[PC] Battlefield Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 33.184 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Ik heb eindelijk Sniper Rifle 4 en Infantry Focus 4 in 1 ronde tijd behaald, heb er een week ofzo over gedaan voordat ik ze had behaald :p. Tevens level 17 geworden!

Vind het trouwens wel raar dat sommige mensen genoeg hebben aan 1 schot om je volledig neer te krijgen als je 80hp hebt (commando). Heb het dan over andere commando's met de zware rifle. Zonder piercing shot met 1 hit me dood schieten... voor zover ik weet doet die rifle niet zoveel damage... zelfs niet als je een headshot maakt... Maar ik zag ook ingame dat iemand met 1 hit van de SMG ineens 70 damage deed. Kleine bugs ofzo neem ik aan?

En het is raar dat je soms met je tank geen damage doet aan een andere tank en hij geen aan jou, terwijl het toch een direct hit is.

Tevens nog steeds jammer dat wingclips en smashes niet tellen als kills bij bepaalde missies :(

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
wsLy schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:48:
En het is raar dat je soms met je tank geen damage doet aan een andere tank en hij geen aan jou, terwijl het toch een direct hit is.

Tevens nog steeds jammer dat wingclips en smashes niet tellen als kills bij bepaalde missies :(
Vaak genoeg gehad inderdaad maar veelal was de animatie van de bullet + explosie gewoon weg en zag je heel stiekem je def pts omlaag schieten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:05:
[...]

Vaak genoeg gehad inderdaad maar veelal was de animatie van de bullet + explosie gewoon weg en zag je heel stiekem je def pts omlaag schieten.
Ik zag totaal niks, gewoon boem en ik was dood.

Gisteren had ik een leuke... ik reed in een tank en hoorde het geluid van een jeep... dit had ik ook als ik aan het lopen was dat ik vaak gewoon een jeep hoorde terwijl er nergens een jeep te bekennen was. Om de een of andere reden werd het geluid van een bepaalde jeep niet gedempt als hij verder van me afging, want als hij begon te rijden terwijl hij de halve map verder was dan hoorde ik hem nog alsof hij naast me reed. En dat is echt irritant, aangezien het geluid van de jeep best hard is... Maarja heb het gelukkig maar 1 ronde gehad.

Begin trouwens het vliegtuig onder de knie te krijgen :p, alleen kills ermee maken is wel moeilijk... dus met de machinegun.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:29:
[...]

Ik zag totaal niks, gewoon boem en ik was dood.

Gisteren had ik een leuke... ik reed in een tank en hoorde het geluid van een jeep... dit had ik ook als ik aan het lopen was dat ik vaak gewoon een jeep hoorde terwijl er nergens een jeep te bekennen was. Om de een of andere reden werd het geluid van een bepaalde jeep niet gedempt als hij verder van me afging, want als hij begon te rijden terwijl hij de halve map verder was dan hoorde ik hem nog alsof hij naast me reed. En dat is echt irritant, aangezien het geluid van de jeep best hard is... Maarja heb het gelukkig maar 1 ronde gehad.

Begin trouwens het vliegtuig onder de knie te krijgen :p, alleen kills ermee maken is wel moeilijk... dus met de machinegun.
Mja dat heb ik ook wel eens gehad inderdaad maar vaak stap ik op tijd uit of heb ik de ander op tijd neer :)

Hmm heb ik ook al eens gehad :P Net zoals dat ik wel eens een wingclip en een roadkill heb gemaakt met mijn SMG 8)7 Of dat ik gedood werd door een jeep terwijl het een tank was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de 'bruto' en 'netto' puntentelling in BF Heroes? Aan het einde van de ronde heb je bijv. 1636 punten, maar dan krijg je maar 1606 punten netto erbij.

Heb me al een hele tijd afgevraagd waar die punten naartoe gaan, want iedere hit doet damage en als je een vlag captured krijg je ook punten erbij. Lijkt mij toch dat dit allemaal 'netto' punten zijn :s?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:59:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met de 'bruto' en 'netto' puntentelling in BF Heroes? Aan het einde van de ronde heb je bijv. 1636 punten, maar dan krijg je maar 1606 punten netto erbij.

Heb me al een hele tijd afgevraagd waar die punten naartoe gaan, want iedere hit doet damage en als je een vlag captured krijg je ook punten erbij. Lijkt mij toch dat dit allemaal 'netto' punten zijn :s?
Zelf dacht ik altijd dat dat kwam doordat de laatst gedane dmg/cap pts niet mee geteld worden maar dat zou eigenlijk onzin moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou eigenlijk beter om je punten in te zetten bij een soldier ?
BB of BS ?

Heel veel zeggen BS maar wat heeft het voor nut om daar meer punten in te zetten alleen voor de Cooldown ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:27:
Wat is nou eigenlijk beter om je punten in te zetten bij een soldier ?
BB of BS ?

Heel veel zeggen BS maar wat heeft het voor nut om daar meer punten in te zetten alleen voor de Cooldown ?
Ligt totaal aan jou speelstijl, ik vind beide een must maar 1BS volstaat totdat je 5BB hebt.
Die laatste doet het ook erg leuk tegen oa. commando's :)
Maar er zullen vast wel weer anderen zijn die 1BB genoeg vinden totdat ze 5BS hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Als commando neem ik gewoon MT op 1, Stealth of 5, Piercing Shot ga ik ook naar 5 werken en dan Troop trap met de overige punten :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik heb voor mijn soldier lvl 18 op dit moment naast 5 Combat medic en 1 sixth sense, 3 BS en 1 BB, maar ik zit een beetje te twijfelen of ik daar niet 1 BS en 3 BB van maak.

Het verschil tussen BB1 en BB3 is 8 hp en een cooldown van 13 ipv 15 seconde.
Het verschil tussen BS1 en BS3 is een cooldown van 15 ipv 18 seconde en een kracht van 50 ipv van 30.

Voordeel van BB is dat je die hp altijd krijgt als je je tegenstander raakt en dat het bij BS maar net de vraag is waar je iemand tegenaan kan mikken. Het voordeel van een hogere BS is wel weer dat je mensen makkelijker van de brug in Coastal Clash of in de zee achter town in Buccaneer Bay kan meppen, wat altijd erg leuk is om te zien. :P Ook is het erg handig tegen tanks. Tegen jeeps is BS en BB alletwee handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Laatst online: 03-10 18:20
Voor wie het nog niet gezien heeft:
Hello Heroes!

In the next few days we will be deploying a new technical update. This update brings fixes for some of the most common problems:

- We know joining a friend's game in Heroes can be somewhat tricky. We’ve been working on a new feature to help improve this for you. Now, when you attempt to join a friend who’s game is full, you will be added to a queue to join automatically when a space comes up.

- We hate cheaters and hackers as much as you do. With this update we’ve implemented some new things to make their life MUCH harder.

- Quite a few of you have been experiencing “Error 15”. For the vast majority of the unlucky this should have now gone away.

While we’ve been working on this technical update, we’ve also been hard at work on a whole new content update. More on what you will find in that very soon!

Here’s the update list in full:

* Exploit Fix: Fixed an issue that permitted a number of exploits and cheats being used by players.
* Bug Fix: Fixed an issue that was causing error 15 in a large number of servers
* Feature: Added support for queuing when trying to join a friend or a bookmarked server
* Bug Fix: The game will update/patch properly now, even if you have updated your version of PunkBuster manually
* Bug Fix: Fixed an issue with banner ads not appearing correctly
* Bug Fix: Bookmarked Servers should now correctly display online/offline status
* Bug Fix: Fixed a number of bugs related to VIP system
* Bug Fix: Fixed a number of server side crashes
* Bug Fix: Added text strings that were missing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat had ik inderdaad nog niet gezien! (heb ook al een aantal dagen niet gespeeld).
Zeer goed nieuws, dat zal de game weer een stuk aangenamer maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woah dat ik dat nog mag meemaken, eindelijk een que systeem in battlefield :o

Update beloofd veel goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik was ook al weer een tijdje gestopt, maar had er vandaag weer even zin in en zag ineens dit bericht staan. Ik ben erg blij met het que systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Loki.Nya schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:31:
Ik was ook al weer een tijdje gestopt, maar had er vandaag weer even zin in en zag ineens dit bericht staan. Ik ben erg blij met het que systeem!
Ook goed natuurlijk dat die error 15 voor veel mensen wordt opgelost ook al had ik er zelf niet veel last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:26

XanderDrake

Build the future!

psychoclown schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:41:
Ook goed natuurlijk dat die error 15 voor veel mensen wordt opgelost ook al had ik er zelf niet veel last meer van.
Aargh ja.
Nou ik heb er nog last van. Ben gister begonnen met BH, heb op zijn minst 15 keer proberen om een game te starten, 95% keer van de tijd krijg ik error 15 op mijn dak. Minus de ene keer toen net, kon ik eindelijk spelen, werd ik gekicked na 5 minuten door punkbuster (heb nagenoeg niets gedaan, niet eens teamkills of wat dan ook)... En daarna weer error 15's.

Leuk, ik had er zin in, maar ik speel liever spellen die gespeeld kunnen worden! :N

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:37

Stewie!

Keen must die!

Speel je dan in de PTE of op de gewone servers?
PB is erg buggy en er wordt al meer dan een jaar gewacht op een goede update hiervoor. Dat is en blijft PB helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
'In the next few days..' hoeft niet te betekenen dat de patch er meteen de volgende dag al is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:37

Stewie!

Keen must die!

Wel in de PTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja tuurlijk maar dat spreekt voor zich.
Mijn post was dan ook gericht naar XanderDrake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Stewie! schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:11:
Speel je dan in de PTE of op de gewone servers?
PB is erg buggy en er wordt al meer dan een jaar gewacht op een goede update hiervoor. Dat is en blijft PB helaas.
Ik weet nog niet wat PTE betekend :P

Ik speel via de website, Play Now knop. Zijn er dan ook andere methodes?

Ja PB heb ik nu ook geupdate, ben benieuwd.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
XanderDrake schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 14:12:
[...]

Ik weet nog niet wat PTE betekend :P

Ik speel via de website, Play Now knop. Zijn er dan ook andere methodes?

Ja PB heb ik nu ook geupdate, ben benieuwd.
Private Test Environment, om patches enzo te testen.

En zoals ik dacht geldt mijn post inderdaad voor jou ;)
Heb zelf atm nauwelijks tot geen tijd om te spelen dus ik heb ook geen notie wanneer die patch er is.

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ze geven eens permanente wapens, 700 BF/wapen |:( 8)7
Moest het nu 140 BF of een grote hoop VP zijn geweest tot daar aan toe.

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:13:
Moest het nu 140 BF of een grote hoop VP zijn geweest tot daar aan toe.
Wow dat is best veel zeg! Natuurlijk wel een essentieel onderdeel iit kleren en zeker handig dat die optie er nu is maar het is me een behoorlijke bak BF!

Verwijderd

Ik heb iets van 3100 VP ofzo :P, probeer het altijd rond de 3000 te houden (ik vind dat je wel een bepaald nul punt moet hebben om te zien of je er op vooruit gaat, als dat namelijk niet lukt moet je of goedkopere spul kopen of je speelstijl aanpassen anders moet je op een gegeven moment je speelstijl verplicht aanpassen dat totaal niet bij je past) Ik koop bij de widgets meestal 3 sterretjes heal en repair. Dat is voor mij genoeg om VP naar verhouding net iets te doen stijgen voordat ik het op heb :)

edit:
al een paar dagen weer niet gespeeld, warme weer helpt ook niet mee. Van het weekend denk ik weer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 16:10 ]

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:09:
Ik heb iets van 3100 VP ofzo :P, probeer het altijd rond de 3000 te houden (ik vind dat je wel een bepaald nul punt moet hebben om te zien of je er op vooruit gaat, als dat namelijk niet lukt moet je of goedkopere spul kopen of je speelstijl aanpassen anders moet je op een gegeven moment je speelstijl verplicht aanpassen dat totaal niet bij je past) Ik koop bij de widgets meestal 3 sterretjes heal en repair. Dat is voor mij genoeg om VP naar verhouding net iets te doen stijgen voordat ik het op heb :)

edit:
al een paar dagen weer niet gespeeld, warme weer helpt ook niet mee. Van het weekend denk ik weer.
Ja ik zit ook steeds zo rond hetzelfde te schommelen en heel toevallig doe ik het ook net zoals jij beschrijft al vind ik 50x heal/repair wel genoeg. Verdien iets meer VP per use van een widget dus stijgt gestaag ;)
Snap alleen niet goed wat je bedoelt met 3 sterretjes, 100 packs?

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:29:
[...]

Ja ik zit ook steeds zo rond hetzelfde te schommelen en heel toevallig doe ik het ook net zoals jij beschrijft al vind ik 50x heal/repair wel genoeg. Verdien iets meer VP per use van een widget dus stijgt gestaag ;)
Snap alleen niet goed wat je bedoelt met 3 sterretjes, 100 packs?
Ik bedoel de sterkte van de heal/repair, bij heal heb je bijv. 1+, 2+, 3+, 4+ en de grote +. Met 3 sterretjes bedoelde ik de 3+. Nooit echt op gelet hoeveel het healed of repaired, die 3+ doet volgens mij rond de 40-45 heal. Repair zou ik niet weten, misschien heeft het ook dezelfde waardes als de heal.

En als je een beetje oplet, kijken hoeveel resterende punten er nog zijn voordat de ronde over is en dan een keuze maken of je nog wel repair of heal wilt gebruiken. Opzich wel een leuk systeem, je moet er tactisch wel rekening mee houden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2009 16:37 ]

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 16:35:
[...]

Ik bedoel de sterkte van de heal/repair, bij heal heb je bijv. 1+, 2+, 3+, 4+ en de grote +. Met 3 sterretjes bedoelde ik de 3+. Nooit echt op gelet hoeveel het healed of repaired, die 3+ doet volgens mij rond de 40-45 heal. Repair zou ik niet weten, misschien heeft het ook dezelfde waardes als de heal.

En als je een beetje oplet, kijken hoeveel resterende punten er nog zijn voordat de ronde over is en dan een keuze maken of je nog wel repair of heal wilt gebruiken. Opzich wel een leuk systeem, je moet er tactisch wel rekening mee houden.
Ah zo :)
Mja ik heb altijd de sterkste en die zijn 240 VP per 50 als ik het goed zeg :)
Ja precies, beetje (tactisch) denken is nooit verkeerd!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik gebruik de widgets van 3 ster, VP genoeg, maar ik blijf het zonde vinden.

Laatst wel een goede aankoop voor mijn national soldier gekocht. De regular tan jacket en de brown reinforced trousers. Hierdoor ziet hij er op afstand uit als mijn royal commando. Op zich zie je het verschil wel, maar ik ben toch een paar keer een chaotisch gevecht ingerend waarbij de royals dachten dat ik een van hun was en het zo'n 2 sec duurde voor ze op mij begonnen te schieten. Het is niet veel, maar kan het verschil maken. :)

• psychoclown
peet79 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:03:
Ik gebruik de widgets van 3 ster, VP genoeg, maar ik blijf het zonde vinden.

Laatst wel een goede aankoop voor mijn national soldier gekocht. De regular tan jacket en de brown reinforced trousers. Hierdoor ziet hij er op afstand uit als mijn royal commando. Op zich zie je het verschil wel, maar ik ben toch een paar keer een chaotisch gevecht ingerend waarbij de royals dachten dat ik een van hun was en het zo'n 2 sec duurde voor ze op mij begonnen te schieten. Het is niet veel, maar kan het verschil maken. :)
Mja ik kan het lijden zoals ik al aangaf ;)
Mijn VP totaal stijgt gestaag terwijl ik wel meer die widgets ben gaan gebruiken en pas sinds kort repair widgets. Dat is overigens niet van veel levelen met lage chars want ik gebruik eigenlijk alleen mijn 18 Soldier.

Trouwens mijn fragmovie is nu voor de tweede keer (beide vandaag) renderen omdat ik toch nog een stukje eruit heb gehaald. Filmpje is inclusief begin + eind 8:10 min lang dus als die zo klaar is en ik vind hem geslaagd is die vanavond nog te bekijken ;) Uiteraard in HD want voor minder doe ik het niet en is iets minder dan 300MB ~350MB. Sowieso zal die op youtube te zien zijn maar ik zal kijken of ik hem ook ergens kan uploaden :)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:18:
[...]

Mja ik kan het lijden zoals ik al aangaf ;)
Mijn VP totaal stijgt gestaag terwijl ik wel meer die widgets ben gaan gebruiken en pas sinds kort repair widgets. Dat is overigens niet van veel levelen met lage chars want ik gebruik eigenlijk alleen mijn 18 Soldier.

Trouwens mijn fragmovie is nu voor de tweede keer (beide vandaag) renderen omdat ik toch nog een stukje eruit heb gehaald. Filmpje is inclusief begin + eind 8:10 min lang dus als die zo klaar is en ik vind hem geslaagd is die vanavond nog te bekijken ;) Uiteraard in HD want voor minder doe ik het niet en is iets minder dan 300MB. Sowieso zal die op youtube te zien zijn maar ik zal kijken of ik hem ook ergens kan uploaden :)
Ik ben benieuwd naar je movie :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Om even terug te komen op mn vorige posts, het probleem lijkt opgelost!
Heb uren gespeeld, lvl 6 in 1 dag spelen. Tot nu toe maar 1 keer error 15 gehad.
Simon Verhoeven schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:13:
Yeah, niet echt aantrekkelijk he? 5€ voor één gun...
Ik ontvang genoeg VP om dit niet te hoeven doen ;)

Sowieso vind ik het "met-echt-geld-kopen" niet goed uitgewerkt. OK de hoedjes en schoentjes zijn leuk en niet te duur, maar de dingen die écht toe doen (XP en VP boosters, Super bandages, wapens) zijn heel duur :/
Als je een paar maandjes XP wil boosteren (omdat je niet veel tijd hebt en toch wil levelen) ben je snel tientallen euros kwijt.

[edit] heb nog eens gekeken en ook de hoedjes enzo zijn niet goedkoop, als je ze wilt houden betaal je ook snel meerdere euros voor 1 item...

[ Voor 8% gewijzigd door XanderDrake op 20-08-2009 19:13 ]

• psychoclown
XanderDrake schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 18:58:
Om even terug te komen op mn vorige posts, het probleem lijkt opgelost!
Heb uren gespeeld, lvl 6 in 1 dag spelen. Tot nu toe maar 1 keer error 15 gehad.

[...]

Yeah, niet echt aantrekkelijk he? 5€ voor één gun...
Ik ontvang genoeg VP om dit niet te hoeven doen ;)

Sowieso vind ik het "met-echt-geld-kopen" niet goed uitgewerkt. OK de hoedjes en schoentjes zijn leuk en niet te duur, maar de dingen die écht toe doen (XP en VP boosters, Super bandages, wapens) zijn heel duur :/
Als je een paar maandjes XP wil boosteren (omdat je niet veel tijd hebt en toch wil levelen) ben je snel tientallen euros kwijt.
Dat vind ik juist niet zo heel gek, ok VP boost zou niet zo duur moeten zijn als XP boost maar als je een beetje goed bent kun je met XP boost per ronde redelijk eenvoudig 4k exp halen. Dat is echt vet snel want dan kun je lvl10 in een uurtje of 3 zijn, later duurt het nog wel langer maar ik vind dat ik zonder XP boost al best snel van 16-18 ging en dan tussen de 1500-3500 exp per ronde a 5-10min :)

Even een toevoeging aan bovenstaande post van mij.. mijn fragmovie zal vooralsnog niet te zien zijn op youtube :S Heb natuurlijk het geluk dat de helft van de gebruikte songs van WMG zijn en dat heel de audiostream gemute wordt.. Veel 'effecten' zijn juist gebaseerd op de muziek dus dat doe ik nog maar niet dan :( Wel was ik al ergens anders aan het uploaden dus zullen jullie hem moeten binnentrekken.

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2009 19:33 ]

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

psychoclown schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:17:
Dat vind ik juist niet zo heel gek, ok VP boost zou niet zo duur moeten zijn als XP boost maar als je een beetje goed bent kun je met XP boost per ronde redelijk eenvoudig 4k exp halen. Dat is echt vet snel want dan kun je lvl10 in een uurtje of 3 zijn, later duurt het nog wel langer maar ik vind dat ik zonder XP boost al best snel van 16-18 ging en dan tussen de 1500-3500 exp per ronde a 5-10min :)
Ik vind wel dat je rekening moet houden dat een goede nieuwe game tussen de 30 en 50 € kost.

Laat ik het zo stellen. Ik ben, denk ik, de doelgroep die ze zoeken: tech-savvy, gamer die van multiplay houdt en bereidt is om geld te stoppen in zn online-character.
En nadat ik het spel een tijdje speelde had ik ook echt zin om er geld in te stoppen. Toen zag ik wat dat inhoud: 1.50€ voor een dagje XP boost of 7,50 voor een maand. En dan heb je nog niet de wapens (5€ p.s. waar je er snel 3 of 4 van hebt), kleren en hoedjes(4€ p.s.), emotes (4€ p.s.), etc.

Als ik €4 kwijt ben om op één manier iemand te irriteren nadat ik em overhoop had geschoten?
Nee, laat maar dan. ;)

(bij de Zeeman hebben ook leuke hoedjes voor minder >:) )

• psychoclown
XanderDrake schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 19:36:
[...]

Ik vind wel dat je rekening moet houden dat een goede nieuwe game tussen de 30 en 50 € kost.

Laat ik het zo stellen. Ik ben, denk ik, de doelgroep die ze zoeken: tech-savvy, gamer die van multiplay houdt en bereidt is om geld te stoppen in zn online-character.
En nadat ik het spel een tijdje speelde had ik ook echt zin om er geld in te stoppen. Toen zag ik wat dat inhoud: 1.50€ voor een dagje XP boost of 7,50 voor een maand. En dan heb je nog niet de wapens (5€ p.s. waar je er snel 3 of 4 van hebt), kleren en hoedjes(4€ p.s.), emotes (4€ p.s.), etc.

Als ik €4 kwijt ben om op één manier iemand te irriteren nadat ik em overhoop had geschoten?
Nee, laat maar dan. ;)

(bij de Zeeman hebben ook leuke hoedjes voor minder >:) )
Dat is zeker waar maar het punt is, je het het niet nodig om het een leuke (goede) game te vinden.
Zoals ik al zei doe ik het meer dan prima zonder XP boost, VP boost is ook niet nodig behalve als je erg veel koopt misschien. Laat ik het dan anders formuleren, XP boost zie ik als een 'bonus'/'voorsprong' als het een euro voor een maand zou kosten dan is dat wel een heel makkelijke manier om hoger level te worden.
Wat ik wel jammer vind is dat je geen permanent dingen kunt kopen met VP, hoeft niet voor een prikkie te zijn en dan gewoon gelimiteerd maar het zou wel handig zijn (of goedkoper per langere tijdsduur).

Download: bfh - memories, 356MB

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 13:40
Mooi filmpje! Blasting Strike blijft mooi 8)

Ik kon vandaag dan eindelijk eens met mijn gunner spelen zonder error 15.
Wel leuk als je pas level 4 bent met iets, gaat allemaal net wat makkelijker...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7UAvPedawe2TAfsGkxSSVK0h/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PowerUp schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:53:
[...]

Mooi filmpje! Blasting Strike blijft mooi 8)
Wel zit ik erover te denken hem weer te veranderen want het liefst heb ik hem op youtube en dan bedoel ik met audio en niet die WMG mute :x
Ik kon vandaag dan eindelijk eens met mijn gunner spelen zonder error 15.
Wel leuk als je pas level 4 bent met iets, gaat allemaal net wat makkelijker...
[afbeelding]
Netjes! Ja dan gaat het knakehard al vind ik het ivm mijn hoge lvl soldier dan nog even snel als je niet naar missions of levels kijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoooooo, ben ik weer. Een week geleden heb ik dit spel geinstalleerd, alleen maar om erachter te komen dat ik niet online kon spelen... Nou, dan maar even gewacht, in de hoop dat diverse problemen opgelost zouden zijn. Binnen een weekje zullen die connectieproblemen wel verholpen zijn. Toch? Niet dus. Kom nog steeds niet online.

Waardeloos. Gratis of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:12:
Zoooooo, ben ik weer. Een week geleden heb ik dit spel geinstalleerd, alleen maar om erachter te komen dat ik niet online kon spelen... Nou, dan maar even gewacht, in de hoop dat diverse problemen opgelost zouden zijn. Binnen een weekje zullen die connectieproblemen wel verholpen zijn. Toch? Niet dus. Kom nog steeds niet online.

Waardeloos. Gratis of niet.
Wat voor error krijg je dan of waarom wil het niet lukken?

Zo te lezen van sommige tweakers is voor een aantal zoniet allemaal het error 15 probleem al opgelost dus ik neem aan dat de patch al released is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nee de is er nog niet en is zelfs uitgesteld.
Maandag is er een voorbereidende update dat een half uur zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik zie dat je nu ook permanente wapens kunt kopen... helaas voor 700 BF. Ik had gehoopt dat het met VP zou kunnen, maar helaas. :(
Ze noemen het micro transactions, maar zo micro vind ik het niet. Als het nou een euro hier en daar is, wil ik nog best wel eens wat uitgeven.
Helaas kost het nu zo'n 25 euro om 1 hero volledig aan te kleden, nog eens 5 voor een permanent wapen en bijna 5 euro voor een maandje XP boost.
Nice! Ziet er erg tof uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Filmpje is idd leuk :P en aan het einde staat er iets van rimmenderem (???) maar het heet rimmendevriend >< maar wellicht wilde je het geen mature rating geven...ik heb alle beelden die we hebben zitten maken met dat BS-en nog terug zitten kijken, en heb me echt rot gelachen :D

owjah wat ik heel grappig vond toen ik mijn eigen filmpjes terug keek: ik was er op een gegeven moment zo in verzonken dat ik met mn muis mee zat te doen... en toen was er zo'n scene waarbij ik door de lucht vloog, en met mijn muis tijdens het kijken van het filmpje een paar seconden lang PRECIES dezelfde grote beweging maakte als ik toendertijd in het spel deed :P Dus ik vloog door de lucht, en bewoog mijn muis naar een bepaalde kant, waarna ik me georrienteerd had en naar een andere kant keek. leuk om te zien :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-10 14:26

Gorion3

ABC++

Moet zeggen dat ik ook vaak last van de -15 error en -22 (punkbuster), beetje irritant, was in de beta ook al zo..

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gorion3 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 14:38:
Moet zeggen dat ik ook vaak last van de -15 error en -22 (punkbuster), beetje irritant, was in de beta ook al zo..
Het is nog steeds een beta op het moment.

Heb er nu vrijwel geen last meer van gelukkig.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Loki.Nya schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:56:
Ik zie dat je nu ook permanente wapens kunt kopen... helaas voor 700 BF. Ik had gehoopt dat het met VP zou kunnen, maar helaas. :(
Ze noemen het micro transactions, maar zo micro vind ik het niet. Als het nou een euro hier en daar is, wil ik nog best wel eens wat uitgeven.
Helaas kost het nu zo'n 25 euro om 1 hero volledig aan te kleden, nog eens 5 voor een permanent wapen en bijna 5 euro voor een maandje XP boost.

[...]

Nice! Ziet er erg tof uit. :D
Ja dat vind ik ook echt, als het nou 10eu voor een volledige outfit voor een char is valt het nog wel mee inderdaad :)

JaWSnl schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:13:
Filmpje is idd leuk :P en aan het einde staat er iets van rimmenderem (???) maar het heet rimmendevriend >< maar wellicht wilde je het geen mature rating geven...ik heb alle beelden die we hebben zitten maken met dat BS-en nog terug zitten kijken, en heb me echt rot gelachen :D

owjah wat ik heel grappig vond toen ik mijn eigen filmpjes terug keek: ik was er op een gegeven moment zo in verzonken dat ik met mn muis mee zat te doen... en toen was er zo'n scene waarbij ik door de lucht vloog, en met mijn muis tijdens het kijken van het filmpje een paar seconden lang PRECIES dezelfde grote beweging maakte als ik toendertijd in het spel deed :P Dus ik vloog door de lucht, en bewoog mijn muis naar een bepaalde kant, waarna ik me georrienteerd had en naar een andere kant keek. leuk om te zien :)
Haha sorry, zal het als ik hem nog ga veranderen (wil en zal hem op youtube hebben) goed zetten!

Ja was toen echt te prachtig, lekker klooien met BS moeten we nog eens doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:17
Week niet gespeeld, en nu blijf ik ook in de error 15 hangen...wel erg vreemd. Zal herinstallatie helpen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dersan schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:20:
Week niet gespeeld, en nu blijf ik ook in de error 15 hangen...wel erg vreemd. Zal herinstallatie helpen denken jullie?
In de zomer had ik het ook uit het niets, hield een aantal dagen aan en was daarna plots over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58

Flapmo

and back is gigi!

psychoclown schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:40:
[...]

In de zomer had ik het ook uit het niets, hield een aantal dagen aan en was daarna plots over :)
Speel je op een server uit je favo's die alleen VV en CC speelt? Zo ja, wat is die servernaam?

Is er uberhaupt een server waar veel GoTters spelen?

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Flapmo schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 09:01:
[...]

Speel je op een server uit je favo's die alleen VV en CC speelt? Zo ja, wat is die servernaam?

Is er uberhaupt een server waar veel GoTters spelen?
Nee ik speel geheel random maar toen ik ging 'shooten' voor mijn fragmovie kwam ik alleen aan het eind van de week een keer in SS en twee keer in BB. Niet dat ik het erg vond want ik wilde toch het meeste close combat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Is niemand de End of Summer Sale opgevallen?

Jammer dat hij zo kort is, maar de prijzen schelen snel 30%.
Nu is investeren in je character weer wat intressanter :)

Zie ook hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja was me al opgevallen.
Maarja ik ga nu niks investeren aangezien ik vorig jaar ook gebanned ben uit de beta destijds... Weet nog steeds geen reden waarom ik toen werd gebanned lol... Nieuw account aangemaakt en kon weer verdergaan. Dus ik wil niet iets gaan kopen en dan bijv. gebanned worden. Veel mensen noemen me momenteel al een cheater omdat ik hun gewoon dmv Mark Target afknal door de bladeren van een boom heen ofzo. Of dat ik heel snel schiet met de snelle rifle en dat zou niet mogelijk zijn, blablabla.

Wil niet het risico lopen dat ik gebanned wordt omdat een gast die de reports nakijkt zo een noobje gelijk gaat geven en mij een ban geeft.

Kan momenteel gewoon weer servers blijven joinen zonder problemen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Had ik ook gezien paar dagen terug.
Is alleen dat ik op het moment niet echt veel speel en ook minder tijd heb.
Ook weet ik niet hoe lang ik bfh nog wel leuk blijf vinden of hoe lang ik het nog blijf spelen.
Wel erg tof natuurlijk dat het nu een stuk voordeliger is alleen daar kan ik op dit moment vrij weinig voordeel uit putten (begin van de vakantie had ik het bijv. wel gedaan toen speelde ik wel aantal avonden per week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Vanavond weer een paar potjes gespeeld, samen met Loki.Nya en Joep. Ging bij vlagen erg lekker, we hebben vaak gewonnen, en een paar keer met z'n allen top 3:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GdtrxBQwI7MKNEGazJQ22Mbz/full.jpg

Ik had één potje echt geluk met mn kills. In SS reed net iedereen weg, dan vliegen de twee vliegtuigen altijd op elkaar in. Toen ben ik even uit de tank gesprongen en heb meegevuurd. Die twee vliegtuigen knalden op elkaar kapot, maar ik kreeg de kills O-)
Later bleef ik ook steeds net leven toen ze met z'n tweeën op me af kwamen. Werd uiteindelijk 17-5
Het rondje daarna ging uiteraard weer prut... :P

@hieronder:
Ik ben wel eens geteamkilled ja. Toen duwde een tank van mijn team een jeep over mij heen.
Het staat er ook zo droog: "You just had an accident"
Frontaal gaan met jeeps is ook nooit een goed idee. Probeer er op het laatste moment uit te springen, gaat de ander (hopelijk de vijand) nog wel dood, het is dan alleen niet jouw kill. In CC als je van de Nationals base naar Windmill rijdt heb je zo'n muur rechts waardoor je niemand aan ziet komen. Ben al een paar keer gecrashed daar.

[ Voor 28% gewijzigd door PowerUp op 26-08-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Trouwens, hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je wordt geteamkilld? Ik heb het nu al een paar keer meegemaakt, met jeeps tegen elkaar aanrijden enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:40
PowerUp schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:07:
Vanavond weer een paar potjes gespeeld, samen met Loki.Nya en Joep. Ging bij vlagen erg lekker, we hebben vaak gewonnen, en een paar keer met z'n allen top 3:
[afbeelding]

Ik had één potje echt geluk met mn kills. In SS reed net iedereen weg, dan vliegen de twee vliegtuigen altijd op elkaar in. Toen ben ik even uit de tank gesprongen en heb meegevuurd. Die twee vliegtuigen knalden op elkaar kapot, maar ik kreeg de kills O-)
Later bleef ik ook steeds net leven toen ze met z'n tweeën op me af kwamen. Werd uiteindelijk 17-5
Het rondje daarna ging uiteraard weer prut... :P
Was wel lache ja ;) Flinke tegenstand viel me op. Ik heb nu een stuk minder hekel aan Mark Target sinds ik die skill zelf heb :P Volgende halte: TT lvl 2, duurt nog een week minimaal.

• psychoclown
Dersan schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:19:
Trouwens, hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je wordt geteamkilld? Ik heb het nu al een paar keer meegemaakt, met jeeps tegen elkaar aanrijden enzovoort.
Ja vet stom, vaak dan zoals PowerUp al beschreef of dat iemand net uit de jeep stapt en dat die dan nog over me heen rijdt.

• wsLy
Ik had eergisteren nog een mooie kill. Ik zat op de vleugel van het vliegtuig op Buccaneer Bay, de tegenstander ging opstijgen en kwam richting ons gevlogen, ik PS aangezet en begonnen te schieten. Echt een paar meter voordat we tegen elkaar knalde had ik het vliegtuig neer geschoten :p. Was echt close gewoon.

Ik erger me eraan als mijn parachute niet wil openen als ik op de spatie druk als ik ergens vanaf spring...

Stichting Hobbyserver

• pietjansen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 20:50
Heeft iemand de oplossing voor die veel voorkomende PB (22) kick? ik speel het 2 dagen maar nu word ik na 2 min gekickt door PB... erg eritant. blijkbaar erg moeilijk voor punkbuster om die foutjes weg te laten-.-

• Dersan
Probeer je punkbuster handmatig te updaten! www.evenbalance.com

• pietjansen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 20:50
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 16:11
Gisteren ook begonnen met dit spel, heb me inmiddels aangemeld bij de GoT group 7. Bevalt tot nu toe erg goed, gewoon lekker laagdrempelig knallen. Jammer alleen dat op sommige mappen de commandos erg in het voordeel zijn. Daarbij zijn er nog eens erg veel! Speel zelf een soldier.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akjssdk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04-2022

akjssdk

Slurp Slurp

MrFl0ppY schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:54:
Gisteren ook begonnen met dit spel, heb me inmiddels aangemeld bij de GoT group 7. Bevalt tot nu toe erg goed, gewoon lekker laagdrempelig knallen. Jammer alleen dat op sommige mappen de commandos erg in het voordeel zijn. Daarbij zijn er nog eens erg veel! Speel zelf een soldier.
Klopt, vooral BB is echt een map voor commando's. Als je dan ergens op die rotsen om het schip gaat zitten kun je heel wat kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Coastal clash bovenop die berg die je met de jeep ( of TT ) moet bereiken was vroeger echt een killfestijn, maar tegenwoordig heeft iedereen wel door waar je zit :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Ein-de-lijk Infantry Focus IV! Heeft echt maanden geduurd...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/alnbsnKPUBjlpShr8RQGmNSW/full.jpg

Weer tijd voor een nieuwe onmogelijke missie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PowerUp schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:44:
Ein-de-lijk Infantry Focus IV! Heeft echt maanden geduurd...

Weer tijd voor een nieuwe onmogelijke missie :P
Wow indeaad zeg, je mag wel eens opschieten :9
Desalniettemin gratz ;)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 28-08-2009 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Net even de PTE geprobeerd. Ik kan niet wachten dat het queue systeem in de normale game zit. Werkt perfect. :D

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/33dbaev.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
PTE lijkt me interessant en je zult er waarschijnlijk toch iets aan overhouden in de vorm van een cadeautje zodra de PTE wordt beëindigd, maar ik heb geen zin om uren te steken in een character dat uiteindelijk gedelete wordt. Hoe dan ook, zijn er nog meer noviteiten te bewonderen in PTE?

Het valt me op dat ik de laatste tijd opeens veel meer tegenstand heb. Ook veel meer commandos lijkt het wel. Bah :P

Edit: BFH draait niet als je videokaart een Intel GMA900 is, kak |:( Pc start gewoon opnieuw op zodra 3D-mode wordt ingeschakeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Joep op 29-08-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

EA en Dice, get your act together!

Heb vandaag een paar leuke potjes gespeeld, maar nu krijg ik ineens weer error 15's!
Zwaar demotiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn inderdaad veel commando's in de pte, maar ik speel als soldaat met de very long range pistol. Echt ideaal om commando's uit te schakelen. En uiteraard de smg met burning bullits.

En vaak wordt er wel ook geouwehoerd in de pte. Zoals cliff jumping. :+
Ook een paar meegemaakt dat er alleen punten verzameld werd met de vlag.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joep Stoffels schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:05:
Edit: BFH draait niet als je videokaart een Intel GMA900 is, kak |:( Pc start gewoon opnieuw op zodra 3D-mode wordt ingeschakeld.
Hmm op mijn 'college-laptop' (zeg maar een veredelde download laptopje) kan ik bfh spelen maar wel alles low en een, voor mij, onspeelbare framerate van 30-40. Die heeft ook een Intel onboard gpu'tje van 2 jaar geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Is toch een groot verschil tussen een onboard GPU van 2 jaar geleden en een GMA 900 van 5 jaar geleden :P Die van mij heeft niet eens een vertex shader dus hij draait gewoon echt niet. Gelukkig heeft de laptop van m'n ouders een ATI 2400 Pro Mobile die acceptabele framerates produceert op 1280x800 en low-settings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joep Stoffels schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 00:02:
Is toch een groot verschil tussen een onboard GPU van 2 jaar geleden en een GMA 900 van 5 jaar geleden :P Die van mij heeft niet eens een vertex shader dus hij draait gewoon echt niet. Gelukkig heeft de laptop van m'n ouders een ATI 2400 Pro Mobile die acceptabele framerates produceert op 1280x800 en low-settings :P
Mja ok dat is waar, nu ik erover nadenk heb ik inderdaad een 965 of 945 maarja dat is al wel een stukje sneller ja :)

Trouwens ga ik misschien vanaf morgen weer eens bfh oppakken alhoewel ik ook de misgelopen intro even moeten inhalen nu het nog kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Ik probeer net ff een knive-build en omg, nooit geweten dat Poisoned Blade lvl 5 zo sterk is :o Zitten twee gasten in een jeep, ik loop er naar toe. 2 stabs, 1e gast dood, 2 seconden later andere dood :+ Ze hadden niets in de gaten :P Ik ga veel lol beleven met lvl 5 stealth lvl 5 pb en lvl 1 elixer. Backstabbing ftw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik heb het vandaag ook maar weer eens geprobeerd met een knife/pistol build met PB5, Stealth 5 en Elixir 1. Inderdaad erg sterk! Ik won net een gevecht tegen een soldier + commando en had nog 45 health over. :D
Eigenlijk hoort bij deze build nog TT 5. Dan zou het helemaal dodelijk zijn, maar dan moet ik eerst level 30 worden. ^^;
Trouwens wel jammer dat je Elixir en PB niet tegelijk kan gebruiken.

Helaas moest ik weer in een server zitten met een cheater. Ik report 'em morgen wel. :O

[ Voor 7% gewijzigd door Loki.Nya op 30-08-2009 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Joep Stoffels schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 00:02:
Ja klopt, alle Battlefields na 1942 hebben een hardware vertex shader nodig.
Wat dat betreft is BH toch hetzelfde als Battlefield 2 :P

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik krijg bij de PTE nu error 1009... kan niet inloggen. Kan alleen mn mannetje selecteren en dan klikken op inloggen en dan krijg ik mn error. Iemand anders last van?

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren eens samengespeeld met iemand die ik ken van een ander forum.
Hij is level 21 en ik op weg naar level 18. Beide zijn we National commando, was wel vet moet ik zeggen, elkaar ondersteunen en gebruik maken van elkaars mark target :p.

Op Victory Village was ik gemeen bezig, direct naar dat pad aan de rechterkant langs zee lopen en mark target gebruiken, hup target gevonden, aimen, PS aan en bam bam bam, neer daarnaar nog een kill en zo bleef ik doorgaan daar :p. Ze hadden me wel door maar konden me niet echt vaak killen door mijn stealth gebruik en cover. Maarja, de snipers hield ik iig weg van mijn andere teammates :) dus mission accomplished :p.

Heb gisteren volgens mij mijn 2 kill behaald met het vliegtuig, mits dat niet een droom was. Heb soms rare dromen over dat ik een spel aan het spelen ben, omg 8)7 |:( Straks maar eens nakijken thuis :p.

Begin in ieder geval wel beter te worden met het vliegtuig!

[ Voor 17% gewijzigd door wsLy op 04-09-2009 08:33 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 14:41
Ik haal tegenwoordig vrij lage scores.
Ik ben voornamelijk beizg met snipers te zoeken en killen (LV 19 als soldier met BB).
Gaandeweg probeer ik nog een vlagje mee te pikken.

Meestal ben ik dan nog eerst bij de royals :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vorige week had ik even een uurtje gespeeld sinds een tijdje en dat was echt weer simpel.
16-1 zonder moeite te hoeven doen, zelfs een hele zieke streak op VV (Orchard):
Ik kom alert aangerend en zie 2 gunners en een commando recht voor me dus ik knallen, beetje BB, beetje BS en CM op zijn tijd. Daarmee haalde ik de commando en een gunner neer, vervolgens pakte ik nog een commando maar die 3e gunner was foetsie en er kwamen al gauw weer 2 nieuwe gasten aan. Omdat ik nog maar ~22hp had ging ik tussen die huisjes door en kwam ik langs die boom waarachter de 3e gunner stond te healen. Ik begin meteen te knallen maar krijg hem niet neer want miijn health is 12 dus ik ren de hoek om waar een commando tegen me op rent die weet ik te pakken maar ik verwachte nog die gunner (die bleek bijna dood te zijn van ons gevecht). Snel verder rennen dus en wil ik de hoek om gaan door die huisjes naar church kon ik nog mooi een commando meepikken waarna ik eindelijk even kon healen.. toen gingen we weer verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Het heeft even geduurd maar ik ben eindelijk level 18 :). Heb 10.000 punten in level 8, dus nog 116000 te gaan :p. Mooie kill death ratio op het moment:
Kills, Deaths: 3297, 899
Ratio: 3.7090

Gisteren iets van 60 a 70000 punten bij elkaar gespeeld :), gaat wel lekker zo :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Netjes, stuk netter dan mij ;)
Vraag me af waarom mijn ratio zo langzaam stijgt aangezien ik sinds level 8 vrijwel elk potje 3+ ratio haal :)
Misschien vanmiddag nog weer eens potje spelen, alweer dik een week geleden dat ik eventjes gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik ben trouwens een stuk beter geworden met het vliegtuig :) 1ste missie, Plane I, heb ik succesvol afgerond en met de Plane II ben ik ook al goed op weg :). Heb oa redelijk wat gevlogen in BF1942 op de LAN, dit heeft ook wat geholpen bij het vliegen onder de knie te krijgen. Nu spring ik iedere keer in het vliegtuig en vlieg ik direct richting de baan van het andere vliegtuig en neem ik dat onder vuur.

Jammer dat wingclips niet meetellen als kills in een Plane missie :(.

Kan nu ook zonder al teveel moeite onder die brug op Seaside doorvliegen :p.

Mijn Kill / Death ratio is trouwens weer omhoog gegaan :) Vorige post was van gisteren, dit is van vandaag.
Kills, Deaths: 3566, 943
Ratio: 3.7820

269 kills gemaakt en 44 keer doodgegaan :p.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Gast, hoe krijg je het voor mekaar _/-\o_ Als ik jouw sniper met die van mij vergelijk vallen me een aantal dingen op. Je ratio is veel beter, je beslist heel vaak de uitkomst van een potje en je schiet nauwkeurig met de sprayrifle. Wat is je geheim? :P Waarom gebruik je geen TT/Elixer? Heb je soms een ideaal ingerichte gameroom?

Edit: Welke widgets gebruik je? Neem anders eens een keer een gemiddeld potje op met fraps ofzo, ben echt benieuwd :9

[ Voor 15% gewijzigd door Joep op 06-09-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Netjes, moeten maar weer eens samen spelen misschien dat ik dan weer wat stimulans vind ;)
Had er overigens niet bij stil gestaan dat je Commando was, tis dat Joep het net zegt :P

Trouwens valt het me op dat het hier behoorlijk rustig geworden is, sowieso was de playertable niet groot maar er werd in ieder geval geregeld gepost :)

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 06-09-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Tsja, heb op dit moment geen pc meer die BFH kan draaien 8)7 Zal nog wel even duren voordat ik er weer één heb (gefixt). Ik erger me sowieso aan de CRT waar ik gedwongen veel te kort op zit en aan de bedrade antieke balmuis. Dus bij mij blijft het de komende tijd bij een paar uur in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mwa ik gebruik stealth op level 5, piercing shot op level 4 en mark target op level 1. Verder heb ik de sprayrifle, het pistool voor Very long distance en de health widget die het meeste health en de widget voor voertuigen die het meeste health. Ik gebruik die widgets pas als het echt nodig is. Als ik 30 of 40 hp heb dan wacht ik nog even en probeer ik nog wat mensen te pakken met Piercing Shot. Meestal ga ik gewoon proberen om achter de vijand te komen of ze aan te vallen op het moment dat ze gewoon niet opletten of even de andere kant opkijken.

Dat ik goed ben met de sprayrifle is een kwestie van veel oefenen en veel met de M1 Garand in Call of Duty spelen :p Speel nu multiplayer games sinds eind 2002 en FPS games al sinds de Playstation 1 (en flink wat Delta Force 1 en 2 op een hele oude bak destijds).

Ik zal eens kijken of ik een potje kan opnemen als ik aan het spelen ben en dat dan op Youtube gooi ofzo.
En ik speel niet echt superveel, heb tot nu toe 40 uur gespeeld ofzo met mijn Commando. Heb nog een Soldier waar ik rond de 30 uur mee heb gespeeld en een Gunner waar ik 2 uur mee heb gespeeld. Ik speel alleen als ik kan :p.

edit//
Als je samen wilt spelen geef dan even je MSN adres door via DM, aangezien ik niet altijd weet wanneer ik kan spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 07-09-2009 09:19 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:15:
Mwa ik gebruik stealth op level 5, piercing shot op level 4 en mark target op level 1. Verder heb ik de sprayrifle, het pistool voor Very long distance en de health widget die het meeste health en de widget voor voertuigen die het meeste health. Ik gebruik die widgets pas als het echt nodig is. Als ik 30 of 40 hp heb dan wacht ik nog even en probeer ik nog wat mensen te pakken met Piercing Shot. Meestal ga ik gewoon proberen om achter de vijand te komen of ze aan te vallen op het moment dat ze gewoon niet opletten of even de andere kant opkijken.

