‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
http://www.kbcovers.com/servlet/Detail?no=225sergev schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:47:
Het is een toetsenbord van KB covers. Beetje prijzig om te laten verzenden trouwens. http://www.kbcovers.com/servlet/Detail?no=215
De prijs is niet echt te rechtvaardigen naar mijn mening. Was ongeveer 130 euro met btw en invoerrechten. Een logitech dinovo geeft ook een matchend ontwerp en lijkt beter afgewerkt. Het wit aan de zijkanten is lelijk maar er valt nog wel mee te leven. Ik zou het eigenlijk niet aanraden om het te halen laten verzenden.
[...]
Zal kijken wat ik voor je kan doen.
Was zo iets niet handiger en goedkoper geweest??
Edit: ow nee bij die dingen is de zijkant ook nog wit
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2009 17:12 ]

Gisteren pas binnen!
de boel even hier op ruimen, en dan maak ik wat meer pics!
Hoe makkelijk is dat nouTZC-T1-FX schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:57:
[afbeelding]
Gisteren pas binnen!
de boel even hier op ruimen, en dan maak ik wat meer pics!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Macbook Pro 13,3'', 2,26ghz, 320GB 7200 RPM, 4GB
iPhone 3G 8GB
Bonsai boompje
Touchdomex schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:01:
[...]
Hoe makkelijk is dat nouOm zo je macbook te bedienen?
Dude, dat ding was net binnen. Hij heeft de handleiding nog niet kunnen lezen heTouchdomex schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:01:
Hoe makkelijk is dat nouOm zo je macbook te bedienen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
DetailExirion schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:19:
[...]
Dude, dat ding was net binnen. Hij heeft de handleiding nog niet kunnen lezen he
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Extreem bagger camera!
Aka Iphone met weinig licht..
Achnja je ziet!
Een Macbook Pro 13.3 inch 2.26Ghz/2GB/160GG/9400GT M
Iphone 2G 16GB
24inch X243HQ aan de muur vast gemaakt.
Je ziet niet!
Iphone 3G, (made the picture)
En ja hoor! Heb hem dus aangekregen Touchdomex
[ Voor 6% gewijzigd door TZC-T1-FX op 25-08-2009 17:38 ]

Op deze helaas door de autostitcher kapotgemaakte foto:
- iMac 24" 2.16 Ghz, 3 GB met Mac OS 10.6
- Goedkoop 19" Philips-monitortje
- Dynaudio MC15's op Mopads met 250MC-sub (aanraders!)
- Fubar III USB DAC / Headphone Amp met Supplier lineaire voeding
- Grado Labs SR 315is-koptelefoon voor herrie in de vroege uurtjes
- Mighty Mouse
- Microsoft Natural Keyboard Pro (blijft het fijnste typen)
- 2x Western Digital Premium 500 GB (Firewire400)
- 1x Western Digital Studio 1 TB (Firewire800)
- iPhone 3G 16G in dockje
- Standaard bureau-grut
reflecties alert!keanu_ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:40:
Op een rustig werkplekje in de kamer..
[afbeelding]
iPhone 3G 8GB
Bonsai boompje
* Whieee gebruikt de laatste tijd ook vaker zn MBP mid-2007 dan zn unibody MacBook. Ik zie graag mijn scherm, ipv mezelf
Launching containers into space
1980 belde net wouden hun telefoon terug
maar nu zonder gein: ik blijf de witte iMac's alsnog 1 van de mooiste vinden.
Hoe bevalt snow leopard jouw? Ik kan niet wachten op mijn upgrade dvd.
_janlugt_ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:31:
Snow Leopard doet het perfect. De eerdere beta's deden wat lastig (VLC speelde bijvoorbeeld alles af in groen/paars), maar nu loopt het als een zonnetje. Merkbaar sneller (64-bit, Finder in Cocoa, etc) en je krijgt schijfruimte vrij (6-7 GB). Hele goede release van ze. Nu afwachten tot de apps Grand Central Dispatch en OpenCL gaan gebruiken, dan gaat alles pas echt als een raket (al moet ik voor dat laatste wel een nieuwe mac kopen, wacht nog op de Clarksfield/Arrandale-processoren.
De kans dat Arrandale-based machines OpenCL gaan doen is vrij klein. Op de meeste Arrandale modellen zal geen PCI-e x16 komen, en zal Larrabee als IGP gebruikt worden, waar je degewenst puur x86 naar toe kan praten. Geen OpenCL nodig in dat geval.
Launching containers into space
Verwijderd
Je iMac is vrij oud toch? Hoe kan je dan verschil merken door de 64-bits?_janlugt_ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:31:
Snow Leopard doet het perfect. De eerdere beta's deden wat lastig (VLC speelde bijvoorbeeld alles af in groen/paars), maar nu loopt het als een zonnetje. Merkbaar sneller (64-bit, Finder in Cocoa, etc) en je krijgt schijfruimte vrij (6-7 GB). Hele goede release van ze. Nu afwachten tot de apps Grand Central Dispatch en OpenCL gaan gebruiken, dan gaat alles pas echt als een raket (al moet ik voor dat laatste wel een nieuwe mac kopen, wacht nog op de Clarksfield/Arrandale-processoren.
edit: Hmmz, alle C2D zijn dus 64-bits... Weer wat geleerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 21:14 ]
Nog moeilijk te onderhouden zo'n boompje? Vind ze wel erg chique bij je macbookkeanu_ schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:40:
Op een rustig werkplekje in de kamer..
[afbeelding]
iPhone 3G 8GB
Bonsai boompje
Welke style is da trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door Remko.me op 25-08-2009 21:23 ]
Valt wel mee, ik heb er ook een staan, geef hem om de paar dagen water en hij doet het super.Chrones schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:16:
[...]
Nog moeilijk te onderhouden zo'n boompje? Vind ze wel erg chique bij je macbook
Welke style is da trouwensSekijoju?
Moet hem alleen wel weer eens snoeien...
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Whieee schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:58:
[...]
offtopic:
De kans dat Arrandale-based machines OpenCL gaan doen is vrij klein. Op de meeste Arrandale modellen zal geen PCI-e x16 komen, en zal Larrabee als IGP gebruikt worden, waar je degewenst puur x86 naar toe kan praten. Geen OpenCL nodig in dat geval.
Eveneens offtopic, maar hier wil ik wel even op reageren. Mijn iMac heeft nog een Geforce 7, die geen OpenCL ondersteunt. Gaarne zou ik deze vervangen, maar ik wacht liever nog even totdat er iMacs uitkomen met Clarksfield/Arrandale uit is (nu heeft het toch nog weinig nut aangezien Snow Leopard nog niet eens officieel uit is). Deze zullen ongetwijfeld voorzien zijn van een GPU die OpenCL doet, aangezien dat een van Apple's paradepaardjes is uit Snow Leopard. Volgens Wikipedia gaat Arrandale overigens 1 PCI-e x16 bus ondersteunen, waardoor de iMacs de gebruikelijke externe GPU kunnen blijven behouden.
Wel interessant trouwens, als GPU's van Intel de x86-instructieset gaan ondersteunen. Heel dat OpenCL/CUDA/etc-gedoe zou dan een beetje voor niets geweest zijn. Wel grotere (en dus minder) cores, dus vraag me af of ze qua pure rekenkracht niet onderdoen voor de monsters van nVidia/ATi, maar dat zal alleen de tijd ons kunnen leren.

Wil alleen nog:
- Printer verplaatsen, kan toch via WIFI printen. Of een groter bureau kopen.
- Extern scherm kopen.
- Laptop stand.
- Eventueel Mighty Mouse.
- IPhone Dock.
Het is een MacBook Pro, 2.66 model. Foto is gemaakt met een iPhone 3G.

Ai.
If it aint fixed, it's broken.
Vandaag eindelijk me nieuwe 17" binnen en daarom heb ik er nu nog ff twee.
(de 17" staat nu de time machine backup te restoren. Heerlijk kijken naar de voortgangsbalk)
Keurig Tweakers.net op de LCD tv (waar ik normaal me serie's op kijk)
Lekker rommelig er moet natuurlijk wel geleefd worden.
U ziet :
Macbook Unibody 17"
Macbook Early 2008
Samsung LCD LED 40"
iPhone 3gs 32gb wit (mobistar)
En uiteraard me klm business class seats. (zit echt koning. En met het tafeltje uitgeklapt kan ik perfect tikken op me mac)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
In elk geval lekker opgeruimd.Donstil schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:05:
Nou ook mijn "setup" maar even.
(de 17" staat nu de time machine backup te restoren. Heerlijk kijken naar de voortgangsbalk)
U ziet :
Macbook Unibody 17"
Macbook Early 2008
Samsung LCD LED 40"
En uiteraard me klm business class seats. (zit echt koning. En met het tafeltje uitgeklapt kan ik perfect tikken op me mac)
[afbeelding]
[afbeelding]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Ik heb hem ook pas een weekje of zo de MacBook, dus moet nog een hoop doen. Zit alleen anti-kraak dus ik mag niet te veel verbouwen in mijn kamer. (maja, 175 euro voor 60 m2, dus mag ook niet klagen)
Weet alleen nog niet welk scherm ik ga halen, aangezien ik veel met Photoshop en Indesign werk. Ben nu een hoop reviews aan het lezen over wel paneel, e.d. Zo een Apple scherm zou natuurlijk top zijn, kost alleen een hoop geld
@donstil, eindelijk binnen?Hoe geniaal zijn die stoelen trouwens van je, waar heb je die gehaald?
Speciaal voor de foto gedaan
Ja zijn echt konings en zo zitten ze ook. Riemen zitten er nog aan. Hebben in een 747 gestaan (interieur reiniger deed wonderen)Aight! schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:15:
[...]
Ik heb hem ook pas een weekje of zo de MacBook, dus moet nog een hoop doen. Zit alleen anti-kraak dus ik mag niet te veel verbouwen in mijn kamer. (maja, 175 euro voor 60 m2, dus mag ook niet klagen)
Weet alleen nog niet welk scherm ik ga halen, aangezien ik veel met Photoshop en Indesign werk. Ben nu een hoop reviews aan het lezen over wel paneel, e.d. Zo een Apple scherm zou natuurlijk top zijn, kost alleen een hoop geld.
@donstil, eindelijk binnen?Hoe geniaal zijn die stoelen trouwens van je, waar heb je die gehaald?
Ik heb ze van een vriend van me, hij had ze eerder en ik was er helemaal weg van. Zijn vader is aannemer en had die dingen bij een klant weg genomen, toen de klus een paar weken later door ging kwam hij in de kelder ook nog een paar voor mij teken
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 26-08-2009 19:24 ]
U ziet:

- Macbook late 2006 met 2GB (voor dagelijks gebruik)
- Universeel docking station voor iPhone 3G
- Samsung 226BW 22" monitor
- Apple wired keyboard en Mighty mouse bedraad
- Dymo Labelwriter
- (links in de hoek onder het bureau) Synology DS209 NAS (voor backups time machine en gewone data backup)
- PC voor games (e6600, 3GB, 8800GTS, Windows 7)
- Crappy Logitech 5.1 surround set (oud) voor aan de PC
- USB aansluiting die naar mijn pc gaat voor als ik die wil gebruiken (links van het scherm)

- Mac mini early 2009 2Ghz 4GB model 250 GB schijf als media en download center (plex + Sabnzbd)
- Samsung 40" HDTV
- Logitech z5500 5.1 surround set
- UPC digitale tv box
- iPhone 3g 16GB (foto's mee gemaakt)
- Extreme base station (achter de pc)
- Western Digital 1GB mybook (zit aan de basestation voor opslag series)
- De rest van mijn kamer
Goot leggen voor de kabels (vanaf onder het bureau naar de tv toe)
[ Voor 1% gewijzigd door Gh0sty op 26-08-2009 20:00 . Reden: typo's + plaatjes kleiner gemaakt ]
Verwijderd
Ziet er super strak uit! Nice!!Gh0sty schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:45:
Na lange tijd deze topic gevolgd te hebben zal ik ook maar eens mijn opstelling laten zien.
Hoe heb je die monitoren aangesloten? Drie op je MacPro of ook een op je MacBook?Barthak schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:08:
Hierbij mijn setup:
[afbeelding]
Te zien:Niet te zien:
- Mac Pro (early 2008, 8 core 2.8Ghz, 10GB ram, GeForce 8800 GT & GeForce GT 120)
- LED Cinema Display
- Mac Book 1,1
- iPhone 3G 16 GB
- Rommel
- Mac Mini (core 2 duo, 1.83 Ghz, 1GB ram, als media center in gebruik)
Donstil schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:05:
Nou ook mijn "setup" maar even.
U ziet :
Macbook Unibody 17"
Macbook Early 2008
Samsung LCD LED 40"
[afbeelding]
[afbeelding]
Collega van me is 10 jaar stewardess geweest. Heeft me gisteren nog een verhaal verteld van een man waarbij zijn stoma losliet. Het stonk zo erg dat ze de stoel uit het vliegtuig moesten halen
Haha konings.sOid schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 20:52:
[...]
offtopic:
Collega van me is 10 jaar stewardess geweest. Heeft me gisteren nog een verhaal verteld van een man waarbij zijn stoma losliet. Het stonk zo erg dat ze de stoel uit het vliegtuig moesten halenHoop dat jij niet zo'n stoel hebt gekregen
Nou ze roken wel "gebruikt" maar ik heb ze geheel gereinigd (zijn uitelkaar geweest enz)
Ruiken nu goed fris.
Verwijderd
nou ik post er dan ook maar wat bij

15'' MacbookPro
2.4GHz
4GB DDR3
500GB HDD
iPhone 3GS (zonder spatie tussen de ''s'' moet van Steve)
iDock voor iPod classic 160GB
iDock voor iPod classic 80GB
Logitech dock ding met wekker functie geweldig ding.
build in iDock in de auto

en vliegtuig stoelen zijn geweldig voor je MacbookPro http://tweetreel.com/?9za3a
idd zoals Donstil al vertelde het moet een beetje levendig zijn in je kamer

Mijn oude MBP 17"

De rest van het bureau. Moet eens kijken voor een groter bureau

Wat je ziet :
MBP 17" unibody
MBP 15" unibody
MBP 17" early 2008
24" cinema display
apple wireless keyboard
iPhone 3G 16gb
iPhone 3GS 32gb
2*dell 2007fp on windows
Logitech wireless setje
Externe schijfen
Roth audio setje
Install cd's
De 15" en 17" late 2008 gaan weg. Dus mocht iemand interesse hebben ze staan onder vraag en aanbod
Daarvoor kom in de plaats de 17" MBP unibody en een Mac Pro octa
Het is nu al erg, maar als je 2e CD en Mac Pro binnen komen voordat de macbooks de deur uit zijn heb je wel echt mega veel hardware staanYinLin schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 02:10:
**veel hardware**
De 15" en 17" late 2008 gaan weg. Dus mocht iemand interesse hebben ze staan onder vraag en aanbod![]()
Daarvoor kom in de plaats de 17" MBP unibody en een Mac Pro octa+ dual 24" Cinema display, eentje + de Mac Pro staat nog inbestelling hoop ze de volgende week binnen te krijgen.

[ Voor 105% gewijzigd door Hermi op 01-09-2009 14:03 ]
Plaatje doet het niet?Hermi schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:48:
[afbeelding]
Nieuwe aanwinst:
- Mac mini (early 2009), 2GB DDR3, 9400M, 320GB HDD running Snow Leopard
- Mini Displayport to Displayport Adapter Cable van Circuit Assembly
Binnenkort maar eens upgraden naar 4GB en Intel X-25M SSD.
doet het prima hoor ook toen die hem poste al
Oh, nu opeens welMektheb schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 17:59:
[...]
doet het prima hoor ook toen die hem poste al
Verwijderd
Plus nog extra mac pro in bestelling?YinLin schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 02:10:
Mijn nieuwe aanwinstMBP 17" unibody vandaag net binnen.
[afbeelding]
Mijn oude MBP 17"
[afbeelding]
De rest van het bureau. Moet eens kijken voor een groter bureau![]()
[afbeelding]
24" Cinema display, eentje + de Mac Pro staat nog inbestelling hoop ze de volgende week binnen te krijgen.
Is het voor een bedrijf of persoonlijk gebruik, is namelijk wel een beetje veel
Nice, op je 22e een E36Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:30:
Hallo !![]()
nou ik post er dan ook maar wat bij
[bla]
build in iDock in de auto![]()
[afbeelding]
en vliegtuig stoelen zijn geweldig voor je MacbookPro http://tweetreel.com/?9za3a
Verwijderd
ja klopt wil ik ook nog doen--help schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 19:37:
[...]
Nice, op je 22e een E36Zou um wel ff netjes plamuren, heb ik bij mijn E39 ook gedaan
Sfeervol
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
[ Voor 8% gewijzigd door t1mmy op 01-09-2009 21:36 ]
De mbp 17" early 2008 en 15" unibody gaan weg dus dan heb ik nog maar 1 mbp.Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:40:
[...]
Plus nog extra mac pro in bestelling?
Is het voor een bedrijf of persoonlijk gebruik, is namelijk wel een beetje veel
En alles is voor persoonlijk gebruik :-)

Ik had gisteren een vrije middag, en met een iPhone in aankomst heb ik eens gekeken of het mogelijk was om zelf een functionele iPod Dock te bouwen met plaats voor 2 iPods en een iPhone.
Resultaat is below, heb geprobeerd om 'm te laten matchen met mn MacBook en scherm.
Op de plaats van het Apple logo komt dus nog de dockadapter van iPhone 3GS. (Levertijd
Tevens eens een usb hub inbouwen zodat er nog maar 1 kabel uit komt.

Zeer mooi gemaakt!Ramquin schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:10:
Wat is het stil hier!![]()
Ik had gisteren een vrije middag, en met een iPhone in aankomst heb ik eens gekeken of het mogelijk was om zelf een functionele iPod Dock te bouwen met plaats voor 2 iPods en een iPhone.
Resultaat is below, heb geprobeerd om 'm te laten matchen met mn MacBook en scherm.
Op de plaats van het Apple logo komt dus nog de dockadapter van iPhone 3GS. (Levertijd)
Tevens eens een usb hub inbouwen zodat er nog maar 1 kabel uit komt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig om zelf ook zoiets te gaan maken
Heb je nergens een buildlog?
Macbook Pro 15"
Thanks!Catz schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:17:
[...]
Zeer mooi gemaakt!
Buildlog heb ik niet bijgehouden, wel af en toe overwogen om een fotootje te maken tijdens het bouwen maar toch niet gedaan.
Als je het erg graag wilt kan ik wel alle stappen beschrijven en daar steeds een fotootje bij maken.
Dit is trouwens de foto die me over de streep trok om zelf ook gewoon eens iets te proberen:

[ Voor 14% gewijzigd door Ramquin op 03-09-2009 12:32 ]
Ik ben erg benieuwd !!
Ziet er goed uit
gewoon nee.
Verwijderd
Ik heb wel eens aan mijn huidige usb hub (zonder verlengde kabel) een Classic, Touch en Nano gelegd, en dat gaf (tot mijn verbazing) geen merkbare problemen).Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2009 @ 14:13:
Ziet er inderdaad mooi uit, maar ik denk dat als je er een ongepowerde USB-hub inbouwt, je niet alledrie de devices te gelijk kunt opladen / synchroniseren...

Wat zie je hier?
- Een nieuwe iMac 20" 2,66GHz, fantastisch ding
- Een oude, slome Acer Aspire 5103 WLMi laptop met Linux Mint erop die zelfs ik inhaal met rekenen
- Goedkope boxjes van Q-Ware van 15 euro met slechte kwaliteit en een irritant zoemend geluid
- Een stukje van een oude beeldbuis tv
[ Voor 19% gewijzigd door SpaceK33z op 03-09-2009 21:14 ]
Verwijderd
Een builtlog? voor het uitzagen van 2 vormpjes in een doosjeCatz schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:17:
[...]
Zeer mooi gemaakt!

Nieuw binnen: De TwelveSouth BookArc stand. En inderdaad, hij staat er op zijn kop in. Reden? Zo kan hij sneller zijn warmte afvoeren heb ik al gemerkt. Voor met Flash e.d. merk je het goed. De BookArc heeft een mooie zachte rubbere afwerking, dus je Macbook beschadigt niet.
Verder zie je de boxen van een LG HomeCinema set, een iPhone 3GS 16GB, Wacom Bamboo en een mooi IKEA bureau. En natuurlijk een draadloos Apple Toetsenbord. Macbook betreft een 2.0Ghz met 4GB geheugen, 320GB 7200RPM harddisk met Snow Leopard geknoopt aan een Cinema Display.
Awww, wat is dat Cinema Display toch geweldig mooi!

Om ook nog even een officiele Apple er bij te pakken.

Let niet op de zooi
Op een ander forum zei iemand exact hetzelfdeVerwijderd schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 22:43:
Functioneert jouw iSight als spiegel ofzo?
Je hebt al je haarspulletjes daar staan.

Nieuw speakertjes
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
gewoon nee.
http://www.podspeakers.com/Products/Micropod_SE.aspx
Verkrijgbaar in passieve uitvoering (heb ik) en actieve uitvoering voor als je geen losse versterker wilt/kunt gebruiken.
Verwijderd
Maare, hoe klinken ze?
Strakke setup man! Mooie stand btwNielsvr schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:18:
[afbeelding]
Nieuw binnen: De TwelveSouth BookArc stand. En inderdaad, hij staat er op zijn kop in. Reden? Zo kan hij sneller zijn warmte afvoeren heb ik al gemerkt. Voor met Flash e.d. merk je het goed. De BookArc heeft een mooie zachte rubbere afwerking, dus je Macbook beschadigt niet.
Verder zie je de boxen van een LG HomeCinema set, een iPhone 3GS 16GB, Wacom Bamboo en een mooi IKEA bureau. En natuurlijk een draadloos Apple Toetsenbord. Macbook betreft een 2.0Ghz met 4GB geheugen, 320GB 7200RPM harddisk met Snow Leopard geknoopt aan een Cinema Display.
Heb je er ook nog een sub bij?? Deze zien er namelijk idd erg strak uit, maar ik lees in reviews dat ze niet echt heel veel bass hebben.. Hoe vind jij ze klinken?Exirion schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 10:28:
[...]
http://www.podspeakers.com/Products/Micropod_SE.aspx
Verkrijgbaar in passieve uitvoering (heb ik) en actieve uitvoering voor als je geen losse versterker wilt/kunt gebruiken.
Zeker, ik zou er ook graag een kopen maar zo makkelijk is het helaas niet om een nieuwe zonder mankementen geleverd te krijgen: Bestellen bij Apple onlineRamquin schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:47:
[...]
Awww, wat is dat Cinema Display toch geweldig mooi!
Hmm, die muis ziet er best strak uit. Wat voor eentje is het?Exirion schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw speakertjesHelaas konden m'n oude speakers op stands niet meer bij m'n nieuwe bureauopstelling staan...
Logitech, uit de S530 desktopset voor Mac.CoDe-ReD schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 20:18:
[...]
Hmm, die muis ziet er best strak uit. Wat voor eentje is het?
Met zo'n klein formaat kun je natuurlijk geen dikke bass verwachten maar wat ze weergeven geven ze goed weer. Op termijn bouw ik er misschien een keer zelf een subje bij (in de huiskamer staat ook DIY spul) maar voor een beetje muziek luisteren is het prima. Op je bureau wil je ook geen speakers hebben staan die erg laag gaan want dan trilt je hele bureau.Eswip schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:53:
Heb je er ook nog een sub bij?? Deze zien er namelijk idd erg strak uit, maar ik lees in reviews dat ze niet echt heel veel bass hebben.. Hoe vind jij ze klinken?
Als ik serieus muziek wil draaien dan zet ik m'n AKG hoofdtelefoon op, maar de reden dat ik deze speakertjes heb gekocht is dat ik niet altijd zin in een hoofdtelefoon heb
Correct. Keyboard beviel me ook super maar ik ben toch een keer overgestapt op het Apple keyboard. De Mighty Mouse vind ik echter minder goed bevallen dus de S530 muis blijft favorietStrayDog schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 20:20:
Logitech, uit de S530 desktopset voor Mac.
Verwijderd
welke steunen heb je gebruikt voor je schermen opte hangen aan het burau ?YinLin schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 02:10:
Mijn nieuwe aanwinstMBP 17" unibody vandaag net binnen.
Wat je ziet :
MBP 17" unibody
MBP 15" unibody
MBP 17" early 2008
24" cinema display
apple wireless keyboard
iPhone 3G 16gb
iPhone 3GS 32gb
2*dell 2007fp on windows![]()
Logitech wireless setje
Externe schijfen
Roth audio setje
Install cd's
De 15" en 17" late 2008 gaan weg. Dus mocht iemand interesse hebben ze staan onder vraag en aanbod![]()
Daarvoor kom in de plaats de 17" MBP unibody en een Mac Pro octa+ dual 24" Cinema display, eentje + de Mac Pro staat nog inbestelling hoop ze de volgende week binnen te krijgen.
Dat is een Humanscale m7 maar die worden niet meer gemaakt. Er is nu een nieuwer model m7.
Na al mijn overwerk wat ik niet mocht laten uitbetalen heb ik van de resterende uurtjes een iMac 24" besteld op 2.93 Ghz. Enfin, plaatjes!

We zien (vlnr):
- iMac 24"
- Logitech X520 (geloof ik)
- 22" Iiyama + oude PC
- HP Print-pruts-ding
Uiteraard moest alles netjes opgeruimd worden voordat de Mac daadwerkelijk gebruikt kon worden, want het was een dikke zooi. Ik ben helemaal over. Vind het geweldig
Helaas moet ik wel enige heiligschennis bekennen, zoals te zien, want voor mijn MMORPG moet ik helaas Windows draaien. Dit draait echter wel als een speer met Bootcamp.
Verder ga ik volgende week nog even een Mini Display adapter bestellen want ik wil de 22" graag op de Mac hebben. Werkt voor mij toch een stuk prettiger
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Ondanks dat het nog niet helemaal af is, ziet het er wel goed uit!Rian. schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 23:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is nog niet helemaal af..
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Echt... cable management... wie heeft dat woord verzonnen... als ik m'n kabels manage... dan erger ik me er dood aan!
Pak gewoon de berg met kabels en bind ze aan elkaar met dubbelzijdig klittenband en daar heb je je kabel managementVerwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:12:
[...]
Echt... cable management... wie heeft dat woord verzonnen... als ik m'n kabels manage... dan erger ik me er dood aan!
Worden alle sets van scandyna per 2 verkocht? Want ik ben helemaal weg van die megapods..Exirion schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 23:30:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw speakertjesHelaas konden m'n oude speakers op stands niet meer bij m'n nieuwe bureauopstelling staan...
Hier ff een linkje als voorbeeld: http://www.hobo.nl/defaul...uct&id=5586&title=Megapod
Ik ben benieuwd of je er 1 of 2 krijgt voor die prijs, want wow die zijn kickass bij mij in de huiskamer
Volgens mij gaat ze per stuk.. de micropods gaan geloof ik ook per stuk (erg jammer, anders had ik ze misschien nog wel gehaald, maar zo wordt het wel erg duur..)mikevdzanden schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:16:
[...]
Worden alle sets van scandyna per 2 verkocht? Want ik ben helemaal weg van die megapods..
Hier ff een linkje als voorbeeld: http://www.hobo.nl/defaul...uct&id=5586&title=Megapod
Ik ben benieuwd of je er 1 of 2 krijgt voor die prijs, want wow die zijn kickass bij mij in de huiskamer![]()
edit: hmm.. of wordt de active wel als set verkocht voor 250 euro?? ik snap het ff niet meer..
[ Voor 7% gewijzigd door Eswip op 06-09-2009 14:46 ]
Verwijderd
Al enige tijd lurk ik hier, en dit is toch wel mijn favoriete soort topic! Nu mijn setup compleet is heb ik me daarom aangemeld en wil ik hem met jullie delen!

Te zien:
- Macbook unibody late 2008
- BenQ v2400w 24" beeldscherm
- Logitech 2.1 speakerset
- Apple numeriek toetsenbord
- Logitech MX400 lasermuis
- iPhone dock
- WD externe HD
- USB hub
- Apple remote
- Decoraties
Niet te zien:
- iPhone 3G waarmee de foto is gemaakt
- Logitech laptop stand
- Playstation 3 onder het bureau
Ik had liever de Apple CD gekocht in de plaats van die BenQ, maar de prijs hield me toch tegen. Ik ben toch nog eventjes student! Ik moet wel zeggen dat de BenQ een hele goede plaatsvervanger is! Werkt prima, mooi beeld en mooie kleuren. Fijn ook dat ik mijn PS3 erop aan kan sluiten.
Met deze setup begin ik aankomende week vol goede moed aan het afstuderen. Aan de setup zal het toch niet liggen volgens mij!
Waar heb je background van je MacBook vandaan? ziet er erg mooi uitVerwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:31:
Hallo allen,
Al enige tijd lurk ik hier, en dit is toch wel mijn favoriete soort topic! Nu mijn setup compleet is heb ik me daarom aangemeld en wil ik hem met jullie delen!
[afbeelding]
Te zien:
- Macbook unibody late 2008
- BenQ v2400w 24" beeldscherm
- Logitech 2.1 speakerset
- Apple numeriek toetsenbord
- Logitech MX400 lasermuis
- iPhone dock
- WD externe HD
- USB hub
- Apple remote
- Decoraties
Niet te zien:
- iPhone 3G waarmee de foto is gemaakt
- Logitech laptop stand
- Playstation 3 onder het bureau
Ik had liever de Apple CD gekocht in de plaats van die BenQ, maar de prijs hield me toch tegen. Ik ben toch nog eventjes student! Ik moet wel zeggen dat de BenQ een hele goede plaatsvervanger is! Werkt prima, mooi beeld en mooie kleuren. Fijn ook dat ik mijn PS3 erop aan kan sluiten.
Met deze setup begin ik aankomende week vol goede moed aan het afstuderen. Aan de setup zal het toch niet liggen volgens mij!
Ze gaan allemaal per stuk ja, helaas. Anders had ik voor 299 euro graag een paartje van The Drop gehadEswip schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:24:
Volgens mij gaat ze per stuk.. de micropods gaan geloof ik ook per stuk (erg jammer, anders had ik ze misschien nog wel gehaald, maar zo wordt het wel erg duur..)
De active is los 249 euro en die kun je combineren met een passieve uitvoering. Eentje fungeert dus als versterker voor 2 speakertjes. Een setje van active+passive kun je voor 299 euro kopenedit: hmm.. of wordt de active wel als set verkocht voor 250 euro?? ik snap het ff niet meer..
Waar kan je ze dan voor 299 kopen als setje? Ik zie de passive namelijk alleen als 80/90 euro p/stukExirion schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:50:
[...]
Ze gaan allemaal per stuk ja, helaas. Anders had ik voor 299 euro graag een paartje van The Drop gehad
[...]
De active is los 249 euro en die kun je combineren met een passieve uitvoering. Eentje fungeert dus als versterker voor 2 speakertjes. Een setje van active+passive kun je voor 299 euro kopen
Verwijderd
Ik haal al mijn achtergronden van http://interfacelift.com, die hebben echt mooie achtergronden van zeer hoge kwaliteit! Zeer aan te raden!Waar heb je background van je MacBook vandaan? ziet er erg mooi uit
Specifiek die op mijn macbook op de foto: http://interfacelift.com/...86/golden_cloudscape.html
Cheers.
Google even op "micropod active pack" en je hebt al snel een hit bij een Nederlandse shopEswip schreef op zondag 06 september 2009 @ 14:51:
Waar kan je ze dan voor 299 kopen als setje? Ik zie de passive namelijk alleen als 80/90 euro p/stuk
Verwijderd
Maar ik prik iedere dag minstens 10 kabels om... en als ik het niet manage scheelt me dat een hoop tijd!Gh0sty schreef op zondag 06 september 2009 @ 13:13:
[...]
Pak gewoon de berg met kabels en bind ze aan elkaar met dubbelzijdig klittenband en daar heb je je kabel management. Erg makkelijke oplossing om je kabels bij elkaar te houden en ook weer makkelijk weg te halen indien er een kabel bij/weg moet
Komt ook nog eens bij dat ik me niet stoor aan kabels

wat zie je:
13" mackbook pro 2.53ghz
samsung 32" hdtvtje
en een fusion alien.
Lol, dat is nog even een punt inderdaad. Mijn bureau's zijn echter niet al te diep. Als je ziet wat voor bende het hiervoor was ben ik al dik tevreden.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 12:12:
[...]
Voorlopig ben ik van plan om even lekker van mijn nieuwe setup te gaan genieten, filnk spelen en te ontdekken wat OS X mij allemaal te bieden heeft. Tot nu toe heb ik echt geen seconde spijt van de overstap.
Daar haal ik al mijn achtergronden ook weg. Echt superieure kwaliteit t.o.v. de rest van alle prut sites. Erg makkelijk ook met resolutie kiezen bijvoorbeeld. Top site!Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 15:14:
[...]
Ik haal al mijn achtergronden van http://interfacelift.com, die hebben echt mooie achtergronden van zeer hoge kwaliteit! Zeer aan te raden!
Specifiek die op mijn macbook op de foto: http://interfacelift.com/...86/golden_cloudscape.html
Cheers.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.