Verwijderd

Austin schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:08:
het behoorlijk lastig om je tegenstander te laten spinnen vind ik.
Ja, die 'tip' (om dat te doen tijdens battles) vind ik ook niets. Negen van de tien keer sta IK achterstevoren en is die ander er binnen no time vandoor...

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
NoxiuZ schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:34:
Ik heb hem op de PC even geprobeerd. Hélemaal niks. Sturen is niks, je vliegt continu uit de bochten of spint als een idioot. Als ik stuur dan is het gelijk helemaal links of rechts. Niet rustig sturen, maar gewoon de voorwielen zowat haaks op het wegdek zetten. Na een paar races al gedeïnstalleerd. Volgens mij is dit spel echt voor de console.
Je moet er effe wat tijd in steken om je wiel goed in te stellen, dan is het zeker de moeite waard.
Kijk op www.virtualr.net voor de Shift topics met links naar goeie controller files.

PSN: jannvsdvinvs

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 16:18

Austin

Uit een boek

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:13:
[...]

Ja, die 'tip' (om dat te doen tijdens battles) vind ik ook niets. Negen van de tien keer sta IK achterstevoren en is die ander er binnen no time vandoor...
Precies dat heb ik ook telkens hoe hard ik ook rijd en de ene dat het lukt lig ik er zelf ook af.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19
[...]

gewoon vol bij een bocht hem van de baan drukken dus niet remmen werkt ook goed als jij maar sneller op de weg ben en meer dan 5 sec heb dan is het einde race :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Voor de mensen die graag snel driver levels verdienen, is het handig om niet aan de career mode te beginnen, maar eerst in time trials alle circuits te verkennen, en meteen de bochten te 'masteren', zo zit je binnen no-time op driver level 15, wat veel langzamer gaat in career mode door de korte ritjes (2ronden) op zeer korte banen.

| system specs |

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Iemand die zijn Logitech Momo wel goed werkend krijgt? Bij mij gaat alles in het menu steeds flippen, alsof hij vast zit naar boven, dus de up knop word steeds ingedrukt door mijn pedaal. Heb al geprobeerd combined axis aan te zetten, maar dit gaf geen soelaas.

iemand een idee??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Ik weet niet hoe het komt, maar ik krijg een GLOEIENDE hekel aan die car battles...! Waar ik races makkelijk win, wil het maar niet lukken met die battles, welke auto ik ook kies. Het lijkt wel alsof de AI compleet anders is of sterker. Ze halen me in in bochten waar ik in een race NOOIT ingehaald wordt. Hoogst irritant. Drift begin ik al HELEMAAL niet aan en aan series heb ik ook lichte schurft (dat je een aantal races MOET afmaken). Zo blijft er steeds minder over.

• Austin
  • Laatst online: 11-09 16:18

Austin

Uit een boek

Het lijkt inderdaad of de AI tijdens car battles heel anders is dan tijdens normale races ze nemen sommige zonder ook maar enig zins af te remmen, waar ze tijdens normale races hard afremmen.
En dat is best irritant...

Verwijderd

Austin schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:27:
Het lijkt inderdaad of de AI tijdens car battles heel anders is dan tijdens normale races ze nemen sommige zonder ook maar enig zins af te remmen, waar ze tijdens normale races hard afremmen.
En dat is best irritant...
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit vindt. ;) Ik wordt inderdaad in sommige haarspeldbochten gewoon hard ingehaald: ik zie de auto in m'n spiegel, ik stuur in, scheur zo strak mogelijk de bocht door en opeens ligt 'ie een paar meter voor me. Het is niet overal: op andere plekken is de AI wel zoals in races (traag in de bochten). Heel apart.

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Even gespeeld en ja, weet het niet echt, ziet er zeker mooi uit, en het racen opzich is wel leuk en spannend, met leuke auto's, schade en racetracks, maar ik vindt de besturing maar niks.

Speel met een toestenbord en het rijd gewoon niet lekker, in GRID kan ik de auto perfect op hoge snelheid een bocht in en uit laten duiken, of heerlijk ermee power driften in bochten, maar in SHIFT lukt mij dat gewoon niet. Lijkt soms alsof er vertraging in de besturing inzit ofzo, heel vaag in elk geval. Want soms vlieg ik dan ineens vol naar rechts/links, alsof ik van 0% grip naar 100% grip ga, terwijl op andere momenten de auto heeeel traag van richting verandert. Jammer, want het spel heeft zeker potentie. Soms heb ik ook een achterkant die maar blijft slingeren en waarbij ik de auto gewoon niet meer recht kan krijgen zonder sterk af te remmen of iets te raken.

Weet iemand hier een oplossing voor, mocht die bestaan

[ Voor 17% gewijzigd door Darkasantion op 23-09-2009 22:20 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-05 15:42
Darkasantion schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:17:
Even gespeeld en ja, weet het niet echt, ziet er zeker mooi uit, en het racen opzich is wel leuk en spannend, met leuke auto's, schade en racetracks, maar ik vindt de besturing maar niks.

Speel met een toestenbord en het rijd gewoon niet lekker, in GRID kan ik de auto perfect op hoge snelheid een bocht in en uit laten duiken, of heerlijk ermee power driften in bochten, maar in SHIFT lukt mij dat gewoon niet. Lijkt soms alsof er vertraging in de besturing inzit ofzo, heel vaag in elk geval. Want soms vlieg ik dan ineens vol naar rechts/links, alsof ik van 0% grip naar 100% grip ga, terwijl op andere momenten de auto heeeel traag van richting verandert. Jammer, want het spel heeft zeker potentie. Soms heb ik ook een achterkant die maar blijft slingeren en waarbij ik de auto gewoon niet meer recht kan krijgen zonder sterk af te remmen of iets te raken.

Weet iemand hier een oplossing voor, mocht die bestaan
Instelling van je wiel/toetsenboard aanpassen. Beetje rommelen met de gevoeligheid kan een hoop schelen.

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Damian schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:58:
Iemand die zijn Logitech Momo wel goed werkend krijgt? Bij mij gaat alles in het menu steeds flippen, alsof hij vast zit naar boven, dus de up knop word steeds ingedrukt door mijn pedaal. Heb al geprobeerd combined axis aan te zetten, maar dit gaf geen soelaas.

iemand een idee??
Even de 5.07 drivers van de logitech site downloaden, die doen het prima met mn Momo. Moet je ze onder de G27 software downloaden, werkt echter ook prima met andere stuurtjes voor zover ik begreep...

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

wasted247 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 00:13:
[...]

Even de 5.07 drivers van de logitech site downloaden, die doen het prima met mn Momo. Moet je ze onder de G27 software downloaden, werkt echter ook prima met andere stuurtjes voor zover ik begreep...
Dat heeft inderdaad geholpen.

Geniaal spel trouwens ;)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 17:50
Een tip voor mensen die moeite hebben met driften, ik heb mijn bandenspanning achter verhoogd, niet super hoog zetten, gewoon tussen normaal en het hoogst in. Verder heb ik de bandenspanning voor iets verlaagd. Dit zorgt dat de auto makkelijker overstuurd. De voorwielen krijgen meer grip, en de achter wielen verliezen wat aan grip. Nu zit ik soms na de 1ste run al op dubbel van de punten van de AI. Ik speel echter wel met een G25..
Hoop dat mensen hier wat aan hebben!

• Astort
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-07 15:03
[...]

De truuk is ook, om eerst te draften, snelheid opbouwen, dan zn achterkant links of rechts rammen, en daarna gelijk vol in de ankers, omdat je anders zelf de baan word afgerost doordat hij rondspint.

En aangezien je vol in de ankers moet om zelf niet de baan af te vliegen, is het een redelijk nutteloze move, je word er alleen maar langzamer van. Dan doe ik wel liever een clean pass.

[ Voor 16% gewijzigd door Astort op 24-09-2009 00:36 ]

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

heb game op Xbox en nu heb code voor porsche gayman S gekijken van EA maar waar moet ik die code invoeren ? staat ingame bij options dan redeem code maar ik zie geen redeem code tussen staan

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren ook nog even een WTF momemt gehad. Nordslchleife met de Veyron 16.4, besturing was niet al te best, was soms alsof ik met 250+ in een badkuip op wielen zat en dan maar proberen netjes te rijden..... Kom ik dan eindelijk op het lange rechte stuk, denk ik van yes! Eindelijk even lekker voluit, gaat de auto niet sneller dan 310 Km/H!! WTF? Vindt dat gewoon belachelijk als het geen bug is..... Auto was in de 7e versnelling, maximale toeren en 310 KM/H.....

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Ik denk dat het te maken kan hebben met balancing. Het is namelijk niet echt eerlijk als er 1 auto in het spel zit die over de 400 heen kan terwijl andere auto's uit die klasse dat niet kunnen.
The car's everyday top speed is listed at 350 kilometres per hour (217.5 mph). When the car reaches 220 km/h (136.7 mph), hydraulics lower the car until it has a ground clearance of about 8.9 centimetres (3.5 in). At the same time, the wing and spoiler deploy. This is the "handling mode", in which the wing helps provide 3,425 newtons (770 lbf) of downforce, holding the car to the road.[16] The driver must, using a special key (the "Top Speed Key"), toggle the lock to the left of his seat in order to attain the maximum (average) speed of 408 km/h (253.5 mph). The key functions only when the vehicle is at a stop, when a checklist then establishes whether the car—and its driver—are ready to enable 'top speed' mode. If all systems are go, the rear spoiler retracts, the front air diffusers shut and the ground clearance, normally 12.5 centimetres (4.9 in), drops to 6.5 centimetres (2.6 in).
Van wikipedia.

[ Voor 71% gewijzigd door Appel op 24-09-2009 08:00 . Reden: Info toegevoegd ]

• glennvho
  • Laatst online: 20:53
Darkasantion schreef op donderdag 24 september 2009 @ 07:52:
Gisteren ook nog even een WTF momemt gehad. Nordslchleife met de Veyron 16.4, besturing was niet al te best, was soms alsof ik met 250+ in een badkuip op wielen zat en dan maar proberen netjes te rijden..... Kom ik dan eindelijk op het lange rechte stuk, denk ik van yes! Eindelijk even lekker voluit, gaat de auto niet sneller dan 310 Km/H!! WTF? Vindt dat gewoon belachelijk als het geen bug is..... Auto was in de 7e versnelling, maximale toeren en 310 KM/H.....
Hmm, de eerste keer dat ik dat parcour met de veyron reed dan dacht ik ook toen ik aan het recht stuk kwam, eens kijken wat dit ding kan maar bij mij kwam hij niet verder dan 350km/h.

Ik hoop dat we in forza wel de topsnelheid kunnen halen >:)

• RKD
  • Laatst online: 22:55

RKD

glennvho schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:24:
[...]

Hmm, de eerste keer dat ik dat parcour met de veyron reed dan dacht ik ook toen ik aan het recht stuk kwam, eens kijken wat dit ding kan maar bij mij kwam hij niet verder dan 350km/h.

Ik hoop dat we in forza wel de topsnelheid kunnen halen >:)
Spelen jullie hem toevallig ook op de ps3? Je hebt daar een invitational event met de Veyron en de Nurburgring echter krijg ik die niet voor elkaar omdat deze wagen zo beroerd rijd...

iRacing Profiel

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

D4NG3R NL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:58:
Yeah, NFS gaat weet terug naar zijn roots ;) gewoon racen.

Wel gaaf dat tuning een grote rol gaat spelen!
Is deze het spelen waard? Heb de voorgangers laten liggen sinds Underground...

Hoewel Most Wanted ook nog wel ging.

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 29-09-2009 08:10 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

TommyGun schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:49:
[...]

Is deze het spelen waard? Heb de voorgangers laten liggen sinds Underground...
Ik zou zeggen: lees het topic even door. 8)
Voorlopige conclusie: de een vindt het top, de ander bagger. What else is new... :P

Persoonlijk vind ik het spel okay. Ik snap echt totaal niet waarom anderen zoveel moeite hebben met de besturing. Ik gebruik de standaard preset voor m'n Driving Force Pro en herken NIETS wat betreft zwabberende badkuipen en zo. En ik ben echt geen simmer of zo, meer een lichtelijk serieuze arcaderacer. ;) Maar ik heb na een paar dagen spelen wel zoiets van 'Tsja, het is verder niet veel nieuws... Je scheurt in een auto over een circuit... en dat is het wel.' De careermode is een beetje flut, omdat het gewoon een hele hoop verschillende races zijn die je in willekeurige volgorde kan doorlopen, en je hoeft, zo lijkt het, nog geeneens een kwart van alles te doen om al door te gaan. Ik vind er weinig 'career' aan. Het voelt gewoon als ouderwets levelen en het is een beetje richtingsloos. Maar goed, de auto's scheuren lekker en maken een lekkere hoop herrie, dus voor zo nu en dan een race is het een leuk spel.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat is er loos met het schademodel op de PS3? Dat werkt gewoon niet terwijl het wel in te stellen is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:03:
[...]

Ik zou zeggen: lees het topic even door. 8)
Voorlopige conclusie: de een vindt het top, de ander bagger. What else is new... :P

Persoonlijk vind ik het spel okay. Ik snap echt totaal niet waarom anderen zoveel moeite hebben met de besturing. Ik gebruik de standaard preset voor m'n Driving Force Pro en herken NIETS wat betreft zwabberende badkuipen en zo. En ik ben echt geen simmer of zo, meer een lichtelijk serieuze arcaderacer. ;) Maar ik heb na een paar dagen spelen wel zoiets van 'Tsja, het is verder niet veel nieuws... Je scheurt in een auto over een circuit... en dat is het wel.' De careermode is een beetje flut, omdat het gewoon een hele hoop verschillende races zijn die je in willekeurige volgorde kan doorlopen, en je hoeft, zo lijkt het, nog geeneens een kwart van alles te doen om al door te gaan. Ik vind er weinig 'career' aan. Het voelt gewoon als ouderwets levelen en het is een beetje richtingsloos. Maar goed, de auto's scheuren lekker en maken een lekkere hoop herrie, dus voor zo nu en dan een race is het een leuk spel.
Bedankt voor je mening. Ik vind het spel niet overtuigend genoeg overkomen om het te gaan proberen, helaas.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• glennvho
RKD schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:39:
[...]

Spelen jullie hem toevallig ook op de ps3? Je hebt daar een invitational event met de Veyron en de Nurburgring echter krijg ik die niet voor elkaar omdat deze wagen zo beroerd rijd...
Nee, ik speel hem op pc. En het is die invitional die ik bedoel, ik was blij dat ik eindelijk eens met een veyron mocht rijden maar heb toch liever de Zonda R. Voelt veel rapper aan en het geluid is nog eens veel mooier.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

@LzpAppel:
LzpAppel schreef op donderdag 24 september 2009 @ 07:57:
Ik denk dat het te maken kan hebben met balancing. Het is namelijk niet echt eerlijk als er 1 auto in het spel zit die over de 400 heen kan terwijl andere auto's uit die klasse dat niet kunnen.

[...]

Van wikipedia.
Ik wist dat de auto niet harder kon dan 350 zonder dat je met de power key gaat spelen, maar 310 Km/H vond ik toch iets te weining :(

Ik vind het spel wel leuk, maar vind de besturing nog niet echt lekker, het gaat al wat beter, maar ik kan nog steeds niet qua gevoel echt lekker rijden, maargoed misschien komt dat nog

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 07:49
Heeft iemand hier al eens last van gehad en er misschien een oplossing voor?
Na het filmpje dat de gordels om moeten en je moet racen op een racebaan krijg ik deze foutmelding:

In shift.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Videokaart heb ik al geupdate, dus daar ligt het niet aan.

Verwijderd

Blueflame_Core schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:54:
Na het filmpje dat de gordels om moeten en je moet racen op een racebaan krijg ik deze foutmelding:

In shift.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Misschien even opnieuw installeren, ook al in je logboek gekeken van je pc? Misschien dat je daar een reden kan vinden waarom hij hem eruitgooit.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

Gunner schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:04:
Wat is er loos met het schademodel op de PS3? Dat werkt gewoon niet terwijl het wel in te stellen is.
Volgens gebruikers op het EA forum is dit opgelost in de patch :)

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik heb de ps3 versie van shift. Ik moet hem installen maar hij blijft op 98 procent hangen. Heb toen game beeindigd, toen weer game gestart en hij zou verder gaan met installeren, mooi niet dus. Vervolgens heb ik de game data verwijderd en nogmaals geprobeert om te installeren. Hij blijft echter weer hangen op 98 procent :(.

Edit: nvm is gelukt, hij deed alleen echt 10-15 minuten over de laatste 2 procent :@

Net eerste race gewonnen, bruut spel. Alleen jammer dat je zo snel drift.

