Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gisteravond in een hoog tempo (voor mij dan) door Naxx25 gegaan met een PuG-groepie, ik werd door een guildie gevraagd of ik mee wilde met een al begonnen run (Alleen Anub down). Nou, dat sla ik niet snel af, altijd in voor wat upgrades! (voor de Ulduar-gangers, ja er zijn nog plenty mensen die Ulduar nog niet kúnnen doen i.v.m. gear, die mensen zijn vaak gewoon casual bezig, en niet die-hard elke avond..).

We gingen er lekker snel doorheen, paar keer een wipe, ja het blijft een PuG. Niveau lag over het algemeen hoog, op een paar na (1st-timers). Rest van spinnen gecleared, Toxic-vleugel leeg, en Patch down. Misschien vanavond de rest, maar eerst ff kijken hoe het thuis gaat vanavond!! :-)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Afgelopen donderdag weer Ulduar25 gedaan. Hodir, Thorim en Mimiron gingen neer. Vezax kregen we helaas niet neer. Wel heb ik mijn 2e T8.5 mogen looten. Ik heb nu de gloves en de legs.

Afgelopen vrijdag Ulduar10 hardmodes gedaan. Eerst Flame Leviathan met 1 tower (nouja, 'hard'-mode...), die ging makkelijk neer. Toen XT-002. De eerste try was ik zo'n beetje de enige die de sparks nukete, en werd 2x door ze gedood. De 2e try hielp de andere warlock netjes mee, dus toen ging het wel goed. Op Kologarn hebben we daarna de Disarmed achievement gedaan, waar ik nog een mooie nieuwe ring aan over heb gehouden. Hodir hardmode lukte helaas net niet. Thorim was helaas ook geen succes.

Zaterdag was BBQ dag, dus geen WoW. Gisteren weer naar Ulduar25 geweest. De groep was helaas niet erg goed. Razorscale was nog een oneshot. Daarna hebben we op Ignis zo'n 4x gewiped. Eerst de speedkill tactiek geprobeerd (allemaal in het water en gewoon zergen), maar daar hadden we niet genoeg DPS voor. Er zaten mensen tussen die onder de 3K DPS zaten, dus dat schiet niet op. Toen dus maar op de normale manier. De tanks kenden het gevecht blijkbaar niet goed ofzo, want de MT deed het kiten bepaald niet handig en de OT's pikten de adds niet goed op. Uiteindelijk wel neergekregen gelukkig, maar toen vond de RL het ook wel welletjes dus de raid werd afgeblazen. Vezax zou de volgende boss geweest zijn, dus dat zou waarschijnlijk ook geen succes geweest zijn.

Vanavond ga ik waarschijnlijk 2 vanity pets op de neutral AH zetten. Op mijn DK heb ik nu 39 Champion's Seals en op mijn Warlock 35, dus op allebei even de dailies vanavond, companions kopen en AH'en. Die moeten bij elkaar toch zeker zo tussen de 3K en 4K goud op gaan leveren. Als die verkocht zijn zit ik op een comfortabele 10K goud.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 09:15

Tao

DPC DE_KOMETEN

Anoniem: 300823 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:40:
[...]
Hmm ja zoals ik al zei, dit is de eerste keer dat een RL mij geen armor wil geven omdat ik op cloth roll. Ik pug ook niet zo gek veel raids maar het is blijkbaar zo gek nog niet. Systeempje zoals hierboven heb ik ook nog nooit gezien en is niet onlogisch natuurlijk :P
Heb op m'n moonkin ook enkele cloth items vanwege de stats. Als het een gear upgrade is vind ik zelf dat dit moet kunnen. Heb ook ervaren dat er meer cloth items vallen.
Dus ja, soms bied ik op tegen mages, locks en spriests en (resto/moonkin-)druids. Heb nog nooit meegemaakt dat iemand daar een probleem mee had in de raid.
Ik begin nu op het punt te komen dat alleen t7.5 tier en BiS items een verbetering zijn, dus het needen op cloth zal ik pas weer van stal halen in Ulduar :)

Gisteren met een van m'n guilds Ulduar 10 ingegaan voor het eerst met pallytank. Niet helemaal voor het eerst, want we hadden net na het uitkomen van de patch de eerste baas uitgeprobeerd (liep natuurlijk uit op een fiasco, want niemand had iets voorbereid en iedereen was meer bezig met de content dan het gevecht, hehe).
Nu dus in de rebound. Gelijk de eerste 6 bazen plat in one shot. Vanwege tijd de raid gestopt. Ontzettend leuke run, waarbij allerlei zaken verkeerd gingen en goed opgevangen werden. Kortom, een paar uur dikke pret.
De trash sloeg relatief (erg) hard, zelfs op m'n plate pally (met redelijke avoidance). De healers hielden het echter goed bij dus geen enkele keer gekilld. Merkte ook dat positioneren belangrijk is.

Ook m'n enhancement shaman verder gelevelled, nu lvl 79 - bijna 80. HoL normal ingedoken en gemiddeld op 2k dps gezeten. Niet slekt met mijn crappy maces (1H met 111dps en 1 met 109 dps). Het al aardig wat gecraft spul en wat Ah-gekocht klaar liggen (Bonecrusher b.v.), dus ik verwacht nog wel wat improvement.
Heb nu een aantal 80's en vind m'n moonkin, shaman en priest toch wel het leukste spelen momenteel.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kent er iemand nog goeie spots om lekker snel te levellen mag tegen "cleaver use of game mechanics" aanliggen hehe.

Heb zelf in verleden mn prot paladin van 73 tot 77 gelevelled op de quest in howling waar de adds blijven spawnen in de grot haalde daar rested tot 1.5 mil xp per uur dus dat tikte lekker aan.

Ben nu bezig met mn hunter die is 75 helaas is de spot van mn paladin aangepast door blizzard en krijg je nog maar minimale xp van die mobs. Nu ben ik er wel achter gekomen dat ursoc per keer rested met shoulders en firebuff rond de 35000xp geeft dus die ben ik wel achter elkaar aan het farmen maar hoger dan 600.000 xp per uur haal ik niet en dat is ook ongeveer te doen met questen.

Heb allerlei anders chars van mn vrouw die kunnen helpen met instances farmen of lastige quest mobs.
Tao schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:09:
[...]

Gisteren met een van m'n guilds Ulduar 10 ingegaan voor het eerst met pallytank. Niet helemaal voor het eerst, want we hadden net na het uitkomen van de patch de eerste baas uitgeprobeerd (liep natuurlijk uit op een fiasco, want niemand had iets voorbereid en iedereen was meer bezig met de content dan het gevecht, hehe).
Nu dus in de rebound. Gelijk de eerste 6 bazen plat in one shot. Vanwege tijd de raid gestopt. Ontzettend leuke run, waarbij allerlei zaken verkeerd gingen en goed opgevangen werden. Kortom, een paar uur dikke pret.
De trash sloeg relatief (erg) hard, zelfs op m'n plate pally (met redelijke avoidance). De healers hielden het echter goed bij dus geen enkele keer gekilld. Merkte ook dat positioneren belangrijk is.
Tikkie overdreven misschien voor het eerst (op een mislukte 1e try op boss 1) in ulduar en dan 6 bosses neer leggen? Of was de helft al vaak in ulduar geweest ;)

[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 29-06-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 75 gewoon meegaan met de 80 instances :P Moet je er eerst nog 4 zo gek krijgen om jou mee te nemen maargoed :) (en het is volgens mij clever, niet cleaver).

Van het weekend 1 keertje ingelogt, ook laatste zut is nu verkocht dus eigelijk niets meer te zoeken ingame :) Had via RAF nog gratis maand en die paard nu maar geclaimed, leuk dat je dus die artisan riding moet hebben om dat paard te rijden, wat dus buiten m'n 2 80's geen enkele character nog heeft. Dus kijk tegen de tijd dat 3.2 uitkomt nog wel eens of ik nog een keertje ga kijken.

[ Voor 55% gewijzigd door SinergyX op 29-06-2009 09:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:24

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 300823 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:28:
[...]

Nope. Ik vond de pug geen succes omdat ik gelijk door vier mensen geflamed werd toen ik per ongeluk voor een hit item rolde. Plus ik heb een hekel aan 'FFS raidleaders', mensen die zich niet kunnen gedragen.

En wat cloth - leather betreft: Heb nog nooit eerder meegemaakt dat een RL mij gear weigert te geven omdat het cloth is. Er dropt meer cloth in raids dan leather en anders word het wel moeilijk voor mij om gear te krijgen. Er zijn clothies die niks anders kunnen dragen maarja het spel zit zo in elkaar dat er cloth dropt dat perfect is voor resto druids (of moonkin).
En er drop meer cloth dus als hogere armor classes daar ook niet op rollen hebben clothies een voorsprong?

Upgrade = upgrade
Eerst roll je op een DPS item. wat al super irritant is om als RL/ML in een 25 pug uit te zoeken.
Zou zeggen regel zelf eens een pug naxx25 en sta versteld van het retard gehalte (no offense)

Beetje hetzeflde dat ik ook altijd in OS zie gebeuren,
ML zegt : bags will be raidrolled:
Random noob #1 /roll
Random noob #2 /roll
Random noob #3 /roll

tuurlijk het ffs is irritant en een beetje over de top, maar ik kan het enigzins wel begrijpen.

Het lower armor rating verhaal, ik ben opzich wel voor Cloth prio op Cloth items, omdat stel dat het om Cloth bracers gaat, jij wint ze en de volgende boss dropt Leather wrists en je need niet omdat je zojuist die Cloth bracers gekregen hebt die min of meer hetzelfde zijn.... dat is gewoon bloody irritant

[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 29-06-2009 09:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:29
Zo, weekendje niet bijzonder veel gedaan, maar toch weer wat meegemaakt :)

Gistermiddag na een VoA 'win' (ik stond toevallig met m'n mage te vissen dus totaal niks bijgedragen) werd er een VoA25 groep gevormd. Ik de leader gewhispered dat ik met m'n resto druid meewou, prima, en hoppa raidgroup samengesteld en wij VoA in.

Emalon-25 is een stuk lastiger dan 10-man vanwege de CL die moeilijker te omzeilen is (in een pug dan). 1e try was een whipe. Met de healers overlegd en afgesproken dat de pallies in de buurt van hun tank zouden gaan staan en beide raidhealers (priest uit m'n guild en ik) in het midden zodat we in range van iedereen staan. Ik dus ff in raidchat aangegeven dat de priest en ik boven op elkaar in het midden staan, en de rest uit de buurt moet blijven.

