bsmpower schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:13:
[...]

Ik zou juist niet een 6 megapixel foto gebruiken! Je foto wordt dan geresized naar ongeveer 275 x 275px en dat levert onscherpte op. Ik zou aanraden om de foto's eerst te verkleinen naar de echte grootte (dus 275 x 275) en dan toevoegen (eigenlijk is verkleinen dus niet goed en kan je beter croppen...) Als je de foto's op dit formaat invoegt dan ziet het er gewoon prima uit en kost je tevens bijna geen ruimte/snelheid.
Die 6MP was alleen als test om te kijken of m'n vorige wellicht te klein was ivm bewerking om weer te geven of weet ik wat er mee zou kunnen gebeuren. Ik heb nu een 275x275px foto maar die is nog steeds verre van scherp op m'n TP2.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:54:
Net weer een mailtje verstuurd en weer staan alle zinnen achter elkaar terwijl ik gewoon enters heb gebruikt...
De hele opmaak veranderd dus..ziet er gewoon niet uit.

Iemand hetzelfde probleem?
Niemand bekend met dit probleempje?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:02:
[...]

Niemand bekend met dit probleempje?
Ik heb het net getest, maar bij mij geen problemen. Alle enters worden gewoon weergegeven.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

JBS schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:27:
Wat mij overigens opvalt is dat als ik een foto aan een favoriete contact toevoeg de foto erg korrelig is hoewel de resolutie toch echt een stuk hoger is dan het hele scherm uberhaupt aan zou kunnen. Zelfs een 6MP foto is ontzettend niet-scherp.
Bedoel je eigenlijk niet al albekende probleem dat hij een foto via omweg toevoegd?

Probeer eens, gewoon in het favorieten tab, menu, en dan afbeelding wijzigen. Dan moet hij het goed doen.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:25:
[...]

Ik heb het net getest, maar bij mij geen problemen. Alle enters worden gewoon weergegeven.
Hoe staan jouw berichtopties dan ingesteld bij hotmail?
Prioriteit: Normaal
Beveiliging : Niet ondertekekenen of versleutelen (deze kan ik niet aanpassen)
Machtiging: Onbeperkte toegang (deze kan ik ook niet aanpassen)
Taal: West-Europees

En onder Windows Live punt 7 E-mail Formaat van berichtvoorbeeld staat nu op 2500 tekens...had ik eerst op 15000 tekens staan.

Als ik mijn mail typ dan zie ik wel alle alinea's. Bekijk ik echter na het verzenden de verzonden mail op de pc of op mn TP2 dan staat dus alle tekst achter elkaar..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2009 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FikkieHo schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:31:
[...]Probeer eens, gewoon in het favorieten tab, menu, en dan afbeelding wijzigen. Dan moet hij het goed doen.
Ik wees de foto toe aan de contactpersoon via het wijzigen van de contactpersoon. In vergelijking met Menu > Change Picture via het favorieten tab inderdaad een omweg. Nu ik 't op die manier gedaan heb is de foto wel scherp. :) Logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:30
jagermeister schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:36:
[...]
Aha... dat was het inderdaad. Ik moest even een soft-reset doen. De grote 'H' blijft overigens wel in beeld, maar verbinden lukt nu iig niet meer. Thanks! :)
Je hoeft de telefoon niet te resetten.
Als je klikt op start/instellingen/communicatie/gegevensverbinding dan gaat het groene blokje weg
en als je dan weer verbinding maakt krijg je een foutmelding. Je kan geen verbinding meet krijgen
met internet.
Dit werkt makkelijker dan resetten, vooral als je toch op lokatie even snel het weer wilt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewE
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07-2018
De TP2 is mijn eerste smartphone en leukste gadget in tijden.
Heb na HardSPL de nrg rom geflashed, maar toch nog wel buggy. Ga nu denk naar stock rom (engels dan).

Ik ben nog wel op zoek naar een manier om het volume van de koptelefoon tijdens gesprekken te kunnen aanpassen. Voor muziek (coreplayer, TF3D) gaat dit prima, maar bij gesprekken staat alles zo hard dat ik altijd een dopje moet uitdoen om niet gek te worden.. tip iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:25
Tijdens het gesprek de knopjes aan de zijkant (volume verhogen/verlagen) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:12

RayNbow

Kirika <3

Misschien bedoelt NewE dat hij het liefst 2 verschillende geluidsniveaus wilt hebben, eentje voor bellen en eentje voor de rest.

Dit is gemakkelijk te bereiken door naar de Settings tab te gaan en dan de geluidsinstellingen te wijzigen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 07:48
Hallo,

Even een vraagje ik zit namelijk al een paar uur te zoeken of ik mijn gmail account kan laden zoals ik dat doe op mijn desktop? Ik heb namelijk geprobeerd via jblend maar het is me namelijk niet gelukt om een icoon van gmail bij mijn favoerieten te plaatsen! Ik zou namelijk zoals bij de android gewoon een button willen van gmail ipv outlook omdat ik deze toch niet gebruik. Is er iemand die een oplossing weet? Of moet ik gewoon wachten tot de android uitkomt voor de pro 2?

misschien is deze vraag al eerder gesteld sorry daarvoor maar ik heb niet alle post's doorlopen.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt je gmail account toevoegen aan het mail gedeelte. Dat is wellicht wat je bedoelt?

Je hebt 't over favorieten, welke bedoel je? Van je internet browser?

[ Voor 29% gewijzigd door JBS op 30-08-2009 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewE
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07-2018
Von Henkel schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:28:
Tijdens het gesprek de knopjes aan de zijkant (volume verhogen/verlagen) :?
RayNbow schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:17:
Misschien bedoelt NewE dat hij het liefst 2 verschillende geluidsniveaus wilt hebben, eentje voor bellen en eentje voor de rest.

Dit is gemakkelijk te bereiken door naar de Settings tab te gaan en dan de geluidsinstellingen te wijzigen.
Call en system volume splitsen was al goed gelukt, en tijdens gesprek volume knopjes werkt wel voor de speakers, maar dus niet voor de headphone..deze blijft op 'pijngrens' niveau..
Ga vandaag de nieuwste htc rom erop zetten, misschien doet die dit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube1984
JBS schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 03:10:
Je kunt je gmail account toevoegen aan het mail gedeelte. Dat is wellicht wat je bedoelt?

Je hebt 't over favorieten, welke bedoel je? Van je internet browser?
Neen zoals bij bv iphone of de android zodat er een button verschijnd bij start van gmail zelfs ipv alles te moeten regelen via de jblend functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cube1984 schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:22:
[...]

Neen zoals bij bv iphone of de android zodat er een button verschijnd bij start van gmail zelfs ipv alles te moeten regelen via de jblend functie.
Zoiets als dit? In plaats van Comm Manager, Google Maps en Adobe Reader in dit voorbeeld kun je er ook een van je internet bookmarks neerzetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.energyroms.com/PostGraphics/WVGA%20Screenshots/2.5%20Manila/ManilaHome.png

Manila 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een reg-tweak om in te stellen dat je GPRS/3G verbinding automatisch wordt afgesloten na x seconden idle time ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube1984
JBS schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:28:
[...]
Zoiets als dit? In plaats van Comm Manager, Google Maps en Adobe Reader in dit voorbeeld kun je er ook een van je internet bookmarks neerzetten.

[afbeelding]

Manila 2.5.
thx morgen eens proberen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Ik heb een HEEL raar probleem met m'n HTC Touch Pro 2!

Achtergrond: een paar dagen out, als vervanging gekregen van m'n oude Qtek 9100 van de verzekering. Doet het prima, ookal vind ik dat de interface best wel zuigt.. Ik heb alleen maar een oude telfort prepaid abbonementje..dus alle fancy shit doe ik er niet mee.

Nu het probleem. Ik zit aan m'n PC net iets na twaalfen, de Touch zit in z'n case, in een tas achter mij die op een plank ligt. Opeens hoor ik de telefoon van m'n ma in de gang overgaan en bedenk al dat ik medelijden heb met degene die haar op dit tijdstip belt. Blijkt dat het MIJN telefoon betreft. Waar ik dus totaal NIKS mee heb gedaan de afgelopen paar uur.
Ik freak een beetje, haal hem uit de tas, en zit ie vervolgens m'n PA te bellen (beiden staan in het adresboek).

WHAT. THE. F*CK??!!

Is mijn telefoon behekst ofzo? Is dit een vaker voorkomend probleem? Ik flip hier wel enigzins van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het enige wat ik me zo kan bedenken is dat iets in de tas tegen het scherm heeft gedrukt.
Net als dat bijv. midden in de nacht iets ineens ergens vanaf valt. Ik ben er bijv. ook laatst achter gekomen dat wanneer ik 2x op het kopje van de headset drukt het laatst gebelde nummer wordt gebeld, ondanks dat de het scherm is geblokkeerd. Zoiets zou het dus ook kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:04:
[...]

Hoe staan jouw berichtopties dan ingesteld bij hotmail?
Prioriteit: Normaal
Beveiliging : Niet ondertekekenen of versleutelen (deze kan ik niet aanpassen)
Machtiging: Onbeperkte toegang (deze kan ik ook niet aanpassen)
Taal: West-Europees

En onder Windows Live punt 7 E-mail Formaat van berichtvoorbeeld staat nu op 2500 tekens...had ik eerst op 15000 tekens staan.

Als ik mijn mail typ dan zie ik wel alle alinea's. Bekijk ik echter na het verzenden de verzonden mail op de pc of op mn TP2 dan staat dus alle tekst achter elkaar..
Late reactie.. maar ik mail niet met een hotmail account, maar met een eigen account (eigen domeinnaam dus ook).. Dan heb ik geen enkel probleem.

die berichtopties van je zien er gewoon goed uit lijkt me.. vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 13:17:
[...]

Late reactie.. maar ik mail niet met een hotmail account, maar met een eigen account (eigen domeinnaam dus ook).. Dan heb ik geen enkel probleem.

die berichtopties van je zien er gewoon goed uit lijkt me.. vreemd.
Ah, het gaat dus specifiek om een hotmail account.

Ik gebruik af en toe ook Gmail, maar daar worden alle alinea's netjes weergegeven.

Mn vriendin heeft nu een TD2 en daar hetzelfde probleem...alle tekst achter elkaar, weg alinea's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:33
Weiman schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 00:10:

Nu het probleem. Ik zit aan m'n PC net iets na twaalfen, de Touch zit in z'n case, in een tas achter mij die op een plank ligt.
Ik heb juist van de week gelezen dat deze telefoons precies om twaalf uur even aan gaan, en dan weer uit.
Dat zou kunnen verklaren dat je juist vlak na twaalf uur dit meemaakte gebeuren. Maar het klinkt scary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:50
Het ROM-gespook is voor mij nu ook begonnen. Heb er al 3 geprobeerd en eigenlijk zijn ze me allemaal te langzaam om goed mee te werken. Denk dat ik hem straks maar weer terugflash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:13

Shiro

Serenity

Hallo, op de nederlandse site van HTC zie ik dat de HTC Touch Pro 2 de Qualcomm® MSM7200A™, 528 MHz heeft en niet de Qualcomm® MSM 7201A™ 528 MHz.

De 7201A is toch nieuwer en ondersteund toch iets meer functies? Kon er weinig concreets over vinden op google eigenlijk.

Zit momenteel erg te twijfelen tussen de HTC Touch Pro 2 en de HTC Touch HD.
Ik vind een groot scherm belangrijk en dat ik er video's op kan kijken.

HTC Touch HD
- Erg jammer dat deze geen 6.5 krijgt, scheint stuk sneller en beter te zijn van wat ik hier leest?
- Geen toetsenbordje

HTC Touch Pro 2
- Geen extra geheugen kaart, moet dat dus weer kopen ~~
- Kleinere scherm
- Hoor klachten over de scherm dat misschien wankel is?
- Iets kleinere scherm
- 3.2 Megapixels... Wel een beetje een hele grote tegenvaller.
- Onduidelijk welke cpu erin zit
- geen 3.5 plug voor geluid.

Mag vandaag kiezen tussen HTC Touch Pro 2 en HTC Touch HD. Maar vindt het zo moeilijk. Ik heb ze beide gezien, en vindt ze beide erg mooi. Alleen kan bijna geen keuze meer maken nu. Prijs verschilt weinig, alleen de HD is ietsje goedkoper. En heeft beide de zelfde Touch Flo 3D? Of heeft de Pro 2 een nieuwere versie?

[ Voor 3% gewijzigd door Shiro op 31-08-2009 16:40 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiro schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 16:37:
Hallo, op de nederlandse site van HTC zie ik dat de HTC Touch Pro 2 de Qualcomm® MSM7200A™, 528 MHz heeft en niet de Qualcomm® MSM 7201A™ 528 MHz.

De 7201A is toch nieuwer en ondersteund toch iets meer functies? Kon er weinig concreets over vinden op google eigenlijk.

Zit momenteel erg te twijfelen tussen de HTC Touch Pro 2 en de HTC Touch HD.
Ik vind een groot scherm belangrijk en dat ik er video's op kan kijken.

