Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-05 11:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

CE net binnengekregen en moest bijna lachen om de kwaliteit van de Batarang, of beter gezegd het gebrek aan kwaliteit. Wat een drama is dat haha. Had altijd het idee dat zulke dingen tentoongesteld moeten worden...dat durf je niet aan met zoiets.

Afijn, nu maar met het spel beginnen. Ik ga in ieder geval wel mijn beklag doen bij de uitgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Leuk om te lezen dat het hier meer over de verpakking gaat, dan de game zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 17:59
Ik heb het spel gisteren kunnen halen. Ect heel tof tot nu toe en het ziet er ook nog eens erg mooi uit allemaal. Ik krijg het alleen nog niet voor elkaar een 20 hit freeflow combo te maken voor een xbox achievement... Ik heb de eerste challenge wel een stuk of 10 keer gedaan maar nog geen succes... Ik zat vaak op 18 of 19 hits maar net die laatste gaat dan vaak fout omdat ik geraakt wordt of net de laatste neer mep zodat er niemand meer over is om te beuken. -O-

[ Voor 4% gewijzigd door Kaasje123 op 28-08-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 05:01
Misschien is dit een spoiler of misschien wel niet

Ik zie het zelf meer als een waarschuwing:

Ergens rond de 35% van de game dacht ik :

daar gaat mijn xbox360. Allemaal artifacts ingame en ineens zwart beeld.

Ik gauw de xbox uitgezet en opnieuw geprobeerd. Weer het zelfde en de 3e keer heb ik hem laten lopen.

Blijkt het gewoon ingame te zijn. Zo laten ze je dus ECHT schrikken.

Super vette game trouwens, ik ga gauw verder.

[ Voor 5% gewijzigd door Henkus op 28-08-2009 18:51 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
bram1984 schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:23:
Leuk om te lezen dat het hier meer over de verpakking gaat, dan de game zelf..
Bij CE's gaat het voornamelijk om de verpakking, inhoud en presentatie :) gelukkig doe jij wel een poging om goed inhoudelijk over het spel te beginnen :X

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:31
Na aanleiding van een aantal goeie reacties/reviews en de demo's gespeelt te hebben vandaag ( alhoewel deze erg kort was ) maar eens bestel bij Gamehubs voor 37 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:54
Vandaag gehaald en echt een top game. Speelt erg fijn en verslavend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:04
Die batman is lekker bezig. Was nooit een fan van hem (vond het suf) , maar sinds Dark Knight waar het allemaal wat donkerder werd d8 ik al iets anders over deze held. Niet genoeg om daar een game van te kopen...uhm ...tot je de demo speelt dan :) wat speelt dit lekker weg. Wel bij Gamehubs gehaald want iets meer dan 30 vind ik wel genoeg met al die potentiele toppers op komst.

Alsof ik zonder ongeplande toppers al niet genoeg gekocht had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik ben wel heel erg benieuwd of de gamehubs versie compatible is met de NL store... De game is regiovrij, en dus te spelen. Net als mijn COD4 US import, perfect te spelen totdat je een uitbreiding wilt kopen in de NL store. Dat werkt dus niet.
De download van de Joker challenge levels is natuurlijk wel erg leuk om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Iemand een idee hoeveel dit spel kost bij de Mediamarkt? Wil hem eigenlijk vandaag nog spelen, maar als hij teveel kost haal ik hem online wel.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Spacey23 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:49:
Iemand een idee hoeveel dit spel kost bij de Mediamarkt? Wil hem eigenlijk vandaag nog spelen, maar als hij teveel kost haal ik hem online wel.
55€ bij de MM in Utrecht. Overige winkels meestal 59.95€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-05 15:46

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

DinoPK schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:10:
Ik ben wel heel erg benieuwd of de gamehubs versie compatible is met de NL store... De game is regiovrij, en dus te spelen. Net als mijn COD4 US import, perfect te spelen totdat je een uitbreiding wilt kopen in de NL store. Dat werkt dus niet.
De download van de Joker challenge levels is natuurlijk wel erg leuk om te hebben.
onzin, als iets regio vrij is kan je gewoon add ons downloaden hier. heb al meerdere titels bij gamehubs besteld (lees bijna alle) en alles is prima compatible kwa downloads hier.

in andere woorden ik kan het me niet voorstellen dat het niet zou werken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hubert op 29-08-2009 10:40 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Dutchzilla schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:46:
[...]

heb vaker missers gehad door verkeerde informatie. vaak naar schriftelijk contact netjes alsnog de juiste goodies gekregen. en extra's.
mooiste was rage vroeger op de super nintendo praten we over jaren terug. duur spel 170 gulden.
game was alleen een beetje karig. brief gestuurd. er kwam me een doos met shit 2 weken later waar je eng van werd.

maar vaak als het netjes verwoord en verteld dat de informatie die verstrekt is heeft geleid tot misverstanden zullen ze het wel oplossen. :*)

en in dit geval ging ik er echt vanuit de batbox te krijgen en niet een simpel vierkant doosje
Ik heb mijn versie van Nedgame. Ik heb een rechthoekige doos ontvangen (wel een Pal versie) die lijkt op de US versie.
Nu laat ik hem sealed, maar hoe kan ik het verschil controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Hubert schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:31:
[...]

onzin, als iets regio vrij is kan je gewoon add ons downloaden hier. heb al meerdere titels bij gamehubs besteld (lees bijna alle) en alles is prima compatible kwa downloads hier.

in andere woorden ik kan het me niet voorstellen dat het niet zou werken. :)
Ik heb meestal ook geen problemen, maar het is geen onzin wat ik verkoop hoor; Ook al zijn de games regiovrij, de updates zijn gebonden aan een discID (zie de store). Als je bij COD4 een US disc hebt, moet je de extra's downloaden uit de US store (waar ik mijn creditcard weer niet kan gebruiken). Updates uit de store zijn soms regio locked.
Gelukkig is de joker add-on gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
DinoPK schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:11:
[...]

