaat om het toestel S8003, lijkt me alleen 'een trucje' om route 66/gps te kunnen gebruiken op dat toestel.
Programma route 66 zelf wordt er niet mee 'geunlockt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:47

tozzke

aka tozzert

Ik ben een beetje op zoek geweest naar navigatiesoftware voor de S8000 en nu kwam ik een artikel (reeds van augustus) tegen over Citus Rousen Navigator.

Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/GoT/Samsung_S8000_Jet/samsung-jet-s8000-0-Citus-Rousen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/GoT/Samsung_S8000_Jet/samsung-jet-s8000-1-Citus-Rousen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tozzke.wordt.nl/GoT/Samsung_S8000_Jet/samsung-jet-s8000-2-Citus-Rousen.jpg

ziet er op zich prima uit, ware het niet dat ik er verder eigenlijk niets over kan vinden (laat staan het softwarepakketje zelf).
Heeft iemand misschien wat meer informatie hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:16:
[...]

Ja en nee.
Ja, het is officiële Samsung firmware.
Nee, de manier waarop je het zelf kan updaten is niet officieel.

[...]

Gaat om het toestel S8003, lijkt me alleen 'een trucje' om route 66/gps te kunnen gebruiken op dat toestel.
Programma route 66 zelf wordt er niet mee 'geunlockt'.
Hoe weet ik dan welke firmware de nieuwste is? Beetje onoverzichtelijk. :P Of zijn die firmwares die op darkforestgroup staan allemaal de nieuwste maar dan verschillende talen?

Is er ook een site te vinden met changelogs/verbeteringen van de firmware?

edit even omdat ik verkeerde quote te pakken had :+

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
ik heb de samsung jet met een internet bundel, maar heb nu wel een vraagje:

ik ga binnenkort een paar dagen naar duitsland, en nu heb ik al door hoe ik instel dat mijn e-mail, browser, en andere prgrammas zoals google maps verbinding maken met wifi, in plaats van 3G. maar nu vroeg ik me af of dat met widgets zoals buienradar ook kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan idd.

als je in je Widget balk kijkt en vervolgens op zoek gaat naar het icoontje dat bovenin staat zoals op dit plaatje is te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/Samsung-Jet-Widget-Display.jpg

Dan kan je de widget instellingen instellen. Verander Phone in de combobox in Downloaded.
Nu zie je onderin "Settings", onder dat menu kan je bij Widget profiles het desgewenste profiel kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

tozzke schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:54:
Ik ben een beetje op zoek geweest naar navigatiesoftware voor de S8000 en nu kwam ik een artikel (reeds van augustus) tegen over Citus Rousen Navigator.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ziet er op zich prima uit, ware het niet dat ik er verder eigenlijk niets over kan vinden (laat staan het softwarepakketje zelf).
Heeft iemand misschien wat meer informatie hierover?
Ik heb er toen dat artikel net was geschreven ook al naar gezocht, maar op de site van citus ook niet zo veel wijzer geworden. Toen uiteindelijk maar aangenomen dat het een heel optimistisch bericht was :P of dat ik het gewoon niet kon vinden. Misschien komt er binnenkort nog meer info over naar buiten, maarja dat dacht ik toen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste nieuwe versie van NPS 1.4.0IK1 is hier te vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:49:
[...]

Het enige wat je kan proberen is de apart gekozen beltoon verwijderen en pas toevoegen als je een contact aangepast hebt naar +31 (is toch de beste keuze) dus eerst opslaan en daarna een andere beltoon toevoegen.
Dat had ik ook al geprobeerd, maar het blijft hetzelfde probleem.
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.