ik download niet
er begint ook geen setup of iets , windows 7 zegt dat er een compatibility probleem is
windows 7 64 bit , de game zelf werkt wel prima
Verwijderd
ik download niet
Ik heb 'm net zelf ook kunnen testen! De GRID.exe fix even ongedaan gemaakt en even een rondje Tokyo gedaan.Speedlink schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:40:
[...]
jazeker! Ik met een 3870x2 1GB. Draaide eerst echt niet lekker, aantal tracks waren echt bijna onspeelbaar. Nu loopt t allemaal vrij vlot. Moet wel zeggen dat er op sommige plekken nog wel een hapering in zit. Speel op 1680x1050 met alles high AF 16x AA uit
[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 02-12-2009 20:56 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Time is never wasted when you're wasted all the time.
[ Voor 28% gewijzigd door Phase op 03-12-2009 21:52 ]
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik heb het spel gekocht bij de winkel hier om de hoek, en ik heb gewoon de Noord Amerikaanse DLC geïnstalleerd. Maar ik heb alles ook gewoon in het Engels.Maxow schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:28:
Ik weet niet hoe dat er ingame uit moet zien, maar heb je wel de content uit de juiste store gehaald? Dus niet dat je bijvoorbeeld je NFS Shift uit de UK hebt laten overkomen en vervolgens de downloadable content uit de NL store hebt geplukt? Want dat werkt niet.. Je moet de content downloaden uit de store waar je het spel vandaan hebt.
[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 04-12-2009 09:53 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
[ Voor 13% gewijzigd door Jejking op 04-12-2009 13:28 ]
Skippen van de grid intro's met een G25 doe je met knop 18 (die direct boven de d-pad zit)Jejking schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:27:
Die 1.2-patch is de bom! Voor zover ik heb kunnen zien zijn alle FPS-problemen opgelost, ik liep met 15 deelnemers (tegen 3 eerst) constant op 60 FPS waar er eerst nogal wat drops waren en daarna 40FPS oid. Heerlijk!
Voor de rest heb ik ook het idee dat er iets is veranderd aan de handling, ik heb een stuk minder overstuur bij accelereren maar ook lijkt m'n 350Z een stuk gevoeliger voor hobbels oid. En nu moet ik es gaan afleren om met een Tier 1 auto (wel upgraded) de concurrentie af te maken op Hard. Met Spa 7 sec sneller per rondje zijn dan de nummer 2, dat soort shit
Edit: ik las over een workaround om de grid-intro's te skippen met de Nitro-button. Die heb ik toegewezen aan de rechterknop op het stuur van m'n G25 maarre... no effect?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Kan iemand jij ook vertellen of het veel beter nu draait op ati kaartjes en cfx ?Jejking schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:27:
Die 1.2-patch is de bom! Voor zover ik heb kunnen zien zijn alle FPS-problemen opgelost, ik liep met 15 deelnemers (tegen 3 eerst) constant op 60 FPS waar er eerst nogal wat drops waren en daarna 40FPS oid. Heerlijk!
Voor de rest heb ik ook het idee dat er iets is veranderd aan de handling, ik heb een stuk minder overstuur bij accelereren maar ook lijkt m'n 350Z een stuk gevoeliger voor hobbels oid. En nu moet ik es gaan afleren om met een Tier 1 auto (wel upgraded) de concurrentie af te maken op Hard. Met Spa 7 sec sneller per rondje zijn dan de nummer 2, dat soort shit
Edit: ik las over een workaround om de grid-intro's te skippen met de Nitro-button. Die heb ik toegewezen aan de rechterknop op het stuur van m'n G25 maarre... no effect?
Kort antwoord: JaVerwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:33:
[...]
Kan iemand jij ook vertellen of het veel beter nu draait op ati kaartjes en cfx ?
Verwijderd
Voordeel van een Physx kaart is dan dus ook dat die de CPU ontlast.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:02:
Voor nfs shift is tog geen physx kaart extra nodig het laat mij namelijk alles zien op het beeld zonder extra physx kaart. Het word dus gewoon door de cpu gedaan lijkt mij ?
