Goede morgen allemaal!
Zaterdag een pug gejoined op mijn paladin naar OS25, na 10 minuutjes blijkt dat ik ook maar moet leaden en maintanken… ok! Ik had verwacht dat het lastig zou zijn de flame walls te ontwijken, maar dit was prima te doen, ook geen meteoren op mn kop gehad, dus meteen die achievement erbij!
Daarna heb ik me op mijn priest laten overhalen een VoA25 te komen healen… Ongelooflijk hoe groot de verschillen dan zijn in healing done. Ik deed meer dan drie andere healers samen, ook de tanks waren undergeared… Na een x aantal wipes was het eindelijk gebeurt…
Toen ik vervolgens met mijn paladin een VoA10 opzette met wat vrienden kreeg ik opeens een whisper van een DK genaamd Outje “Hulkie?” Wel geinig om een GoTer tegen te komen! Helaas had ik alleen nog een healer nodig voor mij groep. We moeten maar een keer een groepje maken binnekort
Zondag vroegen wat maatjes van Aeternus of ik zin had in Ulduar10 met een altje ofzo. Tanks hadden ze al, maar ik mocht wel komen als retri op mijn paladin. Dat was best een leuk runnetje… Uiteindelijk hebben we alles behalve mimi, general en Vezax omgelegd… Freya zelfs met 8 man omdat er wat mensen weg moesten… Ik heb nog wat tank items kunnen oppikken, waaronder de sambaballen tankmace, ziet er niet uit, maar is wel een lekker wapen
Gisteravond op mn priestje nog even Ulduar25 in. De laatste 3 keepers gekilled, nog even gekeken hoe dicht we op hardmodes zitten, maar dit was geen succes… Hodir deden we in 8 minuutjes, Freya + 1 was een drama met die Tremor van 14k, is niet handig als er adds exploderen! Helaas wilde General niet neer, beste try 8 %.
Na de raid nog even in 18 minuten door AN heroic gefietst, alleen de healer was een pug, de rest dps van de guild. Was even vergeten hoe snel mobs dood kunnen, we hadden gemiddeld als groep 14k dps, dan ligt alles echt in no-time!
Uiteindelijk best veel gespeeld tussen het voetballen, varen en borrelen door!