Haha, nu moeten ze twee keer op twitter plaatsen dat de maintenance een beetje longer duurde dan ze expectten
Ik moet trouwens zeggen, met spijt in mijn stem, dat de error 15's nooit echt weg zijn geweest...
Af en toe krijg ik ze niet weg.
Ben ik daar alleen in?
Ben ik daar alleen in?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Heb al een tijd lang niet veel meer gespeeld dus ik kan er niet over oordelen hoe het nu precies is maar sinds dat ik een week lang niet kon spelen door de errors heb ik er geen last meer van gehad.XanderDrake schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:03:
Ik moet trouwens zeggen, met spijt in mijn stem, dat de error 15's nooit echt weg zijn geweest...
Ben ik daar alleen in?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Eergisteren of de dag ervoor had ik nog last van een nummer 15 error. Maar echt heel weinig dat ik er nog last van heb.
Gisteren was het weer dwijlen met de kraan open met mijn team. Ben de server gewoon geleaved, dat ze het dan maar zelf opknappen als zij totaal niks doen en ik me zit uit te sloven om punten te pakken van de enemy. Soms doe ik alleen maar kills maken, makkelijker dan vlaggen cappen. Aangezien met een kill je tegenstander een punt omlaag gaat. Maarja dan heb je natuurlijk weer een aantal noobs in je team die alleen maar rechtdoor kunnen lopen, een reactievermogen hebben van ongeveer 10 seconde ofzo en iedereen die hun neerschiet uitmaken voor cheater ofzo... Tja dan is het zo gebeurd... kun je doen wat je wilt maar jouw kills helpen dan niet meer. Je kunt nu eenmaal niet 50 man gaan neerknallen... Alhoewel dat zou wel vet zijn
.
Gisteren was het weer dwijlen met de kraan open met mijn team. Ben de server gewoon geleaved, dat ze het dan maar zelf opknappen als zij totaal niks doen en ik me zit uit te sloven om punten te pakken van de enemy. Soms doe ik alleen maar kills maken, makkelijker dan vlaggen cappen. Aangezien met een kill je tegenstander een punt omlaag gaat. Maarja dan heb je natuurlijk weer een aantal noobs in je team die alleen maar rechtdoor kunnen lopen, een reactievermogen hebben van ongeveer 10 seconde ofzo en iedereen die hun neerschiet uitmaken voor cheater ofzo... Tja dan is het zo gebeurd... kun je doen wat je wilt maar jouw kills helpen dan niet meer. Je kunt nu eenmaal niet 50 man gaan neerknallen... Alhoewel dat zou wel vet zijn
Je was toevallg toch niet tegen mij aan het gamen, wij wonnen gisteren de hele tijd met 35 - 0 , 40- 0 ,...
Die nationals waren gisteren echt een zooitje ongeregeld.
VB.:
- Met 3 man samen campen tussen rotsen aan shipwreck (tussen shipwreck en het water), komen we af met 2 soldiers langs de achterkant (teamspeak) en schieten ze af. Dit meermaals...
- Jeep met 3 man komt recht naar 2 tanks toegereden (guess what happens), ook meermaals met 2 a 3 personen.
- Soldier komt met TNT afgelopen op tank, ik doe tanksmash en hij slaagt erin van de TNT mis te gooien...
- Op Victory village verzuimen ze het vlaggen te kappen (enkel guardpost), Eens als ge u in de hoek hebt laten drummen als national komt ge niet meer weg op VV.
- National tanks (1 per keer) die het opnemen tegen 2 gunners met bazooka en 2 soldiers die de gunners in leven houden, granaten en tnt gooien ...
Het was echt een massale afslachting gisteren.
VB.:
- Met 3 man samen campen tussen rotsen aan shipwreck (tussen shipwreck en het water), komen we af met 2 soldiers langs de achterkant (teamspeak) en schieten ze af. Dit meermaals...
- Jeep met 3 man komt recht naar 2 tanks toegereden (guess what happens), ook meermaals met 2 a 3 personen.
- Soldier komt met TNT afgelopen op tank, ik doe tanksmash en hij slaagt erin van de TNT mis te gooien...
- Op Victory village verzuimen ze het vlaggen te kappen (enkel guardpost), Eens als ge u in de hoek hebt laten drummen als national komt ge niet meer weg op VV.
- National tanks (1 per keer) die het opnemen tegen 2 gunners met bazooka en 2 soldiers die de gunners in leven houden, granaten en tnt gooien ...
Ja inderdaad soms heeft het gewoon totaal geen nut meer, hoe goed je dan ook nog bent je kan niet 1v8 spelen of het andere team moet ook slecht zijn.. alleen dat betekend dat jou team AFK is want anders is het wel erg sneuwsLy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:13:
Eergisteren of de dag ervoor had ik nog last van een nummer 15 error. Maar echt heel weinig dat ik er nog last van heb.
Gisteren was het weer dwijlen met de kraan open met mijn team. Ben de server gewoon geleaved, dat ze het dan maar zelf opknappen als zij totaal niks doen en ik me zit uit te sloven om punten te pakken van de enemy. Soms doe ik alleen maar kills maken, makkelijker dan vlaggen cappen. Aangezien met een kill je tegenstander een punt omlaag gaat. Maarja dan heb je natuurlijk weer een aantal noobs in je team die alleen maar rechtdoor kunnen lopen, een reactievermogen hebben van ongeveer 10 seconde ofzo en iedereen die hun neerschiet uitmaken voor cheater ofzo... Tja dan is het zo gebeurd... kun je doen wat je wilt maar jouw kills helpen dan niet meer. Je kunt nu eenmaal niet 50 man gaan neerknallen... Alhoewel dat zou wel vet zijn.
Trouwens had ik gister ook mijn video op de bfh site gepost alleen erg jammer dat ik het niet op youtube kan gooien zonder dat de muziek gemute wordt
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 09-09-2009 09:41 ]
Weet niet. Ik ben na een half potje weggegaan, was gewoon geen beginnen aan met een team dat zo dom is als wat.Engineer Stewie schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:23:
Je was toevallg toch niet tegen mij aan het gamen, wij wonnen gisteren de hele tijd met 35 - 0 , 40- 0 ,...
VB.:
@ Psychoclown, dat filmpje zou idd wel op de frontpage komen, gisteren weer zo een belachelijk filmpje genaamd Spicy Food. Vond het niet echt grappig tbh

Ja dat was niet eens mijn insteek maar ik dacht van 'hey op die manier krijgt mijn video nog wat meer aandacht die het (imo) verdient', frontpage zou dan nog mooi meegenomen zijnwsLy schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:41:
[...]
Weet niet. Ik ben na een half potje weggegaan, was gewoon geen beginnen aan met een team dat zo dom is als wat.
@ Psychoclown, dat filmpje zou idd wel op de frontpage komen, gisteren weer zo een belachelijk filmpje genaamd Spicy Food. Vond het niet echt grappig tbh
Verwijderd
Waarom wissel je niet vaker van wapens? Ik krijg een stuk meer kills als ik voor close enkel shotgun gebruik en medium/long MP40.psychoclown schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:37:
[...]
Ja inderdaad soms heeft het gewoon totaal geen nut meer, hoe goed je dan ook nog bent je kan niet 1v8 spelen of het andere team moet ook slecht zijn.. alleen dat betekend dat jou team AFK is want anders is het wel erg sneu
Trouwens had ik gister ook mijn video op de bfh site gepost alleen erg jammer dat ik het niet op youtube kan gooien zonder dat de muziek gemute wordt[ VIDEO ] 'Memories'
Omdat ik beter met SR SMG om kan gaan en die is voor mij op SR en MR perfect maar ook op LR kan ik er wat mee. Alleen wel wil ik nog eens de LR pistol ernaast uit proberen, denk niet dat ik hem vaak zal gebruiken want noobsnipers krijgen mij sowieso niet neer en tja goede snipers doen ook geen (niet vaak) stomme dingen dus die zorgen wel dat ze uit de buurt blijvenVerwijderd schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:36:
[...]
Waarom wissel je niet vaker van wapens? Ik krijg een stuk meer kills als ik voor close enkel shotgun gebruik en medium/long MP40.
Trouwens vind ik het wel grappig dat je niet de enige bent die dit vraagt, het is gemaakt van fragmenten dus je ziet misschien maar 1/10e van wat ik geschoten heb. Had in totaal iets van 60+GB aan fragmenten 1280x1024@60fps voor mijn movie gebruikt en nog eens 40+GB die ik meteen weer weg deed omdat er niks bijzonders tussen zat
BFH ligt eruit denk? Ik kan niet inloggen en 2 maten ook al niet
Ik heb zojuist de update er door heen gejaagd.
Zo als ik de afgelopen dagen eindelijk error vrij kon spelen, zo werd ik nu in die 1,5 uur dat ik het speelde met de nieuwe update er door heen continue er af gegooid wegens "You have been kicked by Punkbuster" en ook van dat er geen internetverbinding was terwijl ik gewoon een internet verbinding heb, kon zo op google wat intikken waarna de gevonden resultaten werden getoond.
Ben er dus niet op vooruit gegaan nu ik die update heb. Kan ook liggen aan het gegeven dat je op de dag dat de update is uitgerold meteen wilt gaan gamen om te checken of de update nog invloed heeft op de errors. Misschien is het morgen zoals vanouds. Ben nu lvl 5 NA soldier, lvl 8 NA commando en de andere twee blijven steken op lvl 1 RA soldier en lvl 2 NA gunner
(NA/RA = National/Royal Army)
Zo als ik de afgelopen dagen eindelijk error vrij kon spelen, zo werd ik nu in die 1,5 uur dat ik het speelde met de nieuwe update er door heen continue er af gegooid wegens "You have been kicked by Punkbuster" en ook van dat er geen internetverbinding was terwijl ik gewoon een internet verbinding heb, kon zo op google wat intikken waarna de gevonden resultaten werden getoond.
Ben er dus niet op vooruit gegaan nu ik die update heb. Kan ook liggen aan het gegeven dat je op de dag dat de update is uitgerold meteen wilt gaan gamen om te checken of de update nog invloed heeft op de errors. Misschien is het morgen zoals vanouds. Ben nu lvl 5 NA soldier, lvl 8 NA commando en de andere twee blijven steken op lvl 1 RA soldier en lvl 2 NA gunner
Werkt BF:H al goed met Windows 7 X64?
Heb gisteren W7 erop gegooid en één potje gepseeld en vooralsnog geen problemen gehad.
Maar ik meen gelezen te hebben dat punkbuster niet altijd goed werkt met W7.
Heb gisteren W7 erop gegooid en één potje gepseeld en vooralsnog geen problemen gehad.
Maar ik meen gelezen te hebben dat punkbuster niet altijd goed werkt met W7.
Ik draai W7 x64 en heb geen problemen ermee, gisteren PB eventjes moeten updaten nadat de BF Heroes update was geïnstalleerd.
Heb wel vaker last dat ik na ongeveer 1 a 1,5 uur spelen gewoon gekicked wordt uit de server... Connection to server was lost (3) of Unable to connect (1002).
Heb wel vaker last dat ik na ongeveer 1 a 1,5 uur spelen gewoon gekicked wordt uit de server... Connection to server was lost (3) of Unable to connect (1002).
Iemand die de voor/nadelen van SR/MR/LR snipers even op een rijtje heeft?
Zit er namelijk aan te denken een commando te maken en hoop dat het bevalt.
Vroeger in CoD veel sniper/rifler gespeeld dus ik weet wat ik wil maar daarom vind ik het handig van tevoren te weten of bijv. de LR alleen veel dmg doet op LR of ook op SR etc.
Vroeger in CoD veel sniper/rifler gespeeld dus ik weet wat ik wil maar daarom vind ik het handig van tevoren te weten of bijv. de LR alleen veel dmg doet op LR of ook op SR etc.
Ik speel nu op W7 x64 en krijg error 'Client contains invalid data", hiervan is PB de oorzaak zeker?
Ik krijg het af en toe bij een map change, maar niet altijd. Ook niet als ik de server terug join (via een friend) en er dan een mapchange komt.
/Offtopic
Voor de rest als eerste indruk, W7 voelt iets "snappier" dan vista, het voelt een beetje vlotter maar dat is het eigenlijk niet. Na wat prutsen met de interdace ziet het er goed uit, standaard is alles zo belachelijk groot, ook op 1920*1200 (24" screen).
Ik krijg het af en toe bij een map change, maar niet altijd. Ook niet als ik de server terug join (via een friend) en er dan een mapchange komt.
/Offtopic
Voor de rest als eerste indruk, W7 voelt iets "snappier" dan vista, het voelt een beetje vlotter maar dat is het eigenlijk niet. Na wat prutsen met de interdace ziet het er goed uit, standaard is alles zo belachelijk groot, ook op 1920*1200 (24" screen).
SR, 6 schoten, lage damage maar dodelijk met lvl 5 Piercing Shot, Hoge Vuursnelheid. Jeep Killerpsychoclown schreef op donderdag 10 september 2009 @ 21:18:
Iemand die de voor/nadelen van SR/MR/LR snipers even op een rijtje heeft?
MR, 8 schoten, Deze gebruik ik niet veel, ook redelijk dodelijk met lvl 5 Piercing Shot, mede door grote magazijn.
SR, 5 Schoten, Lage vuursnelheid, dus dat moet gecompenseerd worden met goed richten, lvl 5 PS icm met deze sniper is dodelijk bij 2/3 schoten op borst/hoofd
Je kan het beste ze gewoon allemaal uitproberen, gewoon de goedkoopste kopen.
Thanks, had al de SR gekocht alleen dan wel meteen 30d (heb toch genoeg VP).k4kl44s schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 07:21:
[...]
SR, 6 schoten, lage damage maar dodelijk met lvl 5 Piercing Shot, Hoge Vuursnelheid. Jeep Killer
MR, 8 schoten, Deze gebruik ik niet veel, ook redelijk dodelijk met lvl 5 Piercing Shot, mede door grote magazijn.
SR, 5 Schoten, Lage vuursnelheid, dus dat moet gecompenseerd worden met goed richten, lvl 5 PS icm met deze sniper is dodelijk bij 2/3 schoten op borst/hoofd
Je kan het beste ze gewoon allemaal uitproberen, gewoon de goedkoopste kopen.
Zonder PS is het met de SR vaak dat ik er eentje 4x voor ~24dmg raak maar dan net uit beeld gaan maar met PS zal dat geen probleem zijn denk ik zo
Is de standaard sniper goed voor meer dmg? Dit heb ik gister niet echt goed kunnen ontdekken maarja vanavond weer even spelen en nog wat meer testen. Overigens had ik gister wel weer gelijk een mooi potje maar na server switch kwam ik in een CC game met bijna alleen maar commando's, een soldier van de royals had het erg simpel (21-4)..
Ik gebruik zelf de snelle sniperrifle bij de Nationals. Voor zowel short, medium als lange afstand
.
Vliegtuigen en jeeps zijn met 5 schoten en PS level 4 kapot (wordt geupgrade naar lvl 5 als ik lvl 20 ben). Gunners, commando's en soldiers op korte afstand afschieten zou ik alleen doen als ze even de andere kant opkijken, of gewoon vol vertrouwen je PS aangooien en knallen maar! Dit doe ik vaak genoeg, maar dan moet de gunner of soldier wel alleen zijn :p!
Gisteren heb ik een gunner liggen te irriteren
Ik zag hem lopen en dan ging ik iedere keer achter hem proberen te komen en dan in de rug aanvallen. Daarnaar weer stealth aanzetten en wachten totdat hij me kwam zoeken. Heb hem zeker 10 keer neergeschoten
. Eindscore die ronde was, hou je vast, 4475 punten!!!! Hoogste score van mij tot nu toe als Commando. Nog 20.000 punten en ik ben level 19, dan kan ik lekker doorstomen richting level 20.
Met het vliegtuig wordt ik ook steeds beter en beter, op BB en SS pak ik meestal direct het vliegtuig en vlieg ik naar de enemy base om het andere vliegtuig aan te vallen. Gewoon erop blijven schieten en dan jezelf erin vliegen (KAMIKAZE!!!!!!!!!!!) als zij meer damage hadden dan jij dan blijf je soms doorvliegen
eventjes reparen en je kunt verder gaan hehe. Of gewoon het vliegtuig op de grond aanvallen, ook erg leuk om te doen hehe.
Vliegtuigen en jeeps zijn met 5 schoten en PS level 4 kapot (wordt geupgrade naar lvl 5 als ik lvl 20 ben). Gunners, commando's en soldiers op korte afstand afschieten zou ik alleen doen als ze even de andere kant opkijken, of gewoon vol vertrouwen je PS aangooien en knallen maar! Dit doe ik vaak genoeg, maar dan moet de gunner of soldier wel alleen zijn :p!
Gisteren heb ik een gunner liggen te irriteren
Met het vliegtuig wordt ik ook steeds beter en beter, op BB en SS pak ik meestal direct het vliegtuig en vlieg ik naar de enemy base om het andere vliegtuig aan te vallen. Gewoon erop blijven schieten en dan jezelf erin vliegen (KAMIKAZE!!!!!!!!!!!) als zij meer damage hadden dan jij dan blijf je soms doorvliegen
Ja die heb ik nu dus ook, houd ervan dat je een beetje snel door kan knallen en het aimed een stuk anders dan met rifle/sniper in CoD/CoD2 dus sowieso even wennen. Alleen zonder PS is het misschien handiger een andere Sniper te gebruiken omdat ik dus het gevoel heb dat die dus iets meer dmg/shot zullen doen.wsLy schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:00:
Ik gebruik zelf de snelle sniperrifle bij de Nationals. Voor zowel short, medium als lange afstand.
Damn mijn kill, death ratio is er ook weer op vooruit gegaan.
Kills, Deaths: 3901, 1017
Ratio: 3.8360
Gaat erg goed
. Denk dat ik in het weekend wel level 19 haal en flinke progressie boek richting level 20.
Infantry neerscheiten met plane is wel lastig moet ik zeggen en wingclips tellen helaas niet mee voor damage en kills bij Plane missions
.
Is er trouwens een alternatief voor Fraps? Want ik vind 90mb een beetje erg veel voor 4 seconde
. Natuurlijk verklein ik het als ik een filmpje maak, maar de file size is just freaking huge
.
edit//
Hmm dit misschien
http://www.ictsoftware.info/consumenten/71-fraps.html
Kills, Deaths: 3901, 1017
Ratio: 3.8360
Gaat erg goed
Infantry neerscheiten met plane is wel lastig moet ik zeggen en wingclips tellen helaas niet mee voor damage en kills bij Plane missions
Is er trouwens een alternatief voor Fraps? Want ik vind 90mb een beetje erg veel voor 4 seconde
edit//
Hmm dit misschien
http://www.ictsoftware.info/consumenten/71-fraps.html
[ Voor 6% gewijzigd door wsLy op 11-09-2009 10:21 ]
Pff moet nog wel erg wennen aan sniper zeg, ben gewend om naar de battlefield te rennen maar beter loop je achter langs als commando
Haal nu dus nog wisselende scores, soms 3-3 / 6-4 soms 9-0, 8-2 kan alleen nog niet echt veel kills maken maar dat komt nog wel 
Valt me ook op hoeveel noob national teams op lage levels rondlopen, ben eerst steeds 5-6 games zoeken voordat ik er eentje heb die niet 10-30 is als ik binnen kom..
Trouwens hebben jullie ook gemerkt dat je met de nieuwe update eerst de game opnieuw moet opstarten voordat je je HP krijgt?
Valt me ook op hoeveel noob national teams op lage levels rondlopen, ben eerst steeds 5-6 games zoeken voordat ik er eentje heb die niet 10-30 is als ik binnen kom..
Trouwens hebben jullie ook gemerkt dat je met de nieuwe update eerst de game opnieuw moet opstarten voordat je je HP krijgt?
Als je je HP krijgt en direct de server uit gaat (voordat de ronde voorbij is) dan moest je de game in het verleden opnieuw starten.psychoclown schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:04:
Pff moet nog wel erg wennen aan sniper zeg, ben gewend om naar de battlefield te rennen maar beter loop je achter langs als commandoHaal nu dus nog wisselende scores, soms 3-3 / 6-4 soms 9-0, 8-2 kan alleen nog niet echt veel kills maken maar dat komt nog wel
Kan het pas volgend level testen, ben nu level 19 sinds gisteren
Ik ben nu bezig met mijn gunner bij de national army. En ik had toch lol gisteren. Ik eindigde telkens bovenaan. Heb eerst een tijd commando gespeeld en ik begin die klasse wel te mogen. Vervolgens mijn soldier bij de national army omhoog gekrikt wat ook aardig lukt. Maar toen bleef mijn gunner achter, dus daar ging ik gisteren mee verder. En van de drie heeft de gunner het toch makkelijk. Zelfs met weinig hp maai je als nog tig tegenstanders neer voordat een commando jou neermaait.
Hmm dat heb ik eerst nooit gehad misschien toeval dus al lijkt het me wel dat ik eerder ook wel eens de server uit bent gegaan voordat de ronde voorbij was (en geleveled ofc).wsLy schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 10:59:
[...]
Als je je HP krijgt en direct de server uit gaat (voordat de ronde voorbij is) dan moest je de game in het verleden opnieuw starten.
Kan het pas volgend level testen, ben nu level 19 sinds gisteren.
Wow ik zie net even hoever ik weer ben gestegen met aantal kills, deaths en de ratio.
Kills, Deaths: 4241, 1099
Ratio: 3.8990
Ben weer goed op weg naar level 20. Dan heb ik de Piercing Shot eindelijk op level 5
. 10 seconde refresh time, 23 punten extra damage en een duration van 7 seconde. Als ik level 22 ben wordt het de troop trap pakken en die dan upgraden
.
Gisteren of eergisteren ook weer een cheater gereport. Ik liep met stealth op level 5 en werd ineens beschoten, zag daarnaar dat het van boven kwam op Coastal Clash.
1. Ik liep achter de bladeren van een boom dus was sowieso niet te zien
2. Het was véél meer dan 6 meter van me af
3. Hij bleef de hele tijd gericht schieten
Met fraps opgenomen en daarnaar direct gereport.
Kills, Deaths: 4241, 1099
Ratio: 3.8990
Ben weer goed op weg naar level 20. Dan heb ik de Piercing Shot eindelijk op level 5
Gisteren of eergisteren ook weer een cheater gereport. Ik liep met stealth op level 5 en werd ineens beschoten, zag daarnaar dat het van boven kwam op Coastal Clash.
1. Ik liep achter de bladeren van een boom dus was sowieso niet te zien
2. Het was véél meer dan 6 meter van me af
3. Hij bleef de hele tijd gericht schieten
Met fraps opgenomen en daarnaar direct gereport.
[ Voor 33% gewijzigd door wsLy op 14-09-2009 09:22 ]
Netjes ik heb nog steeds dat ik vaak in een server kom wat al 10-34 staat.. Allemaal van die koekerds die op bijv. VV voor Guardpost > Church > Orchard gaan en binnen een minuut zijn we terug bij Guardpost en staan de Royals voor met 10pt. Als ik dan mijn soldier had lukte het me nog wel makkelijk om er flink wat neer te maaien en RB te pakken
Als ik in zo een server zit dan heb ik de disconnect knop snel genoeg gevonden. Het moet immers wel leuk blijven. Heb geen zin om continu alleen alles te moeten doen.psychoclown schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:22:
Netjes ik heb nog steeds dat ik vaak in een server kom wat al 10-34 staat.. Allemaal van die koekerds die op bijv. VV voor Guardpost > Church > Orchard gaan en binnen een minuut zijn we terug bij Guardpost en staan de Royals voor met 10pt. Als ik dan mijn soldier had lukte het me nog wel makkelijk om er flink wat neer te maaien en RB te pakken
Gisteren ook zo een server met VV, werden terug gedrongen naar Guardpost, blijft mijn team daar wat campen omg.... Val dan toch gewoon aan...
Vind het nog steeds bagger dat TANKSMASH en WINGCLIP niet tellen als kills voor bepaalde missies... Heb 5 infantry kills nodig en 1000 damage maar zit maar aan 586 damage punten en 3 infantry kills... Terwijl ik x-aantal wingclips heb gedaan. Zou zoveel makkelijker zijn als die gewoon meetelde.
Ow dat ik weet ik ook wel, linkhand zit al op de Esc knop voor het geval het weer zo laat iswsLy schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:37:
[...]
Als ik in zo een server zit dan heb ik de disconnect knop snel genoeg gevonden. Het moet immers wel leuk blijven. Heb geen zin om continu alleen alles te moeten doen.
Gisteren ook zo een server met VV, werden terug gedrongen naar Guardpost, blijft mijn team daar wat campen omg.... Val dan toch gewoon aan...
Het is alleen zo irritant want soms heb ik het wel 3+ servers achter elkaar en dan ben je alweer 10min verder..
Zeker weten? Ik haalde namelijk gisteren Vehicle Focus IV en Tank III. VF haalde ik met een tanksmash... en last kill.wsLy schreef op maandag 14 september 2009 @ 09:37:
[...]
Vind het nog steeds bagger dat TANKSMASH en WINGCLIP niet tellen als kills voor bepaalde missies... Heb 5 infantry kills nodig en 1000 damage maar zit maar aan 586 damage punten en 3 infantry kills... Terwijl ik x-aantal wingclips heb gedaan. Zou zoveel makkelijker zijn als die gewoon meetelde.
Ik was weer even lekker bezig met m'n soldier.

Trouwens, werkt de hardware audio render ook bij iemand? Ik krijg dan erg vervormde of harde geluiden. Dit had ik al met mijn onboard Realtek HD en dacht dat die het probleem was, maar ik heb net een Audiotrak Prodigy 7.1 HiFi gekocht en daar heb ik het zelfde probleem.
Bij Tank challenge tellen de tanksmashes niet als kills. Ik ben namelijk met Tank IV bezig en maak genoeg tanksmashes. Deze tellen alleen bij de Vehicle Focus missions.
Ik moet VF IV nog steeds halen..
Ik moet VF IV nog steeds halen..
Weet ik niet zo 100% uit mijn hoofd maar hier werkt hardware acceleration wel, alleen in Arnhem (X-Fi Titanium) werkt het echt voor geen meter. Hoor je alles super wazig en jeeps constant door heel de map heen, echt geen doen dus die heb ik daar op software.. heel vreemd!Loki.Nya schreef op maandag 14 september 2009 @ 10:57:
[...]
Zeker weten? Ik haalde namelijk gisteren Vehicle Focus IV en Tank III. VF haalde ik met een tanksmash... en last kill.
Ik was weer even lekker bezig met m'n soldier.
[afbeelding]
Trouwens, werkt de hardware audio render ook bij iemand? Ik krijg dan erg vervormde of harde geluiden. Dit had ik al met mijn onboard Realtek HD en dacht dat die het probleem was, maar ik heb net een Audiotrak Prodigy 7.1 HiFi gekocht en daar heb ik het zelfde probleem.
Wow ik heb bijna een Kill Death ratio van 4!
Kills, Deaths: 4584, 1154
Ratio: 3.9720
Gisteren een ronde verloren met 0-16, ik had een score van 11-0 en zei zo 'omg my team sucks' een van het andere team zo 'No you suck', ik dacht echt zo: huh ik zuig? Score zeker niet gezien ofzo.
Wist niet dat ik in 2 dagen tijd zoveel kills heb behaald.
Kills, Deaths: 4584, 1154
Ratio: 3.9720
Gisteren een ronde verloren met 0-16, ik had een score van 11-0 en zei zo 'omg my team sucks' een van het andere team zo 'No you suck', ik dacht echt zo: huh ik zuig? Score zeker niet gezien ofzo.
Wist niet dat ik in 2 dagen tijd zoveel kills heb behaald.
Dat schiet aardig op, Wesly!
Bij mij is het ook iets gestegen maar ik moet nog steeds wennen maar dat komt wel goed mijn soldier stijgt ook nog steeds dus dat zit wel snor. Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik een knife of SR pistol als second weapon neem. Op dit moment heb ik de SR pistol maar die is niet bepaald accuraat vooral als de ander als een malle gaat bewegen en dat komt niet doordat ik geen vaste aim heb (al is die niet meer wat het geweest is
).
Nadeel van de knife is dat je dan wel close moet zijn of Elixir moet hebben anders wil het niet.
Bij mij is het ook iets gestegen maar ik moet nog steeds wennen maar dat komt wel goed mijn soldier stijgt ook nog steeds dus dat zit wel snor. Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik een knife of SR pistol als second weapon neem. Op dit moment heb ik de SR pistol maar die is niet bepaald accuraat vooral als de ander als een malle gaat bewegen en dat komt niet doordat ik geen vaste aim heb (al is die niet meer wat het geweest is
Nadeel van de knife is dat je dan wel close moet zijn of Elixir moet hebben anders wil het niet.
Ja met een knife is Elixir echt belangrijk! Mocht het niet lukken dan moet je je direct uit de voeten kunnen maken. Die short range pistol vond ik ook niet fijn.psychoclown schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 19:34:
Dat schiet aardig op, Wesly!
Bij mij is het ook iets gestegen maar ik moet nog steeds wennen maar dat komt wel goed mijn soldier stijgt ook nog steeds dus dat zit wel snor. Ben er alleen nog niet helemaal uit of ik een knife of SR pistol als second weapon neem. Op dit moment heb ik de SR pistol maar die is niet bepaald accuraat vooral als de ander als een malle gaat bewegen en dat komt niet doordat ik geen vaste aim heb (al is die niet meer wat het geweest is).
Heb de snelle rifle en de long range pistol, werkt wel goed. Op lange afstand 20 damage en short range rond de 10 damage, als de commando dan geen elixir heeft dan krijg ik hem neer, alhoewel soms lijkt het alsof hun knife een range heeft van 3-5 meter
Heb het ook gedownload, en een prachtig spel
en het draait goed op mijn pc
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Hmm is die niet te langzaam? Eens een keer proberen dan maar, niet geschoten is altijd miswsLy schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 21:56:
[...]
Ja met een knife is Elixir echt belangrijk! Mocht het niet lukken dan moet je je direct uit de voeten kunnen maken. Die short range pistol vond ik ook niet fijn.
Heb de snelle rifle en de long range pistol, werkt wel goed. Op lange afstand 20 damage en short range rond de 10 damage, als de commando dan geen elixir heeft dan krijg ik hem neer, alhoewel soms lijkt het alsof hun knife een range heeft van 3-5 meter
Mwa als je buiten bereik van de ander zijn knife bent dan maakt het niks uit of hij langzaam ispsychoclown schreef op woensdag 16 september 2009 @ 10:42:
[...]
Hmm is die niet te langzaam? Eens een keer proberen dan maar, niet geschoten is altijd mis
Is wel een beetje langzaam maar erg lekker voor op afstand die extra damage te geven als je rifle zonder kogels zit.
Ik had het niet zozeer over commando vs commando maar gewoon in het algemeen.wsLy schreef op woensdag 16 september 2009 @ 11:39:
[...]
Mwa als je buiten bereik van de ander zijn knife bent dan maakt het niks uit of hij langzaam is.
Is wel een beetje langzaam maar erg lekker voor op afstand die extra damage te geven als je rifle zonder kogels zit.
Tegen soldiers bijv. SR pak ik dan de pistol om nog wat mee te pakken maar die SR pistol is niet echt nauwkeurig voor dat doeleind..
Tegen een soldier begin je in principe niks, SR of LR op een korte afstand. Die long range is perfect voor de lange afstand, 20 damage ofzo per hit, hoppapsychoclown schreef op woensdag 16 september 2009 @ 12:01:
[...]
Ik had het niet zozeer over commando vs commando maar gewoon in het algemeen.
Tegen soldiers bijv. SR pak ik dan de pistol om nog wat mee te pakken maar die SR pistol is niet echt nauwkeurig voor dat doeleind..
Nieuwe kill, death ratio.
3.9940
Gisteren wat kills erbij en niet doodgegaan.
[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 16-09-2009 13:15 ]
Zeg dat aub niet tegen mij want ik weet dat soort stunts altijd wel onder de knie te krijgen.. en ga ik het opzoeken ook nog dan vernak ik in het begin mijn statswsLy schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:14:
[...]
Tegen een soldier begin je in principe niks, SR of LR op een korte afstand. Die long range is perfect voor de lange afstand, 20 damage ofzo per hit, hoppa.
Nieuwe kill, death ratio.
3.9940
Gisteren wat kills erbij en niet doodgegaan.
Zo schoot ik met CoD vroeger vaak genoeg unaimed met mijn rifle op SR tegen een smg en als ik het een keer niet kon redden pakte ik alsnog de pistol
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 16-09-2009 13:20 ]
De rifle in CoD was dan ook heel wat beter op close range te gebruiken dan in BF Heroes, idem dito voor de pistol, aangezien je met de Colt .45 etc. gewoon met 1 schot een headshot kon maken als je goed wist te raken.psychoclown schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:19:
[...]
Zeg dat aub niet tegen mij want ik weet dat soort stunts altijd wel onder de knie te krijgen.. en ga ik het opzoeken ook nog dan vernak ik in het begin mijn stats
Zo schoot ik met CoD vroeger vaak genoeg unaimed met mijn rifle op SR tegen een smg en als ik het een keer niet kon redden pakte ik alsnog de pistol
Bij BF Heroes moet je blijven raken om iemand neer te krijgen.
Ja dat is waar maar soldiers SR neerhalen met Pistol als commando moet toch opzich te doen zijn zolang je maar beter bent dan je tegenstanderwsLy schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:14:
[...]
De rifle in CoD was dan ook heel wat beter op close range te gebruiken dan in BF Heroes, idem dito voor de pistol, aangezien je met de Colt .45 etc. gewoon met 1 schot een headshot kon maken als je goed wist te raken.
Bij BF Heroes moet je blijven raken om iemand neer te krijgen.
Maar goed laat ik nou maar eerst de commando onder de knie krijgen zoals ik de soldier ken dan praten we wel verder
Maar als commando is het toch het beste om op een afstandje van de soldier en gunner te blijvenpsychoclown schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:43:
[...]
Ja dat is waar maar soldiers SR neerhalen met Pistol als commando moet toch opzich te doen zijn zolang je maar beter bent dan je tegenstander
Maar goed laat ik nou maar eerst de commando onder de knie krijgen zoals ik de soldier ken dan praten we wel verder
Tevens gewoon zo snel mogelijk achter elkaar schieten met de snelle rifle, die is het meest effectief.
Ja dat is wel het beste natuurlijkwsLy schreef op woensdag 16 september 2009 @ 14:52:
[...]
Maar als commando is het toch het beste om op een afstandje van de soldier en gunner te blijven.
Tevens gewoon zo snel mogelijk achter elkaar schieten met de snelle rifle, die is het meest effectief.
Die gebruik ik ook en alhoewel ik er al aardig mee om kan gaan moet ik nog flink wat schaven aan mijn aim met dat ding, dat moet namelijk wel beter/efficiënter kunnen
Woohoo eindelijk een k/d ratio van boven de 4 
Kills, Deaths: 4784, 1177
Ratio: 4.0520
Tevens vandaag ook level 20 geworden. Piercing Shot is nu op het hoogste niveau en dat is gewoon sweet. En spelen tegen een level 30 commando is niet leuk.
Kills, Deaths: 4784, 1177
Ratio: 4.0520
Tevens vandaag ook level 20 geworden. Piercing Shot is nu op het hoogste niveau en dat is gewoon sweet. En spelen tegen een level 30 commando is niet leuk.
mwha, als soldier word ik vaak echt gek van die sneaky comando's die mn laatste 20-40 hitpoints vanuit stealth wegschieten als ik tegen een tank aan het vechten ben met TNT..
en sowiso, commando's met level 5 piercing shot die je in 2-3 schoten omleggen, de 1e is sowiso raak vanuit stealth, die zie je nie aankomen, en voor je kan reageren zit de 2e dr ook al in, heb je nog 3-10 health, als je dan niet onmiddelijk healt, ergens achter duikt, en niet met de volle 110 health begon, ben je al dood.
ik zeg niet dat commando's overpowered zijn, maar ik vind vooral de piercing shot, ook tegen vliegtuigen, (ding is effectiever dan de AA gun
) zwaar overdreven. de rest van de wapens van de commando zuigt ballen (pistol doet amper damage, knife moet je echt skill + geluk + heroskills hebben, etc..) dus daarom zie je bijna alleen maar sniper commando's, die alleen maar in je rug schieten..
en sowiso, commando's met level 5 piercing shot die je in 2-3 schoten omleggen, de 1e is sowiso raak vanuit stealth, die zie je nie aankomen, en voor je kan reageren zit de 2e dr ook al in, heb je nog 3-10 health, als je dan niet onmiddelijk healt, ergens achter duikt, en niet met de volle 110 health begon, ben je al dood.
ik zeg niet dat commando's overpowered zijn, maar ik vind vooral de piercing shot, ook tegen vliegtuigen, (ding is effectiever dan de AA gun
De nieuwe PTE versie is online. Ik heb net even gespeeld en de volgende dingen zitten erin:
- Gunner updates
- Commando PS nerf (?)
- Nieuwe level: WEST_LEVELNAME_heat (tijdelijke naam)
- Gunner updates
- Commando PS nerf (?)
- Nieuwe level: WEST_LEVELNAME_heat (tijdelijke naam)
Tbh lijkt de gunner update hem toch wat OP te maken.
Snipers horen in principe ook alleen maar te snipen... een sniper in real life heeft ook alleen maar een rifle en een pistol en knife bij zich.
En commando's overpowered noemen... Als soldier had ik flink wat commando's neergemaaid, bewegen en gewoon sproeien, ze hebben namelijk maar 80hp.
Ben vandaag een bug tegengekomen... zat in een tank en was op een andere tank aan het schieten (afstand en head-to-head) maar ik deed helemaal geen damage!!! Maakte niet uit hoevaak ik schoot, waar ik hem raakte, ik deed gewoon geen damage. Zelfs als ik tegen hem aan zat en schoot deed ik nog steeds geen damage...
Blijkbaar ben je soms nog gewoon zichtbaar als stealth aan is, aangezien sommige mensen me neerschieten terwijl stealth aan is en daarnaar me gewoon niet zien als ik voor hun doorloop...
En commando's overpowered noemen... Als soldier had ik flink wat commando's neergemaaid, bewegen en gewoon sproeien, ze hebben namelijk maar 80hp.
Ben vandaag een bug tegengekomen... zat in een tank en was op een andere tank aan het schieten (afstand en head-to-head) maar ik deed helemaal geen damage!!! Maakte niet uit hoevaak ik schoot, waar ik hem raakte, ik deed gewoon geen damage. Zelfs als ik tegen hem aan zat en schoot deed ik nog steeds geen damage...
Blijkbaar ben je soms nog gewoon zichtbaar als stealth aan is, aangezien sommige mensen me neerschieten terwijl stealth aan is en daarnaar me gewoon niet zien als ik voor hun doorloop...
Dat laatste is wellicht gewoon dat 1 van je tegenstanders zo'n scan heeft waarop elke vijand tijdelijk te zien is. Maar het is idd vreemd, want ik speelde laatst ook op een map, en 1 persoon kon mij van geruime afstand zien. Ik vroeg: cheat jij, of hoe kan dit? Nouw hij was slecht in engels, maar hij wist meerdere keren te zeggen "jij bent niet onzichtbaar"... vreemdwsLy schreef op donderdag 17 september 2009 @ 16:46:
Die bug met die tank: ik had gister een tank gevecht, en de rest van de ronde was het goed gegaan (op SS) maar op een gegeven moment was ik op een vijand aan het schieten, tot 3 keer toe raak, maar 1 keer ging het door hem heen, en de 2 anderen raakten gewoon maar deden niks. Voelt heel lullig,gelukkig had ik commando en kon ik makkelijk wegkomen.
Ik speel laatste tijd eigenlijk steeds ander soort mannetje, maar merk dat dat slecht is voor mijn score: ok ik sta meestal nog in de top 3 bij 8v8, maar het voelt veel minder lekker. Maar kan niet kiezen wat ik nou het lekkerst vind
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Ja dat heb ik een hele tijd terug ook al eens opgemerkt maar ook dat ik geen kogel zie van de andere tank maar wel geraakt wordt of dat de kogel ruim achter me langs gaat en toch dikke dmg... Wel apart maar vrij weinig te doen op het moment, helaas.JaWSnl schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:49:
[...]
Die bug met die tank: ik had gister een tank gevecht, en de rest van de ronde was het goed gegaan (op SS) maar op een gegeven moment was ik op een vijand aan het schieten, tot 3 keer toe raak, maar 1 keer ging het door hem heen, en de 2 anderen raakten gewoon maar deden niks. Voelt heel lullig,gelukkig had ik commando en kon ik makkelijk wegkomen.
Gunner heb ik nog het minst gespeeld maar dat voelde meteen niet echt lekker, niet mijn ding denk ik.Ik speel laatste tijd eigenlijk steeds ander soort mannetje, maar merk dat dat slecht is voor mijn score: ok ik sta meestal nog in de top 3 bij 8v8, maar het voelt veel minder lekker. Maar kan niet kiezen wat ik nou het lekkerst vindze hebben allemaal hun voordelen.
Commando gaat best wel al is het wel even wennen maar Soldier voelt als gegoten en sta ik vrijwel altijd zonder enige moeite nummer 1
Verwijderd
Heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld. Jammer eigenlijk, maar ik werd gek van de aantallen snipers in verhouding met de rest van het volk. Hebben jullie hier ook last van of ben ik het alleen? Ook werd er door de community gesmeekt om een patch voor hackers, al heb ik daar zelf niet zoveel van gemerkt dat er veel cheaters op de servers aanwezig zijn.Heeft iemand nog andere bezigheidstherapie voor deze jongen?
Nouja van de cheats ken ik alleen de 'anti-stealth' cheat waar je ook het meeste over hoort.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:30:
Heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld. Jammer eigenlijk, maar ik werd gek van de aantallen snipers in verhouding met de rest van het volk. Hebben jullie hier ook last van of ben ik het alleen? Ook werd er door de community gesmeekt om een patch voor hackers, al heb ik daar zelf niet zoveel van gemerkt dat er veel cheaters op de servers aanwezig zijn.Heeft iemand nog andere bezigheidstherapie voor deze jongen?
Als je geen commando speelt zul je er dus ook niet zoveel van merken, heb ik met mijn Soldier ook geen last van
Hmm net gedownload, Maar vond de eerste indruk niet geweldig.
Maar ik mag niet te veel verwachten van een gratis game. ik speel toch liever COD 2/4
verder wel leuk spel voor op school:D
Maar ik mag niet te veel verwachten van een gratis game. ik speel toch liever COD 2/4
verder wel leuk spel voor op school:D
zonder haat geen liefde
Verwijderd
Wat ik ervan hoorde was dat mensen die onzichtbaar waren ver uit hun radius gespot en beschoten werden. Niet dat ik het ze niet gun. Ben zelf ook liever soldierpsychoclown schreef op donderdag 17 september 2009 @ 20:48:
[...]
Nouja van de cheats ken ik alleen de 'anti-stealth' cheat waar je ook het meeste over hoort.
Als je geen commando speelt zul je er dus ook niet zoveel van merken, heb ik met mijn Soldier ook geen last van
Ik heb mijn gunner en commando op hetzelfde level nu.
Lange tijd mijn gunner gespeeld om die levels omhoog te krijgen. Gisteren pakte ik mijn commando er weer bij en ik moest wel weer wennen. Heb nu een pistool i.p.v. mes gekocht voor 1 maand. Geen zin om battlefunds te kopen om het altijd te hebben. Tis iig very fast / automatisch maar enkel treffend op korte afstand. En heb voor een maand de rifle gekozen die de middenweg is tussen very fast / very slow.
Commando's zijn oververtegenwoordigd ja. Moet wel zeggen dat als ze de commando nerfen en de gunner omhoog krikken de verhouding lekker scheef ligt. Want ik vind de gunner juist overpowered. Soldier is het ondergeschoven kindje en commando ligt er tussenin wat mij betreft. Maar aangezien de commando oververtegenwoordigd is vinden velen hem kennelijk overpowered.
Vind overigens die hele update om errors weg te nemen geslaagd. Niks geen errors meer, van: you've been kicked by punkbuster tot error 15 of connection disconnected. Wat ik wel jammer vind is dat je met je valor points niet voor onbeperkt spullen kan kopen. Voor mij part maak je het 2x zo duur dan met battlefunds. Zodat je zeg maar als nog aangemoedigd wordt battlefunds te kopen. Maar ik wil dat niet. Ik wil gewoon met valor points onbeperkt spullen aanschaffen. Nu kun je onbeperkt voor 600 battlefunds spul kopen, geef dan de optie dat je voor 1200 valor points dat ook kan. Maakt het wel zo leuker.
Lange tijd mijn gunner gespeeld om die levels omhoog te krijgen. Gisteren pakte ik mijn commando er weer bij en ik moest wel weer wennen. Heb nu een pistool i.p.v. mes gekocht voor 1 maand. Geen zin om battlefunds te kopen om het altijd te hebben. Tis iig very fast / automatisch maar enkel treffend op korte afstand. En heb voor een maand de rifle gekozen die de middenweg is tussen very fast / very slow.
Commando's zijn oververtegenwoordigd ja. Moet wel zeggen dat als ze de commando nerfen en de gunner omhoog krikken de verhouding lekker scheef ligt. Want ik vind de gunner juist overpowered. Soldier is het ondergeschoven kindje en commando ligt er tussenin wat mij betreft. Maar aangezien de commando oververtegenwoordigd is vinden velen hem kennelijk overpowered.
Vind overigens die hele update om errors weg te nemen geslaagd. Niks geen errors meer, van: you've been kicked by punkbuster tot error 15 of connection disconnected. Wat ik wel jammer vind is dat je met je valor points niet voor onbeperkt spullen kan kopen. Voor mij part maak je het 2x zo duur dan met battlefunds. Zodat je zeg maar als nog aangemoedigd wordt battlefunds te kopen. Maar ik wil dat niet. Ik wil gewoon met valor points onbeperkt spullen aanschaffen. Nu kun je onbeperkt voor 600 battlefunds spul kopen, geef dan de optie dat je voor 1200 valor points dat ook kan. Maakt het wel zo leuker.
PTE ook geprobeerd, er spelen alleen nog maar gunners 
Nieuwe level zag er wel apart uit, ben nog niet helemaal overtuigd. Is in ieder geval weer een infantery map. Wel duidelijk gescheiden. Erg open in het midden.
Nieuwe level zag er wel apart uit, ben nog niet helemaal overtuigd. Is in ieder geval weer een infantery map. Wel duidelijk gescheiden. Erg open in het midden.
Ja iedereen wil de Gunner natuurlijk uitproberen om te kijken hoe die nu speelt.peet79 schreef op donderdag 17 september 2009 @ 21:33:
PTE ook geprobeerd, er spelen alleen nog maar gunners
Naar een nieuwe map ben ik wel benieuwd maar ik laat het gewoon lekker over me heen komen, de keren dat ik speel doe ik liever met de chars die ik echt speel
Had me een commando aangemaakt in de PTE genaamd AndreRieu
. De nieuwe map zag er wel leuk uit
.
Heb genoeg cheaters gezien en ook al enkele cheaters gereport door het met Fraps op te nemen en dan te reporten.
Punkbuster heeft echter in geen enkel spel ooit goed gewerkt aangezien dat anti-cheat geval gewoon makkelijk omzeild wordt...
Hier is een filmpje van een aimbot in heroes, erg triest.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e7V3nb25JCo]
Heb genoeg cheaters gezien en ook al enkele cheaters gereport door het met Fraps op te nemen en dan te reporten.
Punkbuster heeft echter in geen enkel spel ooit goed gewerkt aangezien dat anti-cheat geval gewoon makkelijk omzeild wordt...
Hier is een filmpje van een aimbot in heroes, erg triest.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e7V3nb25JCo]
Hoe lame is dat... sowieso altijd al tegen cheats geweest maar bij bfh is het een kwestie van nieuw account aanmaken. Hoe doet EA dat eigenlijk, bannen ze het account of ook het ip? Helpt in ieder geval iets tegen statische ip's
Dat PTE vind ik ook niet zo interessant. Om nou helemaal opnieuw met een char te beginnen.
Heb de laatste tijd veel geëxperimenteerd met wat het beste werkt voor mijn soldier, maar ik ben nou toch weer terug gekomen op de short range SMG en de very longe range pistol. Is een tijd geleden dat ik zoveel snipers heb afgeschoten.
Ook burning bullets maxed out ipv blasting strike werkt beter.
Enige verandering die ik wel in houd is grenade ipv TNT
Ook de andere characters geprobeerd. Gunner gaat tegenwoordig ook vrij goed, grootste probleem heb ik daar dat ik niet met abilities kan healen. Maar als die update erdoor heen kom zal ik hem wat vaker uit het vet halen. Keg it is blijf ik geweldig vinden
commando blijf ik moeilijk vinden. Met die sniper riffles kan ik niet over weg. Met de knife en de very long pistol behaal ik wel redelijke scores, maar dan heb ik het idee dat ik net zo speel als met mijn soldier, maar dan met wat mindere abilities. Respect voor die jongens die het wel kunnen, maar dat sniper riffle is te precies voor mij, ondanks dat het me wel lukt met de very long range pistol om goed te mikken.
Dat filmpje van die aimbots is wel heel erg zielig. Als je niet kan winnen ga dan wat anders doen zeg.
Heb de laatste tijd veel geëxperimenteerd met wat het beste werkt voor mijn soldier, maar ik ben nou toch weer terug gekomen op de short range SMG en de very longe range pistol. Is een tijd geleden dat ik zoveel snipers heb afgeschoten.
Enige verandering die ik wel in houd is grenade ipv TNT
Ook de andere characters geprobeerd. Gunner gaat tegenwoordig ook vrij goed, grootste probleem heb ik daar dat ik niet met abilities kan healen. Maar als die update erdoor heen kom zal ik hem wat vaker uit het vet halen. Keg it is blijf ik geweldig vinden
commando blijf ik moeilijk vinden. Met die sniper riffles kan ik niet over weg. Met de knife en de very long pistol behaal ik wel redelijke scores, maar dan heb ik het idee dat ik net zo speel als met mijn soldier, maar dan met wat mindere abilities. Respect voor die jongens die het wel kunnen, maar dat sniper riffle is te precies voor mij, ondanks dat het me wel lukt met de very long range pistol om goed te mikken.
Dat filmpje van die aimbots is wel heel erg zielig. Als je niet kan winnen ga dan wat anders doen zeg.
O the humanity, ik werd net uitgescholden voor cheater, ik zou een radar hack gebruiken hahaha. Ik mark een commando op Victory Village op hun spawn boven op de berg en knal hem neer, direct daarnaar wordt ik door iemand anders afgeknald. Het leuke was dat die gast wat mij uitmaakte voor cheater wel op mij aan het schieten was, gericht, toen ik mijn stealth aan had. Dit was ook gebeurd op Seaside Skirmish, ik vond het al vreemd dat hij direct gericht schoot toen hij me zag.
Met de PTE ga ik niet verder, ik kom die dingen van daar toch nog wel tegen in de gewone versie.
Moet momenteel nog 105.000 punten tot aan level 21. Ben alweer goed opweg!
Met de PTE ga ik niet verder, ik kom die dingen van daar toch nog wel tegen in de gewone versie.
Moet momenteel nog 105.000 punten tot aan level 21. Ben alweer goed opweg!
Ben zelf meer van de TNT omdat ik Soldier vs tank battles zo geweldig vind, zijn er niet veel die het makkelijk hebben als ik hun tank van dichtbij bestookpeet79 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 07:30:
Dat PTE vind ik ook niet zo interessant. Om nou helemaal opnieuw met een char te beginnen.
Heb de laatste tijd veel geëxperimenteerd met wat het beste werkt voor mijn soldier, maar ik ben nou toch weer terug gekomen op de short range SMG en de very longe range pistol. Is een tijd geleden dat ik zoveel snipers heb afgeschoten.Ook burning bullets maxed out ipv blasting strike werkt beter.
Enige verandering die ik wel in houd is grenade ipv TNT.
Ik vergeet soms wel eens dat er wel gewoon een vijand kan zijn met Sixth Sense. Daardoor wordt je voor korte tijd zichtbaar en dat zie je zelf niet volgens mij (tenzij je toevallig ziet dat iemand die afvuurt). Dat zou soms ook een verklaring kunnen zijn dat iemand je ziet terwijl je stealth hebt.wsLy schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:05:
Het leuke was dat die gast wat mij uitmaakte voor cheater wel op mij aan het schieten was, gericht, toen ik mijn stealth aan had. Dit was ook gebeurd op Seaside Skirmish, ik vond het al vreemd dat hij direct gericht schoot toen hij me zag.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Als je stealthed bent dan kan de vijand je niet zien, ook al gebruikt hij 6th sense. Heb al vaker bij een soldier in de buurt gelopen toen hij 6th sense aan het gebruiken was, maar hij zag me niet.JaWSnl schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:11:
[...]
Ik vergeet soms wel eens dat er wel gewoon een vijand kan zijn met Sixth Sense. Daardoor wordt je voor korte tijd zichtbaar en dat zie je zelf niet volgens mij (tenzij je toevallig ziet dat iemand die afvuurt). Dat zou soms ook een verklaring kunnen zijn dat iemand je ziet terwijl je stealth hebt.
Nou, geweldig. Ik zat net even in PTE te kijken en zag dat PS generfed is. -_-
Nu:
PS5 - Increase damage 23, duration 7 sec, Refresh Time 10 sec.
PTE:
PS5 - Increase damage 23, duration 4 sec, Refresh Time 12 sec.
Het ziet er dus naar uit dat mijn close ranged sniper straks verleden tijd is, want ik moet het helemaal hebben van piercing shot.
Anyway, Ik heb de nieuwe map even bekeken en het ziet er leuk uit!
Nu:
PS5 - Increase damage 23, duration 7 sec, Refresh Time 10 sec.
PTE:
PS5 - Increase damage 23, duration 4 sec, Refresh Time 12 sec.
Het ziet er dus naar uit dat mijn close ranged sniper straks verleden tijd is, want ik moet het helemaal hebben van piercing shot.
Fijn hoor, kun je net 3-4 gerichte schoten lossen
Alhoewel, 3-4 schoten en 4 seconden is alles wat ik nodig heb
Dit is voor mij een extra stimulans om een nog grotere "pain in the ass" te zijn
Nu vragen ze er gewoon om, een beetje die snipers nerfen, gvd. Ik ga er de kunst van maken om ongrijpbaar te worden, net als wsly.

Cool ben benieuwdLoki.Nya schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:07:
Kan je misschien een Screentje maken van de map? Misschien wel leuk voor de mensen die niet de PTE spelen en kan ik misschien wel in de TS verwerken evenals van de andere mappen.
En helaas heb je 5-6 schoten nodig om een vliegtuig neer te halen, damn...Joep schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 14:25:
Fijn hoor, kun je net 3-4 gerichte schoten lossenAlhoewel, 3-4 schoten en 4 seconden is alles wat ik nodig heb
Dit is voor mij een extra stimulans om een nog grotere "pain in the ass" te zijn
Nu vragen ze er gewoon om, een beetje die snipers nerfen, gvd. Ik ga er de kunst van maken om ongrijpbaar te worden, net als wsly.
Maarja dat vraagt er inderdaad om om nog irritanter te worden
Niet met de longest range riflewsLy schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:23:
En helaas heb je 5-6 schoten nodig om een vliegtuig neer te halen, damn...
Ik doe eigenlijk alleen maar de close-range sniper gebruikenJoep schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:33:
[...]
Niet met de longest range rifleDeze nerf is vooral nadelig voor de close-range snipers.
Dit is mijn nieuwe kill death ratio
Kills, Deaths: 5044, 1222
Ratio: 4.1510
Precies, beetje slechte timing van mezelf om uitgerekend net met een Commando te beginnen (inmiddels lvl 8 )Joep schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 15:33:
[...]
Niet met de longest range rifleDeze nerf is vooral nadelig voor de close-range snipers.
Bah weer vieze servers waar ik steeds in kom als het 10-30 is en niemand die captured of durft aan te vallen.. Durf zelfs te wedden dat als ik er met mijn Soldier in zat we alsnog zouden winnen want ze zijn vaak genoeg echt niet goed.. (alleen nog maar slechter dat mijn team dan helemaal niks kan..).
[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 18-09-2009 16:36 ]
Zo, net Vehicle Mission IV behaald, tank IV helaas niet, had nog 2 kills nodig
. Gigantisch veel missions unlocken zich als je Vehicle Mission IV hebt behaald, heb dus weer iets om me mee bezig te houden! 
Soms moet je misbruik maken van de mensen waar je tegen speelt
vandaar de 22-1. Gewoon spawnkillen.
Soms moet je misbruik maken van de mensen waar je tegen speelt

Verwijderd
Kom op gasten vonden jullie niet dat PS een nerf nodig had? Ik vind van wel en ben blij dat ze naar het grote deel van de community hebben geluisterd. Misschien pak ik het wel weer op.
Als je op een hoger level kom word het voor snipers steeds moeilijker. Als een gunner een shield opzet + nog de 150 die hij had als hij full health heeft. Moet je met PS op 5, 4 of 5 keer schieten. Daar bij word hij ook nog geholpen door als je geraakt word door keg dat je niet weg kunt rennen.
Als een gunner met een groepje is, wat op hoger levels vaak voorkomt is het moeilijk om hem uit te schakelen. Ik pak meestal dan degene die achterop loopt zodat de rest het niet merk totdat ze zich om draaien.
Als een gunner met een groepje is, wat op hoger levels vaak voorkomt is het moeilijk om hem uit te schakelen. Ik pak meestal dan degene die achterop loopt zodat de rest het niet merk totdat ze zich om draaien.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Aangenomen dat het match making systeem indeelt aan de hand van je level maar dit is niet het geval.M0nkeymen schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:53:
Als je op een hoger level kom word het voor snipers steeds moeilijker. Als een gunner een shield opzet + nog de 150 die hij had als hij full health heeft. Moet je met PS op 5, 4 of 5 keer schieten. Daar bij word hij ook nog geholpen door als je geraakt word door keg dat je niet weg kunt rennen.
Met mijn Soldier zit ik vaak tussen jonkies van lvl 12-20 maar nu met mijn Commando van lvl 8 zit ik ook gewoon doodleuk bij anderen van 18.. Zo ook een Commando op CC die me paar keer in 1 shot neerhaalde, vroeg ik wat voor level die was en welk lvl PS.. juist een 18 Commando met 4PS.. tja dan vind ik het niet heel gek dat ik zo snel neerlag.
Met TNT en blasting strike flink gelachen ja, maar ik kom vaker een situatie tegen waar ik de grenade kan gebruiken dan TNT. Op de infantery maps heb je sowieso al een stuk minder aan TNT.psychoclown schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 10:23:
[...]
Ben zelf meer van de TNT omdat ik Soldier vs tank battles zo geweldig vind, zijn er niet veel die het makkelijk hebben als ik hun tank van dichtbij bestook
Qua matchmaking is er af en toe geen pijl op te trekken. Zat laatst in een match waar de hoogste 29 was en de laagste level 4.
Ik zal mijn mond maar houden over de Burning Bullets, grenade spam, explosive keg, frenzy fire, shield en healing ability van de andere classes.Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 16:44:
Kom op gasten vonden jullie niet dat PS een nerf nodig had? Ik vind van wel en ben blij dat ze naar het grote deel van de community hebben geluisterd. Misschien pak ik het wel weer op.
Naar mijn mening doet deze nerf het probleem (zover dat er is) niet oplossen, namelijk: soldiers zijn in 1 seconde dood. Nu hebben alleen gunners profijt
Och, er zijn weinig commando's die je in een keer neer hebben. Als je ziet dat je health afneemt gewoon gelijk op heal drukken en weg duiken. Daarna met 6th sense door de dekking kijken waar de commando zit en met burning bullets of very long range pistol afmaken.
Enige plek waar dit niet zomaar gaat is als je spawnt bij ship wreck. Dat is echt een death trap.
Enige plek waar dit niet zomaar gaat is als je spawnt bij ship wreck. Dat is echt een death trap.
Wil ik jou zien doenpeet79 schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 17:59:
Och, er zijn weinig commando's die je in een keer neer hebben. Als je ziet dat je health afneemt gewoon gelijk op heal drukken en weg duiken. Daarna met 6th sense door de dekking kijken waar de commando zit en met burning bullets of very long range pistol afmaken.
Die TT's zijn wel zo dom 
Snap niet wat snipers daar mee doen eerlijk gezegd ..
Ik ben er nog nooit door gekilled, en ook vrijwel nooit door gedamaged
,
En als ik damage erdoor oploop (hooguit 20/30) dan is het 1 keer healen en klaar
Snap niet wat snipers daar mee doen eerlijk gezegd ..
Ik ben er nog nooit door gekilled, en ook vrijwel nooit door gedamaged
En als ik damage erdoor oploop (hooguit 20/30) dan is het 1 keer healen en klaar
gewoon nee.
Regelmatig ga je ook dood omdat je zeg maar op jou scherm nog niet voor de tweede keer beschoten bent voor je weg duikt, maar dat je toch nog dood bent door de vertraging tussen de 2 clients. Dat vind ik nog wel de meest frustrerende feature. Op die manier lukt het me ook echt BIJNA nooit om iemand dood te rijden die zich van links naar rechts voor mijn auto langs beweegt: hij is nooit waar je denkt dat ie is.Joep schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:05:
[...]
Wil ik jou zien doenJe bent dood voordat je op healen kunt drukken
En een beetje commando is 'm gepeerd voordat je kunt terugschieten, gaat weer in stealth, legt een TT neer en maakt je helemaal paranoia
Waar wordt dit probleem eigenlijk door veroorzaakt? Want ik kan me dit van andere shooters helemaal niet herinneren, zoals BF2 wat altijd (zo ver ik nog weet) heel smooth ging.
De goede wel ja,Joep schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:05:
[...]
Wil ik jou zien doenJe bent dood voordat je op healen kunt drukken
En een beetje commando is 'm gepeerd voordat je kunt terugschieten, gaat weer in stealth, legt een TT neer en maakt je helemaal paranoia
Troop Trap wil ik me nog wel eens in verslikken ja.
Ik kan met geen van mijn accounts een game beginnen. Iemand anders last van? Kan ik ergens een status checken ofzo?
Heeft iemand goede servers waar ik niet om de 5min een 'disconnected' op heb? Vind dit serieus irritant. Ik ben juist begonnen met BFH en het is puur plezier maar ik wordt er telkens weer afgegooid en weet niet waarom.
Ben ondertussen (maar) level 6 en wens 1 game helemaal uit te spelen zonder 3x te moeten herinloggen
Ben ondertussen (maar) level 6 en wens 1 game helemaal uit te spelen zonder 3x te moeten herinloggen

PTE doet het wel gewoon dus ben daar ff aan de slag gegaan... maar ik vind het een bagger map om eerlijk te zijnJaWSnl schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:34:
Ik kan met geen van mijn accounts een game beginnen. Iemand anders last van? Kan ik ergens een status checken ofzo?
Iemand anders ook telkens error 1001 disconnected nu?
Oost west, 127.0.0.1 best!
Kingskawn schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:53:
Heeft iemand goede servers waar ik niet om de 5min een 'disconnected' op heb? Vind dit serieus irritant. Ik ben juist begonnen met BFH en het is puur plezier maar ik wordt er telkens weer afgegooid en weet niet waarom.
Ben ondertussen (maar) level 6 en wens 1 game helemaal uit te spelen zonder 3x te moeten herinloggen![]()
Misschien een storing.. probeer anders ook even PB handmatig te updaten daar hebben sommige mensen ook nog wel eens last van.geerttttt schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 23:39:
Iemand anders ook telkens error 1001 disconnected nu?
Kan je misschien een Screen maken van map?JaWSnl schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 23:36:
[...]
PTE doet het wel gewoon dus ben daar ff aan de slag gegaan... maar ik vind het een bagger map om eerlijk te zijn
Ik heb iets beters voor je: het filmpje!psychoclown schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 00:04:
Kan je misschien een Screen maken van map?
edit: en als dank mag je de startpost aanpassen zoals ik in dm gevraagd had

[ Voor 13% gewijzigd door JaWSnl op 19-09-2009 09:38 ]
Haha is ook goedJaWSnl schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:31:
[...]
Ik heb iets beters voor je: het filmpje!
[video]
edit: en als dank mag je de startpost aanpassen zoals ik in dm gevraagd had
Owja helemaal vergeten sorry
Ziet er best tof uit, beetje een ruit vorm met de vlaggen relatief dicht bij elkaar, dat worden veel close range gevechten denk ik
Bfheroes Playertable
Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM!
Benodigde info: Bfheroes Account naam, link naar je profiel (optioneel) en link naar de group waar je in zit (optioneel).
[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 19-09-2009 10:01 ]
Ik heb apply gedaan voor groep 7. volgens mij tot zo verre er nog niet in.psychoclown schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:52:
[...]
Haha is ook goed
Owja helemaal vergeten sorryzat je nog wel in dezelfde group of dat niet meer?
Ziet er best tof uit, beetje een ruit vorm met de vlaggen relatief dicht bij elkaar, dat worden veel close range gevechten denk ik
Het is idd veel close-range, maar ook op bepaalde punten kun je spawnen waar je zeg maar het spawnpunt van de vijand al direct ziet, dus met snipers kun je daar lullige dingen doen denk ik.
Ok zal ik alvast veranderen danJaWSnl schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 12:09:
[...]
Ik heb apply gedaan voor groep 7. volgens mij tot zo verre er nog niet in.
Het is idd veel close-range, maar ook op bepaalde punten kun je spawnen waar je zeg maar het spawnpunt van de vijand al direct ziet, dus met snipers kun je daar lullige dingen doen denk ik.
Uit het filmpje is dat niet heel goed te zien maar met maps moet ik toch altijd zelf eens een blik werpen want dan zie ik ook direct cruciale spots en dingen om voor uit te kijken.
er is iets heel vreemds aan de hand bij mijn commando... sinds een dag of 2 verdien ik geen experience meer
! Ik zit op 4000 punten van level 12, en hoe veel ik ook speel, er komt niks bij
dat is wel lekker balen zo.
Iemand een idee waar dat door komt?
Hmm heel vreemd, andere chars ook last van of alleen met je commando?JaWSnl schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:13:
er is iets heel vreemds aan de hand bij mijn commando... sinds een dag of 2 verdien ik geen experience meer! Ik zit op 4000 punten van level 12, en hoe veel ik ook speel, er komt niks bij
dat is wel lekker balen zo.
Changelog• 03-07-'09 - Nieuwe TS moet nog wel wat aan gebeuren. • 03-07-'09 - De Inleiding up-to-date gebracht. Groups toegevoegd. Spelling fouten eruit gehaald. • 07-07-'09 - Bfhwiki aan de links sectie toegevoegd. • 08-07-'09 - Nieuwe header gemaakt en toegevoegd. • 26-07-'09 - Playertable gemaakt en toegevoegd. Duidelijkere Class kopjes. • 14-08-'09 - I3d's serverlists toegevoegd aan de links sectie inclusief uitleg. • 20-09-'09 - Skilltables toegevoegd. | ||
Ben alleen nog niet helemaal tevreden over de layout van de skills, het is als je het mij vraagt een beetje een chaos nu dus dit kan nog veranderen
Inmiddels alweer aangepast en het is nu een stuk beter, ben er alleen nog niet over uit of ik de tekst onder het icon en table laat staan of er boven
[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 20-09-2009 09:48 ]
Volgens mij is lvl 4 Burning Bullets +1 damage en lvl 5 +2, net als Frenzy Fire.
Edit: Als ik zie hoe ze de Gunner hebben bevoordeeld in PTE en de commando generfd
Slaat gewoon nergens op.
Edit: Als ik zie hoe ze de Gunner hebben bevoordeeld in PTE en de commando generfd

[ Voor 41% gewijzigd door Joep op 20-09-2009 10:23 ]
Dit topic is gesloten.