dagboekje hihi
Van het weekend voor het eerst yogg gekilled, weliswaar op 10m, maar toch /cheer!! Eigenlijk best een eenvoudige baas, had het lastiger verwacht.
Hierna was het maandag waar we nog bijna heel ulduar recht hadden staan, omdat de server de woensdag vervelend aan het doen was (we hadden alleen flame/razor/ignis w'dag).... Dus met alle goede hoop weer verder gegaan. XT ging nog wel goed, maar hierna werd alles minder! Wipe op Iron council, omdat een tank niet uit het blauw liep , en 1tje doordat de steelbreaker tank dood ging (denk dat teveel mensen tegelijk op dispell klikte ipv heal

). Hierna bleeef het bergafwaarts gaan helaas, met onder andere een wipe op auriya o.O maar uiteindelijk waren alleen nog freya/mimi/vez/yogg over.
Dinsdag verder gaan... dacht ik! Waren er helaas maar 23 aanmeldingen , waarvan 1 iemand nog een schijf crash kreeg.. Dus alleen even de 3 badges opgepikt bij freya, en toen even snel malygos/sarth gekilled waar de raid dus redelijk op tijd stopte....
Toen was het woensdag. Tijd om zonder server problemen te zien wat we kunnen. Natuurlijk 2 uitschrijvingen, waardoor ik al mijn voorbereiding weer aan moest passen... gelukkig een van de weinige minpunten aan de avond, naast 1 wipe op Hodir... maar dit was net na de break dus misschien dat de concentratie niet terug was nog. Echter was het wel een perfect avondje. Tussen 1930/2300 10bazen gekilled, dus alleen mimi/general/yogg over!! Ook nog 3 items vervangen, boots + t8 legs, en hierna mijn head kunnen halen van de badges. Nu mooi mijn 4s bonus!!
Hopelijk staan de inschrijvingen voor ma/di goed vol zodat we misschien wel yogg mogen aanschouwen op 25m (moeten we wel voor het eerst general neerkrijgen hihi). Was van de week een recruit offensief begonnen op de wow forums, wat wel geresulteerd heeft in een paar applicaties, waaronder een paar potentieel goede raids, iig qua gear. De 1ste, een warlock is gisteren al getransferd dus zeker nice!! We krijgen onze raids nu bijna altijd vol (3 raids afgelast in 6maanden tijd ofzo), maar toch staan er nog wel wat classes op ons lijstje om aan te trekken... druid(feral&resto), enh shaman(s), rogue(s), disc priest, Dk/druid tank(met dps als dual, reserve tankert)....
Maar de laatste dagen lijkt recruiten een stuk makkelijker gelukkig, denk mede omdat andere guilds meer problemen lijken te hebben door de vakanties als ons.. wat natuurlijk voor ons positief is. Merkte wel dat ik veel reacties kreeg op onze guildnaam, de Biergilde.. zoals Gratis kratje bier als ik erbij kom? Was opzich wel leuk om te lezen... beetje jammer dat blizzard me niet zo aardig vond, omdat ik het op meerdere plekken had gepost, in het nederlands, waardoor ik een ban gekregen heb voor trolling (A)... tja ! je moet iets!
Heb ook nog een haste vraagje, want kzit met haste.. bijna alles is haste in ulduar, ook op t8, waardoor ik nu al weer op 275 ofzo zit met de gear die ik aanheb. Echter heb ik een offhand "Ironmender" die eigenlijk super is, maar waar ook nog haste op zit. Kan ik die equippen als ik de rest van mijn gear aanhoud die ik aanheb, behalve dan die offhand met crit die ik nu aan heb... of zit ik dan te ruim boven de haste cap? Of heb ik de haste cap fout? zie wat k dacht hieronder:
- Haste cap(gcd) waar je als Disc priest op moet mikken, is toch ~8%?
- Voor holy priest is deze toch hoger, in principe geen cap, of je moet de 20+% raken?
(armory linkje:
http://eu.wowarmory.com/c...n=Betthen&gn=de+BierGilde )