Ja. Tip: klik niet klakkeloos op de duurste onderdelen uit de PW...Muta schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 23:53:
Ik ben al een paar jaar niet echt meer op de hoogte qua hardware. Heb nu dit samen gesteld. Tips?
Kan prima zelf. Boekje erbij houden, je kop erbij houden en de tijd nemen.En ik kan zelf een voeding inbouwen, geheugen en gpu ook al eens zelf gedaan, kan ik met die kennis dit pakket zelf in elkaar zetten, of adviseren jullie hulp van een vriend of iets dergelijks?
Volgens o.a. X-bit labs ondersceid deze koeler zich niet echt van de rest. Hij kost echter wel minstens €52, terwijl een Mugen2 voor vergelijkbare prestaties twee tientjes goedkoper is.Processor koeler Zalman CNPS10X Extreme
Mijn overgeklokte HD4890 presteer gelijk aan deze kaart en kost meer dan €150 minder... tjaGrafische kaart (PCIe) XFX GTX285 Black Edition
Of dowload de Win7 RC en koop pas op launchdate. Dat zal waarschijnlijk goedkoper uitvallen.Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Home Premium 64 bit + Voucher
Waarom? Wat ga jij doen dat de aanschaf van een i7 rechtvaardigd bij gebruik van een enkele GPU?Processor Intel? Core™ i7 920
NSTRVoeding Cooler Master RealPower M620
Kwestie van smaak...Behuizing Thermaltake SopranoRS 100
lood om oud ijzer, lijkt me. Neem een SATA variant!DVD-Brander Sony Optiarc AD-7200A
Zalman is niet de casefan koning. Kom je fans te kort bij die behuizing? Scythe S-flex zijn goed voor een schappelijke prijs, Noctua's als je de beste wil hebben.Case-fan Zalman ZM-F3
Dure plank. Voldoet een Gigabyte X58-DS3R niet? Die kost letterlijk de helft.Moederbord Asus Rampage II Extreme
Prima schijfHarddisks (SATA) Western Digital WD1001FALS
12GB? Waarom?Geheugen GeiL 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit
Geheugen GeiL 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit
Ik adviseer je om dit topic nog maar eens goed door te nemen en de adviezen van Reinman, The Mask en mijzelf (en dan vergeet ik er nog een paar) door te lezen.
[ Voor 3% gewijzigd door Edmin op 26-07-2009 00:50 ]