Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Inferno schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:18:
4 per heroic, 19 tot 58 stuks nodig. Ik zal maar niet gaan voorrekenen hoeveel minder tijd dit kost dan raiden. Toch maar wel: stel je doet er 1 per dag, kost je 20-30 minuten, heb je toch je tier 8,5 binnen 2 weken.
20 tot 30 minuten voor een Heroic? Volgens mij ben je op elke server wel minstens een uur kwijt met alleen al het bij elkaar brengen van mensen, het summonen van mensen en het buffen en uberhaupt beginnen aan de instance. Het lopen van Heroics met guildy's kan ook maar dat is imho een non-argument ivm. casuals.

En jij wilt zeggen dat jij in 2 weken tijd geen Tier item hebt en/of geen andere goede epics in je sloten?
Volgens mij heb jij er wel meer dan 1 en heb je een berg meer content gezien dan die casual ooit zal zien.
Guilds die hier doorheen kijken en snappen dat de S2 swords (zeker de OH) de beste PvE swords pre-MH/BT voor rogues waren bijvoorbeeld. En die verder ook snappen wat ik bedoel als ik zeg dat voor PvE de S4 items in sommige gevallen gewoon beter waren (bvb: hunter T6 head vs S4 head). Maar ja, wat weet ik he...
Dan noem je ook een paar kleine extremen of niet dan? 1 of 2 items omdat die BiS zijn of er geen betere alternatieve zijn natuurlijk geen probleem, maar een volledig PvP geared en specced persoon komt echt niet zomaar in een 'hardcore' guild hoor. Maar ja, wat weet ik he.. volgens jou ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RaseriaN schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:49:
20 tot 30 minuten voor een Heroic?
Ja, typisch dat. Kennelijk zuig ik enorm dat ik 45 minuten over Nexus doe :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RaseriaN schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:49:
[...]

20 tot 30 minuten voor een Heroic? Volgens mij ben je op elke server wel minstens een uur kwijt met alleen al het bij elkaar brengen van mensen, het summonen van mensen en het buffen en uberhaupt beginnen aan de instance. Het lopen van Heroics met guildy's kan ook maar dat is imho een non-argument ivm. casuals.

En jij wilt zeggen dat jij in 2 weken tijd geen Tier item hebt en/of geen andere goede epics in je sloten?
Volgens mij heb jij er wel meer dan 1 en heb je een berg meer content gezien dan die casual ooit zal zien.
14 * 30 minuten = 7 uur, ongeveer 2 raids. Dat komt erg vaak voor dat ik in die tijd niks loot. Daarnaast: jazeker, er zijn weken zat geweest dat ik geen loot kreeg. Dat krijg je namelijk met loot die niet dropped voor de zoveelste keer waarvoor je je DKP zit op te sparen.
Dan noem je ook een paar kleine extremen of niet dan? 1 of 2 items omdat die BiS zijn of er geen betere alternatieve zijn natuurlijk geen probleem, maar een volledig PvP geared en specced persoon komt echt niet zomaar in een 'hardcore' guild hoor. Maar ja, wat weet ik he.. volgens jou ook niet veel.
Ja natuurlijk noem ik hier de beste voorbeelden, maar ik kan nog wel even doorgaan wat betreft items. Vergelijk bijvoorbeeld S3 gear van rogues maar eens met tier 5. Het is mij in ieder geval wel duidelijk dat je amper geraid hebt of verstand hebt van gearen in TBC: dus ja, ik denk idd dat je er weinig van weet.

Feel free to prove me wrong door even te posten welke goede guild jij in zat en wat ze clearden in BC (te zien aan je achievements ben je nooit verder gekomen dan gruul namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Mektheb schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:24:
[...]

Ja leuke was ik was zelf ook alliance, maar vond het wel leuk op een horde pally van een maatje van mij dagelijks me eigen guild te ganken >:)
Kijk, das dan wel weer humor :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
Zoo naar 5 weken te hebben gespeeld ben ik eindelijk level 71 :).
Momenteel bezig in northend om lvl 80 te worden,maar met dit mooie weer schat ik in dat dit toch wat langer gaat duren dan verwacht.(iets met een sociaal leven en mooi weer enzo :P)

Nog ff een vraagje.Ik wil ff een goede talentbuild inzien voor een Retri paladin.
ik kom er zelf nog niet helemaal uit,en bij elke paladin zie ik vaak een net iets andere build als mij.
Ook op internet is hier veel onenigheid over.
Alvast bedankt :)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Oe dat gaat lastig worden. Veel mensen hier willen alleen praten over lvl 80 builds en over bijvoorbeeld een lvl 40 build word gaperig gedaan :)

Heb je op Elitejerkist gekeken? Staat veel specifieke info.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:37:
[...]
Iedereen die afwijkt van de 'standaard' krijgt eerst de stempel retart/noob/whatever, zonder dat men uberhaubt de reden erachter weet. Er zijn meer manieren om iemand de juiste richting op te helpen, niet enkel nonstop af te zeiken. Gelukkig heb ik nog andere MMO's waar hulp nog wel van hoog niveau is :)
Tja, ik weet wat je bedoelt. Ik was tijdens tbc een nieuwe alt begonnen en kwam in westfall iemand tegen die er echt niets van begreep. Ik heb die gast toen wat dingen uitgelegd en het ging meteen beter. Samen nog even gequest, maar ik kon hem niet bijhouden. Hij speelde elke dag en voor mij was het een alt. Toen hij 40 werd kreeg ik een whisper, toen hij 60 was weer en uiteindelijk bij 70 heb ik hem wat cash toegespeeld voor zijn flying mount. Ik zag hem hem later in SWP rondlopen terwijl ik zelf nog in BT zat. Hij had met tijd en wat uitleg wat van zijn character gemaakt. (Heb hem overigens sinds wotlk niet meer gezien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
Mja dat is wel het nadeel van WoW De echte die hards vergeten vaak dat ze zelf ook noob zijn geweest.En vaak ken er geen schrijntje hulp vanaf.Wat mij vaak best wel stoord.In andere mmorpg`s die ik heb gespeeld
was dit vaak heel anders.
Gelukkig heb ik wel een aardige vriendengroep in WoW die ook dagenlijks raiden enzo.Daar kan ik wel hulp van verwachten. ( alleen jammer dat hun geneen van allen een pally hebben.)
Dus moet ik er zelf maar achter komen en veel builds uit proberen enzo.Ma gaa eerst even lvl 80 worden en dan een definitiefe build opstellen.(en voor gear sparen natuurlijk.)

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
tooter schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:32:
Mja dat is wel het nadeel van WoW De echte die hards vergeten vaak dat ze zelf ook noob zijn geweest.En vaak ken er geen schrijntje hulp vanaf.Wat mij vaak best wel stoord.In andere mmorpg`s die ik heb gespeeld
was dit vaak heel anders.
Gelukkig heb ik wel een aardige vriendengroep in WoW die ook dagenlijks raiden enzo.Daar kan ik wel hulp van verwachten. ( alleen jammer dat hun geneen van allen een pally hebben.)
Dus moet ik er zelf maar achter komen en veel builds uit proberen enzo.Ma gaa eerst even lvl 80 worden en dan een definitiefe build opstellen.(en voor gear sparen natuurlijk.)
mja dat is een generalisatie denk ik. Op mijn realm is afgezien van de realm first guild iedereen heel erg behulpzaam bijv in tradechat. Verder vind ik dat het internet letterlijk VOLgeschreven staat met builds en fora waarop je na 1 min googlen vanzelf op terecht komt. Sterker nog, advies vragen ingame lijkt me omslachtiger dan fora er op na slaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Chefbierrr op 01-07-2009 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

tooter schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:57:
Zoo naar 5 weken te hebben gespeeld ben ik eindelijk level 71 :).
Momenteel bezig in northend om lvl 80 te worden,maar met dit mooie weer schat ik in dat dit toch wat langer gaat duren dan verwacht.(iets met een sociaal leven en mooi weer enzo :P)

Nog ff een vraagje.Ik wil ff een goede talentbuild inzien voor een Retri paladin.
ik kom er zelf nog niet helemaal uit,en bij elke paladin zie ik vaak een net iets andere build als mij.
Ook op internet is hier veel onenigheid over.
Alvast bedankt :)
Er zijn ongeveer een vaste 51 punten in de retri tree. De een neemt nog eventueel Vindication, SoC, en wat PvP achtige talents erbij.

http://eu.wowarmory.com/t...5232050203331302133231031

5 punten zeker in Prot en 51 in Retri.. de rest is zeg maar wat je zelf lekker vind.

Oh over het ontwikkelen van je char. Ik heb in het begin veel gelezen op fora's, class website's enzo. Veel zelf aangeleerd. Niet iedereen doet dit en dat zie je dan ook terug in de kennis van spells, rotatie's, talents , gem keuze's enzo.

Laatst had ik nog een totaal onbekende ret pally geholpen. Vroeg eerst om wat gems te laten craften. AP gems. :? Maar kon hij ook niet weten dat die niet zo erg geschikt waren. Was eerst prot en dan ligt de gem keuze iets meer voor de hand. Heb hem dan ook op weg geholpen om z'n gems te vervangen voor str of dan wel hit gems. Ook hier en daar een enchant op z'n gear (me mage kon de puntjes toch gebruiken) en wat testjes laten doen op de test dummies.. Hij heeft Savage Saronite pvp gear aan met wat hit items (147 hit ofzo). Wellicht dat we later nog wat hc's gaan lopen om te kijken hoe het inmiddels gaat.

Kijk soms ben ik in een goede bui :)

[ Voor 31% gewijzigd door junglebeast op 01-07-2009 21:03 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Inferno schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:08:
Feel free to prove me wrong door even te posten welke goede guild jij in zat en wat ze clearden in BC (te zien aan je achievements ben je nooit verder gekomen dan gruul namelijk).
Op deze char ben ik inderdaad nooit verder dan Gruul gekomen. Maar ik laat het hierbij aangezien je alleen mensen geloofd die op deze char een bepaalde achievement hebben. Helaas weet je niet dat niet iedere achievement doorkomt. Zo ook mn C'thun kill op Raserian en mn Naxx40 clear.

