Gisteravond nog even een poging gewaagd met mn HD3850, maar geen performancewinst gemerkt helaas. Nou moet ik zeggen dat het ook wel redelijk okee draaide, maar het is in elk geval niet beter geworden.
Steering lag ben ik trouwens 100% vanaf op de PC , sowieso de eerste verbetering met de Need For Speed Shift Simulation SK MOD V2.7 en ten tweede in het profiel file in de ControllerDefaults folder kan je aanpassingen doen adhv http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=166490 Shift_FFB_guide_by_matt2380.zip
In je stuur profiel zie je onderaan dat de deadzone van het stuur , ook al heb je deadzone in het spel uitstaan , nog steeds ingesteld staat in het profiel.
Mijn instellingen zijn nu alle deadzones op 0 en alle sensitivity in game en in profile op 0 , verder heb ik alle centrelocks op 0.3 gezet wat de handling ook verbeterd.
Auto reageert nu meteen wanneer ik iets doe ,stuurtje in cockpit loopt niet helemaal synchroon maar het gevoel is wel direct zoals in GTR enz.
Voor meer Roadfeel heb ik ook nog rumbleforce aangezet in profiel en alle frequencymultipliers stukken omhoog gezet (de gain omhoog zetten zal waarschijnlijk ook werken) , btw de hoofdreden dat je de weg niet voelt is omdat de centrelock te hoog staat tweede reden is dat de (cSteering FrequencyMultiplier="0.000000") betekent dat het effect met 0 wordt vermenigvuldigd (maw dus geen effect)
deze op 1.000000 zetten geeft een aanmerkelijk verschil , curbs zijn nu voelbaar.
Hope this might help someone.
In je stuur profiel zie je onderaan dat de deadzone van het stuur , ook al heb je deadzone in het spel uitstaan , nog steeds ingesteld staat in het profiel.
Mijn instellingen zijn nu alle deadzones op 0 en alle sensitivity in game en in profile op 0 , verder heb ik alle centrelocks op 0.3 gezet wat de handling ook verbeterd.
Auto reageert nu meteen wanneer ik iets doe ,stuurtje in cockpit loopt niet helemaal synchroon maar het gevoel is wel direct zoals in GTR enz.
Voor meer Roadfeel heb ik ook nog rumbleforce aangezet in profiel en alle frequencymultipliers stukken omhoog gezet (de gain omhoog zetten zal waarschijnlijk ook werken) , btw de hoofdreden dat je de weg niet voelt is omdat de centrelock te hoog staat tweede reden is dat de (cSteering FrequencyMultiplier="0.000000") betekent dat het effect met 0 wordt vermenigvuldigd (maw dus geen effect)
deze op 1.000000 zetten geeft een aanmerkelijk verschil , curbs zijn nu voelbaar.
Hope this might help someone.
[ Voor 12% gewijzigd door enchion op 02-12-2009 14:50 ]
How do you save a random generator ?
Ik rij auto en ik rij al maanden GT5, dus weet wel waar 'vertraging' zit. Maar zoals te zien in het filmpje is simpelweg extreem, input devices ziten tegen de milissecondes reactietijd waardoor je zulke 'animatie' vs 'actie' beelden al lang niet meer ziet (zie bv shooters).GAIAjohan schreef op woensdag 02 december 2009 @ 01:53:
[...]
Mja het beeld loopt altijd een beetje achter qua rendering. Daar gaat het ook niet om.
Als jij schakelt duurt het ook even voordat je dat ziet op je monitor. Ik heb liever dat het in-game qua physics net zo als jij gaat dan dat de graphics dat ook 100% doen. Steker nog, het schakelen kan je nooit op hetzelfde moment op het beeld laten gebeuren. Sturen is ook vrij lastig.
Kijk ik schakel van 3 naar 4 op moment 1.00
Dan wordt dat ingame verwerkt op moment 1.01. Hier hgeeft de motor al de nieuwe versnelling
Op het scherm zie je het pas op moment 1.03
En ik denk dat dat wel goed genoeg is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat nog steeds irritant is, is het feit dat het achteruit rijden zolang moet duren. Bots je bijvoorbeeld ergens tegen aan, dan wil je gauw achteruit rijden en weer snel racen. Maar schakelen en achteruit rijden gaat echt te langzaam.
Bij DIRT2 is dit wel anders.
Bij DIRT2 is dit wel anders.
Ik heb een logitech cordless controler besteld is dit spel hier nog een beetje mee te spelen tov van een keyboard.
Dat sturen is (niet echt goed te doen) indrukken-loslaten-indrukken-loslaten
Dat sturen is (niet echt goed te doen) indrukken-loslaten-indrukken-loslaten
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
ik wil de patch installeren , maar er gebeurt helemaal niets? klik op de exe en dan blijft het stil
meer mensen hier last van ?
Beide versie al geprobeerd? EU of US.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:41:
ik wil de patch installeren , maar er gebeurt helemaal niets? klik op de exe en dan blijft het stil
eventuele nodvd-crack er al afgegooid?
jazeker! Ik met een 3870x2 1GB. Draaide eerst echt niet lekker, aantal tracks waren echt bijna onspeelbaar. Nu loopt t allemaal vrij vlot. Moet wel zeggen dat er op sommige plekken nog wel een hapering in zit. Speel op 1680x1050 met alles high AF 16x AA uitLzpAppel schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:34:
Heeft er al iemand een performance boost gemerkt op ATI hardware? Ik heb het helaas nog niet kunnen testen.
Verwijderd
ik download niet
er begint ook geen setup of iets , windows 7 zegt dat er een compatibility probleem is
windows 7 64 bit , de game zelf werkt wel prima
Ik heb 'm net zelf ook kunnen testen! De GRID.exe fix even ongedaan gemaakt en even een rondje Tokyo gedaan.Speedlink schreef op woensdag 02 december 2009 @ 17:40:
[...]
jazeker! Ik met een 3870x2 1GB. Draaide eerst echt niet lekker, aantal tracks waren echt bijna onspeelbaar. Nu loopt t allemaal vrij vlot. Moet wel zeggen dat er op sommige plekken nog wel een hapering in zit. Speel op 1680x1050 met alles high AF 16x AA uit
Min fps: 58
Max fps: 60
Wel jammer dat het zo lang moest duren, maar puik werk.
Er zijn hier en daar nog wel wat stutteringen. (HD 4850) Maar wat rijdt het nu lekker snel zeg. V-sync on 60 steady. Vooral die ene baan (Dakota Tri-Oval) waar je alleen rondjes moet rijden is nu zo mooi, om te racen. 15 tegenstanders, 13 ronden en 300km+ snelheden. En dan de herhaling terug zien. Is om te smullen, met die camerastanden.
