Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Jongens jongens, jullie zijn toch niet voor niets tweakers. Ik sloeg in het begin ook geen deuk in een pakje boter, en nu zit ik over de 100.000 punten in de sewer challenge. Ik heb vooral veel geleerd van deze guide: http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/952338/57661. Maar ik zal nog proberen wat tips te geven.

1) Belangrijkste is: níét button bashen. Als je één keer slaat en niks raakt, is je combo weg. Als je één keer countert terwijl er niks te counteren is, is je combo weg.
2) Power strikes, die beginnen bij een combo van 5 of hoger, hebben enorm veel power. Vanaf dan hoef je geen rekening meer te houden met de afstand tussen jezelf en je tegenstanders, want hij vliegt overal naar toe. Belangrijk is dat je wéét waar iedereen staat. Probeer is het volgende: begin de eerste challenge en oefen alleen met powerstrikes. Dus mep iemand 5 keer en druk dan steeds rustig op vierkantje (of op de xbox) terwijl je naar een mannetje richt. Nu is dit makkelijker vanaf de 2e ronde, want dan staan er wat meer mannetjes. Maar niet op vierkantje bashen, maar steeds rustig kijken waar iedereen staat (draai steeds de camara!!) en sla ze één voor één tegen de grond :) Kijk dit filmpje als voorbeeld, vanaf ongeveer 10 sec. http://www.youtube.com/watch?v=sLAbHli7RNE
3) Je kan oneindig vaak óver iemand heen springen zonder dat je combo verbreekt. Als je weg springt, in het niets, kan dat maar één keer en dan moet je weer wat anders doen. Maar óver iemand heen springen kan oneindig vaak. Zo kan je geloof ik niet eens geraakt worden, en heb je genoeg tijd om na te denken over je volgende move.
4) Sneltoetsen gebruiken. 2x snel R2 is je batclaw en 1x snel L1 is je batarang. Vaak een batarang gooien is erg handig omdat er dan gelijk weer 3 op de grond liggen. Maar zorg ook ook hier weer dat je wéét waar iedereen staat en gooi niet zomaar in het wilde weg. Ook moet je er rekening mee houden dat er gelijk 3 op de grond liggen (want je gooit 3 batarangs). Dus als je nog 3 mannetjes voor je hebt staan en je gooit een batarang, dan wéét je dat ze allemaal op de grond liggen. Als je daarna weer op vierkantje gaat drukken, sla je in de lucht en is je combo weg. Doe dan dus gelijk een ground takedown om ze op de grond uit te schakelen. Maar dit zijn dingen die je wel tegen komt als je het vaker speelt.
5) Maak een patroon dat je veel variatie hebt. Je kan met 3 mannetjes al een variatie van 8 halen (=weer 3500 punten extra). Ik begin bijvoorbeeld altijd met mijn batclaw aan het begin. Daarmee trek je er 3 naar je toe. Dan doe ik stun en spring ik over ze heen (counter), sla ik een paar keer, daarna gooi je bijvoorbeeld iemand of als er messen oid tussen zitten doe je daar een instant takedown op zodat die gelijk uitgeschakeld zijn. Counteren doe je ook altijd wel, dus dan heb je alweer een variatie van tenminste 6/7.
6) Ground takedowns geven enorm veel punten (100x je combo), maar nemen ook veel tijd in. Doe dit dus alleen als je zeker weet dat er niemand in de buurt is. Aan het eind van elke ronde heb je nu als het goed is een vrij hoge combo staan en nog maar een paar mannetjes om je heen. Hier moet je dus proberen om nog wat ground takedowns te doen. Maar nogmaals, pas op. http://www.youtube.com/watch?v=JffEavu3axE
Ook zie je in het filmpje van tip 2 dat die alleen maar ground takedowns probeert te doen. Maar dit is alleen om abnormaal veel punten te halen, en is helemaal niet nodig om de challenge te behalen.

En nu ga ik weer is wat huiswerk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Thanks voor je tips, meeste wist ik wel maar lukte niet. Dat evaden (springen) moet ik vaker doen denk ik, geeft je wat meer tijd. En gooien is beter dan instant takedowns?

[ Voor 6% gewijzigd door SemperFidelis op 20-01-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neuh, gooien is niet echt de moeite waard op zich. Je kan ze over een railing smijten, of tegen zo'n elektrisch geval. Maar ik doe het eigenlijk alleen om mijn variatie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:45

Superkiwi

Hoi doei

potver goeie tips! :)
dat je zoveel punten kreeg door ground takedowns wist ik niet...
*gaat het proberen met de tripple batclaw*

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 23-04 17:11
Crap, had net bijna de all combo achievement (alle dingen 1x in 1 combo) maar ground takedown vergeten :p.

Heb hem zojuist uitgespeeld op Normal. Denk niet dat ik die challenges veel ga doen, veel te lastig :p. Die riddles ga ik nog wel een keertje zoeken. Ik heb er nu precies 120/240 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

pfff, ik wordt echt knettergek van die combat challenges!!!
met moeite haal ik 3 a 4000 per ronde... lang niet genoeg.
de tips op de pagina hiervoor zijn mooi, maar ik krijg het niet voor elkaar......
soms haal ik 6000 in een ronde, maar gelijk daarna weer 400 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-06 15:02

NvM

Hoeveel uur aan gameplay biedt Batman: Arkham Asylum?

Edit: ik lees net dat het 12 tot 13 uur aan gameplay biedt. Altijd fijn om je eigen vragen te beantwoorden.

[ Voor 51% gewijzigd door NvM op 27-01-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06 11:18
Anoniem: 262068 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:47:
Jongens jongens, jullie zijn toch niet voor niets tweakers. Ik sloeg in het begin ook geen deuk in een pakje boter, en nu zit ik over de 100.000 punten in de sewer challenge. Ik heb vooral veel geleerd van deze guide: http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/952338/57661. Maar ik zal nog proberen wat tips te geven.

