Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:06:
Dit spel is echt gewoon slecht.
Zoals gewoonlijk:

- Veel te hoge graphics voor een degelijk spel met een normale computer. (1 maand oud: Asus M3641 met 512MB videokaart HD4350. Deze mag hem toch wel goed spelen dacht ik.... LOW SETTINGS!!!!!!!!!!)

Had hem geinstalleerd... heb hem zeker 30 minuten op me computer gehad. toen lag die in de prullebak!
Komt ook gewoon omdat je een low-end videokaart hebt. Dan kun je niet verwachten dat ie op medium zal draaien.
Gelukkig dat je de niet zo legale versie had dan. Want anders had je wel dingen geprobeerd om hem beter te laten draaien.
Plus, omdat jij er problemen mee hebt is het slecht. Ik zie 0,0 dingen die je hebt ondernomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Zoals gewoonlijk:

- Veel te hoge graphics voor een degelijk spel met een normale computer. (1 maand oud: Asus M3641 met 512MB videokaart HD4350. Deze mag hem toch wel goed spelen dacht ik.... LOW SETTINGS!!!!!!!!!!)
- ZEER SLECHTE besturing met een G25. Echt gewoon slecht. Hij detecteerd me G25 maar daar was ook alles mee gezegt. ik stuur in met die BMW op het begin maar echt gewoon 0,5 seconde te late reactie op me stuur.

Dit vind ik trouwens met ELK NFS spel wel na Most wanted zo een beetje.

Ik vind de NFS serie echt gewoon 3x niks meer terwijl ik het altijd gespeelt heb op me keyboard wat zo lachu was. maar na Most wanted is het echt 150% berg afwaards gegaan.
Zo jammer...
Wat verwacht je dan van een 4350? dat is een uber budget kaart en dus niet geschikt om (nieuwe) games mee te spelen.

Qua besturing kan ik het niet zeggen, alleen dat het met een toetsenbord minder goed te doen is (toch nog paar races gewonnen :P)

Maar ik vind dit eigenlijk een best leuk spel, binnekort een controller halen, hopen dat het dan wat beter speeld

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:55

ResuCigam

BOFH

Zoals gewoonlijk:

Euhm je hebt een videokaartje van minder dan 30 euro en je denkt dat je de nieuwste spellen op high detail kan spelen? Dit heeft helemaal niks met dit spel te maken.

*spuit 11*

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want ik kan alles goed spelen behalve NFS? Grid is ook niet een simpel spel maar deze draait echt goed.. maar dit spel compleet niet :S Schiet mij maar lek.
*En hij kost 50€ :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik heb op me 8800gt (nieuwe chip) met 1gb bijna alles op high en dat gaat perfect.
En me pc is nu niet echt super nieuw, dus het valt reuze mee hoor.

Ik vind het er zelfs nog best goed uitzien, het voelt wel aan alsof je 'echt rijd'.
Maar met een stuurtje erbij zou het geheel beter tot zijn recht komen. Ik ben denk ik meer een arcade style speler dan deze toch wel simulatie achtige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:45

- ZEER SLECHTE besturing met een G25. Echt gewoon slecht. Hij detecteerd me G25 maar daar was ook alles mee gezegt. ik stuur in met die BMW op het begin maar echt gewoon 0,5 seconde te late reactie op me stuur.
Sorry, maar een 4350 kan je met de beste wil van de wereld geen game-kaart noemen. Ondanks dat je PC erg nieuw is denk ik dat je niet teleurgesteld was als je iets meer budget voor de videokaart had vrijgemaakt. Op mijn 4870 draait het werkelijk als een zonnetje, ook ik heb de G25 en van enige input-lag is geen sprake.... Kortom, ik denk dat je kritiek lichtelijk misplaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Misschien een gigantische n00bvraag maar komt ie:

Hoe verander in de camerapositie in de PC versie van het spel? Ik zie bij controls alleen joy pad 15 etc staan, terwijl ik een toetsenbord gebruik. Ik heb eventueel wel een Xbox 360 controller, maar dan nog geen idee welke knop dan 15 zou moeten zijn.

Edit: game draait als een zonnetje op mijn systeem met een E6600 @ 3,6 en een HD4890 TOP.

[ Voor 13% gewijzigd door NoepZor op 28-09-2009 11:25 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Club3D HD 4850 HDMI & Display Port Edition

Zou die met deze wel goed draaien? Want ik zet er dan wel een nieuwe in.
Ik vond NFS altijd een leuk spel tot de laatste paar versies.
Als dit het verschil is en mijn botleneck van mij computer dan haal ik een nieuwe kaart.
Ik moet wel HDMI hebben voor me tv...

*Als dat echt zo is wat jullie zeggen dan neem ik me vorige reactie terug ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

@NoepZor: je kan de controller-presets wisselen. Die kun je op keyboard zetten. Je kan ook nog (met Enter zeg ik uit mijn hoofd) de key-bindings handmatig wijzigen, dan kun je camera wisselen bijv. op 'c' zetten.

@JackM: Mijn pc van 2 1/2 jaar oud, met 8800GTS - 320MB draait het spel prima, met settings tussen medium en high in, dus je videokaart zal absoluut de bottleneck zijn. Grid performt inderdaad wel ietsje beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fantastisch spel

ik rijd nu in een murcielag met works upgrade, het kost wel 350.000 euro die upgrade, maar hij blaast alles nu voorbij, erg handig om level3 races makkelijk te winnen :P

totaal ksot die bak nu bijna 1 miljoen, maar dan heb je wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 15:29
Ben ik de enige die geen moeite heeft met de besturing icm met toetsenbord?
Heb zonder veel moeite al 200 sterren gehaald.
Ik vind het spel wel goed het had alleen iets uitgebreider gekunt zoals je dat in gran turismo vaak ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:29:
pricewatch: Club3D HD 4850 HDMI & Display Port Edition

Zou die met deze wel goed draaien? Want ik zet er dan wel een nieuwe in.
Ik vond NFS altijd een leuk spel tot de laatste paar versies.
Als dit het verschil is en mijn botleneck van mij computer dan haal ik een nieuwe kaart.
Ik moet wel HDMI hebben voor me tv...

*Als dat echt zo is wat jullie zeggen dan neem ik me vorige reactie terug ^^
Ik heb exact die kaart. En draai op High en 2x AA 1920*1080

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 09:30
fanta22 schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:17:
Ik vind het spel wel goed het had alleen iets uitgebreider gekunt zoals je dat in gran turismo vaak ziet.
Nee hoor, ik heb er ook totaal geen problemen mee zit ook al rond de 250 sterren nu.
Die Zonda R is echt te lekker O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pranger schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:28:
[...]

Nee hoor, ik heb er ook totaal geen problemen mee zit ook al rond de 250 sterren nu.
Die Zonda R is echt te lekker O+
Heb 1 invite race ermee mogen rijden,en tering wat is die snel _/-\o_

Kan je die ook nog tunen, of zijn die wagens direct works getuned bij aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 09:30
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:41:
[...]

Heb 1 invite race ermee mogen rijden,en tering wat is die snel _/-\o_

Kan je die ook nog tunen, of zijn die wagens direct works getuned bij aanschaf?
Zover ik weet valt er niks aan te upgraden.
maar niet alleen die snelheid is top, hij valt ook zo goed te controlleren. Zelfs met keyboard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:53
Inderdaad die Zonda R vind ik ook de beste wagen in het spel.
Alleen wel jammer dat je in de races waar je hem kunt gebruiken constant van de baan geduwd wordt door de ai, blijkbaar staan ze dan allemaal in destruction derby mode of zo iets :(
Dit was ook de reden waarom ik het spel niet meer speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is gewoon, omdat ze perse de ideale lijn willen blijven rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ja, maar dat wil ik toevallig ook en soms kun je ook niet veel anders (bv. op de nordschleife).
En in spellen zoals forza motorsport rijden ze ook de ideale lijn maar daar proberen ze toch meer een botsing te vermijden, in shift rammen ze je gewoon van de baan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het multyplayer? Iemand heeft het al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:19:
Inderdaad die Zonda R vind ik ook de beste wagen in het spel.
Alleen wel jammer dat je in de races waar je hem kunt gebruiken constant van de baan geduwd wordt door de ai, blijkbaar staan ze dan allemaal in destruction derby mode of zo iets :(
Dit was ook de reden waarom ik het spel niet meer speel.
Dan moet je die mod van een paar pagina's terug proberen (agressie op 55%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ja dat weet ik wel (heb zelfs de bestanden nog op rapidshare gezet).
Alleen is het probleem dat bij mij het spel niet meer wil starten als ik de gemodde bestanden gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:45:
Hoe is het multyplayer? Iemand heeft het al geprobeerd?
Ik vind het wel leuk! Alleen soms kan het op een botsauto baan lijken, maar da's volgens mij met alle spellen zo.

Ook heb je veel mensen die van een multiplayer bug gebruik maken, stil blijven staan bij de start en toch hoog eindigen.

Maar als je tegen een beetje serieuze mensen rijd is het verschrikkelijk leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vrij aardig. Gister zelfs een rondje gewonnen, dat is me nog nooit overkomen :)

Serieuze racers trouwens, geen raar gebeuk wat ik wel had verwacht.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om te weten :D
Ik ga het wel kopen :)
Ben toe aan nieuwe racegames, altyd BP is saai :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Hm is het normaal dat de besturing zo sucky is op PC? Ik heb 60FPS (maximum) maar als ik links stuur duurt het zowat een halve seconde eer mijn auto reageert. Even proberen met wat mindere settings maar anders gaat deze dus al in de vuilbak voor ik 1 rondje gereden heb, en gaat GRID terug in de DVD drive...

Edit: Ok, vuilbak dus. Wat een zonde zeg... onbegrijpelijk hoe ze zoiets op de markt kunnen brengen!

[ Voor 14% gewijzigd door Sfinx- op 28-09-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:35:
Ja dat weet ik wel (heb zelfs de bestanden nog op rapidshare gezet).
Alleen is het probleem dat bij mij het spel niet meer wil starten als ik de gemodde bestanden gebruik :(
Ooooo, da's waar ok... :o sorry... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Spel sinds gisteren, bevalt goed. Vooral immersie in de game is bovengemiddeld voor een racer. Verder leuke autotjes, goed geluid, pittige controls.

Alleen vanavond opeens 2 vreemde vastlopers (ja hoor, weer een EA game..): PS3 valt in een keer uit met de 4 piepjes. Controller is uit, Ps3 staat met het rode ledje te knipperen. Pas als je de powerknop even indrukt gaat de rode led gewoon branden, en staat de ps3 normaal op standby.
Vastlopers heb ik al eerder gehad, maar niet van dergelijke poweroffs, vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:06:
[...]

Ooooo, da's waar ok... :o sorry... ;)
Das niets hoor ;)

En weet iemand trouwens waarom het niet meer werkt als ik de gemodde bestanden gebruik?
Het probleem is dat als ik het spel opstart en je krijgt dan dat laadbalkje, dat het bij maar tot 1/5 gaat en dan eruitfloept, krijg geen foutmelding ofzo dus zou het totaal niet weten.

De naam heb ik exact hetzelfde als het origineel en de extensie heb ik ook naar .bff (zoals het origineel) veranderd.

Moesten de race wat minder destruction derby zijn dan zou ik waarschijnlijk toch wel een veel leuker spel vinden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat is een kaart van 30 euro, wat had je verwacht? Koop een 4870 of beter ofzo, dan werkt het waarschijnlijk stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
GAIAjohan schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 23:03:
[...]

Tsja, dan ben jij meer van de nieuwe NFS's. Ik ben juist blij dat NFS weer een beetje naar z'n roots is gegaan zoals het was in NFS1,2,3, Road Challenge en Porsche 2000.
Juist niet, NFS 1,2,3, Hot Pursuit was gewoon heerlijk knallen met een dikke Mclaren en politie achter je aan. De enige overeenkomst met het huidige spel is dat je weer op circuits rond rijd in plaats van free-roam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

GAIAjohan schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 23:03:
[...]

Tsja, dan ben jij meer van de nieuwe NFS's. Ik ben juist blij dat NFS weer een beetje naar z'n roots is gegaan zoals het was in NFS1,2,3, Road Challenge en Porsche 2000.
Nou, ik vind deze totaal niet te vergelijken met bijv. Porsche 2000. Ik deel dus ook de mening van toetboink.

Ja, ik heb 'm stiekem gespeeld.

[ Voor 28% gewijzigd door TommyGun op 29-09-2009 08:09 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik heb de game gisteren ook aangeschaft (PS3) en wilde ff een uurtje racen. Dit is uiteindelijk 5 uurtjes geworden :D.

Ik vind het een alleraardigst spel. Heb het eerste uur gepeeld met de remhulp aan (was automatisch ingesteld vanwege mijn raceniveau), maar later toch maar uitgezet. Dit was echt een verademing. Voor mijn gevoel kon ik de auto's vanaf dat moment veel beter de bochten in gooien.
De invites vind ik erg leuk, maar vaak niet al te moeilijk. Er is 1 invite waar ik wel moeite mee heb en dat is de Ford GT tegen de Dogde Viper. Deze wagens kan ik maar niet op de weg houden.

Mijn algemene indruk is dat het een vermakelijke game is. Misschien geen topper onder de racegames, maar zeker zeer vermakelijk.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:54:
[...]

En weet iemand trouwens waarom het niet meer werkt als ik de gemodde bestanden gebruik?
Het probleem is dat als ik het spel opstart en je krijgt dan dat laadbalkje, dat het bij maar tot 1/5 gaat en dan eruitfloept, krijg geen foutmelding ofzo dus zou het totaal niet weten.

De naam heb ik exact hetzelfde als het origineel en de extensie heb ik ook naar .bff (zoals het origineel) veranderd.
Hm, vreemd... Ik heb alleen die 55% agressie mod geinstalleerd en het spel start gewoon op... Geen problemen hier. Mischien moet je je eigen files opnieuw downloaden...? ;)

Ik heb gisteravond voor het eerst zo'n Endurance event gedaan: 30 rondjes op zo'n Nascar-ovaal (ben de naam even kwijt) en dat was eigenlijk best leuk! Na zo'n 18 minuten rondjes rijden (nou ja, vol gas scheuren en glijden door de bochten) zat het erop. Klinkt saai, maar het is best leuk. Deed me denken aan toen ik 'vroeger' die Papyrus Nascar games speelde! Alleen was dit wel stukken makkelijker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
toetboink schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:18:
De enige overeenkomst met het huidige spel is dat je weer op circuits rond rijd in plaats van free-roam.
Kent niemand het verschil tussen circuits en tracks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:14:
[...]

Kent niemand het verschil tussen circuits en tracks?
Maakt dat uit? Je zegt toch circuit Assen en niet track Assen al kan een circuit ook op de openbare weg zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:31:
[...]

Maakt dat uit? Je zegt toch circuit Assen en niet track Assen al kan een circuit ook op de openbare weg zijn.
Eh, ja... Ik heb het niet over stratencircuits ofzo, maar over de tracks uit de eerste vijf NFS games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
fanta22 schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:17:
Ik heb net alle races in de NFS World Tour gewonnen met het toetsenbord. Wel de ai op medium, maar het was nog best simpel. Ik had de Lotus Elise met Works upgrade gebruikt.

Ik vond het trouwens in Tier 4 zo irritant dat als ik me Zonda R pakte, dat het eigelijk een race tussen 3-5 Zonda's was en de rest op 10+ seconden er achter aan hobbelde. Die Zonda R is echt veel sneller dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Heb hem vandaag ook maar gekocht voor de ps3, ik moet zeggen dat het kwa graphics in vergelijking met de pc behoorlijk tegenvalt, zeker als je het naast een GT5p zet, maar dat vergeet je snel zodra je aan het racen bent.
Met stuurtje is het een aanrader, lekker wat scheuren er verder niet te veel serieuze shit.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Ik snap niet hoe dit spel compliance heeft kunnen overleven, zo veel bugs :(

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Wat een doemberichten hierboven allemaal ... Ik ondervind van alle gemelde problemen juist helemaal niets!
Stuurt lekker met een Logitech Cordless Rumblepad 2, bestuurt echt perfect. Grafisch echt héél goed, vooral het wazig worden als je met meer dan 250kmph rijdt. Cockpitview ook echt héél goed uitgewerkt, alleen is de"map" linksonder soms niet goed te zien...

Al de kleine badges zijn echt geweldig, leuk om je best ervoor te doen.

Wat me opvalt is dat ik al sinds driver level 20 een Pagani Zonda R heb, en dat er dus nog 30 driver levels vrij te spelen zijn! Tegenover vroegere versies, daar kreeg je de laatste upgrades en dikste wagens pas het voorlaatste level ofzo :)

Anyway, weet er iemand hoe dat je met de 1.1 patch via Hamachi tegen elkaar speelt?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• GAIAjohan
Nieuwe mod, met volledige schade waarbij wielen kunnen afvallen, versnellingsbak, banden en besturing kapot kunnen gaan:
http://sommergemuese.klee...ndlich-richtiger-schaden/

• Clay
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

pff, 'k heb gister met de grootste moeite de 30 lap endurance op tri-oval gehaald :S Die tier 3 lambo met works, alles vol op speed getuned, schitterend op de best line met zo weinig mogelijk geslip, en NOG gasten in mn kofferbak...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Clay schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:24:
pff, 'k heb gister met de grootste moeite de 30 lap endurance op tri-oval gehaald :S Die tier 3 lambo met works, alles vol op speed getuned, schitterend op de best line met zo weinig mogelijk geslip, en NOG gasten in mn kofferbak...
Op welk moeilijkheidsniveau was dat dan?

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Wat een beroerd spel. De wegligging klopt van geen kante. Het tunneleffect boven de 250 KMH klopt van geen kante, ooit 250 KMH gereden? Ik kan je vertellen dat er geen tunneleffect is. Zo jammer want de rest is best goed uitgewerkt. Veel auto's, mooie upgrade mogelijkheden en het verzamelen van badges is goed uitgewerkt. Alleen het besturen van de auto's verpest alles.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Loev schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:59:
Wat een beroerd spel. De wegligging klopt van geen kante. Het tunneleffect boven de 250 KMH klopt van geen kante, ooit 250 KMH gereden? Ik kan je vertellen dat er geen tunneleffect is. Zo jammer want de rest is best goed uitgewerkt. Veel auto's, mooie upgrade mogelijkheden en het verzamelen van badges is goed uitgewerkt. Alleen het besturen van de auto's verpest alles.
Het blijft een game. Het ligt heel erg aan de bestuurder hoe erg het tunneleffect is (en de auto beinvloed de bestuurder weer). Dat kun je nooit precies simuleren in een game, ik kan je vertellen dat als je met 250 de vangrail raakt je ook wel langer dan een paar seconde niks ziet.

/▌

• Clay
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Op welk moeilijkheidsniveau was dat dan?
AI op easy, handling op experienced. Zonder downforce vol op speed te zetten was ik gewoon kansloos. Uiteindelijk gewonnen met nr 2 zo'n 6s achter me.

Speel em op de ps3, met een gewone controller. Misschien is het gas gewoon niet goed genoeg subtiel te doseren dat je toch wat slipt in sommige bochten; ik kon ook onmogelijk de best line zo volgen als m'n opponents, maar ik vond het echt bijna nergens op slaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Clay op 30-09-2009 11:05 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Ik vind dit voor wat betreft simulatie een best goed gelukte game. Ben zelf hardcore GP4 speler geweest met alles op realistisch met compleet eigen afstellingen voro elk circuit en dan ben ik toch best kritisch,

Natuurlijk zitten er wat dingen in die niet helemaal kloppen, de autos hebben soms na veel getweak nog net iets teveel overstuur en een wat minder realistische cornerspeed gezien de settings, maar als je dat afdoet als een slecht spel dan moet je gewoon je eigen raceteam gaan beginnen want realisme achter een pc blijft "realisme"

Heb eigenlijk alles NFS en gespeeld maar ben hier toch erg tevreden over,

icm Logitech G25 en Een rode momo force geprobeerd.

