Ik had gister een waardeloze avond zeg - jonge jonge!
Het begon redelijk goed, ik kwam online en werd meteen gevraagd of ik in een pug de daily CoS wilde tanken… Prima, maar dan wel met voldoende dps voor een timed run. Dat zou geen probleem zijn. De gear van de dps zag er matig uit, maargoed, mijn paladin zn gear is ook niet om over naar huis te schrijven… De pally healer was van een goede guild en had redelijke gear, Ulduar10 enzo.
De eerste 6 waves, geen probleem, dps lijkt voldoende en ik kan lekker snel pullen… Dan ineens 12 seconden lang 0 heals, een dode pally… Ik kon geressed worden en we zouden het nog wel halen… 3 trashpacks later, in 15 seconden één heal van 1600… Weer dood! Dit keer een wipe. Ik vraag de healer dus of hij mij wil healen… Toen kwam het: ‘YOU FUCKING NOOB, YOUR GEAR SUCKS, LEARN TO PLAY!’ Hij was blijkbaar non stop 8k heals aan het spammen en ik moest mn combat log checken… Die heb ik dus even nagekeken… ziet er niet best uit… stuk of 20 hits varierend van 800 tot 2000 met dus één heal van 1600. Vind je het gek dat ik dood ga?!
Groep valt uit elkaar, ik raak in discussie met die pally, hij is elite, ik ben een ontzettende noob… Vraag hem dus beleefd of hij weet wat ZA is, en hoe ik in godesnaam aan die mount kom? Z’n guildleader maar ff gevraagd wat voor een mongool dat is. Toevallig heeft die GM mij een tijd lang gestalked om ze te joinen omdat hij nog fatsoenlijke tanks en healers nodig had… Zie vanavond wel hoe dat biggetje gewassen is!
Daarna lekker raiden met de guild. FL 2 torens was een drama, blijkbaar weten mensen nog steeds niet hoe ze iemand moeten launchen… Ik kreeg na 8 keer vragen een launch compleet uit de richting, instant death! De 3de try zijn we toch maar voor 1 tower gegaan… XT was geen probleem, Kolo was een drama, healing (3 core healers waren afwezig, ook degene die shards krijgt en daar droptte er net 2 van

) was zwak en mensen liepen door de groep… Pas de 2de try ging hij neer. Cat lady was een drama, tank was vergeten dat hij moest interupten, en we hadden alleen onze retard fury warrior bij ons, geen rogues… Uiteindelijk was het zo ver: ‘we kill him this try, or we call the raid’. Taadaaaaa, oneshot zonder doden…
Daarna Hodir, dit was een oneshot met slechts nog 4 mensen in leven, verschrikkelijk!
Er is nu een heftige discussie gaande over hoe we t raiden gaan aanpakken… Zo te zien gaan we het weer wat professioneler aanpakken, lijkt me wel tijd, misschien komen er dan weer wat pro raiders actief terug!
Lange post, veel gewhine, maar t was echt helemaal niks… Volgende keer beter!