Raar dat jullie wel kunnen spelen, bij mij ligt het al de hele dag (tot op nu) helemaal plat.
Ligt aan de site, de cache instellingen zijn niet goed ingesteld.
1 x ctrl + f5 en je kan de site gebruiken.
1 x ctrl + f5 en je kan de site gebruiken.
Daarstraks echt een stel retards gezien in mijn team.
Ga een server in, Victory Village, was net 10 seconde bezig de ronde toen ik joinde. 1 gast loopt naar Guardpost en de jeep gevuld met 3(!) man gaat er ook naartoe. Deze rijd verder niet meer naar Road block maar nergens naartoe... Road block, orchard, church worden gecapt door de tegenstander, ik maak een paar kills en gaat mijn team ineens alleen maar Guardpost defenden
echt like WTF????? Ipv Road block aan te vallen voor een spawnpoint, maar nee hoor, gewoon Guardpost defenden terwijl de ronde net bezig was. Echt kansloze figuren gewoon... Tja, het wordt een beetje een death trap daar als je continu op dezelfde plaats blijft. Aangezien de vijand ook achter je kan komen... naar een paar minuten had ik het wel gezien...
Andere server was niet veel beter, maar daar wonnen we tenminste nog
Ga een server in, Victory Village, was net 10 seconde bezig de ronde toen ik joinde. 1 gast loopt naar Guardpost en de jeep gevuld met 3(!) man gaat er ook naartoe. Deze rijd verder niet meer naar Road block maar nergens naartoe... Road block, orchard, church worden gecapt door de tegenstander, ik maak een paar kills en gaat mijn team ineens alleen maar Guardpost defenden
Het is altijd jammer dat iedereen een beetje aan zichzelf denkt, en niet vaak iemand anders laat instappen. Zeker in het begin is dat super belangrijk dat de jeep naar de spawnpoint rijdt, en de rest naar de dichtbijzijnste spawnpoint loopt, dan heb je er gelijk twee. Daarna massaal naar de overige en op de andere wat boobytraps planten. Je moet wel heel goed zijn als je in je eentje wint van een groepje van 3 a 5. Die hoeven in principe maar 33,3% per persoon te schieten, daar kun je niet tegenover healen. Eergisteren werden we elke keer afgemaakt met 0-40 a 0-30, puur en alleen omdat bij ons iedereen single was en bij hun in groepjes werd gewerkt.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Mij zul je daar niet op betrappen... ik wacht echt altijd tot mensen in gestapt zijn, lekker toeteren enzo. Is er trouwens een knopje om achteruit en op zij te kijken in de auto? (ben beetje lui, i know)NeoMe schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:42:
Het is altijd jammer dat iedereen een beetje aan zichzelf denkt, en niet vaak iemand anders laat instappen. Zeker in het begin is dat super belangrijk dat de jeep naar de spawnpoint rijdt, en de rest naar de dichtbijzijnste spawnpoint loopt, dan heb je er gelijk twee. Daarna massaal naar de overige en op de andere wat boobytraps planten. Je moet wel heel goed zijn als je in je eentje wint van een groepje van 3 a 5. Die hoeven in principe maar 33,3% per persoon te schieten, daar kun je niet tegenover healen. Eergisteren werden we elke keer afgemaakt met 0-40 a 0-30, puur en alleen omdat bij ons iedereen single was en bij hun in groepjes werd gewerkt.
Commando is het enige mannetje wat ik niet vaak speel, hoewel gunner veruit het meest. Het is wel leuk als er enkele commando's zijn, maar meer dan 2 per team dan vind ik het al veel minder tof. Voornamelijk bijvoorbeeld bij de windmill map, en dan het spawnpunt van de nationals, pro's gaan daar dan lekker bovenop de berg zitten (blazen zichzelf erheen ofzo?) en daar kun je toch zo de klere aan hebben, al die snipers. blugh. Ik ben van afstand erg goed met rocketlauncher (vind ik zelf) en dan knal ik ze vaak van hun plaatsen, maar bij die map lukt dat bijna niet
Is er eigenlijk al iets bekend over nieuwe mappen ofzo?
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Ik heb er onlangs een regeltje over gezien, Mediterranean Mayhem als ik me niet vergis.
Zal waarschijnlijk gewoon uit de config file komen: http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=39816
Zal waarschijnlijk gewoon uit de config file komen: http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=39816
[ Voor 51% gewijzigd door Simon Verhoeven op 28-07-2009 21:56 ]
Je kunt achteruit kijken, ik geloof met 'F'.
Soms wachten ze ook wel, maar dan sta je tegen de auto aan en dan rijden ze aan. Verder is vliegen best lastig om fatsoenlijk iemand neer te schieten. Je moet echt een duikvlucht maken van bovenaf, beetje rondvliegen scoor je verder weinig punten mee. Kun je beter een dikke tank rijden en dan wat van die reparatiesetjes kopen.
Soms wachten ze ook wel, maar dan sta je tegen de auto aan en dan rijden ze aan. Verder is vliegen best lastig om fatsoenlijk iemand neer te schieten. Je moet echt een duikvlucht maken van bovenaf, beetje rondvliegen scoor je verder weinig punten mee. Kun je beter een dikke tank rijden en dan wat van die reparatiesetjes kopen.
[ Voor 79% gewijzigd door NeoMe op 28-07-2009 22:02 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Enkel alleen om achteruit te kijken, standaard is dat de F toets.JaWSnl schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:48:
[...]
Mij zul je daar niet op betrappen... ik wacht echt altijd tot mensen in gestapt zijn, lekker toeteren enzo. Is er trouwens een knopje om achteruit en op zij te kijken in de auto? (ben beetje lui, i know)
Commando is het enige mannetje wat ik niet vaak speel, hoewel gunner veruit het meest. Het is wel leuk als er enkele commando's zijn, maar meer dan 2 per team dan vind ik het al veel minder tof. Voornamelijk bijvoorbeeld bij de windmill map, en dan het spawnpunt van de nationals, pro's gaan daar dan lekker bovenop de berg zitten (blazen zichzelf erheen ofzo?) en daar kun je toch zo de klere aan hebben, al die snipers. blugh. Ik ben van afstand erg goed met rocketlauncher (vind ik zelf) en dan knal ik ze vaak van hun plaatsen, maar bij die map lukt dat bijna nietmaar ik vind het een heerlijk spel, en als ik in dat soort servers kom, verplaats ik me gewoon.
Is er eigenlijk al iets bekend over nieuwe mappen ofzo?
Altijd aan het wachten als ik de auto pak, zodat ik met 2 andere naar Road block kan rijden, je capt hem dan sneller en spawnt er dus ook als je dood gaat. Meestal komen de enemies dan ook nog eraan en je kunt je beter verweren met 2 andere dan alleen tegen 3 man.
[ Voor 10% gewijzigd door wsLy op 28-07-2009 22:06 ]
Vliegen wordt regelmatig ondergewaardeerd.
Je krijgt er minder punten door maar een goede piloot kan wel wat nuttige dingen doen zoals op een tank hameren.
Het hangt ook wat van de map af.
Op BB kan je enkel dichtbij Farm, Mansion en Wreck een tank neerhalen (daar doe ik het regelmatig).
Maar op SS kan je het zowat overal doen.
Je krijgt er minder punten door maar een goede piloot kan wel wat nuttige dingen doen zoals op een tank hameren.
Het hangt ook wat van de map af.
Op BB kan je enkel dichtbij Farm, Mansion en Wreck een tank neerhalen (daar doe ik het regelmatig).