1) Belangrijkste is: níét button bashen. Als je één keer slaat en niks raakt, is je combo weg. Als je één keer countert terwijl er niks te counteren is, is je combo weg.
2) Power strikes, die beginnen bij een combo van 5 of hoger, hebben enorm veel power. Vanaf dan hoef je geen rekening meer te houden met de afstand tussen jezelf en je tegenstanders, want hij vliegt overal naar toe. Belangrijk is dat je wéét waar iedereen staat. Probeer is het volgende: begin de eerste challenge en oefen alleen met powerstrikes. Dus mep iemand 5 keer en druk dan steeds rustig op vierkantje (of op de xbox) terwijl je naar een mannetje richt. Nu is dit makkelijker vanaf de 2e ronde, want dan staan er wat meer mannetjes. Maar niet op vierkantje bashen, maar steeds rustig kijken waar iedereen staat (draai steeds de camara!!) en sla ze één voor één tegen de grond :) Kijk dit filmpje als voorbeeld, vanaf ongeveer 10 sec. http://www.youtube.com/watch?v=sLAbHli7RNE
3) Je kan oneindig vaak óver iemand heen springen zonder dat je combo verbreekt. Als je weg springt, in het niets, kan dat maar één keer en dan moet je weer wat anders doen. Maar óver iemand heen springen kan oneindig vaak. Zo kan je geloof ik niet eens geraakt worden, en heb je genoeg tijd om na te denken over je volgende move.
4) Sneltoetsen gebruiken. 2x snel R2 is je batclaw en 1x snel L1 is je batarang. Vaak een batarang gooien is erg handig omdat er dan gelijk weer 3 op de grond liggen. Maar zorg ook ook hier weer dat je wéét waar iedereen staat en gooi niet zomaar in het wilde weg. Ook moet je er rekening mee houden dat er gelijk 3 op de grond liggen (want je gooit 3 batarangs). Dus als je nog 3 mannetjes voor je hebt staan en je gooit een batarang, dan wéét je dat ze allemaal op de grond liggen. Als je daarna weer op vierkantje gaat drukken, sla je in de lucht en is je combo weg. Doe dan dus gelijk een ground takedown om ze op de grond uit te schakelen. Maar dit zijn dingen die je wel tegen komt als je het vaker speelt.
5) Maak een patroon dat je veel variatie hebt. Je kan met 3 mannetjes al een variatie van 8 halen (=weer 3500 punten extra). Ik begin bijvoorbeeld altijd met mijn batclaw aan het begin. Daarmee trek je er 3 naar je toe. Dan doe ik stun en spring ik over ze heen (counter), sla ik een paar keer, daarna gooi je bijvoorbeeld iemand of als er messen oid tussen zitten doe je daar een instant takedown op zodat die gelijk uitgeschakeld zijn. Counteren doe je ook altijd wel, dus dan heb je alweer een variatie van tenminste 6/7.
6) Ground takedowns geven enorm veel punten (100x je combo), maar nemen ook veel tijd in. Doe dit dus alleen als je zeker weet dat er niemand in de buurt is. Aan het eind van elke ronde heb je nu als het goed is een vrij hoge combo staan en nog maar een paar mannetjes om je heen. Hier moet je dus proberen om nog wat ground takedowns te doen. Maar nogmaals, pas op. http://www.youtube.com/watch?v=JffEavu3axE
Ook zie je in het filmpje van tip 2 dat die alleen maar ground takedowns probeert te doen. Maar dit is alleen om abnormaal veel punten te halen, en is helemaal niet nodig om de challenge te behalen.

En nu ga ik weer is wat huiswerk doen
Jij woont niet toevallig in de buurt van eindhoven?:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:09
NvM schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:10:
Hoeveel uur aan gameplay biedt Batman: Arkham Asylum?

Edit: ik lees net dat het 12 tot 13 uur aan gameplay biedt. Altijd fijn om je eigen vragen te beantwoorden.
Hangt er wel vanaf hoe goed je bent ;). Ik ben al een uur of 8 bezig, en ik zit nog maar aan 21%. Ik ben wel op Hard aan het spelen, en ik loop er dan zeker niet doorheen en voor mij zijn de meeste tegenstanders wel een uitdaging.

En ik "verlies" ook veel tijd door naar de oplossingen van de riddles te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
crazyx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:33:
[...]

Hangt er wel vanaf hoe goed je bent ;). Ik ben al een uur of 8 bezig, en ik zit nog maar aan 21%. Ik ben wel op Hard aan het spelen, en ik loop er dan zeker niet doorheen en voor mij zijn de meeste tegenstanders wel een uitdaging.

En ik "verlies" ook veel tijd door naar de oplossingen van de riddles te zoeken.
Op Hard duurt t idd wat langer maar na 8 uur op 21% is wel weinig:)
Ik heb m eerst op casual uitgespeeld (alle riddles etc) en dat duurt een uurtje of 15 max. Daarna op hard (geen riddles etc. alleen die ik toevallig tegenkwam) en toen duurt t een stuk minder dan 15 uur. Da ging eigenlijk heel snel.

Vooral de challanges duren lang. Alle predator challanges heb ik behaald maar da knokken blijft moeilijk!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:41

Clush

Do as I say...

Anoniem: 262068 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:52:
Neuh, gooien is niet echt de moeite waard op zich. Je kan ze over een railing smijten, of tegen zo'n elektrisch geval. Maar ik doe het eigenlijk alleen om mijn variatie te krijgen.
Gooien is wél handig om 1 tegenstander los van de meute te krijgen. Ik gooi vaak iemand naar een leeg stuk van de 'arena' waardoor ik voldoende tijd krijg om op die tegenstander een ground takedown te doen. Wanneer je al een redelijke combo hebt lopen levert dat érg veel punten op.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lj_tree schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:08:
[...]

Jij woont niet toevallig in de buurt van eindhoven?:)
Toevallig niet nee ;) Maar het lukt je zo ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-06 15:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:10:
Het maken van combo's is niet heel moeilijk, als je het doorhebt....
Die hoor ik heel vaak maar het wil mij maar niet lukken.
Het is toch lastiger dan ik dacht, vooral de extreme challenges met die poppetjes met electrische stokken en zo.
Van de week maar weer eens proberen.
Moet nog 15 batrangs halen....
En wat is de gedachte achter het doorhebben van de combo's ? Krijg het spel volgende week binnen en ben me een beetje aan het inlezen. Las al een faq waarin het maken van combo's inhield dat je rustig aan moet doen met de x button (op de xbox dan) en dat je moet wachten tot je move klaar is alvorens de volgende move uit te voeren, dus niet te veel op de x button te raggen. Klopt dat ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
Dat klopt ja. :)

Zodra je move klaar is heb je ongv 1 seconde om de volgende move te maken en nog in combo-mode te blijven. Button bashing levert meestal mis-hits op, waarbij je combo meteen afgelopen is.

[ Voor 85% gewijzigd door H004 op 17-02-2010 15:32 . Reden: Kleine toevoeging ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

H004 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:31:
Dat klopt ja. :)

Zodra je move klaar is heb je ongv 1 seconde om de volgende move te maken en nog in combo-mode te blijven. Button bashing levert meestal mis-hits op, waarbij je combo meteen afgelopen is.
Ook thanx. Reminder aan mezelf: Minder op de X button drukken :D

• cheiron
  • Laatst online: 23:53
dusty schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 03:18:
[...]

Misschien vanwege dit:
spoiler:
Storyline based. Het spel "Crashed" en de cut-scene lijkt op de intro dat het spel overnieuw start. Echter is het dus een "nightmare episode". Waar je dus weer een scarecrow level moet voltooien.

Het crashen op de PS3 lijkt op een echte "crash", tot je dus Batman in de "restrainer" naar binnen gebracht ziet worden (ipv de joker.)
Hier schrok ik wel even. Ik wilde mijn PS3 al resetten toen het opeens verder ging :D Scheeld maar een seconde.

