iNSaNe-oNe schreef op maandag 11 januari 2010 @ 18:03:
[...]
Klopt allemaal. Gelukkig heb je voor Guitar Hero-like games de calibratieoptie om de inputlag op te heffen, en zoals bovenstaand stukje vertelt is de boel nog steeds geweldig in de game mode, waarbij de lag minimaal is (zoals ik ook al eerder vertel).
Racers, shooters, ik speel ze met plezier en accuratesse, en heb geen centje spijt van m'n aankoop van de W5500, ondanks dat ik weet dat er een minimale inputlag is.
Misschien leuk om nogmaals te laten zien (ik had het ook
eerder gepost waar een review van de W5500 ca. 17-33ms aangeeft als inputlag in gamemode:
de inputlagtester voor je muis (link). Test het verschil eens bij de instelling 10ms en 25ms, heel knap als je het verschil onoverkoombaar vindt.
Niet om te trollen, maar het valt me op dat jullie beiden (Mojo666 en Count_Galious) al maandenlang zoveel posts maken over inputlag bij bepaalde modellen LCD's van diverse merken en modellen, en ik krijg de indruk dat jullie bang zijn om een aanschaf te doen. Je had al maandenlang kunnen genieten van een nieuwe TV, en ja, natuurlijk kunnen jullie wachten tot de volgende modellen uitkomen en hopen dat daar iemand iets zinvols roept over de wel-of-niet-onoverkoombare inputlag bij die modellen, en daar weer oeverloos over posten in dit forum, maar je kunt je er ook overheen zetten en gewoon kopen. Anders blijf je uitstellen en op je lagloze CRT gamen, ervan uit gaande dat jullie die nog hebben.
Of sla ik de plank mis?

Je slaat de plank volledig mis ja voor mij dan. Ik heb maar paar posts hierover gezet aangezien dit een ervarings topics voor sony tv's. Dus daarom vraag ik er naar. En oeverloos, is erg overdreven van je ..serieus erg overdreven van je

Trouwens ik heb al een tv. Maar ik wil binnenkort weer een tv, dan wil ik zekerheid, klaar. Ik denk dat jij gewoon niet leuk vind dat je tv gewoon inputlag heeft, en dan probeer je offcourse te verdedigen

En zoals de review aangeeft is er wel duidelijk inputlag aanwezig en te merken, alleen ene merkt het meer dan een ander, en elk review ordt duidleijk gemaakt dat de w serie een inputlag heeft van max 30 ms in game mode. En ik heb m al lang getest en ja er is een zichtbare lag op de w serie, dat is een
feit, dat zuig ik niet uit mijn duim. Ik zat er eigenlijk al op te wachten op een reactie als dit van jouw

Je laat je zelf wel erg kennen maar goed (trolletje)

En aangezien de w serie toch aan het opraken is en de nieuwere versies al aankomen, hoef ik iig niet meer zoveel te weten over je tv

En dat jij niet accepteert dat er gamers (zoals ik) zijn die wel gevoelig zijn voor inputlag, vind ik lame van je, sorry.
Volgens mij heb ik je plank volledig raak geslagen