Vindt dat EA echt naar klanten begint te luisteren zie ook fifa 10 dit jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door fstieger99 op 30-09-2009 11:28 ]

The Sartorialist

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik erger me nog steeds aan de enorm lange wachttijden tussen races. Zodra ik een race wilt beginnen (maakt niet uit of het career of een singel race is) het duurt altijd enorm lang... gemiddeld zo'n 45 seconde om een race te laden :/

Inmiddels al bij tier 2 gekomen maar dat wachten haakt me echt af. En qua specs moet me pc het gemakkelijk trekken ;) (Q9450,4GB mem,HD4870) dus daar zal het niet aan liggen.

Mischiem moet ik iets instellen met de hoeveelheid cores die ik heb. Zijn er meer mensen met lange laad tijden?

Winners never cheat, Cheaters never win

Verwijderd

de laadtijden zijn vrij lang ja , maar is toch wel mee te leven?

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Wat ik wel irrittant vind is idd die grid scnee, die ken ik na 3x wel ja

kan je die uitzetten wat iemand weet?

The Sartorialist

Verwijderd

fstieger99 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:53:
Wat ik wel irrittant vind is idd die grid scnee, die ken ik na 3x wel ja

kan je die uitzetten wat iemand weet?
Drukken op het knopje voor nitro! Vreemd genoeg kan je daar die inderdaad irritante scenes skippen en niet met Enter of wat dan ook.

• glennvho
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:10:
[...]

Drukken op het knopje voor nitro! Vreemd genoeg kan je daar die inderdaad irritante scenes skippen en niet met Enter of wat dan ook.
Ik kon alles skippen met enter, dus de grid scenes en ook alle filmpjes die je te zien krijgt als je bv. een nieuwe tier begint enzo.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:37:
de laadtijden zijn vrij lang ja , maar is toch wel mee te leven?
Leuk is anders en volgens mij had dat laden veel sneller gekund.

• glennvho
Het laden had inderdaad veel sneller gekunt, als je naar je hdd ledje kijkt dan zie je ook dat er niet veel activiteit is net zoals bij gta 4. Daar is dat ook zo tenzij je vsync uitzet.

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Laat EA of ATi a.u.b. eens opschieten met een patch/hotfix voor de lage performance voor ATi kaarten. Het EA forum staat er ook vol mee.

Verwijderd

Laden duurt inderdaad wat langer dan ik gewend ben, maar kan me er verder niet echt aan storen. De races en de auto's maakt dat gewoon helemaal goed. Wat een heerlijke game. :D

• GAIAjohan
Splinter Cell schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:47:
Laat EA of ATi a.u.b. eens opschieten met een patch/hotfix voor de lage performance voor ATi kaarten. Het EA forum staat er ook vol mee.
Niet de schuld van EA maar van ATi. Rename je shift.exe eens naar grid.exe
De performance schiet omhoog.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:32:
[...]

Niet de schuld van EA maar van ATi. Rename je shift.exe eens naar grid.exe
De performance schiet omhoog.
En waarom zou dat de schuld van ATi zijn?

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Clay schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:04:
[...]
AI op easy, handling op experienced. Zonder downforce vol op speed te zetten was ik gewoon kansloos. Uiteindelijk gewonnen met nr 2 zo'n 6s achter me.

Speel em op de ps3, met een gewone controller. Misschien is het gas gewoon niet goed genoeg subtiel te doseren dat je toch wat slipt in sommige bochten; ik kon ook onmogelijk de best line zo volgen als m'n opponents, maar ik vond het echt bijna nergens op slaan.
Die race lijn is ook niet de beste weg om te nemen. Op easy kon ik iedereen lappen dat was echt makkelijk. In een corvette met works upgrade gaat het nog makkelijker die verliest veel minder snelheid in de bochten en trekt sneller op.

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:52:
Laden duurt inderdaad wat langer dan ik gewend ben, maar kan me er verder niet echt aan storen. De races en de auto's maakt dat gewoon helemaal goed. Wat een heerlijke game. :D
Races zijn dan wel heel leuk. Maar als ik eerst 45 seconde moet wachten voor dat de race geladen is, dan nog 10 seconde voor dat hele grid gedeelte (wat dan wel geskipt kan worden) en dan nog 5 secs tot de start (dit hoordt er bij), is toch weer een minuut wachten.

Race is gereden en dan duurt het ook weer dik 25 seconde voordat ik in het keuze menu ben. De game is verder gewoon goed , maar steeds het lange wachten irriteert me gewoon mateloos. Het vergelijken met grid is dan ook niet de beste optie maar daar is het gewoon race en nog geen 20 seconde later kan ik gewoon rijden.

Winners never cheat, Cheaters never win

• GAIAjohan
Olaf van der Spek schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:34:
[...]

En waarom zou dat de schuld van ATi zijn?
Heel simpel. Blijkbaar reageren de ATI drivers op een bepaalde .exe in dit geval grid.exe en worden bepaalde optimalisaties aangezet.
Dus moeten de mensen van ATI even zorgen dat dezelfde optimalisaties aan worden gezet als shift.exe gestart wordt.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:42:
[...]

Heel simpel. Blijkbaar reageren de ATI drivers op een bepaalde .exe in dit geval grid.exe en worden bepaalde optimalisaties aangezet.
Dus moeten de mensen van ATI even zorgen dat dezelfde optimalisaties aan worden gezet als shift.exe gestart wordt.
Of Grid bevat bepaalde bugs/issues waarvoor de drivers workarounds hebben. Misschien heeft Shift dezelfde issues. Betekent dus niet dat het een bug is in de drivers.
Ik ben echter nog steeds benieuwd wat voor game-specific code die drivers nou hebben.

Verwijderd

glennvho schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:22:
[...]

Ik kon alles skippen met enter, dus de grid scenes en ook alle filmpjes die je te zien krijgt als je bv. een nieuwe tier begint enzo.
Hm, vreemd, ik kan alle filmpjes wel skippen met Enter maar niet die grid scene... Ik hoor ook van diverse lui dat ze zelfs met nitro die scene niet kunnen skippen. Het is een eigenzinnig spel.. ;)

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Olaf van der Spek schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:44:
[...]

Of Grid bevat bepaalde bugs/issues waarvoor de drivers workarounds hebben. Misschien heeft Shift dezelfde issues. Betekent dus niet dat het een bug is in de drivers.
Ik ben echter nog steeds benieuwd wat voor game-specific code die drivers nou hebben.
Het heeft volgens mij te maken met hoe ATI Catalyst omgaat met de game. Bepaalde instellingen zijn blijkbaar nog niet geoptimaliseerd voor SHIFT. Als je Catalyst optimaliseerd voor GRID betekend het, gek genoeg, dat je Catalyst ook (meer) optimaliseerd voor SHIFT. Tis dus puur een driver-issue. Tis wel heel stomtoevallig als GRID en SHIFT beide dezelfde bugs/issues hebben. Volgens mij is het puur de optimalisatie van de driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Laatst online: 17:50
Ik vind dat EA wel een complimentje verdient m.b.t. het geluid! Klinkt allemaal echt top in Shift!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Wom

sekeroglan schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:06:
na een halve dag racen/testen heb ik eindelijk de juiste settings gevonden om goed met een controller te kunnen spelen op de X360. Wat een wereld van verschil _/-\o_ Het lijkt of ik opeens een heel ander spel aan het spelen ben :P

Steering Dead Zone 15%
Accel Dead Zone 10%
Brake Dead Zone 10%
Steering sensitivity 5%
Acell Sensitivity 5%
Brake sensitivity 5%
Speed steering Sensitivity 100%
Held! Vond hem echt onspeelbaar totdat ik deze settings probeerde, wat een verschil zeg. Eindelijk geen overstuur in een FWD auto ... :X

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Als ik bij Shift op de PC het upgrade scherm inga, dan is de interface weg en kan ik niks doen. Is hier een fix voor?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
Wow gister een tegen dan wel meevaller op de X360.

Kreeg de tweede invitational om met de Elise op Aremberg te gaan rijden. Totaal geen id bij natuurlijk, maar vond dat het wel heel erg veel op de Nordschleife leek. Kijk ik dus hier in de topicstart zie ik de Nordschleife staan.

Op zich een meevaller dat hij erin zit(herkenbaar genoeg) alleen jammer dat hij erin staat als Aremberg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
la_fusion schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:46:

Kreeg de tweede invitational om met de Elise op Aremberg te gaan rijden. Totaal geen id bij natuurlijk, maar vond dat het wel heel erg veel op de Nordschleife leek. Kijk ik dus hier in de topicstart zie ik de Nordschleife staan.

Op zich een meevaller dat hij erin zit(herkenbaar genoeg) alleen jammer dat hij erin staat als Aremberg...
Aremberg is volgens mij een sectie van de Nordschleife.

Maar wees gerust de Nordschleife zit er ook helemaal in O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
la_fusion schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:46:

Waarschijnlijk is dat een deel van de Nordschleife. Als je een volledig ring ronde rijdt wordt het circuit wel Nordschleife genoemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:03
Iemand hier met een PS3 en waar het geluid het niet lekker doet, mijn audio gaat via optical naar versterker en ik krijg steeds haperingen(korte onderbrekingen) bij het geluid tijdens het rijden. Grafisch loopt het prima maar het geluid loopt gewoon niet soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Net ff online gespeeld met de Maseratie MC12, vette bak, volgens mij de snelste auto van shift.
Iemand die hem offline al gekocht heeft? Staat er nl niet tussen om te kopen. :(

Mijn instellingen voor de controller op de ps3,zo kan ik tenminste veel beter sturen.

Bij instellingen/gameplay/racen

AI nivo >wat je wilt
rijgedrag >ervaren
stuurhulp >uit
rem hulp >uit
abs >aan
tractie >laag
stabiliteit >aan

Bij instellingen/gameplay/besturing wijzigen

sturen dode hoek >1%
accelerator dode hoek >2%
remmen dode hoek >2%
stuurgevoeligheid > 8%
acceleratiegevoeligheid >40%
remgevoeligheid >40%
snelh.afhank.stuurb. >100%

Kijk ook even naar geavanceerd tunen van je auto of alle settingen naar links staan.
Zo ja ,even alles op standaard terugzetten (bug volgens mij)
SymenGT schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:31:
Iemand hier met een PS3 en waar het geluid het niet lekker doet, mijn audio gaat via optical naar versterker en ik krijg steeds haperingen(korte onderbrekingen) bij het geluid tijdens het rijden. Grafisch loopt het prima maar het geluid loopt gewoon niet soepel.
Wel een keer gehad, vooral als je met het gas speelt tijdens het rijden. Bij vol gas is het weg.
Daarna nog niet meer gehad.(volgende dag)

Afbeeldingslocatie: http://www.needforspeed.com/SpeedAPI/ws/game/1.0/nfsps2-ps3/photomode/38337190/image
Grafisch is het wat minder dan de pc, maar speel dan ook liever in de huiskamer op een 42".

[ Voor 94% gewijzigd door Bullus op 02-10-2009 02:19 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Gisteren de demo op PS3 gespeeld en het valt me eigenlijk wel mee, denk dat als ik 'm ergens goedkoop op de kop kan tikken ik mijn vingers er wel aan wil branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is het speelbaar met een controller?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Need For Speed Shift Simulation SK MOD V1.0 Released

--------------------------------------------------------------------------------

*Realistic Grip and physics !
*Fixed Stupid AI !
*Fixed G25 Controller ! (no more steer LAG !!!) and good direct ffb feeling + kerbstone feeling now!
*Correct steering ! although ingame graphics wont show
*No Repacking

Download ---> http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?p=862018

Need for speed rfactor is het nu :)

rijdt geweldig al zeg ik het zelf :) !!!

[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 02-10-2009 17:50 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Hmm, denk dat ik hem toch nog maar eens ga installeren en deze mod gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58

RnB

Heb net driver level 20 bereikt en als 'cadeau' heb ik een Audi R8 LMS gewonnen.
Maar nu kan ik deze kar nergens vinden, niet in my cars en ook niet in car lot. What's wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
RnB schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:03:
Heb net driver level 20 bereikt en als 'cadeau' heb ik een Audi R8 LMS gewonnen.
Maar nu kan ik deze kar nergens vinden, niet in my cars en ook niet in car lot. What's wrong?
Je kan hem alleen gebruiken bij "snelle race".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58

RnB

Oooooh, op die fiets.
Daar had ik nog niet gekeken, maar dan zal dat het wel zijn, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 13:53
BruceLee schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:38:

--------------------------------------------------------------------------------

*Fixed Stupid AI !
*Fixed G25 Controller ! (no more steer LAG !!!) and good direct ffb feeling + kerbstone feeling now!
*No Repacking

bat bestandje doet het niet? de game_unpack.bat Herkent hier niks :o

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

hier een duidelijke uitleg hoe je de game moet unpacken http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=166542

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

BruceLee schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:38:

*Fixed Stupid AI !
*No Repacking

Dat gaan we eens even proberen! Ik vond de besturing namelijk vrij bagger met een G25, verschrikkelijk indirect ondanks verschillende settings. Ik had het spel al afgezworen na een half uur :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Iemand een idee hoe dat je LAN play doet met Hamachi?

Ik heb met Hamachi2 geprobeerd, de netwerkkaart bovenaan gezet in de advanced properties bij network connections in XP, en van die hamachi netwerkkaart de gateway ook op 5.0.0.1 gezet, maar we zien elkaar niet in de lobby van NFS :/

[ Voor 69% gewijzigd door Shaidar op 02-10-2009 22:26 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

KillerB schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:41:
[...]

Dat gaan we eens even proberen! Ik vond de besturing namelijk vrij bagger met een G25, verschrikkelijk indirect ondanks verschillende settings. Ik had het spel al afgezworen na een half uur :o .
Vaag hoor, ik gebruik een Driving Force Pro (PS3-stuur) met dezelfde driver als de G25 en dat gaat perfect, zonder enige lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik heb net die eerste versie geprobeerd en het sturen is inderdaad een stuk directer. Koppelen is nog erg vertraagd echter. Ik schakel en koppel en heb al lang de koppeling weer los en toch schiet hij over de koppeling heen bij volgas (en nee het is geen wielspin ;) ).

Wat heeft men als settings in NFS zelf voor de G25?

Het valt me trouwens ook op dat als ik met een lagere klasse wagen rij en ik rij 120 km/h dat de snelheidsbeleving tegenvalt. Ga je echter in een MC12 zitten dan heb je het idee dat je in een straaljager zit.

Dat motion blur werkt ook wel vreemd, als je 200 rijdt kun je je dashboard niet meer zien, niet echt realistisch. Hoewel het effect met een crash wel weer erg mooi is.

Nouja al met al is het vooral een arcade game, echt strak rijden zonder hulpjes is bijna niet te doen terwijl me dit prima lukt in een spel als GTR Evo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Een paar pagina's terug heb ik deze game finaal de grond in gestampt, echter nu ben ik wat verder, en heb een Porsche GT2, maar mán deze game is fucking geweldig!!!!

Die auto rijdt zo goed! En als je het driften eenmaal onder controle hebt, is deze game toch echt wel helemaal geweldig!

Ik vind hem zelfs nog leuker dan GRID, omdat deze moeilijker is!

_/-\o_

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Online rijd toch ook heerlijk als je tegen mensen rijd die geen botsauto's spelen :D

Net lekker een paar rondes op de Nurenburgring geraced met mijn R-35 op een max rating van 14.00
Ik wist mijn tegenstander net te snel af te zijn!

Hhhm, ik heb er zeker geen spijt van dat ik deze game heb gekocht! Ook al heb ik een Ati kaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
geen framedrops meer? rappie

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Op "drukke" circuits heb ik wel hevige drops, maar op de ring met maar een paar auto's is het echt goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
After unpacking, right-click on the NFS:Shift shortcut on your desktop, select Properties and add the option '-loose' to the Target path. The option makes the game accept unpacked files. The Target path will then look like this:

"...\Need for Speed SHIFT\shift.exe" -loose

Weet iemand hoe je dit doet? Ik heb de nederlandse versie van Vista, maar properties of iets dergelijks zie ik niet. misschien eigenschappen, maar dan weet ik nog niet wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zojuist de demo op de X360 gedownload, en deze na een half uur spelen alweer verwijderd. Het moet volgens mij echt een soort GRID zijn, maar in tegenstelling tot GRID is er bij SHIFT totaal geen gevoel van controle. Ik heb altijd het idee dat ik onnodig aan het glijden ben bij de minste geringste stuurbeweging.

Blegh, deze sla ik over.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Thomas312 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:35:
After unpacking, right-click on the NFS:Shift shortcut on your desktop, select Properties and add the option '-loose' to the Target path. The option makes the game accept unpacked files. The Target path will then look like this:

"...\Need for Speed SHIFT\shift.exe" -loose

Weet iemand hoe je dit doet? Ik heb de nederlandse versie van Vista, maar properties of iets dergelijks zie ik niet. misschien eigenschappen, maar dan weet ik nog niet wat ik moet doen?
uhum
RMK op shortcut
eigenschappen
bij doel --->"...\Need for Speed SHIFT\shift.exe" -loose erbij zetten, let op de spatie
ok
Angeloonie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:39:
Zojuist de demo op de X360 gedownload, en deze na een half uur spelen alweer verwijderd. Het moet volgens mij echt een soort GRID zijn, maar in tegenstelling tot GRID is er bij SHIFT totaal geen gevoel van controle. Ik heb altijd het idee dat ik onnodig aan het glijden ben bij de minste geringste stuurbeweging.

Blegh, deze sla ik over.
Begin had ik dit ook(ps3), is een kwestie van de instellingen van de controller aanpassen en dan rijdt het veel en veel beter.
Meeste mensen zijn weer overstag gegaan.

[ Voor 108% gewijzigd door Bullus op 03-10-2009 14:44 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Een stuk minder... Maar goed. Dat is logisch lijkt me. Met 2 HD5870's in CF.

Maar ze zijn er nog wel op bepaalde circuits. :'(
Angeloonie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:39:

Blegh, deze sla ik over.
Ik vond het eerst ook een zuig spel. Maar ik heb de settings van bepaalde assists aangepast, en heb nu een Porsche GT2, en deze game roeleert nu wel!

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 03-10-2009 14:58 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
RappieRappie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:57:
[...]

Een stuk minder... Maar goed. Dat is logisch lijkt me. Met 2 HD5870's in CF.

Maar ze zijn er nog wel op bepaalde circuits. :'(
Toendertijd met NFS:pro street had ik er ook veel last van met de 4870x2.
Heb het toen opgelost om vsync aan te zetten, het proberen waard zou ik zeggen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
Ik irriteerde me ook enorm aan de besturing en het gevoel van de auto. Nu kan ik echter omdat ik genoeg punten bij elkaar heb het differentieel aanpassen.

En dit werkt, je kan de auto echt veel minder gevoelig maken door even goed het differentieel te tweaken.
Dus mensen probeer dit als je de mogelijkheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Demo gedownload en besturing is inderdaad totaal ruk. Dat is dan nog aan te passen, dus eigenlijk geen reden om het spel af te branden. Maar als ik dan eens een rondje Spa ga doen en ik zie dat ze het oude circuit, incl. de busstop chicane er nog in hebben zitten dan denk ik van WTF? Gemiste kans. Maar weer verder met de demo van Forza 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou eindelijk al een betere oplossing voor NFS SHIFT met ATI dan de exe renamen naar grid.exe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
Is iemand verder hier al de multiplayer bug tegengekomen?

Als je stil blijft staan bij de start sta je op een gegeven moment eerste (Met dikke, dikke voorsprong)
Ik heb hier ook een semi-oplossing voor, zodra je weer over start/finish heen komt zal je de bug gebruiker even een "vriendelijk" zetje over de startlijn moeten geven :Y) Die staan daar meestal voor de lijn te wachten om er op het laatste moment overheen te rijden zodat ze de race winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Kreeg net byna een hartverzakking.
Ik starte shift op ,en moest helemaal opnieuw beginnen :( wtf
save bestond nog,die handmatig nog inladen maar nog steeds nix.
Spel beeindigd,?,gt 5 theme ? LOL was dus myn USA account.

|2600k|Asus 290|

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste