Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 08:17
MrVegeta schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:18:
Harly Quinn heet ze (iig zo ongeveer ;) ). Je moet eerst dat kastje links van de muur kraken, dan het stroom verder op uitschakelen en dan kan je zo een kerel met een battarang bevrijden. Dan gooit Harly weer de stroom er op en moet je het nog een keer doen geloof ik...
:?

Dat is precies wat ik zeg.

Alleen: Hoe doe je dat. Ik heb nog 1:45 over bij het eerste stuk...
Alleen dan zegt ze dat ik 30 seconden over heb
Vervolgens doe ik dat kastje kraken verste weg van de deur, die gaat nog.
Dat kastje kraken bij de deur die wil al 9 van de 10 keer niet meer (zo dat ie groen oplicht zeg maar en de kraak klaar is)... En het is me één keer gelukt, met nog 3 sec op de teller maar dan ga ik alsnog dood.

:?

Het is me een paar keer geluk tom beide kastjes te "kraken"..

Maar de bom ontploft ong steeds? (of iig er komt gas uit).

Het kraken gaat héél makkelijk zelfs, zie nu pas hoe het werkt :D Maar goed; als ik beide stroomdingen eraf heb gehaald; hoe kom ik weg? Want de deur blijft gewoon dicht en onopenbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door RedHat op 23-10-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Volgens mij moet je dan de deurpad hacken van de gesloten deur, als ik me niet vergis tenminste ;)

Iirc zat er geen verborgen exit in die kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Yup je moet de deur ook hacken dus even detective mode aan en dat laatste ding opzoeken :). Ik had trouwens eerst ook niet echt door hoe dat hacken werkte maar (te laat maar goed) je moet zorgen dat het signaal heel "jumpy" wordt, je moet batmans beide duimen zo draaien dat het display groen wordt en het signaal heel erg "breed" wordt :P.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik hackte dus de twee dingen die ik eerder had gehackt. Dit omdat die dingen ineens weer op actief staan en ik dus ervan uit ging dat die ook nog ff gehackt moesten worden. Erg onduidelijk stukje :)

Je moest dus idd de deurportal hacken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vond het trouwens een erg leuke game :). Vooral de combat vond ik vrij lekker en af en toe rond sneaken en lui grabben vond ik ook erg leuk.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Het vechtsysteem is inderdaad geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
Wow wat is dit een GOED spel zeg. Ongelooflijk, ik ben echt super verrast! Het vechsysteem is BRILIANT, hoewel ik pas tegen het einde van het spel het echt goed door kreeg. Er zaten echt super creapy stukjes in, helemaal de eerste keer met de Scarecrow. Goed geanimeerd, vette graphics, sterk verhaal, tof vechtsysteem.
Absolute aanrader, ik heb em in 2 dagen uitgespeeld :*)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
spoiler:
Ben nu bij de laatste missie. Bij de Joker dus met die 2 beesten. Is niet te doen. Als één monster me al raakt gaan ze tussen me in staan en meppen ze me om ste beurt, dus ben je met één foutje dood.

Daarnaast komen er steeds een man of 10 om je heen staan die je ook nog eens verrot willen slaan.

Iemand tips? Want ik heb die monsters echt een paar keer van katoen gegeven maar goed; ze blijven leven, ook al heb ik 2x 5+keer op zo'n monster de andere monster klappen gegeven... Dus niet echt te doen zeg maar.. Of ik moet wat fout doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is nog niet het laatste gevecht ;). Tactiek is opzich steeds naar de andere kant van de kamer moven. Dus zorgen dat de 2 mutants aan de achterkant staan en jij bij de joker. Als je dan het geluid hoort dat ze er aan komen moet je een battarang gooien, krijg je een slomo waardoor je uit de weg kan springen.

Dan kan je a: de mutant op zijn flikker geven of b: de gang lui een opdonder geven. Ik deed a: en daarna op zo een mutant klimmen en de gang lui slaan. Je moet dus zorgen dat je genoeg afstand hebt tussen jou en de mutants.

Tevens is die move dat je over lui heen kan springen/dodgen hier ook erg handig, zo kan je heel makkelijk en snel door een hele groep van gang lui vliegen. Maak je trouwens niet te druk om die gang lui knock outs te geven en focus je vooral op de mutants.

Het is trouwens wel een heel moeilijk stukje :). Veel moeilijker dan het laatste gevecht daarna ;).

[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 26-10-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-04 08:09
Goed spel inderdaad, ik heb alle riddle dingen gevonden (niets opgezocht), verhaal uitgespeeld, nu nog die combat en stealth challenges.

Er zijn inderdaad maar een paar moeilijke stukken, maar dat valt allemaal goed mee (op easy ^^)

En dat nummer 4 gedoe, ik zat ook eerst op alle 4 de knoppen tegelijk te rammen, heeft me 5 minuten geduurd eer ik doorhad wat je moest doen. Eens je dat hebt valt dat wel goed mee, kwestie van seconden eer je de juiste frequentie hebt.

Leuk spel, ga er waarcshijnlijk nog eens doorheen in hard mode. Eerst die challenges proberen, ik had maar een magere score in mijn 1e. Stealth gedoe was goed.

(ps in dat filmpje dat net gepost is, op die mensen kloppen in het begin, party_pooper challenge :D zonde om het niet te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 13:30
Eindelijk alle 240 riddles gevonden, en de laatste om de spirit of arkham te exposen!

Ik kan alleen nergens vinden wat de secret trophy is, is dat de "get all other trophies" trophy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Sowieso, hoe ze op het idee zijn gekomen om uit gewone crimineeltjes zulke übervaganza mutanten te kweken met dat spul, te geniaal. Het is echt leuk om erop te klimmen en iedereen die in de buurt komt een klap voor z'n kanis te verkopen. Chaos, heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
thaan schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:26:

Ik kan alleen nergens vinden wat de secret trophy is, is dat de "get all other trophies" trophy?
'Get all (bronze, silver, gold) trophies' is altijd een platinum.

