HTC Hero Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 157.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Anoniem: 97551 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:49:
Lullig dat je horloge niet beter ingekort kon worden.
1. niet mijn foto
2. niet mijn horloge
3. niet van belang...

Anyway, € 449,- staat ie op het moment in de Pricewatch en de launch voor midden juli is ook via mijn werk bevestigd. Persoonlijk zie ik de overgang van een iPhone naar de Hero als een opluchting voor bepaalde minder gebruikte functies. Stuff verzenden via Bluetooth is wel leuk natuurlijk, belangrijker voor mij is dat muziek via de USB kabel makkelijk toegankelijk is, voor bv. autoradio. Via A2DP is ook een optie maar ik heb geen idee of de batterij dan nog lang meegaat...

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 30-06-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Ik ben toch erg blij om te zien dat de interface vrij vlot reageert en in ieder geval niet hapert. Ik was erg bang dat de telefoon toch erg schokkerig zou zijn vanwege de pracht en praal die erop zit. :o

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157137

The_Worst schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:11:
Ik ben toch erg blij om te zien dat de interface vrij vlot reageert en in ieder geval niet hapert. Ik was erg bang dat de telefoon toch erg schokkerig zou zijn vanwege de pracht en praal die erop zit. :o
Niet voor niets Android he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 06:50

geerttttt

Manisch positief

kwajoep schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:21:
[...]

Ik reken hem er niet op af maar ............
ik heb wel een (LED) flitser nodig op mijn telefoon.
Verder lijkt de Hero TOP.

Zijn er eigenlijk goede Android toestellen waar wel een flitser opzit ?
Of is anders de Omnia HD of de N97 een betere keus ? :?
Ik snap dat niet helemaal, voor snel een fototje overdag (bijv bij iets onverwachts of een ongeluk/ramp/snel iets onthouden of weet ik wat) heb je je camera op je telefoon, voor alle andere foto's (stappen/vakantie, noem maar op) pak je toch je gewone camera? De kwaliteit is toch nagenoeg altijd niet te vergelijken of je nou een microlensje hebt van een telefoon of een grote lens met optische zoom...

Die flitser dan dus, tja, ... jammer maar helaas. Ik denk niet dat veel mensen binnen de doelgroep van dit apparaat dat zo erg vinden.

Wat wellicht vreemder is, is dat HTC een beetje vreemde (chinese?) ontwerpen aanhoudt met android telefoons. Alle winmo telefoons zijn redelijk strak, shiny en mooi. De android toestellen zijn dik en log (G1), net te groot (G2/Magic) en hebben een gebogen onderkant (G1/G2/Hero) :(

Het lijkt me toch dat ze veel meer doelgroep bereiken met een android telefoon waar iedereen mee gezien wil worden (als je die foto ziet waar ze de iphone naast de hero leggen denk ik dat 99% qua ontwerp voor de iphone gaat...).

Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12463702999232/HTC-Hero-vs-iPhone-3G.jpg

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ik vind persoonlijk qua vormgeving juist de iphone op een uitgepoepte drol lijkten(met die vaag afgeronde achterkant).
Echter die knik zit er denk ter trackball protectie.
En deze 3 toestellen zijn voor een heel groot deel gewoon gelijk,dus daarom 3x die knik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Flitslichter: maak zelf een simpele applicatie die het beeld op de felste stand zet met alleen witte pixels!? Of misschien bestaat 't al? Had op mn iPhone zo'n 'flashlight' werkte goed! Over de taal.. Elk Android toestel is toch in te stellen in verschillende talen, zo ook deze Hero? NL op zulk soort toestellen is niet aan mij besteed namelijk. En over 't design.. Is natuurlijk geheel subjectief! Ik vind zo'n knikje wel hip en 't is weer is wat anders dan al 't andere spul op de markt.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 157137 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:53:
[...]

Het is toch logisch dat je voor elke land een toestel met eigen taal uitbrengt? Ik zou niet weten waarom dat bij Android niet het geval zou zijn?
zo logisch is dat niet. had tot voor kort qtek 9000 en die kwam alleen in engels uit. Volgens mij de G1 van T-Mobile toch ook (of heb ik het mis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:27
Ja, ook de G1 was in eerste instantie alleen in het Engels verkrijgbaar. Die is pas in het Nederlands sinds half mei als ik mij niet vergis.

Ik vind de Hero tot noch toe echt een zeer mooi toestel, ik hoop dat we het toestel snel uitgeleverd krijgen zodat ik er even lekker mee kan spelen. HTC Sense ziet er in ieder geval erg gelikt uit! Nog even afwachten hoe het zit met de snelheid van het toestel, maar gezien de filmpjes op internet lijkt me dat nog geen probleem! :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik heb ergens gelezen dat deze telefoon niet te updaten is omdat het geen "Google Experience" telefoon is, weet iemand daar meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-05 13:08

The_Worst

Unox

Telefoon is niet over-the-air te updaten. Je moet de telefoon aansluiten aan de computer voor een update.

Ik weet alleen niet of het mogelijk is Android te updaten. HTC had Android toch aangepast zodat deze kon werken met multi-touch? Als je Android dan update, dan breekt het mogelijk.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-05 14:52
Hij is inderdaad niet over-the-air te upgraden wat betreft de firmware.

EDIT weer te laat, moet toch effe wennen aan de snelheid van de gebruikers op dit forum 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Svenzeau op 01-07-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
  • Laatst online: 19-02 18:00
Beekhouse schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:18:
Ik heb ergens gelezen dat deze telefoon niet te updaten is omdat het geen "Google Experience" telefoon is, weet iemand daar meer over?
Ja! Daar ben ik ook benieuwd naar! De vragen daarover zijn:

1. Zit de Android Market erbij (daar heb ik al op gezocht, het antwoord is ja)?
2. Synchroniseert hij automatisch met gmail, google calender, google contacts? (deze is heel belangrijk voor mij, ik hoop dat iemand dus weet of je zoals bij de HTC Magic bij openen je gmail-account invult en klaar)
3. Kan je via de Android Market ook alle beschikbare widgets downloaden?
4. Kunnen zelfgemaakte apps van ontwikkelaars wel mult-touch aan?

En dan nog een extra vraag die niet over de google experience gaat:
4. Houdt flash ook in dat je online flash-spelletjes kan spelen? Want je hebt geen muis, dus beetje vaag.

Tnx helden van tweakers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

jandehoop schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:16:
[...]

Ja! Daar ben ik ook benieuwd naar! De vragen daarover zijn:

1. Zit de Android Market erbij (daar heb ik al op gezocht, het antwoord is ja)?
3. Kan je via de Android Market ook alle beschikbare widgets downloaden?
Yup. Kijk maar op de filmpjes: daar zie je 'HTC Widgets' en 'Android Widgets' (en Market uiteraard).
Houdt flash ook in dat je online flash-spelletjes kan spelen? Want je hebt geen muis, dus beetje vaag.
Als het flash-spel geschikt is voor Flash for Mobile wel. De trackball op de Hero vervangt uiteraard de muis...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-07-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 11:32

AnderNeo

Kwartelen

Ik heb zeker zin om het toestel uit te proberen! Heb hem besteld met mijn verlenging. Toch handig dat bellen. Krijg je veel meer gedaan dan via internet/winkel zelf.

Anyhow, vooral erg benieuwd naar Layar op de Hero.

Sowieso, ik ben altijd wel een Google fan geweest :).

Mensen al ervaring met het knikje?

It's not the dying but the living that scares me to death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AnderNeo schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:35:

Anyhow, vooral erg benieuwd naar Layar op de Hero.
Layar werkt niet lekker, dus stel je er maar niet te veel bij voor. Wel interessant om te zien wat er in de toekomst mogelijk gaat zijn. Maar op dit moment hebben Layar (en Wikitude) vind ik een erg onhandige, lelijke interface. Overigens is Layar geen echte augumented reality applicatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-07-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AnderNeo schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:35:
Mensen al ervaring met het knikje?
Uhm ja, al is het op de HTC Magic

Vanavond nog mensen naar PDA-shop? Maak dan ff wat reallife foto's, ben wel benieuwd!!

EDIT @ Hieronder: Uhm vraag dat daar d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 01-07-2009 16:59 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnderNeo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 11:32

AnderNeo

Kwartelen

CLB schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:40:
[...]

Uhm ja, al is het op de HTC Magic

Vanavond nog mensen naar PDA-shop? Maak dan ff wat reallife foto's, ben wel benieuwd!!
Ehm.. Okee.. En dan de volgende vraag: hoe bevalt dat? :+

It's not the dying but the living that scares me to death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolbycool
  • Laatst online: 11-02-2024
Gaat er nog iemand vanuit Den Haag naar de PDA shop in Rotterdam vanavond naar de HTC Hero presentatie? Kan ik meeliften met m'n gebroken elleboog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-snip- was al gepost.

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 01-07-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Huizenga
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-04 20:06
Even een vraag m.b.t. de bluetooth profiles op de telefoon.
Ondersteunt deze bv SIM Access Profile en of rSAP deze is namelijk nodig in de auto?
Kon dit niet terug vinden in de specificaties op de site van HTC of ergens anders.

Stone Cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Beste allemaal!

Ik heb niet heel het topic tot in de details doorgelezen, maar ik mag toch wel een van de gelukkige zijn in de Benelux die het apparaat vandaag leuk heeft mogen testen/proberen (voordeel als je werkt bij een koud blauw bedrijf ;)).

Naar mijn mening is dit wel HET eerste Android toestel dat je zou willen kopen. Qua formaat is het goed te doen, niet te zwaar in je handen, beetje lichter dan de Diamond 2 naar mijn gevoel.

Enige nadeel vind ik wel de kromming onderin, deze is scherper dan ik had verwacht, maar het algehele toestel voelt goed en degelijk aan. Over de nieuwe interface van HTC voor Android kan ik helder zijn, GEWELDIGE vooruitgang. Eingelijk echt een mooie snelle en goed te customizen interface.

7 'tabbladen' welke je kan inrichten met widgets (en die weer ook nog kan customizen). Het toestel voelt degelijk aan, wel een beetje plastic (beetje diamond 1 gevoel), maar voelt zeker niet krakkemikkig aan.

Het grote voordeel is dat het toestel echt lekker snel werkt, de Google Maps (Streetview) + Kompas functie ff buiten geprobeerd, en ik heb er maar een woord voor, wat een goede combi. Dat zijn zo mijn eerste bevindingen over dit mooie toestel (ik blijf toch wel bij mijn Pro 2).

Vanavond was hij trouwens ook te sneak previewen in de Pdashop in Rotterdam, deze week ook nog in de shop in Groningen, dan Eindhoven en Antwerpen (leuk georganiseerd met champagne en mooie dames) zeker aan te raden.

Edit: Vergeet ik bijna de beste vooruitgangen t.o.v. de andere Androids namelijk: Exchange ondersteuning out of the box en syncen met je lokale Outlook d.m.v. HTC Sync!

[ Voor 5% gewijzigd door xesisoj op 28-07-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
Als je niet had gemeld dat je daar werkte vond ik het niet erg. Maar nu nijgt het wel erg naar spam ;)

[ Voor 105% gewijzigd door DaannO op 01-07-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waar zijn de foto's van dit eerste event? Ben wel benieuwd naar 'n sfeerimpressie namelijk!

EDIT @ Hieronder: Multitouch alleen getest in de browser of ook in afbeeldingen enzo?

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 01-07-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 17:41
Ik ben vandaag in Rotterdam geweest bij de sneak preview. In grote lijnen ben ik het wel met 'xesisoj' eens, maar op die 'chin' heb ik niks aan te merken. Door de kromming ligt het toestel namelijk lekker in de hand en de trackball is uitstekend te bedienen. De snelheid van het toestel was goed te noemen, maar niet zo smooth als mijn iPhone, maar ook niet zo smooth als in sommige filmpjes van de Hero. Waarschijnlijk was er al de hele dag mee gekloot en misschien nog beta software?

Dingen die me opvielen:

- Music player was ik erg tevreden over
- Alle 3,5mm jack plugjes passen in dit toesten (niet zoals iPhone 2g style)
- De browser werkt echt goed, fullscreen, (flash op dumpert werkte niet)
- Multitouch werkt net zo smooth als op de iPhone
- Typen werkt echt goed door het verbeterde toetsenbord met feedback (dmv trilsignaal)

[ Voor 5% gewijzigd door PcFer op 01-07-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
Multitouch werkt met meer dingen dan alleen browsen.
Ik vind hem heel smooth werken (en ja er is de hele dag mee gespeeld).
De software die je hebt gezien is overigens niet beta maar de retail versie, dus dan weet je dat ook ;)

Ja ik dacht data is miss wel handig, puur als mensen het interessant vinden het toestel te zien. Maargoed, zoek even op de site en je vindt ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
CLB schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:05:
En waar zijn de foto's van dit eerste event? Ben wel benieuwd naar 'n sfeerimpressie namelijk!

EDIT @ Hieronder: Multitouch alleen getest in de browser of ook in afbeeldingen enzo?
Collega had wel een mooie 400D bij zich, maar waar die foto's zijn???? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xesisoj schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:38:
Multitouch werkt met meer dingen dan alleen browsen.
Dat weet ik, maar ben benieuwd of dat evengoed beviel?
Wel blij dat de browser lekker goed werkt, ben namelijk nogal mobiel internetverslaafd =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
CLB schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 05:48:
[...]

Dat weet ik, maar ben benieuwd of dat evengoed beviel? Wel blij dat de browser lekker goed werkt, ben namelijk nogal mobiel internetverslaafd =p
Voor zover ik het heb gebruik beviel het zeer zeker, ik heb nou ook niet enorm veel ervaring met een iPhone, maar ik denk dat het qua snelheid zo ongeveer hetzelfde is. Vandaag in Gruun ;) de Hero.

Het toestel heeft mij echt positief verrast, ik zit er over na te denken om deze als lichtgewicht "2de" toestel te nemen. (naast de überphone, pro 2 >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
xesisoj schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:18:
[...]

Voor zover ik het heb gebruik beviel het zeer zeker, ik heb nou ook niet enorm veel ervaring met een iPhone, maar ik denk dat het qua snelheid zo ongeveer hetzelfde is. Vandaag in Gruun ;) de Hero.

Het toestel heeft mij echt positief verrast, ik zit er over na te denken om deze als lichtgewicht "2de" toestel te nemen. (naast de überphone, pro 2 >:) )
Hoe veel ontvang jij per verkoop :+

Ik denk dat het wel duidelijk is hoe jij er over denkt ;)

Maar even O.T. Ik heb hem besteld bij een zekere telefoon winkel, die gaf aan dat ze hem begin aankomende week al leveren..... Ik geloof het alleen niet. Oom van me in de UK gesproken, daar gezien en vast gehad hij vond hem beter dan de iphone... Snelheid en ook qua innovativiteit. (hij is een Apple fan boy(uncle))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Maarrrr: Kan hij synchen met gmail / google contacts / google calender? Nergens te vinden nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

jandehoop schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:42:
Maarrrr: Kan hij synchen met gmail / google contacts / google calender? Nergens te vinden nog.
tuurlijk kan hij dat :D OS is van google :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandehoop
Muppet schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:57:
[...]

tuurlijk kan hij dat :D OS is van google :P
Ja, maar hij is geen "google experience". Dus niet automatisch ingesteld op GOOGLE!.

Maar je hebt wel een punt ja, ook al staat het nergens het zou belachelijk zijn als het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304499

Enkele weken geleden heb ik dit toestel al eens in handen gehad, helaas niet langer dan een minuut. De 'chin' vind ik eigelijk wel ideaal. Vooral voor gebruik van de trackball werkt dit denk ik beter dan een recht toestel.
Voor de rest ben ik het met xesisoj (woensdag 01 juli 2009 21:37) eens. Helaas ook niets aan toe te voegen, omdat ik 'm maar zo kort kon vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ding is echt heel vet hoor:

Vind de zwarte schermrand niet zo heel strak, eerst maar is in 't echt bekijken, maar neig nu naar Urban Brown!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:58:
Ding is echt heel vet hoor:
[video]

Vind de zwarte schermrand niet zo heel strak, eerst maar is in 't echt bekijken, maar neig nu naar Urban Brown!
Dit is nog veel beter dan N97 widgets homescreen !!! Wat een mooie software draait er op dit HTC toestelletje zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:27
Ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje jaloers ben dat jullie er al mee gespeeld hebben. Volgende week dinsdag/woensdag kan ik hem waarschijnlijk ook in het echt bezichtigen en flink gaan testen! Ik ben erg benieuwd naar de bouwkwaliteit van het toestel en hoe hij aan voelt, toch wel een belangrijk onderdeel van de telefoon (afgezien van het bellen en smsen)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 12:20

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Ben zelf wel benieuwd hoe de mediaplayer is. Ik heb op het moment een iPhone 2G, en die is echt ideaal voor muziek luisteren (ik gebruik het dus als telefoon met iPod functionaliteit). Deze Hero ziet er erg vet uit, maar hoe is ie in het multimedia gebeuren? Is er bijvoorbeeld de mogelijkheid om te syncen met een tool a'la iTunes voor podcasts en werkt de multimedia interface een beetje OK?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 17:41
Thrace Grumble schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:31:
Ben zelf wel benieuwd hoe de mediaplayer is. Ik heb op het moment een iPhone 2G, en die is echt ideaal voor muziek luisteren (ik gebruik het dus als telefoon met iPod functionaliteit). Deze Hero ziet er erg vet uit, maar hoe is ie in het multimedia gebeuren? Is er bijvoorbeeld de mogelijkheid om te syncen met een tool a'la iTunes voor podcasts en werkt de multimedia interface een beetje OK?
Ik heb zelf ook een iPhone (3g) en was ook erg benieuwd naar de mediaplayer op de Hero. Persoonlijk vond ik de mediaplayer op de Hero erg goed werken. Muziek opzoeken/browsen werkt min of meer hetzelfde als op de iPhone. Ook het doorlopen van een nummer en standaard controls werken prima. De sync mogelijkheden weet ik echter niks van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog even met 'n iPod Touch gespeeld van 'n vriend van me, maar dat toucschreen is wel echt goed..
Mensen die ook 'n iPhone hebben en de Hero dus al getest hebben.. Werkt het allemaal even smooth?
En wat vinden jullie van het toetsenbordje van de Hero, zowel in portrait als in landscapemodus..
Als laatste vraag, werkt de multitouch even smooth als op de iPhones? Als dit zo is ga ik Hero'n namelijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

jandehoop schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:34:
[...]

Ja, maar hij is geen "google experience". Dus niet automatisch ingesteld op GOOGLE!.

Maar je hebt wel een punt ja, ook al staat het nergens het zou belachelijk zijn als het niet zo is.
Nou ja HTC maakt natuurlijk promotie met hun extra feature "Exchange" maar ik heb die geleakte rom al eens geprobeerd en daar zit gewoon alle Gmail functionaliteit in.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:01

Boy

www.byoscoop.nl

Sp!tF!re schreef op maandag 29 juni 2009 @ 22:43:
Ik vind het ook een erg mooie telefoon en wil hem graag in de winkel bezichtigen (vooral de bruine spreekt me enorm aan).. Enigste nadeel is voor mij juist Android, ik heb geen internet abonnement op mijn telefoon (ben altijd in de buurt van een WiFi punt, in ieder geval wel als het 'moet'), maar ik wil wel navigatie.. En Google Maps is online, dus dan moet ik een internet abonnement aanschaffen voor de navigatie?

Voordeel van bijv. de HTC Diamond2 is dat het Windows Mobile is en dat er dus meer voor verkrijgbaar is.

Weet iemand of er nog meer beschikbaar is qua navigatie die je kan installeren en het belangrijkste: gebruiken zonder data te verbruiken? Ik kwam wel AndNav2 tegen, maar verder lijkt het alsof er niets anders te vinden is?
misschien is dit interessant: http://www.alk.eu.com/copilot/android/

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304499

Op 22 en 23 juli kan je kans maken op een gratis Hero. www.htctje.nl

De leverdatum van dit toestel is iets vertraagd, hij wordt rond 15 juli verwacht.

Enkele leuke dingen die je met het kompas kan doen:
Wanneer je met deze trackball over een tafel rolt, dan kun je de lengte opmeten.
Leidingen opsporen in de muur, aangezien het kompas werkt als metaaldetector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:38
Muppet schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 06:43:
[...]

Nou ja HTC maakt natuurlijk promotie met hun extra feature "Exchange" maar ik heb die geleakte rom al eens geprobeerd en daar zit gewoon alle Gmail functionaliteit in.
Oh, dus deze telefoon is niet Google 'enabled' om het zo maar te zeggen? Of is het makkelijk om alles zelf er dan nog op te zetten. Exchange ondersteuning boeit mij namelijk totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

tiguan schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:25:
[...]

Oh, dus deze telefoon is niet Google 'enabled' om het zo maar te zeggen? Of is het makkelijk om alles zelf er dan nog op te zetten. Exchange ondersteuning boeit mij namelijk totaal niet.
Ik ga ervan uit dat alle Google meuk gewoon werkt, syncen en zo...het is toch gewoon Google's OS, lijkt me niet dat ze dat gaan uitschakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Boy schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:56:
[...]

Ik ga ervan uit dat alle Google meuk gewoon werkt, syncen en zo...het is toch gewoon Google's OS, lijkt me niet dat ze dat gaan uitschakelen...
Ik ook. Heb er ook meteen eentje besteld, aangezien mijn abonnement bijna afloopt.
Ben heel benieuwd hoe deze mobiel zal zijn :9~ Nu nog even een vollere android app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:57
Heb de Hero Rom op m'n Vodafone Magic draaien en alle Google-dingen werken gewoon meteen. Alleen even je Google account instellen en binnen een paar seconden staan je contacten, afspraken en mails ook op je telefoon. Werkt helemaal prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/google.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:19
corné schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:11:
[...]

Ik ook. Heb er ook meteen eentje besteld, aangezien mijn abonnement bijna afloopt.
Ben heel benieuwd hoe deze mobiel zal zijn :9~ Nu nog even een vollere android app store.
Welke kleur?

Algemeen: voor welke kleur gaan jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

baronruud schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:38:
[...]

Welke kleur?

Durf ik zo nog niet te zeggen: de witte heeft een teflon achterkant, voorzover ik weet de bruine niet. Maar de bruine is toch wel een stukje chiquer..

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga denk ik voor de witte, maar die bruine ziet er ook strak uit. Lastig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke kleur?

Ik ga denk voor de bruine, alhoewel ik eerst de witte op het oog had.
Moet ze natuurlijk beiden nog even checken, maar er wordt gezegd dat de bruine een beetje de kleur weg heeft van de Zune 30GB Brown en die heb ik zelf ook. Vind bruin wel 'n aparte kleur in portable land en bij die witte vind ik die zwarte bezel rond het scherm gewoon niet mooi op de foto's en video's.. Dus even wachten nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Haha ik lees het al! iedereen (incl. ikzelf) zit te twijfelen!
Wil hem graag zo snel mogelijk, en dan moet ik preorderen zonder hem in het echie te zien...... lastig.
Denk bruin? of wit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
CLB schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:53:
[...]

Ik ga denk voor de bruine, alhoewel ik eerst de witte op het oog had.
Moet ze natuurlijk beiden nog even checken, maar er wordt gezegd dat de bruine een beetje de kleur weg heeft van de Zune 30GB Brown en die heb ik zelf ook. Vind bruin wel 'n aparte kleur in portable land en bij die witte vind ik die zwarte bezel rond het scherm gewoon niet mooi op de foto's en video's.. Dus even wachten nog!
Lijkt dat iets op de Nokia 6500 classic bronze? Want dat is een prachtkleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Brad Pitt schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:16:
Heb de Hero Rom op m'n Vodafone Magic draaien en alle Google-dingen werken gewoon meteen. Alleen even je Google account instellen en binnen een paar seconden staan je contacten, afspraken en mails ook op je telefoon. Werkt helemaal prima.

[afbeelding]
hoe zit het eigenlijk met de batterijduur van deze dingen? Bij de specs van de pricewatch staat 750 uur standby, wat ongeveer een maand is! maar stel ik doe er redelijk wat mee, 1/3 van deze tijd zou ik erg netjes vinden (10 dagen).

ik zie niets bij de specs van de magic staan over deze tijd, maar hoe lang gaat dat ding van jou mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 21:51

[afbeelding]
Heb je ook enig idee hoe dat met exchange werkt? Lijkt me op zich wel handig om m'n zakelijke en prive agenda bijvoorbeeld op m'n telefoon te kunnen zien, dat mag ook gemixt zijn. Alleen wil ik mijn zakelijke agenda niet in Google Calendar terug zien...heb je ook een aparte mailbox voor Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022

[afbeelding]
welke hero Rom heb je gebruikt? De originele of een custom hero rom? Werkt dat snel of nogal laggy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boy schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:55:
[...]

hoe zit het eigenlijk met de batterijduur van deze dingen? Bij de specs van de pricewatch staat 750 uur standby, wat ongeveer een maand is! maar stel ik doe er redelijk wat mee, 1/3 van deze tijd zou ik erg netjes vinden (10 dagen).

ik zie niets bij de specs van de magic staan over deze tijd, maar hoe lang gaat dat ding van jou mee?
Het is puur afhankelijk van wat je ermee wil doen. Als je 3g continu aan heb staan en veelvuldig van gebruik maakt kan je max 2 dagen met de batterijen doen (dat is met de iPhone zelfs erger). Maar als je af en toe internet en gwn normaal gebruikt (zonder gps) dan moet ie zeker dat aantal dagen mee.

Trouwens CLB, 750 uur standby? Volgens newmobile.nl is dat 440 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:09:
Ik houd de specs van HTC zelf aan :)
En ik zoek nog steeds een set foto's van alle kanten van de Hero, maar telkens mist er net 1 foto'tje |:(

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 03-07-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:09:
[...]
Het is puur afhankelijk van wat je ermee wil doen. Als je 3g continu aan heb staan en veelvuldig van gebruik maakt kan je max 2 dagen met de batterijen doen (dat is met de iPhone zelfs erger). Maar als je af en toe internet en gwn normaal gebruikt (zonder gps) dan moet ie zeker dat aantal dagen mee.

ja, dat vroeg ik me altijd af (ook met mijn Touch Dual) als je 3G aan hebt staan, maakt dat (veel) uit voor je accu? Want als je geen data verstuurd/binnen krijgt, dan is deze verbinding toch gewoon idle?
Ik doe regelmatig mail ophalen en wat internetten ja, m'n Touch Dual is binnen 2 dagen echt wel leeg...

750 uur: pricewatch: HTC Hero Wit

edit:
Standby time:
Up to 750 hours for WCDMA
Up to 440 hours for GSM

wat houdt WCDMA in?

[ Voor 5% gewijzigd door Boy op 03-07-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
CLB schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:16:
[...]
En ik zoek nog steeds een set foto's van alle kanten van de Hero, maar telkens mist er net 1 foto'tje |:(
Ik kan geen set goeie,scherpe foto's vinden van de bruine versie. (wel render images)

Trouwens iemand een filmpje van de bruine versie?
De witte genoeg, en een enkele zwarte, maar bruin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
[...]

Welke kleur?

Ik heb de bruine besteld. Eigenlijk bestelde ik zomaar zonder naar de kleur te kijken 8)7, maar ik vind ze beide wel mooi. Over het algemeen vind ik apparaten in een donkere kleur, het liefst zwart, mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boy schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:18:
[...]

ja, dat vroeg ik me altijd af (ook met mijn Touch Dual) als je 3G aan hebt staan, maakt dat (veel) uit voor je accu? Want als je geen data verstuurd/binnen krijgt, dan is deze verbinding toch gewoon idle?
Ik doe regelmatig mail ophalen en wat internetten ja, m'n Touch Dual is binnen 2 dagen echt wel leeg...

750 uur: pricewatch: HTC Hero Wit

edit:
Standby time:
Up to 750 hours for WCDMA
Up to 440 hours for GSM

wat houdt WCDMA in?
WCMDA = UMTS dacht ik. Apart ik dacht altijd dat UMTS veeel meer stroom verbruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
corné schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:27:
[...]

Ik heb de bruine besteld. Eigenlijk bestelde ik zomaar zonder naar de kleur te kijken 8)7, maar ik vind ze beide wel mooi. Over het algemeen vind ik apparaten in een donkere kleur, het liefst zwart, mooier.
zeker 8)7 Denk dat ik ook maar de bruine bestel. Op goed geluk maar, misschien kan ik hem wel ruilen als die tegenvalt?
Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:31:
[...]

WCMDA = UMTS dacht ik. Apart ik dacht altijd dat UMTS veeel meer stroom verbruikte.
klopt:

Wikipedia: W-CDMA

[ Voor 44% gewijzigd door DeBaroN op 03-07-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-05 00:09
UMTS Wikipedia: W-CDMA (UMTS)

edit:
o ja, f5

[ Voor 5% gewijzigd door Vihaio op 03-07-2009 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:25:
Trouwens iemand een filmpje van de bruine versie?
De witte genoeg, en een enkele zwarte, maar bruin?
Dit is gewoon de bruine versie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
CLB schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:33:
[...]

Dit is gewoon de bruine versie:
[video]
Gezien ja, maar is dat geen zwarte?

Omdat ze het over een teflon back hebben. En de bruine heeft dat niet?
En ze zeggen chroom - kleurig randje, heeft de bruine volgen mij ook niet?

Vooral helemaal in het begin! zegt ie This is the black model |:(

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 03-07-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

baronruud schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:37:
[...]

Voorzover ik weet, heeft alleen de witte versie een teflon achterkant (volgens HTC omdat de witte krasgevoeliger is).

Waar ik trouwens benieuwd naar ben: Kan de Hero ook als mass storage functioneren voor muziek in de auto? Zo jah, dan moet je zeker met mappen werken en niet met ID-tags, wel (muziek kiezen per artiest bv.)?

[ Voor 17% gewijzigd door Thrace Grumble op 03-07-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-05 17:12
[...]

Is wel degelijk het bruine model.
Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedImages/Common/Shared_Image/Gallery/HTC_Hero/large8.jpg
Aan de voorkant dus een bruin kleurtje (metaal net zoals het chromen randje op de witte versie). En aan de onderkant een donkerder bruin/zwart, net zoals de zij- en achterkant van het toestel.
Vandaar dat zwart=bruin.

Ik ben inmiddels ook alweer aan het twijfelen, wit besteld, maar bruin ziet er eigenlijk ook best netjes uit. Ik ga nog maar een paar filmpjes kijken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Anoniem: 157137 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:31:
[...]

ja, dus op het UMTS netwerk houdt hij het veeeeel langer uit? snap 'm niet...
Kan ik dan beter de hele tijd 3G aan hebben staan, of denk ik dan verkeerd...? Want dan zit je toch op UMTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er bestaat helemaal geen zwarte HTC Hero*, alleen een T-mobile Touch G1, maar ik zie op dat toestel geen
T-mobile staan. Volgens mij neigt hij gewoon naar de zwarte kleur, aangezien die heel donkerbruinachtig is.

*Ik ken alleen de graphite versie van Orange nog als andere kleur and that's it:

Afbeeldingslocatie: http://www.gomonews.com/wp-content/uploads/2009/06/htchero.jpg

En over dat teflon, misschien is het zo, maar het materiaal van de Absolute White en Urban Brown lijkt op elkaar.. Aangezien het een filmpje is van het begin van het HTC Hero tijdperk was het misschien nog helemaal niet duidelijk dat alleen de witte versie een tefloncoating had op de achterkant en noemde hij 't:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rIBh5PhKRYeGrUnGgcSemGCM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iNBXM3Fu07NRjpjR0xVmJ3BA/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xUzAvK7iFFUnETzLrx7fdGTj/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

Urban Brown

In één van de filmpjes, die ik heb gezien, wordt ook aangegeven dat de urban brown een teflon laagje heeft...

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 247292 op 03-07-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 21:24

ScSi

Belg.

Urban Brown..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:57
Boy schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:55:
10 dagen moest ik wel even om grinniken eerlijk gezegd. Als je er redelijk veel mee speelt (lees: 100% zeker de eerste paar dagen ;)) gaat ie een dag mee, als je rustig aan doet (af en toe bellen, mailen, even browsen en weer stoppen) misschien twee dagen. Langer dan dat zou ik een wonder vinden. Tenzij je hem gewoon stationair neerlegt natuurlijk.

Heb wel Overclockwidget geïnstalleerd, en daarbij ingesteld dat de CPU tijdens idle tussen de 128 en 245Mhz draait en bij gebruik tussen de 384 en 528Mhz. Dat scheelt wel. Vooral het underclocken tijdens niet-gebruiken is ideaal. Ik weet niet of de Hero een krachtigere accu heeft, de Samsung 7500 heeft dat bijv. wel.
Wekko schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:02:
Heb je ook enig idee hoe dat met exchange werkt? Lijkt me op zich wel handig om m'n zakelijke en prive agenda bijvoorbeeld op m'n telefoon te kunnen zien, dat mag ook gemixt zijn. Alleen wil ik mijn zakelijke agenda niet in Google Calendar terug zien...heb je ook een aparte mailbox voor Exchange?
Geen idee hoe Exchange werkt, nooit gebruikt. Heb dat ook niet aan staan nu, de opties die je hierbij in kunt stellen zijn deze (en ook geen idee of je een losse mailbox hebt, sorry. GMail en Hotmail hebben dat wel):

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/android/exchange.png
M3 SMGII schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:04:
welke hero Rom heb je gebruikt? De originele of een custom hero rom? Werkt dat snel of nogal laggy?
Custom Rom.

[Offtopic]
Hij moet namelijk worden aangepast aan het specifieke Android-apparaat. Ze zijn er nog relatief kort mee bezig, draai nu Rom 1.2. Standaard is die niet zozeer laggy maar de hele UI laadt om de zoveel tijd opnieuw in omdat de Vodafone Magic 192 ipv 288MB geheugen heeft. Draai je een memory-intensive app, zoals browsen, GoogleEarth etc. en je sluit die af dan krijg je een zwart HTC-scherm en moet je 30 seconden wachten. Hier zullen jullie uiteraard geen last van hebben. Nu heeft iemand wel alweer de Rosie.apk applicatie geoptimaliseerd en nu is het herladen van de UI een zeldzaamheid. Wat ook kan is Rosie helemaal uit zetten, waarbij je dan alsnog Multi Touch hebt, de mooiere Contact List van de Hero etc, in de oude standaard Android UI. Dat draait sowieso super, maar ook deze Hero 1.2 Rom met aangepaste Rosie.apk is prima.
[/offtopic]

Wat wel zeker is is dat die Sense-interface super super mooi is!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Brad Pitt schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:23:
[...]

10 dagen moest ik wel even om grinniken eerlijk gezegd. Als je er redelijk veel mee speelt (lees: 100% zeker de eerste paar dagen ;)) gaat ie een dag mee, als je rustig aan doet (af en toe bellen, mailen, even browsen en weer stoppen) misschien twee dagen. Langer dan dat zou ik een wonder vinden. Tenzij je hem gewoon stationair neerlegt natuurlijk.

Heb wel Overclockwidget geïnstalleerd, en daarbij ingesteld dat de CPU tijdens idle tussen de 128 en 245Mhz draait en bij gebruik tussen de 384 en 528Mhz. Dat scheelt wel. Vooral het underclocken tijdens niet-gebruiken is ideaal. Ik weet niet of de Hero een krachtigere accu heeft, de Samsung 7500 heeft dat bijv. wel.
lol, ja, 10 dagen is misschien ook wel erg veel verwacht...maar ik ben m'n touch dual ook beetje zat met z'n 2 dagen...maar hier zeggen ze 180 uur standby (7,5 dag). als je dit door 3 deelt, kom je dus op 2,5 dag uit...wat ik dus ongeveer haal, dus ik had dezelfde deel-slag met deze telefoon gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
[...]

Welke kleur?

Heb hem zelf net in URBAN BRAUN besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baronruud schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:28:
Heb hem zelf net in URBAN BRAUN besteld.
Die kleur ken ik nog niet :+

Maar is wel een mooie kleurtje die bruine hoor:
Afbeeldingslocatie: http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/media/tracyandmatts_blog/windowslivewriter/morehtcherophotos_5b1e/hero_video_res_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/media/tracyandmatts_blog/windowslivewriter/morehtcherophotos_5b1e/hero_twitter_client_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
baronruud schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:57:
Haha ik lees het al! iedereen (incl. ikzelf) zit te twijfelen!
Wil hem graag zo snel mogelijk, en dan moet ik preorderen zonder hem in het echie te zien...... lastig.
Denk bruin? of wit ;)
Ik ga ook voor bruin! Nog net effe specialer en dan hopen dat de rest (als het net zo groot wordt als een andere telefoon van een bekend merk) lekker voor wit gaat of dat graphite (die ik overigens erg lelijk vind als ik dat orange plaatje bekijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-05 17:12
De achterkant van Urban Brown zit er wel behoorlijk zwart uit, het lijkt in ieder geval niet op bruin. Past imo niet echt, voor en achter verschillende kleuren, en als het echt zo is pas ik het bruine model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is nou niet het beste filmpje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

CLB schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:06:
Is nou niet het beste filmpje O-)
Nou, volgens mij verschillende beide kanten ook van kleur. Op de afbeelding hieronder kun je het heel duidelijk zien door naar de zijkant te kijken (onderaan welteverstaan):

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedImages/Common/Shared_Image/Gallery/HTC_Hero/large8.jpg

Echter, de achterkant van de witte is ook anders dan de voorkant qua kleur (zie zijkant onderaan wederom):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1246009951.jpeg

[ Voor 19% gewijzigd door Thrace Grumble op 03-07-2009 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
raevo schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:04:
De achterkant van Urban Brown zit er wel behoorlijk zwart uit, het lijkt in ieder geval niet op bruin. Past imo niet echt, voor en achter verschillende kleuren, en als het echt zo is pas ik het bruine model.
Ik neem toch aan dat dat de lichtinval is of iets dergelijks, het zou wel een enorme flater zijn als ze een bruine telefoon ontwerpen met een compleet zwarte achterkant - met andere woorden een heel andere kleur.

EDIT @ Hieronder

Alright, ander materiaal. Maar ik ga er vanuit dat het hetzelfde bruin is als aan de voorkant onderaan bij de trackball. Anders vind ik hem stom -O-

Nog een EDIT:

Hier van Journal du Geek ( :) ) nog een keer de bruine versie voor zover ik kan zien:

Hij lijkt inderdaad een bisschen zwart... :$

[ Voor 26% gewijzigd door Svenzeau op 03-07-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt omdat de voor- en achterkanten van ander materiaal zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 03-07-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 21:51
Brad Pitt schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:23:
[...]

Geen idee hoe Exchange werkt, nooit gebruikt. Heb dat ook niet aan staan nu, de opties die je hierbij in kunt stellen zijn deze (en ook geen idee of je een losse mailbox hebt, sorry. GMail en Hotmail hebben dat wel):

[afbeelding]
Ok thanks iig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
Dit is een zeer interessante telefoon.
Binnenkort ga ik voor een half jaar naar Zuid Korea,
Nu maar hopen dat ze deze telefoon daar ook gaan verkopen.
De algemene communicatie standaard in Korea is toch WCDMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svenzeau schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:43:
Nog een EDIT:

Hier van Journal du Geek ( :) ) nog een keer de bruine versie voor zover ik kan zien:
[video]

Hij lijkt inderdaad een bisschen zwart... :$
Dat scherm is wel echt onwijs responsief zeg! Dus ziet er goed uit!

Het is de antraciet kleurige HTC Hero, check ook de foto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/files/2009/07/htc-hero-live-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/files/2009/07/htc-hero-live-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/files/2009/07/htc-hero-live-06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/files/2009/07/htc-hero-live-07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/files/2009/07/htc-hero-live-10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Meer dan interessante post. Het zet mij alvast aan tot twijfel bij mijn aankoop van een nieuwe gsm. Maar laten we zeggen dat ik zeker al fan ben van de responsiviteit en hun interface. Google does it again.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenzeau
Nog wat info van deze jongeman:

Volgens mij was het nog niet gezegd, maar het ledje in de trackball wordt: wit als je een gesprek hebt gemist en
blauw voor een berichtje. De mediaplayer wordt hierin ook behandeld, daar hadden mensen ook nog wat vragen over.

[ Voor 5% gewijzigd door Svenzeau op 04-07-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svenzeau schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:24:
Volgens mij was het nog niet gezegd, maar het ledje in de trackball wordt:
wit als je een gesprek hebt gemist enblauw voor een berichtje.
Verwerkt in de TS en ook eindelijk 'Uiterlijk en aansluitingen' toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[video]
Volgens mij was het nog niet gezegd, maar het ledje in de trackball wordt: wit als je een gesprek hebt gemist en
blauw voor een berichtje. De mediaplayer wordt hierin ook behandeld, daar hadden mensen ook nog wat vragen over.
Wat ik dus uit de video kan afleiden zijn de volgende zaken.

- Luid geluid
- Batterij na 40 uur nog steeds fairly strong (60%?). Deze meneer heeft er dus mee gebeld, browsen met 3g, gps :)
- Muziek widget
- Blauwe led voor gemiste berichten en wit led voor gemiste gesprekken.
- Navigatieknoppen muziek player zichtbaar in geblockte stand, maar reageren niet op vingerinput.
- Muziekplayer reageert erg snel

ER is trouwens vandaag nummertje 6 uitgekomen van deze meneer :)

http://www.youtube.com/wa...T9ot0yCAM&feature=channel

Hij geeft ook aan ergens in dit filmpje dat dit een prebuild is. Dus het kan allemaal nog beter bij final release :)
Verder zijn de animatie-effecten uit te schakelen voor de performance hoeren en geeft hij een indruk over de Android Store.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 157137 op 04-07-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

[video]
Hmmz...mediaplayer interface lijkt wel erg op die van de iPhone/iPod Touch! :D Geweldig dus! :D
Wel jammer dat hij de foon niet in landscape mode houdt tijdens de muziek, ben benieuwd als er dan iets verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb dan wel geen ervaring met Android-phones, maar ik vind dat het booten wel erg lang duurt. :X

De mediaplayer is wel leuk, maar ook best wel standaard. Voor zover ik kan zien alleen browsen op tags. Niks gezien van het customize van de audio (equalizers) en hoe het precies zit met het maken van playlists. Best wel belangrijk imo. Muziek afspelen en op artiest browsen kan zo'n beetje elke fatsoenlijke telefoon tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT @ Hierboven: Nog geen final software en booten... Doe je misschien 1x in de maand :)

In het filmpje van dag 2 wordt er gezegd en geshowed:
- Dat je Trackball de camerabutton is tijdens het fotograferen / filmen! Wel tof zo'n fysieke toets imho!
- Scherm wordt heel even zwart als je switched tussen portraitmode en horizontal mode
- Leuke widget is 'Photoframe'. Leuk 'n foto'tje van je vriendje / vriendinnetje op 'n screen plempen *;

In het filmpje van dag 3 wordt er gezegd en geshowed:
- 20 soorten klokken ofzo net als voor je Windows Vista Sidebar :9
- Toetsenbord is erg innovatief en werkt goed (ook in 'messages' heb je landscapemodus)
- Het spelletje 'Teeter' staat ook weer op de HTC Hero
- Je kan verschillende 'scenes' aanmaken. Zelf kon ik het al, maar andere misschien niet..
Een 'scene' houdt in dat je zelf je homescreens hebt gepimpt. Wil je 's avonds een andere 'scene'gebruiken met andere homescreens dan laad je die avond-scene gewoon wanneer jij het wil. De volgende ochtend heb je weer een andere 'scene' nodig bijvoorbeeld omdat je op je werk zit en je dan hele pagina's vol wil met communicatie (email / sms) en dan zet je die 'scene' weer aan.. Soort profielen zeg maar, maar dan wel zelf gepimpte.

In het filmpje van dag 4 wordt er gezegd en geshowed:
- Van 08.00 tot 13.00 de volgende dag is er 30% batterij afgesnoept icm BlueTooth, Wi-Fi en GPS
- Met de trackball kun je in- en uitzoomen tijdens het fotograferen
- Shuttersound kan helemaal uitgezet worden, altijd leuk ;)
- YouTube via HSDPA ziet er erg strak uit en werkt erg goed
- Homescreens zijn niet in landscapemodus te draaien
- Multitouch werkt ook in de browser evenals 'tapping' om te zoomen
- Het lijkt erop dat de kalendermodus niet in landscapemodus kan draaien
- Hij is 8 jaar trouwe Windows Mobile gebruiker, maar deze HTC Hero vind hij ook erg erg goed en aan te raden

Dag 5 is hier al door meerdere mensen uitgeplozen

In het fimpje van dag 6 wordt er gezegd en geshowed:
- De HTC-site zelf die met Flash werkt wordt goed geshowed op de HTC Hero
- Adroid Market zit er ook gewoon op (iemand vroeg dat hier omdat het geen 'Google' phone was)
- Hij laat ook de Twitter-muk uitgebreid zien
- Erg goed geluid qua stemmen, erg helder en erg duidelijk

Zelf ben ik nog erg benieuwd naar:
- het afspelen van speelfilms / videoclips vanaf de SD-kaart...
Welke resolutie / welke filmcontainer / hoeveel fps'jes.. Of het dan ook daadwerkelijk smooth afspeelt..
Muziek geef ik niet zo veel om, want daarvoor heb ik een PMD, maar 'n filmpje dat apprecieer ik wel!!
- Of je zelf ook woorden kunt toevoegen aan het toestel.. Zal 'm waarschijnlijk in het Engels gebruiken,
maar het is wel verdomde handig als ik woorden die ik vaak gebruik kan toevoegen aan het woordenboekje.
- Of alle flashcontent wordt ondersteuend en wat dat nou precies allemaal inhoud.. 9 wordt nu out of the box ondersteund voor zover ik weet.. 10 komt eraan.. En ik las dat bv Dumpert.nl filmpjes het niet deden.. Lijkt me toch wel zo leuk om een spelletje te kunnen spelen via www.spele.nl ofzo, dat zijn ook flash-games toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:07:
EDIT @ Hierboven: Nog geen final software en booten... Doe je misschien 1x in de maand :)
Klopt, het is dan ook geen ramp. Slechts een klein minpuntje.
In het filmpje van dag 2 wordt er gezegd en geshowed:
- Dat je Trackball de camerabutton is tijdens het fotograferen / filmen! Wel tof zo'n fysieke toets imho!
Fysieke toetsen zijn erg handig als je er een paar van hebt, in combinatie met het touchscreen. Sommige dingen doe je gewoon liever met fysieke knoppen. Zo *moet* er van mij bijvoorbeeld fysieke, native volumeknoppen op zitten, anders koop ik de telefoon uberhaubt niet. Onmisbaar wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoD schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:15:
Klopt, het is dan ook geen ramp. Slechts een klein minpuntje.
:)
[...]
Fysieke toetsen zijn erg handig als je er een paar van hebt, in combinatie met het touchscreen. Sommige dingen doe je gewoon liever met fysieke knoppen. Zo *moet* er van mij bijvoorbeedl fysieke, native volumeknoppen op zitten, anders koop ik de telefoon uberhaubt niet. Onmisbaar wmb.
Inderdaad! De HTC Touch Diamond2 / iPhone hebben bijvoorbeeld geen fysieke camera-button.. Jammer!
Ik heb ook nog nergens de autofocus functie uitgebreid naar voren zien komen.. Zou heel vet zijn als die net zoals bij de iPhone 3GS zou zijn! Gewoon drukken op je schermpje waarop je wilt scherpstellen en basta!

offtopic:
Met wat voor telefoontje loop jij eigenlijk rond RoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 08:49
@CLB

Mooie samenvatting !! Thnx!

Ik heb een HTC Diamond 1 en een iPhone 3G.

De Diamond werkt ook goed maar soms erg traag.
Van Windows Mobile vindt ik dat alles gewoon werkt.
De iPhone is mooi en flashy. Het typen van een sms/mail werkt snel en perfect.
Maar er worden dingen geblocked zoals file transfer via Bluetooth. De GPS werkt niet helemaal goed.
Batterij is niet 1,2,3 vervangbaar.

Nu kan ik wel weer overgaan op een WinMo telefoon maar alleen het apparaat is anders maar het blijft dezelfde OS.

Na diverse topics gelezen te hebben wil ik wel eens voor de gein Android gaan proberen.

Nu heb ik enkele vragen:

1) Werkt file transfer via BT ? Dus als iemand een mp3'tje of plaatje wilt sturen dan kan dat ?
2) Werkt de GPS goed ?
3) icm punt 2, zijn er al goed werkende navigatie pakketten ? (Volgens mij zag ik ergens co-pilot voorbij komen)
4) Werkt de touchscreen even soepel als de iPhone ? Ook met SMS-en en mailen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Signs op 04-07-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Signs schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:27:
@CLB

Mooie samenvatting !! Thnx!
Dank
1) Werkt file transfer via BT ? Dus als iemand een mp3'tje of plaatje wilt sturen dan kan dat?
Android ondersteund dat niet gelijk out of the box, maar er kan wel een applicatie voor worden gedownloadet.
Of HTC moet het nu aan deze HTC Hero wel hebben toegevoegd! Maar vraag dat even in: Android Software & Discussie
2) Werkt de GPS goed ?
3) icm punt 2, zijn er al goed werkende navigatie pakketten ?
(Volgens mij zag ik ergens co-pilot voorbij komen)
Er zijn er wel een paar ja, maar kijk hiervoor liever even in Android Software & Discussie
4) Werkt de touchscreen even soepel als de iPhone ? Ook met SMS-en en mailen ?
Weinig mensen hebben de HTC Hero met de iPhone vergeleken tot nu toe...
Maar als ik de filmpjes bekijk en lees dat het het beste onscreen keyboard is, zit het daar wel goed mee :Y

EDIT @ Hieronder: Filmpjes van die CoolSmartPhone-gast?

EDIT II @ Hieronder: Bijkomstig 'nadeel' is dat hij +/- 2000 foto's in z'n gallery heeft :+

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 04-07-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die filmpjes geven inderdaad het beeld dat het touchscreen gewoon erg goed werkt. De enige haperingen die ik heb gezien waren toen er verscheidene foto's bekeken werden, terwijl er muziek afgespeeld werd. Wellicht dat het toen iets teveel werd voor de Hero. Kan ook zijn dat het nog geoptimaliseerd moet worden. Overigens waren de haperingen maar licht.

@hierboven: ja

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 04-07-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 08:49
CLB schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:31:
[...]

Dank

[...]

Android ondersteund dat niet gelijk out of the box, maar er kan wel een applicatie voor worden gedownloadet.
Of HTC moet het nu aan deze HTC Hero wel hebben toegevoegd! Maar vraag dat even in: Android Software & Discussie
[...]

Er zijn er wel een paar ja, maar kijk hiervoor liever even in Android Software & Discussie

[...]

Weinig mensen hebben de HTC Hero met de iPhone vergeleken tot nu toe...
Maar als ik de filmpjes bekijk en lees dat het het beste onscreen keyboard is, zit het daar wel goed mee :Y

EDIT @ Hieronder: Filmpjes van die CoolSmartPhone-gast?
Thnx voor je snelle reply! Ik zal eens gaan neuzen in de Android software thread.
Misschien heeft de Android community een Android gebruiker erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht toch echt dat het bluetooth probleem verholpen was of toegevoegd in Android 1.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan best hoor, dan zit ik verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:37:
Kan best hoor, dan zit ik verkeerd...
Ik heb het ff nagekeken en nee geen file transfer support in android 1.5. Dit wordt waarschijnlijk rechtgezet in 2.0

Het enige alternatief is http://www.cyrket.com/package/com.alex.BluetoothFileshare

Maar dan moet je wel root access hebben.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Accessoires worden hier besproken, niet in dit topic.