Ben nu net bij Croc weg en ik vind het leuker en leuker worden. Wel jammer dat ik heel veel tijd besteed aan geheimen waarik nog niets mee kan doordat ik de items daarvoor nog niet heb. Daardoor loopt ik steeds te zoeken terwijl er nog niets te halen valt.

Des te groter de beloning als je er dan wel bij kunt trouwens :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Uitgespeeld! Van begin tot einde erg vermakelijke game. Niet te moeilijk, niet te makkelijk en een boeiend verhaal met goede actie. Toppertje.
Jammer alleen dat ik het welkomstcomitee aan het eind heb laten staan.. daar kan ik na het eind van het spel niets meer aan doen, en dat was toch weer een trofee...

Wel alle riddles gevonden en Arkhams spirit ontdekt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 23:08
Ik heb dit weekend na uren en uren spelen eindelijk de laatste knok-challenge op 3 batterangs gehaald :D Nu nog 2 predator levels en dan is de platinum trophy binnen. Ik ben het langst bezig geweest met de shock-extreme challenge. Veel punten halen is al lastig maar binnen zo'n korte tijd is soms gewoon niet leuk meer.

Wat een machtig spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ben nu op ongeveer 20%, maar heb toch een paar riddles gemist, voornamelijk in het begin. Is het mogelijk om helemaal terug te gaan naar het begin ? Dus de lokatie waar je begint als The Joker ontsnapt in de beginscene zonder al je progressie te verliezen. Of moet je je saved game verwijderen en van scratch af aan beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 23:08
Ja dat is mogelijk. Veel van die riddledingen kan je pas pakken als je wat nieuwe gadgets/upgrades krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dodgy_Bob schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:11:
Ja dat is mogelijk. Veel van die riddledingen kan je pas pakken als je wat nieuwe gadgets/upgrades krijgt.
Thanx man...Hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 12:02
Is er verschil tussen de X360 en de PS3 versie? Ben nog even aan het kijken voor welke console ik hem ga halen, maar ik neig naar de X360 omdat ik die controller fijner vind.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
LB06 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:16:
Is er verschil tussen de X360 en de PS3 versie? Ben nog even aan het kijken voor welke console ik hem ga halen, maar ik neig naar de X360 omdat ik die controller fijner vind.
http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
In de PS3 versie heb je extra content waar je als The Joker kan spelen. Dit zit niet in de Xbox360 of PC versie.

Ik zou de ps3 versie daarom kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 02:59
dvdkiwi schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:00:
pfff, ik wordt echt knettergek van die combat challenges!!!
met moeite haal ik 3 a 4000 per ronde... lang niet genoeg.
de tips op de pagina hiervoor zijn mooi, maar ik krijg het niet voor elkaar......
soms haal ik 6000 in een ronde, maar gelijk daarna weer 400 of zo.
Dat had ik in het begin ook gewoon dit filmpje proberen na te doen http://www.youtube.com/watch?v=NZafl__TXnQ Let vooral op NIET gaan button smashen daar krijg je weinig punten voor maar combos maken met veel afwisseling daar scoor je veel punten mee ik zat regelmatig gewoon ver boven het te behalen doel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 15:11
http://www.nu.nl/games/21...jgt-speciale-editie-.html

Misschien niks nieuws. Maar ik zag t nergens staan in dit topic en las dit net toevallig. Was behoorlijk amazed door dit nieuws.

GOTY edition: - 3D-features zonder dat je een 3D-tv nodig hebt.
- de 6 downloadbare challenge-maps zitten op de disc (voor xbox-live loze/gebande mensen)
- neem aan dus ook nieuwe trophies/achievements m.b.t. de maps (DLC)

voglens nu.nl vanaf 26 maart (morgen!) in de winkels op alle platformen! (inclusief 3D-bril)

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 25-03-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Ben nu 4 uur bezig met dit spel en pas op 10%.
Spendeer heel veel tijd met alle hoekjes en gaatjes te onderzoeken.
Maar WAT een heerlijk spel!!!
En wat ziet het er goed uit op max!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
KingKoning schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:39:
http://www.nu.nl/games/21...jgt-speciale-editie-.html

Misschien niks nieuws. Maar ik zag t nergens staan in dit topic en las dit net toevallig. Was behoorlijk amazed door dit nieuws.

GOTY edition: - 3D-features zonder dat je een 3D-tv nodig hebt.
- de 6 downloadbare challenge-maps zitten op de disc (voor xbox-live loze/gebande mensen)
- neem aan dus ook nieuwe trophies/achievements m.b.t. de maps (DLC)

voglens nu.nl vanaf 26 maart (morgen!) in de winkels op alle platformen! (inclusief 3D-bril)
GOTY bevat geen nieuwe trophies.

Nieuwe Challenge maps:
* Scarecrow Nightmare Challenge Map: A combat map for expert players set in the Scarecrow’s nightmarish world where players will need to fight against hordes of skeleton henchmen.
* Crime Alley Challenge Map: A combat map set in this iconic location from Gotham City that has been overrun by The Joker’s henchmen.
* Totally Insane Challenge Map: A combat map set in the heart of Arkham Asylum where players will need to fight against waves of lunatics.
* Nocturnal Hunter Challenge Map: an Invisible Predator map where players will need to seize back control of the Prison Watchtowers from The Joker’s henchmen.

[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 25-03-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonny10
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-06 20:20
Ik heb geen ervaring met games kopen op de releasedatum en aangezien ik de GOTYE niet kon vinden in de meeste winkels vroeg ik mij af of games wel op de releasedatum in de winkel kunnen liggen (elke website zei 26 maart). Ook alle websites die in de Pricewatch staan zeggen dat ze pas op 02/04/2010 kunnen leveren.

Kan ik de GOTYE morgen in de winkels verwachten? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-06 10:21

Grannd

da Granndest

26 Maart was in Engeland, hierzo is de release idd pas 2 april, maar je heb wel kans dat hij héél misschien morgen of anders overmorgen al in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
cheiron schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:03:
[...]

Hier schrok ik wel even. Ik wilde mijn PS3 al resetten toen het opeens verder ging :D Scheeld maar een seconde.

Ben nu net bij Croc weg en ik vind het leuker en leuker worden. Wel jammer dat ik heel veel tijd besteed aan geheimen waarik nog niets mee kan doordat ik de items daarvoor nog niet heb. Daardoor loopt ik steeds te zoeken terwijl er nog niets te halen valt.

Des te groter de beloning als je er dan wel bij kunt trouwens :P
Echt een BRILJANTE scene!!

Al met al is dit een absolute topgame die ik binnenkort abosluut nog een keertje uit de kast ga trekken. Heerlijke game, GOEDE personages, top verhaal en een geweldige sfeer. Absolute topper van afgelopen jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Ike. schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:46:
[...]

GOTY bevat geen nieuwe trophies.

