Ik zou er niet te zeker van zijn.
Er is bvb nog steeds geen mogelijkheid om zelf een server te hosten.
Er is bvb nog steeds geen mogelijkheid om zelf een server te hosten.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Verwijderd
Dat hoop ik niet, want ik verlies nog steeds 9 van de 10 keer van de nats terwijl ik wel (meestal) bovenaan sta bij de royals met minimaal 500 punten voorsprong op de nummer 2.Simon Verhoeven schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:57:
Ik hoop echt dat de noob influx bij nationals snel gedaan is.
Gaat niet alleen om hoe goed je het doet, zeker niet op individuele basis.Comp_Lex schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:08:
[...]
Dat hoop ik niet, want ik verlies nog steeds 9 van de 10 keer van de nats terwijl ik wel (meestal) bovenaan sta bij de royals met minimaal 500 punten voorsprong op de nummer 2.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Dat is eigenlijk een beetje afhankelijk van wat de vijand doet. Je moet niet proberen om een standaard strategie te pakken en daar aan vast te houden, maar je moet er een beetje willekeur in stoppen (Bijv. in VV niet constant naar RB gaan als de vijand daar met een heel team heen gaat. Ga dan naar Church en Orchard.)psychoclown schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:15:
[...]
Nu zeg ik dan ook vaak genoeg bij het begin van een rondje tegen mijn team welke vlag belangrijk is en als ze doorhebben dat het helpt zie je vaak genoeg bij het 2e rondje een volle jeep naar de vlag rijden.. een enkele keer zelfs iedereen die naar de vlag toe liep en mooi dat ze het vonden!
Ja dat sowieso, tactiek moet dynamisch blijven maar 9/10 keer sta ik tegenover een pruts team en als er 1-2 goede en slimme Royals tussen zitten die wel naar RB gaan dan weten ze een heel team niet in hun eentje te stoppen. Anders zal ik ze altijd nog lange tijd proberen te killen/irriteren dat ze het na verloop van tijd opgeven en of terugkomen met heel het Royals team of toch maar met de kudde meelopen aka Orchard proberen terug te krijgen of Church proberen te pakkenComp_Lex schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:38:
[...]
Dat is eigenlijk een beetje afhankelijk van wat de vijand doet. Je moet niet proberen om een standaard strategie te pakken en daar aan vast te houden, maar je moet er een beetje willekeur in stoppen (Bijv. in VV niet constant naar RB gaan als de vijand daar met een heel team heen gaat. Ga dan naar Church en Orchard.)
en met ik bedoelde ik eigenlijk "ik en mijn team", die je probeert aan te sturen
Verwijderd
Killen is weldegelijk van invloed op de gamescore en niet bepaald een bijzaak. Ik quote uit de Guide op het BFH forum:psychoclown schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:15:
Het draait allemaal om de flaggen, killen is een bijzaak eigenlijk maar je moet goed bedenken wat een goede strategie is en welke vlaggen strategisch een must zijn.
[...]
een enkele keer zelfs iedereen die naar de vlag toe liep en mooi dat ze het vonden!
Dus zolang je de vlaggen houd kan je wel op strooptocht gaan.If your team hold more flags than the enemy, the enemy will lose more points (tickets) for every enemy Hero your team bring down.
But holding flags alone will not lower the tickets of the enemy team you need to get out there and fight for victory.
Daar zat ik van de week ook al naar te kijken ja! Ene keer zit ik boven de duizend de andere keer ergens in de 900 en snapte nooit wat het nou doet.. maar daar kan je zelf dus vrij weinig invloed op uitoefenen want als ik 2 avonden beide lekker speel kan het nog zoveel schelen.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:52:
Matchmaking schijnt te gebeuren d.m.v. de ELO. Iedereen begint met 1000 punten en aan de hand van een 1 of andere formule wordt dan dagelijks je ELO berekend. Of ik lees ook her en der dat het simpeler is: Kill iemand met een lagere ELO en jouw ELO gaat ook omlaag, kill iemand met een hogere ELO en jouw ELO gaat omhoog. Sommige zeggen dus dat het verder niets te maken heeft met KDR, speeltijd etc.etc.
Kromme van dit systeem is dat je nog al wat kans hebt met lage levels spelers te spelen omdat iedereen begint met 1000 ELO. Beter is ook om het level mee te nemen in het bepalen van een server. Misschien gebeurd het al wel, maar het is bugged as hell iig. En het schijnt dat de actuele ELO gebruikt wordt bij het bepalen van een server dus aan de 24 uurs stats op bfh.com heb je ook niets.
