Gisteren mijn laatste 2 achievements gedaan voor mijn "glory of the hero" achievement. Dus gisteren eerst zombiefest gedaan met 3 man, niemand wilde mee uit guild, easy. Daarna zijn we naar Occulus gegaan om "make it count" te doen. na 17min en 7 seconden was de baas neer en ik had mijn achievement en mijn "red proto drake"
. Wel echt een gave mount! Wij dachten dus misschien hebben we geluk en gaan voor een UK run voor de blauwe.. helaas geen geluk vanavond weer! Hoop dat we vanavond wel wat sneller de instances in kunnen want gisteren duurde het minimaal 15 minuten per instance voor we erin waren. Goed irritant dat "instance cannot be loaded at this time" zouden ze ook een achievement voor moeten maken "the patience" voor langer dan 10 minuten wachten om een instance in te komen
Ook een leuke Naxx 25 man gedaan gisteren, was een saved run en ze zochten een healer. Ik join, sinds wij alleen 10 man runs doen met ons guild, pulled 1 of andere dokus wat mobs. Raid gaat dood omdat de helft AFK was. 3 mensen begonnen tegen elkaar te etteren, bam raid uit elkaar, ik saved nog geen baas neer...

Ook een leuke Naxx 25 man gedaan gisteren, was een saved run en ze zochten een healer. Ik join, sinds wij alleen 10 man runs doen met ons guild, pulled 1 of andere dokus wat mobs. Raid gaat dood omdat de helft AFK was. 3 mensen begonnen tegen elkaar te etteren, bam raid uit elkaar, ik saved nog geen baas neer...

[ Voor 17% gewijzigd door KingTenteehje op 20-07-2009 15:50 ]
Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"