I rest my case.. zoals eerder gezegd : je hebt gelijk. Fuck the casuals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is Happy!

Collector's Edition van WotLK gevonden bij de lokale FRS, Frosty is mine!
Alhoewel het me meer om het artbook en de soundtrack e.d. te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Vanavond een heerlijk WoW avondje gehad. Ik ben weer gaan questen in Sholazar Basin. De Hemit Nesingwary questlijn had ik al afgerond dus ik ben verder gegaan met de quests van Avatar of Freya en dat ging heerlijk tot de laatste quest na. Bij een van die bosses ben ik denk ik een keer of zes gewiped voordat ik doorhad hoe het moest, maar toen mocht ik wel m'n DPS helm gaan halen.

Verder heb ik m'n mining omhoog geholpen naar 450. Nu kan ik dus eindelijk Titanium veins gaan mijnen. Wat ben ik die veel tegengekomen tijdens het questen. (Ja, ik weet dat die dingen een gigantische respawn tijd hebben. 8)7)

Aan het eind van m'n avond zag ik een level 80 Warlock die om mensen stond te roepen voor z'n guild. Omdat mijn guild een hoogst saaie guild is wat raiden betreft, wordt gewoon helemaal niet gedaan, en ik bijna level 80 ben, ben ik stiekem een beetje op zoek naar een andere guild. Hij zei dat hij op het moment 5 actieve leden had, waarvan er 3 level 80 zijn en 2 level 79 en nog wat alts erbij. Ik heb gelijk aangegeven dat ik alleen casual wil gaan raiden. Hooguit een of twee avonden in de week. Hij wil dat ook gaan doen, dus waarschijnlijk ga ik zijn guild joinen om te beginnen met dungeons, heroics en dan eindelijk raiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:34
SinergyX schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:37:
[...]

Dit is imho ook de reden waarom een community langzaam naar z'n grootje gaat. Ik ben zelf begonnen in een MMO waar zo'n beetje iedereen een 'mentor' kreeg en die persoon nam jou gewoon paar uur op stap om alles te leren. Advies, tactiek, vragen, echte hulp. Dit heb ik ook meegenomen naar andere MMO's, soms zat ik gewoon een uurtje of 3 in een start-zone en enkel mensen te vertellen over het spel, wat tips etc. Ook in wow heb ik dat nog tijdje geprobeerd, maar gaandeweg kreeg je zo vaak de wind van voren dat de motivatie het 0 punt had bereikt.

Iedereen die afwijkt van de 'standaard' krijgt eerst de stempel retart/noob/whatever, zonder dat men uberhaubt de reden erachter weet. Er zijn meer manieren om iemand de juiste richting op te helpen, niet enkel nonstop af te zeiken. Gelukkig heb ik nog andere MMO's waar hulp nog wel van hoog niveau is :)
Zal denk ik meer te hebben met het feit dat er zoveel sites zijn waar je je informatie vandaan kan halen. Het gekke is alleen dat de casuals zelfs bijvoorbeeld wowhead.com/thottbot.com niet kennen. Soms als ik ze op die site wijs krijg ik nog wel eens een bedankje terug. Voor mensen die het spelletje wat serieuzer nemen is dat ondenkbaar.

Oh, bij bijvoorbeeld warhammer heb ik dat mentor thingy ook niet gezien. Ik neem aan dat dit soort dingen voornamelijk voorkomen bij de wat oudere mmo's waar het vroeger een heel stuk moeilijker was om informatie te krijgen.

**edit**

owja, 15 km fietsen richting een meertje om van de zon en wat jailbait te genieten is pro. Terug fietsen en een lekke band krijgen zodat je de laatste 9 km moet lopen zuigt zwaar :(

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 02-07-2009 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:02

JCG

PA1JCG

Wat is het toch heerlijk om in een verse ulduar te beginnen met een goede raid party. 2 keer gewiped op mimirion en voor de rest alles plat behalve freya vezax en yogg. Freya laten leven zodat ik wat frost lotusjes kan scoren voor morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboekje,

gisteren begonnen met de dailies. Cooking en Fishing. De guild had OS25 in de planning staan dus ingeschreven daarvoor. Maar eerst wilde onze tank nog snel een DTK HC doen, dus ik ben even met hem mee gehuppeld. We zijn op zo'n niveau dat dood gaan in DTK zoiets als een schande is.Een half uur later waren we eruit en kon OS25 beginnen!
Eenmaal bezig met OS25 besloten we te gaan voor OS25 + 1D (Tenebron).
Bij Sart hadden we 1 wipe doordat een aantal mensen niet wist hoe dit moest worden gedaan. Beide de tweede try kuste Sart echter netjes de grond waarop we liepen. Meteen de HC achievement van OS25 en de OS25 Twilight achievement gehaald!

Daarna hebben we een try op Ulduar25 Flame Leviatan gedaan. Dit was mijn eerste Ulduar ervaring en ik snapte er dus nog niet zo veel van. De meeste van de raid hadden Ulduar nog niet gedaan en dit viel te merken. Na een wipe op Flame heb ik het voor gezien gehouden ivm de tijd en mijn guild bedankt voor het raiden. :)

Helaas buiten wat zinloze DTK loot geen echte loot van belang weten te bemachtigen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren niet veel gedaan in WoW, alleen even mn Sons of Hodir dailys en wat gold verdient op de AH.
Sta nu op een comfortabele 2500g (stond met de start van WotlK op 0 gold, zelfs moeten lenen om van start te kunnen gaan :P). Nog maar 2500g en de epic flying mount is in handbereik :Y)

Komende dagen maar weer eens proberen een fatsoenlijke Naxx10/25 en VoA10/25 run bij elkaar geraapt te krijgen. De loot die ik nodig heb zal toch een keer moeten gaan vallen... toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren ook niet veel gedaan. Samen met een vriendin tournament dailies, en daarna nog even MgT normal (wilde heroic, maar daarvoor moet je eerst normal doen kwam ik achter. :P) en SP heroic voor de achievements. Daarvoor nog een paar keer Strat gerund en nog altijd geen mount. ;(

Verder plannen gemaakt van wat ik allemaal qua achievements wil gaan doen.

- Normal en heroic instances vanilla/TBC
- Redelijk deel uit general, zoals pets, mounts, de critter achievements, etc
- Loremaster achievement (en bijbehorend die voor de 'the seeker' titel
- Dungeonmaster + heroic (vanilla/TBC) achievements
- Champion of the Frozen Wastes achievement (givf Maly :()
- Chef en Salty achievements
- En dan bij voorkeur ook nog wat factions naar exalted krijgen

WTB time. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RaseriaN schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:01:
[...]

Op deze char ben ik inderdaad nooit verder dan Gruul gekomen. Maar ik laat het hierbij aangezien je alleen mensen geloofd die op deze char een bepaalde achievement hebben. Helaas weet je niet dat niet iedere achievement doorkomt. Zo ook mn C'thun kill op Raserian en mn Naxx40 clear.

I rest my case.. zoals eerder gezegd : je hebt gelijk. Fuck the casuals!
Nee joh, echt? Goh ik vond het al zo raar dat ik na de achievement patch opeens het spul nog een keer moest doen... gee nooit aan gedacht dat sommige dingen niet doorkwamen (pro-tip: quests werden wel getracked, dus geen trials gedaan, geen blessed medaillion quest, geen MH ring gehaald, zelfs geen VE exalted :z).

Ik had niet de moeite genomen om pre-BC dingen te checken aangezien het over BC itemization ging op dat moment. Te zien aan je brood of Noz rep zal je inderdaad AQ40 vaak genoeg gezien hebben (maar kennelijk nooit t2.5 geloot van C'Thun :P). Echter, wat dit zegt over jou TBC itemization en guild recruiting kennis begrijp ik nog niet helemaal.

Het gaat niet om "fuck the casuals", sinds behoorlijke tijd ben ik zelf ook vrij casual. Het gaat om de skill/effort vs reward verhouding die naar mijn mening gewoon steeds verder de verkeerde kant op gaat. Zoals ik eerder zei: geen hardmodes killen = geen hardmode loot krijgen, waarom dan wel u25 loot van non-u25 instances?

Snap niet wat je probeert uit te lokken met dergelijke statements btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Inferno schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:53:
Nee joh, echt? Goh ik vond het al zo raar dat ik na de achievement patch opeens het spul nog een keer moest doen... gee nooit aan gedacht dat sommige dingen niet doorkwamen (pro-tip: quests werden wel getracked, dus geen trials gedaan, geen blessed medaillion quest, geen MH ring gehaald, zelfs geen VE exalted :z).

Ik had niet de moeite genomen om pre-BC dingen te checken aangezien het over BC itemization ging op dat moment. Te zien aan je brood of Noz rep zal je inderdaad AQ40 vaak genoeg gezien hebben (maar kennelijk nooit t2.5 geloot van C'Thun :P). Echter, wat dit zegt over jou TBC itemization en guild recruiting kennis begrijp ik nog niet helemaal.
Je snapt me niet helemaal of je wilt het niet helemaal snappen. Ik heb meerdere characters dan alleen maar deze en de andere in mijn sig. Deze char is heel actief geweest voor TBC en tijdens TBC ben ik heel actief geweest op mijn Warrior. Maargoed, waarom zo op de man spelen en mensen betichten van geen kennis omdat een bepaald balkje niet vol staat op een bepaalde character? Volgens mij ging het daar helemaal niet om toen de discussie gestart werd. Maargoed, we laten het hierbij want dit voegt niets toe.
Het gaat niet om "fuck the casuals", sinds behoorlijke tijd ben ik zelf ook vrij casual. Het gaat om de skill/effort vs reward verhouding die naar mijn mening gewoon steeds verder de verkeerde kant op gaat. Zoals ik eerder zei: geen hardmodes killen = geen hardmode loot krijgen, waarom dan wel u25 loot van non-u25 instances?