Ik heb hier en daar nog wel wat slowdowns, maar ik denk dat catalyst 9.12 dat wel fixed.
Die goeie beta drivers doen het hier niet op vista, dus ik wacht de cats 9.12's even af. 7 install ik volgende maand oid wel. Vind vista best lekker draaien eigenlijk.
Ik heb het idee dat het allemaal nog net ff wat beter draait iig, met de 1.2 patch.
En wat ik eigenlijk ook vind is dat dit 1 van de meest onderschatte racegames is die er is.
Als je in die snelle Maserati rijdt, of in zo'n Pagani Zonda is deze game echt super gaaf. Echt héérlijk racen. Een beetje met het gas spelen, driften... Geweldig.
De game is gewoon een beetje moeilijk. En voordat je een bepaalde auto écht goed kan rijden moet je echt oefenen. Elke auto rijdt ook echt anders. Drift meer, remt lastiger, slechtere of betere grip. Enz.
Supah!

Ik heb het idee dat het allemaal nog net ff wat beter draait iig, met de 1.2 patch.
En wat ik eigenlijk ook vind is dat dit 1 van de meest onderschatte racegames is die er is.
Als je in die snelle Maserati rijdt, of in zo'n Pagani Zonda is deze game echt super gaaf. Echt héérlijk racen. Een beetje met het gas spelen, driften... Geweldig.
Supah!
[ Voor 32% gewijzigd door Format-C op 02-12-2009 20:56 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik ben nu in Serie 4 op de PS3. Als je gas geeft hakkelt alles (geluid, beeld). Matig geoptimaliseerd voor de PS3 zeg
Alright, ik zal wel weer een debieltje zijn (as usual) maar hier mijn "probleem"
Ik speel de ps3 versie, en heb via de store de dlc gedownload. Stond bij dat het iets was voor NFS shift, teamracing (?) , 5 nieuwe auto's.
Shit gedownload en geinstalleerd, maar denk je dat ik daar ook maar iets van terugvind ingame? Ik natuurlijk ook gezocht naar dat "teamracing" maar zelfs dat kon ik niet terugvinden, ook niet bij de online-dingetjes.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Ik speel de ps3 versie, en heb via de store de dlc gedownload. Stond bij dat het iets was voor NFS shift, teamracing (?) , 5 nieuwe auto's.
Shit gedownload en geinstalleerd, maar denk je dat ik daar ook maar iets van terugvind ingame? Ik natuurlijk ook gezocht naar dat "teamracing" maar zelfs dat kon ik niet terugvinden, ook niet bij de online-dingetjes.
Iemand een idee wat ik fout doe?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik weet niet hoe dat er ingame uit moet zien, maar heb je wel de content uit de juiste store gehaald? Dus niet dat je bijvoorbeeld je NFS Shift uit de UK hebt laten overkomen en vervolgens de downloadable content uit de NL store hebt geplukt? Want dat werkt niet.. Je moet de content downloaden uit de store waar je het spel vandaan hebt.
Ik heb alleen maar een gewoon standaard NL storeaccount, tenminste, ik heb niets speciaals gedaan, en mijn store is NL-talig. Dit is ook pas de eerste keer dat ik DLC download uit de store, vandaar dat ik een beetje clueless ben over hoe en wat. De installatie was gewoon voltooid, dus dat zou goed moeten zijn lijkt me.
Edit: na het zien van een filmpje op http://shift.needforspeed.com/dlc ben ik tot de conclusie gekomen dat het alleen is voor online shizzle. Aangezien ik niet online speel met nfs hoef ik me verder ook geen moeite meer te doen om het uit te zoeken
Edit: na het zien van een filmpje op http://shift.needforspeed.com/dlc ben ik tot de conclusie gekomen dat het alleen is voor online shizzle. Aangezien ik niet online speel met nfs hoef ik me verder ook geen moeite meer te doen om het uit te zoeken
[ Voor 28% gewijzigd door Phase op 03-12-2009 21:52 ]
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik heb het spel gekocht bij de winkel hier om de hoek, en ik heb gewoon de Noord Amerikaanse DLC geïnstalleerd. Maar ik heb alles ook gewoon in het Engels.Maxow schreef op donderdag 03 december 2009 @ 21:28:
Ik weet niet hoe dat er ingame uit moet zien, maar heb je wel de content uit de juiste store gehaald? Dus niet dat je bijvoorbeeld je NFS Shift uit de UK hebt laten overkomen en vervolgens de downloadable content uit de NL store hebt geplukt? Want dat werkt niet.. Je moet de content downloaden uit de store waar je het spel vandaan hebt.
MMM, ik moet zeggen dat ik de WORKS auto's zwaar bagger vind rijden...
Driften gaat veel moeilijker dan met bijv een Zonda, en ik vind dat ze teveel de neiging hebben rechtdoor te schieten in bochten. Jammer. Qua accelleratie en top zijn ze goed, maar qua rijdbaarheid vind ik ze niet zo leuk. Ik heb een Lambo en een Corvette WORKS. Nee, geef mij maar een Zonda R.
Vanavond nog maar eens wat oefenen met die WORKS bakken. Misschien rij ik er verkeerd mee of zo.
Driften gaat veel moeilijker dan met bijv een Zonda, en ik vind dat ze teveel de neiging hebben rechtdoor te schieten in bochten. Jammer. Qua accelleratie en top zijn ze goed, maar qua rijdbaarheid vind ik ze niet zo leuk. Ik heb een Lambo en een Corvette WORKS. Nee, geef mij maar een Zonda R.
Vanavond nog maar eens wat oefenen met die WORKS bakken. Misschien rij ik er verkeerd mee of zo.
[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 04-12-2009 09:53 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Die 1.2-patch is de bom! Voor zover ik heb kunnen zien zijn alle FPS-problemen opgelost, ik liep met 15 deelnemers (tegen 3 eerst) constant op 60 FPS waar er eerst nogal wat drops waren en daarna 40FPS oid. Heerlijk!
Voor de rest heb ik ook het idee dat er iets is veranderd aan de handling, ik heb een stuk minder overstuur bij accelereren maar ook lijkt m'n 350Z een stuk gevoeliger voor hobbels oid. En nu moet ik es gaan afleren om met een Tier 1 auto (wel upgraded) de concurrentie af te maken op Hard. Met Spa 7 sec sneller per rondje zijn dan de nummer 2, dat soort shit
Edit: ik las over een workaround om de grid-intro's te skippen met de Nitro-button. Die heb ik toegewezen aan de rechterknop op het stuur van m'n G25 maarre... no effect?
