Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Shao Kahn schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:23:
Ik ben low lvl en absoluut niet aan het raiden( nooit gedaan) maar ik lach me dood om al die guild perikelen en mensen die doen alsof ze een of ander land moeten besturen en key-decisions moeten maken of dreigen met /gkick en dreigen met muiterij.

fantastisch vermaak.

/sarcasm mode on
ik bedoel, het is niet zo dat ze gewoon een groepje mensen zijn die vaker samen een spelletje spelen op 'n avond, het is heel veel boel veel belangrijker dan dat!
/sarcasm mode off. :)

let wel, ik val niemand persoonlijk aan, als je allemaal heel serieus erover wil doen is dat prima maar extern gezien is het fantastisch entertainment om erover te lezen.
Als je lowlevel bent kun je ook makkelijk alles relativeren. Als je eenmaal raids gaat doen dan steek je ook veel meer 'vrije' tijd in het spel. Dan wordt het toch wat serieuzer. Misschien kom je ooit op dat punt, wellicht niet. Maar een beetje respect voor GM kan geen kwaad. Die mensen steken vaak veel tijd in de guild maar krijgen alleen maar gezeur aan hun kop. Ik zou het in ieder geval nooit kunnen doen (raids organiseren, site en dkp bij houden etc.).

Natuurlijk is het een spel. Maar zo kun je alles benaderen (als je ontslagen wordt: het is maar een baan, gezond zijn is belangrijker)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gister een waardeloze avond zeg - jonge jonge!

Het begon redelijk goed, ik kwam online en werd meteen gevraagd of ik in een pug de daily CoS wilde tanken… Prima, maar dan wel met voldoende dps voor een timed run. Dat zou geen probleem zijn. De gear van de dps zag er matig uit, maargoed, mijn paladin zn gear is ook niet om over naar huis te schrijven… De pally healer was van een goede guild en had redelijke gear, Ulduar10 enzo.

De eerste 6 waves, geen probleem, dps lijkt voldoende en ik kan lekker snel pullen… Dan ineens 12 seconden lang 0 heals, een dode pally… Ik kon geressed worden en we zouden het nog wel halen… 3 trashpacks later, in 15 seconden één heal van 1600… Weer dood! Dit keer een wipe. Ik vraag de healer dus of hij mij wil healen… Toen kwam het: ‘YOU FUCKING NOOB, YOUR GEAR SUCKS, LEARN TO PLAY!’ Hij was blijkbaar non stop 8k heals aan het spammen en ik moest mn combat log checken… Die heb ik dus even nagekeken… ziet er niet best uit… stuk of 20 hits varierend van 800 tot 2000 met dus één heal van 1600. Vind je het gek dat ik dood ga?!

Groep valt uit elkaar, ik raak in discussie met die pally, hij is elite, ik ben een ontzettende noob… Vraag hem dus beleefd of hij weet wat ZA is, en hoe ik in godesnaam aan die mount kom? Z’n guildleader maar ff gevraagd wat voor een mongool dat is. Toevallig heeft die GM mij een tijd lang gestalked om ze te joinen omdat hij nog fatsoenlijke tanks en healers nodig had… Zie vanavond wel hoe dat biggetje gewassen is!

Daarna lekker raiden met de guild. FL 2 torens was een drama, blijkbaar weten mensen nog steeds niet hoe ze iemand moeten launchen… Ik kreeg na 8 keer vragen een launch compleet uit de richting, instant death! De 3de try zijn we toch maar voor 1 tower gegaan… XT was geen probleem, Kolo was een drama, healing (3 core healers waren afwezig, ook degene die shards krijgt en daar droptte er net 2 van :() was zwak en mensen liepen door de groep… Pas de 2de try ging hij neer. Cat lady was een drama, tank was vergeten dat hij moest interupten, en we hadden alleen onze retard fury warrior bij ons, geen rogues… Uiteindelijk was het zo ver: ‘we kill him this try, or we call the raid’. Taadaaaaa, oneshot zonder doden…
Daarna Hodir, dit was een oneshot met slechts nog 4 mensen in leven, verschrikkelijk!

Er is nu een heftige discussie gaande over hoe we t raiden gaan aanpakken… Zo te zien gaan we het weer wat professioneler aanpakken, lijkt me wel tijd, misschien komen er dan weer wat pro raiders actief terug!

Lange post, veel gewhine, maar t was echt helemaal niks… Volgende keer beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Vraagje: kan iemand even snel alle raids opsommen. Van zwak naar sterk.

Ik heb tot nu toe:

naxx 10 (easy);
naxx 25 (ook best easy);
ulduar 10 (zes bazen, ging ook wel redelijk);

gedaan. Wat komt, kwa moeilijkheidsgraad, hierna?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Ik vraag mij ook af hoe goed mijn gear goed genoeg is voor andere instances dan naxx 10 / 25. Als pala heb ik ongeveer 20k mana, 20k sp, 28 crit en 151 mana regen unbuffed.

Bij naxx 10 raak ik ook nooit oom. Ga zelfs nooit onder 10k mana eigenlijk. Ulduar 10 ging ook redelijk goed, maar bij de zesde boss (stenen vrouw, begint met A :P ben slecht in namen), had ik wat moeite om de tanks te healen. Moest constant HL spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-06 14:14
Placid_K schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:01:
Vraagje: kan iemand even snel alle raids opsommen. Van zwak naar sterk.

Ik heb tot nu toe:

naxx 10 (easy);
naxx 25 (ook best easy);
ulduar 10 (zes bazen, ging ook wel redelijk);

gedaan. Wat komt, kwa moeilijkheidsgraad, hierna?

Alvast bedankt.
Ulduar 25

de rest komt pas in de 3.2 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Placid_K schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:06:
Ik vraag mij ook af hoe goed mijn gear goed genoeg is voor andere instances dan naxx 10 / 25. Als pala heb ik ongeveer 20k mana, 20k sp, 28 crit en 151 mana regen unbuffed.

Bij naxx 10 raak ik ook nooit oom. Ga zelfs nooit onder 10k mana eigenlijk. Ulduar 10 ging ook redelijk goed, maar bij de zesde boss (stenen vrouw, begint met A :P ben slecht in namen), had ik wat moeite om de tanks te healen. Moest constant HL spammen.
@20K spellpower? :O dat zijn pas imba flash of lights!

Gisteren nog eventjes lekker op mijn DK zitten rotzooien :) ben nu halverwege naar lvl 78 en kheb al wat Savage Saronite pieces laten maken. Toch een kleine hap uit de financien ( was 120g voor de mats ) Maarja.. helpt wel mee straks op 78. Wil namelijk sparen voor mijn epic flight.. wat best lastig is als eerste char op een realm.. maarja.. 2k gold nu.. dus nog 3200 to go! :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Placid_K schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:06:

ZOMG 20k spellpower? :D

Zal wel 2k zijn :p wat ik van onze Paladins begrijp, is dat ze bijna alleen maar HL spammen. Dan moet je lekker crit hebben (evt Ele Shaman / Moonkin) om dit een 6minuten lang gevecht vol te houden.
Ze gearen dan ook vooral op Intellect en crit. (en spellpower natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:15:
[...]

ZOMG 20k spellpower? :D

Zal wel 2k zijn :p wat ik van onze Paladins begrijp, is dat ze bijna alleen maar HL spammen. Dan moet je lekker crit hebben (evt Ele Shaman / Moonkin) om dit een 6minuten lang gevecht vol te houden.
Ze gearen dan ook vooral op Intellect en crit. (en spellpower natuurlijk)
Spellpower komt vanzelf wel, ik heb nu maar net meer dan 2k SP omdat ik compleet op Intellect gear (27.2k mana raid buffed).. maja moet toch regearen met de fuckin 3.2... 39.1% holy crit overigens..

Misschien reroll ik nog wel priest ook, hoewel ik nog niet echt een feeling heb voor holy (CoH healed full hp mensen terwijl er mensen zijn die op half hp zijn, hmmmmmm 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 252101 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:27:
[...]

Spellpower komt vanzelf wel, ik heb nu maar net meer dan 2k SP omdat ik compleet op Intellect gear (27.2k mana raid buffed).. maja moet toch regearen met de fuckin 3.2... 39.1% holy crit overigens..

Misschien reroll ik nog wel priest ook, hoewel ik nog niet echt een feeling heb voor holy (CoH healed full hp mensen terwijl er mensen zijn die op half hp zijn, hmmmmmm 8)7 )
Wat wel naatje word is dat straks je build niet meer gaat werken omdat Illumination generfed word :/

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:30:
[...]

Wat wel naatje word is dat straks je build niet meer gaat werken omdat Illumination generfed word :/
Ja idd, gaan je weken gearen in Naxx om een zo optimaal mogelijke gearset te verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 252101 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:37:
[...]

Ja idd, gaan je weken gearen in Naxx om een zo optimaal mogelijke gearset te verzamelen :)
Mogen pally's weer terug naar de Mp5 build :d en holy lights wanneer het nodig is. .de rest met FoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alveus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-01 11:41
Ik loop al een tijdje met het idee om enkele characters te verplaatsen naar een andere server, maar het liefst met ook een leuke leveling/raid nederlandstalige guild.

Heeft iemand een hint ;-))

Thnx

Join the Guild of Tweakers! http://guildoftweakers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:42:
[...]

Mogen pally's weer terug naar de Mp5 build :d en holy lights wanneer het nodig is. .de rest met FoL
Ik vind het zo triest dat Blizzard ons in een hoekje drukt qua itemization.. Ik kan het nog accepteren dat Illumination wat generfed word maar ik vind hem ronduit stom dat ze iedere paladin in een mp5 build willen dwingen op deze manier (iig, zo voel ik het ;)) Ik heal zelf ook al regelmatig met FoL hoor, HL is is echt niet zo cheap. (kost me 1.1k mana oid, met Seal of Wisdom glyph en Libram -113 mana cost oid). Maar holy shock gebruik ik ook veel (omdat mana toch geen issue is geweest bij mij). Op sommige fights houd ik toch nog steeds uber regen (lees: XT-002.. hoi heart phase, hoi wisdom judgement, hoi 1k mana per hit.. =))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 252101 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:46:
[...]

Ik vind het zo triest dat Blizzard ons in een hoekje drukt qua itemization.. Ik kan het nog accepteren dat Illumination wat generfed word maar ik vind hem ronduit stom dat ze iedere paladin in een mp5 build willen dwingen op deze manier (iig, zo voel ik het ;)) Ik heal zelf ook al regelmatig met FoL hoor, HL is is echt niet zo cheap. (kost me 1.1k mana oid, met Seal of Wisdom glyph en Libram -113 mana cost oid). Maar holy shock gebruik ik ook veel (omdat mana toch geen issue is geweest bij mij). Op sommige fights houd ik toch nog steeds uber regen (lees: XT-002.. hoi heart phase, hoi wisdom judgement, hoi 1k mana per hit.. =))
Ben zelf nog niet in Ulduar gweest, maar Holy Shock is echt wel nice om af en toe ff ertussen te proppen ( weet niet hoeveel die bij jou crit, maar 12k is makkelijk te doen ) met een beetje mana regen kun je FoL blijven spammen. Echter moet je als paladin wel blij zijn dat je je healing gear niet hoeft te sharen. Dit maakt het gearen aanzienlijk makkelijker. Daarnaast zijn er genoeg manieren om aan veel Mp5 te komen.. het kost je alleen wel je BoK :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Anoniem: 252101 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:46:
[...]

1.1k mana? 8)7 Zou toch even nakijken als ik jou was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Placid_K schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:50:
[...]

21% van base mana --> 5500 is base --> 1100 mana dus ( aangezien het iets meer dan 20% is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond echt een dramarun gehad. Ik 'mocht' als DPS omdat we in verhouding veel te veel healers hadden. We hadden in ieder geval 4 mensen die normaal healen als DPS mee. En sorry, maar ik kom met m'n half-resto gear net niet hitcapped gewoon niet boven die 3.4k DPS uit op council. Het erge was dat ik gewoon de warlock eruit gedpst heb. Als je zo hard faalt, ga dan lekker wat anders doen.

Ik merk zelf erg sterk dat ik het hele gebeuren een beetje zat begin te worden. Zie het nog ff aan, maar ziet er naar uit dat ik of een overstap ga maken, of gewoon ff een raid pauze neem.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:55:
Gisteravond echt een dramarun gehad. Ik 'mocht' als DPS omdat we in verhouding veel te veel healers hadden. We hadden in ieder geval 4 mensen die normaal healen als DPS mee. En sorry, maar ik kom met m'n half-resto gear net niet hitcapped gewoon niet boven die 3.4k DPS uit op council. Het erge was dat ik gewoon de warlock eruit gedpst heb. Als je zo hard faalt, ga dan lekker wat anders doen.

Ik merk zelf erg sterk dat ik het hele gebeuren een beetje zat begin te worden. Zie het nog ff aan, maar ziet er naar uit dat ik of een overstap ga maken, of gewoon ff een raid pauze neem.
Ik zou gewoon een Epeen guild zoeken waar een WoW God zoals jij thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:49:
[...]

Ben zelf nog niet in Ulduar gweest, maar Holy Shock is echt wel nice om af en toe ff ertussen te proppen ( weet niet hoeveel die bij jou crit, maar 12k is makkelijk te doen ) met een beetje mana regen kun je FoL blijven spammen. Echter moet je als paladin wel blij zijn dat je je healing gear niet hoeft te sharen. Dit maakt het gearen aanzienlijk makkelijker. Daarnaast zijn er genoeg manieren om aan veel Mp5 te komen.. het kost je alleen wel je BoK :/
heh ik heb niet hoger gehad dan zo'n 9k met holy shock hoor :) maja ik gem ook bijna geen SP dat zal ook meespelen.
[...]

quote: 'oid'.

zal ik wat miertjes voor je opzoeken? kan je nog ff doorgaan. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 252101 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:00:
[...]

heh ik heb niet hoger gehad dan zo'n 9k met holy shock hoor :) maja ik gem ook bijna geen SP dat zal ook meespelen.

[...]

quote: 'oid'.

zal ik wat miertjes voor je opzoeken? kan je nog ff doorgaan. :O
Was maar een speculatie hoor met Holy shock, maar mijn record ( met crap healing gear )is al 10k met Holy Shock.. dus eum :p dacht dat 12k wel makkelijk te halen was :)

[ Voor 0% gewijzigd door Dakreal op 26-06-2009 11:08 . Reden: HOly.. hmm toch maar Holy van gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:58:
Ik zou gewoon een Epeen guild zoeken waar een WoW God zoals jij thuishoort.
Pardon? We zijn een progression groep waarbij van iedereen verwacht wordt dat ze gewoon de beste spec en gear voor hun rol verzamelen. Mijn gear zuigt voor DPS. Met hit food zit ik net tegen de hitcap aan, en m'n critrating is veel en veel te laag (funest voor balance DPS). Als ik er dan toch een warlock uit DPS is er toch gewoon is fout? We raiden al fulltime Ulduar sinds 3.1, en we hebben nog steeds Mimiron niet dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-07 17:18
Gisteravond wel wat l;ol gehad op mijn druid (hij is nog aan het levelen, level 44 op dit moment en Feral specced).

Een guildy vroeg of ik wilde healen in ZF. Ik gaf aan wel te willen komen. Groep bestond uit 2 Retridins, een mage, een BM hunter en ik. (Ik was met level 44 de laagst level). De hunter was niet blij dat er geen "echte" tank was en ook was ik als Feral Druid niet voldoende healer. (iedereen was minstens level 45 of hoger).Nu geef ik toe dat ik in Feral Spec en dito gear geen super healer ben, maar gaf aan wel te willen respeccen naar resto en een beetje gear te wisselen. Maar dat was niet voldoende voor die hunter, dus die vertrok.

Uiteindelijk die hunter vervangen door een warlock en ik toch mee als healer.

Het ging super simpel, geen enkele dode gehad. Na een paar trash pulls werd een van de paladins gekicked omdat hij continu liep te ninja pullen en niet wilde luisteren toen werd gevraagd om dat niet meer te doen.

Helaas moest de andere paladin na 3 bosses loggen en mijn guildy ging LD en kwam niet meer terug. Toch nog een 54 paladin erbij gekregen en een 43 shadow priest en een shaman. En daarmee in easy mode de instance afgemaakt.