Snap niet wat je probeert uit te lokken met dergelijke statements btw.
Ik lok niks uit, ik schaar me aan jouw zijde wat betreft je halstarrige visie. Wat de meeste mensen niet snappen is de halstarrige houding wat betreft het 'niet waardig zijn voor u25 loot' omdat de mensen geen tijd hebben om zo lang achter elkaar te spelen. Dat ze het ook kunnen halen en op een later moment wel de tijd hebben om te gaan raiden gaat er bij jou niet in. Maar je zoekt in deze post maar weer net de dingen waar je op kan flamen en op de man spelen. Ik hou het hier bij want anders krijg ik nog een warning aan mn broek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:31:
Komende dagen maar weer eens proberen een fatsoenlijke Naxx10/25 en VoA10/25 run bij elkaar geraapt te krijgen. De loot die ik nodig heb zal toch een keer moeten gaan vallen... toch? :P
Guildmaatje van me kreeg op zijn altje gister 2x DK tanking items van T8.5, raad eens wie de enige DK tank was.. juist :P de mazzelaar, nu heeft hij meer T8 op z'n alt dan op z'n main :P (hoe klein is de kans..)

Gister Ulduar gedaan, FL+3 blijft makkelijk, Razor dropte weer mijn mace niet (what's new?) Ignis dropte mijn ring ook niet (what's new?). Iron Council dropte mijn ring wel maarja.. een Shammy die al Naxx25 rings had bood iets van 400 DKP voor het ding dus toen heb ik maar gepassed, volgende keer krijg ik 'm voor 50 ofzo (lol @ mijn naxx10/argent rep ring :P). Ook onze mooiste Auriyia kill ooit. Geen doden @ pull, iedereen mooi achter MT om de screech op te vangen, Feral Defender netjes uit de raid gegripped etc, prachtig, zo wil ik wel raiden. :) Helaas op Thorim wel een beetje een fail (dikke spam met blala fails at avoiding the lightning.. tards, het is zo simpel te zien en ik roep nog op vent met 2-3 anderen MOVE <insert namen> en dan blijven ze vrolijk staan.. I give up :')). Maarja hij ging alsnog down, dus dat was wel leuk.

<3 lootloze avonden, zit nu op 700 DKP ofzo o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:18

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Ulduar25 ging helaas niet door doordat er te weinig mensen online waren en gesigned hadden. Er waren wel genoeg mensen online voor Ulduar10, dus werd er een groep gestart om hardmodes te gaan doen. Dat was althans het plan. FL werd al in easymode gedaan. XT-002 hardmode werd na 1 gefaalde try ook meteen easymode. Toen Kologarn platgelegd en Auriaya (na 1 wipe door slechte pull). Toen wilde de RL ineens Ignis doen en de hardmodes van de keepers voor het weekend bewaren. Achteraf ben ik blij dat we geen hardmodes zijn gaan doen. Ignis was één grote fail. De MT kite-te hem kris kras door de ruimte heen waardoor we voortdurend om het vuur heen moesten lopen. Ik geef nog in raidchat aan dat het misschien handiger is als de MT hem in een vierkant kite zodat het vuur altijd dicht bij het water is wat het handlen van de adds wat makkelijker maakt en waardoor de rest van de raid niet zo veel hoeft te lopen, maar dat werd genegeerd. Healers lieten mensen in de slagpot doodgaan.

Als klap op de vuurpijl krijg ik bij try x mid-fight te horen dat ik ineens shatter duty heb (daarvoor was het elke keer de Boomkin). 1 seconde daarna stond er een add in het water, moest ik om in range te komen eers om een vuur heen lopen, m'n eerste Chaos Bolt doet niet de benodigde 5k damage, dus hij loopt weer rond, wordt niet meer opgepakt, weer wipe. RL pissed op mij omdat ik de add niet doodgemaakt had... Tjah, als hij nu van tevoren even gezegd had dat ik shatter duty had en als de MT een beetje fatsoenlijk getanked had dan had dat geen probleem geweest. Toen ik dat zei meteen commentaar in de trant van "stop the QQ, let's just kill this boss". Gelukkig had de RL er genoeg van en stopte de raid. Mijn irritatieniveau was al dusdanig hoog dat ik op het punt stond om er zelf uit te stappen.

Gelukkig heb ik er nog wel 2 minor upgrades aan over gehouden (wand van Auriaya en een belt van XT-002 als ik me niet vergis).

Ik had het toen ff helemaal gehad met raiden enzo dus ik had zin om ff dom te questen. Toen heb ik maar eens een druid aangemaakt en tot level 9 geleveled. Leuke class om te spelen, daar ga ik denk ik wel mee verder. Ik heb voldoende emblems liggen voor de leather heirloom shoulders met AP, dus die ga ik denk ik maar eens aanschaffen. Die kan ik dan ook meteen voor m'n Rogue gebruiken, dus da's dubbele pret. Ik zag trouwens ook dat de heirloom shoulders niet alleen 10% extra XP op mobs geven, maar nu ook op quests. Dat gaat een hoop tijd besparen!

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisteren uit verveling toch maar een mechano hog gekocht, dus weer 13k armer
Van mij mogen er snel nieuwe AT dailies komen. en meer, mounts gaat niet snel genoeg.

@Raserian, ga je straks je rogue omzetten naar horde }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

papmetklonten schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:23:
[...]

Ik begon altijd met starfire, liefst 2 keer. Ik gebruik dus geen entangling roots, faerie fire (Alleen op elites, maar dan is de rotatie toch anders) en ook geen dots. Als ik met de starfire geen crits heb gedaan, dan leeft de mob waarschijnlijk nog, dan gebruikte ik wrath om het af te maken. In mijn ervaring is het niet erg als een mob je raakt de extra armor die je krijgt helpt een heel eind met het mitigaten van de damage. tevens als ik toe ben aan mijn innervate dan gebruik gooide ik een hot op me (misschien 2 als het heel erg was). Op die manier bleef ik altijd netjes op peil met zowel health als mana.

In het begin deed ik het wel zoals jou. Maar het koste me gewoon een te grote sloot aan mana :P dus toen ben ik vanaf lvl 60 op deze manier verder gegaan. Is me heel goed bevallen. Voor de rest had ik ook de meeste mana regen talents genomen.

Veel plezier met het levelen van je druid ^^
Nou ik heb het geprobeerd gisteravond in Zangarmarsh, en moet zeggen, de eerste mob die ik zo probeerde(zo'n zwevende mantaray) leek het echt mooi te werken. Eerste SF critte, gooi er nog een 2de op en voor hij ook maar in de buurt kon komen was ie loot-klaar.
Dus ik vrolijk verder en dacht echt dat ik mijn nieuwe rotatie had gevonden, maar de succesvolle start leek wel beginners geluk. Verder had ik ze steeds met 2 SF net onder de 50% waardoor ik een zooi Wrath's moest gooien, meer damage kreeg, mezelf meer moest healen(dus uit boomkin moest), terug shapeshiften en dus ook meer mana verbruikte(gevoelsmatig moet ik wel zeggen). Ook was het stukje multimob helemaal aanzienlijk moeilijker spelen. Uiteindelijk na denk 30 minuutjes teruggeswitched naar mijn oude rotatie. Mogelijk omdat het vertrouwder voelde, maar voelde gewoon weer beter.
Even wat questjes gedaan in Zangarmarsh, dingde lvl 66 en toen quests in gaan leveren en zat toen weer op 25% van dat level.
Even langs de trainer gegaan en toen uitgelogd aangezien mijn vriendin thuiskwam. Moet wel zeggen dat ik verbaasd was over de snelheid, ik bedoel, ik heb net de eerste quests in Telredor & Die Harborage questhubs gedaan en al lvl 66, als het zo doorgaat raak ik lvl 68 zonder ook maar Terokkar of Nagrand in te gaan. Maar goed, snel levelen is ook wel fijn aangezien ik niet zoveel tijd zal hebben de komende tijd.

Dat was wel weer mijn dagboekje.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Dricus schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:03:
Ik zag trouwens ook dat de heirloom shoulders niet alleen 10% extra XP op mobs geven, maar nu ook op quests. Dat gaat een hoop tijd besparen!
Heb ze voor me Priest geregeld, werkt perfect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

liledevil schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:07:
[...]

Nou ik heb het geprobeerd gisteravond in Zangarmarsh, en moet zeggen, de eerste mob die ik zo probeerde(zo'n zwevende mantaray) leek het echt mooi te werken. Eerste SF critte, gooi er nog een 2de op en voor hij ook maar in de buurt kon komen was ie loot-klaar.
Dus ik vrolijk verder en dacht echt dat ik mijn nieuwe rotatie had gevonden, maar de succesvolle start leek wel beginners geluk. Verder had ik ze steeds met 2 SF net onder de 50% waardoor ik een zooi Wrath's moest gooien, meer damage kreeg, mezelf meer moest healen(dus uit boomkin moest), terug shapeshiften en dus ook meer mana verbruikte(gevoelsmatig moet ik wel zeggen). Ook was het stukje multimob helemaal aanzienlijk moeilijker spelen. Uiteindelijk na denk 30 minuutjes teruggeswitched naar mijn oude rotatie. Mogelijk omdat het vertrouwder voelde, maar voelde gewoon weer beter.
Even wat questjes gedaan in Zangarmarsh, dingde lvl 66 en toen quests in gaan leveren en zat toen weer op 25% van dat level.
Even langs de trainer gegaan en toen uitgelogd aangezien mijn vriendin thuiskwam. Moet wel zeggen dat ik verbaasd was over de snelheid, ik bedoel, ik heb net de eerste quests in Telredor & Die Harborage questhubs gedaan en al lvl 66, als het zo doorgaat raak ik lvl 68 zonder ook maar Terokkar of Nagrand in te gaan. Maar goed, snel levelen is ook wel fijn aangezien ik niet zoveel tijd zal hebben de komende tijd.

Hmmjah op mijn lock was ik na HP > Zangarmash > Nagrand klaar voor Outland.. de rest nooit gezien :p
Vergeet niet om in Nagrand te beginnen met "The ring of blood" als je geen heirloom weapon hebt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Gohan-san schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:13:
[...]

Hmmjah op mijn lock was ik na HP > Zangarmash > Nagrand klaar voor Outland.. de rest nooit gezien :p
Vergeet niet om in Nagrand te beginnen met "The ring of blood" als je geen heirloom weapon hebt.
Hoezo ring of blood? quest reward? want ik heb namelijk al 3 heirlooms(wep, shoulder & trinket)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:58:
[...]

Je snapt me niet helemaal of je wilt het niet helemaal snappen. Ik heb meerdere characters dan alleen maar deze en de andere in mijn sig. Deze char is heel actief geweest voor TBC en tijdens TBC ben ik heel actief geweest op mijn Warrior. Maargoed, waarom zo op de man spelen en mensen betichten van geen kennis omdat een bepaald balkje niet vol staat op een bepaalde character? Volgens mij ging het daar helemaal niet om toen de discussie gestart werd. Maargoed, we laten het hierbij want dit voegt niets toe.

[...]

Ik lok niks uit, ik schaar me aan jouw zijde wat betreft je halstarrige visie. Wat de meeste mensen niet snappen is de halstarrige houding wat betreft het 'niet waardig zijn voor u25 loot' omdat de mensen geen tijd hebben om zo lang achter elkaar te spelen. Dat ze het ook kunnen halen en op een later moment wel de tijd hebben om te gaan raiden gaat er bij jou niet in. Maar je zoekt in deze post maar weer net de dingen waar je op kan flamen en op de man spelen. Ik hou het hier bij want anders krijg ik nog een warning aan mn broek :/
Ben het wel met beide eens maar als je niet kan raiden en er geen tijd voor heb moeten mensen ook niet janken ze de gear niet krijgen, en nu krijgen ze dat straks dus wel

denk dat de meeste dwars zit

en let that be the end of it :P, moet weer zeggen het is te mooi weer om te raiden vanavond 8-)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 02-07-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

liledevil schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:19:
[...]

Hoezo ring of blood? quest reward? want ik heb namelijk al 3 heirlooms(wep, shoulder & trinket)
nee dan heeft het geen nut, je krijgt daar een blue weapon die best lang mee gaat, maar jij hebt net als ik die heirloom crap, heb dan zelf 2x dat trinket.

Desalniettemin regel een guildie en je bent in 10 min weer 25% exp verder met alleen al die quests! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

gisteren naar 25m Ulduar...
FL + 2 voor het eerst geprobeerd en meteen oneshot. was best makkelijk gewoon veel stacks pyrite ophouden. Daarna hardmode XT-002 geprobeerd en we missen net de DPS om het hart down te krijgen, 6% max try daarna gewoon easy mode afgemaakt. Kologarn, CCL gingen ook makkelijk neer.
Daarna naar Mimiron maar voor die hardmode zijn we nog echt een maatje te klein... :D ik tank P3, P4 als lock en ik vind dat echt super vet. zou wel willen dat Blizz locks range tanks zou kunnen maken... :)
Ook Freya (zonder Elders) ging zonder problemen. Hodir (mijn favo gevecht) ging ook lekker alleen sommige moeten nog veel leren wat er voor buffs, debuffs zijn. Helaas dood gegaan tijdens het gevecht, wel BR gekregen maar toch maar 8,5K DPS :( ;) en toen was raid over...
vanavond Thorim hardmode proberen en dan naar Vezax :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Ben sinds kort weer begonnen met WoW, omdat het toch het enige spel is dat mij in zijn ban kan houden. We hebben het oude guild weer opgezet op een nieuwe server en alle vaste leden daarheen gemoved. Omdat we nog maar met 5 man zijn puggen we de DPS en doen nu Naxx 10 en OS. Zijn nu net lang genoeg bij elkaar om 2 resets van Naxx mee te mogen maken. Niet echt een uitdaging want zelfs met alle DPS gevonden in LFG, en dit is niet alles, clearen we Naxx in 2 uur. Scheelt toch wel heel erg veel als je tank/healing base goed is. Nu even op zoek naar relaxe mensen die aansluiten bij onze instelling en beginnen aan Ulduar.
Zijn er hier nog meer mensen die toevallig op Chambers Of Aspects zitten?

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Mektheb schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:31:
Ben het wel met beide eens maar als je niet kan raiden en er geen tijd voor heb moeten mensen ook niet janken ze de gear niet krijgen, en nu krijgen ze dat straks dus wel

denk dat de meeste dwars zit

en let that be the end of it :P, moet weer zeggen het is te mooi weer om te raiden vanavond 8-)
Dan moeten de high-end guilds niet janken dat recruiten zo lastig is omdat alle mensen zon crap gear hebben ;) Maargoed, je hebt gelijk.. het is te mooi weer voor WoW/Raiden :P
Bokkie schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:05:
@Raserian, ga je straks je rogue omzetten naar horde }>
Haha, nee blijf gewoon lekker zitten waar ik zit.. genoeg server wissels achter de rug gehad ;)
Twijfel wel om mn Tauren DK mee over te gooien naar Alliance toe en naar een andere server })

[ Voor 23% gewijzigd door RaseriaN op 02-07-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:21:
[...]

Dan moeten de high-end guilds niet janken dat recruiten zo lastig is omdat alle mensen zon crap gear hebben ;) Maargoed, je hebt gelijk.. het is te mooi weer voor WoW/Raiden :P

[...]

Haha, nee blijf gewoon lekker zitten waar ik zit.. genoeg server wissels achter de rug gehad ;)
Twijfel wel om mn Tauren DK mee over te gooien naar Alliance toe en naar een andere server })
Ja true :P haha

Vanavond toch stiekem de BBQ aan doen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ook eens een lief dagboek van mij.

Lief dagboek O+

Gisteravond niet zoveel gedaan. Ik verveel me kapot op mijn main. Geen zin meer in raiden, heb alles op exalted wat ik wil. Wachten op patch 3.2 }:| Wel gisteren eindelijk LBRS gedaan. Wat een gezoek! Toch eindelijk de endboss gevonden zodoende de classic dungeonmaster achievement binnen gesleept.

Daarna een uurtje op mijn druid gespeeld. Level 50 aangetikt. Wat gaat het levelen nu hard met de 3 midsummer buffs! (10% EXP, 3% crit en fire damage) Eindelijk ook mangle, wat een DPS verschil! Claw er maar direct uit gedonderd. Zelfde energy kosten en veel meer damage! :D Ik twijfel om leatherworking/skinning te laten vallen voor jewelcrafting/mining. Wat denken jullie? De kans dat ik ga raiden met mijn druid is klein.

Ik level nu in searing gorge, daar bijna klaar. Waar zal ik daarna heen gaan? EPL? Ungoro?

[ Voor 7% gewijzigd door Loev op 02-07-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gister weer voor het eerst me rogue gelogt sinds tbc. Man wat heeft blizzard het verprutst met die klasse.
Ik ben nog lvl 70 pvp geared. Muti gespeced. Wat een ruk spec om te lvlen. Op combat zit ik niet echt te wachten omdat het geen utility heeft. Toen maar soort van shs combat build gegaan en dat werkt wel goed om te lvlen.

Nog een ding, Waarom hebben ze stealth detect van mijn x11 helm gehaalt ? Ik rolde speciaal engineering. Wat maakt het uit dat je dan een klein voordeel hebt tegen een andere rogue :S .

Zelfde voor de Area 52 trinket. Geen shapeshift meer met restealthen :S word je een troll na de teleport zit je er een uur vast aan :S

Nau ze halen wel het plezier uit het spel. Net zoals bijv trick jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

@Loev: Jewelcrafting + Mining gaat je waarschijnlijk meer opleveren dan skinning + LW. Echter, je moet dan wel eerst even een stuk terug met mining farmen om er profijt van te hebben tijdens het levelen.

Aangezien je lvl 50 bent zou ik zeggen WPL of beginnen aan Burning steppes. Ungoro vond ik persoonlijk nooit leuk om te levelen, maar kan ook. Felwood is misschien een tikkie te laag voor je, maar wel handig voor de overgang naar winterspring later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Iedereen is ooit begonnen als noob. Het is inderdaad de instelling van mensen die bepaalt of ze willen leren en ook daadwerkelijk beter worden. Ik ben begonnen met spelen in mijn toenmalige TS ‘clan’, daar werd ik non-stop door iedereen geholpen… Nadat ik in deadmines als warrior op een item met intellect had gerolled en (uiteraard) werd uitgemaakt voor noob ben ik me in het spelletje gaan verdiepen… (in die tijd kreeg iemand nog een medaille voor een bijdrage van 2 gold voor de guild tabard!)

Ik heb sindsdien zat mensen advies gegeven, en moet dat (helaas) nog steeds vaak doen in onze raids… Van de week nog een OS25 run gedaan waarbij ik de maintank helemaal heb verteld hoe hij t moet aanpakken met positionering en muren ontwijken… Hij wilde dat ik MT speelde, maar dat zag ik nog niet zo zitten met mijn toenmalige gear ;) Later bleek dat hij me nog kende als tank van TBC, daar heb ik verschillende guilds voor het eerst door ZA heen geholpen op mijn alt tankje.

@ Tooter: de builds verschillen zo van elkaar omdat er eigenlijk maar een x aantal talentpoints nodig zijn voor retri (ik dacht 51). De rest moet je maar een beetje opvullen, maar deze zullen niet al te veel uithalen. Volgens mij staat er in de EJ paladin > retri topic een link naar de minimale talents die je moet hebben @ 80.

Dagboekje,

Dinsdag zijn we Yogg gaan proberen, wat een gaaf gevecht man! P1 hebben we onder controle, was even uitzoeken hoe we Sara down konden krijgen…
P2 is een grote chaos, we zijn er nog niet helemaal over uit hoe we in fase 2 verder moeten. De portals zullen ermee te maken hebben. In ieder geval een leuk gevecht!

Dinsdag heb ik op mijn tankje ook nog even HoS heroic gedaan, daar dropte de tankring waar ik voor kwam. Heb eindelijk de achievement ‘superior’ binnen. Ik had ook genoeg badges voor de T7 chestpiece. Deze verdiend nog een enchant en wat gems. Hij begint steeds meer op een volwaardige tank te lijken!

