Zo, weekendje niet bijzonder veel gedaan, maar toch weer wat meegemaakt
Gistermiddag na een VoA 'win' (ik stond toevallig met m'n mage te vissen dus totaal niks bijgedragen) werd er een VoA25 groep gevormd. Ik de leader gewhispered dat ik met m'n resto druid meewou, prima, en hoppa raidgroup samengesteld en wij VoA in.
Emalon-25 is een stuk lastiger dan 10-man vanwege de CL die moeilijker te omzeilen is (in een pug dan). 1e try was een whipe. Met de healers overlegd en afgesproken dat de pallies in de buurt van hun tank zouden gaan staan en beide raidhealers (priest uit m'n guild en ik) in het midden zodat we in range van iedereen staan. Ik dus ff in raidchat aangegeven dat de priest en ik boven op elkaar in het midden staan, en de rest uit de buurt moet blijven.
Goed, begint een hunter in whispers tegen me te zeuren dat ik als healer bij m'n target moet blijven en dat ranged DPS juist in het midden moet staan. Ik vertel 'em (dan nog vriendelijk) dat wij beiden raid healer, dus in princiepe in range van iedereen moeten staan, en het vooral voor de priest vervelend is als ie constant moet lopen. Begint hij te mekkeren dat z'n main een tank is in een raid guild (fijn voor je, en dat heeft wat met healing te maken?) en dat de healers bij hun targets moeten staan. Toen begon de pull, en ik reageerde nog even kort met dat als een healer aan een DPS vertelt dat 'ie moet moven, hij gewoon moet moven (niet erg vriendelijk maar m'n geduld was op en ik had omdat we pullden geen tijd meer). En ja hoor, hij gaat precies in het midden staan, bovenop mij en de priest, totdat de RL hem verteld dat 'ie op moet tokken daar. Mooi
Goed, Emalon dood (en ik m'n achievement

), en hoppa, resto T8.5 legs! fijn

Dan willen we door naar archavon, meldt de paladin tank dat 'ie er geen zin in heeft door te spelen omdat 'ie tijdens het gevecht continue vervelende 'aanwijzingen' van iemand kreeg die nogal onvriendelijk waren. Bleek dus na navragen dat die hunter ook die paladin 'aanwijzingen' had gegeven tijdens het gevecht op zo'n manier dat die paladin het helemaal zat was en we bijna een tank kwijt waren. Toen had ik 't echt gehad, en meldde dat 'ie ook tegen mij zat te miepen en dat ik liever de hunter kickte. RL kicked subiet de hunter, en we gaan door naar Archavon, die natuurlijk in no time ligt.
Ik krijg nog een whisper dat ik een prutser ben en hij MT in een raidguild is en dat ik op ignore sta. Kan dus nieteens reageren. Prima

Boeit mij het.
Even later zit ik met 2 guildies in een heroic, hoor ik van m'n guild leader dat die hunter tegen hem zit te zeiken, dat ik ervoor gezorgd zou hebben dat 'ie uit de groep gekicked werd en daardoor niet kon rollen op de items. Er is geen hunter spul gedropped dus dat was sowieso onzin. Hij meldde ook dat de paladin nooit gezegd had dat hij zou vertrekken. Wat ook een leugen was. Nu is het leuke dat hij tegen onze GL zat te mekkeren, maar onze GL was een van de holy pallies die ook in die run zat, en dat had 'ie niet door. GL heeft 'em dus leuk aangehoord totdat 'ie zichzelf helemaal ingegraven had, en hem er toen op gewezen dat wat 'ie vertelde gewoon bullshit was en dat het triest was dat hij, nadat hij het zelf verpest had, het nodig vond anderen zwart te maken.
Erg grappig, maar aan de andere kant vind ik het triest hoe sommige mensen dit soort dingen aangrijpen om te proberen mensen uit een guild te krijgen. Hij meldde ook nog dat hij 'respect' had voor ons guild en vooral voor een bepaalde speler O, die ook nog eens toevallig uit de guild gezet is omdat het een grote klootzak was (en die onze GL persoonlijk nogal niet mag), maar dat types als ik het verpestten. Dus...