Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 01:48:
Heeft iemand remoteplay al functioneel met de ps3?
Hij geeft bij mij ook iedere keer een time out.
Ik kan wel via de ps3 media wat op de aino staat aanspreken en afspelen.
Maar andersom wil het niet lukken.
Ik heb ook in mijn draadloos routertje een regel zoals hieronder beschreven proberen aan te maken maar ik betwijfel of ik het goed heb gedaan. Volgende week komt er een andere wifirouter. Dan ga ik het nog eens proberen.
@great dictator heb jij het al voor elkaar?
[...]
Sorry voor de late reactie, check het forum niet bepaald elke dag.
Maar via eigen netwerk lukt het wel. Alle functies op de ps3 zijn bereikbaar en te gebruiken, behalve games enzo. Het is me niet duidelijk of het je ook in het eigen netwerk is gelukt, maar anders zou je direct op het draadloze netwerk van de ps3 moeten connecten. Als je naar draadloze netwerken zoekt, zou je die ook moeten vinden.
Maar helaas lukt het via 3g nog niet, ik ben al wel een grote stap verder. Je moet de ps3 namelijk niet automatisch een ip toe laten wijzen, maar je moet hem manueel zetten. Port-forward naar TCP 9293 evt. ook UDP 9293 en door laten linken naar het ipadres van je ps3.
Ik kreeg uitendelijk geen time out meer, maar alleen een zwart scherm via 3g. Maar goed, daar koop je nog niks voor uiteindelijk. Het wil maar niet lukken, terwijl remote play toch 1 van de punten is waar ik deze voor gekocht heb.
Heb btw. een thomson st706 speedtouch
Succes! Als het je wel lukt, moet je het maar laten weten..