[ Voor 18% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 24-09-2009 20:01 ]

Ps4/switch gamer

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb mijn instellingen van mijn thrustmaster FFDW op de pc nu zo ingesteld en het stuurt nu lekker:
Steering Dead Zone-10%
Accel Dead Zone-10%
Brake Dead Zone-10%
Steering sensitivity-30%
Acell Sensitivity -5%
Brake sensitivity-5%
Speed steering Sensitivity 100%

Wel lijken de force feedback effecten minder geworden, maar misschien dat dit wel door de patch is gekomen.

Wat een onzin trouwens, die muis support, alsof het niet dodelijk eenvoudig met het toetsenbord ging.

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 07:49
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:00:
[...]

Misschien even opnieuw installeren, ook al in je logboek gekeken van je pc? Misschien dat je daar een reden kan vinden waarom hij hem eruitgooit.
Al tig keer opnieuw geïnstalleerd maar helpt niet. Waar vind ik het logboek van m'n pc en waar moet ik precies naar op zoek?

Verwijderd

Iemand ervaring met crashende Nvidia drivers tijdens de game?

Verwijderd

Is er iemand hier die het spel met een gamepad speelt? Met analoge sticks? Goede ervaringen?
Zoiets als de Logitech Dual Action of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een stuurtje, driften jullie met stuurtje of gebruiken jullie het keyboard? Lukt me namelijk niet echt met stuur. Iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Laatst online: 21-08 16:07
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 23:32:
Is er iemand hier die het spel met een gamepad speelt? Met analoge sticks? Goede ervaringen?
Zoiets als de Logitech Dual Action of zo.
Ik speel 'm met een Xbox controller die aan de PC hangt, en ja ik kan zeggen dat ik er een goede ervaring mee heb. Ik speel met de settings die een stukje terug in dit topic zijn gepost voor de instellingen van de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
glennvho schreef op donderdag 24 september 2009 @ 08:24:
[...]

ehm het rechte stuk op de nordschleife gaat op een gegeven moment heuvel op he ;)

het snelste stuk is meestal schwedenkreuz, het tweede "rechte stuk" na start finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik had wel wat meer verwacht na het uitspelen. Een bonuscar ofzo, maar helemaal niets. In de world tour hadden ze de nordschleife er wel uit mogen halen. Onzinbaan als je het mij vraagt.

Circuits leer je door meerdere rondjes te rijden, nu weet je telkens niet wat je moet verwachten. De baan is ook veel te smal en voor een quasi racesim is het natuurlijk wel erg onrealistisch om te denken dat je met zonda's en veyrons over zo'n baan gaat rijden. Levensgevaarlijk. Of mis ik een stuk real life racespectakel en moet ik onder een steen vandaan komen?

[ Voor 49% gewijzigd door Hann1BaL op 25-09-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 18:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Ik heb in de World Tour alleen gereden met een vol opgevoerde Subaru WRX STI (zonder works) en dat ging echt heel goed en reed lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:15:
[...]

ehm het rechte stuk op de nordschleife gaat op een gegeven moment heuvel op he ;)

het snelste stuk is meestal schwedenkreuz, het tweede "rechte stuk" na start finish.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kbSVyTPpXBh5E2ThwmSmfDBE/thumb.jpg

Het is maar een hoogteverschil van +- 50m over een afstand van ongeveer een km ofzo.
Je zou toch echt verwachten dat een auto met 1000pk toch wat sneller kan op dit stuk, zelfs in forza motorsport kan ik op dat stuk sneller met een eender welke U klasse auto (bv enzo die volledig opgedreven is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Veyron gaat sowieso niet harder dan 375 zonder de speciale sleutel, een rechte weg, en een voet dat niet van het gaspedaal is geweest vanuit stilstand. Hij zakt nog wat millimeters naar het asfalt en trekt de spoiler ver in, dat wil je echt niet op een bergbaan zoals de Ring.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:16
Hallo allemaal,

Ik ben een beginneling met NFS Shift, Ik kan alleen steeds het kopje van Nitro maar niet vinden bij het upgrade scherm, er staat elke keer dat de nitro upgrade en nog 2 andere beschikbaar zijn alleen heb ik alles al geupgrade wat te upgraden valt in dat scherm. Is er ergens anders nog een upgrade scherm waar dit kan ?

msmeenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Nou, de eerste mod van de game is een feit. Heeft zelfde mogelijkheden als ISI engine. En nu heeft iemand de grip level lager gezet naar 1.0 en AI agressie 55% verminderd voor cleanere races.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grip lager????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
glennvho schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:13:
Het is maar een hoogteverschil van +- 50m over een afstand van ongeveer een km ofzo.
Je zou toch echt verwachten dat een auto met 1000pk toch wat sneller kan op dit stuk, zelfs in forza motorsport kan ik op dat stuk sneller met een eender welke U klasse auto (bv enzo die volledig opgedreven is)
Dat is toch een steiging van 5%, best een aardige helling hoor. Als je ziet dat de langzamere autos (zeg tot 300pk) daar niet tot nauwelijks meer versnellen dan kan je voorstellen dat een veyron ook moeite heeft om boven de 350 te komen.

Ben je wel is op de ring geweest? Het is echt een flink heuvelig circuit hoor, over de hele baan gezien heb je hoogteverschillen van 200m tussen het laagste en het hoogste punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
RonaldMcDonald schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:35:
[...]

Dat is toch een steiging van 5%, best een aardige helling hoor. Als je ziet dat de langzamere autos (zeg tot 300pk) daar niet tot nauwelijks meer versnellen dan kan je voorstellen dat een veyron ook moeite heeft om boven de 350 te komen.