Een feature als in level nummers naast de naam ingame ofzo lijkt mij ook wel handig nu ik eraan denk. Ben vaak benieuwd hoe het nou komt als we winnen of verliezen.
Dat snap ik maar ik vooral in op het eenzaam als top speler van je team bovenaan de lijst staan.Maranello schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:12:
[...]
Killen is weldegelijk van invloed op de gamescore en niet bepaald een bijzaak. Ik quote uit de Guide op het BFH forum:
[...]
Dus zolang je de vlaggen houd kan je wel op strooptocht gaan.
Wat daarom ook zo'n irritante situatie: Vlag is overgenomen door de vijand, dus ik keer terug naar die vlag. En vervolgens komt het dan regelmatig voor dat er allemaal teamgenoten als een gek voorbij rennen naar het front toe, en niemand helptDan zit ik in mn eentje die vlag over te nemen en duurt het een uur ipv dat je het met 2 of meer man doet. Kost allemaal kostbare tijd
Verwijderd
Grappig dat het opeens zo snel ging want toen ik gister keek zaten er nog pas 17 inVerwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:47:
Army of GoT - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/29
Army of GoT 2 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/835
Army of GoT 3 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/1090
Army of GoT 4 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/2333
Army of GoT 5 - VOL - http://www.battlefieldheroes.com/groups/4225
Army of GoT 6 - nog 20 plaatsen vrij - http://www.battlefieldheroes.com/groups/7522
[ Voor 124% gewijzigd door Simon Verhoeven op 20-07-2009 12:11 ]
Voor zover ik weet alleen door de group te zoeken waar je in zit.. lekker handig dusSimon Verhoeven schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:08:
Is er eigenlijk een manier om te zien in welke clan je zit?
Zelf snap ik elo niet echt: http://www.battlefieldheroes.com/heroes/193650554 (voor het moment mijn main)
1.39 k/d ratio
2.31 win/loss ratio
Zeer regelmatig 1ste in rondes en een elo van 878.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Je zult het spel via de site moeten starten. Er zijn tools gemaakt om het spel direct vanaf je desktop te starten, maar officieel mag dit niet van EA. Zie ook dit forum (of het vorige deel) voor zo'n tool.Daywalk3r schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:09:
Alsnog mijn vraagje even.
Moet je het spel via de website starten? Of kun je ook gelijk het spel starten?
Ik speel ook het liefst met de soldier, gunner is te traag en sniper is neit mijn ding.BounceMeister schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:12:
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van de Gunner. (Ook de commando ligt me niet zo, maar in geen enkel spel ben ik goed in snipen.)
De Soldier is wel helemaal mijn ding. Ik ben nu level 18 Soldier bij de Nationals. Ik denk dat het wel heel erg lang gaat duren voordat ik level 30 ben.
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.. en volgens mij zegt de naam/descriptie al genoegJoep Stoffels schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:28:
Kom net op een idee. Kun je Poisoned Blade gebruiken als je een pistool gebruikt?
Waarschijnlijk niet. Je kunt firing bullets ook niet gebruiken met een shotgun. Hij schakelt dan automatisch naar SMG. Als je geen SMG hebt, kan je firing bullets ook niet gebruiken.Joep Stoffels schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:28:
Kom net op een idee. Kun je Poisoned Blade gebruiken als je een pistool gebruikt?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Burning Bullets tellen ook niet mee voor de SMG Missions, best lastig dus.Vae Victus schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:11:
Ik ben nu bezig met knife III 1500 damage in a round.
Ik dacht mooit doe ik een combinatie van poisoned blade met elixer. Dat werkt dus niet...
Als je elixer aan hebt staan en je gebruikt poisoned blade dan stopt elixer. Ook is het zo dat je geen extra damage punten krijgt door poisoned blade. Als je dus die knife missie wilt halen. Geen poisoned blade gebruiken. Je tegenstander gaat sneller dood maar je krijgt er geen extra punten voor....
Dat vraag ik me inderdaad ook af, vind het vrij irritant als ik een game wil starten dit via mijn web-browser moet doen. Iemand een work-around?Daywalk3r schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:42:
moet je battlefield heroes altijd starten via de website?
Als je dan even verder kijkt dan je neus lang is..Sounderr schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:16:
[...]
Dat vraag ik me inderdaad ook af, vind het vrij irritant als ik een game wil starten dit via mijn web-browser moet doen. Iemand een work-around?
Groeten.
Acid__Burn schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:18:
[...]
Je zult het spel via de site moeten starten. Er zijn tools gemaakt om het spel direct vanaf je desktop te starten, maar officieel mag dit niet van EA. Zie ook dit forum (of het vorige deel) voor zo'n tool.
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2009 14:24 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Rustig aan kerel, die toon is nergens voor nodig. Ik heb er inderdaad overheen gelezen. Bedankt voor de informatie.psychoclown schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:24:
[...]
Als je dan even verder kijkt dan je neus lang is..
[...]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Jammer dan, een van mijn specialiteitenJoep Stoffels schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:08:
I'm in! Zolang er maar geen Mark Target gebruikt wordtEcht fokking irritant is dat
Kunnen de tweakers bij I3D niet iets regelen? DaMorpheus?Simon Verhoeven schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:53:
Lijkt me pas vanaf doenbaar vanaf dat we een server hebben en we enkel met private slots werken.
[ Voor 35% gewijzigd door Vae Victus op 22-07-2009 23:36 ]
W8 maar tot ik lvl 18/20 ben
[ Voor 38% gewijzigd door Joep op 23-07-2009 02:18 ]
Ik heb die gewoon normaal gehaald, tis maar waar je mee wilt opscheppenJoep Stoffels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 01:50:
Waarom blijf ik altijd laat op? Oh ja, om missies af te ronden![]()
[afbeelding]
2 Soldiers tegen 1 skilled commando in CC = Infantry Focus lV en Sniper Rifle lV completed
Ze hadden er genoeg van op een gegeven moment, maar ik heb eindelijk m'n missies af.
[...]
W8 maar tot ik lvl 18/20 benCountermeasures
Ik zie dat je PS lvl 5 hebt, is dat echt 1 shot, 1 kill bij een commando?
Edit: Een tip. 's Nachts zijn servers leeg en is het veel makkelijker om missies te halen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik zie je nooit 's avonds. Was gisteren/vanmorgen ook nog even aan het spelen. Voeg me anders even toe.Joep Stoffels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 01:50:
Waarom blijf ik altijd laat op? Oh ja, om missies af te ronden![]()
2 Soldiers tegen 1 skilled commando in CC = Infantry Focus lV en Sniper Rifle lV completed
Ze hadden er genoeg van op een gegeven moment, maar ik heb eindelijk m'n missies af.
[...]
W8 maar tot ik lvl 18/20 benCountermeasures
Ik zie dat je PS lvl 5 hebt, is dat echt 1 shot, 1 kill bij een commando?
Edit: Een tip. 's Nachts zijn servers leeg en is het veel makkelijker om missies te halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Vae Victus op 23-07-2009 11:09 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Vae Victus op 23-07-2009 10:30 ]
Niet. Je zult deze zelf in Paint o.i.d. moeten plakken en opslaan.Vae Victus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:29:
Waar worden je bestanden dan opgeslagen als je prtscr gebruikt? (windows vista x64)
Hollands kiekenAcid__Burn schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:51:
[...]
Niet. Je zult deze zelf in Paint o.i.d. moeten plakken en opslaan.
Engineer Stewie schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:59:
[...]
Hollands kieken![]()
Ze staan toch echt onder documents/BFheroes/.... ofzo.
Weet het juiste pad niet, maar daar staan ze dus.
Het is altijd een jpg en png.
Dat wist ik niet. Thanx voor de tip iig!Simon Verhoeven schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:
Acid__Burn ze worden wel degelijk automatisch opgeslagen.
C:\Users\username\Documents\Battlefield Heroes\Screenshots
[ Voor 34% gewijzigd door Acid__Burn op 23-07-2009 13:09 ]
Wat loop je te lullen? Je hebt beide missies nog niet eens gehaaldPostius schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 05:54:
Ik heb die gewoon normaal gehaald, tis maar waar je mee wilt opscheppen
Ik zag je gisteravond wel, maar ik kan je gewoon niet joinen. 'T is niet dat de server waar je op zit vol is ofzo, het spel vertikt 't gewoonVae Victus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:11:
Ik zie je nooit 's avonds. Was gisteren/vanmorgen ook nog even aan het spelen. Voeg me anders even toe.
Piercing Shot *5 is echt veel damage. Ik gebruik het in combinatie met die long range sniper. Soldiers heb ik vaak in 2 shoten.
Eerste schot: 60+ tweede schot: 50+
Gunners in 3 schoten. Vaak 70+, als ze hun schild aan doen maar 30-40.
Commando nog nooit in 1 schot gelukt. Wel eens 80 damage gedaan. (headshot op sniper in lighthouse.)
Lijkt een bug te zijn.
Zie: bekijk deze post eens, meer kan ik op het moment even niet vinden
Dat screenshots maken werkt voor geen meter bij mij. Iemand tips?
Hehe, FAILJoep Stoffels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:41:
[...]
Wat loop je te lullen? Je hebt beide missies nog niet eens gehaald![]()
Dit is je profile http://www.battlefieldheroes.com/player/2267045975
Dit is je commando http://www.battlefieldheroes.com/heroes/193909962
Als je naar beneden scrollt zie je dat je beide missies niet gehaald hebt
"Mekker, blaat"
Ik heb z'n profiel en commando een aantal keren gerefreshed totdat er stond: "Next update: 24 hours".Vae Victus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:00:
Waarschijnlijk is zijn profiel nog niet bijgewerkt. Kijk later nog eens.
Ik vraag me trouwens af of dat joinen ook niet met ELO en levels te maken heeft. Misschien hebben ze willen beperken dat je als lvl 20 een server met levels onder de 10 kan joinen.
Dat sowieso maar dan waarom niet met level restrictions ipv 'mix-van-skills-en-level' (wat ELO zou moeten zijn).Vae Victus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:00:
Waarschijnlijk is zijn profiel nog niet bijgewerkt. Kijk later nog eens.
Ik vraag me trouwens af of dat joinen ook niet met ELO en levels te maken heeft. Misschien hebben ze willen beperken dat je als lvl 20 een server met levels onder de 10 kan joinen.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Door elkaar toe te voegen en te joinen maar ik hoor van verschillende kanten dat dat zo bugged is als wat...dread schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:08:
Ik wil graag met meerdere mensen op een server spelen zonder een server te huren. Kan dat?
Momenteel hebben collega's dit geprobeerd en ze kwamen steeds op een andere server terecht.
Was laatst ook al door Lighteye opgemerkt, aparte bug ook echtSimon Verhoeven schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:25:
Gaat weer lekker vandaag.
Ik wil wat vehicle missies doen dus ik selecteer vehicle only.
Dan beland ik dus zo goed als altijd op VV (1x CC) en nooit op een vehicle map...
En het ergste van al is dat sommige van die VV op VV loop staan.
Normaal leuk, maar enkel als ik de juiste missies bijheb.
[ Voor 47% gewijzigd door NeoMe op 23-07-2009 20:32 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Heb precies hetzelfde. Een aantal dagen geleden lukte vehicle only gewoon nog. Naja, bijna lvl 18. Ik weet nog niet zeker wat ik moet kiezen. Piercing Strike lvl 3 of Mark Target lvl 1. Ik denk PS, want om nog een skill erbij te managen is wat veel op het moment.Simon Verhoeven schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:25:
Gaat weer lekker vandaag.
Ik wil wat vehicle missies doen dus ik selecteer vehicle only.
Dan beland ik dus zo goed als altijd op VV (1x CC) en nooit op een vehicle map...
En het ergste van al is dat sommige van die VV op VV loop staan.
Normaal leuk, maar enkel als ik de juiste missies bijheb.
[ Voor 7% gewijzigd door Joep op 23-07-2009 20:51 ]
hehe raakte echt helemaal niks vandaag. Ging uiteindelijk wel beter maar nog steeds ronduit slecht voor mijn doen.Simon Verhoeven schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:27:
Er zijn vandaag precies ook nogal wat lag problemen.
/wuift naar VaeVictus
[ Voor 4% gewijzigd door Vae Victus op 24-07-2009 08:58 ]
Ik ben lvl 20 en ik heb die combinatie... En hij werkt goed snipers hebben een hekel aan je met de bb5 en gunner pakje er ook mee als je op een afstandje sta tenminste... dichtbij kun je beter rennen bij een gunnerSimon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:12:
Eens een vraagje voor andere soldiers.
Ik ben nu lvl 16 (bb 3, 6s 1, heal 5)
Nu zat ik eraan te denken gezien de geringe toename van bb 4 om op lvl 18 voor bs te gaan en op 20 mijn hp te resetten en dan voor heal 5, 6s 1, bb5 te gaan.
Wat is jullie idee erover en welke build hebben jullie gekozen?
Zelf vind ik de default wapens goed meevallen.
Ze doen nog altijd goed dienst.
[ Voor 13% gewijzigd door M0nkeymen op 24-07-2009 15:22 ]
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Valt wel mee toch? Gunners zijn over het algemeen langzaam als je slim speelt heb je een gunner van dichtbij ook zo neerM0nkeymen schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:21:
[...]
Ik ben lvl 20 en ik heb die combinatie... En hij werkt goed snipers hebben een hekel aan je met de bb5 en gunner pakje er ook mee als je op een afstandje sta tenminste... dichtbij kun je beter rennen bij een gunner
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 24-07-2009 16:00 ]
Dat weet ik maar ik ga uiteindelijk toch ook voor BS dus in feite maakt het niks uit en dat ik BB eerder had kunnen gebruiken maakt nu ook nog maar vrij weinig uit. Lukt ook perfect nou, K/D ratio en Accuracy stijgen alleen maar dus dat zit wel snorSimon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:10:
Psycho je kan je skills resetten.
Zelf hou ik het voor het moment op de standaard wapens.
Binnenkort wel eens voor een week een pistool (waarschijnlijk florenz' flurry) huren voor de pistool missies.
Heeft iemand eigenlijk al eens stock SMG en fast SMG uitgeprobeerd als wapen combinatie?
Lijkt me wel handig dat je mensen ermee kan verrassen en natuurlijk altijd BB kunnen gebruiken is ook een voordeel.
Welverdiende commando nerf dus.quote: HATEI would make my own predictions.......but that would be cheating I think.......hmmm well how about this:
I predict - Gunners will be happy, Commandos will complain and Soldiers will continue being awesome while no one notices.
[ Voor 57% gewijzigd door Simon Verhoeven op 24-07-2009 18:11 . Reden: tripplepost vermijden ]
[ Voor 10% gewijzigd door Simon Verhoeven op 24-07-2009 20:15 ]
[ Voor 66% gewijzigd door Postius op 24-07-2009 20:32 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Een handgranaat blijft niet plakken. Hij doet ook niet zoveel schade aan een tank dacht ik.Simon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:39:
...
Vroeg of laat moet ik de steel hand grenade ook eens proberen (bills grenade voor royals als ik me niet vergis) iemand er al ervaring mee? Want op het forum kan ik niet direct iets vinden over de schade ervan (en dan voornamelijk aan voertuigen), of het aan voertuigen blijft kleven etc...
Je kan het precies wel verder gooien.
Precies tank hunten is zo grappig, ze weten niet wat ze overkomt!BounceMeister schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:51:
[...]
Een handgranaat blijft niet plakken. Hij doet ook niet zoveel schade aan een tank dacht ik.
Ik heb nu gewoon weer TNT bij me. Erg handig als je als Soldier ineens een tank tegenkomt.
Verwijderd
Verwijderd
Beter die tip lezenSimon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:34:
Die tip heb ik eigenlijk nooit gesnapt.
Er staat dat je niet capt noch punten krijgt als je in een voertuig zit, ik heb nochtans al meermaals in een tank een vlag gecapt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 21:57 ]
Klopt dat heb ik ook vaak gehadSimon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:55:
Passagiers tellen ook gewoon mee. (al vaak genoeg gedaan op RB in VV)
Verwijderd
Hoeft ook niet, close action commando met sniper + handgun is dikke fun. Schiet, spring, Troop trap, handgun.. niemand die je volgt:PVerwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:33:
Ik heb als eerst een commando gehad maar ik hou bij fps spellen om lekker midden in het spel te springen en niet in hoge toren zitten of op daken mensen neerschieten
Verwijderd
ha nice dacht altijd van niet omdat dat in vorige bf series niet zo was, dus ik stap telkens uitSimon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:55:
Passagiers tellen ook gewoon mee. (al vaak genoeg gedaan op RB in VV)
[ Voor 42% gewijzigd door Joep op 25-07-2009 01:02 ]
Ik kwam dit filmpje vandaag tegen. Hij gebruikt PS, maar dan van dichtbij. Volgens mij is dat ook wel leuk spelen zo.Edit: Ik weet nu wel zeker dat ik lvl 5 PS wil. Grote kans op meer dan 80 damage, cruciaal tegen commando's. Lekker Instagib spelenZo frustrerend om als eerste raak te schieten en dan door minder health te sterven omdat 'ie raak weet te schieten.
Ik heb ze trouwens ook wel eens per ongeluk gedood om net voor m'n teammate uit de jeep te springen. Wel grappig om te zien.Edit 3: Kwam er laatst ook achter dat je teammates kunt killen door met je soldier met Blasting Strike een jeep op ze te gooien
Filmpje met een ontzettendeLoki.Nya schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:15:
Ik kwam dit filmpje vandaag tegen. Hij gebruikt PS, maar dan van dichtbij. Volgens mij is dat ook wel leuk spelen zo.
http://www.youtube.com/watch?v=KdDUsVWpqHE
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 01:43 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Loki.Nya op 25-07-2009 10:43 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq