[PC] Battlefield Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 33.168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Ik heb vandaag eens geprobeerd om met die stijl te spelen, maar het valt nog niet mee. Ik heb hier echt PS 5, Stealth 5 en Mark Target voor nodig.

Ik ga straks eens close combat proberen met m'n Commando. Poison Blade 5 en de very fast pistol. :D

Edit: Ok, laat maar, Ik hou toch maar een sniper rifle voor het geval dat :P

[ Voor 14% gewijzigd door Loki.Nya op 25-07-2009 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Net een zalige ronde gehad.
22-2 (spijtig genoeg geen screenshot, wel op print screen gedrukt maar om een of andere reden heeft het geen screenshot genomen).
Score van 2993 of zo.
De map was BB.

In 1 ronde zowel vehicle focus IV als tank III gehaald.

Dus een zalige ronde voor mij en op bepaalde momenten ging ik echt strijk.
Zaten ze met 3 man op mij te jagen bij shipwreck en dan verloren ze nog.
Soms stierven ze al opnieuw voordat ze van mijn scherm verdwenen waren.

En iemand verliet zijn 11 hp tank om een nieuwe op te pikken, daar hebben zijn teammates nog spijt van gehad >:)

Had ik fraps gehad had ik het geupload.

Nu ja, er waren ook zielige momenten van hen.
Was ik bij farm 1 vs 2 aan het vechten won ik (overleefde met 11 leven). Ga ik naar boven bij het AA geweer.
Respawnt hij loopt richting AA, ik spring naar beneden achter hem en win opnieuw.

Voor zulke momenten speel ik dit spel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
15 Voertuigen in 1 ronde lukt me pas als de vijand ontzettend dom is :P

Afbeeldingslocatie: http://bfh.lighteye.nl/images/198553594.png

Het font mist een beetje anti-aliasing.

Edit: Zeer goede tip voor commado's. De crosshair van je rifle beweegt alleen maar verticaal op en neer. Heel simpel om schuilende campers te mollen dus, gewoon rustig wachten tot je crosshair vanzelf over het beetje onbeschutte vlees beweegt en schieten maar :)

[ Voor 42% gewijzigd door Joep op 25-07-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat is vehicle hunter, die moet ik nog halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Simon Verhoeven op 25-07-2009 22:07 . Reden: naam verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 20:41:
In 1 ronde zowel vehicle focus IV als tank III gehaald.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Playertable is toegevoegd!
Sta je er nog niet in maar wil daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM!
Benodigde info: Bfheroes Account naam, link naar je profiel (optioneel) en link naar de group waar je in zit (optioneel).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het kopen van dingetjes eigenlijk heel erg nutteloos, wat boeit mij het petje dat ik draag? :P Kijk zo'n dansje is wel heel erg leuk, maar je hebt er niks aan.

Wie heeft er allemaal al iets gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Nog niets, maar misschien wel in de toekomst. Sommige emotes zijn wel de moeite waard om te kopen. Robotdance bijvoorbeeld :P

Edit: Mooie playertable. Vanaf nu altijd iemand online om mee te spelen :)

Edit 2: Bedoel je met VP dingen kopen? Ik constant. Altijd de goedkoopste wrenches en bandages, long-ranged sniper-rifle, shortest-range pistol en voor de rest niets.

[ Voor 52% gewijzigd door Joep op 26-07-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:16:
Ik vind het kopen van dingetjes eigenlijk heel erg nutteloos, wat boeit mij het petje dat ik draag? :P Kijk zo'n dansje is wel heel erg leuk, maar je hebt er niks aan.

Ik alleen short range smg en van die grote bandages maar voor de rest niks :)
Vind het ERG tof dat je je gastje zo kan customizen en sommige mensen die ik tegenkom zien er ook echt stijl uit maar ik vind het alleen nuttig als je permed spul koopt alleen daar doe ik (nog) niet aan.
Joep Stoffels schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:20:
Nog niets, maar misschien wel in de toekomst. Sommige emotes zijn wel de moeite waard om te kopen. Robotdance bijvoorbeeld :P

Edit: Mooie playertable. Vanaf nu altijd iemand online om mee te spelen :)
Thanks, is wel handig zo en zodra er meer mensen in staan is het helemaal mooi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:34
Heerlijk potje net.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0BKgO95kHSv1dOwYwNAmkOjR/full.jpg

In SS nog wel, de map die ik als soldier het rotste vind spelen.
De tegenstander had ook veel punten trouwens, maar toch lekker om bijna de helft van de kills te hebben. Ook vehicle focus III gehaald, maar dan weer niet Infantry Focus IV. Weet niet of ik die ooit ga halen.

Toch eens fraps gebruiken trouwens O-)
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:16:

Wilde mijn naam veranderen, en dat kost geld. Maar had echt geen zin om een nieuw iemand aan te maken en dan weer up te levelen. Van de funds die ik toen over had heb ik robot dance permanent gekocht :P

[ Voor 38% gewijzigd door PowerUp op 26-07-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Netjes!
Zelf had ik daarstraks even weer gespeeld sinds een dikke week en het beviel weer goed.
Kwam de game in en we hebben 1 maal verloren op de (volgens mij) 12 keer was op BB waarbij ik toch een goede score had 14-0 en de #1 van de royals 15-0 :P

Infantry Focus IV begint me nu een beetje de keel uit te hangen trouwens.. toen ook een potje gehad op CC met 20-4 en ~1850 damage :( Van de 4 deaths was ik 2x super knullig neergegaan wat me die laatste damage heeft gekost :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb geluk gehad, iedereen ging weg en ik bleef nog over met twee anderen. Toen heb ik die INV II en daarn III gehaald. Puur om het feit dat je dan meer kans hebt om iemand te killen in één rondje. :|

Wil nu trouwens samen met een vriend spelen, zit tegenover mij met zijn laptop en ineens doet ie het bij beide niet meer. Terwijl ik daarnet 30 min heb gespeeld, mss de server we zoeken het even uit.

[ Voor 33% gewijzigd door NeoMe op 26-07-2009 19:59 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
NeoMe schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:57:
Ik heb geluk gehad, iedereen ging weg en ik bleef nog over met twee anderen. Toen heb ik die INV II en daarn III gehaald. Puur om het feit dat je dan meer kans hebt om iemand te killen in één rondje. :|

Wil nu trouwens samen met een vriend spelen, zit tegenover mij met zijn laptop en ineens doet ie het bij beide niet meer. Terwijl ik daarnet 30 min heb gespeeld, mss de server we zoeken het even uit.
Met II en III had ik totaal geen problemen maar zoals ik wel eens eerder gezegd had haal ik hem vaak net niet, echt net wat damage tekort. Vaak komt dat dan ook nog omdat de rondjes veels te kort zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mja, net 3 potjes op een rij verloren.
En het had niets met skill te maken, we hadden gewoon 4 grievers op ons team. (elk team 4 man)
Aan het einde van de ronde had 1 er telkens rond de 200 punten en de andere 3 rond 50.
Elk minstens 5 keer gestorven.

Kijk dat je een bepaalde groep niet graag hebt tot daar aan toe, maar ze dan maar gaan grieven op zulke methode vind ik toch maar echt zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Afgelopen week ook maar eens een commando character gemaakt. Speelt toch lekker :) heb flink wat rondes gehad met 3000+ punten per ronde (incl xp boost), met uitschieters naar de 4500.

Stealth op lvl 5, troop trap op lvl 2. Naar het zien van dat filmpje dat gepost werd denk ik toch maar dat ik ook de snelle sniper rifle erbij pak.

Vandaag ook weer eens met de gunner gespeeld, pff ik erger me aan dat geval :p. Je moet lang schieten voordat de vijand neergaat (op korte afstand met de MG die ervoor bedoelt is). Doe mij maar de soldier of de commando.

Hoe maken jullie trouwens de screenshots van de scores op het eind? Ik krijg altijd een zwart scherm als ik hem dan plak in paint ofzo, want via de Print Screen knop maakt hij geen screenshot die hij wegschrijft in de daarvoor bestemde map. Op de PS knop staat het ingesteld voor een ss te maken. Maar werkt niet altijd goed..

Wordt er trouwens gek van als mijn team gewoon ontzettend noob is, echt ik kan me dan zo ontzettend ergeren. Alles continu alleen doen, vlaggen cappen, vijanden neerschieten etc. Uit ellende ga ik dan naar een andere server maar vaak is daar hetzelfde verhaal...
net alsof ik gewoon in servers wordt geplaatst waar je een enorm noobteam hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 26-07-2009 21:30 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
wsLy schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:29:
Hoe maken jullie trouwens de screenshots van de scores op het eind? Ik krijg altijd een zwart scherm als ik hem dan plak in paint ofzo, want via de Print Screen knop maakt hij geen screenshot die hij wegschrijft in de daarvoor bestemde map. Op de PS knop staat het ingesteld voor een ss te maken. Maar werkt niet altijd goed..
Met Fraps kun je gewoon screenshots maken van je score scherm.
Wordt er trouwens gek van als mijn team gewoon ontzettend noob is, echt ik kan me dan zo ontzettend ergeren. Alles continu alleen doen, vlaggen cappen, vijanden neerschieten etc. Uit ellende ga ik dan naar een andere server maar vaak is daar hetzelfde verhaal...
Mja, ik verwissel ook vaak van server als het echt te gek wordt. Vandaag ook weer in BB. Heeft de vijand alle vlaggen, behalve Shipwreck, maar toch blijft m'n team dat domme schip verdedigen. Als je geen commando bent kom je voor geen mogelijkheid daar weer weg. Ik probeer ze dan ook vaak aan te sturen om dat schip met rust te laten, maar 9 van de 10 keer luisteren ze niet...met als gevolg dat we verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:29:
Niet heel erg last van, meestal is mijn team noob maar de royals dikwijls ook dus winnen we alsnog met een overtuigende score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Meer last van een gast die de hele tijd je voor noob uitmaakt als je hem afmaakt. Geeft wel motivatie om hem nog vaker af te knallen en even te zwaaien als hij dood is :P
Hij was vrij snel weg gelukkig.

[ Voor 8% gewijzigd door PowerUp op 26-07-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Loki.Nya schreef op zondag 26 juli 2009 @ 21:51:
[...]

Met Fraps kun je gewoon screenshots maken van je score scherm.

[...]

Mja, ik verwissel ook vaak van server als het echt te gek wordt. Vandaag ook weer in BB. Heeft de vijand alle vlaggen, behalve Shipwreck, maar toch blijft m'n team dat domme schip verdedigen. Als je geen commando bent kom je voor geen mogelijkheid daar weer weg. Ik probeer ze dan ook vaak aan te sturen om dat schip met rust te laten, maar 9 van de 10 keer luisteren ze niet...met als gevolg dat we verliezen.
Ah, moet ik fraps toch maar wat vaker gebruiken :p. Heb het alleen gebruikt om afgelopen week een cheater te reporten |:(
had stealth level 5 aan en dan ben je niet zichtbaar tot op 6 meter afstand. Die gast knalde CONTINU van een afstand van 40 meter ofzo gericht op me. Terwijl er geen andere teammates van me in de buurt waren. En niet 1 keer, nee iedere keer als ik in zijn zicht kwam.

Had het ook nog met een andere gast, maar toen had ik fraps niet...

Dat schip is inderdaad een irritante plek om weg te komen. Echt een vreselijke plek.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk filmpje maar ik denk niet echt dat het allemaal klopt. :P

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zelf vind ik ship wreck op dat vlak slecht ontworpen.
Als de tegenstanders weten wat ze doen geraak je er echt niet weg.

En als er dan nog een paar commando's op de omringende heuvels zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Simon Verhoeven schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:16:
Zelf vind ik ship wreck op dat vlak slecht ontworpen.
Als de tegenstanders weten wat ze doen geraak je er echt niet weg.

En als er dan nog een paar commando's op de omringende heuvels zitten...
Ja, die zijn ook nog eens goed beschermd daar... en vooral de rits commando's die vaak op het heuveltje bij Town staan... Als een van de 2 partijen eenmaal Mansion, Town en die andere heeft dan is het gedaan als je op shipwreck bent. En als ze shipwreck ook nog eens hebben... dan is het helemaal een slachtpartij op de spawn waar het vliegtuig de tank en wat auto's staan (achter Mansion).

Soms wordt je dan ergens willekeurig op het battlefield gedropt met parachute, zodat je nog enigzins wat kans hebt.

Wat me trouwens is opgevallen met de vlaggen.
De vlaggen in Seaside Skirmish en Buccaneer Bay, niet in VV en CC, bij de eerste spawnpunten (Hillside Farm en Farm op SS en Mansion en die andere op BB) duren langer voor te capturen dan de andere 2 vlaggen. Bij de andere 2 vlaggen heb je de vlag zo omlaag en omhoog, maar bij die andere duurt het echt erg lang voordat de vlag omlaag en omhoog is. En in die tijd kan er al met gemak iemand met een jeep, vliegtuig of tank bij je zijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Nu je het zegt, dat duurt inderdaad veel langer. Heb iemand 3 keer moeten afmaken omdat hij steeds terug spawnde waar ik met de vlag bezig was.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gFrtnFmWtRIXxAA58EGV9DO4/full.jpg
Erg tekenend voor de staat van de servers vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja de lag is soms zwaar irritant! Ook bijv. schiet iemand achter je of voor je met de tank, en dan krijg je gewoon damage :s. Gewoon irritant is dat. Het liefst zit ik op de i3D servers, ben ik verzekerd van een lagvrije server :)

maarja, helaas geen server browser...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
wsLy schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:23:
[...]

Ah, moet ik fraps toch maar wat vaker gebruiken :p. Heb het alleen gebruikt om afgelopen week een cheater te reporten |:(
had stealth level 5 aan en dan ben je niet zichtbaar tot op 6 meter afstand. Die gast knalde CONTINU van een afstand van 40 meter ofzo gericht op me. Terwijl er geen andere teammates van me in de buurt waren. En niet 1 keer, nee iedere keer als ik in zijn zicht kwam.

Had het ook nog met een andere gast, maar toen had ik fraps niet...

Dat schip is inderdaad een irritante plek om weg te komen. Echt een vreselijke plek.
Heb ik ook wel vaak omdat er veel snipers op vaste plekken zitten. Die voorspelbaar zijn. het kan natuurlijk altijd een cheater zijn maar als je echt op een duidelijk sniper spot zit of daar al vaker zat is het vrij logishc om is een schot erop te lossen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:38:
Wat me trouwens is opgevallen met de vlaggen.
De vlaggen in Seaside Skirmish en Buccaneer Bay, niet in VV en CC, bij de eerste spawnpunten (Hillside Farm en Farm op SS en Mansion en die andere op BB) duren langer voor te capturen dan de andere 2 vlaggen. Bij de andere 2 vlaggen heb je de vlag zo omlaag en omhoog, maar bij die andere duurt het echt erg lang voordat de vlag omlaag en omhoog is. En in die tijd kan er al met gemak iemand met een jeep, vliegtuig of tank bij je zijn.
Dat ligt volgens mij aan welke vlaggen je team in bezit heeft.
Als je achter de linie gaat zitten duurt het veel langer maar zo had ik vandaag ook weer in BB, town en ship waren van ons en Mansion ging met normale speed omhoog toen ik die terug pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op maandag 27 juli 2009 @ 01:01:
[...]

Dat ligt volgens mij aan welke vlaggen je team in bezit heeft.
Als je achter de linie gaat zitten duurt het veel langer maar zo had ik vandaag ook weer in BB, town en ship waren van ons en Mansion ging met normale speed omhoog toen ik die terug pakte.
Hmm op SS had ik dat Hillside Farm gewoon langzaam omhoog ging ook al hadden we Lighthouse en Village :?

Beetje wazig, maarja.
Farm daar ben ik altijd super snel met mijn tank :p en dan gewoon iedereen van in de rug aanvallen hehe. Zorgen dat je team lighthouse en village kan capturen en dan met 2 of 3 mensen met een tank een beetje campen rondom Farm :p. Bijna gegarandeerd een goede score.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:32:
[...]

Hmm op SS had ik dat Hillside Farm gewoon langzaam omhoog ging ook al hadden we Lighthouse en Village :?

Beetje wazig, maarja.
Farm daar ben ik altijd super snel met mijn tank :p en dan gewoon iedereen van in de rug aanvallen hehe. Zorgen dat je team lighthouse en village kan capturen en dan met 2 of 3 mensen met een tank een beetje campen rondom Farm :p. Bijna gegarandeerd een goede score.
Zou het fout kunnen hebben want zeker weet ik het dus niet :)

Zelf neem ik altijd eerst lighthouse en daarna help ik nog bij village als nodig is. Daarna zie je iedereen naar farm rushen.. geen stoppen aan als je wat mensen in je team hebt die goed zijn met tanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden zag ik hier iets van army of got is dat een soort guild ?
En wat zijn de voordelen ervan als ik erin ben ?

Ik had eerst een level 18 commando maar vind ze maar niks gisteren mijn level 6 soldier maar is weer uitgeprobeert in het begin werd ik wel geownd maar toen ik het onder de knie kreeg was het heerlijk , sowieso speelt het 2x zo leuk als een commando ben nu level 11 met mijn soldier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

[PC] Battlefield Heroes - Deel 2
Soort van guild en geen voordelen voor het moment.
Je kan nog geeneens zien in welke je zit op je profiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb me maar eens aangemeld voor Army of GoT 6 :).

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:51:
Een paar dagen geleden zag ik hier iets van army of got is dat een soort guild ?
En wat zijn de voordelen ervan als ik erin ben ?

Ik had eerst een level 18 commando maar vind ze maar niks gisteren mijn level 6 soldier maar is weer uitgeprobeert in het begin werd ik wel geownd maar toen ik het onder de knie kreeg was het heerlijk , sowieso speelt het 2x zo leuk als een commando ben nu level 11 met mijn soldier :D
Simon Verhoeven schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:00:
[PC] Battlefield Heroes - Deel 2
Soort van guild en geen voordelen voor het moment.
Je kan nog geeneens zien in welke je zit op je profiel...
Het is inderdaad vrij knullig dat je dat niet eens bij je chars kan zien hopelijk iets waar ze nog naar gaan kijken. Waar het eigenlijk op neer komt is dat een Group een kleine leaderboard is voor jou en je vrienden.. vrij nutteloos want bij de echte leaderboard kan je tenminste nog filteren op bijv. K/D ratio, Accuracy, Classes.. hopelijk voegen ze dat nog toe aan de Groups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
BF Heroes is op sommige punten nog in ontwikkeling dus ik denk dat dit nog wel verandert wordt.
Ook de filter type server waar je in wilt komen, vehicle of infantry, werkt nog niet. Hier zijn ze nog mee bezig las ik op het forum.

Misschien dat ze nog andere dingen meenemen in een update, bijv. een serverbrowser, free cam mogelijkheden (zodat je door de map kunt 'zweven' als spectator) en andere dingen.

Ik hoop vooral dat er een serverbrowser komt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb al vaak gehoord dat er mensen zijn die problemen hebben met het starten van een game maar daar zelf nog nooit echt last van ondervonden.. Nu dus wel, eerst invalid data even herstart toen connection lost.. vervolgens nog een keer op starten geklikt en duurde het vet lang dus ik cancel waarna die niet meer matchmaking kan starten.. gaat lekker zo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm moet zeggen... de snelle rifle + PS is episch. Haal er veel sneller kills mee dan de langzame rifle!
Op naar lvl 14 en PS op 3 :p!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik ben vandaag level 20 geworden met m'n soldier en overgeschakeld van de long range naar medium range SMG. Ik heb nu dus de short en medium range SMG. Dit werkt een stuk beter, sinds ik vaker raak, en met BB 5 gaat het al helemaal lekker. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Pff damn man, in een uurtje tijd 15000 punten erbij met sniper :). Gaat lekker zo.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:09:
Pff damn man, in een uurtje tijd 15000 punten erbij met sniper :). Gaat lekker zo.
Netjes maar je hebt dan ook xp boost toch?
Ik doe nu vaak gemiddeld ~1750 per rondje en dan 6-8 potjes in een uurtje, ook niet slecht dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:18:
[...]

Netjes maar je hebt dan ook xp boost toch?
Ik doe nu vaak gemiddeld ~1750 per rondje en dan 6-8 potjes in een uurtje, ook niet slecht dacht ik zo :)
Ja dat was met XP boost. Kills zijn zo easy te halen met die snelle rifle en de PS. Sommige potjes waren slecht en andere goed. *haat aan campers bovenop de berg*

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Met het risico dat ik tegen nogal wat schenen schop, maar in dit spel vind ik commando's toch maar echt flauw.
Zeker op BB bij de shipwreck heuvels wordt bewezen dat ze het spel flink kunnen bederven.

De class is mij wat te overpowered op die plaatsen, niets zo flauw als tegen een gunner/soldier te vechten en dat er dan iemand van halverwege op je op de map schiet.
En dat ze PS doen, 2 schoten en achteruitrennen tot hun stealth herladen is.

Als ze nu droop/windafwijking toevoegen zou het misschien al wat helpen, maar dat is nog steeds geen effectieve oplossing.

Het is nu niet dat ik vaak gedood wordt door commando's want ik win er vaak genoeg van, eerder dat ik vinden dat ze niet echt een positieve bijdrage leveren aan het spel.

Ik zou het graag wat constructief houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Commando moet het hebben van de afstand, gunner en soldier zijn close / mid-range. Een commando wint het op dat gebied weer niet.

Zo, ben level 14 :) Toen ik begon met spelen had ik 30.000 punten en ik moest 65.100 hebben voor level 14 te bereiken. Dus een mooie 35000 punten bij elkaar geschoten :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
De servers zijn nog steeds erg slecht zeg! Maar dat geeft soms ook wel grappige taferelen, zoals vliegende tanks :P. Per ronde werden er ook 10 mensen gekicked ofzo, ik gelukkig niet.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oRbBUeMUpSyxRH9xomIB5ueH/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door PowerUp op 27-07-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
PowerUp schreef op maandag 27 juli 2009 @ 21:43:
De servers zijn nog steeds erg slecht zeg! Maar dat geeft soms ook wel grappige taferelen, zoals vliegende tanks :P. Per ronde werden er ook 10 mensen gekicked ofzo, ik gelukkig niet.
Daar heb ik geen last van (gehad), toen ik na het posten daarstraks nog eens probeerde deed die het wel weer en ging het als een banaan. Echt maar een keer verloren van de ~15 potjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Simon Verhoeven schreef op maandag 27 juli 2009 @ 20:50:
Met het risico dat ik tegen nogal wat schenen schop, maar in dit spel vind ik commando's toch maar echt flauw.
Zeker op BB bij de shipwreck heuvels wordt bewezen dat ze het spel flink kunnen bederven.

De class is mij wat te overpowered op die plaatsen, niets zo flauw als tegen een gunner/soldier te vechten en dat er dan iemand van halverwege op je op de map schiet.
En dat ze PS doen, 2 schoten en achteruitrennen tot hun stealth herladen is.

Als ze nu droop/windafwijking toevoegen zou het misschien al wat helpen, maar dat is nog steeds geen effectieve oplossing.

Het is nu niet dat ik vaak gedood wordt door commando's want ik win er vaak genoeg van, eerder dat ik vinden dat ze niet echt een positieve bijdrage leveren aan het spel.

Ik zou het graag wat constructief houden.
Mag ik je vragen, in welk spel de snipers niet worden afgezeken? :) je moet gewoon niet proberen de confrontatie op long range aan te gaan met commando's, aangezien je dat toch verliest. Maak zovaak mee dat mensen mij proberen neer te hunten maar dat werkt dan alleen averechts.

En trouwens, bij shipwreck vanuit een van de hele hoge heuvels schieten is echt enorm lastig, poppetjes zijn echt heel klein van die afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb het niet over de verre heuvels maar die vlakbij wreck.
En ik vind snipers in AA en TF2 goed meevallen.

En ik vind de commando niet OP want dat is ie niet (of toch niet meer OP dan de andere classes op hun respectievelijk gebied :P).

Maar bvb wat echte beweging als je gescoped bent, en idem als je schade oploopt zou toch al helpen tegen campers.

En het is niet omdat er in andere spelen over wordt geklaagd dat het hier noodzakelijk ook zo moet zijn ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Simon Verhoeven op 27-07-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een team een mix heeft van 3-6 soldiers/gunners die samen werken en ook een beetje weten hoe het e.e.a. werkt is de (kamperende) commando geen bedreiging. Ik had vandaag een paar van die potjes waar de tegenstander zo met elkaar optrok. Was gewoon geen doen. Alhoewel ik later mijn strategie aanpaste en alleen bij hun homebase de vlag ging pakken en TT's leggen. Dat maakte best nog een verschil (verloren alsnog maar goed), je zag duidelijk dat de vijand als team moeilijker bij elkaar bleef omdat de 1 terug ging en de ander vooruit etc., spawncampen. Denk dat we zelfs die ronde gewonnen zouden kunnen hebben als er wat meer tickets zouden zijn (we hadden op een gegeven moment alle vlaggen weer) maar ja die potjes duren zo kort.

Opvallend ook dat de rest van je team, welke klasse dan ook dan ineens de durf verliest om een vlag te pakken. Men gaat spontaan in een soort verdediging kamperen bij de homebase. Nu is dat nog wel wat voor te stellen met gunners/soldiers. Maar je ziet ook commando's het doen terwijl een vlag in dat geval zo belangrijk is. Je tegenstander heeft bij meerdere vlaggen niet 1 specifieke punt meer om naar toe te gaan. Iets met the best defense is a good offense.

Maar ja we zullen zien wat de n00bs voor elkaar hebben gekregen in het nerfen van de commando morgen.

Over n00bs gesproken. Afgelopen middag zat ik ook in een server en lui die inderdaad n00b gedrag vertoonden, echt klassiek. Beide teams, vol over de chat. Kon dit wel even laten zien en dat wel, toen lag het aan de serverlag omdat het niet lukte. Dan weer dat iemand zijn dag niet had. Dan omdat iemand steeds ge0wned werd door een commando en dat dit een n00b klasse was. En weet ik al niet meer, het woord n00b werd over en weer gebruikt iig :P Maar goed de meesten hadden niet eens een kdr van 1 op het einde van een ronde :+ Nederlanders trouwens, let daar ook maar eens op het zijn altijd Nederlanders :X

Meeste mensen weten volgens mij niet eens wat de betekenis van n00b is als je ziet hoe het gebruikt wordt: opschepperig gedrag en in de praktijk het niet kunnen waarmaken in online play. En newb(ie) er ook gelijk maar bij: gewoon iemand die nieuw is en het e.e.a. nog niet weet maar zich niet verschuilt achter excuses/opschepperig gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

En natuurlijk dat een campende commando meer moet oppassen als er groepen van tegenstanders zijn, anders zou het maar erg zijn. Ik had het eerder over shipwreck als je town niet hebt.

En noobs die nooit durven cappen/direct wegrennen zijn inderdaad irritant.
Commando die in een hoek blijft staan in stealth ipv even zijn knive boven te halen en een teammate te helpen. Of dat ze nooit cappen.

Zelf hoop ik eigenlijk dat de servers snel worden vrijgegeven, eens benieuwd of het ticket count aanpasbaar gaat zijn want momenteel zijn de rondes toch wat te kort voor mijn smaak. En sommige missies zijn momenteel echt niet doenbaar tenzij je een bijna lege server vind.

Over dat gepraat, soms springen ze er echt van tussen uit.
Nederlanders zijn er nogal snel met hun uitvluchten, Amerikaanse jongeren schelden nogal veel en Russen kunnen hun mond niet houden.

n00b kan ook betekenen iemand die al langer speelt maar het echt niet doorheeft en het nog niet snapt als het een paar keer uitgelegd is. Zoals level 15 spelers die nog alleen wegrijden aan het begin van een ronde in VV...

Mja, ik hoop niets te ergs want de commando is vrij balanced.
Maar als ik me niet vergis was morgen toch eerder een stability patch dus ik verwacht geen gigantische veranderingen.

Nog een grote ergernis: mensen die in een vliegtuig springen en totaal niet kunnen vliegen.
Is het nu zo erg om eerst wat in de tutorial rond te vliegen.
Of mensen die eeuwig op je vleugels blijven zitten, als je ergens heen wilt zeg minstens iets.
En als je toch een vliegtuig als taxi gebruikt vernietig het dan minstens zodat capabele piloten het kunnen gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Simon Verhoeven op 27-07-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zelf heb ik juist totaal andere ervaringen met nederlanders maar dat zijn dat was vroeger in CoD1/2 :)
Duitsers vragen altijd of er duitsers zijn (ger???) en polen zijn altijd vrienden van elkaar lijkt wel :D

Nood = naab = newb = newbie, allemaal een pot nat en het komt allemaal van newbie.
Maarja daarstraks was een server waar ik in zat een erg goed voorbeeld van een noob royals team.
In ongeveer 3 potjes wisten ze met ze allen 11 kills te maken... 2x 3 en 1x 5 dat was gewoon te zielig voor woorden want ik haalde in mijn eentje alleen, in die 3 potjes, al 3x zoveel :P.

Mijn record met teamwinst staat nog steeds op 47-0 en daar zou ik vanavond bijna overheen gaan als de royals niet in de laatste minuut massaal voor alle 4 de vlaggen gingen. Twee daarvan wisten ze te pakken waardoor ik voor de 2e keer 47-0 heb gehaald. Anderen ook zulke abnormale winsten geboekt? Ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 00:54:
Zelf heb ik juist totaal andere ervaringen met nederlanders maar dat zijn dat was vroeger in CoD1/2 :)
Duitsers vragen altijd of er duitsers zijn (ger???) en polen zijn altijd vrienden van elkaar lijkt wel :D

Nood = naab = newb = newbie, allemaal een pot nat en het komt allemaal van newbie.
Maarja daarstraks was een server waar ik in zat een erg goed voorbeeld van een noob royals team.
In ongeveer 3 potjes wisten ze met ze allen 11 kills te maken... 2x 3 en 1x 5 dat was gewoon te zielig voor woorden want ik haalde in mijn eentje alleen, in die 3 potjes, al 3x zoveel :P.

Mijn record met teamwinst staat nog steeds op 47-0 en daar zou ik vanavond bijna overheen gaan als de royals niet in de laatste minuut massaal voor alle 4 de vlaggen gingen. Twee daarvan wisten ze te pakken waardoor ik voor de 2e keer 47-0 heb gehaald. Anderen ook zulke abnormale winsten geboekt? Ben ik wel benieuwd naar.
Het record van mij met teamwinst staat op 49 of 50, dat was gewoon 1 massale slachtpartij. Vijand had geen kans aangezien wij met het hele team op hun spawn bezig waren :p. De ronde was ook voorbij binnen een paar minuten.

Maarja, op naar level 15 en dan 16 voor weer een HP erbij :p. Gaat wel even duren voordat ik level 16 wordt aangezien ik net level 14 ben hehe.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Hier al een paar keer 49-0 en 50-0.

[ Voor 12% gewijzigd door Simon Verhoeven op 28-07-2009 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Omg.. dat is nog wel even een tikje extremer ja.. dan ga je je echt afvragen wat het andere team nu in hemelsnaam aan het doen is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:34:
Omg.. dat is nog wel even een tikje extremer ja.. dan ga je je echt afvragen wat het andere team nu in hemelsnaam aan het doen is 8)7
Aan het proberen om iets terug te doen maar het lukt ze niet 8)7

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:40:
[...]

Aan het proberen om iets terug te doen maar het lukt ze niet 8)7
Maar je begrijpt wat ik bedoel ;)
Vaak heb je maar 1-2 top spelers in je team en is de rest slecht tot middelmatig.. een enkele keer gezien dat in het Royals team stuk of 3 echt goede gasten zaten en zat ik alleen met slechte opgescheept. Voelde me net een Royal :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
De snelle rifle vind ik maar niks. Je gaat er snel mee sprayen, waardoor je minder nauwkeurig schiet en de vijand de kans krijgt om je te zien en te healen/te buffen. Met de longest range rifle en PS lvl 3 is het nu 72 damage gemiddeld per headshot en 55 damage op de rest van het lichaam (torso). Soldiers hebben geen kans, als twee schoten raak zijn, zijn ze er niet meer. Voordat ze beseffen dat ze door een kogel geraakt zijn en op healen kunnen drukken, worden ze door een tweede kogel geraakt. Gunners zijn wat moeilijker. Na de tweede kogel hebben ze het in de gaten en zijn ze gebufft/verscholen. Campen doe ik ook aan, puur omdat 90% van de royal commando's/soldiers niks tegen me kunnen beginnen, of geen PS gebruiken en de standaard rifle, dus totaal geen damage doen en hun positie daarmee kwijtgeven.

Hoe mol je een campende commando: Mark Target, BB en PS. Niemand die het doet :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik heb speciaal voor commando's lvl1 mark target aangeschaft. Ideaal in combinatie met long range sniper en lvl5 PS. Je kan in principe een 1 shot = 1 kill halen op commando's. Tenminste dat beweerde gisteren iemand in de server. Mij zelf is het nog nooit gelukt. Wel 80 geraakt maar nog nooit een commando in 1x gedood.

Ik werd trouwens wel gisteren door een troop trap in 1x gedood. De eerste keer doordat ik er langs reed in een jeep. De troop trap lag aan de bestuurderskant. Ik rij er langs meteen dood. Jeep was nog heel???

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Het is altijd geweldig als een tegenstander level 1, 2 of 3 van stealth heeft en jijzelf level 5 :p. Ga dan zo staan dat ik hem net zie en dan piercing shot en bam, bam headshot!

Gisteren had ik iets wazigs. Was op Coastal Clash op het bruggetje en bij Lookout stond een enemy met stealth aan, ik zag hem staan omdat ik zijn geweer zag door wat rook heen van een explosie... hemzelf zag ik niet maar het wapen wel... zeker een bug ofzo. Nja ik schoot dus en ik had hem. Wel wazig dat het geweer zichtbaar was door de rook van een explosie...

Het ergste aan een rifle vind ik de lag waar je soms last van hebt. Als de server een beetje lagged dan schiet je al heel snel mis. Ook ondervind ik soms last van een mousebug, is iets in het spel waardoor je ineens unscoped en je muis een beetje wazig doet, ERG irritant als je net op iemand aan het aimen bent...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf vaak met soldier en gunner, commando vind ik wel leuk, maar is té makkelijk als je een beetje andere FPS-sniperklassen gewend bent.

Gunner is erg leuk op VV, gewoon verdedigen, afstand bewaren en je team dekken als ze aan het oprukken is, voor je het weet heb je 3 kills op een rij.

Wat ik wel vind is dat de commando klasse overpowered is, natuurlijk moet je niet een commando op long range bevechten, maar zelfs in close combat is een commando superieur als ie een beetje goed is met zn sniper rifle.

Bekijk dit filmpje maar om te begrijpen wat ik bedoel:
http://www.youtube.com/watch?v=KdDUsVWpqHE

De best gebalanceerde BF game vind ik nog wel BF2, en dan alleen de balance tussen de klassen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Om eerlijk te zijn zitten er gewoon veel idioten in dat filmpje.
Ik heb al vaak genoeg commando's gedood als ze dat proberen.
PS van dichtbij is gewoon een gigantische weggever, dan activeer ik gewoon BB en begint de pret.
En sommige commando's hebben precies niet door dat je de flammen kan zien dus ik vindt ze toch al verbergen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:04:
Wat ik wel vind is dat de commando klasse overpowered is, natuurlijk moet je niet een commando op long range bevechten, maar zelfs in close combat is een commando superieur als ie een beetje goed is met zn sniper rifle.
Dat geldt ook voor de andere klasses hoor. Als een soldier/gunner een beetje verstand heeft, worden ze niet zo snel afgemaakt. Soldier moet gewoon BS en BB gebruiken. Dan kan een commando niks. Gunner moet leg it en shotgun gebruiken, dan kan een commando ook niks meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:04:
Ik speel zelf vaak met soldier en gunner, commando vind ik wel leuk, maar is té makkelijk als je een beetje andere FPS-sniperklassen gewend bent.

Gunner is erg leuk op VV, gewoon verdedigen, afstand bewaren en je team dekken als ze aan het oprukken is, voor je het weet heb je 3 kills op een rij.

Bekijk dit filmpje maar om te begrijpen wat ik bedoel:
http://www.youtube.com/watch?v=KdDUsVWpqHE

De best gebalanceerde BF game vind ik nog wel BF2, en dan alleen de balance tussen de klassen :)
Is meer een filmpje met een knipoog ;)

Groot deel van de mensen die hij neerschiet raken ineens in paniek en weten tijdelijk niet gericht te aimen. Bovendien laat ie alleen zijn kills zien en niet wat er na gebeurd. Ik durf te wedden dat hij vrij vlak na zijn kill neergeschoten wordt door iemand anders omdat ie zich telkens in zulke open gebieden bevind.

Het zijn voornamelijk de mensen die op een lullige manier dood gaan of op een plek waar ze het niet verwachten die klagen en n00bs ;) . Gunners en soldiers kunnen net als de commando ook overpowered overkomen. Het is maar net of er iemand mee speelt die verstand van zaken heeft.

Of die kill bij de vlag waar de persoon helemaal stil zit, dat is vragen om problemen. Veel mensen die in hun eentje rondhuppelen die hij neerschiet en rondlopen alsof niemand ze kan aanraken. Dat mensen jumpen heeft ie ook een goed punt. Mensen die jumpen creëren en veel grotere hitbox en makkelijker te raken.

Ik had gisteren een soldier en een gunner volgens mij helemaal gek gemaakt op coastal clash, die lui zaten maar te schieten om zich heen na een paar keer dood te zijn gegaan echt hilarisch :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rwNxYuzWMOb9SnWP6IZupNWV/thumb.jpg
We hadden dat potje en daarvoor al flink verloren, die lui dachten god te zijn als team oid totdat ik hun homebase aan het treiteren was. Goede kans dat daar ook de whiners vandaan komen met een godcomplex. Heel verbaast zijn dat zoiets hen kan overkomen en er geen rekening mee houden. Wat ik egdaan zou hebben is die homebase laten voor wat het was, zeker als het een commando is die je toch nauwelijks kan zien en je als team veel sterker bent dan de andere.

lol zag bij related video's: http://www.youtube.com/wa...nSdE1a9nc&feature=related het is dan wel een commando en een cheater maar een heel mooi voorbeeld van de gemiddelde whiner die maar schreeuwt dat een class overpowered is als je de cheats en commando wegdenkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:14:
Om eerlijk te zijn zitten er gewoon veel idioten in dat filmpje.
Ik heb al vaak genoeg commando's gedood als ze dat proberen.
PS van dichtbij is gewoon een gigantische weggever, dan activeer ik gewoon BB en begint de pret.
En sommige commando's hebben precies niet door dat je de flammen kan zien dus ik vindt ze toch al verbergen ze.
Haha ja dat is zo grappig, doen ze Stealth op en activeren Elixir en ik schiet ze neer als konijnen..
Totaal geen notie van hoe het werkt.. Trouwens wat ook wel grappig is als er Royal commando's in de lighthouse zitten.. geweldig is dat als ze niet kunnen aimen! Kom ik aan met mijn shortrange SMG van flinke afstand die ze wel even een lesje leer zonder geraakt te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Maintenance will be a little longer than planned. We will get the game back up and running as soon as possible!
Het zou eens een keer anders zijn :(

Die video met een knipoog komt wel van blackwyn. Da's een mod die loopt te schreeuwen dat commando's generfd moeten worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik ben sinds een weekje ook bezig met Heroes, net iets te veel eigenlijk :P Ik heb vier mannetjes op level 9, waarvan twee gunners, dat zijn toch wel mn favoriet. Behalve op buccaner bay ben ik vaak bij de beste 2 van mn eigen team.

Dat lag heb ik niet zo vaak last van, wel "there is a problem with your connection" terwijl ik hier zit met een 100/100 verbinding... zegt natuurlijk niet alles maar toch wel wat.

Leuk dat er een topic is op tweakers hierover. Ik heb het net iets te veel gedaan afgelopen week, want met de kleine daan van 9 maanden en mn stageverslag die donderdag af moet zijn, zou ik toch minder tijd eraan moeten besteden :P verslavend spel, vooral als je het een beetje kunt.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep Stoffels schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:24:
[...]
Het zou eens een keer anders zijn :(

Die video met een knipoog komt wel van blackwyn. Da's een mod die loopt te schreeuwen dat commando's generfd moeten worden :'(
idd ja. Ik vind ook dat ze generfd moeten worden, ben ooit op een server geweest waarvan 60% commando was, en goed ook, het was totaal niet leuk meer.

Het meest belangrijke in dit spel om je aan te houden is afstand. Ken je wapen, gebruik dekking. Zoveel mensen houden hier nooit rekening mee. De omgeving goed in de gaten houden is zó belangrijk! Gebruik je mogelijkheden, zie je kansen. Tis eigenlijk een tip voor alle BF games nu ik het zo bekijk.

Pfff wat duurt die maintenance lang zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die vinden dat commandos generfed moeten worden. Wat dan precies en.of hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:06:
Voor de mensen die vinden dat commandos generfed moeten worden. Wat dan precies en.of hoe?
Meer delay tussen de schoten, nog minder dmg voor close en moderate range (hoe het nu is heb je met 3/4 schoten van close een kill, (dat is heel makkelijk te doen aangezien de hitbox heel groot is), van mij hoeft er zelfs geen timer op de stealth-functie.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 13:59:
[...]

Pfff wat duurt die maintenance lang zeg!
Maintenance is over, maar ik kan nog steeds niet inloggen. Website is wel weer toegankelijk...

Edit:

Twitter, zo f*cking handig! :D

[ Voor 8% gewijzigd door Younes op 28-07-2009 14:36 ]

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Fijn na het onderhoud alleen maar problemen tot nu toe, word na een tijd gekickt omdat ik verbindingsproblemen krijg en nu kan ik niet meer inloggen..
-edit- nu is de hele site down lijkt het wel

[ Voor 13% gewijzigd door GoldenSample op 28-07-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Lighteye, ik denk dat vooral een grotere firing delay nuttig is.
De voornaamste reden die ik vermeld zie op de forums is dat ze je dankzij PS kunnen doden voordat je maar echt doorhebt van waar ze schieten.
En echt ongelijk hebben ze dan nog geeneens. 1ste schot helft van je leven weg en tegen dat je je ziet staan is het 2de schot al lang afgevuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Mensen in battlefield heroes letten ook echt niet op snipers 80% van die NOOBS staan allemaal stil, headies maken was nog nooit zo makkelijk.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik snap echt niet waarom de meeste mensen op de commando's zitten te vitten. Ik speel nu al een tijd als commando. Van dichtbij ben je als commando echt redelijk kansloos, vooral tegenover een gunner.
Dit ligt natuurlijk ook aan het type wapen wat je hebt maar over het algemeen is dat mijn ervaring.

Op de lange afstand is een commando echt dodelijk, maar wat verwacht je anders van zo'n class. Het is natuurlijk gewoon een sniper die zijn altijd dodelijk op lange afstand. Niet alle mappen zijn in mijn ogen hiervoor geschikt. Eigenlijk alleen BB is hier geschikt voor. In SS heb je tanks genoeg om in te schuilen en voor de rest is het bijna allemaal redelijk close combat.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb dat ze eens wat doen aan de error met 'Client contains invalid data (6)' 'You were disconnected (15)' 'Connection lost (1002)'

Na nummertje 15 kun je eigenlijk niet meer reconnecten... althans lukt me dan niet meer... bij 1002 sluit het spel gewoon helemaal af als je op OK klikt...

Ik hoor de mensen hier wel praten over dat de delay voor te vuren hoger moet bij commando's, maar gooi dan ook even gelijk de health omhoog ervan en doe even de delay van de snelle SMG en shotgun van de andere classes ook omhoog gooien.

Commando's zijn irritant op lange afstand, maar op korte afstand stellen ze niet veel voor. Een soldier of gunner kan ze met gemak binnen luttele seconde neer hebben. De commando kan dat met de tegenstander op de lange afstand.

De classes zijn goed genoeg in mijn ogen. De Gunner heeft ook die frenzy fire ability om geconcentreerd te schieten, perfect als je een commando op afstand zien. En dan nog eventjes je shield aangooien.

Een soldier kan ook dicht in de buurt komen van een commando, als je slim bent, en dan een grenade spam op zijn dak gooien, dag dag commando.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:36:
Lighteye, ik denk dat vooral een grotere firing delay nuttig is.
De voornaamste reden die ik vermeld zie op de forums is dat ze je dankzij PS kunnen doden voordat je maar echt doorhebt van waar ze schieten.
En echt ongelijk hebben ze dan nog geeneens. 1ste schot helft van je leven weg en tegen dat je je ziet staan is het 2de schot al lang afgevuurd.
Ok, maar dan alleen op de PS. Niet op de normale rate van de rifles.

Maar PS maakt een opstartgeluid die je zou moeten kunnen horen bij close range en geeft een indicator, ook als de sniper in cloak zit.

Er blijven gewoon een boel mensen die de omgeving niet in de gaten houden, nu is dat ook wat moeilijker met geen minimap en kill messages. Maar toch zie je vaak genoeg mensen (niet perse door commandos) 1 of 2 teammates doodschieten en de derde vijand doet gewoon zijn ding waar ie mee bezig was zonder zich te realiseren wat er 2 meter verderop gebeurd of gaat er vanuit dat zijn teammates de klus wel geklaard zullen hebben zonder ook maar om te kijken. Dat soort mensen worden pas wakker als de eerste kogel al ontvangen is.

In bf2 was het al een trend dat je verschillende indicatoren zag op bijvoorbeeld vliegtuigen van vijanden (met bf 1943 volgens mij ook?), misschien moeten dat soort dingen ook maar in heroes alhoewel ik er een graf hekel aan heb (o.a. een reden dat ik bf2 vrijwel niet heb gespeeld), het vergt geen enkele skill meer om je vijand op te zoeken. En het schieten gebeurd alleen op de indicatoren ipv de objecten die je zelf moet uitzoeken. Het haalt de prestatie uit de game.

Men (dice/community) moet er ook rekening mee houden dat als je de commando nerfed op de korte afstand er of een boel mensen naar een andere klasse zullen overstappen (dat is waarschijnlijk het doel van alle klagers) of erger nog: meer campers aangezien de korte afstand vrijwel dan niet meer te doen is. En ook omdat de vlaggen niet meer zoveel opleveren. Teamspelers zijn de commandos over het algemeen niet, voor het team zul je weinig commandos een vlag zien pakken midden in een ronde. Moet daaaar weer een "oplossing" voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Hoe kan het trouwens dat soms iemand onzichtbaar blijft (commando) terwijl hij toch aan het schieten of snijden is? Ik zat een keer in zo'n potje, en toen zeiden de mensen daar dat het een 'glitch' was, waar de persoon in kwestie handig gebruik van maakte. Een bug dus neem ik aan... of is dit een soort hack?

Edit: ik weet nog steeds niet hoe ik een dm kan sturen (zie nooit ergens een link) maar ik wil graag vermeld worden in de playertable...

Profiellink: http://www.battlefieldheroes.com/player/2291346938
Group: http://www.battlefieldheroes.com/groups/7522

[ Voor 29% gewijzigd door JaWSnl op 28-07-2009 15:31 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 14:53:
Ik heb dat ze eens wat doen aan de error met 'Client contains invalid data (6)' 'You were disconnected (15)' 'Connection lost (1002)'

Na nummertje 15 kun je eigenlijk niet meer reconnecten... althans lukt me dan niet meer... bij 1002 sluit het spel gewoon helemaal af als je op OK klikt...
Heb het niet zo erg dat ik niet meer kan connecten of dat de game afsluit maar irritant is het wel..
'You were disconnected (15)' wanneer je een game uit gaat... nogal logisch dat je dan disconnect 8)7
JaWSnl schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:24:
Hoe kan het trouwens dat soms iemand onzichtbaar blijft (commando) terwijl hij toch aan het schieten of snijden is? Ik zat een keer in zo'n potje, en toen zeiden de mensen daar dat het een 'glitch' was, waar de persoon in kwestie handig gebruik van maakte. Een bug dus neem ik aan... of is dit een soort hack?

Edit: ik weet nog steeds niet hoe ik een dm kan sturen (zie nooit ergens een link) maar ik wil graag vermeld worden in de playertable...

Profiellink: http://www.battlefieldheroes.com/player/2291346938
Group: http://www.battlefieldheroes.com/groups/7522
Zal je erin zetten maar je kan geen DMs sturen omdat je het niet aan hebt staan (MyReact > Voorkeuren)

[ Voor 47% gewijzigd door psychoclown op 28-07-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

damm, das minder, zat net lekker weer te spelen
krijg ik weer een disconnect... op de zelfde manier als de straks..
En kan weer niet meer inloggen..

Nog iemand hier last van?

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 28-07-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

GoldenSample schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:40:

Same here, maar het lijkt me niet de bedoeling van dit topic om statusupdates te posten. Daar hebben we twitter voor.

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
GoldenSample schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:40:

Ja ik, net even het spel opgestart om lekker een paar potjes te doen krijg ik steeds 'Unable to Connect' zoals wsLy al had opgemerkt.
Younes schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:44:
[...]

Same here, maar het lijkt me niet de bedoeling van dit topic om statusupdates te posten. Daar hebben we twitter voor.
Klopt maar zolang het bij 2-3 meldingen blijft valt het spamgehalte wat mij betreft nog wel mee :)

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 28-07-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Dat ze het maar snel maken, kon zondag er wel in en gstrn al met moeite of om de zoveel pogingen. Vandaag is het weer waardeloos, wel jammer want het is echt een leuk gratis spel.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

De loginproblemen zijn precies ook nog niet opgelost.
Lijkt me leuk voor mensen die de xp code gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

psychoclown schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 15:45:
[...]

Ja ik, net even het spel opgestart om lekker een paar potjes te doen krijg ik steeds 'Unable to Connect' zoals wsLy al had opgemerkt.

[...]

Klopt maar zolang het bij 2-3 meldingen blijft valt het spamgehalte wat mij betreft nog wel mee :)
exact want dat voorkomt dat ik en anderen naar andere dingen gaan kijken.

Wel irritant want de lag afentoe is vervelend maar dit is vervelender natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
wat ik af en toe wel grappig vind is dat je iemand helemaal dol ziet worden van vreugde en een bericht of 7 stuurt met daarin elke keer 'gg' en lol e.d. En dan staat er zo grappig: player has been kicked for spamming })

Is mezelf ook 1 keer overkomen uiteraard... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
JaWSnl schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:23:
wat ik af en toe wel grappig vind is dat je iemand helemaal dol ziet worden van vreugde en een bericht of 7 stuurt met daarin elke keer 'gg' en lol e.d. En dan staat er zo grappig: player has been kicked for spamming })

Is mezelf ook 1 keer overkomen uiteraard... 8)7
Haha dat heb ik nog niet meegemaakt :P
Wel grappig dat altijd degene die onderaan staan nog veel zeggen op het einde van het potje, 'gg' 'vgg' 'gg team' 'gg we own' 'nationalpower' 'ss own all' etc terwijl zij allemaal het minste hebben volbracht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Good game en dingen in die trend zeggen is gewoon beleefdheid.
insert faction power, nazi's own/suck etc vind ik dan weer belachelijk.

Ik zeg soms ook eens too easy of too short als het zo is.
Rondes van 40-0 kan je amper uitdagend noemen en als ze nooit een flag cappen is het zo voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:42:
Good game en dingen in die trend zeggen is gewoon beleefdheid.
insert faction power, nazi's own/suck etc vind ik dan weer belachelijk.

Ik zeg soms ook eens too easy of too short als het zo is.
Rondes van 40-0 kan je amper uitdagend noemen en als ze nooit een flag cappen is het zo voorbij.
Tuurlijk maar wat ik bedoelde is van die hyper gasten die dan als een malle allemaal van dat soort berichten spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royals GO HOME!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Tellen de punten van een team nou alleen terug bij het killen van een teamlid daarvan, of gaan de punten ook omlaag als een vlag wordt gejat? Ik heb het eigenlijk nooit zo goed in de gaten gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Enkel als er iemand gedood wordt.
Meestal is het 1 ticket per dood.
Maar als het 3-1 is dan verliest het team met 1 vlag 2 tickets per dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is jullie ook opgevallen dat jullie nog maar heel weinig VP hebben ?
Had er iets van 1200 en nu 250 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nee, nog steeds 8532 VP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:33:
Enkel als er iemand gedood wordt.
Meestal is het 1 ticket per dood.
Maar als het 3-1 is dan verliest het team met 1 vlag 2 tickets per dood.
En is er dan nog verschil als het ene team 4 vlaggen heeft? 3 tickets per dood wellicht? Want soms gaat het echt zo verrekis snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:51
Ik krijg het laatste half uur geen verbinding met servers. Meer mensen last van ?

edit: sorry, niet goed gelezen. Zie nu dat er vanmiddag al mensen dit probleem gepost hebben.

[ Voor 51% gewijzigd door daanNL op 28-07-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:37
Ik zal wel even kijken voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff wat een klote rondes daarnet
stuk of 10 gespeeld en we verloren echt elke keer dik ik was de enige die een beetje positief stond met kills/deaths . Dus ik vraag aan de nat welke level ze zijn allemaal 20+ terwijl wij allemaal 10+ waren :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

jaWSnl, voor zover ik weet niet.
Maar wat natuurlijk stom is als het team met 1 vlag dan allemaal naar een vlag rent waar het winnende team aan het verdedigen is.
Zulke grote gevechten zijn leuk, maar het is natuurlijk heel stom om te doen als je maar 1 vlag hebt.
Dan ga je toch gewoon naar een vlag waar niemand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:44:
Maar wat natuurlijk stom is als het team met 1 vlag dan allemaal naar een vlag rent waar het winnende team aan het verdedigen is.
Zulke grote gevechten zijn leuk, maar het is natuurlijk heel stom om te doen als je maar 1 vlag hebt.
Ik herken het zo duidelijk. Goed voorbeeld is Booty Bay. De slechtste plek om te vechten is wel daar waar het wreck is, en wat doet 60% van het team? Daarnaartoe gaan om de vlag te pakken/verdedigen. Het is echt een killzone daar ten gunste van tanks en commando's. En dan zeg je nog zo niet naar 'het wreck' te gaan, maar omdat de helft noob is of niet engels is deert t ze niks.

Zo veel mensen die nooit hun verstand gebruiken in dit spel... argh xD Stom dat er zoveel mensen individualistisch spelen in een teamgame (verklaart ook de hoge commando:andere klasse ratio in veel potjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:42:
Pff wat een klote rondes daarnet
stuk of 10 gespeeld en we verloren echt elke keer dik ik was de enige die een beetje positief stond met kills/deaths . Dus ik vraag aan de nat welke level ze zijn allemaal 20+ terwijl wij allemaal 10+ waren :S
Ja dat snap ik ook niet ik zit constant bij gasten die vaak lager zijn.. niet dat ik normaal geen score kan halen maar ik denk dat er al wat meer uitdaging zou zijn als het verschil max 4 levels is.
Een systeem zoals ik laatst beschreef waarbij het verschil tussen het minimum level en het maximum level bijv 4 of 5 mag zijn.. Dat ELO van mij lijkt alleen maar verder te zakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:23:
[...]

Ja dat snap ik ook niet ik zit constant bij gasten die vaak lager zijn.. niet dat ik normaal geen score kan halen maar ik denk dat er al wat meer uitdaging zou zijn als het verschil max 4 levels is.
Een systeem zoals ik laatst beschreef waarbij het verschil tussen het minimum level en het maximum level bijv 4 of 5 mag zijn.. Dat ELO van mij lijkt alleen maar verder te zakken
Is dat vaak met 1 zijde? Want ik kan me voorstelen dat veel gamers voor Nationals gaan (veel meer bad ass).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:44:
Kijk en dat wist ik dan weer niet goed. Dan ben ik geen noob maar nog nooit het dubbele punten idee geweten. Vanaf nu zal ik daar veel meer bij stil staan iig, thnx :)

Voor de rest van hierboven, wss is het dan ook zo dat iemand een mannetje heeft van lvl 13 en van lvl 6 en dan gaat die hele goeie met een laag level mannetje spelen dus tegen makkelijkere mannetjes... dat kan, neem ik aan. of wordt je ingedeeld o.b.v. experience totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:24:
[...]

Is dat vaak met 1 zijde? Want ik kan me voorstelen dat veel gamers voor Nationals gaan (veel meer bad ass).
Nou daar kwamen een paar gasten gister en eergister mee aan zetten. Die vroegen telkens wat voor level iedereen was en toen kwam dat naar boven.
JaWSnl schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 19:34:
[...]

Kijk en dat wist ik dan weer niet goed. Dan ben ik geen noob maar nog nooit het dubbele punten idee geweten. Vanaf nu zal ik daar veel meer bij stil staan iig, thnx :)

Voor de rest van hierboven, wss is het dan ook zo dat iemand een mannetje heeft van lvl 13 en van lvl 6 en dan gaat die hele goeie met een laag level mannetje spelen dus tegen makkelijkere mannetjes... dat kan, neem ik aan. of wordt je ingedeeld o.b.v. experience totaal?
Nou laatst zei Lighteye dat dat op basis van ELO gaat maar dat systeem, wat gebaseerd zou zijn op jou level en de levels van de mensen die je killed, is erg vaag. Zal eens kijken of ik er iets meer over kan vinden.
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:52:
Matchmaking schijnt te gebeuren d.m.v. de ELO. Iedereen begint met 1000 punten en aan de hand van een 1 of andere formule wordt dan dagelijks je ELO berekend. Of ik lees ook her en der dat het simpeler is: Kill iemand met een lagere ELO en jouw ELO gaat ook omlaag, kill iemand met een hogere ELO en jouw ELO gaat omhoog. Sommige zeggen dus dat het verder niets te maken heeft met KDR, speeltijd etc.etc.

Kromme van dit systeem is dat je nog al wat kans hebt met lage levels spelers te spelen omdat iedereen begint met 1000 ELO. Beter is ook om het level mee te nemen in het bepalen van een server. Misschien gebeurd het al wel, maar het is bugged as hell iig. En het schijnt dat de actuele ELO gebruikt wordt bij het bepalen van een server dus aan de 24 uurs stats op bfh.com heb je ook niets.

Een feature als in level nummers naast de naam ingame ofzo lijkt mij ook wel handig nu ik eraan denk. Ben vaak benieuwd hoe het nou komt als we winnen of verliezen.
Als dit klopt dan is het zoals Lighteye al zegt erg krom omdat je zelf geen invloed kan uitoefenen op de ELO (wat ook logisch is) maar als je zoals ik erg veel killed en daarvan blijk 80% lager level te zijn dan mijn level dan kan mijn ELO alleen maar dalen.. Dit betekend dat hoe meer ik speel hoe meer kansloze tegenstanders ik tegenkom (even simpel uitgedrukt).
Net ook weer paar potjes VV (bleek infantry only server te zijn) en daarna wat potjes BB en geen enkel potje verloren. In BB kwam ik zelfs in en we stonden met 2 punten voor maar de Royals hadden 3 vlaggen maar binnen notime had ik town gecleared. Meteen daarna zat ik in mijn eentje wreck zo erg te f*cken dat ze met 2 tanks en 2 gunners me na een dikke minuut pas neer hadden en ik weer 5 kills erbij had :)

Owja trouwens, Infantry Focus IV gehaald met 17-7.. :)
Zo vaak zo close geweest maar nu heb ik hem dan echt gehaald en niet eens met een super score.

[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 28-07-2009 19:56 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.