55€ bij de MM in Utrecht. Overige winkels meestal 59.95€
Thanks, dat is toch redelijk prijzig vind ik. Dan maar een weekje wachten op gamehubs :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 10:39

Backspace-NL

New and Improved!

Nou, dan toch gelukt. Ik heb de amerikaanse CE versie (dus met grote batman box - niet de kartonnen crap) van 12game. Ze hadden leveringsproblemen met de normale CE en hebben mij gebeld om te vragen of ik problemen heb met de engelse versie - nou, totaal niet dus ;-)

Netjes dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:33

GmR

DinoPK schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:28:
[...]

Ik heb meestal ook geen problemen, maar het is geen onzin wat ik verkoop hoor; Ook al zijn de games regiovrij, de updates zijn gebonden aan een discID (zie de store). Als je bij COD4 een US disc hebt, moet je de extra's downloaden uit de US store (waar ik mijn creditcard weer niet kan gebruiken). Updates uit de store zijn soms regio locked.
Gelukkig is de joker add-on gratis :)
Jullie hebben allebei gelijk, aangezien Hubert het over 360 games heeft en jij over PS3 games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Backspace-NL schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:01:
Nou, dan toch gelukt. Ik heb de amerikaanse CE versie (dus met grote batman box - niet de kartonnen crap) van 12game. Ze hadden leveringsproblemen met de normale CE en hebben mij gebeld om te vragen of ik problemen heb met de engelse versie - nou, totaal niet dus ;-)

Netjes dus!
Zou je eens een foto kunnen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Backspace-NL schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:01:

Netjes dus!
I'm with him ^^^^ :) Alhoewel; als ik de EU versie had ontvangen van 12Game was ik best wel teleurgesteld geweest op dit moment. Wat een farce heeft Eidos veroorzaakt; als Europese uitgever de klanten in je home region zo verschrikkelijk hard naaien...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ligt het aan mij of is er helemaal niks te vinden op de Eidos site over Batman: AA? Ik probeer contactgegevens te zoeken om aan te geven dat ik niet op de hoogte was van de verschillende soorten CE's.

Maar wat nog belangrijker is: de game voldoet aan alle verwachtingen en gaat daar vaak ver boven! Alles is zo ontzettend gedetailleerd en het is echt interessant om te zien hoe de AI zich gedraagt onder diverse omstandigheden. Moet zeggen dat deze game sinds lange tijd weer een impact heeft gemaakt op mij, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Hoe kan je die 'henchman' tijdelijk ophangen als ik boven ze ben (bijv. gargolye)?
Ik ga ervan uit dat dit moet met de grapple gun maar ik krijg ze niet naar me toegetrokken...

Heb net het tweede Scarecrow level gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 07:10

Donnie

AKA DonCorleone

Michaeltje1984 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:01:
Ligt het aan mij of is er helemaal niks te vinden op de Eidos site over Batman: AA? Ik probeer contactgegevens te zoeken om aan te geven dat ik niet op de hoogte was van de verschillende soorten CE's.

Maar wat nog belangrijker is: de game voldoet aan alle verwachtingen en gaat daar vaak ver boven! Alles is zo ontzettend gedetailleerd en het is echt interessant om te zien hoe de AI zich gedraagt onder diverse omstandigheden. Moet zeggen dat deze game sinds lange tijd weer een impact heeft gemaakt op mij, top!
Genoeg over te vinden hoor, kijk anders is op het forum: http://forums.eidosgames....db06d991036b447cccf&f=257 het was al lang bekend dat de CE versie anders zou zijn in Europ ook namelijk ;) Neem aan dat als je de CE besteld je toch wel een fan bent en dan dit soort forums bekijkt ;) Had achteraf misschien een teleurstelling gescheeld, snap niet dat mensen nu zo moeilijk doen hoor. Het gaat bij mij puur om het spel. Die doos daar kijk ik toch nooit naar (game doos dan...) ;)
Ike. schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:53:
Hoe kan je die 'henchman' tijdelijk ophangen als ik boven ze ben (bijv. gargolye)?
Ik ga ervan uit dat dit moet met de grapple gun maar ik krijg ze niet naar me toegetrokken...

Heb net het tweede Scarecrow level gehaald.
Die "skill" moet je eerst unlocken, is dus niet iets wat je standaard kan. O ja... dat doet batman btw gewoon met zijn handen ;) en een stuk touw die opeens vanuit het niets komt, net als in de demo O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Donnie op 29-08-2009 15:01 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:44

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dat touw zit op dezelfde plek als de batclaw, die zie je ook niet als ie em niet gebruikt.

Wat een waanzinnig cool spel zeg, heb echt al een paar keer vol verbazing gezeten :)
De stukken met Scarecrow zijn erg tof gedaan, en het vechten (ookal is het vrij simpel te besturen) voelt echt machtig aan. Je voelt je echt goed sterk als je zonder problemen 10 man tegen de vlakte werkt. Ook het stealth is leuk uitgewerkt

Een 'nadeel' vindt ik wel die detective mode, dat werkt zo goed dat ik het 90% van de tijd aan heb staan :+ maar daardoor mis je heel veel van de grafische kleine dingend die het spel zou goed maken.

[ Voor 44% gewijzigd door Meelobee op 29-08-2009 16:02 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Weet iemand hoe je weer in de
spoiler:
morgue
komt nadat je
spoiler:
Bane
verslagen hebt?

Er zitten daar nog raadsels van The ridler die ik nu niet kan oplossen. De lift kan niet meer open en ik kom er maar niet achter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 11:45

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb de game tijdens Gamekings Live gezien en was erg positief verrast. Zojuist de vollegdige versie een uurtje zitten spelen en het valt me eigenlijk tegen .. Ik weet niet wat het is, maar ik heb het gevoel of ik allemaal quicktime events doorloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Kaasje123 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:14:
spoiler:
morgue
komt nadat je
spoiler:
Bane
verslagen hebt?

Er zitten daar nog raadsels van The ridler die ik nu niet kan oplossen. De lift kan niet meer open en ik kom er maar niet achter 8)7
Laat maar. Oplossing zelf al gevonden :)
zAo schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:17:
Ik heb de game tijdens Gamekings Live gezien en was erg positief verrast. Zojuist de vollegdige versie een uurtje zitten spelen en het valt me eigenlijk tegen .. Ik weet niet wat het is, maar ik heb het gevoel of ik allemaal quicktime events doorloop.
Dan doe je echt iets fout... Het spel heeft niet eens quicktime events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Kaasje123 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:22:
Dan doe je echt iets fout... Het spel heeft niet eens quicktime events?
Hij bedoelt volgens mij het gemak waarmee Batman de meest spectaculaire moves uit zijn mouw schudt, terwijl de speler hiervoor slechts op 1 simpel knopje hoeft te drukken. Op de PS3 bijvoorbeeld: Driehoekje voor een counterattack, diezelfde knop voor een inverted take-down waarbij je een vijand ondersteboven ophangt aan een touw en vierkantje waarmee je de meest fantastische combo's op het scherm tovert.

De overeenkomst met QTE's zit hem dan natuurlijk in het eerdergenoemde 'gemak' waarmee je hele geavanceerde bewegingen maakt in het spel door het indrukken van een knop op het juiste moment.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 11:45

zAo

GPLv2 Fanboy

CaptainCharisma schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:28:
[...]
Hij bedoelt volgens mij het gemak waarmee Batman de meest spectaculaire moves uit zijn mouw schudt, terwijl de speler hiervoor slechts op 1 simpel knopje hoeft te drukken. Op de PS3 bijvoorbeeld: Driehoekje voor een counterattack, diezelfde knop voor een inverted take-down waarbij je een vijand ondersteboven ophangt aan een touw en vierkantje waarmee je de meest fantastische combo's op het scherm tovert.

De overeenkomst met QTE's zit hem dan natuurlijk in het eerdergenoemde 'gemak' waarmee je hele geavanceerde bewegingen maakt in het spel door het indrukken van een knop op het juiste moment.
Ik was inderdaad niet heel erg duidelijk, maar ik doelde op de eenvoud van de bediening. Hierbij komt dat er vaak in beeld komt wat welke toetsen je in moet drukken om verder te komen: tja.

Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ja, het vechten is een beetje simpel, maar als je dat wilt kan je het zo ingewikkeld als je wilt voor jezelf maken. Door de simpele twee-knoppen configuratie is het makkelijk te leren, maar het is ook fijner voor de casual speler die zich niet hoeft te frustreren op ingewikkelde combo's als hij even dertig minuten wilt spelen.

Als je het mij vraagt is er samen met een paar andere combinatie's toch nog genoeg plezier uit de twee knoppen te halen voor de meer gevorderde spelers. Door te spelen met bijvoorbeeld de ontwijk/dodge combo heb ikzelf meer plezier. Bij dit spel draait het niet om bijv. de best en snelste ge-executeerde knoppen combinaties in te rammen zoals zoveel games maar om timing. Het is juist een eigenschap die het spel imho velen malen beter maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ben nu bij 'The Botanical Gardens'.
Heb al 120 Ridler Challenges gevonden. :)

Je hebt ook stukken muur die je kan opblazen die op een bepaalde hoogte zitten of zelfs op een plafond. hoe kan je die kapot maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Ike. schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 11:54:
Ben nu bij 'The Botanical Gardens'.
Heb al 120 Ridler Challenges gevonden. :)

Je hebt ook stukken muur die je kan opblazen die op een bepaalde hoogte zitten of zelfs op een plafond. hoe kan je die kapot maken??
spoiler: hoe muren van afstand kapot maken
Je krijgt over niet al te lange tijd de beschikking over een grappling hook met drie haken, daarmee kun je ook muren/roosters van afstand kapot/losmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-05 14:39
Ik denk dat ik tegen een bug aangestoten ben. Kort na The Botanical Gardens ga je op zoek naar de "Crocodile" of zoiets. En in het begin van dat stukje gameplay kom je na een rooster geopend te hebben in een kamer waar de gargoyles explosieven dragen. Na de vijanden daar uitgeschakeld te hebben kun je door 2 deuren stappen. En daar begint het spel plots te haperen en wordt het hele beeld korrelig, verkleurt het en blijft alles even hangen. Kort daarna komt er een cutscene maar die heeft geen verband met wat vooraf gebeurt. Iemand met hetzelfde probleem?

Oh ja, het gaat om de Xbox360-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Aegir81 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:41:
Ik denk dat ik tegen een bug aangestoten ben. Kort na The Botanical Gardens ga je op zoek naar de "Crocodile" of zoiets. En in het begin van dat stukje gameplay kom je na een rooster geopend te hebben in een kamer waar de gargoyles explosieven dragen. Na de vijanden daar uitgeschakeld te hebben kun je door 2 deuren stappen. En daar begint het spel plots te haperen en wordt het hele beeld korrelig, verkleurt het en blijft alles even hangen. Kort daarna komt er een cutscene maar die heeft geen verband met wat vooraf gebeurt. Iemand met hetzelfde probleem?