Nieuwe Challenge maps:

quote:
* Scarecrow Nightmare Challenge Map: A combat map for expert players set in the Scarecrow’s nightmarish world where players will need to fight against hordes of skeleton henchmen.
* Crime Alley Challenge Map: A combat map set in this iconic location from Gotham City that has been overrun by The Joker’s henchmen.
* Totally Insane Challenge Map: A combat map set in the heart of Arkham Asylum where players will need to fight against waves of lunatics.
* Nocturnal Hunter Challenge Map: an Invisible Predator map where players will need to seize back control of the Prison Watchtowers from The Joker’s henchmen.
Zijn dat multiplayer-maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
T-CM11 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:00:
[...]

Zijn dat multiplayer-maps?
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Ok, dat maakt de GOTY dan wel interessant :)

Ik heb trouwens nog nooit het woord "maps" zien gebruiken in de context van een single player game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

dusty schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 03:18:
[...]

Misschien vanwege dit:
spoiler:
Storyline based. Het spel "Crashed" en de cut-scene lijkt op de intro dat het spel overnieuw start. Echter is het dus een "nightmare episode". Waar je dus weer een scarecrow level moet voltooien.

Het crashen op de PS3 lijkt op een echte "crash", tot je dus Batman in de "restrainer" naar binnen gebracht ziet worden (ipv de joker.)
Geweldig ik vond dit echt briljant!!
Was namelijk net 2 uur bezig geweest met mijn HD5970 over te klokken*.. dacht eindelijke stabiele settings te hebben... crash.... ik vloeken KUT kaart!!.. komt ineens scarecrow in beeld... echt geniaal!

*voor de geïnteresseerde; kaart draait stabiel op 850/1200 en cpu (x4 965BE) op 4.1 ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Anoniem: 310225 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:54:
[...]

Geweldig ik vond dit echt briljant!!
Was namelijk net 2 uur bezig geweest met mijn HD5970 over te klokken*.. dacht eindelijke stabiele settings te hebben... crash.... ik vloeken KUT kaart!!.. komt ineens scarecrow in beeld... echt geniaal!

*voor de geïnteresseerde; kaart draait stabiel op 850/1200 en cpu (x4 965BE) op 4.1 ghz.
Ik zat al op ctrl+alt+del te rammen als een beest toen dat gebeurde.

Heb het spel al 2 keer helemaal uitgespeeld. Heb eigenlijk wel weer zin in een derde keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

LB06 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:16:
de x360 ziet er beter uit i.v.m. de black gehaltes het is ook zowiezo een xbox game met een port naar de ps3 ik zou voor de x360 gaan op basis van dit game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren de GOTY gekocht en dat 3d is best leuk. Wel wat kleurverlies vanwege rood/groen maar toch :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
'Secret Arkham Asylum room shows Arkham City map, concept art'
Many gamers spent hours scouring every nook and cranny of Arkham Asylum last year. Whether it was Riddler trophies, interview tapes, or Chronicles of Arkham, the game wasn't short on hidden goodies. However, there was one area that most people never even knew existed...Warden Quincy Sharp's secret room.
http://gameinformer.com/b...-asylums-secret-room.aspx

Ik had die kamer ook nooit gevonden.
Binnenkort Batman weer eens uit de kast halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb deze topgame gisteren gehaald, echter krijg ik het niet voor elkaar om een tegenstander weg te gooien. Ik zie af en toe die kruisje-vierkantje combo in beeld komen, maar veel te kort om te reageren.

Iemand tips?

• bram1984
Een tweede vraag: her en der zijn er van die opblaasbare muren te vinden die echter te hoog liggen om er gel op te spuiten. Mis ik hier iets aan, of is de bereikbaarheid later beter door een upgrade?

• cheiron
bram1984 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:48:
Een tweede vraag: her en der zijn er van die opblaasbare muren te vinden die echter te hoog liggen om er gel op te spuiten. Mis ik hier iets aan, of is de bereikbaarheid later beter door een upgrade?
Lol, vergeet het ;) Ik heb tijden besteed om toch bij die muren te komen terwijl het 99% van de tijd zo was dat je later met nieuwe abilities achter de muur uit komt en ham van de andere kant wegblaast

Flickr PSN ID= cheironnl

• bram1984
Dat dacht ik al. Ik vond het er al onmogelijk uit zien.

Ik heb helemaal op het begin ook zo zitten kutten met een riddle die achter zo'n electrisch hek stond. Ik dacht echt van: fuck, wat zie ik over het hoofd. Niks dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om bij de pc versie een savegame van iemand anders te importeren? En zo ja, heeft iemand er eentje van 100% tot zijn beschikking die die graag zou willen delen. :) Ik heb de game namelijk al twee keer 100% uitgespeeld, alleen die savegames heb ik niet meer. Ik zou nu graag alleen de challenges willen unlocken, zonder wéér alles te moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Poe heej, die combat challenges moet ik ook nog steeds halen..
Ik wil 'm gewoon op 100% hebben, maar ik vond ze altijd zo frustrerend dat ik 'm maar gauw uit de PS3 heb gehaald.
Misschien binnenkort weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mjah die combat challenges...ik heb alle avhievements behalve die combat challenges...binnenkort toch weer es proberen...en de single player nogmaals uitspelen. Wat een heerlijke game!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja nog steeds he!
Ben benieuwd naar de opvolger hiervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
me 2! Hopen dat we net zo'n leuke verassingen tegenkomen als in deel 1....en ik denk dat je wel weet over welke grote verassing ik t heb:) Ik dacht even dat me xbox naar de klote was:D

Heb de filmpjes van deel 2 gezien en dat ziet er weer heerlijk uit! Kan echt niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Vandaag Arkham Asylum maar eens besteld bij Amazon. Had em destijds geleend van een collega maar het is toch wel leuk om em zelf ook te hebben. En voor 13 pond nogwat laat ik hem niet liggen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
cheiron schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:09:
[...]

Lol, vergeet het ;) Ik heb tijden besteed om toch bij die muren te komen terwijl het 99% van de tijd zo was dat je later met nieuwe abilities achter de muur uit komt en ham van de andere kant wegblaast
Sterker nog, je krijgt later een upgrade waarmee je m gewoon van voren kan weghalen... De game is zo gemaakt dat je voor een aantal van die collectiables nog een keer terug moet aan het eind van de game. Maar daar ben je zo doorheen als het eiland gecleard is van bad guys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Voor 17 Euro bij Steam gekocht. Koopje als het waar is wat ik hoor over de game :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Deze week na een hele lange tijd weer eens gespeeld. Bijna alle riddlers opgelost. Vond het echt een geweldige game. Vind alleen die fight challenges wel erg lastig... Zeker om hem op de hoogste score uit te spelen... Lukt mij gewoon niet. :(

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat probleem heb ik ook, heb pas 8 gouden medailles voor de challenges of zo.
Ik heb 'm nu even aan de kant gelegd, over een tijdje pak ik 'm weer op en ga er eens rustig (dat is de planning althans :P) voor zitten.
Ik wil gewoon die challenges halen en de 100% trophy pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:14
Sinds een aantal dagen geleden heb ik het spel maar weer eens opgepakt; de Windows-versie dit keer.
Ik heb de Xbox 360-versie nooit uitgespeeld en heb het spel een aantal maanden na de release verkocht. Waarom ik dat heb gedaan kan ik, nu ik het spel sinds een aantal dagen weer speel, met mijn pet niet bij.

Nu is mij weer duidelijk waarom Batman: Arkham Asylum een geweldig goed spel is! De graphics, de gameplay (het vechtsysteem = _/-\o_ ), het acteerwerk en het verhaal en de manier waarop het gepresenteerd wordt - met name de confrontaties met Scarecrow - zijn erg goed uitgewerkt. Je kunt zien dat de ontwikkelaars van het spel een liefde voor de comic hebben. :*)

Batman: Arkham Asylum krijgt van mij een 10/10. Any day of the week! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 17:55

miekol

erm

Heb deze game van de week als platinum titel bij de MM gekocht. Erg vet spel, ben normaal bepaald niet onaardig in dit soort games dus ben maar gelijk op hard begonnen. Alleen was misschien iets te optimistisch, ging allemaal prima, maar kom nu echt met geen mogelijkheid voorbij de eerste eindbaas.

Dat beloofd wat, wordt het nog veel moeilijker of blijft het ongeveer dit niveau? Misschien dat ik dan toch even overnieuw moet beginnen op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik merkte zelf eigenlijk zeer weinig verschil tussen normal en hard.
Waar precies het verschil in zit weet ik niet, de boss battles (als je eenmaal weet hoe ze te benaderen) zijn op hard ook prima te doen.
Wat niet wil zeggen dat ze af en toe niet frustrerend zijn of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
miekol schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:21:
Heb deze game van de week als platinum titel bij de MM gekocht. Erg vet spel, ben normaal bepaald niet onaardig in dit soort games dus ben maar gelijk op hard begonnen. Alleen was misschien iets te optimistisch, ging allemaal prima, maar kom nu echt met geen mogelijkheid voorbij de eerste eindbaas.

Dat beloofd wat, wordt het nog veel moeilijker of blijft het ongeveer dit niveau? Misschien dat ik dan toch even overnieuw moet beginnen op normal.
Ik vond juist dat het na een tijdje wat beter ging. In het begin ging ik eigenlijk ook vaker dood dan later in de game omdat ik toen de combo's en de manier van vechten/rondlopen wat beter doorkreeg.
dvdkiwi schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:46:
Ik merkte zelf eigenlijk zeer weinig verschil tussen normal en hard.
Waar precies het verschil in zit weet ik niet, de boss battles (als je eenmaal weet hoe ze te benaderen) zijn op hard ook prima te doen.
Wat niet wil zeggen dat ze af en toe niet frustrerend zijn of zo :P
Als je een klap krijgt op Hard gaat er een stuk meer health af dan op Normal. Daarnaast zijn er vaak ook meer tegenstanders in battles.
Daarnaast zie je in Hard niet die kleurtjes boven een enemy die aangeven wanneer ze aanvallen (wit voor normaal, rood voor knife/blauw voor electriciteit).

Boss battles zijn een kwestie van uitvinden wat zijn of haar weak spot is. Op hard ga je alleen zelf eerder dood dan op Normal. Ze kunnen af en toe idd behoorlijk frustrerend zijn, maar dat is eigenlijk altijd wel bij goede games. Als je zo door de game heen fietst en de boss-battles geen uitdaging zijn dan is er eigenlijk ook geen moer aan natuurlijk }:O

[ Voor 6% gewijzigd door KingKoning op 29-11-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Van de week heb ik dit spel ook maar eens opgepikt tijdens de steam sales.
Zijn er bepaalde riddles/unlocks die ik maar vanaf/tot een bepaald punt kan halen?
En als je de joker vat (of hoe het spel ook eindigd), kan je dan nog steeds riddles oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-06 23:20

dusty

Celebrate Life!

Na afloop kan je rustig alle riddles gaan oplossen, in het begin kan je nog niet bij elke riddle komen, je zult eerst wat extra dingen moeten unlocken.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Ik heb deze game ook voor een zacht prijsje gekocht, op aanraden van een vriend.
Vorige week mee begonnen, en inderdaad een geweldige game! Heerlijk om op de bank op de PS3 te spelen. :*)

Freeflow combat gaat wel redelijk tot nu toe; in elk geval leuk om te doen, en ook leuk dat je bij de bosses precies dezelfde techniek gebruikt als bij normale gevechten. Weer eens wat anders dan die battles bij Dante's Inferno, God of War 3, The Force Unleashed, en volgens mij nog een hoop meer spellen in dit genre die precies hetzelfde systeem gebruiken; waarbij een bossfight eigenlijk niet meer is dan een filmpje waarbij je op het goede moment op de goede knop moet drukken om het filmpje verder te laten gaan. Behalve dat dat systeem op den duur redelijk irritant wordt (vooral als je reactievermogen op dat moment toevallig effe niet helemaal op en top is), vind ik het ook een vrij lam systeem. Zeker in een game waar vechten een redelijk belangrijk onderdeel is, wil ik gewoon *zelf* kunnen hakken, en niet dat het "script" van de game mij precies gaat vertellen op welk moment ik op welke knop moet drukken om een pre-arranged gevecht af te draaien... De lol van het vechten en de voldoening dat je "zelf" een eindbaas om zeep hebt geholpen is bij mij dan in elk geval redelijk weg.

En dat is bij Arkham Asylum tot nu toe een stuk leuker (ik zit pas op 15% ofzo).

Ik heb nog niet echt op de trophies gelet die je kunt halen o.a. voor de combat. Ik heb wel een keer in de bovenhoek van het scherm zien langskomen toen ik een 10X combo haalde.

[ Voor 36% gewijzigd door RagingR2 op 06-12-2010 11:33 ]

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 21:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

En Wikipedia-linkje. Dus wie hier een nieuwe startpost van wil maken, of de startpost van dit topic wil uitbreiden, doe je best! ;)

Het meest interessante stukje vond ik:
The story for Arkham City takes place one year after the events of Arkham Asylum. Quincy Sharp, former warden of Arkham Asylum, has taken credit for stopping the Joker, and used that notoriety to become mayor of Gotham City. As neither Arkham nor Blackgate Prison are in any condition to hold inmates, Sharp buys out a large section of Gotham's slums and arms the perimeter with private military contractors from a group called Tyger in order to create "Arkham City". The prisoners are brought into Arkham City and are given free rein, as long as they do not attempt escape. To oversee the city, Sharp uses psychiatrist Hugo Strange who appears to have his own secret agenda for the city. Batman maintains a vigil over the city, worried that the situation may get out of hand.[2] Part of the setup for "Arkham City" was contained in plans in a hidden room in Sharp's office in Arkham Asylum.

