ik gebruik ook teleport, werkt feilloos. Heb er nu een paar maanden ervaring mee, helemaal blij mee.
We gaan nu wel heel erg offtopic, maar doe het toch even: Teleport is toch alleen voor het Macs? En niet voor Windows PC's. En daar gaat het nou juist omJottemJ schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:45:
Vergeet ook teleport niet, werkt naar mijn mening gebruiksvriendelijker.
http://abyssoft.com/software/teleport/
Als je bij server options "use relative mouse moves" aanvinkt, en dan in je game met scroll lock de muis vast zet in het scherm kan je ook met synergy gamen alsof je toetsenbord en muis op je game pc zijn aangesloten.Kapitein Prozac schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 02:21:
In games werkt Synergy dan weer wat minder dus vandaar dat ik een tweede muis op m'n bureau heb.
Het gaat enigzins off-topic, ik weet het
Thanks, zal het straks eens proberen

Nou zal mijn speeltjes voor thuis en op het werk ook eens posten
Wat je ziet:
Imac 24" 2,8Ghz 4GB-ram Nvidia 8800GS 512MB (Mijn werk Mac
Mighty Mouse (wireless)
Alu toetsenbord met numeriek deel (kan niet zonder voor mijn werk)
Macbook 13" Unibody 2Ghz 2GB-ram Nvidia 9400M (Mijn eigen mac
Voor de rest het kantoor bij mij op het werk
Wat je niet ziet:
Iphone 3G 16GB White (want daar is de foto mee gemaakt
[ Voor 0% gewijzigd door wally21 op 04-07-2009 00:39 . Reden: typo ]
Nice!wally21 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 00:38:
[afbeelding]
Nou zal mijn speeltjes voor thuis en op het werk ook eens posten
Wat je ziet:
Imac 24" 2,8Ghz 4GB-ram Nvidia 8800GS 512MB (Mijn werk Mac)
Mighty Mouse (wireless)
Alu toetsenbord met numeriek deel (kan niet zonder voor mijn werk)
Macbook 13" Unibody 2Ghz 2GB-ram Nvidia 9400M (Mijn eigen mac)
Voor de rest het kantoor bij mij op het werk![]()
Wat je niet ziet:
Iphone 3G 16GB White (want daar is de foto mee gemaakt)
[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 04-07-2009 17:24 ]
Er is weer een hoop verandert sinds ik hier voor het laatst gepost heb, wat ook al lang geleden was, maar bij deze nieuwe plaatjes, en ik heb geen dslr dus soms is het wat korrelig of overbelicht door flits. Maar hoop dat jullie daar wel mee kunnen leven
Mijn Mac's:

Lijstje:
- Macbook 2GHz Core Duo, 2GB, 200GB 7200rpm, 1ste gen iig
- 'Mac Pro', dit dmv een efi-x module (werkt erg goed overigens)
- iPhone 3GS, simlock vrij uit belgie, nu icm vodafone supersim.
- Apple muis en tobo
- Logitech Z5500
- Dell 2407 wfp
Binnenwerk van de "Mac Pro"

Lijstje
- E6600
- 8800 GTS
- Gigabyte P35 DS3P
- 4 GB Crucial PC2-8500
- Watergekoeld
Macbook icm DJ booth

Lijstje
- 2x CDJ 1000 MKIII
- Ecler Evo 5
- Stanton Uberstand
Mijn Mac's:

Lijstje:
- Apple muis en tobo
- Logitech Z5500
- Dell 2407 wfp
Binnenwerk van de "Mac Pro"

Lijstje
- E6600
- 8800 GTS
- Gigabyte P35 DS3P
- 4 GB Crucial PC2-8500
- Watergekoeld
Macbook icm DJ booth

Lijstje
- 2x CDJ 1000 MKIII
- Ecler Evo 5
- Stanton Uberstand
'Mac Pro' & Blackbook 1st generation
Heb je eindelijk een mac en dan duurt het lang voordat je foto's maakt. Je hebt hem toch al wel ergens neer gezet, dan kun je ook wel wat foto's maken toch?syltheboy schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:22:
[...]
Nice!Ik heb gistermiddag toevallig ook een 24" iMac 2.8GHz met 4 GB geheugen gekocht, maar dan met een ATI Radeon HD 2600 PRO 256MB.
En dan heb ik ook nog een draadloos toetsenbord in plaats van een bedraad toetsenbord. Binnenkort plaats ik eens wat foto's van mijn setup.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
De hele tijd aankondigen dat je foto's gaat maken heeft natuurlijk ook niet zoveel zin.
We zien vanzelf de foto's wel voorbij komen.
ja zo 1 ben ik er helaas ook, komt omdat ze bij de apple store er zo lang over doen me spullen te vinden en te bestellenFrietsaus schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:23:
De hele tijd aankondigen dat je foto's gaat maken heeft natuurlijk ook niet zoveel zin.We zien vanzelf de foto's wel voorbij komen.
als dat er is schiet ik ze echt ! ( de foto's dan )
Sick gastFollie schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:01:
Macbook icm DJ booth
[afbeelding]
Lijstje
- 2x CDJ 1000 MKIII
- Ecler Evo 5
- Stanton Uberstand
Maar heb je dat allemaal aan een Logitech setje gekoppeld?

Anoniem: 302468
Kast plof naast de verwarming?Follie schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:01:
Er is weer een hoop verandert sinds ik hier voor het laatst gepost heb, wat ook al lang geleden was, maar bij deze nieuwe plaatjes, en ik heb geen dslr dus soms is het wat korrelig of overbelicht door flits. Maar hoop dat jullie daar wel mee kunnen leven
Mijn Mac's:
[afbeelding]
...
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 302468 op 04-07-2009 19:33 ]
Ja, Mac Pro zit via optical aan de logitech en de DJ set via een analoge input. Verder heb ik voor de feestjes nog wel een grotere set staan (2x Electro Voice SBA 760 + 2 SXA 360).Shrien schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 19:13:
[...]
Sick gast![]()
Maar heb je dat allemaal aan een Logitech setje gekoppeld?
Post ook nog wel een foto van de opstelling tijdens een feestje
Tjsa nergens last van
[ Voor 17% gewijzigd door Follie op 04-07-2009 21:19 ]
Kun je eens wat vertellen over je ervaringen met efi-x? Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat met bijvoorbeeld de installatie en het gebruik in het algemeen, bijvoorbeeld met (os x) updates.Follie schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:01:
Lijstje:
- Apple muis en tobo
- Logitech Z5500
- Dell 2407 wfp
Waar heb je de efi-x module overigens gekocht?
Voor dat soort vragen hebben we [OSx86] Installatie ervaringen & discussie of DM.Arosf schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 23:23:
[...]
Kun je eens wat vertellen over je ervaringen met efi-x? Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat met bijvoorbeeld de installatie en het gebruik in het algemeen, bijvoorbeeld met (os x) updates.
Waar heb je de efi-x module overigens gekocht?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik snap dat dit niet het topic er voor is. Echter wordt het wat moeilijk specifiek deze vraag te stellen aan deze gebruiker door mijn post in een ander topic te zetten. Daarin schieten de huidige fora naar mijn (en daarmee niet alleen specifiek deze) tekort. Maar goed, dat is weer een andere discussieDaedalus schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 23:25:
[...]
Voor dat soort vragen hebben we [OSx86] Installatie ervaringen & discussie of DM.Dit topic is eigenlijk alleen bedoeld voor het posten van foto's van je setup.
Daarom zegt Daedalus ook DM
En als je je vraag in dat andere topic post, genoeg mensen die ervaring hebben met Efi-X
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik zal mijn bevindingen straks wel in het daarvoor bestemde topic posten
DankFollie schreef op zondag 05 juli 2009 @ 17:07:
Ik zal mijn bevindingen straks wel in het daarvoor bestemde topic posten
Na een lange tijd dit topic gevolgd te hebben, nu dan eindelijk mijn foto!

Wat je ziet:
- Macbook Pro 13 inch (2.26Ghz, 2GB RAM, 160GB HDD)
- Samsung Syncmaster 2343NW
- Logitech Illuminated keyboard
- Logitech MX1100 muis
- Logitech Z3e speakerset
- Just Mobile Xstand for iPhone 3g
- iPhone 3G zwart 16GB
- Sitecom USB hubje (4 poorts)
- een heleboel kabels (die worden nog weggewerkt).
- TopGear Muismat
Wat zie je niet:
De rest van de kamer

Wat je ziet:
- Logitech MX1100 muis
- iPhone 3G zwart 16GB
- TopGear Muismat
Wat zie je niet:
De rest van de kamer
Binnenkort wil ik ook foto's van mijn setup posten, maar hoe werkt dat dan? Als ik een plaatje wil toevoegen dan staat er namelijk dat ik een URL in moet voeren.
Plaatje uploaden naar bijvoorbeeld www.xs.to, dan krijg je een link en die voer je in het URL veldje in.
Misschien zelfs ronduit een belediging voor sommige mensen: heeft de macbook pro recent een pc vervangen? Waarom vraag ik dat? Omdat er verder geen enkel stuk apple hardware op de foto staat! Kan ook voorkeur zijn, maar mensen die een apple computer hebben geilen ook vaak apple randapparatuur.Chrisjuh_15 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 17:57:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Logitech MX1100 muis
- iPhone 3G zwart 16GB
- TopGear Muismat
Wat zie je niet:
De rest van de kamer
Oke, dan weet ik dat alvast!Frietsaus schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:19:
Plaatje uploaden naar bijvoorbeeld www.xs.to, dan krijg je een link en die voer je in het URL veldje in.
ik ben best gek op apple recentere apparatuur zoals de uniboys, mac mini vind ik ook een mooi apparaat maar bepaalde apparaten zijn imo daarintegen weer een draak om op het bureau te hebben, dus bij mij vind je ook in plaats van een Mighty mouse een razer muis, en als scherm een duurder HP scherm etc etc. sommigen drijven het Apple gebeuren mischien wel heel erg ver door en verliezen objectiviteit vaak uit het ook ondanks het designsergev schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:57:
[...]
Misschien zelfs ronduit een belediging voor sommige mensen: heeft de macbook pro recent een pc vervangen? Waarom vraag ik dat? Omdat er verder geen enkel stuk apple hardware op de foto staat! Kan ook voorkeur zijn, maar mensen die een apple computer hebben geilen ook vaak apple randapparatuur.
Ik heb afgelopen vrijdag de gok er maar op gewaagd om bij m'n 24" iMac 2.8GHz met 4 GB geheugen toch maar een Apple Wireless Keyboard en een Wireless Mighty Mouse te nemen.Sn0wblind schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:07:
[...]
ik ben best gek op apple recentere apparatuur zoals de uniboys, mac mini vind ik ook een mooi apparaat maar bepaalde apparaten zijn imo daarintegen weer een draak om op het bureau te hebben, dus bij mij vind je ook in plaats van een Mighty mouse een razer muis, en als scherm een duurder HP scherm etc etc. sommigen drijven het Apple gebeuren mischien wel heel erg ver door en verliezen objectiviteit vaak uit het ook ondanks het design
Ondanks dat ik m'n handen regelmatig was.
*knip* Een koopadvies is niet iets wat je in een fototopic kunt vragen
[ Voor 26% gewijzigd door Daedalus op 06-07-2009 10:04 ]
Klopt mijn Macbook heeft plaats gemaakt voor een Windows Vista bak Windows Vista bak heeft plaats gemaakt voor een Macbook Pro. Ik had recent nog een nieuw muis/toetsenbord en scherm gekocht en vond het een beetje onnodig om weer helemaal nieuwe spullen te kopen. Ook omdat het geld me niet op de rug groeitsergev schreef op zondag 05 juli 2009 @ 19:57:
[...]
Misschien zelfs ronduit een belediging voor sommige mensen: heeft de macbook pro recent een pc vervangen? Waarom vraag ik dat? Omdat er verder geen enkel stuk apple hardware op de foto staat! Kan ook voorkeur zijn, maar mensen die een apple computer hebben geilen ook vaak apple randapparatuur.
[ Voor 4% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 06-07-2009 00:22 ]
Bedoel je niet:Chrisjuh_15 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:49:
[...]
Klopt mijn Macbook heeft plaats gemaakt voor een Windows Vista bak.
mijn Windows Vista bak heeft plaats gemaakt voor een Macbook.
Oops (A) Natuurlijk. En ik wil nooit meer terug naar dat Windows. Wat een verademing om me Mac te werken zeg! Nu mijn ouders nog om krijgen.
Anoniem: 274892
wacht maar tot je vrienden die wreede nieuwe game aan het spelen zijn, dan vloek je wel nog een keer hard hoorOops (A) Natuurlijk. En ik wil nooit meer terug naar dat Windows. Wat een verademing om me Mac te werken zeg! Nu mijn ouders nog om krijgen.
edit: maar je lacht je een deuk als de game vastloopt en windows voor nieuwe netwerkkaart drivers vraagt en de suggestie doet om die te downloaden

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 274892 op 06-07-2009 03:56 ]
En vervolgens tot de conclusie komt dat ze niet te downloaden zijnAnoniem: 274892 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 03:53:
[...]
wacht maar tot je vrienden die wreede nieuwe game aan het spelen zijn, dan vloek je wel nog een keer hard hoor
edit: maar je lacht je een deuk als de game vastloopt en windows voor nieuwe netwerkkaart drivers vraagt en de suggestie doet om die te downloaden

Kunnen we weer ontopic gaan? Ik zie heel veel tekst, en maar heel weinig foto's.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Wat er te zien is:
- iMac 24" 3,06GHz, 4GB RAM
- Dell 20" ultrasharp oid
- Macbook 13,3" 2GHz (met o zo mooie hoes)
- iPhone 3G 8GB
- Wacom Graphire A5
- oudere generatie iPod Nano (verstopt)
Niet te zien:
- Time Capsule 500GB
- Canon 400D waar dit mee gemaakt is
En het moge duidelijk zijn dat mijn bureau een klein beetje klein is voor mijn opstelling
Gebruik mijn Macbook eigenlijk nooit daar, alleen als ik buiten of in de woonkamer zit of onderweg. Gewoon over het netwerk alles over en weer laten gaan tussen iMac en Macbook, werkt heerlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Tjeemp op 06-07-2009 17:11 ]
Hoe laat je wat over en weer gaan dan?Tjeemp schreef op maandag 06 juli 2009 @ 17:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat er te zien is:
- iPhone 3G 8GB
- Wacom Graphire A5
Niet te zien:
- Time Capsule 500GB
En het moge duidelijk zijn dat mijn bureau een klein beetje klein is voor mijn opstelling
Gebruik mijn Macbook eigenlijk nooit daar, alleen als ik buiten of in de woonkamer zit of onderweg. Gewoon over het netwerk alles over en weer laten gaan tussen iMac en Macbook, werkt heerlijk.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
sowieso heb ik een MobileMe account waar alles op aangesloten is voor mail, adressen en calenderitems.
daarnaast gewoon een draadloos netwerk van mijn Time Capsule lopen. Heb bijna alle mappen van mijn iMac gedeeld (achter wachtwoord) dus 1x connecten en dan daarna kan ik gewoon werken in bestanden op mijn iMac, gaat nog eens verrekte snel ook. In Finder wordt de iMac dan gewoon automatisch gevonden als Shared computer... makkelijk, snel, simpel als apple
daarnaast gewoon een draadloos netwerk van mijn Time Capsule lopen. Heb bijna alle mappen van mijn iMac gedeeld (achter wachtwoord) dus 1x connecten en dan daarna kan ik gewoon werken in bestanden op mijn iMac, gaat nog eens verrekte snel ook. In Finder wordt de iMac dan gewoon automatisch gevonden als Shared computer... makkelijk, snel, simpel als apple
Anoniem: 88064
Welke sleeve is dat voor jou macbook??Tjeemp schreef op maandag 06 juli 2009 @ 17:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat er te zien is:
- iPhone 3G 8GB
- Wacom Graphire A5
Niet te zien:
- Time Capsule 500GB
Dat is een La ROBE Allure ColorAnoniem: 88064 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:00:
[...]
Welke sleeve is dat voor jou macbook??
Desk-update! De Dell 2707WFP is naar de woonkamer verhuisd om dienst te doen als LCD-TV (in plaats van een oude CRT TV), en de 20" ACD is weer in gebruik in combinatie met mijn MB en MBP.
Woonkamer:

U ziet:
Dell 2707WFP
Mac Mini C2D 1.83GHz / 2GB / 80GB / GMA950 / Leopard Server
Iomega Minimax 1TB FW400
Mac Mini G4 1.25GHz / 1GB / 160GB FW400 / R9200 / Tiger Server
Werkkamer:

U ziet:
MacBook Pro 15" mid-2007 2.4GHz / 4GB / 160GB / 8600m GT 256MB / Leopard
MacBook late-2008 2.0GHz / 4GB / 160GB / 9400M / Leopard
20" Cinema Display
Apple wired keyboard
Logitech MX400 op een fUnc sUrface 1030
Rain Design mStand
Logitech Z2200 speakers
HTC Magic
Iomega Ultramax 1TB FW800
Sony TG3E HD camera
Foto's komen uit een Sony Alpha 200 camera
Woonkamer:

U ziet:
Dell 2707WFP
Mac Mini C2D 1.83GHz / 2GB / 80GB / GMA950 / Leopard Server
Iomega Minimax 1TB FW400
Mac Mini G4 1.25GHz / 1GB / 160GB FW400 / R9200 / Tiger Server
Werkkamer:

U ziet:
MacBook Pro 15" mid-2007 2.4GHz / 4GB / 160GB / 8600m GT 256MB / Leopard
MacBook late-2008 2.0GHz / 4GB / 160GB / 9400M / Leopard
20" Cinema Display
Apple wired keyboard
Logitech MX400 op een fUnc sUrface 1030
Rain Design mStand
Logitech Z2200 speakers
HTC Magic
Iomega Ultramax 1TB FW800
Sony TG3E HD camera
Foto's komen uit een Sony Alpha 200 camera
Launching containers into space
De MacBook Pro is prive, en de MacBook is van de zaak.sOid schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 23:31:
Mooi hoor, maar waarom twee macbooks?
Waarom 2 mac mini's?
Ik zie er een voor media center maar waarvoor is die andere?
voor de rest hele mooi setup!
Misschien download servertje?fritsbenik schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 01:18:
Waarom 2 mac mini's?
[ Voor 14% gewijzigd door Rian. op 08-07-2009 01:29 ]
Beide Mini's draaien een versie van OSX Server. De PowerPC Mini is inmiddels al 4 jaar oud, en staat ook al ongeveer 4 jaar nagenoeg 24/7 aan. Die Mini gaat dit jaar ook ontdaan worden van zijn servertaken (mail, shell, ftp). De Intel Mini draait Leopard Server; initieel voor studie doeleinden, maar heeft inmiddels ook voor een deel van de services van de PPC Mini overgenomen. De Intel Mini doet ook dienst als mediacenter.fritsbenik schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 01:18:
Waarom 2 mac mini's?
Bij deze mijn desktop. 

U ziet:
- Een Macbook late 2007 (2,2GHz, 4GB, 200GB 7200 tpm)
- Een Logitech DiNovo toetsenbord met MX1000 muis
- Een Nokia E71
Dit alles is gemaakt met een Nikon D50 + Tamron 18-50 1:2.8 EX Macro HSM.
Mocht u zich afvragen of het altijd zo opgeruimd is: Ja, dat is zo.

U ziet:
- Een Macbook late 2007 (2,2GHz, 4GB, 200GB 7200 tpm)
- Een Logitech DiNovo toetsenbord met MX1000 muis
- Een Nokia E71
Dit alles is gemaakt met een Nikon D50 + Tamron 18-50 1:2.8 EX Macro HSM.
Mocht u zich afvragen of het altijd zo opgeruimd is: Ja, dat is zo.
[ Voor 10% gewijzigd door Krisp op 08-07-2009 11:59 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Van wie of wat is de linkse poster daar aan de muur?
Voor de mensen die willen weten welke stand dat is: het is de Griffin Elevator.
Voor de mensen die willen weten welke stand dat is: het is de Griffin Elevator.
Poster is James Dean op Time Square. Classic. Heb m ook
Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt
Net als bij deze zie ik af en toe een US-keyboard langs komen, ik doe echt een moord voor dat ding maar kan er maar niet aankomen (met uitzondering van in combinatie met een nieuwe mac, waar ik geen behoefte aan heb). Hoe ben jij er aangekomen?badkuip schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 16:49:
Woehaa, Mijn Macbookje:
[afbeelding]
-Macbook Unibody 2GHz 3GB RAM
-Wireless Mighty Mouse
-Apple wired keyboard
En globaal, andere mensen ervaring met het aanschaffen van een US keyboard. Word er helemaal gek van.
Kan je die dan niet bij de apple online store kopen ?
Je hebt dan alleen verzendkosten,
Maar aangezien je er een moord voor wil plegen, wil je ook vast wel verzendkosten betalen toch ?
gewoon nee.
Ik heb die van mij van Macwinkel.nl nadat ik even had gemaild dat ik op zoek was naar een US versie.
En de NL store heeft alleen de intl en landelijke versies, geen US.
[ Voor 21% gewijzigd door Falconey op 09-07-2009 10:38 ]
Heb die van mij ook via macwinkel.nl besteld.
Ff bij de bestelling aangeven dat je graag een US layout wilt, en 3 dagen later heb je m!
Ff bij de bestelling aangeven dat je graag een US layout wilt, en 3 dagen later heb je m!
Toen ik m'n iMac bij Amac Amersfoort kocht en het draadloos toetsenbord erbij wilde hebben kreeg ik niet de mogelijkheid om te kiezen.Falconey schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:38:
Ik heb die van mij van Macwinkel.nl nadat ik even had gemaild dat ik op zoek was naar een US versie.
Hey Syltheboy, waar blijven de foto's?syltheboy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:30:
[...]
Toen ik m'n iMac bij Amac Amersfoort kocht en het draadloos toetsenbord erbij wilde hebben kreeg ik niet de mogelijkheid om te kiezen.Ze hadden alleen de Nederlandse versie voor me liggen, maar ik vond dit geen probleem en ben er gewoon tevreden over.
Of moet je nu sparen voor een camera?
Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB
Die foto's komen nog wel.Digistorm schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:38:
[...]
Hey Syltheboy, waar blijven de foto's?
Of moet je nu sparen voor een camera?
less bla, more pics...
^^Met WhieeeWhieee schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:59:
less bla, more pics...
* Hoedje doet goed voorbeeld geven:

[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 10-07-2009 11:08 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
@Hoedje:
had jij niet een 13" MBP gekocht?
En gebruik je je MB meestal daar, of heb je ook nog ergens een bureau/nerdhok?
* Whieee wil zn nerdhok in gaan krimpen
En gebruik je je MB meestal daar, of heb je ook nog ergens een bureau/nerdhok?
Dit is idd m'n MB nog, ik heb inmiddels een MBP. Ik zit vrijwel altijd in de huiskamer te werken... ik heb verder wel een groot bureau in m'n slaapkamer staan. Maar dat vind ik niet zo relaxte plek om te zittenWhieee schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:05:
@Hoedje:
En gebruik je je MB meestal daar, of heb je ook nog ergens een bureau/nerdhok?![]()
Dat was de standaard MB, inmiddels heb ik de standaard MBP (dus 2,26 GHz, 2 GB ram en wel een 7200rpm 320GB schijf).
[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 10-07-2009 12:16 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Eindelijk mag ik dan ook eens mijn Mac laten zien
Sinds Donderdag in het bezit van een 13" Macbook Pro en het bevalt uitstekend!

Macbook Pro 13''
2.53 GHz Intel Core 2 Duo
4 GB DDR3 SDRAM
250 GB HDD
Nvidia 9400M
En een Windows bak op de achtergrond maar dat is niet relevant lijkt me zo

Macbook Pro 13''
2.53 GHz Intel Core 2 Duo
4 GB DDR3 SDRAM
250 GB HDD
Nvidia 9400M
En een Windows bak op de achtergrond maar dat is niet relevant lijkt me zo

Werkt je Logitech Illuminated Keyboard helemaal goed op de Mac en kan je gewoon alle toetsen gebruiken? Ik wil zelf binnenkort een Mac Mini kopen met het Illuminated KeyboardChrisjuh_15 schreef op zondag 05 juli 2009 @ 17:57:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Logitech MX1100 muis
- iPhone 3G zwart 16GB
- TopGear Muismat
Wat zie je niet:
De rest van de kamer
M'n Mac Pro heb ik wel eens gepost, maar deze nog niet; heb 'm nog maar een week of drie. Hier in zijn natuurlijke omgeving 

Standaard 13" met als enige ingebouwde extra 4GB ram. Ik heb er ook gelijk een Apple remote en DVI adapter bij genomen want hij wordt ook gebruikt om HD films af te spelen op mijn plasma, dat werkt erg goed

Standaard 13" met als enige ingebouwde extra 4GB ram. Ik heb er ook gelijk een Apple remote en DVI adapter bij genomen want hij wordt ook gebruikt om HD films af te spelen op mijn plasma, dat werkt erg goed
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Mooie foto's, mooi apparaatAbbadon schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:12:
M'n Mac Pro heb ik wel eens gepost, maar deze nog niet; heb 'm nog maar een week of drie. Hier in zijn natuurlijke omgeving
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 212755

U ziet van links naar rechts en van boven naar beneden:
Compaq Mini 700ED - verbonden met Logitech Z-640 5.1 Speakers
(Compaq wordt voornamelijk als Internet Radio gebruikt)
Iiyama ProLite E2403WS
Wall-E met daarbij
- XtremeHD Remote
- Apple Remote
- Sony USB-stick 8GB
Lacie 250GB
XtremeHD (HDMI switcher)
Typhoon Card Reader
Apple Keyboard
Logitech G5 ( voor Game PC die onder het bureau staat: Pentium 4 - 3.4GHz - 320GB - 3GB Ram - Nvidia 8600 GT 256MB)
MacBook Pro - 2,5 GHz - 250GB - 4GB Ram - Nvidia 8600 GT 512MB
Rain Design - mStand
Genius muis (klein maar fijn)
Canon Batterijlader voor Canon400D
Nokia 6500 Slide
Trust Headsetje
En wat u o.a. niet ziet:
LaCie Big Disk Extreme 1TB (Firewire 400/800, USB 2.0)
Iomega Desktop Hard Drive 1TB (USB 2.0)
Canon 400D
VanDaleAbbadon schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:12:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je Dock is wel een rommeltje imo

- iMac 20" 2.4Ghz C2D | 4GB Ram | 320GB HDD
- MacBook 2.0Ghz C2D | 2GB Ram | 80GB HDD
- iPhone 3G 8GB
- iPod touch 8GB
- Logitech Z-2300
- WD My Book Studio Edition 500GB
Beneden staat nog een Airport Extreme.
[ Voor 64% gewijzigd door Rivanov op 11-07-2009 19:24 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
heb je toevallig een link naar je wallpaper? ziet er goed uitRivanov schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:37:
[afbeelding]
- iPhone 3G 8GB
- iPod touch 8GB
- Logitech Z-2300
Anoniem: 302468
Je hebt die muismat wss zelf gemaakt? Hoe heb je dat juist gedaan als ik vragen mag?Rivanov schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:37:
[afbeelding]
- iPhone 3G 8GB
- iPod touch 8GB
- Logitech Z-2300
Wallpaper: http://interfacelift.com/..._spectrum_of_the_sky.html
Muismat komt van de YouMac (APR in Eindhoven)
Muismat komt van de YouMac (APR in Eindhoven)
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe bevallen de trutjes je? zit er namelijk zelf ook aan te denken om ze aan te schaffenCoiLive schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 18:33:
[afbeelding]
Wat je ziet
- Pixels
- iMac / 2.93Ghz / ATI Radeon 4850
- Compaq Laptop (de enige computer die ik gebruikte...)
- Behringer Truth B2031 Studio Monitoren
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
In principe werkt alles gewoon, inclusief verlichting enzo. Het enige wat bij mij niet werkt zijn de FN toetsen, maar misschien dat iemand een tooltje daarvoor heeft.Kees Kluskens schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 16:45:
[...]
Werkt je Logitech Illuminated Keyboard helemaal goed op de Mac en kan je gewoon alle toetsen gebruiken? Ik wil zelf binnenkort een Mac Mini kopen met het Illuminated Keyboard.
[img=400,300]http://lh6.ggpht.com/_wYkG0voUhL0/Sln2Q_9pgyI/AAAAAAAAABQ/AweDV2_v0nA/s400/imacje.jpg"[/img]
Wat zie je op deze brakke iPhone pic.
Een Alu iMac 24 met 20 inch Dell 2007wfp, dual screen werkt best lekker.
iMac is vervanger van een dual 2.7GHz G5 Power Mac systeempje.
Wat zie je op deze brakke iPhone pic.
Een Alu iMac 24 met 20 inch Dell 2007wfp, dual screen werkt best lekker.
iMac is vervanger van een dual 2.7GHz G5 Power Mac systeempje.
Ik zag dat er iemand hierboven al een URL noemde die ze kan krijgen. Ben er zelf ook op zoek naar en had navraag gedaan bij macbizz.com, die kunnen ze inkopen per 10.gepeterd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:34:
[...]
Net als bij deze zie ik af en toe een US-keyboard langs komen, ik doe echt een moord voor dat ding maar kan er maar niet aankomen
Maar ik ga ook even bij macwinkel navraag doen, als die ze gewoon kunnen leveren bestel ik em daar
Anoniem: 309877
Ik zit hier al enkele weken in deze (en de vorige) topics te kijken, dus het wordt wel eens tijd dat ik mijn setup ook post
. Zoals je kan zien, mijn bureau is vrij leeg en ordelijk, maar hij staat ook nog maar enkele dagen op die plaats. Voorheen had ik enkel het stuk waar de Macbook opstaat, maar heb hem nu vergroot omdat ik wat meer ruimte handiger vond
Ik vermoed dat het er over een paar weken al heel wat voller uit gaat zien

Kabels zo goed mogelijk proberen weg te werken. (de 2 kabels vooraan zijn de voeding van de Macbook en externe harde schijf)

Mijn Macbook Pro, de nieuwe standaard 13 inch versie maar uitgebreid tot 4GB. Net geen maand oud
Ben dus ook nog maar een maand een mac gebruiker, maar zit nu eigenlijk zéér weinig nog op mijn andere pc, tenzij om te gamen
Go mac 
Voor de rest staat er ook een HP all in one printer, Windows computer, Philips boxjes en woofer en een Lacie externe harde schijf.
En this concludes mijn eerste bericht hier op dit forum

Kabels zo goed mogelijk proberen weg te werken. (de 2 kabels vooraan zijn de voeding van de Macbook en externe harde schijf)

Mijn Macbook Pro, de nieuwe standaard 13 inch versie maar uitgebreid tot 4GB. Net geen maand oud
Voor de rest staat er ook een HP all in one printer, Windows computer, Philips boxjes en woofer en een Lacie externe harde schijf.
En this concludes mijn eerste bericht hier op dit forum
Anoniem: 203565
Anders kan het ook nog via eBay.
Heb er daar zelf onlangs een gekocht. Via een APR in de US.
Helaas wel belasting moeten betalen aan de douane.
Had ik dat van die Macwinkel geweten, tja...
Heb er daar zelf onlangs een gekocht. Via een APR in de US.
Helaas wel belasting moeten betalen aan de douane.
Had ik dat van die Macwinkel geweten, tja...

Macbook 13"
Iphone
2x Philips 170C
Lavalamp
Zooi
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Netjes, ik werk de mijne altijd pas op de foto weg.Anoniem: 309877 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:41:
Kabels zo goed mogelijk proberen weg te werken.

@Atlas: Spot ik daar nou een Windows installatie?
[ Voor 10% gewijzigd door Ramquin op 12-07-2009 21:58 ]
Ik zie hier drie keer windows!Atlas schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:54:
[afbeelding]
Macbook 13"
Iphone
2x Philips 170C
Lavalamp
Zooi
Anoniem: 66862
Blijft voor mij nogsteeds de beste layout!sOid schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:12:
[...]
En een oldskool paarse GoT layoutVolgens mij is dat inmiddels twee versies terug
Anoniem: 279364
Wel heel slecht getimed om op zo'n moment je appel op de foto te zetten!Atlas schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:54:
[afbeelding]
Macbook 13"
Iphone
2x Philips 170C
Lavalamp
Zooi
Maakt het nou echt uit of iemand Windows draait op een Apple-pc in het "Show je Apple computer" topic? Ik snap best dat je zelf blij bent met OSX maar sommige mensen gebruiken om wat voor reden dan ook liever Windows. Maakt dat de Apple computer minder Apple?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja, in mijn ogen wel. Een Mac is juist zo fijn vanwege OSX. Het ontwerp van de laptops zelf is ook subliem, daar niet van, maar je kan ook mooie Windows laptops voor minder geld kopen.NMe schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:31:
Maakt het nou echt uit of iemand Windows draait op een Apple-pc in het "Show je Apple computer" topic? Ik snap best dat je zelf blij bent met OSX maar sommige mensen gebruiken om wat voor reden dan ook liever Windows. Maakt dat de Apple computer minder Apple?
Uiteraard moet iedereen doen wat hij of zij zelf wil, maar voor mij maakt Windows op een Mac het wel 'minder Apple'
Volgens mij heeft Apple zelf een tool gemaakt om Windows te draaien.sOid schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:36:
[...]
Ja, in mijn ogen wel. Een Mac is juist zo fijn vanwege OSX. Het ontwerp van de laptops zelf is ook subliem, daar niet van, maar je kan ook mooie Windows laptops voor minder geld kopen.
Uiteraard moet iedereen doen wat hij of zij zelf wil, maar voor mij maakt Windows op een Mac het wel 'minder Apple'
Ik zou zelf inderdaad geen Apple kopen als ik van plan was Windows erop te zetten (inderdaad door het prijsverschil), maar aan de andere kant snap ik ook wel dat anderen dat wél willen. Apple heeft mooi uitziend spul en de beeldkwaliteit van hun schermen is ongeëvenaard in consumentenapparatuur. Echter kunnen er allerlei redenen zijn om er toch Windows op te (moeten) draaien, die zakelijke danwel persoonlijke redenen kunnen hebben. IMO niet echt iets waar je iemand op moet willen afbranden.sOid schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:36:
[...]
Ja, in mijn ogen wel. Een Mac is juist zo fijn vanwege OSX. Het ontwerp van de laptops zelf is ook subliem, daar niet van, maar je kan ook mooie Windows laptops voor minder geld kopen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ow mensen zijn weer op hun teentjes getrapt.....
Windows staat er naast OSX (jaja OSX blijft het hoofd-OS) op vanwege de volgende redenen:
• Spelletjes werken niet op OSX
• Met Atmel microcontrollers klooien gaat makkelijker onder windows (en ja dit zal ook wel onder OSX kunnen maar ik ben dit zo gewend)
• Msn met webcam ondersteuning onder OSX kun je ook redelijk vergeten (jaja ik ken merury en aMsn)
Windows staat er naast OSX (jaja OSX blijft het hoofd-OS) op vanwege de volgende redenen:
• Spelletjes werken niet op OSX
• Met Atmel microcontrollers klooien gaat makkelijker onder windows (en ja dit zal ook wel onder OSX kunnen maar ik ben dit zo gewend)
• Msn met webcam ondersteuning onder OSX kun je ook redelijk vergeten (jaja ik ken merury en aMsn)
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
In dit topic gaat het erom dat je je Apple computer (of evt. andere spullen) laat zien. Het gaat dus om de hardware. Het is daarvoor volledig irrelevant of je Windows, Mac OS X, Linux of iets anders draait. Zoals hier ook al is opgemerkt: het blijft immers een mooi stukje hardware.
Dit topic is niet bedoeld voor ellenlange discussies, maar om plaatjes te kijken. Dat geldt voor iedereen, ook de overdaad aan roden die hier ineens hun weg hebben gevonden
Plaatjes posten dus:
Dit topic is niet bedoeld voor ellenlange discussies, maar om plaatjes te kijken. Dat geldt voor iedereen, ook de overdaad aan roden die hier ineens hun weg hebben gevonden
Plaatjes posten dus:

Om er meteen in te stappen. Ik bezit een Macbook Pro en heb ook Windows 7 RC erop staan. Dit omdat ik voor school Visual Studio nodig had. En via Bootcamp werkt dit echt 10x sneller dan via een Virtual Machine.
* DeluxZ denkt dat het tijd is voor pics!
* DeluxZ denkt dat het tijd is voor pics!
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Wat je ziet,
15" Macbook Pro (2007)
24" iMac (2009)
iPhone 3G
320gb Passport HDD
200gb Lacie HDD
Logitech Z4 speakers
Xbox 360 Pro en Xbox 360 Elite (don't ask)
En nog wat random crap
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Heb even navraag gedaan maar ze kosten daar 65 euro. En dan komen er nog verzendkosten (volgens de site 10 euro) bijJimmy_Boy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:01:
Heb die van mij ook via macwinkel.nl besteld.

Ik ga toch maar even op eBay kijken...
[ Voor 3% gewijzigd door Tom op 13-07-2009 14:43 ]
Dat is vreemd...Tom schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:43:
[...]
Heb even navraag gedaan maar ze kosten daar 65 euro. En dan komen er nog verzendkosten (volgens de site 10 euro) bij
Ik ga toch maar even op eBay kijken...
code:
1
2
3
4
5
6
| Artikelcode Omschrijving Aantal Stuksprijs (ex.btw) Totaal(ex.btw) MB110N/A Wired Keyboard QWERTY 1 41.18 41,18 Totaal incl. btw 19% 49,00 Verzendkosten 9,00 Totaalprijs 58,00 |
Dit was op 30-06 besteld.
Misschien dat er meer vraag naar is dat ze daarom de prijs hebben verhoogd...?
Wazig! Zeker omdat het nog maar kort geleden is. Deze mail kreeg ik vandaag (na mijn mail van vanochtend met de vraag):Jimmy_Boy schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:56:
[...]
Dat is vreemd...
code:
1 2 3 4 5 6 Artikelcode Omschrijving Aantal Stuksprijs (ex.btw) Totaal(ex.btw) MB110N/A Wired Keyboard QWERTY 1 41.18 41,18 Totaal incl. btw 19% 49,00 Verzendkosten 9,00 Totaalprijs 58,00
Dit was op 30-06 besteld.
Misschien dat er meer vraag naar is dat ze daarom de prijs hebben verhoogd...?
Dat met verzendkosten (a 9 euro) is tegen de 75 euro, wat wel erg fors is in mijn ogen.Het toetsenbord met de horizontale enter key is te leveren.
De prijs is € 54,00 excl en € 64,26 incl btw.
MacBizz.com zou ze kunnen leveren (prijs weet ik niet, moet ik nog even navragen) maar kan ze per 10 inkopen en heeft er verder geen vraag naar. Hij zag dat alleen voor mij dus niet zitten. Als we dus tien man bij elkaar krijgen moet dat wel mogelijk zijn. Tot dusver hebben interesse:
- Tom
- gepeterd
- SFRtje
- Soepie
Als er nog meer tweakers zijn, graag even melden (via DM), dan regelen we het op die manier. Ik heb ook even een moderator gevraagd of er een topic over aangemaakt mag worden, dan hoeft deze niet meer misbruikt te worden
Hier mijn mac @ work 

Hier op mijn werk aan het werk voor het maken van een PROMO filmpje van een geautomatiseerde test tool die we aan het ontwikkelen zijn.
Tool heet TestBEE!!
MacBook PRO 15"
early 2008 2,4 Ghz 4Gb
WD myBook Pro aangesloten via FireWire 800.
Foto is gemaakt met een iPhone 3G

Hier op mijn werk aan het werk voor het maken van een PROMO filmpje van een geautomatiseerde test tool die we aan het ontwikkelen zijn.
Tool heet TestBEE!!
MacBook PRO 15"
early 2008 2,4 Ghz 4Gb
WD myBook Pro aangesloten via FireWire 800.
Foto is gemaakt met een iPhone 3G
A Soldiers manual and a pair of boots.
Een aantal berichten zijn naar de trashcan verplaats. Zouden we weer ontopic kunnen gaan door foto's van je setup plaatsen?
Anoniem: 257641
Heel lang geleden nog eens mijn setup gepost, maar heb nu (al een tijdje) een nieuwe.
Bestaat uit:
Powerbook G4(Alu) - 1,5Ghz - 512Mb Ram
Macbook Pro 15" - 2,2Ghz Core 2 duo - 4gb DDR2 Ram
2 old windows machines
Logitech Speakerset
Logitech MX1000 muis (met synergy op alle pc's/mac's, allemaal vanaf de MBP te bedienen)
Apple remote voor MBP
Samsung 22" monitor
Heb ook nog een Witte Macbook, maar deze blijft in mijn rugzak voor school (2,2Ghz C2D - 4gb)
Hieronder een Foto:
Bestaat uit:
Powerbook G4(Alu) - 1,5Ghz - 512Mb Ram
Macbook Pro 15" - 2,2Ghz Core 2 duo - 4gb DDR2 Ram
2 old windows machines
Logitech Speakerset
Logitech MX1000 muis (met synergy op alle pc's/mac's, allemaal vanaf de MBP te bedienen)
Apple remote voor MBP
Samsung 22" monitor
Heb ook nog een Witte Macbook, maar deze blijft in mijn rugzak voor school (2,2Ghz C2D - 4gb)
Hieronder een Foto:
Anoniem: 88064
Ik ben sinds 16:30 eigenaar van een Rain design Mstand voor mijn MBP, ben er erg blij mee
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.