EDIT @ Hierboven: Nog geen final software en booten... Doe je misschien 1x in de maand
In het filmpje van
dag 2 wordt er gezegd en geshowed:
- Dat je Trackball de camerabutton is tijdens het fotograferen / filmen! Wel tof zo'n fysieke toets imho!
- Scherm wordt heel even zwart als je switched tussen portraitmode en horizontal mode
- Leuke widget is 'Photoframe'. Leuk 'n foto'tje van je vriendje / vriendinnetje op 'n screen plempen
In het filmpje van
dag 3 wordt er gezegd en geshowed:
- 20 soorten klokken ofzo net als voor je Windows Vista Sidebar
- Toetsenbord is erg innovatief en werkt goed (ook in 'messages' heb je landscapemodus)
- Het spelletje 'Teeter' staat ook weer op de HTC Hero
- Je kan verschillende 'scenes' aanmaken. Zelf kon ik het al, maar andere misschien niet..
Een 'scene' houdt in dat je zelf je homescreens hebt gepimpt. Wil je 's avonds een andere 'scene'gebruiken met andere homescreens dan laad je die avond-scene gewoon wanneer jij het wil. De volgende ochtend heb je weer een andere 'scene' nodig bijvoorbeeld omdat je op je werk zit en je dan hele pagina's vol wil met communicatie (email / sms) en dan zet je die 'scene' weer aan.. Soort profielen zeg maar, maar dan wel zelf gepimpte.
In het filmpje van
dag 4 wordt er gezegd en geshowed:
- Van 08.00 tot 13.00 de volgende dag is er 30% batterij afgesnoept icm BlueTooth, Wi-Fi en GPS
- Met de trackball kun je in- en uitzoomen tijdens het fotograferen
- Shuttersound kan helemaal uitgezet worden, altijd leuk
- YouTube via HSDPA ziet er erg strak uit en werkt erg goed
- Homescreens zijn niet in landscapemodus te draaien
- Multitouch werkt ook in de browser evenals 'tapping' om te zoomen
- Het lijkt erop dat de kalendermodus niet in landscapemodus kan draaien
- Hij is 8 jaar trouwe Windows Mobile gebruiker, maar deze HTC Hero vind hij ook erg erg goed en aan te raden
Dag 5 is hier al door meerdere mensen uitgeplozen
In het fimpje van
dag 6 wordt er gezegd en geshowed:
- De HTC-site zelf die met Flash werkt wordt goed geshowed op de HTC Hero
- Adroid Market zit er ook gewoon op (iemand vroeg dat hier omdat het geen 'Google' phone was)
- Hij laat ook de Twitter-muk uitgebreid zien
- Erg goed geluid qua stemmen, erg helder en erg duidelijk
Zelf ben ik nog erg benieuwd naar:
- het afspelen van speelfilms / videoclips vanaf de SD-kaart...
Welke resolutie / welke filmcontainer / hoeveel fps'jes.. Of het dan ook daadwerkelijk smooth afspeelt..
Muziek geef ik niet zo veel om, want daarvoor heb ik een PMD, maar 'n filmpje dat apprecieer ik wel!!
- Of je zelf ook woorden kunt toevoegen aan het toestel.. Zal 'm waarschijnlijk in het Engels gebruiken,
maar het is wel verdomde handig als ik woorden die ik vaak gebruik kan toevoegen aan het woordenboekje.
- Of alle flashcontent wordt ondersteuend en wat dat nou precies allemaal inhoud.. 9 wordt nu out of the box ondersteund voor zover ik weet.. 10 komt eraan.. En ik las dat bv Dumpert.nl filmpjes het niet deden.. Lijkt me toch wel zo leuk om een spelletje te kunnen spelen via
www.spele.nl ofzo, dat zijn ook flash-games toch?