Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Nou mijn warlock op hakkar is gisteren lvl 24 geworden (zondag begonnen) en hoop dat hij snel 80 is!

ondertussen ook gestopt met raiden op mijn druid, heb er echt geen zin in :p,maw, ik reroll xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Gister avond kansloos staan whippen op Ignis en Kologarn. Geen van beide wilde down.
Waarop de guild besloot om mensen de kicken en te promoten.

Gisteren dus de status Raider ontvangen en de complimenten voor het aantal tips wat ik gaf aan de RL's!
Hierdoor werd ook gelijk duidelijk dat er iets goed mis was in de guild.
Het constant recruiten van mensen, maar deze volgens geen aandacht geven was één van die dingen.

Nu maar eens kijken hoe woensdag gaat verlopen, na de reset, wat ze van plan zijn. Hopelijk steken ze wat op van mijn tips (nog steeds naxx25 blijven doen, free money, badges, BiS trinkets i.e. grim toll).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Met hulkie. Mijn Paladin is nu level 77. Ik heb hem even als Prot geleveled, maar dat werkt eigenlijk alléén maar goed als je grote groepen melee mobs kunt grinden. Om mee te questen vond ik Prot gewoon niet handig omdat je dan toch nog veel tegen 1 à 2 mobs aan het vechten bent, wat ten opzichte van Retri retetraag gaat. Áls je dan groepen mobs tegen komt tijdens het questen dan zitten daar altijd wel weer caster mobs tussen die roet in het eten gooien. Retri bevalt mij ook stukken beter. Alles gaat lekker snel neer. Meerdere mobs tegelijk is geen probleem en elites solo'en voor groepsquests gaat ook erg goed over het algemeen.
Wootlock schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:46:
Ik heb die gelijk weg gedaan voor Incinerate :)
En heb je gemerkt dat je DPS daarmee beter is dan met de Life Tap glyph?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
hulkie schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:57:
Wat betreft levellen als tankadin. Daar heb ik eigenlijk maar één tip voor: Doe het niet! Tijdens het levellen is retri gewoon 3 keer zo snel. Als je het geld kunt missen zou ik zo snel mogelijk dual spec aanschaffen, werkt echt HEERLIJK!
Het gaat dus niet om het asap levelen.
Ik level toch samen met iemand anders. En retri is gewoon niet mijn ding.
Komt ook omdat ik de rotaties niet onder de knie heb, maar ik ben eigenlijk op mijn meeste characters een tank of healer en dit zijn ook de taken die ik het lieftst doe.

Priest --> healing
Warrior --> tank
Paladin --> tank
DK --> tank

Tevens heeft het als voordeel dat ik het tanken niet verleer wat weer ten goede komt van mijn leer-curve.
Ik heb al een paar comments gezien waar ik wat mee kan en die ik volgens mij nog niet gebruik.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:27

Wootlock

Evilution

Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:05:

En heb je gemerkt dat je DPS daarmee beter is dan met de Life Tap glyph?
Ja, maar niet erg veel (10-50 dps)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:54
Wootlock schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:46:
[...]

Ik heb die gelijk weg gedaan voor Incinerate :)
Welke glyphs gebruik je nu verder en wat voor spec speel je? (ik neem aan Destro)

Ik speel zelf demo/destro maar twijfel nogal over m'n glyphs.
Heb momenteel de lifetap, incinerate en felguard glyph.
Lifetap vind ik op zich wel een fijne glyph, gewoon te gebruiken als een soort extra trinket zonder cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

stefanass schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:12:
[...]

Welke glyphs gebruik je nu verder en wat voor spec speel je? (ik neem aan Destro)

Ik speel zelf demo/destro maar twijfel nogal over m'n glyphs.
Heb momenteel de lifetap, incinerate en felguard glyph.
Lifetap vind ik op zich wel een fijne glyph, gewoon te gebruiken als een soort extra trinket zonder cooldown.
Ik speel deep destro met de volgende glyphs
Immolate
Incinerate
Conflag

Minor: glyph of souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Mjah, die Life Tap glyph heeft bij mij nooit echt lekker aangevoeld. Je kunt hem misschien wel zien als extra trinket zonder cooldown, maar in tegenstelling tot een echt trinket kost het je wel een GCD. Nu wordt de Life Tap buff als ik me niet vergis in 3.2 verlengd van 20 naar 40 sec, maar het blijft IMHO raar om zo'n soort spell als onderdeel van je rotatie te hebben. Ik ga hem ook maar eens vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
Wat betreft levellen als tankadin. Daar heb ik eigenlijk maar één tip voor: Doe het niet! Tijdens het levellen is retri gewoon 3 keer zo snel. Als je het geld kunt missen zou ik zo snel mogelijk dual spec aanschaffen, werkt echt HEERLIJK!
pff, ik heb geleveld van 1-80 in prot (ja echt, na me eerste shield in begin area heb ik niet anders meer gebruikt voor het levelen)
Tja het is wat langzamer, maar maakt OP gevoel dat bijna niet uitmaakt wat je aanvalt of hoeveel, is toch wel behoorlijk doorslag gevend voor mij.
En het went behoorlijk om tank kit rond te rennen voor quest en zo.
Soms ben ik nog reti van een raid maar dan ben ik ook zoweer tank, bevalt me niks reti voor questing.

Enige char die beetje in buurt komt i.m.o. is een enh. shaman met de wolfs O+ (zal wel peroonlijk zijn, vind DK echt niks aan)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:29:
Mjah, die Life Tap glyph heeft bij mij nooit echt lekker aangevoeld. Je kunt hem misschien wel zien als extra trinket zonder cooldown, maar in tegenstelling tot een echt trinket kost het je wel een GCD. Nu wordt de Life Tap buff als ik me niet vergis in 3.2 verlengd van 20 naar 40 sec, maar het blijft IMHO raar om zo'n soort spell als onderdeel van je rotatie te hebben. Ik ga hem ook maar eens vervangen...
Als affliction hoef ik er (gelukkig?) niet over na te denken, er is gewoon geen andere glyph die me evenveel of meer dps geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 19:19

Maduth

Probeersel

Wootlock schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:22:
[...]

Ik speel deep destro met de volgende glyphs
Immolate
Incinerate
Conflag

Minor: glyph of souls.
Same, knalt lekker door _/-\o_

Alhoewel ik het af en toe wel afleg tegen Mages :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:05:
Gister avond kansloos staan whippen op Ignis en Kologarn. Geen van beide wilde down.
Waarop de guild besloot om mensen de kicken en te promoten.

Gisteren dus de status Raider ontvangen en de complimenten voor het aantal tips wat ik gaf aan de RL's!
Hierdoor werd ook gelijk duidelijk dat er iets goed mis was in de guild.
Het constant recruiten van mensen, maar deze volgens geen aandacht geven was één van die dingen.

Nu maar eens kijken hoe woensdag gaat verlopen, na de reset, wat ze van plan zijn. Hopelijk steken ze wat op van mijn tips (nog steeds naxx25 blijven doen, free money, badges, BiS trinkets i.e. grim toll).
Err zover ik weet is mjolnir + greatness een stuk beter dan Grim Toll voor de DPS classes.

Als je Naxx 25 gaat doen voor de free money is er trouwens goed wat mis met de raiding motivatie van je guild imo :P Als guildies het echt nog nodig hebben kan je het doen op off-days of gewoon puggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maduth schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:40:

Terecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 243052 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:56:
Troll Racial:

Berserking now increases your attack speed by 20% for 10 sec and isn't affected by your % of health anymore.

klinkt behoorlijk OP voor rogue's.
Worden troll racials (voor melees) eindelijk toch nog een beetje nuttig.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inferno schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:40:
[...]
Err zover ik weet is mjolnir + greatness een stuk beter dan Grim Toll voor de DPS classes.

Als je Naxx 25 gaat doen voor de free money is er trouwens goed wat mis met de raiding motivatie van je guild imo :P Als guildies het echt nog nodig hebben kan je het doen op off-days of gewoon puggen.
Ahja, maar je kan niet verwachten van een guild die net ulduar25 man raakt en niet verder komt dan kologarn, die trinkets heeft. En trouwens Greatness is behoorlijk expensive om te krijgen bij ons op de server, 10k gold.

Dus dan is Grim Toll altijd nog beter dan niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
ShadowBumble schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:29:
[...]

Las het net inderdaad dat is wel heel zuur en ongelovelijk nutteloos.
Hoezo nutteloos? Voordat ik stop met wow transfer ik m'n troll mage naar human female en kan ik nog wat extra euro's verdienen :D
ImdaMned schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:56:
Zo ben ik ook wel benieuwd hoeveel mijn char waard is.

Pro:
Full Tier2 / 6 / 7 Mage
Ashes of Al'ar
Tyrael pet
80.000 gold + zo'n 30k aan spul in m'n bank aan gems/jc/enchant mats

Con:
Troll : (

I like my troll, maar is niet zoveel waard als een UD of belf hoor ik : D
:+

[ Voor 38% gewijzigd door ImdaMned op 30-06-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Maduth schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:40:
[...]

Same, knalt lekker door _/-\o_

Tegen mages ?
Enige die wel eens boven me wilt staan is een hunter of een rogue :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:45:
[...]

Ahja, maar je kan niet verwachten van een guild die net ulduar25 man raakt en niet verder komt dan kologarn, die trinkets heeft. En trouwens Greatness is behoorlijk expensive om te krijgen bij ons op de server, 10k gold.

Dus dan is Grim Toll altijd nog beter dan niets :)
Het punt was meer dat Naxx farmen een beetje verspilling is van je raidtijd, aangezien het dermate triviaal is dat je het elke non-raid avond zo ongeveer kan puggen (2,5-3 uur clear in pug is niet ongebruikelijk). Die tijd kan je imo beter gebruiken om proberen verder te komen in Ulduar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind zelf tanken ook het leukste wat er is op mijn paladin. Maar om snel door quests heen te kunnen rennen is retri gewoon een stuk beter…

Als ik het zo lees gaat het bij jou niet om de snelheid, dan moet je misschien inderdaad gewoon lekker tankadin blijven. Toch vind ik dual spec hier echt een uitkomst. Lekker quests afwerken in retri en vervolgens tanken in de instances.

Retri heeft overigens niet echt een rotatie, meer prioriteiten systeem. Om mobs te pullen gebruik ik vaak: exorsism – judgement – CS – whirlwind achtige skill (seal of the martyr heb je nodig). Dan is de mob vrijwel altijd al dood, tussendoor kun je die instant flashheal casten, grind er makkelijk. In een instance kom je al vrij snel uit op een soort van rotatie door de verschillende cooldowns van de skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
sabriel schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:09:
[...]
Het gaat dus niet om het asap levelen.
Ik level toch samen met iemand anders. En retri is gewoon niet mijn ding.
Ik heb al een paar comments gezien waar ik wat mee kan en die ik volgens mij nog niet gebruik.
Verveelde me dus even gear check gedaan zonder vraag er na :D

Qau talent zou ik eerder voor
http://www.wowhead.com/?talent#sZA0xA0uMusIufzts

Ik zou voor Prusuit of justice gaan over Judgement of the Just
Touched by the light + Redoubt zijn te huge om te laten liggen
SA 1/2 is echt meer dan genoeg (ten 2de eigen healing telt niet voor SA)

Seal of Pure is leuk, maar met Seal Vengeane doet bijna niks qua dmg
in tank run is mijn dmg 25% HotR 16% Melee, 16% SoR (level 75), 13% Cons, 11% Holy Vengeance
Zelf quest ik met Seal of Wisdom, en Judgement of Light (of anders om)

Qua glyph zou ik
- Judgement droppen voor Glyph of Shield of Righteousness
- RD voor Glyph of Divine Plea (elke source met minder dmg is mooi, als veel gaat tanken in normals dan deze laten en in judgement proppen)

Qua gear zie ik dat je nog
- spellpower
- intelect
Dit is sinds wotlk niet meer van belang. dus asap vervangen
Ook je wapen door deze vervangen
Qau shield
- http://www.wowhead.com/?item=29266
- http://www.wowhead.com/?item=34676

Als goud er voor over hebt is de moeite waard om naar een BS cobalt set te kijken

Verder succes met als Tank questen, ps zodra je lvl 75 ding meteen naar trainer gaan,
you will love Shield of Righteousness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

Gister aangegeven minder actief te zijn binnen me guild. Raids worden bijna niet geplanned, en anders signed er bijna niemand. Als ik nu inlog zit ik maar een beetje te idlen en irriteren aan pugs. :P

Kom na de zomer wel terug, ga nu lekker van het weer genieten en af en toe me shaman levelen met collega's op een andere server. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Toch weer een aantal meevallertjes gehad met mn Rogue de afgelopen dagen :D
Eerst mocht ik lekker mee hobbelen in een VoA 10/25 en OS25 raid (had geen achievements maar met slim ouwehoeren mocht ik dan toch mee van de RL) geen loot rijker, maar wel een paar Emblems, Gold en Achievements bij elkaar kunnen sprokkelen :Y)

Nog een Naxx25 run kunnen doen op mn Rogue en paar mooie Gloves en T7.5 Shoulders rijker.
Helaas heb ik pech gehad met een Naxx10 run en kwam ik in een saved run terecht (hoewel alleen Patch, Grob en Gluth down waren) waar ze niet eens Anub neer kregen. Fijn, saved en geen mogelijkheid om mensen te vinden :/

Zit nu op 2984 AP, 217 Hit, 234 Haste en 26.59% Crit unbuffed en begint nu toch best wel lekkere DPS te geven. Afgelopen 5 mans stond ik solide op 2.2k DPS.. dus met wat upgrades, waar nu Blue/Quest Rewards zitten, moet ik toch echt wel in de buurt van de 2.5k+ gaan komen :D

Enige wat lastig blijft als Mutilate is die $@&% rotatie.. wat een nachtmerrie op gevechten waar je moet lopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

RaseriaN schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:17:
Lief dagboek,
[text]
Enige wat lastig blijft als Mutilate is die $@&% rotatie.. wat een nachtmerrie op gevechten waar je moet lopen :/
Mja he? :D Ook in voa op de eerste boss, kwam met mijn rogue nooit echt boven 2,8k dps. Kwam een lock commetaar leveren, ik proberen uit te leggen dat ik moet lopen en dus downtime heb. Hij vond gewoon dat ik zoog, heb maar opgegeven met uitleggen toen.

Maar goed, ben nu al weer 2 weken gestopt met wow, bevalt goed. :) Heb opeens veel "vrije tijd" en weet soms niet eens hoe ik et moet invullen. Mja, wow was ik echt klaar mee, altijd dezelfde grind etc.

Die feature van horde > alli, alli > horde is wel grappig. Als ik mijn human rogue nog had, had ik misschien nog ff horde gaan spelen, maar goed, vindt et wel best zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 158967 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:28:
Mja he? :D Ook in voa op de eerste boss, kwam met mijn rogue nooit echt boven 2,8k dps. Kwam een lock commetaar leveren, ik proberen uit te leggen dat ik moet lopen en dus downtime heb. Hij vond gewoon dat ik zoog, heb maar opgegeven met uitleggen toen.
Langer dan 4 seconden lopen is gewoon funest voor je DPS. Sowieso moet je je Rupture en Poisons opbouwen en je moet uitkijken dat je SnD niet verloopt.. buergh :P

En ik mis AR en BF gewoon erg tijdens raids. Kan nu niet even wat CD's poppen om er een berg meer damage/DPS eruit te persen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inferno schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:51:
[...]
Het punt was meer dat Naxx farmen een beetje verspilling is van je raidtijd, aangezien het dermate triviaal is dat je het elke non-raid avond zo ongeveer kan puggen (2,5-3 uur clear in pug is niet ongebruikelijk). Die tijd kan je imo beter gebruiken om proberen verder te komen in Ulduar.
Was het maar zo'n feest. Naxx25 is niet te puggen op mijn server ( I know, move dan).
IPV steeds whippen op een boss die eigenlijk een cake walk is, kun je beter nog wat mensen upgearen zodat ook zij beter functioneren dan wat ze nu doen.

En dan is Naxx25 geen verspilling meer. En 2/3uur vind ik niet zonde van mijn tijd tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geef mij een 2-3 uur naxx elke dag, die ben ik echt nog nooit tegengekomen in pug's. Naxx 10 beste wat ik heb gezien is een kleine 5 uur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
klopt,

Ik heb mijn paladin al vanaf TBC niet meer aangeraakt buiten de dagelijkse JC-dailies.
Ik heb al een volledige cobalt-set in mijn bank liggen, maar omdat in TBC int nog belangrijk was heb ik deze nog niet aangetrokken, vandaar mijn vraag eerder deze morgen. BS is 449 op mijn warrior, dus gear is geen probleem. Hetzelfde geldt voor enchants en glyphs, daarin is mijn vriendin al beide maxed level, dus voor de items hoef ik het niet echt te laten. Had meer te maken met achtergestelde kennis.

Ma ga vanmiddag even aan de slag om hem iig tank-gereed te maken. badankt voor de vele tips allemaal.

[ Voor 18% gewijzigd door sabriel op 30-06-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:04

chromeeh

the Gnome

Zo tijdje niet gepost, eigenlijk ook een te druk weekend gehad om echt lekker te WoW'en.
Gister ochtend een uurtje lekker gequest, vanochtend ook :)
M'n mage is inmiddels 57,5 en moet zeggen dat Outland nu echt begint te jeuken :(

Vanochtend wat quests gedaan in Winterspring.
Vanavond de laatste beetjes nog (oftewel een paar makkelijke quests) en dan door naar Outland :D

Een frost mage is echt verschrikkelijk makkelijk, zeker met 3/3 in Enduring Winter, de mana regen van Replenishment is dusdanig dat je nagenoeg onbeperkt frostbolts kunt spammen zonder OOM te gaan :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 20:23
Teunis schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:07:
[...]