Voor de rest heb ik ook het idee dat er iets is veranderd aan de handling, ik heb een stuk minder overstuur bij accelereren maar ook lijkt m'n 350Z een stuk gevoeliger voor hobbels oid. En nu moet ik es gaan afleren om met een Tier 1 auto (wel upgraded) de concurrentie af te maken op Hard. Met Spa 7 sec sneller per rondje zijn dan de nummer 2, dat soort shit
Edit: ik las over een workaround om de grid-intro's te skippen met de Nitro-button. Die heb ik toegewezen aan de rechterknop op het stuur van m'n G25 maarre... no effect?
[ Voor 13% gewijzigd door Jejking op 04-12-2009 13:28 ]
Skippen van de grid intro's met een G25 doe je met knop 18 (die direct boven de d-pad zit)Jejking schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:27:
Die 1.2-patch is de bom! Voor zover ik heb kunnen zien zijn alle FPS-problemen opgelost, ik liep met 15 deelnemers (tegen 3 eerst) constant op 60 FPS waar er eerst nogal wat drops waren en daarna 40FPS oid. Heerlijk!
Je moet er wel voor zorgen dat er geen keyboard aanslag aan deze toets is toegewezen.
Bij mij is er juist een fps vermindering, raar genoeg draait oude versie beter. Misschien dat 9.12 verbetering brengt.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik wil mee doen aan de works only in tier 4. Speciaal de GTR gekocht voor de works, zegt ie dat ik geen works auto's heb....
Daarna nog 3 works auto's gekocht en ook die laat ie niet toe...
Daarna nog 3 works auto's gekocht en ook die laat ie niet toe...
Heb je de works upgrade wel toegepast? Dat doe je met backspace als je alle upgrades hebt gedaan. En de GTR Vspec heeft geen works upgrade, daar moet je de normale voor pakken.
Ik heb deze ps3 game al een tijdje ben nu bij serie 3.
Maar nu begint de verveling. Het is allemaal eentonig.
Allemaal dezelfde banen en bijna dezelfde wagens.
Ik speel deze met de stuurwiel en toch blijft het arcade achtig ook schakel je alle hulp middelen uit.
Ik ben ook niet te spreken over de punten telling.
Dit is weer niet mij game.
De echte laatste game waar ik echt plezier had was Hot Pursuit2 lekker de politie op je hielen.
Need for Speed moet gewoon weer een race game maken met politie achtervolging erin.
Ik ben weer teleurgesteld in EA en in Need for Speed.
Ik blijf lekker bij GRID2
Maar nu begint de verveling. Het is allemaal eentonig.
Allemaal dezelfde banen en bijna dezelfde wagens.
Ik speel deze met de stuurwiel en toch blijft het arcade achtig ook schakel je alle hulp middelen uit.
Ik ben ook niet te spreken over de punten telling.
Dit is weer niet mij game.
De echte laatste game waar ik echt plezier had was Hot Pursuit2 lekker de politie op je hielen.
Need for Speed moet gewoon weer een race game maken met politie achtervolging erin.
Ik ben weer teleurgesteld in EA en in Need for Speed.
Ik blijf lekker bij GRID2
Verwijderd
Kan iemand jij ook vertellen of het veel beter nu draait op ati kaartjes en cfx ?Jejking schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:27:
Kort antwoord: JaVerwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:33:
[...]
Kan iemand jij ook vertellen of het veel beter nu draait op ati kaartjes en cfx ?
Lang antwoord:
Ik heb ter test een race gereden op het circuit van Tokyo. Min fps was 58 en max fps was 60
Dit was met een HD4870 en een 9700GT (PhysX hack)
Verwijderd
Voor nfs shift is tog geen physx kaart extra nodig het laat mij namelijk alles zien op het beeld zonder extra physx kaart. Het word dus gewoon door de cpu gedaan lijkt mij ?
Voordeel van een Physx kaart is dan dus ook dat die de CPU ontlast.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:02:
Voor nfs shift is tog geen physx kaart extra nodig het laat mij namelijk alles zien op het beeld zonder extra physx kaart. Het word dus gewoon door de cpu gedaan lijkt mij ?
Verwijderd
Net ff met die nieuwe patch gepeeld in tokio +- 200 fps 1920x1200 8xAA alleen in de tunnel droppen mijn frames naar de 50fps toe lol physx toevallig ?AgoNitE schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:48:
[...]
Voordeel van een Physx kaart is dan dus ook dat die de CPU ontlast.
Hier staat wel wat meer info over PhysX
Wikipedia: PhysX
Wikipedia: PhysX
Rename je SHIFT.exe maar eens naar FEAR.exe. Dan kom je never nooit meer onder de 60FPS.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:54:
[...]
Net ff met die nieuwe patch gepeeld in tokio +- 200 fps 1920x1200 8xAA alleen in de tunnel droppen mijn frames naar de 50fps toe lol physx toevallig ?
Inderdaad ben ik inmiddels ook achter via NFS shift forum. Het lijkt raar maar het werkt echt. Ik had ook last van knipperende remlichten, ook dat is opgelost door shift.exe te renamen naar fear.exeRappieRappie schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:00:
[...]
Rename je SHIFT.exe maar eens naar FEAR.exe. Dan kom je never nooit meer onder de 60FPS.
Cool. 
SHIFT rules. Die Zonda is zo moddervet om in te scheuren. Echt te gék!
Ik ben echt SHIFT- a Holic.
SHIFT rules. Die Zonda is zo moddervet om in te scheuren. Echt te gék!
Ik ben echt SHIFT- a Holic.
Ik heb die hele rename-fix niet eens nodig anders? Lijkt een beetje random effect te zijn dan, of niet.RappieRappie schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:00:
[...]
Rename je SHIFT.exe maar eens naar FEAR.exe. Dan kom je never nooit meer onder de 60FPS.
Verwijderd
Hoi hoi.
Post hier niet vaak maar lees wel regelmatig maar nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn met het volgende probleem:
Het gaat om online duel races. Ik heb vanavond al 2 keer gehad dat ik na winst in 2 van de 3 races werd teruggezet naar ronde 1 ipv door te gaan naar de volgende ronde. Beide keren gebeurde het op londen river en met een tegenstander die elke bocht volgas nam.
Heb de PS3 versie.
Post hier niet vaak maar lees wel regelmatig maar nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn met het volgende probleem:
Het gaat om online duel races. Ik heb vanavond al 2 keer gehad dat ik na winst in 2 van de 3 races werd teruggezet naar ronde 1 ipv door te gaan naar de volgende ronde. Beide keren gebeurde het op londen river en met een tegenstander die elke bocht volgas nam.
Heb de PS3 versie.
de lag is alleen grafisch meer de game reageert nu wel realtime.Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 01:14:
[...]
