[PC] MechWarrior Online

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 26.668 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

haarbal schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:51:
Ja, de hunch 4SP was m'n favoriete mech en de beste beginnersmech tot ecm in het spel kwam, maakt streaks nogal waardeloos tegen lights als je ze niet zelf hebt. Nu zou ik iedereen iets met ecm aanraden.
Ik denk dat we het eens zijn dat een Cicada niet een mooi begin is. Houd je de Commando-2D, Raven-3L en Atlas-D-DC over.

Voor de Atlas heb je ongeveer 15 mil credits nodig, wil je een solide bouw neerzetten. Stel dat een beginner de lange grind hiervoor over heeft, dan zit je nog met het feit dat voor een beginnende atlas-bestuurder aan de andere kant ook een assault wordt gedropped. Kans op een win wordt dan al snel kleiner. Daarnaast zie ik te veel D-DC's die met oogkleppen op het open water opstappen. Leuk als ze in het andere team zitten, minder leuk als ze in jouw team zitten.

Het nadeel van 2D en 3L is eigenlijk ook hun grootste voordeel. De netcode is ondermaats. Hierdoor heb je het voordeel van een zogenoemde lagshield (soort van ghosting effect, waardoor de tegenstander denkt dat hij op jou mikt, maar jij bent al 20 meter verder. Resultaat: een miss), maar met onze ping ook jerky screens. Dat samen met nog niet ontwikkelde map-kennis zorgt ervoor dat je veel vastgelopen ECM-lights ziet. Daarnaast zit je met het feit dat voor jouw light in het andere team ook een light wordt gedropped. Goede kans in deze tijden dat het ook een ECM-light is, waardoor jouw bijdrage aan het team weer verminderd wordt.

Als je met deze nadelen kunt leven, ga ervoor.

Persoonlijk vind ik het leuker om een beetje tegengas te geven aan 2D's/3L's (5 MLAS in chainfire mikken op poten / per rondje komen ze recht op je af of lopen recht van je af -> SRM6) en D-DC's 2-3 alpha's in de rug te knallen.

Nu mijn 2D elite is, merk ik toch dat ik hem veel minder vaak uit laat. (edit) In all fairness: dit komt deels ook doordat je als 2D veelal een 3L mag afweren. Tegen een geoefende 3L-piloot leg je het vaak af. 2D is eigenlijk ook geen optie IMO(/edit)

/0,02

[ Voor 4% gewijzigd door Sapstengel op 08-01-2013 20:30 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Moet niet vergeten dat men sinds kort bij de eerste 25 matches ofzo een behoorlijke cbill bonus krijgt voor nieuwe accounts. Een atlas met bagger setup is dan best haalbaar, nuttig is anders.

Als hij dan toch persé een 8-10 mill mech met vuurkracht wil hebben zou ik eerder voor zoiets gaan:
http://mwo.smurfy-net.de/...a7d0c0b1ea5db497c81369a0d
Niet verschrikkelijk duur en toch een middengrond van alles zeg maar.
Met als alternatief een C4 als je liever missiles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
http://mwomercs.com/game/patch-notes

geen weapon balance verbeteringen :(

aan de andere kant is de minimum fps ietsje omhoog gegaan, wat natuurlijk niet verkeerd is.

[ Voor 41% gewijzigd door haarbal op 09-01-2013 00:41 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Remagine schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:44:
Moet niet vergeten dat men sinds kort bij de eerste 25 matches ofzo een behoorlijke cbill bonus krijgt voor nieuwe accounts. Een atlas met bagger setup is dan best haalbaar, nuttig is anders.

Als hij dan toch persé een 8-10 mill mech met vuurkracht wil hebben zou ik eerder voor zoiets gaan:
http://mwo.smurfy-net.de/...a7d0c0b1ea5db497c81369a0d
Niet verschrikkelijk duur en toch een middengrond van alles zeg maar.
Met als alternatief een C4 als je liever missiles hebt.
Ik heb nul ervaring met catapults. Op mijn verlanglijstje staan mechs die ik eerst wil spelen, voordat ik een catapult aanschaf. Toch ben ik benieuwd welke speelstijl je hanteert met deze lay-out. Care to share?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik heb ook geen idee wat je met zo'n catapult aan zou moeten. En Remagine, ferro fibrous is altijd slechter dan endo steel, alleen gebruiken op mechs waar al endo op zit.

zou er gewoon 4 large in stoppen
http://mwo.smurfy-net.de/...af958c3fe9b234eb574415490

[ Voor 112% gewijzigd door haarbal op 09-01-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Linkje bevat 2 x Large ;) (ge-ninja-edit -> 3Large) Ik denk dat je dit bedoeld?: http://mwo.smurfy-net.de/...03779566fa9f7a40278ddbe01

Ik denk dat ik zoiets zou doen: http://mwo.smurfy-net.de/...16eea38c7b30fd5c3d75b3287
Nee, dat lieg ik...ik zou hem denk ik helemaal niet kopen.