Qau talent zou ik eerder voor
http://www.wowhead.com/?talent#sZA0xA0uMusIufzts

Ik zou voor Prusuit of justice gaan over Judgement of the Just
Touched by the light + Redoubt zijn te huge om te laten liggen
SA 1/2 is echt meer dan genoeg (ten 2de eigen healing telt niet voor SA)
Dit snap ik dus niet he, Judgement of the Just is 1 van de beste talents voor pala tanks. Mobs slaan 20% langzamer, oftewel major effective health boost.
En benediction in retri vind ik echt een waardeloze talent voor een pala tank, je krijgt meer dan genoeg mana van Blessing of Sanctuary en divine plea.
Stop die 2 punten van improved judgement en benediction in judgement of the just!
Verder succes met als Tank questen, ps zodra je lvl 75 ding meteen naar trainer gaan,
you will love Shield of Righteousness.
Shield of Righteousness is echt geweldig om te krijgen, vooral toen rank 1 en 2 nog niet op dezelfde cooldown zaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 19:19

Maduth

Probeersel

Even terugkomen op het gebied van de mage, ik heb maar 1 mage waar ik mezelf vergelijk en die zit in me guild. Dus is mijn opmerking wel met een korrel zout te nemen... maar toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
wat is nou eigenlijk het beste voor een warlock te levelen?

ik gebruik nu mijn voidwalker in combinatie met een destro spec (pull and AoE), maar toch weet ik niet of dit wel goed is?

Iemand hier ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reboot schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:17:

ik gebruik nu mijn voidwalker in combinatie met een destro spec (pull and AoE), maar toch weet ik niet of dit wel goed is?

Toen ik levelde op mijn warlock (lees pretbc/tbc) toen was ik affli, gewoon dotten die hap en dan afk gaan.
Maarja dat zal nu wel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-07 19:29
hulkie schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:01:
Ik vind zelf tanken ook het leukste wat er is op mijn paladin. Maar om snel door quests heen te kunnen rennen is retri gewoon een stuk beter…

Als ik het zo lees gaat het bij jou niet om de snelheid, dan moet je misschien inderdaad gewoon lekker tankadin blijven. Toch vind ik dual spec hier echt een uitkomst. Lekker quests afwerken in retri en vervolgens tanken in de instances.

Retri heeft overigens niet echt een rotatie, meer prioriteiten systeem. Om mobs te pullen gebruik ik vaak: exorsism – judgement – CS – whirlwind achtige skill (seal of the martyr heb je nodig). Dan is de mob vrijwel altijd al dood, tussendoor kun je die instant flashheal casten, grind er makkelijk. In een instance kom je al vrij snel uit op een soort van rotatie door de verschillende cooldowns van de skill.
Instant flashheal? bedoel je die Draenei racial? Ik ben nl Belf dus als er een instant heal is voor Belf horo ik het graag.

Er zijn trouwens zat rotaties te vinden voor lvl 80 retridins maar voor bv een lvl 40 is het al een stuk moeilijker. Niet dat ik problemen heb met mobs neerkrijgen maar ik wil uiteraard meer dps. Is het voor een lvl 40 retridin bijvoorbeeld beter om t/m lvl 60 ofzo alles in Retri tree te stoppen of moet je toch de 1e 5 punten in die strength ability stoppen in die andere tree?

mijn huidige rotatie:
Standaard aan: Retri aura - Seal of Righteosness - BoM.

Dan dus Excorcism - Judgement of Wisdom - Hammer of Justice en dan zij ze vaak wel dood. Zoniet dan gooi ik nog ns Excorcism erop. Als er 2 of meer mobs zijn dan gooi ik direct consecration erop.

Ik gebruik JoW omdat ik dan minder downtime heb doordat ik minder mana moet bijdrinken. Daarnaast tegen veel mobs tegelijkertijd of een van 4 a 5 levels hoger kan het zijn dat ik OOM kom door 2 x Consecration te moeten casten plus nog een heal moet doen.

Ideën?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Droom lekker verder ;) Tankadin tijdens het levellen gewoon Doen!!. Never nooit dat jij als retri sneller kan levellen als een prot pala. Oke je moet wel je spots uitkiezen maar dan gaat het zo vreselijk snel als prot dat niemand je kan bij houden. Met seal of light heb je continue health en met sanc en divine plea oneindig mana. DAar nog wat leuke trinkets bij en passive bonussen (retri aura, shield spike etc etc).
Ook kan je als prot veeel makkelijker moeilijke mobs hebben dan als retri. Enige is dat retri sneller single target is.
Dual spec is altijd handig natuurlijk ik heb het op al mn chars en wil niet meer zonder, zelfs op mn hunter vind ik het ideaal, bm voor het normale level werk en survival voor instances of groeps bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@Reboot: Da's niet zo mana efficiënt. Op die manier zul je veel moeten drinken. Je kunt beter voor een Affliction of Felguard/Affliction build gaan. Met affliction kun je je targets achter elkaar voldotten en draintanken (met Drain Life) en je Imp als mana batterij gebruiken (mbv Dark Pact). Als je voor een Felguard build gaat dan kun je je Felguard laten tanken, dotten, Life Tap, Drain Life. Met beide alternatieven zul je (bijna) nooit hoeven drinken en kun je achter elkaar doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:20:
[...]
Dual spec is altijd handig natuurlijk ik heb het op al mn chars en wil niet meer zonder, zelfs op mn hunter vind ik het ideaal, bm voor het normale level werk en survival voor instances of groeps bosses.
BM is bij mij PVP specc, en MM is PvE.
Survival is zo hard generfed dat ik over ben gestapt naar MM, wat mijn dps aanzienlijk heeft verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 10:57

dat werkt niet, je void houdt nooit aggro op meerdere mobs

je hebt eigenlijk 2 soorten om te grinden lvl'en:

singel target, neem een destro achtige spec en nuke die target neer voordat ie bij je komt of iig zsm, je kan een pet gebruiken om eventueel de eerste paar seconden op te vangen (dat de mob dus op de pet zit) of om adds bezig te houden terwijl jij ze 1 voor 1 omlegt

multi target, neem een full affliction spec of demo (tot en met Fel Guard) spec met affliction, gewoon alles dotten wat er maar te dotten valt, pet doet alleen wat extra damage en met soullink vangt ie ook damage op, de truuk van deze manier is dat je door drain life en siphon life veel HP's regenned en dus maar door kan blijven gaan

sommigen vinden het leuk om met full demo te lvl'en, kan best leuk zijn maar het is niet efficient (alleen als je in demon form kan gaan en meerdere targets kan doen met immolation aura gaat het snel)

wat handig om als dual spec te hebben is een spec gespcialiseerd in Elites/groep quest stuff
ga in demo tot en met FG
neem alle talents voor FG en voidwalker
neem die improved pet healing talent
in affliction neem je die improved Curse talent die AP en armor verlaagt
ook de threat reduction voor affliction

dan kan je 95% van de elites killen met: pet erop af, blijven healen (pet krijgt minder schade en blijft vol HP), als pet voldoende threat heeft (Omen) kan je corruptions toevoegen, indien nodig ook life drains, het duurt even maar de elite gaat vanzelf neer, ik gebruikte voidie voor melee only targets en FG voor elites die ook magic strikes doen of uberhaupt niet zo heel hard slaan

hoop dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ImdaMned schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:51:
[...]

Hoezo nutteloos? Voordat ik stop met wow transfer ik m'n troll mage naar human female en kan ik nog wat extra euro's verdienen :D
Leuk voor je en vooral ook doen maar ik vraag me serieus af waar ze nu mee bezig zijn.

- Faction Changes optie
- Raid Lockout Extension ( week extra zonder je raidid te removen dus )
- Volledige Tier 9 set kan je kopen met Emblems
- Soulbind items kunnen traden met je raid group. ( Zie je het al voor je ik koop het met DKP voor jouw en dan verkoop ik het door aan jouw voor gold )

Ik vind het erg jammerlijke ontwikkelingen je haalt gewoon een stuk van je core mechanics weg doordat je niet meer vast zit aan besluiten die je maakt als het je niet bevalt dan change je toch ?

[ Voor 22% gewijzigd door ShadowBumble op 30-06-2009 13:35 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Sabriel: Om je paladin heroic ready te maken is het vooral belangrijk om de defense cap te halen, dat is 535 voor heroics. 540 voor raids. Daarnaast kan ik je uit ervaring vertellen dat het voor de gemiddelde pug ook van groot belang is dat je een beetje een redelijke HP pool hebt. Ik zou streven naar ongeveer 23.5k/ 24k unbuffed. Twee BS-items die je goed op weg kunnen helpen hierbij zijn de titansteel helm en het titansteel schild. Vooral de helm gaat waarschijnlijk erg lang mee. Heroic Azjol Nerub dropped een leuke stamina trinket, normal Halls of Lightning dropt een trinket met behoorlijk veel defense. Altijd handig om rekening mee te houden tijdens je grind!

@ Mantamania: puur mobs grinden is te saai voor woorden, maar inderdaad best wel goed te doen als prot en minder als retri. Uiteindelijk is efficiënt questen in mijn geval sneller als mobs grinden, daarnaast verdien je er meer mee en vang je de nodige reputatie.

Ik heb op mijn paladin als prot van level 70 - 71,5 in Boring Tundra gelevelt op die rhino packs. Puur omdat ik hem eigenlijk niet wilde levellen en toch de meat nodig had voor de cooking dailys op mijn priest…. Maargoed, ieder zijn eigen ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

ShadowBumble schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:33:
[...]
Die klopt niet toch? Ik las in een eerdere post hier dat ze 1 token voor alle pieces maken. Of kun je zo'n token dan weer met emblems kopen, net zoals je nu de tokens voor 2 items kunt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Sandor Scheffer schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:30:
[...]

dat werkt niet, je void houdt nooit aggro op meerdere mobs
[...]
hoop dat je er wat aan hebt :)
Heb er zeker iets aan gehad, en wat ik deed voor AoE was pullen, voidwalker shield opzetten en dan pas AoE.

maar zal het vanavond eens bekijken :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:46:
[...]

Die klopt niet toch? Ik las in een eerdere post hier dat ze 1 token voor alle pieces maken. Of kun je zo'n token dan weer met emblems kopen, net zoals je nu de tokens voor 2 items kunt kopen?
Je kan met Emblem of Triumph x aantal ofcourse iedere piece van je T9 set kopen je heb dus wel Emblems of Triumph nodig maar aangezien je nu 4 verschillende modes kan dit aardig hard oplopen denk je ook niet dus mocht je constant wipen op 1 boss omdat je tactics niet kent prima gewoon badges farmen en dan doe je er misschien een maandje langer over maar dan heb je wel je volledige T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021

Ik ben de laatste tijd mijn warlock aan het levelen en had tot 60 een affli/ demo build, tot en met improved demon armor en soul link. Daarna geswitcht naar full affli met alleen wat punten in demo (HS, improved stamina). Ik ga eigenlijk nooit dood. Bij elites of 'in a pickle' is death coil je vriend :).

Pet is imp, in eerste instantie altijd phase shifted (als mana batterij), maar intussen mag ie meedoen, zonder mana zit ik toch nooit meer. Haunt, UA, Corruption, SB, LT = dood en weer 100% health 100% mana. Zelfde geldt voor meerdere mobs tegelijk.

Nog een tipje voor mensen tussen level 55 en 60 die nog tijd hebben deze week: ga alle vuurtjes af (horde + ally), dat levert zo'n 100k xp per uur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:23:
[...]

BM is bij mij PVP specc, en MM is PvE.
Survival is zo hard generfed dat ik over ben gestapt naar MM, wat mijn dps aanzienlijk heeft verbeterd.
Wat voor setup speel jij in arena als ik vragen mag? Want zo ver ik weet is BM pure RMP counter met een DK/Pally in 3v3 maar verder eigenlijk nergens goed voor.

SV is nog steeds superieur aan MM als je nog niet in 226+ rondloopt, zo erg was de nerf nou ook weer niet. Pas richting het einde van Ulduar ga je het merken als je MM bent (en dan nog is de marge niet heel groot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:46:
[...]

Tier 9 Items Prices
Slot / -ilvl(itemlvl) 258--------------245--------------------232
Head 1 x Token---75 x emblem of triumph-----50 x emblem of triumph
Hands 1 x token---- 45 x emblem of triumph -------- 30 x emblem of triumph
Chest 1 x token ----- 75 x emblem of triumph ------------- 50 x emblem of triumph
Legs 1 x token----- 75 x emblem of triumph --------- 50 x emblem of triumph
Shoulders 1 x token ------------- 45 x emblem of triumph --------- 30 x emblem of triumph

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ossi schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:09:
[...]

Dit snap ik dus niet he, Judgement of the Just is 1 van de beste talents voor pala tanks. Mobs slaan 20% langzamer, oftewel major effective health boost.
En benediction in retri vind ik echt een waardeloze talent voor een pala tank, je krijgt meer dan genoeg mana van Blessing of Sanctuary en divine plea.
Stop die 2 punten van improved judgement en benediction in judgement of the just!
Weet ik, maar tijdens levelen is Persuit of Justice wel een huge grootse deel ben je van mob a naar b aan renen (misschien met 3.2 kortere cast tijd niet meer, maar ik ga echt niet mounten voor paar yards lopen)
Ook benediction is welkom tijdens het soloen, als dual prot build zou hebben zou ik zelf voor (http://www.wowhead.com/?talent#sZA0xA0uMusIufdvo0hbc:NLG 1/2 SA of 4/5 Divine) gaan voor het questen, 3% crit is gewoon huge op grouping (solo help ook een beetje) om niet op te pakken.

3.2 kan hier welicht verandering gaan brengen heb nog niet de moeite genomen om de Vengeace verandering te testen. Afhankelijk hoe het exact werkt kan Seal of the Pure huge worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Heb je een Tauren warrior maar voel je je altijd meer een gnome? Ben je een blood elf maar blijk je toch een hippie Night elf te zijn? Fear no more, want binnenkort zijn er mogelijk Faction Transfers mogelijk!
We wanted to give everyone a very early heads-up that, in response to player requests, we’re developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance. There’s still much work to do and many details to iron out, but the basic idea is that players will be able to use the service to transform an existing character into a roughly equivalent character of the opposing faction on the same realm. Players who ended up creating and leveling up characters on the opposite factions from their friends have been asking for this type of functionality for some time, and we’re pleased to be getting closer to being able to deliver it.

As with all of the features and services we offer, we intend to incorporate the faction-change service in a way that won’t disrupt the gameplay experience on the realms, and there will be some rules involved with when and how the service can be used. The number of variables involved increases the complexity of implementing this service, but we plan to take the time needed to ensure that it lives up to expectations before officially rolling it out. We’ll go into much more detail on all of this here at http://www.WorldofWarcraft.com as development progresses. In the meantime, we wanted to let you know that because this type of functionality requires extensive internal testing well in advance of release, you may be seeing bits and pieces of the service in the test builds we use for the public test realms moving forward.
Let the nerdrage commence. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Teunis schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:00:
[...]

Weet ik, maar tijdens levelen is Persuit of Justice wel een huge grootse deel ben je van mob a naar b aan renen (misschien met 3.2 kortere cast tijd niet meer, maar ik ga echt niet mounten voor paar yards lopen)
Ook benediction is welkom tijdens het soloen, als dual prot build zou hebben zou ik zelf voor (http://www.wowhead.com/?talent#sZA0xA0uMusIufdvo0hbc:NLG 1/2 SA of 4/5 Divine) gaan voor het questen, 3% crit is gewoon huge op grouping (solo help ook een beetje) om niet op te pakken.

3.2 kan hier welicht verandering gaan brengen heb nog niet de moeite genomen om de Vengeace verandering te testen. Afhankelijk hoe het exact werkt kan Seal of the Pure huge worden.
offtopic:
er is iets aardig groot, maar wat precies... :+
Anoniem: 232786 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:04:
Heb je een Tauren warrior maar voel je je altijd meer een gnome? Ben je een blood elf maar blijk je toch een hippie Night elf te zijn? Fear no more, want binnenkort zijn er mogelijk Faction Transfers mogelijk!

Let the QQ commence.
Is een paar pagina's terug al besproken :), met veel QQ inderdaad...

[ Voor 22% gewijzigd door HanH op 30-06-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 17-06 07:04
HanH schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:04:
[...]

offtopic:
er is iets aardig groot, maar wat precies... :+

[...]

Is een paar pagina's terug al besproken :), met veel QQ inderdaad...
misschien de droom om een Tauren pala te worden? :?

ja ik snap dat dat niet mogelijk is.. maar ff inhaken op de faction-bekeringen.. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Macchill op 30-06-2009 14:07 ]

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inferno schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:58:
[...]
Wat voor setup speel jij in arena als ik vragen mag? Want zo ver ik weet is BM pure RMP counter met een DK/Pally in 3v3 maar verder eigenlijk nergens goed voor.

SV is nog steeds superieur aan MM als je nog niet in 226+ rondloopt, zo erg was de nerf nou ook weer niet. Pas richting het einde van Ulduar ga je het merken als je MM bent (en dan nog is de marge niet heel groot).
Ik spel in pvp op 53/18/0, met 2 soorten pets. Eén is Grubthor (Acid Spit, reduces armor by 10% stacks 2 times en heeft 16k HP op lvl75 (moet hem nog levelen :P) rare uit Silithus en de ander is een Silithed (imobilizes a target for 4 seconds) ook van de zelfde locatie.

Wellicht dat ik SV weer zal proberen in PvE, gezien ik merk dat ik wel wat slechtere dps doe dan de rest van onze hunters ondanks dat zij een kleine gear voorsprong hebben. Heb namelijk mijn hunter opgepakt waar ik in Feb voor het laatst naxx25 mee gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Als je hardcore raid heb je in een maandje misschien volledig T9 ja. Als je casual raid zoals ik ben je wat langer bezig kan ik je verzekeren. Ik ben nu al behoorlijk lang bezig om 58 Emblems of Conquest te verzamelen om de T8.5 head te kunnen kopen.

Aan de post van Mektheb te zien heb je 210 emblems nodig voor je T9 set en 315 voor je T9.5. Als je dat in een maand bij elkaar gaat sparen terwijl je nog op bosses aan het wipen bent dan zou ik dat erg knap vinden, zelfs met 4 modes. Om 210 emblems in een maand (4 weken voor het gemak) bij elkaar te sprokkelen zul je toch 53 emblems per week moeten gaan verdienen. Lijkt me lastig (en da's zachtjes uitgedrukt :+).

Mijn inschatting is dus dat de meeste raiders er linksom of rechtsom wel even mee bezig zijn om hun tier set compleet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:07:
Als je hardcore raid heb je in een maandje misschien volledig T9 ja. Als je casual raid zoals ik ben je wat langer bezig kan ik je verzekeren. Ik ben nu al behoorlijk lang bezig om 58 Emblems of Conquest te verzamelen om de T8.5 head te kunnen kopen.

Aan de post van Mektheb te zien heb je 210 emblems nodig voor je T9 set en 315 voor je T9.5. Als je dat in een maand bij elkaar gaat sparen terwijl je nog op bosses aan het wipen bent dan zou ik dat erg knap vinden, zelfs met 4 modes. Om 210 emblems in een maand (4 weken voor het gemak) bij elkaar te sprokkelen zul je toch 53 emblems per week moeten gaan verdienen. Lijkt me lastig (en da's zachtjes uitgedrukt :+).

Mijn inschatting is dus dat de meeste raiders er linksom of rechtsom wel even mee bezig zijn om hun tier set compleet te krijgen.
Inderdaad maar goed de meeste zullen wel eerst conquests gaan farmen en dan tier 8.5 kopen head / chest

die heb je dan zo aangezien je conquest krijgt uit heroic's straks, Dus iedereen heeft al zoiezo kans op 2/5 setbonus om in tournament toch beter te presteren en je hoeft er alleen maar voor 19min per dag VH te doen voor 5 badges ? dus dat echt zo easy

+ die orbs kan je dan kopen kan je die dikke belt / slippers laten maken heb je zoiezo al weer 4 items ( for clothies dan)

Ach we zien het wel heb al gehoord je dan vs oude bazen enz ook moet, illidan / archimond etc

[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Anoniem: 218826 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:06:
[...]

Ik spel in pvp op 53/18/0, met 2 soorten pets. Eén is Grubthor (Acid Spit, reduces armor by 10% stacks 2 times en heeft 16k HP op lvl75 (moet hem nog levelen :P) rare uit Silithus en de ander is een Silithed (imobilizes a target for 4 seconds) ook van de zelfde locatie.

Wellicht dat ik SV weer zal proberen in PvE, gezien ik merk dat ik wel wat slechtere dps doe dan de rest van onze hunters ondanks dat zij een kleine gear voorsprong hebben. Heb namelijk mijn hunter opgepakt waar ik in Feb voor het laatst naxx25 mee gedaan heb.
Ik bedoelde meer welke setup / bracket, voor PvP is een pet met pin uiteraard een must :P

Zelf speel ik protpally (healing uiteraard) + Survival (ik), maar tot nu toe nog niet meer tijd gehad voor meer dan 20 games dus ik kan er nog niet goed over oordelen, behalve dan dat bursten gewoon niet meer werkt tegen healer/dps setups (wtb ES stun terug ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:11

NoTimeRemains

I know

ik vind het eigk wel een mooie optie van factie wisselen. boeiend dat het niet helemaal overeen komt met lore enz als dat zo was speelde ik wel op een RP server ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Gezien dit
# Both the 10 and 25 player instances of the Crusaders' Coliseum drop a new Emblem of Triumph.
# The heroic dungeon daily quest will now reward 2 Emblems of Triumph and the normal daily dungeon quest will reward 1 Emblem of Triumph.

Zal de hoeveelheid badges echt wel meevallen.
Dat maakt 10 mans wel stuk interessanter, wel raar dat je nu met 10 man doen , aan 25 man gear kan komen.

ps hoop dat ze
A new feature has been introduced in this build, you can now extend your raid lockout to make them last one more week. This is probably very useful if your guild is trying to get a specific boss down and doesn't really need any other loot in the instance, you can just get one more weeks of tries without having to clean everything in the way.

goed maken, niet zodat je de pug leden nog extra week kan "vast zetten" in een instance >:)
of lege instance kan extende.

Al zie wel voordelen van extende, een reset waarin je badges. gear kan halen is "meestal" meer waard dan 1 hele week op de laatste baas wipen, clearen op de eerste dag en dan fijn week niks te doen hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door Teunis op 30-06-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Mektheb schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:11:
die heb je dan zo aangezien je conquest krijgt uit heroic's straks, Dus iedereen heeft al zoiezo kans op 2/5 setbonus om in tournament toch beter te presteren en je hoeft er alleen maar voor 19min per dag VH te doen voor 5 badges ? dus dat echt zo easy
Wat ik gehoord heb, is dat alleen met de DAILY je die badges krijgt. Dus ik zou niet gek op kijken dat de reward van de DAILY HC dan 2 hele emblems of conquest zijn en niet de gehele instance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:25:
[...]

Wat ik gehoord heb, is dat alleen met de DAILY je die badges krijgt. Dus ik zou niet gek op kijken dat de reward van de DAILY HC dan 2 hele emblems of conquest zijn en niet de gehele instance ;)
Volgens mij krijg je conquest van elke boss en krijg je triumph van de Daily
Triumph gaat ook in de 10 man / 25 man droppen van Tournament

Volgens mij Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 09:45

PcManiaxx

ondertitel duh

Hoezo geen geluk hebben met je drops :/ VOA25 ruim 21x gedaan en nog steeds geen warlock (cloth) drop.

Enige wat je ziet is plate plate plate, mail mail mail, kuch leather kuch.

En dit geld eigenlijk voor alle instances :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

hulkie schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:35:

@ Mantamania: puur mobs grinden is te saai voor woorden, maar inderdaad best wel goed te doen als prot en minder als retri. Uiteindelijk is efficiënt questen in mijn geval sneller als mobs grinden, daarnaast verdien je er meer mee en vang je de nodige reputatie.

Ik heb op mijn paladin als prot van level 70 - 71,5 in Boring Tundra gelevelt op die rhino packs. Puur omdat ik hem eigenlijk niet wilde levellen en toch de meat nodig had voor de cooking dailys op mijn priest…. Maargoed, ieder zijn eigen ding :)
dat is ook zo zeker als je het solo doet. Zelf ging ik dus met vrouwtje opzoek naar steeds betere spots en ook steeds iets meer uitdaging dat is ook wel zo leuk. En effecient quest met questhelper word ook flink saai.
Uit eindelijk had ik een soort van exploit spot waar mobs bleven respawnen waar ik een level of 5 gelevelled heb in een uur of 7 denk ik, helaas geven die mobs nu 10x minder xp.

Ik miste wel wat rep enzo maar goed meeste is toch te koop en anders doe je een paar heroics extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Emblem of Triumph

This item drops off bosses from the (tier 9) 10-player and 25-player Crusader's Coliseum and, according to the Patch 3.2.0 PTR notes, will also be a reward from the normal and heroic daily Northrend dungeon quests.

Emblem of Conquest

Source This item drops off bosses from the (tier 8 ) 25-player Ulduar raid and 25-player Emalon the Storm Watcher.

In patch 3.2, this item will drop from bosses in all level 80 5-man heroic instances, as well as level 80 raids the formerly dropped Emblems of Heroism and Valor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Najah, bottom-line is dat het tegenwoordig een stuk makkelijker is om aan Tier items te komen dan vroegâh. Nadeel is dat er qua gear *minder* onderscheid is tussen de hardcore raiders en de casual epic farmers (zeker niet *geen*, casual epic farmers zul je niet snel in BiS gear zien lopen lijkt me). Voordeel (vind ik dan) is dat meer mensen alle content kunnen zien, waar ze tenslotte wel E15 per maand voor betalen, en dat het makkelijker is voor nieuwe spelers om qua gear-niveau aan te haken bij raiding guilds die al in de hogere Tier content zitten. Ik vind het bijv. nog steeds jammer dat ik niet bij een dusdanig vergevorderde guild heb gezeten dat ik MH, BT, SSC, TK en SWP heb gezien. Toen ik level 70 was, was SWP al gereleased. Het was voor mij als casual lastig om qua gear op dat niveau te komen. Die kan ik nu natuurlijk PuGgen, maar dat gevoel van toen zal je er nooit bij hebben.

Al met al blijft het een leuk spelletje vind ik (maargoed, ik speel het nu pas dik een jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:37:
Najah, bottom-line is dat het tegenwoordig een stuk makkelijker is om aan Tier items te komen dan vroegâh. Nadeel is dat er qua gear *minder* onderscheid is tussen de hardcore raiders en de casual epic farmers (zeker niet *geen*, casual epic farmers zul je niet snel in BiS gear zien lopen lijkt me). Voordeel (vind ik dan) is dat meer mensen alle content kunnen zien, waar ze tenslotte wel E15 per maand voor betalen, en dat het makkelijker is voor nieuwe spelers om qua gear-niveau aan te haken bij raiding guilds die al in de hogere Tier content zitten. Ik vind het bijv. nog steeds jammer dat ik niet bij een dusdanig vergevorderde guild heb gezeten dat ik MH, BT, SSC, TK en SWP heb gezien. Toen ik level 70 was, was SWP al gereleased. Het was voor mij als casual lastig om qua gear op dat niveau te komen. Die kan ik nu natuurlijk PuGgen, maar dat gevoel van toen zal je er nooit bij hebben.

Al met al blijft het een leuk spelletje vind ik (maargoed, ik speel het nu pas dik een jaar).
Zit inderdaad wat in :), ik heb al wat lopen QQen toen ze van 40man naar 25man raiden gingen toen hadde nwe allemaal al zoiets van Meh !!!

Maar al met al beviel dat best, maar ik denk wat het probleem op het moment is people dont want changes,
they want more of the same

Blijf het zoiezo spelen ook in 3.2 maar als diablo er is bye bye x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inferno schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:11:
[...]
Ik bedoelde meer welke setup / bracket, voor PvP is een pet met pin uiteraard een must :P

Zelf speel ik protpally (healing uiteraard) + Survival (ik), maar tot nu toe nog niet meer tijd gehad voor meer dan 20 games dus ik kan er nog niet goed over oordelen, behalve dan dat bursten gewoon niet meer werkt tegen healer/dps setups (wtb ES stun terug ;)).
Oh sorry.

Onze setup is: 2on2 (Resto Druids/BM hunter) 3on3 (BM Hunter/Resto Druid/Rogue).
Zijn nog niet zo lang geleden begonnen er mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Teunis schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:23:
This new PTR build had its share of Tier 9 updates, the models for the Leather_ArgentHorde are available and we now have the prices for each piece. The biggest change here is the introduction of a common token for all armor parts, you can buy the Head/Hands/Chest/Legs/Shoulders of your set with a single item. (Example: Regalia of the Grand Conqueror)

Hmm, T9 tot lvl 245 badge buyable, 1 Token voor elke willekeurig loot, voordelen en nadelen.
Voordeel is als je baas nog niet neer krijgt de progression qua gear bijna stopt
Bevoorbeeld yogg met de Shoulders.
Kans dat stuff voor offspec weggaat stuk kleiner
Nadeel maakt wel compleet easy om volledige set te halen.
Maar ja dat is ook al met VoA boss, whats next VoA die ook tokens dropt :S
Ja dat betekend dat als je een complete mongool bent en een retard guild 1 baas die een tier token dropped kan killen over een tijd alsnog iedereen in volle t9 rondloopt .

Lijkt wel of bij blizzard van die extreme linkse mensen zitten. gelijkheid en voor iedereen alles het zelfde in wow. alles zo versimpelt. kant en klaare poisons. niet eens meer flash powder reagents. exct. ze verwijderen complete skills en versimpele meerdere skills in 1 enkele skill. Binnekort zullen ook alle tallents verwijdert worden. dan krijg een pala nog maar een skill. holy light. hij kan er dan dmg mee doen en healen. ( zoals die SP bullcrap ipv dmg en healing. )

nog ff en dan hoef je maar 10G te betalen en dan word je instant lvl 80 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:19
HStyles schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:44:
[...]

Ja dat betekend dat als je een complete mongool bent en een retard guild 1 baas die een tier token dropped kan killen over een tijd alsnog iedereen in volle t9 rondloopt .
Jaaaa. 125/62 weken wachten tot je hele raidgroup volle t9 heeft! Als je maar 1 baas kan killen heb je dus ook maar 1 of 2 tokens per week...

En die token waar je de hoogste T9 mee krijgt droppen dus sowieso alleen in de heroic versies van de raid instances.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

HStyles schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:44:
[...]

Lijkt wel of bij blizzard van die extreme linkse mensen zitten. gelijkheid en voor iedereen alles het zelfde in wow. alles zo versimpelt. kant en klaare poisons. niet eens meer flash powder reagents. exct. ze verwijderen complete skills en versimpele meerdere skills in 1 enkele skill. Binnekort zullen ook alle tallents verwijdert worden. dan krijg een pala nog maar een skill. holy light. hij kan er dan dmg mee doen en healen. ( zoals die SP bullcrap ipv dmg en healing. )

nog ff en dan hoef je maar 10G te betalen en dan word je instant lvl 80 8)7
want mensen zoals jij, je staat clearly boven het normale gepeupel, betalen veel en veel meer aan het spel...
7(8)7

is het niet zo dat je alles zo 'hardcore' kan maken zoals je zelf wilt?

het is mss echt tijd dat sommige mensen stoppen met spelen van wow. al die haat en nijd om een spel. gewoon lekker op het terras gaan zitten en afkoelen... :w

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-07 17:39
Hmm.. mischien me DK horde maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307652

Ik heb geen problemen met de nieuwe patches. Ben nu bezig met het lvl van een shaman, dus eerder een mount etc komt wel goed uit.

Je weet verder toch niet wat er aan zit te komen. We kunnen maar 1 patch vooruit kijken. Bij Blizzard hebben ze in grote lijnen (hopelijk...) wel een idee wat ze in patch 3.3 t/m 3.9 willen en dat weten wij dan weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:52:
[...]

want mensen zoals jij, je staat clearly boven het normale gepeupel, betalen veel en veel meer aan het spel...
7(8)7

het is mss echt tijd dat sommige mensen stoppen met spelen van wow. al die haat en nijd om een spel. gewoon lekker op het terras gaan zitten en afkoelen... :w
het probleem is wat ik dus ook heb :P
ik een hekel heb een ander ook te zien met mijn shit, kijk dat het er nu 4 / 10 spelers zijn op je servert prima
Maar kweet nog ik me raptor lootte eeuwen terug, nu ken ik al 34+ mensen die hem sinds de laatste buff hebben, of baron rivendare mount omg onze hele 25man raid heeft em...
Ik zou dus een moord plegen voor The scarab lord of de Black mount van Aq 40 alleen maar om zeker te weten niemand hem heeft :P
Daarom leuk all die titles enzo, maar ik gebruik ze niet eens meer hele wereld loopt er mee
En ik weet het is maar een spelletje maar zo ben ik nu eenmaal als ik pvp wil ik van die ander winnen, maar niet al voor ik het gevecht ben aan gegaan al 100% zeker te weten ik door elke rogue ge2shot kan worden :P

Ach het valt best mee xD het leukste is nog steeds lekker op vent met jan en alleman ouwehoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
ShadowBumble schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:33:
[...]
Leuk voor je en vooral ook doen maar ik vraag me serieus af waar ze nu mee bezig zijn.

- Faction Changes optie
Ik zie hier eerlijk gezegd het probleem niet van in. Als iemand van faction wil veranderen is dat toch prima.
- Raid Lockout Extension ( week extra zonder je raidid te removen dus )
Ook hier zie ik geen probleem. Je zit een week langer in dezelfde raidid op dezelfde boss. Je mist die week de extra loot die je van de andere bazen zou kunnen krijgen.
Het enige dat ik nog mis is dat ik emblems kan traden tussen mijn eigen chars. Wij doen zelf geen Naxx runs meer. Als ik mijn alts will gearen dan moet ik pugs gaan doen. Dan liever wat meer heriocs runnen en de gear met badges kopen.
Dit maakt het ook makkelijker voor nieuwe mensen om in een raid gilde te komen. Wij hebben nu iedere maand wel een apply van iemand met crafted pre-raid gear. Die worden standaard afgewezen. Jij kunt nog zoveel skill hebben, als je gear niet klaar is voor Ulduar dan kom je er niet in.
Goede verandering naar mijn mening.
- Soulbind items kunnen traden met je raid group. ( Zie je het al voor je ik koop het met DKP voor jouw en dan verkoop ik het door aan jouw voor gold )
Eindelijk van het gezeur af dat je een ticket moet maken als de master looter een fout maakt. En iedereen die gear gaat verkopen aan guildmembers die kan heel snel naar een ander gilde op zoek.
Ik vind het erg jammerlijke ontwikkelingen je haalt gewoon een stuk van je core mechanics weg doordat je niet meer vast zit aan besluiten die je maakt als het je niet bevalt dan change je toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
Ik snap echt niet dat mensen zich druk maken over in welke gear andere rondlopen. Je ziet er na wat raiden toch allemaal hetzeflde uit, en dat is al sinds MC zo. Dat 'unieke' mounts minder uniek zijn, tja, boeit mij ook niks maar dat begrijp ik op zich nog, maar gear? Iedereen loopt in dezelfde meuk, boeit het hoe ze het precies gekregen hebben.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Mektheb schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:01:
[...]

het probleem is wat ik dus ook heb :P
ik een hekel heb een ander ook te zien met mijn shit, kijk dat het er nu 4 / 10 spelers zijn op je servert prima
Maar kweet nog ik me raptor lootte eeuwen terug, nu ken ik al 34+ mensen die hem sinds de laatste buff hebben, of baron rivendare mount omg onze hele 25man raid heeft em...
Ik zou dus een moord plegen voor The scarab lord of de Black mount van Aq 40 alleen maar om zeker te weten niemand hem heeft :P
Daarom leuk all die titles enzo, maar ik gebruik ze niet eens meer hele wereld loopt er mee
En ik weet het is maar een spelletje maar zo ben ik nu eenmaal als ik pvp wil ik van die ander winnen, maar niet al voor ik het gevecht ben aan gegaan al 100% zeker te weten ik door elke rogue ge2shot kan worden :P

Ach het valt best mee xD het leukste is nog steeds lekker op vent met jan en alleman ouwehoeren
snap ik wel maar gewoon om het in perspectief te zien is natuurlijk raar :)
je koopt een auto, en je ziet opeens iemand anders rijden in het zelfde model, kleur, uitvoering enz enz dan is het opeens een mongool, pauper en een noob?

maar je moet het gewoon zien in Blizzard oogpunt, ze hebben x miljoen spelers en een (een paar procent)klein groepje loopt makkelijk door Uldu (en door de hardmodes) heen...
je kan als bedrijf die grote groep spelers toch niet buiten spel zetten en zeggen dat de hardcores een voordeel hebben.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

NoTimeRemains schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:52:
[...]

7(8)7

Haha het goede oude "ik betaal ook, dus ik wil gratis epics!"-argument.

Dan heb ik de volgende vraag: Is er content niet beschikbaar voor je? Wie houdt je tegen? Dat anderen het spelletje anders spelen dan jij en daardoor meer zien en andere items dragen: doet dat afbreuk aan jouw gaming experience? (oe leuk toch altijd die argumenten omdraaien, kennelijk zijn de heroic farmers jaloers op raiders?)

Daarnaast is al er een verschil tussen "hardcore" (aka 5 dagen+ in de week raiden, alle hardmodes) en het reeds zeer gematigde "normal" mode in ulduar (goed te doen in enkele avonden raiden). Dit is zeer acceptabel en eigenlijk een slimme stap van Blizzard om raiding beschikbaar voor iedereen te maken. Echter, om nu vervolgens de rewards (gear) van deze raids aan non-raiders beschikbaar te stellen... dat is iets wat volgens mij gewoon nergens op slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoTimeRemains schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:06:
[...]

snap ik wel maar gewoon om het in perspectief te zien is natuurlijk raar :)
je koopt een auto, en je ziet opeens iemand anders rijden in het zelfde model, kleur, uitvoering enz enz dan is het opeens een mongool, pauper en een noob?

maar je moet het gewoon zien in Blizzard oogpunt, ze hebben x miljoen spelers en een (een paar procent)klein groepje loopt makkelijk door Uldu (en door de hardmodes) heen...
je kan als bedrijf die grote groep spelers toch niet buiten spel zetten en zeggen dat de hardcores een voordeel hebben.
Ja dat is ook zo, maar goed ik zou dan dus die auto niet meer tof vinden ;)

Ik ga naar de stad ik koop een nieuwe jas en 2 dagen later kom ik een maatje tegen met de zelfde jas, dan draag ik hem dus niet meer >.>
Als het iemand is die ik niet ken ja dan is het al gauw anders, en daarom ben ik ook vaak van de wat exotischere merken kleding die je moet importeren

Maar inderdaad ben het wel mee eens je kan niet mensen vergeten overslaan alleeen om de "pro'" mensen te pleasen dat ben ik met je eens en daarom is hardmodes erg tof

Verder is het iedereen ze eigen geld en game
Inferno schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:09:
[...]

Dan heb ik de volgende vraag: Is er content niet beschikbaar voor je? Wie houdt je tegen? Dat anderen het spelletje anders spelen dan jij en daardoor meer zien en andere items dragen: doet dat afbreuk aan jouw gaming experience? (oe leuk toch altijd die argumenten omdraaien, kennelijk zijn de heroic farmers jaloers op raiders?)

Daarnaast is al er een verschil tussen "hardcore" (aka 5 dagen+ in de week raiden, alle hardmodes) en het reeds zeer gematigde "normal" mode in ulduar (goed te doen in enkele avonden raiden). Dit is zeer acceptabel en eigenlijk een slimme stap van Blizzard om raiding beschikbaar voor iedereen te maken. Echter, om nu vervolgens de rewards (gear) van deze raids aan non-raiders beschikbaar te stellen... dat is iets wat volgens mij gewoon nergens op slaat.
ik speel zelf 3 avonden perweek van 19:30 tot 23:30 raiden wij dan, en we doen alles op hardmode behalve 25man want die beginnen we net maar ook met 25man ulduar beginnen we net en we clearen tot en met mimron in 1 avond met onze 1e 25man ( ja 10 man al dood gespeeld )

Wat is hardcore ? hardcore vind ik als je er geld voor krijgt of dan ook echt WoW boven RL > Werk enz zet

[ Voor 35% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
ik raidde van 19.00 tot 00.00 en soms later, maar ben nu op een andere server begonnen als wlock.

We deden zoveel mogelijk hardmodes, (hodir, fl4t, freya 1t, heartbreaker).. weet niet hoever ze nu zitten, al 4 dagen niet meer ingelogd op mijn druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]
Er is een verschil tussen gratis en een hoop dagen/weken Heroics moeten farmen om 1 deel te kunnen krijgen. Er is gewoon een voordeel mbt. dit systeem omdat het nu mogelijk is om bij te komen qua gear.

Als ik naar mezelf kijk, ik kan nu Naxx25 puggen en genoeg DPS leveren en straks met die Emblems gewoon netjes Ulduar gear kopen en mee met andere guilds. Ben ik dan ineens een easy-epic-farmer, of iemand die zichzelf snel heeft gegeared om een 'hardcore' (achterlijk woord, hardcore bestaat sinds tbc niet meer) te joinen.

Hardcore is geen guild die 5+ dagen raid, want dan doe je iets fout aangezien deze content echt in 3 dagen makkelijk te leren is en ook nog eens te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

[...]
Echter, om nu vervolgens de rewards (gear) van deze raids aan non-raiders beschikbaar te stellen... dat is iets wat volgens mij gewoon nergens op slaat.
Nou, iemand die niet raid zal toch een whopping 70 dagen achter elkaar de normal- én heroic daily dungeon (3 Emblems of Triumph per dag) moeten gaan doen om z'n T9 setje bij elkaar te harken. Je moet er maar zin in hebben. Enneeh, zijn de meeste non-raiders niet PvP'ers die überhaupt weinig tot geen PvE content doen? De groep mensen die op die manier hun Tier set bij elkaar gaan harken is volgens mij verwaarloosbaar klein.

Er is dus volgens mij voornamelijk onderscheid tussen hardcore en casual raiders. Die twee groepen raiders worden door de recente en komende veranderingen (hardmodes en emblem changes) prima bediend vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:23

Osxy

Holy crap on a cracker

Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:24:
[...]

Nou, iemand die niet raid zal toch een whopping 70 dagen achter elkaar de normal- én heroic daily dungeon (3 Emblems of Triumph per dag) moeten gaan doen om z'n T9 setje bij elkaar te harken. Je moet er maar zin in hebben. Enneeh, zijn de meeste non-raiders niet PvP'ers die überhaupt weinig tot geen PvE content doen? De groep mensen die op die manier hun Tier set bij elkaar gaan harken is volgens mij verwaarloosbaar klein.

Er is dus volgens mij voornamelijk onderscheid tussen hardcore en casual raiders. Die twee groepen raiders worden door de recente en komende veranderingen (hardmodes en emblem changes) prima bediend vind ik.
Ik raid, maar zeer casual omdat ik niet meer tijd heb. Ik ben dus erg blij met deze verandering :)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:24:
[...]

Juist wat ik dus ook bedoel, als je er geen tijd / zin voor heb doe je het niet ?, daar was het spel voor had je tijd zin geen leven kreeg je alles, speelde je 5 uurtjes per week liep je in blue's en zo hoort het ook

Efford > Reward ik farm liever 1000x de zelfde mob voor 1 drop random
Dan dat ik 2x de instance moet doen en hem gegarandeerd heb wat een efford

Vandaar ik aan het belachelijke aantal van 284 epic's lifetime looted..
ach denk gewoon de mensen die er +- 6 uur per dag mee bezig zijn een hekel hebben mensen die 2 uur per dag spelen hetzelfde krijgen

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
[...]
Gewoon je PvP-titel gebruiken, die wordt volgens mij steeds zeldzamer omdat steeds meer old-school mensen er mee stoppen.

En rogues zijn nog wel je minste zorg in PvP.
Retri en DK's staan bij mij op nr 1 & 2 van most hated classes horde-side als alliance-priest zijde.
Iig valt de pet van de DK nog te cc-en met shackle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:36:
[...]

Gewoon je PvP-titel gebruiken, die wordt volgens mij steeds zeldzamer omdat steeds meer old-school mensen er mee stoppen.

En rogues zijn nog wel je minste zorg in PvP.
Retri en DK's staan bij mij op nr 1 & 2 van most hated classes horde-side als alliance-priest zijde.
Iig valt de pet van de DK nog te cc-en met shackle.
Dk's heb ik echt geen last van, Retries en Rogues het meeste echt zo zwaar irritant
En ja dan heb je druids nog he :P maar die sla ik over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

sabriel schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:36:
[...]

Ah yeah, heb nog de Legionnaire title op mijn mage! :) was volgens mij Rank9 verder ben ik niet gekomen, en vind het eigenlijk ook best wel een mooie titel.
Moet eigenlijk udying nog een keer halen dies veel cooler!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Argent champion title ftw :D
Ben nu bezig voor me Rival/Challenger title :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona Extra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 15:36
Wootlock schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:44:
Argent champion title ftw :D
Ben nu bezig voor me Rival/Challenger title :P
Chef! maar m'n lock heet dan ook Ramsay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 20:59
Corona Extra schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:50:
[...]

Chef! maar m'n lock heet dan ook Ramsay :P
Onze guildleader heet Chëf .. met de titel chef.. Chef Chëf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wellicht al voorbij gekomen maar ik kan het zo 1 2 3 niet vinden met Google.
Inzake het Midsummer Festival.
Als ik de vier flames heb gejat uit de Main cities van Horde (moet alleen Silvermoon nog) komt dan A Thief's reward vrij?
En is dit een quest waarvoor ik weer de halve wereld moet rondreizen?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

RaDKiLL schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:54:
Als ik de vier flames heb gejat uit de Main cities van Horde (moet alleen Silvermoon nog) komt dan A Thief's reward vrij?
Ja

voor de titel the flame keeper moet je de halve wereld rond reizen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RaDKiLL schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:54:
Krijg je bij de NPC waar je je flamen inleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Gohan-san schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:55:
[...]

Ja

voor de titel the flame keeper moet je de halve wereld rond reizen
hele wereld*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Mektheb schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:27:
[...]
ach denk gewoon de mensen die er +- 6 uur per dag mee bezig zijn een hekel hebben mensen die 2 uur per dag spelen hetzelfde krijgen
Jah, en wat diegenen die 6 uur per dag spelen dan even vergeten is dat zij de spullen sowieso eerder hebben dan diegenen die 2 uur per dag spelen en dat zij dan qua progress door content al verder zijn dan diegene die 2 uur per dag speelt ooit zal komen.

Ze kunnen er ook voor kiezen om dat hele emblem systeem af te schaffen zodat je je goede gear en Tier items alleen nog maar in raids kunt krijgen als je mazzel hebt met drops en rolls/DKP. Da's dan leuk voor diegenen die zich persé willen onderscheiden van anderen. Op het moment dat je dan (heroic) dungeons en 3 Tiers aan raid content hebt liggen heb je het als casual/nieuwkomer nogal lastig lijkt me. Heroics worden dan veel minder gespeeld, dus vind maar eens een groep. Veel degelijke raiding guilds zitten al in de hoge Tier content, dus vind maar eens een guild die je door alle lagere content heen wil boosten en gearen zodat je mee kunt doen. Goede guilds zijn sowieso al niet heel makkelijk te vinden, dus dat gaat voor casuals/nieuwkomers alleen nog maar moeilijker worden.

Zoals het nu is/wordt blijft alle content die er is rewarding om te spelen. In 3.2 wordt het ook weer interessant om heroics te doen door de emblem changes. Da's toch alleen maar mooi? Het is gewoon jammer van alle moeite die erin zit om die content te maken als het nauwelijks meer gespeeld wordt. Je hebt dus lekker veel keus om te doen waar je zin in hebt. Naarmate er meer content komt, wordt je keuzevrijheid wat dat betreft groter.

Nadeel is natuurlijk dat elke retard aan goede gear kan komen. Maar om alleen maar daarom naar een systeem zoals hierboven beschreven te gaan is denk ik erger dan de kwaal. Niet alleen de retards, maar ook de average-skilled casuals krijgen het lastig. Je benadeelt dan een veel grotere groep spelers dan eigenlijk de bedoeling zou moeten zijn (vind ik). De moeilijkheid met een spel zoals WoW is dat je het voor iedereen zo leuk als redelijkerwijs mogelijk wilt houden. Dat je daarbij niet iedereen tevreden kunt houden lijkt me voor de hand liggend. Wat dat betreft vind ik persoonlijk dat Blizzard het niet slecht doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste Title is nog altijd The insane / The exalted / The immortal / The scarab lord

O w8 dat is er niet 1 maar meer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Mektheb schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:00:
Beste Title is nog altijd The insane / The exalted / The immortal / The scarab lord

O w8 dat is er niet 1 maar meer xD
The insane: working on it
The exalted: check
The immortal: meh, nog is keer naxx doen idd ;')
Scarab lord: check

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vindt persoonlijk Death's Demise ook een erg stoere titel. zelfde geld voor Obsidian Slayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
ik zou het tof vinden moest je tier 8 via emblems kunnen krijgen en tier 9 enkel via raid's.

enzoverder als er nieuwe set's komen, de vorige via emblem de nieuwe enkel via raids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Mektheb schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:13:
[...]

ik speel zelf 3 avonden perweek van 19:30 tot 23:30 raiden wij dan, en we doen alles op hardmode behalve 25man want die beginnen we net maar ook met 25man ulduar beginnen we net en we clearen tot en met mimron in 1 avond met onze 1e 25man ( ja 10 man al dood gespeeld )

Wat is hardcore ? hardcore vind ik als je er geld voor krijgt of dan ook echt WoW boven RL > Werk enz zet
10 man hardmode is toch echt even een stapje makkelijker dan 25, maar dat terzijde. Anyway, ik maakte de post niet om de definitie van hardcore ter discussie te stellen, hardcore voor mij persoonlijk heb ik er reeds neergezet (als in: 5 dagen/week+ op progress en voor alle hardmodes gaan).

Persoonlijk voel ik niets meer voor die hoeveelheid raiden (die tijd is voorbij) en ik verwacht dan ook zeker geen ulduar 25 hardmode loot te ontvangen de komende tijd. Dat is dan ook het punt: ik verwacht geen hardmode loot als ik geen hardmodes doe, waarom dan wel normale ulduar 25 loot als ze geen ulduar 25 doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:10:
[...]
10 man hardmode is toch echt even een stapje makkelijker dan 25, maar dat terzijde. Anyway, ik maakte de post niet om de definitie van hardcore ter discussie te stellen, hardcore voor mij persoonlijk heb ik er reeds neergezet (als in: 5 dagen/week+ op progress en voor alle hardmodes gaan).

Persoonlijk voel ik niets meer voor die hoeveelheid raiden (die tijd is voorbij) en ik verwacht dan ook zeker geen ulduar 25 hardmode loot te ontvangen de komende tijd. Dat is dan ook het punt: ik verwacht geen hardmode loot als ik geen hardmodes doe, waarom dan wel normale ulduar 25 loot als ze geen ulduar 25 doen?
Tuurlijk dat weet ik ook maar als je op 10man hardmode Yogg en Freya gelijk 2 shot dus 1 wipe daarna gelijk doet dan is die encounter echt een lachertje

En als je met een nieuwe guild de 1e x 25man doet ulduar en je alleen 10man ulduar heb gedaan en je killed alles van 19:30 tot 23:30 tot en met Mimron dan is het wel peanuts

Al met al komt best goed
HolyCorn schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:04:
[...]

The insane: working on it
The exalted: check
The immortal: meh, nog is keer naxx doen idd ;')
Scarab lord: check

:>
The insane : working on it
The Exalted : almost done nog 5 maar die komen allemaal in 1x ;)
The immortal : Nog te doen :(
Scarab lord : niet meer te halen Q-Q ?

[ Voor 24% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

RaseriaN schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:22:
[...]

Er is een verschil tussen gratis en een hoop dagen/weken Heroics moeten farmen om 1 deel te kunnen krijgen. Er is gewoon een voordeel mbt. dit systeem omdat het nu mogelijk is om bij te komen qua gear.

Als ik naar mezelf kijk, ik kan nu Naxx25 puggen en genoeg DPS leveren en straks met die Emblems gewoon netjes Ulduar gear kopen en mee met andere guilds. Ben ik dan ineens een easy-epic-farmer, of iemand die zichzelf snel heeft gegeared om een 'hardcore' (achterlijk woord, hardcore bestaat sinds tbc niet meer) te joinen.

Hardcore is geen guild die 5+ dagen raid, want dan doe je iets fout aangezien deze content echt in 3 dagen makkelijk te leren is en ook nog eens te clearen.
Naja spijt me zeer maar heroics en naxx farmen is gewoon zo simpel dat er geen ulduar reward tegenover hoort te staan (nee Ulduar is ook niet het toppunt van raiding, maar er zit iig iets van een retard-filter in). Dat het je even tijd kost is niet meer dan logisch, maar vergeet niet hoe veel tijd anderen er voor bezig zijn geweest voordat ze uberhaupt zo ver in de instance kwamen.

Ja clearen kan prima 3 dagen per week, maar als je op dit moment geen top 100 world guild bent dan ben je nog bezig met Firefighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Northrend niet ;) en bijvoorbeeld zo uit mijn hoofd is er in felwood ook geen flame ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 19:10

Seraphin

Meep?

[...]

Mja, stel je voor dat er niets meer aan WoW veranderd zou zijn sinds Naxx40 (oftewel geen TBC, geen WotLK en geen mechanic changes)..... Grote kans dat er dan zelfs nog veel meer raptors rond zouden hobbelen omdat iedereen al jaren ZG non stop zit te farmen ;)

Wat serieuzer: wat mij opvalt is dat veel mensen nogal fixeren op gear als de beloning voor veel / hard / goed raiden. Dan zul je je inderdaad genaaid voelen met de badge changes. Je kan je echter ook gewoon richten op de bosses die je dood weet te meppen en daar je voldoening uit halen.

Ik vond de vergelijking met een nieuwe jas wel een goede: stel dat je inderdaad een uberhippe jas voor veel euri hebt gekocht, en een kort daarop zie je iemand in precies dezelfde jas (of in mijn real life situatie: "net" een iPhone, komt de nieuwe variant alweer uit)... is die jas dan opeens lelijker? Staat hij opeens minder goed? Antwoord is op beide natuurlijk nee, want de fysieke jas is onveranderd. De beleving is wel veranderd, maar dan kun je je wellicht eens afvragen waar je het nou allemaal voor doet: raiden (jas kopen / iPhone kopen) omdat je het leuk vind en er een goed gevoel aan over houdt, of omdat je aan anderen wil showen hoe stoer je bent?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
Seraphin schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:26:
Wat serieuzer: wat mij opvalt is dat veel mensen nogal fixeren op gear als de beloning voor veel / hard / goed raiden. Dan zul je je inderdaad genaaid voelen met de badge changes. Je kan je echter ook gewoon richten op de bosses die je dood weet te meppen en daar je voldoening uit halen.
Precies. Ik frustreer me ook veel meer over onze lack in progress dan die gear changes.

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.