Wow je snapt het eindelijk. Dus je hebt geen core i 7 nodig voor het gamen omdat je de zelfde ervaring krijgt als bij een goedkoper AMD systeem en voor wat mensen het meeste doen ook niet. Waarom zou je dan een Core i7 kopen?chimo schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:44:
[...]
Je hebt wel humorMaar goed daar hebben we dan ook geen Phenom II 955 voor nodig, of wel?
Dus je hebt er niets aan behalve in een synthetische benchmark. Lekker innovatief. Wat dacht je van een geintegreerde geheugen controller op een X86 CPU? AMD. 64Bit? AMD. De FSB weg doen? AMD. Native dual core, native quad core(al is dat me een wassen neus), AMD.Ik vind triple channel geheugen bijv. ook innovatiever vergeleken met dual channel, het is misschien niet altijd sneller (hoewel in Everest de geheugen benchmarks van de Intels soms bijna twee keer zo hoog waren als m'n AMD maar goed) maar tenminste wel weer iets nieuws. AMD heeft veel "due to chipset limitation" dingetjes, dat stoort mij toch wel, ondanks dat ik zelf een AMD processor heb.
Nog weer een synthetische benchmark. Daar heb je geen zak aan. Tenzij het voor je e-**** is.EDIT: Hoewel, als ik weer hier kijk, denk ik mwa, best rap zo'n triple channel config.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2009 18:00 ]