MDtje schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:05:
[...]

Ik kan je uit ervaring meedelen dat zelfs dat redelijk meevalt. Ik heb wel eens een 32a rom op mijn 32b geprobeerd. De telefoon blijft dan gewoon in een bootloop hangen, maar je kunt nog wel bij je recovery partitie om weer een juiste rom te flashen.
Ik heb het zelfs gepresteerd een recovery loader voor de 32a versie te flashen naar mijn 32b. (iets met gewoon niet goed opletten) Ik kon mijn rom gewoon nog opstarten, maar bleef in een bootloop hangen als ik probeerde in de recovery mode te komen. Gelukkig is er zelfs dan altijd nog de fastboot mode. In deze mode kun je een nieuwe bootloader via je computer alsnog naar je telefoon flashen. (en alles is dus weer goed gekomen)
Het enige punt wat volgens mij echt risicovol is is het flashen van de spl. Als je dat onderbreekt schijnt je telefoon wel degelijk bricked te zijn. Voor alle andere problemen is er volgens mij met een paar stalen zenuwen en veel geduld wel een oplossing te vinden.
Het flashen van de SPL heb ik tot nu toe nog nooit gedaan. Voorlopig is mij dat nog net iets te risicovol

tegen de tijd als ik een andere foon in huis heb, wil ik wellicht eens aan gaan wagen op mijn Magic
Dat van de ROM verhaal (een ROM voor 32A op de foon van 32B zetten) valt blijkbaar toch heel erg mee!
@TimVK:
Flashen van de ROM's op je foon is safe! Zolang je idd, net als ik, maar van de SPL afblijft. Of je moet zeker van je zaak zijn
[
Voor 0% gewijzigd door
Verwijderd op 26-01-2010 23:01
. Reden: Typefoutjes..... ]