Gisteravond geen tijd gehad om te spelen, beetje buiten gezeten, paintball gespeeld en uit eten geweest! Vanavond BBQ met werk, dus waarschijnlijk te laat voor de raid. Dat horen jullie morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KingTenteehje schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:51:
Ben sinds kort weer begonnen met WoW, omdat het toch het enige spel is dat mij in zijn ban kan houden. We hebben het oude guild weer opgezet op een nieuwe server en alle vaste leden daarheen gemoved. Omdat we nog maar met 5 man zijn puggen we de DPS en doen nu Naxx 10 en OS. Zijn nu net lang genoeg bij elkaar om 2 resets van Naxx mee te mogen maken. Niet echt een uitdaging want zelfs met alle DPS gevonden in LFG, en dit is niet alles, clearen we Naxx in 2 uur. Scheelt toch wel heel erg veel als je tank/healing base goed is. Nu even op zoek naar relaxe mensen die aansluiten bij onze instelling en beginnen aan Ulduar.
Zijn er hier nog meer mensen die toevallig op Chambers Of Aspects zitten?
I do. Ben wel nog maar 73 en een half maar begint vrij snel te gaan nu.
Orc hunter btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

[b][message=32194980,noline]Aangezien je lvl 50 bent zou ik zeggen WPL of beginnen aan Burning steppes. Ungoro vond ik persoonlijk nooit leuk om te levelen, maar kan ook. Felwood is misschien een tikkie te laag voor je, maar wel handig voor de overgang naar winterspring later.
Felwood kun je prima beginnen als 50. Het is een zone van 48 t/m 55 officieel gezien. Je moet alleen niet meteen naar boven rennen want daar zijn ze 54-55. Gewoon beneden in de kaart beginnen en niets aan de hand.

Voor wat betreft casual players die dalijk in 3.2 zogenaamd snel hun high level gear gaan halen. Echt onzin. Ik ben zelf een casual speler en ik heb al moeite met heroisms te krijgen om dingen te kopen omdat ik simpelweg de tijd niet heb om een paar uur aan een herioc te besteden. Die 20-30 minuten per heroic is leuk, maar dat geldt echt niet voor een groep waarbij je alleen maar mensen hebt die nog uit heroics upgrades halen. Ik ben geen domme speler, ik weet best hoe het spelletje werkt, maar het duurt nu eenmaal langer met slechter gegearde characters. Buiten dat zit je vaak in casual guilds met mensen die ook best weten hoe ze moeten spelen, maar wel met een nieuwe rol bezig zijn (bijv. DPS main naar tank alt). Die moeten ook de tijd krijgen om te leren.

Buiten dat level ik liever een alt als ik een uurtje heb om te spelen dan dat ik een groep op ga zitten tuigen en gehaast door zo'n instance ga lopen. Ik ben casual omdat ik de tijd niet heb EN omdat ik het spelletje voor mijn ontspanning doe.

Maar goed, ik ben dan ook iemand die liever een instance leert spelen dan dat ik eerst een YouTube filmpje ga zitten bekijken hoe ik iets moet doen. Dan speel je een spel niet omdat je het leuk vind naar mijn mening, maar dat is dan ook mijn mening :P

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
gisteren lvl 30 geworden op mijn warlock, zeg wat een leuke spec (affliction), je gaat gewoon niet oom xD

vanavond minder spelen (kleren kopen!) maar misschien nog 32 ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Gister weer eens op mijn death knight gelogt, had 6000g erop, een dagje wat AHing gedaan, en zit nu alweer aan 8000 met nog een hoop te verkopen zooi :)

Verder mijn pala/druid combo naar level 56 geholpen. De pala staat op een vanilla-wow account, en blijft dus level 60. Kan ik mooi wat pvpen en olskool raids doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liledevil schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:07:
[...]

Afhankelijk van crits of niet, natuurlijk wel de mob rooten, icm root glyph, voordat de mob bij je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe goed vinden jullie de BoE tankring die in Ulduar dropt voor een paladin tank?
Kan hem eventueel kopen voor een relatief goede prijs van de guildbank... namelijk ongeveer de helft van de huidige AH prijzen op mijn servertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
En zoals verwacht gaat de raid vanavond niet door, maar 15 signups. Prima: ik ga lekker een terrasje pakken. Ik zit er over te denken 't raiden voorlopig ff te laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

@Ranudero

Je moet mij maar eens whisperen naam is Notanelf.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Normaliter post ik hier niet maar scroll ik in een verloren uurtje op mijn werk wat door de posts om te zien wat 'onze' community allemaal bezig houdt. Bijzonder hoe bepaalde personen met hun denkbeelden zich persoonlijk benadeeld voelen door een aanpassing die keer op keer gedaan wordt.

Zo vielen vele medeguildies over elkaar heen ten tijde van de release van TBC wanneer ze tijden bezig waren geweest met het verzamelen van gear in bijv. Nax 40 man. Zo was dit ook opnieuw bij de release van WotLK en tussentijds bij de aanpassingen van PvP rewards, badge rewards, Arena rewards etc. Zo zullen ze ook moord en brand schreeuwen bij deze aanpassing en alle daaropvolgende!

Bepaalde mensen voelen zich blijkbaar aangetast in hun eigenwaarde als items (wat eigenlijk niets anders is dan een paar pixels op je scherm) beschikbaar worden voor andere mensen die 'minderwaardig' zijn in hun ogen (minderwaardig met betrekking tot time played / of de moeite die ze genomen hebben).

Het is toch geweldig dat iedereen bepaalde content kan zien en kan ervaren? Het is toch leuk om mensen die om welke reden dan ook niet direct rond kunnen lopen in hun T8.5 dit ook kunnen bemachtigen?

Mijn voldoening van het completeren van mijn gear wordt daar niet minder van, er komen wel weer nieuwe uitdagingen welke ik waarschijnlijk sneller zal ervaren dan die andere spelers die minder tijd / moeite nemen.

Vind het voornamelijk komisch dat personen zoals "Inferno" zich druk kunnen maken over een game en de speelervaring die je daaruit krijgt waardoor ze angstvallig aan het idee vast proberen te houden dat goede loot een recht is dat alleen voorbestemd is voor de elite.

(niet bedoeld als flame, enkel als een constatering waar dit forum momenteel naar toe dreigt te gaan, terwijl de genome moeite beter gestoken kan worden in het op weg helpen van nieuwe mensen).

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:25:
En zoals verwacht gaat de raid vanavond niet door, maar 15 signups. Prima: ik ga lekker een terrasje pakken. Ik zit er over te denken 't raiden voorlopig ff te laten zitten.
WTB!!

Wij zitten met twaalf signups. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
dagboekje hihi :)

Van het weekend voor het eerst yogg gekilled, weliswaar op 10m, maar toch /cheer!! Eigenlijk best een eenvoudige baas, had het lastiger verwacht.

Hierna was het maandag waar we nog bijna heel ulduar recht hadden staan, omdat de server de woensdag vervelend aan het doen was (we hadden alleen flame/razor/ignis w'dag).... Dus met alle goede hoop weer verder gegaan. XT ging nog wel goed, maar hierna werd alles minder! Wipe op Iron council, omdat een tank niet uit het blauw liep , en 1tje doordat de steelbreaker tank dood ging (denk dat teveel mensen tegelijk op dispell klikte ipv heal :)). Hierna bleeef het bergafwaarts gaan helaas, met onder andere een wipe op auriya o.O maar uiteindelijk waren alleen nog freya/mimi/vez/yogg over.

Dinsdag verder gaan... dacht ik! Waren er helaas maar 23 aanmeldingen , waarvan 1 iemand nog een schijf crash kreeg.. Dus alleen even de 3 badges opgepikt bij freya, en toen even snel malygos/sarth gekilled waar de raid dus redelijk op tijd stopte....

Toen was het woensdag. Tijd om zonder server problemen te zien wat we kunnen. Natuurlijk 2 uitschrijvingen, waardoor ik al mijn voorbereiding weer aan moest passen... gelukkig een van de weinige minpunten aan de avond, naast 1 wipe op Hodir... maar dit was net na de break dus misschien dat de concentratie niet terug was nog. Echter was het wel een perfect avondje. Tussen 1930/2300 10bazen gekilled, dus alleen mimi/general/yogg over!! Ook nog 3 items vervangen, boots + t8 legs, en hierna mijn head kunnen halen van de badges. Nu mooi mijn 4s bonus!!

Hopelijk staan de inschrijvingen voor ma/di goed vol zodat we misschien wel yogg mogen aanschouwen op 25m (moeten we wel voor het eerst general neerkrijgen hihi). Was van de week een recruit offensief begonnen op de wow forums, wat wel geresulteerd heeft in een paar applicaties, waaronder een paar potentieel goede raids, iig qua gear. De 1ste, een warlock is gisteren al getransferd dus zeker nice!! We krijgen onze raids nu bijna altijd vol (3 raids afgelast in 6maanden tijd ofzo), maar toch staan er nog wel wat classes op ons lijstje om aan te trekken... druid(feral&resto), enh shaman(s), rogue(s), disc priest, Dk/druid tank(met dps als dual, reserve tankert)....

Maar de laatste dagen lijkt recruiten een stuk makkelijker gelukkig, denk mede omdat andere guilds meer problemen lijken te hebben door de vakanties als ons.. wat natuurlijk voor ons positief is. Merkte wel dat ik veel reacties kreeg op onze guildnaam, de Biergilde.. zoals Gratis kratje bier als ik erbij kom? Was opzich wel leuk om te lezen... beetje jammer dat blizzard me niet zo aardig vond, omdat ik het op meerdere plekken had gepost, in het nederlands, waardoor ik een ban gekregen heb voor trolling (A)... tja ! je moet iets!

Heb ook nog een haste vraagje, want kzit met haste.. bijna alles is haste in ulduar, ook op t8, waardoor ik nu al weer op 275 ofzo zit met de gear die ik aanheb. Echter heb ik een offhand "Ironmender" die eigenlijk super is, maar waar ook nog haste op zit. Kan ik die equippen als ik de rest van mijn gear aanhoud die ik aanheb, behalve dan die offhand met crit die ik nu aan heb... of zit ik dan te ruim boven de haste cap? Of heb ik de haste cap fout? zie wat k dacht hieronder:

- Haste cap(gcd) waar je als Disc priest op moet mikken, is toch ~8%?
- Voor holy priest is deze toch hoger, in principe geen cap, of je moet de 20+% raken?
(armory linkje: http://eu.wowarmory.com/c...n=Betthen&gn=de+BierGilde )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:50:
[...]

WTB!!

Heh uld25 aankomende zaterdag, 28+ signups (waarvan 17 guildies).. terwijl we normaal naxx zo'n 22 halen ofzo en dan her en der wat extra mensen (pugs, dus geen friends) mee nemen.

Gisteren ook een lekker OS+1 en Naxx25 gedaan. OS ging wat mis in het begin toen de stroom uitviel bij de MT, maar daarna lekker kunnen killen in 8 minuten.

Toen verder in Naxx, Heroic: Arachnophobia achievement gehaald. En Patch one-shot voor het eerst. Leuke tank shouders aan over gehouden. Pauldron of Unnatural Death

En vanaaf een snelle OS10 en eventueel VoA of Naxx. Maar nu verder met me Mage.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kronos1979 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:41:
Normaliter post ik hier niet maar scroll ik in een verloren uurtje op mijn werk wat door de posts om te zien wat 'onze' community allemaal bezig houdt. Bijzonder hoe bepaalde personen met hun denkbeelden zich persoonlijk benadeeld voelen door een aanpassing die keer op keer gedaan wordt.

Zo vielen vele medeguildies over elkaar heen ten tijde van de release van TBC wanneer ze tijden bezig waren geweest met het verzamelen van gear in bijv. Nax 40 man. Zo was dit ook opnieuw bij de release van WotLK en tussentijds bij de aanpassingen van PvP rewards, badge rewards, Arena rewards etc. Zo zullen ze ook moord en brand schreeuwen bij deze aanpassing en alle daaropvolgende!

Bepaalde mensen voelen zich blijkbaar aangetast in hun eigenwaarde als items (wat eigenlijk niets anders is dan een paar pixels op je scherm) beschikbaar worden voor andere mensen die 'minderwaardig' zijn in hun ogen (minderwaardig met betrekking tot time played / of de moeite die ze genomen hebben).

Het is toch geweldig dat iedereen bepaalde content kan zien en kan ervaren? Het is toch leuk om mensen die om welke reden dan ook niet direct rond kunnen lopen in hun T8.5 dit ook kunnen bemachtigen?

Mijn voldoening van het completeren van mijn gear wordt daar niet minder van, er komen wel weer nieuwe uitdagingen welke ik waarschijnlijk sneller zal ervaren dan die andere spelers die minder tijd / moeite nemen.

Vind het voornamelijk komisch dat personen zoals "Inferno" zich druk kunnen maken over een game en de speelervaring die je daaruit krijgt waardoor ze angstvallig aan het idee vast proberen te houden dat goede loot een recht is dat alleen voorbestemd is voor de elite.

(niet bedoeld als flame, enkel als een constatering waar dit forum momenteel naar toe dreigt te gaan, terwijl de genome moeite beter gestoken kan worden in het op weg helpen van nieuwe mensen).
Vind het alleen "jammer" dat je met badges tier items kan kopen. Persoonlijk vind ik tier item het exclusieve domein van raiders. Als je met badges een gelijkwaardige (of zelfs een tikje betere) chestpiece kan krijgen zonder dat het onderdeel van een set ik kan ik daar goed mee leven. Met de huidige situatie ook hoor : P

owja:
13 april 2009: 85k gold
27 april 2009: 25k gold (klote glyph mastery books)
02 juli 2009: 130k gold \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Kronos1979 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:41:
*knip* flame verhaal

:') Hier ga ik niet eens serieus op in, lees mijn posts ff lekker nog een keer voordat je dit soort dingen gaat beweren.

Zover ik weet is dit overigens niet de helpdesk voor non-level 80's, maar een plek om over het spel in het algemeen te discussieren/vertellen.
owja:
On-topic maar weer: ImdaMneD nog goede tips over het grote geld verdienen? :P Heb je dat puur gehaald uit de winst van je inscription of gewoon keihard aan het grinden geweest?

[ Voor 7% gewijzigd door Inferno op 02-07-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exitium schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:50:
[...]

WTB!!

38 signups nu >.>

Dus hoop ik niet hoef terwijl ik wel gear nodig heb maar goed kan het echt niet volhouden met 30 graden op je zolder te gamen waar de heledag de zon op heeft gestaan

Airco kan ja maar geen zin te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:25:
Een raid moeten annuleren sucked. Een keer gaat nog wel, maar als het een aantal keer achter elkaar is beginnen de raiders te morren. En voor je het weet lopen er een aantal weg.

Wij hebben de afgelopen twee maanden een recruitement offensief gevoerd, omdat we verwachten dat we met de zomer een dipje zouden krijgen. Resultaat is dat we gisteren voor de woensdag raid 27 signups hadden. Met daarnaast nog vier extra mensen, die niet hadden gesigned, maar wel op kwamen dagen.
Als het grootste deel van de raiders zo'n 20 minuten voor de raid al voor Ulduar op hun mount hangen te wachten dan weet je dat het wel goed zit. :)

Hopelijk gaan wij op deze manier de zomer doorkomen zonder een raid te moeten annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Inferno schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:35:
[...]

On-topic maar weer: ImdaMneD nog goede tips over het grote geld verdienen? :P Heb je dat puur gehaald uit de winst van je inscription of gewoon keihard aan het grinden geweest?
Troll en grinden :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Die kent inderdaad alleen Oggrimar ;)

en misschien is dat al veel gezegd, van mailbox naar AH is daar niet zover!

[ Voor 18% gewijzigd door cannibal op 02-07-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
RyackWerk schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:42:
[...]

Een raid moeten annuleren sucked. Een keer gaat nog wel, maar als het een aantal keer achter elkaar is beginnen de raiders te morren. En voor je het weet lopen er een aantal weg.
Raids annuleren in de zomer is het grootste probleem ook niet. Wij hebben met Resisted altijd een kleine groep gehad, genoeg om een klapje op te kunnen vangen zolang het maar redelijk bleef. Denk dat we een stuk of 30-35 raiders hadden destijds, en in de zomer hadden we altijd een aantal weken waarin we moesten cancellen. Gelukkig had iedereen genoeg common sense om te zien wat de oorzaak was en dat het maar enkele weken zou zijn. (en de break was ook erg prettig tussendoor moet ik zeggen :p)

Probleem wat we nu hebben in MF is dat de raidpool eigenlijk niet groot genoeg is voor 25 man raids. Desondanks toch een tijdje een full raid gehad, maar door RL problemen, ploegendiensten en PC's die het begaven zijn er enkele raiders social geworden of niet elke raid aanwezig, waardoor we rond Ulduar release meestal maar 18-22 man in de raid hadden. Verschillende raids gecancelled omdat met ~20 man in Ulduar rondhobbelen niet handig is na de eerste bosses, en we ook niet altijd genoeg hadden voor de latere fights in Naxx en Malygos. Dat heeft iets te lang gespeeld (wel wat gerecruit, maar een aantal daarvan zijn van de week na drie weken niet inloggen zonder notification gekicked, paar anderen hebben na de eerste runs amper nog gesigned) waardoor ook een aantal van de mensen die nog wel kwamen niet meer signen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:27:
[...]

Vind het alleen "jammer" dat je met badges tier items kan kopen. Persoonlijk vind ik tier item het exclusieve domein van raiders. Als je met badges een gelijkwaardige (of zelfs een tikje betere) chestpiece kan krijgen zonder dat het onderdeel van een set ik kan ik daar goed mee leven. Met de huidige situatie ook hoor : P

owja:
je kunt altijd staind een paar k mailen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wij hebben de afgelopen twee maanden een recruitement offensief gevoerd, omdat we verwachten dat we met de zomer een dipje zouden krijgen. Resultaat is dat we gisteren voor de woensdag raid 27 signups hadden. Met daarnaast nog vier extra mensen, die niet hadden gesigned, maar wel op kwamen dagen.
Als het grootste deel van de raiders zo'n 20 minuten voor de raid al voor Ulduar op hun mount hangen te wachten dan weet je dat het wel goed zit. :)

Hopelijk gaan wij op deze manier de zomer doorkomen zonder een raid te moeten annuleren.
Het is inderdaad zuur te moeten cancle voor je raid maar moet eerlijk zeggen met 29 graden, en het zweet op me bil op zolder zitten te bakken met 3 flessen water erbij en dan hardmodes te moeten doen, no ty

Dan ga ik wel liever sims3 spelen zonder enige efford :P of op het terras bier drinken
Mja kweet als dat elke dag zo gaat je dan gedemote of gekickt wordt, maarja so be it heb het fut niet om in dit weer te gamen laat staan te moeten raid leaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Inferno schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:35:
[...]
:') Hier ga ik niet eens serieus op in, lees mijn posts ff lekker nog een keer voordat je dit soort dingen gaat beweren.

Zover ik weet is dit overigens niet de helpdesk voor non-level 80's, maar een plek om over het spel in het algemeen te discussieren/vertellen.

[...]
Zonde dat jij deze mening jezelf toebedeeld hebt en daarmee een houding aanneemt die de meeste mensen als onwenselijjk zullen bestempelen, zeker omdat je uitgedaagd wordt om je standpunten te verdedigen (toch een essentieel onderdeel van een discussie) maar vervolgens de 'easy way out' neemt door een opmerking te plaatsen als "Hier ga ik niet eens serieus op in". Ik uit dan ook alleen maar mijn mening op het onderwerp, meningen komen helaas niet altijd overeen met meningen van anderen.

Een forum is een bron van discussie maar ook een bron van informatie. Als jij dat een helpdesk voor non-level 80's wilt noemen vind ik dat enigszins elitair overkomen op de mensen (het leeuwendeel van de community trouwens) die nog geen level 80 zijn.

So be it...

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:27:
owja:
Damn. Over wie moet ik heen om die gold guide te pakken te krijgen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ja, begin nu ook een beetje in een 'fuck 'em' stemming te komen wat dat betreft, ook omdat de vorige raid absolute drama was en na 2 uur eindigde.

Je hebt altijd zomerdipjes. Alleen als je dan te enthousiast recruit krijg je na de zomer problemen omdat je veel te veel mensen hebt.
Mektheb schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:12:
Dan ga ik wel liever sims3 spelen zonder enige efford :P of op het terras bier drinken
Mja kweet als dat elke dag zo gaat je dan gedemote of gekickt wordt, maarja so be it heb het fut niet om in dit weer te gamen laat staan te moeten raid leaden :P
Vooral het bier drinken :) Beetje jammer dat de meeste van m'n vrienden van die "Ik moet morgen werken" huilies zijn. Want dan kun je niet tot 10-11 uur ofzo op een terras zitten? Pff, mietjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 02-07-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:25:
[...]

Wat heb je in godsnaam aan 130k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

SMulTiE schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:49:
[...]

Het is eerder "wat je niet hebt" als je 130k gold hebt staan :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• style2k
  • Laatst online: 03-01 15:04

style2k

hmm

het raiden schijnt overal een probleem te zijn.
niet genoeg mensen etc.
echt irritant voor ulduar deden we 25 nax dat vond iedereen easy dus iedereen komt voor free loot .
toen kwam ulduar en niemand wou meer raiden omdat het te moeilijk zou zijn pfffff.
veel geen gold voor repair bils voor een zoveelste wipe etc ,.
snap sommige mensen niet .
naja we hebben 2 x genoeg mensen online gehad en hadden meteen 4 bossen die avond gekild de eerst 25 man raid ulduar.
dus zo moeilijk is ulduar ook niet eens .
denk dat het samenwerken met andere guilds een oplossing kan bieden voor de 25 man aids .
want bij ons op stormreaver zijn ook maar ee nhandvol guilds die contineu 25 mans raiden . de rest zit te 10 mannen wat ik dus erg saai vind doe liever de 25 man versie .
maarja met te weinig mensen in 25 man kom je alleen bij de eerste boss nog weg..
zit op stormreaver server en baal er wel van dat ik nie 25 man raid want dat is eigenlijk het enigste waarom ik nog niet met wow gestopt ben .

hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
[...]
Financieële onafhankelijkheid ;)

Lees: Ik hoef lekker geen daillies te doen voor geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaai, lees net dat één van de betere alliance guilds op onze server is geklapt.

Was nooit een hele stabiele groep, maar toch erg zonde dat ze er niet meer zijn. Geeft wel weer betere vooruitzichten voor de andere guilds die nog wat goede members nodig hebben ;)

Eens kijken of ik mn buddy kan overhalen een apply te maken bij ons op zijn warlock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nog een kleine twee uur voor de signup sluit. Signups tot dusver.

DPS
Death Knight (ik)
Hunter
Mage
Mage
Priest
Rogue
Rogue
Rogue
Shaman
Shaman

Healers
Druid
Paladin
Priest

Tanks
Euh... :p

Denk niet dat er veel geraid wordt vanaaf. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
E-peen size!
cannibal schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:01:
Lees: Ik hoef lekker geen daillies te doen voor geld :)
Ja, en gewoon al die runed orb zooi kopen enzo. Of me inkopen in een run van een high-end raidguild :)

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 02-07-2009 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Laatst online: 04-09 14:23
Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:25:
[...]

Heh, zo moeilijk is het echt niet om gold te verkrijgen hoor, op een legale manier. Ik heb nu 'stabiel' tussen de 40k en 50k gold, maar kan alles kopen en verkrijgen wat ik wil. Dit heb ik echter wel 'netjes' verdeeld over 2 chars, waarvan 1 een AH trader is en de ander een JC. Een combi die overigens samen erg goed werkt!

En ja, de dailies zijn altijd goed voor wat 'extra' zakken vullen, zo heb ik mijn 5k 'loss' die ik had gemaakt door epic flying te kopen voor me alt, toch weer erg snel bij elkaar. Ff een beetje moeite doen dus :)

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook met mijn JC bakken verdiend, zit nu aan de 51k en idd financieel onafhankelijk, hoef nooit dailies te doen voor geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Pfffffffffff...........na cry topic, wordt het nu een........"look my gold stack" topic :+

Btw ik heb 5k en dat duurde al lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:43:
ik heb ook met mijn JC bakken verdiend, zit nu aan de 51k en idd financieel onafhankelijk, hoef nooit dailies te doen voor geld.
Maar, hoe verdien je daar nu geld mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

hulkie schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:03:
Aaaai, lees net dat één van de betere alliance guilds op onze server is geklapt.

Was nooit een hele stabiele groep, maar toch erg zonde dat ze er niet meer zijn. Geeft wel weer betere vooruitzichten voor de andere guilds die nog wat goede members nodig hebben ;)

Eens kijken of ik mn buddy kan overhalen een apply te maken bij ons op zijn warlock!
Welke guild? Aeternus ofzo?
* Outerspace is nog een hele zooi Aeternus lui tegen gekomen :P
* Outerspace zit te overwegen om Alpha te joinen op Dragonblight. Maatje en vriendin van 'm zitten er ook bij.

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 02-07-2009 16:52 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Kronos1979 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:24:
[...]

Zonde dat jij deze mening jezelf toebedeeld hebt en daarmee een houding aanneemt die de meeste mensen als onwenselijjk zullen bestempelen, zeker omdat je uitgedaagd wordt om je standpunten te verdedigen (toch een essentieel onderdeel van een discussie) maar vervolgens de 'easy way out' neemt door een opmerking te plaatsen als "Hier ga ik niet eens serieus op in". Ik uit dan ook alleen maar mijn mening op het onderwerp, meningen komen helaas niet altijd overeen met meningen van anderen.

Een forum is een bron van discussie maar ook een bron van informatie. Als jij dat een helpdesk voor non-level 80's wilt noemen vind ik dat enigszins elitair overkomen op de mensen (het leeuwendeel van de community trouwens) die nog geen level 80 zijn.

So be it...
Je uit vooral je mening over mij, niet over het onderwerp (ik ben komisch, angstvallig en elitair). Ik noem niemand minderwaardig, noch zeg ik dat het slecht is dat mensen content kunnen zien. Mijn mening over t8.5 voor iedereen lijkt me duidelijk.

Verder staat mijn reactie op het enige inhoudelijke punt wat je had dus al in mijn voorgaande posts en viel er dus verder niet te reageren op je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf zit ik rond de 50k en dat is zat kan kopen waar ik zin in heb en dat is prima als er een mountje aan komt koop ik hem weer zit nu op de 85 dus moet er nog 15 dus dat zijn er 5 van tournament + die argent gryphon dan zit ik dus op 91, de red battle tank van AQ nog dan zit ik op 92, baron 93

Vervolgens nog met CoT mount 94, red proto drake nog 8 achievments dat is 95, Rusty proto = 96
Fishing Turtle = 97

Green proto eitje = 98 ? ( als je geluk heb )
Razazzi tiger = 98 ? ( als ik geluk heb )
Raven lord = als ik geluk heb :P

Ah bedenk me nu er een nieuwe blauwe mount tiger in komt volgende patch dat is nummer 98 dus :P, en dan moet ik er nog 2 en ja dat wordt grinden of rustig aan doen, zou eigenlijk 1 mount moeten die speciaal is nog hoop de baron of the ravenlord en dan gewoon me events doen voor what a long ride its bin ( purple proto drake) en dan is het dus ding ding ding 3 achievments en me 100e mount en daarvoor heb ik tot Kerst want ik moet er nog 3 van de kerst achievment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Beide brewfest mounts en de witte bear uit storm peaks al Mektheb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:06:
Beide brewfest mounts en de witte bear uit storm peaks al Mektheb? :)
Ram wel Kodo niet !! top helemaal vergeten, ja die witte wel xD thanks voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Outerspace: Nee, niet Aeternus, die gaan nog steeds erg lekker. Het gaat in dit geval om Mea Culpa, dat is eigenlijk een groot deel van het oude Aventura samen met wat hardcore pvp mensen. Erg veel goede spelers, maar imo met te veel verschillende doelen in het spel. Dus niet de meest stabiele basis voor een guild. Dat is ook één van de redenen dat ik ze niet ben gejoined… Wel jammer, ik hoop dat er niet te veel mensen stoppen met spelen door deze tegenvaller….

Speel jij zelf ook op Dragonblight? Alpha is volgens mij ook een vrij jonge guild die het wel redelijk doet. Wat voor class speel je? Wat zoek je in een guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-08 13:13
Maduth schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:46:
Btw ik heb 5k en dat duurde al lang :)
5k?! Ik zit op 800... je leest het goed, 800 zonder k erachter :+ . Gefeliciteerd, jouw e-peen is groter dan die van mij! Ben ook pas level 68 en ben dus lekker geen mounts aan het kopen. Level wel rustig door op mijn gewone mount en kijk na 3.2 wel eens naar flying enzo.

Ben dus level 68 en zou dus naar Northrend kunnen gaan, maar ik heb de helft van Outland nog niet gezien. Questen in HP, Zangarmarsh en een paar quests in Nagrand was al voldoende. Denk dat ik toch de rest van Outland wil zien dus stel Northrend nog maar even uit. Heb toch voor heel Outland betaald (je bent Hollander of je bent het niet)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:48:
[...]

Maar, hoe verdien je daar nu geld mee dan?
niet :( zit al eeen poosje rond het zelfde bedrag, maar hoef ook niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

hulkie schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:12:
@ Outerspace: Nee, niet Aeternus, die gaan nog steeds erg lekker. Het gaat in dit geval om Mea Culpa, dat is eigenlijk een groot deel van het oude Aventura samen met wat hardcore pvp mensen. Erg veel goede spelers, maar imo met te veel verschillende doelen in het spel. Dus niet de meest stabiele basis voor een guild. Dat is ook één van de redenen dat ik ze niet ben gejoined… Wel jammer, ik hoop dat er niet te veel mensen stoppen met spelen door deze tegenvaller….

Speel jij zelf ook op Dragonblight? Alpha is volgens mij ook een vrij jonge guild die het wel redelijk doet. Wat voor class speel je? Wat zoek je in een guild?
Ah, Mea Culpa ken ik wel ja :)
* Outerspace speelt op DB, lvl 80 DK bloodspecced (moet mijn talents nog een keer herindelen).
Uh, wat zoek ik in een guild? Fun, casual, geen verplichte raiddagen en toch serieus kunnen spelen :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Zo,eergister op mijn account gekeken en zag dat ik een 10 dagen trial van wotlk kon doen. Dat maar even gedaan en meteen een DK gemaakt(andere hoogste char is een lvl 62 rogue). Die DKs zijn echt bizar sterk. Pull ik prongeluk 4 lvl 62 mobs(op lvl 59), overleef ik dat gewoon. Blijven ze zo sterk? Of is dat alleen in het begin zo? En met sterk bedoel ik hier: makkelijk kunnen leven/solo quests doen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

De DK is erg sterk, maar wordt steeds meer generfed. Later wordt het wel wat lastiger (op lvl 80), maar de uitdagingen krijg je pas met dungeon's, heroics en raids..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
inscription is niet de moneymaker, moet nog steeds 20k goedmaken ofzo :P

JC + disenchanting is de shit. Maar die heb ik al vaker gepost : P

Maar ik ben poor. Minigun heeft al een jaar 500k+ : (

zucht, nog 430k te gaan : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/facepalm... Wil ik net inloggen, gametime expired, owkeee CC ff halen, "account management unavailable". Slackers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat wees me op deze muziek video:

http://www.youtube.com/watch?v=iQcwY22DA4k

Een clubje genaamd Azerothian Six, erg mooi gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo beste mede wow'ers:)

Ik ben laats begonnen met dit spelletje en heb een human warlock gemaakt op de server killrog. Allemaal heel leuk bijna lvl25:) Maar als ik dit topic eens doorlees zie ik mensen met wel heel erg veel gold. Ik bedoel hoe komt iemand aan 100K gold :|

P.s ik heb een add on genaamd Necrossis maar als ik daar instel dat ik maar 3 shards wil houden en en dan naar andere tab ga word dat weer gerest naar 0 en als ik het gewoon meteen sluit negeert het gewoon. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:29:

500k over meerder char's verspreid lijkt me , want het maximum dat iemand kan hebben zit op 240k , meer is technisch niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:31:
[...]

500k over meerder char's verspreid lijkt me , want het maximum dat iemand kan hebben zit op 240k , meer is technisch niet mogelijk.
Jawel, goldcap is verdubbeld. Ze hebben er geloof ik een digit bij gezet : P

En d'oh, uiteraard over meerdere accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ImdaMned schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:29:

volgens mij was jij me nog gold verschuldigd !!

kan het altijd proberen >.> ( tis al laat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazza
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-05 09:04
Zelf zit ik rond de 50k en dat is zat kan kopen waar ik zin in heb en dat is prima als er een mountje aan komt koop ik hem weer zit nu op de 85 dus moet er nog 15 dus dat zijn er 5 van tournament + die argent gryphon dan zit ik dus op 91, de red battle tank van AQ nog dan zit ik op 92, baron 93

Ik ben laats begonnen met dit spelletje en heb een human warlock gemaakt op de server killrog. Allemaal heel leuk bijna lvl25:) Maar als ik dit topic eens doorlees zie ik mensen met wel heel erg veel gold. Ik bedoel hoe komt iemand aan 100K gold :|
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten :P

Ben nu al een paar maanden level 80 (heb daarvoor geen TBC gedaan, deze char was nog low level toen Wotlk uitkwam), maar ik heb het nog niet kunnen presteren om genoeg gold te kunnen verzamelen voor mijn epic flying mount.
Overigens toen ik 80 werd heb ik mijn char gerespecced naar protection (tis een paladin O-) ), en toen praktisch alle gold die ik ook maar verzameld had tijdens het levelen uitgegeven aan tank gear en bijbehorende enchants/gems, ik moest immers crit immuun worden voor heroics/raids.
Daarna ben ik in principe veel gaan raiden, wat ook nog best wel veel gold kost, vooral als telkens nieuwe gear geenchant moet worden (voor 2 specs).

Wat is nu dan de makkelijkste en minst tijdrovende manier om aan genoeg geld te komen voor die mount, zonder al dat gegrind en gedoe met professions (heb alleen mining geleveld, blacksmithing zit op 150) :?

Vergeleken met andere mensen speel ik in principe ook vrij weinig, meestal kom ik alleen online om te raiden, en speel dan ook niet meer dan 2 uur op een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren even met de guild een Naxx10 run opgezet om snel wat Emblems en Gold en hopelijk loot te verzamelen. En dat is, gelukkig, ook nog gebeurd in de vorm van een mooie epic Ring en Bracers.

Gold verzamelen gaat op deze char verbazingwekkend goed, gisteren geraid en toch 100g rijker geworden ;)
Mammoth Mining Bag's gaan voor een 75G per stuk weg en Artic Fur's ook tussen de 75 en 100g, lekker!
Nu nog zo snel mogelijk Leatherworking verder levelen zodat ik die Leg Enchants kan gaan verkopen voor loads of profit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren was een dramadag.

Ik kwam online voor mijn gebruikelijke dailies. Meteen een invite voor te raiden (alsin een invite van de guild zonder mij te vragen of ik wilde) Nou goed dan, voor deze keer. VOA 25 HC. Eerst de easy boss, deze viel zo neer en dus weer de nodige emblems. De tweede boss was te moeilijk, gewoon niet genoeg DPS. Een hoop gezeik gehad bij de tweede boss wat voornamelijk veel tijd kostte en na drie/vier wipes hielden we het voor gezien.
Toen naar Naxx25 (allemaal ongeplanned) Gewoon 50 minuten in Naxx staan wachten zonder ook maar te vertrekken door mensen zoeken e.d. Ja sorry hoor, maar ik ben daar voor charity, zoiets moet je goed van te voren plannen. Dus ik heb tegen mijn guild gezegt dat het leuk was geweest voor vandaag en heb WoW afgesloten. (Het was op dat moment al voorbij 11 uur 's avonds en ik moest nog geen 7 uur later alweer opstaan dus echt veel tijd had ik niet)

Ik denk dat het vanavond wel duidelijk is geworden dan de guild wat beter aan zijn planning van raiden moet werken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gister lekker bezig geweest met mijn druid altje.
die is nu level 51 geworden. (eerst 50 en later 51).

Mangle maakt echt een boel uit qua DPS.
Nog even en ik kan Outland intrekken.

Een tijdje terug had ik mijn druid al dual specced met resto als 2e spec zodat ik ook afentoe eens kan healen. Mijn doel is om uiteindelijk dual-specced healer / tank te zijn, dus oefenen kan geen kwaad.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Gisteren uiteindelijk nog 15 signups, dus heb even tv gekeken en daarna lekker in de tuin gezeten. Rond een uur of tien maar eens ingelogd. Naar Strat, stuk of vier runs zonder mount. Toen maar wat dungeon achievements gaan doen.

Eerst naar SM. In één keer doorgelopen en Mograine aangevallen. Hele cathedral natuurlijk op me af, maar DnD + UB is fun dan. :) Mograine neer, en geen achievement. Note to self: achievement willen halen terwijl je 'm al hebt werkt niet. :z

Daarna SFK gedaan, en toen staan dubben of ik eerst Uldaman of LBRS zou doen. Werd opgelost doordat iemand me vroeg of ik nog een alt had die LBRS nodig heeft. Well, geen alt but... :P Toen dus LBRS en UBRS gedaan en toen zat 't er weer op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
Exitium schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 08:56:
Eerst naar SM. In één keer doorgelopen en Mograine aangevallen. Hele cathedral natuurlijk op me af, maar DnD + UB is fun dan. :) Mograine neer, en geen achievement. Note to self: achievement willen halen terwijl je 'm al hebt werkt niet. :z
Deze taktiek is goed voor een aantal zaken:
- een sh*tload aan silk cloth
- veel groene items om enchanting te levellen/alts te equippen
- veel xp voor de level 20 tot 40 alts die je meeneemt op zo'n runs ;)

Btw, jij loopt ook rond op Turalyon toch? Ik denk niet dat we elkaar al zijn tegengekomen of hebben samen gespeeld? Jij zit toch ook aan de alliance kant?

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 03-07-2009 09:13 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kapoen schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 09:13:
Btw, jij loopt ook rond op Turalyon toch? Ik denk niet dat we elkaar al zijn tegengekomen of hebben samen gespeeld? Jij zit toch ook aan de alliance kant?
Tuttut, heb je rogue zelfs nog eens geboost (dacht door SM zelfs) op m'n pala geloof ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:51
Iemand bekend met het volgende probleempje?
Ik probeer een item (Jingling Bell) op AH te zetten, maar krijg dan de error: You can not auction an item with used charges (of ongeveer zoiets).

Het item zelf is echter nog nooit gebruikt, sterker nog het is "Bind on use" dus als het gebruikt zou zijn zou het item inmiddels soulbound zijn. Het item kan ik wel mailen / traden. Ik heb ditzelfde al eens gehad in het verleden met darkmoon cards, maar daarbij was het na een maintenance / server reset weer gefixed.
Bij dit item helaas niet...

Edit: Vreemd genoeg krijg ik in de wow-forums geen resultaten als ik zoek, op geen enkele zoekopdracht. Na wat google-zoekwerk nu wel een aantal threads gevonden van mensen met hetzelfde probleem, waarbij dit helaas nooit lijkt te zijn gefixed...Dan maar proberen het item via trade channel spam te verkopen (levert 1000+ op wat altijd welkom is, pet achievements FTW)

[ Voor 25% gewijzigd door stefanass op 03-07-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Gister nog iets leuks meegemaakt.. We waren woensdag even Ulduar25 ingegaan om FL+1 te doen met 20 man. Ik zat op een Demolisher (Bedankt killbillfast ^^), en de driver wou nog net even repairen voordat de boss gestart werd. Hij was echter net te laat waardoor wij vast kwamen te zitten in de gele muur en dus niks konden doen en ook geen loot & emblems kregen.

Afijn, we hadden allebei een ticket gemaakt met het probleem en dat wij geen emblems kregen. We hadden ook allebei elkaar vernoemd. Ik log gisteravond in:

Guildy: Heb jij je emblems al gehad?
Ik: * kijkt * ja!
Ik: * loopt naar de mailbox: GM ticket survey blabla: Nog een keer 2 emblems! *

4 emblems ipv 2 ftw! \o/

[ Voor 6% gewijzigd door Geerrrt op 03-07-2009 09:50 ]

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast