Dat duo (die gast met z'n harnas en die andere) waren samen ook echt heel goed). Heb er één keertje van kunnen winnen in CC toen ik ze met BS het water in sloeg, als je zwemt heb je geen kans meer. Dat team trok ook goed samen op, ze kwamen regelmatig met 4-5 mensen op Cliffs af.psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:02:
Jammer dat er zo weinig mensen CC snappen.. altijd volle auto's naar lookout en ga ik met goede moed in mijn eentje naar windmill zoals het hoort. Alleen 9/10 keer kom je 1 of zelfs 2 volle royal jeeps tegen.. die begrijpen CC altijd wel... soms helpt het nog om de rest te sturen maar soms ook niet..
Zo ook net in een potje met BartP, een middelmatig royals team dat binnen een minuut de overhand heeft op CC door alleen maar Windmill te pakken. Kan je met z'n tweeën vrij weinig tegen doen hoe goed je ook bent.
Zeker als er een erg goed op elkaar ingespeeld soldier+gunner team de rest van ons team als makke schapen afslacht. In BB heb ik ze een aantal keer in mijn eentje neergehaald met wat moeite maar op CC op de open stukken lukte me dat maar een keer.
Anyways voor CC ook al heel wat potjes samen gespeeld en dat was erg gezellig met volgens mij een enkele loss. Wel vaak redelijk moeizame potjes maar ook wel weer goed en mooi want we scoorden lekker veel punten
Wat ik in CC het leukste vind is om via Lookout achterom te lopen en ze dan van achteren aan te vallen. Vaak kan je dan iets van 3 kills halen voordat je wordt afgemaakt.