Net even de demo gespeeld ...
het is een vermakelijke game ..
op hard al gelijk twee keer eerste ... oke maar misschien om dat ik die banen kan dromen .
het eerste wat me opvalt is het extra's
als je even een tik tegen de wand doet gelijk even een beetje wazig bent en bij een harde klap duurt het weer even voor dat je bij kennis bent
leuke extra's maar verder niet..
details ach ja .. kan beter .... maar is is te doen..
snelheid gevoel is wel lekker alleen mis nog net iets weet niet wat maar ...
geen gevoel van .. o ik moet oppassen want anders.......
wat ik wel heb bij Grid en Dirt maar dat kan ook komen dat ik de demo gespeeld heb en die banen zijn voor mij zelf met mijn ogen dicht nog te rijden ....
Maar k ben wel overtuigd dat ik de full versie gaat halen alleen de vraag is wanneer
het is een vermakelijke game ..
op hard al gelijk twee keer eerste ... oke maar misschien om dat ik die banen kan dromen .
het eerste wat me opvalt is het extra's
als je even een tik tegen de wand doet gelijk even een beetje wazig bent en bij een harde klap duurt het weer even voor dat je bij kennis bent
leuke extra's maar verder niet..
details ach ja .. kan beter .... maar is is te doen..
snelheid gevoel is wel lekker alleen mis nog net iets weet niet wat maar ...
geen gevoel van .. o ik moet oppassen want anders.......
wat ik wel heb bij Grid en Dirt maar dat kan ook komen dat ik de demo gespeeld heb en die banen zijn voor mij zelf met mijn ogen dicht nog te rijden ....
Maar k ben wel overtuigd dat ik de full versie gaat halen alleen de vraag is wanneer
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB