Ja dat had ik, ik heb het al opgelost, nog een reboot en niet via mass storage. stond wel in de tutorial maargoed.
ENKELE NIEUWE DINGEN. (wat niet in mijn oude firmware zat, of het voor jullie nieuw is weet ik niet ik had CEIG2)
-Onder instellingen is een nieuwe kopje: aanraakpaneel daar kun je bij kiezen automatisch vergrendelen en of je achtergrondverlichting aan wilt heben met vergrendeltoets of een willekeurige toets
-Je hebt een 10 tal aan nieuwe widgets die er standaard opstaan, waarvan 3 duits zijn.
De nieuwe widgets zijn: Bild, Yahoo search, Friendster, Verbonden met thuisnetwerk, Spiegel online, Wetter, Chef, Yahoo finance, CNN news, VZ Link, Facebook &Twitter
-Kalibratie is nu anders de punten zitten in de uiterste hoeken van het scherm en niet meer centraal in het midden.
-Ik vind het touchscreen beter reageren t.o.v. mijn oude firmware en dat kan ik best duidelijk merken! Maar misschien is dat ook persoonlijk.
-Door bestanden scrollen gaat allemaal net iets soepeler
- rechts boven het menu de knop waarbij je icoontjes kan verplaatsen, en als je je mobiel dan horizontaal houdt kun je de drie pagina's naast elkaar zien en dus van pagina naar pagina verplaatsen.
- De mp3 speler is veranderd is nu een groot plaatje van bijv. een album als als je harder of zachter doet staat het aan de rechterkant. klik op het plaatje en de equalizer en dergelijke komen terug.
Dit was het voor zo even. Dit zijn dingen wat mij is opgevallen en wat bij mij anders was t.o.v. mijn oude firmware. Misschien hadden sommige van jullie deze dingen dus al wel!
Schijnt dat hij niet veel verschilt van II2
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.