Goed, begint een hunter in whispers tegen me te zeuren dat ik als healer bij m'n target moet blijven en dat ranged DPS juist in het midden moet staan. Ik vertel 'em (dan nog vriendelijk) dat wij beiden raid healer, dus in princiepe in range van iedereen moeten staan, en het vooral voor de priest vervelend is als ie constant moet lopen. Begint hij te mekkeren dat z'n main een tank is in een raid guild (fijn voor je, en dat heeft wat met healing te maken?) en dat de healers bij hun targets moeten staan. Toen begon de pull, en ik reageerde nog even kort met dat als een healer aan een DPS vertelt dat 'ie moet moven, hij gewoon moet moven (niet erg vriendelijk maar m'n geduld was op en ik had omdat we pullden geen tijd meer). En ja hoor, hij gaat precies in het midden staan, bovenop mij en de priest, totdat de RL hem verteld dat 'ie op moet tokken daar. Mooi :)

Goed, Emalon dood (en ik m'n achievement :D), en hoppa, resto T8.5 legs! fijn :D Dan willen we door naar archavon, meldt de paladin tank dat 'ie er geen zin in heeft door te spelen omdat 'ie tijdens het gevecht continue vervelende 'aanwijzingen' van iemand kreeg die nogal onvriendelijk waren. Bleek dus na navragen dat die hunter ook die paladin 'aanwijzingen' had gegeven tijdens het gevecht op zo'n manier dat die paladin het helemaal zat was en we bijna een tank kwijt waren. Toen had ik 't echt gehad, en meldde dat 'ie ook tegen mij zat te miepen en dat ik liever de hunter kickte. RL kicked subiet de hunter, en we gaan door naar Archavon, die natuurlijk in no time ligt.

Ik krijg nog een whisper dat ik een prutser ben en hij MT in een raidguild is en dat ik op ignore sta. Kan dus nieteens reageren. Prima :) Boeit mij het.

Even later zit ik met 2 guildies in een heroic, hoor ik van m'n guild leader dat die hunter tegen hem zit te zeiken, dat ik ervoor gezorgd zou hebben dat 'ie uit de groep gekicked werd en daardoor niet kon rollen op de items. Er is geen hunter spul gedropped dus dat was sowieso onzin. Hij meldde ook dat de paladin nooit gezegd had dat hij zou vertrekken. Wat ook een leugen was. Nu is het leuke dat hij tegen onze GL zat te mekkeren, maar onze GL was een van de holy pallies die ook in die run zat, en dat had 'ie niet door. GL heeft 'em dus leuk aangehoord totdat 'ie zichzelf helemaal ingegraven had, en hem er toen op gewezen dat wat 'ie vertelde gewoon bullshit was en dat het triest was dat hij, nadat hij het zelf verpest had, het nodig vond anderen zwart te maken.

Erg grappig, maar aan de andere kant vind ik het triest hoe sommige mensen dit soort dingen aangrijpen om te proberen mensen uit een guild te krijgen. Hij meldde ook nog dat hij 'respect' had voor ons guild en vooral voor een bepaalde speler O, die ook nog eens toevallig uit de guild gezet is omdat het een grote klootzak was (en die onze GL persoonlijk nogal niet mag), maar dat types als ik het verpestten. Dus... :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Wat een prutser, hehe :p

Gisteren bezig geweest met de Flame Warden title.. Verdimme wat is dat een werk. Zeker als je direct voor world explorer gaat. (ik ben nu officieel levenloos, lol). Ik was bezig met exploren, ineens een invite voor mn neus van onze RL.. Ik Deny de invite (ik had immers niet gesigned en was bezig met mn achievement).. Maar oke, 1 try Freya dan. Kreeg de invite, kreeg een summon.. wachtte ff met accepten en bam: Kaiou has earned the achievement: World Explorer. o_O

Nou.. de 10mans gaan goed maar er zijn bepaalde mensen in de 25mans die echt hun hersens in hun .... (insert leuk woord) hebben zitten zeg. "STOP DPS ON THE SNAPLASHERS AT 20%" -> Snaplasher dies. En niet 1 keer. *zucht*

Vervolgens zegt de RL dat hij weet dat dit een moeilijke boss is.. euh, nee? Verrekte simpel als je je hoofd maar niet in je .... (alweer leuk woord) hebt zitten. Maarja nu willen ze een punishment systeem in gaan voeren (1ste fail warning, 2de fail -50dkp dan -100dkp en bij 5x een gkick).. Ik denk dat we een hoop minder mensen in de guild gaan zien binnenkort :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Was een vrij rustig weekend voor mij.

Vrijdag te warm voor woorden, dus op de fiets gestapt en toch maar 40km gefietst. Had geen zin in een raid plus het feit dat 20 mensen gebanned waren omdat ze de FL bug hadden gebruikt een maand geleden :P

Zaterdag hele dag gepvped, wat 2on2 en 3on3 gedaan. Iets wat mij steeds meer gaat aan staan. Minder genoob, mindere debiele. En het je kan stoppen en weg gaan wanneer jij dat beslist.
Savonds U25 gedaan, niet verder gekomen dan XT (Ignis wilde niet dood, omdat mensen zo dom aan het doen waren). Ik heb ook steeds meer het gevoel dat ik mij in de verkeerde guild bevindt.
Teveel idioten die niet nadenken, mensen die 7 keer achter elkaar iets niet op de vloer zien (bijv. die mooie grote rondjes op de vloer bij ignis).

Precies wat mensen zeggen, teveel mensen kunnen lvl80 worden, ook al hebben ze geen flauw benul van wat ze doen. Ik kan me nog herinneren dat als je in SWP/BT/MH zat dat je met mensen werkte die wiste wat ze moesten doen, die deden na denken. Tegenwoordig whippen mensen op de meest simpele encounters en zeggen dan dat de encounter heel erg moeilijk is.

Kil'Jeaden das pas een encounter, Kael'Thas dat is er nog zo een. Mu'ru! Dat was er één waar je op deed whippen als de raid niet deed opletten. Maar Ulduar, pre-hard mode is volgens mij de grootste cake walk die je maar kunt bedenken.
Veel te mensen denken te moeilijk over een encounter. Freya hebben we op 25 nog maar een paar attempts gehad, maar van wat ik gezien heb is ZIJ helemaal niet zo moeilijk. Mensen raken alleen in paniek, omdat er te veel gebeurt. Maar genoeg gerateld.

Zondag is een offday, terwijl zaterdag een raid day is. Moeten ze ook maar even naar gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 218826 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:55:
Veel te mensen denken te moeilijk over een encounter. Freya hebben we op 25 nog maar een paar attempts gehad, maar van wat ik gezien heb is ZIJ helemaal niet zo moeilijk. Mensen raken alleen in paniek, omdat er te veel gebeurt. Maar genoeg gerateld.
Ik denk dat het voor een deel komt omdat WoW vrij veel mensen aantrekt die niet echt heel veel gegamed hebben vroeger. Gamen is erg goed in het je trainen veel informatie tegelijkertijd in te nemen en daar op te reageren. Als je nooit gamed en dan WoW gaat spelen, gaat dat helemaal prima tot je level 80 bent en dan opeens wilt gaan raiden. Er zijn gewoon zo veel mensen die dat gewoon om een of andere manier niet kunnen lijkt het.

Ik heb hetzelfde gevoel: wij hebben ook op Freya gehad dat mensen de grootste moeite hebben met het coordineren van de kills. 3 mobs bijna tegelijkertijd? Madness! DBM laat je gewoon de 3 health bars zien; dan kun je als DPS toch zelf ook bedenken dat gewoon dom doornuken niet zo'n geweldig idee is? Freya was bij ons ook een PITA. We hebben d'r nu wil down, maar de grootste problemen gehad omdat die snaplashers te snel genuked werden (wel naar 10% AoEen maar dan erg kort achter mekaar op dezelfde plek afknallen) en die 3 mobs niet in synch afgemaakt werden. Gewoon omdat mensen niet voor zichzelf kunnen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Liveis: Ik vind persoonlijk dat je als druid alleen mag rollen op cloth als andere clothies het item niet willen. Simpelweg omdat ze alleen cloth kunnen dragen en geen leather.

@ patch 3.2: hoe kan dat nou een reden zijn om te stoppen? Hij is nog niet eens uit ;) Echt ongelooflijk dat mensen stoppen omdat iets dat er nog niet is ‘kut’ is…

Incoming wall of text:
Omdat het binnen zo lekker cool was heb ik tussen het buitenspelen door ontzettend veel gespeeld, bijna alleen maar op mijn tankadin. Vrijdagavond heb ik voor ik uit ging even 2 heroics gedaan als tank. CoS en de daily OK. Toen we eenmaal in CoS stonden begon de rogue te flippen dat ik maar 21.5k hp unbuffed had, of ik gek in mn hoofd was – meneer leavde, whatever, b bye! De warlock in vol Ulduar epix wilde het wel proberen maar zag het eigenlijk ook niet zitten… 25 minuten later had hij zijn draakje, of hij me op zijn friendslist mocht zetten… :)

Zaterdag met mijn ontzettend brakke hoofd geprobeerd in pugs naar Naxx25 te komen, maar dit ging niet werken. Met onbekenden is een flink aantal healthpoints toch doorslaggevend. Uiteindelijk dus toch maar de titansteel helm gekocht en gegemmed voor stamina. Wat heroics later kon ik ook mijn T6 gloves vervangen voor iets beters. Weer een sloot stamina erbij. Een pug naar OS10 zocht nog een tank. De leader was van een oude guild met wat meer volwassen mensen, dus ik denk ‘niet geschoten is altijd mis’. Ik mocht wel mee als OT… 20 minuutjes later was het draakje dood, 0 enraged adds, en geen healer of dps die aggro had gehad, dat ging toch makkelijker dan ik had verwacht. Dit kunstje heb ik nog een keer herhaald in OS25. Uiteindelijk heb ik die zaterdag ook nog VoA 10 als offtank gedaan. Daar merkte ik wel dat de healers moeite hadden met mijn avoidance, maar het ging verder prima. Het gaf een lekker gevoel dat het in principe gewoon kon met mijn gear. Zaterdagavond heb ik in de guild een altrun opgezet naar Naxx10. Uiteindelijk lag het hele zooitje na iets meer dan 3 uur op zijn gat. Daar heb ik eindelijk ook wat raidloot kunnen pakken, de T7 shoulders en een tankzwaardje :) Na gemmen & enchanten van mijn nieuwe spulletjes zit ik nu op 27.2k unbuffed. Zondagochtend heb ik in VoA25 de adds getanked op Emalon, ook dit was net aan te doen, gelukkig had die groep een paar stevige healers mee!

