Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 14:10
AkroBatik schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:09:
Stome prijstopper. Waarom ruilen ze dat ding niet om. Nou ben ik hem weer een x aantal weken kwijt. Ik vind het echt jammer dat dit niet op een andere manier kan...
Ehm, het 1e jaar loopt garantie toch sowieso via de verkoper? Dus zal prijstopper het probleem moeten oplossen, aan de andere kant, even een TV van 40 inch op de post doen... 8)7

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Bedankt, maar ik bedoelde eigenlijk de Z5500, maar ik heb idd W5500 getypt.
Het design van de W5500 trekt op mijn W4000, enkel is bij mij de speakerbalk in het zilver. Het model va de W5500 staat mij hierdoor niet echt aan.

Wat zijn de grote verschillen tussen de W5500 en de Z5500?
10-bits panel en 200 Hz voor de Z5500 vs 8-bits panel en 100Hz voor de W5500.
Welke grote verschillen zijn er nog?

(Een tv kiezen blijft toch moeilijk :| )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij het verschil vertellen tussen de Sony KDL-40W5500E en de Sony KDL-40W5500 .

Is dat een kwestie van luie mensen die de E vergeten of zitten er duidelijke spec verschillen in.

Sommige winkels bieden de "zonder E " goedkoper aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
scorpion303 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:42:
Ik heb mijn KDL-40S5500 40 inch televisie (destijds gekocht via een ibood-aanbieding) via een HDMI-kabel aangesloten op mijn computer. Om de tien tot vijftien minuten valt het beeld even één tot twee seconden weg (zwart beeld) waarna het weer zonder problemen verder gaat.

Bij mijn vorige LCD (Samsung, ook via dezelfde HDMI kabel aangesloten en op exact dezelfde pc+video kaart) had ik dit probleem niet.

Ik gebruik een ATI videokaart (XFX Radeon HD 4770 HD-477A-YDLC).

Op het forum van ibood zijn dezelfde problemen met ATI kaarten al eerder ter sprake gebracht. Inmiddels is de discussie daar vastgelopen. Waarbij enkelen een nieuwe (niet-ATI) kaart hebben aangeschaft en anderen met het probleem zijn blijven zitten.

Weet iemand hier wellicht een betere oplossing? Iemand een idee waardoor deze probelemen veroorzaakt worden? Kan ik de KDL-40S5500 wellicht voorzien van een nieuwe firmware?
Subtiele bump.. Heeft echt niemand een idee hoe ik het om de zoveel tijd wegvallende beeld (combi van ATI videokaart en KDL-40S5500 LCD tv via HDMI) kan verhelpen? Ik heb me echt gek gezocht, maar helaas nog steeds zonder resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Laatst online: 08:10

mr.paaJ

generatie cmd+z

Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:01:
kan iemand mij het verschil vertellen tussen de Sony KDL-40W5500E en de Sony KDL-40W5500 .

Is dat een kwestie van luie mensen die de E vergeten of zitten er duidelijke spec verschillen in.

Sommige winkels bieden de "zonder E " goedkoper aan.
40w5500 is het globale model, de letter zal voor de regio staan: E toevoeging voor Europa, U voor Engeland etc.
Als het zonder 'E' duidelijk goedkoper is heb je dus grote kans dat je een import model aanschaft, maar vaak zal het ook gewoon luiheid zijn hoor, bij ons staan ze ook gewoon zonder E aangegeven terwijl de doos zelf duidelijk wel de E heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door mr.paaJ op 30-10-2009 16:39 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen binnenkort nieuwe modellen, die de w serie gaan vervangen? Want dan kan ik even wachten met aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr.paaJ schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:37:
[...]

40w5500 is het globale model, de letter zal voor de regio staan: E toevoeging voor Europa, U voor Engeland etc.
Als het zonder 'E' duidelijk goedkoper is heb je dus grote kans dat je een import model aanschaft, maar vaak zal het ook gewoon luiheid zijn hoor, bij ons staan ze ook gewoon zonder E aangegeven terwijl de doos zelf duidelijk wel de E heeft.
Bedankt voor de info. _/-\o_

Kan je ook de verschillen tussen de 40 S , 40 W en 40 V verklappen, de site van sony laat te wensen over. Met de zoek functie kom ik er ook niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Her en der zie ik de 5800 serie's in Z en W smaken verschijnen in de webshops naast de 5500. De 5800 is overal wat duurder. Op de Sony.nl is alleen de 5500 serie te vinden. Ik kan in de specificaties van de webshops en in het uiterlijk geen verschil ontdekken tussen de 5500 en 5800. Zie ik wat over het hoofd? Een stille replacement?

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
jeNno schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:31:
Hoe kan ik het beste mijn pc op me tv aansluiten ?? Ik heb zo''n kabel dvi naar hdmi gekocht bij de mediamarkt, maar hier krijg ik geen geluid over. (al was ik er van overtuigt dat die nieuwe video kaarten dit wel deden tog ?)
Maar goed ik kan ook niet echt me geluid set er op zetten of ik moet het signaal stereo er heen sturen.
Zoals al gezegd, via dvi gaat geen geluid, alleen beeld. Ik heb een verwant vraagje: Als je een pc aalsuit via VGA, dan zit er naast de VGA-ingang een rond gaatje (no shit 8)7 ) waar schijnbaar audio in kan. (dus dit ziet de tv als audiobron als je vga kiest). Nu vraag ik me af, wat voor kabel moet daar in? Waarom is het niet gewoon een 3.5mm jackplug naar tulp ingang (o.i.d.)?

Ik kom dus echt niet uit mn woorden he, maar wat ik bedoel: Hoe sluit ik vanaf een geluidskaart audio aan op de w5500 als de TV op "computer" staat (VGA kabel). Voorzover ik zie is de enige mogelijkheid daarvoor een rond enkel gat, wat me doet denken aan digitaal coax (oid).

wtf gaat er mis, kom echt niet uit mn woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
mad_dog schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:25:
[...]

Zoals al gezegd, via dvi gaat geen geluid, alleen beeld. Ik heb een verwant vraagje: Als je een pc aalsuit via VGA, dan zit er naast de VGA-ingang een rond gaatje (no shit 8)7 ) waar schijnbaar audio in kan. (dus dit ziet de tv als audiobron als je vga kiest). Nu vraag ik me af, wat voor kabel moet daar in? Waarom is het niet gewoon een 3.5mm jackplug naar tulp ingang (o.i.d.)?

Ik kom dus echt niet uit mn woorden he, maar wat ik bedoel: Hoe sluit ik vanaf een geluidskaart audio aan op de w5500 als de TV op "computer" staat (VGA kabel). Voorzover ik zie is de enige mogelijkheid daarvoor een rond enkel gat, wat me doet denken aan digitaal coax (oid).

wtf gaat er mis, kom echt niet uit mn woorden
Slecht gelezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Engineer Stewie op 31-10-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_dog schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:25:
Ik sluit het geluid van mijn PC aan op de D3000 mbv een 3,5 mm jackplug (male) naar 3,5 mm jackplug (male) kabel. Zoiets als deze dus: http://www.allekabels.nl/...83/Jack---Jack-Kabel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murderface
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
Hey,

Ben net gelukkige eigenaar geworden van een bravia Z5500... damn die upscaller is geweldig :o gewone avi files zien er echt nog wel schitterend uit :o ik schrok me dood toen ik de kwaliteit zag :D

De xbox is ook zalig... en van input lag heb ik geen/amper last, zeker niet in game mode... ik heb ook een hoop games getest

pc ging over dvi to hdmi kabel
xbox ging over hdmi

getest vanop pc:
street fighter 4 - geen lag
prototype - beetje, ZEKER niet storend...
mirrors edge - geen lag
wolfenstein - geen lag
devil may cry 4 - geen lag
hawx - beetje lag, maar die controlls leken me altijd al traag te reageren?
cabal online - geen lag (no shit)
call of juarez - geen lag

getest vanop 360:
Skate - beetje lag (lang niet storend en denk niet dat iedereen het zal merken)
burnout paradies - geen lag
halo 3 - geen lag

Ik merk dat de input lag vooral spel gebonden lijkt? ik zou niet weten hoe het komt maar is wel zo... je kan niet van skate zeggen dat je snel moet reageren.. is wss het rustigste spel dat ertussen staat :p

Ik hoop dat dit wat vragen beantwoord ivm met deze TV en gamers, heb zeker geen schrik om deze te kopen zou ik zo zeggen :D
(nu nog wireless controller voor pc zoda ik vanuit mijn bed kan spelen ^^)

Grtz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
mastair schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:28:
Wie heeft er nog meer problemen met windows 7 en zijn bravia tv?

Ik heb een 32v5500 en kan wel 1080p van mijn computer erop krijgen, maar heb rondom dan zwarte balken, het beeld is minder duidelijk en krijg ook geen geluid.

Het is een Sony Vaio FW11M, met een ati videokaart. De laatste drivers ati 9.10 zijn geinstalleerd.
Niemand?!

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murderface
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik heb mijn computer aangesloten op dvi to hdmi kabel en ik heb geen enkel probleem met dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 40W4500 aangesloten op een (Sony) cinemaset (DAV DZ230).
Aangesloten via een hdmi geeft geen geluid. Ik heb gedaan:
- instellingen in het menu van de 40W nagekeken (cinemaset wordt herkend)
- alle soorten
- andere hdmi aansl. van de TV geprobeerd.

Als ik de 40W aan zet en daarna de cinemaset, gaat de TV automatisch op theatermodus. Maar: geen geluid. De cinemaset gaat dan op 'mute'.

Klopt het dat ik nog een verbinding moet leggen, bv dubbele audio of dig.audio? De TV heeft erg veel mogelijkheden maar de cinemaset heeft maar een paar aansluitingsmogelijkheden: 1x hdmi, 1x scart en
1x dm- port.

Het Sony boekje en de internetsite van Sony levert helaas niet op dat ik het er mee kan oplossen.

Nu is er een verbinding via scart, en volgens mij kan dat veel beter via hdmi....
Iemand?

Tweede vraag: het geluid van mijn sattelietsignaal (sat.settopbox Dreambox 500) wil ik ook graag via de cinemaset laten lopen. Hoe kan ik dit aanvliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Merlijn_merlin schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:08:
Her en der zie ik de 5800 serie's in Z en W smaken verschijnen in de webshops naast de 5500. De 5800 is overal wat duurder. Op de Sony.nl is alleen de 5500 serie te vinden. Ik kan in de specificaties van de webshops en in het uiterlijk geen verschil ontdekken tussen de 5500 en 5800. Zie ik wat over het hoofd? Een stille replacement?
http://www.sonyinsider.co...riple-tuner-bravia-hdtvs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
murderface schreef op zondag 01 november 2009 @ 03:01:
Hey,

Ben net gelukkige eigenaar geworden van een bravia Z5500... damn die upscaller is geweldig :o gewone avi files zien er echt nog wel schitterend uit :o ik schrok me dood toen ik de kwaliteit zag :D

De xbox is ook zalig... en van input lag heb ik geen/amper last, zeker niet in game mode... ik heb ook een hoop games getest
...
Eindelijk wat gebruikers ervaring over de Z5500, ik zie deze tv ook wel zitten, al ga ik wachten tot de prijzen wat gezakt zijn (2700€ is net iets teveel). Ik heb toch geen haast (heb nu de 40W4000, zou graag de 52Z5500 hebben).
Heb gekeken naar andere merken, maar sony steekt er voor mij toch een beetje uit (mss philips, maar ik kan de ambiligt toch niet gebruiken icm de donkerbruine achtergrond).

Hoe zijn de zwartwaarden, heb je last van blacklight bleeding, clouding, ghosting, judder,...?
De 40W4000 schokt wel bij een horizontale pan, dat vind ik het enige grote minpunt van de tv (buiten de te kleine maat). Over de zwartwaarden, kleuren,ed ben ik wel vrij content en input lag heb ik ook nooit last van.

Welke maat van TV heb je en kan je evt een fototje uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordao
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-04-2021
Kan iemand me vertellen hoe het zit met de reactiesnelheid van de W5500?
Vergeleken met een Philips (8404) is deze bij Sony vrij hoog. Echter hoor ik veel positieve verhalen over Sony, dus ben ik benieuwd of dit op een andere manier opgelost wordt dan bij bijv. de Philips tv's.
Ik ben een voetbal liefhebber en vind het belangrijk om hiervoor een zo optimaal beeld te hebben. Ik wil dit dan ook eventueel combineren met UPC-HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Thak you - geen freesat tuner dus voor 5800 tv's buiten UK.... :?

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hèb even een vraagje ik heb sinds vrijdag de Sony KDL-40z4500 alleen krijg ik het beeld niet echt goed heeft er soms een paar tips voor de instelingen en wat ik me ook af vraag is of dat ik de goede keus heb gemaakt want ik ging eigelijk voor de kdl-40w5500

En dan heb ik nog de vraag kan lang gamen op een lcd schade opleveren want het is zo ik heb 4 jaar geleden een lcd gekocht voor 1200 euro 60 cm maar die is nu al kapot want als ik en aan zet krijg ik allemaal strepen in het beeld en naar ong 5 min is dit weg en nu wil ik niet dat het bij deze ook gebuurt dus van daar

Mvg brian

Evt tips zijn altijd welcome ook over de Xbox 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Laatst online: 03-09 10:07
Weet iemand toevallig bij welke mediamarkt de 40E5520 staat?
Deze week nl. Mega Merken Spektakel met fikse kortingen op hele assortiment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:24:
Ik hèb even een vraagje ik heb sinds vrijdag de Sony KDL-40z4500 alleen krijg ik het beeld niet echt goed heeft er soms een paar tips voor de instelingen en wat ik me ook af vraag is of dat ik de goede keus heb gemaakt want ik ging eigelijk voor de kdl-40w5500

En dan heb ik nog de vraag kan lang gamen op een lcd schade opleveren want het is zo ik heb 4 jaar geleden een lcd gekocht voor 1200 euro 60 cm maar die is nu al kapot want als ik en aan zet krijg ik allemaal strepen in het beeld en naar ong 5 min is dit weg en nu wil ik niet dat het bij deze ook gebuurt dus van daar

Mvg brian

Evt tips zijn altijd welcome ook over de Xbox 360
De W5500 heeft naar het schijnt een betere upscaler dan de Z4500, maar dat zal ongetwijfeld ook een goede tv zijn.

Om het beeld in te stellen gebruik ik een DVD dat allerlei patronen laat zien zodat je alles hierop kunt instellen. Dat werkt naar mijn gevoel voldoende. (Ben wel de naam vergeten).

En van gamen gaat de tv niet sneller stuk, de tv weet namelijk niet dat je aan het gamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeNno
  • Laatst online: 22-10-2024
Hey,

Nog even een vraagje, gister voetbal gekeken op me tv.. maar wat me opviel is dat mijn tv toch echt wel veel last heeft van ghosting en het ziet er allemaal niet super scherp uit.

Ik heb de 40W5500, nou hebben mijn ouders nog een oude hd-ready tv van Philips, maar bij hun ziet het er wel beter uit. Ook wanneer er via ziggo naar digitale tv wordt gekeken is dit bij hun beter van kwaliteit. Of dit nou door de resolutie komt of dergelijke geen idee.

Mijn vraag is dan ook of dat normaal is en of er nog iets te doen is aan dat ghosting. Mischien komt het ook wel door dat ik er wel erg dicht op zit.

Verder wat mij opvalt is dat wanneer ik mijn tv met mijn pc aansluit deze nogal gaat haperen wanneer ik de scene op bioscoop zet. (dit wanneer ik dus via de pc hd matriaal af kijk op me tv) Dit gebeurt trouwens ook als ik op het knopje theatre druk.

Mischien ben ik ook wel een oude zeur kont en ik moet zeggen dat het beeld van hd matriaal echt super is. Maar ik had er stiekem een klein beetje meer van verwacht, aangezien het toch niet een goedkoop toestel is en de tv van mijn ouders inmiddels al weer een x aantal jaar oud is.

Gr,
jeNno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 23:07
Pingu007 schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:06:
Weet iemand toevallig bij welke mediamarkt de 40E5520 staat?
Deze week nl. Mega Merken Spektakel met fikse kortingen op hele assortiment!
Kan in Utrecht voor je besteld worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:39
Engineer Stewie schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:41:
[...]

De W5500 heeft naar het schijnt een betere upscaler dan de Z4500, maar dat zal ongetwijfeld ook een goede tv zijn.

Om het beeld in te stellen gebruik ik een DVD dat allerlei patronen laat zien zodat je alles hierop kunt instellen. Dat werkt naar mijn gevoel voldoende. (Ben wel de naam vergeten).

En van gamen gaat de tv niet sneller stuk, de tv weet namelijk niet dat je aan het gamen bent.
DVD die je kunt gebruiken heet AVIO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mediamarkt flyer beweert dat de sony 32s5500 een bravia engine 3 ex heeft maar dit klopt toch helemaal niet? ik dacht dat die de bravia engine 2 had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
mrc16 schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:11:
[...]

Kan in Utrecht voor je besteld worden!
Weet je ook wat die normaal kost daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
In hoever heeft de W5500 serie nog last van de oneven backlighting / input lag. Ik lees in reviews dat deze serie er last van heeft/had. Het viel me zelf niet op in de winkels. Ga er eigenlijk vanuit dat een Sony altijd 100% perfect is. Daarom ook iedereen een aanbevolen en zelf de 4000 gekocht.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Pingu007 schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:04:
[...]

Weet je ook wat die normaal kost daar?
Staat in het systeem voor 1499,- maar dat is de adviesprijs van toen het toestel gelanceerd werd. Het toestel zit standaard niet in ons assortiment maar kan wel besteld worden. Als je de adviesverkoop weet van nu kan ik even kijken of ie daar naar toe kan en dan mee kan doen met de Sony actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

jeNno schreef op maandag 02 november 2009 @ 14:03:
Hey,

Nog even een vraagje, gister voetbal gekeken op me tv.. maar wat me opviel is dat mijn tv toch echt wel veel last heeft van ghosting en het ziet er allemaal niet super scherp uit.

Ik heb de 40W5500, nou hebben mijn ouders nog een oude hd-ready tv van Philips, maar bij hun ziet het er wel beter uit. Ook wanneer er via ziggo naar digitale tv wordt gekeken is dit bij hun beter van kwaliteit. Of dit nou door de resolutie komt of dergelijke geen idee.

Mijn vraag is dan ook of dat normaal is en of er nog iets te doen is aan dat ghosting. Mischien komt het ook wel door dat ik er wel erg dicht op zit.

Verder wat mij opvalt is dat wanneer ik mijn tv met mijn pc aansluit deze nogal gaat haperen wanneer ik de scene op bioscoop zet. (dit wanneer ik dus via de pc hd matriaal af kijk op me tv) Dit gebeurt trouwens ook als ik op het knopje theatre druk.

Mischien ben ik ook wel een oude zeur kont en ik moet zeggen dat het beeld van hd matriaal echt super is. Maar ik had er stiekem een klein beetje meer van verwacht, aangezien het toch niet een goedkoop toestel is en de tv van mijn ouders inmiddels al weer een x aantal jaar oud is.

Gr,
jeNno
Motionflow al eens proberen uit te zetten?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
mrc16 schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:17:
[...]

Staat in het systeem voor 1499,- maar dat is de adviesprijs van toen het toestel gelanceerd werd. Het toestel zit standaard niet in ons assortiment maar kan wel besteld worden. Als je de adviesverkoop weet van nu kan ik even kijken of ie daar naar toe kan en dan mee kan doen met de Sony actie.
Volgens mij € 1.199,-.
Maar met € 160,- eraf zit die toch nog op € 1.039,-

Via internet kost hij nu bij meerdere shops ongeveer € 940,-
Wacht eigenlijk op moment dat die onder de € 900 komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Heeft de 40w5500 de optie om DTS signaal dat via de HDMI naar binnen komt, door te zetten naar de optical out? Het lukt mij namelijk niet om dit voor elkaar te krijgen. Ook krijg ik geen geluid uit de speakers, maar dit komt volgens mij omdat de tv geen DTS decoder aan boord heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een CI+ kaart gaat gebruiken dan heb je nog steeds maar 1 digitale tunes toch? Ik zit namelijk met het feit dat ik nu een digitale ontvanger met 1 tuner heb. Is lastig met kijken en opnemen van digitale tv, heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Zijn er mensen met ervaring met digitale TV van kpn i.c.m. een Bravia? Dus niet digitenne. Ik kan er nergens iets over vinden.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:10:
Als je een CI+ kaart gaat gebruiken dan heb je nog steeds maar 1 digitale tunes toch? Ik zit namelijk met het feit dat ik nu een digitale ontvanger met 1 tuner heb. Is lastig met kijken en opnemen van digitale tv, heeft iemand hier ervaring mee?
Met een CI+ kaart gebruik je de interne tuner van de TV. Je externe digitale tuner kan je gebruiken voor je opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
mad_dog schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:00:
Heeft de 40w5500 de optie om DTS signaal dat via de HDMI naar binnen komt, door te zetten naar de optical out? Het lukt mij namelijk niet om dit voor elkaar te krijgen. Ook krijg ik geen geluid uit de speakers, maar dit komt volgens mij omdat de tv geen DTS decoder aan boord heeft.
Volgens mij kan dit niet. Ik heb het zelf geprobeert en op internet gezocht en daar gevonden dat dit niet werkt. De tv geeft via hdmi input en optical output wel dolby digital door maar geen DTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Pkunk schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:39:
Zijn er mensen met ervaring met digitale TV van kpn i.c.m. een Bravia? Dus niet digitenne. Ik kan er nergens iets over vinden.
Check het KPN Interactieve TV (IPTV) [Deel 3] eens.
Je sluit alleen aan via HDMI of SCART, de interne tuner kan geen IPTV.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de mediamarkt-folder van deze week staat een Sony Bravia KLD40P5500 Full HD televisie.
Deze serie kan ik nergens terugvinden. Weet iemand hier meer over?

De TV kost 555,- incl. BTW met 80 euro extra voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier of de EX1 serie te gebruiken is in combinatie met een CI+ kaart van Ziggo? :)

Een medewerker van de mediamarkt in Rotterdam beweerde van wel maar ik kan er op internet weinig over vinden. Ik zie wel dat deze serie (nog?) niet officieel wordt ondersteunt door Ziggo. Bestaat er een kans dat dat nog gaat komen? Of erger, bestaat er een kans dat als het nu wel werkt, Ziggo het in de toekomst toch gaat blokkeren?

Ben benieuwd ;) Vind het wel een fantastische TV om te zien! Enige nadeel is eigenlijk dat hij geen 1080p kan sturen via draadloos, maar enkel 1080i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
vziw is de EX1 ouder dan de 5500-serie en dat zou de eerste serie zijn met CI+, ook staat er in de handleiding niets over CI+(alleen maar CAM). Ben dus bang van niet....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:05

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:51:
Weet iemand hier of de EX1 serie te gebruiken is in combinatie met een CI+ kaart van Ziggo? :)

Een medewerker van de mediamarkt in Rotterdam beweerde van wel maar ik kan er op internet weinig over vinden. Ik zie wel dat deze serie (nog?) niet officieel wordt ondersteunt door Ziggo. Bestaat er een kans dat dat nog gaat komen? Of erger, bestaat er een kans dat als het nu wel werkt, Ziggo het in de toekomst toch gaat blokkeren?

Ben benieuwd ;) Vind het wel een fantastische TV om te zien! Enige nadeel is eigenlijk dat hij geen 1080p kan sturen via draadloos, maar enkel 1080i...
de EX1 is een LCD met CI en niet met CI+ , dus je kan alleen alphacrypt gebruiken

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Engineer Stewie : De 52Z5500 is deze week bij de Mediamarkt te koop voor nog geen 2000 euro, ik heb dat vanmiddag nagevraagd bij de verkoper. Blijft een bak geld maar hij is nergens voor die prijs te koop, ook niet online........
Ik ga 'm bestellen in elk geval! :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 14:46:
In de mediamarkt-folder van deze week staat een Sony Bravia KLD40P5500 Full HD televisie.
Deze serie kan ik nergens terugvinden. Weet iemand hier meer over?

De TV kost 555,- incl. BTW met 80 euro extra voordeel.
Zover ik weet zijn de P en de S serie hetzelfde. het valt mij wel vaker op dat de mediamarkt met rare oostblok modellen werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:26:
[...]

Zover ik weet zijn de P en de S serie hetzelfde. het valt mij wel vaker op dat de mediamarkt met rare oostblok modellen werkt...
Rare oostblok? Ligt er net aan wat Sony op voorraad heeft en prijstechnisch achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik heb het misschien beetje te kort gezegd. Wat ik eerder bedoel is dat ze modellen dan hier leveren die je moeilijk kan vinden op internet. Dit voor prijsvergelijkingen of reviews en dat je ze alleen op buitenlandse sites kan vinden.

Wat ik dan raar is vind ik het volgende: meestal proberen fysieke winkels hun prijzen tov internet winkels (los van dat ze meer personeel/etc kosten hebben) goed te praten door het volgende:
"ja wij leveren tov die internet winkels de echt nederlandse modellen waar de volledige garantie op zit, vaak ook aan huis garanties terwijl de modellen die internet winkels leveren dit niet hebben"

Hoe zit het dan met de (eigenlijk) buitenlandse modellen die bijv MM levert?

Als ik onduidelijk ben moet je het zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb mijn Bravia bij redcoon gekocht en ik heb dezelfde garantie als een tv die ik in een winkel zou kopen. Sony komt ook gewoon aan huis voor reparatie en het is een gewone Nederlandse versie met Nederlandse boekjes erbij. Misschien dat het voor sommige webwinkels geldt, maar zeker niet voor allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:38:

Hoe zit het dan met de (eigenlijk) buitenlandse modellen die bijv MM levert?

Als ik onduidelijk ben moet je het zeggen :P
Het zijn geen buitenlandse modellen. Maar specifieke modellen voor de Media Markt, om ook een beetje de laagste prijs garantie de kop in te drukken. De S en de P komen uitdezelfde fabriek en hebben dezelfde specs. Alleen het stickertje op de achterkant is anders en de inkoop natuurlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 12:12
Iemand enig idee waar ik deze speaker-grills online kan bestellen?

Ik heb me al suf gezocht en de enige site die ik kon vinden was namelijk deze maar deze verstuurd alleen maar naar de UK.

Naar een Sony Center gaan, kan ik misschien wel doen maar volgens mij kunnen ze die speaker-grills in België niet meer krijgen. Althans dat denk ik toch omdat ik ze op de site zelf van Sony niet kan bestellen.

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
b00b13 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:09:
Iemand enig idee waar ik deze speaker-grills online kan bestellen?

Naar een Sony Center gaan, kan ik misschien wel doen maar volgens mij kunnen ze die speaker-grills in België niet meer krijgen. Althans dat denk ik toch omdat ik ze op de site zelf van Sony niet kan bestellen.
Eyy je kan ze bestellen via de Helpdesk van Sony. Dat gaat altijd erg goed. De producten worden dan onder rembours verstuurd. Ze zijn inderdaad moeilijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar dit vandaan komt :? :?

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/28beipt.jpg

(Voor de zoekmachine: Televisie geeft melding: Auto uitschakeling zal TV dadelijk uitschakelen)

Ik heb een KDL-32V5500 met een Digitenne CI-module. Deze melding heb ik nog nooit gezien. Vandaag verscheen de melding ineens op Nederland 2 en even later ging de televisie daadwerkelijk uit. Ik had de televisie nog maar een minuut of 20 aanstaan, dus extreem lange inactiviteit kan het niet zijn. Toen ik later op Nederland 1 keek, heb ik de melding niet meer gezien. Nergens in de hele televisie kan ik een instelling vinden die hier naar wijst. Timer en sleep e.d. zijn allemaal uitgeschakeld. Ook de handleiding schiet ik niets mee op. Raadselachtig of ziet ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 23:44

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Is het niet een instelling dat je televisie automatisch uitgaat om middernacht?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AkroBatik schreef op woensdag 04 november 2009 @ 02:35:
Is het niet een instelling dat je televisie automatisch uitgaat om middernacht?
Nee, ik heb geen instelling dat mijn tv uitgaat om middernacht en dit gebeurde ergens rond een uur of acht vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:37
Ik heb net een 37w5500 maar kan niet ontdekken hoe je de digitale zenders kunt rangschikken.

Hij meld dan iets dat het menu alleen beschikbaar is als ze via aards komen maar digitaal komt nu eenmaal via de kabel.

ik was nog even aan het kijken bij sony en als ik bij de firmware update kijk lees ik dit:

DVB-Cable- Graag aandacht voor het volgende, na het updaten naar deze nieuwe software versie zal de programma sorterings functie in dit apparaat niet meer beschikbaar zijn zoals wordt voorgeschreven door de kabelexploitant. Indien dit voor U niet acceptabel is stop dan met de update.

Maar ik snap het nog niet. Betekent dit nu dat ik niet meer de voorkeur lijst van ziggo heb maar de lijst zelf kan rangschikken?

[ Voor 54% gewijzigd door Btje op 04-11-2009 08:11 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Klopt in de huidige firmware versies is het niet meer mogelijk de digitale zenders te rangschikken naar wens. Dit zal volgens insiders wel weer toegevoegd gaan worden in een toekomstige firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 01:41:
(Voor de zoekmachine: Televisie geeft melding: Auto uitschakeling zal TV dadelijk uitschakelen)
[...]
Welke firmware versie heb je? Ik had dit ook en op het ziggo gebruikers forum is er ook een draad over. Ik heb dit iig niet meer gehad sinds ik de 1.6 firmware heb geinstalleerd.

Het heeft trouwens niets te maken met de instellingen die je kan doen zoals sleeptimer, eco functies e.d. Deze geven namelijk niet de 'auto-of' melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:41

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 01:41:

[afbeelding]

Is dit misschien de oplossing? Zie onderstaande link, en de post daaronder. Heeft te maken met eco-functies.
sorted.bits in "[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic..."

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:59:
@ Engineer Stewie : De 52Z5500 is deze week bij de Mediamarkt te koop voor nog geen 2000 euro, ik heb dat vanmiddag nagevraagd bij de verkoper. Blijft een bak geld maar hij is nergens voor die prijs te koop, ook niet online........
Ik ga 'm bestellen in elk geval! :P :9
Dat is idd een mooie prijs, maar dat zal wss niet gelden voor de media markt in België.
Ik vrees trouwens ook dat een 52" (met doos altans) niet in mijn wagen past door de smalle kofferklep (ASTRA GTC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scidd0w schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:20:
[...]
Welke firmware versie heb je? Ik had dit ook en op het ziggo gebruikers forum is er ook een draad over. Ik heb dit iig niet meer gehad sinds ik de 1.6 firmware heb geinstalleerd.
Ik heb versie 1.570EA, dus ik zal deze updaten naar 1.6.
Het heeft trouwens niets te maken met de instellingen die je kan doen zoals sleeptimer, eco functies e.d. Deze geven namelijk niet de 'auto-of' melding.
Dat idee had ik inderdaad ook al. Bovendien staan die functies wel in de handleiding, in tegenstelling tot het bericht wat ik krijg, gevolgd door het uitschakelen. Het vreemde is dat ik gisteren voor het eerst die melding kreeg, terwijl er al maanden niets gewijzigd is aan de configuratie van de tv. De tv staat nu al uren aan, en nog steeds geen 'dadelijk uitschakelen' melding... Net of er een uitschakel-signaal wordt verzonden via het Digitenne signaal ofzo.
iNSaNe-oNe schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:33:
[...]
Is dit misschien de oplossing? Zie onderstaande link, en de post daaronder. Heeft te maken met eco-functies.
sorted.bits in "[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic..."
Nee, dat is het niet. Wat in het aangehaalde bericht wordt beschreven is de eco-instelling automatisch uitschakelen na een bepaalde periode van inactiviteit (dus geen invoer via de afstandsbediening van de tv). Wat ik heb lijkt geen eco- of energie-instelling te zijn, het staat ook niet in de handleiding beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Ja klopt het lijkt erop dat het door een digitaal signaal 'getriggerd' wordt. Zie hier de link naar het ziggo gebruikers topic:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=21385

Hierin geeft iemand al aan dat die dit probleem ook nog heeft met firmware versie 1.6 trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
Engineer Stewie schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:00:
[...]
Ik vrees trouwens ook dat een 52" (met doos altans) niet in mijn wagen past door de smalle kofferklep (ASTRA GTC).
Ik kreeg een 40" doos al met geen mogelijkheid in de kofferbak van mijn saab 900NG (model 9-3). Deze kofferbakken zijn toch vrij ruim... Geen zin om banken te klappen, dus doos op achterbank geschoven. Zelfs met een coupe goed te doen. Achteraf bleek helaas wel mijn leer gekrast doordat er nietjes uitsteken in de doos :(
(opletten dus met vervoeren!)

[ Voor 9% gewijzigd door mad_dog op 04-11-2009 14:47 . Reden: duiderlijker zo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:18
Ik heb in dit forum nogal wat gelezen over de problemen die de updates bij de W5500 opleveren. Is het nu slim om de TV maar gewoon ‘out of the box’ te gebruiken en geen updates te installeren? Of worden updates ook ongevraagd geïnstalleerd? Loop ik tegen andere ongemakken aan als ik zelf niets installeer? Wil zeker de zendersorteerfunctie niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruud2007 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:33:
Ik heb in dit forum nogal wat gelezen over de problemen die de updates bij de W5500 opleveren. Is het nu slim om de TV maar gewoon ‘out of the box’ te gebruiken en geen updates te installeren? Of worden updates ook ongevraagd geïnstalleerd? Loop ik tegen andere ongemakken aan als ik zelf niets installeer? Wil zeker de zendersorteerfunctie niet kwijt.
Als je de zendersorteerfunctie niet kwijt wil, moet je geen update installeren. Sony schijnt later met een update te komen die de zendersorteerfunctie wel ondersteunt. Automatische updates heb ik niet, maar misschien is dat bij gebruikers die digitale kabel gebruiken anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06:18
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:45:
[...]

Als je de zendersorteerfunctie niet kwijt wil, moet je geen update installeren. Sony schijnt later met een update te komen die de zendersorteerfunctie wel ondersteunt. Automatische updates heb ik niet, maar misschien is dat bij gebruikers die digitale kabel gebruiken anders.
Ik gebruik idd digitale kabel. Hoop dat ik geen ongewenste updates ontvang, maar vraag me af of het totaal niet installeren van updates andere ongemakken oplevert. Ik ga er van uit dat de updates niet voor niets beschikbaar worden gesteld. Belangrijkste is voor mij echter de sorteerfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Ruud2007 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:04:
[...]

Ik gebruik idd digitale kabel. Hoop dat ik geen ongewenste updates ontvang, maar vraag me af of het totaal niet installeren van updates andere ongemakken oplevert. Ik ga er van uit dat de updates niet voor niets beschikbaar worden gesteld. Belangrijkste is voor mij echter de sorteerfunctie.
Je zult dan even de auto-update functie uit moeten zetten, anders schijnn je deze alsnog binnen te krijgen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruud2007 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:04:
[...]

Als jij zegt dat de sorteerfunctie het belangrijkste is, dan zou in principe elke update dus een achteruitgang zijn. Ik heb echter begrepen dat het voor Ziggo noodzakelijk is of kan zijn om een update te installeren. Dat zou betekenen dat je (tijdelijk) zonder de sorteerfunctie zit. Ik raad je echter aan gewoon je Bravia te gaan gebruiken zonder updates, dan zie je vanzelf wel of je ergens strandt.

Edit:
Volgens Ziggo (bron) is de minimale firmwareversie PKG 1.570EA.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen vandaag SONY BRAVIA KDL 46W5500'' FULL HD LCD TV MET 100 Hz 1135 Euro

http://www.1dayfly.nl/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:09:
Alleen vandaag SONY BRAVIA KDL 46W5500'' FULL HD LCD TV MET 100 Hz 1135 Euro

http://www.1dayfly.nl/index.asp
En 1039,- bij de Media Markt omdat er vandaag Sony actie is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneiltje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09-2022
In welke winkel is deze dan te vinden? België - Hasselt ook?
mrc16 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:29:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
oneiltje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:33:
In welke winkel is deze dan te vinden? België - Hasselt ook?

[...]
In belgie is die actie helaas niet. In Rotterdam staat ie zowiezo voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
De 40E5520 staat in een webwinkel voor € 737,-!!

Dat moet toch een fout zijn? Wat zou er gebeuren als je hem besteld en het blijkt een fout geweest te zijn??

Zit te twijfelen, want ik wil hem eigenlijk wel hebben..

Hmm. heb het al gevonden:
De in de website getoonde prijzen zijn onder voorbehoud. Hoewel wij alle mogelijke moeite doen om onze prijzen correct weer te geven, kan het gebeuren dat wij een foutieve prijs hanteren. Mocht dit het geval zijn dan wordt u daarvan direct op de hoogte gesteld na uw bestelling. U heeft dan uiteraard het recht uw bestelling te annuleren. Bij het hanteren van een foutieve prijs behouden wij ons het recht om de bestelling eenzijdig te annuleren.

[ Voor 51% gewijzigd door Pingu007 op 05-11-2009 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Pingu007 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:45:
[...]

Volgens mij € 1.199,-.
Maar met € 160,- eraf zit die toch nog op € 1.039,-

Via internet kost hij nu bij meerdere shops ongeveer € 940,-
Wacht eigenlijk op moment dat die onder de € 900 komt..
Uhh http://www.bestekeus.nl/p...53276-ref-kieskeurig.html

Edit: Je komt er zelf al mee. Hij is bij meerdere webwinkels rond de 750 euro dus het is geen fout.

[ Voor 10% gewijzigd door Leolinedance op 05-11-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
Nee, die andere op kieskeurig is een 32". Staat er verkeerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Pingu007 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:16:
Nee, die andere op kieskeurig is een 32". Staat er verkeerd in.
Hmm balen. Ik wacht nog op een prijsverlaging / aanbieding van de 40WE5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke MM is het dan...graag bron vermelden, want elke MM heeft andere prijzen.
mrc16 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:29:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:27:

[...]
Klopt, net Ede gebeld en daar is deze gewoon E. 1399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:27:

[...]
Staat gewoon in mijn tekst, goed lezen :P. Rotterdam, beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneiltje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09-2022
Iemand een idee over prijs van de 46W5500 in MM maastricht? Daar kan ik vanavond nog naartoe rijden :)

1039 is gewoon een erg straffe prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

oneiltje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:36:
Iemand een idee over prijs van de 46W5500 in MM maastricht? Daar kan ik vanavond nog naartoe rijden :)

Zou eerst ff bellen, zoals ik... in Ede is dus de prijs gewoon 1399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Heeft er iemand ervaring met de EX1B die je bij euronics.nl kan kopen voor 1000 euri? Ziet er chic uit en handig dat de kabeltjes in een apart doosje gaan :) Vraag me alleen af of dat draadloos wel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Laatst online: 11-09 20:39
oneiltje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:36:

heb gebeld met MM Heerlen € 1399 normaal vandaag en zaterdag een korting van € 180

dus dan kost ie € 1219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Happy de peppie met mijn nieuwe KDL-52Z5500!! :9~
Vandaag bemachtigd bij de Mediamarkt, kost me €2249 - €300 korting = €1949 maar omdat ik er een blurayspeler bijkreeg en die meteen verkocht heb voor 175 euries ben ik "maar" €1774 kwijt. 8)7
Daar kon ik 'm online niet voor vinden, zaterdag is er nog een kans voor mensen die hetzelfde pakket willen.
Oh ja, bij de blurayspeler krijg je ook nog 2 blurayfilms kado!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

limboconnect schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:22:
[...]

heb gebeld met MM Heerlen € 1399 normaal vandaag en zaterdag een korting van € 180

dus dan kost ie € 1219
Vond 1039 toch iets leuker, ga er vanuit dat in December er echte knallers komen (maw...hoop ik) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joezzt
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Scidd0w schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:17:
Klopt in de huidige firmware versies is het niet meer mogelijk de digitale zenders te rangschikken naar wens. Dit zal volgens insiders wel weer toegevoegd gaan worden in een toekomstige firmware.
Als je je sorteerfuncties kwijt bent, reset je televisie naar factory instellingen en zeg dat je in Spanje woont, je kunt dan toch NL als taal kiezen, maar de TV gaat dan netjes naar zenders zoeken waarna je ze weer kunt sorteren. Als je echter NL of BE kiest dan zoekt ie niet eens naar zenders maar staan er binnen een paar seconden al 262 (bij Ziggo) , hij/zij haalt ze waarschijnlijk van digitale tel leverancier waarna je ze niet meer kunt sorteren nu.

Gibson S-1, Godin Multiac ACS SA, Camps Cut 500S, Roland Jazz Chorus-120 , King Tempo II 607, TMS320C10, SAM4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joozzt schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:04:
[...]

Als je je sorteerfuncties kwijt bent, reset je televisie naar factory instellingen en zeg dat je in Spanje woont, je kunt dan toch NL als taal kiezen, maar de TV gaat dan netjes naar zenders zoeken waarna je ze weer kunt sorteren. Als je echter NL of BE kiest dan zoekt ie niet eens naar zenders maar staan er binnen een paar seconden al 262 (bij Ziggo) , hij/zij haalt ze waarschijnlijk van digitale tel leverancier waarna je ze niet meer kunt sorteren nu.
Ik vind dit een gouden tip die best in de openingspost opgenomen kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MM Sony actie is gewoon een afzetterij. 1 week geleden was de Z5500 1150 Euro in Adam noord en Arena MM nu verhogen ze het naar 1300 Euro (of hoger) en dan krijg je 180 Euro zogenaamde korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Laatst online: 12-09 16:27
Net 37W5500 gekocht bij MM Utrecht. Daar was deze 899, overigens net zo duur als de 40W5500. Dankzij de laagste prijs garantie heb ik hem voor 819 (MM ArenA prijs) meegekregen. Minus de 120 euro korting is 699 toch een mooie prijs!

Helaas alleen niet op voorraad, moet dus nog tot woensdag wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier de KDL-37V5500 ? Ik heb op internet beetje gelezen dat deze een bepaalde zoemgeluid geeft achter de panel. Kan iemand dit bevestigen? Ikzelf ben iemand die hieraan erg aan erger. De reden dat ik deze versie wil inplaatst van de w5500 is omdat deze versie meer inputlag heeft. En ik wil m voornamelijk voor mijn ps3 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Ik heb een 37V5500 maar ik hoor geen zoemgeluid. En mijn vrouw die betere oren dan mij heeft (hoort ook de hoogfrequente piep van CRT's) heb ik ook nergens over gehoord.

Ik heb mijn XBOX360 aangesloten via component en heb zo ver ik heb getest geen noemenswaardige lag kunnen constateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

littlejoannes schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:20:
Ik heb een 37V5500 maar ik hoor geen zoemgeluid. En mijn vrouw die betere oren dan mij heeft (hoort ook de hoogfrequente piep van CRT's) heb ik ook nergens over gehoord.

Ik heb mijn XBOX360 aangesloten via component en heb zo ver ik heb getest geen noemenswaardige lag kunnen constateren.
Idd deze tv heeft vrijwel geen input lag dat is ook dé reden dat ik deze tv wil hebben. Alleen ik heb nu de samsung le40b550 en die maakt dus wel een zoemgeluid. Heeft te maken met het dimmen van de backlight. Ik wil de 37v5500 op mijn slaapkamer dus zetten voor de ps3. Alleen ikzelf ben erg gevoelig voor dat zoemgeluid. Hoor je dat zoemgeluid ook niet als de volume uit staat en dichtbij bent, dus met je oor achter staat?

alvast bedankt voor je moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
tyson69 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:34:
Net 37W5500 gekocht bij MM Utrecht. Daar was deze 899, overigens net zo duur als de 40W5500. Dankzij de laagste prijs garantie heb ik hem voor 819 (MM ArenA prijs) meegekregen. Minus de 120 euro korting is 699 toch een mooie prijs!

Helaas alleen niet op voorraad, moet dus nog tot woensdag wachten
Jepz, de W5500 is in Utrecht en ook de B650tjes zijn vandaag erg hard gegaan. Je hebt in iedergeval een mooie prijs betaald.

[ Voor 4% gewijzigd door WidgetTWW op 07-11-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zoveel geld uit gaat geven voor een tv dan kun je beter de Pioneer pdp-lx5090 kopen. Maar je hebt een mooie deal voor deze tv kunnen krijgen. Veel plezier ermee ;)
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:03:
Happy de peppie met mijn nieuwe KDL-52Z5500!! :9~
Vandaag bemachtigd bij de Mediamarkt, kost me €2249 - €300 korting = €1949 maar omdat ik er een blurayspeler bijkreeg en die meteen verkocht heb voor 175 euries ben ik "maar" €1774 kwijt. 8)7
Daar kon ik 'm online niet voor vinden, zaterdag is er nog een kans voor mensen die hetzelfde pakket willen.
Oh ja, bij de blurayspeler krijg je ook nog 2 blurayfilms kado!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Laatst online: 08:10

mr.paaJ

generatie cmd+z

tiguan schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:20:
Heeft er iemand ervaring met de EX1B die je bij euronics.nl kan kopen voor 1000 euri? Ziet er chic uit en handig dat de kabeltjes in een apart doosje gaan :) Vraag me alleen af of dat draadloos wel goed werkt.
Op zich ziet hij er mooi uit en strak vormgegeven enzo, maar het beeld kregen we bij ons niet zo goed als de W serie (Die ondertussen nog eens vernieuwd is ook). Zwart is een stuk minder diep en de kijkhoek valt erg tegen. Waarschijnlijk omdat het met een dunnere TV lastiger is om de verlichting goed te doen. Tenzij je echt dat draadloze (of dunne) wil kun je beter voor bijvoorbeeld de E serie gaan, die ziet er bijna net zo uit maar geeft een stuk beter beeld.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de kdl46x4500 gaan kopen heeft iemand ervaring met deze tv ?
of raad iemand en ander model aan??
Voor mij is het belangrijk dat het een goede game tv is en voor blu-ray films..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-07 12:12
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:20:
Ik wil de kdl46x4500 gaan kopen heeft iemand ervaring met deze tv ?
of raad iemand en ander model aan??
Voor mij is het belangrijk dat het een goede game tv is en voor blu-ray films..
Ik heb deze tv bijna 2 weken geleden besteld bij plasma-discounter.nl . Van het moment dat ik hem heb, zal ik mijn eerste indruk er van geven. De tv gaat ook vooral voor games en blu-ray's gebruikt worden aangezien ik alleen mijn PS3 erop ga aansluiten.

Dinsdag komt Modern Warfare 2 uit en ik hoop dat ik hem tegen dan heb! Ik word namelijk gek van het wachten aangezien ik hem op 27/10 al besteld heb. :)

PSN: bobsh .:. KZ2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
mr.paaJ schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:30:
[...]

Op zich ziet hij er mooi uit en strak vormgegeven enzo, maar het beeld kregen we bij ons niet zo goed als de W serie (Die ondertussen nog eens vernieuwd is ook). Zwart is een stuk minder diep en de kijkhoek valt erg tegen. Waarschijnlijk omdat het met een dunnere TV lastiger is om de verlichting goed te doen. Tenzij je echt dat draadloze (of dunne) wil kun je beter voor bijvoorbeeld de E serie gaan, die ziet er bijna net zo uit maar geeft een stuk beter beeld.
Thanks, hier kan ik wat mee. 't is voor een collega, ik heb zelf een W5500 en hoef geen andere :) Maar dan zal ik 'm iig niet meer aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b00b13 schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:23:
[...]

Ik heb deze tv bijna 2 weken geleden besteld bij plasma-discounter.nl . Van het moment dat ik hem heb, zal ik mijn eerste indruk er van geven. De tv gaat ook vooral voor games en blu-ray's gebruikt worden aangezien ik alleen mijn PS3 erop ga aansluiten.

Dinsdag komt Modern Warfare 2 uit en ik hoop dat ik hem tegen dan heb! Ik word namelijk gek van het wachten aangezien ik hem op 27/10 al besteld heb. :)
Thanks ben benieuwd . Ik sluit er ook alleen een ps3 op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:09:
[...]

Idd deze tv heeft vrijwel geen input lag dat is ook dé reden dat ik deze tv wil hebben. Alleen ik heb nu de samsung le40b550 en die maakt dus wel een zoemgeluid. Heeft te maken met het dimmen van de backlight. Ik wil de 37v5500 op mijn slaapkamer dus zetten voor de ps3. Alleen ikzelf ben erg gevoelig voor dat zoemgeluid. Hoor je dat zoemgeluid ook niet als de volume uit staat en dichtbij bent, dus met je oor achter staat?

alvast bedankt voor je moeite :)
Ik ben even niet op GoT geweest. Ik zal vanavond eens testen.

Tv staat bij ons in de middenstand qua backlight. Wat men energiebesparing "laag" noemt. (gebruikt dan trouwens ongeveer 100W) Ik zal 'm vanavond eens op de laagste stand zetten.(+/- 65 W) Als het door het dimmen komt dan zou ik het moeten horen.

Bedoel je met zoemen dan de 50Hz brom vanuit het stroomnet? Of moet ik ergens anders naar luisteren?

Kan trouwens onderhand wel een review maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

littlejoannes schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:35:
[...]

Ik ben even niet op GoT geweest. Ik zal vanavond eens testen.

Tv staat bij ons in de middenstand qua backlight. Wat men energiebesparing "laag" noemt. (gebruikt dan trouwens ongeveer 100W) Ik zal 'm vanavond eens op de laagste stand zetten.(+/- 65 W) Als het door het dimmen komt dan zou ik het moeten horen.

Bedoel je met zoemen dan de 50Hz brom vanuit het stroomnet? Of moet ik ergens anders naar luisteren?

Kan trouwens onderhand wel een review maken.
Hey

De reden van het zoemen is di volgens een tweaker hier (PascalVB):
"Zoals ik al zei is de reden van dat gezoem het feit dat de backlight "gedimd" wordt. Als je de backlight op 10 zet en dynamisch contrast af (bij dynamisch contrast wordt in donkere beelden de backlight ook gedimd) dan geeft de backlight altijd 100% licht. Je TV verbruikt dan wel altijd het maximum aan elektriciteit... In een donkere kamer is een backlight waarde van 5 normaal meer dan voldoende.
Als meerdere mensen dit ervaren zal het eigen zijn aan het toestel. Ik zou er echter ook gek van worden."

Ik wil geen tweede tv die ook zoemt :P Want deze tv wil ik in mijn slaapkamer zetten en daar kan je dat gezoem juist beter horen. Thnx iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik heb sinds kort een full hd lcd tv en wil mijn ps3 via hdmi aansluiten.
Als ik de settings wil veranderen via "beeldscherminstellingen" naar HDMI, blijft het beeld op zwart voor 30 seconden & dan springt het terug naar Composite.

Als ik de PS3 via HDMI wil opstarten en ik druk voor 5 sec. op de on button dan blijft het beeld ook zwart.

Weet iemand een oplossing voor mij?

En hoe kan ik de firmware van mijn tv updaten, misschien ligt het daar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:39:
[...]

Hey

De reden van het zoemen is di volgens een tweaker hier (PascalVB):
"Zoals ik al zei is de reden van dat gezoem het feit dat de backlight "gedimd" wordt. Als je de backlight op 10 zet en dynamisch contrast af (bij dynamisch contrast wordt in donkere beelden de backlight ook gedimd) dan geeft de backlight altijd 100% licht. Je TV verbruikt dan wel altijd het maximum aan elektriciteit... In een donkere kamer is een backlight waarde van 5 normaal meer dan voldoende.
Als meerdere mensen dit ervaren zal het eigen zijn aan het toestel. Ik zou er echter ook gek van worden."

Ik wil geen tweede tv die ook zoemt :P Want deze tv wil ik in mijn slaapkamer zetten en daar kan je dat gezoem juist beter horen. Thnx iig.
Nou ik ben achter de TV gekropen hoor. wat je allemaal niet voor GoT moet doen ;)
En in alle backlight standen hoor je als je je oor bijna op de TV legt een zoemetje. Dus ik denk eerder dat ik de voedingsbrom heb gehoord.

Als je voor de TV staat hoor je het al niet meer. En ik heb een stil gehorig huis.

Nou weet ik niet hoe goed jouw oren zijn, en ik weet ook niet hoeveel geluid een PS maakt. Maar je moet vleermuisoren hebben om dat zoemetje boven uit je PS te horen.
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.