Ja, maar daar zou je dan weer niets aan hebben
Maar nu het DDR3 betreft zou ik het gewoon doen.
Ik blijf natuurlijk lekker rondkijken overal, want ik heb nog 1 week vakantie
. Maargoed, ik kom dus soms tegen dat je met een AM2+ socket wel een AM3 cpu kan draaien, maar dat je dan een andere BIOS erop moet zetten? Of de BIOS moet updaten voordat je de cpu vervangt?
Dat gaat bij mij niet echt lukken natuurlijk, omdat ik het complete systeem koop. Ze hadden het over de AMD 790 chipset, ik heb de 780 G. Moet ik hier dan ook nog maatregelen voor treffen aangezien deze ouder is neem ik aan?
Dat gaat bij mij niet echt lukken natuurlijk, omdat ik het complete systeem koop. Ze hadden het over de AMD 790 chipset, ik heb de 780 G. Moet ik hier dan ook nog maatregelen voor treffen aangezien deze ouder is neem ik aan?
Verwijderd
Het is makkelijker updaten van te voren. Kan gewoon in windows of vaak ook gewoon via een usb stickie.StealthyPeanut schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 13:21:
Ik blijf natuurlijk lekker rondkijken overal, want ik heb nog 1 week vakantie. Maargoed, ik kom dus soms tegen dat je met een AM2+ socket wel een AM3 cpu kan draaien, maar dat je dan een andere BIOS erop moet zetten? Of de BIOS moet updaten voordat je de cpu vervangt?
Ga er maar van uit dat je je bios moet updaten.Dat gaat bij mij niet echt lukken natuurlijk, omdat ik het complete systeem koop. Ze hadden het over de AMD 790 chipset, ik heb de 780 G. Moet ik hier dan ook nog maatregelen voor treffen aangezien deze ouder is neem ik aan?
Oke, maar ik zou toch wel beeld moeten krijgen als ik deze config in elkaar zet?
Ik heb alles goed gemonteerd. Ik sluit het beeldscherm aan via het dvi-verloop stukje en de pc start, maar geen beeld. Ook hoor ik geen piep of niks.
Als ik de 4890 eruit laat en het beeldscherm aansluit op de onboard vga gebeurd er ook niks. Wat zou er nog meer niet goed kunnen staan?
Ik heb alles goed gemonteerd. Ik sluit het beeldscherm aan via het dvi-verloop stukje en de pc start, maar geen beeld. Ook hoor ik geen piep of niks.
Als ik de 4890 eruit laat en het beeldscherm aansluit op de onboard vga gebeurd er ook niks. Wat zou er nog meer niet goed kunnen staan?
Gezien er al een nieuwe BBG is kunnen we beter verder gaan in [BBG Aanschaf] Game- en high-end gamesysteem september 2009
.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
Voor troubleshooting kan je de faq daarvan door nemen. Staan alle handelingen in die je moet doen. Dan als het nog niet lukt een topic aanmaken en daar in schrijven wat je gedaan hebt. Het is zeer mogelijk dat je een DOA onderdeel hebt.StealthyPeanut schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:36:
Oke, maar ik zou toch wel beeld moeten krijgen als ik deze config in elkaar zet?
Verwijderd
Hoi, Tijdje geleden al wat gepost en ben verder gegaan met samen stellen aan de hand van jullie tips,
Toch voor de DDR3 gekozen voor evt. latere upgrades. Nog geen video card nodig, Hoor graag of dit allemaal
goed zal werken. (prijs +/-508euro)
Toch voor de DDR3 gekozen voor evt. latere upgrades. Nog geen video card nodig, Hoor graag of dit allemaal
goed zal werken. (prijs +/-508euro)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 162,40 | € 162,40 |
1 | Antec Three Hundred Zwart | € 49,- | € 49,- |
1 | Asus M4A77TD PRO | € 78,50 | € 78,50 |
1 | Asus Silent Knight AL | € 34,- | € 34,- |
1 | Corsair HX450W | € 58,50 | € 58,50 |
2 | Kingston ValueRAM KVR1333D3S9/2G | € 35,- | € 70,- |
1 | Samsung SH-S223B | € 17,50 | € 17,50 |
1 | Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB | € 65,- | € 65,- |
Importeren | Totaal | € 534,90 |
Neem dan op zijn minst 2x2 in een set.
bijvoorbeeld pricewatch: Corsair XMS3 TW3X4G1333C9
Verwijderd
hoiAdames schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:10:
Neem dan op zijn minst 2x2 in een set.
eigenlijk heb ik ook 2x2, alleen is het geen kit. Gek genoeg is dit goedkoper... (vooral omdat ik alles bij een shop wil kopen)
Foutje, is niet goedkoper
Maar verder lijkt het een goed systeem?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2009 14:37 ]
Omdat er toch nog mensen in dit topic reageren en het nieuwe topic (vanzelfsprekend) voorkeur heeft komt hier een slotje opThandor schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:55:
Gezien er al een nieuwe BBG is kunnen we beter verder gaan in [BBG Aanschaf] Game- en high-end gamesysteem september 2009.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees *LET OP* - Wat moet ik kopen door voor je komt vragen. Wees daarbij zo VOLLEDIG mogelijk in wat je wilt en wat je te besteden hebt.
Een mooie tabel met specs maak je door op "RML Genereren" te drukken in je Winkelmandje.
PC Builders zijn doorgaans incompleet. Hecht daar dus niet te veel waarde aan.
Lees *LET OP* - Wat moet ik kopen door voor je komt vragen. Wees daarbij zo VOLLEDIG mogelijk in wat je wilt en wat je te besteden hebt.
Een mooie tabel met specs maak je door op "RML Genereren" te drukken in je Winkelmandje.
PC Builders zijn doorgaans incompleet. Hecht daar dus niet te veel waarde aan.