Dat ik goed ben met de sprayrifle is een kwestie van veel oefenen en veel met de M1 Garand in Call of Duty spelen :p Speel nu multiplayer games sinds eind 2002 en FPS games al sinds de Playstation 1 (en flink wat Delta Force 1 en 2 op een hele oude bak destijds).

Ik zal eens kijken of ik een potje kan opnemen als ik aan het spelen ben en dat dan op Youtube gooi ofzo.
En ik speel niet echt superveel, heb tot nu toe 40 uur gespeeld ofzo met mijn Commando. Heb nog een Soldier waar ik rond de 30 uur mee heb gespeeld en een Gunner waar ik 2 uur mee heb gespeeld. Ik speel alleen als ik kan :p.

edit//
Als je samen wilt spelen geef dan even je MSN adres door via DM, aangezien ik niet altijd weet wanneer ik kan spelen.
Haha CoD, good old days! Dat was nog eens een top shooter, als Activision weer richting vanilla CoD zou gaan dan hadden ze er weer een veteraan bij :D

Sure DM heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Wat ia de bedoeling van die Army of GoT groepen uit de startpost? Ik ga een dezer dagen ook beginnen met deze shooter en het is altijd leuker om met andere te spelen, maar is dat ook de bedoeling van die groepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
StealthyPeanut schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:10:
Wat ia de bedoeling van die Army of GoT groepen uit de startpost? Ik ga een dezer dagen ook beginnen met deze shooter en het is altijd leuker om met andere te spelen, maar is dat ook de bedoeling van die groepen?
Mwa eigenlijk niet veel :p. Je kunt zo zien hoeveel punten jij hebt in tegenstelling tot de andere GoT'ers. Momenteel zijn er nog niet echt voordelen aan het zitten in een clan. Hoop dat het in de toekomst verandert.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
M1 Garand :z Nooit van gehouden :P Mosin-Nagant O+ Ik kan niet overweg met semi-automatische wapens, daarom dus ook de very long range rifle en het supersnelle pistool. Ik snap sowieso niet wat je met een very long range pistool moet als je al een sniperrifle hebt. Als ik een nieuwe muis heb zal ik het eens proberen. Ik gebruik de goedkoopste widgets, want ik ben bang dat m'n voorraad VP opraakt. Misschien dat ik een niveau of 2,3 hoger ga, net als eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mwa op lange afstand switch ik soms snel tussen sniper rifle en pistool. Ook als ik op vliegtuigen aan het schieten ben. Het pistool kan 20 damage doen per hit op afstand. Tevens vond ik het snelle pistool niet erg fijn...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 14:41
Heb dit weekend ook "wat" gespeeld. Heb heel level 19 dit weekend gedaan en nu dus op level 20 beland.

De hele tijd samen met een collega gespeeld, icm met teamspeak wordt het dan echt gemakkelijk om snipers te gaan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik ben nu bijna level 22. :D
Dan heb ik eindelijk alle skills die ik nodig heb. 5 Stealth, 5 PS, 1 MT en 1 Elixir.
Tot level 30 kan ik het dan mooi aanvullen met TT.

Net even snel een potje gespeeld en moest even erg lachen. :D

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2v2cxl1.jpg

Toen was ik even wat klunzig bezig en werd ik neer geschoten met een pistool.

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/21wx0z.jpg

Scores neer gezet van 20-9 en 17-8 in die 2 rondes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ligt het aan mij of hebben ze geluisterd naar de spelers?
Tegenwoordig zijn er zeer veel kortingsdeals voor wapens, kleren enz. met battlefunds.
Nu kan je weer permanent wapens kopen met 40% korting.

Wie gaat er kopen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
StealthyPeanut schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:10:
Beter is om je aan te melden voor de playertable (zie TS) en daarvan mensen te adden.
Loki.Nya schreef op maandag 07 september 2009 @ 12:50:
Ik ben nu bijna level 22. :D
Dan heb ik eindelijk alle skills die ik nodig heb. 5 Stealth, 5 PS, 1 MT en 1 Elixir.
Tot level 30 kan ik het dan mooi aanvullen met TT.

Net even snel een potje gespeeld en moest even erg lachen. :D

Toen was ik even wat klunzig bezig en werd ik neer geschoten met een pistool.

Scores neer gezet van 20-9 en 17-8 in die 2 rondes. :D
Valt wel mee toch met die scores :+ ;)
XanderDrake schreef op maandag 07 september 2009 @ 18:23:
Ligt het aan mij of hebben ze geluisterd naar de spelers?
Tegenwoordig zijn er zeer veel kortingsdeals voor wapens, kleren enz. met battlefunds.
Nu kan je weer permanent wapens kopen met 40% korting.

Wie gaat er kopen :P ?
Hmm dat is wel voordelig en scheelt vet veel VP zeker als je zoals ik atm niet veel speelt (/kan spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De afgelopen week heb ik eindelijk error vrij kunnen spelen. Is de nieuwe patch, de big update er al door heen? Of merk je dat ie dan aan het patchen is? Want nu kan ik eindelijk achter elkaar door spelen zonder stomme errors. Mijn national army comando is nu lvl 7, national army soldier lvl 5 en de rest nog lvl 1/2. Met name het vliegen vind ik erg leuk om te doen. Gewoon zo snel mogelijk het vliegtuig in, tot eenzame hoogte gaan, een steile daling inzetten en welke basis op dat moment van de vijand is onder vuur nemen. Of meteen door naar hun base camp.

En aangezien ik nu eindelijk kan spelen bevalt BFH me ook beter. Heb de grootst mogelijke lol iig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

nouja, hij is nu down, update.. we wachten geduldig af..

[edit:] en weer up, maar nu zijn beide mn characters weer error 15 :/ (of zou dat komen omdat dr gewoon teveel mensen nu tegelijk inloggen ofzo?)

[ Voor 57% gewijzigd door AlexanderB op 08-09-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hmm ben benieuwd hoe de update loopt en of het nog leuke veranderingen met zich mee heeft gebracht.
Iemand toevallig patchnotes bij de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

update.. euh, nouja, vandaag was server maintenance, morgen is de update.. (lekker dat dat niet ff tegelijk kan, maargoed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
AlexanderB schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 19:05:
update.. euh, nouja, vandaag was server maintenance, morgen is de update.. (lekker dat dat niet ff tegelijk kan, maargoed :P)
Owja lekker apart inderdaad... zou je denken dat ze het samenvoegen zodat er maar één downtime is ipv twee maar die vlieger gaat dus niet op.. 8)7

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.