Mijn eerste ervaring als healer in een instance heb ik intussen op zak en ik denk dat ik dit ook op hoger levels nog wel zie zitten.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:27

Wootlock

Evilution

Hydra schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:15:
[...]

Pardon? We zijn een progression groep waarbij van iedereen verwacht wordt dat ze gewoon de beste spec en gear voor hun rol verzamelen. Mijn gear zuigt voor DPS. Met hit food zit ik net tegen de hitcap aan, en m'n critrating is veel en veel te laag (funest voor balance DPS). Als ik er dan toch een warlock uit DPS is er toch gewoon is fout? We raiden al fulltime Ulduar sinds 3.1, en we hebben nog steeds Mimiron niet dood!
Volgens mij was het een troll attempt waar je op reageert ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:06:
[...]

Was maar een speculatie hoor met Holy shock, maar mijn record ( met crap healing gear )is al 10k met Holy Shock.. dus eum :p dacht dat 12k wel makkelijk te halen was :)
nja oke op een kitty oid met 20% meer healing is dat wel te doen ;) maar op een doorsnee tank niet, afaik. Wings erbij(die ik eigenlijk nooit proc :x , ik vertrouw niemand om de adds van me te houden - always wtb Divine Shield)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 26-06-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de guild drama van gistere

vond ik vanochtend een PM in me mail, dus maar is even kijken, ja hoor een vraag of ik wou komen een invite, en soort van excuus alles zo gelopen was
Ulduar 25man gistere hebben ze die gecleared 1e avond deden ze tot mimron, en gistere yog one shot

Btw mensen gezien Exodus zonder watchers Yogg neer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wootlock schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:19:
Volgens mij was het een troll attempt waar je op reageert ;)
Zal best, maar ik vind het gewoon een domme en irritante opmerking. Als 'ie wil trollen doet 'ie dat maar fijn op de WoW fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:49:
[...]
Eek. Het verschil tussen een FoL spammende holy pally en HoL gebruiker is in Ulduar zeer goed te merken. De bazen slaan daar zo hard dat je met FoL gewoon niet genoeg healed.

Tijdje geleden was onze beste holy pally een keer niet aanwezig. We hadden toen een vervanger waarvan gezegd werd dat hij ook heel goed was. Maar hij deed niets anders dan FoL spammen. Het werd al heel snel duidelijk dat hij het daarmee als solo MT healer niet ging redden (Ulduar 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RyackWerk schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:26:
[...]

Eek. Het verschil tussen een FoL spammende holy pally en HoL gebruiker is in Ulduar zeer goed te merken. De bazen slaan daar zo hard dat je met FoL gewoon niet genoeg healed.

Tijdje geleden was onze beste holy pally een keer niet aanwezig. We hadden toen een vervanger waarvan gezegd werd dat hij ook heel goed was. Maar hij deed niets anders dan FoL spammen. Het werd al heel snel duidelijk dat hij het daarmee als solo MT healer niet ging redden (Ulduar 10).
Misschien moet hij Holy Light dan eens op zn bar zetten, weet niet is maar een idee.. Als je maar FoL blijft spammen ben je wel érg naïef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:24:
[...]

Zal best, maar ik vind het gewoon een domme en irritante opmerking. Als 'ie wil trollen doet 'ie dat maar fijn op de WoW fora.
Ontvangen is lastig he?

Anyways, locks met minder dan 3k dps op Ulduar is erg sad. Over het algemeen kom ik locks tegen met dps boven de 4.5k. Als deze knaap niet presteerd dan zorg je toch dat ie een kick krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ontvangen? Ik vond het een compleet loze opmerking? Als d'r een bedoeling achter zat mag je die ff uitleggen, want ik snap 'em niet.
Anyways, locks met minder dan 3k dps op Ulduar is erg sad. Over het algemeen kom ik locks tegen met dps boven de 4.5k. Als deze knaap niet presteerd dan zorg je toch dat ie een kick krijgt?
Hoe 'zorg' je dat iemand een kick krijgt als die persoon stukken langer in de groep zit, de RL eigenlijk de ballen niet heeft mensen te kicken als ze echt niet presteren, en het ook nog eens een erg schattig meiske is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:39:
[...]

Ontvangen is lastig he?

Mja ik als mage zijnde doe ook in ulduar maar 3.8k dps simpel omdat ik maar 1 ulduar piece heb, maar je krijgt wel het gezeik om je oren van je slackt omdat een mage met 4/5 T8.5 en TT en alle andere shit

2230 spellpower (fire)
389 hit
441 haste
30% crit

dat die dan 4.7 5.6k dps doen, ik heb gewoon altijd pech met loot dan heb je wel je hele tier set maar loop je nog met een crap wapen en ofhand omdat je simpel weg nooit 1 heb zien droppen >.>
En daar word je dan op beoordeeld trinkets + wapens altijd kut :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232786

Ah, kijk, nu komt de aap uit de mouw.

Hydra, rule #1 in WoW: Don't kick the cute girls. Als de leuke meisjes weggaan is je halve guild mee weg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

Holy Light kost 1274 mana, gaat 113 mana vanaf met een libram, en 5% met seal of wisdom glyph, dus komt hij totaal uit op 1102 mana, dus tja, hij zat er 2 mana naast.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282721

Gisteren voor de allereerste keer een hele heroic instance run (Nexus) succesvol afgerond :). Ik hield er een paar mooie laarzen, een bevoren orb en 5 emblems of heroism aan over.

Mijn gear is nog niet schitterend (ik heb nog maar 2 paarse items) en ik ben dus volop aan het sparen voor beter. Mijn plan is om dit zoveel mogelijk te doen via reputation rewards (momenteel ga ik voor argent crusade), emblems en misschien af en toe een item uit het AH (toch wel heel prijzig).

Gisteren deed ik zo'n 1200dps tijdens de heroic run. Nadien heb ik nog een HoL (normal) gedaan en toen haalde ik eerder zo'n 1300dps.

Mijn shot rotation gaat meestal zo (ik ben MM specced):

Hunter Mark -> Serpent String -> Arcane Shot -> Aimed Shot -> Steady Shot -> Chimera Shot

Na die eerste rotatie doe ik meestal nog een Steady Shot tot de cooldown van de rest is afgelopen zodat ik opnieuw kan beginnen. Het probleem is meestal dat ik, tijdens moeilijkere gevechten met meerdere mobs, meestal de draad kwijt geraak en verzandt in 'willekeurig op knoppen duwen'

Mijn toon kun je hier bekijken: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Aszune&n=Apismelifera

Kunnen jullie misschien wat advies geven over gear, rotatie en talents?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 282721 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:40:
Gisteren voor de allereerste keer een hele heroic instance run (Nexus) succesvol afgerond :). Ik hield er een paar mooie laarzen, een bevoren orb en 5 emblems of heroism aan over.

Mijn gear is nog niet schitterend (ik heb nog maar 2 paarse items) en ik ben dus volop aan het sparen voor beter. Mijn plan is om dit zoveel mogelijk te doen via reputation rewards (momenteel ga ik voor argent crusade), emblems en misschien af en toe een item uit het AH (toch wel heel prijzig).

Gisteren deed ik zo'n 1200dps tijdens de heroic run. Nadien heb ik nog een HoL (normal) gedaan en toen haalde ik eerder zo'n 1300dps.

Hunter Mark -> Serpent String -> Arcane Shot -> Aimed Shot -> Steady Shot -> Chimera Shot

Na die eerste rotatie doe ik meestal nog een Steady Shot tot de cooldown van de rest is afgelopen zodat ik opnieuw kan beginnen. Het probleem is meestal dat ik, tijdens moeilijkere gevechten met meerdere mobs, meestal de draad kwijt geraak en verzandt in 'willekeurig op knoppen duwen'

Mijn toon kun je hier bekijken: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Aszune&n=Apismelifera

Bedankt!
Volgens mij geeft Survival veel meer dps afhankelijk van je gear uiteraard. Ik weet hier niet exact een build of rotatie voor. Maar als je in google typt: WoW Hunter Survival spec. kom je vast een hoop info tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik kan herinneren is dat een MM Hunter z'n Chimera Shot elke cooldown moet schieten. Dus ook direct na Serpent Sting. Simpelweg omdat het je beste shot is.
Veel classes hebben meer een prioriteit systeem. Voor MM Hunters is het: Chimera - Aimed - Arcane - Steady en altijd Serpent ophouden, maar die hoef je maar 1x per mob te schieten.

Edit: je build is alles behalve optimaal. Sowieso zijn 71 punten in 1 tree nooit het beste. Zie deze build, komt van EJ af.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 26-06-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 14:53
Hydra schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 11:56:
[...]

Wat ontvangen? Ik vond het een compleet loze opmerking? Als d'r een bedoeling achter zat mag je die ff uitleggen, want ik snap 'em niet.
Ik meng mij niet graag in onenigheden van anderen, maar volgens mij weet jij heel erg goed waar hij eerder op doelde en dat is dan ook de reden dat je daar op reageerde zoals je deed :P. Neemt overigens niet weg dat 't een opmerking was die dusdanig ongenuanceerd jou benaderde dat het niet te voorkomen resultaat de huidige discussie is ;).

Verder zou ik ook niet weten wat 'ontvangen' nu precies betekend binnen deze context. Het was nu niet bepaald 'kritiek' die geleverd werd, meer een op-de-man opmerking met betrekking tot jouw gedragingen (vermeend elitarisme). Een 'belediging' ontvangen en daar op ageren lijkt mij niet meer dan normaal, niet heel vreemd dat je daar 'moeite' mee hebt :).

Ik zou zeggen; niets aan de hand, kusje d'r op en lief samen verder spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
garagaholic schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:02:
[...]

Ik meng mij niet graag in onenigheden van anderen, maar volgens mij weet jij heel erg goed waar hij eerder op doelde en dat is dan ook de reden dat je daar op reageerde zoals je deed :P. Neemt overigens niet weg dat 't een opmerking was die dusdanig ongenuanceerd jou benaderde dat het niet te voorkomen resultaat de huidige discussie is ;).

Verder zou ik ook niet weten wat 'ontvangen' nu precies betekend binnen deze context. Het was nu niet bepaald 'kritiek' die geleverd werd, meer een op-de-man opmerking met betrekking tot jouw gedragingen (vermeend elitarisme). Een 'belediging' ontvangen en daar op ageren lijkt mij niet meer dan normaal, niet heel vreemd dat je daar 'moeite' mee hebt :).

Ik zou zeggen; niets aan de hand, kusje d'r op en lief samen verder spelen :+
Give the man a sigar :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 12:54:
Volgens mij geeft Survival veel meer dps afhankelijk van je gear uiteraard. Ik weet hier niet exact een build of rotatie voor. Maar als je in google typt: WoW Hunter Survival spec. kom je vast een hoop info tegen.
Ik ben van SV naar MM gegaan en mijn DPS is grappig genoeg zelfs omhoog gegaan. SV draait 99% enkel om de LnL proc van blackarrow/frost trap en het geluk dat die crit, waar je bij MM veel stabielere damage behoud.

Lees een paar posts terug, ging over die 1 uur boss van Ulduar, waar ik wat aanhaal over die mod die in dat filmpje wordt gebruikt. Deze is ideal voor MM build, samen met de guide van ensidia kan je DPS flink stuk omhoog. Hiermee moet je dus timen of je nog een steady gaat doen of even blijft wachten tot bv chimera/aimed/arcane weer klaar is (steady + GCD is 3sec afaik, dat is teveel als je chimera op nog 1,5 sec CD staat).

Maak iig een macro voor chimera en kill shot, beide met kill command en silence shot. (die staat dan eigelijk altijd op CD). Het lijkt niets, maar dit scheelt toch weer wat extra dps.

Daarbij moet je chimera altijd als eerste 'shot' hebben, na je sting dus. Daarbij, vecht je tegen meerdere mobs blijf van aimed af en gebruik salvo en multi-shot ipv aimed/arcane, MM spec heeft dmg increase talent voor salvo, samen met een reduce pushback.

Zorg ook dat je een wolf pet heb, deze per saldo geeft jou de meeste extra dps (door die howl) en doet zelf ook leuke dps (al staat die wat gelijk aan cat). Talent van je pet moet tot die laatste tier, 10% AP en agi boost (oid). Uiteraard call of the wild pas gaan gebruiken op bosses en combineer dit met de improve aspect proc en die haste buff. (gebruik daarna die insta-cooldown om meteen nog een keer die haste buff te gebruiken).

je kan eventueel mijn spec kijken, mijne is 99% gelijk aan de ensidia versie enkel dat ik nog trueshot aura.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2009 13:09 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Bedankt!
Qua shot prio nadat Mark en Sting up zijn is CS>AiS>AS>SS waarbij je SS alleen begint te casten als niet 1 van de 3 hogere prio shots van cooldown komt tijdens SS cast.

Daarnaast zijn niet alle punten in MM nodig, meest gebruikte MM build is iets in de richting van 7-57-7. Sommige laatste puntjes kunnen verschillen, Imp. AS, Stings en SS... personal pref. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garagaholic schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:02:
Verder zou ik ook niet weten wat 'ontvangen' nu precies betekend binnen deze context. Het was nu niet bepaald 'kritiek' die geleverd werd, meer een op-de-man opmerking met betrekking tot jouw gedragingen (vermeend elitarisme).
Ja, dat was mijn interpretatie ook, en waarom ik me irriteer aan z'n reactie is gewoon omdat die nergens op slaat. We hebben gister de grootste kutraid OOIT gehad. Wipes op Ignis, Razorscale (Ja, 2 keer gewhiped op fucking razorscale) en Coucil. 3 bosses dood in 3 uur tijd ongeveer. En als ik dan m'n frustraties uit dan ben ik elitair? Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zulke opmerkingen zijn inderdaad direct op de man gericht en horen hier niet thuis.
Negeren en gewoon lekker je gal even spuwen zoals we allemaal weleens doen Hydra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:57:
[...]

Ja, dat was mijn interpretatie ook, en waarom ik me irriteer aan z'n reactie is gewoon omdat die nergens op slaat. We hebben gister de grootste kutraid OOIT gehad. Wipes op Ignis, Razorscale (Ja, 2 keer gewhiped op fucking razorscale) en Coucil. 3 bosses dood in 3 uur tijd ongeveer. En als ik dan m'n frustraties uit dan ben ik elitair? Pff.
Wat een drama over een opmerking die jij over het algemeen uit naar andere posters hier.

Dit weekend eens proberen de lvl 80 aan te tikken op mijn DK, kan ik volgende week mee met de guild naar Naxx 25 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:35:
Zulke opmerkingen zijn inderdaad direct op de man gericht en horen hier niet thuis.
Negeren en gewoon lekker je gal even spuwen zoals we allemaal weleens doen Hydra :)
Precies. Kan dat verhaal moeilijk op ons eigen forum zetten.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Hydra schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 13:57:
[...]

Bedoel het niet slecht hoor maar ik zou ff gefrustreerd zijn omdat ik weer g moet spenden aan repairs maar voor de rest zal het me niet langer meer boeien en de dag erna ben ik het alweer vergeten :+ maargoed iedereen ervaart wow op zijn manier. Ik ga er wat minder in op dan een ander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
*knip*
en misschien af en toe een item uit het AH (toch wel heel prijzig).
*knip*
Ik zou aanraden om geen upgrades te kopen van het AH, zoals je al aangaf zijn ze prijzig.
Goede items ga je vast en zeker nog krijgen uit de vele instance runs die nog zullen volgen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kapoen schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:50:
[...]

Ik zou aanraden om geen upgrades te kopen van het AH, zoals je al aangaf zijn ze prijzig.
Goede items ga je vast en zeker nog krijgen uit de vele instance runs die nog zullen volgen :)
Je kunt idd jezelf beperken om iig tot lvl 78 geen upgrades te kopen, daarna zijn de profession sets wel erg nice om aan te schaffen ( de pvp sets o.i.d. ) deze gear is van een aardig hoog niveau voor dat lvl en geeft je char een aardige boost. ( Let wel op dat je niet aso prijzen betaald en controleer dus de mats )

Zo heb ik gister 4 van de pieces van de Savage Saronite set gekocht voor mijn DK voor 120g en niet voor de 300g dat ze op ah stonden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 26-06-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

bepaalde dingen kan je wel kopen maar je moet wel weten wat. Mn retri pala was al half epic met crafts en gekochten spullen. Wat dat betreft zijn er echt wel dingen die je niet snel verbeterd als je niet in een hc guild zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MantaMania schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:06:
bepaalde dingen kan je wel kopen maar je moet wel weten wat. Mn retri pala was al half epic met crafts en gekochten spullen. Wat dat betreft zijn er echt wel dingen die je niet snel verbeterd als je niet in een hc guild zit.
een beetje guild cleared naxx10 zonder problemen. Tevens kun je ook HC's met pugs doen. Dus kwa gear hoef je eigenlijk niets te kopen ( wil niet zeggen dat je het niet moet doen ). Je kunt namelijk erg goeie craftables krijgen uit ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zorg met m'n characters (4 level 80's + 1 van m'n vriendin die niet meer speelt) ervoor dat ik een bepaald minimum haal in de rol die die char heeft. En dat minimum ligt bij mezelf hoger dan de gemiddelde groep.
Dat haal ik dan door craftables, beste questrewards en reputation en een enkele epic van de AH.

Zo had ik de BoE epic gloves van Fearlina in Naxx10 voor m'n Hunter gekocht voor 350g toen ze net level 80 was. Dat zijn dan de betere deals imo.

Wat betreft craftables, zijn losse mats bijna altijd stukken goedkoper dan een heel item van de AH plukken. Enige limitatie is een crafter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 57942 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:49:
Bedoel het niet slecht hoor maar ik zou ff gefrustreerd zijn omdat ik weer g moet spenden aan repairs maar voor de rest zal het me niet langer meer boeien en de dag erna ben ik het alweer vergeten :+ maargoed iedereen ervaart wow op zijn manier. Ik ga er wat minder in op dan een ander ;)
Komt ook omdat het al een tijd steeds slechter gaat. De gear wordt beter, maar we komen maar niet verder op bosses. En ik vind dat er zolangzamerhand wel wat harder opgetreden mag worden, want het zijn altijd dezelfde mensen die niet presteren. En ja, het is maar een spelletje, maar als je het niet serieus neemt moet je niet in een progression groep gaan zitten.

Korten: keer een kutrun is geen ramp, zolang de week daarna het maar weer beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 14:37:
[...]

Wat een drama over een opmerking die jij over het algemeen uit naar andere posters hier.
En dat heeft jou het recht om het zelfde te doen? :X

En als iemand dan hulp vraagt met zijn hunterbuild, hem eerst vertellen dat ie de verkeerde spec heeft en dan door sturen naar Google? :'(
Sorry maar dat maakt jou juist elitair.

Ben eigenlijk gek dat ik erop reageer maar het is vrijdagmiddag en kon het niet laten. :+

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zertaxka schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:43:
[...]

En dat heeft jou het recht om het zelfde te doen? :X

En als iemand dan hulp vraagt met zijn hunterbuild, hem eerst vertellen dat ie de verkeerde spec heeft en dan door sturen naar Google? :'(
Sorry maar dat maakt jou juist elitair.

Ben eigenlijk gek dat ik erop reageer maar het is vrijdagmiddag en kon het niet laten. :+
Het recht van meningsuiting.

Dat is bullshit ik wijs hem erop dat daar meerdere builds zijn omdat ik aangeef niet veel te weten van een Survival hunter en op google daar meerdere builds staan + uitleg. Dat is geen verwijzing, maar juist op weg helpen. Even goed lezen en daarna pas antwoorden.

Om nog even te quoten:
Daarnaast heb ik het woord Elitair nooit in mijn post's verwerkt.. Trusten :z

[ Voor 18% gewijzigd door Dakreal op 26-06-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij zei toch netjes:
En dat is geen SV :>
(chimera is de 51 talent van MM, explosive shot is 51 van SV).

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2009 15:59 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:27

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:58:
[...]

Dat is bullshit ik wijs hem erop dat daar meerdere builds zijn omdat ik aangeef niet veel te weten van een Survival hunter en op google daar meerdere builds staan + uitleg. Dat is geen verwijzing, maar juist op weg helpen. Even goed lezen en daarna pas antwoorden.

Om nog even te quoten:

[...]

Daarnaast heb ik het woord Elitair nooit in mijn post's verwerkt.. Trusten :z
Lange tenen enzo :z

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:58:
Op een forum :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 15:59:
Hij zei toch netjes:

[...]

En dat is geen SV :>
(chimera is de 51 talent van MM, explosive shot is 51 van SV).
MM Rotation e.d. http://forums.worldofwarc...topicId=17222932211&sid=1
Survival info en rotation: http://thehuntersrefuge.b...urvival-hunter-specs.html

Eerste hits op google, denk dat hij hier wel aardig mee uit de voeten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 2de post:
Don't buy into this "spec" crap, it's just a way for Blizzard to rob you of your gold, like paying repair bills or training. Heck, I can't remember the last time I repaired...I just wait until I get a new piece of gear and then throw it on, hoping it will last for a while. 0/0/0 is the best way to go, and since I never bought into that "training" scam, the rotation is pretty simple- Auto then get in melee range to raptor strike, then back out for auto, repeat
:')

Maargoed, iedereen naar google sturen kunnen we de volgende keer de TS ook leeg laten met enkel 1 link naar google toch? :+

(daarbij heeft MM geen 'echte' rotatie, het is een CD build).

Oh, zie dat die van SV gedateerd is, black arrow is nu 'dah skill to use' voor SV.

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hehe, blizzard forums ftw :p maar staat wel wat informatie waar je mee uit de voeten kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146055

Hoe kan dit, op mijn laptop een duo core processor met 3 gig aan ram en een 8600 GT kaart van Nvidia loopt wow ineens traag. Framerate van gemiddeld 25 terwijl dit vorig jaar nog 50-60 was. Heb net wow opnieuw geinstalleerd (vandaag weer begonnen) online via de blizzard website maar heb het er nu weer afgehaald. Pak nu mijn dvd schijfjes erbij en kijken of het op deze manier wel beter loopt. Iemand met een verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
settings hoger gezet dan vorig jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alles staat max, maar minimaliseren heeft ook niet de gewenste effect. Het enige verschil tegenover vorig jaar is dat ik nu WOTLK draai en vorig jaar TBC had. Maar dat lijkt me niet de oorzaak te zijn. Wel heeft de blizzard updater alle patches twee keer gedownload wat eigenlijk niet hoort. Zou het daaraan kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ook apart is, WOTLK installeert zich op een andere locatie dan wow gebruikelijk doet.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 146055 op 26-06-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Heb je Vista?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In vista installeert hij inderdaad onder games oid, maar lijkt me erg raar dat je op een 8600gt 50-60 op full settings kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Anoniem: 146055 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:39:
Alles staat max, maar minimaliseren heeft ook niet de gewenste effect. Het enige verschil tegenover vorig jaar is dat ik nu WOTLK draai en vorig jaar TBC had. Maar dat lijkt me niet de oorzaak te zijn. Wel heeft de blizzard updater alle patches twee keer gedownload wat eigenlijk niet hoort. Zou het daaraan kunnen liggen.
Bliz heeft een behoorlijke grafische update gedaan voor wotlk content. dus het is grafisch allemaal wat mooier geworden maar je framerate zal dus nu wel een stukje lager zijn.

Als je in je video / effects kijkt is er nu ook een ultra setting.
Probeer eeens wat van die setting omlaag te gooien. Dan zul je al snel een hogere frame rate halen.

Ik speel op een e8400 @4ghz met een Ati 4890 en haal gemiddeld iets van 60fps. wel alles op ultra en 1920x1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300823

Nou weer een fantastische avond gehad met naxx25 pug (sarcasme)

Het begon allemaal wel aardig. Aantal wipes omdat mensen nieuw waren en tacs niet wisten maar qua heals en tanking was het prima te doen.

Op een gegeven moment dropt een boss twee items die ik nodig heb. Op Ratingbuster (addon) stonden alle stats die ik nodig heb mooi groen, was dus een mooie upgrade dacht ik.
Ik need het eerste item, win de roll en tot mijn verbazing gaat de loot naar iemand anders. Ik kreeg te horen dat ik niet mag needen op cloth maar alleen op leather omdat ik een resto druid ben. Dit is absolute waanzin want het was een volle upgrade en dat beetje armor intereseerd me geen fluit.
Tijdens de argumenten komt de roll voor het tweede item, volle neck upgrade dus ik roll. Opnieuw ging de loot naar iemand anders toe.

