There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Hmm heel vreemd, andere chars ook last van of alleen met je commando?JaWSnl schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:13:
er is iets heel vreemds aan de hand bij mijn commando... sinds een dag of 2 verdien ik geen experience meer! Ik zit op 4000 punten van level 12, en hoe veel ik ook speel, er komt niks bij
dat is wel lekker balen zo.
Iemand een idee waar dat door komt?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Changelog• 03-07-'09 - Nieuwe TS moet nog wel wat aan gebeuren. • 03-07-'09 - De Inleiding up-to-date gebracht. Groups toegevoegd. Spelling fouten eruit gehaald. • 07-07-'09 - Bfhwiki aan de links sectie toegevoegd. • 08-07-'09 - Nieuwe header gemaakt en toegevoegd. • 26-07-'09 - Playertable gemaakt en toegevoegd. Duidelijkere Class kopjes. • 14-08-'09 - I3d's serverlists toegevoegd aan de links sectie inclusief uitleg. • 20-09-'09 - Skilltables toegevoegd. | ||
Ben alleen nog niet helemaal tevreden over de layout van de skills, het is als je het mij vraagt een beetje een chaos nu dus dit kan nog veranderen
Inmiddels alweer aangepast en het is nu een stuk beter, ben er alleen nog niet over uit of ik de tekst onder het icon en table laat staan of er boven
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 20-09-2009 09:48 ]
Edit: Als ik zie hoe ze de Gunner hebben bevoordeeld in PTE en de commando generfd

[ Voor 41% gewijzigd door Joep op 20-09-2009 10:23 ]
Hmm dat zou ik niet zo weten maar als het klopt laat het me even weten.Joep schreef op zondag 20 september 2009 @ 10:20:
Volgens mij is lvl 4 Burning Bullets +1 damage en lvl 5 +2, net als Frenzy Fire.
Geldt ook voor de andere skills natuurlijk want met de komende updates voor oa. Gunner en Commando moet het weer veranderd worden en dat gaat het snelst als wat mensen mij helpen vergaren van de nieuwe waardes
Anoniem: 295095
De commando moest ook generfd worden. Goede spelers die commando gaan en het hele spel is niet leuk meer, tenzij je zelf ook commando wordt/bent. Dat is anders wanneer goede spelers gunner of assault gaan.Joep schreef op zondag 20 september 2009 @ 10:20:
Volgens mij is lvl 4 Burning Bullets +1 damage en lvl 5 +2, net als Frenzy Fire.
Edit: Als ik zie hoe ze de Gunner hebben bevoordeeld in PTE en de commando generfdSlaat gewoon nergens op.
Je wilt me liever als Commando tegen komen dan als Soldier hoor want bij de eerste heb je kans om te overleven, geloof me!Anoniem: 295095 schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:03:
[...]
De commando moest ook generfd worden. Goede spelers die commando gaan en het hele spel is niet leuk meer, tenzij je zelf ook commando wordt/bent. Dat is anders wanneer goede spelers gunner of assault gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 20-09-2009 15:06 ]
Echt supervaak dat wij twee bovenaan stonden samen, 18-2, 13-2, 19-2 en mijn hoogste score vandaag: 29-1!!
Heb flink wat missies gedaan en ben momenteel level 21
Maar heel veel whiners ingame, 'HerrSauerkrat you stupid cheater!', 'You spell it as Sauerkraut you dumbass', 'CHEATER!!11!1!!!', 'OMG HACKERS!!!' en weet ik veel wat allemaal niet meer. Tevens werd er continu gevraagd: Craw what is your level?
Nja ik heb met HerrSauerkrat weer genoeg punten gescoord en mijn kill death ratio is flink omhoog geschoten. Nog eventjes van JasonVoorhees gespeeld en daar ben ik nu bijna level 6 (is een soldier).
Deze doelstelling hebben ze wel bereikt, maar als ze de volgende nou eens zouden bewerkstelligen.BFH is a cartoon shooter, with focuses on casual gamer who doesn't want to be "shot in the face repeatedly by swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game everyday for 8 hours"
Het is dat ik BFH en Fraps niet tegelijk kan draaien, anders had ik al een paar handen vol van deze klootviolen gereport. Worden ze dan ook verwijderd of doet EA daar niks mee?BFH is a cartoon shooter, which focuses on casual gamers who don't want to "be annoyed by hacking and swearing 15 year old fags lacking skill and life."
"dog fucking cunt pissing turkish whore" etc
En ik werd uitgemaakt voor kale neger

Maar het is erg misselijk en het verpest gewoon je plezier in spelen, vroeger in CoD was het anders dan probeerde ik de hacker te pakken wat me de helft van de tijd ook nog lukte (wallhack/aimbot)
Anoniem: 310788
"dog fucking cunt pissing turkish whore" etc
En ik werd uitgemaakt voor kale neger

[/quote]
Whaha wat maakt het uit dat iemand je in BFH kale neger noemt xD Zolang ze maar niet met bepaalde ziektes gaan gooien enzo.. Ik vind dat er niets discriminerends aan is hoor, dat kale neger van je