Ben je wel is op de ring geweest? Het is echt een flink heuvelig circuit hoor, over de hele baan gezien heb je hoogteverschillen van 200m tussen het laagste en het hoogste punt.
Tja je hebt wel gelijk maar het eerst deel van het rechte stuk is een stuk daling en dan een stuk dat gewoon vlak is. En dat stuk is ook zelfs nog iets langer dan stijgend geldeelte.
Toch rij ik liever met forza 2 op de nordschleife want in shift heb ik soms echt moeite om op het toch al te smalle circuit te blijven :P

Ik ben nog nooit echt op de ring geweest, is mij net iets te ver om eens een rondje te rijden ;)
Moest ik nu een ferrari hebben ofzo dan zou ik er wel eens op vakantie durven gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Nou dat zou ik juist niet doen, je kan beter een BMW 318 van 1000 euro de vangrail in douwen dan je nieuwe Ferrari. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Van de AI. Op zich mooi dat er gemod kan worden! _/-\o_

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:08:
Nou, de eerste mod van de game is een feit. Heeft zelfde mogelijkheden als ISI engine. En nu heeft iemand de grip level lager gezet naar 1.0 en AI agressie 55% verminderd voor cleanere races.
Altijd handig: een link naar die mod. ;) Het zijn trouwens (gelukkig) twee losse mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:22:
[...]

Altijd handig: een link naar die mod. ;) Het zijn trouwens (gelukkig) twee losse mods.
daar heb je weinig aan , je moet je eerst registreren om te kunnen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Heb ze daarom maar eens online gezet: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 21:10
Blueflame_Core schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:54:

Ik heb precies hetzelfde probleem :(. Ik heb alles al geprobeert, compatibiliti modus, driver downgrade, echt alles. Ik heb zelfs de demo geinstalleerd om te testen of die het deed en die deed het zelfs niet :/.
Specs:
AMD 9950 cpu
Asus ENGTX 275 gpu
Ocz reaper 2x2gb geheugen
Asus M3A78 mobo

Zou iemand misschien weten hoe je dit kunt oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:27:
[...]

daar heb je weinig aan , je moet je eerst registreren om te kunnen downloaden
Registreren is gratis... 'k Heb het net gedaan en binnen een minuut had ik het bestand binnen. ;) Alleen wil de zip niet unzippen... :X ;)

EDIT:
O, glennvho heeft ze al online gezet: dat bestand krijg ik wel geopend. Thanks!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:34:
Heb ze daarom maar eens online gezet: KLIK
bedankt ! :)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:35:
[...]

Registreren is gratis... 'k Heb het net gedaan en binnen een minuut had ik het bestand binnen. ;) Alleen wil de zip niet unzippen... :X ;)

EDIT:
O, glennvho heeft ze al online gezet: dat bestand krijg ik wel geopend. Thanks!
ja, maar als ik elkens keer overal moet gaan registreren :X

maar wel goed dat er gemod wordt!!

edit: de game start hier niet meer met de mod?

beveiliging ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 13-09 15:53

ikt

Aaaaah, jammer. Screens die je in SHIFT maakt op de Xbox en uploaded naar needforspeed.com zijn in slechts 1280*720 (dat is beter dan mijn normale tv) en hebben ook slechtere belichting dan op de tv. Ook is er geen enkel spoortje van Anti-aliasing aanwezig. (Terwijl die er wel is in het spel, tenminste, NFS Underground op de GameCube zag er wat blokkeriger uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Leuk spel wel. Ik heb de pc-demo een paar keer gespeeld (met FF-stuur) en ik vind het echte racegevoel behoorlijk goed aanwezig. Wat mij betreft is de handling en het racegevoel ietsje beter dan in Grid (vooral het geluid is ranziger en dikker, wat het realisme voor mij versterkt).

Ik merk dat de meeste mensen met kritiek vooral arcade racers gewend zijn (zoals de oude NfS games) óf niet met stuurtje spelen. Ik vind de overdreven moeilijke handling die T.net in zijn review beschrijft dan ook erg meevallen. Nu speel ik ook al jaren met veel moeilijkere games als GP2, GP3, F1 2000, rFactor, etc.

Ik krijg alleen in de demo die Zonda niet unlocked :? Je zou tien sterren moeten halen, maar ik heb vier races achter elkaar gewonnen op Spa, dat zijn negen punten en dan ook de lap time en top speed gehaald, dat zijn volgens mij 14 stars samen. Misschien omdat ik het in twee verschillende auto's gedaan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mezelf maar eens een gamepad aangeschaft met 2 analoge sticks. Het is echt heel erg wennen maar ik blijf al wel meteen beter op de baan. Mss valt er aan het spel nog wat te redden :P

• Astort
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-07 15:03
:o Heb zojuist in mn Zonda R op de Nordschleife de Own 75% racing line ster gehaald. Dat was wel de laatste ster die ik verwacht had te halen, aangezien ik als een bezetene over die tracks vlieg en alles op mn pad ram.

[ Voor 7% gewijzigd door Astort op 26-09-2009 00:52 ]

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Denk dat ik weet waarom het zo bagger stuurt met keyboard, als er veel auto's bij elkaar rijden, heb ik soms FPS drops van ~60 naar 40 en lager, en dan kan ik ineens niet lekker meer sturen.... Soms ook als ik alleen ben, hoewel de drop dan minder is. Ik heb de besturing in het algemeen nu al wat beter onder de knie, maar door die drops wordt het onmogelijk gemaakt "perfect" te rijden.

Vermoed dat PhysX hier iets mee te maken heeft, en hoop echt dat nieuwe HD5870 zo sterk is dat hij deze "drops" kan opvangen, want het zit hem in de VGA( HD4870 nu).

@TheLemon: De besturing is opzich wel goed, er kruipt soms gewoon "vaagheid" in die ik niet gewend ben, of normaal vindt. In GRID kan ik perfect in en uitsturen, en in Rfactor kon ik na een dag of 2 wennen ook wel overweg met de meeste auto's(wel met TC aan ;) ). In SHIFT lukt dit gewoon (nog) niet. Kan aan mij liggen, maar denk toch dat hij hem in het spel zit :( .

