[PC] Battlefield Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 33.166 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste filmpje zou je nog kunnen zeggen van lucky shot omdat je teammate voor jou werd neergeknald en hij mogelijk meerdere keren schoot en er naast schoot en jou per ongeluk raakte.

Maar die tweede op de brug is al wat meer verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:31
Leuk dat reporten :) Deed ik ook bij Pristontale. Denk dat reporten hier minder zin heeft, omdat hackers zo weer een nieuw account aanmaken/hun IP-adress veranderen/hun game ID veranderen. Ik ben er i.i.g. nog geen tegengekomen. Ik ga ook niet de moeite nemen om met fraps opnames te maken. Ik verander wel van server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Bedacht me net, wel leuk en aardig zo'n leaderboard maar op deze manier werkt dat voor geen meter natuurlijk.
Allemaal gasten met een accuracy van 1 als je sorteerd op accuracy, allemaal K/D ratio's variërend van 4 tot 112 en dat allemaal van gasten die al xx dagen tot x maanden niet meer spelen, beetje jammer natuurlijk :)
Zou je eigenlijk nog moeten kunnen rangschikken op level zodat je de inactive eruit kunt pikken.

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 07-07-2009 15:52 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Joep Stoffels schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:33:
Leuk dat reporten :) Deed ik ook bij Pristontale. Denk dat reporten hier minder zin heeft, omdat hackers zo weer een nieuw account aanmaken/hun IP-adress veranderen/hun game ID veranderen. Ik ben er i.i.g. nog geen tegengekomen. Ik ga ook niet de moeite nemen om met fraps opnames te maken. Ik verander wel van server.
Ze worden toch niet snel verwijderd. Ik denk dat ze niet genoeg mensen hebben om het te checken of er gewoon niet al te druk mee bezig zijn.
Ik heb Fraps hier toch standaard lopen, omdat door een screenshot te nemen het spel even stopt voor een seconde. (dit heb ik wel met meer games) Met Fraps heb ik dit niet meer.
Verder kun je zonder Fraps ook geen screenshot maken van de eind score.

btw, heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/t0gc4n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Jep best vaak, je kan elkaar doodmaken. Gewoon ongeveer tegelijk schieten :).

\\edit
maar niet dat hij nog levend voor me stond :p.

[ Voor 27% gewijzigd door Flapmo op 07-07-2009 17:45 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Ah, dat is het niet... kijk eens met welk wapen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Loki.Nya schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:40:
[...]

Ze worden toch niet snel verwijderd. Ik denk dat ze niet genoeg mensen hebben om het te checken of er gewoon niet al te druk mee bezig zijn.
Ik heb Fraps hier toch standaard lopen, omdat door een screenshot te nemen het spel even stopt voor een seconde. (dit heb ik wel met meer games) Met Fraps heb ik dit niet meer.
Verder kun je zonder Fraps ook geen screenshot maken van de eind score.

btw, heeft iemand dit al eens meegemaakt?
[afbeelding]
Ik heb die vertraging juist wel met fraps, maar dat is dan ook omdat ik een png-file wil :) Print Screen en copypasta in paint kan ook :P

Edit: Misschien zat die gast net daarvoor nog in de AA-gun i.c.m. een glitch?

[ Voor 5% gewijzigd door Joep op 07-07-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Met 6th sense zie je toch ook de gecloakte units? Dus hoezo zou hij cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Volgens mij was het met een tank. Ik gooide een TNT op de tank, maar werd er nog snel door dood geschoten, waarna hij snel uit stapte en toch nog dood ging door de TNT. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Afbeeldingslocatie: http://bfh.lighteye.nl/images/191385562.png
Mooi dat mugshots maken, ik heb er nu al een paar :P

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

M0nkeymen

Monkeystyle!

RichardvdD schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:13:
Met 6th sense zie je toch ook de gecloakte units? Dus hoezo zou hij cheaten?
Naar mij weten zien ze me niet :P loop gewoon om ze heen.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Afbeeldingslocatie: http://bfh.lighteye.nl/images/193267822.png

damn, nu heb ik meteen zin om ff te spelen :+.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Geweldige game :)

Ben met een vriend een wiki begonnen (eigk al een tijdje terug, maar we moesten ff gas terug nemen vanwege de nda)

je kan hem vinden op www.bfhwiki.com , dus als je kan helpen, graag!

we willen hem zo compleet mogelijk maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
itsgreen schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:42:
Geweldige game :)

Ben met een vriend een wiki begonnen (eigk al een tijdje terug, maar we moesten ff gas terug nemen vanwege de nda)

je kan hem vinden op www.bfhwiki.com , dus als je kan helpen, graag!