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 11:25

jelbo

Hij doet het niet!

Ik hoop echt zo hard dat Arkham City net zo goed draait als Arkham Asylum. Die loopt echt als een tierelier (99% op 60fps) met alle toeters en bellen aan (op PhysX na, tja, ATi en maar 1x PCIe).

Echt petje af voor de programmeurs hoor, want dat zie je niet altijd op PC versies van games (Assassin's Creed anyone?)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-06 08:04
Gister Arkham Asylum aangeschaft bij de plaatselijke Music Store die er mee ophoud.
Koste me dus maar 15 e en dat is de game zeker waard!

eerste indruk is erg goed, ook aardig vet met die riddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Vandaag ook maar gekocht voor een tientje, de eerste indruk is goed! Alleen geen ingame AA, dat is wel redelijk treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 11:25

jelbo

Hij doet het niet!

Anoniem: 172410 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 03:00:
Vandaag ook maar gekocht voor een tientje, de eerste indruk is goed! Alleen geen ingame AA, dat is wel redelijk treurig.
Batman: Arkham Asylum - MSAA fix
Batman: Arkham Asylum - MSAA fix (100422)

* DESCRIPTION:
This patch will fix the anti-aliasing issue in "Batman: Arkham Asylum" game to enable the native MSAA support for any non-NVIDIA GPU.
- intended only for v1.1 of the game.
- tested only with PhysX System Software 9.10.0222 installed.

* HOW TO USE:
1. Drop the fix to the root game directory (not to the \Binaries\ subfolder but near it).
2. Launch the fix and press the "Cake" button.

* NOTE:
- Do not use this version with NoAA option. Or rename/delete PhysXLoader.dll from \Binaries\ folder if you want to play without anti-aliasing.

Read more: http://www.ngohq.com/grap...aa-fix.html#ixzz1CKJZiM7E
Afbeeldingslocatie: http://i.min.us/ickS82.png

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jezus hoe ver hebben ze dat beeld wel niet ingezoomd? Zo kun je overal wel een slechte AA in ontdekken. Ik zit 2,5 meter van mijn 107 scherm af, en ik vind het per prima uitzien, en dan ook nog eens op een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het gaat om de relatieve verschillen, duh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gisteravond de hele avond de eerste map uit de Challenge Mode gedaan. Wat is dat verslavend zeg. Ben tot iets van 18.000 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had Google aangeslingerd, maar zo'n mooie kant-en-klare oplossing was ik nog niet tegen gekomen. Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 21:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Had die al gezien op xboxworld...wat een onwijs vette trailer he:) Heb er HEEL veel zin in! Me onwijs goed vermaakt met t eerste deel dus kan niet wachten tot oktober:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Instant buy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-06 11:39
Ik heb m ook gekocht, na lang aarzelen.. Helaas kom ik nu een behoorlijk probleem tegen.. Ik krijg namelijk tijdens het starten van het spel op de PC meteen een 'general protection fault', zowel voor als na het instaleren van de patch.. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Bedankt voor je reactie, helaas had ik dat ook al gevonden.. de/her-installatie van windows live heeft vooralsnog niet geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dit ook al geprobeerd? Staat in de eerste hit op Google. Misschien sowieso handig om even aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd.
to solve that error disable physx from the batman aa launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
bram1984 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:25:
Dit ook al geprobeerd? Staat in de eerste hit op Google. Misschien sowieso handig om even aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd.

[...]
oy! Loop hier al een tijdje rond en dan vergeet ik dat.. :p
- game gepatched,
- GFWL verwijderd en opnieuw geinstalleerd..

Gebruik windows XP

Herinstalleer op dit moment .NET opnieuw, omdat dat steeds meldingen geeft tijdens launch.
batman aa launcher? Die geeft bij mij al aan dat hij een bepaald .ini bestand niet kan vinden.. zal zo de exacte bestandsnaam geven.. :) Bedankt voor het meedenken!:)
EDIT:
Na patch en herinstall GFWL en .NET krijg ik de volgende melding:
Microsoft .NET Framework
Er is een onverwerkte fout opgetreden in de toepassing. (...) een extern onderdeel heeft deze fout veroorzaakt.

Details:

Zie het einde van dit bericht voor meer informatie over het aanroepen
van JIT-foutopsporing (Just In Time) in plaats van dit dialoogvenster.

************** Tekst van uitzondering **************
System.Runtime.InteropServices.SEHException: Een extern onderdeel heeft een uitzondering veroorzaakt.
bij BmLauncherLib.PhysXSDK.{ctor}(PhysXSDK* )
bij BmLauncherUtils.PhysXSDK..ctor()
bij BmLauncher.Settings.DetermineDefaultPhysXLevel()
bij BmLauncher.Settings.StaticInitialise(IniFile iniFile, IniFile iniEng, IniFile iniInst, SystemInfo sysInfo, String localePath, String localeConfigFile)
bij BmLauncher.Form1.Initialise()
bij BmLauncher.Form1.OnLoad(Object sender, EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.Form.OnLoad(EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.Form.OnCreateControl()
bij System.Windows.Forms.Control.CreateControl(Boolean fIgnoreVisible)
bij System.Windows.Forms.Control.CreateControl()
bij System.Windows.Forms.Control.WmShowWindow(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Form.WmShowWindow(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Geladen assembly's **************
mscorlib
Assembly-versie: 2.0.0.0
Win32-versie: 2.0.50727.3620 (GDR.050727-3600)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
BmLauncher
Assembly-versie: 1.0.1.0
Win32-versie: 1.0.1.0
CodeBase: file:///E:/Program%20Files/Eidos/Batman%20Arkham%20Asylum/Binaries/BmLauncher.exe
System.Windows.Forms
Win32-versie: 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
System
Win32-versie: 2.0.50727.3614 (GDR.050727-3600)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
System.Drawing
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
System.Management
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Management/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Management.dll
BmLauncherUtils
Assembly-versie: 1.0.0.0
CodeBase: file:///E:/Program%20Files/Eidos/Batman%20Arkham%20Asylum/Binaries/BmLauncherUtils.DLL
msvcm80
Assembly-versie: 8.0.50727.5592
Win32-versie: 8.00.50727.5592
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/WinSxS/x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.5592_x-ww_179798c8/msvcm80.dll
System.Xml
Win32-versie: 2.0.50727.3082 (QFE.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
mscorlib.resources
System.Windows.Forms.resources
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_nl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll

************** JIT-foutopsporing **************
Als u JIT-foutopsporing wilt inschakelen, moet in het configuratiebestand voor deze
toepassing of computer (machine.config) de waarde
jitDebugging in het gedeelte system.windows.forms zijn ingesteld.
De toepassing moet ook zijn gecompileerd terwijl foutopsporing
was ingeschakeld.