Toen pas zei iemand dat ik op hit rating items geboden had, daar had ik dus even overheen gekeken tussen de stats. Netjes excuses aangeboden natuurlijk maar toch vind ik het jammer dat spelers (ook RL, vaak juist RL) gelijk beginnen te schelden als het hun even niet zint. Het is al heel gauw 'ffs dit dat' in pug raid groups.

Bovendien vind ik de aanvankelijke discussie over leather > cloth nog steeds onzin.
Als er voor mij een volle upgrade valt mag ik dus niet rollen en moet ik maar wachten tot er iets valt dat leather is? Ik loop nu ook rond met veel cloth en vele resto druids met mij.
Even afgezien van de hit rating die ik eerst niet zag, daar had niemand in het begin iets over gezegd.

Meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 15:29
Anoniem: 300823 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 03:23:

Het begon allemaal wel aardig. Aantal wipes omdat mensen nieuw waren en tacs niet wisten maar qua heals en tanking was het prima te doen.

Op een gegeven moment dropt een boss twee items die ik nodig heb. Op Ratingbuster (addon) stonden alle stats die ik nodig heb mooi groen, was dus een mooie upgrade dacht ik.
Ik need het eerste item, win de roll en tot mijn verbazing gaat de loot naar iemand anders. Ik kreeg te horen dat ik niet mag needen op cloth maar alleen op leather omdat ik een resto druid ben. Dit is absolute waanzin want het was een volle upgrade en dat beetje armor intereseerd me geen fluit.
Tijdens de argumenten komt de roll voor het tweede item, volle neck upgrade dus ik roll. Opnieuw ging de loot naar iemand anders toe.

Toen pas zei iemand dat ik op hit rating items geboden had, daar had ik dus even overheen gekeken tussen de stats. Netjes excuses aangeboden natuurlijk maar toch vind ik het jammer dat spelers (ook RL, vaak juist RL) gelijk beginnen te schelden als het hun even niet zint. Het is al heel gauw 'ffs dit dat' in pug raid groups.

Bovendien vind ik de aanvankelijke discussie over leather > cloth nog steeds onzin.
Als er voor mij een volle upgrade valt mag ik dus niet rollen en moet ik maar wachten tot er iets valt dat leather is? Ik loop nu ook rond met veel cloth en vele resto druids met mij.
Even afgezien van de hit rating die ik eerst niet zag, daar had niemand in het begin iets over gezegd.

Meningen?
cloth kan nooit needen op leather, maar wel andersom? you figure out the rest. Offarmor = greed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meningen?
Vaak zal je zien dat het in een guild geen groot probleem is in goed overleg, maar in PUGs, zoals Chefbier ook al zegt, moet je je wat aanpassen.

Neways lock gister van 61 naar 63 gesleept. Volgens mij snap ik nu al hoe ik het beste kan spelen als affli (Fel Armor FTW!)
offtopic:
en ja, dat was sarcasme. :9

Vandaag Naxx25 overigens, en ik ben RL. Vorige run ging verschrikkelijk (toen was ik ook RL), mensen waren ineens niet meer in staat om gluth fatsoenlijk te tanken/adds te kiten zodat ze ver van hem vandaan blijven...(je wijst mensen aan om te kiten, iedereen drukt Yes @ Readycheck, denk je toch dat iedereen ready is :P) Hopelijk gaat het deze keer beter. Ik ga mee op mn priest, haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 252101 op 27-06-2009 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-07 20:23

Meningen?
Het lijkt mij dat je in een pug niet te klagen hebt. Enig idee hoe verrot het is als clothie om gear te verzamelen?
En alleen hierom vond jij de PuG geen succes? Wat een klote avond zul je gehad hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:18:
[...]

Het lijkt mij dat je in een pug niet te klagen hebt. Enig idee hoe verrot het is als clothie om gear te verzamelen?
En alleen hierom vond jij de PuG geen succes? Wat een klote avond zul je gehad hebben ;(
Kweet niet waar jij raid en wat je doet maar als er iets goed te krijgen is is het wel cloth ?, je kan zowat een hele set zelf craften of laten

chest
gloves
boots
back

Verder zijn trinkets en andere items te koop met badges, in heroic's droppen genoeg dingen om mee te beginnen.

Wand - Ajol neruk
Ring haste - Caverns of Time
er dropt vanalles overall, en zoiezo rondje naxx heb je vaak al genoeg, en tot zover kan je zelfs je tier sjizzle kopen met badges

moet zeggen ik zelf gelijk van Sunwell gear naar Tier 7.5 ging, en niks er tussen hoefde te veranderen, maar dat is wel anders voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Gister mij guild geleaved. ( was op sterven na ) . Toen BWL in gedoken. tot firemaw gedaan. Ik speel pas vanaf begin tbc en het viel me gewoon heel hard op dat zelfs met lvl 80 bwl geen pushover is ( er waren er ook een paar mee met een Wow clasic account ) . teminste niet als je het met maar aan handjevol mensen doet. Ik was mee als healer en werd op gegeven moment door die klein trash net voor firemaw gwoon helemaal afgemaakt :P Op 2e boss was op het laatste moment alleen nog een DK dps over. rest allemaal dood :P .

Nog Draconic Avanger geloot van een trashmob :P wazige pvp axe :P 40 parry rating :P

Daarna nieuwe guild gejoined en nog ff ulduar10 gedaan :) (als tank )

[ Voor 5% gewijzigd door HStyles op 27-06-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Mektheb schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:27:
[...]

Kweet niet waar jij raid en wat je doet maar als er iets goed te krijgen is is het wel cloth ?, je kan zowat een hele set zelf craften of laten

chest
gloves
boots
back

Verder zijn trinkets en andere items te koop met badges, in heroic's droppen genoeg dingen om mee te beginnen.

Wand - Ajol neruk
Ring haste - Caverns of Time
er dropt vanalles overall, en zoiezo rondje naxx heb je vaak al genoeg, en tot zover kan je zelfs je tier sjizzle kopen met badges

moet zeggen ik zelf gelijk van Sunwell gear naar Tier 7.5 ging, en niks er tussen hoefde te veranderen, maar dat is wel anders voor iedereen
Mijn reactie was op de post voor diegene die graag op cloth wilde rollen als leather drager en daar was mijn post ook op gericht. Ik weet dat het niet moeilijk is om pre raid gear te krijgen. Maar datzelfde geldt natuurlijk ook voor leather/mail/plate dragers.

Ik heb zelf ook nog een pala tank die regelmatig mee gaat als offspec healer. Ik heb meer healing gear dan tankgear verzameld in raids puur omdat je als pala healer kan rollen op cloth/leather/mail/plate (ik gebruik het allemaal tenzij er spirit op zit). Voor een cloth healer is het dus ook een stuk moeilijker gear te krijgen in raids dan voor resto druids aangezien die al op 2 soorten armor kunnen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ben een paar dagen geleden gestopt. Alles ging redelijk goed, waren op 10 en 25 bij Yogg. Redelijke gear. Echter was er wat vriendjespolitiek in de guild plus het feit dat 3.2 naar mijn mening hard zuigt (zou het niet eens casualcraft willen noemen) én het is ZOMER. Vandaar dat ik jullie vaarwel zwaai :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:08

Rannasha

Does not compute.

Afgelopen donderdag een lekker begin gehad van de (25-)raid-week (in tegenstelling tot de drama-raids die sommigen hier noemen :P). Eerst FL+4 gedaan, we hadden de vorige 3 weken telkens FL+2 gedaan, maar nu wouden we wel iets meer. Na een paar pogingen die steeds beter gingen, ging die neer. Daarna door naar XT-002 hardmode, vorige week voor het eerst gekilled en deze week een one-shot. Kologarn en Auriaya uit de weg geruimd en door naar Thorim hardmode. We hadden er al 2 (gedeeltes van) avonden opzitten bij hem, met een 20% beste attempt op de eerste avond. Maar donderdag was het meteen een one-shot, leuke verrassing :)

Toen door naar Hodir hard, ondanks dat er niet echt de juiste setup voor hadden (veel healers/tanks die dualspec-DPS moesten doen). Bij de 2e attempt was het erg close, we besloten om door te zetten, maar helaas hadden we net 1 seconde te veel nodig, dus eindigden we met een normal-mode kill. Dit mechanisme is een beetje jammer, zodra het erg close is of je de timer haalt of niet dan is doorgaan met DPSen gewoon een gok of je het haalt of niet. Maar ach, er slechts 1 seconde naast zitten op de 2e attempt met een niet optimale groep was best redelijk en kon de stemming niet drukken. Tot slot nog even Sarth+3 opgeblazen (zitten toch nog wat upgrades voor mensen daar) en een half uurtje voor het officiele einde van de raid waren we klaar :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ilya schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:06:
Ben een paar dagen geleden gestopt. Alles ging redelijk goed, waren op 10 en 25 bij Yogg. Redelijke gear. Echter was er wat vriendjespolitiek in de guild plus het feit dat 3.2 naar mijn mening hard zuigt (zou het niet eens casualcraft willen noemen) én het is ZOMER. Vandaar dat ik jullie vaarwel zwaai :w
Haha dat waren ook mijn redenen om te stoppen :P. Guild-master-vrouw waar ik gek van werd, patch 3.2 die kut was en zomer \o/

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:58:
[...]

Mijn reactie was op de post voor diegene die graag op cloth wilde rollen als leather drager en daar was mijn post ook op gericht. Ik weet dat het niet moeilijk is om pre raid gear te krijgen. Maar datzelfde geldt natuurlijk ook voor leather/mail/plate dragers.

Ik heb zelf ook nog een pala tank die regelmatig mee gaat als offspec healer. Ik heb meer healing gear dan tankgear verzameld in raids puur omdat je als pala healer kan rollen op cloth/leather/mail/plate (ik gebruik het allemaal tenzij er spirit op zit). Voor een cloth healer is het dus ook een stuk moeilijker gear te krijgen in raids dan voor resto druids aangezien die al op 2 soorten armor kunnen rollen.
Aah zo :), l2read for mij dan xD sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

Zo eindelijk op de PTR. Nou pfft.. ze hebben paladins echt aan gepakt met die spike dmg van ze.. Op PvE zal het wel gaan, je bouwt nu je dps zeg maar op met die stacks van SoV.

Heb nog geen PvP gedaan zal er de komende dagen we naar kijken...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ossi schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:58:
Mijn reactie was op de post voor diegene die graag op cloth wilde rollen als leather drager en daar was mijn post ook op gericht.
Er dropt VEEL en VEEL meer cloth. Als resto druid boeit die armor rating geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Hydra schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 15:25:
[...]

Er dropt VEEL en VEEL meer cloth. Als resto druid boeit die armor rating geen drol.
Vergeet voor het gemak dan ook niet dat er meer clothcasters zijn.
3 priests specs (raid viable), 2 mage specs (raid viable (arcane en fb/ffb), 2 warlock specs (raid viable).
Dit tegenover 2 druid specs (resto/balance)

Blizz heeft heus wel nagedacht over de dropchance, en ik sluit het niet uit dat druids cloth mogen dragen, hell ik deed het ook op mijn pala (bracers uit violet hold heroic). Maar pugs zijn al lastig genoeg met allemaal onbekende spelers. Houd het dan een beetje makkelijk voor de lootmaster en roll op de items die bij je class horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ossi schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:18:
[...]

Nope. Ik vond de pug geen succes omdat ik gelijk door vier mensen geflamed werd toen ik per ongeluk voor een hit item rolde. Plus ik heb een hekel aan 'FFS raidleaders', mensen die zich niet kunnen gedragen.

En wat cloth - leather betreft: Heb nog nooit eerder meegemaakt dat een RL mij gear weigert te geven omdat het cloth is. Er dropt meer cloth in raids dan leather en anders word het wel moeilijk voor mij om gear te krijgen. Er zijn clothies die niks anders kunnen dragen maarja het spel zit zo in elkaar dat er cloth dropt dat perfect is voor resto druids (of moonkin).
En er drop meer cloth dus als hogere armor classes daar ook niet op rollen hebben clothies een voorsprong?

Upgrade = upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:03
Anoniem: 300823 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:28:
[...]

En er drop meer cloth dus als hogere armor classes daar ook niet op rollen hebben clothies een voorsprong?
Er zijn dan ook 3 cloth classes die baat hebben bij +sp cloth en maar 1 class die baat heeft bij +sp leather, maar 1 class die baat heeft bij +sp mail en maar 1 class die baat heeft bij +sp plate, dus niet echt raar dat er meer cloth dropt he?

Maar volgens jou is het dus compleet eerlijk dat er 6 classes op cloth mogen rollen terwijl er maar 1 op plate mag rollen?

[ Voor 11% gewijzigd door Puc van S. op 27-06-2009 17:49 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:37
Geweldig om te zien dat de 'old school' wow-spelers vinden dat WoW te casual begint te worden. De grootste kritiek tijdens de release van WoW was dat het spel veel te casual was(althans, volgens de dan 'old school' mmorpg spelers). Ahh,the cycle continues :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 300823 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:28:
[...]

Nope. Ik vond de pug geen succes omdat ik gelijk door vier mensen geflamed werd toen ik per ongeluk voor een hit item rolde. Plus ik heb een hekel aan 'FFS raidleaders', mensen die zich niet kunnen gedragen.

En wat cloth - leather betreft: Heb nog nooit eerder meegemaakt dat een RL mij gear weigert te geven omdat het cloth is. Er dropt meer cloth in raids dan leather en anders word het wel moeilijk voor mij om gear te krijgen. Er zijn clothies die niks anders kunnen dragen maarja het spel zit zo in elkaar dat er cloth dropt dat perfect is voor resto druids (of moonkin).

Upgrade = upgrade
Gebruik zelf eigenlijk altijd de norm als n "lager" quality armor dropped dan hebben gebruikelijke armor users prio, als daarna n item voor offspec weg zou gaan meld ik me en verwacht ik ook prio te krijgen over gebruikelijke armor users' offspec omdat t voor mij mainspec is. Er zijn zat mail items die droppen met perfecte stats voor mij als holy pala (Hodir25 hardmode mail bracers) maar ik zou t niet in m'n hoofd durven halen om die voor de neus van n shaman weg te kapen. Stel die Hodir bracers droppen met SP/crit/haste, prio voor de elemental/resto shaman mainspec, daarna holy pala mainspec en daarna enhance shaman offspec imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:39:
[...]

Gebruik zelf eigenlijk altijd de norm als n "lager" quality armor dropped dan hebben gebruikelijke armor users prio, als daarna n item voor offspec weg zou gaan meld ik me en verwacht ik ook prio te krijgen over gebruikelijke armor users' offspec omdat t voor mij mainspec is. Er zijn zat mail items die droppen met perfecte stats voor mij als holy pala (Hodir25 hardmode mail bracers) maar ik zou t niet in m'n hoofd durven halen om die voor de neus van n shaman weg te kapen. Stel die Hodir bracers droppen met SP/crit/haste, prio voor de elemental/resto shaman mainspec, daarna holy pala mainspec en daarna enhance shaman offspec imo.
Hmm ja zoals ik al zei, dit is de eerste keer dat een RL mij geen armor wil geven omdat ik op cloth roll. Ik pug ook niet zo gek veel raids maar het is blijkbaar zo gek nog niet. Systeempje zoals hierboven heb ik ook nog nooit gezien en is niet onlogisch natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pingkiller schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:15:
Geweldig om te zien dat de 'old school' wow-spelers vinden dat WoW te casual begint te worden. De grootste kritiek tijdens de release van WoW was dat het spel veel te casual was(althans, volgens de dan 'old school' mmorpg spelers). Ahh,the cycle continues :p
Mja moet toch zeggen ik meer genoten heb van 100000maaal dood gaan op muru pre-nerf ( TBC ) en op ragnaros etc ( PRE-TBC aka Vanlilla)

Dan uhm 25man ulduar in 1 avond clearen inclusief yogg, ja ok geen hardmodes eerst 10man hardmodes dan de rest (mimron alleen nog)

Ik heb echt geen probleem het ook voor de casuals leuk moet zijn tuurlijk, maar maak dan verschillende shit ervoor

Vroegah en ik neem als voorbeeld mee had je guilds die gewoon bezig waren op SSC / TK etc en die niet echt verder kwamen en je had mensen die Mount Hiyal / Bt deden en je had mensen die deden het allemaal in 1 week of zoals sommige MH / BT in 1 avond
hoe herkende je het verschil ?, Gear / Mounts / Titles

En dat noemen we het E-peen gehalte, ja juist terecht de 1 is nu eenmaal beter als de ander nu zie je de halve wereld met dingen zoals Twlight Vanquisher / Nightfall etc, het echte moeilijke wat voor de meeste ook niet eens moeilijk was, was The immortal

Kijk alle respect voor iedereen hoe die speeld etc maar ik zit persoonlijk niet te wachten op content ik in 2 avonden clear en dan van de 7dagen in de week 5 dagen uit me neus moet eten, gold farmen heb je niet nodig zit op 50k vink prima hoeft niet meer of minder te worden, alts lvlen nee bedankt

Verder moet iedereen natuurlijk doen wat je zelf wil en dat begrijp ik ook, maar hoe het tegenwoordig met gewoon niet alleen het spel en content is maar ook de attitude van mensen,ze vormen een group en ze willen BT doen want oeee we zijn nu 80 laten we maar ff farmen en denken pew pew 5k dps doe ik als hunter ill pwn !!

En vervolgens dood gaan op dingen zoals council omdat ze niet begrijpen wat ze moeten doen, sad really
snap natuurlijk niet iedereen het weet en je ze het ook moet vertellen, en dat doen we ook ofc, maar neem zelf de moeite wat te doen te lezen etc

meh denk ik gewoon maar zit te QQ en me mond moet houden, want zodra diablo3 / sc2 er is ben ik weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244060

Weet iemand mij te helpen.
Ik heb sinds 2 weken een heel erg schommelende latency.
Van 100 tot 8000ms
Terwijl ik normaal onder de 100 zit.
Ik heb geen downloads aan, en op een andere laptop in huis is er geen lag.
alleen op deze computer.
Al gepraat met een GM die zij dat ik cache wtf en interface moet verwijderen, dat hielp niet.

Misschien weet iemand hier wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Anoniem: 244060 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 23:43:
Weet iemand mij te helpen.
Ik heb sinds 2 weken een heel erg schommelende latency.
Van 100 tot 8000ms
Terwijl ik normaal onder de 100 zit.
Ik heb geen downloads aan, en op een andere laptop in huis is er geen lag.
alleen op deze computer.
Al gepraat met een GM die zij dat ik cache wtf en interface moet verwijderen, dat hielp niet.

Misschien weet iemand hier wat?
Wel handig als je post bij welke provider je zit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:41

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Mektheb schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:47:
[...]

Mja moet toch zeggen ik meer genoten heb van 100000maaal dood gaan op muru pre-nerf ( TBC ) en op ragnaros etc ( PRE-TBC aka Vanlilla)

Dan uhm 25man ulduar in 1 avond clearen inclusief yogg, ja ok geen hardmodes eerst 10man hardmodes dan de rest (mimron alleen nog)
Tja, ik wipe toch heeel regelmatig in ulduar, en dat blijven we ook doen tot we yogg+0 / freya + 3, algalon en mimiron niet op farm hebben. Ik bedoel, natuurlijk kun je het gewoon clearen binnen een dag, makkelijk zelfs, maar zolang je geen hard modes doet en je klaagt over de makkelijkheid heb je geen recht van spreken imo.

Wat dat betreft vind ik de komende patch heel erg interesant, even een avondje normal clearen, en de rest van de week hard modes.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244060

Ossi schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:41:
[...]

Wel handig als je post bij welke provider je zit... :)
Ik heb versatel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:45:
[...]

Tja, ik wipe toch heeel regelmatig in ulduar, en dat blijven we ook doen tot we yogg+0 / freya + 3, algalon en mimiron niet op farm hebben. Ik bedoel, natuurlijk kun je het gewoon clearen binnen een dag, makkelijk zelfs, maar zolang je geen hard modes doet en je klaagt over de makkelijkheid heb je geen recht van spreken imo.

Wat dat betreft vind ik de komende patch heel erg interesant, even een avondje normal clearen, en de rest van de week hard modes.
Daarom zeg ik alle hardmodes gedaan behalve mimron op 10man, 25man nog niet, maar als je voor de 1e x freya met 3 watchers doet op 10man en na 3 tries down hebt is het niet echt een leuke kill tbh

verder mee eens en ik moet nog zien hoe de 25 harddmodes zijn, maar kan wel zeggen alleen mimron / Yogg / ferzax wat lastig waren de rest was niet al te moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
pingkiller schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:15:
Volgens mij was dat meer gebaseerd op het feit dat je exp niet achteruit gaat en je items op straat komen te liggen op het moment dat je dood gaat. Dus elke ...... kon level 60 worden zonder ook maar verstand te hebben van zijn class (zoals je nu nog steeds ziet met lvl80). Toen deed je nog je best om niet dood te gaan omdat het 5 uur spelen in de prullebak gooien was. Echter, toen hadden epics ook nog hun waarde. 6-12 maanden raiden om je laatste tier-item te krijgen was toen meer regel dan uitzondering en epics waren goed voor je ego want je had echt wat bereikt (in een spel !).

Waaraan kan je nu zien of iemand iets bereikt, aan de hand van arcievements maar niet meer aan gear.
Dit is wat er nu onder wordt verstaan onder casual, iedereen loopt rond in epics, het wordt in veel gevallen op een gouden dienbald aangereikt indien je er interesse in hebt.

En wie zijn vaak de mensen die klagen dat het te casual is. Dat zijn de mensen die net niet bij de top horen, de eerste nerfbat slaat toe en ze krijgen een baas neer, de 2de nerfbat slaat 1 maand later nog een keer toe en de mensen die de boss neerkregen na de eerste nerfbat beginnen te klagen dat de game te casual wordt, daarbij wordt even vergeten dat hun ook een nerf nodig hadden om de boss eerder te verslaan.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243052

is het verboden hier in het weekend te typen? staat al 2 dagen op pagina 8 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:39
Ik denk dat veel mensen hier vanaf hun werk posten. En de meeste mensen werken in het weekend niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb weinig bijzonders te melden.. Wil je weten dat ik gister gezellig uit ben geweest met wat vrienden? Da's nou niet echt wat je post in een topic wat over WoW gaat. :P

Heh. in ieder geval.. vandaag Mimiron 1shot, we kunnen het wel. =) En nu ga ik door met BBQ'en, vanavond ff Kalimdor vlammetjes halen.. daarna op de Hunter (free money prikkelt de nederlander nou eenmaal :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 243052 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:25:
is het verboden hier in het weekend te typen? staat al 2 dagen op pagina 8 xD
Geen tijd Zie posts van Maandag we zijn alle druk overdag met social life and BBQ-en en dergelijke 's avonds met WoW waarom denk je dat dit topic op een gemiddelde maandag met 2 a 3 pages groeit ;)

Ook weer terug richting de BBQ :D

[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 28-06-2009 16:37 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Het was ook gewoon veel te warm om te spelen, zelfs 's avonds. Daarom ook een weekend-dagboek met he-le-maal niets van mijn kant :)

In detail, vrijdag t/m zondag he-le-maal niets :)

[ Voor 0% gewijzigd door -BB- op 29-06-2009 07:58 . Reden: typo ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-07 19:19

Maduth

Probeersel

Dagboekje:

Vrijdag: BBQ
Zaterdag: Terras en 's avonds even gekeken (Kara run gedaan met high lvl's voor de achievement)
Zondag: Buiten gespeeld :+, 's avonds even met me Priest Nexus in geweest en toen weer naar beneden (te warm) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 21:32
tbh mijn dagboekje:
vrijdag: rogue (horde) pvp night... 4tw
zaterdag: transformers 2 jeuj, dus no wow
zondag: mijn nieuwe allience alt warrior (eigenlijk oud char van mij, transferred) levellen op een rp pve server.

wat een verschil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 08:29

Auredium

Informaticus Chaoticus

Het is weekend geweest!

Je zou dus verwachten dat ik veel WoW heb gedaan. :+
Niet dus...Zaterdag naar een optreden geweest waar de band de stoppen eruit wist te trekken. (Goede band overigens). Zondag dancefestival gevolgt door bioscoop. Ik was blij dat ik gisternacht rond 00:00 uur nog net mijn daily cooking kon doen. :P

Vanaaf meer tijd...als het goed is.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.