[ Voor 12% gewijzigd door Darkasantion op 26-09-2009 02:11 ]

Verwijderd

TheLemon schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:29:
Ik krijg alleen in de demo die Zonda niet unlocked :? Je zou tien sterren moeten halen, maar ik heb vier races achter elkaar gewonnen op Spa, dat zijn negen punten en dan ook de lap time en top speed gehaald, dat zijn volgens mij 14 stars samen. Misschien omdat ik het in twee verschillende auto's gedaan heb?
Ik weet niet meer precies wat je allemaal kan halen in de demo, maar elke ster kan je maar 1 keer halen. Dus of je nu 4 races of 20 achter elkaar wint, dat maakt niet uit. Je moet in de demo denk ik zorgen dat je alle sterren 1 keer haalt of zo, en dan heb je de Zonda. De demo onthoudt dat trouwens niet, dus als je later de game weer herstart, moet je die Zonda weer opnieuw halen!

• glennvho
Heeft iemand eigenlijk al de mod werkend gekregen???
Als ik de originele vervang door de modded files (en hernoem naar dezelfde naam) dan werkt het spel niet meer bij mij!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik moet zeggen dat de update voor de PS3-versie een verbetering is!

Schade zie je nu wel, ipv alleen wat krasjes.
Ook heb ik het idee dat de game wat vloeiender draait.

Eerst nog weleens wat haperingetjes her en der, maar nu draait alles lekker soepel.

Maar de kritiek op de PS3-versie mbt schade hebben ze gehoor aan gegeven.

En zo is 't goed he! ;)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

wat zijn jullie instellingen voor controller om te sturen voor de X360?

Ik kan hem niet eens stabiel houden op rechte stukken 8)7 Ik heb tot nu bijna alle race game gespeeld op de X360 en nooit problemen gehad om met een controller te spelen, maar dit is echt kut.. Laat staan de bochten, zelf de rechte stukken lukken mij niet.

Ben nu al 2 uur aan het racen op spa om de auto onder controle te krijgen, maar hij gelijd alle kanten uit en dan heb ik het niet over de bochten..

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op de PS3 heb ik daar met standaard instellingen eigenlijk geen last van.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gunner schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:40:
Op de PS3 heb ik daar met standaard instellingen eigenlijk geen last van.
PS3?? Heb geen zin om hem daar ook voor te kopen :P

Maar mij lukt het dus gewoon niet de auto in in controlle te houden wat ik ook doe 8)7 echt bizar hij gelijdt gewoon alle kanten uit

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:43
Heb NFS Shift ook gespeeld en last van een behoorlijk onbestuurbare auto gehad, samen met wat stotterend beeld. Car settings op high traction control, high anti lock brakes en stability control aan.
Zat gister op de nvidia site naar demo drivers te loeren en daar stond een nieuwe beta op, de 191.03 met oa. een fix voor SLI in Shift.
Na de install loopt Shift gewoon goed en de besturing werkt ook een stuk directer.
Zelfs met Car settings op low traction control, low anti lock brakes en stability control uit.
Speelde voordien met de 190.62whql drivers op 2*8800gtx en Xdoos controller met settings op medium.
Nu met alles op high en loopt als een speer, zo nog even m'n g25 testen.

PS: Nog een opmerking uit post op 't evga forum:

Opmerking:
NFS Shift microstutter

Antwoord:
Rename or copy "shift.exe" to "gtr2.exe". Fixes the stutter.

Reactie:
LOL alfredog. I renamed it to gtr2.exe and whadda ya know, it fixed the stutters! Thanks man! lol

http://www.evga.com/forums/tm.asp?m=100915910

[ Voor 34% gewijzigd door dr_dreey op 26-09-2009 12:53 ]

Verwijderd

ja, dat driften slaat indd nergens op , daar mag wel wat gepatch worden

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Waarom is het laden eigenlijk zo traag? Zie m'n HDD led niet eens knipperen.

Alt-Tab terug naar de game werkt ook niet altijd. :(

[ Voor 26% gewijzigd door Olaf van der Spek op 26-09-2009 19:04 ]

• ikt
  • Laatst online: 13-09 15:53

ikt

Damnit, je kunt niet eens 4WD driften!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
wat best logisch is. 4wd drift je niet zomaar even.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

na een halve dag racen/testen heb ik eindelijk de juiste settings gevonden om goed met een controller te kunnen spelen op de X360. Wat een wereld van verschil _/-\o_ Het lijkt of ik opeens een heel ander spel aan het spelen ben :P

Steering Dead Zone 15%
Accel Dead Zone 10%
Brake Dead Zone 10%
Steering sensitivity 5%
Acell Sensitivity 5%
Brake sensitivity 5%

• SymenGT
  • Laatst online: 03:03
Heeft iemand ook last van een Bsod na het eindigen van een race? Telkens als ik klaar ben met een race dan krijg ik een Bsod om mijn oren en is mijn save game corrupt!? Iemand een idee. Laatste drivers van Nvidea erop gegooid maar geen succes tot nu toe.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

(jarig!)
SymenGT schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:07:
Heeft iemand ook last van een Bsod na het eindigen van een race? Telkens als ik klaar ben met een race dan krijg ik een Bsod om mijn oren en is mijn save game corrupt!? Iemand een idee. Laatste drivers van Nvidea erop gegooid maar geen succes tot nu toe.
Je zou natuurlijk zelf de foutcode die op de BSOD staat in Google kunnen invullen en kijken wat de oorzaak van die fout.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Verwijderd

Ik heb de PS3 versie, spel bevalt goed. Alleen het geluid lijkt een probleem te zijn.
Het normale auto geluid is heel zacht, totdat ergens bijlangs rijdt. Dan hoor je het geluid van je auto harder (echt zoals bij het rijden door een tunnel) Daarna wordt het weer heel zacht.

Is dit bij iedereen zo? :)

Alle laatste updates binnengehaald voor zowel de console als de game.

• toetboink
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:20
Vind het maar een klote spel.. NFS is in mijn ogen politie achtervolgingen evt. in combinatie met free-roam (NFS underground).

Heb een paar races gedaan, en al weer verwijderd.

Helaas weer een drama NFS...

Verwijderd

toetboink schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:44:
Vind het maar een klote spel.. NFS is in mijn ogen politie achtervolgingen evt. in combinatie met free-roam (NFS underground).

Dit is toch iets wat je had kunnen weten voordat je het spel kocht?
Ik lees meestal toch wel een paar reviews, bekijk wat filmpjes op Youtube en lees wat andere ervarigen van gamers zijn.
Pas daarna ga ik meestal tot het aankopen van een game over. :)

• GAIAjohan
toetboink schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:44:

Tsja, dan ben jij meer van de nieuwe NFS's. Ik ben juist blij dat NFS weer een beetje naar z'n roots is gegaan zoals het was in NFS1,2,3, Road Challenge en Porsche 2000.

• ferix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 06:43
net ge installeerd, beetje laat maarja
paar races gedaan en GEWELDIG.
eindelijk weer een goede NSF, zonder die politie achter me aan.
vind hem wel lijken op forza motorsport 2, alleen dan is deze er ook voor de pc.
grafisch ziet het er ook weer mooi uit :D
alleen jammer dat xfire in game nog niet helemaal werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Voor diegenen met een ATI kaart:
My Rig:

AMD 6000+
4gb DDR2 800mhz DC
HD 4850 512mb
Vista 64

ATi Driver: Beta 9.10: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=305363

Game runs much better if you rename Shift.exe to Grid.exe, as it allows Catalyst to apply more appropriate operating conditions for the game.

Furthermore, I always stick with the gfx settings the game gives me by default otherwise it ctd's on race start, luckily, the std gfx settings are higher than I thought I'd get away with, so happy when renaming to Grid.

FPS for Shift.exe - 19-60fps

FPS for Shift renamed to Grid.exe - 35-60fps

So when the new catalyst comes out and indeed an engine optimization patch for Shift, we should all be quite happy!

In the meantime, my simple work around is fine, see shots below!
Stond op EA forum, en is confirmed op nogrip. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 23:03:
Tsja, dan ben jij meer van de nieuwe NFS's. Ik ben juist blij dat NFS weer een beetje naar z'n roots is gegaan zoals het was in NFS1,2,3, Road Challenge en Porsche 2000.
In 3, 4 en 5 had je toch ook al ruzie met de politie?
Mwa, terug naar de roots? NFS heeft nooit circuits gehad zoals in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 27 september 2009 @ 00:10:
Is dit met CF of ook zonder? Ben toch wel benieuwd wat voor game specifieke optimalisaties dit dan zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Vaag, dan zal dat "grapje" dat je hem moet renamen naar gtr2.exe ook wel werken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Die scheen juist niet te werken,

@Olaf
In 3 en 4 had je wel ruzie. In 5 zat het standaard niet geloof ik muv de mode waarin je in porsche test team zat.

Maar ik bedoel meer. In feite waren de wegen in de eerste series ook afgesloten net als nu. In de eerste series had je ook cockpits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel erg mooi spel, en is zeker niet verkeerd idee, dat circuit en camera view vanuit de auto, maar vind toch het vrije rijden en races opzoeken leuker.. Daarom speel ik nogsteeds Undercover, meer dan Shift. Het trekt me toch meer aan. :P
Overigens, die besturing vind ik wel meevallen. Het is even wennen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt is het wel makkelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 11:50
in begin is wel leuke games, maar zodra je bij de exotische autos komt word het echt niks. autos die alle kanten op vliegen. en word de ai net een botsauto. allemaal erg iritant. Verder sla ik het drifte zoveel mogelijk over want dat slaat helemaal nergens op. besturing is echt om te huilen dan.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ik snap overigens niet wat men (bijv. review op T.net) zo bijzonder vindt aan de in-car camerapositie. Dit spel heeft alle cameraposities die race-games al minimaal tien jaar hebben en voegt daar imo niets aan toe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carabo.x
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-06-2024
eh, heb je het spel gespeeld? Is toch moeilijk te missen me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLemon schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:12:
Ik snap overigens niet wat men (bijv. review op T.net) zo bijzonder vindt aan de in-car camerapositie. Dit spel heeft alle cameraposities die race-games al minimaal tien jaar hebben en voegt daar imo niets aan toe :?
Ja, idd... Ik rij trouwens met de bumperview: dan heb je een nog groter gevoel van snelheid. Bovendien rij ik met een stuur en het blijft vreemd om tegen twee sturen aan te kijken. De monitor is gewoon m'n vooruit en m'n tafel met stuur is de cockpit. Op een of andere manier vind ik cockpitviews altijd wat vreemd en dubbelop. Met de bumperview zie je ook meer van de mooie omgeving. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:48:
Ik heb de PS3 versie, spel bevalt goed. Alleen het geluid lijkt een probleem te zijn.
Het normale auto geluid is heel zacht, totdat ergens bijlangs rijdt. Dan hoor je het geluid van je auto harder (echt zoals bij het rijden door een tunnel) Daarna wordt het weer heel zacht.

Is dit bij iedereen zo? :)

Alle laatste updates binnengehaald voor zowel de console als de game.
Probleem opgelost, ik heb mijn receiver op een ander kanaal gezet. Ik ben van Theater naar Hall2 gegaan. Toen deed het geluid het gewoon weer.
TheLemon schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:12:
Nou ik speel het liefst ook gewoon met cockpitview en vind dat echt geweldig.
Tegenwoordig werken alle meters, grafisch is het schitterend uitgevoerd. Dat is voor mij gewoon genieten.

Bijvoorbeeld heel jammer dat het met Dirt2 op sommige tracks gewoon niet mogelijk is om met cockpitview te rijden door alle hectiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:37:
Nou ik speel het liefst ook gewoon met cockpitview en vind dat echt geweldig.
Tegenwoordig werken alle meters, grafisch is het schitterend uitgevoerd. Dat is voor mij gewoon genieten.
Ja, okay, maar er wordt door de ontwikkelaars gedaan alsof een cockpitview iets sensationeels vernieuwends is... Alsof ze de eerste zijn daarmee. En ik weet niet hoeveel reviewers nemen dat gek genoeg domweg over. Zo van 'Wow, we hebben nu een cockpitview...!' Het mag dan 'vernieuwend' zijn ten opzichte van de laatste NFS games, maar verder is het natuurlijk de normaalste zaak van de wereld voor een race game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
En de cockpit view zat al in de eerste NFS. En het zat natuurlijk al in de eerste Test Drive van 1987 :P

Maar ik heb shift.exe even renamed naar grid.exe en er is echt een performance increase..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 27 september 2009 @ 01:35:
In 3 en 4 had je wel ruzie. In 5 zat het standaard niet geloof ik muv de mode waarin je in porsche test team zat.

Maar ik bedoel meer. In feite waren de wegen in de eerste series ook afgesloten net als nu. In de eerste series had je ook cockpits.
Dat is waar, in 5 kwam de politie zelden voor en kon je volgens mij niet 'gearresteerd' worden.

In Shift heb je circuits, dat is toch heel iets anders dan een afgesloten weg. Nee, de locaties van 3 en 4 vond ik echt top.

Cockpit view is leuk, maar echt handig is anders, toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 27-09-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39

[...]

Ik zit nu serieus even te knipperen of dit een grapje is of niet. Wtf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Olaf van der Spek schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:42:
[...]

Dat is waar, in 5 kwam de politie zelden voor en kon je volgens mij niet 'gearresteerd' worden.

In Shift heb je circuits, dat is toch heel iets anders dan een afgesloten weg. Nee, de locaties van 3 en 4 vond ik echt top.

Cockpit view is leuk, maar echt handig is anders, toch?
Ik gebruik altijd cockpitview. :)
@ t1mmy kijk even twee posts boven je ;).
Ik heb het geprobeerd en het werkt 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 27-09-2009 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
werkt dat alleen op ATI of ook op Nvidia (ivm catalyst settings oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldMcDonald schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:14:
werkt dat alleen op ATI of ook op Nvidia (ivm catalyst settings oid?)
Ik zou zeggen: probeer het eens. ;) Hernoemen van een exe zal niets beschadigen. Of het effect heeft, moet je dan even checken/meten!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Ja ik rij ook het liefst met de motorkap-view. Cockpitview is best leuk, maar er zou een stripped cockpit view moeten komen, zonder stuur en ietsje minder cockpit en ietsje meer voorruit. Ik vind het blikveld altijd vrij klein in cockpitviews. In het echt kun je een beetje met je hoofd bewegen en zo je blikveld wat verruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

sekeroglan schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:06:
na een halve dag racen/testen heb ik eindelijk de juiste settings gevonden om goed met een controller te kunnen spelen op de X360. Wat een wereld van verschil _/-\o_ Het lijkt of ik opeens een heel ander spel aan het spelen ben :P

Steering Dead Zone 15%
Accel Dead Zone 10%
Brake Dead Zone 10%
Steering sensitivity 5%
Acell Sensitivity 5%
Brake sensitivity 5%
inc die onder/overstuur helemaal naar links fix speel ik em nu ook zo op de ps3, en je zoeft ineens als een stijkijzer over de weg O+

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is echt gewoon slecht.
Zoals gewoonlijk:

- Veel te hoge graphics voor een degelijk spel met een normale computer. (1 maand oud: Asus M3641 met 512MB videokaart HD4350. Deze mag hem toch wel goed spelen dacht ik.... LOW SETTINGS!!!!!!!!!!)
- ZEER SLECHTE besturing met een G25. Echt gewoon slecht. Hij detecteerd me G25 maar daar was ook alles mee gezegt. ik stuur in met die BMW op het begin maar echt gewoon 0,5 seconde te late reactie op me stuur.

Dit vind ik trouwens met ELK NFS spel wel na Most wanted zo een beetje.

Ik vind de NFS serie echt gewoon 3x niks meer terwijl ik het altijd gespeelt heb op me keyboard wat zo lachu was. maar na Most wanted is het echt 150% berg afwaards gegaan.
Zo jammer...

Had hem geinstalleerd... heb hem zeker 30 minuten op me computer gehad. toen lag die in de prullebak!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik had gisteren een bug gevonden in de PSP versie.

Ik had de BMW M3 GT2 en had een Toure (?) race. Dus een race waar je met 1 tegenstander de track 2 keer moet rijden (normal / mirrored) halve wege de tweede race tegen de paarse Porsche GT3 RS in Tokio viel mijn wagen(?) en viel van de weg af. Stukje weg zag ik in beeld en het beeld werd ook deels wit. Mijn snelheidsmeter liep op (400km + ) om halve minuut daarna weer mijn auto op de weg te zetten.
Inmiddels lag ik al op de tweede plaats, maar verder rijden ging niet want de omgeving was nog steeds buggy. En mijn scherm werd daarna weer wit (toen laten zien aan de vrouw)

Uiteindelijk het race maar opnieuw gestart en daarna geen problemen gehad. Wel heel erg :D :? :/

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 28-09-2009 11:11 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste