En natuurlijk dat een campende commando meer moet oppassen als er groepen van tegenstanders zijn, anders zou het maar erg zijn. Ik had het eerder over shipwreck als je town niet hebt.
En noobs die nooit durven cappen/direct wegrennen zijn inderdaad irritant.
Commando die in een hoek blijft staan in stealth ipv even zijn knive boven te halen en een teammate te helpen. Of dat ze nooit cappen.
Zelf hoop ik eigenlijk dat de servers snel worden vrijgegeven, eens benieuwd of het ticket count aanpasbaar gaat zijn want momenteel zijn de rondes toch wat te kort voor mijn smaak. En sommige missies zijn momenteel echt niet doenbaar tenzij je een bijna lege server vind.
Over dat gepraat, soms springen ze er echt van tussen uit.
Nederlanders zijn er nogal snel met hun uitvluchten, Amerikaanse jongeren schelden nogal veel en Russen kunnen hun mond niet houden.
n00b kan ook betekenen iemand die al langer speelt maar het echt niet doorheeft en het nog niet snapt als het een paar keer uitgelegd is. Zoals level 15 spelers die nog alleen wegrijden aan het begin van een ronde in VV...
Mja, ik hoop niets te ergs want de commando is vrij balanced.
Maar als ik me niet vergis was morgen toch eerder een stability patch dus ik verwacht geen gigantische veranderingen.
Nog een grote ergernis: mensen die in een vliegtuig springen en totaal niet kunnen vliegen.
Is het nu zo erg om eerst wat in de tutorial rond te vliegen.
Of mensen die eeuwig op je vleugels blijven zitten, als je ergens heen wilt zeg minstens iets.
En als je toch een vliegtuig als taxi gebruikt vernietig het dan minstens zodat capabele piloten het kunnen gebruiken.
[
Voor 12% gewijzigd door
Simon Verhoeven op 27-07-2009 23:44
]