Verder heb ik zondag nog wat vrienden door heroics heen geboost. *Jaja, ondertussen ben ik degene die andere kan boosten!* We zijn in verschillende heroics voor wat achievements gegaan en hebben er zelfs een paar gehaald die ik op mijn main nog nooit had gedaan.

Doordat de film ‘Transformers’ wat langer duurde dan ik had verwacht mistte ik gisteravond de raid. *Echt een top film trouwens! Non-stop actie, vette robots, humor en een ontzettend lekker wijf!*

Wel een first kill gemist, General is namelijk eindelijk neer! WOOHOO!! Nu kunnen we dinsdag lekker gaan wipen op Yog om te kijken wat hij allemaal voor ons in petto heeft!

Omdat de raid me niet nodig had heb ik nog even een groep door CoS timed heen geknalt. Was heerlijk, alleen de healer was een guildie, doe daarbij 2 pug dps in volle ulduar gear en en een random nub die geen idee heeft wat hij doet. In zeer vlot tempo ramde we door alle undead heen, uiteindelijk won ik de draak ook nog!

Een flinke lap tekst, maar er is ook veel gebeurd! In twee dagen van net niet defense capped en 21,5k hp naar capped en 27.2k hp is best een grote stap! Nu nog een beetje aan mijn hit en avoidance werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Nou.. de 10mans gaan goed maar er zijn bepaalde mensen in de 25mans die echt hun hersens in hun .... (insert leuk woord) hebben zitten zeg. "STOP DPS ON THE SNAPLASHERS AT 20%" -> Snaplasher dies. En niet 1 keer. *zucht*
De snaplashers DPS'en voor je de andere 2 laag in HP hebt is sowieso niet erg verstandig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 09:15

Tao

DPC DE_KOMETEN

MantaMania schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:30:

[...]
Tikkie overdreven misschien voor het eerst (op een mislukte 1e try op boss 1) in ulduar en dan 6 bosses neer leggen? Of was de helft al vaak in ulduar geweest ;)
Een van ons was eerder daar geweest, en kende redelijk de tactics t/m de 4e boss. Voor de rest was het uitproberen en deels wowwiki. We hebben gelukkig ook redelijk veel goede spelers in de guild, dus dat helpt ook wel :)
Qua gear zitten de meesten op Naxx10-25 niveau; in pugs voor Naxx25 komen de meesten van Amicus toch wel boven in de dps / heal lijsten. Niet dat dit zoveel zegt, maar ik beschouw het maar als een teken dat de guild het spel redelijk goed speelt. En dat voor een casual guild.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37
Voor ons was het na Vezax een uurtje of drie wipen op Yogg 10 mans, tweede poging (vorige week hadden we maar een uur of twee, ). Aan het einde van de avond p1 en p2 redelijk onder controle en p3 twee maal mogen aanschouwen. Helaas kunnen we de raid vandaag of morgen niet vervolgen, anders zou hij zeker neergaan!

Volgende reset te weinig mensen beschikbaar om Yogg nogmaals te halen, slechts één avond voldoende mensen.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06 21:39
Anoniem: 218826 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 10:55:
niet verder gekomen dan XT (Ignis wilde niet dood, omdat mensen zo dom aan het doen waren). Ik heb ook steeds meer het gevoel dat ik mij in de verkeerde guild bevindt.
Teveel idioten die niet nadenken, mensen die 7 keer achter elkaar iets niet op de vloer zien (bijv. die mooie grote rondjes op de vloer bij ignis).
Projected Textures
als dat uit staat in Video Effects (zou sinds 3.1.2 default aan staan)
dan zie je die effects niet, tja dan is ontwijken ook zeer lastig

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:27

Wootlock

Evilution

Inferno schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:14:
[...]
De snaplashers DPS'en voor je de andere 2 laag in HP hebt is sowieso niet erg verstandig ;)
Omdat ze dan stacks opbouwen ? :')
Snaplashers hebben de meeste hp, die wil je tot een bepaald aantal stacks neernuken als eerste (ranged)
melee alvast op dat storm geval laten nuken.
Zodra de snaplasher de tank ken 1 shotten dan switch je dps naar die chargende ridder (weet zijn naam zo niet :x)
alles op de snaplasher naar 15% leven en daarna allout op de snaplasher en de rest AoE'en.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Wootlock schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:25:
[...]

Omdat ze dan stacks opbouwen ? :')
Snaplashers hebben de meeste hp, die wil je tot een bepaald aantal stacks neernuken als eerste (ranged)
melee alvast op dat storm geval laten nuken.
Zodra de snaplasher de tank ken 1 shotten dan switch je dps naar die chargende ridder (weet zijn naam zo niet :x)
alles op de snaplasher naar 15% leven en daarna allout op de snaplasher en de rest AoE'en.
Geen reden om direct met een :') te reageren terwijl het gewoon een betere strategie is die voorkomt dat je tank ooit ge-1shot kan worden. Dat de DPS in je guild kennelijk niet slim genoeg is om de storm lasher en water spirit tot een paar procent kunnen nuken en dan kunnen switchen naar de snaplasher om die in 1x te downen (waarbij je tank dus makkelijk range kan houden, eventueel zelfs met een hunter distracting shot) is een heel ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Heb niet veel gedaan dit weekend, was ook zo'n lekker weer.

Zaterdag naar naxx25 geweest met me Druid. Was een semi guild + friends run. We bleven op Thaddius steken nadat Spider en de aanloop naar Thad soepel verliep. Wel weer de verplichte hilariteit op de frogger boss. :)

Heb er ook nog leuke upgrades aan over gehouden. Heritage, Origin of Nightmares en Valourous Dreamwalker Shoulderpads.

Verder nog Emelon kunnen killen met een Pug. En wat quests en dungeons gedaan voor de achievements. Heb me Paladin niet echt aan geraakt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best weekendboekie,

Vrijdag geen wow, warrrrrmmm!!!

Zaterdag een lekkere bbq gehad waarna we 's avonds een heerlijke Uldu 10 altrun hadden, een maatje kwam bij mij lannen. We begonnen pas (kuch bbq rules) om 22:00 dus dat helpt niet echt mee, uiteindelijk tot Vezax plat rond 1:15. Niet slecht, heerlijke run verder. Dps was niet supergoed maar niet problematisch, geen wipes (ow toch 1tje op trash maar was geen full wipe ;) ). Jet'ze's bell dropte ook nog en ik won em!!! Verder helaas niets maar was blij genoeg.

Zondag wederom een andere bbq (erg he verplichtingen) en nog heel ff een uurtje 's avonds wat dailies gedaan.

Verder nog dit weekend zo'n 6 VoA's gejoined, 3x op m'n lock en de rest op warrior/priest/dk. Natuurlijk hetzelfde verhaal sinds Emalon er is: hij dropt niks voor mijn class. Zucht... zelfs al lukt het dan kan ik bijna de motivatie niet meer opbrengen om mee te doen met zo'n crappy pug. Het gezeik altijd EN de bakken tijd die het altijd kost... bah.

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 29-06-2009 12:02 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:30

Osxy

Holy crap on a cracker

Dit weekend in de beste PuG tot nu toe gezeten =)

Vrijdag avond: Ik zie oproep in /2 voor ulduar 25, gear check bij bank. Wij erop af(ik + vriendin), invite yay.
Hele raid ging zeeeeer soepel, flame lativian met 1 toren gedaan en verder hadden we t/m assembly of iron/kologarn en auriaya gecleared.
Zaterdag vervolg, ging iets minder maar alsnog Freya en Hodir plat gekregen :)

Dit was mijn eerste keer ulduar 25 healen en beviel errug goed.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Osxy schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:32:
Dit weekend in de beste PuG tot nu toe gezeten =)

Vrijdag avond: Ik zie oproep in /2 voor ulduar 25, gear check bij bank. Wij erop af(ik + vriendin), invite yay.
Hele raid ging zeeeeer soepel, flame lativian met 1 toren gedaan en verder hadden we t/m assembly of iron/kologarn en auriaya gecleared.
Zaterdag vervolg, ging iets minder maar alsnog Freya en Hodir plat gekregen :)

Dit was mijn eerste keer ulduar 25 healen en beviel errug goed.
gelukkig bestaan ze nog, af en toe van die pug's. Vooral voor naxx nu natuurlijk daar denkt iedereen met zijn alt even gear te halen terwijl ze nog blauw groen zijn en als je dan saved bent met 2 bosses neer na 2 uur gedoe heb je het wel weer even gehad.

Zelf raid ik bijna niet meer en bevalt me best goed eigenlijk, savonds lekker om 10 uur uitloggen enzo ipv die verplichten tijden volmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

MantaMania schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:04:
[...]
gelukkig bestaan ze nog, af en toe van die pug's. Vooral voor naxx nu natuurlijk daar denkt iedereen met zijn alt even gear te halen terwijl ze nog blauw groen zijn en als je dan saved bent met 2 bosses neer na 2 uur gedoe heb je het wel weer even gehad.
Hehe, laatste naxx25 PuG:
RL: "We start at Instructor!"
random noob1: "Why not Spider it's easier?"
RL: "Because we have 2 priests just in case one has to leave"

... later bij Instructor

random noob2:"Where are the control crystals?"
RL: "The priests tank"
Priest1: "I can't tank, I'm healer"
Priest2: "Can't someone else do it, I've never done this before?"

... a few wipes later

me:"And this is why we started at instructor, next time be prepared and we might even kill something :/ "
random noob3: "Well if you know it so well you tank him!"
me: "Just FYI, I'm a mage. If you haven't figured out this fight by now, you never will"

Altijd lol :)

P.S. Mijn FFB mage in volledig crafted gear stond 3e op de dps :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 29-06-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
porn* schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:01:
Verder nog dit weekend zo'n 6 VoA's gejoined, 3x op m'n lock en de rest op warrior/priest/dk. Natuurlijk hetzelfde verhaal sinds Emalon er is: hij dropt niks voor mijn class. Zucht... zelfs al lukt het dan kan ik bijna de motivatie niet meer opbrengen om mee te doen met zo'n crappy pug. Het gezeik altijd EN de bakken tijd die het altijd kost... bah.
Poor guy.

Donderdag: VoA10 op m'n druid (1e keer sinds 3.1): tier 8 resto druid pants droppen, mine als enige druid.

Zondag: VoA 25 op m'n druid (1e keer sinds 3.1): tier 8.5 resto druid pants drope, mine als enige resto druid.

Teehee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 63072 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:34:
[...]

Hehe, laatste naxx25 PuG:
RL: "We start at Instructor!"
random noob1: "Why not Spider it's easier?"
RL: "Because we have 2 priests just in case one has to leave"

... later bij Instructor

random noob2:"Where are the control crystals?"
RL: "The priests tank"
Priest1: "I can't tank, I'm healer"
Priest2: "Can't someone else do it, I've never done this before?"

... a few wipes later

me:"And this is why we started at instructor, next time be prepared and we might even kill something :/ "
random noob3: "Well if you know it so well you tank him!"
me: "Just FYI, I'm a mage. If you haven't figured out this fight by now, you never will"

Altijd lol :)

P.S. Mijn FFB mage in volledig crafted gear stond 3e op de dps :P
Zucht ook altijd zo triest... en het is maar 1 knopje... blijft zuur idd :)

@Hydra grmbl :( Gz tho :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens gister ook nog even op mijn priestje 10 arena potjes gedaan.
Helaas voortaan met de warlock van mn broertje… op zijn warrior wil hij voorlopig nog even wat hoger niveau spelen (lees, met mensen van rond de 950 resilience). Ik heb zelf 260 resilience als ik twee blauwe pvp pieces aantrek. Niet best dus… tegen goede teams lig ik dan ook in no time ;)

Toch hebben we 4-6 gespeeld rond de 1600 rating. Het is veel meer een kwestie van uithoudingsvermogen met warlock/priest. Zn warrior kon veel meer brute forcen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Thanks. Wel kut voor je. VoA PuGs zuigen ZO hard. Emalon is helemaal niet moeilijk, maar d'r zitten OF grote prutsers in, of van die "kijk mij eens in een hardcore raidguild zitten" types die omdat ze 2 bosses in Ulduar gekilled hebben op hun DPS DK menen dat ze alles weten over DPS, tanken en healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
en ook in onze guild beginnen mensen te stoppen vanwege patch 3.2..

Zelf begin ik er ook over te twijfelen... voor de echte oldskool pre TBC mensen is dit gewoon een te harde klap.. dit is WoW die we niet meer kennen.. Het begint op nintendo te lijken en hun casual friendly games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Even een vraag.
Zag vanmorgen op het guildforum een aantal WWS reports van Ulduar25 van deze week. Dacht even te kijken hoe en waar ik tekort kom op de andere healers. Op Recount staan ze altijd boven me.
Tot mijn grote verbazing geven de WWS reports aan dat ik overall boven aanstond. (beetje vreemd voor een Shaman lijkt me, zeker als er een Holy Priest mee was die Hodir Hardmode solo healed)

Mijn vraag is dan ook wat er betrouwbaarder is.
Recount of WWS reports?

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Chubz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:12:

Zelf begin ik er ook over te twijfelen... voor de echte oldskool pre TBC mensen is dit gewoon een te harde klap.. dit is WoW die we niet meer kennen.. Het begint op nintendo te lijken en hun casual friendly games..
Arthas op de Wii, jaaa! ;)

Maar inderdaad, het is emblem galore in 3.2 zoals het er nu uit ziet. Het begint erg te lijken op eind-vanilla en Sunwell Isle perikelen, maar dan nog even een stapje verder omdat er geen expansion zit aan te komen (en het daarnaast echt de tier sets zijn die te koop zijn, ipv random items zoals met sunwell).

Leuk voor alts en de late levelers, maar minder voor de non-top guilds op de server. De emblems gewoon een stapje omhoog laten zetten voor heroics / naxx lijkt mij persoonlijk een beter plan (dus valor in heroics en naxx 10, conquest in 25). Niet dat die instances nu zo moeilijk zijn, maar dan zit er tenminste iets van een lockout periode op de gratis 226 gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021

Ik vind het sowieso al 'knap' dat je het zo lang bij 1 spelletje uithoudt... De wereld verandert, WoW verandert, je vrienden veranderen en dus zul je zelf ook (moeten) veranderen.

Ik zou zeggen: als je het niet leuk meer vindt, stop je toch/ vind je toch een ander spel/ bezigheid? Als Blizzard besluit om bepaalde dingen in WoW om te gooien, zoals mounts op level 20/ experience in BGs of helemaal geen experience e.d. maken ze het spel voor andere mensen weer interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Dit was altijd al het geval.

In TBC kon je MH/BT doen zonder attunement. En toen gingen steeds meer mensen dat doen. SWP was ook zonder attunement gereleased.

Het is jammer, maar waar. Dit isi n heel veel spelen. Ooit houd het op, en Diablo 3/TERA/Aion komen er aan en veel mensen zullen dus een ander spel uit proberen. WoW is wel zo'n beetje aan het eind van zijn latijn

Mijn hele plan ligt al klaar om de conquest op te halen :P

- Dailies, heroics farmen
- Naxx10/VoA10/Sarth3d farmen
- 1 keer per week Naxx25
- de rest van de week Ulduar10/25 gewoon raiden

Gratis epics, die de gear gap helpen, maar het noob gehalte om hoog zal brengen

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 218826 op 29-06-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
200 ilvl
- Neck
- Chest (T7)
- Gloves (T7)
- Belt
- Offhand
- Shield
- Relics
- trinkets

213
- Legs T7.5
- Shoulder T7.5
- Cloak
- Wrist (BoE)
- Feet
- Ring
- Relics

226
- Neck
- Chest (T8.5)
- Head (T8.5)
- legs
- gloves
- waist

Behalve paar wapens kun je compleet pimpen, tja niet zo fun voor degene die al "moeite" gedaan hebben om te spullen te krijgen.
Mij boeit het niet zo, alleen dat je nu n00bs niet meer op gear kan onderscheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
HanH schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:33:
[...]

Ik vind het sowieso al 'knap' dat je het zo lang bij 1 spelletje uithoudt... De wereld verandert, WoW verandert, je vrienden veranderen en dus zul je zelf ook (moeten) veranderen.

Ik zou zeggen: als je het niet leuk meer vindt, stop je toch/ vind je toch een ander spel/ bezigheid? Als Blizzard besluit om bepaalde dingen in WoW om te gooien, zoals mounts op level 20/ experience in BGs of helemaal geen experience e.d. maken ze het spel voor andere mensen weer interessanter.
Die mounts eerder of BG experience vind ik wel een leuke toevoeging, maar dat gear zo simpel te vekrijgen word in 3.2 is gewoon zwaar triest. Voor de echte raiders van WoW is dit gewoon niet leuk meer en simpelweg een vernietiging van het spel. Mensen die een half jaar hebben gedaan over hun gear worden nu keihard genaaid door het zogezegde "casual". Tuurlijk veranderd WoW maar dit is een andere WoW die we in het begin gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Teunis schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:46:
Behalve paar wapens kun je compleet pimpen, tja niet zo fun voor degene die al "moeite" gedaan hebben om te spullen te krijgen.
Mij boeit het niet zo, alleen dat je nu n00bs niet meer op gear kan onderscheiden.
toch nog wel hoor: enchants en gems zeggen veel. Je zult nu in ieder geval (hopelijk) minder hunters met spellpower zien, aangezien de hunter tier gear dat nu eenmaal niet heeft :P
Chubz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:46:
Die mounts eerder of BG experience vind ik wel een leuke toevoeging, maar dat gear zo simpel te vekrijgen word in 3.2 is gewoon zwaar triest. Voor de echte raiders van WoW is dit gewoon niet leuk meer en simpelweg een vernietiging van het spel. Mensen die een half jaar hebben gedaan over hun gear worden nu keihard genaaid door het zogezegde "casual".
Ach, je had het wel eerder dan iedereen en je zult nog steeds betere gear eerder hebben.
Tuurlijk veranderd WoW maar dit is een andere WoW die we in het begin gekocht hebben.
Dat is nu net het hele ding met verandering: het is niet meer zoals het was en dat zal het ook nooit meer zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door HanH op 29-06-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 19:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

jeuj, mijn eerste epic :+
http://armory.wow-europe.com/item-info.xml?i=41386

* Outerspace gaat nog vaker HC's doen en hopen dat het een en ander dropt. Daarna ook maar eens pogingen doen om te switchen van guild.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
HanH schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:48:
[...]

toch nog wel hoor: enchants en gems zeggen veel. Je zult nu in ieder geval (hopelijk) minder hunters met spellpower zien, aangezien de hunter tier gear dat nu eenmaal niet heeft :P

[...]

Ach, je had het wel eerder dan iedereen en je zult nog steeds betere gear eerder hebben.

[...]

Dat is nu net het hele ding met verandering: het is niet meer zoals het was en dat zal het ook nooit meer zijn.
Ja ik heb eerder gear dan iedereen dat niks meer waard zal zijn.. leuk hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HanH schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:33:
Bij 1 MMO zoveel jaar blijven is niet zozeer het probleem (speel GW en CoH ook bijna sinds launch), maar het is de gekoppelde gedachte erachter. Bij MMO kennen ze maar 1 ding, WoW. Bij elke nieuwe game, begint het bij 1 ding, WoW. Bij elke wijziging in andere MMO, dat heeft WoW al.

(ok, klinkt wat lullig, maargoed). Heel veel wow spelers die ik ben tegengekomen leven al jaren op dat geisoleerde eilandje genaamt 'wow'. Dat is hun ding, de basis, het eind en hun leven. En hoe langer en vaster je in de game zit, hoe moeilijker veranderingen worden. 3.2 zal mogelijk ingrijpend worden, maar vanuit 'de wereld van MMOs' valt dit an sich nog wel mee. Het is niet dat hele mechanics overhoop gaat (SWG) of dat je character compleet anders wordt (AoC, CoH, LA1, maar gebeurde ook bij Rose etc etc).

En dan kom je bij het laatste stukje, met tijd wordt je beter en wordt alles in jou perspectief makkelijker. (al kan ik persoonlijk niet spreken van moeilijk/makkelijk met deze mechanics). De leer-curve houd een keer op en elke 'daling' hierin wordt gezien als een directe move naar 'casual'. Tel daarbij op het stukje 'ik gun het een ander niet, want ik deed er moeite voor', daarop kan ik enkel zeggen: welcome to the real world.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209587

Waarom is iedereen zo bang dat WoW te casual wordt? Ten eerste is WoW al casual friendly en ja gear wordt steeds gemakkelijker verkrijgbaar in het verloop van de patches. Och waarom zou dat toch zijn... heeey nieuwe spelers misschien? Die ook Ulduar willen zien? Hardmodes gaat ze toch niet lukken, als ze zo slecht zouden zijn als je denkt.

[EDIT]: Ik ben het erg eens met SinergyX ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 209587 op 29-06-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

SinergyX, ik vind het grappig dat je eerder nog postte dat het:
"...knap lullig is voor de echt dedicated mensen dat ze hun ulduar normal zooi nu zien worden gedragen door heroic farms."
En dat je dan nu raiders totaal de grond probeert in te stampen met argumenten dat WoW het leven van veel raiders is etc en het nu "welcome to the real world" is.

3.2 word in feite een gear-reset mid-expansion, dit is een vrij grote verandering in Blizzard's visie ten opzichte van voorgaande tijden, laat staan vanilla (je was de man als je 8/8 dungeon set had).

Over het laatste stukje: uiteraard worden dingen makkelijker naarmate je meer/beter speelt. Dit neemt niet weg dat het naast de afname in moeilijkheidsgraad van encounters (wat overigens niet waar is als je hardmodes doet), heroics natuurlijk nooit op gelijke voet met 25-man Ulduar rewards behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chubz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:46:
[...]
Voor de echte raiders van WoW is dit gewoon niet leuk meer en simpelweg een vernietiging van het spel. Mensen die een half jaar hebben gedaan over hun gear worden nu keihard genaaid door het zogezegde "casual". Tuurlijk veranderd WoW maar dit is een andere WoW die we in het begin gekocht hebben.
Zoals ik ook ten tijde van TBC al eens heb gevraagd: Hoe word je genaaid?
Wordt de gear van je afgepakt?
Zijn de raids die je gedaan heb retroctief niet leuk meer geweest?

Het enige wat ik zie is het je niet meer op kan scheppen met je gear, maar speel je echt om die reden het spel? In dat geval kan ik je gerust stellen: Achievement houden bij wanneer je wat gedaan hebt. Kan je iedereen de ogen mee uitstken. Als je het bij mij doet krijg je als reactie "boeie" trouwens.

Ik heb gewoon de pech dat ik met mijn werk niet in een hard core guild kan, omdat ik niet aan hun aanwezigheids eisen kan voldoen. Daarom loop ik wat achter en het gat wordt groter. In naxx25 en nu in Ulduar 9normal modes) kan ik nog redelijk qua gear mee komen. Ik val af en toe eens in en dan draai ik gewoon mee. ondanks dat ik vaak de minste gear heb zal je me niet onderaan de lijstjes vinden. De volgende tier zou die optie voor mij gaan vervallen omdat het gat te groot werd, met badges kan ik nu in ieder geval mijn gear op pijl houden om af en toe eens ergens in te vallen.

En noobs onderscheiden zich echt niet door hun gear. Mijn alt mage loopt alleen in crafted rond zoals eerder vandaag gepost, was ik 3e overall dps in een fail raid en sommigen hadden verschillende naxx25 items aan hun character hangen. In VoA25 mocht ik vorige week niet mee, omdat mijn gear te laag was. Het is dat een speler van een top guild op de server mij kende dat ik zonder achievement mee kon. Ik was met mijn 'waardeloze gear' (volgens de RL die mij eerst weigerde) toen 10e op de dps met 3200dps, met wederom beter gegearde mensen achter mij. Deze week kreeg ik zonder vragen een uitnodiging, ondanks dat ik door pech geen enkel nieuw item had. Naam moet je opbpouwen, als je op gear afgaat krijgen nieuwe mensen nooit een kans.

En ja, mijn mage gaat als 3.2 er is als een gek heroics, OS10, nax10 doen en daarna hard werken in de nieuwe raid om T9 te krijgen.
Chubz schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:51:
[...]
Ja ik heb eerder gear dan iedereen dat niks meer waard zal zijn.. leuk hoor...
Dit bedoel ik dus? Die gear zijn paarse pixels, m.a.w. het is nu al niets waard. Behalve dat het je instaat stelt aan de volgende tier te beginnen met raiden. Daar kan jij wat eerder aan beginnen als iedereen die heroics moet farmen. (Ben je bang dat blijkt dat er bij die zogenaamde casuals toch wat goede spelers zitten die je server firsts af gaan pakken? Als dat zo is gaat je hele theorie dat jij 1337 bent niet meer op. Bleek het hele 1337 zijn alleen maar door meer tijd en gear te omen en niet door skill, dat zou balen zijn. misschien moet je stoppen, nu je nog kan claimen aan de top te staan met de beste paarse pixels in het spel!)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 29-06-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Speel zelf nu al een week of twee World of Warcraft, bevalt me prima, al wat leuke mensen ontmoet en dergelijke, ben nog wel een n00b heb ik gemerkt, maar dat komt vanzelf, toch?

Nu een vraag aan jullie allen, zo te zien hebben de meeste hier er al wel verstand van.
Momenteel bezit ik een Warrior van level 20 en een hunter op level 14, is het voor mij al verstandig, of juist niet, om TBC & WOTLK te kopen? En krijg ik hier dan ook weer een maand gameplay bij zoals bij WoW zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt allemaal nogal mee voor zover ik gezien heb. Alles gaat Conquest droppen dus de huidige gear (die nu uit is) wordt daarmee "minder" boeiend. De nieuwe gear, waar je weer nieuwe badges voor nodig hebt, kun je nog steeds alleen uit de hoogste instance halen.

Ik speel al sinds beta, en ben eigenlijk steeds minder hardcore gaan raiden terwijl ik het tegelijk toch nog steeds leuk vind. Ik kijk wel ff wat het in 3.2 wordt (er is sowieso niets final tot ie uit is he, en dat duurt nog 1-2 maanden ofzo minimaal), als het me niet meer boeit hoop ik dat D3 snel uitkomt :)

Aion vind ik veel te manga-oosters-kiddo-ish.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

porn* schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:28:
Aion vind ik veel te manga-oosters-kiddo-ish.
Dit dus.
Voordat ik met wow begon heb ik Lineage 2 gespeeld. Dat is een grote boring grind naar het max level en dan houdt het eigenlijk op, je kan blijven farmen voor betere items en je kan gaan pvpen. WoW is wat dat betreft iets vriendelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 08:29

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik hoor nu iedereen hier heel hard praten over 3.2 Worden de verandingen dan zoveel verschil ten opzichte van wat er nu is? Zijn er al wat specs ofzo door Blizzard vrij gegeven over classchanges?

questions cast polymorph on you for the duration of three hours.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inferno schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:17:
SinergyX, ik vind het grappig dat je eerder nog postte dat het:

[...]

En dat je dan nu raiders totaal de grond probeert in te stampen met argumenten dat WoW het leven van veel raiders is etc en het nu "welcome to the real world" is.
Tja, het is maar of je je aangesproken voelt en hoe je de tekst interpreteert, daarbij kan ik de 'core' spelers best begrijpen en is het ook knap lullig. (ik heb ooit MMO's tot in het extreme gespeeld, dus weet wel wat het is als het allemaal 'minder' wordt).

En dat is verder helemaal niet 'trappen' naar de core mensen, maar meer een poging tot een logische verklaring. (Waarbij ik dus niet andere games erbij pak om wow de grond in te trappen, welke vorm dan ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 14:14
Gisteravond ook eindelijk Yogg10 dood. Gisteren hebben we uiteindelijk 4 tries nodig gehad. De eerste try verkloot door onze mage die connectie problemen had. Niet handig als je lag hebt en je staat het hele gevecht stil in een groene wolk. Toen kreeg onze druid een bluescreen, gevolg weer een zooi adds extra omdat hij stilstond in een wolkje.

Daarna een goede try gehad. Phase 2 2 portal runs. Toen wipe omdat de melee dood ging in de brain room. De nieuwelingen maar even haarfijn uitgelegt dat ze niet naar de skulls moeten kijken. toen ging het een stuk beter. We kwamen in phase 3. In phase 3 was er 1 shaman die dacht dat het makkelijk was om helemaal aan de andere kant van de rest te gaan staan. Onze druid had een beetje laat door dat je de baas niet moet aankijken als healer zijnde. maargoed, hoop damage gehealed, ik had niet eens tijd om wat te zeggen in raidchat, want dan ging het mis :( Dus maar mijn best gedaan, shaman en druid uphouden en gaan :P

Dit leverde een dode yogg-saron op. Ik kreeg mijn t8.10 chest \o/ voor de rest hadden we een blije tank :) met een nieuwe trinket (115 stamina en xx amount of parry). Derde item weet ik niet meer. Maargoed, ik was 3 achievements rijker en had nog tijd over die avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:26:
Speel zelf nu al een week of twee World of Warcraft, bevalt me prima, al wat leuke mensen ontmoet en dergelijke, ben nog wel een n00b heb ik gemerkt, maar dat komt vanzelf, toch?

Nu een vraag aan jullie allen, zo te zien hebben de meeste hier er al wel verstand van.
Momenteel bezit ik een Warrior van level 20 en een hunter op level 14, is het voor mij al verstandig, of juist niet, om TBC & WOTLK te kopen? En krijg ik hier dan ook weer een maand gameplay bij zoals bij WoW zelf?
n00b af komt vanzelf, ik hooop alleen voor je dat je ondertussen de juiste mensen tegenkomt. Die zich nog wel kunnen herinneren hoe ze zelf ooit begonnen zijn. Een guild en tijdens het levelen zoveel mogelijk instances doen helpt.

TBC en WotLK geven geen maand speeltijd! Aanschaffen is alleen nodig als je Jewelcrafting wil nemen of een horde paladin of alliance shaman wil spelen. Op level 58 wil je echter wel TBC aanschaffen, om in outland verder te levelen (gaat sneller). Eventueel kan je zonder TBC nog wel tot 60 door, zie je wat meer van de gebieden die sommigen hier tot vervelens toe gezien hebben ;) Koop gewoon als je het nog leuk vindt op level 58 TBC en daarna op level 68 WotLK als je nog niet zeker bent van wat je wil.

Weet je zeker dat je verder wilt, koop dan beide en laat je door een mage naar Dalaran portallen en zet daar je heartstone! Dan kan je naar iedere grote stad toe portallen en ben je overal snel.
Auredium schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:43:
Ik hoor nu iedereen hier heel hard praten over 3.2 Worden de verandingen dan zoveel verschil ten opzichte van wat er nu is? Zijn er al wat specs ofzo door Blizzard vrij gegeven over classchanges?

questions cast polymorph on you for the duration of three hours.
Nah, de gebruikelijke mensen hebben er weer m,oeite mee dat je met badges T8.5 equivalente gear kan krijgen (op het moment dat de beste gear in game T9 is vergeten ze dan maar even). Dat betekent ook dat mensen die een pauze hebben gehad of van main willen wisselen een gouden tijd krijgen om weer in te stappen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 29-06-2009 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

papmetklonten schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:02:
Dit leverde een dode yogg-saron op. Ik kreeg mijn t8.10 chest \o/ voor de rest hadden we een blije tank :) met een nieuwe trinket (115 stamina en xx amount of parry). Derde item weet ik niet meer. Maargoed, ik was 3 achievements rijker en had nog tijd over die avond :P
+165 Stamina en 480 parry on use toch ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snap niet dat mensen zo'n issue van die emblems maken. Wat maakt het uit? Het gaat mij er om dat ik bepaalde content kan zien. Dat gaat een zooi scrubs echt niet lukken. En daarnaast is het ideaal als je alts wilt gearen dat je dan niet afhankelijk bent van drama Naxx pugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:13:
Snap niet dat mensen zo'n issue van die emblems maken. Wat maakt het uit? Het gaat mij er om dat ik bepaalde content kan zien. Dat gaat een zooi scrubs echt niet lukken. En daarnaast is het ideaal als je alts wilt gearen dat je dan niet afhankelijk bent van drama Naxx pugs.
Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:13:
Zie je wel, jij bent er ook zo eentje die er geen moeite meer voor wil doen, even easy mode T8+ binnenslepen waar de rest nu nog aan het zwoegen voor is :+

/sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op maandag 29 juni 2009 @ 21:35:
Zie je wel, jij bent er ook zo eentje die er geen moeite meer voor wil doen, even easy mode T8+ binnenslepen waar de rest nu nog aan het zwoegen voor is :+
Huh? Wat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb onlangs mn eerste T8.5 van emblems gekocht, daar heb ik toch aardig lang ulduar voor moeten doen. Inclusief progression/fail wipes. Ik heb die emblems naar mijn idee dus ook wel verdiend. Als je lvl 80 bent kan je direct heroics doen (heb dit wel ervaren op mijn priest, begon direct met HCs healen, np).. Daarom vind ik het niet eerlijk dat het relatief gezien zo makkelijk word om die emblems te krijgen. De content die ik hierna te zien krijg boeit me geen donder. Ik zal altijd (om een extreem geval te noemen) mensen zien lopen met b.v. quest blues + een iLvl226 ding van Emblems.. dat stoot mij gewoon tegen het verkeerde been.

Het zal met een aantal mensen anders zijn, maar ik verwacht niet dat we elkaar zullen begrijpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry was als grapje bedoeld. Was net even ingame wat gold gegevens aan vrienden die doorspelen, op dat moment was er een enorme /2 discussie bezig (earie peaks) over dat hele emblem gebeuren. Iedereen die het goed vond of wel best werd afgescheept als luie idioten die easy mode spelen, iedereen die tegen was werd verheven tot elitair world-first wannabe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op maandag 29 juni 2009 @ 22:35:
Sorry was als grapje bedoeld. Was net even ingame wat gold gegevens aan vrienden die doorspelen, op dat moment was er een enorme /2 discussie bezig (earie peaks) over dat hele emblem gebeuren. Iedereen die het goed vond of wel best werd afgescheept als luie idioten die easy mode spelen, iedereen die tegen was werd verheven tot elitair world-first wannabe :P
Haha, okay, had even een WTF momentje. Je had me bijna op de kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe:
We wanted to give everyone a very early heads-up that, in response to player requests, we’re developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance. There’s still much work to do and many details to iron out, but the basic idea is that players will be able to use the service to transform an existing character into a roughly equivalent character of the opposing faction on the same realm. Players who ended up creating and leveling up characters on the opposite factions from their friends have been asking for this type of functionality for some time, and we’re pleased to be getting closer to being able to deliver it.

As with all of the features and services we offer, we intend to incorporate the faction-change service in a way that won’t disrupt the gameplay experience on the realms, and there will be some rules involved with when and how the service can be used. The number of variables involved increases the complexity of implementing this service, but we plan to take the time needed to ensure that it lives up to expectations before officially rolling it out. We’ll go into much more detail on all of this here at http://www.WorldofWarcraft.com as development progresses. In the meantime, we wanted to let you know that because this type of functionality requires extensive internal testing well in advance of release, you may be seeing bits and pieces of the service in the test builds we use for the public test realms moving forward.
Zodra dit uit komt -> Doei WoW. Dit schiet me echt in het verkeerde keelgat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 252101 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:25:
Hehe:

Las het net inderdaad dat is wel heel zuur en ongelovelijk nutteloos.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ShadowBumble schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:29:
[...]

Las het net inderdaad dat is wel heel zuur en ongelovelijk nutteloos.
Het heeft absoluut nut, om de bankrekening van Blizzard te spekken en om mij mijn subscription te doen cancellen, hehe :p Fail na fail stapelt zich nu op, 3.2, dit nu.. waiting for more =) . Verdienen ze nou nog niet genoeg met die maandelijkse subscription? Allejezus.

Ik dacht dat het kiezen van een Faction, een Race en een Class betekenis moest hebben, ook voor de storyline. Dit verpest alles.. (hoewel er ook een hoop mensen blij mee zullen zijn, ongetwijfeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:13:
Ik dacht dat het kiezen van een Faction, een Race en een Class betekenis moest hebben, ook voor de storyline. Dit verpest alles.. (hoewel er ook een hoop mensen blij mee zullen zijn, ongetwijfeld)
Zolang ze het zo maken dat je dit per server maar 1 keer per half jaar kan doen ofzo valt het allemaal nog wel mee.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:18:
[...]

Zolang ze het zo maken dat je dit per server maar 1 keer per half jaar kan doen ofzo valt het allemaal nog wel mee.
Ik vind het belachelijk, maarja misschien ben ik te conservatief.

Als ze het maken dat je een quest krijgt te doen ofzo, en dat je daar je eigen faction verraad zou ik het acceptabeler vinden.. Maarja iig, voorlopig hoop ik dat ze het niet implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:28:
[...]

Ik vind het belachelijk, maarja misschien ben ik te conservatief.
Ik vind het ook belachelijk ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
We wanted to give everyone a very early heads-up that, in response to player requests, we’re developing a new service for World of Warcraft that will allow players to change their faction from Alliance to Horde or Horde to Alliance.
Wel een erg vroege April grap! of toch niet?
Ik vind het ook niet nodig met de tijd die je nodig hebt om een nieuw charakter te levelen.
De discussie over het veranderen van je class kan ook meteen meegenomen worden.

[ Voor 10% gewijzigd door purge op 30-06-2009 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig, nog geen maand geleden kwam City of heroes met deze optie, van de ene kant naar de andere kant feature. Waar het daar echt handig en leuk is, snap ik _totaal_ dat je zoiets doet in WoW. naja.. in LK vecht horde hoofdzakelijk in opdracht van humans, overlopers zijn er genoeg. Maar ze noemen duidelijk dat er regels zijn dus verwacht dat je niet zomaar even over kan huppelen. (tijd, geld, achievements, etc). Het zal alsnog wel verwarring kweken, zit je met je horde raid met opeens een human of nightelf ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-07 16:59
zucht, en ik zit maar te wachten todat ik mn priest race naar gnome kan wijzigen..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Je mag van factie veranderen, hoeft niet. Je mag raiden, het hoeft niet. Je mag WoW spelen na betalen, het hoeft niet. En zo kan ik wel doorgaan...

Get a life, it's just a fucking game....

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
junglebeast schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 03:30:
Je mag van factie veranderen, hoeft niet. Je mag raiden, het hoeft niet. Je mag WoW spelen na betalen, het hoeft niet. En zo kan ik wel doorgaan...

Get a life, it's just a fucking game....
Get a life, maar het hoeft niet? |:(

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:03
junglebeast schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 03:30:
Je mag exploiten! Ownee toch niet..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 08:29

Auredium

Informaticus Chaoticus

Junglebeast heeft gewoon gelijk. Uiteindelijk is WoW een spel en ja, je betaald ervoor maar je kan altijd opzeggen als het je niet bevalt. De mogelijkheid om van zijde te wisselen zal afhankelijk van zijn implementatie wel veel problemen brengen. Zo zullen bepaalde racial moelijkheden plotseling aan de andere kant worden overgenomen en ik vraag me af hoe het staat met het verstaand van talen aangezien een human vrijwel alles in Alliance terrein kan verstaan...en dus ook Orcish kan gaan verstaan plotseling??
Aan de andere klant vraag ik mij uberhaupt wel af of zo inderdaad de fractiewisseling wel gaat werken en je human mage niet bijvoorbeeld na het wisselen een orcish mage is geworden (voor zover dat gaat)

Verder gisteren niet veel gedaan. Nog wat midsummer gedoe voor het geld, nog wat cooking. Mijn 81 Dalaran Cooking Award binnen gesleept (heb er meer maar 81 op het moment) en de daily fishing. Daarna nog snel een WG gedaan. Bij WG hebben we verloren maar ik had wel weer twee WG weeklies binnen weten te slepen. Het gaat goed, bijna 2k gold. Nog even de rest van de midsummer doen en ik tik de 2 wel aan plus heb de shoulders weer terug van midsummer.
Voor de rest nog wat herbs op AH gooien en die 5k voor epic flying komt er wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Auredium op 30-06-2009 08:33 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 252101 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 00:13:
[...]
Ik ben er blij mee.
Gezien het hoge gehalte ...... aan alliance-side betreffende PvP betekend dit waarschijnlijk dat easy PvP-item farmers overlopen naar de horde. Ik hoop er iig wel op, dan kan alliance misschien eens wat meer aan team-play gaan doen en zijn de farmers weg (gras is altijd groener aan de overkant).

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 19:19

Maduth

Probeersel

Bron?

Gevonden: http://forums.worldofwarc...topicId=18031079410&sid=1

[ Voor 90% gewijzigd door Maduth op 30-06-2009 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik heb een vraag betreffende prot paladins, ik ben nu level 72 en ben weer geswitched van ret naar prot.
Echter, nu zit ik met het volgende.
De craftable saronite gear heeft strenght, sta & defence, echter geen int.
Is dit een issue op lvl 72 of kan ik gewoon deze gear aantrekken en blijven steken op 4-5k mana ?

btw, het gaat dus niet over het snelsts levelen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-06 20:59
Geen enkel protgear heeft intellect.
gewoon goed gebruik maken van seal / judge of wisdom / divine plea e.d.

gebruik ook Blessing of sanctuary ipv bijv kings zodat je meer mana 'maakt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
sabriel schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:42:
Ik heb een vraag betreffende prot paladins, ik ben nu level 72 en ben weer geswitched van ret naar prot.
Is dit een issue op lvl 72 of kan ik gewoon deze gear aantrekken en blijven steken op 4-5k mana ?

Int is een nutteloze stat voor prot pallies. Tijdens het tanken krijg je genoeg mana terug. Zorg dat je blessing of sanctuary gebruikt en het is handig om de spiritual attunement talent te nemen. Daarnaast kun je judgement of wisdom gebruiken. Activeer ook altijd divine plea.

Je kunt seal of wisdom gebruiken, maar dat is normaal gesproken niet nodig. In plaats daarvan kun je beter vengeance of corruption gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik snap dat gezeur over die gear reset allemaal niet.
Je kunt dan wel meer mensen toegang tot gear geven, dat wil niet zeggen dat ze dan ook endgame te zien krijgen.

Wij nemen in de guild ook wel mensen aan met crap gear (crap gear is Naxx gear) als ze bewijzen dat ze hun zaakjes op orde hebben. d.w.z Malygos gedowned, OS2D gedowned, wat KT kills (niet precies zo , maar jullie snappen wel wat ik bedoel) . Ben zelf ook accepted met een altje dat alleen NAXX10 gear had. Mijn main had echter wel de benodigde "ervaring" alleen hadden ze die niet nodig :).
Skill> gear.
Kom je echter in full T8(,5) en heb je verder geen noemenswaardige achievements/history dan kun je het schudden.

Het enige wat dit doet is het voor mensen makkelijker maken om aan te sluiten, maar mensen die nu Naxx niet clearen gaan dat ook niet doen als ze in full T8.5 lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

sabriel schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 08:42:

Veel pullen liefst dual wieldende mobs, die geven je zoveel mana terug via sanctuary dat je gewoon niet oom gaat. En natuurlijk divine plea up houden dan krijg je echt continue genoeg mana terug.

Wat is dat heerlijk op zo een manier levellen als prot ik heb het samen met mn vrouw gedaan die was healing shaman dus we konden bizar grote groepen aoeen.
Er staan wel wat goeie spot als je even zoekt op blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe:

[...]

inderdaad erg triest :S

Ander nieuws

Alagon here we come, mimron firefighter achievments zijn gistere gehaald de 1e rusty drakes zijn binnen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Serieus? Ik vind het echt super! Ik heb een nelf priest aan de alliance kant die ik dolgraag over wil hevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ik persoonlijk heb nog wel een Account waar 70 shammy 70 druid 70 warlock 70 rogue op staan en die zijn horde, misschien ik er 1tje alliance maak kan ik duel boxen zonder ik er weer 1 helemaal moet lvlen

Ach zie het wel tis wel een beetje te crap nu, krijg je dus applications van horde bij de alliance ? en dan kopen ze een switch en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hydra schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:46:
[...]

Serieus? Ik vind het echt super! Ik heb een nelf priest aan de alliance kant die ik dolgraag over wil hevelen!
HMm jah ik snap het probleem ook niet.. who gives a rats ass. zolang alle kiddies maar mooi aan de andere kant blijven vind ik het allemaal prima.

Het is een beetje vreemd, maar toch. vraag mij ook hoe dat met quests gaat, en rep factions enzovoorts...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch 3.2 Raid Lockout Extension
A new feature has been introduced in this build, you can now extend your raid lockout to make them last one more week. This is probably very useful if your guild is trying to get a specific boss down and doesn't really need any other loot in the instance, you can just get one more weeks of tries without having to clean everything in the way.

:S

en dan krijgen we nu patch 3.3 every item you ever wanted can be bought from a vendor in dalaran, named AMAGADFREEEPIXX, these items will be sold for 100g each and you get a epic mount with each item !

[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 30-06-2009 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 20:23
MantaMania schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:39:
[...]

Veel pullen liefst dual wieldende mobs, die geven je zoveel mana terug via sanctuary dat je gewoon niet oom gaat. En natuurlijk divine plea up houden dan krijg je echt continue genoeg mana terug.

Wat is dat heerlijk op zo een manier levellen als prot ik heb het samen met mn vrouw gedaan die was healing shaman dus we konden bizar grote groepen aoeen.
Er staan wel wat goeie spot als je even zoekt op blizzard.
Agree.
Een goede plek op dat lvl is in dragonblight ten noorden van naxxramas. Daar heb je 5 kampjes met alleen maar melee mobs. Ik heb daar op mijn mage gelvlt van lvl 73 t/m 78 :) ging behoorlijk snel, dat moet ook lukken met een protection pala. Het is wel handig om dan het trinket uit shattered halls te halen die healt on block.
Altijd Blessing of Sanctuary gebruiken zodat je genoeg mana terug krijgt, gebruik zelf altijd Seal of Wisdom zodat je ook lekker consecration kan spammen en judgement of light zodat je jezelf omhoog houdt.
@ 1 van de reacties hier boven, spiritual attunement is nutteloos bij het levelen tenzij je ook nog instances runt, maar zelf dan zou ik maar 1 punt daarin steken en nooit 2. Door divine plea en blessing of sanctuary krijg je meer dan genoeg mana terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:54:
en dan krijgen we nu patch 3.3 every item you ever wanted can be bought from a vendor in dalaran, named AMAGADFREEEPIXX, these items will be sold for 100g each and you get a epic mount with each item !
Oh dan wacht ik wel tot 3.3 :+

Maar langere raidlockout? :? Zou liever juist korter willen zien, zeker op VOA of OS waar je tegen 3.2 toch niets meer te zoeken hebt buiten wat achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:03
Mektheb schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:54:
Patch 3.2 Raid Lockout Extension
A new feature has been introduced in this build, you can now extend your raid lockout to make them last one more week. This is probably very useful if your guild is trying to get a specific boss down and doesn't really need any other loot in the instance, you can just get one more weeks of tries without having to clean everything in the way.

:S

Als ze free epix wilden geven zouden ze toch juist de lockout verkorten? tbh zie ik vrij weinig pugs/casuals 2 weken willen whipen @ 1 boss...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M1lamb3r schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:58:
[...]

Als ze free epix wilden geven zouden ze toch juist de lockout verkorten? tbh zie ik vrij weinig pugs/casuals 2 weken willen whipen @ 1 boss...
Ja dat is ook zo, maar gewoon wat ik bedoel met het domme 3.3 patch note van mij

Dat ze het wel heeel makkelijk maken, je bent in ulduar je krijgt Mimron niet neer nou dat kan maar het is Dinsdag ! shit morgen reset ! ( kan je je guild nog weer gearen maar ok) dan kies je dus voor die langere lockout en ga je weer tot vrijdag op mimron wipen ( believe me some guilds do no offence)

en dan kunnen ze geljik weer een nieuwe baas proberen tot volgende week woensdag, snap je wat ik bedoel?
Anders hadden ze bij de 1e moeten beginnen en weer tot mimron knokken loote achievments, nu hoeft dat niet want je kan je lockout ff uitstellen is leuk als je bv niet verder komt, maar zelf al zou ik niet verder komen zou ik het niet gebruiken want elke x hij reset dropt er weer gear van bosses je al gedaan hebt om mensen te upgreaden waardoor je encounter op mimron vanzelf makkeljiker wordt omdat je healnig / dps beter is

Of ben ik nou gek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Fantomas schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:27:
Ik snap dat gezeur over die gear reset allemaal niet.
Je kunt dan wel meer mensen toegang tot gear geven, dat wil niet zeggen dat ze dan ook endgame te zien krijgen.

Wij nemen in de guild ook wel mensen aan met crap gear (crap gear is Naxx gear) als ze bewijzen dat ze hun zaakjes op orde hebben. d.w.z Malygos gedowned, OS2D gedowned, wat KT kills (niet precies zo , maar jullie snappen wel wat ik bedoel) . Ben zelf ook accepted met een altje dat alleen NAXX10 gear had. Mijn main had echter wel de benodigde "ervaring" alleen hadden ze die niet nodig :).
Skill> gear.
Kom je echter in full T8(,5) en heb je verder geen noemenswaardige achievements/history dan kun je het schudden.

Het enige wat dit doet is het voor mensen makkelijker maken om aan te sluiten, maar mensen die nu Naxx niet clearen gaan dat ook niet doen als ze in full T8.5 lopen.
Skill > Gear lijkt me duidelijk. Zelf ben ik ooit al eens overgestapt van MH/BT geared hunter naar kara/SSC geared priest omdat er simpelweg geen behoefte was aan hunters bij de goede guilds op dat moment. Hier had ik echter geen gratis tier 6 voor nodig, een guild die voor de persoon gaat geared je zeker als het spul een beetje op farm is in 1-3 weken tot progress niveau (sterker nog: kalec/brutallus in tier 4 anyone? Yep).

Het enige nut dat deze verandering dan ook heeft is dat alts makkelijker kunnen helpen in main raids. Voor de rest is het gewoon een verkapte uitkering in gear voor mensen die nog steeds niet behoorlijk raiden maar wel 15e per maand betalen, en dat staat me tegen. Overigens is het wel zo dat meer gear content gewoon brute-forced op een gegeven moment (nou ja, als je naxx nu nog niet kan clearen ben je gewoon compleet kansloos), de moeite die ik ooit moest doen om maly op tijd in de lucht te krijgen voor een 6 min kill is nu bvb een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raid lockout verlengen is juist een super goede feature! Ik ben er in ieder geval wel blij mee!
Zo kunnen de guilds die geen 7 dagen per week raiden iets meer tijd besteden aan progress baasjes! Ik zit zelf in een guild die 3 dagen per week raid, vanavond is de laatste dag van de week. We kunnen vanavond voor het eerst een kijkje nemen bij Yogg op 25mans. Dit zal waarschijnlijk inhouden dat we hier een try of 7 op gaan doen om te kijken hoe het gevecht in zijn werking gaat… Dan kunnen we daarna op ons forum tactieken maken (dat doen we namelijk zelf).

Volgende reset is het dan maar de vraag of we genoeg tijd hebben om Yogg weer te zien. Zo een lockout verlengen is qua gear niet optimaal, maar qua progress is het zeker wel een goede optie! Het zou me niks verbazen als we op deze manier verschillende meer-hardcore guilds kunnen inhalen omdat we simpelweg meer skills in huis hebben, alleen de tijd missen.

Ik ben er blij mee, hoop dat het komt! Geen dagboek voor mij vandaag, gister geen tijd gehad om thuis te zijn…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Mektheb schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:02:
[...]

Ja dat is ook zo, maar gewoon wat ik bedoel met het domme 3.3 patch note van mij

Dat ze het wel heeel makkelijk maken, je bent in ulduar je krijgt Mimron niet neer nou dat kan maar het is Dinsdag ! shit morgen reset ! ( kan je je guild nog weer gearen maar ok) dan kies je dus voor die langere lockout en ga je weer tot vrijdag op mimron wipen ( believe me some guilds do no offence)

en dan kunnen ze geljik weer een nieuwe baas proberen tot volgende week woensdag, snap je wat ik bedoel?
Anders hadden ze bij de 1e moeten beginnen en weer tot mimron knokken loote achievments, nu hoeft dat niet want je kan je lockout ff uitstellen is leuk als je bv niet verder komt, maar zelf al zou ik niet verder komen zou ik het niet gebruiken want elke x hij reset dropt er weer gear van bosses je al gedaan hebt om mensen te upgreaden waardoor je encounter op mimron vanzelf makkeljiker wordt omdat je healnig / dps beter is

Of ben ik nou gek ?
Voor guilds die maar 2-3 raid dagen per week hebben is dit gewoon ideaal, aangezien je de tijd van het farmen dan niet per se kwijt hoeft te zijn elke week.

Daarnaast is gearen in de instance totaal overbodig in 3.2, dus waarom zouden ze dit niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 14:14
Omdat we eergisteren Ulduar gecleared hadden hadden we gisteren maar eens besloten om met onze alts verder door ulduar te rennen. Niet iedereen kon komen dus we moesten wat extra mensen zoeken via lfg. Not such a great succes. Een warrior wou wel mee als dps. Nog 2 healers opgepikt, en we waren compleet.

De rest was zaterdag al begonnen. Vandaag begonnen we met kologarn. Op weg naar hem toe (toen we trash aan het clearenw aren) keek ik voor de grap eens op de damage meters om te kijken of ik een beetje mee kon komen op mijn boomkin. Bleek dat ik moest vechten samen met een ele shaman voor de eerste plek. Dat was natuurlijk wel leuk ^^ toen ik de rest van de lijst eens doorspitte kwam ik de warrior tegen. Hij deed een whopping 989 dps :/ (hij had alle buffs, ging niet dood, en had zijn dps gear aan). Op het moment dat ik het zag stond er een dps lijst in de chat van de shaman. Deze lijst gaf dezelfde conclusie, zijn dps was echt te slecht.

Toen de raidleader de gearcheck deed stond hij nog in zijn tank gear (Was totaal niets mis mee). Hij zei dat de 3k dps wel kon halen. Bleek dus niet het geval te zijn aangezien hij nog greens aanhad om te dpsen. Toen hebben we de alt van een regular maar geinvite. Had ik nog iemand om mee te vechten om bovenaan in de dps lijsten te komen :P Maar dat maakt het wel leuk. Voor de rest moet ik nog iets beter op de chat letten tijdens het vechten, voor het geval er weer om een BR gevraagt word. We hadden een paar wipes op kologarn. Ging lang niet zo soepel als we niet op onze main zijn. Ik zelf had ook al een paar weken niet als boomkin gespeeld. Dus het was een beetje stroef. uiteindelijk wel down. Ik kreeg de necklace, was zeker wel nice. toen was Crazy cat lady aan de beurt.

Deze boss is zo makkelijk dat het gewoon niet grappig is. Zoals gewoonlijk een oneshot. Weer wat tanks blij met hun loot. Helaas moest een healer toen weg. We konden zosnel niets meer vinden dus hebben we het gecalled ... helaas. ik had thorim nog wel even down willen zien. Maar dat komt misschien vandaag.

Al met al een leuke avond. Kan niet wachten op woensdag om weer met mijn priest ulduar in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
SinergyX schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:57:
[...]

Oh dan wacht ik wel tot 3.3 :+

Maar langere raidlockout? :? Zou liever juist korter willen zien, zeker op VOA of OS waar je tegen 3.2 toch niets meer te zoeken hebt buiten wat achievements.
Groot gelijk heb je.Ze moeten het juist korter maken :S.

Waarom doen bij blizzard altijd het tegenovergestelde wat gedaan moet worden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:54
Raid lockout verlengen lijkt me vooral handig als de blizzard-servert het begeeft op de avond voor de reset, of bv. je MT DC-ed na een aantal bosses en je hem niet kunt vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
This new PTR build had its share of Tier 9 updates, the models for the Leather_ArgentHorde are available and we now have the prices for each piece. The biggest change here is the introduction of a common token for all armor parts, you can buy the Head/Hands/Chest/Legs/Shoulders of your set with a single item. (Example: Regalia of the Grand Conqueror)

Hmm, T9 tot lvl 245 badge buyable, 1 Token voor elke willekeurig loot, voordelen en nadelen.
Voordeel is als je baas nog niet neer krijgt de progression qua gear bijna stopt
Bevoorbeeld yogg met de Shoulders.
Kans dat stuff voor offspec weggaat stuk kleiner
Nadeel maakt wel compleet easy om volledige set te halen.
Maar ja dat is ook al met VoA boss, whats next VoA die ook tokens dropt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Inferno schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:10:
Voor guilds die maar 2-3 raid dagen per week hebben is dit gewoon ideaal, aangezien je de tijd van het farmen dan niet per se kwijt hoeft te zijn elke week.
Precies. Wij hebben ook maar 2 (soms 3) raid dagen per week dus dit zou voor ons redelijk ideaal zijn. En dan kunnen we ook eens roteren, dus bijvoorbeeld FL en XT op donderdag doen (zodat ik die eindelijk eens op heroic gekilled heb dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Teunis schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:23:
This new PTR build had its share of Tier 9 updates, the models for the Leather_ArgentHorde are available and we now have the prices for each piece. The biggest change here is the introduction of a common token for all armor parts, you can buy the Head/Hands/Chest/Legs/Shoulders of your set with a single item. (Example: Regalia of the Grand Conqueror)

Hmm, T9 tot lvl 245 badge buyable, 1 Token voor elke willekeurig loot, voordelen en nadelen.
Voordeel is als je baas nog niet neer krijgt de progression qua gear bijna stopt
Bevoorbeeld yogg met de Shoulders.
Kans dat stuff voor offspec weggaat stuk kleiner
Nadeel maakt wel compleet easy om volledige set te halen.
Maar ja dat is ook al met VoA boss, whats next VoA die ook tokens dropt :S
Vind dat nu wel weer een fijne update..

New Dungeon Loot Feature

Players will now be able to trade soulbound items with other raid or group members that were eligible for the loot. This system will work like the Item Buy Back system and allow 2 hours for players to trade an item after it has been looted. Players who choose to enchant or add gems to the item will get one last confirmation before losing the ability to trade the item.

dis ook wel grappig, no more ML fuck ups!

[ Voor 20% gewijzigd door Valkyre op 30-06-2009 10:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hydra schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:30:
[...]

Precies. Wij hebben ook maar 2 (soms 3) raid dagen per week dus dit zou voor ons redelijk ideaal zijn. En dan kunnen we ook eens roteren, dus bijvoorbeeld FL en XT op donderdag doen (zodat ik die eindelijk eens op heroic gekilled heb dan).
Ik denk niet dat het zo zal gaan. Het zal waarschijnlijk een week uitstel zijn, niet van "ok nu doen we de instance tot donderdag en resetten het dan". Ik kan het uiteraard mis hebben, maar dit lijkt me het meest logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 19:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Klein dagboekje,

Gisteren me eerst eens flink in het zweet gewerkt op de squashbaan, allemachtig wat is dat een sauna met dit soort weer. Daarna heb ik op m'n Warlock en DK de Argent Tournament dailies gedaan. Hierdoor werd ik met mijn Warlock exalted met The Silver Covenant en kreeg ik de achievement voor 15 exalted factions, leuk meegenomen :). Op beide had ik daarna 40+ Champion's Seals, dus 2 vanity pets gekocht en voor 2000g per stuk op de neutral AH gepleurd. Daarna met mijn DK nog even Heroic VH getanked, om wat Wyrmrest rep te farmen. Ik ben nu op zo'n 1k à 2k rep na exalted. Toen kwam ik er achter dat ik op mijn DK alleen nog maar OK nodig had voor de Champion of the Frozen Wastes titel. Helaas was er gisterenavond geen groep daarvoor te vinden, dus ben ik maar uitgelogd.

Ik zit nu regelmatig de AH in de gaten te houden voor de prijs van de Titansteel Destroyer voor m'n DK. Ik heb spijt als haren op m'n hoofd dat ik hem 2 weken terug niet gekocht heb. Hij stond toen voor iets van 500g op de AH, momenteel staat hij er weer 'gewoon' voor 1200g op :(. Aan de andere kant kan ik ook eens proberen een PuG Naxx25 mee te pakken en de Axe(?) van KT proberen te bemachtigen, of met een alt-run Ulduar10 mee te doen, maargoed, ik zie wel...

Nu ik mijn 4xT7 setbonus kwijt ben op mijn Warlock (in ruil voor 2xT8, binnenkort 4xT8 hopelijk O+) vraag ik me nog steeds een beetje af of de Life Tap glyph nog wel zo goed is. Binnenkort ElitistJerks er nog maar eens op naslaan...

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ossi schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:54:
[...]@ 1 van de reacties hier boven, spiritual attunement is nutteloos bij het levelen tenzij je ook nog instances runt, maar zelf dan zou ik maar 1 punt daarin steken en nooit 2. Door divine plea en blessing of sanctuary krijg je meer dan genoeg mana terug.
Als je soloed is het niet nuttig. Maar als je juist veel instances doet dan is het weer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dricus schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:44:
Nu ik mijn 4xT7 setbonus kwijt ben op mijn Warlock (in ruil voor 2xT8, binnenkort 4xT8 hopelijk O+) vraag ik me nog steeds een beetje af of de Life Tap glyph nog wel zo goed is. Binnenkort ElitistJerks er nog maar eens op naslaan...
Ik heb die gelijk weg gedaan voor Incinerate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Inferno schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 10:35:
Ik denk niet dat het zo zal gaan. Het zal waarschijnlijk een week uitstel zijn, niet van "ok nu doen we de instance tot donderdag en resetten het dan". Ik kan het uiteraard mis hebben, maar dit lijkt me het meest logisch.
Nee, snap ik. Maar we zouden dan op Wo colliseum kunnen doen, en dan Do, Wo en Do verder gaan in Ulduar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

Troll Racial:

Berserking now increases your attack speed by 20% for 10 sec and isn't affected by your % of health anymore.

klinkt behoorlijk OP voor rogue's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft levellen als tankadin. Daar heb ik eigenlijk maar één tip voor: Doe het niet! Tijdens het levellen is retri gewoon 3 keer zo snel. Als je het geld kunt missen zou ik zo snel mogelijk dual spec aanschaffen, werkt echt HEERLIJK!
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.