Ben ik weer , laatste keer dat ik internet gebruik in las vegas, morgen een korte dag omdat ik zaterdag vroeg naar huis vlieg om zondagochtend weer thuis te zijn.
Ja het ging wel goed. Evo was gewoon erg leuk, jammer dat het niet mogelijk was om videos van mijn matches te maken omdat iedereen druk bij zijn eigen poule is. Als je niet aanwezig bent bij het roepen van je naam heb je kans op diskwalificatie, dus altijd een beetje opletten.
Het is ook superdruk om de poolstations, omdat niemand zijn naam wil missen haha.
Het grote nadeel is dat er soms erg veel tijd zit tussen je matches, dus qua je begint bijna nooit "warm" aan een match.
Voor mij zat er nog een nadeel aan het toernooi en dat is het feit dat ik al een anderhalve week niet gespeeld had door mijn vakantie en dat merkte ik ook wel , gelukkig had een kamergenoot een ps3 mee voor casuals.
Maar die kwam pas 12 uur snachts aan en het toernooi begon voor ons al om 9 uur sochtends in de ochtendpools. Dus zoveel tijd voor opwarmen was er ook weer niet.
De snelheid van het toernooi is ook supersnel. in de pools vrijdag heb je nog een paar duizend spelers en semi finals zaterdag is dan nog maar 64 spelers.
Waarna er 8 overblijven voor finale zondag.
Maar ik ben inderdaad ook op het toernooi in augustus, hopelijk kan ik daar mijn nieuwe truukjes laten zien