40.7k is wel wat aan de lage kant. En dan ook nog kiten. Maken jullie het jezelf niet gewoon erg moeilijk?hulkie schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:30:
Goede morgen allemaal,
Dinsdagavond was het tijd voor onze 25mans raid naar General Lobster. Na 5 keer lag hij dan eindelijk! Wel waren de 4 trys daarvoor gewoon ontzettend goed, elke keer rond de 20% een klein foutje… tank te laat met kiten, DIKKE heal vanuit de melee, healers die niet 100% focus hebben…
Nou moet ik zeggen dat we ook wel een tricky tactic gebruiken. De tank die hem het meeste oppakt heeft volledig raidbuffed slechts 40,7 k hp omdat hij zijn threat set aanheeft… Twee klappen op rij zonde minimaal 15k healing tussendoor is dus vaak al fataal. Ik zou veel liever een DK of druid tank zien, of in ieder geval iemand die iets meer op stamina gefocussed is!
Ik heb op mijn pally al 45k als ik volledig raid buffed ben. En ik tank deze boss alleen als het niet anders kan. Normaal gesproken help ik de tank op surges met mijn cooldowns. Lekker beetje relaxen en op zijn tijd een spell gooien.