HTC Touch HD
- Erg jammer dat deze geen 6.5 krijgt, scheint stuk sneller en beter te zijn van wat ik hier leest?
- Geen toetsenbordje

HTC Touch Pro 2
- Geen extra geheugen kaart, moet dat dus weer kopen ~~
- Kleinere scherm
- Hoor klachten over de scherm dat misschien wankel is?
- Iets kleinere scherm
- 3.2 Megapixels... Wel een beetje een hele grote tegenvaller.
- Onduidelijk welke cpu erin zit
- geen 3.5 plug voor geluid.

Mag vandaag kiezen tussen HTC Touch Pro 2 en HTC Touch HD. Maar vindt het zo moeilijk.
- Geheugenkaartje kost bijna niets.
- Merk je dat verschil in afmeting van 't scherm? Kan 't me haast niet voorstellen.
- Het scherm is kantelbaar, dat is natuurlijk wat wankeler dan een scherm dat vast zit :P

Ik zou zeggen, laat je keuze afhangen van het feit of je wel of geen toetsenbordje wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
tja ik kan me ook geen ander verschil in denken dan wel of geen toetsenbord
de rest is te verwaarlozen helemaal of er wel of niet dezelfde interface op zit software is gemakkelijk te vervangen of aan te passen
Ze hebben namelijk niet dezelfde interface aangezien de hd meer op vingerbediening is afgestemd
software toetsenbord verschillen van de 2 toestellen
3.5mm jack is op te lossen met verloopstukje

dus ook mijn advies wil je wel of geen toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

dan maar met een toetsenbord :D Meningen van reviews vinden het erg handig om een toetsenbord te hebben tijdens het surfen.

Maar ik vraag het mij nog wel af, heeft de HTC Touch pro 2 nou de Qualcomm® MSM7200A™, 528 MHz of de Qualcomm® MSM 7201A™ 528 MHz.

Op HTC site zelf: http://www.htc.com/nl/product/touchpro2/specification.html
staat namelijk de 7200A, wat minder goed is als de 7201A iirc.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik ben pas overgestapt van een touch duel naar de touch pro 2 en merk dat de achterkant wel behoorlijk warm wordt bij gebruik (internet, films kijken), is dit normaal bij nieuwere smartphones?
Het is niet zo warm dat ik mn vingers verbrand ofzo, maar ik voel de warmte er wel van af komen.

Ik heb de nieuwste stock NL rom er op staan, heb wel wat tweaks in de registry gedaan zoals push internet service uitzetten enzo, maar meer ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door DapperKonijntje op 31-08-2009 20:41 ]

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
jup ze doen het allemaal er zijn zoals bij de iphone zelfs verkleuringen geconstateerd doordat de batterij te warm werd
de mijne wordt ook een lekker kacheltje in mijn handen vooralsnog gaf dat geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Hm ok, dan weet ik dat ook weer, bedankt :)
Verder is het een superfijn apparaat.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom de tp2 de proxy instellingen overneemt van de computer waar hij mee synchroniseert? Ik gebruik daarvoor activesync om contacten/afspraken te synchroniseren via outlook, maar hij hoeft dan niet het proxyadres van internet explorer over te nemen. Hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé,

Zit er ergens een soort van logboek, waar een teller staat van het aantal minuten dat er gebeld is? (inkomend & uitkomend). Deze teller kan je dan elk begin van de maand op 0 zetten, zodat je weet hoeveel je ongeveer gebeld hebt??

Ik kan hem niet vinden, en het zal er vast opzitten neem ik aan?
Bij apparaat info » gesprekstijd staat wel iets, maar dit kan je niet op 0 zetten..

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 12:48:
Hé,

Zit er ergens een soort van logboek, waar een teller staat van het aantal minuten dat er gebeld is? (inkomend & uitkomend). Deze teller kan je dan elk begin van de maand op 0 zetten, zodat je weet hoeveel je ongeveer gebeld hebt??

Ik kan hem niet vinden, en het zal er vast opzitten neem ik aan?
Bij apparaat info » gesprekstijd staat wel iets, maar dit kan je niet op 0 zetten..

Bedankt
Een leuke extra feature van Resco Contact manager, IMO dé contact manager.
Heb er nu SPB Mobile Shell 3.0 op staan en probeer deze beetje te integreren...

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/7650/screen02wince.jpg Afbeeldingslocatie: http://img42.imageshack.us/img42/3182/screen01wince.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Ik lees op XDA dat de scherm nogal wat spelling heeft. Wat is jullie ervaring hiermee?

Stoort het of is het verholpen tegenwoordig?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 13:18
Shiro schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 21:06:
..is het verholpen tegenwoordig?
Nee
Nee :) Sterker nog, het valt me nu pas op ;)

[ Voor 64% gewijzigd door brentnl op 01-09-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

Heb vandaag me Touch Pro 2 binnen gekregen. Maar ben eigenlijk op zoek naar wat leuke freeware shit voor me pda, wat je ook nog gebruikt zal ik maar zeggen. Verder kan ik geen hyves applicatie vinden alleen voor touch pro, kan ik die gewoon gebruiken of gaat dit niet werken op touch pro 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 23:14:
Heey,

Heb vandaag me Touch Pro 2 binnen gekregen. Maar ben eigenlijk op zoek naar wat leuke freeware shit voor me pda, wat je ook nog gebruikt zal ik maar zeggen.
Her je hier iets aan?
Verder kan ik geen hyves applicatie vinden alleen voor touch pro, kan ik die gewoon gebruiken of gaat dit niet werken op touch pro 2?
Probeer het eens. Niet geschoten is altijd mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-09 13:18
dat van die hyves app vraag ik me ook af, niet zo zeer die specifieke applicatie, maar de touch pro 2 heeft een mooie facebook integratie, maar hier in NL is facebook lang niet zo populair als hyves... ik weet niets van de code van facebook af en in hoeverre zoiets overeenstemt met hyves, maar is die standaard HTC facebook applicatie niet te herschrijven naar een hyves variant?
Zou ideaal zijn om op die manier van ieder contact persoon automatisch een foto'tje in je contactenlijst te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
hyves aplicatie werkt voor de meter niet ik raad de mobiele pagina gewoon aan die doet het goed en je kan makkelijk switchen naar desktop versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje

DapperKonijntje

Draw monkey

Wat vinden jullie eigenlijk van de batterijduur? ik zit na een nacht op 70% na een volle charge zonder applicaties open te hebben op de achtergrond.
Vind ik eigenlijk een beetje teleurstellend, maar misschien moet ik hem nog een paar keer leeg laten lopen voor die maximaal is (weet niet precies hoe dat werkt)