Verwijderd
Net ff met die nieuwe patch gepeeld in tokio +- 200 fps 1920x1200 8xAA alleen in de tunnel droppen mijn frames naar de 50fps toe lol physx toevallig ?AgoNitE schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:48:
[...]
Voordeel van een Physx kaart is dan dus ook dat die de CPU ontlast.
Rename je SHIFT.exe maar eens naar FEAR.exe. Dan kom je never nooit meer onder de 60FPS.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:54:
[...]
Net ff met die nieuwe patch gepeeld in tokio +- 200 fps 1920x1200 8xAA alleen in de tunnel droppen mijn frames naar de 50fps toe lol physx toevallig ?
Inderdaad ben ik inmiddels ook achter via NFS shift forum. Het lijkt raar maar het werkt echt. Ik had ook last van knipperende remlichten, ook dat is opgelost door shift.exe te renamen naar fear.exeRappieRappie schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:00:
[...]
Rename je SHIFT.exe maar eens naar FEAR.exe. Dan kom je never nooit meer onder de 60FPS.
Ik heb die hele rename-fix niet eens nodig anders? Lijkt een beetje random effect te zijn dan, of niet.RappieRappie schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:00:
[...]
Rename je SHIFT.exe maar eens naar FEAR.exe. Dan kom je never nooit meer onder de 60FPS.
Verwijderd
de lag is alleen grafisch meer de game reageert nu wel realtime.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 01:14:
[...]
In je filmpje zie ik anders nog genoeg lag t.o.v. je stuurtje.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Gewoon ff inloggen? met wat voor account dan? Ik heb bij het starten van NFS geen account hoeven aanmaken en je PS3 account vreet ie niet.Bullus schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:07:
Heb de ps3 versie en heb wat foto's geupload naar needforspeed.com, maar waar kan ik mijn eigen foto's bekijken? Iemand die dit weet?
Edit; gewoon ff inloggen dusWin a BMW M3
http://www.needforspeed.c...ogs/125474?authorId=91892
[ Voor 64% gewijzigd door Patjeee op 22-12-2009 22:15 ]
Is weer een tijdje geleden, maar volgens mij gewoon je ps3 account.(mijn account gegevens op die site zijn hetzelfde als mijn ps3 account)SolvingStorm schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:38:
[...]
Gewoon ff inloggen? met wat voor account dan? Ik heb bij het starten van NFS geen account hoeven aanmaken en je PS3 account vreet ie niet.
|2600k|Asus 290|
Hmm, maar ff geprobeert om met mijn email adres te registreren dan, maar dan krijg ik netjes de melding dat mijn e-mail adres al in gebruik is. Moet ik maar eens in mn mail archieven zoeken of daar een wachtwoord ergens staat. iig bedankt.Bullus schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:43:
[...]
Is weer een tijdje geleden, maar volgens mij gewoon je ps3 account.(mijn account gegevens op die site zijn hetzelfde als mijn ps3 account)
Anders even registreren op site met dezelfde email adres als je ps3 account.
Maar durf het niet meer met zekerheid te zeggen.
Volgens mij moet je voor het uploaden van filmpjes en foto's een account aanmaken bij EA.SolvingStorm schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:38:
[...]
Gewoon ff inloggen? met wat voor account dan? Ik heb bij het starten van NFS geen account hoeven aanmaken en je PS3 account vreet ie niet.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
De laatste versie van Logitech Profilter downloaden en het is opgelost.Patjeee schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 00:36:
zo heb voor kerst een logitech momo racing gekregen echt toppie met shift , alleen ik moet mijn rempedaal inhouden als ik in het menu zit , iemand ook zo'n probleem
dankeHenkus schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 09:41:
[...]
De laatste versie van Logitech Profilter downloaden en het is opgelost.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 16:29 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Sinner op 01-02-2010 23:04 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33043812Olaf van der Spek schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:01:
Zijn de Radeon en G25 issues al eens gefixed?