Verder denken sommige er ook niet aan dat het als gunner eenvoudig is vliegtuigen overhoop te knallen. Frenzy fire aan en gaan, lekker simpel. Wat ik wel steeds meer tegen kom is dat menig teamlid van de nationals waar ik bij terecht kom meer aandacht heeft om tegenstanders neer te maaien dan punten op de map in te nemen. Terwijl juist dat je en een hogere notering op het scoreboard geeft en de ronde mee wint op het end. Zo ben ik vaak de enige die probeert de vijand weg te krijgen door hun standaard basis af te pakken. Komen ze daar op af en dan laten ze andere punten voor wat het is namelijk.
Het hele spel is gebaseerd op capture the flag en wat doet men juist niet? Inderdaad, geen vlaggen cappen.
[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 21-09-2009 22:49 ]
Anoniem: 26235
Dat vlaggen pakken hebben ze onderuit geschopt door het maar maximaal 200 punten te geven ipv de eerdere 400. Of in andere woorden. Het was sowieso al verstandig om bepaalde vlaggen niet te cappen om een strategisch voordeel te hebben (als team). Door die punten van de vlaggen te verlagen naar maximaal 200 punten is het alleen maar lucratiever op geworden om deze bepaalde vlaggen niet te pakken en voor persoonlijke score te gaan.Joosie200 schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:47:
Toch vraag ik me af hé, hoe kunnnen sommige commando's gebruik maken van programma's waarmee ze sowieso headshots krijgen, zeg maar aimbots? Hoe laten ze die dingen tegelijk draaien met zo'n game? Verder word je tegenwoordig wel snel genoeg uitgemaakt voor cheater. Zo knalde ik met een tank een tegenstander neer die in een jeep net wilde wegrijden. Hij zag me niet, want ik naderde van achteren. Hij meteen van: hoe is dat nu mogelijk? Ik zo droog mogelijk antwoorden: misschien omdat ik achter je stond? Maar nee, meteen het verwijt te cheaten.![]()
Verder denken sommige er ook niet aan dat het als gunner eenvoudig is vliegtuigen overhoop te knallen. Frenzy fire aan en gaan, lekker simpel. Wat ik wel steeds meer tegen kom is dat menig teamlid van de nationals waar ik bij terecht kom meer aandacht heeft om tegenstanders neer te maaien dan punten op de map in te nemen. Terwijl juist dat je en een hogere notering op het scoreboard geeft en de ronde mee wint op het end. Zo ben ik vaak de enige die probeert de vijand weg te krijgen door hun standaard basis af te pakken. Komen ze daar op af en dan laten ze andere punten voor wat het is namelijk.
Het hele spel is gebaseerd op capture the flag en wat doet men juist niet? Inderdaad, geen vlaggen cappen.
Wat betreft de aimbots. Wat de huidige doen voor zover ik aan die filmpjes kan zien is dat ze de hitboxes onderscheppen (uit het geheugen van Battlefield Heroes die op dat moment draait) en op basis daarvan berekenen waar geschoten kan worden. Dit gaat allemaal veel sneller dan een menselijke handeling kan doen. Vaak zit je als mens nog met de lag van server en client, met name bij Battlefield is (of was) het zo dat je veel rekening moet houden met het leaden van targets. Blijkbaar is de (net)code van Battlefield Heroes dermate veranderd dat aimbots nu wel zin hebben. Je hoeft weinig tot geen rekening te houden met het leaden van targets. Maar het zal er ook mee te maken hebben dat je als speler niet zo snel kunt lopen. Doorgaans is het hoe sneller de target hoe meer je moet leaden.
Discussies aan gaan bij dat mensen je beschuldigen van cheaten... zinloos, gewoon niet op reageren. Wat kan jou dat nou schelen. Je bent er toch om te spelen niet om te discussiëren. Of wat ik nog wel eens deed is jacht maken op dat soort personen, zijn vaak makkelijke targets omdat ze en te druk bezig zijn met chatten (beschuldigen) en ze uit zichzelf vaak n00bs zijn
Tip van de dag! Zo word je dus level 28, jongens en meisjesAnoniem: 26235 schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:12:
[...]
Discussies aan gaan bij dat mensen je beschuldigen van cheaten... zinloos, gewoon niet op reageren. Wat kan jou dat nou schelen. Je bent er toch om te spelen niet om te discussiëren. Of wat ik nog wel eens deed is jacht maken op dat soort personen, zijn vaak makkelijke targets omdat ze en te druk bezig zijn met chatten (beschuldigen) en ze uit zichzelf vaak n00bs zijn
Speel je eigenlijk nog wel Lighteye?
Nee heb het al een paar weken niet meer gespeeld. Ook druk bezig met andere dingen.psychoclown schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:16:
[...]
Tip van de dag! Zo word je dus level 28, jongens en meisjes
Speel je eigenlijk nog wel Lighteye?
Daarnaast als ik zo eens lees dat ze de gunner veel krachtiger gaan maken (wat gaat de soldier doen, die kan niet achterblijven lijkt mij dan) en de commando enorm gaan nerfen is het voor mij een extra reden geworden het spel nooit meer op te starten.
Er zal wel een economische berekening op los gelaten zijn door EA/DICE. Gunners/soldiers zullen wel meer geld in het laatje brengen om het simpel te houden. Is iedereen weer gewent aan de nieuwe speelstijl, komt er weer een nieuwe gameplay verandering omdat er whiners zijn, classes toch te ongebalanceerd zijn of dat EA/DICE weer een nieuwe economische berekening hebben gemaakt. Nee dank je. Dit had opgelost moeten worden voordat het spel publiek zou worden gemaakt. Gameplay veranderingen maak je niet als een spel is gelanceerd (Battlefield 2

Bfh is nog steeds open beta dus ik vind het niet heel gek dat er steeds veranderingen zijn al voelt het wel wat gerushed aan. Daarnaast kunnen gameplay veranderingen als een spel released is zeer zeker wel maar bij bfh is dat imo verantwoord omdat je met skills werkt, in een normale fps is dat een ander verhaal natuurlijk
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ja gelanceerd als open beta of ze moeten inmiddels in alle stilte een official release gedaan hebben.M0nkeymen schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:45:
Volgens mij is het spel gewoon gelanceerd hoor? maar ze nerfen de commando te veel. Als je een groepje gunners met soldiers tegenkomt heb je echt geen kans.
Zelf dacht ik in de zomer ook eerst dat het gewoon retail was maar dat weten veel mensen niet.
Onder andere de preferences van server die je wil joinen, Vehicle, Infantry of Both.
Zitten nog redelijk wat dingen in waar aan gewerkt moet worden.
Ik denk ook dat degene met de grootste mond wint (whiners). Hoevaak ik al niet discussies/flamewars heb gezien in chat en op het BFH forum over de "overpowerde" commando. Ik vind het ook verwonderlijk als gunners/soldiers worden neergesniped en de commando de noob word genoemd, terwijl ze zelf als een dolle in hun eentje om zich heen lopen te schieten en op de open plekken blijven hangen. Wie is er dan tactisch bezig? Als ik als soldier speel zorg ik dat ik het grootste deel van de tijd een gunner naast me heb lopen. Het is gewoon een heel tactisch duo samen. In plaats van tactisch te spelen een grote bek open trekken is natuurlijk de makkelijkste oplossing.Anoniem: 26235 schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:59:
Er zal wel een economische berekening op los gelaten zijn door EA/DICE. Gunners/soldiers zullen wel meer geld in het laatje brengen om het simpel te houden. Is iedereen weer gewent aan de nieuwe speelstijl, komt er weer een nieuwe gameplay verandering omdat er whiners zijn, classes toch te ongebalanceerd zijn of dat EA/DICE weer een nieuwe economische berekening hebben gemaakt. Nee dank je. Dit had opgelost moeten worden voordat het spel publiek zou worden gemaakt. Gameplay veranderingen maak je niet als een spel is gelanceerd (Battlefield 2).
Ik moet het trouwens eerst allemaal nog maar zien hoe het uitpakt, wie weet pakt het uiteindelijk niet zo uit als ze in de PTE doen.
Het geld nu voor al mijn karakters van mn account JeMoederIsEen.... vreemd. Geen enkele skillpoints krijg ik er meer bij.psychoclown schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:31:
[...]
Hmm heel vreemd, andere chars ook last van of alleen met je commando?
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Dat is wel heel raar dan, zou EA even mailen want dit is niet iets gebruikelijks als je het mij vraagtJaWSnl schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:02:
[...]
Het geld nu voor al mijn karakters van mn account JeMoederIsEen.... vreemd. Geen enkele skillpoints krijg ik er meer bij.
Aangezien je met een sniper rifle eigenlijk een lopende AA-gun bent leek het me wel leuk om daar een fragmovie van te maken met allemaal Anti-Air kills erin
De filmpjes neem ik vanaf nu op met xfire, veel fijner dan met Fraps. Je ziet dan bovenin beeld hoeveel MB het filmpje is en hoelang je al hebt opgenomen. Tevens crashte BFHeroes soms door fraps...
Ben benieuwdwsLy schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:50:
Hmm ik heb een leuk idee voor een fragmovieVoor de commando's.
Aangezien je met een sniper rifle eigenlijk een lopende AA-gun bent leek het me wel leuk om daar een fragmovie van te maken met allemaal Anti-Air kills erin.
De filmpjes neem ik vanaf nu op met xfire, veel fijner dan met Fraps. Je ziet dan bovenin beeld hoeveel MB het filmpje is en hoelang je al hebt opgenomen. Tevens crashte BFHeroes soms door fraps...
Houdt er alleen wel rekening mee dat als je het op Youtube wil zetten en wilt muziek eronder dat je eerst checked of je muziek niet in de WMG lijst staat.
Ok vreemd bij mij doet bfh normaal met fraps aan.
Ja, zal sowieso die lijst checken dan.psychoclown schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 17:58:
[...]
Ben benieuwd
Houdt er alleen wel rekening mee dat als je het op Youtube wil zetten en wilt muziek eronder dat je eerst checked of je muziek niet in de WMG lijst staat.
Ok vreemd bij mij doet bfh normaal met fraps aan.
Ja soms doet fraps het en soms crasht bfheroes erdoor... wil je bijv een stuk met je tank recorden, bam crash.. Cheater recorden, bam crash...
Xfire vind ik wel fijn
Alleen heb ik soms last dat de verbinding met Xfire verbroken wordt... Heartbeats...
Hier zijn momenteel een aantal videos van mij, kleine stukjes dat wel maar gewoon even geupload.
http://www.xfire.com/profile/goawinters/videos/
Hier zullen meerdere filmpjes geupload gaan worden.
Heb bijna 6000 kills met mijn commando
Kills, Deaths: 5881, 1328
Ratio: 4.4470
Dat was van de update 9 uur geleden, van gisteren dus. Zal er nu nog iets van 80 nodig hebben denk ik.
Ben er trouwens achtergekomen dat CrawlingTit ongeveer 10km hiervandaan woont
[ Voor 18% gewijzigd door wsLy op 22-09-2009 18:33 ]

Ben echter niet beter gaan spelen. Achja

P.S. Mugshot pakte 'ie niet. Verkeerd formaat ofzo. BB is btw inderdaad niet +1/+2 damage op lvl 4/5.

Wordt dit berekend aan de hand van de scores die je per ronde haalt etc.?
Dan heb je het aantal punten per uur.
Vervolgens : totaal aantal te halen punten / punten per uur.
En je weet hoeveel uur je nog moet spelen
[ Voor 10% gewijzigd door Bloemstukje op 23-09-2009 14:12 ]
gewoon nee.
Hmm daar zeg je wat ja!SanderPS3 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:12:
Ik denk gewoon jouw aantal punten gedeeld door jouw aantal speel uren.
CrawlingTit heeft 130 uur gespeeld en ik bijna 69 uur.
Dan zal het dus zo berekend worden neem ik aan.
Precies.SanderPS3 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:12:
Ik denk gewoon jouw aantal punten gedeeld door jouw aantal speel uren.
Met de snelheid die jij gaat wsLy vind ik het ook niet zo gek dat je minder tijd nodig hebt
Misschien van het weekend weer even met mijn soldier spelen, kijken of ik hem het weekend 20 kan maken.. haha en op moment van schrijven bedenk ik me dat dat niet gaat lukken

Nog eventjes een vraag over missions. Ik lees zo nu en dan dat een paar anderen hier de ene na de andere missie voltooid. Maar hoe kom je te weten welke objectives je moet behalen voordat je zo'n missie voltooid hebt? Want bij een paar screenshots van anderen zie ik dan staan dat je missies moet selecteren. Immers, er staat zoiets als: "Missions you have selected... [overzicht van de missies]" Dus hoe kom ik daar achter?
En heeft het nut om missies te voltooien? Wat krijg je er voor terug, enkel medailles?
Moet je naar 'My stuff' gaan en dan 'Missions' dan kun je dus max 3 missies selecteren door drag&drop.Joosie200 schreef op woensdag 23 september 2009 @ 15:38:
[afbeelding]
Nog eventjes een vraag over missions. Ik lees zo nu en dan dat een paar anderen hier de ene na de andere missie voltooid. Maar hoe kom je te weten welke objectives je moet behalen voordat je zo'n missie voltooid hebt? Want bij een paar screenshots van anderen zie ik dan staan dat je missies moet selecteren. Immers, er staat zoiets als: "Missions you have selected... [overzicht van de missies]" Dus hoe kom ik daar achter?
En heeft het nut om missies te voltooien? Wat krijg je er voor terug, enkel medailles?
Meeste missies zijn erg makkelijk maar er zitten een aantal hele vieze tussen
Wat je ervoor terug krijgt is VP en de voldoening dat je een missie behaald heb, al is dat dus niet zo groot bij de eerste 1x missies
http://www.xfire.com/video/148c6e/
Ben boven de 6000 kills gekomen!
Kills, Deaths: 6086, 1361
Ratio: 4.4720
Ik schat dat ik een 10-12000 zal hebben rond level 30 ofzo.
Vandaag ging het niet zo lekker, komt ook omdat ik met flink wat agressie opgekropt zat met betrekking tot MVV, dat even van me afgezet grotendeels tijdens de krachttraining, flink pompen en alles eruit gooien via de spieren. Resulteerde wel in een harde work-out
Invisibility+lvl5 piercing shot+short rifle... je kunt er never tegenop. 3 shots 1 kill binnen 1,5 sec (te weinig tijd om in cover te gaan) of 1 shot 1 kill...het is altijd overpowered. Er is niet aan te ontkomen. Wat je ook doet. Pro's ownen veel meer met een commando dan met een andere klasse. Jammer dat de ontwikkelaars t zo verprutst hebben.
De sniper in BF2 is tenminste wel balanced.
'Snipers do more damage over long distance, close the distance to gain the advantage!'Anoniem: 295095 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 00:03:
Heb t spel eraf gegooid. Wat een slechte balancing zeg in de classes. 10 keer op VV geweest, 90% van de spelers is commando. Het is niet leuk meer. Zelfs op server met 1/3 commando is t niet leuk. Commando roeleert ze allemaal op hogere lvl's. Zelfs niet als je je tekortkomingen kent als klasse.
Invisibility+lvl5 piercing shot+short rifle... je kunt er never tegenop. 3 shots 1 kill binnen 1,5 sec (te weinig tijd om in cover te gaan) of 1 shot 1 kill...het is altijd overpowered. Er is niet aan te ontkomen. Wat je ook doet. Pro's ownen veel meer met een commando dan met een andere klasse. Jammer dat de ontwikkelaars t zo verprutst hebben.
Nja alhoewel ik gisteren een soldier op 2 meter afstand gepwned heb met mijn short range rifle terwijl hij op me aan het schieten was...
En ik ben pas level 21!
Anoniem: 153666
VV wordt zeer lastig als de tegenpartij beide vlaggen in het midden hebben. Zijn deze echter netjes verdeeld dan is er zeker nog een hoop mogelijk. Met een long range pistool kan je dan nog heel wat snipers omleggen.Anoniem: 295095 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 00:03:
Heb t spel eraf gegooid. Wat een slechte balancing zeg in de classes. 10 keer op VV geweest, 90% van de spelers is commando. Het is niet leuk meer. Zelfs op server met 1/3 commando is t niet leuk. Commando roeleert ze allemaal op hogere lvl's. Zelfs niet als je je tekortkomingen kent als klasse.
Het is niet makkelijk en vaak ook op goed geluk, maar op iemand die snel beweegt schieten ben ik gewend van in Unreal Tournament en Quake. Dat is gewoon continu iemand proberen te raken die aan het dodgen is als een gek.JaWSnl schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:57:
Ik vind het soms toch verrassend hoe goed iemand kan snipen van zeer close range (2 manlengte) terwijl ik een soldier ben en heen en weer snel aan het bewegen ben. Die kom je niet veel tegen, kan erg irritant zijn. Gister had ik een server gejoined met vrijwel geen commando's, maar toen moest ik ff weg, dus uitgelogd, en daarna toen ik weer kon gamen had ik 3 keer de tijd nodig om te zoeken naar een server met een niet-overmacht van commando's.
Vraag me af hoe je in 1 ronde tijd 1500 damage met pistol kunt krijgen
Is dit dan long range en short range pistol pakken en dan maar knallen? En vraag me helemaal af hoe pistol 4 zou moeten: 15 kills en 2000 damage in 1 ronde lol...
of nog leuker Knife 3 en knife 4...
Niet als ze een hoog level hebben. Op VV heeft de sniper eerst jou omgelegd voor je ze met long pistol hebt kunnen afmaken. Met name op hogere levels.Anoniem: 153666 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:47:
[...]
VV wordt zeer lastig als de tegenpartij beide vlaggen in het midden hebben. Zijn deze echter netjes verdeeld dan is er zeker nog een hoop mogelijk. Met een long range pistool kan je dan nog heel wat snipers omleggen.
Je doet niks tegen een goede sniper. Een goede sniper ben je al heel gauw
Idd. Alle commando's boven level 12-13 pwnen je op short range. Dat bedoel ik.wsLy schreef op donderdag 24 september 2009 @ 09:21:
[...]
'Snipers do more damage over long distance, close the distance to gain the advantage!'
Nja alhoewel ik gisteren een soldier op 2 meter afstand gepwned heb met mijn short range rifle terwijl hij op me aan het schieten was...
En ik ben pas level 21!
Als ik commando ging, ging ik altijd kniven, met rifle is de uitdaging weg imho. Sad dat de servers overbevolkt worden door commando's
Ik zit meestal in servers waar een overvloed aan soldiers en gunners is. Een hele enkele keer dat er flink wat commando's zijn, maar 9 van de 10 keer ofzo veel soldiers en gunners.Anoniem: 295095 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:09:
[...]
Idd. Alle commando's boven level 12-13 pwnen je op short range. Dat bedoel ik.
![]()
Als ik commando ging, ging ik altijd kniven, met rifle is de uitdaging weg imho. Sad dat de servers overbevolkt worden door commando's
En met rifle op short range dus man v man is pas een uitdaging, vooral als een soldier je beschiet.
Gister een potje met alleen maar Gunners en Soldiers op Buccaneer Bay. Royals hadden Ship en Nationals Town. Echt een gekkenhuis ze stonden met 6 man onderaan in Town, alleen maar te maaien, de blauwe gloed van heal bleef maar gaanwsLy schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:39:
[...]
Ik zit meestal in servers waar een overvloed aan soldiers en gunners is. Een hele enkele keer dat er flink wat commando's zijn, maar 9 van de 10 keer ofzo veel soldiers en gunners.
En met rifle op short range dus man v man is pas een uitdaging, vooral als een soldier je beschiet.
Ja je moet echt zorgen dat je Town hebt, Shipwreck is echt een gigantische death trap.Maranello schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:19:
[...]
Gister een potje met alleen maar Gunners en Soldiers op Buccaneer Bay. Royals hadden Ship en Nationals Town. Echt een gekkenhuis ze stonden met 6 man onderaan in Town, alleen maar te maaien, de blauwe gloed van heal bleef maar gaanEn op een gegeven moment maar omgereden, stiekem Town ingenomen
Vaak zeg ik zo in het begin van een ronde: Capture town! Let them have shipwreck, it's a death trap.
Maar wat doen die kneuzen dan, pakken ze shipwreck

ach ik rijd ook altijd eerst naar shipwreck... omdat ik vrijwel altijd een tank te pakken hebwsLy schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:48:
[...]
Ja je moet echt zorgen dat je Town hebt, Shipwreck is echt een gigantische death trap.
Vaak zeg ik zo in het begin van een ronde: Capture town! Let them have shipwreck, it's a death trap.
Herkenbaar, dat ze niet luisteren.... ik zeg op VV altijd: "drive directly to roadblock with 3 guys in the car", maar zelden helpt het. Op CC als royal zeg ik altijd: "drive to mill with 3 guys, then back around lookout" want dat werkt vaak zo lekkerwsLy schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:48:
[...]
Ja je moet echt zorgen dat je Town hebt, Shipwreck is echt een gigantische death trap.
[ Voor 53% gewijzigd door JaWSnl op 24-09-2009 14:04 ]
Dat is zo geniaal ja, ook een keer met een random toffe gozer samen echt als een malle door BB gegaan.Maranello schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:19:
[...]
Gister een potje met alleen maar Gunners en Soldiers op Buccaneer Bay. Royals hadden Ship en Nationals Town. Echt een gekkenhuis ze stonden met 6 man onderaan in Town, alleen maar te maaien, de blauwe gloed van heal bleef maar gaanEn op een gegeven moment maar omgereden, stiekem Town ingenomen
Leek wel alsof ik met mezelf speelde, nog nooit eerder gezien die vent en we speelden alsof we al jaren in dezelfde clan zaten. Die royals hebben het geweten want ze konden niks maken tegen 2 skilled soldier, CM precies op de goede momenten en allebei afwisselend beide eindigden we met iets van 18-4.. mooie dingen
wsLy schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:48:
[...]
Jongens pak het gewoon meteen goed aan en doe het zoals mij, neem gewoon beide in en bestook ze op spawnJaWSnl schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:51:
[...]
ach ik rijd ook altijd eerst naar shipwreck... omdat ik vrijwel altijd een tank te pakken hebvoor de rest vooral ervoor zorgen dat de vijand uiteindelijk shipwreck overneemt terwijl jij de rest doet, en dan spwnkillen
Maar inderdaad town is de way to go net als RB op VV en WM op CC
Mja dat is zo strontirritant of van die aso's die weg knallen en niemand mee nemen.... pff hoezo nog nooit van teamwork gehoordHerkenbaar, dat ze niet luisteren.... ik zeg op VV altijd: "drive directly to roadblock with 3 guys in the car", maar zelden helpt het. Op CC als royal zeg ik altijd: "drive to mill with 3 guys, then back around lookout" want dat werkt vaak zo lekkerdan kom je van achteren terwijl ze daar net zijn, en kun je vaak vlak achter ze gaan staan, van close killen, blastingstrike voor de rest, en met een beetje geluk en timing van je teammates van de andere kant heb je die ook gelijk

Moet zeggen dat ik laatste tijd niet vaak meer hoeft te zeggen van jongens naar RB of jongens naar WM want dat doen ze toch stiekem steeds meer uit zichzelf.. gelukkig!
Gister nog iemand die het voor de eerste keer deed op VV geloof ik. Rijd ie weg met mij erbij in de auto (2 man dus) en komt ie uiteindelijk bij orchard. daar zijn inmiddels de eerste vrienden per voet gearriveerd. Staat ie voor orchard, toetert ie dat er nog iemand bij kan, komt er een derde in. Gaat ie meteen de eerste links... waar je dus niet door kan met auto. Achteruit, volgende links, rijdt ie zich klem op de tank-blockers, komt ie bij church aan komt ie daar weer klem te zitten.... leukpsychoclown schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:34:
Mja dat is zo strontirritant of van die aso's die weg knallen en niemand mee nemen.... pff hoezo nog nooit van teamwork gehoord![]()
Moet zeggen dat ik laatste tijd niet vaak meer hoeft te zeggen van jongens naar RB of jongens naar WM want dat doen ze toch stiekem steeds meer uit zichzelf.. gelukkig!

Gelukkig gaat het meestal wel goed
Ja of deze dan..kan bijna niet anders dat het een grap was maar ik weet het niet zeker.JaWSnl schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:20:
[...]
Gister nog iemand die het voor de eerste keer deed op VV geloof ik. Rijd ie weg met mij erbij in de auto (2 man dus) en komt ie uiteindelijk bij orchard. daar zijn inmiddels de eerste vrienden per voet gearriveerd. Staat ie voor orchard, toetert ie dat er nog iemand bij kan, komt er een derde in. Gaat ie meteen de eerste links... waar je dus niet door kan met auto. Achteruit, volgende links, rijdt ie zich klem op de tank-blockers, komt ie bij church aan komt ie daar weer klem te zitten.... leuk![]()
Gelukkig gaat het meestal wel goed
Was een keer op VV dat er een vent meteen de jeep in sprong en ik met nog eentje erin.. wachten en wachten die vent rijd maar niet he. Begon een beetje pissig te worden en stap uit en beschiet die jeep en die andere vent riep steeds "go" "driver" etc Nou die vent heeft eindelijk de chat functie uitgevonden terwijl ik vast naar Guard loop en spreekt die een vriend aan met de vraag hoe rij ik vooruit... ik was met stomheid geslagen

Wss zat ie op de account van iemand anders te gamen en mss stond het spel gewoon aan ofzo... want als je niet weet wat vooruit is... ik bedoel, ik neem aan dat de pijltjestoetsen standaard ook werken in BFH. Dat zou je op zn minst moeten kunnen gokkenpsychoclown schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:43:
[...]
Ja of deze dan..kan bijna niet anders dat het een grap was maar ik weet het niet zeker.
Was een keer op VV dat er een vent meteen de jeep in sprong en ik met nog eentje erin.. wachten en wachten die vent rijd maar niet he. Begon een beetje pissig te worden en stap uit en beschiet die jeep en die andere vent riep steeds "go" "driver" etc Nou die vent heeft eindelijk de chat functie uitgevonden terwijl ik vast naar Guard loop en spreekt die een vriend aan met de vraag hoe rij ik vooruit... ik was met stomheid geslagenHeeft die het eindelijk door gaat die als een malle door heel de map rijden.. die snapte het principe niet helemaal of zat te kloten..
Vreemde shit iig
Ja idd hij was ook het snelst bij de jeep dus iets klopt er niet maar volgens mij verloren we toen keihard omdat we RB nooit meer terug konden krijgen natuurlijkJaWSnl schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:39:
[...]
Wss zat ie op de account van iemand anders te gamen en mss stond het spel gewoon aan ofzo... want als je niet weet wat vooruit is... ik bedoel, ik neem aan dat de pijltjestoetsen standaard ook werken in BFH. Dat zou je op zn minst moeten kunnen gokken..... w8.... ik bedenk me nu... hoe komt ie dan in die auto terecht?
Vreemde shit iigen wat moet dat frustrerend zijn geweest. maar mss heeft ie zo wat verwarring geschept en de winst gegeven
Zul je zien dat het een simpatisant van het vijandelijke team waspsychoclown schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:43:
[...]
Ja idd hij was ook het snelst bij de jeep dus iets klopt er niet maar volgens mij verloren we toen keihard omdat we RB nooit meer terug konden krijgen natuurlijk
Haha ja ik zou het zo geloven.. zelfde voor servers met een stuk of 5 afk'ers.. ok dat er iemand of 2 iemanden even afk zijn maar 4-5 voor langere tijd?JaWSnl schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:49:
[...]
Zul je zien dat het een simpatisant van het vijandelijke team wasdie komt de boel saboteren.

1e film
deel 1: http://www.xfire.com/video/149974/
deel 2: http://www.xfire.com/video/14997b/
2e film
http://www.xfire.com/video/1499dd/
2e filmpje was goed voor 2.3gb op mijn harde schijf
[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 24-09-2009 22:38 ]
Zal ze vanmiddag eens bekijken!
[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 25-09-2009 11:22 ]
Nam op met Fraps 60fps (<60 is niet speelbaar voor mij) en fullscreen omdat ik het niet voor minder dan HD kwaliteit doe. Daarnaast moest ik natuurlijk voldoende toffe acties bij elkaar verzamelen voor een redelijke lengte voor een fragmovieAnoniem: 318588 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:47:
100gb? Waar ging al die ruimte naar toe de framerate? Lengte?
Dan gaat het behoorlijk hard, bij CoD kan je nog een ingame demo opnemen voor een paar MB/uur en later de acties recorden met Fraps maar dat gaat niet met bfh.
Als je hem wilt zien, Download: bfh - memories, 356MB
weird... punkbuster zal het niet zijn, want met mn andere accounts werkte het wel gewoon.
Kan zijn dat je een item hebt ge-equiped dat verlopen is. Ff vervangen/verlengen en het is opgelost.JaWSnl schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:17:
Ik kon vanmiddag nog lekker met mn lvl 17 soldier spelen. Vanavond 1 ronde kunnen doen, na die ronde werd ik ineens disconnect, met als melding "you have been kicked from the server". ik denk, heej, das nieuw. Ik nog maar een keer proberen. De map laad wel, maar op het moment dat ik zou kunnen beginnen dan crasht ie weer met de melding dat ik gekickt ben. Onderwijl ff met mn gunner gaan spelen, leuk, maar ik wil mn soldier weer. Dus na een uur weer geprobeerd, maar wat ik ook doe: blijf gekicked worden voor ik kan beginnen met gamen.
weird... punkbuster zal het niet zijn, want met mn andere accounts werkte het wel gewoon.
Wss ontstaat het probleem dan doordat je wapens verlopen TERWIJL je aan het gamen bent ofzo. Iets om in de gaten te houden, bugreportje naar the creators.
-> nvm, het staat al bij de hot-issues.
Wel gelijk ff een plaatje aangemaakt
en deze krijg je erbij:
[ Voor 29% gewijzigd door JaWSnl op 26-09-2009 09:58 ]
Anoniem: 318588
Dan heb je al aardig wat gespeeld. Zit zelf pas op lvl 15, ben echter ook even gestopt.Anoniem: 318870 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 13:50:
Heb hier ook een accountje op xD,
Lvl 23 gunner lvl 26 Soldier en lvl 29 Commander.
Maar serieus, onder welke naam speel je?
Ik vind het trouwens jammer dat je niet gelijk een hele groep toe kan voegen aan je vrienden (GoT 1 tot 7 bijvoorbeeld) dat zou het veel makkelijker en leuker maken.
[ Voor 5% gewijzigd door JaWSnl op 27-09-2009 00:31 ]
Ooi op heterdaad betrapt?peet79 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:33:
Weet je het zeker, http://www.battlefieldheroes.com/player/2269767426![]()
Maar als het wel zo is dan heb je inderdaad erg veel gespeeld zeg, ik ben best snel met mijn soldier (lvl 18.8 in ~45 uur).
Gister trouwens wel weer wat leuke potjes, weer eens gespeeld met mijn soldier en dat bevalt toch zo ontzettend goed. Het voelt mij veel natuurlijker aan dan de commando en de scores druppelden dan ook weer erg snel binnen. 16-1, 15-0, 18-3 etc en ook leuke exp scores steeds zo rond de 2k-2.5k omdat de potjes best snel voorbij waren. Een zo'n commando zei op CC op een gegeven moment ook "everybody focus on kyozu"
Geniaal want ze hadden totaal geen kans ik was echt keihard aan het slachten
[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 27-09-2009 10:10 ]
Hmm, doet me ergens aan denkenpeet79 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 20:33:
Weet je het zeker, http://www.battlefieldheroes.com/player/2269767426![]()

Joep in "[PC] Battlefield Heroes - Deel 2"
Is het nog steeds mogelijk om je op GoT aan te melden via je hotmail-account ofzo? Zou verboden moeten worden.
Ohja
Leuke filmpjes wsly, ff kijken hoe je dat nu flikt
Edit: Fijn dat die tactiek voor jou werkt, maar ik ga elixer, TT en m'n short range pistol niet opofferen zodat ik een lopend AA-gun ben
Edit 2: Woensdag nieuwe map
[ Voor 12% gewijzigd door Joep op 27-09-2009 12:37 ]
Ja las ik ook vanmiddag, lijkt me wel tof
Je kan ook simpelweg een link naar je account postenAnoniem: 318870 schreef op zondag 27 september 2009 @ 19:21:
Ik speel onder de naam: LordCambic
Overigens vanmiddag even een uurtje gespeeld en dat ging weer super. Lekker met mijn soldier flink wat problemen veroorzaakt
ik kwam ook wsly nog tegen (was m speciaal gejoined)
Ja, ik zoog gisteren ongelofelijk... en dan ook nog eens een team dat er niks van bakt... En was met 2 pistols bezig en dat liep al helemaal niet lekkerJaWSnl schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:05:
Ik heb vanavond ff gegamed ook, ben bijna lvl 18 met mn soldier, toch wel mn favo klasse. Heel af en toe mis ik een run-upgrade. Maar het is heerlijk om close to ownen met een tommygun en dan snipers van ver af te schieten met een pistol
ik kwam ook wsly nog tegen (was m speciaal gejoined)maar die was snel weer weg. en ik kwam weer echt veel nederlanders tegen, tof man.
Straks ga ik weer spelen, proberen om vandaag level 22 te worden, moet nog 30.000 punten hebben
O ik dacht dat mijn kill/death ratio naar gisteren wel omlaag zou zijn gegaan, maar is omhoog gegaan.
Kills, Deaths: 6530, 1451
Ratio: 4.5000
Hahahaha dit filmpje is echt geweldig.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=42nqGY4tS-4]
[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 28-09-2009 10:39 ]
Joep schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:10:
Is het nog steeds mogelijk om je op GoT aan te melden via je hotmail-account ofzo? Zou verboden moeten worden.
Dat is al jaren juist niet mogelijk, mede vanwege spam e.d., staat ook op de pagina als je je registreert geloof ik en anders in de FAQ. Naderhand kan je je mailadres echter wel wijzigen naar een hotmail adres.
Zometeen maar even gaan spelen, ben hem nu aan het installeren op mijn laptop, oud krengetje, ben benieuwd hoe ver ik er mee kom, hahaha.
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 28-09-2009 14:49 ]
*MEEP* *MEEP*
There is no place like 127.0.0.1
Tevens een zielige gast met aimbot gezien, dat was al helemaal erg...
Maarja, eindelijk troop trap
GJtje schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:43:
[...]
offtopic:
Dat is al jaren juist niet mogelijk, mede vanwege spam e.d., staat ook op de pagina als je je registreert geloof ik en anders in de FAQ. Naderhand kan je je mailadres echter wel wijzigen naar een hotmail adres.
Zometeen maar even gaan spelen, ben hem nu aan het installeren op mijn laptop, oud krengetje, ben benieuwd hoe ver ik er mee kom, hahaha.
De crew is laatst "bezweken" onder de druk van de aanhoudende kritiek en sinds kort kun je je ook via je hotmail-adres aanmelden bij GoT.
zeef schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 02:47:
Zien we voor een significant langere periode meer clones dan gewoonlijk én gebruikt men daarvoor een van de genoemde domeinen, dan beschouw ik dat als misbruik en is het feest voorbij.
Speciaal missies doen doe ik echt niet, tis een leuke bonus maar om een hele aparte (minder fijne) speelstijl aan te meten vind ik te gortig dan maar minder VPwsLy schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:35:
[...]
Ja, ik zoog gisteren ongelofelijk... en dan ook nog eens een team dat er niks van bakt... En was met 2 pistols bezig en dat liep al helemaal niet lekker. Wil die 1500 damage met pistol in een ronde behalen... maar dat is me toch even moeilijk zeg..
Straks ga ik weer spelen, proberen om vandaag level 22 te worden, moet nog 30.000 punten hebben.
O ik dacht dat mijn kill/death ratio naar gisteren wel omlaag zou zijn gegaan, maar is omhoog gegaan.
Kills, Deaths: 6530, 1451
Ratio: 4.5000
Wel een nette k/d ratio
Joep schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:47:
[...]
offtopic:
De crew is laatst "bezweken" onder de druk van de aanhoudende kritiek en sinds kort kun je je ook via je hotmail-adres aanmelden bij GoT.
[...]
Dat vind ik wel een kwalijke zaak, het is prima zolang het forum volwassen blijft maar ik vond die voorwaarde juist zo'n exclusief gevoel geven
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Nee enige wat je kan is reporten met filmpje en dan hopen dat EA minsten het IP banned en niet alleen het account..Xaverius schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:27:
Is er wel eens wat gesproken over een banlijst? Gebruikers waar je niet mee wilt spelen? Ik heb vandaag wat zielige camperfiguren meegemaakt en zou die met alle liefde in een banlijst willen stoppen...
Overigens net een aantal potjes gedaan en dat is zo'n beetje de eerste keer dat ik dat hier echt doe op me 22" etc. Alleen nu had ik hier al wel in het begin wat potjes gedaan maar ik vond het altijd erg cropped maar dat is dus blijkbaar ook zo na wat googlen.. vond het er al niet uit zien dus maar 1280x1024 met 1:1 pixelmapping ingesteld. Daarna merkte ik ook nog dat mijn m3 en m4 buttons van mijn G5 het helemaal niet meer goed doen ingame.. in windows gaat het meestal nog wel maar ik vond het al zo troef/plakkerig gaan..
[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 28-09-2009 21:23 ]
hmm, heb je er dan zoveel voordeel mee om te spelen op 1280x1024?psychoclown schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:29:
[...]
Nee enige wat je kan is reporten met filmpje en dan hopen dat EA minsten het IP banned en niet alleen het account..
Overigens net een aantal potjes gedaan en dat is zo'n beetje de eerste keer dat ik dat hier echt doe op me 22" etc. Alleen nu had ik hier al wel in het begin wat potjes gedaan maar ik vond het altijd erg cropped maar dat is dus blijkbaar ook zo na wat googlen.. vond het er al niet uit zien dus maar 1280x1024 met 1:1 pixelmapping ingesteld. Daarna merkte ik ook nog dat mijn m3 en m4 buttons van mijn G5 het helemaal niet meer goed doen ingame.. in windows gaat het meestal nog wel maar ik vond het al zo troef/plakkerig gaan..
Mijn scherm heeft namelijk ook 1:1 pixelmapping, al is het jammer om 43% van het beeldscherm niet te gebruiken (24" -> 1920*1200).
Wat betreft de M3 en M4 buttons, die pakken bij mij ook niet altijd even vlot (oude logitech mx510).
Beste is ze gewoon even inhouden al is dit in het heetst van de strijd soms moeilijk.
Ik gebruik M3 voor heal, M4 voor blasting strike en rechtermuisknop voor burning bullets.
Ik dacht dat het aan de leeftijd van de muis lag, maar ik begin te denken dat het aan BFH zelf ligt.
Dacht al van een roccat kone muis te kopen, maar dit gaat volgens mij niet helpen.
Nouja ik kan geen 1600x1200 draaien dus1280x1024 ligt het meest voor de hand.Engineer Stewie schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 07:51:
[...]
hmm, heb je er dan zoveel voordeel mee om te spelen op 1280x1024?
Mijn scherm heeft namelijk ook 1:1 pixelmapping, al is het jammer om 43% van het beeldscherm niet te gebruiken (24" -> 1920*1200).
Wat betreft de M3 en M4 buttons, die pakken bij mij ook niet altijd even vlot (oude logitech mx510).
Beste is ze gewoon even inhouden al is dit in het heetst van de strijd soms moeilijk.
Ik gebruik M3 voor heal, M4 voor blasting strike en rechtermuisknop voor burning bullets.
Ik dacht dat het aan de leeftijd van de muis lag, maar ik begin te denken dat het aan BFH zelf ligt.
Dacht al van een roccat kone muis te kopen, maar dit gaat volgens mij niet helpen.
Wat bfh doet is in plaats van x% te vergroten in de breedte verkleind die x% in de hoogte.. het lijkt alsof je door een brievenbus heen kijkt en als je bfh vooral gewend ben op een 19" dan voelt dat best wel storend aan.
Je ziet dus evenveel in de breedte en veel minder in de hoogte, daarom staat je mannetje zo 'dichtbij'.

Hier ook een thread erover met ervaringen en vergelijkingsscreens: Why are widescreen users handicapped?.
Ik gebruik ze voor hetzelfde doeleind ^^ maar ik kan je verzekeren dat het niet aan bfh ligt.
Bij mijn ouders doet de knoppen op mijn oude mx518 het perfect alleen mijn G5 m3 en m4 buttons zijn denk ik kaduuk omdat er een keer glas met inhoud omviel op die zijde van de muis. Alleen het vreemde is dus dat het in windows in 2 klikken altijd wel pakt en m4 doet het sowieso wel maar ingame moet ik 5x rammen voordat die het doet, niet echt haalbaar in een gevecht met een gunner die beter is dan de gemiddelde speler
Zeker weten ?Anoniem: 318870 schreef op zondag 27 september 2009 @ 19:21:
Ik speel onder de naam: LordCambic
gewoon nee.
Moet mss ook maar eens een 4:3 reso proberen, geloof dat 1600*1200 een standaard resolutie is en dan 1:1 pixelmapping activeren op het scherm. Mss dat ik de snipers in lighthouse dan sneller opmerk
*Edit*
Ik moet geen 4 a 5 keer klikken op M3/M4, ik moet ze gewoon wat langer inhouden.
Moet eens vragen aan mijn collega, die heeft ook een G5.
Die gebruikt de rechtermuisknop om voorwaarts te lopen

[ Voor 38% gewijzigd door Engineer Stewie op 29-09-2009 12:01 ]
Precies, dat kan makkelijk, zelf kan ik net niet 1600x1200 wat wel zonde isEngineer Stewie schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:57:
Het scheelt zo te zien inderdaad een pak.
Moet mss ook maar eens een 4:3 reso proberen, geloof dat 1600*1200 een standaard resolutie is en dan 1:1 pixelmapping activeren op het scherm. Mss dat ik de snipers in lighthouse dan sneller opmerk.
*Edit*
Ik moet geen 4 a 5 keer klikken op M3/M4, ik moet ze gewoon wat langer inhouden.
Moet eens vragen aan mijn collega, die heeft ook een G5.
Die gebruikt de rechtermuisknop om voorwaarts te lopen, maar M3/M4 gebruikt hij voor normale doeleinden. Heb hem nog nooit horen klagen eigenlijk.
Hmm mja ik denk dus dat het komt omdat er dus wel eens wat drinken op die zijde van de muis is gekomen dat het naar binnen gelekt is.
Wel een aparte manier van spelen hoor maarja ieder zijn ding

Iedereen last van deze storing ?
gewoon nee.
Iedereen heeft er last van.SanderPS3 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:03:
Het ligt er nou al geruime tijd uit
Iedereen last van deze storing ?
Hello heroes! Please stand by as we are experiencing difficulties at the moment. This is NOT the update and we will get the site up asap. Sorry for the inconvenience
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Kan dan nog niet een potje knallen maar donderdag wel even denk ik en het weekend
Wat me trouwens ook wel tof lijkt is een avond met een stel van GoT lekker te knallen.
Dan bedoel ik niet iemand toevallig joinen maar dat we bijv. vrijdagavond met een aantal een paar potjes gaan doen in dezelfde server
De meest actieve spelers hebben elkaar in de friendslist denk ik zo maar die groeit ook niet echt wat wel zonde is..
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2009 16:55 ]
Eerst hing mijn systeem op het moment van het binnenkomen bij de ronde en nu kan ik niet eens inloggen...Please make sure you fill in a correct email and password.
Stop de verwelking!
Vanmiddag niet geprobeerd maar na aanleiding van jou comment maar even getest en ik krijg hetzelfde.Xaverius schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:07:
WTF
[...]
Eerst hing mijn systeem op het moment van het binnenkomen bij de ronde en nu kan ik niet eens inloggen...
Zullen nog niet alles helemaal op orde hebben zo te merken
Overigens las ik net op de FP dat Youtube en WMG het geschil hebben weten op te lossen dus ik ben mijn fragmovie al uploaden naar Youtube kijken of het al echt werkt want dat zou wel top zijn
[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 29-09-2009 17:14 ]
Klinkt goed. Donderdag- en vrijdagavond kan ik wel pas vanaf 10 uur, de andere avonden en het hele weekend is er dan wel weer tijd, over het algemeen danpsychoclown schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:54:
Wat me trouwens ook wel tof lijkt is een avond met een stel van GoT lekker te knallen.
Dan bedoel ik niet iemand toevallig joinen maar dat we bijv. vrijdagavond met een aantal een paar potjes gaan doen in dezelfde server
De meest actieve spelers hebben elkaar in de friendslist denk ik zo maar die groeit ook niet echt wat wel zonde is..
Misschien kun je een lijstje verzamelen van mensen met interesse, en wanneer ze kunnen. Via DM ofzo.
Vooralsnog werkt het niet maar misschien gaat het nog komenpsychoclown schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:13:
Overigens las ik net op de FP dat Youtube en WMG het geschil hebben weten op te lossen dus ik ben mijn fragmovie al uploaden naar Youtube kijken of het al echt werkt want dat zou wel top zijn
Ja is goed zal ik me later even over buigen!JaWSnl schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:41:
[...]
Klinkt goed. Donderdag- en vrijdagavond kan ik wel pas vanaf 10 uur, de andere avonden en het hele weekend is er dan wel weer tijd, over het algemeen dan
Misschien kun je een lijstje verzamelen van mensen met interesse, en wanneer ze kunnen. Via DM ofzo.
Stop de verwelking!
Ik heb laatst iedereen uit de startpost toegevoegd aan mn friendslist... maar vraag me af hoe zeer deze up-to-date is. Als je daar staat dan heb ik je hier er al bijXaverius schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:23:
Ik zal vanavond laat/morgen eens wat namen in de friendslist zetten, zelf zit ik nu op lvl17 soldier onder de naam Xaffie1.
Het zuigt trouwens om niet te kunnen gamen nu >< gelukkig ben ik morgen de hele dag druk en heb ik geen last van het niet kunnen gamen omwille van de update.
Over die update gesproken he: Is het nu niet zo dat die gunner heel overpowered gaat worden?
- Hij geeft iedereen in zn om geving nu shield: stevig extraatje in hevige gevechten.
- Healen met frenzy fire: nog een stevig extraatje in hevige gevechten. Gelukkig maar heel kort en het betekend dat andere upgrades van de gunner minder punten hebben.
- Vijanden vertragen: dat houdt nou een gevecht lekker dynamisch enzo, snelheid... ik zou mss liever de gunner dan tijdelijk wat sneller hebben gehad ofzo, maar goed dat moet dan blijken nog.
ik heb deze klassen niet op de PTE gespeelt geloof ik, of iig niet de voordelen ervaren. Weet ook nog niet of ik HEAT wel een goed idee vindt. En ik neem aan dat je ook nog steeds geen server kan kiezen die alleen maar bepaalde maps draait. Maar goed... als dat wel zo was kreeg je wss weer dat bepaalde groepen op een bepaalde map alleen maar spelen.
anyway
Deze is helemaal up-to-date maar het is aan de mensen zelf om mij te DMen met uiteraard de benodigde info (zie playertable)JaWSnl schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:34:
[...]
Ik heb laatst iedereen uit de startpost toegevoegd aan mn friendslist... maar vraag me af hoe zeer deze up-to-date is. Als je daar staat dan heb ik je hier er al bij
Is het nu nog steeds niet mogelijk? Had gehoopt straks even een potje te kunnen doen, wel zonde als dat er dan niet in zit..Het zuigt trouwens om niet te kunnen gamen nu >< gelukkig ben ik morgen de hele dag druk en heb ik geen last van het niet kunnen gamen omwille van de update.
Mja heb het ook niet de PTE gespeeld maar we zullen zien.Over die update gesproken he: Is het nu niet zo dat die gunner heel overpowered gaat worden?
- Hij geeft iedereen in zn om geving nu shield: stevig extraatje in hevige gevechten.
- Healen met frenzy fire: nog een stevig extraatje in hevige gevechten. Gelukkig maar heel kort en het betekend dat andere upgrades van de gunner minder punten hebben.
- Vijanden vertragen: dat houdt nou een gevecht lekker dynamisch enzo, snelheid... ik zou mss liever de gunner dan tijdelijk wat sneller hebben gehad ofzo, maar goed dat moet dan blijken nog.
ik heb deze klassen niet op de PTE gespeelt geloof ik, of iig niet de voordelen ervaren. Weet ook nog niet of ik HEAT wel een goed idee vindt. En ik neem aan dat je ook nog steeds geen server kan kiezen die alleen maar bepaalde maps draait. Maar goed... als dat wel zo was kreeg je wss weer dat bepaalde groepen op een bepaalde map alleen maar spelen.
anywayga na morgen mn gunner weer eens uit de kast trekken.
Ik heb er in ieder geval geen verwachtingen van dus ik oordeel pas als ik zelf een gunner tegenover me heb
Dus gaan we verder in: [PC] Battlefield Heroes - Deel 3
Dit topic is gesloten.