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik ben in het gelukkige bezit van twee HTC toestellen, de S740 (smartphone) en sinds 1 week de HTC Touch Pro2. Beide toestellen heb ik aan de ingebouwde carkit van Volvo gekoppeld. Nu gebeurd het vreemde dat het adresboek netjes overgezet wordt van mijn toestellen naar de carkit maar ik kan wel bellen via mijn S740 maar het bellen via mijn TP2 wil niet lukken. Het bellen op de telefoon wordt wel opgestart maar het geluid komt niet via de carkit. Ik heb hier twee vragen over
1. Hebben meer mensen dit euvel
2. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu sinds een maand ook een gelukkige eigenaar van de TP2. hiervoor had ik de tytn2 en daarmee kon ik ook het volume via blutooth regelen op mijn Jabra BT3030, Parrot Boombox en Parrot party.. heel leuk en handig maar met de TP2 wil dat niet lukken! weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of kan het uberhaupt niet met dit toestel?

• the boiler
DapperKonijntje schreef op woensdag 02 september 2009 @ 07:47:
Wat vinden jullie eigenlijk van de batterijduur? ik zit na een nacht op 70% na een volle charge zonder applicaties open te hebben op de achtergrond.
Vind ik eigenlijk een beetje teleurstellend, maar misschien moet ik hem nog een paar keer leeg laten lopen voor die maximaal is (weet niet precies hoe dat werkt)
95% met twitter push mail alles aan maar ik kan 2 dagen doen met de batterij aangezien ik hem intensief gebruik vindt ik het niet slecht

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb de hyves app voor de Touch HD gebruikt, omdat deze dezelfde resolutie hebben enz.
Zijn echter een paar puntjes die behoorlijk irritant zijn.

De app crasht bij openen toetsenbord en als je een berichtje wilt typen, dan komt er een toetsenbord binnen de hyves app zelf naar boven. Het (onscreen) toetsenbord van de TP2 is dus niet bruikbaar en je moet het doen met een toetsenbord dat door Hyves zelf is ontwikkeld en werkt alsof het voor Win95 is geprogrammeerd.

Ik gebruik nu de website zelf gewoon weer..

• NjitsSs
  • Laatst online: 21:35
De wekker van mijn Touch Pro2 doet raar...
Ik stel hem in op ma, di, wo, do, vr om 7:00 en 's morgens gaat er niks af. Blijkbaar werkt de wekker niet als ik de gsm in standby (of hoe noemt dat op zo'n gsm) zet? (Dus het knopje linksboven even indrukken)

Is dat op een of andere manier te verhelpen? Mijn oude gsm sprong zelfs volledig aan op het moment dat de wekker moest afgaan...

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Bekend probleem, installeer http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/about

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:28:
Ik ben nu sinds een maand ook een gelukkige eigenaar van de TP2. hiervoor had ik de tytn2 en daarmee kon ik ook het volume via blutooth regelen op mijn Jabra BT3030, Parrot Boombox en Parrot party.. heel leuk en handig maar met de TP2 wil dat niet lukken! weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of kan het uberhaupt niet met dit toestel?
Misschien wel handig voor je: http://www.teksoftco.com/index.php?section=headsetremote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

net terug van vakantie.. zie allemaal mooie custom roms.. wie heeft zn TP2 al geflashed? welke rom is nice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
ind0mi schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:15:
net terug van vakantie.. zie allemaal mooie custom roms.. wie heeft zn TP2 al geflashed? welke rom is nice?
Heb de manilla 2.5 roms nog ff met rust gelaten, volgens mij is deze nog een beetje buggy en traag. Draai nu EnergyROM Genesis Titanium WM6.5 v 20090829. ROM is prima stabiel en ram idle is stuk lager als met de stock rom.
Ben afgestapt van TF3D en draai nu SPB Mobile Shell 3, wat een verademing!! Helemaal met de widget packs die je op XDA kan vinden... je kan zoveel meer op een scherm kwijt!
WM6.5 is wel wat meer touch georienteerd verder weinig verschil.

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/2545/screen01wu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 10:16
Hier een probleem met exchange te configureren op de HTC.

Heeft iemand een tut daarvan of kan iemand vertellen hoe ik het werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
superbig91 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:52:
Hier een probleem met exchange te configureren op de HTC.

Heeft iemand een tut daarvan of kan iemand vertellen hoe ik het werkend krijg?
Kun je iets specifieker zijn, wat is het probleem? Het instellen van een Exchange-account is erg simpel, en je volgt gewoon de schermen bij het opzetten van een nieuwe account, staat ongetwijfeld ook in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:40:
Ik ben pas overgestapt van een touch duel naar de touch pro 2 en merk dat de achterkant wel behoorlijk warm wordt bij gebruik (internet, films kijken), is dit normaal bij nieuwere smartphones?
Het is niet zo warm dat ik mn vingers verbrand ofzo, maar ik voel de warmte er wel van af komen.

Ik heb de nieuwste stock NL rom er op staan, heb wel wat tweaks in de registry gedaan zoals push internet service uitzetten enzo, maar meer ook niet.
Ik ben ook overgstapt van een dual naar een touch pro 2. Ik ervaar hetzelfde. Alhoewel ik kan vermelden dat de dual dit ook had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• service99
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-06 11:40
mijn eerste reactie hier, hallo allemaal :)

wat mij opvalt is dat de pro continu (dus klokje rond) email ophaalt, mijn vorige gsm (p1i) deed dat alleen tijdens kantooruren (9 tot 5). is dat hier ook ergens in te stellen?

ik vindt het wel fijn dat hij toch minimaal elke 2 uur (overdag) mijn mail ophaalt

[ Voor 16% gewijzigd door service99 op 05-09-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 10:16
ehuurman schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:25:
[...]