[ Voor 33% gewijzigd door Sapstengel op 09-01-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
ben nog niet zo handig met dat smurfy ding

anyway, een warme 4P
http://mwo.smurfy-net.de/...7ab4ea12de364da126506678c

en de 4 large catapult
http://mwo.smurfy-net.de/...231ff6ce0ea1619f14bcc8836

[ Voor 26% gewijzigd door haarbal op 09-01-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zo ben ik ook met mijn 4P begonnen, maar snel overgeschakeld naar SLAS, omdat je dan kunt blijven knallen (lees: pewpewpew). Met die MLAS werd ik echt te warm om te brawlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ja, als je graag dichtbij komt om te brawlen is de small laser setup veel beter, meer damage/heat en dus hogere dps mits je echt dichtbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Sapstengel schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:07:[...] Ik heb nul ervaring met catapults. Op mijn verlanglijstje staan mechs die ik eerst wil spelen, voordat ik een catapult aanschaf. Toch ben ik benieuwd welke speelstijl je hanteert met deze lay-out. Care to share?
De 2 large lasers als main dd'ers. Aangezien ze in de oren zitten ook handig om over een heuveltje heen te mikken. AC/5 voor wat extra dps zonder dat deze veel hitte veroorzaakt en om een beetje te kunnen snipen. (effectief 450m maar raakt alles prima op 700 al is het met minder schade.) De medium pulses tegen lights of als je van dichtbij gaat knokken voor alpha's. Door die combinatie kan je op alle scenario's wat, terwijl je makkelijk genoeg alpha's eruit haalt voordat hij overhit. Je vind mij dan ook vaak terug als support mech. Ik wil niet als eerste de andere groep tegen komen maar 2 vs 3 ofzo deins ik niet van terug. Vandaar dat ik met grotere mechs ook niet automatisch voor een grotere motor kies.

4 large lasers is ook wel leuk, je ziet dan redelijk vaak kills of ledematen rondvliegen.
haarbal schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:44:
Ik heb ook geen idee wat je met zo'n catapult aan zou moeten. En Remagine, ferro fibrous is altijd slechter dan endo steel, alleen gebruiken op mechs waar al endo op zit.
Qua tonnage zeker ja, had echter altijd het idee dat ferro meer armor punten op levert, en dat endo lichter is maar geen sterkere structuur geeft? Zit een trage motor in dus dan had ik liever meer armor dan 2-3 ton extra voor een grotere gun.

De 4P heb ik maar kort gebruikt, de torso hump was me een te makkelijk doelwit doordat met zoveel lasers iedereen daar eerst op mikt. 4H en 4SP vond ik dan fijner omdat er maar 1 slot in de hump zit, dan is het einde van de wereld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Bij ferro blijft het totaal aantal armor punten op een mech hetzelfde, je armor weegt alleen minder.

endo levert meer gewicht op, zelfs bij full armor en kost hetzelfde aantal slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Effe wat rond gegoogled:
http://mwomercs.com/forum...he-way-it-currently-does/

Je heb helemaal gelijk, schijn niet de enige te zijn die daarmee de boot is in gegaan.
Dacht ooit gelezen te hebben dat je dan per armor point 0.031 als multiplier kreeg.
Ergens wel jammer, soort armor point upgrade zou ik best zien zitten.
Maja, dan maar ff mun builds met ferro nakijken. ^^

hop veranderd eigenlijk vrij weinig.
http://mwo.smurfy-net.de/...4283b88e90841b159c626face

EDIT2: Voor de lol gister de 4x uitgerust met 2 gaussrifles, pulse laser en srm 4, uiteraard op een idioot trage motor. Had moeite om uberhaupt bij het front te komen voordat de ronde alweer voorbij was, tis alleen oh zo mooi om een stalker met 3 knallen af te maken. :+

Hebben jullie nou nog een eu clan ofzo? Begin lonewolf een beetje zat te worden maar in dat recruit forum word bij veel posten niet aangegeven welke timezone ze vooral spelen.

[ Voor 41% gewijzigd door Remagine op 10-01-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Remagine schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:26:
...
Hebben jullie nou nog een eu clan ofzo? Begin lonewolf een beetje zat te worden maar in dat recruit forum word bij veel posten niet aangegeven welke timezone ze vooral spelen.
Niet via een clan, maar ik speel geregeld 4-man-drops dankzij dit topic: http://mwomercs.com/forum...orp-commitment-post-here/ De 4-man-group is qua samenstelling nagenoeg altijd anders en de meesten pakken gewoon een mech naar keuze, waardoor je niet echt goed op elkaar ingespeeld raakt/tactisch kunt samenwerken. PUGs stompen gaat echter wel makkelijker, omdat je hoe dan ook 3 man mee hebt.

Een eu clan is leuk, maar als ik met TS3/C3/Axon ga spelen wil ik ook gewoon in het nederlands ouwehoeren.

Slechts sporadisch kom ik een Hollander tegen. Volgens mij is dit spel nog niet heel erg bekend hier. Zal dus nog wel even duren voordat er een nederlandse clan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Wie een keer wil groupen, m'n mwo naam is Flapdrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:34
Misschien ook iets voor in de TS
Mijn nick is Pkunk

Wat een grappig potje net.. Met z'n allen power down in het bos. Op het moment dat er iemand in de buurt is met z'n allen erop springen :p

[ Voor 57% gewijzigd door Pkunk op 10-01-2013 19:14 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Vandaag maar even rondgestampt in een DDC met ecm en streaks, werd die raven 3L's toch een beetje zat en dit is een leuke hardcounter. Heb er aardig wat afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Sapstengel schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:47:[...]Niet via een clan, maar ik speel geregeld 4-man-drops dankzij dit topic: http://mwomercs.com/forum...orp-commitment-post-here/
Hoe werkt dat? Gewoon iedereen toevoegen en dan willekeurig een paar inviten in een groep?
Zit zover ik weet nog geen f-list chat in het spel.
Pkunk schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 19:03:Wat een grappig potje net.. Met z'n allen power down in het bos. Op het moment dat er iemand in de buurt is met z'n allen erop springen :p
En dan allemaal volgeladen met ac20's.

Zal jullie vanaaf ff toevoegen.
Je kan mij vinden op Rema86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Bovenstaande nicks toegevoegd.
Mijn nick is Sapstengel.
Remagine schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 07:47:
[...]

Hoe werkt dat? Gewoon iedereen toevoegen en dan willekeurig een paar inviten in een groep?
Zit zover ik weet nog geen f-list chat in het spel.

[...]

...
Precies op die manier.
Voor Friend-list-chat gewoon dubbelklikken op een naam in jouw vriendenlijst.
Voor group chat dubbelklikken op een willekeurige naam in jouw group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Dat zien we van het weekend dan wel een keer.

Ben nou mede auteur voor de TS, beginnetje gemaakt aan de nieuwe TS ;)
Maar nu eerst eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Top, leuk dat je aan de TS werkt! Hopelijk trekt dat nog meer spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Denk dat ik het meeste nou wel er staan heb.
Morgen ff uitzoeken waarom sommige van die plaatjes zo vreemd doen.
Iemand nog suggesties over de inhoud?

Kga morgen wel verder, nou knallen met die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Goed werk! Die TS ziet er stukken beter uit zo :) Misschien zou je http://www.sarna.net er nog bij kunnen zetten voor de Lore e.d.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Yup, mooie update van de TS, ik zou de "pics" er trouwens gewoon helemaal uithalen, die komen uit de trailer van toen het nog een "gewone" mechwarrior zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Hop toegevoegd, die plaatjes vervang ik morgen wel. Heb ze er maar uitgehaald.

[ Voor 20% gewijzigd door Remagine op 12-01-2013 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Mocht iemand de pc gamer camo nog niet hebben en wel willen, die site is nog steeds op.

https://promo.pcgamer.com/pcgmechwarrior/

met een paar keer refreshen krijg je wel een vraag die je kan google'en. Bij de camo zitten ook 3 kleuren, pc gamer red grey en black die je daarna gratis op je mech kan smeren (dus geen mc of cbills)

dan hier redeemen http://mwomercs.com/pcgamer

[ Voor 6% gewijzigd door haarbal op 12-01-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Net even bevestigd, het werkt inderdaad nog. Had hem nog niet, bedankt!
Gaat ook in de TS, ghehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zelfde geldt ook voor die ene dag premium. Die doet het ook nog: http://mwomercs.com/pennyarcade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Zo, *Qsssh Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/w1fl1l.jpg

Bureaublad opruimen en klaar wat mij betreft.
Met dank aan haarbal voor het hosten van enkele pics die moeilijk deden.

6 mill cbills aan die premade van je overgehouden, kan ik nog een nieuwe mech kopen ook. _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Remagine op 12-01-2013 18:17 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Yup, als je ze snel afschiet krijg je snel een hoop cbills, en als je wordt ingemaakt verdien je geen ruk omdat je geen kill assists hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Spider mech, Spider mech, does whatever Spider mech does...

en dan maar hopen dat we vanavond uberhaupt kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Voor de damage hoef je ze niet te halen...je moet het puur hebben van spotten. Lijkt me meer iets voor 8-man-drop.

Aan de andere kant...wie doet je wat als je 147 kph rent? Dat inclusief JJ zou voor mooie Light & LRM-boat-combi kunnen zorgen. Ik heb nog niet gelezen of er een spider met ecm komt, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Is wel speculatie over maar aangezien het maar 3 varianten worden denk ik van niet.
Ze lijken me wel geinig als je er 6 jumpjets in stopt.

In elk geval al mijn stalker met 4 streak srm2's klaar staan, na de patch spinnetjes pletten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Streaks krijgen waarschijnlijk binnenkort een nerf. PPC, ERPPC, en ER Large waarschijnlijk een buff, normale large lasers zijn bijna altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

...alleen niet te gebruiken op een missile hard point ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Als de tegenstander geen ecm heeft is de streak het beste wapen in het spel. Hoge dps/ton, veel damage/heat, veel ammo/ton (ook omdat je niet mist natuurlijk).

Op m'n 5M stalker heb ik 4 Large lasers, 3 streaks en een tag. De tag is wel mooi om een ecm light te locken op ~350m afstand, als ie dan dichterbij komt krijgt ie een mooi salvo streaks. Je kan iets vergelijkbaars doen op andere stalkers, maar dan mis je 1 double heatsink.

[ Voor 11% gewijzigd door haarbal op 15-01-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

"Beste wapen in het spel"

Dat is wel erg afhankelijk van de mech en speelstijl...om cbills te grinden gebruik ik bijna uitsluitend mijn 4SP als close range brawler. Daar zou ik echt niet de SRM6's willen inruilen voor Streaks.

Voor een 2D/3L zijn Streaks uiteraard wel de beste wapens.

Ik heb nog geen ervaring met 5M (serieus tekort aan cbills), maar ik heb een aantal mensen zien spelen met 5 x MLAS en 4 x SRM6 + Artemis, waarbij ze bijna iedereen in 2 alpha's afmaken of als zombie achterlaten. Maar dat moet wel jouw speelstijl zijn....

Edit: zoiets lijkt mij wel wat: http://mwo.smurfy-net.de/...00352f3fd8277efab80a00360

[ Voor 9% gewijzigd door Sapstengel op 15-01-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Als de spider een ecm blijkt te hebben dan was srm+arte inderdaad mijn alternatief.
Dat overigens in beide gevallen met 2 large lasers en 2-4 mediums.
Tag zat ik over te twijfelen, ja het is handig tegen ecm. Maar met een stalker buiten de 180m range rennen van een light zie ik niet zo gauw gebeuren als hij je eenmaal gezien heeft. Dus maar een extra laser.Wil ik toch schade doen van afstand dan heb ik 2 larl's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Remagine schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:43:
Als de spider een ecm blijkt te hebben dan was srm+arte inderdaad mijn alternatief.
Dat overigens in beide gevallen met 2 large lasers en 2-4 mediums.
Tag zat ik over te twijfelen, ja het is handig tegen ecm. Maar met een stalker buiten de 180m range rennen van een light zie ik niet zo gauw gebeuren als hij je eenmaal gezien heeft. Dus maar een extra laser.Wil ik toch schade doen van afstand dan heb ik 2 larl's.
Die large lasers wordt lastig denk ik...zit een beetje te smurfen, maar je komt redelijk in de knoop qua tonnage.
Qua DPH zijn Large lasers efficienter, maar DPT weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Sapstengel schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 12:50:
[...]

Die large lasers wordt lastig denk ik...zit een beetje te smurfen, maar je komt redelijk in de knoop qua tonnage.
Qua DPH zijn Large lasers efficienter, maar DPT weer niet.
Valt wel mee, zit een 310 std in dacht ik, ook nog best aardig hitte efficientie.
Heb thuis de smurf build op het bureaublad staan, zit nou op het werk. Daar is de boel geblokkeerd.

Smurfen, hmm vader Abraham ook weer blij. Word het woord toch nog gebruikt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

3 streaks = 3 x 1,5 ton = 4,5 ton
4 SRM6 + artemis = 4 x 4 ton = 16 ton

Ik kan me voorstellen dat je met streak die LLAS wel kwijt kunt. Ik doelde ook op de combi SRM's + 2 x LLAS + 2-4 MLAS.

Uiteraard is het geheel weer onderheving aan situatie en persoonlijke speelstijl, maar op papier heb ik liever:
- 85 alpha i.p.v. 51
- 512 armor i.p.v. 480
- 6,80 Max sustained DPS i.p.v. 5,49
- 57,2 kph i.p.v. 53,4

Op afstand schoten uitwisselen is niet mijn ding. De meeste maps bieden voldoende cover om dichtbij te komen, waarna je aan 270m voldoende range hebt.

Toch leuk om te zien hoe divers een chassis ingezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Of je pakt de middenweg met een 3F ipv 5M.
SRM:
http://mwo.smurfy-net.de/...a1c844825fd2b9095ea7686e2
SSRM:
http://mwo.smurfy-net.de/...11092d5ea42ffd06a4e1cf8c6

Naar gelieve larl's, tag en medl's uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
haarbal schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 10:39:
Mocht iemand de pc gamer camo nog niet hebben en wel willen, die site is nog steeds op.

https://promo.pcgamer.com/pcgmechwarrior/

met een paar keer refreshen krijg je wel een vraag die je kan google'en. Bij de camo zitten ook 3 kleuren, pc gamer red grey en black die je daarna gratis op je mech kan smeren (dus geen mc of cbills)

dan hier redeemen http://mwomercs.com/pcgamer
Antwoorden staan hier:
http://www.tribegaming.co...CT-29th-Open-BETA!/page14

Want vinden jullie trouwens van de prijzen van paint? Ik vind het jammer dat je elke keer weer voor een kleur moet betalen. Voelt niet helemaal eerlijk. Ik snap de theorie erachter dat het niet gratis is om je robot elke keer te overspuiten maar maak kleuren die je met mc betaald iig wel betaalbaar met cb als je ze eenmaal gekocht hebt. Ofzo. Het klopt overigens ook niet met de 3 gratis kleuren van de pc gamer. Daar zitten kennelijk geen "arbeidskosten" aan verbonden.

[ Voor 27% gewijzigd door Pkunk op 15-01-2013 21:41 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
het is gewoon een cash sink voor ijdele mechwarriors.

http://mwomercs.com/game/patch-notes

geen balance adjustments helaas. bugfixes, een paar modules en de spider.

[ Voor 52% gewijzigd door haarbal op 15-01-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Zoals verwacht zijn er veel lights online...hopen dat het snel afvlakt. Je wordt bijna gedwongen om een ECM-light te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
als je de lights zat wordt raad ik dit aan:
http://mwo.smurfy-net.de/...2626b6a2b6d2ea083e3708767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Daar ben ik idd voor aan het sparen...weliswaar met srm6 ipv ssrm.
10 mil cbills in de pocket, nog 4 te gaan voor mijn setup. En dan lights stompen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Pkunk schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:15:
[...]

Antwoorden staan hier:
http://www.tribegaming.co...CT-29th-Open-BETA!/page14

Want vinden jullie trouwens van de prijzen van paint? Ik vind het jammer dat je elke keer weer voor een kleur moet betalen. Voelt niet helemaal eerlijk. Ik snap de theorie erachter dat het niet gratis is om je robot elke keer te overspuiten maar maak kleuren die je met mc betaald iig wel betaalbaar met cb als je ze eenmaal gekocht hebt. Ofzo. Het klopt overigens ook niet met de 3 gratis kleuren van de pc gamer. Daar zitten kennelijk geen "arbeidskosten" aan verbonden.
Helemaal mee eens. MC zou gebruikt moeten worden voor het unlocken van kleurtjes/camo, en dan 50K cbills om de boel om te verfen. Denk dat het veel meer gebruikt zou worden als je de optie hebt om terug te gaan naar een eerder aangekocht mc camo schema. Krijgen hun ook meer geld binnen.

Overigens gister wel lol gehad in mijn stalker, zo'n 6 rondes achter el kaar bovenaan omdat mijn streaks zoveel schade wisten te doen.

Maja, toen kwam ik Pkunk tegen in mijn team, in zijn logge awesome. Iedereen bij ons team opeens dood en ik stond tegenover 3 vijandelijke stalkers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Met andere woorden: Als Pkunk in je team zit -> Alt + F4 bail out?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Sapstengel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 08:03:
Daar ben ik idd voor aan het sparen...weliswaar met srm6 ipv ssrm.
10 mil cbills in de pocket, nog 4 te gaan voor mijn setup. En dan lights stompen! ;)
Ik speelde de ddc eerst met 2 srm6+artemis in plaats van de 3 streaks, maar met de streaks is hij toch enorm veel dodelijker tegen lights. Normale srm's werkt natuurlijk weer een stuk beter tegen assaults, maar ik werd de 3L's echt zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Sapstengel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:17:

;)
Uhm, nog geen mening over gevormd. Hadtie maar moeten reageren toen ik hem vroeg of hij zin had in een potje. Kwam hem enkel stomtoevallig tegen, dus het viel nogal op. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Als iemand met je chat zie je de social button flitsen, maar als je daar dan naar je friends list gaat zie je niet wie het was, dan moet je op iedereen dubbelklikken om te zien wie iets zei. beetje onhandig.

beter gewoon gelijk een group invite doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
haarbal schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:23:
Als iemand met je chat zie je de social button flitsen, maar als je daar dan naar je friends list gaat zie je niet wie het was, dan moet je op iedereen dubbelklikken om te zien wie iets zei. beetje onhandig.

beter gewoon gelijk een group invite doen :)
ohw wist ik niet. Hoe lang onthoud hij dat chatlog? Tot een client herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
yup, tot een restart idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Dus nou zit ik met een luxe probleem dat ik teveel vrienden heb. Pff apart spel hoor ;)

Hmm, wat denken jullie van een spider met een XL?
http://mwo.smurfy-net.de/...77e4ae7bb7f7163be62909c98

[ Voor 43% gewijzigd door Remagine op 16-01-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Sapstengel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:17:

;)
Ja zeg.. ik wil elite skills op m'n 9M en daarvoor moet ik een 8R levelen. Geen idee wat ik met dat ding aanmoet.. LRM boating geprobeerd maar dat is echt niet m'n ding. Dus ben nu maar aan het srm "boaten" maar daar istie eigenlijk te sloom en te slap voor. Argh.. Maarreh.. ja dus. Als ik in een 8R zit zou ik bailen ja :p
Remagine schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:36:
[...]
Uhm, nog geen mening over gevormd. Hadtie maar moeten reageren toen ik hem vroeg of hij zin had in een potje. Kwam hem enkel stomtoevallig tegen, dus het viel nogal op. ^^
Niet gezien sorry.. :( Volgende keer doe ik wel een potje mee. Kan alleen vaak wel pas na 10-en (lees: als het dinnetje naar bed is) want de PC staat in de huiskamer..

[ Voor 36% gewijzigd door Pkunk op 16-01-2013 15:54 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik heb m'n 8R geleveld met 4xLRM15 + tag (geen artemis, als je tagt geeft dat al de volle bonus, artemis heeft ook line of sight nodig)

kan ook als korte afstand slopert
http://mwo.smurfy-net.de/...bdcb71c5f383c4ffef37bb735

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Spider in het algemeen: beetje overbodig en outclassed door 2D & 3L ivm ontbreken missile hardpoints.
Spider met XL: als je dan toch per se een Spider wil, dan wel met XL...krengen zijn zo klein dat je als tegenstander zijnde moeilijk op hun torso kunt mikken.

Daarnaast: in jouw setup is geen ECM. Die zou ik dus niet nemen...kun je beter voor de 12 JJ's gaan IMHO.
Pkunk schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:50:
[...]

Ja zeg.. ik wil elite skills op m'n 9M en daarvoor moet ik een 8R levelen. Geen idee wat ik met dat ding aanmoet.. LRM boating geprobeerd maar dat is echt niet m'n ding. Dus ben nu maar aan het srm "boaten" maar daar istie eigenlijk te sloom en te slap voor. Argh.. Maarreh.. ja dus. Als ik in een 8R zit zou ik bailen ja :p
...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik heb m'n spider zo uitgedost, wou de jumpjets weer eens probereren
http://mwo.smurfy-net.de/...42d3699b5087a39205f3f053f

1 potje mee gespeeld, jumpjets zijn nog steeds karig, als je eens wat sneller op zou stijgen, maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Sapstengel schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:31:
[...]
Daarnaast: in jouw setup is geen ECM.....
[...]
huh?

verrek

aangepast;
http://mwo.smurfy-net.de/...77e4ae7bb7f7163be62909c98

Die jumpjets nog niet echt goed te proberen. Heb het idee dat ik te snel ga om er goed gebruik van te maken. Duurt inderdaad wel lang voordat je op stijgt, bijna net zo lang als met mijn toenmalige stock CPLT-C1. Hoopte eigenlijk dat ik het ook in combat kon gebruiken als een snelle dodge, issie net wat te slobberig voor. Maar misschien komt dat nog met de XL.

[ Voor 39% gewijzigd door Remagine op 16-01-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

haarbal schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:43:
Ik heb m'n spider zo uitgedost, wou de jumpjets weer eens probereren
http://mwo.smurfy-net.de/...42d3699b5087a39205f3f053f

1 potje mee gespeeld, jumpjets zijn nog steeds karig, als je eens wat sneller op zou stijgen, maar nee.
Gisteren zat er eentje in mijn group met een 5V en 12 JJ's...moet zeggen dat hij redelijk snel en hoog "sprong" in de forrest map. Na 2 battles heeft hij hem weer verkocht...volgens mij werkt een dergelijke mech enkel in 8-man-drops als spotter. Meer moet je er niet van verwachten.
Ik vrees dat een 2D en/of 3L je nog steeds ownen...

[ Voor 18% gewijzigd door Sapstengel op 16-01-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Hoe gaat dat eigenlijk met dat levellen?
Je moet de basic skills van alle types vrijspelen, maar dit is toch ferm duur?
Dan moet je alle 3 die mechs kopen, of telkens 1 verkopen en andere type aankopen?
Dan doe je toch flink verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
DieterVDW schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 17:50:
Hoe gaat dat eigenlijk met dat levellen?
Je moet de basic skills van alle types vrijspelen, maar dit is toch ferm duur?
Dan moet je alle 3 die mechs kopen, of telkens 1 verkopen en andere type aankopen?
Dan doe je toch flink verlies?
--Ja en nee, als je net aan het spel begint is het verstandiger eerst 2 of 3 mechs te kopen en die qua equipment\upgrades te maxen. Levellen van andere varianten kan dan altijd nog als je erachter komt dat je een bepaald type mech echt leuk vind. Dan komt ook de beslissing voor meer garageslots aan bod.

Ik had er in het begin wel voor gekozen om alle 5 de hunchbacks te levelen.
Heb er daardoor 2 moeten verkopen voor 775k elk. (hunchbacks)

Positieve kant is dat je wel een goede indruk krijgt van de variatie aan mogelijkheden die het spel per mech bied.

Als je een mech verkoopt, behoud je de equipment en motor. (vooral die laatste zijn duur.) Die kan je in andere mechs gebruiken. Het verlies van credits lijkt in het verkoop scherm enorm groot. Maar je krijgt in feite een gedeelte van de waarde van de lege chasis terug terwijl je de rest van het spul houd. Probleem is alleen dat je als beginner nou niet bepaald gelijk begint met het uitwisselen van motors etc. Dat kwam bij mij later toen ik wat effectiever werd.

Negatief is dus dat als je een mech verkoopt om een garageslot leeg te krijgen, je voor het verloren bedrag bijna een extra motor of in sommige gevallen zelfs een stock light had kunnen kopen. En dat is zeker in het begin een kostbaar verlies aangezien je mech bay dan niet bepaald vol zit met lasers. Later als de credits met 100-150k binnenkomen per ronde is dat verlies makkelijk te overbruggen.

Daarom zou ik achteraf gezien een mech pas verkopen wanneer je een redelijke credit voorraad hebt en echt een model wil maxen.

[ Voor 5% gewijzigd door Remagine op 16-01-2013 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Je kan ook voor elk mechtype een nieuwe account aanmaken, je hebt de cbill bonus de 1e 25 potjes dus aan het begin dus dat gaat lekker vlot.

Ik heb een half jaar geleden de $30 founders pack aangeschaft, daar kreeg ik 10000MC voor, die heb ik besteed aan 34 mechbays, ik heb dus nog niets hoeven verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
lol kan ook inderdaad.
Zelf niet aan gedacht aangezien ik sowieso wel een paar euro er in ging gooien.
Had wat nostalgie van de mw4 singleplayer. ^^ (was toen nog een arme scholier met ik geloof een pentium 1/2 333mhz en crappy internet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
haarbal schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:27:
Ik heb m'n 8R geleveld met 4xLRM15 + tag (geen artemis, als je tagt geeft dat al de volle bonus, artemis heeft ook line of sight nodig)

kan ook als korte afstand slopert
http://mwo.smurfy-net.de/...bdcb71c5f383c4ffef37bb735
Ja dat zijn precies de builds die ik probeer.. Maar wat ik al zei; die brawler is gewoon te sloom. het is echt het tegenovergestelde van de 9M; de mechs die je outgunned zijn te snel en de mechs die jou outgunnen kan je niet goed van wegkomen.

Een lrm boaten is gewoon echt niet mijn ding. Ik vind er geen zak aan en misschien heb ik er daardoor het geduld niet voor.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Meh, het lrm boaten heeft wel wat, maar het is wel chill als je in een groepje speelt, kan je achter een slome ecm atlas aankachelen, en als er dan iets opduikt op 400m, tag en een 60 missile volley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
lol nu gaat het ineens wel aardig.. Al 3 atlassen geheadshot. Dat lukt me eigenlijk anders nooit *O*

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Hoe zit dat nou met headshots eigenlijk, beschouwd hij nou de hele kop als hoofd of is het meer het kwetsbare glas aan de voorkant? Probeer geregeld de kop er af te schieten maar krijg ook bar weinig succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
je moet altijd ongeveer op de ruit schieten. bij een atlas moet je op het linkeroog schieten.

de head hitbox is miniscuul bij een atlas, dus tenzij hij stilstaat zou ik het niet eens proberen, hoewel alles wat net naast is wel als center torso geldt natuurlijk.

catapults zijn nog wel aardig te headshotten, net als de centurion, maar goed, ik zou er alleen op mikken als je ziet dat het hoofd al flink beschadigd is.

Een vijandelijke mech met black screen die bij hun basis stilstaat is een makkelijke manier om te kijken waar die hitbox zit, paar lasers op chainfire en als hem hebt een alpha. Krijg je ook weer extra salvage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vandaag de D-DC gekocht, maar vind hem redelijk tegenvallen...geprobeerd met SRM 6 en daarna Streaks(vervolgens weer snel over naar SRM6's), maar met de 4SP hark ik meer damage en XP binnen. De basic pilot skills moet ik nog unlocken, maar vooralsnog niet wat ik er van verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
wat is je build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
met single heatsinks is het idd ploeteren, ik zou nog wat armor strippen voor meer doubles straks, of 3xSRM4 proberen voor een extra sink en een wat strakkere grouping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Nog 200k cbills ik bijt me er wel doorheen. Met single heat sinks lijkt het wel een astma patient die de marathon loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Je zou ook nog een Guass kunnen proberen i.p.v. een AC/20. Met een Guass voelt de build wat beter in balans. Je bent ook wat lichter en kan je dus meer ammo/HS/whatnot erbij prikken.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Een Gaus weegt 1 ton meer dan AC/20.
Voordeel van een Gauss is heat eff. en minder slots.

Met dubbele heat sinks heb ik inmiddels een acceptabele waarde qua heat eff.

Nadeel van Gauss is het beperkte aantal hitpoints (3 i.p.v. 10) en mogelijkheid tot het afrukken van je rechter-torso.

Komend weekend even experimenteren of een Gauss meerwaarde biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Tijd om van het weekend weer eens te spelen geloof ik, met die 2x exp bonus.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Ik neem aan dat dubbel XP ook voor GXP geld?

EDIT: Overigens heb ik 2 gauss op mijn cata en 1 op mijn flame.
Beide gevallen nog niet gehad dat ze die eraf knallen.
Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen niet specifiek op een torso of wapengedeelte mikken.

[ Voor 71% gewijzigd door Remagine op 18-01-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Bij de catapults is de sidetorso ook heel moeilijk te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Excuseer, cata*pra*ct. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Remagine schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:34:
Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen niet specifiek op een torso of wapengedeelte mikken.
Ik doe dat eigenlijk ook bijna nooit :o .
Maar ofwel snipe ik van te ver om goed te kunnen mikken (PPC vanop afstand, ben al blij als ik de mech effectief raak...) , ofwel van dichtbij gaat het allemaal te vlug om goed te kunnen mikken...
Ik heb precies erg weinig de gelegenheid om deftig te mikken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07 19:55
Ik ben het nu aan het downloaden.
filmpjes e.d. zien er goed uit, dus ik heb goeie hoop.

hoop alleen dat er weinig pay2win in zit, gezien je credits kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Denniz0229 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 15:24:
Ik ben het nu aan het downloaden.
filmpjes e.d. zien er goed uit, dus ik heb goeie hoop.

hoop alleen dat er weinig pay2win in zit, gezien je credits kan kopen...
Ik schrok in het begin wel een beetje van hoelang je moet sparen om je eerste fatsoenlijke mech te kopen. Maar nu met de cadet bonus zal het wel mee vallen denk ik. Goed moment om je elite skills te halen ook dit weekend.. Gaat erg hard zo met die 2xXP

[ Voor 73% gewijzigd door Pkunk op 19-01-2013 14:06 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Zo, maar even proberen een raven te levelen zometeen, heb de 4X uitgerust met een AC20 en een small laser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Geinige build

[ Voor 14% gewijzigd door Pkunk op 19-01-2013 14:42 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

weinig balans in zijn build hahaha,
Alpha en hij overhit meteen :)

doet wel veel damage zeg,

Ik zelf zit echt nog af te tasten hoe ik mijn atlas echt efficient kan krijgen.
de default setup werkt eigenlijk nog het beste (AC20, 2x heavy laser en SRM)
maar heb een hekel aan SRM omdat die missles zo accuraat zijn als de pest.

Streaks doen weer geen lekkere damage... dus moet nog iets vinden voor men missle slots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik gebruik 3x streaks, ac20 en 2x large laser op m'n atlas. dat is een prima build. 3x streak heeft een hogere dps dan een ac20 en met streaks kan je tenminste die vervelende lights raken. Ook kan je als je op een cliff staat naar beneden schieten met de streaks.

Als je meer dps wil hebben kan je 2x ultra ac5 + 3 streaks proberen. Nadeel is dat je met die ultras de hele tijd richting de vijand moet staan met je torso en dus minder met je armen kan blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Zo ik heb het nu een half dagje gespeeld en moet zeggen heb me in tijden niet zo vermaakt met een game.
Heb nu maar wat MC gekocht en dan straks na ajax feyenooit me eerste mech kopen.

Ik zit echter nog wel met wat vragen:
De TS is al een aantal jaartjes oud, maar het spel is nog steeds in de beta?
Zijn de mechs die ik nu kan kopen maar een bepaalde periode verkrijgbaar? Want de atlas kan ik niet meer kopen?
Hardpoints kan je niet aanpassen naar wat ik tot nu toe heb begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Alleen de "hero mechs" moet je met MC kopen. De andere mechs kan je ook met MC kopen, maar ik zou gewoon even 25 potjes doen, dan kan je ze gewoon met cbills aanschaffen. MC kan je beter besteden aan mechbays zodra je ruimte tekort begint te krijgen. De MC prijzen zijn namelijk nogal hoog, verspilling imo.

je kan hardpoints idd niet veranderen, hier kan je kijken welke mech welke hardpoints heeft.
http://mwo.smurfy-net.de/

de hero mechs hebben een net wat andere hardpoint layout en je krijgt 30% meer cbills per potje.

[ Voor 7% gewijzigd door haarbal op 20-01-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Denniz0229 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:19:
Zo ik heb het nu een half dagje gespeeld en moet zeggen heb me in tijden niet zo vermaakt met een game.
Heb nu maar wat MC gekocht en dan straks na ajax feyenooit me eerste mech kopen.

Ik zit echter nog wel met wat vragen:
De TS is al een aantal jaartjes oud, maar het spel is nog steeds in de beta?
Zijn de mechs die ik nu kan kopen maar een bepaalde periode verkrijgbaar? Want de atlas kan ik niet meer kopen?
Hardpoints kan je niet aanpassen naar wat ik tot nu toe heb begrepen?
1-Nou nee, de originele TS is inderdaad een aantal jaren oud. Maar die was eigenlijk voor de originele aankondiging van het spel. Het zou namelijk een singleplayer/multiplayer vervolg worden op mw4 in de eerste instantie. Daar zijn ze door een aantal problemen van afgestapt. Open beta begon pas eind 2012. Het spel in zijn huidige incarcatie is nauwelijks 1.5 jaar echt in ontwikkeling. Ben recentelijke begonnen als mede-auteur om de TS te updaten. Er missen nog wat details. FAQ etc. Nog niet aan toe gekomen.
2-Je zit op het verkeerde tabblad of je mist iets. De trials mechs roteren 1x per zoveel weken. die kunnen iedereen gebruiken. De owned mechs vind je in een apart kopje, en die hou je gewoon. Alle mechs zijn gelijk vanaf het begin beschikbaar, tenzij je natuurlijk Cbills mist. http://i49.tinypic.com/lusro.jpg
3-klopt, dat maken de verschillende mech varianten uniek. Je kunt er uiteraard wel een andere gun in steken of een slot open laten.

EDIT: ohw flap was ook al aan het tikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
@haarbal; ik vind het niet erg om geld uit te geven aan een game.
Normaal betaal ik meer voor een game als nu zelfs.

@remagine; ok bedankt!
Alleen vraag 2 is niet helemaal compleet.
Ik kijk niet naar de trial mechs, maar gewoon als ik 'create mech' doe dan kan ik geen atlas kopen hoor. Alleen een stalker of een awesome. (in de assault klasse dan)
Dus vandaar me vraag of je mechs maar een bepaalde tijd kan kopen, ik snap dat eenmaal gekocht je ze wel behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Een atlas kan je gewoon kopen hoor, je moet gewoon genoeg MC of cbills hebben.

een atlas DDC is 4195 MC, stel je neemt het 30 dollar pakket, ~25 euro met paypal wisselkoersen ed. dan betaal je dus 4195 / 6500 *25 = 16 euro voor die mech. Toch prijzig als je hem na je 1e 25 potjes ook met cbills kan kopen.

met de goedkopere pakketten kan je hem uberhaupt niet betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 20-01-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Ok apart, want bij mij staat die er serieus niet tussen hoor.
Misschien omdat ik me pas vrijdag heb aangemeld...

Maar goed, geen atlas voor mij dus.

En ik kan hem inderdaad ook met cbills kopen, maar dan heb ik meteen niks meer over voor upgraden. Dus ik wil een mech kopen met MC en cbills gebruiken om hem te upgraden.

Zit trouwens te twijfelen om een fang of awesome 9m te kopen.
Fang omdat deze cbill boost heeft en balastic kan gebruiken, maar heeft maar 1 missile slot.
Awesome heeft wel meerdere missile slots, maar geen balastic.
Keuzes keuzes keuzes... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

een Atlas is niet zo gruwlijke duur hoor.
Ik ben niet goed, en scharrel ongeveer 100.000 Cbills binnen per potje.

een potje duurd zo´n minuut of 7.
Atlas is wat, 10 miljoen of zo? de eerste 25 potjes geven extra Cbills nu.
Dus ik denk dat je met een potje of 50 zeker al een Atlas kan kopen (ik hobbel vrolijk rond in 100 ton badass dat onzichtbaar is op radar),

Heb zelfs al een 2de Atlas gekocht en ben nu aan het sparen voor de derde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Ja ik heb geen idee wat ze kosten, want ik kan er geen kopen :'(

Zal straks op het officiële forum wel even vragen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
uhh staat in dezelfde kolom. Prijs met Cbill en met MC.
Je kan ook scrollen met die grijze balk hé?
Of issie rood?

http://i47.tinypic.com/174cx2.png

[ Voor 25% gewijzigd door Remagine op 20-01-2013 16:06 . Reden: typo.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ok, ik ben een klein beetje achterlijk geloof ik...
ik kan dus wel een atlas kopen en nog veel meer heavy en medium ook 8)7

blijkbaar werkt mijn scrollwiel van me muis niet in dat vak.
maar als ik het grijze balkje sleep kan ik inderdaad wel naar onderen :+

heel apart, want voor de rest werkt me scrollwiel wel gewoon

ik ga in ieder geval even een mooie mech uitzoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Denniz0229 schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:44:
blijkbaar werkt mijn scrollwiel van me muis niet in dat vak.
maar als ik het grijze balkje sleep kan ik inderdaad wel naar onderen :+
ik ga in ieder geval even een mooie mech uitzoeken :D
Tja, moet je net aan denken.
Scrollwiel werkt hier wel, misschien iets met je drivers aan de hand.
In elk geval veel lol met uitzoeken, ben ik ff eten.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.