Alle trophies voor Batman:
http://www.allps3trophies...kham-asylum-trophies.html

[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 30-10-2009 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:27

Superkiwi

Hoi doei

Erg cool spel!!
Ik heb Fallout 3 geruild tegen deze, en nog steeds geen spijt van haha :9
Even een vraagje:
Welke upgrade voor de batrang is om zwakke muren (waar je met explosive gel niet bijkunt) omlaag te trekken?
*edit* weet welke het is, maar krijg je de grappling hook of is het een upgrade aan je batarang?

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2009 09:19 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 09:46
Jo afgelopen weekend uitgespeeld met 645G. Volgende week nog op hard en moet nog wat challanges uitspelen....En moet me 40x combo nog halen...met met die dlc moet da wel lukken. Die challange waar je onbeperkt mobs krijgt is daar wel handig voor denk ik:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
dvdkiwi schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:12:
Erg cool spel!!
Ik heb Fallout 3 geruild tegen deze, en nog steeds geen spijt van haha :9
Even een vraagje:
Welke upgrade voor de batrang is om zwakke muren (waar je met explosive gel niet bijkunt) omlaag te trekken?
Geen....daarvoor moet je je batclaw upgraden. Je kunt deze muren dan met de batclaw naar beneden trekken.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanx! :P
Ik had m'n post al aangepast.... was er al achter dat het de grappling hook is.
Dan moet ik natuurlijk wachten tot ik de batclaw heb...

[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 07-12-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik m bij Zavvi besteld voor 18 pond envandaag is ie verzonden, dus binnenkort kan ik er ook mee aan de slag. Ik moet zeggen dat ik wel erg benieuwd ben naar dit spel als ik alle positieve reacties zo lees.

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 07-12-2009 20:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren me 40x combo achievement gehaald en ALLE predator challanges uitgespeeld.....:)
Nu moek alleen nog zorgen dak wat beter wordt in de fight challanges...daar heb ik t meest moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb 'm gisteren op normal uitgespeeld, en alle Riddler trophies/chronics gevonden.
Niet zo heel moeilijk omdat op de kaart al aangegeven staat waar ze zich ongeveer bevinden.
De game heeft mij wel verrast, ik vond 'm leuker dan dat ik dacht dat ie zou zijn...
Deed me een beetje denken aan Tomb Raider Underworld: beetje klimmen, beetje verkennen, beetje puzzels oplossen en dingen verzamelen.
Alleen dan met keiharde actie :P

De challenge mode heb ik gisteren de eerste van geprobeerd, maar qua punten kom ik niet boven de 7000 uit, terwijl ik er 18000 moet hebben :?
Hoe werkt dat precies dan?

En kan iemand mij vertellen wat de allereerste trophy is?
Die moet van campain zijn, maar ik heb 'm niet... (of is dat de platinum?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Je moet proberen om een zo lang mogelijke combo te maken, zonder lange combo haal je die score niet.

Eerste trophy is de platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanx, ik ga 'm proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Zo.. alle riddles, trophies en chronicles gevonden :) Nu alleen nog op Hard uitspelen en een aantal Combat challenges op 3 Bats halen en ik heb de Platinum. Die Predator challenges zijn wel echt veel leuker zeg, komt ook wat intelligentie bij kijken om alles op 3 Bats te halen. Combat challenges zijn veel te repetitief en vervelend, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

#$%%^^ Het lukt gewoon niet om mijn savegame van mijn oude vista over te zetten. Krijg elke keer 'corrupt save game'

meh, geen zin om em opnieuw uit te spelen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Trailer Arkham Asylum 2

The Joker ziet er wederom geweldig uit! :D

[ Voor 18% gewijzigd door Edwinuss op 13-12-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirBlade
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 14:16
Kan je bij de pc-versie op ieder moment saven of maakt die ook exclusief gebruik van checkpoints? Bij de demo ontbreekt dit helaas. Als het bij de volledige versie ook ontbreekt sla ik hem over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Checkpoints. Alleen zitten die er wel elke 5 meter oid :P

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik heb hem uitgespeeld op de xbox, maar NA de dash upgrade van de xbox360 staat het spel nu op 61 % uitgespeeld? Dit is toch raar? Ik kan ook niets meer doen omdat het spel uitgespeeld is, maar toch wordt ik teruggeplaatst in het spel? Wat kan ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
phemelrijk schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:33:
Ik heb hem uitgespeeld op de xbox, maar NA de dash upgrade van de xbox360 staat het spel nu op 61 % uitgespeeld? Dit is toch raar? Ik kan ook niets meer doen omdat het spel uitgespeeld is, maar toch wordt ik teruggeplaatst in het spel? Wat kan ik nu doen?
Het heb je echt alles gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
heb je de challenges wel gedaan (apart van het verhaal)? en de riddler challenges in het verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
BIJNA op HARD mode uitgespeeld...nu VI (plant lady) aan het afmatten:) Daarna moek alleen nog die knokchallanges halen:S Daar heb ik zo veel moeite mee he!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De combat challenges zijn moeilijker als ik dacht...
De eerste heb ik met geluk 23000 punten gehaald, na tig keer rond de 10000 te zijn gekomen...
En het is me bij die andere challenges nou nooit duiidelijk waar de 3 bats voor staan, kan je dat ergens vinden in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

dvdkiwi schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:34:
De combat challenges zijn moeilijker als ik dacht...
De eerste heb ik met geluk 23000 punten gehaald, na tig keer rond de 10000 te zijn gekomen...
En het is me bij die andere challenges nou nooit duiidelijk waar de 3 bats voor staan, kan je dat ergens vinden in de game?
Je bedoelt de Predator challenges neem ik aan? Druk op SELECT tijdens de missie, zie je opdrachten die je moet voltooien om de drie bats te halen. Veel leuker dan de combat challenges :)

• boomr
Eens....leuker en ook VEEL beter te doen! Die combat challanges zijn ZO frustrerend tussendoor:) Zal blij zijn als ik die gehaald heb...

Denk eraan om de dlc te downloaden! Is gratis en zijn 4 ERG leuke challanges....2 combat (waarvan eentje vrijanden BLIJVEN komen) en 2 predator...
Anoniem: 311177 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:22:
[...]

Je bedoelt de Predator challenges neem ik aan? Druk op SELECT tijdens de missie, zie je opdrachten die je moet voltooien om de drie bats te halen. Veel leuker dan de combat challenges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Anoniem: 311177 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:22:
[...]

thanx!
Ik ga weer aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

gisteren maar eens begonnen op hard, om de explosive knockout punch trophy te halen.
nu moet ik alleen het joker-gevecht nog, maar die is verrekte moeilijk!
Is het trouwens zo dat de challenges na het spelen van de singleplayer op easy ook makkelijker zijn dan nadat je de campain op hard hebt gedaan of blijven die op hetzelfde niveau?

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 19-12-2009 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 02-05 23:44
Had het spel Zaterdag geleend van een collega, en heb hem net uitgespeeld. Leuk spel, alleen net als alle games tegenwoordig ook niet echt lang... Desalniettemin heb ik me er goed mee vermaakt. Ga bij dit spel niet voor de Platinum trophy, waar ik dat bij Uncharted 2 wel heb gedaan. Is me net iets te veel werk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Onder het kopje beter laat dan nooit: vet spel! Gisteren binnengekregen, en vannacht lang doorgespeeld. Erg spannend. Speel op normal, en alle thugs zijn makkelijk te beaten, alleen de eindbazen wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De eindbazen zijn de eerste keer idd wat lastig, maar als je ze 1 keer gehad hebt weet je wel hoe je ze het beste kan aanpakken (veel springen helpt, vooral als je veel mannetjes en 1 of 2 grote kerels hebt)...

Ik blijf 'm leuk vinden.
Heb 'm nu op hard en normal uitgespeeld, ben bezig op easy om de 40x combo en freeflow perfection trophy te halen. Ik ben nun bij het welkomststuk met 20 mannetjes. Denk dat dat een mooie plek is, ik ga het daar proberen totdat het lukt :P

En ik kijk even of de challenges op easy ook makkelijker zijn dan op hard, of dat het geen verschil maakt.
Lizardz schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:29:
Ga bij dit spel niet voor de Platinum trophy, waar ik dat bij Uncharted 2 wel heb gedaan. Is me net iets te veel werk....
Dat valt best mee hoor. De riddles is een eitje als je de secrets map gevonden hebt, dus die zou je alle 240 redelijk makkelijk moeten kunnen vinden.
Enige waar iets meer werk in gaat zitten zijn de challenges en combo trophies, maar als je daar een beetje handig in bent is dat ook geen probleem...

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
de 40x combo is makkelijker te halen in een zo'n vecht challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ik heb 'm gehaald bij het party~pooper gedeelte in de singleplayer, waar ze je op staan te wachten.
toen ik 'm had begon ik vol goeie moed aan de combat challenges, maar die zijn erg lastig...
dan maar even de extreme predator dinges doen (de normale heb ik al).
*edit* de extreme predator heb ik nu ook :)
moet je ook de joker challenges doen voor de platinum?
verders alleen nog de freeflow perfection maar die valt wel een keer met geluk hoop ik :)

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Woepie!!!
Net de freeflow perfection trophy gehaald :) (intensive treatment extreme 1e wave)
Voelt wel lekker moet ik zeggen, het begon me een beetje te frustreren haha
Nu "alleen" nog de freeflow silver en gold trophy, verder heb ik alles.
Gaat wel heel veel moeite kosten ben ik bang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Ik ben veel te onrustig voor die freeflow challenges. Ik druk ook te vaak op x terwijl er geen dude in de buurt staat, dan is m'n combo weer verbroken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Combat challenges zijn goed te doen als je het een beetje door heb. Probeer ook veel variatie te gebruiken. Als je counter, strike, baterang, batclaw, ground takedown, special takedown, stun, dodge en throw in 1 combo gebruikt heb je weer 5000 punten extra. Lange combo maken is niet heel moeilijk. Je moet even weten wanneer die verbroken wordt en wanneer die gewoon goed loopt. Lees anders even een guide op gamefaqs. Of kijk dit filmpje is http://www.youtube.com/watch?v=SDpUJQs9svU :9 (combo van 436)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vergat een goed woordje te doen over dit spel maar: Heerlijk spel, ben hem nu voor 2e keer aan het uitspelen op hard, maar ik vlieg er doorheen. Vooral omdat ik nu dat combat systeem door heb is het een eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het maken van combo's is niet heel moeilijk, als je het doorhebt....
Die hoor ik heel vaak maar het wil mij maar niet lukken.
Het is toch lastiger dan ik dacht, vooral de extreme challenges met die poppetjes met electrische stokken en zo.
Van de week maar weer eens proberen.
Moet nog 15 batrangs halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Ik heb de challenge modes maar opgegeven. Het lukt mij ook niet om goede combo's te maken. Ik haal met moeite de 8000 punten op het eerste level (terwijl er 18000 nodig zijn voor 3 batrangs). Ik doe dus serieus iets verkeerd. Verder wel een goed spel, was aangenaam verrast :) Ik zal hem nog wel eens proberen op hard uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Anoniem: 261819 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:10:
Ik heb de challenge modes maar opgegeven. Het lukt mij ook niet om goede combo's te maken. Ik haal met moeite de 8000 punten op het eerste level (terwijl er 18000 nodig zijn voor 3 batrangs). Ik doe dus serieus iets verkeerd. Verder wel een goed spel, was aangenaam verrast :) Ik zal hem nog wel eens proberen op hard uit te spelen.
Ik heb ook ERG veel moeite met die combat challanges! toch ga ik ook die es verder halen:) Bij de eerste heb ik na veel kloten toch de 3 battarangs behaald. Als je even googled naar de achievements vindt je best veel manieren om goede combo's uit te voeren. En wanneer je in een combo meerdere combo's of gadgets gebruikt krijg je daar een erg dikke bonus voor! Volgens mij 6000 punten wanneer je ze alle 9 gebruikt of zo. Blijft toch pittig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

Ik ben bang dat het me teveel tijd gaat kosten om het goed onder de knie te krijgen. Ik ben nu bezig met Darksiders en daar lukken de combo's me veel beter. Ga Batman nog wel eens op hard doorspelen (en misschien een nieuwe poging wagen voor de challenge modes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jongens jongens, jullie zijn toch niet voor niets tweakers. Ik sloeg in het begin ook geen deuk in een pakje boter, en nu zit ik over de 100.000 punten in de sewer challenge. Ik heb vooral veel geleerd van deze guide: http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/952338/57661. Maar ik zal nog proberen wat tips te geven.

1) Belangrijkste is: níét button bashen. Als je één keer slaat en niks raakt, is je combo weg. Als je één keer countert terwijl er niks te counteren is, is je combo weg.
2) Power strikes, die beginnen bij een combo van 5 of hoger, hebben enorm veel power. Vanaf dan hoef je geen rekening meer te houden met de afstand tussen jezelf en je tegenstanders, want hij vliegt overal naar toe. Belangrijk is dat je wéét waar iedereen staat. Probeer is het volgende: begin de eerste challenge en oefen alleen met powerstrikes. Dus mep iemand 5 keer en druk dan steeds rustig op vierkantje (of op de xbox) terwijl je naar een mannetje richt. Nu is dit makkelijker vanaf de 2e ronde, want dan staan er wat meer mannetjes. Maar niet op vierkantje bashen, maar steeds rustig kijken waar iedereen staat (draai steeds de camara!!) en sla ze één voor één tegen de grond :) Kijk dit filmpje als voorbeeld, vanaf ongeveer 10 sec. http://www.youtube.com/watch?v=sLAbHli7RNE
3) Je kan oneindig vaak óver iemand heen springen zonder dat je combo verbreekt. Als je weg springt, in het niets, kan dat maar één keer en dan moet je weer wat anders doen. Maar óver iemand heen springen kan oneindig vaak. Zo kan je geloof ik niet eens geraakt worden, en heb je genoeg tijd om na te denken over je volgende move.
4) Sneltoetsen gebruiken. 2x snel R2 is je batclaw en 1x snel L1 is je batarang. Vaak een batarang gooien is erg handig omdat er dan gelijk weer 3 op de grond liggen. Maar zorg ook ook hier weer dat je wéét waar iedereen staat en gooi niet zomaar in het wilde weg. Ook moet je er rekening mee houden dat er gelijk 3 op de grond liggen (want je gooit 3 batarangs). Dus als je nog 3 mannetjes voor je hebt staan en je gooit een batarang, dan wéét je dat ze allemaal op de grond liggen. Als je daarna weer op vierkantje gaat drukken, sla je in de lucht en is je combo weg. Doe dan dus gelijk een ground takedown om ze op de grond uit te schakelen. Maar dit zijn dingen die je wel tegen komt als je het vaker speelt.
5) Maak een patroon dat je veel variatie hebt. Je kan met 3 mannetjes al een variatie van 8 halen (=weer 3500 punten extra). Ik begin bijvoorbeeld altijd met mijn batclaw aan het begin. Daarmee trek je er 3 naar je toe. Dan doe ik stun en spring ik over ze heen (counter), sla ik een paar keer, daarna gooi je bijvoorbeeld iemand of als er messen oid tussen zitten doe je daar een instant takedown op zodat die gelijk uitgeschakeld zijn. Counteren doe je ook altijd wel, dus dan heb je alweer een variatie van tenminste 6/7.
6) Ground takedowns geven enorm veel punten (100x je combo), maar nemen ook veel tijd in. Doe dit dus alleen als je zeker weet dat er niemand in de buurt is. Aan het eind van elke ronde heb je nu als het goed is een vrij hoge combo staan en nog maar een paar mannetjes om je heen. Hier moet je dus proberen om nog wat ground takedowns te doen. Maar nogmaals, pas op. http://www.youtube.com/watch?v=JffEavu3axE
Ook zie je in het filmpje van tip 2 dat die alleen maar ground takedowns probeert te doen. Maar dit is alleen om abnormaal veel punten te halen, en is helemaal niet nodig om de challenge te behalen.

En nu ga ik weer is wat huiswerk doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Thanks voor je tips, meeste wist ik wel maar lukte niet. Dat evaden (springen) moet ik vaker doen denk ik, geeft je wat meer tijd. En gooien is beter dan instant takedowns?

[ Voor 6% gewijzigd door SemperFidelis op 20-01-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neuh, gooien is niet echt de moeite waard op zich. Je kan ze over een railing smijten, of tegen zo'n elektrisch geval. Maar ik doe het eigenlijk alleen om mijn variatie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

potver goeie tips! :)
dat je zoveel punten kreeg door ground takedowns wist ik niet...
*gaat het proberen met de tripple batclaw*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Crap, had net bijna de all combo achievement (alle dingen 1x in 1 combo) maar ground takedown vergeten :p.

Heb hem zojuist uitgespeeld op Normal. Denk niet dat ik die challenges veel ga doen, veel te lastig :p. Die riddles ga ik nog wel een keertje zoeken. Ik heb er nu precies 120/240 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

pfff, ik wordt echt knettergek van die combat challenges!!!
met moeite haal ik 3 a 4000 per ronde... lang niet genoeg.
de tips op de pagina hiervoor zijn mooi, maar ik krijg het niet voor elkaar......
soms haal ik 6000 in een ronde, maar gelijk daarna weer 400 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-04 11:10

NvM

Hoeveel uur aan gameplay biedt Batman: Arkham Asylum?

Edit: ik lees net dat het 12 tot 13 uur aan gameplay biedt. Altijd fijn om je eigen vragen te beantwoorden.

[ Voor 51% gewijzigd door NvM op 27-01-2010 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Anoniem: 262068 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:47:
Jongens jongens, jullie zijn toch niet voor niets tweakers. Ik sloeg in het begin ook geen deuk in een pakje boter, en nu zit ik over de 100.000 punten in de sewer challenge. Ik heb vooral veel geleerd van deze guide: http://www.gamefaqs.com/console/ps3/file/952338/57661. Maar ik zal nog proberen wat tips te geven.

1) Belangrijkste is: níét button bashen. Als je één keer slaat en niks raakt, is je combo weg. Als je één keer countert terwijl er niks te counteren is, is je combo weg.
2) Power strikes, die beginnen bij een combo van 5 of hoger, hebben enorm veel power. Vanaf dan hoef je geen rekening meer te houden met de afstand tussen jezelf en je tegenstanders, want hij vliegt overal naar toe. Belangrijk is dat je wéét waar iedereen staat. Probeer is het volgende: begin de eerste challenge en oefen alleen met powerstrikes. Dus mep iemand 5 keer en druk dan steeds rustig op vierkantje (of op de xbox) terwijl je naar een mannetje richt. Nu is dit makkelijker vanaf de 2e ronde, want dan staan er wat meer mannetjes. Maar niet op vierkantje bashen, maar steeds rustig kijken waar iedereen staat (draai steeds de camara!!) en sla ze één voor één tegen de grond :) Kijk dit filmpje als voorbeeld, vanaf ongeveer 10 sec. http://www.youtube.com/watch?v=sLAbHli7RNE
3) Je kan oneindig vaak óver iemand heen springen zonder dat je combo verbreekt. Als je weg springt, in het niets, kan dat maar één keer en dan moet je weer wat anders doen. Maar óver iemand heen springen kan oneindig vaak. Zo kan je geloof ik niet eens geraakt worden, en heb je genoeg tijd om na te denken over je volgende move.
4) Sneltoetsen gebruiken. 2x snel R2 is je batclaw en 1x snel L1 is je batarang. Vaak een batarang gooien is erg handig omdat er dan gelijk weer 3 op de grond liggen. Maar zorg ook ook hier weer dat je wéét waar iedereen staat en gooi niet zomaar in het wilde weg. Ook moet je er rekening mee houden dat er gelijk 3 op de grond liggen (want je gooit 3 batarangs). Dus als je nog 3 mannetjes voor je hebt staan en je gooit een batarang, dan wéét je dat ze allemaal op de grond liggen. Als je daarna weer op vierkantje gaat drukken, sla je in de lucht en is je combo weg. Doe dan dus gelijk een ground takedown om ze op de grond uit te schakelen. Maar dit zijn dingen die je wel tegen komt als je het vaker speelt.
5) Maak een patroon dat je veel variatie hebt. Je kan met 3 mannetjes al een variatie van 8 halen (=weer 3500 punten extra). Ik begin bijvoorbeeld altijd met mijn batclaw aan het begin. Daarmee trek je er 3 naar je toe. Dan doe ik stun en spring ik over ze heen (counter), sla ik een paar keer, daarna gooi je bijvoorbeeld iemand of als er messen oid tussen zitten doe je daar een instant takedown op zodat die gelijk uitgeschakeld zijn. Counteren doe je ook altijd wel, dus dan heb je alweer een variatie van tenminste 6/7.
6) Ground takedowns geven enorm veel punten (100x je combo), maar nemen ook veel tijd in. Doe dit dus alleen als je zeker weet dat er niemand in de buurt is. Aan het eind van elke ronde heb je nu als het goed is een vrij hoge combo staan en nog maar een paar mannetjes om je heen. Hier moet je dus proberen om nog wat ground takedowns te doen. Maar nogmaals, pas op. http://www.youtube.com/watch?v=JffEavu3axE
Ook zie je in het filmpje van tip 2 dat die alleen maar ground takedowns probeert te doen. Maar dit is alleen om abnormaal veel punten te halen, en is helemaal niet nodig om de challenge te behalen.

En nu ga ik weer is wat huiswerk doen
Jij woont niet toevallig in de buurt van eindhoven?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 16:02
NvM schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:10:
Hoeveel uur aan gameplay biedt Batman: Arkham Asylum?

Edit: ik lees net dat het 12 tot 13 uur aan gameplay biedt. Altijd fijn om je eigen vragen te beantwoorden.
Hangt er wel vanaf hoe goed je bent ;). Ik ben al een uur of 8 bezig, en ik zit nog maar aan 21%. Ik ben wel op Hard aan het spelen, en ik loop er dan zeker niet doorheen en voor mij zijn de meeste tegenstanders wel een uitdaging.

En ik "verlies" ook veel tijd door naar de oplossingen van de riddles te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
crazyx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:33:
[...]

Hangt er wel vanaf hoe goed je bent ;). Ik ben al een uur of 8 bezig, en ik zit nog maar aan 21%. Ik ben wel op Hard aan het spelen, en ik loop er dan zeker niet doorheen en voor mij zijn de meeste tegenstanders wel een uitdaging.

En ik "verlies" ook veel tijd door naar de oplossingen van de riddles te zoeken.
Op Hard duurt t idd wat langer maar na 8 uur op 21% is wel weinig:)
Ik heb m eerst op casual uitgespeeld (alle riddles etc) en dat duurt een uurtje of 15 max. Daarna op hard (geen riddles etc. alleen die ik toevallig tegenkwam) en toen duurt t een stuk minder dan 15 uur. Da ging eigenlijk heel snel.

Vooral de challanges duren lang. Alle predator challanges heb ik behaald maar da knokken blijft moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:24

Clush

Do as I say...

Anoniem: 262068 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:52:
Neuh, gooien is niet echt de moeite waard op zich. Je kan ze over een railing smijten, of tegen zo'n elektrisch geval. Maar ik doe het eigenlijk alleen om mijn variatie te krijgen.
Gooien is wél handig om 1 tegenstander los van de meute te krijgen. Ik gooi vaak iemand naar een leeg stuk van de 'arena' waardoor ik voldoende tijd krijg om op die tegenstander een ground takedown te doen. Wanneer je al een redelijke combo hebt lopen levert dat érg veel punten op.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lj_tree schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:08:
[...]

Jij woont niet toevallig in de buurt van eindhoven?:)
Toevallig niet nee ;) Maar het lukt je zo ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-04 01:30

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:10:
Het maken van combo's is niet heel moeilijk, als je het doorhebt....
Die hoor ik heel vaak maar het wil mij maar niet lukken.
Het is toch lastiger dan ik dacht, vooral de extreme challenges met die poppetjes met electrische stokken en zo.
Van de week maar weer eens proberen.
Moet nog 15 batrangs halen....
En wat is de gedachte achter het doorhebben van de combo's ? Krijg het spel volgende week binnen en ben me een beetje aan het inlezen. Las al een faq waarin het maken van combo's inhield dat je rustig aan moet doen met de x button (op de xbox dan) en dat je moet wachten tot je move klaar is alvorens de volgende move uit te voeren, dus niet te veel op de x button te raggen. Klopt dat ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-03 11:54
Dat klopt ja. :)

Zodra je move klaar is heb je ongv 1 seconde om de volgende move te maken en nog in combo-mode te blijven. Button bashing levert meestal mis-hits op, waarbij je combo meteen afgelopen is.

[ Voor 85% gewijzigd door H004 op 17-02-2010 15:32 . Reden: Kleine toevoeging ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

H004 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:31:
Dat klopt ja. :)

Zodra je move klaar is heb je ongv 1 seconde om de volgende move te maken en nog in combo-mode te blijven. Button bashing levert meestal mis-hits op, waarbij je combo meteen afgelopen is.
Ook thanx. Reminder aan mezelf: Minder op de X button drukken :D

• cheiron
  • Laatst online: 23:55
dusty schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 03:18:
[...]

Misschien vanwege dit:
spoiler:
Storyline based. Het spel "Crashed" en de cut-scene lijkt op de intro dat het spel overnieuw start. Echter is het dus een "nightmare episode". Waar je dus weer een scarecrow level moet voltooien.

Het crashen op de PS3 lijkt op een echte "crash", tot je dus Batman in de "restrainer" naar binnen gebracht ziet worden (ipv de joker.)
Hier schrok ik wel even. Ik wilde mijn PS3 al resetten toen het opeens verder ging :D Scheeld maar een seconde.

Ben nu net bij Croc weg en ik vind het leuker en leuker worden. Wel jammer dat ik heel veel tijd besteed aan geheimen waarik nog niets mee kan doordat ik de items daarvoor nog niet heb. Daardoor loopt ik steeds te zoeken terwijl er nog niets te halen valt.

Des te groter de beloning als je er dan wel bij kunt trouwens :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Uitgespeeld! Van begin tot einde erg vermakelijke game. Niet te moeilijk, niet te makkelijk en een boeiend verhaal met goede actie. Toppertje.
Jammer alleen dat ik het welkomstcomitee aan het eind heb laten staan.. daar kan ik na het eind van het spel niets meer aan doen, en dat was toch weer een trofee...

Wel alle riddles gevonden en Arkhams spirit ontdekt.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-04 09:18
Ik heb dit weekend na uren en uren spelen eindelijk de laatste knok-challenge op 3 batterangs gehaald :D Nu nog 2 predator levels en dan is de platinum trophy binnen. Ik ben het langst bezig geweest met de shock-extreme challenge. Veel punten halen is al lastig maar binnen zo'n korte tijd is soms gewoon niet leuk meer.

Wat een machtig spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ben nu op ongeveer 20%, maar heb toch een paar riddles gemist, voornamelijk in het begin. Is het mogelijk om helemaal terug te gaan naar het begin ? Dus de lokatie waar je begint als The Joker ontsnapt in de beginscene zonder al je progressie te verliezen. Of moet je je saved game verwijderen en van scratch af aan beginnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-04 09:18
Ja dat is mogelijk. Veel van die riddledingen kan je pas pakken als je wat nieuwe gadgets/upgrades krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dodgy_Bob schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:11:
Ja dat is mogelijk. Veel van die riddledingen kan je pas pakken als je wat nieuwe gadgets/upgrades krijgt.
Thanx man...Hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 13:23
Is er verschil tussen de X360 en de PS3 versie? Ben nog even aan het kijken voor welke console ik hem ga halen, maar ik neig naar de X360 omdat ik die controller fijner vind.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
LB06 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:16:
Is er verschil tussen de X360 en de PS3 versie? Ben nog even aan het kijken voor welke console ik hem ga halen, maar ik neig naar de X360 omdat ik die controller fijner vind.
http://www.google.nl/sear...&meta=&btnG=Google+zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
In de PS3 versie heb je extra content waar je als The Joker kan spelen. Dit zit niet in de Xbox360 of PC versie.

Ik zou de ps3 versie daarom kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 01:13
dvdkiwi schreef op zondag 24 januari 2010 @ 13:00:
pfff, ik wordt echt knettergek van die combat challenges!!!
met moeite haal ik 3 a 4000 per ronde... lang niet genoeg.
de tips op de pagina hiervoor zijn mooi, maar ik krijg het niet voor elkaar......
soms haal ik 6000 in een ronde, maar gelijk daarna weer 400 of zo.
Dat had ik in het begin ook gewoon dit filmpje proberen na te doen http://www.youtube.com/watch?v=NZafl__TXnQ Let vooral op NIET gaan button smashen daar krijg je weinig punten voor maar combos maken met veel afwisseling daar scoor je veel punten mee ik zat regelmatig gewoon ver boven het te behalen doel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:29
http://www.nu.nl/games/21...jgt-speciale-editie-.html

Misschien niks nieuws. Maar ik zag t nergens staan in dit topic en las dit net toevallig. Was behoorlijk amazed door dit nieuws.

GOTY edition: - 3D-features zonder dat je een 3D-tv nodig hebt.
- de 6 downloadbare challenge-maps zitten op de disc (voor xbox-live loze/gebande mensen)
- neem aan dus ook nieuwe trophies/achievements m.b.t. de maps (DLC)

voglens nu.nl vanaf 26 maart (morgen!) in de winkels op alle platformen! (inclusief 3D-bril)

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 25-03-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Ben nu 4 uur bezig met dit spel en pas op 10%.
Spendeer heel veel tijd met alle hoekjes en gaatjes te onderzoeken.
Maar WAT een heerlijk spel!!!
En wat ziet het er goed uit op max!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
KingKoning schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:39:
http://www.nu.nl/games/21...jgt-speciale-editie-.html

Misschien niks nieuws. Maar ik zag t nergens staan in dit topic en las dit net toevallig. Was behoorlijk amazed door dit nieuws.

GOTY edition: - 3D-features zonder dat je een 3D-tv nodig hebt.
- de 6 downloadbare challenge-maps zitten op de disc (voor xbox-live loze/gebande mensen)
- neem aan dus ook nieuwe trophies/achievements m.b.t. de maps (DLC)

voglens nu.nl vanaf 26 maart (morgen!) in de winkels op alle platformen! (inclusief 3D-bril)
GOTY bevat geen nieuwe trophies.

Nieuwe Challenge maps:
* Scarecrow Nightmare Challenge Map: A combat map for expert players set in the Scarecrow’s nightmarish world where players will need to fight against hordes of skeleton henchmen.
* Crime Alley Challenge Map: A combat map set in this iconic location from Gotham City that has been overrun by The Joker’s henchmen.
* Totally Insane Challenge Map: A combat map set in the heart of Arkham Asylum where players will need to fight against waves of lunatics.
* Nocturnal Hunter Challenge Map: an Invisible Predator map where players will need to seize back control of the Prison Watchtowers from The Joker’s henchmen.

[ Voor 32% gewijzigd door Ike. op 25-03-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonny10
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-03 19:52
Ik heb geen ervaring met games kopen op de releasedatum en aangezien ik de GOTYE niet kon vinden in de meeste winkels vroeg ik mij af of games wel op de releasedatum in de winkel kunnen liggen (elke website zei 26 maart). Ook alle websites die in de Pricewatch staan zeggen dat ze pas op 02/04/2010 kunnen leveren.

Kan ik de GOTYE morgen in de winkels verwachten? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-05 10:45

Grannd

da Granndest

26 Maart was in Engeland, hierzo is de release idd pas 2 april, maar je heb wel kans dat hij héél misschien morgen of anders overmorgen al in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
cheiron schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:03:
[...]

Hier schrok ik wel even. Ik wilde mijn PS3 al resetten toen het opeens verder ging :D Scheeld maar een seconde.

Ben nu net bij Croc weg en ik vind het leuker en leuker worden. Wel jammer dat ik heel veel tijd besteed aan geheimen waarik nog niets mee kan doordat ik de items daarvoor nog niet heb. Daardoor loopt ik steeds te zoeken terwijl er nog niets te halen valt.

Des te groter de beloning als je er dan wel bij kunt trouwens :P
Echt een BRILJANTE scene!!

Al met al is dit een absolute topgame die ik binnenkort abosluut nog een keertje uit de kast ga trekken. Heerlijke game, GOEDE personages, top verhaal en een geweldige sfeer. Absolute topper van afgelopen jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Ike. schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:46:
[...]

GOTY bevat geen nieuwe trophies.

Nieuwe Challenge maps:

quote:
* Scarecrow Nightmare Challenge Map: A combat map for expert players set in the Scarecrow’s nightmarish world where players will need to fight against hordes of skeleton henchmen.
* Crime Alley Challenge Map: A combat map set in this iconic location from Gotham City that has been overrun by The Joker’s henchmen.
* Totally Insane Challenge Map: A combat map set in the heart of Arkham Asylum where players will need to fight against waves of lunatics.
* Nocturnal Hunter Challenge Map: an Invisible Predator map where players will need to seize back control of the Prison Watchtowers from The Joker’s henchmen.
Zijn dat multiplayer-maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
T-CM11 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:00:
[...]

Zijn dat multiplayer-maps?
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Ok, dat maakt de GOTY dan wel interessant :)

Ik heb trouwens nog nooit het woord "maps" zien gebruiken in de context van een single player game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

dusty schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 03:18:
[...]

Misschien vanwege dit:
spoiler:
Storyline based. Het spel "Crashed" en de cut-scene lijkt op de intro dat het spel overnieuw start. Echter is het dus een "nightmare episode". Waar je dus weer een scarecrow level moet voltooien.

Het crashen op de PS3 lijkt op een echte "crash", tot je dus Batman in de "restrainer" naar binnen gebracht ziet worden (ipv de joker.)
Geweldig ik vond dit echt briljant!!
Was namelijk net 2 uur bezig geweest met mijn HD5970 over te klokken*.. dacht eindelijke stabiele settings te hebben... crash.... ik vloeken KUT kaart!!.. komt ineens scarecrow in beeld... echt geniaal!

*voor de geïnteresseerde; kaart draait stabiel op 850/1200 en cpu (x4 965BE) op 4.1 ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Anoniem: 310225 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:54:
[...]

Geweldig ik vond dit echt briljant!!
Was namelijk net 2 uur bezig geweest met mijn HD5970 over te klokken*.. dacht eindelijke stabiele settings te hebben... crash.... ik vloeken KUT kaart!!.. komt ineens scarecrow in beeld... echt geniaal!

*voor de geïnteresseerde; kaart draait stabiel op 850/1200 en cpu (x4 965BE) op 4.1 ghz.
Ik zat al op ctrl+alt+del te rammen als een beest toen dat gebeurde.

Heb het spel al 2 keer helemaal uitgespeeld. Heb eigenlijk wel weer zin in een derde keer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezr
  • Laatst online: 31-01 15:21

Ezr

LB06 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:16:
de x360 ziet er beter uit i.v.m. de black gehaltes het is ook zowiezo een xbox game met een port naar de ps3 ik zou voor de x360 gaan op basis van dit game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:32

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren de GOTY gekocht en dat 3d is best leuk. Wel wat kleurverlies vanwege rood/groen maar toch :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
'Secret Arkham Asylum room shows Arkham City map, concept art'
Many gamers spent hours scouring every nook and cranny of Arkham Asylum last year. Whether it was Riddler trophies, interview tapes, or Chronicles of Arkham, the game wasn't short on hidden goodies. However, there was one area that most people never even knew existed...Warden Quincy Sharp's secret room.
http://gameinformer.com/b...-asylums-secret-room.aspx

Ik had die kamer ook nooit gevonden.
Binnenkort Batman weer eens uit de kast halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb deze topgame gisteren gehaald, echter krijg ik het niet voor elkaar om een tegenstander weg te gooien. Ik zie af en toe die kruisje-vierkantje combo in beeld komen, maar veel te kort om te reageren.

Iemand tips?

• bram1984
Een tweede vraag: her en der zijn er van die opblaasbare muren te vinden die echter te hoog liggen om er gel op te spuiten. Mis ik hier iets aan, of is de bereikbaarheid later beter door een upgrade?

• cheiron
bram1984 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:48:
Een tweede vraag: her en der zijn er van die opblaasbare muren te vinden die echter te hoog liggen om er gel op te spuiten. Mis ik hier iets aan, of is de bereikbaarheid later beter door een upgrade?
Lol, vergeet het ;) Ik heb tijden besteed om toch bij die muren te komen terwijl het 99% van de tijd zo was dat je later met nieuwe abilities achter de muur uit komt en ham van de andere kant wegblaast

Flickr PSN ID= cheironnl

• bram1984
Dat dacht ik al. Ik vond het er al onmogelijk uit zien.

Ik heb helemaal op het begin ook zo zitten kutten met een riddle die achter zo'n electrisch hek stond. Ik dacht echt van: fuck, wat zie ik over het hoofd. Niks dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om bij de pc versie een savegame van iemand anders te importeren? En zo ja, heeft iemand er eentje van 100% tot zijn beschikking die die graag zou willen delen. :) Ik heb de game namelijk al twee keer 100% uitgespeeld, alleen die savegames heb ik niet meer. Ik zou nu graag alleen de challenges willen unlocken, zonder wéér alles te moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Poe heej, die combat challenges moet ik ook nog steeds halen..
Ik wil 'm gewoon op 100% hebben, maar ik vond ze altijd zo frustrerend dat ik 'm maar gauw uit de PS3 heb gehaald.
Misschien binnenkort weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Mjah die combat challenges...ik heb alle avhievements behalve die combat challenges...binnenkort toch weer es proberen...en de single player nogmaals uitspelen. Wat een heerlijke game!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja nog steeds he!
Ben benieuwd naar de opvolger hiervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
me 2! Hopen dat we net zo'n leuke verassingen tegenkomen als in deel 1....en ik denk dat je wel weet over welke grote verassing ik t heb:) Ik dacht even dat me xbox naar de klote was:D

Heb de filmpjes van deel 2 gezien en dat ziet er weer heerlijk uit! Kan echt niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Vandaag Arkham Asylum maar eens besteld bij Amazon. Had em destijds geleend van een collega maar het is toch wel leuk om em zelf ook te hebben. En voor 13 pond nogwat laat ik hem niet liggen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:29
cheiron schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:09:
[...]

Lol, vergeet het ;) Ik heb tijden besteed om toch bij die muren te komen terwijl het 99% van de tijd zo was dat je later met nieuwe abilities achter de muur uit komt en ham van de andere kant wegblaast
Sterker nog, je krijgt later een upgrade waarmee je m gewoon van voren kan weghalen... De game is zo gemaakt dat je voor een aantal van die collectiables nog een keer terug moet aan het eind van de game. Maar daar ben je zo doorheen als het eiland gecleard is van bad guys :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Voor 17 Euro bij Steam gekocht. Koopje als het waar is wat ik hoor over de game :D.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste