[PC] Battlefield Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 33.170 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:34
psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:02:
Jammer dat er zo weinig mensen CC snappen.. altijd volle auto's naar lookout en ga ik met goede moed in mijn eentje naar windmill zoals het hoort. Alleen 9/10 keer kom je 1 of zelfs 2 volle royal jeeps tegen.. die begrijpen CC altijd wel... soms helpt het nog om de rest te sturen maar soms ook niet..

Zo ook net in een potje met BartP, een middelmatig royals team dat binnen een minuut de overhand heeft op CC door alleen maar Windmill te pakken. Kan je met z'n tweeën vrij weinig tegen doen hoe goed je ook bent.
Zeker als er een erg goed op elkaar ingespeeld soldier+gunner team de rest van ons team als makke schapen afslacht. In BB heb ik ze een aantal keer in mijn eentje neergehaald met wat moeite maar op CC op de open stukken lukte me dat maar een keer.

Anyways voor CC ook al heel wat potjes samen gespeeld en dat was erg gezellig met volgens mij een enkele loss. Wel vaak redelijk moeizame potjes maar ook wel weer goed en mooi want we scoorden lekker veel punten :)
Dat duo (die gast met z'n harnas en die andere) waren samen ook echt heel goed). Heb er één keertje van kunnen winnen in CC toen ik ze met BS het water in sloeg, als je zwemt heb je geen kans meer. Dat team trok ook goed samen op, ze kwamen regelmatig met 4-5 mensen op Cliffs af.
Wat ik in CC het leukste vind is om via Lookout achterom te lopen en ze dan van achteren aan te vallen. Vaak kan je dan iets van 3 kills halen voordat je wordt afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mag er een auto kick optie komen voor mensen met een slechte kdr. Ik bedoel ik zat net in een team waar iemand 1-13 had aan het einde van de ronde :X

Dat ELO systeem werkt voor geen meter imo. Naar mijn mening is het beter als je dat ELO laat vallen en puur alleen op de levels mensen bijelkaar laat brengen. Zeker omdat je bij hogere levels nogal een tijd moet hebben gespeeld (dus ervaring). Krijg je waarschijnlijk ook interessantere potjes. Vaak is het zo dat als ik speel er telkens 1 team met een grote overmacht wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
PowerUp schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

Dat duo (die gast met z'n harnas en die andere) waren samen ook echt heel goed). Heb er één keertje van kunnen winnen in CC toen ik ze met BS het water in sloeg, als je zwemt heb je geen kans meer. Dat team trok ook goed samen op, ze kwamen regelmatig met 4-5 mensen op Cliffs af.
Wat ik in CC het leukste vind is om via Lookout achterom te lopen en ze dan van achteren aan te vallen. Vaak kan je dan iets van 3 kills halen voordat je wordt afgemaakt.
Klopt maar 1v1 had ik ze elke keer tis alleen dat als ze met 2 man zijn en dan best aardig kunnen knallen het al een stuk lastiger wordt zeker als ze goed op elkaar zijn ingespeeld als die twee :).

CC is ook eigenlijk zeer makkelijk, pakken we Windmill en weet het team die niet te verliezen dan zal Backyard heel erg vervelen ;)
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:48:
Van mij mag er een auto kick optie komen voor mensen met een slechte kdr. Ik bedoel ik zat net in een team waar iemand 1-13 had aan het einde van de ronde :X

Dat ELO systeem werkt voor geen meter imo. Naar mijn mening is het beter als je dat ELO laat vallen en puur alleen op de levels mensen bijelkaar laat brengen. Zeker omdat je bij hogere levels nogal een tijd moet hebben gespeeld (dus ervaring). Krijg je waarschijnlijk ook interessantere potjes. Vaak is het zo dat als ik speel er telkens 1 team met een grote overmacht wint.
Hmm zo extreem hoeft het van mij ook weer niet maar soms wordt je wel moe van dat soort gasten inderdaad.

Ja dat zeg ik ook al heel de tijd, kan het nog steeds slecht vallen maar de kans op betere potjes is vele malen groter. Dat heb ik ook erg vaak al wil het soms met een echt totaal crap team wel spannend worden. Zo heb ik deze week al 3x 2-0 gewonnen waarbij we vanuit een flinke achterstand kwamen 18-34 etc :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Op zich is naar lookout rijden voor het moment nog niet echt een ramp.
Het komt vaak genoeg voor dat ik in een auto beland die naar lookuit rijd en dat ik dan gewoon naar benden spring en langs de trap omhoog ga om de mensen die windmill verdedigen neer te maaien.
Maar het komt ook vaak genoeg voor dat ik gewoon verderloop naar de royal cap.
Dan kan ik onderweg op een paar commandos snakken.
Echt ongelooflijk hoeveel commandos er rechts van dat huisje bij de brug of achter die boom blijven staan.

Psycho, ik heb het al vaak genoeg gezien dat 1 goede speler het tij kan keren. (of iemand die gewoon het vlaggen systeem snapt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:57:
[...]

Klopt maar 1v1 had ik ze elke keer tis alleen dat als ze met 2 man zijn en dan best aardig kunnen knallen het al een stuk lastiger wordt zeker als ze goed op elkaar zijn ingespeeld als die twee :).

CC is ook eigenlijk zeer makkelijk, pakken we Windmill en weet het team die niet te verliezen dan zal Backyard heel erg vervelen ;)

[...]

Hmm zo extreem hoeft het van mij ook weer niet maar soms wordt je wel moe van dat soort gasten inderdaad.

Ja dat zeg ik ook al heel de tijd, kan het nog steeds slecht vallen maar de kans op betere potjes is vele malen groter. Dat heb ik ook erg vaak al wil het soms met een echt totaal crap team wel spannend worden. Zo heb ik deze week al 3x 2-0 gewonnen waarbij we vanuit een flinke achterstand kwamen 18-34 etc :)
Ik vind het fijnste wanneer allebei de teams sterk zijn en het eindigt heel erg close . Dan zit je ook steeds groep tegen groep te vechten . Dan heb ik meestal 3000 exp in 3 min ofzo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Vanmiddag ook een gigantisch gevecht bij Road Block. Steeds iets van 4 tegen 4. Dat was echt mooi, en eindigde gelukkig net in winst voor ons. :P
Mijn xp bonus is helaas net afgelopen. Wel jammer, maar wel level 17 gehaald.

[ Voor 21% gewijzigd door PowerUp op 02-08-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:06:
Op zich is naar lookout rijden voor het moment nog niet echt een ramp.
Het komt vaak genoeg voor dat ik in een auto beland die naar lookuit rijd en dat ik dan gewoon naar benden spring en langs de trap omhoog ga om de mensen die windmill verdedigen neer te maaien.
Maar het komt ook vaak genoeg voor dat ik gewoon verderloop naar de royal cap.
Dan kan ik onderweg op een paar commandos snakken.
Echt ongelooflijk hoeveel commandos er rechts van dat huisje bij de brug of achter die boom blijven staan.

Psycho, ik heb het al vaak genoeg gezien dat 1 goede speler het tij kan keren. (of iemand die gewoon het vlaggen systeem snapt).
Ja mooi is dat, nja natuurlijk heeft ieder zo zijn voorkeur ikzelf vind het bijv. relaxter om vanaf windmill naar backyard te knallen :)

Dat klopt maar een goede speler is nog niet opgewassen tegen een team wat simpelweg in groepen loopt.
1vs3 heb ik wel een aantal keer gewonnen maar ze hoeven maar als een malle in mijn buurt te sprayen en ik wordt zeker een aantal keer goed geraakt. Doe dat maal 3+ en je bent wel een stukje sneller dood dan dat jij in je eentje ze allemaal kan neerhalen :)
Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:12:
[...]

Ik vind het fijnste wanneer allebei de teams sterk zijn en het eindigt heel erg close . Dan zit je ook steeds groep tegen groep te vechten . Dan heb ik meestal 3000 exp in 3 min ofzo _/-\o_
Hoeft nog niet eens perse het andere team sterk te zijn als zolang beide teams goed groeperen is het vaak al een stuk heviger :) Van de week (oa. vandaag) al een stuk of 7 keer weer meer dan 3k exp gehaald.
PowerUp schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:19:
Vanmiddag ook een gigantisch gevecht bij Road Block. Steeds iets van 4 tegen 4. Dat was echt mooi, en eindigde gelukkig net in winst voor ons. :P
Mijn xp bonus is helaas net afgelopen. Wel jammer, maar wel level 17 gehaald.
Was ik daar nog bij? Weet nog wel een potje dat we ook een dik gevecht hadden bij RB en dat we nog wel nipt wisten te winnen :)
Had je XP boost ja? Vanmiddag ook of was het toen al afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:34:
Was ik daar nog bij? Weet nog wel een potje dat we ook een dik gevecht hadden bij RB en dat we nog wel nipt wisten te winnen :)
Had je XP boost ja? Vanmiddag ook of was het toen al afgelopen?
Volgens mij was je daar nog bij ja, dat zal wel dat gevecht zijn geweest. Toen had ik ook nog XP boost aan ja, maar dat zie je niet in de stand, dat wordt er later bij opgeteld. Gaat toch 1,5x zo snel, jammer dat het afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PowerUp schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:46:
[...]

Volgens mij was je daar nog bij ja, dat zal wel dat gevecht zijn geweest. Toen had ik ook nog XP boost aan ja, maar dat zie je niet in de stand, dat wordt er later bij opgeteld. Gaat toch 1,5x zo snel, jammer dat het afgelopen is.
Ja dat was wel even mooi :)
Ah denk al want anders haalde ik vrijwel gelijk of hogere scores zonder XP boost maar als je leuke potjes van 3k hebt etc gaat het inderdaad erg hard. Alleen was ik van de week al tot die conclusie gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:16:
What the, een commando die een andere class OP noemt.
Nu heb ik alles gezien.
Elke class is op zijn eigen terrein OP, maar commando is globaal toch echt de meest OP van de 3.

Lekker sprayen en je raakt wel iets? Er zit toch net wat meer mikwerk achter.
En een goede commando raak je niet zomaar, als je echter voor mijn neus staat moet je echt niet verwachten dat je het overleeft.
Als je een beetje speler bent kun je wel mikken lijkt me.
En het is een DoT, niet instant damage.
Een crude bandage lost het al op.
Werkt heel vaak (nooit) niet, dan blijf je lekker verder sterven..
Ik snap het verband ook niet tussen een skill die prima balanced is (nu ja, dat de piloot in de fik vliegt zouden ze wel mogen verwijderen) en dat commando's een one shot ability moeten krijgen. (en het is dat PS er zover van af ligt).

Ze zouden beter eens wat doen aan airplanes, 3 sniper PS kogels en je vliegtuig is eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Er zit een zeker patroon achter.
En als je je gewoon even deels achter iets plaatst daalt de kans dat je geraakt wordt dramatisch.

En crude bandages zijn gewoon wat buggy, normaal binnenkort opgelost.
En je kan natuurlijk altijd eens lief naar een soldier kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik ben nou begonnen met een Royals Commando! Wat zijn de beste upgrades daarvoor? Wat kies je eerst? Ik heb nu de booby trap erbij gedaan, maar is mark target bijvoorbeeld handig? Of piercing shot? Waar zouden mijn prioriteiten moeten liggen :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Ligt aan je speelstijl. Probeer eens wat uit in het begin. Je hebt in principe 3 soorten commando's. De sniper, de backstabber en de trooptrapper (ja, ik weet 't :') ). Elke klasse moet sowieso lvl 5 stealth hebben. Da's het belangrijkste. Ga je snipen, dan vooral PS upgraden. Ga je stabben, dan kun je overwegen om PB en Elixer te upgraden. Ga je mijnen leggen, dan vooral TT en Elixer upgraden. Uiteraard kun je ook een soort hybrid maken die vanalles kan. Mark Target is pas handig als je een wat hoger level hebt. Andere skills hebben voorrang. Ga je niks met een mes doen, neem dan de snelste pistol met 12 ammo. Er zijn drie rifles die allen op hun manier handig zijn.

Ik ben nu bijna lvl 20. Dan heb ik lvl 5 stealth, lvl 1 TT, lvl 1 elixer, lvl 1 MT en lvl 3 PS. Ik gebruik de rifle met het grootste bereik (5 ammo) en het snelste pistool. Mijn speelstijl is voornamelijk gericht op snipen. Campen is mogelijk door de pistol, TT en elixer. Backstabben vind ik te link. Het liefste speel ik elke ronde zonder ook maar één keer te sterven. Als ik opnieuw zou moeten beginnen, dan zou ik het als volgt doen:
PS 1
TT 1
Elix 1
St 2
St 3
St 4
St 5
PS 2
PS 3
MT 1

Ik begrijp niet waarom de meeste mensen zo snel mogelijk 1 skill willen maxen. Als ik als eerste Stealth zou maxen, dan kan ik een lange tijd geen mijnen leggen, niet snipen, want zonder PS begin je niks, en niet wegrennen als ze me zien. Het voordeel van lvl 2 stealth is veel minder dan PS, TT of elixer toevoegen. Dit geldt ook voor soldiers. Iedereen zegt dat je eerst CM moet maxen, terwijl je beter eerst BB of misschien zelfs alle andere skills kunt toevoegen voordat je CM gaat upgraden.

[ Voor 0% gewijzigd door Joep op 02-08-2009 19:58 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joep Stoffels schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 19:56:
Ik begrijp niet waarom de meeste mensen zo snel mogelijk 1 skill willen maxen. Als ik als eerste Stealth zou maxen, dan kan ik een lange tijd geen mijnen leggen, niet snipen, want zonder PS begin je niks, en niet wegrennen als ze me zien. Het voordeel van lvl 2 stealth is veel minder dan PS, TT of elixer toevoegen. Dit geldt ook voor soldiers. Iedereen zegt dat je eerst CM moet maxen, terwijl je beter eerst BB of misschien zelfs alle andere skills kunt toevoegen voordat je CM gaat upgraden.
Mja dat is een keuze die je voor jezelf afweegt.
Zelf heb speel ik vooral met mijn hoge level Soldier maar met mijn lagere level vind ik het ook wel leuk.
Beide heb ik anders geskilled, zo begon ik met CM maxen + 1BS op mijn lvl 16 maar op de 'nieuwe' doe ik afwisselend CM en BB. Kan niet echt zeggen dat ik een van de manieren beter vind maar het is net wat je lekkerder vind. Ander iets wat mee heeft gespeeld bij het kiezen voor max CM + 1BS op mijn hoge lvl is dat ik al lange tijd geen fps meer had gespeeld en ik erg moest wennen met aimen. CM is dan zoveel makkelijker dan BB. Nu is het aim probleem er niet en hoef ik nergens aan te wennen dus BB is wel handig omdat ik sneller kill soms mis ik BS wel maar als ik BB en CM afwisselend skill denk ik dat ik er meer uithaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Kreeg net een complimentje: :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P9LE9VF3Z2aRIaQCqbhrI2ab/full.jpg
Kan ik het helpen dat ze slecht zijn? O-)
psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:13:
Beide heb ik anders geskilled, zo begon ik met CM maxen + 1BS op mijn lvl 16 maar op de 'nieuwe' doe ik afwisselend CM en BB. Kan niet echt zeggen dat ik een van de manieren beter vind maar het is net wat je lekkerder vind. Ander iets wat mee heeft gespeeld bij het kiezen voor max CM + 1BS op mijn hoge lvl is dat ik al lange tijd geen fps meer had gespeeld en ik erg moest wennen met aimen. CM is dan zoveel makkelijker dan BB. Nu is het aim probleem er niet en hoef ik nergens aan te wennen dus BB is wel handig omdat ik sneller kill soms mis ik BS wel maar als ik BB en CM afwisselend skill denk ik dat ik er meer uithaal.
Het is natuurlijk voor iedereen anders, en ook waar je aan gewend raakt. Ik heb nu 5BS, 1BB en 3CM. Ik heb BS en BB eens gewisseld, maar ik was zo gewend geraakt aan die BS dat het niet echt lekker meer ging. Vooral bij SS is het prachtig als je een tank de afgrond in kan helpen (ook al lukt dat bijna nooit).
Ik ga nu eerst CM vol maken, daarna BB. Grenade Spam en 6th Sense vind ik niet zo boeiend eigenlijk.

[ Voor 78% gewijzigd door PowerUp op 02-08-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PowerUp schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:29:
[afbeelding]

Haha heb ik ook eens gehad, iemand die me voor cheater uitmaakte..
Dacht zeker dat ik niks hoor en dat hij volledig ontzichtbaar is, sowieso kijk ik altijd om me heen dus een backstabber heb ik meestal wel in de gaten voor die iets kan doen ;)
Andere keer was een vent helemaal weg van een gast die redelijk kon knallen toen ik net joinde.
Begon het potje en ik scoorde lekker (CC) 18-4, die vent meteen 'woah you're my hero' etc andere vent tweede en compleet uit beeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ben overigens benieuwd wat het bereik is van alle snipers (misschien iemand die dat kan uitdrukken oid).
Speel nu met extra long range maar die is natuurlijk wel erg traag en helaas zo gigantisch vaak is je ping zo hoog dat 't voor geen meter snipen is van afstand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het is natuurlijk voor iedereen anders, en ook waar je aan gewend raakt. Ik heb nu 5BS, 1BB en 3CM. Ik heb BS en BB eens gewisseld, maar ik was zo gewend geraakt aan die BS dat het niet echt lekker meer ging. Vooral bij SS is het prachtig als je een tank de afgrond in kan helpen (ook al lukt dat bijna nooit).
Ik ga nu eerst CM vol maken, daarna BB. Grenade Spam en 6th Sense vind ik niet zo boeiend eigenlijk.
Ja dat zei ik dus ook ;)
Zelf vind ik grenade spam ook niet zo bijzonder, 6th sense ben ik wel meer gaan waarderen nou ik het vaker zie van mensen. Daar doe ik zeker wel een puntje in maar eerst 5BB halen (1pt) daarna BS maxen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
GoldenSample schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 20:53:
Ben overigens benieuwd wat het bereik is van alle snipers (misschien iemand die dat kan uitdrukken oid).
Speel nu met extra long range maar die is natuurlijk wel erg traag en helaas zo gigantisch vaak is je ping zo hoog dat 't voor geen meter snipen is van afstand...
Ik heb een keertje in VV op de rots bij de Nationals iemand gedood die op de rots bij de Royals stond. Met een beetje geluk en skills en goede verbinding kan je dus de hele map over schieten in VV en CC.

[ Voor 48% gewijzigd door PowerUp op 02-08-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Psycho, ik denk niet dat er momenteel ook maar enige vorm van beperking op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 21:42:
Psycho, ik denk niet dat er momenteel ook maar enige vorm van beperking op staat.
Hmm ik volg je niet helemaal, geen beperking op wat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[afbeelding]
Zo werd ik vandaag ook voor hacker uitgemaakt, omdat ik een sniper met een handgranaat neergehaald had.
Dit was in CC. Hij stond op de cliff boven de flag op de heuvel.
Ik werd daar twee keer snel achter elkaar neergeknald. Wist heel even niet waar het vandaan kwam, toen ik me bedacht dat diegene wel eens ergens bovenop stond.
Hij bleek erg zichtbaar te zijn als je wist waar hij stond. Paar een keer een handgranaat gegooid en dood was hij. :P

Hij van "hacker" en ik van "handgrenade". :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Sorry psycho, dat moest golden zijn.

Ik begin trouwens ook een trend te zien in de hacker beschuldigingen.
Grotendeels van de tijd zijn het commandos die het zeggen omdat ze gedood worden.
Ze hebben precies niet door waarvoor het aantal meter bij stealth staat noch dat het gebruik van abilities/in brand staan hen zichtbaar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Zo een gast was ook aan het whinen toen ik hem neerknalde terwijl hij onzichtbaar was. Hij had wel Bandage aanstaan dus ik kon hem zien :'). En tevens schoot ik met de snelle rifle een paar keer achter elkaar en hij zo van 'wtf how can you shoot that fast and how can you see me?' ik zo 'you were using bandage and it is the fast rifle', 'nice radar you have there'. Hoppa weer direct werd ik uitgemaakt voor cheater -,-

Vandaag echter wel Speedbarry gereport wegens cheaten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Laatst online: 21-08 10:12
Haha, zo word ik ook soms voor hacker uitgemaakt. Ik kan er wel om lachen.
Gisteren en eergisteren werd ik gewoon uitgescholden! Kan ik er wat aan doen dat ik beter dan ze ben. :P

Zo net trouwens Sniper Rifle Mission IV (15 kills) gehaald... met een last kill! Helaas lukte het me niet om Infantry Focus IV er bij te halen (15 kills/2000 dmg)

Hier trouwens een potje wat ik vandaag speelde. Ik was niet echt geweldig bezig, maar kijk de score eens. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Infantry Focus iV is inderdaad lastig te halen als Commando. De 15 kills heb ik wel vaker, maar 2000 damage...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
50-0 heb ik nog nooit gezien! Da's wel heel slecht van de tegenpartij...
Infantry focus IV is echt heel lastig ja. Vandaag kwam ik ook weer 150 puntjes te kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PowerUp schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 23:36:
50-0 heb ik nog nooit gezien! Da's wel heel slecht van de tegenpartij...
Infantry focus IV is echt heel lastig ja. Vandaag kwam ik ook weer 150 puntjes te kort...
Inderdaad zeg! Indrukwekkend, zelf heb ik max 47-0 en min 2-0 op mijn persoonlijke 'record' staan ;)
Blij dat ik daar vanaf ben zeg! Vorige week ergens gehaald zoals ik toen hier vermeldde, overtuigende score en dmg echt nipt gehaald natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eergisteren was ik level 15 geworden, nog even doorgespeeld en had misschien 9000 punten toen ik stopte. Gisteren begonnen met spelen en was alweer op de helft van level 15 naar level 16 :p. Nog iets van 43000 punten ofzo. Dus dat is 1 of 2 daagjes spelen. Even kijken waar ik die HP aan ga besteden. Elixir, Mark Target of Piercing Shot. Troop trap kan ook nog wel.

Heb het gevoel dat Mark Target niet altijd even lekker werkt. Heb vaak genoeg dat ik een commando zie die bijv. stealth aanzet en als ik dan mark target doe vind hij niks van enemies voor me... terwijl die commando daar is... Ook is er soms een groepje vijanden voor me en ik druk dan op mark target, maar dan markeert hij geen vijand...

Een gast was aan het whinen dat hij continu gemarked werd, maar hij zelf was ook aan het marken :').

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er ook maar iets van een object voor je zicht ziet werkt mark target niet, wat ik altijd doe is even springen en dan mark target. Krijg je meestal betere resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Gister had ik zo'n geweldige ronde op SS, mijn favo map. De teams waren heel erg aan elkaar gewaagd. Meestal own ik met de tank, nu was er in het vijandige team iemand die er ook aardig mee overweg kon, dus verschillende encounters gemaakt die ronde. Op een gegeven moment is het nog maar een paar punten aan beide kanten (3-2 ofzoiets).

Bij lighthouse zit bijna iedereen tegen elkaar te schieten, hectiek tot en met. Ik wordt met mn tank keihard weggeblazen. Ik spawn een stukje van lighthouse af, wij hadden Village. Ik ren weer richting lighthouse met mn commando, en zodra ik die in zicht krijg merk ik dat het 1-1 staat... omg dacht ik, dat haal ik nooit, gezien een 8-tal mensen bij lighthouse in de clinch lag. Maar ik pak mn sniper, zie een paar vijanden, mis een schot, en dan BAM headshot kill het laatste punt voor ons team :D :D Dat was nog eens een heerlijk moment!

Merk wel dat ik best wel suck at snipen als iemand beetje heen en weer zit te bewegen van enkele tientallen meters om mij te ontwijken. Maarjah, oefenen he ;)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
no1 dies wtf _O-

Maar uh, groundbreaker is niet zo handig he? ;) Zal binnenkort ook eens frappen als m'n desktop 't weer doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Joep op 03-08-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Grrr nou heb ik bij Infantry Focus IV een keer de schade, heb ik de kills weer niet :(
Ik blijf bezig zo...
JaWSnl schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:46:
Merk wel dat ik best wel suck at snipen als iemand beetje heen en weer zit te bewegen van enkele tientallen meters om mij te ontwijken. Maarjah, oefenen he ;)
Ja je blijft natuurlijk niet stilstaan als je denkt dat er snipers in de buurt zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Joep Stoffels schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 16:18:
[...]

no1 dies wtf _O-

Maar uh, groundbreaker is niet zo handig he? ;) Zal binnenkort ook eens frappen als m'n desktop 't weer doet.
Ik heb m'n mes nog steeds in het mesenblok zitten... die groundbreaker is geweldig tegen jeeps, vliegtuigen en Royals. :D
Erg leuk nu met PS 5. Ik heb alleen 2 extra HP nodig voor Elixir en Mark Target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanmiddag eventjes gespeeld maar wat een lagserver zeg.. wist nog wel normale scores te halen maar het was te erg voor woorden op sommige momenten. Soms kon je echt niks raken omdat iedereen echt aan het 'teleporten' was, te ziek voor woorden :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeh vehicle hunter iv gehaald :P 15 voertuigen in 1 ronde kapot maken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jWSryfFqJcp3OOoJ65hrtTJW/thumb.jpg

Potjes daarvoor flink verloren dus ik dacht ga hun base maar spawnkillen en met succes :Y)

De ronde daarvoor vol overtuiging mij aan het zoeken :+ Met mark target kun je ze nog gekker maken :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G9Q7iMpb5g3skwFShI6YY4ac/thumb.jpg

met nog een leuke reactie nadat ik hem afgeschoten had op een totaal andere plek dan dat ie aan het 'zoeken' was:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KBbM4VWewQyVHzBNzhuQQbNv/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nette score hoor, ben nog niet verder gekomen dan 15-0 :)
Dat plaatje dat ze aan het zoeken zijn.. ziet er zo mooi uit he.
Is ook altijd mooi als je een stel aan het dollen bent en ze krijgen je maar niet neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ja dat wist ik.
Maar kun je dan ook nog verder inzoomen?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Het vliegen gaat me steeds beter af :p. Wingclippen blijft gewoon leuk :p. Of een kamikaze actie op een tank of jeep doen hahahaha.

Lag aan de sensitivity dat ik zo slecht vloog :p die even omhoog gegooid en het gaat al beter :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Daywalk3r schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:56:
[...]

Ja dat wist ik.
Maar kun je dan ook nog verder inzoomen?
Muiswiel :>

Edit: Toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Joep op 03-08-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vliegen is echt niks voor mij, ik maak 1 foute beweging en meteen weet ik niet meer hoe of wat. :P En dan kom ik meestal ergens in een zee terecht. :')

Iemand tips voor het vliegen? Is het misschien een idee om de DPI van mijn muis iets lager te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Meer een request: oefen in de tutorial totdat je minstens fatsoenlijk van a naar b kan vliegen en liefst a naar c via b.

Vandaag weer 3 rondes op een rij dat ik me ergerde. Een idioot die telkens het vliegtuig nam om naar lighthouse te vliegen en eruit sprong op een dergelijke manier dat het vliegtuig op het strand belande.
Neem dan toch een jeep of lift mee op het vliegtuig maar laat iemand anders vliegen.

Ik vind een goede piloot op SS echt belangrijk omdat deze de tanks al beschadigd/1 vernietigd en dit geeft je team een echt voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zo dan net even 17 geworden en weer een aantal zeer goede potjes achter de rug..
Beste potje was nog wel op BB en CC maar vooral BB was een slachtpartij, samen met een gozer genaamd SamTX geteamed. Beide soldier en beide zelfde denkwijze, was wel vaker iers beter dan hem maar het scheelde niet veel. Op BB hadden ze geen schijn van kans als wij eraan kwamen want dan was je geheid binnen 5s dood en we deden netjes CM om en om.. erg goede speler met goed teamgevoel..
CC was ook mooi, super gevecht achter lookout vanaf backyard, wij natuurlijk weer goed teamwork en die 3 gunners en 2 soldiers van het andere team werden maar afgeslacht. Totdat hij dood ging toen kreeg ik er nog maar 2 neer voordat het gevecht uitdoofde ;)

Daarna nog wat SS gedaan zonder die SamTX en ik was weer eens superieur bezig met mijn tankje.
Reed voor de verandering eens niet naar lighthouse maar naar village waar ik 2 royal tanks tegemoet zag komen maar de voorste was al dood voordat die ander het in de gaten had.. die volgde dus ook zeer snel :P
Verder ook nog wat super soldier vs tank battles gehad.. sommige mensen kan je daar zo mee irriteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Op SS rij ik nooit naar Lighthouse of Village :p ik rijd altijd achter village door, over het bergje wat er ligt, dan direct naar farm of de tanks van achter aanvallen. Als je naar farm rijd met 1 andere dan wordt het gewoon een slachtpartij.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:57:
Op SS rij ik nooit naar Lighthouse of Village :p ik rijd altijd achter village door, over het bergje wat er ligt, dan direct naar farm of de tanks van achter aanvallen. Als je naar farm rijd met 1 andere dan wordt het gewoon een slachtpartij.
Oh maar dat gebeurd al zo vaak als we lighthouse en villlage pakken.. zo kom ik nooit aan me vehicle focus III (?) en tank III omdat het dan veels te snel voorbij is :)
Ander voordeel van een rustige langzame dood voor de royals is dat ik erg vaak 3+k aantik terwijl de potjes misschien 2 minuten langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:24:
[...]

Oh maar dat gebeurd al zo vaak als we lighthouse en villlage pakken.. zo kom ik nooit aan me vehicle focus III (?) en tank III omdat het dan veels te snel voorbij is :)
Ander voordeel van een rustige langzame dood voor de royals is dat ik erg vaak 3+k aantik terwijl de potjes misschien 2 minuten langer duren.
Mwa via die tactiek zit ik heel vaak aan de 15 kills of hoger ;). Gewoon Hillside, village en lighthouse in je bezit hebben, eventueel farm en dan hebben de royals nog maar 1 spawnplaats. Daar spawnen ook 2 tanks en 1 vliegtuig. Deze gewoon blijven bestoken en je krijgt een enorme score :p.

Het is gemeen maar o zo leuk :*) En dat 3 rondes achter elkaar :p.

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 04-08-2009 09:49 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 09:49:
[...]

Mwa via die tactiek zit ik heel vaak aan de 15 kills of hoger ;). Gewoon Hillside, village en lighthouse in je bezit hebben, eventueel farm en dan hebben de royals nog maar 1 spawnplaats. Daar spawnen ook 2 tanks en 1 vliegtuig. Deze gewoon blijven bestoken en je krijgt een enorme score :p.

Het is gemeen maar o zo leuk :*) En dat 3 rondes achter elkaar :p.
Voor de kills hoef ik het niet te doen, 15+ haal ik toch wel ;)
Maar zo is er op elke map wel wat, BB heb ik vaak dat farm wordt bestookt door ons.
Op CC backyard + spawn en op VV erg vaak een slachtpartij op de spawn + Orchard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eens benieuwd of we ooit macros gaan kunnen maken.
Bvb macro selecteren in de taunt lijst en dat het dan iets zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb het alweer gehad voor nu! Wordt gek van error melding nummer 15, You were disconnected! En dat terwijl ik nog niet eens een server gejoined heb. Die error heb ik al zóóóó ontzettend lang, en zo ontzettend lang zijn we er al over aan het klagen maar het wordt gewoon NIET gefixed. Draai er compleet van door. Kan nog niet eens een server starten, hoe moet ik dan in godsnaam kunnen levelen :s.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Wordt er de laatste dagen ook gek van. Vooral met mijn gunner kan ik gewoon bijna niet in een level komen. Vraag mij echt af wanneer ze het hele matchmaken nou eens fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je eruit wordt geknikkerd is het beter om het venster te sluiten en je opnieuw aan te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of error 13, dat was geloof ik server full. Idiote manier van joinen ook, eerst helemaal fullscreen gaan en tot slot tot de conclusie komen dat de server vol zit 8)7 "Reserveer" gewoon direct een slot zodra ie een geschikte server heeft gevonden als je in de window zit. Niet zoals nu, een geschikte server gevonden en dan later nog eens een extra keer bepalen of er een plek vrij is. Beter nog is een optie bieden of je wilt wachten totdat er een slot vrij is (al dan niet ingame) of dat je naar een nieuwe server wilt zoeken.

Sowieso wil ik servers kunnen filteren. Laat een servernaam zien of beter nog het IP, dan ban ik het zelf wel. Er zitten servers bij waar ik de startfreeze lag heb en ook af en toe tijdens het spelen de lag. En de servers met admin messages die het halve beeld in beslag nemen, wil ik liever ook niet op spelen.

Punkbuster errors heb ik gelukkig de laatste tijd niet meer. Maar 50/50 kans dat het nooit in 1 keer lukt vanwege error 15. Dan MOET je het spel opnieuw opstarten via de browser anders gaat het nooit lukken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Soms is het inderdaad erg bar en boos..
Daarstraks wilde ik ook nog even 1 a 2 potjes spelen voor het eten maar dat lukte niet want ik kwam er niet in.. toen maar wat anders gedaan want het schoot niet op.

Een server browser hoef ik niet perse alleen een uitgebreidere (goedwerkende) server filter zou wel fijn zijn.
Dan met name op max ping van de server kunnen filteren want de afgelopen week heb ik opeens erg vaak op een laggende server gezeten en als ik ergens hekel aan heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik dacht ook eens even als gunner te spelen. Hij is nu level 7 en had 'em al een tijdje niet meer gebruikt, dus moest 3 nieuwe wapens kopen.... Ik kom echter in geen enkele server! Met m'n commando blijkbaar wel, maar met m'n gunner telkens "You were disconnected. (15)"

Ik heb dit zo nu en dan ook wel met m'n commando of soldier, maar NOOIT in een server kunnen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zit nu eventjes te spelen maar hebben jullie allemaal ook zo lag?
Zoals ik hierboven al zei had ik het van de week al een aantal keer erg slecht getroffen met superlag servers maar nu join ik de eerste de beste en het lagged zo hard dat er soms gewoon seconden lang lagspikes zijn.

Zal wel aan bfh liggen want nu krijg ik net zoals meer mensen hier constant na het leaven van een laggy server (15) bij de 2e poging en daarna kan ik heel bfh opnieuw opstarten..

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 04-08-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik blijf error 15 krijgen :s. Kom nergens in... Heb nog geen enkele server kunnen joinen. Ik raak gewoon gefrustreerd.

Dat het een gratis spel is, oké, maar zorg dan wel dat het goed draait :s.
Als ik nu bijvoorbeeld Battlefunds gekocht zou hebben voor een XP boost ofzo, dan zou ik dus gewoon mijn geld hebben weggegooid omdat ik last heb van die error.

En de Eliot Ness servers zijn extreem bagger! Man wat zijn dat een slechte servers zeg... enorm vaak dat die dingen laggen als wat. Weet niet waar ze gehost worden maar dat is gewoon niet te doen soms.

edit//
:'( :'( :'(
Heb 1 server kunnen joinen, team was zo noob als wat, wil een andere joinen: You were disconnected (15) :'( :'(

Ik geef het op.

[ Voor 28% gewijzigd door wsLy op 04-08-2009 20:30 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:26:
Ik blijf error 15 krijgen :s. Kom nergens in... Heb nog geen enkele server kunnen joinen. Ik raak gewoon gefrustreerd.

Dat het een gratis spel is, oké, maar zorg dan wel dat het goed draait :s.
Als ik nu bijvoorbeeld Battlefunds gekocht zou hebben voor een XP boost ofzo, dan zou ik dus gewoon mijn geld hebben weggegooid omdat ik last heb van die error.

En de Eliot Ness servers zijn extreem bagger! Man wat zijn dat een slechte servers zeg... enorm vaak dat die dingen laggen als wat. Weet niet waar ze gehost worden maar dat is gewoon niet te doen soms.
Mja ik kan alleen de eerste keer joinen maar elke keer kom ik in of een extreem laggy server of in een super crap team.. ik bedoel wtf worden we op SS belaagd door 5 tanks :S binnen de eerste 30s
Spawnde helemaal achteraan, zag ik een jeep helemaal buiten de battlefield om rijden naar onze verre spawn dus ik ga die vent achterna en dood hem. Kom ik weer langs de eerste vlag zijn alle tanks en gastjes bij village en lighthouse al gedood en komen er 4 tanks mij tegemoet..
Saved by the phone zullen we maar zeggen want ik werd gebeld toen de echte slachtpartij begon, snel geleaved dus..

Ben het met je eens vwb het gratis zijn maar als dan in ieder geval de basis functies werken zeg..
Er is nog wel zo'n lange tijd BETA testing geweest kan me niet voorstellen dat dit soort problemen toen niet de kop op staken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:32:
[...]

Ben het met je eens vwb het gratis zijn maar als dan in ieder geval de basis functies werken zeg..
Er is nog wel zo'n lange tijd BETA testing geweest kan me niet voorstellen dat dit soort problemen toen niet de kop op staken..
In de beta periode, voornamelijk vorig jaar, waren er een stuk minder connectie problemen :s, heb toen nummertje 15 niet gezien... Kon altijd gewoon een server joinen zonder problemen...

Pas sinds de laatste beta fase heb ik last van connectie problemen.

Hier zijn véél topics te vinden met error 15: http://www.battlefieldher...m/forumdisplay.php?fid=82
Algemeen klaag topic: http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=47192
Nog een groot topic: http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=39623

Startpost van het laatste topic hier boven.
Few hours ago I've bought 1400 BF ,logged on my account ,pressed Play Now!. Ok the game has loaded so I bought few items like +50 % xp ,taunt and some cloths. I was so happy about my new items and wanted to try them. So I've pressed Play Now! again. The game found the server and screen has changed to loading. After 3 sec I was disconnected by "You has been disconnected (15)". I've tried to restart my pc ,reinstall BFH ,update PB but nothing worked. It looks like I have wasted my money on non working game which WAS working yesterday... My question is:

1) What should I do to play? (Already reinstalled ,cleaned ,updated)

2) Will my items be extended? (Again I've payed for non working thing)

It's sad because BF2 with PB works perfectly - no kick ,no problems with connecting...

[ Voor 50% gewijzigd door wsLy op 04-08-2009 20:39 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:37:
[...]

In de beta periode, voornamelijk vorig jaar, waren er een stuk minder connectie problemen :s, heb toen nummertje 15 niet gezien... Kon altijd gewoon een server joinen zonder problemen...

Pas sinds de laatste beta fase heb ik last van connectie problemen.
Mja kan me voorstellen dat er nu veel meer hosters zijn dan ten tijde van het beta testen.. ook erg veel crappy hosters dus dat zou ook een deel kunnen verklaren natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:38:
[...]

Mja kan me voorstellen dat er nu veel meer hosters zijn dan ten tijde van het beta testen.. ook erg veel crappy hosters dus dat zou ook een deel kunnen verklaren natuurlijk :)
Vorig jaar werden volgens mij alle servers, of tenminste een groot deel, gehost door i3D. Nooit problemen gehad met i3D servers (ben ook een community moderator bij hun, GoA.Winters).

Maar nu er inderdaad meer hosters zijn zijn er ook veel meer problemen. Zoals ik al zei met die Eliot Ness, dunno wat voor host het is, kan er niet echt veel over vinden... maar die heeft gewoon crap servers...

Maarja, het lijkt wel alsof er niks gedaan wordt aan BFH, heel soms dat er een kleine update wordt doorgevoerd, maar ik zie niks van grote veranderingen die echte problemen aanpakken... Dat vind ik zo jammer eraan..

edit//
www.eliott-ness.com is een franse host.

Dit zijn de rest van de hosts:
* www.4players.de
* www.branzone.com
* www.eliott-ness.com
* www.i3d.net
* www.leetservers.com
* www.multiplay.co.uk
* www.myinternetservices.com

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 04-08-2009 20:44 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:42:
[...]

Vorig jaar werden volgens mij alle servers, of tenminste een groot deel, gehost door i3D. Nooit problemen gehad met i3D servers (ben ook een community moderator bij hun, GoA.Winters).

Maar nu er inderdaad meer hosters zijn zijn er ook veel meer problemen. Zoals ik al zei met die Eliot Ness, dunno wat voor host het is, kan er niet echt veel over vinden... maar die heeft gewoon crap servers...

Maarja, het lijkt wel alsof er niks gedaan wordt aan BFH, heel soms dat er een kleine update wordt doorgevoerd, maar ik zie niks van grote veranderingen die echte problemen aanpakken... Dat vind ik zo jammer eraan..
Nja ze zullen wel moeten, mensen die zich er kapot aan storen zoals wij zullen misschien op een gegeven moment zeggen: 'tis wel best zo, was een vermakelijke game maar EA verpest het voor zichzelf..'
Anderen zullen wel twee keer nadenken om over te gaan op BFunds of om extra BFunds te kopen.. Ze hebben alleen zichzelf ermee als ze dit soort dingen zouden laten voor wat het is maar ik geef de hoop niet zo snel op dus ik blijf nog wel even in de hoop dat het allemaal aangepakt gaat worden.

In ieder geval weet ik dat ik vanavond geen potje meer ga proberen.. had er nog wel zo zin in :(

Heel vaak zit ik in multiplay of 4players, i3d heb ik misschien 2x in gezeten maar van die 2 hosts weet ik dat ik kwaliteit kan verwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 04-08-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:48:
[...]

In ieder geval weet ik dat ik vanavond geen potje meer ga proberen.. had er nog wel zo zin in :(

Heel vaak zit ik in multiplay of 4players, i3d heb ik misschien 2x in gezeten maar van die 2 hosts weet ik dat ik kwaliteit kan verwachten.
Ik zit te springen om mijn 50.000 punten te behalen zodat ik level 16 ben. Maar vanavond haal ik geen punten meer erbij.

Ik ga maar eens lekker voor de TV zitten en morgen opnieuw proberen in de hoop dat het dan wel goed gaat.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Ik kon net wel spelen met mn soldier, de gunner wil echt niet. Wel een lekker potje, VV is altijd mooi. Op het laatst bij hun op de rots met een gunner bij hun spawpoint klooien. Wil ik een screenshot maken, loopt het spel vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

wsLy schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:42:
[...]

edit//
www.eliott-ness.com is een franse host.

Dit zijn de rest van de hosts:
* www.4players.de
* www.branzone.com
* www.eliott-ness.com
* www.i3d.net
* www.leetservers.com
* www.multiplay.co.uk
* www.myinternetservices.com
Eliott Ness host in Parijs.
De i3d servers voor Heroes staan in Amsterdam, Rotterdam, Frankfurt, London, Parijs, Sydney, Tokyo, Los Angeles, Dallas en New York. Matchmaking connect je niet altijd naar de dichtsbijzijnde server. Nederlandse spelers komen nog vaak in Frankfurt terecht. Het is een combinatie van latency, gevulde servers en vrienden.

Niet elke server in ons netwerk is branded met de bedrijfsnaam. Wij hosten ook de EA servers, en die zijn in een default branding voor dice en EA.

Dat veel spelers geen veranderingen zien komt omdat die zijn aan features die je nog niet kan zien. Komt nog zoveel aan, wat ze nu nog achter gesloten deuren testen. Is de moeite waard, ik zou het in ieder geval nu niet "af" noemen, wetende wat er nog aan komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Stewie! op 04-08-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom meestal op multiplay.co.uk of 4players.de gelukkig. Rest heeft altijd wel problemen. Lag, freezes of admin messages. Met name eliott ness is irritant met zijn messages en heeft vaak ook last van freezes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Stewie! schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:33:
[...]

Eliott Ness host in Parijs.
De i3d servers voor Heroes staan in Amsterdam, Rotterdam, Frankfurt, London, Parijs, Sydney, Tokyo, Los Angeles, Dallas en New York. Matchmaking connect je niet altijd naar de dichtsbijzijnde server. Nederlandse spelers komen nog vaak in Frankfurt terecht. Het is een combinatie van latency, gevulde servers en vrienden.

Niet elke server in ons netwerk is branded met de bedrijfsnaam. Wij hosten ook de EA servers, en die zijn in een default branding voor dice en EA.
Maar een server die in Parijs staat daar heb ik normaal geen problemen mee (kijkend naar andere spellen). Maar de Eliott Ness servers zijn wel heel erg.

Neem aan dat er dus gewoon teveel gameservers op 1 fysieke server gedraaid worden dan bij de meeste andere hosts?

En ik was ongeveer op de hoogte van alle locaties waar de i3D servers staan ;).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

Dat veel spelers geen veranderingen zien komt omdat die zijn aan features die je nog niet kan zien. Komt nog zoveel aan, wat ze nu nog achter gesloten deuren testen. Is de moeite waard, ik zou het in ieder geval nu niet "af" noemen, wetende wat er nog aan komt.
Dan wordt ik wel erg nieuwsgierig!
Maar zoals ik eerder al had gezegd de moet/hoop heb ik nog niet opgegeven maar als je niet kan spelen door errors/freezes/lag dan is het wel erg sneu en doet flink afbreuk aan het 'eventjes een potje bfh'-gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die features wel gewoon gratis, niet dat ze nu ineens geld gaat vragen voor een nieuwe modus bijvoorbeeld. :X

De Punkbuster errors zijn bij mij nog niet afgenomen, ik krijg er nog evenveel als voorheen. :( Niet dat het me heel veel uitmaakt aangezien het spel toch meteen weer is opgestart. :P Maar toch kan het af en toe irriteren als je net bovenaan staat. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nou ik heb net dus eventjes kunnen spelen, woohoo, maarja weer een bagger server, naar een ronde was ik het al zat omdat ik alles alleen moest doen... Nja daarnaar weer de leuke error nummertje 15 :).

Ik kijk nog wel eens over een paar dagen.. want zo kan het echt niet :(. Maarja nog maar 40.000 punten tot level 17.

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 05-08-2009 17:35 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:35:
Nou ik heb net dus eventjes kunnen spelen, woohoo, maarja weer een bagger server, naar een ronde was ik het al zat omdat ik alles alleen moest doen... Nja daarnaar weer de leuke error nummertje 15 :).

Ik kijk nog wel eens over een paar dagen.. want zo kan het echt niet :(. Maarja nog maar 40.000 punten tot level 17.
Hmm dan ga ik het vanavond niet eens proberen ook, 'thanks for the heads up' zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:49:
[...]

Hmm dan ga ik het vanavond niet eens proberen ook, 'thanks for the heads up' zullen we maar zeggen ;)
Het rare was... met mijn commando kreeg ik direct de error.. ik switch naar mijn soldier (FreddyKrueger) en daar kon ik direct spelen... switch terug naar mijn commando en kan een server joinen. Ik ga eruit en toen kreeg ik weer de error toen ik probeerde te joinen...

Vind het allemaal maar extreem wazig :s

Maarja ik ga dadelijk de stad in, Ridderronde, dus lekker pilsjes drinken en me hier even geen zorgen over maken :p.

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 05-08-2009 18:24 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij punkbunster problemen en misschien ook wel error 15: wat ik altijd doe is de punkbuster services uitschakelen voordat ik bfh opstart via de browser. Laat het opstarten door het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:23:
[...]

Het rare was... met mijn commando kreeg ik direct de error.. ik switch naar mijn soldier (FreddyKrueger) en daar kon ik direct spelen... switch terug naar mijn commando en kan een server joinen. Ik ga eruit en toen kreeg ik weer de error toen ik probeerde te joinen...

Vind het allemaal maar extreem wazig :s

Maarja ik ga dadelijk de stad in, Ridderronde, dus lekker pilsjes drinken en me hier even geen zorgen over maken :p.
Precies zoals ik gister al beschreef inderdaad, alleen dan kon ik wel al de eerste keer joinen zonder char te switchen.. :)
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:36:
Bij punkbunster problemen en misschien ook wel error 15: wat ik altijd doe is de punkbuster services uitschakelen voordat ik bfh opstart via de browser. Laat het opstarten door het spel zelf.
Mocht dat helpen dan vind ik het absurd dat het tot een week geleden hier flawless werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dan zou je de PTE eens kunnen proberen. :) Deze word zo nu en dan eens open gezet voor het publiek. :)

PTE = Public Test Environment

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 05-08-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
GJtje schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:25:
[...]
Dan zou je de PTE eens kunnen proberen. :) Deze word zo nu en dan eens open gezet voor het publiek. :)

PTE = Public Test Environment
Ok thanks zal ik eens in de gaten houden. PTE kwam me trouwens bekend voor, ben namelijk bekend met PTR (Public Test Realm) van Blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Zit ik dan met m'n level 21 soldier met een k/d ratio van 2.3 en een level 18 commando met een k/d ratio van 2, wat bij elke update hoger is geworden. Ik kom in de één na de andere slechte game met spelers die volgens mij nog niet eens level 10 zijn. Geweldig dat ELO systeem. |:(

735 voor m'n soldier en 758 voor commando. En dat terwijl ik steeds meer ervaring krijg en beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Loki.Nya schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 00:14:
Zit ik dan met m'n level 21 soldier met een k/d ratio van 2.3 en een level 18 commando met een k/d ratio van 2, wat bij elke update hoger is geworden. Ik kom in de één na de andere slechte game met spelers die volgens mij nog niet eens level 10 zijn. Geweldig dat ELO systeem. |:(

735 voor m'n soldier en 758 voor commando. En dat terwijl ik steeds meer ervaring krijg en beter word.
Je bent niet de enige, bij mij stijgt de k/d ratio met mijn soldiers (speel voornamelijk met mijn 17) ook steeds maar mijn ELO kan bijna niet omhoog als ik altijd in low lvl servers kom.. Zoals eerder al gezegd is het gewoon een vicieuze cirkel waar je niet of nauwelijks uit kan komen met het match making systeem..
Toevallig ben ik wel met iets van 10-15 omhoog gegaan van de week ;)... toen ik nog wel kon spelen, that is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het niveau is sowieso vrij laag in deze game. 1v1 soldier combat win ik zo vaak van spelers die een hoger level zijn. Ben nu level 10, maar toen ik level 5 was won ik al van mensen die burning bullets hadden, dat knockback gebeuren en die grenade spam dingen in 1v1. Enige wat een probleem is is 3v1 (2v1 win ik meestal nog) en commando's die gewoon op een afstandje staan te schieten (gelukkig heeft 90% van de mensen nogal problemen om raak te schieten :D) en je naar low life pummelen. Was trouwens wel grappig toen iemand op mij stond te snipen en ik mijn pistol gebruikte om 'm dood te maken. Hij helemaal van "pistol isn't that accurate at that range!!." _O-

http://www.battlefieldheroes.com/heroes/204705044

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Klopt en idd is 3vs1 wel lastig, want ze hoeven alledrie maar 1/3e van hun gespray raak te schieten en het gaat net zo snel als 1vs1 die wel kan aimen :)
Pistol heb ik nog nooit gedaan maar met short range smg is het ook erg easy op long range sniper te hitten, ook al raak ik maar 2-3/10 kogels met BB dan denken ze wel twee keer na op mij als mikpunt te nemen. Al is het maar omdat ik altijd erg alert ben en goede reflexen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:07:
Klopt en idd is 3vs1 wel lastig, want ze hoeven alledrie maar 1/3e van hun gespray raak te schieten en het gaat net zo snel als 1vs1 die wel kan aimen :)
Pistol heb ik nog nooit gedaan maar met short range smg is het ook erg easy op long range sniper te hitten, ook al raak ik maar 2-3/10 kogels met BB dan denken ze wel twee keer na op mij als mikpunt te nemen. Al is het maar omdat ik altijd erg alert ben en goede reflexen heb ;)
Die long range pistol doet 15-20 dmg op long range en is echt spot on accurate, icm de trage gameplay is dat echt super easy.

Je zou tf2 moeten gaan spelen psychoclown, ga je veel leuker vinden denk ik:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb Battlefield Heroes ook maar eens geprobeerd. Maar ik kan geen enkele game joinen. Krijg steeds de foutmelding 15 of hij blijft hangen op het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:12:
[...]

Die long range pistol doet 15-20 dmg op long range en is echt spot on accurate, icm de trage gameplay is dat echt super easy.

Je zou tf2 moeten gaan spelen psychoclown, ga je veel leuker vinden denk ik:P
Hoorde al dat die long range echt super accurate was idd :)
Haha waarschijnlijk wel maar echt tijd voor een hoog competitieve fps heb ik niet meer, daarom speel ik nu wel bfh om mijn aim/skill enigzins hoog te houden ;)
RedHat schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:48:
Ik heb Battlefield Heroes ook maar eens geprobeerd. Maar ik kan geen enkele game joinen. Krijg steeds de foutmelding 15 of hij blijft hangen op het zoeken.
Welkom en join the club! :(, wsLy en ik (en waarschijnlijk nog wel meer) kunnen sinds deze week niet of nauwelijks meer spelen.. erg treurig dat nieuwe spelers dit ook hebben want op die manier haken er veel af!

Note playertable: Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM! Benodigde info: Bfheroes Account naam, link naar je profiel (optioneel) en link naar de group waar je in zit (optioneel).

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 06-08-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:48:
Van hero veranderen en opnieuw proberen. Had het eerst ook, en opeens werkte het wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:55:
[...]

Van hero veranderen en opnieuw proberen. Had het eerst ook, en opeens werkte het wel 8)7
Mja wil niet altijd werken getuige wsLy en mij, heb het al meerdere malen geprobeerd maar het lost het niet op.
Wel kan ik altijd de eerste keer opstarten joinen maar kom ik echt elke keer in een crappy lag server terecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Op het BF: Heroes forum gaven een aantal spelers aan dat ze graag zelf een server kiezen om zo met vrienden of een clan te spelen. Spelers uit Australie gaven aan dat ze graag een server in hun omgeving uit kozen.

Op de site hebben wij wat linkjes gemaakt. Klik door naar de game server zelf, klik dan op BOOKMARK bij de GUID. Dit brengt je naar de bookmark pagina van deze server op de BFH website:
http://www.i3d.net/gameservers.php?game=110
http://www.i3d.net/gameservers.php?game=131

Daarna kan je de server direct joinen. Handig voor clan wars: kies een lege server uit en join deze allemaal snel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 06-08-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eindelijk, ik kan weer goed connecten tot nu toe.

Kwam ik een tweaker tegen ingame en daarnaar connection to the server was lost lol... Weet niet meer wie het was precies.. Mc nogwat.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:10:
Eindelijk, ik kan weer goed connecten tot nu toe.

Kwam ik een tweaker tegen ingame en daarnaar connection to the server was lost lol... Weet niet meer wie het was precies.. Mc nogwat.
Nog niet geprobeerd maar wilde het nu gaan doen dus ben benieuwd :)
Denk dat het McThea (GoldenSample) was, royal commando?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:18:
[...]

Nog niet geprobeerd maar wilde het nu gaan doen dus ben benieuwd :)
Denk dat het McThea (GoldenSample) was, royal commando?
McThea klopt ja.

Ik zag hem even, ik reply en toen disconnecte ik.
Net overigens weer een disconnect aan het einde van de ronde..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:42:
[...]

McThea klopt ja.

Ik zag hem even, ik reply en toen disconnecte ik.
Net overigens weer een disconnect aan het einde van de ronde..
Hier heel de tijd gespeeld sinds half 8 (geloof ik).
Samen met die SamTX waarmee ik laatst al lekker aan het ownen was, nu ook weer (joinde in een keer!) en eerst dikke loss op BB ondanks dat wij probeerden te sturen. Daarna ging me map naar CC etc en hebben we alleen maar gewonnen omdat ze luisterden naar wat we zeiden (town, windmill, roadblock). Niet zo'n lekkere streak als laatst gehad maar we gingen wel weer gelijk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Viel me wel op dat ik verdacht veel VV servers joinde, soms dezelfde server een keer of 5 achter elkaar :s. Heb voorkeur gewoon op both of vehicle staan.

Maar gelukkig kan ik weer gamen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:41:
Viel me wel op dat ik verdacht veel VV servers joinde, soms dezelfde server een keer of 5 achter elkaar :s. Heb voorkeur gewoon op both of vehicle staan.

Maar gelukkig kan ik weer gamen.
Had ik geen last van want ik ben die SamTX gejoined en dat lukte de eerste poging! al dus ben daar lekker blijven hangen tot een 15min terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet gewoon een ban optie komen om servers te excluden, nu al voor de vijfde keer dat ik op dezelfde laggy server terecht kom... laat dan tenminste het ip zien dat ik het zelf kan bannen...

Wireshark maar eens opstarten om die klote server eruit te vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren pistooltje gekocht, damn sweet zeg :p 12-15 damage per hit en nog super accuraat op lange afstand :p.

Perfect in combinatie met een sniper rifle ipv dat mes. Magazijn heeft 8 kogels, dus 6-7 hits en de commando is neer.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dan schiet je van te dichtbij, het pistool kan meer schade doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ligt het aan mij, of is het echt niet mogelijk om te spelen op het moment.
Ik krijg telkens een connection error (code 15). Heb videokaart al geupdate en gereboot, no luck.
Anyone?

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Error 15 heeft niets met je GPU te maken.
En het komt nogal random voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inderdaad is al vaak genoeg voorbij gekomen in de laatste paar pagina's :)

Moet zeggen dat het friend joinen nu ook opeens erg gladjes gaat! Vanmiddag ook GoldenSample gejoined maar was een laggy server dus ik ging er eentje joinen en hij kwam me zonder problemen achterna :)
Was vlug weer weg.. had ik ook maar moeten doen want wat een crap potje was dat zeg!
Schiet 2 gasten helemaal lam komt er een ventje die ze alle 2 de laatste kogel geeft.. ben ik typen word ik net neergeknald en het ging me daarna toch crap.. had met 6-12 (ja ik weet het :$) de hoogste score :x

Daarna een andere game en dat ging weer een stuk beter, geen problemen en teamwork samen met een vent (pater..).
Bij Royals zaten leuke gasten die lekker met de nationals aan het ouwehoeren waren, super gezellig.. behalve 1 national en 1 royal commando.

De national.. echt een ongelooflijke zeikerd.. de potjes waren vol close combat en spannend met tussendoor geouwehoer als
royal: "could have killed you both with sniper easily"
ik: "haha you haven't seen my aim than"
volgende moment ik knal hem zonder dmg taken neer
ik: "that was my aim ;)"
royal: "haha I know now :P"
Maar die national die bleef maar zeiken over dat er teveel geouwehoerd werd en dat we moesten spelen ipv praten.. terwijl ik bovenaan stond en we elke keer wonnen.

De royal commando.. zou zogenaamd mod zijn van de server :x die vond het niet kunnen dat ik hem neerschoot (met oa. BB) terwijl hij max stealth zou hebben.. terwijl ik achter hem liep en daarna de firetrail kon zien.. (overigens liep die erg recht dus zonder BB had ik hem ook neergeschoten daar niet van).
Hij zou me wel even reporten voor cheats en me ip zou gebanned worden.. gelijk heel de server erop "cry more" etc etc hij stond ook nog eens met 1-5 bijna onderaan bij Royals en ik 16-4 bovenaan bij Nationals ;)

Nja dat soort dingen heb je ook ertussen zitten maar valt me op dat ik laatste dagen (dat ik weer kan spelen) veel mensen die willen teamworken tegenkom, zo ook die pater en SamTX.
Erg relaxed want dan gaat het nog veel harder met de punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 11:10:
Dan schiet je van te dichtbij, het pistool kan meer schade doen.
Je hebt de very long, very slow pistol en de iets snellere. Die doet op een fikse afstand 15 damage.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

http://www.battlefieldher...1142&pid=262272#pid262272
De very long kan 20 schade doen. (meer als het een crit is natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het pistool nu ook uitgevonden. Is idd best handig om snipers om te leggen...eerst even sprayen met BB om ze in de fik te zetten en daarna afknallen met pistool (...of gewoon meteen met pistool :P ).

Vergis me af en toe wel in close combat. Denk ik naar mn shotgun te switchen, sta ik ineens met een pistool in m'n klauwen.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.