There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Ben al een week bezig om van level 15 naar level 16 te komen, 5 dagen al voor 25000 punten. Wordt er ram gestoord van.
[ Voor 23% gewijzigd door wsLy op 08-08-2009 16:14 ]
Ik kwam een keer op een laggy server maar voor de rest gaat het nu lekker
Ja ook vanochtend 45min zonder enige problemen gespeeld. Wel een error 15 in het begin maar na restarten lukt alles perfect en ook geen lagserverpeet79 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 18:11:
Moet zeggen dat ik er de laatste twee dagen niet echt last van heb. Vanochtend 4 uur gespeeld en gisteravond ook nog wat. Kwam overal redelijk vlot binnen. Zowel met mijn soldier, gunner als commando. Zowel bij royal als bij national.
Ik kwam een keer op een laggy server maar voor de rest gaat het nu lekker
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik had eindelijk nog eens zin om op mijn commando te spelen, lukt het dus totaal niet.
Oftewel krijg ik een error 15 oftewel een zwart scherm en moet ik alt f4 doen.
Al mijn andere characters werken nog prima.
Toch eens benieuwd hoe ze in zoiets slagen.
Moest ik nu mijn skills niet kunnen wijzigen etc dan zou het nog wat logisch zijn maar dat gaat wel prima.
Ik ben er vorige week mee beginnen en heb tot nu toe alleen de turorial nog maar kinnen doen. Inmiddels een andere character aangemaakt en ook die werkt nietSimon Verhoeven schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:21:
Vandaag een vrij grote WTF.
Ik had eindelijk nog eens zin om op mijn commando te spelen, lukt het dus totaal niet.
Oftewel krijg ik een error 15 oftewel een zwart scherm en moet ik alt f4 doen.
Al mijn andere characters werken nog prima.
Toch eens benieuwd hoe ze in zoiets slagen.
Moest ik nu mijn skills niet kunnen wijzigen etc dan zou het nog wat logisch zijn maar dat gaat wel prima.
Bfheroes test kijk hem wel in HD want dat is duidelijk betere kwaliteit
Ik merk dat voor bijna elk character dat ik nu heb aangemaakt, eerst de tutorial heb moeten spelen, daarna nog een paar keer error 15 en opnieuw character starten heb moeten doen, maar dat het dan toch gaat werken. Als ik niet eerst een keer de tutorial laad, dan blijf ik hoe lang ik ook probeer error 15 krijgen.Gaitman schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 21:30:
[...]
Ik ben er vorige week mee beginnen en heb tot nu toe alleen de turorial nog maar kinnen doen. Inmiddels een andere character aangemaakt en ook die werkt niet
Als ik dan de tutorial laad de eerste keer met een nieuw character, dan merk je ook dat hij de map eerst gaat laden, en dan direct na het starten de map opnieuw gaat laden. Denk dat dat te maken heeft met waarom je die error 15 krijgt uberhaupt. En dat je dat dan deels fixed door dus de tutorial te laden, die geen error 15 kan krijgen omdat er geen andere spelers zijn o.i.d.
Dus mogelijk iets om rekening mee te houden! Voor elk character, eerst even de tutorial laden.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Niets bijzonders met mijn systeem gedaan, draait gewoon dezelfde (achtergrond)processen als toen ik de errors wel regelmatig kreeg.
Ja daarstraks kwam jij ook bij mij in de game, zag opeens failure2 en dat deed na een poos een lichtje brandenVerwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 23:19:
Ik heb het hele weekend kunnen spelen zonder errorsZelfs iedere keer maar 1 keer hoeven drukken ingame op de play now button
Niets bijzonders met mijn systeem gedaan, draait gewoon dezelfde (achtergrond)processen als toen ik de errors wel regelmatig kreeg.
Was mijn ELO ook na 2 dagen weer met 100 gestegen is het met 2 dagen spelen weer met 120 gezakt... hoezo crapsysteem
Verwijderd
Ik wou je bookmarken maar de map veranderde net en je was volgens mij al weg.psychoclown schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 00:23:
[...]
Ja daarstraks kwam jij ook bij mij in de game, zag opeens failure2 en dat deed na een poos een lichtje brandenWel een enorm level verschil zeg.. jij 29 en ik 17 (bijna 18)... gaat helemaal nergens meer over dit.
Was mijn ELO ook na 2 dagen weer met 100 gestegen is het met 2 dagen spelen weer met 120 gezakt... hoezo crapsysteem
Mooi he dat ELO gebeuren
Is trouwens wel een idee ff een database maken zodat ik het zelf kan bijhouden, doe ik morgen wel even (code om de pagina te strippen heb ik toch al gemaakt met de generator). Kan er gelijk even een veldje bij voor een clan optie zoals op bfh.com, zit je ook niet aan de 20 speler limiet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2009 01:06 ]
Wel buggy dus nog, en besturing is niet helemaal optimaal naar mijn mening... maar wel leuk spel.
Oost west, 127.0.0.1 best!
15.000 punten bij elkaar gepakt, ging ik even de server uit en wil een andere joinen: BAM, error 15...
Daarnaar nog 1 keer in een server gekomen, maar volgens mij was dat een Amerikaanse server ofzo, had gigantische lag daar. Wel op de een of andere manier wel nog 2 kills gekregen met TNT.
Als ik thuis ben nog maar eens proberen...
Jammer dat de ondersteuning voor dit spel zo slecht is, tijdens de beta liep alles goed maar nu.....
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Hehe ok nja je weet me te vinden in de playertableVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 01:05:
[...]
Ik wou je bookmarken maar de map veranderde net en je was volgens mij al weg.
Mooi he dat ELO gebeurenik heb momenteel rond de 850. Jammer dat de bfh site geen geschiedenis bijhoudt. Op basis van levels en/of KDR met speeltijd lijkt mij een veel beter idee.
Is trouwens wel een idee ff een database maken zodat ik het zelf kan bijhouden, doe ik morgen wel even (code om de pagina te strippen heb ik toch al gemaakt met de generator). Kan er gelijk even een veldje bij voor een clan optie zoals op bfh.com, zit je ook niet aan de 20 speler limiet
Overigens ben ik pas weggegaan toen ik jou niet meer in de game zag, was volgens mij na dat 2e potje CC waar ik 18-4 had.
Ja echt he, van 73x naar 75x naar 85x naar 73x... zo schiet het voor geen meter op natuurlijk.
Ben benieuwd wat je eruit krijgt want dat vind ik ook wel interessant
Trouwens wel grappig, gister had ik 2x een vreemde kill en 1x een aparte death.
Een wingclip en tanksmash met gewoon mijn wapen en de death was een roadkill van een soldier die met de rocket launcher een jeep tegen me aan schoof

Wat ook erg apart was paar dagen geleden is dat ik van de brug af sprong (CC) en onderwijl schoot/geraakt werd maar toen bleef ik in de val animatie hangen... kon niks meer doen geen weapon switch geen bandage niks..

Owja nog een vraagje, hebben de soldiers hier wel eens last dat BB het niet doet als je hem activeert als je net geraakt wordt door een tegenstander die BB net iets eeder aan heeft?
Heel irritant want de skill is dan wel aan her rechargen maar ik heb hem niet eens kunnen gebruiken.
Vraag me af of dat lag is want soms helpen (zoals eerder beweerd) bandages niet tegen fire (uiteraard zonder geraakt te worden) en dat is net zoiets al effecten van skills die niet 'aanslaan'.
Het viel mij inderdaad ook al op dat als je tegenover een soldier staat en je alletwee BB gebruikt dat het dan vreemd werkt, of degene die als eerst begon steekt de ander in de fik of het heft elkaar op de een of andere manier op.
Als ik zie dat een soldier met BB op mij afkomt zet ik het meestal toch aan omdat ik gemerkt heb dat het vaak voorkomt dat zijn BB op mij werkt. Aangezien ik BB op lvl 1 heb staan wordt ik er dan in ieder geval niet slechter van.
Hmm thanks voor de tip.. was pas de eerste keer maar weet ik tenminste in het vervolg dood te gaan als een hero en niet als een kip. Dit natuurlijk mits ik hem niet meer neer weet te krijgenpeet79 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:28:
Als hij in de val animatie blijft hangen moet je even bukken, dan komt het weer goed.
Het viel mij inderdaad ook al op dat als je tegenover een soldier staat en je alletwee BB gebruikt dat het dan vreemd werkt, of degene die als eerst begon steekt de ander in de fik of het heft elkaar op de een of andere manier op.
Als ik zie dat een soldier met BB op mij afkomt zet ik het meestal toch aan omdat ik gemerkt heb dat het vaak voorkomt dat zijn BB op mij werkt. Aangezien ik BB op lvl 1 heb staan wordt ik er dan in ieder geval niet slechter van.
Ja eerst had ik daar nooit zo last van want zeker op lagere levels is het allemaal erg simpel. Op latere levels daarentegen lijkt het alsof er veel meer soldiers met BB rondlopen en gebeurd het best vaak..
Dat is ook een van mijn favoriete abilities. Ik zit nu op level 3 met BS en tanks gaan nu wel erg gemakkelijk de afgrond in.
Ik doe er soms ook om.
En dan soms die reacties dat ze niet weten wat ze overkomen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
En k heb nu level 3 met pushen (BS?) maar gaat nog niet altijd even goed... niet snel genoeg, of op het verkeerde moment, net als met het per ongeluk wisselen naar pistool ipv BS... oeps
Merk wel dat ik het door een week niet meer te doen zowat, erg slecht in richten ben geworden met machinegun... practice practice practice!
Ik gebruik q voor taunt, muiswiel omhoog: skill 1, muiswiel klikken: skill 2, muiswiel omlaag: skill 3, 1ste knop op de zijkant van mijn muis: skill 4, 2de knop op de zijkant van mijn muis: skill 5, f : skill 6
Heb ik soms ook nog last van, dat ik net te laat ben met BS omdat ik eerst nog tnt hebt gegooidJaWSnl schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 18:14:
Ik ben ook weer eens aan de gang gegaan met mn soldier, leuk man! heb dit keer geen shotgun meer, die is wel handig voor dichtbij, maar heb gewoon een machinegun en long-range pistol gepakt... heerlijk! gewoon eindelijk heb ik het gevoel dat ik iets kan doen tegen die verrekte snipers met mn soldier.
En k heb nu level 3 met pushen (BS?) maar gaat nog niet altijd even goed... niet snel genoeg, of op het verkeerde moment, net als met het per ongeluk wisselen naar pistool ipv BS... oepsmaar goed das gewoon ff wennen aan de indeling onderin.
Merk wel dat ik het door een week niet meer te doen zowat, erg slecht in richten ben geworden met machinegun... practice practice practice!
Wat wel een beetje jammer is soms dat ik zie dat ik naast de tank sta maar de tank mij toch smashed

Trouwens als aanvulling op mijn eerdere post over niet aangaan van de animaties van bijv. bandages.. soms heb ik dat ook met tanks. Dan zit ik bijv. in een tank vs tank fight en 100% zeker geen andere tanks of soldiers in de buurt maar opeens wordt je gehit maar je ziet geen kogel of hit-icoontje..
Verwijderd
Army of GoT 2 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/835
Army of GoT 3 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/1090
Army of GoT 4 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/2333
Army of GoT 5 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/4225
Army of GoT 6 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/7522
Army of GoT 7 - nog 20 plaatsen vrij - http://www.battlefieldheroes.com/groups/10367
Ik heb me aangemeld, Teringbilly. Heeft het nog enig meer nut dan alleen een scorelijst?Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:05:
Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Army of GoT 7 - nog 20 plaatsen vrij - http://www.battlefieldheroes.com/groups/10367
Lukte me weer om te spelen uiteindelijk.
[ Voor 33% gewijzigd door wsLy op 10-08-2009 20:19 ]
Op dit moment nog niet maar misschien dat er in de toekomst nog meer mee wordt gedaanpeet79 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:15:
[...]
Ik heb me aangemeld, Teringbilly. Heeft het nog enig meer nut dan alleen een scorelijst?
Wat op dit moment imo meer nut heeft is de playertable in de TS.
Helaas kun je daar op het moment vrij weinig aan doen.. ook mensen die al langere tijd spelen hebben er soms last van en kunnen daarom niet spelen. Zie ook eerder pagina's hieroverBlauw schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:53:
Ik ben net nieuw, heb de game geinstalleerd maar loop dan aan tegen het hele matchmaking proces en dan blijft de game een suitable game voro mij zoeken. Jammer want de tutorial leek me zo tof
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Na mijn gesprek stond ik 2e...
bedankt, hansworst!!!
Maar voor de rest was het leuk en mooi aan elkaar gewaagd
Niet alleen voor de Royals want de Nationals weten donders goed hoe belangrijk Road Block isJaWSnl schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:59:
Vandaag beetje gespeeld, waren op een gegeven moment bij VV aangekomen, tegenover een redelijk goed nationals team. Het ging aardig gelijk op tussen de 2 teams, waren het niet dat er 1 of andere hansworst van ons team de auto te pakken kreeg in de 2e ronde op VV... rijdt met 2 man weg richting orchard. Lopend zijn er inmiddels 2 daar gearriveerd terwijl hij even komt aankakken. Vervolgens denk ik, kom ik spring erbij in de auto want nu gaat hij snel door naar roadblock: hij dacht daar even anders over. Rijdt door naar church square waar we wel de vlag hebben, maar daarna gaat het snel bergafwaarts, want die roadblock is zo belangrijk, zeker voor de royals... vanaf orchard is een pokke-eind lopen, easy targets voor roadblock spawn, etc.
bedankt, hansworst!!!
Maar voor de rest was het leuk en mooi aan elkaar gewaagd
Vandaag ook wel weer wat koekebakkers tegen gekomen, eerst SS verloren met 0-4 nou dat ging best lekker ik scoorde veel maar niet genoeg want niemand van mijn team veroverde enige vlaggen..
Daarna in VV dacht ik 'oh lekker dit wordt een eitje!'.. gaat een of andere boer in de jeep zitten en de passagiers (waaronder ik) waren al in de gedachten naar Road Block scheuren maar dat bleek even tegen te vallen.. Ongelooflijk die vent blijft daar zitten en begint opeens tegen een vriend oid te roepen 'how do I drive the jeep rob?' ...

Vervolgens een andere game opgezocht waar iedereen de pest kreeg aan een of ander 'super team'
Drie gasten die bij binnen komst iedereen liet weten dat hij er was: 'CoCo is in da house!!' waarna de andere 2 het nog eens herhaalden.. Moet toegeven dat ze als enigen aan teamwork deden maar ze hadden geen top prestaties neergezet maar wel na het potje constant iedereen duidelijk maken hoe super ze wel niet waren: 'CoCo, PoPo en BoBo owned those royals big time!!!'

Dat was ik niet!JaWSnl schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 22:59:
bedankt, hansworst!!!

Ook mijn mugshot maar eens een update gegeven.
Vandaag ook weer zo'n handige harry die in VV met de jeep vertrekt en dan bij de eerste vlag blijft staan. Schiet je je hele magazijn leeg op die jeep maar dat begrijpen ze ook niet...
[ Voor 7% gewijzigd door PowerUp op 11-08-2009 00:31 ]
Verwijderd
Ik heb me aangemeldpeet79 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:15:
[...]
Ik heb me aangemeld, Teringbilly. Heeft het nog enig meer nut dan alleen een scorelijst?
Op dit moment nog niet. Nu is het meer een ranglijst.peet79 schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:15:
[...]
Dat is niet helemaal waar. Volgens mij is dit officieel uit Beta sinds een aantal weken (of maanden, dat weet ik niet helemaal zeker meer).Simon Verhoeven schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:21:
Het is en blijft natuurlijk nog altijd een beta.
Het is bij mijn beste weten stilletjes uit Beta gehaald, en kan iedereen nu een account aanmaken en gaan spelen...
Nou ik was ook in die veronderstelling maar het kan best wel eens kloppen.Acid__Burn schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:58:
[...]
Dat is niet helemaal waar. Volgens mij is dit officieel uit Beta sinds een aantal weken (of maanden, dat weet ik niet helemaal zeker meer).
Het is bij mijn beste weten stilletjes uit Beta gehaald, en kan iedereen nu een account aanmaken en gaan spelen...
Zie ook dit stukje van wikipedia:
Open Beta
On June 25, 2009, Battlefield Heroes was moved to open beta allowing anyone who missed out on a beta key to play the game.[17] Since then DICE has claimed that over 1 million separate player accounts have been registered.[18] Currently anyone can register and play Battlefield Heroes for free, without any form of beta key.
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 11-08-2009 13:11 ]
Zulke gasten zijn nooit te begrijpen.PowerUp schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:27:
[...]
Vandaag ook weer zo'n handige harry die in VV met de jeep vertrekt en dan bij de eerste vlag blijft staan. Schiet je je hele magazijn leeg op die jeep maar dat begrijpen ze ook niet...
Of het bekende verhaal dat iemand met een jeep vertrekt zonder ze teamleden mee te nemen. Zie je 1 of 2 mensen op de jeep schieten en dan toch door rijden.

Nog erger. Een vlag die verovert moet worden straal voorbij lopen.

Zo kan je natuurlijk nooit winnen.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Nope, eerst was het closed beta, nu is het open beta. Daar zijn zelfs berichten over te vinden, zowel op de site zelf, alsmede het forum.Acid__Burn schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:58:
Dat is niet helemaal waar. Volgens mij is dit officieel uit Beta sinds een aantal weken (of maanden, dat weet ik niet helemaal zeker meer).
En ook een account aanmaken kan tijdens open beta. Wat dat betreft gebruikt men graag het predicaat beta, zie GMail bijvoorbeeld maar...Het is bij mijn beste weten stilletjes uit Beta gehaald, en kan iedereen nu een account aanmaken en gaan spelen...
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 11-08-2009 13:46 ]
Ik liep richting windmill en mijn team ging andere kant op. Kom ik als commando 2 volle jeeps tegen met gunners en soldiers...
Ik spawnde en ging op afstand afrekenen met ze, ander teammate (soldier) was ook al bezig met ze. We wonnen van ze en windmill werd gecapt door andere teammates. Vanaf die ronde pakte ons team iedere keer Windmill, Road Block etc. En we wonnen iedere keer met 34-0 ofzo
Dat heb ik dus ook bijna elke keer he.. iedereen als een gek naar lookout en de handvol verstandige komen vaak een volle of soms 2 volle royal jeeps tegen.. mja dan kan ik schieten wat ik wil maar 3vs1 of 5vs2 win ik echt nietwsLy schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:06:
Ook leuk gisteren @ Coastal Clash.
Ik liep richting windmill en mijn team ging andere kant op. Kom ik als commando 2 volle jeeps tegen met gunners en soldiers...tja ik werd dus geraped.
Ik spawnde en ging op afstand afrekenen met ze, ander teammate (soldier) was ook al bezig met ze. We wonnen van ze en windmill werd gecapt door andere teammates. Vanaf die ronde pakte ons team iedere keer Windmill, Road Block etc. En we wonnen iedere keer met 34-0 ofzo
Verwijderd
En voor http://bfh.lighteye.nl/ heb ik een functie gevonden om mooiere randen om de letters te maken en hij pakt je XP van de site, hoef je niet meer zelf in te vullen.

Trouwens ben ik bezig met een fragmovie en heb ik een leuk idee voor het einde maar wat ik wil kan ik nooit bereiken in een public. Dus mijn vraag zijn er van de week op een avond wat vrijwilligers (zowel nationals als royals) die mij uit de brand willen helpen? Jullie namen komen sowieso in de credits
De typo in mijn ingame naam owned

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 11-08-2009 22:17 ]
...en waarom?
Pistols zijn er in drie smaken, grenadelauncher en bommen 1, al de rest in 2.
Alleen de rocketlauncher (bazooka) unlock je tijdens het gamen als gunner. Deze is niet direct vanaf level 1 beschikbaar. Per bepaald level is er een andere bazooka beschikbaar volgens mij. 2 of 3 types bazookas.Younes schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:25:
Hoe zit dat nou met die wapens? Ik heb nu level 8 bereikt, maar ik krijg maar geen nieuwe wapens te zien? Of leef ik nou met de verkeerde aanname dat je wapens kunt unlocken naarmate je vordert in de game? Je kunt ze verdienen met valorpoints, maar ook met heropoints en als je hoger in de rang klimt, maar die valor en heropoint weet ik maar niet te scoren? Hoe krijg je die dan? Missions doe ik ook, maar ook dan krijg ik geen nieuwe wapens te zien...
Alle wapens zijn al beschikbaar vanaf level 1, deze kun je kopen voor 7 dagen of voor een maand dmv valor points. 7 dagen kost 50 points en 1 maand kost 175 points. Je kunt ook gewoon 2 keer hem voor een maand kopen.
De heropoints zijn voor abilities, hiermee kun je bijv. burning bullets, blasting strike, leg it, stealth etc. gebruiken bij een bepaalde class. Maar de hero points zijn niet beschikbaar voor wapens te kopen. De Hero points komen trouwens om het level. level 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30
Je kunt de punten besteden aan de abilities die bij jou speelstijl passen
Ondanks dat wsLy en Simon al heel behulpzaam zijn geweest zou ik je toch willen aanraden om de TS eens door te lezen voor wat basic info..Younes schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:25:
Hoe zit dat nou met die wapens? Ik heb nu level 8 bereikt, maar ik krijg maar geen nieuwe wapens te zien? Of leef ik nou met de verkeerde aanname dat je wapens kunt unlocken naarmate je vordert in de game? Je kunt ze verdienen met valorpoints, maar ook met heropoints en als je hoger in de rang klimt, maar die valor en heropoint weet ik maar niet te scoren? Hoe krijg je die dan? Missions doe ik ook, maar ook dan krijg ik geen nieuwe wapens te zien...
Leuk spel hoor, werd alleen ontzettend naar van die error 15 die ik de hele tijd kreeg. Ben een kwartier bezig geweest om een server in te komen. Met de gunner kwam ik helemaal nergens in. Soldier 1 keer en die sniper ook maar 1 keer. Weet iemand of het mogelijk is om een ander spawn point uit te kiezen en hoe je dat doet.
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Erg vervelend dat dat zo vaak gebeurd de laatste tijd hopelijk doen ze daar snel iets aan want ik denk dat maar een fractie van de spelers weet dat het een Open Beta is..MeagaShira schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:43:
Ik heb me gister ook maar even aangemeld.
Leuk spel hoor, werd alleen ontzettend naar van die error 15 die ik de hele tijd kreeg. Ben een kwartier bezig geweest om een server in te komen. Met de gunner kwam ik helemaal nergens in. Soldier 1 keer en die sniper ook maar 1 keer. Weet iemand of het mogelijk is om een ander spawn point uit te kiezen en hoe je dat doet.
Nee dat kan niet want dat wordt automatisch gedaan en gaat aan de hand van de flags die je captured (behalve de laatste vlag van de tegenstanders).
Bepaalde vlaggen zijn een spawnpoint.MeagaShira schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:43:
Ik heb me gister ook maar even aangemeld.
Buccaneer Bay: Mansion is standard spawn, als deze ingenomen wordt spawn je verder naar achteren waar een tank, wat jeeps en een vliegtuig staat. Town en shipwreck zijn ook spawnpoints en farm is standaard spawn van de royals.
Coastal Clash: Windmill en Lookout zijn een spawnpoint. Cliffs is de standaard spawn en backyard ofzo idem dito.
Seaside Skirmish: Hillside Farm is standaard nationals spawnpoint, farm is voor de royals. Village en Lighthouse zijn beide een spawnpoint.
Victory Village: Guardpost, Orchard en Road block zijn spawnpoints, Church Square is geen spawnpoint, nutteloos imo
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Precies en dan moet je nagaan dat een aantal tweakers die hier al sinds 'launch' spelen het ook niet wisten tot vorige week (daar val ik zelf ook onderMeagaShira schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:57:
Nog steeds een open Beta ja...??? Dat wist ik inderdaad niet. Ik dacht dat de Beta voorbij was. Hmmmzzz hoop dan inderdaad dat ze de bugs snel fixen
Zal misschien 0.01% van de spelers tweaker zijn dus ik kijk niet raar op als meer dan 75% van de spelers niet weet dat het nog een open beta betreft
Het vreemde is juist dat die connectie problemen sinds 2 weken de kop op staken. Zoals je terug kunt lezen heb ik dat 3 dagen gehad dat ik niet kon spelen daarna was het over om na 2 dagen weer onspeelbaar te zijn.
Inmiddels kan ik alweer een handvol dagen zonder problemen spelen en doet de join friend functie bij mij opeens een stuk beter.. die wilde eerst helemaal niet
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 12-08-2009 11:38 ]
Yep ik speel het al sinds de eerste beta periode.psychoclown schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:35:
[...]
Precies en dan moet je nagaan dat een aantal tweakers die hier al sinds 'launch' spelen het ook niet wisten tot vorige week (daar val ik zelf ook onder) en tweakers zijn toch meestal wel informed.
Zal misschien 0.01% van de spelers tweaker zijn dus ik kijk niet raar op als meer dan 75% van de spelers niet weet dat het nog een open beta betreft
Het vreemde is juist dat die connectie problemen sinds 2 weken de kop op staken. Zoals je terug kunt lezen heb ik dat 3 dagen gehad dat ik niet kon spelen daarna was het over om na 2 dagen weer onspeelbaar te zijn.
Inmiddels kan ik alweer een handvol dagen zonder problemen spelen en doet de join friend functie bij mij opeens een stuk beter.. die wilde eerst helemaal niet
Laatste 2 a 3 weken steeds vaker die problemen met Error 15 etc. Gisteren weer normaal kunnen spelen. Alleen nog een probleem dat ik soms op Amerikaanse servers terecht kom of op de Elliot Ness servers, die verschikkelijk laggen terwijl ze in Parijs staan...
Daar hoor ik wel meer mensen over en heb ik best geluk meewsLy schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:02:
[...]
Yep ik speel het al sinds de eerste beta periode.
Laatste 2 a 3 weken steeds vaker die problemen met Error 15 etc. Gisteren weer normaal kunnen spelen. Alleen nog een probleem dat ik soms op Amerikaanse servers terecht kom of op de Elliot Ness servers, die verschikkelijk laggen terwijl ze in Parijs staan...
Wel soms nog dat ik op een lag server terecht kom en dan is het ookecht laggy.. van de week ook 2x gehad. Bij eentje kwam ik binnen bij SS op onze spawn en kwam meteen een commando daar tegen... hij schieten ik schieten misschien 1% wat raak was. Toen ging hij over op knife met elixir.. niet dat dat te zien was want hij stootte met dezelfde snelheid heen en weer alleen de rookwolk erachter deed normaal.
Zouden zij soms op een oude server versie zitten of zo?
Volgens mij heb ik sinds open beta ook niet meer op een Eliott Ness servert gezeten.
@ Psychoclown, het is aangegeven toen closed beta over ging naar open beta, dat het een open beta betrof. Als je dan als tweaker 'well informed' moet zijn, had je dit dus wel moeten weten, stond zelfs op de FP...
Heb zo 1 2 3 alleen geen bron voorhanden.
[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 12-08-2009 12:59 ]
Dat weet ik en daarom zeg ik, tweakers zijn meestal wel 'informed'.GJtje schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:57:
Op zich wel vreemd, want tijdens de closed beta ging Eliott Ness bij mij eigenlijk altijd zonder problemen.
Zouden zij soms op een oude server versie zitten of zo?
Volgens mij heb ik sinds open beta ook niet meer op een Eliott Ness servert gezeten.
@ Psychoclown, het is aangegeven toen closed beta over ging naar open beta, dat het een open beta betrof. Als je dan als tweaker 'well informed' moet zijn, had je dit dus wel moeten weten, stond zelfs op de FP...
Heb zo 1 2 3 alleen geen bron voorhanden.
Ik ben toen notabene begonnen met bfh nadat ik zo'n artikel las waar in stond dat het gereleased was en een open beta betrof.. was zeker te ongeduldig en wilde spelen ipv lezen

Was zo'n soort artikel: Battlefield heroes 'release'
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 12-08-2009 13:10 ]
Ook nog het enige moment van vandaag dat ik überhaupt kan gamen...

[ Voor 34% gewijzigd door wsLy op 12-08-2009 17:28 ]
Had dat eerder vermeldTheZeroorez schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 19:15:
[mbr]Houd het nuttig. Dat jij niet kunt spelen is vervelend, maar niemand heeft iets aan die mededeling.[/mbr]

Trouwens ben ik bezig met een fragmovie en heb ik een leuk idee voor het einde maar wat ik wil kan ik nooit bereiken in een public. Dus mijn vraag zijn er van de week op een avond wat vrijwilligers (zowel nationals als royals) die mij uit de brand willen helpen? Jullie namen komen sowieso in de credits
Ik wil wel helpen, maar hoe gaan we dat regelen met de server?psychoclown schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:03:
Even een herhaling omdat het niet bepaald duidelijk was:
Vrijdagavond en zaterdagavond kan ik sowieso niet.
[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 13-08-2009 09:30 ]
Moeten we een lege server bookmarken uit de i3d lijst die laatst gepost waswsLy schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:29:
[...]
Ik wil wel helpen, maar hoe gaan we dat regelen met de server?
Dan hopen dat we zonder problemen die game kunnen joinen, zal vandaag wel eens testen of het goed werkt.
Ik bookmarkte net een server waar er volgens de site 4 man op zat, ik join de server en er zat meer dan 14 man op.
Dat is waar maar met enig trial&error moet het toch goed komenSimon Verhoeven schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:53:
Daar kan je niet echt op afgaan.
Ik bookmarkte net een server waar er volgens de site 4 man op zat, ik join de server en er zat meer dan 14 man op.
Als ik een lege server heb dan kunnen degene die mij willen helpen meteen de goede server bookmarken en joinen
Het lijkt mij wel eens leuk om de Battlefield 2 intro na te maken in BFH.
Dus dat zou al een fameus coordinatiewerkje moeten worden.
Dat klopt maar je doet het dan ter plekke dus moet het geen probleem zijn.Simon Verhoeven schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:41:
Het probleem is wel dat vanaf er iemand op een lege server zit er automatisch mensen naar de server gaan gestuurd worden als ze op join now klikken.
Dus dat zou al een fameus coordinatiewerkje moeten worden.
Sowieso hoop ik rond 8 tweakers te krijgen dus zijn er dan nog 7 plaatsen.. en in het ideale geval zijn er 4 royals en 4 nationals (+ mij als national) als iemand ons dan nog probeert te killen liggen ze op de grond voordat ze de trigger hebben kunnen indrukken
Doe mij maar meetellen. MSN adres kun je via DM aan me vragen.psychoclown schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:39:
[...]
Dat klopt maar je doet het dan ter plekke dus moet het geen probleem zijn.
Sowieso hoop ik rond 8 tweakers te krijgen dus zijn er dan nog 7 plaatsen.. en in het ideale geval zijn er 4 royals en 4 nationals (+ mij als national) als iemand ons dan nog probeert te killen liggen ze op de grond voordat ze de trigger hebben kunnen indrukken
Ik ben een national, kan als soldier of als commando meedoen.
De dagen dat ik vanaf vandaag niet kan: vrijdag 14 augustus (ivm thuiswedstrijd MVV), zaterdag 15 augustus (verjaardagsfeest van een vriend), 19 en 20 augustus, 21 augustus (uitwedstrijd in leeuwarden
Dan join ik wel met mijn soldier.
Ik heb me ook net aangemeld. komen al je characters automatisch in de group? Ik heb 3 royals namelijk?Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 20:05:
Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Verwijderd
Dat klokje (blauwachtig icoon) laat zien wanneer de pagina geupdate wordt. Ik heb net de wachtenden allowed dus over maximaal 20 uur zou je namen moeten zien.snakeye schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:46:
[...]
Ik heb me ook net aangemeld. komen al je characters automatisch in de group? Ik heb 3 royals namelijk?
voorproefje:

http://bfh.lighteye.nl/history/ als je wilt aanmelden (je moet 2 dagen (2 records) wachten voordat er een grafiek gemaakt kan worden, records worden iedere dag om 12.00 uur opgehaald), ik verwacht in het weekend alle grafieken af te hebben (11 verschillende).
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2009 19:51 ]
Hey, dat is nog eens handig, oude posting die ik nu quote... Maar lijkt me wel een heel erg handige functie. Zouden andere hosters deze service ook bieden? Want dan join je gewoon elke keer een game van een van je gebookmarkte servers en heb je dus de problemen niet dat je connect met Eliott Ness bijvoorbeeld.Stewie! schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:57:
Op de site hebben wij wat linkjes gemaakt. Klik door naar de game server zelf, klik dan op BOOKMARK bij de GUID. Dit brengt je naar de bookmark pagina van deze server op de BFH website:
http://www.i3d.net/gameservers.php?game=110
http://www.i3d.net/gameservers.php?game=131
Daarna kan je de server direct joinen. Handig voor clan wars: kies een lege server uit en join deze allemaal snel
Denk dat de keren dat je #15 krijgt ook kleiner is.
Dat is een bericht van bijna een maand oud. Die plaatjes zijn al eerder in het topic voorbij gekomen, dus wat je hiermee wilt zeggen ontgaat mij een beetje.
Ook dit is erg gaaf, verbeter puntje is wel om de URL te geven als iemand zijn gegevens ingevoerd heeft. Dan kan diegene de link bookmarken, nu weet ik niet welke link het uiteindelijk geworden is, dua kan men er niets mee.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 19:48:
[...]
Dat klokje (blauwachtig icoon) laat zien wanneer de pagina geupdate wordt. Ik heb net de wachtenden allowed dus over maximaal 20 uur zou je namen moeten zien.
voorproefje:
[afbeelding]
http://bfh.lighteye.nl/history/ als je wilt aanmelden (je moet 2 dagen (2 records) wachten voordat er een grafiek gemaakt kan worden, records worden iedere dag om 12.00 uur opgehaald), ik verwacht in het weekend alle grafieken af te hebben (11 verschillende).
Moet men elke keer zich aanmelden (zoals het was), of is het eenmalig aanmelden?
Ook lijkt het erop, dat iedereen zomaar een clan kan aanmaken, wat op zich wel een goed idee is, maar een clan zonder naam lijkt me ook wel stug...
[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2009 11:05 ]
Verwijderd
Als ik het goed begrijp krijg je dus bij elke editie van zon blad een code en daarmee zon kostuum .GJtje schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:59:
[...]
Hey, dat is nog eens handig, oude posting die ik nu quote... Maar lijkt me wel een heel erg handige functie. Zouden andere hosters deze service ook bieden? Want dan join je gewoon elke keer een game van een van je gebookmarkte servers en heb je dus de problemen niet dat je connect met Eliott Ness bijvoorbeeld.
Denk dat de keren dat je #15 krijgt ook kleiner is.
[...]
Dat is een bericht van bijna een maand oud. Die plaatjes zijn al eerder in het topic voorbij gekomen, dus wat je hiermee wilt zeggen ontgaat mij een beetje.
[...]
Ook dit is erg gaaf, verbeter puntje is wel om de URL te geven als iemand zijn gegevens ingevoerd heeft. Dan kan diegene de link bookmarken, nu weet ik niet welke link het uiteindelijk geworden is, dua kan men er niets mee.
Moet men elke keer zich aanmelden (zoals het was), of is het eenmalig aanmelden?
Ook lijkt het erop, dat iedereen zomaar een clan kan aanmaken, wat op zich wel een goed idee is, maar een clan zonder naam lijkt me ook wel stug...
Alleen begrijp ik niet hoe ik aan zon blad kan komen
Kopen lijkt me? Zijn altijd wel boekhandels die dat soort gamesbladen verkopen maar of ze daadwerkelijk die nog doen zou ik niet weten. Vroeger wel want toen heb ik ook dat soort bladen gekochtVerwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:25:
[...]
Als ik het goed begrijp krijg je dus bij elke editie van zon blad een code en daarmee zon kostuum .
Alleen begrijp ik niet hoe ik aan zon blad kan komen
Changelog• 03-07-'09 - Nieuwe TS moet nog wel wat aan gebeuren. • 03-07-'09 - De Inleiding up-to-date gebracht. Groups toegevoegd. Spelling fouten eruit gehaald. • 07-07-'09 - Bfhwiki aan de links sectie toegevoegd. • 08-07-'09 - Nieuwe header gemaakt en toegevoegd. • 26-07-'09 - Playertable gemaakt en toegevoegd. Duidelijkere Class kopjes. • 14-08-'09 - I3d's serverlists toegevoegd aan de links sectie inclusief uitleg. | ||
Misschien een idee, om de serverlijsten niet I en II te noemen, maar de eerste lijst ID3.net servers, en de tweede lijst EA servers? Zo staan de servers wel aangegeven op de betreffende pagina's.psychoclown schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:35:
Changelog
• 14-08-'09 - I3d's serverlists toegevoegd aan de links sectie inclusief uitleg.
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 14-08-2009 12:22 ]
Verwijderd
Eénmalig aanmelden.GJtje schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:59:
[...]
[...]
Ook dit is erg gaaf, verbeter puntje is wel om de URL te geven als iemand zijn gegevens ingevoerd heeft. Dan kan diegene de link bookmarken, nu weet ik niet welke link het uiteindelijk geworden is, dua kan men er niets mee.
Komt een url die je kunt bookmarken.
Dat clan gebeuren is meer een alternatief voor bfh.com. Omdat bfh.com maar 20 spelers in 1 clan kan laten zien is het nogal moeilijk stats te vergelijken en je kunt alleen de score vergelijken. Wat ik wil doen is dat je alle soorten stats kunt vergelijken met onbeperkte aantal personen (in tekst vorm, niet in grafiek vorm). Het is dus eigenlijk niet de bedoeling om een army of got 2 en 4 etc. te maken
Dat is waar zal ik even veranderen..GJtje schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:22:
[...]
Misschien een idee, om de serverlijsten niet I en II te noemen, maar de eerste lijst ID3.net servers, en de tweede lijst EA servers? Zo staan de servers wel aangegeven op de betreffende pagina's.
Overigens klopt die 2e lijst sowieso niet 100% want alle servers heten europe maar er staan ook onderaan genoeg USA servers
Ah ik dacht inderdaad ook al wat is het nut van die groups maar dat lijkt me ook wel wat!Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:01:
[...]
Eénmalig aanmelden.
Komt een url die je kunt bookmarken.
Dat clan gebeuren is meer een alternatief voor bfh.com. Omdat bfh.com maar 20 spelers in 1 clan kan laten zien is het nogal moeilijk stats te vergelijken en je kunt alleen de score vergelijken. Wat ik wil doen is dat je alle soorten stats kunt vergelijken met onbeperkte aantal personen (in tekst vorm, niet in grafiek vorm). Het is dus eigenlijk niet de bedoeling om een army of got 2 en 4 etc. te makenmaar dat wijzig ik later nog wel. Eerst wil ik de grafieken af hebben.
Komen dan ook stats als W/L en Accuracy erbij? Vooral die laatste vind ik dan altijd leuk/interessant.
Is maar net waar er op gesorteerd word. Als ik het zo lees, zou ik zeggen alle EA servers.psychoclown schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:19:
Dat is waar zal ik even veranderen..
Overigens klopt die 2e lijst sowieso niet 100% want alle servers heten europe maar er staan ook onderaan genoeg USA servers
Verwijderd
Dat klopt maar dat was niet mijn puntGJtje schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:25:
[...]
Is maar net waar er op gesorteerd word. Als ik het zo lees, zou ik zeggen alle EA servers.
Alle servers in die lijst heten 'i3D.net - Battlefield Heroes Europe' terwijl een groot deel USA servers zijn.
Zeker handig die lijst maar je moet wel goed kijken wat je kiest want in een USA server lijkt het me niet echt top spelen
Het is uit en nog steeds open beta (hebben we het onlangs nog over gehad)Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:41:
Een vraagje ... is het nu al uit, of nog steeds open beta? Ik kan op gamershell geen download vinden namelijk (zit op mijn werk overigens).
Denk niet dat je het op andere sites zult vinden aangezien het een browsergame is en via de bfh site dient te worden geïnstalleerd.