Maar op SS kan je het zowat overal doen.
Heb net wat zitten gamen, 1.5 uurtje. Was een hele goede vlieger die mij 4 keer in een ronde had geschept met z'n plane... terwijl ik midden in het schip zat zeg maar. Die kon echt rete goed vliegen.
Voor de rest weer lekker veel punten gescoord met mn gunner. Ben level 9 en heb mn schild naar de max getild. Weet nog niet wat ik nu moet gaan upgraden maar dat zien we dan wel weer
i had mucho funno!
En goed nieuwe dus weer over de maps? Ik hoop snel op iets nieuws
Voor de rest weer lekker veel punten gescoord met mn gunner. Ben level 9 en heb mn schild naar de max getild. Weet nog niet wat ik nu moet gaan upgraden maar dat zien we dan wel weer
i had mucho funno!
En goed nieuwe dus weer over de maps? Ik hoop snel op iets nieuws
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Had ik ook eerst heel de tijd maar rond 6 uur toen ik het weer probeerde lukte het me wel..Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:17:
Raar dat jullie wel kunnen spelen, bij mij ligt het al de hele dag (tot op nu) helemaal plat.
Dat is wel heel slecht ja, dan kun je als goede speler nog zo goed zijn vaak lukt je dan niet meer de overhand voor je team te winnen.wsLy schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:36:
Daarstraks echt een stel retards gezien in mijn team.
Ga een server in, Victory Village, was net 10 seconde bezig de ronde toen ik joinde. 1 gast loopt naar Guardpost en de jeep gevuld met 3(!) man gaat er ook naartoe. Deze rijd verder niet meer naar Road block maar nergens naartoe... Road block, orchard, church worden gecapt door de tegenstander, ik maak een paar kills en gaat mijn team ineens alleen maar Guardpost defendenecht like WTF????? Ipv Road block aan te vallen voor een spawnpoint, maar nee hoor, gewoon Guardpost defenden terwijl de ronde net bezig was. Echt kansloze figuren gewoon... Tja, het wordt een beetje een death trap daar als je continu op dezelfde plaats blijft. Aangezien de vijand ook achter je kan komen... naar een paar minuten had ik het wel gezien...
Trouwens kan met een volle jeep naar Guardpost rijden wel degelijk nuttig zijn, zo had ik laatst een bestuurder die eventjes Guardpost, Church en Road block wist te pakken door slim te rijden. Met 3 man deden we dat en dan gaat het rete vlug.
In een van de VV potjes van daarstraks probeerde ik dat ook maar dan Guardpost, Road block, Church EN Orchard.. bij Orchard even een hevig gevecht maar met 3 man maakten we totaal gehakt van ze. Dat was volgens mij ook het potje dat ik Infantry Focus IV wist te halen
Ben het overigens wel eens dat het beter is om met de (volle) jeep Guardpost te negeren en meteen voor Road Block te gaan en daarna Orchard bestoken/slachten.
Vlak voordat ik weg ging heb ik een potje met Loki.Nya gespeeld
Beide Nationals en het was op BB, jammer dat het voor mij het laatste potje was want het was de eerste keer dat ik met een tweaker speelde
Moeten we vaker doen, ook al was het van korte duur ik vond het al gezellig!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Was leuk ja. Ik had alleen weer wat problemen met de besturing. Gisteren had ik het ook al dat als ik de muis beweeg, m'n toetsenbord niet meer werkt. Een week geleden heb ik de batterijen vervangen en ik heb het nog nooit eerder mee gemaakt.
Later nog samen met PowerUp gespeeld, daar ging het wel wat beter.
Ik probeer meestal even iemand te joinen, maar helaas krijg ik in 90% van de gevallen die domme error. Player can not be found ofzo. Het valt me op dat het alleen lukt om in de game te komen als de ronde net begint.
Ik probeer meestal even iemand te joinen, maar helaas krijg ik in 90% van de gevallen die domme error. Player can not be found ofzo. Het valt me op dat het alleen lukt om in de game te komen als de ronde net begint.
Ja als je op VV eenmaal alle vlaggen hebt dan is het een piece of cake. Alleen de commando's in de gaten houden die erlangs sneaken om een vlag te cappen
.
Bij Road Block moet je altijd even de jeep van de Royals opwachten, BS en BB en dan heb je die ook wel kapot.psychoclown schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 01:47:
Ben het overigens wel eens dat het beter is om met de (volle) jeep Guardpost te negeren en meteen voor Road Block te gaan en daarna Orchard bestoken/slachten.
Ging best lekker ja, meestal 1 en 2 (ik dan plaats 2 helaasLoki.Nya schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 02:12:
Mja maar die doen er dikwijls langer over en dat loop ik ze te gemoet en weten ze niet wat hun overkomt.PowerUp schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 09:02:
[...]
Bij Road Block moet je altijd even de jeep van de Royals opwachten, BS en BB en dan heb je die ook wel kapot.
Hit ze allemaal met BB en dan BS erop zijn ik pak er meestal wel 2 van 3 of alledrie natuurlijk.
En vaak genoeg komt er geen jeep dus dan loop je gewoon met ze tweeën/drieën naar Orchard om onderweg een paar Royals mee te pikken
Hehe had al zo'n vermoeden want het was niet bepaald moeilijk en we waren al vlug aan de winnende handLoki.Nya schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 02:12:
Was leuk ja. Ik had alleen weer wat problemen met de besturing. Gisteren had ik het ook al dat als ik de muis beweeg, m'n toetsenbord niet meer werkt. Een week geleden heb ik de batterijen vervangen en ik heb het nog nooit eerder mee gemaakt.
Ik hoop eigenlijk dat er een plane only map komt, maar een dergelijke map zal er waarschijnlijk pas komen vanaf de server browser er is.
Veel moet het eigenlijk niet voorstellen, gewoon 4 eilandjes en voor de rest water.
Natuurlijke grote afstanden ertussen zodat commando's ook niet kunnen snipen naar andere eilanden.
Veel moet het eigenlijk niet voorstellen, gewoon 4 eilandjes en voor de rest water.
Natuurlijke grote afstanden ertussen zodat commando's ook niet kunnen snipen naar andere eilanden.
Verwijderd
Je kunt toch een voorstel aandragen daarvoor op het forum?
Lijkt mij wel iets maar dan ook met een canyon erin voor de kodak moments
Iets als dit:

Twee keer twee AA guns vlak bij elkaar zodat er minder kans is op campen hoog vanuit de lucht.
En non-cappable flags natuurlijk, puur en alleen de plane kills.
Lijkt mij wel iets maar dan ook met een canyon erin voor de kodak moments
Iets als dit:

Twee keer twee AA guns vlak bij elkaar zodat er minder kans is op campen hoog vanuit de lucht.
En non-cappable flags natuurlijk, puur en alleen de plane kills.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 00:07 ]
Over vliegen gesproken.
Het verbaast me hoe weinig risico's mensen durven te nemen als ze proberen te ontsnappen in een vliegtuig.
Ik vlieg al eens onder de brug op SS of verticaal door de straten op SS en dan ben ik ze altijd kwijt.
Nu ja, het gemiddelde niveau van de piloten...
Is een beetje zoals het geneuzel dat vliegtuigen te weinig schade doen aan voertuigen en infantry.
Dat is prima doenbaar, je moet gewoon wat kunnen vliegen.
Enkel zouden ze de bug eens moeten oplossen dat wingclips, tank smash etc niet tellen voor de respectievelijke voertuig missions. Want ik zie niet uit naar plane III.
Het verbaast me hoe weinig risico's mensen durven te nemen als ze proberen te ontsnappen in een vliegtuig.
Ik vlieg al eens onder de brug op SS of verticaal door de straten op SS en dan ben ik ze altijd kwijt.
Is een beetje zoals het geneuzel dat vliegtuigen te weinig schade doen aan voertuigen en infantry.
Enkel zouden ze de bug eens moeten oplossen dat wingclips, tank smash etc niet tellen voor de respectievelijke voertuig missions. Want ik zie niet uit naar plane III.
Zelf heb ik altijd wel respect voor mensen die goed kunnen vliegen.. of ze me dan lame killen maakt me niet uit.. beter een plane death dan een noob commando hoog in de bergen (no offense voor de skilled commando's). Respect komt ook wel voort omdat ik totaal niet kan vliegen en ook niet echt zin heb het te leren.. ben toch altijd meer van de close combat/infantry daarom speelde ik ook CoD op hoog niveau en vond ik Bf maar niksSimon Verhoeven schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:16:
Over vliegen gesproken.
Ja dat zou me ook wel wat lijken, want daar maak ik er wel genoeg van namelijk
Vandaag ook weer wat potjes gedaan en het was wel vermakelijk.. dikke streaks waar sommige helemaal gek van werden. Vooral op CC was mooi toen had ik op een gegeven moment windmill gecaptured en pakte ik de jeep naar backyard.. huppa 2 roadkills en de slachting begon.. alle commando's hadden vrijwel geen kans en de gunner en soldiers hadden er flink moeite mee. Eigenlijk best saai als je erover nadenkt maar het is leuk en niet zoals even een public pakken toen ik nog CoD speelde.. toen ergerde ik me aan mensen met geen skill en campers en vaak was het dan te makkelijk als warmup voor een match.
Het leukste vind ik nog wel de balans tussen de pure skill/aim en het managen van je abilities want als je dat een beetje goed aan elkaar plakt kan je flinke streaks maken.
Ja dat is erg jammer... aangezien ik nogal flink wat tanksmashes had en 1 of 2 wingclips. Het is dan gewoon een kill met dat voertuig, dus dat zou mee moeten tellen imo.Simon Verhoeven schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:16:
Over vliegen gesproken.
Ik ga denk ik eens proberen het vliegtuig goed onder de knie te krijgen door de tutorial weer eens te starten
Gister voor het eerst ook de 'join friend' problemen ondervonden, had al 2 gotters en 2 vrienden erin staan maar die zijn nooit on dus even van de playertable gebruik gemaakt. Had van de week al eens met Loki in een game gezeten maar ik wist niet dat het eenzijdig was wat eigenlijk vrij stom is.
Toen geprobeerd Simon te joinen maar ik heb volgens mij wel alle mogelijke errors gehad: 'Cannot find friend', 'Friend is already in your list', 'Join error', 'Game is already full' (1x gehad).
Tussendoor probeerde ik gewoon een game te starten maar dat lukte niet meer als ik had geprobeerd Simon te joinen.. 'You were disconnected (3)', 'You were disconnected (15)', 'Cannot start Match making'.
Nou kennen jullie dat vast allemaal maar ik vind het ongelooflijk dat ik mijn game moest herstarten wilde ik enigzins een game joinen..
Toen geprobeerd Simon te joinen maar ik heb volgens mij wel alle mogelijke errors gehad: 'Cannot find friend', 'Friend is already in your list', 'Join error', 'Game is already full' (1x gehad).
Tussendoor probeerde ik gewoon een game te starten maar dat lukte niet meer als ik had geprobeerd Simon te joinen.. 'You were disconnected (3)', 'You were disconnected (15)', 'Cannot start Match making'.
Nou kennen jullie dat vast allemaal maar ik vind het ongelooflijk dat ik mijn game moest herstarten wilde ik enigzins een game joinen..
Vannacht met 3 royals gewonnen van 6 nationals. Echt een heerlijk potje. Wij (royals) hadden allemaal dik over de 2k punten. We waren met 2 commando's en een gunner. Dat was weer eens heerlijk los gaan.
Ik moet ook dat vliegtuig eens onder de knie krijgen. Heb nu de besturing op mijn toetsenbord staan maar soms denk ik dat de muis toch beter is vooral met richten. Iemand ervaring mee?
Ik moet ook dat vliegtuig eens onder de knie krijgen. Heb nu de besturing op mijn toetsenbord staan maar soms denk ik dat de muis toch beter is vooral met richten. Iemand ervaring mee?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik gebruik mijn muis en toetsenbord om te vliegen.
[ Voor 13% gewijzigd door Simon Verhoeven op 30-07-2009 10:04 ]
Heerlijk spel, leuke gameplay, vaak gezellige spelers en goede balance. Maps gaan alleen vervelen.
Die taunts zijn ook o-zo-gezellig nadat je iemand flink heb afgeslacht/geowned, even inwrijven. Ook jammer dat het joinen van vrienden zo slecht is uitgewerkt en dat er geen ingame browser (alleen de bookmarks) is.
Al met al een gezellig spel, toch nog een hoop zaken waar dit spel beter op kan scoren.
Die taunts zijn ook o-zo-gezellig nadat je iemand flink heb afgeslacht/geowned, even inwrijven. Ook jammer dat het joinen van vrienden zo slecht is uitgewerkt en dat er geen ingame browser (alleen de bookmarks) is.
Al met al een gezellig spel, toch nog een hoop zaken waar dit spel beter op kan scoren.
Iemand uit de friendslist joinen duurt vaak wel even. Ik heb de hele player table in m'n friendslist staan en probeer ze gewoon allemaal tot ik in een game terecht kom.psychoclown schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:15:
Gister voor het eerst ook de 'join friend' problemen ondervonden, had al 2 gotters en 2 vrienden erin staan maar die zijn nooit on dus even van de playertable gebruik gemaakt. Had van de week al eens met Loki in een game gezeten maar ik wist niet dat het eenzijdig was wat eigenlijk vrij stom is.
Als je trouwens 'You were disconnected (15)' krijgt en Match making dan niet meer werkt, kun je ook even terug gaan naar het Choose Hero scherm.
Ik zat gisteren trouwens in een game met Blackwyn. Hij was aan het spelen met z'n lvl 30 soldier. We zaten in een infantry maps only server, dus steeds VV. Aan beide kanten erg goede spelers en bijna allemaal gunner of soldier. In tijden niet zo'n goede game gespeeld.
Haha zie net dat ik de 2e plaats, 6e plaats, 21ste en 43ste plaats in Army of GoT 6 heb
.
Met HerrSauerkrat heb ik een lekkere K/D ratio zie ik
3.1 ofzo, 1100+ kills en maar iets van in de 300 deaths.
Met HerrSauerkrat heb ik een lekkere K/D ratio zie ik
Mja dat snap ik maar dat geduld raakt bij mij erg snel op als ik alleen maar errors krijg en dat zegt wel wat want ik ben een geduldige jongenLoki.Nya schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:42:
[...]
Iemand uit de friendslist joinen duurt vaak wel even. Ik heb de hele player table in m'n friendslist staan en probeer ze gewoon allemaal tot ik in een game terecht kom.
Als je trouwens 'You were disconnected (15)' krijgt en Match making dan niet meer werkt, kun je ook even terug gaan naar het Choose Hero scherm.
Ik zat gisteren trouwens in een game met Blackwyn. Hij was aan het spelen met z'n lvl 30 soldier. We zaten in een infantry maps only server, dus steeds VV. Aan beide kanten erg goede spelers en bijna allemaal gunner of soldier. In tijden niet zo'n goede game gespeeld.
Klopt heb ik later ook gedaan en toen heb ik het 'friend joinen' maar overgeslagen in die 20min die ik zat te prutsen had ik al 2-3 potjes kunnen spelen
Valt me trouwens op dat ik opeens weer erg vaak 2k+ punten scoor, gister of eergister zelfs 2x dik 3k en dat had ik in geen tijden meer gehad.
Hier ook iets raars, ik probeerde iedereen uit de startpost aan mijn friends list toe te voegen maar bij sommige kreeg ik de melding "already a friend" desondanks dat dit niet het geval was.
Idem hier, maar bij verversen van de lijst stond deze er wel in. Ook goedSimon Verhoeven schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:33:
Hier ook iets raars, ik probeerde iedereen uit de startpost aan mijn friends list toe te voegen maar bij sommige kreeg ik de melding "already a friend" desondanks dat dit niet het geval was.
There is no place like 127.0.0.1
Lol ik heb ook eens gekeken en ik ben 15, 16, 18 en 20wsLy schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:58:
Haha zie net dat ik de 2e plaats, 6e plaats, 21ste en 43ste plaats in Army of GoT 6 heb.
Met HerrSauerkrat heb ik een lekkere K/D ratio zie ik3.1 ofzo, 1100+ kills en maar iets van in de 300 deaths.
Yep, is ook level 28. Sick.JaWSnl schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:59:
[...]
Lol ik heb ook eens gekeken en ik ben 15, 16, 18 en 20en omg de nr1 heeft 2,5 miljoen punten!
Op welk level wordt die AA Defense missie vrijgegeven?
Verwijderd
zal maar niet noemen waar ik dan sta haha, begin net, supergame overigens, hadden ze eerder mee moeten komen
Verwijderd
heb t 1 keer gespeeld maar..Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:40:
zal maar niet noemen waar ik dan sta haha, begin net, supergame overigens, hadden ze eerder mee moeten komen
Moet zegge dat BH echt super leuke game is.
ben sniper op lvl 11 momenteel bijna 12 eindelijk.
Ook het vliegen is idd een van de beter en mooie dingen
Vliegtuige neerhalen is leuk maar vind zelf altijd leuker om met me vliegtuig zeer laag te vliegen en te gaan wingclippen.
handige van vliegtuig is dat je als sniper naar best leuke plekken kunt vliegen vooral in buca bay.
al menig keer met me vliegtuig positie gekozen.
hoop dat ze nog wel een keer een server lijst maken zodat je zelf uit servers kunt kiezen.
beetje concept ala enemy terretory.
en dat de huidige servers wat minder connection problemen krijgen
voor de rest super spel
Greetz amd(ingame Mauldeath)
ben sniper op lvl 11 momenteel bijna 12 eindelijk.
Ook het vliegen is idd een van de beter en mooie dingen
Vliegtuige neerhalen is leuk maar vind zelf altijd leuker om met me vliegtuig zeer laag te vliegen en te gaan wingclippen.
handige van vliegtuig is dat je als sniper naar best leuke plekken kunt vliegen vooral in buca bay.
al menig keer met me vliegtuig positie gekozen.
hoop dat ze nog wel een keer een server lijst maken zodat je zelf uit servers kunt kiezen.
beetje concept ala enemy terretory.
en dat de huidige servers wat minder connection problemen krijgen
voor de rest super spel
Greetz amd(ingame Mauldeath)
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Dit voegt natuurlijk niet echt iets toe..
Net eventjes gespeeld en level 16 geworden kan niet wachten op lvl 5 BB 10s refresh is ziek
Hoeveel is de damage over time?psychoclown schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:47:
[...]
Dit voegt natuurlijk niet echt iets toe..
Net eventjes gespeeld en level 16 geworden kan niet wachten op lvl 5 BB 10s refresh is ziek
Op lvl 4 BB 32 5s 13s refresh en op 5BB 36 6s 10s refresh.
Zit steeds zo rond de 6-7 dmg/s gezien deze stats en mijn bevindingen van 3BB.
Net nog een half uurtje gespeeld. Rondes van 2200 en 2500 punten ertussen. 15-2, 10-1, 8-1 etc. met sniper. Blijft moeilijk om die 2000 damage te halen
. Daar duren de rondes gewoon te kort voor.
Heb mark target ook maar eens aangezet, wel handig
.
Heb mark target ook maar eens aangezet, wel handig
Qua flag systeem had ik het leuker gevonden moest het tick regeneration bepalen i.p.v. het huidige systeem.
Ik hoop echt dat ze snel de servers releasen, er een server browser komt en dat server admins het aantal tickets kunnen bepalen.
Ik hoop echt dat ze snel de servers releasen, er een server browser komt en dat server admins het aantal tickets kunnen bepalen.
Verwijderd
Welke wapens gebruik je ?psychoclown schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:07:
[...]
Op lvl 4 BB 32 5s 13s refresh en op 5BB 36 6s 10s refresh.
Zit steeds zo rond de 6-7 dmg/s gezien deze stats en mijn bevindingen van 3BB.
Ik gebruik snelle shotgun /tommy's typewriter
Ohja waarom zie ik
Hubble's Double Trouble shotgun
niet bij store
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 00:10 ]
Dat is je standaard shotgun, dus die hoef je niet te kopen. Hij staat gewoon onder My Stuff -> Weapons
zow net ff gedaan, ik ben echt dooooool op seaside skirmish!!! wss omdat ik gunner ben en vrij goed met richten en inschatten van traject banen
laatste ronde nu net, k had 1700 punten, de eerstvolgende was 900 punten in ons team, daarna kwam nr 1 van het bad team pas ff aankakken
ach ik was tevreden 
En nu naar bedje toe
En nu naar bedje toe
Verwijderd
Net ff gedownload, kan niet wachten tot ik 'em kan spelen
, is het spel wel een beetje vet vergeleken met de andere series? want bf:bc vond ik niet heel leuk, maar ik speel nog steeds bf2!
Gisteravond level 16 geworden. Schiet lekker op met die xp boost
Zat een rondje tussen in CC waarbij er drie commando's op een afgelegen rots zaten helemaal aan de Royal kant. Daar kwam je ook nauwelijks bij, terwijl je wel steeds door ze afgeknald werd. Een tijdje later waren ze gelukkig weg, het was niet zo goed voor mijn humeur
Zat een rondje tussen in CC waarbij er drie commando's op een afgelegen rots zaten helemaal aan de Royal kant. Daar kwam je ook nauwelijks bij, terwijl je wel steeds door ze afgeknald werd. Een tijdje later waren ze gelukkig weg, het was niet zo goed voor mijn humeur

1700 maarJaWSnl schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 01:11:
zow net ff gedaan, ik ben echt dooooool op seaside skirmish!!! wss omdat ik gunner ben en vrij goed met richten en inschatten van traject banenlaatste ronde nu net, k had 1700 punten, de eerstvolgende was 900 punten in ons team, daarna kwam nr 1 van het bad team pas ff aankakken
ach ik was tevreden
En nu naar bedje toe
Ik ga als commando altijd met de tank naar de enemy en begin aan te vallen, als mijn tank te veel damage heeft ga ik eruit en begin ik de infanterie uit te schakelen met mijn sniper. Vliegtuigen zijn ook niet echt een probleem, piercing shot en snelle rifle en daarnaar nog 1 of 2 keer met de langzame heavy rifle en weg is vliegtuig. Mark target voor de commando's in mijn buurt.
Score vliegt dan wel omhoog
XP boost is al 2 dagen voorbij. Gisteren ook scores boven de 2000 met commando behaald.
SR SMG en Standard Shotgun voor de shotgun missies maar ik vind die SR SMG te fijn.. kill ik ook snipers mee op afstandVerwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 00:05:
[...]
Welke wapens gebruik je ?
Ik gebruik snelle shotgun /tommy's typewriter
Ohja waarom zie ik
Hubble's Double Trouble shotgun
niet bij store
Natuurlijk ook TNT want ik ben wel een tankkiller, heerlijk om met een tank te dollen en hem vol te plakken
Laatst hadden ze met 2 tanks moeite om me neer te krijgen

Mja daar kan ik ook niet tegen.. bij CoD hield ik altijd van trickjumpen om op leuke plekjes te komen maar die werden niet gebruikt in matches.. moeten ze in bfh ook een beetje restricten want soms slaat het echt nergens op.PowerUp schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 08:00:
Gisteravond level 16 geworden. Schiet lekker op met die xp boost![]()
Ik heb de laatste week ofzo een beetje het idee alsof m'n ping nogal hoog is, niet zo zeer bij het vuren maar als ik op een lopend iemand schiet met m'n sniper meot ik echt een stuk ervoor schieten en ik zie de deamage die ik doe pas wat later.
Daardoor gaat t niet meer zo lekker als eerst heb ik het idee.
Overigens blijft het wat idioot dat zelfs de long range sniper geen 1 hit kill kan doen..
Overigens blijft het wat idioot dat zelfs de long range sniper geen 1 hit kill kan doen..
Hmm geen last van moet ik zeggen maarja je kan het natuurlijk slecht treffen door in een server uit verweggiestan te komenGoldenSample schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:31:
Ik heb de laatste week ofzo een beetje het idee alsof m'n ping nogal hoog is, niet zo zeer bij het vuren maar als ik op een lopend iemand schiet met m'n sniper meot ik echt een stuk ervoor schieten en ik zie de deamage die ik doe pas wat later.
Trouwens aan degene die het lukt om friends te joinen, proberen jullie nou echt 100x in de hoop dat bfh de friend wel kan vinden? Wordt het na 15x al zat en je kan ook niet op enter drukken ipv ok dan zou het een stuk versnellen namelijk
Zijn er trouwens nog meer mensen die last hebben van een soort 'mousebug' als commando zijnde?
Heb soms dat als ik wil aimen, de muis ingame nogal wazig doet en verspringt en unscoped... Erg irritant is dit. Ligt niet aan mijn muis zelf want als ik mijn muis stilhoud dan gebeurd het ook nog.
Heb soms dat als ik wil aimen, de muis ingame nogal wazig doet en verspringt en unscoped... Erg irritant is dit. Ligt niet aan mijn muis zelf want als ik mijn muis stilhoud dan gebeurd het ook nog.
Da's lag, heb ik ook af en toe. Zwaar irritantwsLy schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:00:
Zijn er trouwens nog meer mensen die last hebben van een soort 'mousebug' als commando zijnde?
Hmm ok.Joep Stoffels schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:04:
[...]
Da's lag, heb ik ook af en toe. Zwaar irritant
Wordt er gewoon gek van.
Schiet je op een vijand, moet je weer helemaal opnieuw aimen omdat het ding compleet verspringt en unscoped, grrrr.
Ik heb het wel eens als er een explosie of rook in de buurt is. Als ik dan in scope zit lijkt het net alsof ik maar 1 fps haal ofzo. Het spel loopt hier normaal op 1920x1200 met 100fps.. hoger gaat ie niet, dus aan m'n pc zal het niet liggen.
Hoe kan je je FPS zien in dit spel ?Loki.Nya schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:03:
Ik heb het wel eens als er een explosie of rook in de buurt is. Als ik dan in scope zit lijkt het net alsof ik maar 1 fps haal ofzo. Het spel loopt hier normaal op 1920x1200 met 100fps.. hoger gaat ie niet, dus aan m'n pc zal het niet liggen.
Verwijderd
Wat een ongelovelijke irritante lag is er nu op de servers bah
Kan me niet aan veel ergeren maar aan lag wel
Die afgelegen rots, dat is bij de nationals basis neem ik aan? Daar had ik dr gister ook een paar zitten, en daar kwamen mn rocket skills goed van pasPowerUp schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 08:00:
Gisteravond level 16 geworden. Schiet lekker op met die xp boost![]()
Het was in CC, niet in VV. En aan de Royal kant. Als Nationals zuid is en Royals noord dan was het in het noordoosten.
Ik ben nu 1 of andere soldaat maar wil ook graag snipen. Hoe doe ik dat?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Nieuwe hero aanmaken, en voor commando kiezen.
Ja daar had ik ook ongelooflijk last van.Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:01:
Wat een ongelovelijke irritante lag is er nu op de servers bah![]()
Was eindelijk een tweaker gejoined na tig keer proberen, GoldenSample bij de Royals en ik als National.
Heeft me wel wat W/L ratio gekost zeg.. normaal verlies ik zo goed als nooit op BB maar daar kreeg mijn team geen voet aan grond. Kon killen wat ik wilde maar het was dweilen met de kraan open
Voor de rest ging het wel aardig ondanks de lag, meeste van de tijd toch aardige scores weten neer te zetten maar bovenal vond ik het wel gezellig. Beter dat een tweaker me neer paft dan een of andere idioot die als een malloot in het rond sprayed
Moet je een Commando aanmaken, zie oa. de TS voor infoDaywalk3r schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 18:09:
Ik ben nu 1 of andere soldaat maar wil ook graag snipen. Hoe doe ik dat?
-edit-
Denk je dat je al laag zit met ELO kijk ik net even heb ik na 2 dagen spelen nog eens 100 eraf geknald.. sta nu op 75x tja zo wordt het ook nooit een uitdaging

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 01-08-2009 09:20 ]
Gisteren had ik bijna mijn vehicle mission van 15 kills en 1200 damage in een ronde. Helaas ging mijn voertuig op 14 kills kapot
en kon ik verdomme weer geen tank vinden! ZO frustrerend gewoon. En toen spawnde er een tank en was de ronde voorbij
Verwijderd
Heb nu lvl 5 BB en lvl 5 combat medicine en wat gaat het nu lekker zeg
. Net een paar superrondjes gespeeld en daar zelfs weer een keer de 3000 XP aangetikt. Was toch een tijdje geleden dat me dat gelukt was (waarschijnlijk voor het laatst toen vlaggen cappen nog veel opleverde). Vanaf nu lekker blijven levelen om BS en 6th sense te krijgen. BS op lvl 5 is vooral in Buccaneer Bay lachen op het weggetje achter Town. Leuk tanks en jeeps de afgrond in zien vliegen.
Door XP boost ook weer een plekje kunnen stijgen in de ranking van Army of Got.
Door XP boost ook weer een plekje kunnen stijgen in de ranking van Army of Got.
Ben nu begonnen met sniper.
Kun je bij dat geweer ook zoomen?
In de tutorial stond dat je . in moest drukken maar dan gebeurt er niets.
In de tutorial stond dat je . in moest drukken maar dan gebeurt er niets.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
rechtermuisknop
Verwijderd
Goed, ik dacht "laat ik BF heroes ook maar eens proberen". Maar mijn god, wat een wanproduct. Het is werkelijk onmogelijk om op een server te komen (error 15 error 3). Daarnaast is de interface ook zo gaar en traag als weet ik veel wat. Ze hadden wat beter naar QL moeten kijken ben ik bang....
Begin me eraan te irriteren dat mijn team gewoon totaal niks uitvoert... Ben je daar als commando helemaal alleen bezig, zucht...
Gelukkig wel een mission gehaald..
Gelukkig wel een mission gehaald..

Verwijderd
Eindelijk even kunnen spelen. Beter dan flashgames om je tijd mee te verdoen, maar niet meer dan dat. Allemaal te simpel opgezet.

Zonet een paar van deze rondes (niet kwa enemy count) met mn gunner, voornamelijk op SS, dit was de beste... i love that map! en 2 plaatsen geklommen naar positie 14 in GoT 6
Ben een beetje te verslaafd ben ik bang maar heej, het is vakantie
ik vind het zo vaag dat jeje characters niet kan verwijderen...
ik heb nu een national commando en een royal commando- gunner en soldier.
de gunner klasse vind ik niets, dus wilde die verwijderen voor een national solder (zodat ik beide classes aan beide kanten heb) maar nee hoor
ik heb nu een national commando en een royal commando- gunner en soldier.
de gunner klasse vind ik niets, dus wilde die verwijderen voor een national solder (zodat ik beide classes aan beide kanten heb) maar nee hoor
Blijkt dat ze dit gedaan hebben omdat er dan geen VP 'gefarmed' kan worden. VP is namelijk beschikbaar voor ieder character van je. Als je je character kan verwijderen kan je een nieuwe aanmaken en weer die simpele missie's doen voor VP te farmen.
Ben level 15 geworden
, dus weer 40.000+ punten binnen gehaald vandaag
Ben level 15 geworden
Mja, niet wissen tot daar aan toe maar ik had het wel leuk gevonden als iedereen retroactief telkens die 100 punten/level hadden gekregen. Ik kan me natuurlijk vergissen maar ik denk toch echt niet dat we die een maand of 4 geleden kregen. (dat of ze hebben het nu gewoon prominenter gemaakt).
Mja niet zozeer de missions want die leveren niet super veel op gewoon een avondje spelen en je bent level 8.wsLy schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 19:32:
Blijkt dat ze dit gedaan hebben omdat er dan geen VP 'gefarmed' kan worden. VP is namelijk beschikbaar voor ieder character van je. Als je je character kan verwijderen kan je een nieuwe aanmaken en weer die simpele missie's doen voor VP te farmen.
Ben level 15 geworden, dus weer 40.000+ punten binnen gehaald vandaag
Missions zijn dan een leuke extra maar die 7 levels is 700 VP
Valt me op dat er aardig wat mensen zijn met XP boost, lijkt me opzich best grappig een poppetje iets leuks te geven (pet + coat) alleen weet ik dat nog niet het voegt niet heel iets toe opzich
Een pet kan je niet meer geven.
Kommander pet wel, bedoel het niet letterlijk had ook hoofddeksel kunnen zeggenSimon Verhoeven schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 21:53:
Een pet kan je niet meer geven.
Ok, ik dacht dat je het in de zin van dier bedoelde.
Net nog een paar rondjes gespeeld.
Ik vind het altijd zo triest als ze je een tank noob noemen gewoon omdat je hen er mee owned.
Als het toch zo gemakkelijk is waarom halen ze het dan niet van mij?
Persoonlijk vind ik de august outfits maar niets, de national chest item ziet er meer zoals een t-shirt uit dan een maliënkolder.
Ik vind het altijd zo triest als ze je een tank noob noemen gewoon omdat je hen er mee owned.
Persoonlijk vind ik de august outfits maar niets, de national chest item ziet er meer zoals een t-shirt uit dan een maliënkolder.
Haha daar had ik niet eens bij stil gestaanSimon Verhoeven schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:33:
Ok, ik dacht dat je het in de zin van dier bedoelde.
Mja, ik stoor me er gewoon niet aan moeten ze maar beter schieten of tnt gooien.. soms echt te makkelijk om een tank van een afstandje naar te knallen om maar 1x of niet eens geraakt te worden.
Zelf vind ik van die gasten ook wel eens irritant maar ik kill genoeg tanks met mijn tnt..
Laatst met McThea in de game was ook grappig.. in mijn eentje een dikke 3 minuten tegen een tank uitgehouden. Heb hem weliswaar die keer niet kunnen killen (daarvoor al 3x met tnt of tank vs tank
Dan gok ik toch dat je een gunner bent, dat of ze trokken echt op niets.
En 3 minuten vechten? Dan trokken je teammates toch ook op niet veel en had je ze dan niet naar water/beschutting/afgrond of zo kunnen leiden?
En tnt is ook niet alles, vaak genoeg dat ik 3 man achter mij aan heb lopen.
Ik snap echt niet hoe ze erop komen dat dat een goed idee is.
Probeer me dan toch klem te krijgen of zo.
En dan kijken ze nog schaapachtig ook als ik hem in achteruit gooi, hoeveel tank smashes ik zo al niet gehaald heb.
Het systeem van ELO is toch ook maar belabberd uitgedacht.
Dood je iemand met een lager ELO dan daalt je eigen ELO.
Lijkt me een nogal vicieuze cirkel.
Level based zou al wat beter zijn dan het huidige systeem.
En het haalt toch niets uit zolang je gewoon je vrienden kan joinen (toch als het voor de verandering eens werkt).
Hopelijk plaatsen ze er gewoon beperkingen op.
En 3 minuten vechten? Dan trokken je teammates toch ook op niet veel en had je ze dan niet naar water/beschutting/afgrond of zo kunnen leiden?
En dan kijken ze nog schaapachtig ook als ik hem in achteruit gooi, hoeveel tank smashes ik zo al niet gehaald heb.
En het haalt toch niets uit zolang je gewoon je vrienden kan joinen (toch als het voor de verandering eens werkt).
Nee ben een Soldier die weet wat die doetSimon Verhoeven schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 22:49:
Dan gok ik toch dat je een gunner bent, dat of ze trokken echt op niets.
Nee dat lukte niet echt dan was ik sneller dood liep juist naar beschutting toe want ik zat in het open veld.
Teammaten zijn vaak meer met eigen meuk bezig dan dat ze even helpen en als ze helpen (als een malle schieten) pakken ze vaak mijn kills af en heb ik de hulp helemaal niet nodig
Klopt en vaak gooi ik mis als ze achteruit rijden maar je kan tnt ongelooflijk ver gooien alleen soms gooi ik of te vroeg of te ver. Te ver maakt soms niet uit want een tip uit eigen keuken: als een tank over je tnt rijdt blijft die aan de onderkant plakken. Erg handig als een tank je probeert te smashen maar het lukt hem niet, gooi de tnt aub op de grond als je niet kan mikken want vaak gooien mensen de tnt er langs.. (ik soms ook wel hoor
Ja dat is ook wat ik al steeds roep.. tis echt onzinnig want ik kill erg veel en als dat toevallig allemaal low levels zijn dan knal ik zoals van de week vies hard omlaag en ik kan er niets aan veranderen!
Overigens werd wel duidelijk dat die burning bullets imho veel te sterk zijn, met 1 hit en burningbullets op lvl 5 ben je als commando al iets van 30 a 40 HP kwijt... en dat terwijl een soldier die troep lekker kan sprayen dus je altijd wel een keer raakt..
Imho mag de sniper ook wel eens een one hit kill kunnen maken want op deze manier word dat ding heel waardeloos als je tegenstanders burning bullets heeft en goed oplet en alert reageerd als hij geraakt word..
Imho mag de sniper ook wel eens een one hit kill kunnen maken want op deze manier word dat ding heel waardeloos als je tegenstanders burning bullets heeft en goed oplet en alert reageerd als hij geraakt word..
What the, een commando die een andere class OP noemt.
Nu heb ik alles gezien.
Elke class is op zijn eigen terrein OP, maar commando is globaal toch echt de meest OP van de 3.
Lekker sprayen en je raakt wel iets? Er zit toch net wat meer mikwerk achter.
En een goede commando raak je niet zomaar, als je echter voor mijn neus staat moet je echt niet verwachten dat je het overleeft.
En het is een DoT, niet instant damage.
Een crude bandage lost het al op.
Ik snap het verband ook niet tussen een skill die prima balanced is (nu ja, dat de piloot in de fik vliegt zouden ze wel mogen verwijderen) en dat commando's een one shot ability moeten krijgen. (en het is dat PS er zover van af ligt).
Ze zouden beter eens wat doen aan airplanes, 3 sniper PS kogels en je vliegtuig is eraan.
Nu heb ik alles gezien.
Elke class is op zijn eigen terrein OP, maar commando is globaal toch echt de meest OP van de 3.
En een goede commando raak je niet zomaar, als je echter voor mijn neus staat moet je echt niet verwachten dat je het overleeft.
Ik snap het verband ook niet tussen een skill die prima balanced is (nu ja, dat de piloot in de fik vliegt zouden ze wel mogen verwijderen) en dat commando's een one shot ability moeten krijgen. (en het is dat PS er zover van af ligt).
Ze zouden beter eens wat doen aan airplanes, 3 sniper PS kogels en je vliegtuig is eraan.
Mja en als iemand goed mikt dan heb je helemaal een probleem.. vaak doe ik vs een groepje eerst iedereen BB waarna ik ze gericht uitschakel. Onderwijl raak ik ze ook nog vaak dus dan is het een kwestie van even aimen en ze zijn ten dode opgeschrevenGoldenSample schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:04:
Overigens werd wel duidelijk dat die burning bullets imho veel te sterk zijn, met 1 hit en burningbullets op lvl 5 ben je als commando al iets van 30 a 40 HP kwijt... en dat terwijl een soldier die troep lekker kan sprayen dus je altijd wel een keer raakt..
Dat is met jeep net zo, 2x PS kogel en je jeep is eraan.. best vervelendSimon Verhoeven schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:16:
What the, een commando die een andere class OP noemt.
Nu heb ik alles gezien.
Als er in een groepje geen soldier zit zijn ze slecht bezig.
En van een jeep kan ik het nog enigzins begrijpen (al is het nog steeds irritant),
Voor mijn part balanceren ze het wat dat je dan tijdelijk een afwijking hebt of dergelijke langs de kant waar je geraakt bent.
En van een jeep kan ik het nog enigzins begrijpen (al is het nog steeds irritant),
Voor mijn part balanceren ze het wat dat je dan tijdelijk een afwijking hebt of dergelijke langs de kant waar je geraakt bent.
Zo te lezen is Battlefield Heroes qua niveau ook het perfecte spel voor jouDaywalk3r schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:23:
Ben nu begonnen met sniper.
Commandos zijn inderdaad wel sterk, maargoed, ik speel ermee en hoef dus niet te klagen. Vliegtuigen schiet je in 2 seconden uit de lucht, en voor de rest ben je op lange afstand heer en meester en kan je ook mooie sniper battles uitvechten, en man-tegen-man maak je ook een goede kans met je mes. En op alle afstanden daartussen kan je je elixir gebruiken om weg te sprinten en stealth te gebruiken, zodat je ongezien weer op afstand kan komen, of juist weer op knife-range
Maargoed, zo overpowered is het ook weer niet later in het spel. Dan heeft elke klasse wel een enorm goede counter, vooral de soldier met hun burning bullets, hun slam en sixth sense. Dan is het wel wat lastiger als commando.
[ Voor 57% gewijzigd door Divak op 01-08-2009 23:55 ]
Ik ben op de meeste mappen gewoon gemiddeld, maar op SS own ik en hard. Vrijwel altijd ben ik de nr 1 kwa punten, en dat vind ik toch zo lekker
vooral de stadsmappen hangt het heel sterk af van de team-verhouding of het goed lukt, maar SS vind ik echt een lone-wolf mapje....... met een tank
1 hit kills met commando? Dan worden dat k/d scores van 30-0... en soldiers en gunners, als mensen die class dan nog kiezen, nog geen 3 stappen kunnen zetten en ze zijn alweer dood.GoldenSample schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 23:04:
Ik speel nu ook weer even als commando. Net level 18 geworden en met PS 3 haal ik al flinke scores.
Als ik in de fik sta ren ik meteen weg en gebruik ik een bandage.
[ Voor 45% gewijzigd door Loki.Nya op 02-08-2009 00:42 ]
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Loki.Nya op 02-08-2009 00:43 ]
Mja dan zou het precies wat zijn voor mij.. oud rifler in CoD waarbij ik geen genoegen nam met geen one shot killsLoki.Nya schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 00:41:
[...]
1 hit kills met commando? Dan worden dat k/d scores van 30-0... en soldiers en gunners, als mensen die class dan nog kiezen, nog geen 3 stappen kunnen zetten en ze zijn alweer dood.
Ik speel nu ook weer even als commando. Net level 18 geworden en met PS 3 haal ik al flinke scores.
Als ik in de fik sta ren ik meteen weg en gebruik ik een bandage.
Verwijderd
Aimen is echt belachelijk makkelijk en vergt 0,0 skill in deze game door de vreselijk trage movement. Dat is mijn ervaring als lvl 7 soldier. Nog geen andere class gespeeld. Het is wel vermakelijk, maar niets iets om dagen te spelen.
Ik vermaak me anders al dagen als commando. Ik ga me nog meer vermaken als er een serverbrowser komt en vrienden joinen makkelijker is. Hoe dan ook, zodra ik m'n desktop up and running heb ga ik misschien wat meer CoD4 spelen dan BFH. De mogelijkheden/variatie in BFH zijn toch wat weinig t.o.v. andere shooters.
Verwijderd
1 ronde van VV, had ik opgenomen omdat ik eens wilde kijken of en hoe die ronde punten geteld werden.
Bij 3x en 1x modifier voor de vlaggen gaat er 2 punten af voor elke dode voor het team met de 1x modifier. Bij 2x en 1x gewoon 1 punt en als de modifiers gelijk zijn ook 1 punt. 4x en 0x is helaas niet te zien.
Verder niets zoveel bijzonders behalve dat ik wat zit te klungelen rond 3:40
[Vimeo: http://vimeo.com/5883632]
Bij 3x en 1x modifier voor de vlaggen gaat er 2 punten af voor elke dode voor het team met de 1x modifier. Bij 2x en 1x gewoon 1 punt en als de modifiers gelijk zijn ook 1 punt. 4x en 0x is helaas niet te zien.
Verder niets zoveel bijzonders behalve dat ik wat zit te klungelen rond 3:40
[Vimeo: http://vimeo.com/5883632]
Lighteye volgens mij ben ik jou gisteravond tegengekomen. In iedergeval ik zag je op de lijst van de tegenstanders staan. 
Jij speelde toen ook met Failure2.
Als je een Royal soldaat gezien hebt in Tempeliers kleding en een zonnebril, dan was ik dat.
Jij speelde toen ook met Failure2.
Als je een Royal soldaat gezien hebt in Tempeliers kleding en een zonnebril, dan was ik dat.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Zojuist weer een cheater gereport. Draagt de naam 'Speedbarry'.
Ik had stealth level 5 aan en zat in de toren in Victory Village. Ineens was iemand op me aan het schieten, ik rond aan het kijken, blijkt het van achter die bomen te komen langs het water. Ik kon hem niet zien en hij mij ook niet. Was al verzekerd ervan dat hij dus een cheat gebruikte. Ik op F9 gedrukt voor te recorden met Fraps en naar beneden gegaan en richting het water gelopen, op zeker 30 meter afstand begon hij gericht op me te schieten en ik bedoel ook echt gericht... ik dood en spawnde bij Guardpost. Ik zag hem richting de Nationals spawn lopen via de waterkant. Ik via de weg ernaartoe, stealth natuurlijk on. Zodra ik hem zag begon hij weer op me te schieten. Record gestopt en game afgesloten. Zijn profiel gezocht en gereport.
Wordt er langzamerhand ziek van...
Ik had stealth level 5 aan en zat in de toren in Victory Village. Ineens was iemand op me aan het schieten, ik rond aan het kijken, blijkt het van achter die bomen te komen langs het water. Ik kon hem niet zien en hij mij ook niet. Was al verzekerd ervan dat hij dus een cheat gebruikte. Ik op F9 gedrukt voor te recorden met Fraps en naar beneden gegaan en richting het water gelopen, op zeker 30 meter afstand begon hij gericht op me te schieten en ik bedoel ook echt gericht... ik dood en spawnde bij Guardpost. Ik zag hem richting de Nationals spawn lopen via de waterkant. Ik via de weg ernaartoe, stealth natuurlijk on. Zodra ik hem zag begon hij weer op me te schieten. Record gestopt en game afgesloten. Zijn profiel gezocht en gereport.
Wordt er langzamerhand ziek van...
Jammer dat er zo weinig mensen CC snappen.. altijd volle auto's naar lookout en ga ik met goede moed in mijn eentje naar windmill zoals het hoort. Alleen 9/10 keer kom je 1 of zelfs 2 volle royal jeeps tegen.. die begrijpen CC altijd wel... soms helpt het nog om de rest te sturen maar soms ook niet..
Zo ook net in een potje met BartP, een middelmatig royals team dat binnen een minuut de overhand heeft op CC door alleen maar Windmill te pakken. Kan je met z'n tweeën vrij weinig tegen doen hoe goed je ook bent.
Zeker als er een erg goed op elkaar ingespeeld soldier+gunner team de rest van ons team als makke schapen afslacht. In BB heb ik ze een aantal keer in mijn eentje neergehaald met wat moeite maar op CC op de open stukken lukte me dat maar een keer.
Anyways voor CC ook al heel wat potjes samen gespeeld en dat was erg gezellig met volgens mij een enkele loss. Wel vaak redelijk moeizame potjes maar ook wel weer goed en mooi want we scoorden lekker veel punten
Zo ook net in een potje met BartP, een middelmatig royals team dat binnen een minuut de overhand heeft op CC door alleen maar Windmill te pakken. Kan je met z'n tweeën vrij weinig tegen doen hoe goed je ook bent.
Zeker als er een erg goed op elkaar ingespeeld soldier+gunner team de rest van ons team als makke schapen afslacht. In BB heb ik ze een aantal keer in mijn eentje neergehaald met wat moeite maar op CC op de open stukken lukte me dat maar een keer.
Anyways voor CC ook al heel wat potjes samen gespeeld en dat was erg gezellig met volgens mij een enkele loss. Wel vaak redelijk moeizame potjes maar ook wel weer goed en mooi want we scoorden lekker veel punten
Verwijderd
Ik heb het spel dus gisteren voor het eerst gespeeld, en had na 3 rondes CC al door dat de windmill de sleutel is .
KoeiVerwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:21:
Ik heb het spel dus gisteren voor het eerst gespeeld, en had na 3 rondes CC al door dat de windmill de sleutel is .

Mja als je een beetje goed bent in fps zijn dat soort dingen altijd het eerste waar je op zou moeten letten.
Hoef maar een map een keer te spelen om hem helemaal te kennen en twee keer om de belangrijkste spot te weten. Komen natuurlijk veel gewone mensen op af maar daarom vind ik dat ELO ook zo'n onzin.. ik kom bijna alleen maar in een dieper dal terecht want hoe lager level hoe makkelijker het wordt en ik kill al veel...
Elke map heeft zijn key spots.
VV: roadblock
CC: windmill
BB: persoonlijk vind ik town beter
SS: daar gaat het ongeveer even op
Ja klopt en town is ook eigenlijk beter, als je Wreck hebt en town wordt gepakt dan kom je met een crap team echt nooit meer weg. Andersom daarentegen is juist makkelijk, stuur een gunner+soldier wreck in en die maken korte metten met alles wat er rondloopt.Simon Verhoeven schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:17:
Elke map heeft zijn key spots.
Het lijkt misschien makkelijker met een sniper vanaf Wreck maar snipers vanaf town zijn pas irritant omdat je niet eens wreck uit kan zonder gezien te worden.
Verwijderd
Na het een paar dagen gespeeld te hebben ben ik erachter gekomen dat ik de game iets te makkelijk vind en dat er niet zoveel uitdaging in de gameplay zit als de andere Battlefield games of eigenlijk iedere andere Shooter.
Het is niet echt een game die je echt 24/7 kunt spelen, anders dan bijvoorbeeld Counterstrike. Voor een tussendoortje is het een erg fijne game, maar meer dan dat is het ook niet.
Het is niet echt een game die je echt 24/7 kunt spelen, anders dan bijvoorbeeld Counterstrike. Voor een tussendoortje is het een erg fijne game, maar meer dan dat is het ook niet.
Verwijderd
De laatste tijd speel ik dit spel minder en heb nu zelfs een exp boost voor 7 dagen
Dat is te wijten aan 1 reden , ik zit echt elke keer met echt ezels in de team niemand die wil samenwerken niemand die luistert . En iedereen speelt alleen
Dat is te wijten aan 1 reden , ik zit echt elke keer met echt ezels in de team niemand die wil samenwerken niemand die luistert . En iedereen speelt alleen
Dat is bij vrijwel elke shooter het geval (is mijn ervaring).Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:24:
Na het een paar dagen gespeeld te hebben ben ik erachter gekomen dat ik de game iets te makkelijk vind en dat er niet zoveel uitdaging in de gameplay zit als de andere Battlefield games of eigenlijk iedere andere Shooter.
Zolang je geen matches speelt met wat goede spelers is het altijd te makkelijk niet voor niets dat ik vroeger publics heb afgezworen omdat ik er alleen maar slechter door ging spelen..
Ja veel mensen zijn zo, pakken even een game en gaan met de banaan.. Als het nou allemaal top solo-ers zijn dan valt het nog mee maar vaak zijn het gasten die nauwelijks een score neerzetten.Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:26:
De laatste tijd speel ik dit spel minder en heb nu zelfs een exp boost voor 7 dagen![]()
Dit topic is gesloten.