Bijvoorbeeld:

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Wanneer JIT-foutopsporing is ingeschakeld, worden onverwerkte uitzonderingen
naar het JIT-foutopsporingsprogramma gestuurd dat op de computer is geregistreerd
en worden niet door dit dialoogvenster verwerkt.

[ Voor 80% gewijzigd door Wombat13 op 18-05-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
Sorry voor de bump.. Maar ik ben iets verder.
Na herinstall van GFWL en .Net (opnieuw) krijg ik nu het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/9287/baaerror.jpg
Heeft iemand van jullie een idee?
Na opnieuw patchen krijg ik naast bovengemelde melding de volgende tijden opstarten:
Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/8382/baaerror2.jpg

Ik moet wel zeggen dat dit mij, bij een legaal gekocht spel, behoorlijk bizar overkomt..

[ Voor 36% gewijzigd door Wombat13 op 24-05-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je het spel al eens helemaal opnieuw geïnstalleerd? Want ik heb dergelijke problemen wel eens gehad bij een ander spel, toen hielp alles gewoon opnieuw installeren uiteindelijk. Er gaat wel eens wat fout tijdens de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-06 14:08
Wut? Kan je ook met Catwoman spelen in de nieuwe Batman? http://www.gametrailers.c...2011-batman-arkham/714503 nice :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:46
Ja nja, ik vind Catwoman er niet echt 'tof' uitzien. ;(

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
Wombat13 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:32:
[...]

oy! Loop hier al een tijdje rond en dan vergeet ik dat.. :p
- game gepatched,
- GFWL verwijderd en opnieuw geinstalleerd..

Gebruik windows XP

Herinstalleer op dit moment .NET opnieuw, omdat dat steeds meldingen geeft tijdens launch.
batman aa launcher? Die geeft bij mij al aan dat hij een bepaald .ini bestand niet kan vinden.. zal zo de exacte bestandsnaam geven.. :) Bedankt voor het meedenken!:)
EDIT:
Na patch en herinstall GFWL en .NET krijg ik de volgende melding:
Microsoft .NET Framework
Er is een onverwerkte fout opgetreden in de toepassing. (...) een extern onderdeel heeft deze fout veroorzaakt.

Details:

Zie het einde van dit bericht voor meer informatie over het aanroepen
van JIT-foutopsporing (Just In Time) in plaats van dit dialoogvenster.

************** Tekst van uitzondering **************
System.Runtime.InteropServices.SEHException: Een extern onderdeel heeft een uitzondering veroorzaakt.
bij BmLauncherLib.PhysXSDK.{ctor}(PhysXSDK* )
bij BmLauncherUtils.PhysXSDK..ctor()
bij BmLauncher.Settings.DetermineDefaultPhysXLevel()
bij BmLauncher.Settings.StaticInitialise(IniFile iniFile, IniFile iniEng, IniFile iniInst, SystemInfo sysInfo, String localePath, String localeConfigFile)
bij BmLauncher.Form1.Initialise()
bij BmLauncher.Form1.OnLoad(Object sender, EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.Form.OnLoad(EventArgs e)
bij System.Windows.Forms.Form.OnCreateControl()
bij System.Windows.Forms.Control.CreateControl(Boolean fIgnoreVisible)
bij System.Windows.Forms.Control.CreateControl()
bij System.Windows.Forms.Control.WmShowWindow(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.ScrollableControl.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.ContainerControl.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Form.WmShowWindow(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Form.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
bij System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

************** Geladen assembly's **************
mscorlib
BmLauncher
Assembly-versie: 1.0.1.0
CodeBase: file:///E:/Program%20Files/Eidos/Batman%20Arkham%20Asylum/Binaries/BmLauncher.exe
System.Windows.Forms
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
System
Win32-versie: 2.0.50727.3614 (GDR.050727-3600)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
System.Drawing
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
System.Management
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Management/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Management.dll
BmLauncherUtils
Assembly-versie: 1.0.0.0
CodeBase: file:///E:/Program%20Files/Eidos/Batman%20Arkham%20Asylum/Binaries/BmLauncherUtils.DLL
msvcm80
Assembly-versie: 8.0.50727.5592
Win32-versie: 8.00.50727.5592
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/WinSxS/x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.5592_x-ww_179798c8/msvcm80.dll
System.Xml
Win32-versie: 2.0.50727.3082 (QFE.050727-3000)
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
mscorlib.resources
System.Windows.Forms.resources
CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms.resources/2.0.0.0_nl_b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.resources.dll

************** JIT-foutopsporing **************
Als u JIT-foutopsporing wilt inschakelen, moet in het configuratiebestand voor deze
toepassing of computer (machine.config) de waarde
jitDebugging in het gedeelte system.windows.forms zijn ingesteld.
De toepassing moet ook zijn gecompileerd terwijl foutopsporing
was ingeschakeld.

Bijvoorbeeld:

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Wanneer JIT-foutopsporing is ingeschakeld, worden onverwerkte uitzonderingen
naar het JIT-foutopsporingsprogramma gestuurd dat op de computer is geregistreerd
en worden niet door dit dialoogvenster verwerkt.
Ik had hetzelfde probleem. Mijn oplossing was om NVIDIA PhysX te deinstalleren (als het al geinstalleerd gaat en dan in de folder C:\Users\USERNAME\Steam\SteamApps\common\batman arkham asylum goty\redist te gaan en dan:

1. de DirectX installer die in de map DirectX staat opnieuw te starten.
2. De gfwlivesetup in die map opnieuw te starten.
3. De PhysX installer in die map opnieuw te starten.
4. De vcredist installer in die map opnieuw te starten.

Hopelijk werkt dat voor jou ook!

• bram1984
Ik weet niet of deze ontzettend brute video al langs is gekomen, maar het wordt tijd dat een talentvolle Tweakert een Arkham City topic gaat opzetten. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hBXDHznD83g]

• bram1984
Pardon, er is al een topic van! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb Arkham Asylum voor mijn dochter gekocht
Ze heeft een Live account en die logt ook gewoon goed in maar na de gevraagde update zegt de game dat er geen verbinding is en vevolgens wordt er helemaal niets geupdate en kan ze het spel nog steeds niet spelen omdat het niet "saved"
En de link waarnaar je wordt verwezen bestaat dus niet meer
Belachelijk wel een game verkopen maar niet goed ondersteunen.
Is hier een goede oplossing voor behalve het spel via een torrent jatten waarna het waarschijnlijk direct werkt.
Want ik wil niet jatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ooo damn wat een foute console port is dit jongens!! :(
Mijn pc, Intel i7 920, Nvidia 470GTX en 16GB ram is te weinig om dit spel op max te runnen!
Mijn drivers zijn up- to date.

Ik heb geprobeerd: DirectX11 lagerzetten, Physx uitzetten en Anti- alias lager zetten.
Nog steeds zo'n FPS van ongeveer 20FPS! En als ik in de stad zit, dan zelfs net 10FPS of lager!
Hoe kan dit? En wat kan ik hieraan doen?

Edit: DirectX11 volledig uitzetten verhelpt het probleem.Foute driver of is mijn videokaart zo sloom? :S

[ Voor 13% gewijzigd door iApp op 28-11-2011 21:17 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 00:04
Euh nee, je hebt gewoon het nieuws gemist, dx11 is stuk in deze game :P

Heb de game zelf net na de mindere legale gespeeld te hebben via ebay gekocht voor 24 euro(steam key)
Had binnen 2 min mijn key binnen per mail :)
http://myworld.ebay.com/dalamchops

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ahh oke, zie het nu op Google. Physx kan weer aan, geeft toch zo'n epic effect.
& Ik hoef nog geen nieuwe videokaart te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 00:04
Heb nog wel last van stutters zo nu en dan, vooral als het beeld over de stad heen gaat - geen idee waar dat aan ligt :S

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 14:49
Verkeerde topic? [Multi] Batman Arkham City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ehmm, lol, je hebt gelijk! :P

Anoniem: 429466

Ik heb net ook Arkham Asylum gekocht via steam. Ik vond de demo al gelijk mooi dus ik moet hem natuurlijk hebben. Nog wat op internet gekeken en het is een goty game, dat zegt natuurlijk ook genoeg. Ik ga nu eerst dit spel uit spelen en dan de opvolger.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 429466 op 29-12-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
MatMich schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 20:59:
Ik heb Arkham Asylum voor mijn dochter gekocht
Ze heeft een Live account en die logt ook gewoon goed in maar na de gevraagde update zegt de game dat er geen verbinding is en vevolgens wordt er helemaal niets geupdate en kan ze het spel nog steeds niet spelen omdat het niet "saved"
En de link waarnaar je wordt verwezen bestaat dus niet meer
Belachelijk wel een game verkopen maar niet goed ondersteunen.
Is hier een goede oplossing voor behalve het spel via een torrent jatten waarna het waarschijnlijk direct werkt.
Want ik wil niet jatten.
Ik heb wil het nu opnieuw installeren op een schoon systeem (win 7) en heb hetzelfde gekloot weer.
Waarom weet niemand dit?
Het internet geeft duizenden hits als ik google maar een oplossing wordt niet gegeven.
Ik denk dat ik Eidos maar ga mailen voor een refund :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Pak je toch gewoon alsnog een torrentje? Ik zie dat niet als jatten, je hebt spel namelijk al gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 14:49
MatMich schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:34:
[...]

Ik heb wil het nu opnieuw installeren op een schoon systeem (win 7) en heb hetzelfde gekloot weer.
Waarom weet niemand dit?
Het internet geeft duizenden hits als ik google maar een oplossing wordt niet gegeven.
Ik denk dat ik Eidos maar ga mailen voor een refund :(
Gebruik maken van een offline account zou nog kunnen. Al kan je dan geen updates installeren en ook geen achievements behalen, maar dat is wel een optie die je kan overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
JanW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Gebruik maken van een offline account zou nog kunnen. Al kan je dan geen updates installeren en ook geen achievements behalen, maar dat is wel een optie die je kan overwegen.
Helaas snap ik niet hoe een "offline" account werkt
Sterker nog ik snap eigenlijk ook niet hoe dat hele live id nu precies in elkaar steekt.
Ik heb gewoon geen zin om me er eindeloos in te moeten verdiepen.
Overigens ik heb het uiteindelijk werkende gekregen en zal vertellen hoe.
live id invullen en update op laten halen
De 8e!!! keer lukte er iets en weerd Nvidia PhysX geinstalleerd
Waarna na het opnieuw opstarten er weer 3 keer een mislukte update volgde.
Maar daarna zomaar out of the blue werd er uiteindelijk ingelogd
Alleen werd vermeld dat mijn dochter toestemming nodig had van een ouder.
Prima, dus ik mijn email adres ingevuld waarna vervolgens bleek dat ik dus een X-Box live id moet aanmaken om toestemming te verlenen.
Op dat moment spoot het stoom uit mijn oren.
Ik heb geen, en wil geen X-box en ook geen game id bij X-box live
Helaas had ik geen keus en je wil toch dat je dochter haar spelletje kan spelen.
Maar ik weet een ding nu wel
De makers/bedenkers achter dat live id gekut zijn regelrechte hufters die er alleen maar op uit zijn om geld en klanten te werven.
Een call center is er een peuter creche bij.
En dan vinden die gasten het vreemd dat er zoveel mensen die games gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hiervoor hebben we V&A

[ Voor 87% gewijzigd door Gropah op 08-09-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:52
Ik heb de Arkham Trilogy gekocht voor PS3, omdat ik Shadow of Mordor tof vond en het freeflow combat systeem lekker vond spelen. Ik ben begonnen met Arkham Asylum op Hard en het combat systeem valt dan toch een beetje tegen. Het speelt lang niet zo soepel en dat zal logisch zijn, want het is een veel ouder spel. Toch heb ik wel veel lol met het spel gehad, maar, de onvermijdelijke maar: dit is weer typisch zo'n spel dat je probleemloos kan spelen op Hard tot op sommige punten Hard snoeihard doorslaat naar Bullshit. De normale routine van het spel is dan uitdagend, maar komt niet in de buurt van en bereidt je ook totaal niet voor op die momenten. Met name later in het spel komt dat voor, bijvoorbeeld wanneer je het tegen waves van goons en een Titan tegelijk moet vechten in een hele kleine ruimte en de waves blijven maar komen. Of helemaal aan het eind als je een soort gelijke situatie hebt, maar dan met twee Titans. En het ultieme voorbeeld: het eind gevecht met Joker. Ik vind dat altijd zo jammer, wanneer uitdaging doorslaat in frutstratie, dan hoeft het voor mij al snel niet meer. Nu dan verder met Arham City.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 24-06 12:27
Een bump van 8,5 jaar, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik had dit spel opgepakt aangezien ik zag dat het wel prima draaide via Parallels op mijn Apple Silicon M1 Mac. Verder was ik wel weer toe aan een spel met een storyline waar redelijk veel cutscenes in voorkomen.

Ik vond het een zeer fascinerend spel, het draaide op max settings uitstekend. Bij sommige stukken waarbij je 8+ enemies tegenover je had staan leek het wel alsof het spel ietwat vertraagde, maar ook niet zoveel dat ik er last van had. Dit effect wordt volgens mij ook nog eens versterkt doordat de derde blow altijd in slow-motion wordt uitgevoerd.

Moet wel zeggen dat ik halverwege de game wel een beetje klaar was met alle riddles en extraatjes die je kon zoeken op de map. Dit was gewoon veel te veel voor mij waardoor de flow van de storyline een beetje in het geding kwam.

Zelf heb ik ook nooit echt eerder iets van Batman gelezen, gekeken of gespeeld. Hier zal het alleen niet bij blijven. Ik heb zeker voornemens om de volgende delen ook te spelen en eventueel zelfs her en der wat films/comics mee te pakken van DC.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste