[PC] Battlefield Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 33.167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zou er niet te zeker van zijn.
Er is bvb nog steeds geen mogelijkheid om zelf een server te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Wat een kut spel.Heb het idee dat mijn kogels overal heen vliegen. Heb het gevoel niet eens dat ze worden afgeschoten.

Wat een domper. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Laat me raden, gunner gekozen?
Gunner doet veel schade, maar het is zeker niet de bedoeling dat je op lange afstanden iets raakt met het standaard wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van de Gunner. (Ook de commando ligt me niet zo, maar in geen enkel spel ben ik goed in snipen.)
De Soldier is wel helemaal mijn ding. Ik ben nu level 18 Soldier bij de Nationals. Ik denk dat het wel heel erg lang gaat duren voordat ik level 30 ben.

Ik ben heb me net aangemeld bij de Army of GoT 5, maar wat is het eigenlijk precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo ook maar eens proberen, Leuk zon nieuw concept van een gratis shooter die je helemaal online kunt installeren ed.

Ben over het algmeen totaal niet goed in online shooters, maar hey tis toch gratis :P tziet er iig wel komisch uit. net ff een "nazi" commando aangemaakt, en de software is nu aan het downloaden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

moet je battlefield heroes altijd starten via de website?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend even lekker gespeeld van lvl 8 naar lvl 11 gegaan

Maar mijn god wat zijn die royals een stel onwijze faalhazen, Echt niet normaal.
Ik sta bijna altijd 1e aan het eind van de rondes met minimaal 800 punten verschil met de nr 2.
de 5 tm 10e plaats zijn gevuld met mensen die het voorelkaar krijgen om niet meer dan 400 punten te scoren.

Daarnaast is het erg jammer dat veel nationals er voor kiezen commando te zijn, en niet voor uitdaging kiezen. Want het levelen met een national is wel heel erg makkelijk t.o.v de bijna altijd falende royals haha

Desnietermin echt mijn spelletje, ik speel een soldier.

inmiddels ook ruim 2000 vp points gespaard alleen nog niets uitgegeven ivm lack of intresting stuff.
Standard gun schiet ook lekker weg dus zie nog geen reden om te changen.

Mijn

Player profile °

http://www.battlefieldheroes.com/heroes/200992965

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik hoop echt dat de noob influx bij nationals snel gedaan is.
Ik ben die your momma opmerkingen echt dik beu aan het worden als ik ook maar durf te zeggen dat ze flags moeten cappen of we verliezen 2 keer zoveel levens, of dat ze met de tank wat moeten anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:35
Simon Verhoeven schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:57:
Ik hoop echt dat de noob influx bij nationals snel gedaan is.
Dat hoop ik niet, want ik verlies nog steeds 9 van de 10 keer van de nats terwijl ik wel (meestal) bovenaan sta bij de royals met minimaal 500 punten voorsprong op de nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Comp_Lex schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:08:
[...]

Dat hoop ik niet, want ik verlies nog steeds 9 van de 10 keer van de nats terwijl ik wel (meestal) bovenaan sta bij de royals met minimaal 500 punten voorsprong op de nummer 2.
Gaat niet alleen om hoe goed je het doet, zeker niet op individuele basis.
Vaak genoeg winnen we met zeg 35-0 en dan sta ik 9 van de 10 keer bovenaan en zie je bij de Royals een handvol gasten met 1-9 of 1-11 en is er een commando camper met 9-1 bijv.
Het draait allemaal om de flaggen, killen is een bijzaak eigenlijk maar je moet goed bedenken wat een goede strategie is en welke vlaggen strategisch een must zijn. Zelf heb ik dat soort dingen met een nieuwe fps altijd na 1 potje op een map vrijwel meteen al door, net als de map lay-out die ik na 1-2 keer helemaal op me duim ken.

Nu zeg ik dan ook vaak genoeg bij het begin van een rondje tegen mijn team welke vlag belangrijk is en als ze doorhebben dat het helpt zie je vaak genoeg bij het 2e rondje een volle jeep naar de vlag rijden.. een enkele keer zelfs iedereen die naar de vlag toe liep en mooi dat ze het vonden! :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja best treurig eigenlijk dat de meesten maar wat aanprutsen. maar ik neem aan dat als ik rond een level of 18 a 20 ben dat dit wel andere koek is dan. dat je dan alleen nog maar spelers hebben die het spelletje begrijpen.

Want ik kan snappen dat veel mensen snel afhaken in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:35
psychoclown schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:15:
[...]
Nu zeg ik dan ook vaak genoeg bij het begin van een rondje tegen mijn team welke vlag belangrijk is en als ze doorhebben dat het helpt zie je vaak genoeg bij het 2e rondje een volle jeep naar de vlag rijden.. een enkele keer zelfs iedereen die naar de vlag toe liep en mooi dat ze het vonden! :D
Dat is eigenlijk een beetje afhankelijk van wat de vijand doet. Je moet niet proberen om een standaard strategie te pakken en daar aan vast te houden, maar je moet er een beetje willekeur in stoppen (Bijv. in VV niet constant naar RB gaan als de vijand daar met een heel team heen gaat. Ga dan naar Church en Orchard.)

en met ik bedoelde ik eigenlijk "ik en mijn team", die je probeert aan te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Comp_Lex schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:38:
[...]