we willen hem zo compleet mogelijk maken :)
Nice! Zal hem even in de TS opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, maintainance. Iemand enig idee tot hoelaat die ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:57:
Hmm, maintainance. Iemand enig idee tot hoelaat die ongeveer duurt?
Ben ik ook wel benieuwd naar, dacht even lekker een paar potjes te kunnen doen zodat ik mijn K/D ratio even boven de 2.0 kan tillen maar dat ging helaas niet door. Als het nou mooi weer was.. alleen dat valt ook vies tegen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
Ik zou een review voor ze schrijven, heb ik hem helemaal af, ik klik op post, staat er die verdomde MAINTENANCE argh!!! :(, nou helaas dan maar niet, ik ga niet weer alles overnieuw typen, was gewoon meer dan een half uur bezig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ben benieuwt hoelang die maintenance duurt.. wou net ff spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Imperium schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:00:
Ben benieuwt hoelang die maintenance duurt.. wou net ff spelen :(
Zal nog wat langer duren ben ik bang..
Maintenance will last a bit longer (couple hours). Hang in there folks. PS: Try #BF1943 yet?
about 1 hour ago from TweetDeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
k4kl44s schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:09:
Ik zou een review voor ze schrijven, heb ik hem helemaal af, ik klik op post, staat er die verdomde MAINTENANCE argh!!! :(, nou helaas dan maar niet, ik ga niet weer alles overnieuw typen, was gewoon meer dan een half uur bezig!!
offtopic:
Hehehe daarom is het voor mij ook een standaard bezigheid geworden om altijd voordat ik op post klik ctrl+a en ctrl+c doe :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:36
Doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nu elke keer een foutmelding; inloggen gaat goed, en zie ook een paar nieuwe items in de shop.. maar als ik naar een server connect krijg ik een fout: The client data contains invalid data.

Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:01:
Krijg nu elke keer een foutmelding; inloggen gaat goed, en zie ook een paar nieuwe items in de shop.. maar als ik naar een server connect krijg ik een fout: The client data contains invalid data.

Ik heb gisteren al die foutmeldingen gehad, opnieuw connecten lostte het altijd op. Dit heeft in mijn geval dan ook niks met de update te maken.

Hoe zit het eigenlijk als je met burning bullets op iemand schiet die al in vuur staat?
Heeft dit nog effect 'dubbel damage voor slachtoffer) of is het een verspilling van BB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist even een potje gespeeld zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Nog niet geprobeerd maar zag al wel dat het weer online was dik half uur geleden maarja dat is oud nieuws.
Zal zo eens inloggen en kijken of het bij mij werkt.
lasharor schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:13:
Mooie ts hoor, maar die header moet je nog wel veranderen.
Zojuist een nieuwe header gemaakt en vind hem zelf wel mooi gedaan al zeg het zelf (dat voor iemand die niet bepaald begaan is met PS ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

Heb even het forum afgestruind nadat ik er zelf ook veel last van had. Kwam haast geen server meer in. Als ik m'n voorkeur veranderde naar infantry-maps kwam ik een enkele keer in een server. Victory Village en Coastal Clash ben ik in terecht gekomen. Maar dat was na een flink aantal keer proberen. Had er gister ook een aantal keer last van, maar toen kon ik vaak na een paar keer proberen alsnog spelen. Nu werkt haast geen enkele server meer.

Vermoed toch dat er wat fout is gegaan gister. Veel mensen hebben er last van, dus zal snel genoeg gefixed worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ExPlanE schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:44:
[...]

Heb even het forum afgestruind nadat ik er zelf ook veel last van had. Kwam haast geen server meer in. Als ik m'n voorkeur veranderde naar infantry-maps kwam ik een enkele keer in een server. Victory Village en Coastal Clash ben ik in terecht gekomen. Maar dat was na een flink aantal keer proberen. Had er gister ook een aantal keer last van, maar toen kon ik vaak na een paar keer proberen alsnog spelen. Nu werkt haast geen enkele server meer.

Vermoed toch dat er wat fout is gegaan gister. Veel mensen hebben er last van, dus zal snel genoeg gefixed worden. ;)
Even opnieuw opstarten zoals Engineer Stewie eerder al zei hielp bij mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk er zijn altijd wel problemen. Nooit dat het eens gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

True, bij elke update is er weer gezeur onderhand. Atm. werkt het een stuk beter. Heb even kort gespeeld maar geen last meer van de foutmelding gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hebben jullie ook dat de site vaak "onderbroken" of een witte pagina laten zien als je bijv. switched van je char page naar de leaderboards? Alsof het atm overbelast is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Nu online

M0nkeymen

Monkeystyle!

Bij mij doet ie het bijna altijd..., bijna wil zeggen dat ik soms last heb van een 1002 of van deze melding "The client data contains invalid data" maar die is na de siteupdate van gister niet weer gezien. dus alleen nog de melding van error 1002, maar volgens mij heeft iedereen die. Waar ik me meer aan stoor is de lag. Heb je net een onschuldig soldaatje in het verzier. Springt me verzier in 1x van links naar rechtsover het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
als je de error "The client data contains invalid data" te zien krijgt moet je dit eens proberen,

als je BF:h opstart en je heb je heroe gekozen moet je ctrl+alt+del doen en dan bij processen zoeken naar BFupdate.exe en die afsluiten.en daarna een server joinen :+

dit trucje helpt bij mij bijna altijd.

[ Voor 20% gewijzigd door dragon9114 op 09-07-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren bijna de sniper rifle III missie gehaald 1460/1500 XP punten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:34:
Ik had gisteren bijna de sniper rifle III missie gehaald 1460/1500 XP punten :(
Zo irritant als je het net niet haalt en de potjes die ik speel zijn meestal net iets te snel over dus ik kan infantry focus (?) IV nog steeds net niet halen.. paar keer echt super close, 19xx/2000 en 13-15/15.
Maarja dat komt nog wel, spelen vrolijk verder, de scores die zijn er wel alleen de dmg lukt nog niet altijd ;)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Nu online

M0nkeymen

Monkeystyle!

psychoclown schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 16:40:
[...]

Zo irritant als je het net niet haalt en de potjes die ik speel zijn meestal net iets te snel over dus ik kan infantry focus (?) IV nog steeds net niet halen.. paar keer echt super close, 19xx/2000 en 13-15/15.
Maarja dat komt nog wel, spelen vrolijk verder, de scores die zijn er wel alleen de dmg lukt nog niet altijd ;)
Hmm had hetzelfde met infantry focus IV. Ik heb wel 15 kills(meerdere keren gehad), maar te weinig damage. Ik moet denk ik zelf iets meer risico nemen door vaker dood te gaan :( , maar wel meer damage halen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik vind die vliegtuig missies irritant, ik kan wel tanks en andere vliegtuigen raken maar heb nog nooit een kill gehaald, buiten wingclips dan :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
M0nkeymen schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:25:
[...]

Hmm had hetzelfde met infantry focus IV. Ik heb wel 15 kills(meerdere keren gehad), maar te weinig damage. Ik moet denk ik zelf iets meer risico nemen door vaker dood te gaan :( , maar wel meer damage halen. >:)
Haha ja lijkt de enige oplossing .. dan maar geen K/D ratio van 3+++ :D
Alhoewel ik wel een aantal keer dus close ben geweest maar echt net 100dmg mis.. maarja de potjes die ik speel zijn de helft van de tijd met 25+ gewonnen en vaak genoeg gehad met 4x, mijn persoonlijk record is 46-0 tot nu toe.
Engineer Stewie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:38:
Ik vind die vliegtuig missies irritant, ik kan wel tanks en andere vliegtuigen raken maar heb nog nooit een kill gehaald, buiten wingclips dan :-).
Tot mijn verbazing weet ik de vliegtuigjes niet te laten crashen al kan ik er nog niks van :P
Tanks daarentegen ben ik best wel goed in al zeg ik het zelf, evenals tanks slopen als Soldier te voet ;)

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2009 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
Vliegtuigen vliegen gaat perfect. Gewoon zorgen dat je enorme hoogte hebt en dan heb je aan een goede duikvlucht genoeg. Vooral als je een tank hebt die al in gevecht is met een andere tank en dus al verzwakt is. Het enige wat lastig is, is de AA missie. Die lukt alleen op seaside skirmish af en toe een klein beetje. Want zodra je een AA gun onder vuur neemt, gaat de vijand er direct uit. Dit gebeurt trouwens ook vaak bij tanks waardoor je geen tank kill krijgt. Maar ach, met een beetje geduld haal je alles wel.

De infantry focus heb ik ook nog niet gehaald. Wel vaak de kills al gehad maar niet de damage. Zelfs een keer 24 kills maar niet genoeg damage gedaan, toen zat ik aan de 1920/2000 damage :'(

Iets meer risico nemen zit er niet in, potjes zijn vaak erg kort en je moet continu in de actie blijven. Als je dan vaak dood gaat verlies je toch veel tijd die je nodig hebt om te schieten.

[ Voor 20% gewijzigd door Divak op 10-07-2009 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
RichardvdD schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:30:
Vliegtuigen vliegen gaat perfect. Gewoon zorgen dat je enorme hoogte hebt en dan heb je aan een goede duikvlucht genoeg. Vooral als je een tank hebt die al in gevecht is met een andere tank en dus al verzwakt is. Het enige wat lastig is, is de AA missie. Die lukt alleen op seaside skirmish af en toe een klein beetje. Want zodra je een AA gun onder vuur neemt, gaat de vijand er direct uit. Dit gebeurt trouwens ook vaak bij tanks waardoor je geen tank kill krijgt. Maar ach, met een beetje geduld haal je alles wel.

De infantry focus heb ik ook nog niet gehaald. Wel vaak de kills al gehad maar niet de damage. Zelfs een keer 24 kills maar niet genoeg damage gedaan, toen zat ik aan de 1920/2000 damage :'(

Iets meer risico nemen zit er niet in, potjes zijn vaak erg kort en je moet continu in de actie blijven. Als je dan vaak dood gaat verlies je toch veel tijd die je nodig hebt om te schieten.
Het is ook dat ik vliegtuigen niet zoveel aan vind en doe ik ze ook nooit dus misschien ontbreekt het gewoon aan ervaring. Moet je wel tankers hebben die er niks van bakken, vaak genoeg kom ik er met 170def van een gevecht af omdat ze me niet weten te raken en ik de andere tank wel :)

Hmm netjes! Meeste kills die ik tot nu toe heb gehaald was 17 (3 deaths) en ik zat rond de 1938 dus dat was best wel zuur.
Ja daar heb je wel gelijk in je moet echt constant in de actie zitten wil je al zoveel damage kunnen halen een death en je moet weer een stuk lopen voordat je bij de actie bent. Zo was bovengenoemde score op VV en zoals ik bij elk potje zeg is Roadblock een key point in de overwinning, als je die weet te houden win je wel. Vaak bestook ik iedereen van de zijkant of kom achter de royals te zitten.. zodra de rest door heeft dat je daarmee onoverwinnelijk bent doen ze vaak mee.. enig minpunt is dat je dan helemaal van Roadblock naar Orchid(?) moet lopen.. Zo ook met die score, ging ik nog dood in de laatste 30sec maar toen kwam ik niet op tijd bij de actie waardoor ik ~60-70 damage te weinig had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Dersan schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:21:
Het friends systeem ligt volgens mij ook weer op zijn gat, ik kan maatjes van mij niet joinen en andersom ook niet, krijgen dan de melding "we were not able to find that player". Ik kan wel gewoon zien dat hun online zijn.
Heb ik ook aldoor, had op hun eigen site gelezen dat joinen vaak wel goed gaat als het potje is afgelopen. Speel hier ook met 2 andere huisgenoten maar met z'n alleen in 1 leven is bijna niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijtgedoe ook dat je zelf geen server kunt kiezen.

Naast de problemen met de site waar je soms tot 2 of 3 keer toe opnieuw moet inloggen. Kom je ingame, karakter selecteren, bam connection error.

Kun je eindelijk playnow drukken, bam weer terug naar het menu. Spel moet opnieuw opgestart worden want je zult dezelfde fout steeds weer krijgen.

Ben je eindelijk ingame, BAM punkbuster 22.

Na de zoveelste keer eindelijk weer ingame zit je op een gehuurde server met idiote server messages. BAM spel maar weer opnieuw opstarten in de hoop op een betere server. Ja je kunt de GOK wagen terug naar het menu te gaan en opnieuw playnow te drukken maar dat werkt maar in 10% van de gevallen ofzo en maximaal 2x achterelkaar.

Weer ingame, zit ik nu weer op een gehuurde server, iig geen idiote messages maar in een vip slot.

Weer ingame, zit je op een lege server... OMG

Hoewel het spel aardig is om te spelen zie ik geen enkele reden om ze ook maar een stuiver te geven vanwege al deze brakheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Ik vind 't wel irritant ja dat jezelf geen server kunt selecteren maarde problemen die jij allemaal beschrijft ervaar ikzelf helemaal niet Lighteye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k4kl44s
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-08 15:05
je hebt toch favorites??

ik denk wel dat ze de Map choose ding erin gan doen:
http://www.battlefieldher.../showthread.php?tid=37238

moet je ook ff signen

ff offtopic, hoe kan je dat kleine tekstje tussen je username en je plaatje doen??

[ Voor 20% gewijzigd door k4kl44s op 11-07-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin feature imho. Zonde om hier programmeer tijd aan te besteden, na hooguit 3 rondjes veranderd het vaak toch van map tenzij het een <insert mapnaam> only server is. Wat wil je dan, na iedere maprotatie de server uit en een nieuwe server opzoeken met <insert mapnaam>? Veel succes na 2x zal je het spel opnieuw moeten opstarten. Met nieuwe rondes en nieuwe kansen om een 1 of andere errror te krijgen.

Beter idee is om bij de server en friends bookmarks te melden hoeveel spelers er op die server zitten en ook de ping naar de server toe erbij vermelden. En als ze dan toch bezig zijn een fatsoenlijke error afhandeling maken als de server vol zit als je wilt joinen. En beter nog een optie of je wilt wachten totdat een plek vrij is wat sinds bf1942 al gevraagd is maar nog nooit in een bf serie is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Nu online

M0nkeymen

Monkeystyle!

Inderdaad hier mag wel wat veranderen, het moet zo worden als good old unreal tounament goty, gewoon zelf bepalen hoeveel spectators je toelaat(meestal 1) en een map vote systeem, je kunt hier ook zien hoeveel spelers op de server zitten en welke map ze spelen en met welke ping en de beveiliging moet in naam staan zodat je weet of je met een pb systeem zit... Voor mij nog steeds een onovertroffen systeem uit 99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
M0nkeymen schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:33:
Inderdaadhier mag wel wat veranderen, het moet zo worden als good old unreal tounament goty, gewoon zelf bepalen hoeveel spectators je toelaat(meestal 1) een map vote systeem, je kunt hier ook zien hoeveel spelers op de server zitten en welke map ze spelen en met welke ping en de beveiliging moet in naam staan zodat je weet of je met een pb systeem zit... Voor mij nog steeds een onovertroffen systeem.
Heeft niet alleen UT Goty hoor :P
Anyways hoe ik het zie is vooral dat EA de boel lekker toegankelijk wil houden voor iedereen, niet teveel poes pas maar lekker arcade en op dat punt doen ze het erg leuk moet ik zeggen.
Zelf ben ik vroeger fanatiek high level fpser geweest en al die extra opties zijn zeker leuk en handig maar die zul je niet moeten verwachten van bfheroes maarja dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Ik ben nu lid van zo'n GOT group, maar wat kan je er eigenlijk mee?

In 2 dagen gunner naar lvl 10 geholpen, commando naar 6 en soldier naar 4....
Wat verslavend zeg.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Enkel spijtig dat de medailles zo slecht gepositioneerd zijn.
Ze overlappen meestel met de decoraties van een vest.
Ze hadden beter wat meer naar rechts gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
"Unfortunately we couldn't start the match making search, please try again."

Wth :S

Waar ik me aan erger is dat als jij bij settings je map-preference op vehicle zet, je altijd eindigt in Victory Village. Keer op keer weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Na een paar dagen geen bfheroes weer gister en net gespeeld.. weet nu hoe de royals zich 99/100 keer voelen..
Wat een ongelooflijk noob team zat ik in zeg.. zelfs het simpelste een vlag verdedigen lukte ze niet eens, stond ik samen met nog een goede speler eenzaam aan de top terwijl de royals niet eens heel goed waren ze liepen alleen steeds goed in groepjes waar je zeker in je eentje niks tegen begon..
Nja daarvoor waren er een paar potjes waar ik de nationals even tactics liet zien, ze deden braaf wat ik zei en daaropvolgend wonnen we 6 rondjes zonder enige moeite.. leuk om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet eens meer ingame komen, telkens nu een error 15 :+ incompetente rotzooi zoals tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:32:
Ik kan niet eens meer ingame komen, telkens nu een error 15 :+ incompetente rotzooi zoals tijd.
Hmm totaal geen problemen met inloggen hier, wel net erg laggy in een server en volgens een royal lagde ik ook hevig.. waar ik overigens niks van merkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
psychoclown schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:28:
Na een paar dagen geen bfheroes weer gister en net gespeeld.. weet nu hoe de royals zich 99/100 keer voelen..
Wat een ongelooflijk noob team zat ik in zeg.. zelfs het simpelste een vlag verdedigen lukte ze niet eens, stond ik samen met nog een goede speler eenzaam aan de top terwijl de royals niet eens heel goed waren ze liepen alleen steeds goed in groepjes waar je zeker in je eentje niks tegen begon..
Nja daarvoor waren er een paar potjes waar ik de nationals even tactics liet zien, ze deden braaf wat ik zei en daaropvolgend wonnen we 6 rondjes zonder enige moeite.. leuk om te zien :)
Dat probeer ik ook altijd te doen bij de royals. Soms lukt het, maar er zitten koppige ezels tussen. Zoals alleen met de jeep vertrekken in CC of VV |:( .
Ik speel bij de royals voor de uitdaging, speelde eerst met een national soldier maar ben op level 13 gestopt en overgegaan naar de royals.

Soms is het grappig te zien dat je 1000+xp meer hebt dan gelijk wie aan de national of royal kant.
Gisteren nog een rondje tank rapen gedaan op BB. 15-0 (9 tank smashes >:) ) maar wel maar 1600 xp, maar dat was de enige ronde die de royals gisteren gewonnen hadden.
De nationals konden het niet appreciëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:32:
Een fix hiervoor is in options je map voorkeuren naar 'infantry' te zetten, dan weer uitloggen en weer inloggen en dan kun je wel spelen. Victory Village is namelijk de enige map die wel werkt, de andere 3 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:02:
[...]

Een fix hiervoor is in options je map voorkeuren naar 'infantry' te zetten, dan weer uitloggen en weer inloggen en dan kun je wel spelen. Victory Village is namelijk de enige map die wel werkt, de andere 3 niet.
Geloof mij ik heb van alles geprobeerd (ook dat) en ben er goed zat van, althans was. Ik heb alles weggegooid en opnieuw geïnstalleerd en dat bleek de oplossing. Nu had ik nogal wat bestanden uitgepakt staan en kopieën van het e.e.a. in dezelfde folder (naast de originele bestanden). Dus ik denk dat je niets extra's aan bestanden/mappen mag hebben in de bfh map.

Betere foutafhandelingen of iig met wat meer nuttige informatie erin zou welkom zijn. Maar goed dat is meestal ook een afweging maken wat je wilt melden. Want het geeft natuurlijk ook waardevolle info aan cheat schrijvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Het enige waar ik me momenteel aan erger is dat als ik afsluit ik meestal een foutmelding krijg met "error: connection to server los" tja dat klopt inderdaad ik sluit net af... 8)7

Ook jammer dat er niet echt een sluit knop zit in het scoreboard screen. Ik moet vaak meerdere malen op esc drukken voordat ik pas echt af kan sluiten.

Psychoclown, voeg me ff toe ingame, ik voel me vaak zo eenzaam aan top staan als Royal :*)
ingame: VaeVictus (player name, hero name), Vicecomes(hero name) of Villen(hero name)

[ Voor 8% gewijzigd door Vae Victus op 15-07-2009 15:37 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vae Victus schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:37:
Het enige waar ik me momenteel aan erger is dat als ik afsluit ik meestal een foutmelding krijg met "error: connection to server los" tja dat klopt inderdaad ik sluit net af... 8)7

Ook jammer dat er niet echt een sluit knop zit in het scoreboard screen. Ik moet vaak meerdere malen op esc drukken voordat ik pas echt af kan sluiten.

Psychoclown, voeg me ff toe ingame, ik voel me vaak zo eenzaam aan top staan als Royal :*)
ingame: VaeVictus (player name, hero name), Vicecomes(hero name) of Villen(hero name)
Hehe is goed hoor maar ik ben national ;)
Nja misschien ook wel goed, hebben we allebei een beetje tegenstander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Ik heb voor de fun ook maar eens een soldier gemaakt. Ben pas lvl 5 maar heb al 6 Hero Points :*) Kreeg zomaar tot twee keer toe extra Hero Points *O* Een beetje vreemd maar wel lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joep Stoffels schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:41:
Ik heb voor de fun ook maar eens een soldier gemaakt. Ben pas lvl 5 maar heb al 6 Hero Points :*) Kreeg zomaar tot twee keer toe extra Hero Points *O* Een beetje vreemd maar wel lekker :+
Je moet nu wel extra goed je abilities uitkiezen, want als je de HP reset kan je die extra HP zo weer kwijt zijn.....(spreek uit ervaring :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuk spelletje! ben gister lvl 7 geworden op mijn soldier "saikwa"

Ben bezig puntjes te verzamelen om mijn healing en burning bullets naar een max te brengen. Vind het erg leuk om te teamies te healen (En me zelf natuurlijk ;)) daarnaast lekker damage doen met die burning bullets.

Spel is lekker snel als soldier er valt veel te fraggen en je kunt ook nog enigsinds tactisch spelen.
Wel ontzettend veel sniper noobs in het spel, maargoed die heb je in iedere game.

Sta tot nu toe altijd nr 1 of nr 2 aan het eind van een game met kills en punten, merk dat het echt fijn en makkelijk weg speeldt. De mappen zijn leuk en kleurrijk net als het geluid. Ik hou ontzettend van het low violance happy slapping pew pew gehalte.

Ook het levelen gaat lekker snel. Ik speel gemiddeld maar een half uurtje per dag ^^

- cons :
- 4 mapjes net iets te weinig voor de variatie
- ik wil dit ook over een lan kunnen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Joep Stoffels schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:41:
Ja dat heb ik nu ook al 2x gehad... erg vaag maar ik zeur niet :P
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:22:
[...]

Je moet nu wel extra goed je abilities uitkiezen, want als je de HP reset kan je die extra HP zo weer kwijt zijn.....(spreek uit ervaring :S)
Hmm goed om te weten, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:26:
Ook het levelen gaat lekker snel. Ik speel gemiddeld maar een half uurtje per dag ^^
Na level 10 is het wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:42
^^ inderdaad, na level 10 gaat het levelen echt super traag.
Moet je echt meerdere uren spelen wil je is een keertje een halve level omhoog gaan :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dat wist ik niet ^^

Dit weekend eens kijken of ik rond de level 14 a 15 kan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SanderPS3 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:27:
^^ inderdaad, na level 10 gaat het levelen echt super traag.
Moet je echt meerdere uren spelen wil je is een keertje een halve level omhoog gaan :)
Dat is ook wel overdreven, na een goed anderhalf uurtje spelen ben ik op 1/3e van 14 naar 15.
Van 13 naar 14 was dat ~1/2e maarja dat klopt ook wel gezien ik minimaal 6 potjes in een uurtje speel en ik tussen de ~1500 en ~2500 punten scoor meest van de tijd maarja geldt niet voor iedereen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mooi! btw allen schroom niet om mij toe te voegen aan de friends list! altijd leuke om met andere royals spelers te verbroederen!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:22:
[...]

Yep, is mij inderdaad een keer overkomen met m'n commando |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.battlefieldheroes.com/static/1246355711/modules/forum/images/attachment/16551

Eens benieuwd wat ze gaan geven.

Heeft iemand misschien nog een national beta medal code?

Eens even polsen, wat gebruiken andere soldiers als combinatie van hun wapens?
Ik zat te denken aan short range shotgun, long range smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:42
Kheb shortrange Shotgun, en moderate SMG met BB :)
Als BB niet zo super fijn zou zijn had ik nog een shotgun, maar dat gaat helaas niet zonder dat je een smg hebt :P

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Enige wat ik gebruik is eigenlijk short range smg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het vaakst gewoon short range shotgun en longrange SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Short range shotgun en standaard smg met bb's (heerlijk die bb's).
Heb nu healen op 5, BB op 3 (straks of morgen 4) en granade spam op 1.
Kzou eens wat meer wapens/widgets moeten aanschaffen, heb al over de 5000 VP points (met 2 soldiers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Wel erg lastig dat Troop Traps soms zo slecht te onderscheiden zijn per team. Die van de Nationals zijn namelijk meer grijs zijn en die van de Royals groener. Ik word als Commando af en toe zo moe van die lui uit eigen team die schieten op alles wat los en vast zit. Gooi je Troop Traps neer op een mooie tactische plaats 2 stappen verder komt er een ander uit eigen team aan gaat met een paar mooi gemikte schoten al je Troop Traps weer opblazen. Zelfs meegemaakt dat ik er vrij dicht naast stond, dus dan vlieg je nog weg ook.

Ik vond net een plaatje op het BFH forum. Hier is het verschil:
Afbeeldingslocatie: http://i55.photobucket.com/albums/g126/dragonrebornuk/trooptrap.png
Ergens is de verwarring wel te begrijpen, want in het heetst van de strijd ga je niet uitgebreid kijken. Misschien moeten ze net als de Claymores in COD4 een icoontje erboven zetten bij friendly Traps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat soms nog wel eens helpt is er zelf overheen lopen/bij langs gaan. Met de gedachte van als je teammate ziet dat ie niet af gaat op jou dat het hem ook niet zal deren :) Maar een betere onderscheiding zou wel welkom zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Oh, ik heb NOOIT een verschil opgemerkt tussen de trooptraps (daar sta je dan met je 24" scherm |:( ).
Ik schiet er dus altijd standaard op :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:47:
Wat soms nog wel eens helpt is er zelf overheen lopen/bij langs gaan. Met de gedachte van als je teammate ziet dat ie niet af gaat op jou dat het hem ook niet zal deren :) Maar een betere onderscheiding zou wel welkom zijn ja.
Mja maar vaak plakken commando's ze op een vlag die ze net aan het veroveren zijn mede dat je het verschil bijna niet wil ik ze er nog wel eens af knallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Altijd goed je traps verstoppen... dus plak ze niet op een vlag, of zomaar ergens op de grond, maar ergens achter een muurtje waar de vijand langs moet, en als het kan een plek met een dak er boven... ze worden dan de lucht in geschoten en tegen het plafond dood gegooid. (denk aan het poortje bij town in VV)
Je teamgenoten zien de traps dan ook minder snel, of pas als ze er pal naast staan.

Ik heb vandaag even een nieuw account aan gemaakt om mijn Royals te huisvesten. Ik hoor de royals altijd klagen dat ze zo vaak verliezen.. wat ook wel waar is als ik met m'n National heroes vecht... maar nu met m'n Royal soldier win ik net zo vaak. Blijkbaar doe ik wel iets goeds. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Op lage levels flags cappen doet wonderen voor het aantal keren dat je team wint.
Veel mensen hebben precies niet door dat de hoeveelheid vlaggen van je team invloed heeft op de teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog in me mail van 1 juli:

Royal Heroic Beta Medal Code:
National Heroic Beta Medal Code:

Geen idee wat je er aan hebt, want ik vind dit spel 10x niks.
Dus pm me maar voor de code. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje hier. Ik heb een bescheiden lan-party deze weekend en ben van plan om met een paar vrienden Battlefield Heroes te spelen. Gisteren heb ik het even uitgeprobeerd en het is erg tof. Alleen heb ik 1 klein probleempje. Ik kan zelf geen server kiezen waar ik op wil, dus hoe kan met me vrienden spelen in dezelfde server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 10:01
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 09:52:
Vraagje hier. Ik heb een bescheiden lan-party deze weekend en ben van plan om met een paar vrienden Battlefield Heroes te spelen. Gisteren heb ik het even uitgeprobeerd en het is erg tof. Alleen heb ik 1 klein probleempje. Ik kan zelf geen server kiezen waar ik op wil, dus hoe kan met me vrienden spelen in dezelfde server?
Dan join je iemand op z'n ingame naam.
Wel lastig als de server vol zit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 00:07:
Ik heb hier nog in me mail van 1 juli:

Royal Heroic Beta Medal Code:
National Heroic Beta Medal Code:

Geen idee wat je er aan hebt, want ik vind dit spel 10x niks.
Dus pm me maar voor de code. :)
zou graag de royal code van je willen hebben maar ik kan je niet pmen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor mijn score ?

Ik zit namelijk tussen de 1200 en 1500 punten per potje. Als ik een beetje me best doet met zoveel mogelijk vlaggen te cappen. Ikzelf ben een soldier dus als ik mezelf heal heal ik ook andere als ze in de buurt zijn.

Waar kan ik nog meer punten mee pakken? want ik zie soms gasten met 1800+ punten per potje. En dat wil ik natuurlijk ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Je kan veel punten verdienen door gewoon tegenstanders aan te vallen.
En gewoon onderweg flags cappen, dan kom je er automatisch tegen.
En als je als soldier gewonde teamleden geneest krijg je er ook punten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:27:
Je kan veel punten verdienen door gewoon tegenstanders aan te vallen.
En gewoon onderweg flags cappen, dan kom je er automatisch tegen.
En als je als soldier gewonde teamleden geneest krijg je er ook punten voor.
Ghehehe dit doe ik al ;) sta gemiddeld 1e of 2e met points en kills. Maar ik wil die 1800 a 2000 per game halen.

Btw ik heb geen xp boost :) vind het een beetje zonde van me geld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2 code's verstuurd naar Simon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:41:
[...]

Ghehehe dit doe ik al ;) sta gemiddeld 1e of 2e met points en kills. Maar ik wil die 1800 a 2000 per game halen.

Btw ik heb geen xp boost :) vind het een beetje zonde van me geld :9
Gewoon oefenen, je wordt geleidelijk aan beter.
Zoek een goede balanced server, bij unbalanced servers kan je niet zoveel punten halen.
Gebruik burning bullets en healen en je zal veel punten scoren.

Ga niet in open velden staan, blijf rond huisjes en bomen hangen voor cover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Engineer Stewie schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:05:
Ga niet in open velden staan, blijf rond huisjes en bomen hangen voor cover...
Open velden is mijn terrein, commando territory...

Het ligt natuurlijk aan je classe maar voor alle classen geld wel dat je met een tank veel punten kan halen. Als je een aantal wrenches hebt en blijft bewegen komt het meestal wel goed.

Ik heb pas Tank III gehaald, 10 kills 1500 damage. Het was echt net aan. Nu nog Tank IV 15 kills 2000 damage... Ik hou me hart vast.

Ben ook bezig met een missie dat je schade moet toebrengen aan vehicle (vehicle hunter) volgens mij. Maar ik bak er niets van. Moet je dit zonder tank, AA doen oid? Alleen maar met TNT ofzo?

Ik deed deze missie tegelijkertijd met die tank missie en heb 1500 damage gehaald maar bij vehicle hunter maar een paar honderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe trouwens nog niet aan die missies e.d die wil ik later gaan doen. Krijg je voor die missies ook nog xp points?

Klein oproepje ik zoek nog naar redeem codes voor mijn royal soldier. wat leuke pakjes oid :) mocht iemand een code overhebben. Je zou er mij erg blij mee maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Missies krijg je VP voor, alleen wel echt schandalig weinig. Tank III is 35 vp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ok, dan loont het ook niet echt dan :P

Mischien ga ik toch eens overstag en doe een contributie, in de vorm van het aankopen van wat vp points.
Maargoed dat ligt zeer waarschijnlijk in een verre toekomst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

VP(valor points) moet je niet kopen joh, met de standaard wapens kan je ook goed uit de voeten. VP kan je ook niet kopen volgens mij alleen een VP boost pack. Je kan beter gewoon vaak spelen, je krijgt namelijk gewoon VP voor online tijd.

Wat wel het overwegen waard is om te kopen is BF(battle funds).
Hiermee kan je onder andere kleding, xp boosts en taunts kopen. Ik heb €30 uitgegeven(vond ik wel rechtvaardig) aan kleding en dan alleen permanente items. Ik heb geen zin om iets te kopen wat weer verloopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd daar wil ik ook wat centen aan uitgeven, een leuk iets wat meer unieker pakje dan wat de rest draagt wel pernament natuurlijk :p

Ik had trouwens mijn soldier ontdaan van al zijn kleding. want ik wilde hem in zijn underpants laten rondlopen. Gewoon omdat het kan :P maar ingame heeft ie weer netjes zijn pak aan?! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
Gisteren ging het wel goed bij de Royals. Blijkbaar had ik gewoon mazzel met een aantal goede spelers in het team... vandaag zag ik dus hoe het niet moet, en het is dan ook geen wonder dat we steeds verloren. Geen team play, snipers die maar ergens blijven campen en geen enkele vlag pakken.
Zelfs toen ik met 3 man in de aanval ging, bleven de 2 anderen van een afstand schieten terwijl ik alle kogels mocht opvangen. Pas toen ik dood was, gingen ze in de aanval, maar vielen ook dood neer... 3 vs 2... verloren. :/
Op 5 verschillende servers ging het even slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Vae Victus schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:30:
Ben ook bezig met een missie dat je schade moet toebrengen aan vehicle (vehicle hunter) volgens mij. Maar ik bak er niets van. Moet je dit zonder tank, AA doen oid? Alleen maar met TNT ofzo?

Ik deed deze missie tegelijkertijd met die tank missie en heb 1500 damage gehaald maar bij vehicle hunter maar een paar honderd?
Een tijd geleden gehaald in Seaside Skirmish omdat een idioot telkens door frustratie het vliegtuig insprong en me wilde afmaken, terwijl ik achter een AA-gun zat :P Hij had geen kans. Deze missie haal je door schade aan te richten aan voertuigen wanneer je je niet in een voertuig bevindt.

[ Voor 5% gewijzigd door Joep op 18-07-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heeft iemand enig idee wanneer de maintenance gedaan is?
Er staat op hun twitter pagina wel een link naar de aankondiging maar de site doet het natuurlijk niet door de maintenance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:55

Stewie!

Keen must die!

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 16:28:
Heeft iemand enig idee wanneer de maintenance gedaan is?
Er staat op hun twitter pagina wel een link naar de aankondiging maar de site doet het natuurlijk niet door de maintenance.
Vanochtend vroeg :)
Alles zou weer online moeten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 18-07-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Opgelost, om een of andere leden herlaadde ff de pagina niet goed.
Dus maar even mijn cache leeg gemaakt.
Eens benieuwd wat en wanneer ze gaan rondsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Joep Stoffels schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:17:
[...]

Een tijd geleden gehaald in Seaside Skirmish omdat een idioot telkens door frustratie het vliegtuig insprong en me wilde afmaken, terwijl ik achter een AA-gun zat :P Hij had geen kans. Deze missie haal je door schade aan te richten aan voertuigen wanneer je je niet in een voertuig bevindt.
aha!
Bedankt, ga ik dat eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel relax zijn als er nog wat mapjes bij gaan komen. Allicht een map editor uitbrengen, volgens mij moet dit niet al te moeilijk zijn voor een dergelijke game van deze kwaliteit.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.