Als je lowlevel bent kun je ook makkelijk alles relativeren. Als je eenmaal raids gaat doen dan steek je ook veel meer 'vrije' tijd in het spel. Dan wordt het toch wat serieuzer. Misschien kom je ooit op dat punt, wellicht niet. Maar een beetje respect voor GM kan geen kwaad. Die mensen steken vaak veel tijd in de guild maar krijgen alleen maar gezeur aan hun kop. Ik zou het in ieder geval nooit kunnen doen (raids organiseren, site en dkp bij houden etc.).Shao Kahn schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:23:
Ik ben low lvl en absoluut niet aan het raiden( nooit gedaan) maar ik lach me dood om al die guild perikelen en mensen die doen alsof ze een of ander land moeten besturen en key-decisions moeten maken of dreigen met /gkick en dreigen met muiterij.
fantastisch vermaak.
/sarcasm mode on
ik bedoel, het is niet zo dat ze gewoon een groepje mensen zijn die vaker samen een spelletje spelen op 'n avond, het is heel veel boel veel belangrijker dan dat!
/sarcasm mode off.
let wel, ik val niemand persoonlijk aan, als je allemaal heel serieus erover wil doen is dat prima maar extern gezien is het fantastisch entertainment om erover te lezen.
Natuurlijk is het een spel. Maar zo kun je alles benaderen (als je ontslagen wordt: het is maar een baan, gezond zijn is belangrijker)!