In je filmpje zie ik anders nog genoeg lag t.o.v. je stuurtje.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Gewoon ff inloggen? met wat voor account dan? Ik heb bij het starten van NFS geen account hoeven aanmaken en je PS3 account vreet ie niet.Bullus schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:07:
Heb de ps3 versie en heb wat foto's geupload naar needforspeed.com, maar waar kan ik mijn eigen foto's bekijken? Iemand die dit weet?
Edit; gewoon ff inloggen dusWin a BMW M3
http://www.needforspeed.c...ogs/125474?authorId=91892
ik had heel even niks te doen dus ik ging even practise laps maken ,
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9Xh5YW0Avj0]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IfL6i9dU_v8]
let niet op het rijgedrag , is nogal wild met me pijltjes toetsen
real mod 2.0b uiteraard zodat de sim power loskomt banen zijn nu correct , en heben niet van die gare circustenten overal en centre of gravity is bij shift op 1.2 ingesteld , de mod herschrijft elke auto zijn handling , waardoor het veel moeilijker is (zoals de realiteit dus
) eigenlijk vind ik het makkelijker want de besturing is shift origineel is echt brak.
damage mod ontbreekt ook niet
( ook wel kut als mijn wiel eraf vliegt of mijn gearbox kapot is etc
)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9Xh5YW0Avj0]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IfL6i9dU_v8]
let niet op het rijgedrag , is nogal wild met me pijltjes toetsen
real mod 2.0b uiteraard zodat de sim power loskomt banen zijn nu correct , en heben niet van die gare circustenten overal en centre of gravity is bij shift op 1.2 ingesteld , de mod herschrijft elke auto zijn handling , waardoor het veel moeilijker is (zoals de realiteit dus
damage mod ontbreekt ook niet
( ook wel kut als mijn wiel eraf vliegt of mijn gearbox kapot is etc
[ Voor 64% gewijzigd door Patjeee op 22-12-2009 22:15 ]
Is weer een tijdje geleden, maar volgens mij gewoon je ps3 account.(mijn account gegevens op die site zijn hetzelfde als mijn ps3 account)SolvingStorm schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:38:
[...]
Gewoon ff inloggen? met wat voor account dan? Ik heb bij het starten van NFS geen account hoeven aanmaken en je PS3 account vreet ie niet.
Anders even registreren op site met dezelfde email adres als je ps3 account.
Maar durf het niet meer met zekerheid te zeggen.
|2600k|Asus 290|
Hmm, maar ff geprobeert om met mijn email adres te registreren dan, maar dan krijg ik netjes de melding dat mijn e-mail adres al in gebruik is. Moet ik maar eens in mn mail archieven zoeken of daar een wachtwoord ergens staat. iig bedankt.Bullus schreef op woensdag 23 december 2009 @ 00:43:
[...]
Is weer een tijdje geleden, maar volgens mij gewoon je ps3 account.(mijn account gegevens op die site zijn hetzelfde als mijn ps3 account)
Anders even registreren op site met dezelfde email adres als je ps3 account.
Maar durf het niet meer met zekerheid te zeggen.
Volgens mij moet je voor het uploaden van filmpjes en foto's een account aanmaken bij EA.SolvingStorm schreef op maandag 21 december 2009 @ 12:38:
[...]
Gewoon ff inloggen? met wat voor account dan? Ik heb bij het starten van NFS geen account hoeven aanmaken en je PS3 account vreet ie niet.
Dus heb je het EA account ook nodig om dit weer te kunnen bekijken.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
zo heb voor kerst een logitech momo racing gekregen echt toppie met shift , alleen ik moet mijn rempedaal inhouden als ik in het menu zit , iemand ook zo'n probleem
De laatste versie van Logitech Profilter downloaden en het is opgelost.Patjeee schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 00:36:
zo heb voor kerst een logitech momo racing gekregen echt toppie met shift , alleen ik moet mijn rempedaal inhouden als ik in het menu zit , iemand ook zo'n probleem
dankeHenkus schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 09:41:
[...]
De laatste versie van Logitech Profilter downloaden en het is opgelost.
Ik heb op de ps3 een multiplayer probleem. Wanneer ik een minuutje aan het rijden ben krijg ik de melding dat mijn verbinding met EA nation is verbroken. Ik heb al behoorlijk wat op google gezocht en op het NFS forum.
Router heb ik op verschillende manieren geconfigureerd. DMZ op het IP van de ps3, poorten open gezet enz. Ik maak gebruik van de D-link dir-825.
Ik heb sinds kort een G25 stuurtje en vind het heerlijk rijden met shift. Maar ik wil ook online!!
Has anyone a suggestion?
Router heb ik op verschillende manieren geconfigureerd. DMZ op het IP van de ps3, poorten open gezet enz. Ik maak gebruik van de D-link dir-825.
Ik heb sinds kort een G25 stuurtje en vind het heerlijk rijden met shift. Maar ik wil ook online!!
Has anyone a suggestion?
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…
Verwijderd
Ik heb nu verschillende auto's geprobeerd maar ik kan geen geschikte auto vinden om mee te doen aan Europees drift. Hoe kan ik in het algemeen zien waar een wagen geschikt voor is?
Dacht dat je voor drift alleen een achterwiel aandrijving moest hebben?
Edit: ik ben er al uit... ze staat gewoon bij elkaar
Dacht dat je voor drift alleen een achterwiel aandrijving moest hebben?
Edit: ik ben er al uit... ze staat gewoon bij elkaar
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2010 16:29 ]
Toch is het best leuk spelen met zo'n foute M3.. 

..maar ook wel in zo'n fijne AE86.

..maar ook wel in zo'n fijne AE86.

[ Voor 35% gewijzigd door Sinner op 01-02-2010 23:04 ]
Weet niet of ik het hier mag vragen, maar weet iemand een trainer die werkt met de laatste versie V1.02?
Andere vraag over die realistische mod, zodra ik die installeer kan ik dan wel gewoon verder met mijn career? Of is deze mod echt iets heel anders?
Andere vraag over die realistische mod, zodra ik die installeer kan ik dan wel gewoon verder met mijn career? Of is deze mod echt iets heel anders?
Zijn de Radeon en G25 issues al eens gefixed?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33043812Olaf van der Spek schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:01:
Zijn de Radeon en G25 issues al eens gefixed?
Heb sinds kort de real mod geinstalleerd, maar vind de besturing alleen maar slechter worden. Moet ik verder nog iets instellen ofzo? Gebruik de wireless 360 controller voor de pc.
Er is trouwens een Ferrari DLC te koop voor de XBOX 360 voor 800 MS points.
http://www.needforspeedfr...ed-for-speed-shift&id=571
Dit pakket voor Need for Speed SHIFT bevat 10 Ferarri's:
* FERRARI 430 SCUDERIA
* FERRARI 599 GTB FIORIANO
* FERRARI CALIFORNIA
* FERRARI F50 GT
* FERRARI F430 CHALLENGE
* FERRARI F430 GTC
* FERRARI F430 SPIDER
* FERRARI FXX
* FERRARI SCUDERIA SPIDER 16M
* FERRARI SUPERAMERICA
Naast de 10 auto's zitten er ook 8 bonus races in het pakket:
* Ferrari Race Exhibition – 4 single race evenementen
* Ferrari Time Challenge - Hot Lap – Four single time attack events.
* Ferrari Mixed Track Competition – Four series events consisting of two races at multi layout tracks.
* Ferrari Time Challenge - Time Attack – Four single time attack events.
* Ferrari Series Competition – Three series events consisting of five races.
* Ferrari Eliminator Competition – Four eliminator based events (2 Lap eliminator and 2 Time eliminator).
* Ferrari Endurance Competition – Two single endurance events.
* Ferrari World Tour – A single race series consisting of 5 races.
http://www.needforspeedfr...ed-for-speed-shift&id=571
Dit pakket voor Need for Speed SHIFT bevat 10 Ferarri's:
* FERRARI 430 SCUDERIA
* FERRARI 599 GTB FIORIANO
* FERRARI CALIFORNIA
* FERRARI F50 GT
* FERRARI F430 CHALLENGE
* FERRARI F430 GTC
* FERRARI F430 SPIDER
* FERRARI FXX
* FERRARI SCUDERIA SPIDER 16M
* FERRARI SUPERAMERICA
Naast de 10 auto's zitten er ook 8 bonus races in het pakket:
* Ferrari Race Exhibition – 4 single race evenementen
* Ferrari Time Challenge - Hot Lap – Four single time attack events.
* Ferrari Mixed Track Competition – Four series events consisting of two races at multi layout tracks.
* Ferrari Time Challenge - Time Attack – Four single time attack events.
* Ferrari Series Competition – Three series events consisting of five races.
* Ferrari Eliminator Competition – Four eliminator based events (2 Lap eliminator and 2 Time eliminator).
* Ferrari Endurance Competition – Two single endurance events.
* Ferrari World Tour – A single race series consisting of 5 races.
Ik heb alle races gedaan en de maximale sterren behaald op de PS3. Hoe krijg ik echter m'n "Gouden badges" en "Epic badges" ?
[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 10-02-2010 18:54 ]
OMG, een Ferrari DLC! Eindelijk weer Ferrari in NFS, daar heb ik érg lang op gewacht! Alleen jammer dat ik geen Xbox360 heb... Misschien toch maar eens overwegen...
Je kunt in je "Driver Profile" alle badges zien, als je deze selecteerd zie je de details van de badge. Als je alles haalt het je de Epic (dus bv 250 Perfect Starts, alle corners mastered (EU/JAP/US)) etc..etc..RedHat schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:54:
Ik heb alle races gedaan en de maximale sterren behaald op de PS3. Hoe krijg ik echter m'n "Gouden badges" en "Epic badges" ?
ik bedoel dan deze overview:

[ Voor 15% gewijzigd door HoefMeistert op 11-02-2010 07:44 ]
PSNID : HoefMeistert
En de PC en PS3 gebruikers wordenw eer eens lekker in de kont genaaid

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hoezo, omdat het voor de PC/PS3 later komt?GAIAjohan schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 23:13:
En de PC en PS3 gebruikers wordenw eer eens lekker in de kont genaaid
De 360 bezitters moeten er gewoon voor betalen hoor, iets van een euro'tje per auto.
Het komt helaas helemaal niet voor de PC/PS3 heeft EA al laten weten op een blog:
Listen everyone, we're all big fans of Ferrari so we're disappointed that it's not going to be available on PS3 or PC too...
We would love to provide the Ferrari Racing Series across all platforms.
However it is only available on Xbox 360 as a result of existing Ferrari licensing agreements beyond the control of Need for Speed.
Don't worry though because we’ve got something really cool coming in March.
Finally, we really do appreciate the feedback you guys give us whether it's positive or negative.
Tsja, ik koop niet gauw weer wat van EA. Welk platform is het beste om een spel te kopen? Ze zijn gewoon niet te vertrouwen op deze manier.

Het zou hetzelfde zijn als FIFA11 op zowel PS3 als X360 komt, en de Champions League content alleen beschikbaar wordt voor X360 als DLC, terwijl de PS3 gebruikers genaaid worden.
[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 14-02-2010 02:22 ]
Ik wil dit spel binnenkort gaan kopen.
Ga nu even lezen,
Helaas is die nog niet onder de 30 euro te krijgen op 360
Ga nu even lezen,
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Oh?Mars18 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:22:
Ik wil dit spel binnenkort gaan kopen.
Ga nu even lezen,
http://www.cdwow.nl/games...ox-360/dp/4759591#bc=c49d
Dank u
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Gister nog even zitten spelen en toen ik het spel opstartte kreeg ik de melding dat er een update was. Geinstalleerd natuurlijk, alleen als ik nu wil gaan racen loopt het spel vast. Moet dan heel m'n XBOX weer aan en uit zetten want hij reageer nergens meer op
Iemand hier ervaring mee? Ik speel op de 360
Edit: zojuist een ander spel in de lade gedaan en als ik hem nu opstart krijg ik 3 rode lampen rond m'n aan/uit knop
Edit 2: Ik ben er al achter dat ik em op moet sturen. Iemand een idee hoelang de garantie voor een xbox geld?
Iemand hier ervaring mee? Ik speel op de 360
Edit: zojuist een ander spel in de lade gedaan en als ik hem nu opstart krijg ik 3 rode lampen rond m'n aan/uit knop
Edit 2: Ik ben er al achter dat ik em op moet sturen. Iemand een idee hoelang de garantie voor een xbox geld?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 10:02 ]
Je zit in het verkeerde topic hiervoor, dit gaat over NFS Shift. Pak je aankoopbon er eens bij, dan weet je meer. Ga maar uit van twee jaar voor consumentenelectronica.
Iemand die mij hiermee kan verder helpen?G.Scholtens schreef op maandag 08 februari 2010 @ 16:52:
Heb sinds kort de real mod geinstalleerd, maar vind de besturing alleen maar slechter worden. Moet ik verder nog iets instellen ofzo? Gebruik de wireless 360 controller voor de pc.
Verwijderd
In principe was het alleen bij dit spel... en kon ik andere games nog wel spelen. Vandaar dat ik dacht dat het mogelijk aan de update kon liggen.Jejking schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:17:
Je zit in het verkeerde topic hiervoor, dit gaat over NFS Shift. Pak je aankoopbon er eens bij, dan weet je meer. Ga maar uit van twee jaar voor consumentenelectronica.
Nu schijnt het heel wat anders te zijn.
Ik wist niet dat er een Demo was op Xbox Live.
Net gespeeld, maar er vallen mij veel dingen op.
Ik dacht dat het net zo mooi was of mooier als GRID, maar ik vind het grafisch zo lelijk. Need for Speed Undercover is echt veel mooier.
Het rijden was wel oke, het verliep nog wat chaotisch maar goed.
Ik dacht dat het net zo mooi was of mooier als GRID, maar ik vind het grafisch zo lelijk. Need for Speed Undercover is echt veel mooier.
Dat chaotische was blijvend hier. Wat een slecht spel. Pro Street, Undercover...jaja ze leggen de lat nog wat lager met Shift. Volgens mij hebben ze echt geen feedback/test team daar bij EA.
Ik heb geen idee waarom ik het eigenlijk speel maar een ding is zeker, van me leven ga ik dit spel niet kopen.
Ik heb geen idee waarom ik het eigenlijk speel maar een ding is zeker, van me leven ga ik dit spel niet kopen.
Volgens mij snappen jullie het spel niet helemaal
Het heeft wat realistischere physics waardoor het moeilijker te besturen is (dit kan je chaotisch noemen). Physics kosten ook rekenkracht dus dan heb je altijd wat mindere grapics. Het staat dus wat dichter bij spellen als GTR2 en GTR Evolution en vergeleken met die spellen ziet het er geweldig uit. Prostreet, Undercover en Grid daar is het dus niet goed mee te vergelijken, dat zijn pure arcade racers. Dit is een mix.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dan klopt er iets niet bij jouw beeldinstellingen, aangezien SHIFT verreweg het mooiste racespel is om te zien naar mijn mening. Óf de pc-versie moet zoveel mooier zijn dan de X360 uitvoering. Alleen de crashes zijn wat minder dan GRID.Mars18 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:44:
Ik wist niet dat er een Demo was op Xbox Live.
http://needforspeed.com/S.../photomode/43173533/image
Zoiets krijg je echt niet uit Undercover.
En voor t rijden moet je gewoon een stuurtje hebben doordat het realistisch is. Terwijl een stuurtje in GRID nutteloos is omdat GRID de slechtste FFB ever heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 20-02-2010 15:22 ]
Als je daar geen idee van hebt, gooi m dan van je pc af. Jij wil er niet voor betalen, klaar. Dankzij mensen als jij krijgen wel normale pc-gamers die wel willen betalen het deksel op de neus, omdat ze als 'illegale downloaders' worden afgeschilderd. En daarom maar geen DLC e.d. ontvangen. merciSaturnus schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:02:
Dat chaotische was blijvend hier. Wat een slecht spel. Pro Street, Undercover...jaja ze leggen de lat nog wat lager met Shift. Volgens mij hebben ze echt geen feedback/test team daar bij EA.
Echt wat baal ik van dit spel..
Save game corrupt op de ps3.. net wanneer je level 47 bent.. en ben niet de enige lees je dan alweer op internet. http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/362812.page
Support ticket indienen. U kunt binnen 24 uur reactie verwachten. Het is nu een week nog geen antwoord. Fuck EA..
sorry moest het ff kwijt..
Echt bij dat soort support ga je echt denken nooit meer een spel van die mensen te kopen. Waarschijnlijk doe je het dan toch weer als de game maar leuk genoeg is maar dit zuigt wel hard.
Save game corrupt op de ps3.. net wanneer je level 47 bent.. en ben niet de enige lees je dan alweer op internet. http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/362812.page
Support ticket indienen. U kunt binnen 24 uur reactie verwachten. Het is nu een week nog geen antwoord. Fuck EA..
sorry moest het ff kwijt..
Echt bij dat soort support ga je echt denken nooit meer een spel van die mensen te kopen. Waarschijnlijk doe je het dan toch weer als de game maar leuk genoeg is maar dit zuigt wel hard.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Zit ik net NFS te spelen, win ik na zon race een Porsche 911 GT3 RSR.....Maar waar is dat ding dan gebleven?
Kan m nergens terug vinden:S
Volgens mij heb ik nog ergens een Mustang. Maar nee, je kan er niets mee volgens mij, misschien alleen bij quick race ofzo.
@ Quinie, dit zou niet moeten mogen. Het probleem lijkt zich vooral voor te doen boven levels boven de 45. Nou, dan weet ik in ieder geval wanneer ik stop met spelen.
Hij staat bij Bonus Cars oid. Deze zijn zoals hier eerder vermeld alleen te gebruiken bij Quick play en miss online. Iedergeval niet in Career.Lampuhkap schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:50:
Zit ik net NFS te spelen, win ik na zon race een Porsche 911 GT3 RSR.....Maar waar is dat ding dan gebleven?Kan m nergens terug vinden:S
PSNID : HoefMeistert
Waah! NFS Shift is awesome. Jammer dat je moet dokken voor die Ferrari's
Net weer het spel opgepakt nadat mijn Xbox Live Gold is verlopen.
@ PC: Hoort het trouwens dat de textures zo lelijk zijn? Ik heb Anisostropic X16, alleen de textures op afstand en de textures op de auto zijn niet zo scherp als op de Xbox
@ PC: Hoort het trouwens dat de textures zo lelijk zijn? Ik heb Anisostropic X16, alleen de textures op afstand en de textures op de auto zijn niet zo scherp als op de Xbox
Gisteren de exotic car pack voor de PS3 neergeladen. 
Voor mijn gevoel zeker de 9,99 euri waard. 7 nieuwe auto's en een nieuw circuit (met drie variaties daarop).
Mijn favorieten zijn de Maserati GranTourismo, de Merc SLR Stirling Moss en de BMW M1...
( Daarnaast de Alfa 8C Competizione, de Gumpert Apollo, de McLaren MP4-12Cen de Honda NSX)
Het nieuwe circuit is feitelijk het F1-GrandPrix circuit van Monaco. Door de smalle baan een erg hoge snelheidssensatie.
Nog meer mensen die dit hebben gekocht?
Voor mijn gevoel zeker de 9,99 euri waard. 7 nieuwe auto's en een nieuw circuit (met drie variaties daarop).
Mijn favorieten zijn de Maserati GranTourismo, de Merc SLR Stirling Moss en de BMW M1...
Het nieuwe circuit is feitelijk het F1-GrandPrix circuit van Monaco. Door de smalle baan een erg hoge snelheidssensatie.

Nog meer mensen die dit hebben gekocht?
Ja ik heb het ook gekocht (PS3) maar waar vind ik de nieuwe auto's eigenlijk? Ze staan niet in de wagenpark namelijk. Ik moet ze zeker vrijspelen ofzo. Dat nieuwe circuit vind ik niet zo geweldig om eerlijk te zeggen. Voor tien euro verwacht ik ook wel wat meer circuits eigenlijk. Hopelijk komt EA met nog meer circuits.
Bij mij stonden ze direct bij 'my cars'.BLRacing schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:55:
Ja ik heb het ook gekocht (PS3) maar waar vind ik de nieuwe auto's eigenlijk? Ze staan niet in de wagenpark namelijk.

Er zijn ook weer nieuwe race-rondes aan toegevoegd, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. Maar je hoeft ze dus niet vrij te spelen.
Wat klinkt die Stirling-Moss SLR lekker zeg !!
Och, ik denk gewoon dat ik nu 'slechts' 1 euro per auto betaald heb en 2,99 euro voor de circuits. De basis is weliswaar steeds gelijk, maar het zijn vier circuits in totaal.BLRacing schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:55:
Voor tien euro verwacht ik ook wel wat meer circuits eigenlijk. Hopelijk komt EA met nog meer circuits.
Ik hoop uiteraard wel op veel meer add-ons...
Ik begrijp het gedoe omtrent het weggedrag niet echt. Elk racespel wil zich onderscheiden, en het weggedrag is daar éen manier voor. Ik speel regelmatig Grid, GT5P, NFSShift en TDU, en ze verschillen allemaal. Na 2 rondjes weet ik weer waar ik bij welk spel op moet letten en is het gewoon gaan met die banaan...

Enjoy !
Volgens mij heb ik een bug gevonden. Als ik de RX-8 pak, volledig upgrade dus ook met het works pakket, dan gaat hij gewoon niet harder dan 238 km/h
. Ook spelen met de versnellingsbak verhoudingen in de simpele tuning modus maakt geen donder uit. Hij komt echt een versnelling tekort want hij heeft power zat. Raarr.
Zijn meer auto's die nog zat power hebben, maar gewoon een versnelling te kort komen. Neem bijvoorbeeld alle Chevy's. Zie het niet echt als een bug, bepaalde auto's kunnen gewoon niet sneller.
To be honest ben ik wel een beetje klaar met dit spel. Het verschil tussen Normal en Hard is VEEL te groot, ook de AI fluctueert veel te veel.
Met Normal rijd ik bv. iedereen met 12s per rondje naar huis, bij Hard blijft er 1s van over. En dan heb ik het nog niet over dat de AI soms ook op zeer duistere wijze 3s per ronde sneller is op Spa en soms 5s trager. Op Spa heb ik het dan over en aan m'n tempo ligt het echt niet.
Met Normal rijd ik bv. iedereen met 12s per rondje naar huis, bij Hard blijft er 1s van over. En dan heb ik het nog niet over dat de AI soms ook op zeer duistere wijze 3s per ronde sneller is op Spa en soms 5s trager. Op Spa heb ik het dan over en aan m'n tempo ligt het echt niet.
In simpele tunings mode is hij niet altijd optimaal bezig, als je advanced gaat, kun je een iets hogere top eruit persen.BLRacing schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:59:
Volgens mij heb ik een bug gevonden. Als ik de RX-8 pak, volledig upgrade dus ook met het works pakket, dan gaat hij gewoon niet harder dan 238 km/h. Ook spelen met de versnellingsbak verhoudingen in de simpele tuning modus maakt geen donder uit. Hij komt echt een versnelling tekort want hij heeft power zat. Raarr.
Ik ben nu bezig met een nieuwe verslaving, en dat is een rondje Nordschleife zo snel mogelijk racen. Heb veel verschillende auto's erover heen gejaagd, en ben erachter gekomen dat je het beste in advances tuning mode kunt spelen, omdat je de versnelling dan beter kunt afstellen op de baan. Ik probeer meestal de 1 t/m 5 te gebruiken voor het bochtige stuk, waarbij de 6 dan overblijft voor het lange rechte stuk.
Wat wel raar is, is de Corolla, die schakelt heel raar als ie upgraded is, tenminste bij mij. Hij begint normaal, maar zodra ie in de 3 is, blijft ie op hetzelfde toerental zitten, maar trekt nog wel heel snel op, en dan ineens stijgen de toeren weer, zodat hij heel even in de 4 zit, even in de 5, en dan 6, maar dat is heel kort, waarbij hij soms ineens vanuit de 6 terug sprong naar de 3
Maar ik wil nu echt een stuur, want ik kan niet maximaal op de Nordschleife rijden zonder de auto te slopen, of de helft af te snijden
Net mijn snelste ronde ooit gereden op de ring, 6 minuut 53.450, en dan weet ik dat er nog minsten 10 seconden inzit, omdat ik steeds maar even inhoud of afrem om niet al te wild de bocht uit te vliegen. Die tijd is gereden met de Aston Martin Racing DBR9. Wat een auto trouwens
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Waarom 1 t/m 5 voor de bochten? Ik zou denken 1 t/m 3 voor de bochten, 4 als overgangsversnelling en 5 en 6 voor snelheid waarbij de 6e versnelling wel langer is dan de 5 natuurlijk.
Ik heb een vraagje: Kan iemand mij uitleggen hoe advanced werkt? Ik heb geprobeerd een driftauto te maken (Nissan 200SX), maar dat ding drift voor geen meter, niet in race mode en niet in Drift mode. (Hij wil niet in de drift blijven hoe hard ik ook probeer het gas zo goed mogelijk te doen).
Daarna probeerde ik de besturing van de BMW M3 GT2 te evernaren met een BMW MW E92. Dus lekker zacht verend, ligt lekker in de bochten, veel grip. En dan krijg ik eruit dat die zo stijf als een vork is, tveel onderstuur heeft bij het ingaan van de bochten en dat het onderstuur midden in de bocht opeens naar dik overstuur zorgt zodat ik prachtig ga driften, als ik het geluk heb heelhuids de bocht in ben gegaan.
AAAH! Snap ik er nou niets van of klopt er niets van? Volgens mij het eerste
Ik ben trouwens 2 seconden langzamer met schakelen dan automatisch. Moet ik ook aan werken
(2:34:916 zonder schakelen, 2:37:202 met op Spa GP met een BMW M3 GT2) Is dit goed, matig of bar slecht?
Het is wel vanuit een stilstaande start. Alle assists off, dus ik wel ben een paar seconden kwijt aan wat geslip.
Weet iemand trouwens een goed Need for Speed forum? Lekker actief, niet vol met troubleshootnoobs. Engels of Nederlands. geef maar de druksten
Daarna probeerde ik de besturing van de BMW M3 GT2 te evernaren met een BMW MW E92. Dus lekker zacht verend, ligt lekker in de bochten, veel grip. En dan krijg ik eruit dat die zo stijf als een vork is, tveel onderstuur heeft bij het ingaan van de bochten en dat het onderstuur midden in de bocht opeens naar dik overstuur zorgt zodat ik prachtig ga driften, als ik het geluk heb heelhuids de bocht in ben gegaan.
AAAH! Snap ik er nou niets van of klopt er niets van? Volgens mij het eerste
Ik ben trouwens 2 seconden langzamer met schakelen dan automatisch. Moet ik ook aan werken
(2:34:916 zonder schakelen, 2:37:202 met op Spa GP met een BMW M3 GT2) Is dit goed, matig of bar slecht?
Weet iemand trouwens een goed Need for Speed forum? Lekker actief, niet vol met troubleshootnoobs. Engels of Nederlands. geef maar de druksten
[ Voor 11% gewijzigd door ikt op 07-04-2010 22:52 ]
Verwijderd
Ik denk dat deze vraag al vaak is gesteld waarschijnlijk.
Maar ik starte vanavond Dit spel weer eens op omdat ik eindelijk een keertje wou proberen platinum te halen.
Maar ik kom nog steeds niet langs die scherpe (haarspeld) bocht in het midden van nurburgring.
Heeft iemand daar een tip voor want ik heb het net weer stuk of 25 keer geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.
Iemand tips?
(elke andere baan heb ik alle bochten beheerst)
Edit: Die 1ste is me nou gelukt(De hele baan)
Maar die 2de keer O Mijn God(1/3 van die baan)
Heb het ruim 25 keer achter elkaar geprobeerd.
met die hele slechte Nissan van Tier1 waarvan ik alleen maar de remmen en rijgedrag heb geupdrade.
Vol gas(130kmh): Ram ik in de muur
Gas los:Telt die hem niet
zachtjes gas geven 90kmh:Of slippen of buiten de lijn.
Gewoon goed de lijn volgen. wederom slippen en buiten de lijn of recht in de muur.
Word er een beetje nerveus enz. van alleen die ene en dan heb ik hem helemaal uitgespeeld.
Maar ik starte vanavond Dit spel weer eens op omdat ik eindelijk een keertje wou proberen platinum te halen.
Maar ik kom nog steeds niet langs die scherpe (haarspeld) bocht in het midden van nurburgring.
Heeft iemand daar een tip voor want ik heb het net weer stuk of 25 keer geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.
Iemand tips?
(elke andere baan heb ik alle bochten beheerst)
Edit: Die 1ste is me nou gelukt(De hele baan)
Maar die 2de keer O Mijn God(1/3 van die baan)
Heb het ruim 25 keer achter elkaar geprobeerd.
met die hele slechte Nissan van Tier1 waarvan ik alleen maar de remmen en rijgedrag heb geupdrade.
Vol gas(130kmh): Ram ik in de muur
Gas los:Telt die hem niet
zachtjes gas geven 90kmh:Of slippen of buiten de lijn.
Gewoon goed de lijn volgen. wederom slippen en buiten de lijn of recht in de muur.
Word er een beetje nerveus enz. van alleen die ene en dan heb ik hem helemaal uitgespeeld.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 02:11 ]
Gister de singleplayer tot serie 4 uitgespeeld met een Escort RS Cosworth, nu wel met een Works ombouw
Ik heb de single player uitgespeeld met niks meer dan een Escort RS Cosworth en de nieuwe Lancer Evo, beide met Works ombouw. De Escort heb ik serie 1, 2, 3 en 4 mee uitgereden en de Evo heb ik de NFS World Tour mee gereden
Die endurance race op Hazyview 8 is epic. Wat ik heb ik daar een lol mee gehad. Met een Nissan GT-R (R35) Works achtjes draaien. Helemaal geweldig.

Trouwens, wat is die Karusell-bocht op de Nurburgring moeilijk te 'masteren' zeg! Iemand nog tips hoe ik dat het makkelijkst kan doen en met welke wagen? ...
Trouwens, wat is die Karusell-bocht op de Nurburgring moeilijk te 'masteren' zeg! Iemand nog tips hoe ik dat het makkelijkst kan doen en met welke wagen? ...
[ Voor 33% gewijzigd door JAM op 18-04-2010 23:38 ]
Dat is toch een van die twee hairpin bochten? Bedoel je de hairpin halverwege de baan of vlak voor het lange rechte stuk richting finish? Volgens mij heb ik die al wel eens 'gehaald'JAM schreef op zondag 18 april 2010 @ 23:14:
Die endurance race op Hazyview 8 is epic. Wat ik heb ik daar een lol mee gehad. Met een Nissan GT-R (R35) Works achtjes draaien. Helemaal geweldig.![]()
Karusell is de eerste en de grootste dus halverwege de baan.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik bedoel inderdaad de eerste hairpin met die 'golvende' betonplaten aan de binnenkant.
Dus deze, voor de duidelijkheid.
@FastFred: die bocht voor het rechte stuk (Döttinger Höhe) heet 'SchwalbenSchwanz' (Nee! Ik heb het niet verzonnen
)
Hier nog even een filmpje met alle (bocht)namen. Gereden in een Toyota Celica VVTi.
Edit: Ik heb het eindelijk voor elkaar hoor.
Met een 1967 Shelby GT-500 had ik zowel die endurancerace als het trackgedeelte (Nordschleife [Karussell], point-to-point) vrij snel gedaan. AI op medium fyi.
Edit2: Ik ben ff benieuwd. Wat vinden jullie ervan dat de PC-versie volledig verstoken blijft van DLC? De Ferrari DLC schijnt XBOX-exclusive te zijn door problemen met lopende licenties. Waarom het Exotic DLC pack dan óók niet naar de PC komt (en wel naar XBOX360 én PS3), snap ik totaal niet. Wat mij betreft nemen ze de PC-achterban niet erg serieus.
Dus deze, voor de duidelijkheid.
@FastFred: die bocht voor het rechte stuk (Döttinger Höhe) heet 'SchwalbenSchwanz' (Nee! Ik heb het niet verzonnen
Hier nog even een filmpje met alle (bocht)namen. Gereden in een Toyota Celica VVTi.
Edit: Ik heb het eindelijk voor elkaar hoor.
Met een 1967 Shelby GT-500 had ik zowel die endurancerace als het trackgedeelte (Nordschleife [Karussell], point-to-point) vrij snel gedaan. AI op medium fyi.
Edit2: Ik ben ff benieuwd. Wat vinden jullie ervan dat de PC-versie volledig verstoken blijft van DLC? De Ferrari DLC schijnt XBOX-exclusive te zijn door problemen met lopende licenties. Waarom het Exotic DLC pack dan óók niet naar de PC komt (en wel naar XBOX360 én PS3), snap ik totaal niet. Wat mij betreft nemen ze de PC-achterban niet erg serieus.
[ Voor 86% gewijzigd door JAM op 11-05-2010 03:07 ]