Ze hebben helaas nog geen goed query protocol ingebakken.psychoclown schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:57:
[...]
Dat klopt maar dat was niet mijn punt
Alle servers in die lijst heten 'i3D.net - Battlefield Heroes Europe' terwijl een groot deel USA servers zijn.
Zeker handig die lijst maar je moet wel goed kijken wat je kiest want in een USA server lijkt het me niet echt top spelen
In de lijst vind je 3 lokaties US, 5 lokaties EU en Sydney.
Verwijderd
Kan het zijn dat behalve de servers (die zo ik begrijp niet altijd even lekker werken) de complete site een beetje eh... moeite heeft...?
Heb je jouw ongewenste mail al bekeken? Kan wel is gebeuren dat het daar in eindigd. En als je inlogt met je EA account, lukt dat? Die zou in principe gekoppeld moeten zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:20:
Ik dacht 'Laat ik het spel ook eens proberen', dus ik wil me registeren op de site: blijk ik al eens geregistreerd te hebben in een ver en grijs verleden. Natuurlijk weet ik m'n wachtwoord niet meer, dus ik vraag om een reset daarvan. Ik krijg vervolgens de melding dat het wachtwoord naar m'n emailadres is verstuurd. Heel lang gewacht, maar nee hoor, geen wachtwoord... Nog een keer geprobeerd. Weer niets.
Kan het zijn dat behalve de servers (die zo ik begrijp niet altijd even lekker werken) de complete site een beetje eh... moeite heeft...?
Verwijderd
Add wat lui uit de playertable en je komt er vast wat van tegenVerwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:45:
Ah, de mail is eindelijk binnen (in de gewone inbox). Nogal wat vertraging, maar goed. Het spel is nu aan het installeren dus wie weet zie ik iemand van jullie nog online.
Als je er zelf tussen wilt staan moet je daar even kijken welke gegevens je mij moet DMen.
Verwijderd
Okay, maar ik zal eerst eens kijken of het spel me bevalt. Voorlopig niet, want inloggen wil maar niet lukken...psychoclown schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:49:
[...]
Add wat lui uit de playertable en je komt er vast wat van tegen
Als je er zelf tussen wilt staan moet je daar even kijken welke gegevens je mij moet DMen.
EDIT:
Nou, de groeten, dit gaat niet werken...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2009 19:06 ]
Is voor iedereen verschillend, heb het niet geprobeerd (misschien zo even dan laat ik het weten) maar zie oa. de vorige pagina's over deze errorsVerwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:01:
[...]
Okay, maar ik zal eerst eens kijken of het spel me bevalt. Voorlopig niet, want inloggen wil maar niet lukken...Of hij zegt meteen dat ze de match making search niet kunnen starten, of hij begint wel maar blijft eeuwig hangen bij de Pretzels (schijnbaar krijg je geen lijst met servers maar selecteert 'ie er eentje automatisch?)...
EDIT:
Nou, de groeten, dit gaat niet werken...Ik kan dat deuntje nu al niet meer uitstaan...
Kunnen jullie op dit moment wel online komen...?
Heb het gisteren en vandaag gespeeld en daar laat ik het maar bij. Vind het een leuk initiatief, maar het laat best te wensen over om door te blijven spelen. De helft van de tijd zit ik te verdoen aan opstarten, hero kiezen, wachten tot ie verbind met een server, error 15 in beeld zien komen, af sluiten, alles opnieuw. En dat nog wanneer ik die updater of punkbuster eruit gooi. Dus de tijd dat je kunt spelen is het leuk om te doen, maar voordat je zover bent, daar zit nu het probleem waarom ik geen zin heb om dit te blijven spelen.
Verwijderd
http://bfh.lighteye.nl/history/stats.php om de grafieken op te vragen.
Ideeën als 2 spelers vergelijken en teams/clans te vergelijken heb ik ook nog maar nog geen eta op.
Probeer eens met allemaal een keer de tutorial te openen (hoeft niet echt te doen, maar het laden moet wel) want dat helpt tot nu toe goed bij mijn mannetjes. Kan zijn dat je dan nog steeds 15 hebt maar bij mij ging het dan na een kwartier ineens wel (ondanks 3 dagen lang 10 keer per dag proberen voor het doen van de tutorial). God knows!Joosie200 schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:46:
Ik heb gisteren een account aangemaakt, 4 heroes gekozen (2 Royal Army 2 Nationals) en bij de een lukt het kennelijk wel om door de error 15 ellende heen te komen, bij alle anderen niet. Kan dus enkel soldier spelen, geen gunner of commando.
Cool ziet er vet uit hoor lighteye!Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:07:
Zo ben er voor vandaag zat van.
http://bfh.lighteye.nl/history/stats.php om de grafieken op te vragen.
Ideeën als 2 spelers vergelijken en teams/clans te vergelijken heb ik ook nog maar nog geen eta op.
Gisteren nog een vriend over gehaald om het ook te gaan spelen
Had trouwens de tabel gevonden met hoeveel punten je nodig hebt voor een bepaald level te kunnen bereiken.
Wel handig, kun je uitrekenen hoeveel je nog nodig hebt tot level 30
Ik moet nog 2.597.000 punten tot level 30.
Level Experience
1 600
2 1200
3 2200
4 3600
5 5500
6 8100
7 11500
8 15900
9 22800
10 31300
11 41300
12 52800
13 65100
14 77900
15 90600
16 102900
17 114200
18 124600
19 134000
20 149800
21 165400
22 180900
23 196000
24 211100
25 226200
26 241100
27 256100
28 271200
29 286400
30
Anyways zal eens zien of ik het mooi in de TS kan opnemen!
Het opnemen van de non-action fragment heb ik geschrapt en doe ik nog wel als ik een 2e movie maak
Overigens is die wel af maar nog niet klaar, wilde eerst een weekje laten rusten en dan nog eens naar kijken (en sowieso had ik even wat minder tijd).
Dit topic is gesloten.