Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:25
Wazza schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 01:53:
Wat is nu dan de makkelijkste en minst tijdrovende manier om aan genoeg geld te komen voor die mount, zonder al dat gegrind en gedoe met professions (heb alleen mining geleveld, blacksmithing zit op 150) :?
Enige optie is dan nog zo'n beetje handelen op de AH, maar ook dat kost werk en inspanning (prijzen leren en gaten in de markt vinden en zo).
Zonder inspanning, lees: Iddlen in Dalaran, is er geen geld te verdienen.

Daillies doen voor reputation (toch nodig) en nog openstaande quests doen op lvl80 (helpt ook voor achievements), zijn ook goede opties om in een redelijke tijd geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Duel spec?

DPS
Death Knight (ik) - Tank
Hunter
Mage
Mage
Priest - Healing
Rogue
Rogue
Rogue
Shaman - Healing
Shaman - Healing

Healers
Druid - Tank
Paladin - Tank
Priest

Tanks
Euh...

DUS

Duel spec?

DPS
Hunter
Mage
Mage
Priest/Shaman
Rogue
Rogue
Rogue

Healers
Priest
Shaman
Priest/Shaman

Tanks
Druid
Paladin
Death Knight

Dus wat is het probleem? :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah een DK, als ik op je forumnaam zoek zie ik een paladin, wat is je nickname?
Ik ken trouwens warhead uit je guildje, aardige gast!

Gister geen wow voor mij, heerlijk tot t donker op t strand geweest in Muiderberg!
De guild heeft de eerste 7 bazen te grazen genomen, dat betekent met een beetje geluk dat we aanstaande zondag al weer wat trys op Yogg kunnen doen! Vanavond zal er ook niet veel van wow komen denk ik. Wie weet dit weekend weer!

Wat een heerlijk weertje is het toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

stefanass schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:21:
Iemand bekend met het volgende probleempje?
Ik probeer een item (Jingling Bell) op AH te zetten, maar krijg dan de error: You can not auction an item with used charges (of ongeveer zoiets).

Het item zelf is echter nog nooit gebruikt, sterker nog het is "Bind on use" dus als het gebruikt zou zijn zou het item inmiddels soulbound zijn. Het item kan ik wel mailen / traden. Ik heb ditzelfde al eens gehad in het verleden met darkmoon cards, maar daarbij was het na een maintenance / server reset weer gefixed.
Bij dit item helaas niet...

Edit: Vreemd genoeg krijg ik in de wow-forums geen resultaten als ik zoek, op geen enkele zoekopdracht. Na wat google-zoekwerk nu wel een aantal threads gevonden van mensen met hetzelfde probleem, waarbij dit helaas nooit lijkt te zijn gefixed...Dan maar proberen het item via trade channel spam te verkopen (levert 1000+ op wat altijd welkom is, pet achievements FTW)
Ja dat heb ik ook gehad waarschijnlijk kan je het ook niet meer traden dan probeer dat maar eens.

Je moet even een ticket aan maken dan fixen ze het item voor je hebben ze voor mij ook gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
thewizard2006 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:02:
DUS

Duel spec?

DPS
Hunter
Mage
Mage
Priest/Shaman
Rogue
Rogue
Rogue

Healers
Priest
Shaman
Priest/Shaman

Tanks
Druid
Paladin
Death Knight

Dus wat is het probleem? :)
Dat het signup was voor een 25 man raid. :+ (plus, niet iedereen heeft dual spec met fatsoenlijke offspec gear :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Gisteravond ging de raid niet door. En in plaats van achter m'n PC te gaan zitten glibberen voor een U10 raid ben ik fijn in het park gaan BBQen met vrienden.

Ha!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
stefanass schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:21:
Iemand bekend met het volgende probleempje?
Ik probeer een item (Jingling Bell) op AH te zetten, maar krijg dan de error: You can not auction an item with used charges (of ongeveer zoiets).

Het item zelf is echter nog nooit gebruikt, sterker nog het is "Bind on use" dus als het gebruikt zou zijn zou het item inmiddels soulbound zijn. Het item kan ik wel mailen / traden. Ik heb ditzelfde al eens gehad in het verleden met darkmoon cards, maar daarbij was het na een maintenance / server reset weer gefixed.
Bij dit item helaas niet...
Ben je misschien ooit van server gewisseld? Ik heb het ook gehad met zo'n vanity pet (tiny drake) die ik ook niet kon verpatsen..... toen maar zelf gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie net dat ze 9 levens hebben gedaan en 2 torentjes bij FL. XT002 hadden ze net 10% te weinig damage op het hart. Begint langzaam aan ergens op te lijken dus!

Wat ik wel vreemd vind, op wowprogress staan de 2 torens en de 9 lives wel al bij ons geregistreerd, maar we hebben er nog geen punten voor gekregen... Dat terwijl we de 4de zijn op de server met 9 lives. Achja, op de lange termijn gaan we wel weer guilds inhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Als je de melding van "Used Charges" krijgt, moet je gewoon even ticket aanmaken. GM zal het dan in de meeste gevallen wel fixen. Zeker als het met zo'n ongebruikt "On Use" item is.

Gister ook niet aan WoW toegekomen.
Kreeg van een balonvarende oom de aanbieding om een vluchtje mee te gaan (samen met mijn vriendin), dus dat was geen moeilijke keuze, wel warm en pas om 0:30 weer thuis, maar hele gave ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Exitium schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:15:
[...]

Tuttut, heb je rogue zelfs nog eens geboost (dacht door SM zelfs) op m'n pala geloof ik. :P
Das correct Pookie ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren een Ulduar10 run gedaan die super vlot liep.
FL: 1 shot niet moeilijk binnen 2 min down.
Razor: "A quick shave" gehaald
Ignis: net te weinig dps voor de speedkill (zat nog op 10% de boss :( ).
Decon: Ook hier te weinig dps voor een speedkill (zat op 6%)
Kolo: die hebben we gelijk maar gedisarmed ;)
Auriya: ninja pull en dus een wipe, daarna gewoon dood.
Hodir: mja mja 2 shot omdat we teveel dps verloren op een domme manier (iets met ijsblokken :x)

Daarna maar gecalled ;) dus vandaag verder met Thorim + Freya en hopelijk ook een guild first op Mimi.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
KingTenteehje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:27:
@Ranudero

Je moet mij maar eens whisperen naam is Notanelf.
Ikke ook Chamber of Aspects. Naam: Eftelingelf

@Inferno: waarom is dit topic niet de "vraagbaak" voor "niet lvl80" maar wel voor iedereen die wel lvl 80 is?
Of heb ik je opmerking verkeerd begrepen?

[ Voor 25% gewijzigd door Shao Kahn op 03-07-2009 11:29 . Reden: vraag @ inferno ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Volgens mij is het vandaag drukker op het Terras dan in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Lijkt t wel op.

Iemand zin in Magister's Terrace? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:51
Bedankt voor de reacties. Toch maar even een GM ticket aanmaken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 14:47
Helaas ging gisteren de Ulduar10 raid niet door. Hij was ineens gecancelled en de mensen van de andere guild die het normaal opzetten waren tevens niet online. Tijd dus om eindelijk die midsummer dingen af te maken. Wat een gekloot :P Na een hoop geren door de landen heen om 11:30 toch nog de achievement binnen. \o/

Nu had ik nog wel ff zin aan een instance. ik moest nog 2k rep voor exalted met Ebon Knights (of hoe ze ook heten :P) Dus ik wou een snelle run. na 5 minuten /4 in de gaten gehouden te hebben wou ik het opgeven, ik wou namelijk om 12 uur in mijn bed liggen. Toen zag ik een groep voor UP. Ze hadden de eerste baas al down en konden meteen summonen. Dus ik whisperen. kreeg netjes een invite en meteen een summon.

Nu was de tank netjes gegeared, de dps wat minder. Maar daar maak ik me over het algemeen wat minder zorgen om. De mobs gaan toch wel op hun gat, of het nu wat langzamer is of wat sneller, dat maakt niet uit :P Voor de rest hebben wij van de instance 1 lange lange pull gemaakt, geen mana break oid. Want het was niet nodig (Ik snap ook echt wel waarom die manaregen nerf was.). Ik was de enige mana user en niet onder de 11K geweest. 20 minuten later lag de eindbaas op zijn gat, en kon ik om 11:59 iedereen een fijna nacht wensen en lekker uitloggen. Was wel even fijn om 1 avond niet te raiden.

Vanavond maar eens proberen om op mijn druid die stamina trinket trinket uit AN hc te krijgen. Dat ding heb ik gecombineerd op mijn priest en druid nog maar 1 maal zien droppen. Ik heb hem echter toch vaak genoeg gedaan :/ Dus fingers crossed en hopen dat het goed gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Essence of Gossamer... Nja, op mijn pally tank nooit gedropt en in op mijn DPS warrior mijn eerste Heroic, eerste run op AN dus, gedropt... gelukkig was de tank al voorzien, en is mijn warrior nu dus trotse eigenaar van dat mooie item ;-). Wellicht dan maar eens tankgear bij elkaar sprokkelen om 'm eens aan 't tanken te zetten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede trinket inderdaad! Ik heb hem op mijn eerste runnetje gewonnen op mijn paladin. Gebruik hem nu nog samen met mijn level 70 stamina trinket ookal heb ik de blocktrinket uit een andere heroic.

Ik weet niet zo goed of ik voor de badge trinket moet gaan of gewoon maar moet wachten op een naxx25 of Ulduar10 tank trinket. Beide kan ik ondertussen aan als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

hulkie schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:56:
Goede trinket inderdaad! Ik heb hem op mijn eerste runnetje gewonnen op mijn paladin. Gebruik hem nu nog samen met mijn level 70 stamina trinket ookal heb ik de blocktrinket uit een andere heroic.

Ik weet niet zo goed of ik voor de badge trinket moet gaan of gewoon maar moet wachten op een naxx25 of Ulduar10 tank trinket. Beide kan ik ondertussen aan als tank.
Als je toch niks anders van de cheap badges nodig hebt waarom niet. als je defcapped bent is het een mooie trinket.
Alhoewel ik hem nu zelf niet meer gebruik, Def trinkets van Thaddius (10mon) + blue JC trinkets met dodge on use.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben uiteraard defense capped, het is meer de trade-off tussen dodge of een beetje stamina. Denk dat ik vooral aan mijn avoidance moet werken op t moment, mijn stamina zit nu op een acceptable niveau, unbuffed meer dan 28k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Merkt dat het warm is, zelfs op dit forum is het rustig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor we zijn gewoon hard aant lvlen^^ lvl27 alweer op mijn warlock. Maar zijn tailoring en enchanting beetje goed proffs voor lock en om geld mee te verdienen op 80?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo net een Uld10 achter de rug. FL, Razor, XT and Kalogorn plat.

En een filmpje van Razor (zonder geluid helaas)

http://www.wegame.com/watch/Razorscale_by_Invincible_Monkey/

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:33:
Nee hoor we zijn gewoon hard aant lvlen^^ lvl27 alweer op mijn warlock. Maar zijn tailoring en enchanting beetje goed proffs voor lock en om geld mee te verdienen op 80?:)
Das een heel kort antwoord, daar ga je geen reet mee verdienen. disenchanten een beetje maar dat is het wel zo een beetje!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
tailoring gaat pas verdienen zodra je shadowweave,spellweave en moonshroud kan maken.
enchanting verdient alleen geld als je pre lich king recipes heb.(mongoose, 30 spellpower)
je kan beter gaan skinning(3e keus), herbalism(1e keus) of mining(2e keus) nemen als leveling professions.
er zijn altijd wel mensen die low level herbs kopen.
en als je 2 gather proffersions teveel werk vind kan je herbalism en alchemy nemen.
de herbs die je over houdt kan je dan verkopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Mili op 04-07-2009 05:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20

rg-mohwa

Phoe Hé

met hierboven,
mijn gevoel is dat je beter kunt 2 gather proffesions kunt nemen en als je rond de 70 a 80 bent omswitchen naar andere proffesions (kost iets om dan te lvlen maar dat haal je er toch weer uit)
Moet je alleen even kijken wat nodig is op de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
Exitium schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:15:
[...]

Tuttut, heb je rogue zelfs nog eens geboost (dacht door SM zelfs) op m'n pala geloof ik. :P
*zeef als geheugen heeft*

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eigenlijk kan ik beter alle 2 gewoon droppen en dan skinning+herb of zo pakken? Maar op 30 is dat wel weer veel lvl werk of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Welnee, ik heb trouwens tailoring en herbalism en op 80 verdien ik netjes met Tailoring. Echter moneymaking is herb en mining... zit je altijd goed. Kan je daarna altijd kiezen om eventueel alch/JC of Engineering te nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 09:39:
Dus eigenlijk kan ik beter alle 2 gewoon droppen en dan skinning+herb of zo pakken? Maar op 30 is dat wel weer veel lvl werk of niet?
Mjah veel werk, dat valt mee, zeker met een mount op 30 (je kan dan even een guide van internet plukken, waar je welke skill levels kan halen).
Maar enchanting en tailoring gaat je in ieder geval alleen maar geld kosten tijdens het levelen, dus als je het puur voor het goud doet kan je beter skinning en herbalism kiezen (of skinning en mining).
Echter zijn tailoring en enchanting zeker wel de moeite waard om beide te hebben. Tailoring geeft gratis leg enchants voor jezelf en een cloak enchant, die beter is dat elke andere in het spel. En met enchanting kan je je eigen ringen enchanten waardoor je 2x19 spellpower erbij hebt t.o.v. anderen.
Persoonlijk vind ik het leuker om op zijn minst ook één craft profession te kiezen tijdens het levelen. Maar puur voor het goud is het inderdaad beter om 2 gathering professions te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment JC en Alchemy, zit zoveel synergy tussen dat mijn goudvoorraad zonder te farmen blijft groeien, en dan ben ik niet eens actief op de AH.

Ik zou voor levelen JC en mining nemen. De ores die je niet nodig hebt verkopen goed op de AH. Op 80 kan je dan mining vervangen door een andere crafting prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whoei :+ , er is een Twitter client voor World of Warcraft gemaakt, genaamd TweetCraft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik lees en hoor en ruik van alles over dat Twitteren is dat nieuw ofzo ( nee is het niet i know maar ik woon onder een steen en kom niet buiten azeroth)

Hebben ze nu een Webbased MSN uitgevonden waar de hele wereld mekaar kan kapot spamme ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:02:
ik lees en hoor en ruik van alles over dat Twitteren is dat nieuw ofzo ( nee is het niet i know maar ik woon onder een steen en kom niet buiten azeroth)

Hebben ze nu een Webbased MSN uitgevonden waar de hele wereld mekaar kan kapot spamme ?
Ze noemen het microbloggen 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:37:
[...]

Ze noemen het microbloggen 8)
Ik noem het onzin :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
WTS dead faction !

Malice op Trollbane gaat transferen, Nu blijven er lingering en pressure over aan horde kant. En die mogen alleen dromen van wipen op yoggy in p2. Rest van de guilds zijn nog meer "fail" of casul : D

Deed net op zondag 08.15 een /who 1-80

40 spelers waarvan 17 lvl 80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, zoveel waren er net aan de alliance kant ook online ongeveer :P

Maar zo blijft er weinig horde over op Trollbane inderdaad, maybe straks met die nieuwe functie switchen naar Horde dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 09:27:
Ach, zoveel waren er net aan de alliance kant ook online ongeveer :P

Maar zo blijft er weinig horde over op Trollbane inderdaad, maybe straks met die nieuwe functie switchen naar Horde dan maar :D
Oh, dezelfde als de vorige keer, en die nu ook niet zal werken? : )

Owja, faction change.

Zou alleen niet weten waarom je dan horde zou rollen. Tenzij voor pvp ofzo. Heb je wel een char met AoE nodig ivm die shitload aan alliance :D

[ Voor 18% gewijzigd door ImdaMned op 05-07-2009 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Laatst online: 11-09 16:27

aap

Na twee maanden wachten is de figure print van mijn poppetje binnen. Velen zullen het een verspilling van te veel geld vinden, maar ik ben best tevreden met mijn poppetje dat me nu aankijkt vanaf de PC :)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2562/3689762053_0edff8fe64_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2627/3689762075_c3e1354105_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
aap schreef op zondag 05 juli 2009 @ 17:31:
Na twee maanden wachten is de figure print van mijn poppetje binnen. Velen zullen het een verspilling van te veel geld vinden, maar ik ben best tevreden met mijn poppetje dat me nu aankijkt vanaf de PC :)

[afbeelding] [afbeelding]
130,- is veel maar damn, mooi man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50
Zo,toen was ik 59, nu alweer 64,5. Gaat best snel zo. Met blood levelen is echt bizar makkelijk. Ik heb sinds het begin van mij DK welgeteld één keer hoeven eten, voor de rest gewoon geen downtime gehad. Dat was met mijn rogue en warrior wel anders.
Misschien dat ik overstap naar een unholy build. Blood word een beetje saai. Als ik het goed begrepen heb doe je als unholy meer dps maar verlies je een beetje survivability right?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
nog 68k exp. tot level 60 (paladin op een vanilla wow account) alleen geen zin meer om te questen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 20:21

ap3nr0ts

hoi

Poe, ik heb opeens weer zin. Help.

Dan zou ik wel weer helemaal opnieuw moeten beginnen, want de vorige keer heb ik veel gekut met nieuwe personages. Ik heb wel TBC. Is het momenteel de moeite nog om te 'beginnen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Ja hoor, zeker op een nieuwe realm. Nu zijn die alweer een tijdje bezig, maar dan nog lopen daar zat lower levels rond.

Zelf weer actief geweest de laatste dagen, alt paladin op 51 en mijn eerste 60 pre-TBC zit ondertussen op 76 :) Gistermiddag mijn main weer eens van stal gehaald (feral/balance druid). Met mijn vrouw op haar DK en een vriend op zijn resto/balance druid door Molten Core heengelopen. Als we een 60 rogue mee hadden gehad dan was die wel blij geworden; 5 setitems. Niet normaal. Maar goed, twee keer gewiped; 1 maal op Geddon omdat we nog met trash bezig waren en de healer nog in balance zat en het niet vol hield met de mana burn die bij Geddon zit. Laatste wipe was op de altijd lelijke Raggy omdat ik die nooit getanked had en soms net verkeerd stond voor de vliegshow. Paar keer in de lava beland waardoor ik helemaal om moest lopen en dat werd ons fataal de laatste keer. De tweede keer eerst wat beter gekeken en toen stond ik altijd goed en was het een eitje. Duurde gewoon wat lang ;)

Dat is wel grappig, zit je in een casual guild en dan komt de guildchat erachter dat je in MC zit met drie man; echt waar? nee, dat gaat niet man. Terwijl een raiding guild ons waarschijnlijk uit zou lachen :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

-BB- schreef op maandag 06 juli 2009 @ 07:49:
Dat is wel grappig, zit je in een casual guild en dan komt de guildchat erachter dat je in MC zit met drie man; echt waar? nee, dat gaat niet man. Terwijl een raiding guild ons waarschijnlijk uit zou lachen :+
Uitlachen niet maar wel zo van uhm WTF ? van de oudere leden terwijl die nieuwe leden gaan stuur es een invite die achievement missen we nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Rakkerzero schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:51:
Whoei :+ , er is een Twitter client voor World of Warcraft gemaakt, genaamd
Ik vind het een beetje lomp, Twitter in zijn algemeenheid al (alhoewel het tegenwoordig wel een bron is voor het nieuws met hot-items). Maar in WoW is het vaag, reload UI om te kunnen versturen. Dat is echt heel irritant, zeker met de wat tragere clients.
ShadowBumble schreef op maandag 06 juli 2009 @ 07:53:
Uitlachen niet maar wel zo van uhm WTF ? van de oudere leden terwijl die nieuwe leden gaan stuur es een invite die achievement missen we nog :P
Ja dat hadden wij ook al; oh de volgende keer wil ik ook wel mee, lijkt me gaaf! Ja uhhuh :+ Was ook de reden dat we er niets over hadden gezegd, we wilden het niet met een grote groep doen zodat er nog wat uitdaging overbleef. Bazen zoals Magmadar en Garr zijn op dat niveau jammer omdat je de specifieke aanval (tranq-shot en banish) niet meer hoeft te doen, maar dan nog zijn de meeste bazen gewoon leuk om te doen. Juist omdat je niet altijd dezelfde samenstelling hoeft te gebruiken, dat kan dan alsnog fout gaan. Zo zaten we bij de tweede keer op Geddon nog maar net goed. Ik zat als balance al vrij rap zonder mana, Geddon zat op 20%, maar ik kon geen innervate gebruiken omdat de healer die meer nodig had. En dat is dan klote, ben je full health maar kun je helemaal niets meer. 400 mana burn en dan zit je niet op te letten, 0 mana -> regen naar bijna 400 -> 0 mana :+ Best suf, kon af en toe nog een dot erop gooien maar dat was het wel. Toen ging de healer dood 2 seconden voordat Geddon dat deed. Maar hij was ook zonder mana, goed getimed ;)

Sulfuron was ook zo leuk. Vier healers die je vroeger uit elkaar moest trekken omdat je het anders nooit haalde. Nu heb ik alles getanked, DK een healer meegenomen en alles bezig gehouden totdat ze een voor een geen mana meer hadden, duurde lang moet ik zeggen ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MC is wel leuk met drie ja, tijdje terug met een andere DK en een resto druid gedaan. :)

Vrijdagavond wat heroicjes gedaan eerst, was al eeuwen geleden. Heb er m'n bronze mount aan overgehouden, tweede timed run die ik deed, maar de andere drie mains hadden 'm al en de alt passte. Op Anub'arak pakte ik in één keer vier achievements. Argent Champion, Northrend Vanguard, 10 factions exalted en Gotta Go. :p Daarna de Valor tankboots en de Heroism heirloom shoulders nog even gekocht en enchanted. Daarna nog alle heroic TBC keys geregeld die ik nog miste.

Zaterdag en zondag lekker bezig geweest met achievements met een vriendin die me constant meesleept naar heroics. In twee dagen gedaan:
- Friend or Fowl?
- Pest Control
- To all the squirrels who shared my life
- To all the squirrels I've loved before
- 500 daily quests complete
- To Hellfire and back
- Classic dungeonmaster (+10 or so classic dungeons)
- OHB normal
- DP normal + heroic
- Mech heroic
- SeH heroic
- Exalted champion of Stormwind
- Champion of Gnomeregan

Heb me wat dat betreft best vermaakt. :p

Verder hebben de officers in het kader van de gecancelde raids besloten dat we ons voorlopig niet meer met 25 man raids bezig gaan houden, en gaan focussen op 10 man raids. Ben ik het ook helemaal mee eens, stuk beter om vooraf te weten waar je aan toe bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Eergister me account weer een voor een maand geactiveerd, even aan het gamen geweest wat spul op het AH gezet en toen gaan pitten, wil ik de volgende dag inloggen pakt hij me username/pass niet meer.
Ook me mail adres voor pass recovery kent hij niet meer !?

Nu weet ik zelf al meer dan een jaar het wachtwoord voor dat mail adres niet meer, dus snap ik niet
hoe een hacker het ooit is gelukt het mail adres te wijzigen ?
Want dat denk ik dat er is gebeurd dat me account is gehacked :S

Ga even kijken wat ik kan doen om me account terug te krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Heeft een van jullie ervaring met een Logitech G15 keyboard in combo met WoW. Ik heb er een voor mijn verjaardag gekregen. Best leuk speelgoed eigenlijk :D

Maar ik moet nog zoeken naar handig macro's voor mijn function keys.

Is het ook mogelijk om meerdere keybinds voor WoW te maken zodat je per character je macro's hebt?

Van het weekend niet veel gedaan in WoW, vooral doordat ik mijn verjaardag verspreid over twee dagen heb gevierd.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op zondag 05 juli 2009 @ 08:23:
WTS dead faction !

Malice op Trollbane gaat transferen, Nu blijven er lingering en pressure over aan horde kant. En die mogen alleen dromen van wipen op yoggy in p2. Rest van de guilds zijn nog meer "fail" of casul : D

Deed net op zondag 08.15 een /who 1-80

40 spelers waarvan 17 lvl 80...
Er is nu een transfer mogelijk naar Trollbane van Stormscale af. Ik twijfel zo hard om gewoon alles even over te zetten en gewoon de kans te hebben om Jarno/Diddle te kunnen ganken. Oh, the joy of killing pink haired gnomes! >:)

Verder weinig meegemaakt aangezien ik echt een fail weekend heb gehad qua WoW en PuGs :/
Naxx25 heb ik geprobeerd te puggen en gewoon 4 verschillende raids of zien klappen voordat we uberhaupt begonnen of keihard failde op Patch of Anub.. als snel leaven een achievement was, had ik die nu gehaald :/
Maargoed, dinsdag nog maar eens verder kijken, dan willen de alts van goede spelers vaak ook even snel door Naxx heen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
_Peter2_ schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:07:
Heeft een van jullie ervaring met een Logitech G15 keyboard in combo met WoW. Ik heb er een voor mijn verjaardag gekregen. Best leuk speelgoed eigenlijk :D

Is het ook mogelijk om meerdere keybinds voor WoW te maken zodat je per character je macro's hebt?

Van het weekend niet veel gedaan in WoW, vooral doordat ik mijn verjaardag verspreid over twee dagen heb gevierd.
Ik heb een G11, bijna hetzelfde, maar dan met veel meer macroknoppen.
Ik heb zelf wat snelle macro's in elkaar gezet, maar voor het vechten is het niet te doen, bijv. haste versnelt je cast-time, en je moet op je macro in Logitech een pauze tijd ertussen opgeven (spammen werkt niet, dat is binnen nul,nul seconden uitgerolt).
Ikzelf heb gewoon een knop voor mijn proffesions (LW en First Aid), en wat eten en drinken, en totems neerknallen..
ik dacht dat het meer voordeel zou hebben, maar het valt tegen (als druid, mijn broertje is druid, kan je je forms eronder zetten).. 8)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Laatst online: 03-09-2022

kvind hem eigenlijk wel cool :) gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Macchill schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:27:
[...]

Ik heb een G11, bijna hetzelfde, maar dan met veel meer macroknoppen.
Ik heb zelf wat snelle macro's in elkaar gezet, maar voor het vechten is het niet te doen, bijv. haste versnelt je cast-time, en je moet op je macro in Logitech een pauze tijd ertussen opgeven (spammen werkt niet, dat is binnen nul,nul seconden uitgerolt).
Ikzelf heb gewoon een knop voor mijn proffesions (LW en First Aid), en wat eten en drinken, en totems neerknallen..
ik dacht dat het meer voordeel zou hebben, maar het valt tegen (als druid, mijn broertje is druid, kan je je forms eronder zetten).. 8)
Heb dezelfde inderdaad de G11 en ik het een G9 Muis werk ideal zeker wat snelle dingen kan je eronder programeren ( zoals me stance dance routines ) ben warrior werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal!

Zaterdag een pug gejoined op mijn paladin naar OS25, na 10 minuutjes blijkt dat ik ook maar moet leaden en maintanken… ok! Ik had verwacht dat het lastig zou zijn de flame walls te ontwijken, maar dit was prima te doen, ook geen meteoren op mn kop gehad, dus meteen die achievement erbij!

Daarna heb ik me op mijn priest laten overhalen een VoA25 te komen healen… Ongelooflijk hoe groot de verschillen dan zijn in healing done. Ik deed meer dan drie andere healers samen, ook de tanks waren undergeared… Na een x aantal wipes was het eindelijk gebeurt…

Toen ik vervolgens met mijn paladin een VoA10 opzette met wat vrienden kreeg ik opeens een whisper van een DK genaamd Outje “Hulkie?” Wel geinig om een GoTer tegen te komen! Helaas had ik alleen nog een healer nodig voor mij groep. We moeten maar een keer een groepje maken binnekort :)

Zondag vroegen wat maatjes van Aeternus of ik zin had in Ulduar10 met een altje ofzo. Tanks hadden ze al, maar ik mocht wel komen als retri op mijn paladin. Dat was best een leuk runnetje… Uiteindelijk hebben we alles behalve mimi, general en Vezax omgelegd… Freya zelfs met 8 man omdat er wat mensen weg moesten… Ik heb nog wat tank items kunnen oppikken, waaronder de sambaballen tankmace, ziet er niet uit, maar is wel een lekker wapen :)

Gisteravond op mn priestje nog even Ulduar25 in. De laatste 3 keepers gekilled, nog even gekeken hoe dicht we op hardmodes zitten, maar dit was geen succes… Hodir deden we in 8 minuutjes, Freya + 1 was een drama met die Tremor van 14k, is niet handig als er adds exploderen! Helaas wilde General niet neer, beste try 8 %.

Na de raid nog even in 18 minuten door AN heroic gefietst, alleen de healer was een pug, de rest dps van de guild. Was even vergeten hoe snel mobs dood kunnen, we hadden gemiddeld als groep 14k dps, dan ligt alles echt in no-time!

Uiteindelijk best veel gespeeld tussen het voetballen, varen en borrelen door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Wel duur maar zeker erg tof zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Hoe staan jullie tegenover het idee dat we in 3.2 een volledige tier set kunnen aankopen door in principe alleen maar 5 man dungeons te doen? Ik lees links en rechts dat dit te gemakkelijk zou zijn, maar als je (de voorlopige) gegevens bekijkt op mmo-champion.com dan blijkt het toch om een redelijk grote grind te gaan.

Als we er vanuit gaan dat we 3 emblems of triumph krijgen per dag, dan moeten we voor de ilevel 232 versie 70 dagen spelen en voor de ilevel 245 versie zelfs 105 dagen. De veelgehoorde kritiek is uiteraard 'omg casuals get free tier set wtfbbq...', maar een 'casual' speelt niet dagelijks volgens mij. Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:56:
Hoe staan jullie tegenover het idee dat we in 3.2 een volledige tier set kunnen aankopen door in principe alleen maar 5 man dungeons te doen? Ik lees links en rechts dat dit te gemakkelijk zou zijn, maar als je (de voorlopige) gegevens bekijkt op mmo-champion.com dan blijkt het toch om een redelijk grote grind te gaan.
Is een paar pagina's geleden al uitvoerig besproken , de meningen zijn erg verdeelt momenteel hierover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kapoen schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:56:
De veelgehoorde kritiek is uiteraard 'omg casuals get free tier set wtfbbq...', maar een 'casual' speelt niet dagelijks volgens mij. Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd...
Pas op! Dadelijk krijg je Inferno achter je aan en dan komt hij met allerlei non-argumenten dat je niet genoeg geraid hebt in TBC om er verstand van te kunnen hebben! :/

@Ontopic
Moet zeggen 70 dagen en/of 105 dagen is een hoop! Een casual doet er dus minstens een half jaar over voordat hij 1 of hooguit 2 stukken heeft bemachtigd. En dat is te snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
addictive schreef op zondag 05 juli 2009 @ 20:11:
nog 68k exp. tot level 60 (paladin op een vanilla wow account) alleen geen zin meer om te questen xD
check. Level 60. Tijd om eens te gaan gearen nu, en m'n profession (ook secondary) te maxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:06:
[...]

Pas op! Dadelijk krijg je Inferno achter je aan en dan komt hij met allerlei non-argumenten dat je niet genoeg geraid hebt in TBC om er verstand van te kunnen hebben! :/
Bring it on, ik raid al sinds vanilla >:)
@Ontopic
Moet zeggen 70 dagen en/of 105 dagen is een hoop! Een casual doet er dus minstens een half jaar over voordat hij 1 of hooguit 2 stukken heeft bemachtigd. En dat is te snel?
70/105 dagen alleen voor de set, dan heb je nog geen andere items.
Verder heeft Blizzard ook wel geleerd van het BC badge/loot systeem:
- er zijn geen wapens te koop, dat is best een belangrijke handicap voor veel klasses
- geen easy pvp epics meer beschikbaar aangezien alles een arena rating vereist

Ik raid Ulduar met mijn guild (voor ik één of ander negatief label opgeplakt krijg), maar ik heb ook een aantal alts die van deze veranderingen gaan profiteren.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 06-07-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
[...]

Ik had meer feeling met jouw argumenten dan met die van Inferno maar waarom zou je met deze opmerking weer olie op het vuur gooien?? :?

Shadowbumble's opmerking was een stuk neutraler en minder trollerig.. Laten we het netjes houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Kapoen heb er zelf geen problemen mee, maar ben ook geen harcore raider, die zullen 't misschien iets erger vinden :P

@Ras hey ben jij er ook nog, toch weer je rogue als main?

Mijn weekendboekje: veel kleine pugjes gedaan met mijn altjes, VoA 10 en 25 2x met zowel de lock als de priest, geen drops behalve voor mijn priest, 3 (!!!!) items die ik niet meer nodig had (shadow, pvp, 200 healing gloves)... dropt er eens wat heb ik weer pech. Nog even EoE met m'n priest gedaan, moest nog steeds de heart looten, maar ik doe zelden pugs en we doen EoE niet meer met de guild. Ging op zich niet slecht, altijd wat randoms die doodgaan, gelukkig snapten de overgebleven mensen de vaak fail ph3 redelijk goed dus was ie neer. Ook nog leuke shoulders maar die heb ik maar gepassed, nauwelijks beter dan wat ik had en ik kwam eigenlijk meer voor de belt :)

Met m'n warrior VoA getanked, helaas ook weer niks gedropped. Ook nog ff naar OS10 omdat een bekende me vroeg, omdat ik nog steeds met blauwe ringen zit, en ja hoor hij dropt! De druid MT had em niet nodig, dus ik bedankte hem... tot een fury warrior rollde. Dus ik zeg dit is al de 10e keer (zonder overdrijven!!!) dat ik outrolled wordt, en nu OOK weer door een dps... magoed blalbla ik was een zeur dus hij hield em mooi. Main spec > offspec hanteer ik altijd met rollen (passte hem zelf pas 5x toen ik fury was ofzo) maargoed da's de pug mentaliteit he... weer een nieuwe voor de ignore list!

Verder gisteren een fail Uldu 25 met 23 man (zomer ftw he...) waarvan 5 healers waarvan 1 nieuwe.... Razor en Ignis plat, toen Council, toen begon het lastigere stuk: Vezax. De rest was al neer en 2 van de healers w.o. de nieuwe snapte het niet echt. Na 1 minuut oom zijn is minder optimaal... naja is ook krap met 5 als het niet de beste zijn. We waren zo close bij een Yogg kill een maandje terug, ben bang dat dat voorlopig niet gaat gebeuren :(

Magoed het is elke zomer overal hetzelfde nietwaar? :)

[ Voor 83% gewijzigd door porn* op 06-07-2009 10:29 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Shao Kahn schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:13:
Ik had meer feeling met jouw argumenten dan met die van Inferno maar waarom zou je met deze opmerking weer olie op het vuur gooien?? :?

Shadowbumble's opmerking was een stuk neutraler en minder trollerig.. Laten we het netjes houden :)
Mjah, was ook niet helemaal nodig.. maar stukje frustratie over een onnodige opmerkingen die tijdens de discussie is gevallen. Maargoed, let's keep it friendly :)
porn* schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:15:
@Ras hey ben jij er ook nog, toch weer je rogue als main?
Yup, mijn Rogue is mijn main weer. Miste het toch veels te hard ;)
Nooit gedacht dat ik ook weer terug naar Daggers zou gaan.. maar Muti is hartstikke tof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is even kwijl :P Een permanente 1k ap erbij :D
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.wow.com/media/2009/06/ah062309tge45.jpg

Mbt het triumph/conquest verhaal, denk dat dit het wel aardig goed neerzet:
The end goal of all these changes is help minimize the growing gear gap that is causing a lot of frustration for players trying to experience the latest content as well as encourage players to continue running the dungeons that were previously released.
En zover ik zie zitten er geen wapens bij die triumph emblems, buiten een trow item dacht ik, dus daar zal je zover ik zie nog altijd moeite voor moeten doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Maduth schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 10:06:
Welnee, ik heb trouwens tailoring en herbalism en op 80 verdien ik netjes met Tailoring. Echter moneymaking is herb en mining... zit je altijd goed. Kan je daarna altijd kiezen om eventueel alch/JC of Engineering te nemen :+
Mja, maar met zowel mining als herbing zit je met het tracken van beiden.. Als je mining tracked kun je herbs niet tracken en vice versa.. Of is daar een oplossing in de vorm van een add-on voor? Die bijvoorbeeld constant de twee 'switched'?

Verder levert mining van Saronite niet zo bijster veel op; 20 tot 30g per stack van 20 bij ons. De reden daartoe ligt voor de hand: het is wel héél erg gemakkelijk te farmen in sholazar (tot 10 stacks in een tot 2 uur). Leuker is eigenlijk op je epic flyer naar Outland gaan en daar een beetje rondvliegen, de ores uit OL gaan voor een stuk meer per stack op mijn server en zijn vrijwel net zo gemakkelijk te farmen :). Kun je gelijk heel OL exploren voor de achievement :P

Skinning doet na het levellen niet zo gruwelijk veel meer. Je bent immers niet meer fulltime 'kill 20 van X beasts en Y beasts' quests aan het doen, dus je komt veel minder skinmateriaal tegen :). Heel wellicht is het handig als je cooking ook hebt gelevelled en je farmed je eigen mats daarvoor. En vlees komt nu eenmaal vooral van beasts af, dus die zijn over het algemeen dan ook wel voorzien van een stukje huid wat men zou kunnen vermaken tot lederwaren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Laatst online: 11-09 16:27

aap

_Peter2_ schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:07:

Ik heb ook een G15 (de V1, met 18 G-keys). In het begin gebruikte ik add-ons om de G-toetsen te binden in WoW, maar toen ik eenmaal door had hoe die "onder water" werkten, gebruik ik ze niet meer, maar doe ik het volgende:

- maak in het G15-tool een WoW profiel aan en bind aan de G-keys toetscombinaties aan die je anders niet gebruikt. Bijv. ik heb CTRL+SHIFT+Q = G1 etc.
- bind in WoW die toetscombinaties aan toolbarbuttons. Ik geloof dat ik ze gebind heb aan de right-bottom and right-top toolbars.
- Sleep de juiste acties in de toolbars en je kunt per character bepalen welke actie bij welke button hoort.

Als alternatief kun je echte macros in de toetsen programmeren, bijv. "/cast Corruption" aan G1, maar dat is veel lastiger te onderhouden en dan moet je voor ieder character een nieuw profiel aanmaken en die steeds handmatig activeren (omdat de G15 software niet kan zien met welk character je speelt). Lijkt me dus helemaal niet praktisch.

Die G15 is echt heerlijk. Ik kan WoW haast niet meer zonder spelen (speel soms op een laptop, maar dan mis ik die extra toetsen direct).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macchill schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:27:
[...]
Ik heb zelf wat snelle macro's in elkaar gezet, maar voor het vechten is het niet te doen, bijv. haste versnelt je cast-time, en je moet op je macro in Logitech een pauze tijd ertussen opgeven
Let op met de delay's en scripts met de g15. Dit is tegen de tos van Bliz en is bannable.
Als je hem normaal gebruikt en de extra knoppen gewoon als macro's gebruikt is er niets aan de hand.

Verder zelf ook nog een creatief weekend gehad.
Ondanks het mooie weer toch de 75 gehaald met mijn priest, maar begin wel te merken dat Trollbane behoorlijk uitgestorven is. Dus zit er aan te denken om een server transfer te doen. Iemand suggesties wat wel een Realm is met een behoorlijke Horde Populatie? ( het liefst 50/50 en moet pvp zijn )

Verder Gisteren omdat ik het levelen ff beu was , Sethek Halls(Anzu), ZG voor de tiger en Rapture boss en 1e boss in kara gesolod met mijn Druid. Voor de gelegenheid wel gerespect naar Feral tank / Feral dps i.p.v. Feral pvp/dps. Moet zeggen dat ik het eigenlijk belachelijk makelijk vondt. Normaal doen we het met 2 man , 1 tank en een heal/dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:25:
[afbeelding]

Mbt het triumph/conquest verhaal, denk dat dit het wel aardig goed neerzet:

[...]

En zover ik zie zitten er geen wapens bij die triumph emblems, buiten een trow item dacht ik, dus daar zal je zover ik zie nog altijd moeite voor moeten doen.
Permanente? volgens mij maar voor 20 seconden.. (alleen een beetje suf dat er geen CD bij staat :P)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
garagaholic schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:26:
[...]

Mja, maar met zowel mining als herbing zit je met het tracken van beiden.. Als je mining tracked kun je herbs niet tracken en vice versa.. Of is daar een oplossing in de vorm van een add-on voor? Die bijvoorbeeld constant de twee 'switched'?
Er zijn inderdaad een aantal add-ons die dit probleempje kunnen verhelpen. Het gaat dan bijvoorbeeld om add-ons die onthouden waar jij (of iemand anders) een mining/herbalism gevonden hebt. De add-on duidt deze dan aan via een symbooltje op je kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dit weekend was het Stratholme weekend voor mij. 'k Heb nu 2 characters op level 80 dus daarmee ging ik om en om Stratholme binnen. Zodra ik klaar was met de ene was de andere gereset en stond dus weer bij de ingang. Ideaal.
Een tijd geleden heb ik ook veel runs gedaan, maar dan moest ik steeds teruglopen, HS-en of op een andere resetten. Elke patch wordt dat zo'n beetje veranderd :s.

Anyway, vrijdag en zaterdag ging het lekker snel. Af en toe kreeg ik de melding dat ik al in te veel instances ben geweest, maar verder geen problemen. Na 144 runs was het dan eindelijk zover, de mount dropte!!! :9~

Het volgende project is Anzu mount. Maar dat kan maar 1 keer per dag. Ik stealth tot aan Anzu en clear daar de hele kamer. Daarna is het gevecht met Anzu vrij makkelijk. Hebben jullie misschien nog tips?
Ik zag trouwens deze patchnote:
Hotfix (2009-04-22): "Killing Anzu in Sethekk Halls will properly save you to the instance."
Had ik dat maar eerder gelezengeweten, dan had ik het misschien vaker per dag kunnen doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren toch stiekem gaan zoeken naar een server waar ik naar toe zou kunnen moven met 3 andere vrienden. De guild waar wij ons op het moment in bevinden is dermate slecht en overbevolkt, dat wij zijn gaan zoeken naar mogelijke alternatieven.

Kazzak kwam mooi in de buurt, vroeger al op gespeeld, goedkopere AH prijzen (Runetotem = greatness 10k, Kazzak = greatness 5-6k!, epics zijn gewoon de helft of soms 3/4e goedkoper). Gelijk met een guildleader gepraat die had er wel oren naar en vertelde ons dat zodra we gemoved waren heb moesten pmen voor een invite. Die was net begonnen en had Yogg al in zicht, tegenover de guild waar ik nu in zit. Wij hebben op 10man voor de 2e keer Mimiron gekilled. En op 25mans zitten we stuk op Freya.

Dus wij met de GM overleggen op onze server, aangekaart dat de als het zo door gaat dat hij 3 "top" active players kwijt raakt. Waarop hij reageerde dat er direct aan gewerkt ging worden.
Ze hebben de gehele tijd alleen maar mensen gerecruit. Veel melee dps (alleen maar plate wat ik al niet snapte), dus toen werden er in eens 20 mensen gekicked van de guild, vandaag gaan ze er nog meer doen. Tot ze 40-45 mensen overhouden en hiermee actief kunnen gaan raiden.

Echter geef ik mn guild nog 4 weken de tijd (dan zijn mn maatjes ook weer terug van vakantie enzo) om het probleem op te lossen en progress te maken. Zo niet dan wordt het rechtstreeks moven naar Kazzak en daar verspelen. Iets wat ik eigenlijk al direct had moeten doen!

En dan nu verder werken! genoeg gerateld over een spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Slogra schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:32:
Dit weekend was het Stratholme weekend voor mij. 'k Heb nu 2 characters op level 80 dus daarmee ging ik om en om Stratholme binnen. Zodra ik klaar was met de ene was de andere gereset en stond dus weer bij de ingang. Ideaal.
Een tijd geleden heb ik ook veel runs gedaan, maar dan moest ik steeds teruglopen, HS-en of op een andere resetten. Elke patch wordt dat zo'n beetje veranderd :s.

Anyway, vrijdag en zaterdag ging het lekker snel. Af en toe kreeg ik de melding dat ik al in te veel instances ben geweest, maar verder geen problemen. Na 144 runs was het dan eindelijk zover, de mount dropte!!! :9~

Het volgende project is Anzu mount. Maar dat kan maar 1 keer per dag. Ik stealth tot aan Anzu en clear daar de hele kamer. Daarna is het gevecht met Anzu vrij makkelijk. Hebben jullie misschien nog tips?
Ik zag trouwens deze patchnote:
Hotfix (2009-04-22): "Killing Anzu in Sethekk Halls will properly save you to the instance."
Had ik dat maar eerder gelezengeweten, dan had ik het misschien vaker per dag kunnen doen :o
non heroic instances kan je resetten door op je portrait te klikken met rechts en dan te kiezen voor reset all instances.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Anzu kan alleen in heroic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 04-09 14:23
Gohan-san schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:27:
[...]

Permanente? volgens mij maar voor 20 seconden.. (alleen een beetje suf dat er geen CD bij staat :P)
Volgens mij ben je niet echt wakker ;) Kijk nog eens naar het plaatje: duration: 20 sec, cooldown: 20 sec
KunDun schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:06:
Eergister me account weer een voor een maand geactiveerd, even aan het gamen geweest wat spul op het AH gezet en toen gaan pitten, wil ik de volgende dag inloggen pakt hij me username/pass niet meer.
Ook me mail adres voor pass recovery kent hij niet meer !?

Nu weet ik zelf al meer dan een jaar het wachtwoord voor dat mail adres niet meer, dus snap ik niet
hoe een hacker het ooit is gelukt het mail adres te wijzigen ?
Want dat denk ik dat er is gebeurd dat me account is gehacked :S

Ga even kijken wat ik kan doen om me account terug te krijgen :'(
Probeer de helpdesk, houd je key bij de hand, da's nog je laatste redmiddel. Ook eventuele (betalings)gegevens die je ooit eerder in het verleden hebt gebruikt kunnen handig zijn.

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

[...]

@Ontopic
Sorry maar je hebt kennelijk het inhoudelijke punt over t8.5 voor emblems van mijn posts totaal over het hoofd gezien. Dat jij geen verstand hebt van TBC itemization is gewoon obvious, maar daar kwamen we eigenlijk al in een ander soort van discussie terecht. :z

En het kost je geen 70 dagen om t8.5 te verzamelen, kennelijk weet je niet eens het verschil tussen conquest en triumph emblems. De emblems of triumph voor daily heroics vind ik ook vreemd, maar daarvan is het inderdaad zo dat je daar als heroic-only speler nooit veel van zal krijgen (nou ja, off-set items zullen waarschijnlijk minder kosten) dus dat is behoorlijk acceptabel.

Verder:
Shao Kahn schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:13:
[...]

Dit idd. Een discussie is prima, maar wat je nu weer probeert is gewoon een beetje triest.
_BladE2k_ schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:50:
[...]

Volgens mij ben je niet echt wakker ;) Kijk nog eens naar het plaatje: duration: 20 sec, cooldown: 20 sec
Er is al bevestigd ergens dat dit niet klopt en de cooldown eigenlijk 2 minuten is.

[ Voor 9% gewijzigd door Inferno op 06-07-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:18:
[...]

Yup, mijn Rogue is mijn main weer. Miste het toch veels te hard ;)
Nooit gedacht dat ik ook weer terug naar Daggers zou gaan.. maar Muti is hartstikke tof ;)
Hehe jep muti is fun, ik wacht tot maatjes van me weer 72+ zijn dan lvl ik m'n rogue ook weer verder mee :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]
Ik clear altijd eerst de laatste Boss , Met de epics en de blauwe items die hij droped is dat toch al snel 40g. Atijd mooi mee genomen. daarna pul ik de trash allemaal in de ruimte van de laatste boss. Om eventueel een ongelukkige fear te verkomen. Op de 5 man trash Hibernate ik altijd de Vogel en Root ik een van de profits. Niet dat het perse nodig is , maar maakt het makkelijk. Anzu zelf is een lachertje.

En grazt on baron mount. Heb het zelf al lang op gegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

_BladE2k_ schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:50:
[...]

|:( lol je hebt gelijk.... das wel een beetje suf geef dat ding dan gewoon een permanente stat ipv een on use......
Of begint de CD timer pas af te lopen nadat je hem gebruikt heb (en de 20 sec on use verlopen zijn).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
Kapoen schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:30:
[...]

Er zijn inderdaad een aantal add-ons die dit probleempje kunnen verhelpen. Het gaat dan bijvoorbeeld om add-ons die onthouden waar jij (of iemand anders) een mining/herbalism gevonden hebt. De add-on duidt deze dan aan via een symbooltje op je kaart.
Ja, gatherer heb ik ook, om richting te geven aan mijn vliegkunstjes boven sholazar :P Maar het is ook niet veel meer dan richting geven aan, want de nodes spawnen natuurlijk wel vaak op die plekken, maar als je 10 nodes in gatherer hebt staan, dan zijn 4 van die nodes 'gevuld'. Moet je alsnog óf de tracker aanzetten om te controleren of ze leeg of niet zijn, óf daadwerkelijk gaan kijken naar iedere plek waar ooit een node is gevonden. Dat laatste haalt wel erg de snelheid uit het farmen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:55:
[...]Met de epics en de blauwe items die hij droped is dat toch al snel 40g.
40g vendor prijs? Da's zeker een mooi bedrag.

Is het trouwens nodig om de hele kamer de clearen? Ik zal eens proberen om die laatste 2 groepen te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:55:
[...]

En grazt on baron mount. Heb het zelf al lang op gegeven.
Same. Doe nog ZG voor de fun en eigenlijk heb ik dat ook al opgegeven :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

We laten het er gewoon bij. Geen zin om allerlei non-argumenten en allerlei beschuldigingen naar mijn hoofd te krijgen. Net zoals die opmerking over die Emblems, vind je het zelf nodig om die zo te maken?
SinergyX schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:25:
Leuke trinket! Ook met een CD van 2 minuten is het nog een super trinket :Y)
Alleen de naam zal nog wel aangepast worden.. hoop ik.
porn* schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:10:
Ik heb altijd het gevoel dat ik zelf voor die 1% droprate zorg op WoWHead / Thottbot etc. Dingen droppen nooit voor mij en andere hebben hem in een kort tijdsbestek zo te pakken ;)

[ Voor 22% gewijzigd door RaseriaN op 06-07-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:10:
[...]

swift razassi raptor first time farm run = drop :9

Baron mount = 86 runs and counting >.>

kan maar 1x geluk hebben in je leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RaseriaN schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:12:
[...]
Ik heb altijd het gevoel dat ik zelf voor die 1% droprate zorg op WoWHead / Thottbot etc. Dingen droppen nooit voor mij en andere hebben hem in een kort tijdsbestek zo te pakken ;)
Hehe, ik denk er net hetzelfde over. Ik zie bv. sommige mensen praten dat ze die witte beer al hebben op hun main en alts. Ik zit met kilo's kaas en sneeuwballen... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:17:
[...]

Hehe, ik denk er net hetzelfde over. Ik zie bv. sommige mensen praten dat ze die witte beer al hebben op hun main en alts. Ik zit met kilo's kaas en sneeuwballen... *zucht*
DE reden dat ik ik weiger om op mijn alts, Oracle Eggs te kopen en de Hyldnir daily te doen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach iedereen heeft wel weer wat zeg ik altijd, zo ken ik iemand die heeft zowat alle mounts, maar kwa gear dropt er geen piep voor em

Zoals ik heb ook aardig wat mounts moet er nog veel maar alsnog ik heb dan geen geluk met baron maar wel met me raptor gehad

en sommige mensen zijn sponserd bij VoA die lopen met hun halve set uit VoA en een ander ziet nooit een drop voor zijn class of verliest van iemand in greens

spelletje he :P, ken ook al 10+ mensen met timelost proto drake, en elke x als ik een farm en dan na 8 uur ga slapen hoor ik iemand 2 uur erna hem gehad heeft ( 2x gehad al zoiets )

Komt vanzelf wel, netzoals met dat eitje gewoon elke week 1 halen je krijgth em vanzelf hoelang het duurt is natuurlijk verschillend maar goed je weet het nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:23:
Ach iedereen heeft wel weer wat zeg ik altijd, zo ken ik iemand die heeft zowat alle mounts, maar kwa gear dropt er geen piep voor em

Zoals ik heb ook aardig wat mounts moet er nog veel maar alsnog ik heb dan geen geluk met baron maar wel met me raptor gehad

en sommige mensen zijn sponserd bij VoA die lopen met hun halve set uit VoA en een ander ziet nooit een drop voor zijn class of verliest van iemand in greens

spelletje he :P, ken ook al 10+ mensen met timelost proto drake, en elke x als ik een farm en dan na 8 uur ga slapen hoor ik iemand 2 uur erna hem gehad heeft ( 2x gehad al zoiets )

Komt vanzelf wel, netzoals met dat eitje gewoon elke week 1 halen je krijgth em vanzelf hoelang het duurt is natuurlijk verschillend maar goed je weet het nooit
Dat heb ik zo vaak!
Voor namelijk tijdens raids of VoA pugs!

Dropped er iets, gaat het naar een alt :(
Of in VoA als er dan Furious items droppen dan doet iedereen in eens aan PVP :(

Het leven is hard, maar ja niets aan te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:19:
[...]

DE reden dat ik ik weiger om op mijn alts, Oracle Eggs te kopen en de Hyldnir daily te doen :P
Ik doe de moeite op m'n main niet eens :z

@denB mja iedereen doet ineens ook altijd aan PvE als die droppen (sta je dan in VoA, PvE instance met je volle PvP set en TOCH volhouden dat je veel PvE doet). Pugs = loothoeren op mijn server, alles en iedereen (behalve dan een select handjevol guilds dat ik ken maar die puggen relatief weinig ;) ).

[ Voor 14% gewijzigd door porn* op 06-07-2009 11:41 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:40:
[...]

Ik doe de moeite op m'n main niet eens :z

@denB mja iedereen doet ineens ook altijd aan PvE als die droppen (sta je dan in VoA, PvE instance met je volle PvP set en TOCH volhouden dat je veel PvE doet). Pugs = loothoeren op mijn server, alles en iedereen (behalve dan een select handjevol guilds dat ik ken maar die puggen relatief weinig ;) ).
Ik heb full t7.5 op mn pvp char ook! :P
Heb dr mee gepve-ed. En ik need daar ook niet op :)

Met mn hunter daar pve ik alleen nog maar mee en need ik niet op pvp items :P
Maar er zitten mensen tussen, jepjep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slogra schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:04:
[...]

40g vendor prijs? Da's zeker een mooi bedrag.

Is het trouwens nodig om de hele kamer de clearen? Ik zal eens proberen om die laatste 2 groepen te laten staan.
Ik clear altijd de hele kamer. Heb al een paar keer pech gehad met een fear , en als je dan 2 trash paks hebt can het knap lastig worden. Dus ik neem het risico niet.

Over het ZG farmen. Ik heb gehoord dat er een manier is om de 2 ads bij de tiger boss te buggen zodat je het zelfs als caster kan doen. Weet iemand hoe? zou wel mooi zijn als ik die ook op mijn priest kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:42:
[...]

Ik clear altijd de hele kamer. Heb al een paar keer pech gehad met een fear , en als je dan 2 trash paks hebt can het knap lastig worden. Dus ik neem het risico niet.

Over het ZG farmen. Ik heb gehoord dat er een manier is om de 2 ads bij de tiger boss te buggen zodat je het zelfs als caster kan doen. Weet iemand hoe? zou wel mooi zijn als ik die ook op mijn priest kan doen.
Ik heb geen idee en als dat zo is zou ik het niet aan de klepel hangen, anders krijg je ook een tijdelijke ban aan je broek voor het gebruiken van Exploits zoals Exodus deed..

Of onze guild die 1e boss deed met 4 towers up met exploit kreeg ook de hele raid een 24 uur ban..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Laatst online: 04-08 13:13
Even een noob vraagje tussendoor: ben level 69 en dus net begonnen aan Northrend. Welke zone is het beste om in te beginnen? Heb de boot naar Valiance Keep (Borean Tundra) gepakt, maar erg veel questgivers kom ik niet tegen daar. Kan ik beter de boot van Menethil naar Valgarde Keep (Howling Fjord) pakken of kom ik vanzelf meer questgivers tegen (bv. in Amber Ledge of Fizzcrank Airstrip)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plymp schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:48:
Even een noob vraagje tussendoor: ben level 69 en dus net begonnen aan Northrend. Welke zone is het beste om in te beginnen? Heb de boot naar Valiance Keep (Borean Tundra) gepakt, maar erg veel questgivers kom ik niet tegen daar. Kan ik beter de boot van Menethil naar Valgarde Keep (Howling Fjord) pakken of kom ik vanzelf meer questgivers tegen (bv. in Amber Ledge of Fizzcrank Airstrip)?
Start in borean tundra, daarna howling fjord, daarna dragonblight, daarna zul'drak, daarna scholozar basin, daarna storm peak and you sir, are lvl80 (hoop ik want icecrown is een pia :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik had Baron mount op 7e run ...
Tiger op 30e run +-

Niet opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Plymp schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:48:
Ik ben zelf in Borean Tundra begonnen en je krijgt vanzelf quests. Ik heb er daar ruim 130 gedaan en dat is tot nu toe de enige area die ik in Northrend heb leeggequest. Uberhaupt de enige area die ik heb leeg gequest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:52:
Ik had Baron mount op 7e run ...
Tiger op 30e run +-

Niet opgeven
nice :D voor mij is tiger farmen er helaas niet bij die krijg ik gewoon als mage zijnde bijna niet neer..

Baron doe ik 3 runs per dag maar alsnog geen geluk maar we gaan door !! haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Naarmate je quests complete komen er andere quests beschikbaar. Je wordt keurig naar alle questgivers gestuurd als je gewoon doet wat je ziet. :)
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:50:
Start in borean tundra, daarna howling fjord, daarna dragonblight, daarna zul'drak, daarna scholozar basin, daarna storm peak and you sir, are lvl80 (hoop ik want icecrown is een pia :P)
Als je voor de achievement gaat, Howling Fjord / Borean Tundra > Grizzly Hills > Dragonblight > Zul'drak > Sholazar Basin > Storm Peaks > Icecrown.

Dingde zelf zonder rested in het begin van Sholazar, en dan heb je de zones die het meest opleveren nog voor gold over. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Exitium op 06-07-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Laatst online: 04-08 13:13
Daar houd ik je aan ;).

Anyway blijf dus lekker in Borean Tundra, anders moet ik weer een heel stuk varen en vliegen (heb nog geen flightpath naar Howling Fjord). Ik had natuurlijk ook gewoon bij de achievements kunnen kijken die ik nog niet heb |:(. Beide zones hebben een achievement op 130 quests, dus aantal quests zal nagenoeg gelijk zijn. Sorry voor de overbodige vraag dus :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Lijkt mij handiger om op 77 gewoon direct naar Storm Peaks te gaan. Met flying mount kun je daar lekker questen en ben je op 80 al een heel eind met je Sons of Hodir rep. Volgens mij Honored en kun je dus bijna direct een shoulder enchant halen zodra je 80 bent :)

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 06-07-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
aap schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:27:
[...]

Ik heb ook een G15 (de V1, met 18 G-keys). In het begin gebruikte ik add-ons om de G-toetsen te binden in WoW, maar toen ik eenmaal door had hoe die "onder water" werkten, gebruik ik ze niet meer, maar doe ik het volgende:

- maak in het G15-tool een WoW profiel aan en bind aan de G-keys toetscombinaties aan die je anders niet gebruikt. Bijv. ik heb CTRL+SHIFT+Q = G1 etc.
- bind in WoW die toetscombinaties aan toolbarbuttons. Ik geloof dat ik ze gebind heb aan de right-bottom and right-top toolbars.
- Sleep de juiste acties in de toolbars en je kunt per character bepalen welke actie bij welke button hoort.

Als alternatief kun je echte macros in de toetsen programmeren, bijv. "/cast Corruption" aan G1, maar dat is veel lastiger te onderhouden en dan moet je voor ieder character een nieuw profiel aanmaken en die steeds handmatig activeren (omdat de G15 software niet kan zien met welk character je speelt). Lijkt me dus helemaal niet praktisch.

Die G15 is echt heerlijk. Ik kan WoW haast niet meer zonder spelen (speel soms op een laptop, maar dan mis ik die extra toetsen direct).
Straks een kijken of ik iets dergelijks kan doen.
Wordt mischein lastiger aangezien ik op dit moment SpartanUI gebruik. Deze maakt intern weer gebruik van Bartender en toont ook veel action bars (ik meen standaard 6 action bars + petbar etc).

Maar goed ik wil toch eens af van Spartan UI aangezien deze al een hele tijd niet meer is bijgewerkt en vaak LUA errors geeft. (Wat wel jammer is want deze UI is functioneel en oogt behoorlijk strak. Zie http://www.spartanui.com/screenshots.html voor screenshots).
Kent een van jullie een vergelijkbare UI die wel up to date is?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.