Heeft het misschien hiermee te maken?
Henkus schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:50:
Misschien is dit een spoiler of misschien wel niet

Ik zie het zelf meer als een waarschuwing:

Ergens rond de 35% van de game dacht ik :

daar gaat mijn xbox360. Allemaal artifacts ingame en ineens zwart beeld.

Ik gauw de xbox uitgezet en opnieuw geprobeerd. Weer het zelfde en de 3e keer heb ik hem laten lopen.

Blijkt het gewoon ingame te zijn. Zo laten ze je dus ECHT schrikken.

Super vette game trouwens, ik ga gauw verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Spel ook maar gehaald en bevalt me zeer goed. Zit nu op 28% en heb er toch wel zo'n 4 uur opzitten, dus mooie lange singleplayer. Was in het begin een beetje bang dat het eentonig zou worden, maar gelukkig is dat niet het geval. Het mooiste blijven die levels waarin je mensen kunt ophangen aan hun voeten en de rest van die criminelen een beetje angst in jagen :)

Mooie game dus.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05 13:17

Gewoon verdergaan is een gedeelte van het spel. De eerste keer schrok ik me ook dood maar het hoort :P

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Shikaka schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:50:
[...]

Gewoon verdergaan is een gedeelte van het spel. De eerste keer schrok ik me ook dood maar het hoort :P
OK, thanks :) Dan speel ik meteen nog een stukje verder. Het is een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Shikaka schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:50:
[...]

Zelfs toen ik het al had gelezen dat die scene er aan zat te komen schrok ik me nog dood. Die artifacts lijken wel heel echt :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Na veel rondes eindelijk de 'Freeflow Combo 40' Trophy behaald. had een 45 combo :)

Heb em via de Challenge Mode -> Intensive Treatment (Extreme) 3de ronde.
Let op dat de Henchman niet aan de guncase gaan trekken (alarm gaat dan af) en een gun pakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 30-08-2009 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 22:54
Spacey23 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 20:00:
[...]

Zelfs toen ik het al had gelezen dat die scene er aan zat te komen schrok ik me nog dood. Die artifacts lijken wel heel echt :)
Had het zelfde, dacht echt ff WTF... daar gaat de game... hopla weer verder... echt een top spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Heb helemaal niks met Batman, heb alleen TDK een keer gezien. Maar ik hoor zoveel goeds over deze game, is hij het aankopen ook waard als je geen fan bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Anoniem: 311177 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:33:
Heb helemaal niks met Batman, heb alleen TDK een keer gezien. Maar ik hoor zoveel goeds over deze game, is hij het aankopen ook waard als je geen fan bent?
Lastig te bepalen, maar je hoeft geen die-hard fan te zijn om dit spel leuk te vinden. Het helpt wel mee, want de sfeer van Batman en stijl komen meer tot zijn recht dan denk ik. Heel neutraal gezien biedt dit spel ontzettend veel zoals actie, stealth, gadgets en dit alles is zeer goed uitgewerkt. Alles speelt gewoon heel vloeiend en past allemaal perfect in elkaar. Aan vrijwel alles merk je de hoeveelheid moeite en energie die er in is gaat zitten om tot dit spel te komen.

Mijn neutrale mening: ja, dit spel is ook geschikt als je geen affiniteit hebt met Batman, maar wel met de kanttekening dat een beetje fantasie zeker nodig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Anoniem: 311177 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 21:33:
Ik vind van wel. Ik heb zelf ook niet zo'n affiniteit met Batman, Superman, Spiderman, ... maar deze game is gewoon een topper. Het ziet er prima uit, draait soepel, speelt geweldig, voldoende afwisseling, veel dingen te doen, ... En af en toe een dosis humor, heb al paar keer met een grote glimlach voor de tv gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 05:05
Nu ik op 10% ben kan ik het spel nog meer waarderen. Heel even was ik bang voor eentonigheid, maar die angst bleek ongegrond. Het begint juist rustig en gemakkelijk, zodat je bekend kan worden met de omgeving en controls. Daarna wordt het niveau ook hoger. Wat ik vooral erg goed vind aan dit spel is de mix tussen de verschillende spelelementen (vechten, stealth, detective). Ik heb zelf ook weinig met Batman (afgezien van de laatste twee films) maar dat is geen probleem. Voor de kenners zitten er wel wat extraatjes in die ze zullen kunnen waarderen, maar het spel an sich is al meer dan de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 23:48

dusty

Y! Celebrate Life!

Kaasje123 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:14:
spoiler:
morgue
komt nadat je
spoiler:
Bane
verslagen hebt?

Leuk dat je het zelf heb t gevonden, maar sommige anderen kunnen het misschien niet zelf vinden.

Het antwoord:
spoiler:
AirDuct boven/naast de lift.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Misschien vanwege dit:
spoiler:
Storyline based. Het spel "Crashed" en de cut-scene lijkt op de intro dat het spel overnieuw start. Echter is het dus een "nightmare episode". Waar je dus weer een scarecrow level moet voltooien.

Het crashen op de PS3 lijkt op een echte "crash", tot je dus Batman in de "restrainer" naar binnen gebracht ziet worden (ipv de joker.)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05 22:04

el-jorge

turn around and feel the vibe

Na de demo gespeeld te hebben, van het weekend het spel maar gekocht. Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld, en vermaak me kostelijk. Het spel is ook goed te doen voor de casual gamer (zoals mijzelf ;))

Ik heb wel een vraagje, de Riddler Puzzles, hoe los je die op, gaat het daarom door die groene vraagtekens te pakken?
En ik heb al een aantal van die vraagtekens gemist omdat ik de muren niet kon slopen. Nu kan ik dat wel (net pas) moet ik nu terug om die vraagteken te halen?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

el-jorge schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:18:
Na de demo gespeeld te hebben, van het weekend het spel maar gekocht. Ik heb nu 2 uurtjes gespeeld, en vermaak me kostelijk. Het spel is ook goed te doen voor de casual gamer (zoals mijzelf ;))

Ik heb wel een vraagje, de Riddler Puzzles, hoe los je die op, gaat het daarom door die groene vraagtekens te pakken?
En ik heb al een aantal van die vraagtekens gemist omdat ik de muren niet kon slopen. Nu kan ik dat wel (net pas) moet ik nu terug om die vraagteken te halen?
Gedurende het spel kom je vaak weer langs de plekken waar je voorheen niet de muren kon slopen. Niet noodzakelijk om terug te gaan (kan wel natuurlijk). Als je bij het binnenkomen van een nieuw gedeelte de naam ziet met daaronder in het groen een vraag dan kun je dat raadsel nog oplossen. Het antwoord vind je in dezelfde kamer en daar moet je een 'foto' van maken dmv L2 (PS3) ingedrukt houden, mocht dat nog niet helemaal duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
el-jorge schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:18:

Bij de graffiti vraagtekens moet je op zoek naar de 'stip/punt' die eronder hoort. als je die vind moet je het beeld zo draaien dat het vraagteken compleet word. druk daarna L2.
Als je alle riddler challenges wil halen moet je terug, je hebt ze niet nodig om het spel uit te spelen maar bij elke x aantal behaalde challenges krijg je een nieuw level in de challenge mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09-05 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat een game zeg. Deze gasten snappen Batman.

Wel weer uberverslavend, als ergens nog een Riddler iets te vinden is datn wil ik die gewoon nog ff hebben... Dit is soms bijna Metroid maar dan in Batmanvorm... Uhm, Batroid.

Naast Shadow Complex is dit een van de beste Metroidvania's in tijden!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Als je naar je menu gaat (op de PS3 is het de select knop), dan zie je normaal je map of je upgrade, je kunt door de verschillende schermen gaan, en een daarvan is de riddler screen, waarop je ziet welke puzzles je hebt opgelost en welke nog niet voor dat "area". Soms zie je een "puzzle" trillen, dat is waarbij je een echte puzzle moet oplossen in die RUIMTE (gedeelte van de area waarin je zit). (en dus de L2 moet gebruiken.) je kunt dus ook zien hoeveel "groene vraagtekens" zijn verborgen, hoeveel "stenen" er in die ruimte is om de "history van arkham asylum" te ontdekken. Op dat scherm kan je ook L2 en R2 drukken om door de verschillende areas te gaan, en dus weet naar welke areas je moet terug gaan om alle riddlers op te lossen.

Spel was leuk, echter vond ik het persoonlijk wel erg kort. Maar de challenges die je daarna kunt doen is toch wel het leukste van het hele spel. (vooral de predator-challenges) hoe meer riddlers je oplost des te meer challenges je kunt doen. (sommige riddles openen nieuwe challenges.)

tip: In elke area is ook een map verborgen (= altijd de middelste riddle, (de icoon met een zooi vraagtekens erop), als je die map vindt krijg je vraagtekens op je map te zien, en dan is een van de riddles daar op te lossen los je een riddle op verdwijnt die vraagteken van je kaart.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Ike. schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:32:
[...]
Bij de graffiti vraagtekens moet je op zoek naar de 'stip/punt' die eronder hoort. als je die vind moet je het beeld zo draaien dat het vraagteken compleet word. druk daarna L2.
[...]
De moeilijkste van die type was in mijn mening in de cave. Heb echt 20 minuten moeten lopen zoeken om de punt te vinden.

Oh ja mensen; om de vraagteken en punt te vinden moet je wel in "detective" mode zitten. anders zie je ze niet.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Laatst online: 10-05 13:17
Net het verhaal uitgespeeld. Echt dit is één van de titels in mijn top 10 games die ik heb gespeeld. Niet heel erg lang maar wel erg goed. Alleen de eindbaas vond ik te makkelijk, maar ach het hele spel was niet bizar moeilijk ofzo.

Kwam er btw net pas achter hoe je die stukken hout met het kevertje kunt scannen.... Ach wilde toch al het spel nog op Hard uit gaan spelen kan ik mooi meteen alle riddles zoeken :P

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
dusty schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:51:

tip: In elke area is ook een map verborgen (= altijd de middelste riddle, (de icoon met een zooi vraagtekens erop), als je die map vindt krijg je vraagtekens op je map te zien, en dan is een van de riddles daar op te lossen los je een riddle op verdwijnt die vraagteken van je kaart.
Daar kwam ik gisteren ook achter. Mijn enige vraag hierbij is echter of die maps ook te vinden zijn voor buiten de complexen zoals Arkum Asylum west north ect?

Ben nu op 34% op normal. Zodra ik hem uitspeel ga ik hem op hard spelen. Als was het alleen maar al omdat het verhaal zo leuk is. Ik vind Harley Quinzel irritant grappig. Dat zeikstemmetje van haar. :D Sowieso is all voiceacting spot on. Helemaal die vuistenvoer criminelen hebben soms de meest hilarische conversaties. :+

[ Voor 22% gewijzigd door Kaasje123 op 31-08-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Kaasje123 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 18:57:
[...]
Daar kwam ik gisteren ook achter. Mijn enige vraag hierbij is echter of die maps ook te vinden zijn voor buiten de complexen zoals Arkum Asylum west north ect?
[...]
Ja.

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Ook voor 'buiten' zijn er maps. elke gebied heeft zijn eigen hidden map (north, east, west)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Iemand dit al gezien: http://www.arkhamcare.com/

De website van Arkham Asylum :) Ben benieuwd of de login ook echt werkt, heb nog geen naam kunnen vinden die het doet.
Edit: Login code voor website:
spoiler:
125845712

Oh en ik heb het spel nou uitgespeeld op normal, alle 240
spoiler:
241!
riddles en trophies gevonden :) Nu nog een keer op hard en nog alle challenges.

[ Voor 24% gewijzigd door Meelobee op 31-08-2009 23:21 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-05 14:18
Gisteren dan eindelijk ook het spel gekregen met de post! In lange tijd niet meer zo'n goed spel gespeeld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
Had al twee maanden niet gegamed op me xbox 360 ivm zomer en pc gaming, moet zeggen, super vet spel sinds tijden dat als ik naar huis ga, een gevoel heb van "omfg batman spelen". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Laatst online: 05:05
Klopt het dat
spoiler:
de storyline is afgelopen nadat je de Joker verslagen hebt? Ik heb dit gedaan maar zit nog niet op 70%. Of geldt dat percentage voor alles bij mekaar, dus ook challenges en riddles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

Mj2sL schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:34:
Klopt het dat
spoiler:
de storyline is afgelopen nadat je de Joker verslagen hebt? Ik heb dit gedaan maar zit nog niet op 70%. Of geldt dat percentage voor alles bij mekaar, dus ook challenges en riddles?
Dat klopt. Percentage geldt voor alles, dus ook alle challenges e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Iemand al zijn kopie van gamehubs in de bus gekregen? Weekje onderweg nu, maar nog niet gezien.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
Ik heb het spel al vanaf Maandag in huis. Het was op 28 augustus verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:52

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik zit vast :S
(lijkt op een bug) aka HELP :P
spoiler:
Ik ben op het punt dat je naar de Arkham Mansion moet, om daar notes te zoeken van een Dr.
Eenmaal daar aangekomen moet je via de voorkant boven via een tunneltje naar binnen , want de gewone doorgang zit zon shield voor.

Eenmaal binnen zitten er hostages, en een bom, onder een glazen plateau.
Je laat dat grote ding vallen door het glazen plateau en kunt de bom disarmen, is dan wel geen bom maar goed.

Ik ben hierna weer naar buiten gegaan, ik was vergeten dat ik notes zocht. 8)7

Eenmaal buiten kom ik er dus achter dat ik notes moet hebben, en wil dus weer op dezelde manier naar binnen, echter dat gaat nu niet meer, ik kan niet meer graplen op dat tunneltje om naar binnen te kunnen, en lijk dus vast te zitten :(

ter verduidelijking
klikkerdeklik

ook echt verneukeratief dat je geen meerdere saveslots hebt dus..... ik kan nu dus niet een stukje verder terug, en het spel is dus gesaved toen ik net buiten kwam...

[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-09-2009 20:28 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:57:
Ik zit vast :S
(lijkt op een bug) aka HELP :P
spoiler:
Ik ben op het punt dat je naar de Arkham Mansion moet, om daar notes te zoeken van een Dr.
Eenmaal daar aangekomen moet je via de voorkant boven via een tunneltje naar binnen , want de gewone doorgang zit zon shield voor.

Eenmaal binnen zitten er hostages, en een bom, onder een glazen plateau.
Je laat dat grote ding vallen door het glazen plateau en kunt de bom disarmen, is dan wel geen bom maar goed.

Ik ben hierna weer naar buiten gegaan, ik was vergeten dat ik notes zocht. 8)7

Eenmaal buiten kom ik er dus achter dat ik notes moet hebben, en wil dus weer op dezelde manier naar binnen, echter dat gaat nu niet meer, ik kan niet meer graplen op dat tunneltje om naar binnen te kunnen, en lijk dus vast te zitten :(

ter verduidelijking
klikkerdeklik

ook echt verneukeratief dat je geen meerdere saveslots hebt dus..... ik kan nu dus niet een stukje verder terug, en het spel is dus gesaved toen ik net buiten kwam...
toon volledige bericht
Waarom kan je daar niet meer grappelen dan? Erg vreemd. Ik kan er zo vaak in en uit als ik wil? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Kaasje123 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 21:44:
[...]

Waarom kan je daar niet meer grappelen dan? Erg vreemd. Ik kan er zo vaak in en uit als ik wil? 8)7
geen idee waarom het niet meer kan :X
Maar het is me wel gelukt nu, niet door te grappelen maar door naar binnen te gliden van daar nog boven, koste wel een poging of 3000 maar uiteindelijk glide ik naar binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:22

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Net uitgespeeld op hard. Geweldig spel, geen seconde verveelt. Zo hoort een superheldengame te zijn :). Humor lekker 'donker'. Joker en Harley Quinn zijn tof :).

De game gaf me een bioshock gevoel en als een game dat doet dan doet ie het goed :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Echt een mooi spel, maar ik erger me KAPOT aan de bugs
Nu dus weer een stuk waar ik hoor te grappelen maar dat dus gewoon niet kan ! 8)7

spoiler:
Ik ben in Botanics Garden en dan heb je 2 platformpjes en daarboven een vent waar je doorheen moet, met daar achter 2 unarmed nmy, maar daar kom ik dus gewoon niet in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 23:00
Koop het spel dan. Dit zijn protection-bugs die getriggerd zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heb geen 1 bug gehad naar mijn weten, alles ging vlekkeloos. Nu bezig met die challenges. Om die op 3 medals te halen is soms wel tricky. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Ik heb 239 van de riddle challenges gevonden en erger me te pletter omdat ik de laatste niet vind. Volgens de map is het één van de Arkham Chronology in de Botanical Gardens.

De kamer in Botanical Gardens heet Abandoned Chamber. Een soort van ondergrondse ruïne.

Iemand die zich dit nog herinnert?

[ Voor 41% gewijzigd door Aegir81 op 05-09-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Aegir81 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:32:
Ik heb 239 van de riddle challenges gevonden en erger me te pletter omdat ik de laatste niet vind. Volgens de map is het één van de Arkham Chronology in de Botanical Gardens.

Ik probeer te beschrijven waar ik me ongeveer bevind. Ik steek de plas water over die onder stroom staat. En links van de deur is er een roostertje met een sluipgang. Wanneer ik die gang volg kom ik in een soort van ondergrondse ruïne terecht waar hier en daar wat water stroomt/druppelt. Ik heb de plaats al van onder tot boven doorzocht maar slaag er niet in om de laatste te vinden...

Iemand die zich dit nog herinnert?
Volgens mij is is het die waar je in die 'sluipgang' naar beneden moet kijken en dan een paar laarzen ofzo ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Die heb ik al. Het zou een 'Arkham Chronology' riddle moeten zijn: de stenen muurplaten met het logo van een spin of iets dergelijks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Aegir81 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 18:49:
Die heb ik al. Het zou een 'Arkham Chronology' riddle moeten zijn: de stenen muurplaten met het logo van een spin of iets dergelijks op.
Weet al welke je bedoelt. Je moet daar helemaal naar boven klimmen. waar je ook dat vraagteken compleet maakt. dan moet je naar de muur springen, je blijft dan hangen en dan moet je naar links en dan ben je er.

Er zijn 241 riddles.
Final Riddle:
spoiler:
After you've snapped a shot of 23 of the 24 of the Chronicle of Arkham markers, you'll need to track down the final marker. The key to solving the mystery of Arkham is the Warden, whom you last saw in the Security Control Room. Head to this room in the Penitentiary and enter the small central office area. Look on the floor for a circle of scribbles and etchings that say "BATMAN." Enter Detective Mode and take an Environmental scan of this to complete the final Chronicle of Arkham Riddle.

[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 05-09-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Luqq schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 17:41:
Koop het spel dan. Dit zijn protection-bugs die getriggerd zijn ;)
je lult echt uit je nek, en heb echt geen zin om te bewijzen dat ik het spel gewoon in de winkel heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 20:47:
[...]

je lult echt uit je nek, en heb echt geen zin om te bewijzen dat ik het spel gewoon in de winkel heb gekocht.
lol, je kunt ps3 spellen alleen maar origineel spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Ike. schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:17:
[...]

Weet al welke je bedoelt. Je moet daar helemaal naar boven klimmen. waar je ook dat vraagteken compleet maakt. dan moet je naar de muur springen, je blijft dan hangen en dan moet je naar links en dan ben je er.
Bedankt! Ik probeer het morgen uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ike. schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:04:
[...]

i rest my case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Ike. schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 21:04:
[...]

Dit spel kwam ook uit voor de PC (en de Xbox 360). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
CaptainCharisma schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:05:
[...]

Dit spel kwam ook uit voor de PC (en de Xbox 360). ;)
oops haha vergeten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty

dusty

Y! Celebrate Life!

Als je iets niet kunt grapplen, even de PS3/XBOX uitzetten, en weer overnieuw aanzetten, dat zou het probleem vaak moeten oplossen. (ik zag die tip ergens anders, zelf echter geen last van gehad.)

Back In Black!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Mijn god wat is dit bij momenten een geniaal spel. Vooral wanneer alles out of nowhere surrealistisch wordt zit ik zwaar aan men scherm gekluisterd.

spoiler:
Heb net dat stuk achter de rug waarbij je console lijkt te crashen en je percies in een glitch zit. Vooral het detail dat in die scenes steekt is adembenemend. En nadat je neergeschoten wordt door de Joker krijg je het typische retry waarna je in een andere wereld terechtkomt.Dit zijn bijzonder leuke twists!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197066

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:28:
Echt een mooi spel, maar ik erger me KAPOT aan de bugs
Nu dus weer een stuk waar ik hoor te grappelen maar dat dus gewoon niet kan ! 8)7

spoiler:
Ik ben in Botanics Garden en dan heb je 2 platformpjes en daarboven een vent waar je doorheen moet, met daar achter 2 unarmed nmy, maar daar kom ik dus gewoon niet in !
grapple gun wel geselecteerd? Ow, en soms is het systeem waarbij je RB moet drukken een beetje van slag. Moet je jezelf even wat repositioneren, vaak wil het dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Anoniem: 103571 schreef op zondag 06 september 2009 @ 02:15:
Mijn god wat is dit bij momenten een geniaal spel. Vooral wanneer alles out of nowhere surrealistisch wordt zit ik zwaar aan men scherm gekluisterd.

spoiler:
Heb net dat stuk achter de rug waarbij je console lijkt te crashen en je percies in een glitch zit. Vooral het detail dat in die scenes steekt is adembenemend. En nadat je neergeschoten wordt door de Joker krijg je het typische retry waarna je in een andere wereld terechtkomt.Dit zijn bijzonder leuke twists!
spoiler:
Heb je gemerkt dat er in het Mission failed-scherm de volgende tip stond: "use the middle stick to dodge the bullet" :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-05 17:30
Ik heb ook last van bugs, alhoewel 1x. Toen viel ik ergens omlaag en was ik alleen nog maar zichtbaar als schim. Maar ging niet dood, en kwam er ook niet meer uit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Ike. schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:17:
[...]
Gevonden! Thanks voor de hulp :-)

Verder één wel zeer vervelende bug tegen het lijf gelopen op Xbox360 :'( Gisteren op hard tot het laatste level gespeeld en nu verschijnt er een "corrupt save" mededeling |:( |:(

Ik vermoed dat er niks anders opzit dan helemaal opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05 22:04

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik heb in het begin nogal wat dingen gemist, zoals riddles en Arkham Mystery dingen. Kun je nadat je het spel hebt uigespeeld die dingen nog halen?
Jullie zijn trouwens wel snel met het spel uitspelen. Ik ben nu zo'n uurtje of acht onderweg en heb pas 31% gedaan. Ik ben nu wel altijd op zoek om zoveel mogelijk mystery/riddles enz. te vinden, maar dit kost soms echt veel tijd.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
Als je het spel hebt uitgespeeld heb je gewoon toegang tot (bijna?) alle plekken op het eiland. Zo heb ik ook rustig op mijn gemak alle riddles kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Laatst online: 09-10-2024
Kunnen jullie me ff verder helpen. Ik zit vast bij volgende missie:

spoiler:
Waar je de commissaris moet redden die Harley gegijzeld heeft. Ik heb iedereen knockout geslaan zonder gezien te worden, maar bij Harley stoot ik op zo'n electrische deur. Hoe geraak ik bij haar? Ik zie nergens een shaft of grappling point. Of ben ik nu zo idioot dat ik iets obvious niet gezien heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 23:00
Deetje schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:48:

spoiler:
Waar je de commissaris moet redden die Harley gegijzeld heeft. Ik heb iedereen knockout geslaan zonder gezien te worden, maar bij Harley stoot ik op zo'n electrische deur. Hoe geraak ik bij haar? Ik zie nergens een shaft of grappling point. Of ben ik nu zo idioot dat ik iets obvious niet gezien heb :)
spoiler:
ik moest op het dak daarvan klimmen en dan met die bommetjes het dak van die kamer slopen, toen kwam er een cutscene :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Luqq schreef op maandag 07 september 2009 @ 11:03:
Deetje schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:48:

spoiler:

spoiler:
ik moest op het dak daarvan klimmen en dan met die bommetjes het dak van die kamer slopen, toen kwam er een cutscene :)
of:
spoiler:
Als je op het dak boven Harley bent en je staat precies boven haar, dan kan je op (Y) drukken voor een directe takedown..... :) (Vergeet deRiddler Trophy niet!)

[ Voor 39% gewijzigd door SqueakyClean op 09-09-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Laatst online: 09-10-2024
Thanks!

spoiler:
Het was mij onduidelijk hoe ik op dat dak kon raken tot ik het grapple point eindelijk zag. Zeker 2 uur rondgelopen op dat level en vanalles geprobeerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik bak er echt niks van, het lukt me maar niet om een 20x combo te halen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 06-02 10:41
Deetje schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:50:
Thanks!

spoiler:
Het was mij onduidelijk hoe ik op dat dak kon raken tot ik het grapple point eindelijk zag. Zeker 2 uur rondgelopen op dat level en vanalles geprobeerd :p
spoiler:
haha ik ook, gelukkig was een kameraad van mij al voorbij dat punt en kwam toevallig bij me thuis toen ik dat aan het uitzoeken was, anders ook 2 uur rond zitten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:58:
Ik bak er echt niks van, het lukt me maar niet om een 20x combo te halen :S
Probeer het in de Challenge mode. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ike. schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:46:
[...]

Probeer het in de Challenge mode. ;)
Doe ik al... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
gebruik vaker de evade of counter... je mag gewoon evaden tussen hits door zonder dat de combo eindigt.... ik vond de batarang combo handig en koop vooral de upgrade dat je bij een goed getimede hit x2 combo krijgt, dat is het beste voor hoge combo's.

Zover ik weet gaan je upgrades ook gelden in de challenge mode.

Verder is het natuurlijk makkelijker tegen meerdere mensen zodat niet iedereen op de grond ligt en je nergens op kunt meppen..... als allerlaatst (als het puur om achievements gaat)

kleine spoiler
spoiler: title
wacht op een gevecht met veel dudes waarbij je 1 grote henchmen krijgt... uiteindelijk kun je op de grote "rijden" en alle kleine mannetjes met hem neermeppen voor combocounter.
Na het "rijden" kun je weer lekker verder met comboen

[ Voor 42% gewijzigd door Emersion op 09-09-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Emersion schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:06:
gebruik vaker de evade of counter... je mag gewoon evaden tussen hits door zonder dat de combo eindigt.... ik vond de batarang combo handig en koop vooral de upgrade dat je bij een goed getimede hit x2 combo krijgt, dat is het beste voor hoge combo's.

Zover ik weet gaan je upgrades ook gelden in de challenge mode.
Hmm dan snap ik het niet, maar eens opzoeken hoe je "evade" want dat heb ik nog niet nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Evaden is 2 keer klikken op de ren knop + een richting :) je kunt hiermee ook handig over henchmen heenspringen etc. Ik had ook nog een tip bij mijn eerdere post erbij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 103571 schreef op zondag 06 september 2009 @ 02:15:

spoiler:
spoiler:
Erg goed ook die hint tijdens het laadscherm: 'Use the middle stick to avoid Joker'.

Edit: lol spuit 11. Check ook het bord bij de ingang van Arkham Asylum in beide scenes (intro & joker deel)

Lange combo's in de challenge mode zijn echt verdomd moeilijk, altijd is er wel een gastje die er tussendoor komt omdat ik net te laat counter. (of je mannetjes zijn bij 38x op...:()
Ook de combo met alle beschikbare moves is echt bijna niet te doen (mij nog niet gelukt iig.)

[ Voor 21% gewijzigd door Meelobee op 09-09-2009 21:56 ]

• VetCool
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

spoiler: batcave
Ik moet na een missie (killercroc) terug naar de batcave. Ik heb de ingang gevonden maar die is geblokkeerd door poison ivy's planten/bomen. Iemand enig idee waar en hoe ik er kan komen?

oi :P

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste