Ik doe nu op lvl80 'a whopping' 1.7DPS op mijn arms warrior.. Nu heb ik al een tijdje (sinds lvl60 ong) 2 specs, dus ik probeer fury nog eens. Zelfde gear, maar (zover ik nog weet) de de-raged war axe in de offhand (titantseel destroyer in main). Doe ik nog maar 1000dps

. Zal wel aan m'n rotatie liggen denk ik dan...
Vraagje; 1.7k (sustained, over 10 minuten op de dummy) vind ik niet bepaald veel. Heb enkele HC items, enkele crafted. Dus ik denk dat ik eigenlijk wel meer zou kunnen doen (char is samcov @ ghostlands). Mijn rotatie op arms is als volgt:
Charge -> Rend -> MS -> Slam!
Vaak procced OP dan, dus dan OP ik en ga ik verder met Slam, Rend applyen als nodig en Execute wanneer sudden death procced. Heb de rotatie al eerder gepost en is toen als 'goed' of 'goed genoeg' bevonden, dus denk dat 't daar niet aan ligt.
Ligt het toch bovenal aan mijn gear (heb ong. 3.3k AP buffed, 24% crit en zit dicht tegen hitcap (zat er eerst 7 punten boven, maar door veranderingen in gear nu 10 - 15 eronder ofzo). M'n hands zitten in 't groen, dus die lijken mij het eerst toe aan vervanging... Expertise zeker nog niet capped, maar volgens mij is er pre-raid maar weinig expertise op gear te vinden.. Heb in ieder geval wat gegemmed. Iemand ideeën? Moet ik wellicht meer str gemmen?
btw; die +32 armor enchant is gewoon erop geplaatst om ruimte in mn bags te krijgen, was een beetje in classic dungeons aan het rondrennen