Dat is eigenlijk een beetje afhankelijk van wat de vijand doet. Je moet niet proberen om een standaard strategie te pakken en daar aan vast te houden, maar je moet er een beetje willekeur in stoppen (Bijv. in VV niet constant naar RB gaan als de vijand daar met een heel team heen gaat. Ga dan naar Church en Orchard.)

en met ik bedoelde ik eigenlijk "ik en mijn team", die je probeert aan te sturen ;)
Ja dat sowieso, tactiek moet dynamisch blijven maar 9/10 keer sta ik tegenover een pruts team en als er 1-2 goede en slimme Royals tussen zitten die wel naar RB gaan dan weten ze een heel team niet in hun eentje te stoppen. Anders zal ik ze altijd nog lange tijd proberen te killen/irriteren dat ze het na verloop van tijd opgeven en of terugkomen met heel het Royals team of toch maar met de kudde meelopen aka Orchard proberen terug te krijgen of Church proberen te pakken :P
Enkele keer zie je dat Royals wel heel sterk is en vaak is dat door sterk teamwork, in groepjes lopen en niet alleen. Niet aso killen/flags cappen maar samen meters maken.
Groepjes van meer dan 3 personen weet ik niet in mijn eentje af te houden vooral niet als ze nog een beetje kunnen mikken en daarom is het samen lopen zo sterk (alleen wel irritant als je kills af worden gepakt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matchmaking schijnt te gebeuren d.m.v. de ELO. Iedereen begint met 1000 punten en aan de hand van een 1 of andere formule wordt dan dagelijks je ELO berekend. Of ik lees ook her en der dat het simpeler is: Kill iemand met een lagere ELO en jouw ELO gaat ook omlaag, kill iemand met een hogere ELO en jouw ELO gaat omhoog. Sommige zeggen dus dat het verder niets te maken heeft met KDR, speeltijd etc.etc.

Kromme van dit systeem is dat je nog al wat kans hebt met lage levels spelers te spelen omdat iedereen begint met 1000 ELO. Beter is ook om het level mee te nemen in het bepalen van een server. Misschien gebeurd het al wel, maar het is bugged as hell iig. En het schijnt dat de actuele ELO gebruikt wordt bij het bepalen van een server dus aan de 24 uurs stats op bfh.com heb je ook niets.

Een feature als in level nummers naast de naam ingame ofzo lijkt mij ook wel handig nu ik eraan denk. Ben vaak benieuwd hoe het nou komt als we winnen of verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
psychoclown schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:15:

Het draait allemaal om de flaggen, killen is een bijzaak eigenlijk maar je moet goed bedenken wat een goede strategie is en welke vlaggen strategisch een must zijn.

[...]

een enkele keer zelfs iedereen die naar de vlag toe liep en mooi dat ze het vonden! :D
Killen is weldegelijk van invloed op de gamescore en niet bepaald een bijzaak. Ik quote uit de Guide op het BFH forum:
If your team hold more flags than the enemy, the enemy will lose more points (tickets) for every enemy Hero your team bring down.
But holding flags alone will not lower the tickets of the enemy team you need to get out there and fight for victory.
Dus zolang je de vlaggen houd kan je wel op strooptocht gaan.

Wat daarom ook zo'n irritante situatie: Vlag is overgenomen door de vijand, dus ik keer terug naar die vlag. En vervolgens komt het dan regelmatig voor dat er allemaal teamgenoten als een gek voorbij rennen naar het front toe, en niemand helpt :X Dan zit ik in mn eentje die vlag over te nemen en duurt het een uur ipv dat je het met 2 of meer man doet. Kost allemaal kostbare tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 22:52:
Matchmaking schijnt te gebeuren d.m.v. de ELO. Iedereen begint met 1000 punten en aan de hand van een 1 of andere formule wordt dan dagelijks je ELO berekend. Of ik lees ook her en der dat het simpeler is: Kill iemand met een lagere ELO en jouw ELO gaat ook omlaag, kill iemand met een hogere ELO en jouw ELO gaat omhoog. Sommige zeggen dus dat het verder niets te maken heeft met KDR, speeltijd etc.etc.

Kromme van dit systeem is dat je nog al wat kans hebt met lage levels spelers te spelen omdat iedereen begint met 1000 ELO. Beter is ook om het level mee te nemen in het bepalen van een server. Misschien gebeurd het al wel, maar het is bugged as hell iig. En het schijnt dat de actuele ELO gebruikt wordt bij het bepalen van een server dus aan de 24 uurs stats op bfh.com heb je ook niets.

Een feature als in level nummers naast de naam ingame ofzo lijkt mij ook wel handig nu ik eraan denk. Ben vaak benieuwd hoe het nou komt als we winnen of verliezen.
Daar zat ik van de week ook al naar te kijken ja! Ene keer zit ik boven de duizend de andere keer ergens in de 900 en snapte nooit wat het nou doet.. maar daar kan je zelf dus vrij weinig invloed op uitoefenen want als ik 2 avonden beide lekker speel kan het nog zoveel schelen.

Ja op de scorelijst de levels erbij zou wel tof zijn, dat lijkt mij ook wel iets ja.
Maranello schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:12:
[...]

Killen is weldegelijk van invloed op de gamescore en niet bepaald een bijzaak. Ik quote uit de Guide op het BFH forum:

[...]

Dus zolang je de vlaggen houd kan je wel op strooptocht gaan.

Wat daarom ook zo'n irritante situatie: Vlag is overgenomen door de vijand, dus ik keer terug naar die vlag. En vervolgens komt het dan regelmatig voor dat er allemaal teamgenoten als een gek voorbij rennen naar het front toe, en niemand helpt :X Dan zit ik in mn eentje die vlag over te nemen en duurt het een uur ipv dat je het met 2 of meer man doet. Kost allemaal kostbare tijd
Dat snap ik maar ik vooral in op het eenzaam als top speler van je team bovenaan de lijst staan.
Als er een aantal aso's zijn met beste score zal een team met middelmatige killers en goed teamwork echt wel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Grappig dat het opeens zo snel ging want toen ik gister keek zaten er nog pas 17 in :)
Anyways heb de TS geupdate dus staat weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Is er eigenlijk een manier om te zien in welke clan je zit?
Zelf snap ik elo niet echt: http://www.battlefieldheroes.com/heroes/193650554 (voor het moment mijn main)
1.39 k/d ratio
2.31 win/loss ratio
Zeer regelmatig 1ste in rondes en een elo van 878.

[ Voor 124% gewijzigd door Simon Verhoeven op 20-07-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:08:
Is er eigenlijk een manier om te zien in welke clan je zit?
Zelf snap ik elo niet echt: http://www.battlefieldheroes.com/heroes/193650554 (voor het moment mijn main)
1.39 k/d ratio
2.31 win/loss ratio
Zeer regelmatig 1ste in rondes en een elo van 878.
Voor zover ik weet alleen door de group te zoeken waar je in zit.. lekker handig dus :P
Ja precies dat heb ik ook met mijn main en 2nd char zit ik beide rond de 2.25 k/d ratio en bij de main 3.7 w/l ratio en bij de ander 0 (moet je uberhaupt een keer verloren hebben voordat dat werkt? anders heb ik daar een ratio van 11 ;)). Beide hebben een ELO van ergens in de 8xx zie ik net, heb ik net nog even gespiekt.. verder een accuracy tussen de 0.33 en de 0.39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Alsnog mijn vraagje even.
Moet je het spel via de website starten? Of kun je ook gelijk het spel starten?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Daywalk3r schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:09:
Alsnog mijn vraagje even.
Moet je het spel via de website starten? Of kun je ook gelijk het spel starten?
Je zult het spel via de site moeten starten. Er zijn tools gemaakt om het spel direct vanaf je desktop te starten, maar officieel mag dit niet van EA. Zie ook dit forum (of het vorige deel) voor zo'n tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
BounceMeister schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:12:
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van de Gunner. (Ook de commando ligt me niet zo, maar in geen enkel spel ben ik goed in snipen.)
De Soldier is wel helemaal mijn ding. Ik ben nu level 18 Soldier bij de Nationals. Ik denk dat het wel heel erg lang gaat duren voordat ik level 30 ben.
Ik speel ook het liefst met de soldier, gunner is te traag en sniper is neit mijn ding.

Mijn soldier bij de royals is ook net level 18. Het levellen schiet niet echt lekker meer op, ben het ook een beetje beu nu denk ik.
Ga vandaag nog wel spelen en morgen ook (nationale feestdag is wel goed op wat "moffen" af te maken :-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eigenlijk is gunner gemiddeld sneller dan een soldier.
Leg it is gewoon een core gunner skill die je best begint te levelen vlak na je lvl 5 shield hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Kom net op een idee. Kun je Poisoned Blade gebruiken als je een pistool gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joep Stoffels schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:28:
Kom net op een idee. Kun je Poisoned Blade gebruiken als je een pistool gebruikt?
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.. en volgens mij zegt de naam/descriptie al genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Joep Stoffels schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 00:28:
Waarschijnlijk niet. Je kunt firing bullets ook niet gebruiken met een shotgun. Hij schakelt dan automatisch naar SMG. Als je geen SMG hebt, kan je firing bullets ook niet gebruiken.

Je kunt je ability points steeds "recyclen" (knopje bovenaan), dus je kunt alles zelf proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik ben nu bezig met knife III 1500 damage in a round.
Ik dacht mooit doe ik een combinatie van poisoned blade met elixer. Dat werkt dus niet...
Als je elixer aan hebt staan en je gebruikt poisoned blade dan stopt elixer. Ook is het zo dat je geen extra damage punten krijgt door poisoned blade. Als je dus die knife missie wilt halen. Geen poisoned blade gebruiken. Je tegenstander gaat sneller dood maar je krijgt er geen extra punten voor....

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Net eens tegen goodman gespeeld.
Beetje een tank hog maar voor de rest wel een vriendelijke speler.
Het viel me wel op dat hij precies wel een groepje volgelingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:34
En weer een cadeautje van BFH: een XP-boost voor een week. Houdbaar tot 31 augustus. Ik weet nog niet wanneer ik hem inzet, ik speel de laatste tijd niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Wel spijtig dat er zoveel grievers tegenwoordig zijn.
Net 6 potjes op een rij verloren omdat iemand het nodig vond om onze tanks te vernietigen en te suiciden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Vae Victus schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:11:
Ik ben nu bezig met knife III 1500 damage in a round.
Ik dacht mooit doe ik een combinatie van poisoned blade met elixer. Dat werkt dus niet...
Als je elixer aan hebt staan en je gebruikt poisoned blade dan stopt elixer. Ook is het zo dat je geen extra damage punten krijgt door poisoned blade. Als je dus die knife missie wilt halen. Geen poisoned blade gebruiken. Je tegenstander gaat sneller dood maar je krijgt er geen extra punten voor....
Burning Bullets tellen ook niet mee voor de SMG Missions, best lastig dus.
Wat wel vreemd is, is dat wingclips niet meetellen als Plane kills (kills met als "wapen" een vliegtuig dus).

Zo lukt het me (tot nu toe) ook niet om de Level IV missions voor Tank, Vehicle Hunter en Vehilce Focus te halen. Er zijn meestal niet genoeg tegenstanders om neer te knallen, of niet genoeg tijd in een ronde.
Plane III ga ik helemaal nooit halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sounderr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01-2022
Daywalk3r schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:42:
moet je battlefield heroes altijd starten via de website?
Dat vraag ik me inderdaad ook af, vind het vrij irritant als ik een game wil starten dit via mijn web-browser moet doen. Iemand een work-around?

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sounderr schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:16:
[...]

Dat vraag ik me inderdaad ook af, vind het vrij irritant als ik een game wil starten dit via mijn web-browser moet doen. Iemand een work-around?

Groeten.
Als je dan even verder kijkt dan je neus lang is..
Acid__Burn schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:18:
[...]

Je zult het spel via de site moeten starten. Er zijn tools gemaakt om het spel direct vanaf je desktop te starten, maar officieel mag dit niet van EA. Zie ook dit forum (of het vorige deel) voor zo'n tool.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Werkt bij jullie dat joinen van Friends wel?

krijg hier steeds dat de friend niet te vinden is terwijl diegene wel online is (ook zo zichtbaar in de lijst)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:34
Dat probleem heb ik bijna altijd. Gewoon blijven proberen, soms helpt bij mij opnieuw inloggen ook wel eens. Wordt eens tijd dat ze dat fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Net tegen een team met enkel commando's gevochten (VV).
Was toch ook niet veel leuk aan.
Zelf had ik er niet direct problemen mee (15-5) maar hoeveel mensen dan niet panikeren i.p.v. burning bullets/leg it/blasting strike of dergelijke te gebruiken...
Nee dan laten ze ze wegrennen om te bandagen.

Binnenkort level 15 eens benieuwd of er nieuwe missies gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sounderr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01-2022
psychoclown schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 14:24:
[...]

Als je dan even verder kijkt dan je neus lang is..

[...]
Rustig aan kerel, die toon is nergens voor nodig. Ik heb er inderdaad overheen gelezen. Bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Misschien wel eens leuk om met zijn allen af te spreken. Als GoT dan?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
I'm in! Zolang er maar geen Mark Target gebruikt wordt :+ Echt fokking irritant is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Dat zou zeker erg tof zijn, maar het is volgens mij wel lastig om allen op de zelfde server te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat lijkt me ook wel gaaf, zo te horen staan we bijna allemaal wel bovenaan als we spelen dus een server met allemaal (skilled) gotters lijkt me enig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Lijkt me pas vanaf doenbaar vanaf dat we een server hebben en we enkel met private slots werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Joep Stoffels schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:08:
I'm in! Zolang er maar geen Mark Target gebruikt wordt :+ Echt fokking irritant is dat :P
Jammer dan, een van mijn specialiteiten :*)
Simon Verhoeven schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:53:
Lijkt me pas vanaf doenbaar vanaf dat we een server hebben en we enkel met private slots werken.
Kunnen de tweakers bij I3D niet iets regelen? DaMorpheus?

[ Voor 35% gewijzigd door Vae Victus op 22-07-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Waarom blijf ik altijd laat op? Oh ja, om missies af te ronden :+

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/1zp2k2s.png

2 Soldiers tegen 1 skilled commando in CC = Infantry Focus lV en Sniper Rifle lV completed :P
Ze hadden er genoeg van op een gegeven moment, maar ik heb eindelijk m'n missies af.
Vae Victus schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:00:
Jammer dan, een van mijn specialiteiten :*)
W8 maar tot ik lvl 18/20 ben ;) Countermeasures >:) Ik zie dat je PS lvl 5 hebt, is dat echt 1 shot, 1 kill bij een commando?

Edit: Een tip. 's Nachts zijn servers leeg en is het veel makkelijker om missies te halen.

[ Voor 38% gewijzigd door Joep op 23-07-2009 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Joep Stoffels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 01:50:

[afbeelding]

2 Soldiers tegen 1 skilled commando in CC = Infantry Focus lV en Sniper Rifle lV completed :P
Ze hadden er genoeg van op een gegeven moment, maar ik heb eindelijk m'n missies af.
[...]

W8 maar tot ik lvl 18/20 ben ;) Countermeasures >:) Ik zie dat je PS lvl 5 hebt, is dat echt 1 shot, 1 kill bij een commando?

Edit: Een tip. 's Nachts zijn servers leeg en is het veel makkelijker om missies te halen.
Ik heb die gewoon normaal gehaald, tis maar waar je mee wilt opscheppen :z

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Joep Stoffels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 01:50:

[...]

Ik zie je nooit 's avonds. Was gisteren/vanmorgen ook nog even aan het spelen. Voeg me anders even toe.

Piercing Shot *5 is echt veel damage. Ik gebruik het in combinatie met die long range sniper. Soldiers heb ik vaak in 2 shoten.
Eerste schot: 60+ tweede schot: 50+
Gunners in 3 schoten. Vaak 70+, als ze hun schild aan doen maar 30-40.
Commando nog nooit in 1 schot gelukt. Wel eens 80 damage gedaan. (headshot op sniper in lighthouse.)
Lijkt een bug te zijn.
Zie: bekijk deze post eens, meer kan ik op het moment even niet vinden

Dat screenshots maken werkt voor geen meter bij mij. Iemand tips?

[ Voor 6% gewijzigd door Vae Victus op 23-07-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Gewoon print screen knop gebruiken.
Zelf vind ik PS wat OP, werkt op vliegtuigen/jeeps en is van nogal ver te doen.
Daarom dat ik BB tegenwoordig wat minder graag heb.
Eigenlijk de beste vehicle map maar echt te commando vriendelijk met die heuvels rond shipwreck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Waar worden je bestanden dan opgeslagen als je prtscr gebruikt? (windows vista x64)

Ik vind het echt prachtig, jeeps en planes in 4 schoten. Meerdere malen gehad bijvoorbeeld in CC dat ik een jeep met 3 man erin sloopte. 4x 27 :D

[ Voor 48% gewijzigd door Vae Victus op 23-07-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Vae Victus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:29:
Waar worden je bestanden dan opgeslagen als je prtscr gebruikt? (windows vista x64)
Niet. Je zult deze zelf in Paint o.i.d. moeten plakken en opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

aha,

Had eens ergens gelezen dat ze automatisch werden opgeslagen ergens in een map ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
Acid__Burn schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:51:
[...]

Niet. Je zult deze zelf in Paint o.i.d. moeten plakken en opslaan.
Hollands kieken >:)
Ze staan toch echt onder documents/BFheroes/.... ofzo.
Weet het juiste pad niet, maar daar staan ze dus.
Het is altijd een jpg en png.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Acid__Burn ze worden wel degelijk automatisch opgeslagen.
C:\Users\username\Documents\Battlefield Heroes\Screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Engineer Stewie schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:59:
[...]
Hollands kieken >:)
Ze staan toch echt onder documents/BFheroes/.... ofzo.
Weet het juiste pad niet, maar daar staan ze dus.
Het is altijd een jpg en png.
Simon Verhoeven schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:
Acid__Burn ze worden wel degelijk automatisch opgeslagen.
C:\Users\username\Documents\Battlefield Heroes\Screenshots
Dat wist ik niet. Thanx voor de tip iig!

[ Voor 34% gewijzigd door Acid__Burn op 23-07-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Postius schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 05:54:
Ik heb die gewoon normaal gehaald, tis maar waar je mee wilt opscheppen :z
Wat loop je te lullen? Je hebt beide missies nog niet eens gehaald :X
Dit is je profile http://www.battlefieldheroes.com/player/2267045975
Dit is je commando http://www.battlefieldheroes.com/heroes/193909962
Als je naar beneden scrollt zie je dat je beide missies niet gehaald hebt :')
Vae Victus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:11:
Ik zie je nooit 's avonds. Was gisteren/vanmorgen ook nog even aan het spelen. Voeg me anders even toe.

Piercing Shot *5 is echt veel damage. Ik gebruik het in combinatie met die long range sniper. Soldiers heb ik vaak in 2 shoten.
Eerste schot: 60+ tweede schot: 50+
Gunners in 3 schoten. Vaak 70+, als ze hun schild aan doen maar 30-40.
Commando nog nooit in 1 schot gelukt. Wel eens 80 damage gedaan. (headshot op sniper in lighthouse.)
Lijkt een bug te zijn.
Zie: bekijk deze post eens, meer kan ik op het moment even niet vinden

Dat screenshots maken werkt voor geen meter bij mij. Iemand tips?
Ik zag je gisteravond wel, maar ik kan je gewoon niet joinen. 'T is niet dat de server waar je op zit vol is ofzo, het spel vertikt 't gewoon |:(

Ik doe nu met een headshot meestal 70 damage. Een enkele keer 75. Met lvl 2 PS en long-ranged rifle. Ik doe nu dus 15 extra damage met PS, op lvl 5 23. 80 damage zal dus waarschijnlijk niet lukken op lvl 5 ;( Ik wil een commando in 1 schot kunnen vellen. Verschil tussen leven of dood, of 30-50 damage extra incasseren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Joep Stoffels schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:41:
[...]

Wat loop je te lullen? Je hebt beide missies nog niet eens gehaald :X
Dit is je profile http://www.battlefieldheroes.com/player/2267045975
Dit is je commando http://www.battlefieldheroes.com/heroes/193909962
Als je naar beneden scrollt zie je dat je beide missies niet gehaald hebt :')
Hehe, FAIL :w

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Waarschijnlijk is zijn profiel nog niet bijgewerkt. Kijk later nog eens.

Ik vraag me trouwens af of dat joinen ook niet met ELO en levels te maken heeft. Misschien hebben ze willen beperken dat je als lvl 20 een server met levels onder de 10 kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Vae Victus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:00:

Ik vraag me trouwens af of dat joinen ook niet met ELO en levels te maken heeft. Misschien hebben ze willen beperken dat je als lvl 20 een server met levels onder de 10 kan joinen.
Ik heb z'n profiel en commando een aantal keren gerefreshed totdat er stond: "Next update: 24 hours".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vae Victus schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 14:00:

Dat sowieso maar dan waarom niet met level restrictions ipv 'mix-van-skills-en-level' (wat ELO zou moeten zijn).
Stel dat het klopt wat iemand hier paar pagina's terug zei, dat als je mensen met lagere levels vaak neerschiet je onder de 1000 ELO komt en vice versa. Lijkt me erg vreemd want wat betekend dat dan dat ik weer bij lagere levels kom omdat ik ongemerkt 'profiteer' of kom ik dan juist bij hogere levels? Dat laatste lijkt me dan wel logisch maar waarom ga ik dan alleen maar omlaag qua ELO (heb alweer een paar dagen niet gespeeld maar daarvoor was het opeens alleen maar een afname).

Een levelrestrictie en daarmee werken lijkt me het meest logisch, bijv. het verschil tussen de hoogste en laagste level max 4-5 levels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 15-09 09:07

dread

Sluwe vlaming

Ik wil graag met meerdere mensen op een server spelen zonder een server te huren. Kan dat?

Momenteel hebben collega's dit geprobeerd en ze kwamen steeds op een andere server terecht.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
dread schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:08:
Ik wil graag met meerdere mensen op een server spelen zonder een server te huren. Kan dat?

Momenteel hebben collega's dit geprobeerd en ze kwamen steeds op een andere server terecht.
Door elkaar toe te voegen en te joinen maar ik hoor van verschillende kanten dat dat zo bugged is als wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Gaat weer lekker vandaag.
Ik wil wat vehicle missies doen dus ik selecteer vehicle only.
Dan beland ik dus zo goed als altijd op VV (1x CC) en nooit op een vehicle map...
En het ergste van al is dat sommige van die VV op VV loop staan.
Normaal leuk, maar enkel als ik de juiste missies bijheb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:25:
Dan beland ik dus zo goed als altijd op VV (1x CC) en nooit op een vehicle map...
Was laatst ook al door Lighteye opgemerkt, aparte bug ook echt :P
Trouwens wel grappig te zien dat er zoveel mensen zoveel moeite doen voor de missies.. ik doe ze terloops :)
Maarja moet ook zeggen dat ik er veel niet niet heb, zoals plane etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb nu ook Heroes, zal straks eens even spelen en kijken of het iets is. Het is dat het gratis is en er gewoon erg grappig uitziet allemaal. Ben benieuwd !

Net even uurtje gespeeld, tot aan level 5. Heb drie punten, dus meteen 3 perks gekocht. Ziet er allemaal grappig uit eigenlijk, prima mee vermaakt. Fijn dat het gratis is en snel is op te starten kun je mooi op school en met vrienden spelen zonder gezeik om keys en servers.

[ Voor 47% gewijzigd door NeoMe op 23-07-2009 20:32 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Psycho, ik focus me er niet speciaal op.
Maar het is natuurlijk wel leuk als ik ze terloops kan doen.
Als ik tank III, vehicle hunter IV, plane II bijheb doe ik toch liever een vehicle map.
Zeker als ik alle pistol missies, shotgun 3 en 4, smg 4, infantry focus IV nog moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Simon Verhoeven schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:25:
Heb precies hetzelfde. Een aantal dagen geleden lukte vehicle only gewoon nog. Naja, bijna lvl 18. Ik weet nog niet zeker wat ik moet kiezen. Piercing Strike lvl 3 of Mark Target lvl 1. Ik denk PS, want om nog een skill erbij te managen is wat veel op het moment.

Edit: Een tijd lang met LokiNya gespeeld. Die gast is goed :) Telkens in de top 3.

Edit 2: Lvl 18 *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Joep op 23-07-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Er zijn vandaag precies ook nogal wat lag problemen.

/wuift naar VaeVictus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Simon Verhoeven schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:27:
Er zijn vandaag precies ook nogal wat lag problemen.

/wuift naar VaeVictus
hehe raakte echt helemaal niks vandaag. Ging uiteindelijk wel beter maar nog steeds ronduit slecht voor mijn doen.
Meestal zit ik rond de 15/16 kills en 3/4 deaths. Nu was het meer 12 kills 10 deaths :D

[ Voor 4% gewijzigd door Vae Victus op 24-07-2009 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eens een vraagje voor andere soldiers.
Ik ben nu lvl 16 (bb 3, 6s 1, heal 5)
Nu zat ik eraan te denken gezien de geringe toename van bb 4 om op lvl 18 voor bs te gaan en op 20 mijn hp te resetten en dan voor heal 5, 6s 1, bb5 te gaan.

Wat is jullie idee erover en welke build hebben jullie gekozen?

Zelf vind ik de default wapens goed meevallen.
Ze doen nog altijd goed dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48

M0nkeymen

Monkeystyle!

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:12:
Eens een vraagje voor andere soldiers.
Ik ben nu lvl 16 (bb 3, 6s 1, heal 5)
Nu zat ik eraan te denken gezien de geringe toename van bb 4 om op lvl 18 voor bs te gaan en op 20 mijn hp te resetten en dan voor heal 5, 6s 1, bb5 te gaan.

Wat is jullie idee erover en welke build hebben jullie gekozen?

Zelf vind ik de default wapens goed meevallen.
Ze doen nog altijd goed dienst.
Ik ben lvl 20 en ik heb die combinatie... En hij werkt goed snipers hebben een hekel aan je met de bb5 en gunner pakje er ook mee als je op een afstandje sta tenminste... dichtbij kun je beter rennen bij een gunner :P

[ Voor 13% gewijzigd door M0nkeymen op 24-07-2009 15:22 ]

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ik heb het ook precies zo.
Level 18 Soldier met heal 5, BB 3, 6th Sense 1 en BS 1.
Als ik level 20 ben neem ik heal 5, BB 5 en 6th Sense 1.

Met gunners heb ik tegenwoordig ook geen problemen meer. Met m'n shortrange SMG en BB haal ik ze zelfs van dichtbij neer. Met de shortrange SMG en BB verlies ik het trouwens ook zelden tegen soldiers met een shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
M0nkeymen schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:21:
[...]

Ik ben lvl 20 en ik heb die combinatie... En hij werkt goed snipers hebben een hekel aan je met de bb5 en gunner pakje er ook mee als je op een afstandje sta tenminste... dichtbij kun je beter rennen bij een gunner :P
Valt wel mee toch? Gunners zijn over het algemeen langzaam als je slim speelt heb je een gunner van dichtbij ook zo neer :) Het leukst zijn nog wel commando's van dichtbij en dan met name degene die wegsprinten met cloak op.. bb erop en het is alsof je een konijn neerschiet, totaal geen kans :D

Zelf heb ik 2BS omdat dat gewoon een superskill is, naderhand denk ik dat ik het beter eerst op 1 had kunnen doen en later verder gaan maarja zo werkt het ook prima.

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 24-07-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Psycho je kan je skills resetten.

Zelf hou ik het voor het moment op de standaard wapens.
Binnenkort wel eens voor een week een pistool (waarschijnlijk florenz' flurry) huren voor de pistool missies.

Heeft iemand eigenlijk al eens stock SMG en fast SMG uitgeprobeerd als wapen combinatie?
Lijkt me wel handig dat je mensen ermee kan verrassen en natuurlijk altijd BB kunnen gebruiken is ook een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:10:
Psycho je kan je skills resetten.

Zelf hou ik het voor het moment op de standaard wapens.
Binnenkort wel eens voor een week een pistool (waarschijnlijk florenz' flurry) huren voor de pistool missies.

Heeft iemand eigenlijk al eens stock SMG en fast SMG uitgeprobeerd als wapen combinatie?
Lijkt me wel handig dat je mensen ermee kan verrassen en natuurlijk altijd BB kunnen gebruiken is ook een voordeel.
Dat weet ik maar ik ga uiteindelijk toch ook voor BS dus in feite maakt het niks uit en dat ik BB eerder had kunnen gebruiken maakt nu ook nog maar vrij weinig uit. Lukt ook perfect nou, K/D ratio en Accuracy stijgen alleen maar dus dat zit wel snor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik vind het wel spijtig dat je niets permanents kan kopen met je VP.
Geen permanente kleding/wapens tot daar aan toe(al zou het wel leuk zijn, zeker wapens) maar permanente emotes zouden wel leuk en nuttig zijn.

En die noobs die nooit cappen en rondlopen zoals een kieken werken echt op mijn zenuwen.
Ook al leg je hen uit wat ze moeten doen.

Btw over de volgende update:
quote: HATE
I would make my own predictions.......but that would be cheating I think.......hmmm well how about this:

I predict - Gunners will be happy, Commandos will complain and Soldiers will continue being awesome while no one notices.
Welverdiende commando nerf dus.
Eens benieuwd op welk vlak.

[ Voor 57% gewijzigd door Simon Verhoeven op 24-07-2009 18:11 . Reden: tripplepost vermijden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Geef eens een link :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Nee toch, ze moeten die soldiers eens aanpakken. Die zijn veel te vervelend met BB... :D
Ik vind de classen nu redelijk in orde eigenlijk. Speel zelf commando en vind het goed te doen. Je kan eigenlijk alleen lekker commando spelen als de tegenstander niet in groepjes loopt. Daar kan je weinig tegen beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Langs de andere kant kunnen commando's wel erg vervelend zijn in BB en SS. (lees vervelend dus niet nuttig voor de tegenstanders).
Ze vertikken het om flags te cappen maar blijven gewoon ps, shots doen of vanaf er ook maar een kogel 20m langs hen passeert, achteruit, stealthen herhalen.
Ze verliezen nog steeds maar het blijft irritant.

Link: http://www.battlefieldher...6682&pid=409851#pid409851

Er zijn natuurlijk genoeg nerfs te bedenken voor commando's.
Iets doen aan het feit dat je per 0.5 seconde kan stabben, PS laten decloacken, rpm van rifles verlagen, afwijking op een afstand toevoegen of mijn favoriet: als je schade oploopt dat je de scope verlaat of tenminste beeft.
De laatste lijkt me vrij eerlijk en logisch te noemen.

Trouwens als commando kan je nog altijd kiezen welke confrontaties je aangaat, andere classes kunnen dat niet.
En de meeste maps hebben meer dan genoeg commando vriendelijke plaatsen.

[ Voor 10% gewijzigd door Simon Verhoeven op 24-07-2009 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Als je denkt dat commando makkelijk is moet je er eerst maar is mee spelen.

Nou is het opzich wel makkelijk maar dat komt eerder omdat de rest van de spelers zuigen iedereen staat altijd stil, ja dan wordt headies maken erg simpel. Verder schiet ik als commando zo vaak een punt compleet leeg waarna iemand anders capt. Maar dat hebben ze maar zelden door :-(

[ Voor 66% gewijzigd door Postius op 24-07-2009 20:32 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb een lvl 12 commando.

En ik zeg niet dat het een slechte class is, maar soms is het toch wat te easy mode.
Zeker gezien de huidige trend van minstens 5 in een royal team, dan mag ik in shipwreck nog zoveel bewegen dan heeft er toch meestal iemand een LOS op mij nadat ik een andere neerhaal.

Ik heb ondertussen elke class al geprobeerd.
Lvl 12 commando, lvl 14 gunner, lvl 16 soldier.

Tot nu toe vind ik een soldier het leukste.
De keuze om een soldier te maken had er natuurlijk ook veel mee te maken dat veel andere soldiers het vertikken om hun heal te gebruiken (al betert dat tegenwoordig serieus) als ze zelf niet gewond zijn.
Maar vanaf een tikje gebruiken ze hem wel...

Nu ja, wel gemakkelijke punten voor mij.

Wat me ook opvalt is dat er nog steeds bitter weinig gunners zijn die een rocket launcher gebruiken.

Vroeg of laat moet ik de steel hand grenade ook eens proberen (bills grenade voor royals als ik me niet vergis) iemand er al ervaring mee? Want op het forum kan ik niet direct iets vinden over de schade ervan (en dan voornamelijk aan voertuigen), of het aan voertuigen blijft kleven etc...
Je kan het precies wel verder gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:39:
...
Vroeg of laat moet ik de steel hand grenade ook eens proberen (bills grenade voor royals als ik me niet vergis) iemand er al ervaring mee? Want op het forum kan ik niet direct iets vinden over de schade ervan (en dan voornamelijk aan voertuigen), of het aan voertuigen blijft kleven etc...
Je kan het precies wel verder gooien.
Een handgranaat blijft niet plakken. Hij doet ook niet zoveel schade aan een tank dacht ik.
Ik heb nu gewoon weer TNT bij me. Erg handig als je als Soldier ineens een tank tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Inderdaad, niets zo leuk als iemand anders zijn tank stelen.
Al vaak op een royal tank tnt gedaan, zij eruit en ik erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BounceMeister schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:51:
[...]

Een handgranaat blijft niet plakken. Hij doet ook niet zoveel schade aan een tank dacht ik.
Ik heb nu gewoon weer TNT bij me. Erg handig als je als Soldier ineens een tank tegenkomt.
Precies tank hunten is zo grappig, ze weten niet wat ze overkomt!
Eerst close komen, zij missen bijna alles huppa tnt erop en BS maar.. :P
Helemaal mooi was een keer in SS toen deed ik dat dus bij de cliff, huppa vent met tank en al op de kop op de grond en een seconde later ging tnt af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja had ik vandaag nog. Tegenstander had vorige potje vrij overtuigend gewonnen in SS. Maar was er iemand bij de lighthouse die zijn tank met volle health verliet. Alleen om een vlag te pakken, dr zat geen tnt of niks op. Dus ik pak die tank, terwijl ik hem kill pak ik zijn teammate ook met een smash en we hadden lighthouse :+ daarna het potje gewonnen :)

Of van de week, was er ook een sterkere tegenpartij. Maar die hadden ook verloren omdat er telkens een stuk of drie mensen steeds maar weer naar hun homebase gingen om de vlag terug te pakken die ik daar aan het campen was (met tanks en al). Het maakte wel het verschil, ook daar hadden wij die ronde gewonnen en we hadden niet eens een meerderheid van vlaggen.

Ben benieuwd hoe en of ze die commando gaan nerfen. Als ze het maar niet gaan nerfen voor op de korte afstand dan wordt het een waardeloze klasse, er zijn nu al bar weinig commando's die het initiatief nemen om vlaggen te pakken.

Of in het algemeen zie je heel vaak dat mensen bij een vlag vijanden staan af te schieten maar niet in vlag radius gaan staan. Ik bedoel het heeft weinig zin om iemand af te schieten die persoon spawned alleen sneller terug met volle health op dezelfde plek.

Of mensen die lege vijandelijke tanks kapot schieten terwijl er geen vijand in de buurt is en/of de tank ernstig beschadigd is. Als je die tank kapot schiet spawned het alleen maar sneller terug...

Maar goed die laatste twee ergernissen/domheid heb ik tot nu in alle Battlefield series gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Die tip heb ik eigenlijk nooit gesnapt.
Er staat dat je niet capt noch punten krijgt als je in een voertuig zit, ik heb nochtans al meermaals in een tank een vlag gecapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:34:
Die tip heb ik eigenlijk nooit gesnapt.
Er staat dat je niet capt noch punten krijgt als je in een voertuig zit, ik heb nochtans al meermaals in een tank een vlag gecapt.
Beter die tip lezen ;) Als passagier.

Alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik er nooit op gelet heb of het ook werkt ik stap altijd uit als passagier en vind het wel best zo :P Maar weet eerlijk gezegd niet of het ook zo is dat de cap niet sneller als je als passagier blijft zitten en/of dat alleen de punten niet mee geteld worden.

Nog even over de tanks: als ik een tank zit van mijn eigen team en zie 1 van de vijand leeg staan, ernstig beschadigd of niet. Dan pak ik die altijd van de vijand als ik de kans heb. Hebben zij een tank minder en ik maak de tank kapot van mijn eigen team als er geen teammate in de buurt is zodat ie sneller terug spawned.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2009 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Passagiers tellen ook gewoon mee. (al vaak genoeg gedaan op RB in VV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:55:
Klopt dat heb ik ook vaak gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb als eerst een commando gehad maar ik hou bij fps spellen om lekker midden in het spel te springen en niet in hoge toren zitten of op daken mensen neerschieten :P

Daarom ben ik een soldier begonnen alleen wat is het beste wapen wat je voor veraf gebruikt ?
is het die je standaard krijgt of die je kan kopen voor VP points ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:33:
Ik heb als eerst een commando gehad maar ik hou bij fps spellen om lekker midden in het spel te springen en niet in hoge toren zitten of op daken mensen neerschieten :P
Hoeft ook niet, close action commando met sniper + handgun is dikke fun. Schiet, spring, Troop trap, handgun.. niemand die je volgt:P
En knifen, dat is echt niks voor mij.. Meestal is de opponent nog full health, als ik al dood ben :S in een knife vs knife situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Alpac, de standaard wapens zijn mid ranged.
De SMG, Pistol en Shotgun hebben alledrie long range uitvoeringen.

Zie ook: http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=31142

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:55:
ha nice dacht altijd van niet omdat dat in vorige bf series niet zo was, dus ik stap telkens uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ok, heel vaag. Ik zat net samen met Joep in een game, alle 2 als national.
Terwijl hij ergens bij Farm bezig was met een tank, wou ik in een Jeep stappen bij Shipwreck, maar op het moment dat ik die jeep in stapte, ontplofte het ding en kreeg ik dit te zien. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2a77xwk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Dat was express :P Heb waarschijnlijk de jeep beschadigd met m'n tank :7 ;)

Zo lache, zit in een tank in shipwreck rondjes te rijden op die 10 vierkante meter, letterlijk. Krijgen twee gasten het voor elkaar om mis te gooien met TNT.

Afbeeldingslocatie: http://jamie-online.com/random-jamz/wp-content/uploads/2009/06/facepalm.jpg

Was i.i.g. weer lache met Loki ;)

Edit: Ik weet nu wel zeker dat ik lvl 5 PS wil. Grote kans op meer dan 80 damage, cruciaal tegen commando's. Lekker Instagib spelen :9 Zo frustrerend om als eerste raak te schieten en dan door minder health te sterven omdat 'ie raak weet te schieten.

Edit 2: Dus mijn lvl 30 build zal zijn: 5 stealth, 5 PS, 4 TT, 1 MT en 1 elixer. Nu maar hopen dat ze m'n char niet ontzettend gaan nerfen :>

Edit 3: Kwam er laatst ook achter dat je teammates kunt killen door met je soldier met Blasting Strike een jeep op ze te gooien >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Joep op 25-07-2009 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Haha, de tegenstanders waren echt om te huilen zo slecht soms. |:(
Edit: Ik weet nu wel zeker dat ik lvl 5 PS wil. Grote kans op meer dan 80 damage, cruciaal tegen commando's. Lekker Instagib spelen :9 Zo frustrerend om als eerste raak te schieten en dan door minder health te sterven omdat 'ie raak weet te schieten.
Ik kwam dit filmpje vandaag tegen. Hij gebruikt PS, maar dan van dichtbij. Volgens mij is dat ook wel leuk spelen zo. :D
http://www.youtube.com/watch?v=KdDUsVWpqHE
Edit 3: Kwam er laatst ook achter dat je teammates kunt killen door met je soldier met Blasting Strike een jeep op ze te gooien >:)
Ik heb ze trouwens ook wel eens per ongeluk gedood om net voor m'n teammate uit de jeep te springen. Wel grappig om te zien. :D

...oh ja.. grappig dat je dat plaatje plaatst. Ik ben de laatste tijd Star Trek: TNG aan het volgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Loki.Nya schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:15:
Ik kwam dit filmpje vandaag tegen. Hij gebruikt PS, maar dan van dichtbij. Volgens mij is dat ook wel leuk spelen zo. :D
http://www.youtube.com/watch?v=KdDUsVWpqHE
Filmpje met een ontzettende ;) Knipoog :P Dit doe ik ook wel eens in CC. Vraag me wel af welke rifle die gast gebruikt en welk lvl z'n PS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig filmpje idd :D

Hij houdt er wel een totaal andere speelstijl op na t.o.v. van mij. Level 5 trooptrap beschadig ik ze en dan met de groundbreaker finishen of af en toe de knife. Piercing shot gebruik ik niet, alhoewel het wel verleidelijk is het eens te proberen na het zien van het filmpje. Maar goed het past niet bij mij speelstijl, dus ik denk van niet. Haal met lvl 5 tt ook goede scores :)

Gaat wel hard trouwens met de XP boost, kan nu makkelijk 20.000 XP per uur halen.

edit:
zelfs als de teammates idioten zijn: :X

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c8MjnkfCin0QiJ1UAHc43QEt/thumb.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2009 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Misschien handig als er in de TS een lijst wordt gemaakt van accounts van GoTters, zodat je die makkelijk aan je friendslist kunt toevoegen. Mijn accountnaam = CrawlingTit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Hij gebruikt The Groundbreaker/Roderick Rifle en Stefan's Sharpshooter/Pipsqueak's Popper

Ik ben trouwens ook wel voor een lijstje! Die van mij = LokiNya

[ Voor 44% gewijzigd door Loki.Nya op 25-07-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haha dat filmpje, hoe stom zijn sommige lui echt :D
Die gunner in een van de laatste fragmenten is mooi, beetje in het wilde weg knallen en dan concluderen dat de commando er niet meer is? :P

Een playertable is goed, alleen dan stel ik voor dat mensen mij DMen in plaats van dat te posten :)

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.