[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 10-02-2010 18:54 ]
Je kunt in je "Driver Profile" alle badges zien, als je deze selecteerd zie je de details van de badge. Als je alles haalt het je de Epic (dus bv 250 Perfect Starts, alle corners mastered (EU/JAP/US)) etc..etc..RedHat schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:54:
Ik heb alle races gedaan en de maximale sterren behaald op de PS3. Hoe krijg ik echter m'n "Gouden badges" en "Epic badges" ?
[ Voor 15% gewijzigd door HoefMeistert op 11-02-2010 07:44 ]
PSNID : HoefMeistert
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hoezo, omdat het voor de PC/PS3 later komt?GAIAjohan schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 23:13:
En de PC en PS3 gebruikers wordenw eer eens lekker in de kont genaaid
Listen everyone, we're all big fans of Ferrari so we're disappointed that it's not going to be available on PS3 or PC too...
We would love to provide the Ferrari Racing Series across all platforms.
However it is only available on Xbox 360 as a result of existing Ferrari licensing agreements beyond the control of Need for Speed.
Don't worry though because we’ve got something really cool coming in March.
Finally, we really do appreciate the feedback you guys give us whether it's positive or negative.
Tsja, ik koop niet gauw weer wat van EA. Welk platform is het beste om een spel te kopen? Ze zijn gewoon niet te vertrouwen op deze manier.
[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 14-02-2010 02:22 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Oh?Mars18 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:22:
Ik wil dit spel binnenkort gaan kopen.
Ga nu even lezen,
Helaas is die nog niet onder de 30 euro te krijgen op 360
Dank u
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 10:02 ]
Iemand die mij hiermee kan verder helpen?G.Scholtens schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:52:
Heb sinds kort de real mod geinstalleerd, maar vind de besturing alleen maar slechter worden. Moet ik verder nog iets instellen ofzo? Gebruik de wireless 360 controller voor de pc.
Verwijderd
In principe was het alleen bij dit spel... en kon ik andere games nog wel spelen. Vandaar dat ik dacht dat het mogelijk aan de update kon liggen.Jejking schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:17:
Je zit in het verkeerde topic hiervoor, dit gaat over NFS Shift. Pak je aankoopbon er eens bij, dan weet je meer. Ga maar uit van twee jaar voor consumentenelectronica.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dan klopt er iets niet bij jouw beeldinstellingen, aangezien SHIFT verreweg het mooiste racespel is om te zien naar mijn mening. Óf de pc-versie moet zoveel mooier zijn dan de X360 uitvoering. Alleen de crashes zijn wat minder dan GRID.Mars18 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:44:
Ik wist niet dat er een Demo was op Xbox Live.
Net gespeeld, maar er vallen mij veel dingen op.
Ik dacht dat het net zo mooi was of mooier als GRID, maar ik vind het grafisch zo lelijk. Need for Speed Undercover is echt veel mooier.
Het rijden was wel oke, het verliep nog wat chaotisch maar goed.
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 20-02-2010 15:22 ]
Als je daar geen idee van hebt, gooi m dan van je pc af. Jij wil er niet voor betalen, klaar. Dankzij mensen als jij krijgen wel normale pc-gamers die wel willen betalen het deksel op de neus, omdat ze als 'illegale downloaders' worden afgeschilderd. En daarom maar geen DLC e.d. ontvangen. merciSaturnus schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:02:
Dat chaotische was blijvend hier. Wat een slecht spel. Pro Street, Undercover...jaja ze leggen de lat nog wat lager met Shift. Volgens mij hebben ze echt geen feedback/test team daar bij EA.
Ik heb geen idee waarom ik het eigenlijk speel maar een ding is zeker, van me leven ga ik dit spel niet kopen.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Hij staat bij Bonus Cars oid. Deze zijn zoals hier eerder vermeld alleen te gebruiken bij Quick play en miss online. Iedergeval niet in Career.Lampuhkap schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:50:
Zit ik net NFS te spelen, win ik na zon race een Porsche 911 GT3 RSR.....Maar waar is dat ding dan gebleven?Kan m nergens terug vinden:S
PSNID : HoefMeistert
Bij mij stonden ze direct bij 'my cars'.BLRacing schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:55:
Ja ik heb het ook gekocht (PS3) maar waar vind ik de nieuwe auto's eigenlijk? Ze staan niet in de wagenpark namelijk.
Och, ik denk gewoon dat ik nu 'slechts' 1 euro per auto betaald heb en 2,99 euro voor de circuits. De basis is weliswaar steeds gelijk, maar het zijn vier circuits in totaal.BLRacing schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:55:
Voor tien euro verwacht ik ook wel wat meer circuits eigenlijk. Hopelijk komt EA met nog meer circuits.
In simpele tunings mode is hij niet altijd optimaal bezig, als je advanced gaat, kun je een iets hogere top eruit persen.BLRacing schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:59:
Volgens mij heb ik een bug gevonden. Als ik de RX-8 pak, volledig upgrade dus ook met het works pakket, dan gaat hij gewoon niet harder dan 238 km/h. Ook spelen met de versnellingsbak verhoudingen in de simpele tuning modus maakt geen donder uit. Hij komt echt een versnelling tekort want hij heeft power zat. Raarr.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
[ Voor 11% gewijzigd door ikt op 07-04-2010 22:52 ]
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 02:11 ]
[ Voor 33% gewijzigd door JAM op 18-04-2010 23:38 ]
Dat is toch een van die twee hairpin bochten? Bedoel je de hairpin halverwege de baan of vlak voor het lange rechte stuk richting finish? Volgens mij heb ik die al wel eens 'gehaald'JAM schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:14:
Die endurance race op Hazyview 8 is epic. Wat ik heb ik daar een lol mee gehad. Met een Nissan GT-R (R35) Works achtjes draaien. Helemaal geweldig.![]()
Trouwens, wat is die Karusell-bocht op de Nurburgring moeilijk te 'masteren' zeg! Iemand nog tips hoe ik dat het makkelijkst kan doen en met welke wagen? ...
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
[ Voor 86% gewijzigd door JAM op 11-05-2010 03:07 ]
Driften? Met een toetsenbord is het vrijwel onmogelijk.afca123 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:26:
Heeft iemand nog een tip om 4 auto's te laten spinnen ? Als ik het doe spin ik zelf of het mislukt of ik bots ergens tegenaan. ook het halen van alle bochten kan ik niet halen. speel met toetsenbord.
Binnenkort wil ik graag een stuur kopen.
maar wat is een beetje een goed stuurtje? rond de (60 euro)
Ik rij in een 350z nissan. ik heb nu een porsche cayman S
Heeft iemand nog meer tips om het goed te kunnen spelen?
bedankt voor alle info
afca123
[sorry voor de bump jongens maar dit topic is zo dood als ik weet niet wat]ikt schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 20:56:
[...]
Driften? Met een toetsenbord is het vrijwel onmogelijk.
NFS Shift night mod
YouTube: NFS Shift - Tokyo Club at night!
[ Voor 4% gewijzigd door Patjeee op 04-05-2011 15:59 ]
[ Voor 91% gewijzigd door 0_0 op 05-05-2011 18:41 ]
al mods uitgeprobeerd?Mars18 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:00:
Heb toevallig dinsdag Need For Speed Shift gekocht
Hij speelt erg fijn, ziet er mooi uit ook.
Gaaf spel
Nee speel op de xbox 360.
hmm jammer , op de pc versie kun je de physics nog veranderen , toen ik dit spel origineel had zonder mods toen was de bugatti enzo NIET te besturen , driften was rotzooi etc..Mars18 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:24:
[...]
Nee speel op de xbox 360.
Maar moet wel zeggen dat de snelle auto's me niet echt lekker bevallen. Of ik kan het niet. Maar ze besturen niet lekker vind ik.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 10:59 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq