Ik vond dit maar een rare hint. Betekent het dus dat je die kogel dus helemaal niet kan ontwijken? Zat er al aan te denken om dat gedeelte overnieuw te doen zodat ik het kon proberen..Aegir81 schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:00:
[...]
spoiler:Heb je gemerkt dat er in het Mission failed-scherm de volgende tip stond: "use the middle stick to dodge the bullet" :-)
Anoniem: 197066
Madje schreef op donderdag 10 september 2009 @ 13:00:
[...]
Ik vond dit maar een rare hint. Betekent het dus dat je die kogel dus helemaal niet kan ontwijken? Zat er al aan te denken om dat gedeelte overnieuw te doen zodat ik het kon proberen..
spoiler:
heb jij een middle stick op je controller zitten dan? 
Anoniem: 197066 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:24:
[...]
spoiler:heb jij een middle stick op je controller zitten dan?
spoiler:
Guide knop of D-Pad dacht ik 
The DLC comes in the form of Insane Night DLC Pack (coming September 17) and Prey in the Darkness DLC Pack (coming September 24th), the latter is rumored to be PS3 exclusive.
Insane Night DLC Pack consists of the Dem Bone’s Scarecrow Challenge Map Packs, and Crime Alley Challenge Maps,.
Darki3 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:13:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
spoiler: batcaveIk moet na een missie (killercroc) terug naar de batcave. Ik heb de ingang gevonden maar die is geblokkeerd door poison ivy's planten/bomen. Iemand enig idee waar en hoe ik er kan komen?
spoiler:
Als je uit Killer Croc's lair komt moet je rechtsaf gaan in de sewers, daar is een andere ingang naar je Cave (Check je map net nadat je Croc naar beneden laat storten.)
@ Madje: Nee kan je niet ontwijken, geniaal toch!? Past helemaal bij de gekke ideeën van Joker
[ Voor 43% gewijzigd door Meelobee op 10-09-2009 19:36 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Darki3 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 08:13:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
spoiler: batcaveIk moet na een missie (killercroc) terug naar de batcave. Ik heb de ingang gevonden maar die is geblokkeerd door poison ivy's planten/bomen. Iemand enig idee waar en hoe ik er kan komen?
spoiler:
Ik had daar ook erg moeite mee, gelukkig even bij de objective cursor ingezoomed op de map, en daar staat dat je via de sewer moet. Wel jammer dat je het hele stuk weer terug de sewer in moet 
Vandaag gekocht, wilde net even een uurtje spelen maar dat werden er toch 2. 
Demo was veelbelovend, echte spel nog meer. Lekker afwisselend detective, sluipen en gewoon old fashion knokken.
Demo was veelbelovend, echte spel nog meer. Lekker afwisselend detective, sluipen en gewoon old fashion knokken.
Wa Doede Nou
Demo nog maar een keer gedownload na alle goede reviews. Toch wel een heel erg vet spel. Nu nog ergens een goedkoop adresje vinden die ook nog een beetje vlot levert. Gamehubs heeft pas de 22e weer voorraad helaas. Wel erg goedkoop.
Zelf heb ik hem gisteren bij de Gamedump.nl besteld en ze hebben het dezelfde dag verzonden, ik hoop het vandaag binnen te krijgen. Heb nooit bij die toko besteld maar via Budgetgaming kwam ik bij hen terecht.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zo net uitgespeeld. Het was wel makkelijk het einde dat had ik moeilijker verwacht. Ik heb alleen nu 217 riddles van de 240/241 en ik heb geen vraagtekens meer. Hoe en waar moet ik die andere vinden ?
oi :P
select. -> riddler trophy's. gebruik R2/L2 om te scrollen tussen lokaties.Darki3 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:27:
Zo net uitgespeeld. Het was wel makkelijk het einde dat had ik moeilijker verwacht. Ik heb alleen nu 217 riddles van de 240/241 en ik heb geen vraagtekens meer. Hoe en waar moet ik die andere vinden ?
Kijk of je alle secret maps hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 12-09-2009 16:57 ]
Toffe game dit!
De demo vond ik eigenlijk maar matig maar de hele goede reviews hebben me toch overgehaald. Gelukkig maar. Het spel doet me gek genoeg best wel aan Bioshock denken. Komt denk ik door gebruik van dezelfde engine, kleuren, etc. Je loopt hier ook door een aparte wereld en kunt jezelf upgraden.
Haalde zonet in The Mansion toevallig de 20x combo, was wel tof om te zien
Daarnaast is de besturing echt heel goed in orde, het speelt heerlijk weg. The Joker is ook wel droog met z'n opmerkingen. Je kunt je bijna niet voorstellen dat dat de stem is van Mark Hamill aka Luke Skywalker 
Ook vind ik het erg tof voor Eidos dat ze eindelijk na Tomb Raider en Hitman weer een erg goede franchise hebben
De demo vond ik eigenlijk maar matig maar de hele goede reviews hebben me toch overgehaald. Gelukkig maar. Het spel doet me gek genoeg best wel aan Bioshock denken. Komt denk ik door gebruik van dezelfde engine, kleuren, etc. Je loopt hier ook door een aparte wereld en kunt jezelf upgraden.
Haalde zonet in The Mansion toevallig de 20x combo, was wel tof om te zien
Ook vind ik het erg tof voor Eidos dat ze eindelijk na Tomb Raider en Hitman weer een erg goede franchise hebben
Mijne is al een 9 dagen onderweg vanaf Gamehubs voor de PS3. Duurt nu wel erg lang want wil hem nu wel erg graag spelen, maar ach dat voor 37 euro incl. verzenkosten is het wachten misschien wel waardpjlgt schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 08:14:
Demo nog maar een keer gedownload na alle goede reviews. Toch wel een heel erg vet spel. Nu nog ergens een goedkoop adresje vinden die ook nog een beetje vlot levert. Gamehubs heeft pas de 22e weer voorraad helaas. Wel erg goedkoop.
Thanks ik heb daardoor alle 240 riddles gevonden! Nu die moeilijke challengesIke. schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 16:56:
[...]
select. -> riddler trophy's. gebruik R2/L2 om te scrollen tussen lokaties.
Kijk of je alle secret maps hebt.
oi :P
Darki3 schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:24:
[...]
Thanks ik heb daardoor alle 240 riddles gevonden! Nu die moeilijke challenges. Ik zag dat jij het had over 241 riddles waar kan je die laatste vinden dan ?
Ike. schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:17:
[...]
Er zijn 241 riddles.
Final Riddle:
spoiler:After you've snapped a shot of 23 of the 24 of the Chronicle of Arkham markers, you'll need to track down the final marker. The key to solving the mystery of Arkham is the Warden, whom you last saw in the Security Control Room. Head to this room in the Penitentiary and enter the small central office area. Look on the floor for a circle of scribbles and etchings that say "BATMAN." Enter Detective Mode and take an Environmental scan of this to complete the final Chronicle of Arkham Riddle.
Anoniem: 288259
Hallo,
Nog een vraagje over de challenges. Je kan die ook spelen als the joker maar daarvoor moet je extra content downloaden uit de psn store halen. Nu heb ik mijn versie via gamehubs en heb ik de content uit de us store gedownload maar ik kan niet als de joker spelen. Moet ik dat nog unlocken? Ik heb de game nog niet uit.
Nog een vraagje over de challenges. Je kan die ook spelen als the joker maar daarvoor moet je extra content downloaden uit de psn store halen. Nu heb ik mijn versie via gamehubs en heb ik de content uit de us store gedownload maar ik kan niet als de joker spelen. Moet ik dat nog unlocken? Ik heb de game nog niet uit.
maakt volgens mij niet uit uit elke store je het download.
je kan gelijk als de Joker spelen. (alleen challenges)
je kan gelijk als de Joker spelen. (alleen challenges)
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 13-09-2009 19:40 ]
Zojuist de campaign uitgespeeld. Echt een fantastische game, zeker het beste spel in zijn soort dit jaar tot nu toe. Toch was de campaign opeens sneller voorbij dan ik vooraf had gedacht.
Iemand trouwens ook gekeken tot na de aftiteling?
Nu eens naar die challenges kijken.
spoiler:
Na Poisin Ivy moet je al meteen naar de Joker and that's that.
Iemand trouwens ook gekeken tot na de aftiteling?
spoiler:
Er komt nog iets levends uit het water, Joker, Croc?
Nu eens naar die challenges kijken.
spoiler:
Dat is volgens mij scarecrow die weg geraakt met een kist van dat 'gif'
spoiler:
Het spel heeft meerdere einde's met Scarecrow, Bane of Killer Croc. Volgens mij is het gewoon random welke je krijgt. (Kan natuurlijk ook een reden hebben)
Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka
Zo houden ze de opties open voor een mogelijk vervolg.Shikaka schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:22:
spoiler:Het spel heeft meerdere einde's met Scarecrow, Bane of Killer Croc. Volgens mij is het gewoon random welke je krijgt. (Kan natuurlijk ook een reden hebben)
Ik weet niet of dit al gepost is maar ik vond hem briljant:
Eidos zet Bat-trap voor illegale spelers pc-versie Batman
Uitgever Eidos laat via haar forum weten dat ze een creatieve oplossing hebben gevonden om illegale spelers van Batman: Arkham Asylum te straffen. Zo blijkt nu dat het niet mogelijk is om de zweef-actie uit te voeren als je de game illegaal hebt gedownload. Dit kwam aan het licht toen een gefrustreerde gamer op het forum van Eidos begon te klagen over problemen in de pc-versie van de game. Toen hij namelijk over een bad van giftig gas probeerde te komen, kwam Cheshirec_the_cat erachter dat hij Batman niet kon laten zweven. The Dark Night bleek iedere keer in het gas te vallen. Volgens de gamer heeft het spel dan ook te kampen met een serieuze bug en vroeg via het forum van Eidos om advies. Hierop kreeg hij echter een ander antwoord dan hij waarschijnlijk in gedachten had. "Het probleem dat jij hebt is een onderdeel van onze kopieerbeveiliging", schrijft Keir van Eidos. "Dit gebruiken wij om mensen eruit te pikken die gekraakte versies van de game gratis downloaden. Het is dus geen bug in de game, maar een bug in jouw morele code", aldus het vernietigende antwoord van Eidos. Het is sowieso niet zo slim van de gamer om nu al over de pc-versie van Arkham Asylum te praten met Eidos, aangezien deze pas op 18 september in de winkels ligt. De uitgever heeft deze versie namelijk enkele weken uitgesteld zodat Nvidia deze kan voorzien van PhysX. De toevoeging van de PhysX aan de game zal het onder meer mogelijk maken om zaken als dikkere mist weer te geven, spinnenwebben aan het personage te laten plakken en deze te laten meebewegen en items in de omgeving zullen door de PhysX in het rond gaan vliegen als Batman in gevecht is.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
heb hem uitgespeeld en alle riddler challanges gevonden, ik heb geen zin in de challenge mode, al moet ik te kennen geven dat er zieke tijden tussen zitten.
34 sec 6 gasten in stealth
etc
34 sec 6 gasten in stealth
Ik heb net ook alle riddles gevonden. Ik zit momenteel op 92% completed. Moet je alle medailles behalen voor 100%?
Ja, 2 x 24.joriske18 schreef op maandag 14 september 2009 @ 16:59:
Ik heb net ook alle riddles gevonden. Ik zit momenteel op 92% completed. Moet je alle medailles behalen voor 100%?
kan iemand mij uitleggen hoe je een medaille verkrijg?
iets anders...hoezo moet batman arkham mijn windows firewall zó instellen dat het toegang heeft?
gaat er informatie over het net zonder dat ik er vanaf weet?
iemand op de hoogte? hou hier niet zo van namelijk.
Harribo, waarschijnlijk heeft het te maken met de meldingen voor downloadable content in het gamemenu.
PacinoAllstars, je hebt 2 soorten challenges: 'predator' en 'combat'. In combat moet je een een bepaalde score halen om een 'medaille' te krijgen. In de eerste challenge bijv. 6000 punten voor 1 medaille, 12000 voor 2 en 18000 voor 3. In de pradator challenges druk je in het begin van de ronde op 'back' (Xbox360) om te zien wat je moet doen om de medailles te halen.
jorsike18, er zijn 24 predator medailles en 24 combat medailles.
PacinoAllstars, je hebt 2 soorten challenges: 'predator' en 'combat'. In combat moet je een een bepaalde score halen om een 'medaille' te krijgen. In de eerste challenge bijv. 6000 punten voor 1 medaille, 12000 voor 2 en 18000 voor 3. In de pradator challenges druk je in het begin van de ronde op 'back' (Xbox360) om te zien wat je moet doen om de medailles te halen.
jorsike18, er zijn 24 predator medailles en 24 combat medailles.
Net de story mode uitgespeeld. Echt een super vette game en zonder twijfel de verrassing van het jaar.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
IK heb het spel bijna compleet. Moet nog enkel in de 3 laatste combat challenges 3 batarangs (medailles) halen. En damn, die zijn moeilijk... In Shock & Awe Extreme lukt het me zelfs niet om een score neer te zetten omdat de timer steeds op 0 staat...
Geen ondersteuning, het spel is namelijk nog niet uit voor de PC.Harribo schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 11:51:
iets anders...hoezo moet batman arkham mijn windows firewall zó instellen dat het toegang heeft?
Anoniem: 107802
Nog niet uit voor de pc? Wel via minder legale wegen, vrijdag is de officieele releae toch?
Vandaag uitgespeeld op mijn Xbox360. Damn wat een game, met recht de verrassing van het jaar. Kom maar op met de Sequel!
Wa Doede Nou
jep reloaded jaAnoniem: 107802 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 17:06:
Nog niet uit voor de pc? Wel via minder legale wegen, vrijdag is de officieele releae toch?
yes vandaag dan eindelijk de stad in om mn pc versie te halen! Ben die demo nu wel bijna beu
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Yep, hij is uit voor de pc. Gisterenavond gekocht, fantastisch spel! Oh btw als Windows Live de patch ophaalt lijkt het alsof de computer blijft hangen. Dit is niet zo, gewoon laten gaan, het duurt gewoon een tijdje.
Had hem van de week eindelijk binnen van Gamehubs en wat een game is dit zeg. Ik ben geen Batman fan en ik hou niet van fantasy (spoken, geesten, trollen ) , maar bij Batman valt het op 1 of andere manier op zijn plek.
Realisme is ver te zoeken maar ook niet erg voor een x (mannetjes die niet naar boven kijken terwijl ze weten wie ze zoeken
en zelfs niet als een Hostile het uitgilt bij het ophangen). Wat ik zo mooi vind is dat je het gevoel houdt dat elk level weer anders is. Wel herhalend door de game heen, maar steeds uitdagender.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige stukken behoorlijk freaky / scary vind en dan vooral bij de droomgedeeltes. Ik ga vanaaf weer lekker verder
Realisme is ver te zoeken maar ook niet erg voor een x (mannetjes die niet naar boven kijken terwijl ze weten wie ze zoeken
En ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige stukken behoorlijk freaky / scary vind en dan vooral bij de droomgedeeltes. Ik ga vanaaf weer lekker verder
waarom kost die game trouwens 49.99 op steam terwijl hij bij de dynabyte voor 40 te halen is??
Anoniem: 197857
Omdat steam duurder is dan dynabyte. Vrij simpel.BaRF schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:39:
waarom kost die game trouwens 49.99 op steam terwijl hij bij de dynabyte voor 40 te halen is??
Shikaka schreef op zondag 13 september 2009 @ 22:22:
spoiler:Het spel heeft meerdere einde's met Scarecrow, Bane of Killer Croc. Volgens mij is het gewoon random welke je krijgt. (Kan natuurlijk ook een reden hebben)
spoiler:
Wat grappig. Ik kreeg ook Killer Croc. Ik dacht "Killer Croc + venom = UNSTOPPABLE"
Bane is toch al op venom en scarecrow moet het niet van zijn fysiek hebben. Killer Croc was echt imposant als vijand en als enige niet mano-a-mano te verslaan.
Bane is toch al op venom en scarecrow moet het niet van zijn fysiek hebben. Killer Croc was echt imposant als vijand en als enige niet mano-a-mano te verslaan.
Ligt het aan mij of werkt de Insane Night DLC uit US store niet op de Euro versie? (PS3)
[ Voor 11% gewijzigd door harlekein op 18-09-2009 20:41 ]
Zou ik erg vreemd hebben gevonden als het wel was gebeurd. Misschien als ze in een vervolg gewoon Gotham City doen dat ze het er dan ik kunnen maken zodat het een logisch nut heeft.Anoniem: 91397 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:21:
spoiler:Uitgespeeld, en ik baal enorm dat ik niet even mocht vliegen of rijden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
ah dat zal het zijn thanksAnoniem: 197857 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:42:
[...]
Omdat steam duurder is dan dynabyte. Vrij simpel.
En dan een grote Sandbox (Ala GTAIV) in de nacht van Gotham CityPhydomir schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 10:11:
[...]
Zou ik erg vreemd hebben gevonden als het wel was gebeurd. Misschien als ze in een vervolg gewoon Gotham City doen dat ze het er dan ik kunnen maken zodat het een logisch nut heeft.
Anoniem: 218213
hmm, heb de demo eens van psn afgehaald , maar het valt mij op dat de camera af en toe erg dicht bij je staat, heeft niemand dat als storend ervaren?
edit: wel eindelijk eens een game van warner bros die te moeite waard is zeg, (lang op moeten wachten
)
edit: wel eindelijk eens een game van warner bros die te moeite waard is zeg, (lang op moeten wachten

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 20-09-2009 13:57 ]
Zo Batman did it again
De laatste film vond ik al top en nu deze game. Straks ben ik nog ineens fan van Batman
Net op normal uitgespeeld en nu met de challenges bezig. Binnenkort ga ik hem nog eens op hard spelen en ik heb nu al zin in een eventueel vervolg (wat er zeker wel komt).
Ik snap dat uitspelen voor de meeste gamers niks bijzonders is, maar voor mij wel want daarmee komt hij in het korte lijstje van Mafia, Gta Vice City, Freedom Fighters, MOH:AA en nog een stuk of 3 games. Wat een topgame en wat een schitterend level opbouw. Behalve de irritatie dat je niet over sommige lage dingen heen kan klimmen heb ik alleen maar plezier gehad.
Ik snap dat uitspelen voor de meeste gamers niks bijzonders is, maar voor mij wel want daarmee komt hij in het korte lijstje van Mafia, Gta Vice City, Freedom Fighters, MOH:AA en nog een stuk of 3 games. Wat een topgame en wat een schitterend level opbouw. Behalve de irritatie dat je niet over sommige lage dingen heen kan klimmen heb ik alleen maar plezier gehad.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als je rent, sneakt, vecht of zweeft dan heb je daar geen last van verder.Anoniem: 218213 schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:56:
hmm, heb de demo eens van psn afgehaald , maar het valt mij op dat de camera af en toe erg dicht bij je staat, heeft niemand dat als storend ervaren?
edit: wel eindelijk eens een game van warner bros die te moeite waard is zeg, (lang op moeten wachten)
Anoniem: 218213
nee, klopt indd, is vooral als je stilstaat, verder is het ook niet echt storendharlekein schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:15:
[...]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar als je rent, sneakt, vecht of zweeft dan heb je daar geen last van verder.
GAH, geen ondersteuning voor FSAA op ATI kaarten.. dat is wel minder.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Kan ik stiekem zeggen dat dit spel vreselijk goed uitgewerkt is? Zit met verbazing te spelen, steeds weer een aangename ervaring op gameplay en audiografisch niveau. Zeker een leuke test met m'n amBX setje
Anoniem: 91397
Denk dat de tijd om het uit te spelen zeker een factor heeft gespeeld, daar deze game gewoon buitengewoon een triest staaltje is van 2 dagen mentaliteit. Alsin: We hypen de game tot het uiterste, stoppen er mooie graphics in en klaaaar. Games zijn 9/10x uit te spelen in 2-3 dagen, wat ik bijzonder triest vind... Van mijn tijd en centjes.Beakzz schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:09:
Zo Batman did it againDe laatste film vond ik al top en nu deze game. Straks ben ik nog ineens fan van Batman
Net op normal uitgespeeld en nu met de challenges bezig. Binnenkort ga ik hem nog eens op hard spelen en ik heb nu al zin in een eventueel vervolg (wat er zeker wel komt).
Ik geef het toe, ik was onder de indruk van Batman. Tot ik er na 1 dag gamen van 4 uurtjes er achterkwam dat ik 64% van de game erop had zitten. Iets wat ik buitengewoon triest vind en een schrijnend resultaat vind van de invloed van geld. Er is niets mis met geld verdienen, maar Overlord 2 bewees het al: Zodra er geld met een titel verdient kan worden zie je speeltijd verkorten, unieke features en genialiteit verdwijnen.
Deze game had zo veel meer kunnen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 20-09-2009 23:06 ]
Nou nou wat een hoop teleurstelling hoor ik hierAnoniem: 91397 schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:05:
[...]
Denk dat de tijd om het uit te spelen zeker een factor heeft gespeeld, daar deze game gewoon buitengewoon een triest staaltje is van 2 dagen mentaliteit. Alsin: We hypen de game tot het uiterste, stoppen er mooie graphics in en klaaaar. Games zijn 9/10x uit te spelen in 2-3 dagen, wat ik bijzonder triest vind... Van mijn tijd en centjes.
Ik geef het toe, ik was onder de indruk van Batman. Tot ik er na 1 dag gamen van 4 uurtjes er achterkwam dat ik 64% van de game erop had zitten. Iets wat ik buitengewoon triest vind en een schrijnend resultaat vind van de invloed van geld. Er is niets mis met geld verdienen, maar Overlord 2 bewees het al: Zodra er geld met een titel verdient kan worden zie je speeltijd verkorten, unieke features en genialiteit verdwijnen.
De graphics zijn zwaar in orde, het verhaal is " geloofwaardig" , het bestuurd lekker en het wordt nooit frustrerend moeilijk. Het is natuurlijk geen Mafia of Vice city waar je uren in blijft rondrennen, maar ik heb ooj niet het gevoel dat het verhaal afgeraffeld is omdat het spel anders te lang zou worden.
Misschien scheelt het dat ik er ook maar 33 euro voor heb betaald en daarvoor een uurtje of 8 lekker zoet ben geweest en blij ben dat er eindelijk weer eens een game was die me tot het einde kon boeien
Doe mij maar kort en krachtig ipv lang en saai
Is die uitspeelfactor nou niet altijd zo bij deze genre games? Binnen 2 - 3 dagen heb je wel een Tomb Raider, assasins creed, splinter cell of prince of persia uitgespeeld. Vind ik dat zonde van mijn geld? Nee. Voor mij is het heel erg van belang dat de game een indruk daarna achterlaat, waarmee ik met een nieuwe beeld kijk naar de wereld waar ze zich in bevinden. Assassins Creed was voor mij ongeveer 3 dagen werk om helemaal uit te spelen, en daarna had ik een gevoel van: **Zucht** wat een top-game.
De "levensduur" in dan mischien kort, maar ik hou er zelf meer aan over dan als ik 2 weken bezig zou zijn met een willekeurige RPG game (op de Final Fantasy reeks na dan). Ik vergelijk het altijd met een goed boek. Je begint, je word gepakt en voor je het weet ligt hij weer op de plank met een mooie ervaring rijker. Zonde van mijn geld. Nevar!
De "levensduur" in dan mischien kort, maar ik hou er zelf meer aan over dan als ik 2 weken bezig zou zijn met een willekeurige RPG game (op de Final Fantasy reeks na dan). Ik vergelijk het altijd met een goed boek. Je begint, je word gepakt en voor je het weet ligt hij weer op de plank met een mooie ervaring rijker. Zonde van mijn geld. Nevar!
Voor mij zijn dit soort spellen perfect. Als ik er langer dan 40 uur over moet doen om een game uit te spelen gaat het vervelen en haal ik het einde toch niet.
Ik speel vaak maar een even een uurtje soms twee. Ik heb gisteren de game uitgespeeld en de game bij release zo'n beetje gekocht, dat is toch zo'n 3 (of 2?) weken dat ik er plezier van heb gehad. En dan kan ik nu nog de challenges spelen.
De story mode hield constant de spanning vast. Daarnaast heb ik mijn best gedaan om alles te halen (wat gelukt is). Daardoor ben ik er toch wel een uurtje of 14 - 15 mee bezig geweest. Ik ben een casual gamer dus zal ik er wel langer mee bezig zijn geweest dan de meeste van jullie. Ik heb wel de tijd genomen om alle profielen van al die badguys te lezen, de tapes te luisteren enz.
Al met al een geweldig spel!
Ik speel vaak maar een even een uurtje soms twee. Ik heb gisteren de game uitgespeeld en de game bij release zo'n beetje gekocht, dat is toch zo'n 3 (of 2?) weken dat ik er plezier van heb gehad. En dan kan ik nu nog de challenges spelen.
De story mode hield constant de spanning vast. Daarnaast heb ik mijn best gedaan om alles te halen (wat gelukt is). Daardoor ben ik er toch wel een uurtje of 14 - 15 mee bezig geweest. Ik ben een casual gamer dus zal ik er wel langer mee bezig zijn geweest dan de meeste van jullie. Ik heb wel de tijd genomen om alle profielen van al die badguys te lezen, de tapes te luisteren enz.
Al met al een geweldig spel!
Spielerei...
@ el-jorge
Ik ben er ook zo-een. 1 á 2 uurtjes per dag gamen en er dan een paar weken mee bezig zijn. Duurt het langer dan haal ook ik het einde niet. Wat dat betreft vind ik Batman perfect. Goede sfeer, veel savegamepunten. (dit was bij Overlord II wel anders) en genoeg spanning. Ik zit nu midden in het gevecht met Bane.
Ik heb me wel eens aan een RPG gewaagd. Het zag er prachtig uit en alles zat goed in elkaar maar het ging gewoon te traag voor mij.
Ik ben er ook zo-een. 1 á 2 uurtjes per dag gamen en er dan een paar weken mee bezig zijn. Duurt het langer dan haal ook ik het einde niet. Wat dat betreft vind ik Batman perfect. Goede sfeer, veel savegamepunten. (dit was bij Overlord II wel anders) en genoeg spanning. Ik zit nu midden in het gevecht met Bane.
Ik heb me wel eens aan een RPG gewaagd. Het zag er prachtig uit en alles zat goed in elkaar maar het ging gewoon te traag voor mij.
Anoniem: 91397
Voor mij hadden er betere puzzels in gekund. Batman heeft in deze game zo veel mooie tools gekregen, daar hadden ze meer mee kunnen doen. Een beter doolhof kunnen maken van de luchtbuizen ook een suggestie. En meer.
Ben nergens tegenaan gelopen waarvan ik dacht: Hoe moet ik dit nu weer oplossen.
Ben nergens tegenaan gelopen waarvan ik dacht: Hoe moet ik dit nu weer oplossen.
Is dit spel te draaien op een ATI-kaart?
Ik krijg steeds de melding dat ik mijn physx moet upgraden.
Maja ik heb een x1950pro dus dat gaat lastig....
Of kan ik dit spel gewoon niet draaien met mijn kaartje?
Ik krijg steeds de melding dat ik mijn physx moet upgraden.
Maja ik heb een x1950pro dus dat gaat lastig....
Of kan ik dit spel gewoon niet draaien met mijn kaartje?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Tuurlijk. zorg dat je de laatste drivers hebt.madmaus schreef op maandag 21 september 2009 @ 17:34:
Is dit spel te draaien op een ATI-kaart?
Ik heb het probleem gevonden.Ike. schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:01:
[...]
Tuurlijk. zorg dat je de laatste drivers hebt.
Er stonden blijkbaar nog physx drivers op mijn computer van mijn nvidea kaart die ik 1,5 jaar geleden had.
Nooit eerder problemen mee gehad.
Maar drivers verwijderen en spel opnieuw installeren en nu doet hij het!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Het spel geeft aan dat ik op 25% zit.Betreft dit alleen de storyline of is dit inclusief het behalen van alle extra's.
incl. alleskimone66 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:09:
Het spel geeft aan dat ik op 25% zit.Betreft dit alleen de storyline of is dit inclusief het behalen van alle extra's.
Mappack is uitVandaag is een nieuwe mappack voor Batman: Arkham Asylum verschenen, genaamd "Prey In The Darkness". De mappack bestaat uit één Predator- en één Combat-challenge. De ene vindt plaats in de Arkham Pumping Station, de ander in de Abandned Glasshouse.
Acid_Burn schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:37:
GAH, geen ondersteuning voor FSAA op ATI kaarten.. dat is wel minder.
In this game, Nvidia has an in-game option for AA, whereas, gamers using ATI Graphics Cards are required to force AA on in the Catalyst Control Center.
The advantage of in-game AA is that the engine can run AA selectively on scenes whereas Forced AA in CCC is required to use brute force to apply AA on every scene and object, requiring much more work.
Additionally, the in-game AA option was removed when ATI cards are detected. We were able to confirm this by changing the ids of ATI graphics cards in the Batman demo. By tricking the application, we were able to get in-game AA option where our performance was significantly enhanced. This option is not available for the retail game as there is a secure rom.
Zelfs als ik het forceer in CC dan anti-aliased ie nog niet. Dus geen AA voor mij 
Wel al uitgespeeld. Nu nog de rest van de hidden zooi vinden
Wel al uitgespeeld. Nu nog de rest van de hidden zooi vinden
Ik speel de game vanaf het begin al op hard, zoals ik bij alle games doe, en dan heb je hem zeker niet in twee daagjes uit gespeeld. Tenzij je volle dagen achter elkaar gamed, maar en normale gamer die 3-4 uurtjes max pdag gamed, red dat echt niet in 2 dagen. Ik ben persoonlijk al een week bezig, met 1-4 uurtjes pdag en zit op 50 %.Anoniem: 91397 schreef op zondag 20 september 2009 @ 23:05:
[...]
Denk dat de tijd om het uit te spelen zeker een factor heeft gespeeld, daar deze game gewoon buitengewoon een triest staaltje is van 2 dagen mentaliteit. Alsin: We hypen de game tot het uiterste, stoppen er mooie graphics in en klaaaar. Games zijn 9/10x uit te spelen in 2-3 dagen, wat ik bijzonder triest vind... Van mijn tijd en centjes.
Ik vind de game juist lang genoeg, en als je het verhaal af hebt kun je altijd ngo op zoek naar alle secrets. of de challanges spelen.
hoe krijg ik hem dood 

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
spoiler:
Op je af laten rennen, dan snel een quick batterang erop en opzij springen zodat ie tegen de muur loopt. Er zijn 3 health bars als ik me het goed herinner, elke keer als er 1 leeg is kan je op zijn rug springen om leidingen kapot te maken
Anoniem: 284904
Net de game op hard uitgespeeld en dat was toch wel bevredigend. Mensen die zeuren over de korte speelduur moeten hem gewoon op hard gaan spelen, want dan vlieg je er niet doorheen.
Ik ben nu bezig met de challenges en de predator-challenges zijn allemaal binnen, maar die combat-challenges zijn echt verrekte moeilijk. Ik ben bang dat ik dit nooit op 100% ga krijgen. Iemand dit al wel gehaald? En hoe?
Ik ben nu bezig met de challenges en de predator-challenges zijn allemaal binnen, maar die combat-challenges zijn echt verrekte moeilijk. Ik ben bang dat ik dit nooit op 100% ga krijgen. Iemand dit al wel gehaald? En hoe?
Ik zit nu ook in de bibliotheek, helaas kan ik de notes van die dokter nergens vindenCrankyGamerOG schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:57:
Ik zit vast
(lijkt op een bug) aka HELP
spoiler:Ik ben op het punt dat je naar de Arkham Mansion moet, om daar notes te zoeken van een Dr.
Eenmaal daar aangekomen moet je via de voorkant boven via een tunneltje naar binnen , want de gewone doorgang zit zon shield voor.
Eenmaal binnen zitten er hostages, en een bom, onder een glazen plateau.
Je laat dat grote ding vallen door het glazen plateau en kunt de bom disarmen, is dan wel geen bom maar goed.
Ik ben hierna weer naar buiten gegaan, ik was vergeten dat ik notes zocht.![]()
Eenmaal buiten kom ik er dus achter dat ik notes moet hebben, en wil dus weer op dezelde manier naar binnen, echter dat gaat nu niet meer, ik kan niet meer graplen op dat tunneltje om naar binnen te kunnen, en lijk dus vast te zitten
ter verduidelijking
klikkerdeklik
ook echt verneukeratief dat je geen meerdere saveslots hebt dus..... ik kan nu dus niet een stukje verder terug, en het spel is dus gesaved toen ik net buiten kwam...
spoiler:
Die zitten in een boekenkast op dezelfde verdieping als waar de hostages zitten. Even goed rondkijken, ze glimmen geloof ik. Anders even in detective view kijken
spoiler:
Ik heb nu al minstens tien keer rondjes gelopen op alle verdiepingen, maar kan ze niet vinden. Ook in detective mode zie ik niks. Het lijkt haast wel een bug, dit wordt erg vervelend 
[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 28-09-2009 20:10 ]
Van de kluis in haar kantoor
Staat ie niet meer als uitroepteken op je map? Aangezien je de opdracht nog niet goed hebt afgerond? Naja, zit ergens naast de records room, waar je die 2 bewakers bevrijd hebt van die 5(?) gewapende bewakers.
Zes gewapende, ik was nog helemaal niet in die kamer geweest
Geen idee hoe ik die over het hoofd gezien heb, misschien was hij op slot toen ik de eerste maal binnen kwam. Nouja, thanks
Pff. heb ik alles gevonden.. op 1 ding na, ik moet nog wat jokerteeth zien te slopen in de medical facility. Ik heb dat gebouw al 3x binnestebuiten gekeerd maar geen teeth.. ik sta nu dus op 239/240 
Gromm.... morgen maar eens aan de challenges beginnen.
Ik had precies hetzelfde! Ik kon het ook niet vinden. Heb het inmiddels op normal uitgespeeld. Ben niet zo extreem enthousiast als sommige hier. Het is 'gewoon' een goed spel.Hacku schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:20:
Zes gewapende, ik was nog helemaal niet in die kamer geweestGeen idee hoe ik die over het hoofd gezien heb, misschien was hij op slot toen ik de eerste maal binnen kwam. Nouja, thanks
Ik weet niet of je hier gebruik van wil maken maar het heeft mij zeker geholpenAcid_Burn schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:14:
Pff. heb ik alles gevonden.. op 1 ding na, ik moet nog wat jokerteeth zien te slopen in de medical facility. Ik heb dat gebouw al 3x binnestebuiten gekeerd maar geen teeth.. ik sta nu dus op 239/240
Ik heb het net uitgespeeld, maar nog helemaal niets gevonden. Heb alleen opgepakt wat ik meteen zag liggen. Nog maar een keertje, maar dan op hard en voor 100%. Houdt me voorlopig wel even van de straat denk ik zo.
Ik zit nu in de 90% maar ik vind die combat challenges te irritant! Ik vind ze gewoon niet echt te doen... Die predator challenges heb ik echter allemaal al uitgespeeld.Cens schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:51:
Ik heb het net uitgespeeld, maar nog helemaal niets gevonden. Heb alleen opgepakt wat ik meteen zag liggen. Nog maar een keertje, maar dan op hard en voor 100%. Houdt me voorlopig wel even van de straat denk ik zo.
yay.. eindelijk de laatste tanden gevonden.Sandman I schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:33:
[...]
Ik weet niet of je hier gebruik van wil maken maar het heeft mij zeker geholpen
Ben nu bezig met de challenges, ik vind die tot nu toe nogal meevallen.
Binnenkort het spel nog maar eens opnieuw uitspelen
De laatste tijd erg veel bezig geweest om GTA weer opnieuw uit te spelen voordat de nieuwe uitbreiding uitkomt (Ik heb ze beide nog niet gespeeld.) De combat challenges in Batman: AA zijn eigenlijk het enige waar ik een beetje tegenop kijk. Ik zou namelijk graag het spel op 100% willen uitspelen
Oefening baart kunst! (Hopelijk)
100% is wel heel erg moeilijk. Ik heb nu alles gehaald behalve de 2 laatste combat challenges. Vooral die met de elektrische vloer en timer is moeilijk.
WAUW. Wat een DIJK van een game... voor mij de verrassing van dit jaar! Leg later nog ff uit waarom precies, 1 dingetje wil ik wel even voorleggen:
spoiler:
Tegen het einde van de game, als je achter de Joker aanzit, kom je in een hal die je zowel links als rechts door kan wandelen. Dan wordt er gas gespoten en kom je weer in de wereld van Scarecrow terecht. Maar vlak voordat dat gebeurde, greep Batman naar z'n gezicht en zat er opeens een bunch artifacts in beeld... Of in ieder geval iets wat erop leek en ik vroeg me af of dat zo hoorde? De temperaturen waren hoog maar niks bijzonders en geen overklok op de videokaart, ik kon er weer vrij snel uit Alt-Tabben.
Jejking.... dat was hier niet anders en is volgens mij volkomen normaal. (hoort zo)
/edit
[ Voor 99% gewijzigd door Ike. op 03-10-2009 22:45 ]
Jejking, dat hoort volgens mij gewoon zo...
Ben nu op 15% in de game op de pc. Speelt wel redelijk, iig beter dan de demo
. De extra wapens zijn leuk. Heb af een toe dat de game blijft hangen en soms dat ik een grapple point heb die mij buiten de map haalt. Dus reload checkpoint. En checkpoints zijn sowieso irritant omdat je niet weet waar de volgende zit.
Maar er zitten leuke puzzels in (als ik het zo kan noemen) en de voice acting is erg goed. Het doet me wel heeeel erg veel aan Bioshock denken maar ach beter goed gejat dan slecht verzonnen
.
Maar er zitten leuke puzzels in (als ik het zo kan noemen) en de voice acting is erg goed. Het doet me wel heeeel erg veel aan Bioshock denken maar ach beter goed gejat dan slecht verzonnen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heb je niet ergens een bottleneck. Ik zit op 42% van de game en ik heb nergens last van gehad dat ik bijvoorbeeld buiten de map kom ?MrVegeta schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:31:
Ben nu op 15% in de game op de pc. Speelt wel redelijk, iig beter dan de demo. De extra wapens zijn leuk. Heb af een toe dat de game blijft hangen en soms dat ik een grapple point heb die mij buiten de map haalt. Dus reload checkpoint. En checkpoints zijn sowieso irritant omdat je niet weet waar de volgende zit.
Maar er zitten leuke puzzels in (als ik het zo kan noemen) en de voice acting is erg goed. Het doet me wel heeeel erg veel aan Bioshock denken maar ach beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Heb hem nu op normal uitgespeeld. Uiteindelijk vind ik hem op normal niet zo moeilijk. Ik heb nooit iets moeten opzoeken in walktroughs of zo. Ik denk dat ik hem zeker nog op hard ga spelen voor de extra uitdaging. De sfeer vind ik overigens erg OK.
spoiler:
Ik vond het eindgevecht met Joker wel sfeervol maar niet echt bevredigend. Je trekt hem 3 keer achterover en dat was het. De gevechten met Poison Ivy vond ik veel uitdagender. Die moest je ook 2x verslaan in 1 gevecht. De levensbalk van joker liep elke keer met 1/3 leeg. het enige wat je moest doen was overleven. In het gevecht met Ivy moest je en overleven en ondertussen ook nog Batarangs wegslingeren waardoor je vaak toch nog geraakt werd. Mijn punt is dat ik het eindgevecht met Joker zelf niet het moeilijkste vond terwijl je dat wel zou verwachten
Het vreemde is alleen dat ik dus nooit in die wereld van Scarecrow ben geweest vanaf dat punt. Ik kwam er ook maar per Youtube achter. Schrok me wild, echt een WTF-momentje.RolfLobker schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 22:42:
Jejking.... dat was hier niet anders en is volgens mij volkomen normaal. (hoort zo)
Zo, gisteren ook uitgespeeld. Komt ervan als je maar regelmatig een uurtje speelt en er dan persoonlijk ook nog op staat om hem enkel in de juiste sfeer te spelen. Vertaald betekent dit: geen kwebbelende, telefonerende vrouw op de achtergrond en 's avonds als het donker is (dus niet spelen op een zonovergoten zaterdag/zondagnamiddag). Op die manier doe je er wel dik een maand over om hem uit te spelen. Alleen jammer dat het einde van het spel wat tegenvalt. Na het gevecht met Poison Ivy (geweldig gevecht trouwens) gaat het spel heel snel naar zijn einde. Ook de effectieve showdown met de Joker was maar vrij duf in vergelijking met andere bossfights. Ik had toch graag wat meer inspiratie gezien in het eindelijke einde van het spel. Nu krijg ik het idee dat ze na het gevecht met Poison Ivy effe snel het spel wilden afhaspelen. En dan zit je toch een beetje met een anti-climaxgevoel naar de credits te staren.
Maar in zijn totaliteit is het wel een geweldige rit geweest met heel wat memorabele momenten. Voor de stukken met Scarecrow en de lair van Killer Croc blijven me bij. Maar ook het gevecht met Poison Ivy mocht er zijn.
Ik denk trouwens niet dat ik hem nu onmiddellijk uit m'n PS3 ga halen. Ik heb best wel zin om de overgebleven riddles te gaan zoeken (moet er nog een dikke 40) en me eens aan een paar challenges en downloadable content te gaan wagen. Dit feit alleen al bevestigt opnieuw wat een topgame dit spel wel is.
Maar in zijn totaliteit is het wel een geweldige rit geweest met heel wat memorabele momenten. Voor de stukken met Scarecrow en de lair van Killer Croc blijven me bij. Maar ook het gevecht met Poison Ivy mocht er zijn.
Ik denk trouwens niet dat ik hem nu onmiddellijk uit m'n PS3 ga halen. Ik heb best wel zin om de overgebleven riddles te gaan zoeken (moet er nog een dikke 40) en me eens aan een paar challenges en downloadable content te gaan wagen. Dit feit alleen al bevestigt opnieuw wat een topgame dit spel wel is.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Precies, dat gevoel had ik nou ook!DarthDavy schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:21:
Alleen jammer dat het einde van het spel wat tegenvalt. Na het gevecht met Poison Ivy (geweldig gevecht trouwens) gaat het spel heel snel naar zijn einde. Ook de effectieve showdown met de Joker was maar vrij duf in vergelijking met andere bossfights. Ik had toch graag wat meer inspiratie gezien in het eindelijke einde van het spel. Nu krijg ik het idee dat ze na het gevecht met Poison Ivy effe snel het spel wilden afhaspelen. En dan zit je toch een beetje met een anti-climaxgevoel naar de credits te staren.
Ik vind de game top zeg.
Totdat ik bij een bepaalde opdracht beland. Na 10x geprobeerd te hebben is de fun er nu wel af zeg.
Totdat ik bij een bepaalde opdracht beland. Na 10x geprobeerd te hebben is de fun er nu wel af zeg.
spoiler:
Heb net dat numemr4 ding gekregen om die poortjes te kraken. Babs komt; je moet 2 kerels redden. Ff alle 2 de kastjes kraken, 2 kerels lossnijden. Dan loopt babs weg (zal wel niet babs heten maar die clownsvrouw) en moet je in 30 seconden de twee kastjes kraken. De eerste gaat nog wel, maar de tweede krijg ik niet gekraakt. Krijg ik hem wel gekraakt (één keer gelukt met nog 3 sec op de timer) ga je alsnog dood.
Doe ik wat verkeerds
Doe ik wat verkeerds
Harly Quinn heet ze (iig zo ongeveer
). Je moet eerst dat kastje links van de muur kraken, dan het stroom verder op uitschakelen en dan kan je zo een kerel met een battarang bevrijden. Dan gooit Harly weer de stroom er op en moet je het nog een keer doen geloof ik...
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/952339.html een aantal walkthroughs zijn hier te vinden, daar staat de oplossing wel in. En youtube staat ook vol met walkthroughs maar ik kan niet meer herinneren waar jou stukje zit.
http://www.youtube.com/watch?v=VviwUpEb6nU#
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/952339.html een aantal walkthroughs zijn hier te vinden, daar staat de oplossing wel in. En youtube staat ook vol met walkthroughs maar ik kan niet meer herinneren waar jou stukje zit.
http://www.youtube.com/watch?v=VviwUpEb6nU#
[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 23-10-2009 19:33 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps