Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 12:46
Mensen,

ik lees net op GSM arena dat er nieuwe firmware S8000XEII2 beschikbaar is voor de Samsung Jet.

Heeft iemand dit al geprobeerd? Er staat ook een link naar de Dark Forest forum.

http://www.gsmarena.com/m...w_available-news-1274.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockforce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 22:15
rockforce schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:27:
ik heb sind het begin al een probleem.

als ik bijvoorbeeld een foto heb gemaakt terug gaat naar het start scherm zeg maar en dan op de lock knop rechts bovenaan druk. dan start de Jet opnieuw op. En dit gebeurt ook met meerdere acties. niet alleen met foto's maken. ook foto's kijken. internetten enz.

heeft iemand hier eerder last van gehad?
enige tijd terug dit gepost maar nog geen reactie kunnen lezen. het heeft te maken met de lock knop. soms als ik die knop indruk start hij de foon opnieuw op. (S8000 scherm en dat groen blauwe samsung scherm).

weet iemand waar dit aan kan liggen?

Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Die was al een tijdje beschikbaar ja klopt!
Via legale manier niet, maar dat zou hij waarschijnlijk de komende tijd ook nog niet komen
en NPS werkt toch nooit.
Ik zou zeggen probeer het zelf is? er zullen vast wel meerdere deze er al op hebben staan.
Ik zelf ga het morgen doen. ik was nog aan het wachten op de nederlandse versie maar het duurt me telang.
Succes!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Leoon. schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:01:
Die was al een tijdje beschikbaar ja klopt!
Via legale manier niet, maar dat zou hij waarschijnlijk de komende tijd ook nog niet komen
en NPS werkt toch nooit.
Ik zou zeggen probeer het zelf is? er zullen vast wel meerdere deze er al op hebben staan.
Ik zelf ga het morgen doen. ik was nog aan het wachten op de nederlandse versie maar het duurt me telang.
Succes!
De S8000XWIF6 is NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinocan1980 schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:32:
Mensen,

ik lees net op GSM arena dat er nieuwe firmware S8000XEII2 beschikbaar is voor de Samsung Jet.

Heeft iemand dit al geprobeerd? Er staat ook een link naar de Dark Forest forum.

http://www.gsmarena.com/m...w_available-news-1274.php
Ik heb hem er al een paar dagen opstaan en hij werkt prima. Het flashen ging prima en is echt niet moeilijk. Wel precies doen wat er in de beginners guide staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:09
De nieuwe versie is nu ook in het Nederlands verkrijgbaar via de bekende websites ;)
Ben hem nu aan het downloaden en ga hem zo flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Heb je het over de S8000XPIJ7 mats?

Ik denk 99% zeker dat je die bedoeld ja. Ik ga mijn jet morgen even flashen naar die firmware (:

[ Voor 60% gewijzigd door Oekol op 23-11-2009 22:32 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:09
Leoon. schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:28:
Heb je het over de S8000XPIJ7 mats?

Ik denk 99% zeker dat je die bedoeld ja. Ik ga mijn jet morgen even flashen naar die firmware (:
Die bedoel ik ja :)

Flashen lukt hier helaas niet omdat de drivers niet werken op Windows 7 en ik heb nu thuis overal Windows 7 op draaien...

[ Voor 18% gewijzigd door mats op 23-11-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tearitup
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06-2024
catt4u schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:04:
Aan iedereen hier die een simlockvrij toestel heeft en zo loopt te zeuren dat er nog steeds geen update door Samsung is vrijgegeven voor de Jet:

Er bestaat zo iets als Google.
En als je dan zo graag wilt updaten naar bijvoorbeeld S8000XWIF6 dan moet je gewoon ff zoeken :+
De Jet is in korte tijd de meest verkochte telefoon van Samsung en dus niet alleen in NL.
Daarom komen updates soms eerst in andere landen uit (en helemaal niet in NL)

Er mag hier niet naar gelinkt worden maar als je echt wil updaten kan het.
Hoe je het moet doen en waar je de update kan downloaden is allemaal te vinden ;)

Gewoon een beetje eigen initiatief en niet lopen zeuren dan heb je steeds de laatste nieuwe firmware.

Ik heb zelf een i8910HD en daar draait ook niet-officiele NL Samsung firmware op!
Wat een nonsense. Het is geen gezeur maar volkomen terechte kritiek. Ik koop een telefoon en verwacht daarvan dat het ding gewoon doet wat het belooft, zonder problemen. Die problemen zijn er helaas wel. Kan gebeuren, maar zorg dan als fabrikant dat deze opgelost worden. Het hele punt is nu juist dat Samsung weigert fatsoenlijke ondersteuning te bieden. Dat je dan door zelf wat aan te passen, met het risico dat het mis gaat, e.e.a. kunt verhelpen doet daar niks aan af.

[ Voor 4% gewijzigd door tearitup op 24-11-2009 14:17 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

als ik via NPS een nieuwe firmware op mijn Jet wil zetten, krijg ik steeds deze foutmelding als ie gaat zoeken naar updates:

"dit apparaat wordt niet ondersteund. het geselecteerde apparaat ondersteunt deze softwareupgrade niet"

Kan iemand mij hier aub mee helpen?!

waar ligt dit aan?!
heb de allernieuwste versie van NPS, en mijn telefoon staat op PC studio.
(huidige versie is S8000CEIG1, en ik wil graag upraden naar de nieuwste: S8000XWIF6 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:19:
Hey allemaal,

als ik via NPS een nieuwe firmware op mijn Jet wil zetten, krijg ik steeds deze foutmelding als ie gaat zoeken naar updates:

"dit apparaat wordt niet ondersteund. het geselecteerde apparaat ondersteunt deze softwareupgrade niet"

Kan iemand mij hier aub mee helpen?!

waar ligt dit aan?!
heb de allernieuwste versie van NPS, en mijn telefoon staat op PC studio.
(huidige versie is S8000CEIG1, en ik wil graag upraden naar de nieuwste: S8000XWIF6 )
Als je nou eens terugleest in het forum (op elke pagina staat erwel wat over) lees je dat je de CE firmwareversie niet met NPS kuntt upgraden.Dit zijn versies van een bepaalde provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:13
edit: wat musicer zegt ^

Zijn er al mensen die hun ervaringen met de S8000XPIJ7 firmware kunnen delen?

[ Voor 38% gewijzigd door Tjelle op 24-11-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

ik heb net mijn Jét geupdate naar S8000XPIJ7 en nu druk bezig hem te configureren.
Ik kan er dus nog vrij weinig zinnigs over kwijt ;)
I'll keep you posted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Tjelle schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:51:
[...]

edit: wat musicer zegt ^

Zijn er al mensen die hun ervaringen met de S8000XPIJ7 firmware kunnen delen?
Nog niet mijn mobiel ligt aan de oplader als hij opgeladen is ga ik hem flashen
waarschijnlijk is hij rond 7 uur opgeladen.
Post hier zo snel mogelijk mijn bevindingen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

tozzke schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:56:
ik heb net mijn Jét geupdate naar S8000XPIJ7 en nu druk bezig hem te configureren.
I'll keep you posted
Wat zit je precies te configureren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Leoon. schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:56:
[...]

Nog niet mijn mobiel ligt aan de oplader als hij opgeladen is ga ik hem flashen
waarschijnlijk is hij rond 7 uur opgeladen.
Post hier zo snel mogelijk mijn bevindingen !
tozzke schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:56:
I'll keep you posted
Zou iemand met de nieuwste firmware even een paar afbeeldingen of misschien een filmpje van de nieuwe functies, verbeteringen kunnen plaatsen. Ik denk dat dat wel handig zou zijn. Aangezien er ook nog geregeld veel vragen over worden gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

Leoon. schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:05:
[...]

Wat zit je precies te configureren dan?
email-accounts, homescreens met widgets, internetinstellingen enz
musicer schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:05:
[...]

[...]

Zou iemand met de nieuwste firmware even een paar afbeeldingen of misschien een filmpje van de nieuwe functies, verbeteringen kunnen plaatsen. Ik denk dat dat wel handig zou zijn. Aangezien er ook nog geregeld veel vragen over worden gesteld.
het eerste wat me opvalt en me wel bevalt is de mogelijkheid tot het zelf indelen van het menu, vooralsnog verder weinig in het oog springende wijzigingen (ik weet niet of vorige versies dit al hadden?) op wat andere vertalingen/teksten na (of het moet zijn dat die erbij gekomen zijn)

[ Voor 59% gewijzigd door tozzke op 24-11-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

tozzke schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:43:
[...]

email-accounts, homescreens met widgets, internetinstellingen enz

[...]

het eerste wat me opvalt en me wel bevalt is de mogelijkheid tot het zelf indelen van het menu, vooralsnog verder weinig in het oog springende wijzigingen (ik weet niet of vorige versies dit al hadden?) op wat andere vertalingen/teksten na (of het moet zijn dat die erbij gekomen zijn)
Heb je nog last van white screens in de browser.. als je dat had tenminste? en ik had gehoord dat de mp3-speler iets nieuws had... iets daar over te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

indelen van menu zat ookal in II2.
en over dat configureren, maar natuurlijk. klote werk is dat trouwens.'
Evenals het verticale menu wat ook in II2 zat, zit ook in deze nieuwe firmware!

[ Voor 9% gewijzigd door Oekol op 24-11-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Is de S8000XPIJ7 versie ook Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

@musicer: Whitescreens? in de browser heb ik nog nooit last van gehad.
Over die nieuwe functie in de mp3speler kan ik eigenlijk niets over zeggen, ik weet niet wat er anders zou moeten zijn (ik had voorheen S8000XXIF5)
De rasterweergave in de mediabrowser is ook wel prettig trouwens.
Tevens lijkt het bladeren door de foto's ook wel vlotter te gaan

@ Leoon.: verticale menu??

@ Chris.nl: S8000XPIJ7 zit NL in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dank voor de snelle reply. 'k Ga um ook flashen.

- edit - Ging vlekkeloos

[ Voor 30% gewijzigd door Chris.nl op 24-11-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik bedoel natuurlijk horizontale menu, excuses.

:edit

Ik heb een probleem jongens, ik was via het stappenplan voor flashen van samsung-firmware aan het flashen staat er eerst dat je naar download modus moet en daar zit ik nu in.
Maar daarna staat er dat je een hard reset moet doen. Maar daar kan ik nu niet komen.
Hoe sluit ik de download mode af?

[ Voor 76% gewijzigd door Oekol op 24-11-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

dit ging fout

Nu kan ik net zogoed dit bericht verder schrijven.
Hij kan de poort niet vinden, dus toen heb ik via uitvoeren msconfig tab opstarten alles uitgezet en een reboot gedaan
Nu krijg ik helemaal geen reactie meer bij search port. Wat kan ik nu doen?

[ Voor 180% gewijzigd door Oekol op 24-11-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

heb je wel connectie tussen New PC Studio en de Jet?
je moet namelijk NPS geïnstalleerd hebben (iig de drivers) wil hij überhaupt verbinding kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

tozzke schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 21:37:
heb je wel connectie tussen New PC Studio en de Jet?
je moet namelijk NPS geïnstalleerd hebben (iig de drivers) wil hij überhaupt verbinding kunnen maken
Ja dat had ik, ik heb het al opgelost, nog een reboot en niet via mass storage. stond wel in de tutorial maargoed.

ENKELE NIEUWE DINGEN. (wat niet in mijn oude firmware zat, of het voor jullie nieuw is weet ik niet ik had CEIG2)

-Onder instellingen is een nieuwe kopje: aanraakpaneel daar kun je bij kiezen automatisch vergrendelen en of je achtergrondverlichting aan wilt heben met vergrendeltoets of een willekeurige toets
-Je hebt een 10 tal aan nieuwe widgets die er standaard opstaan, waarvan 3 duits zijn.
De nieuwe widgets zijn: Bild, Yahoo search, Friendster, Verbonden met thuisnetwerk, Spiegel online, Wetter, Chef, Yahoo finance, CNN news, VZ Link, Facebook &Twitter
-Kalibratie is nu anders de punten zitten in de uiterste hoeken van het scherm en niet meer centraal in het midden.
-Ik vind het touchscreen beter reageren t.o.v. mijn oude firmware en dat kan ik best duidelijk merken! Maar misschien is dat ook persoonlijk.
-Door bestanden scrollen gaat allemaal net iets soepeler
- rechts boven het menu de knop waarbij je icoontjes kan verplaatsen, en als je je mobiel dan horizontaal houdt kun je de drie pagina's naast elkaar zien en dus van pagina naar pagina verplaatsen.
- De mp3 speler is veranderd is nu een groot plaatje van bijv. een album als als je harder of zachter doet staat het aan de rechterkant. klik op het plaatje en de equalizer en dergelijke komen terug.

Dit was het voor zo even. Dit zijn dingen wat mij is opgevallen en wat bij mij anders was t.o.v. mijn oude firmware. Misschien hadden sommige van jullie deze dingen dus al wel!
Schijnt dat hij niet veel verschilt van II2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bovenstaande omschrijving van veranderingen klopt wel zo'n beetje.
Heb zelf vooral geflashed voor veranderingen in MP3 speler :) rest van de verbeteringen zijn ook mooi meegenomen. Ben niet van plan elke update te gaan doen, opnieuw instellen is veel werk :+

- edit - Wat me ook opviel:
Emails worden nu in html weergegeven :D

[ Voor 12% gewijzigd door Chris.nl op 25-11-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Voor de mensen die net als ik misschien van plan zijn om de jet te flashen: http://www.youtube.com/watch?v=WM7fmt3FKZY
Een goede video om je een indicatie te geven van de veranderingen.

Edit: Zag net dit: http://www.blog.moby1.co....ware-update-released.html staan. Weet iemand of dit ook in NL uit is en waar je deze dan kunt krijgen?

[ Voor 34% gewijzigd door musicer op 25-11-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb een sim-only en mijn huidige telefoon is drastisch aan vervanging toe. Ben dus gaan kijken op internet voor een nieuwe telefoon en zo kwam ik de Samsung Jét tegen.
Maar wat me opvalt is dat sommige bedrijven de telefoon voor 250euro aanbieden, terwijl andere 100 (en zelfs 200!) euro er boven opgooien..
Weet iemand waardoor die verschillen zo groot zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:50:
Hey,

Ik heb een sim-only en mijn huidige telefoon is drastisch aan vervanging toe. Ben dus gaan kijken op internet voor een nieuwe telefoon en zo kwam ik de Samsung Jét tegen.
Maar wat me opvalt is dat sommige bedrijven de telefoon voor 250euro aanbieden, terwijl andere 100 (en zelfs 200!) euro er boven opgooien..
Weet iemand waardoor die verschillen zo groot zijn?!
Groot inkopen en de telefoons uit verschillende landen halen.
Edit: zelf had ik een Italiaanse telefoon ;)

[ Voor 4% gewijzigd door musicer op 25-11-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op woensdag 25 november 2009 @ 13:55:
[...]

Groot inkopen en de telefoon uit verschillende landen halen.
Okee... thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelezen dat S8000XPIJ7 beschikbaar is!, zo ja waar? :P ennu., is dit ook de nieuwste voor NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foggy79
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 15:51
S8000XPIJ7 is idd ook in het Nederlands (nieuwste).

Boven de al eerder vernoemde veranderingen, heb ik ook gezien dat er nu plek is voor 500 agenda items ipv 200.

[ Voor 3% gewijzigd door Foggy79 op 25-11-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S8000XPIJ7

Hij is getest door veel bezoekers...

Ik kan julie melden dat iedereen zeer positief is.
Reactie van het beedscherm is sneller en de batterij duur gaat weer een stukje langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Musicer bedoel je dat met die link, dat er nu nederlands in zit bij die II2 firmware?

Nee dat is het ook niet, heb het even gecheckt.
XE zijn de slavische landen, maar die firmware was toch al beschikbaar voor de XPIJ7?

[ Voor 104% gewijzigd door Oekol op 25-11-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt.

• Tiando
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 13:09
de XEII2 versie is al een aantal weken uit, de XPIJ7 net een aantal dagen.
daarom hebben veel mensen XEII2 op hun telefoon staan. Ik heb nog geen verschillen gelezen tussen de II2 en de IJ7, dus ik ga ervan uit dat het alleen andere talen zijn.

• Foggy79
XPIJ7 heeft geen Easy Java, XEII2 dan weer wel.

Verwijderd

Gisteren heb ik de nieuwe S8000XPIJ7 firmware er met succes opgezet. Als jullie vragen hebben over deze firmware hoor ik het wel., kan ook zorgen voor foto’s op verzoek :)

• Aurora
  • Laatst online: 09-09 19:49
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 14:10:
Gisteren heb ik de nieuwe S8000XPIJ7 firmware er met succes opgezet. Als jullie vragen hebben over deze firmware hoor ik het wel., kan ook zorgen voor foto’s op verzoek :)
Ik las terug dat het flashen niet lukt in Windows 7, door de drivers oid?
Klopt dat?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Aurora1110 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:04:
[...]

Klopt dat?
Klopt XP wil, maar vista wil ook maar wat moeilijiker, en windows 7 is helemaal drama. ivm drivers ja!

Verwijderd

Aurora1110 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:04:
[...]

Klopt dat?
ik heb dat ook gelezen, voor de zekerheid had ik het daarom op een windows xp systeem gedaan die ik gelukkig nog had staan:P.. het komt doordat je Samsung PC Studio niet goed kan installeren op Windows7., en het programma wat je nodig hebt voor het flashen verijst dat je mobiel correct geinstalleerd en gebruikt kan worden door je OS. Je kan het natuurlijk altijd proberen op Windows 7, maar ik nam dat risco liever niet :$

• Aurora
Ik laatst een update geïnstalleerd van NPS. De installatie daarvan ging gewoon vlekkeloos op Windows 7 (x86).
Geen waarschuwingen of foutmeldingen te zien.

Nog voor de mensen die de kwaliteit van Youtube-filmpjes willen (proberen) op te krikken:
Dit kwam ik tegen op een forum op darkforestgroup.com:

On the youtube page -> help -> optimize page

I've messed around with it and found that you can watch "HQ" quality videos on it after these steps

Test1 = yes
Test2 = yes
Test3 = no
Test4/5 = "click here"
Test6 = yes
Test7 = yes

Then when you click on a video title (of course after logging in), you have option to select HQ | Normal.

With HQ, the quality is much much better than what i was used to seeing before.

Gebruik wel de Engelse mobiele Youtube versie
Bij mij lukt het bij enkele filmpjes. Niet bij alle dus.

Verwijderd

ik heb nu Samsung PC Studio geinstalleerd op Windows 7 32bit. Met compatibiliteit van Windows XP SP3 zonder één foutmelding en de phone werkt zonder problemen! :)

• musicer

musicer

Wat zit er méér in IJ7 dan in II2? want als daar opzich weinig of geen verschil is kan ik toch beter II2 nemen, aangezien daar easyjava op zit.

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik zou als nederlands geen pré is, voor II2 gaan.
Want de easy java is toch wel handig!
en wat ik zelf weet, en wat ik op forum heb gelezen is er weinig tot niets veranderd.
Eigenlijk kan ik niet eens 1 punt noemen wat anders is ten opzichte van II2.

VRAAGJE: sinds ik heb geflashed naar XPIJ7 kan ik als ik verbind met mijn computer niet meer op massaopslag klikken. ik krijg mijn mobiel met geen mogelijkheid op massaopslag.
Ik heb wat gegoogled en kwam ergens uit dat een samsung d900 dat ook wel is deed, en die zette de mobiel dan op de stand: modem
het zou nu ook kunnen maar ik kan nergens uit kiezen ik denk dat hij gewoon met pc studio verbind.
Maar hoe kan ik in godsnaam naar massaopslag? want video's erop zetten gaat tergend langzaam.

• tozzke
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

instellingen - telefoon - PC-verbindingen ;)

ik zat er in het begin ook mee tot ik dus wat ging zoeken :)

• musicer

musicer

Leoon. schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:16:
Ik zou als nederlands geen pré is, voor II2 gaan.
Want de easy java is toch wel handig!
en wat ik zelf weet, en wat ik op forum heb gelezen is er weinig tot niets veranderd.
Eigenlijk kan ik niet eens 1 punt noemen wat anders is ten opzichte van II2.

VRAAGJE: sinds ik heb geflashed naar XPIJ7 kan ik als ik verbind met mijn computer niet meer op massaopslag klikken. ik krijg mijn mobiel met geen mogelijkheid op massaopslag.
Ik heb wat gegoogled en kwam ergens uit dat een samsung d900 dat ook wel is deed, en die zette de mobiel dan op de stand: modem
het zou nu ook kunnen maar ik kan nergens uit kiezen ik denk dat hij gewoon met pc studio verbind.
Maar hoe kan ik in godsnaam naar massaopslag? want video's erop zetten gaat tergend langzaam.
kun je niet gewoon in het menu - instellingen - Telefoon - Pc verbindingen "Vragen bij verbinden" aan zetten?
Ik zie dat tozzke me net voor was ;)

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

tozzke schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:33:
instellingen - telefoon - PC-verbindingen ;)

ik zat er in het begin ook mee tot ik dus wat ging zoeken :)
Held!! het is soms zo makkelijk :(

@ musicer, ja dat kon ik dus gewoon! Maar die optie was bij mij niet bekend. ik kreeg altijd op mijn 'bureaublad' de keuze !

[ Voor 19% gewijzigd door Oekol op 26-11-2009 21:55 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Wat is er zo speciaal aan de easy java, t.o.v. 'normale' java?

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Chris.nl schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:06:
Wat is er zo speciaal aan de easy java, t.o.v. 'normale' java?
'normale' java moet je het .jar bestand uploaden op een site die er een .jad van maakt (kan je ook zelf op je computer doen) dan het .jad bestand downloaden en dan installeert hij het.

easy java daarentegen, kun je gewoon de .jar/.jad files op je mobiel zetten en via je mobiel op klikken en dan installeert hij ze. 'easy' doet ze naam eer aan dus;)

• Chris.nl
  • Niet online
Ah, dank je! Goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

catt4u schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:20:
[...]

Is bekend en komt wel vaker voor bij de N86 o.a.
Het worden er waarschijnlijk meer en over een maand tijd tot bijna je hele scherm strepen heeft.
Helaas kan je inderdaad maar 1 ding doen en dat is omruilen (als ie nog geen week oud is)
of - zoals ze bij Vodafone zeggen - opsturen :( voor reparatie (krijg je een niewe display) onder garantie ;)
Opgelost,

Vorige week telefoon afgeleverd bij vodafone, gister weer opgehaald. Nieuwe onderdelen gekregen.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
R-B schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:20:
[...]

Opgelost,

Vorige week telefoon afgeleverd bij vodafone, gister weer opgehaald. Nieuwe onderdelen gekregen.
Goed te horen dat het is opgelost, zo hoort het _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

En dat in 1 week :> _/-\o_ , vorige telefoon duurde het 5 weken 8)7

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

R-B schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:48:
En dat in 1 week :> _/-\o_ , vorige telefoon duurde het 5 weken 8)7
Dat hebben ze wel netjes gedaan in 1 week ja. Dat vind ik een redelijke wachttijd!
5 weken is absurd veel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:55

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Ik probeer mijn Jet te flashen maar hij staat al 20 minuten op 'download start Ch[0]'. Is dit normaal? Of zal ik maar mijn PC opnieuw starten en nog een keer proberen?

PC opnieuw gestart maar nu kon de flash tool de telefoon niet vinden. Daarop de telefoon opnieuw in de download mode gestart en er gebeurt nu iets tijdens het flashen! :) Fingers crossed...

Flashen is gelukt! :)

[ Voor 39% gewijzigd door Sandermvdb op 28-11-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net S8000XPIJ7 geflashed. Grote verbeteringen zijn: menu items zelf indelen (eindelijk alles wat je gebruikt op 1 scherm), nieuwe media player (beter), veeel betere media browser, betere synchronisatie en over het algemeen sneller, incl browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen met mijn S8000 (behalve dan dat ik nog geen geschikte navi-software kan vinden. Heb er al een aantal geprobeerd, maar niet met echt succes).
Zal vandaag toch de nieuwe firmware eens in de foon zetten. Vooral dat je nu het menu kan aanpassen spreekt me ernorrrrrrrrrrrrrrrrm aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Zijn er andere mensen met firmware IF4 die ook problemen met "muziek zoeken" via wifi. Ik heb het al een antal keer geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Hij zegt steeds netwerk niet gevonden, maar ik kan met andere apps wel op internet. Ik heb het nog niet over 3g b=geprobeerd, omdat ik hier geen abbo heb, dus ik weet niet of het daar wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 13:37:
Ik heb geen problemen met mijn S8000 (behalve dan dat ik nog geen geschikte navi-software kan vinden. Heb er al een aantal geprobeerd, maar niet met echt succes).
Zal vandaag toch de nieuwe firmware eens in de foon zetten. Vooral dat je nu het menu kan aanpassen spreekt me ernorrrrrrrrrrrrrrrrm aan!
Je kunt We-travel proberen.Gratis en offline. Ook zijn er nog vele online navigatie programma's te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:34:
[...]

Je kunt We-travel proberen.Gratis en offline. Ook zijn er nog vele online navigatie programma's te vinden.
Hai,
Ja die had ik al geprobeerd. Maar die vind ik omslachtig werken (offline). En als ik de interne GPS aanspreek loopt het programma vast. Dus dit progje heb ik er af gegooid. Ik hoop nog dat Sygic met een S8000 versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de XPIJ7 firmware op mijn Jet geblazen, en de volgende dingen zijn me al snel opgevallen:
- touchscreen lijkt beter te reageren
- scrollen gaat soepeler
- een aantal nieuwe widgets in de sidebar, o.a. van Yahoo, Twitter en een handjevol duitstaligen
- zelf in te delen hoofdmenu, al gaat dit wel een beetje knullig, maar ik vind het top!
- het lijkt dat het volume wat is opgevoerd? maar dat kan aan mij liggen
- een aantal slordige afkortingen in het hoofdmenu, o.a. medi-abrowser, spra-akrecorder. Geen punt, maar het ziet er slordig uit.

Voor de rest kan ik er nog weinig van zeggen... Tijd zal het leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 18:32:
[...]

Hai,
Ja die had ik al geprobeerd. Maar die vind ik omslachtig werken (offline). En als ik de interne GPS aanspreek loopt het programma vast. Dus dit progje heb ik er af gegooid. Ik hoop nog dat Sygic met een S8000 versie komt.
Dat hoef je ook niet te verwachten, want het is tot nu toe alleen nog maar op smartphones verschenen en dan nog niet eens alle. (Een java app maken is ook niet makkelijk gezien de minimale ruimte op de meeste telefoons.) Ook is het een betaalde app, dus dan kun je ook net zo goed route 66 installeren.

over we-travel: probeer dit eens: http://we-travel.co.cc/jo...w&catid=1&id=7734&lang=en ik geloof dat het mij hiermee gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
  • Laatst online: 12-10-2022
Ik heb een firmware los gedownload via darkforest. Ik doe dat omdat NPS niet voor windows 7 is. Heeft iemand een idee hoe ik mijn Jet moet updaten door middel van een firmware in een rar bestand? Via massaopslag en welke bestanden moet ik importeren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
erik03 schreef op maandag 30 november 2009 @ 09:17:
Ik heb een firmware los gedownload via darkforest. Ik doe dat omdat NPS niet voor windows 7 is. Heeft iemand een idee hoe ik mijn Jet moet updaten door middel van een firmware in een rar bestand? Via massaopslag en welke bestanden moet ik importeren?

Alvast bedankt!
Volgens mij heb je (nog) niet de moeite genomen op deze topic door te nemen. |:(
Firmware flashen doe je niet via NPS. Functie zit er wel in, maar werkt voor geen meter.

Firmware flashen doe je op eigen risico via http://www.samsung-firmware.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
oke sorry, ik had het doorgenomen maar het was niet helemaal duidelijk.

Bedankt voor je moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foggy79
NPS gewoon installed hier op Windows 7 zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:57

Praetextatus

the dutch_paki

ik heb vrij veel gegooled maar nog niets gevonden. Ook niet in deze thread. Maar is het nou mogelijk om op dit toestel Skype te installeren?

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
Foggy79 schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:12:
NPS gewoon installed hier op Windows 7 zonder probleem.
Ik heb windows 7 ultimate en op het einde van de installatie geeft hij aan dat het alleen op XP Vista kon.

Ik snap niet waarom anderen het wel op Windows 7 Krijgen.. Heb je dan Windows 7 Home of wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

@erik03 Je kunt het eventueel in compatibily modus installeren: Rechtsklik op muisknop en eigenschappen. Selecteer hier compatibility xp of vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
Sorry hoor, waar moet ik dan precies rechts klik op doen en vervolgens eigenschappen? Op het installatie bestand of ergens anders op?(a)

Ben namelijk niet zo goed met Windows 7 als met XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Praetextatus schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:24:
ik heb vrij veel gegooled maar nog niets gevonden. Ook niet in deze thread. Maar is het nou mogelijk om op dit toestel Skype te installeren?
Ja je kunt de java app gewoon installeren,maar hier kun je alleen mee chatten en niet bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
musicer schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:18:
[...]

Ja je kunt de java app gewoon installeren,maar hier kun je alleen mee chatten en niet bellen
Als je VF of T-Mobile hebt.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
Praetextatus schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:57:
@erik03 Je kunt het eventueel in compatibily modus installeren: Rechtsklik op muisknop en eigenschappen. Selecteer hier compatibility xp of vista
Jij bedoelt zeker als je de NPS hebt geinstalleerd, en dan vervolgens in de installatie map zelf het .exe bestand opzoeken, en daar op rechtermuis knop vervolgens eigenschappen en dan naar compatibily tabblad.

Het probleem bij mij is, hij rond de installatie niet af, dus ik kan dat niet doen, want bij 50% van de installatie geeft de installatie aan dat het niet verder kan. Ik heb Vista of XP nodig om het voort te zetten. Ik ga proberen of ik de compatibily modus op het installatie bestand kan uitvoeren.

Weet jij misschien wanneer NPS voor Windows 7 uitkomt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

@erik, uninstall NPS. Download het. Normaal als je iets gaat installeren dubbel klik je op het nps bestand om deze te installeren. Maar nu moet je VOORDAT je gaat installeren hier op klikken (rechter muis knop) en kies dan voor eigenschappen/properties.
Hier heb je de mogelijkheid om compatibiliteitsmodus te selecteren. Hij zou t gewoon goed moeten installeren hierna.
Wanneer deze specifiek voor W7 uitkomt weet ik niet zeker eigenlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Praetextatus op 30-11-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

musicer schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:18:
[...]

Dat is jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Kan iemand met de S8000XPIJ7 firmware me vertellen of het menu hier ook in die oerlelijke groene kleur is? Net zoals je hier ziet, want deze telefoon heeft ook de S8000XPIJ7 firmware: http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Menu kan je instellen op groen. Wanneer dat niet je voorkeur heeft, kan je hem ook op zwart laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Chris.nl schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:51:
Menu kan je instellen op groen. Wanneer dat niet je voorkeur heeft, kan je hem ook op zwart laten staan.
Ohja ik zie het al. dat kan ik met mijn firmware ook al...Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft onlangs een Samsung Jet aangeschaft. Zij wil hem graag gebruiken als e-reader maar kan geen programma's vinden om e-books mee te lezen. Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
Praetextatus schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:50:
@erik, uninstall NPS. Download het. Normaal als je iets gaat installeren dubbel klik je op het nps bestand om deze te installeren. Maar nu moet je VOORDAT je gaat installeren hier op klikken (rechter muis knop) en kies dan voor eigenschappen/properties.
Hier heb je de mogelijkheid om compatibiliteitsmodus te selecteren. Hij zou t gewoon goed moeten installeren hierna.
Wanneer deze specifiek voor W7 uitkomt weet ik niet zeker eigenlijk :)
Dankjewel het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
Ik ben nu mijn samsung jet aan het flashen. Ik moet in multiloader de 5e optie selecteren. maar welke is dat in dat programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 18:46:
Mijn vriendin heeft onlangs een Samsung Jet aangeschaft. Zij wil hem graag gebruiken als e-reader maar kan geen programma's vinden om e-books mee te lezen. Iemand hier een idee?
'k Heb geen ervaring met e-books, weet niet in welk 'formaat' die boeken worden aangeboden.
Met de Jet kan je o.a. *.doc en *.pdf documenten lezen, wellicht kan ze die e-books omzetten naar dat formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
Ik krijg met de flash procedure ''security fail'', weet iemand waar dat aan ligt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik03
Laat maar geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:41:
[...]

'k Heb geen ervaring met e-books, weet niet in welk 'formaat' die boeken worden aangeboden.
Met de Jet kan je o.a. *.doc en *.pdf documenten lezen, wellicht kan ze die e-books omzetten naar dat formaat.
Ebooks gaan schijnbaar voornamelijk via ePub bestandsformaat. Niet .doc of .pdf in ieder geval. Bovendien leest het ook niet erg fijn via standaard PDF-reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdeng
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09-2023
Weet iemand misschien wat de Geldigheidsduur GPS inhoud?
Ik neem aan dat dit nooit verloopt, en dat je dit altijd kan gebruiken?

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik03 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:49:
Ik krijg met de flash procedure ''security fail'', weet iemand waar dat aan ligt?

Alvast bedankt!
Ik weet neit ofdat je member bent van Samsung-Firmware?
Zoja lees de 17 stappen bij Page in Dutch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

mvdeng schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:14:
Weet iemand misschien wat de Geldigheidsduur GPS inhoud?
Ik neem aan dat dit nooit verloopt, en dat je dit altijd kan gebruiken?

gr,
Je mobiel download via internet de banen van satelieten om deze makkelijker te vinden. Deze heeft alleen de banen tot een bepaalde tijd en dan is het niet meer geldig en moet je een nieuwe downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdeng
  • Laatst online: 19-09-2023
oke , niks om zorgen over te maken dus.
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0123405
  • Niet online
Ik kijk al een tijdje mee op Tweakers, en met name dit topic omdat ik zelf een Samsung Jét heb, maar ik heb me nu aangemeld omdat ik een probleem heb dat volgens mij nog niet besproken is in dit topic.

Een tijdje geleden was ineens het hele telefoonboek gewist. Ik had geen backup, dom natuurlijk, waardoor ik al mijn contacten kwijt was. Een aantal heb ik via smsberichten, die niet gewist waren, terug kunnen halen maar het blijft erg vervelend. Gisteravond bleek ineens voor een tweede keer dat alle contacten verwijderd waren. Dit keer wel een backup, dus niks aan de hand maar ik ben eens uit gaan zoeken hoe het kan.

Mijn bevindingen zijn dat het iets te maken heeft met de exchange activesync functie. Dit heb ik uitgeprobeerd toen ik de telefoon net had maar dit is toen mislukt (had niet de goede gegevens). Geen probleem want ik gebruik de functie niet. Gisteravond heb ik weer iets geprobeerd met active exchange, omdat alle gegevens die ik daar had ingevuld er nog steeds staan en niet te verwijderen zijn. Ik heb toen overal een . ingevuld zodat eerder ingevulde records niet zichtbaar meer zijn. Hierdoor ging de telefoon syncen met "." wat uiteraard mislukte, maar wat er wel voor gezorgd heeft dat mijn telefoonboek is gesynchroniseerd met "niets" en nu dus leeg is.

Al met al vind ik het vreemd dat records in het telefoonboek die niet overeenkomen met "." zomaar gewist worden zonder waarschuwing. Daarnaast vind ik het ook vreemd dat de exchange activesync velden niet normaal gewist kunnen worden.

Kennen jullie dit probleem? Is het een bug in de firmware, of lees ik misschien over een optie in de telefoon heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Graag gedaan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn samsung Jet nu een half jaar en bevalt nog steeds perfect.
Net even de Jet voorzien van de nieuwe S8000XPIJ7 firmware.

Wat mij opvalt, en wat ik nog niet terug gevonden heb in andere reacties, is dat er bij de camera iets gewijzigd is volgens mij..
Als je de camera in de portret modus houdt, blijven de menu knoppen in de landscape modus hangen. Voordat ik em geflasht had was dit niet zo..
Voor de rest lijkt alles sneller te reageren. Dat is dan weer een mooi voordeel.. Wat je nog wel even moet doen na een firmware upgrade is de taal opnieuw instellen, en je provider settings.

Nu had ik nog een andere vraag: Bij de Nokia N79 bijv. kun je de games in landscape spelen. Weet iemand een mogelijkheid of dit bij de Jet ook te regelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 23:50:
Ik heb mijn samsung Jet nu een half jaar en bevalt nog steeds perfect.
Net even de Jet voorzien van de nieuwe S8000XPIJ7 firmware.

Wat mij opvalt, en wat ik nog niet terug gevonden heb in andere reacties, is dat er bij de camera iets gewijzigd is volgens mij..
Als je de camera in de portret modus houdt, blijven de menu knoppen in de landscape modus hangen. Voordat ik em geflasht had was dit niet zo..
Voor de rest lijkt alles sneller te reageren. Dat is dan weer een mooi voordeel.. Wat je nog wel even moet doen na een firmware upgrade is de taal opnieuw instellen, en je provider settings.

Nu had ik nog een andere vraag: Bij de Nokia N79 bijv. kun je de games in landscape spelen. Weet iemand een mogelijkheid of dit bij de Jet ook te regelen is?
Ik heb (nog) de oude firmware,maar ik heb het ook dat de knoppen altijd in landscape mode zijn. Is dat niet gewoon altijd zo geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Sommige games zijn in landscape mode gemaakt. en sommige niet!
Je kunt er bij mijn weten zelf niks aan doen.
Het ligt eraan hoe ze gemaakt zijn. Ik heb een sonic game die in landscape mode is op mijn mobiel.
maar Pro golf 2010 is dan weer niet in landscape mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een anderhalf maand de Samsung jet,
het is me opgevallen dat deze telefoon moeilijk heden heeft met het instaleren van zowel jad of jar files/games
ik kan ze wel instaleren via een handig programmatje maar als ik een keer een game pack heb gevonden moet ik eerst voor elke game een apparte map voor maken dat duurt dus super lang,, normaal hoor je hem toch gewoon op de mobiel zelf te kunnen instaleren? teminste dat was wel zo bij mijn samsung ultra touch
In ieder geval bedankt.. het kan zijn dat dit al in dit topic staat maar dit topic is een beetje on overzichtelijk :P
rassa

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan welke firmware je hebt...

Alle Nederlande firmwares hebben namelijk geen easy java.
De Engelse wel en die kunnen daardoor weer makkelijk Jar/JAD files installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:39:
Ligt eraan welke firmware je hebt...

Alle Nederlande firmwares hebben namelijk geen easy java.
De Engelse wel en die kunnen daardoor weer makkelijk Jar/JAD files installeren.
Maar ik geloof dat er in de XEII2 firmware wel easyjava zit. Dus dat is wel een nederlandse firmware waarmee dat kan.

P.S. Kan iemand mij vertellen hoe lang het flashen van een nieuwe firmware eigenlijk duurt.

[ Voor 10% gewijzigd door musicer op 07-12-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert83
  • Laatst online: 03-09 20:25
Gister S8000XPIJ7 op m'n jet geplaatst en was binnen 10 min klaar:)

4290kW zuid

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.