Kun je iets specifieker zijn, wat is het probleem? Het instellen van een Exchange-account is erg simpel, en je volgt gewoon de schermen bij het opzetten van een nieuwe account, staat ongetwijfeld ook in de handleiding.
Ja het blijkt een probleempje te zijn dat hij geen connectie kan leggen met de exchange server.
Maar ik ga even naar de instellingen van een andere pc die ook buiten het netwerk (want de server en huidige pc is LAN) connect met de exchange server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
service99 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 11:17:
mijn eerste reactie hier, hallo allemaal :)

wat mij opvalt is dat de pro continu (dus klokje rond) email ophaalt, mijn vorige gsm (p1i) deed dat alleen tijdens kantooruren (9 tot 5). is dat hier ook ergens in te stellen?

ik vindt het wel fijn dat hij toch minimaal elke 2 uur (overdag) mijn mail ophaalt
Dat kun je allemaal instellen bij de instellingen van het betreffende e-mail account.
Ook kun je volgens mij een planning maken wanneer eventueel push e-mail actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• service99
JBS schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:47:
[...]
Dat kun je allemaal instellen bij de instellingen van het betreffende e-mail account.
wel om de hoeveel tijd en de bericht indeling, de downloadlimiet en tot hoeveel dagen terug de berichten downloaden.
maar ik zie geen instelling tussen welke tijden hij verzend/ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees in dit forum vaak dat mensen energie besparen door hun GPS uit te zetten.
Ik heb in de gebruiksaanwijzing en ook op internet gezocht hoe dat nu moet, maar ik kan het nergens vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet kontroleren of GPS aan of uit staat, en waar ik het (aan en) uit kan zetten?
Als ik navigatie-software opstart dan wordt GPS kennelijk automatisch aangezet, want de navigatie werkt gewoon zonder dat ik eerst GPS handmatig activeer.
Alleen, als ik uitgenavigeerd ben zou ik ook wel graag zeker weten dat mijn GPS weer uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 15:58:
Ik lees in dit forum vaak dat mensen energie besparen door hun GPS uit te zetten.
Ik heb in de gebruiksaanwijzing en ook op internet gezocht hoe dat nu moet, maar ik kan het nergens vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik moet kontroleren of GPS aan of uit staat, en waar ik het (aan en) uit kan zetten?
Als ik navigatie-software opstart dan wordt GPS kennelijk automatisch aangezet, want de navigatie werkt gewoon zonder dat ik eerst GPS handmatig activeer.
Alleen, als ik uitgenavigeerd ben zou ik ook wel graag zeker weten dat mijn GPS weer uit staat.
Als je een applicatie hebt openstaan die GPS gebruikt dan staat hij aan. (als je gps hebt aanstaan in dat programma)
Mocht je er geen open hebben staan dan staat hij altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webgangster schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:08:
[...]

Als je een applicatie hebt openstaan die GPS gebruikt dan staat hij aan. (als je gps hebt aanstaan in dat programma)
Mocht je er geen open hebben staan dan staat hij altijd uit.
Klinkt logisch.
Hadden ze wel even in de gebruiksaanwijzing mogen zetten.
Ik hoef er in ieder geval niet meer naar te zoeken.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
service99 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:24:
[...]

wel om de hoeveel tijd en de bericht indeling, de downloadlimiet en tot hoeveel dagen terug de berichten downloaden.
maar ik zie geen instelling tussen welke tijden hij verzend/ontvangt?
Activesync -> Schedule, hier kun je peaktimes aanpassen. Als je geen automatisch berichten wilt ontvangen, dan zet je dit op manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m'n Gmail toegevoegd aan m'n TP2 zodat ik (manual) m'n mail binnenkrijg en kan versturen. Nu zie ik als ik gewoon via gmail.com m'n mail benader dat alle mail die ik via m'n TP2 verstuur dubbel in de conversatie staat. Meer mensen die dit is opgevallen? Lijkt me niet normaal toch?

Ik zie de optie om mail te flaggen via m'n TP2 maar bij m'n Gmail account zijn deze opties grijs. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb momenteel nog één klein probleempje met mijn TP2.
Als ik bij Instellingen tab Systeem kies en vervolgens Energie opstart, en dan in tab Informatie kijk, krijg ik geen getallen te zien, maar mededelingen dat de waarde van 'Laatst Volledig Opgeladen' niet vast te stellen is, en Standby-tijd, Gesprekstijd en Toestelgebruik zijn altijd nul.
Moet ik ergens eerst iets aanzetten om dit door mijn telefoon bij te laten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 18:28:
sorry ik heb geen antwoord maar wel een vraag,
ik heb ook de tynt2, maar is deze veel beter dan de tytn2?
camera snelheid,
traagheid van de telefoon zelf (browser)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 22:25:
Hallo, ik heb momenteel nog één klein probleempje met mijn TP2.
Als ik bij Instellingen tab Systeem kies en vervolgens Energie opstart, en dan in tab Informatie kijk, krijg ik geen getallen te zien, maar mededelingen dat de waarde van 'Laatst Volledig Opgeladen' niet vast te stellen is, en Standby-tijd, Gesprekstijd en Toestelgebruik zijn altijd nul.
Moet ik ergens eerst iets aanzetten om dit door mijn telefoon bij te laten houden?
Dat heeft mijn telefoon ook gehad. Ik heb niets ingesteld en heb de telefoon gewoon een hele nacht aan de lader gehangen. Toen gaf hij wel de juiste info aan.
De tellers van gebruikt en standby enz enz gaan weer naar nul als je de telefoon weer helemaal oplaad, dus minimaal een paar uur aan de lader. Als je af en toe tussendoor de telefoon een half uurtje aan de lader hangt blijf hij gewoon doortellen. Die van mij is nu al 162 uur en 27 minuten standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike123 schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:59:
[...]

Dat heeft mijn telefoon ook gehad. Ik heb niets ingesteld en heb de telefoon gewoon een hele nacht aan de lader gehangen. Toen gaf hij wel de juiste info aan.
De tellers van gebruikt en standby enz enz gaan weer naar nul als je de telefoon weer helemaal oplaad, dus minimaal een paar uur aan de lader. Als je af en toe tussendoor de telefoon een half uurtje aan de lader hangt blijf hij gewoon doortellen. Die van mij is nu al 162 uur en 27 minuten standby.
Mijn telefoon heeft inmiddels ook al een paar keer de gehele nacht aan de lader gelegen.
Maar zodra hij vol zit stopt de lader met opladen, dus volgens mij maakt het dan toch niet uit of je 'm er de hele nacht aan laat liggen? Als dat indicator-lampje groen is zou hij vol moeten zitten.
Dat energie-menu denkt daar kennelijk anders over.
Ach, geen man overboord, maar ik had het wel leuk gevonden als het wel had gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15
JBS schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 20:58:
Ik heb m'n Gmail toegevoegd aan m'n TP2 zodat ik (manual) m'n mail binnenkrijg en kan versturen. Nu zie ik als ik gewoon via gmail.com m'n mail benader dat alle mail die ik via m'n TP2 verstuur dubbel in de conversatie staat. Meer mensen die dit is opgevallen? Lijkt me niet normaal toch?

Ik zie de optie om mail te flaggen via m'n TP2 maar bij m'n Gmail account zijn deze opties grijs. Is dit normaal?
Gebruik je misschien de optie "allen beantwoorden" in je tp2? Dat is nml de standaard optie onder de linker soft-key. Deze optie stuurt mail naar iedereen inclusief je eigen (gmail)adres.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
newsgroupie schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:58:
[...]

Heb de manilla 2.5 roms nog ff met rust gelaten, volgens mij is deze nog een beetje buggy en traag. Draai nu EnergyROM Genesis Titanium WM6.5 v 20090829. ROM is prima stabiel en ram idle is stuk lager als met de stock rom.
Ben afgestapt van TF3D en draai nu SPB Mobile Shell 3, wat een verademing!! Helemaal met de widget packs die je op XDA kan vinden... je kan zoveel meer op een scherm kwijt!
WM6.5 is wel wat meer touch georienteerd verder weinig verschil.

[afbeelding]
Is dat een NL 6.5 rom, ik kan alleen maar WWE vinden op xda. pleae help :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joffrey19 schreef op zondag 06 september 2009 @ 10:35:
[...]

Is dat een NL 6.5 rom, ik kan alleen maar WWE vinden op xda. pleae help :-)
Nee, de Genesis ROM is WWE, geen NL. SPB Mobile Shell zal wellicht NL zijn.
Kassad schreef op zondag 06 september 2009 @ 09:14:
[...]

Gebruik je misschien de optie "allen beantwoorden" in je tp2? Dat is nml de standaard optie onder de linker soft-key. Deze optie stuurt mail naar iedereen inclusief je eigen (gmail)adres.
Die optie heb ik inderdaad wel eens gebruikt, misschien wel elke keer. Ik zal de normale reply gebruiken om te kijken of 't daar aan ligt. :)

[ Voor 44% gewijzigd door JBS op 06-09-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

is het iemand hier gelukt om Chinees/Pinyin invoer te enablen voor de Touch Pro 2?

Ik heb al CE-Star geprobeerd, maar het werkte niet helemaal lekker, of beter gezegd, het werkt voor geen meter en het schopt wat instellingen flink door de war.

En is het ook mogelijk om bij Contacten van Touch Flo 3D direct de hele lijst van contacten zie ipv eerst favorites?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• service99
ehuurman schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 16:32:
[...]

Activesync -> Schedule, hier kun je peaktimes aanpassen. Als je geen automatisch berichten wilt ontvangen, dan zet je dit op manual.
in het menu activesync zie ik geen optie schedule?
moet ik nog iets anders eerst aanzetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
JBS schreef op zondag 06 september 2009 @ 11:13:
[...]
Nee, de Genesis ROM is WWE, geen NL. SPB Mobile Shell zal wellicht NL zijn.
Klopt... ik heb me echter nog geen één keer aan het feit gestoord dat het WWE is... SPB is idd NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het volgende vermoeden. Als ik m'n TP2 "even snel" volledig oplaad dan issie echt een stuk sneller leeg dan dat ik 'm 'n hele nacht (uurtje of 6-7) aan de lader laat liggen. Als ik 'm "even snel" oplaad van laten we zeggen 40 naar 100% zie ik 'm na dit volledig laden per paar seconde 1% achteruit gaan.

Is dit normaal? Zit er verschil in "even snel" tot 100% laden en 'm een hele nacht laten laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• service99
is het niet zo dat voor alle oplaadbare accu's geld: zo ver mogelijk ontladen en daarna volledig opladen, tevens ''slijt'' de accu van opladen. na een x aantal ladingen is de accu versleten. Elke keer dat je hem oplaad (ook al is dit niet volledig) geld als ''1 lading''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Vraagje:

Welke screenprotectors gebruiken jullie voor de HTC Touch Pro 2?

De standaard die ik gebruikt heb ik nogal scheef erop gezet, dus vandaar dat ik opzoek was naar een andere. Ik heb gekeken naar Invisible Shield en Brando, alleen vindt ze eigenlijk nogal prijzig... Zijn er nog alternatieven?

Hoe weet ik btw of mijn GPS goed werkt? Als ik google map gebruikt dan zit die meestal een meter of 20 ernaast van waar ik echt ben. Als ik Gebruik GPS doe blijft ie maar zoeken en vindt ie niks. Heb de HTC GPS Tool al geprobeerd maar snap er bijzonder weinig van.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Shiro schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:19:
Vraagje:

Welke screenprotectors gebruiken jullie voor de HTC Touch Pro 2?

De standaard die ik gebruikt heb ik nogal scheef erop gezet, dus vandaar dat ik opzoek was naar een andere. Ik heb gekeken naar Invisible Shield en Brando, alleen vindt ze eigenlijk nogal prijzig... Zijn er nog alternatieven?

Hoe weet ik btw of mijn GPS goed werkt? Als ik google map gebruikt dan zit die meestal een meter of 20 ernaast van waar ik echt ben. Als ik Gebruik GPS doe blijft ie maar zoeken en vindt ie niks. Heb de HTC GPS Tool al geprobeerd maar snap er bijzonder weinig van.
Op Ebay zitten een paar grote Duitse resellers, die voor zowat elk apparaat protectors hebben. Zelf heb ik voor mijn Panasonic camera 5 screenies voor een euro of 6 gekocht. De eerste protector houd het nu al een paar maanden vol. Dus binnenkort ook voor de TP2 bestellen, al doet de meegeleverde protector nog steeds zijn werk.

Wel een kleine waarschuwing: gebruik niet je creditcard om dat ding erop te smeren, dat krast als een gek :X
Zo goed zijn ze dus ook weer niet, maargoed, beter een vernaggelde screenprotector dan het scherm van je toestel ;)

Edit: dit valt natuurlijk onder accesoires... Excuus :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 00:38
service99 schreef op maandag 07 september 2009 @ 14:40:
is het niet zo dat voor alle oplaadbare accu's geld: zo ver mogelijk ontladen en daarna volledig opladen, tevens ''slijt'' de accu van opladen. na een x aantal ladingen is de accu versleten. Elke keer dat je hem oplaad (ook al is dit niet volledig) geld als ''1 lading''
Volledig ontladen moet je absoluut niet doen! Is zeer slecht voor je accu. Wat jij beschrijft geld voor nimh cellen.

Je kunt hem juist het beste zo vaak mogelijk laden (ook korte periodes).

Wat betreft screenprotectors, ze hebben de officiële (perfect passende) bij bol.com.

[ Voor 35% gewijzigd door MrJT op 07-09-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Laatst online: 10-07 06:35
Floris-K schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 18:55:
Meer mensen hier iGO8 draaien?

Ben namelijk bezig om dit werkend te krijgen icm HyperGPS TMC.
De radio cab geinstalleerd die op xda-developers staat en probeer ook Power Radio te draaien.

Ik krijg daar echter een foutmelding over GFMAPI.DLL
Heb de GFMAPI15b geinstalleerd, maar de melding blijft steeds terug komen

Mensen die dit werkend hebben gekregen?
De GFMAPI driver ondersteund nog geen rhodium. XDA member flywhc werkt hier aan. Deze heeft echter zelf geen touch pro II dus de ontwikkeling gaat traag.

De hardware in de TP2 is anders dan die van de andere toestellen.

Wanneer jullie snel de beschikking willen hebben over tmc lees dan dit eens:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=557333

Wie heeft hier eigenlijk allemaal last van GPS lag, en met welke software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddydonkers
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb gemerkt dat de officiële GPS-hotfix van de HTC-site nu wel werkt. De eerdere update kon bij veel mensen niet geïnstalleerd worden, zo ook bij mij. Deze installeert zich nu zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enkele dagen kan ik niet meer e-mailen via me TP2, ik gebruik mijn @online.nl account er voor. Instellingen overgenomen van me oude HTC waar het wel werkte. Ook krijg ik niet me e-mail elke 15min zoals ingesteld maar alles in een keer op een willekeurig moment.

Krijg de volgende melding:

Bericht niet verzonden

Het bericht is niet vezonden en is verplaatst naar de map Concepten.

De server heeft het volgende foutbericht geretourneerd:

554 5.7.1 <niels@112nwv.nl>: Relay access denied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:09:
Sinds enkele dagen kan ik niet meer e-mailen via me TP2, ik gebruik mijn @online.nl account er voor. Instellingen overgenomen van me oude HTC waar het wel werkte. Ook krijg ik niet me e-mail elke 15min zoals ingesteld maar alles in een keer op een willekeurig moment.

Krijg de volgende melding:

Bericht niet verzonden

Het bericht is niet vezonden en is verplaatst naar de map Concepten.

De server heeft het volgende foutbericht geretourneerd:

554 5.7.1 <niels@112nwv.nl>: Relay access denied.
Ik hier bijna hezelfde met Planet (KPN)

melding: 550 5.7.1 Unable to relay to naam@naam.nl
Heb vanalles al geprobeerd, zonder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gehad hoor met Windows Mobile 6.1 ...

Mijn HTC Touch Pro 2 is een prachtig toestel qua hardware, maar software is lamentabel...

Voor zo'n geavanceerd toestel zou je toch verwachten dat een aantal basisfuncties, die we al jaren gewend waren, feilloos zouden moeten werken, of aanwezig zijn...

Mijn ervaringen:

- wekker is onbetrouwbaar (laatste 2 weken al 3 maal te laat gekomen op het werk, 2 maal totaal niet afgelopen, en 1 maal een korte 'pling' IPV mijn melodietje.
- automatische toetsenvergrendeling (had ik in 1998 al op mijn Nokia 6110).
- traag en log
- HTC Touch Flo 3D is onafgewerkt, het moet een grafische schil boven WinMO voorstellen, maar het zit vol met gaten waardoor je continu toch in windows-schermen zit te klooien.
- etc etc...

Op een Touch Pro 2 kan je geen Android gooien zeker ?? ;)

Ik weet het, veel van de bovenstaande puntjes zijn op te lossen door een nieuwe rom... Maar dit zijn toch dingen die out of the box zouden moeten werken?? Ik bedoel, als je een nieuwe wagen gaat kopen, moet je als je er mee de garage uitrijdt toch ook niet eerst mee langs een Car-center om alle sopnieuw af te laten stellen, er banden op te zetten, een nieuwe motor erin te laten doen, ...?

Graag jullie meningen, voorstellen??

Alvast bedankt!

KRL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 08:45:
Heb het gehad hoor met Windows Mobile 6.1 ...

Mijn HTC Touch Pro 2 is een prachtig toestel qua hardware, maar software is lamentabel...

Voor zo'n geavanceerd toestel zou je toch verwachten dat een aantal basisfuncties, die we al jaren gewend waren, feilloos zouden moeten werken, of aanwezig zijn...

Mijn ervaringen:

- wekker is onbetrouwbaar (laatste 2 weken al 3 maal te laat gekomen op het werk, 2 maal totaal niet afgelopen, en 1 maal een korte 'pling' IPV mijn melodietje. Probeer dan is galarm, werkt geweldig met leuke functies, waarom die gewone wekker niet doet weet ik ook niet.
- automatische toetsenvergrendeling (had ik in 1998 al op mijn Nokia 6110). Die zit er niet standaard op? Anders kun je s2u2 proberen, werkt ook prima.
- traag en log, kan ik niet ontkennen, ik krijg hem vanmiddag weer terug van reparatie en ik ga er direct 6.5 opzetten.
- HTC Touch Flo 3D is onafgewerkt, het moet een grafische schil boven WinMO voorstellen, maar het zit vol met gaten waardoor je continu toch in windows-schermen zit te klooien. Dat vind ik opzich wel meevallen
- etc etc...

Op een Touch Pro 2 kan je geen Android gooien zeker ?? ;)
Nog niet, komt vast nog wel over een paar maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Is 6.5 al released voor deze telefoon dan? Ik word inderdaad ook gek van 6.1, hopelijk is 6.5 al wat beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net ander account ingesteld op me TP2 en die werkt wel gewoon(voor hoelang vraag ik me af) ga nu eens kijken wat de verschillen qua instelling zijn in beide accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen zijn precies het zelfde bij beide enige verschil is dat enne pop.online.nl/smtp.online.nl is en andere mail.112nwv.nl(2x).

Zou dan het verschil zitten in of de een met pop.online.nl en smtp.online.nl begint en de andere met mail.(mijndomein).nl???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Nou geef je S2U2 als voorbeeld-applicatie voor de toetsenvergrendeling maar mijn ervaring is is dat het hele toestel onwerkbaar traag van wordt. Had alles naar mijn hand gezet maar ik vond dat er niet meer mee te werken was. Alles lagde en TF3D crashte er ook nogal vaak door. Zeer en zeer irritant.

Overigens zijn de meeste punten die de orginele poster opgelost in 6.5 volgens de ROM's die ik geprobeerd heb dus hulp is onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
nou ik heb s2u2 ook geinstalleerd versie 2.04 en het werkt perfect... niks lag of sloom mijn telefoon functioneerd gewoon naar behoren, mijn Wekker werkt gewoon altijd nooit problemen mee gehad.
uh automatisch locken kan je volgens mij gewoon instellen dat als je em uitzet dat je em moet ontgrendelen, had ik 3 jaar geleden ook al op mijn p3300.. dus even goed zoeken en je zult het vinden ;)
hij is zeker niet traag ofz vergeleken bij mijn Touch Pro, X1, Tytn 2 en p3300 is dit toch echt de beste van het rijtje...
tf3d tja het is mooi om te zien en in het begin leuk om te gebruiken maar na een tijdje kom je er tog achter dat er handige programma's zijn zoals SPB Mobile Shell 3.1 ;)

ik gebruik gewoon de originele rom nooit iets geupdate niks.

en ff sirieus, waarom mag er niet over alles wat te maken heeft met deze telefoon gepraat worden? wat een gedoe allemaal zeg als je elke apart ding een topic moet gaan maken waarover wel gepraat mag worden daar.. al die regels jullie doen net alsof jullie van ministerie zijn ofzo.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
WM6.5 komt met een ingebouwde slide toetsenblokkering, deze werkt prima!

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/9057/screencap0071.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
newsgroupie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:14:

[afbeelding]
Ja die bedoel ik. Die is fantastisch. ook als je bijvoorbeeld een SMS'je hebt ontvangen en je wil alleen alleen die lezen kun je ook alleen sms unlocken. Mooi vind ik dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Tha_T schreef op woensdag 09 september 2009 @ 13:43:
[...]

Ja die bedoel ik. Die is fantastisch. ook als je bijvoorbeeld een SMS'je hebt ontvangen en je wil alleen alleen die lezen kun je ook alleen sms unlocken. Mooi vind ik dat
Uhh... dat is nieuw voor mij, hoe doe je dat dan? Ik zie wel een [1] naast het slotje staan als ik een msg heb, maar hoe lees je die dan?

En valt er ook nog wat te doen met die ruimte op het scherm, is er iets aan in te stellen?

[ Voor 9% gewijzigd door Pimmr op 09-09-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
newsgroupie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:01:
[...]

Uhh... dat is nieuw voor mij, hoe doe je dat dan? Ik zie wel een \[1] naast het slotje staan als ik een msg heb, maar hoe lees je die dan?

En valt er ook nog wat te doen met die ruimte op het scherm, is er iets aan in te stellen?
Als je op het slotje drukt krijg je eronder in rubrieken uitgesplitst wat je hebt gemist. En dan kun je dus alles 1 voor 1 lezen _/-\o_

Of je de ruimte eronder in kunt stellen durf ik niet te zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Tha_T op 09-09-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Jullie draaien al custom roms? Zijn er wel plannen voor een officiële rom? Ik hoor veel mensen over het feit dat HTC niet aan updaten doet en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Jup. Heb wel eerst een dump gemaakt van hoe mijn foon ervoor uitzag zodat ik bij garantie altijd terug kan
Zijn er wel plannen voor een officiële rom? Ik hoor veel mensen over het feit dat HTC niet aan updaten doet en zo...
Volgens XDA-developers wel. Kijk maar eens op hun homepage. Staan een aantal toestellen die in Duitsland een update krijgen naar 6.5. Waaronder de TP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de TP2 komt zeker een officieel 6.5 ROM. Dat staat zo'n beetje elk nieuwsbericht over Windows Mobile op Tweakers. ;)

Op XDA staan overigens ook officiële NL ROM's (6.1 uiteraard) zodat je altijd terug kunt.

[ Voor 27% gewijzigd door JBS op 09-09-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:12

RayNbow

Kirika <3

newsgroupie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 12:14:

[afbeelding]
Hmm, is het mogelijk om de accu% te tonen in het lock scherm van WM6.5? Dat is namelijk iets wat ik handig vind aan S2U2.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RayNbow schreef op woensdag 09 september 2009 @ 15:04:
[...]

Hmm, is het mogelijk om de accu% te tonen in het lock scherm van WM6.5? Dat is namelijk iets wat ik handig vind aan S2U2.
Voor 1% batterij heb je deze CAB nodig: TP2-Batt. Helaas, mag niet linken ;)

Eventueel kun je ook nog andere icoontjes installeren.

Afbeeldingslocatie: http://i41.photobucket.com/albums/e270/adhunter/Albino/Taster-1.png

Default Spike's ~ 26 ~ 6.1 MicNeo TaskBar Varients (Update V2 - June 11th)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Tha_T schreef op woensdag 09 september 2009 @ 14:20:
[...]

Als je op het slotje drukt krijg je eronder in rubrieken uitgesplitst wat je hebt gemist. En dan kun je dus alles 1 voor 1 lezen _/-\o_

Of je de ruimte eronder in kunt stellen durf ik niet te zeggen.
Thanks, dat drukken was me nog niet opgevallen :)
Ik zie dan wel het mail / SMS / gemiste oproep icoon, maar als ik die slide unlockt hij eigenlijk hetzelfde als het slotje... ik draai SPB3, weet niet of dat wat uitmaakt?

Hoe werkt dat bij jou dan, als je een mailtje "slide" opent ie dan direct het mailtje en als je hem sluit is hij weer gelockt? Dat zou perfect zijn.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
newsgroupie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 16:23:
[...]

Thanks, dat drukken was me nog niet opgevallen :)
Ik zie dan wel het mail / SMS / gemiste oproep icoon, maar als ik die slide unlockt hij eigenlijk hetzelfde als het slotje... ik draai SPB3, weet niet of dat wat uitmaakt?

Hoe werkt dat bij jou dan, als je een mailtje "slide" opent ie dan direct het mailtje en als je hem sluit is hij weer gelockt? Dat zou perfect zijn.... _/-\o_
Zoals je het vertelt gaat het bij mij. Ik slide bijvoorbeeld een SMS open. Ben ik ermee klaar lock ik hem. Zo ook met gemiste oproepen enz. Overigens gebruik ik "gewoon" 6.5+Manila 2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Tha_T schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:23:
[...]

Zoals je het vertelt gaat het bij mij. Ik slide bijvoorbeeld een SMS open. Ben ik ermee klaar lock ik hem. Zo ook met gemiste oproepen enz. Overigens gebruik ik "gewoon" 6.5+Manila 2.5
Ik lees dat mense alleen maar probleme hebben met de `beta´ manila 2.5. welke rom heb je draaien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Tha_T schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:23:
[...]

Dan zal dat hoogstwaarschijnlijk met Manila 2.5 te maken hebben. Ik draai SPB3... ga vanavond ff laatste EnergyROM Genesis erop zetten, dan nog eens proberen!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires mogen hier besproken worden. Hier worden reacties over accessoires verwijderd!
Levertijden en abonnementen mogen hier besproken worden.