Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Kurvers schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:17:
Als ik de nieuwe firmware erop zet, worden dan al mijn smsjes en telnr's verwijdert?
Nope, en anders kan je voor de zekerheid eerst nog even backuppen met SE PC suite

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Sinester schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:51:
[...]

Nope, en anders kan je voor de zekerheid eerst nog even backuppen met SE PC suite
Bij een firmware update wordt je telefoon dacht ik helemaal geleegd. Iedergeval bij mij wel..
---

Geweldig. Na 10 maanden zuinig geweest op het toestel, vertoont het een spontane breuk in de behuizing.
Meteen kom er in je op.. Wanneer heb ik hem laten vallen??
Maar als ik kijk naar de schade lijkt het gewoon zwakheid van het materiaal op een zwakke locatie.

Nu moet ik nog gaan verdedigen dat het niet mijn schuld is. :/

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/8360/tel1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/img716/4216/tel2t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bij een over-the-air update wordt het toestel niet leeggehaald voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
klopt, maar daarin krijg je ook niet alles van de update :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:20:
Zijn er eigenlijk nog steeds mensen die de laatste update nog niet hebben kunnen downloaden?
Ja, Mijn Aino wil niet connecten met pc suite, en ook niet met de update service. Software updaten vanaf het toestel lukt zelf ook niet, ik zit volgens mijn mobiel nooit in mijn thuisnetwerk wat vrij onlogisch is natuurlijk.

• MineMine
Apart. Misschien even naar een Sony Ericsson service point gaan. Wellicht kunnen ze daar je toestel updaten.
Vaak doen ze dit gratis.

---
Jawel hoor, brief binnen van T-mobile reparatie. Kosten: €90,-
Reden: Val, stoot of klemschade.

Natuurlijk niet akkoord en wil verhaal hebben van hun waarom ze deze reden geven en de prijs. want ik concludeer die dingen niet.
€90,- voor een frontje vind ik overdreven voor een toestel van €300,-
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

aino gecrasht?

na het activeren van wifi springt het display op zwart.
Phone niet meer aan de praat gekregen.
Display licht even op en springt weer uit.

Iemand dezelfde ervaringen?

mvg Peter

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Vandaag een software/firmware update gedaan... M'n smsjes en contacten gekopieërd naar m'n geheugenkaart. Geheugenkaartje eruit gedaan en toen de update uitgevoerd.. Nu blijkt achteraf dat ik m'n contacten wel kan terug kopieeren naar m'n telgeheugen, maar m'n smsjes niet... Weet iemand wat ik kan doen?? Voor het updaten kon ik de smsjes wel nog gewoon bekijken vanaf m'n geheugenkaart en nu zegt de tel dat er geen berichten meer zijn ;(. Echter zie ik wel nog enkele smsjes wanneer ik ze bekijk met PC Suite.. Is dit nog op te lossen, ik had namelijk graag alle smsjes terug gehad op mijn telgeheugen?

[ Voor 16% gewijzigd door Exterminator op 23-09-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MineMine schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:53:
Apart. Misschien even naar een Sony Ericsson service point gaan. Wellicht kunnen ze daar je toestel updaten.
Vaak doen ze dit gratis.

---
Jawel hoor, brief binnen van T-mobile reparatie. Kosten: €90,-
Reden: Val, stoot of klemschade.

Natuurlijk niet akkoord en wil verhaal hebben van hun waarom ze deze reden geven en de prijs. want ik concludeer die dingen niet.
€90,- voor een frontje vind ik overdreven voor een toestel van €300,-
:/
Nou uiteindelijk heb ik het zelf maar opgelost want dat servicepoint lopen alleen leken rond, ik heb me telefoon afgegeven en ze gingen ernaar kijken. Een uur later kom ik terug zegt die medewerker: "Je mobiel kan geen verbinding maken met de pc" terwijl dat juist het hele probleem was. De oplossing is simpel, stop een KPN simkaart in je Aino, connect met wifi en updaten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-03 10:48

jordy-maes

We Photograph Your Journey

Weet iemand wat de recentste Firmware version is?
Bij mij staat er nu de 1223-3004 R7AA071091124 nog op...

Beyond Photographs | Flickr | 500px

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Ik heb momenteel 1223-3004 R7BA084 100323. Het eerste deel is een soort van regio-code (de precieze naam ontsnapt mij momenteel), het tweede deel de feitelijke firmware versie en het derde deel tenslotte is de datum van release. Of ik nu momenteel de recentste versie heb weet ik niet zeker maar recenter is ie alleszins.

• jordy-maes

jordy-maes

fanatic_david schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:42:
Ik heb momenteel 1223-3004 R7BA084 100323. Het eerste deel is een soort van regio-code (de precieze naam ontsnapt mij momenteel), het tweede deel de feitelijke firmware versie en het derde deel tenslotte is de datum van release. Of ik nu momenteel de recentste versie heb weet ik niet zeker maar recenter is ie alleszins.
Ik heb zo'n vermoeden dat jouw update recenter is.
Het rare is dat wanneer ik handmatig naar updates zoek, hij zegt dat ik al de recentste heb. Doe ik dit via de SE Updater, krijg ik hetzelfde bericht: "U hebt al de nieuwste update".
Mijn Provider is Mobistar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

jordy-maes schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:49:
Ik heb zo'n vermoeden dat jouw update recenter is.
Het rare is dat wanneer ik handmatig naar updates zoek, hij zegt dat ik al de recentste heb. Doe ik dit via de SE Updater, krijg ik hetzelfde bericht: "U hebt al de nieuwste update".
Mijn Provider is Mobistar.
R7BA084 is inderdaad de nieuwste firmware, deze heb ik ook draaien op mijn telefoon.
De provider moet de update echter wél vrijgeven voor het gebruik ervan op de telefoon. Tenminste, dat is in NL wel, maar of dat in BE ook zo is (gezien jouw provider) durf ik daar geen uitspraak over te doen.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2010 21:52 ]

• jordy-maes

jordy-maes

CptChaos schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:40:
[...]
R7BA084 is inderdaad de nieuwste firmware, deze heb ik ook draaien op mijn telefoon.
De provider moet de update echter wél vrijgeven voor het gebruik ervan op de telefoon. Tenminste, dat is in NL wel, maar of dat in BE ook zo is (gezien jouw provider) durf ik daar geen uitspraak over te doen.
Klopt, je provider moet deze update vrijgeven.
Zat tot voor kort bij mobistar en deze gaven de update niet vrij.
Overgeschakeld naar Proximus en nu kan ik hem wel updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

CptChaos schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:40:
[...]
Is jouw telefoon voorzien van netwerkmeuk? Zelf is mijn toestel afkomstig van Hi en ik zie precies dezelfde versie erop staan als bij jou.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenardW
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-01-2011
mijn MH 100 headset viel laast ineens uit op school, nu wil hij niet meer aan???:| en als ik hem op de oplader zet begint er maar 1 lampje te branden inplaats allen 4, iemand hier ook last van? want ik ga echt balen als ik een nieuwe headset moet kopen, de MH 100 kun je ook nergens meer krijgen volgens mij dus dan moet ik ook nog de duurdere MW 600;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
LenardW schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:36:
mijn MH 100 headset viel laast ineens uit op school, nu wil hij niet meer aan???:| en als ik hem op de oplader zet begint er maar 1 lampje te branden inplaats allen 4, iemand hier ook last van? want ik ga echt balen als ik een nieuwe headset moet kopen, de MH 100 kun je ook nergens meer krijgen volgens mij dus dan moet ik ook nog de duurdere MW 600;(
Al eens een reset van de headset geprobeerd?

Resetprocedure:
  1. Controleer of de headset is uitgeschakeld.
  2. Houd de aan/uit-toets ingedrukt totdat het lampje afwisselend blauw en groen knippert.
  3. Houd de aan/uit-toets en de oproeptoets gelijktijdig ingedrukt totdat de headset is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

Om toch even terug te komen op dat updaten.
Ik heb nog steeds versie 1223-3004 R7AA071091124 en zit bij BE Proximus.
Via SE Updater (op pc) zegt ie geen updates gevonden.
Via GSM vindt hij een update maar kan hij deze niet downloaden (omdat ik niet op internet kan met mijn gsm)

Iemand een oplossing? Bij Proximus kunnen ze er niets aan doen (volgens hun)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

GSM via wifi verbinden en dan een update laten zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy-maes

jordy-maes

MikeyMan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:57:
GSM via wifi verbinden en dan een update laten zoeken?
Werkt niet.
"Zoeken naar Update"
"De Update kan niet worden gedownload"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delete je oude versie van SEUS en download een nieuwe. Dan moet 't lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LenardW schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:36:
Ja ik heb hier hetzelfde, al gaat ie bij mij dan wel laden. Wacht ik tot de 4 lampjes branden en dan haal ik hem er af en werkt ie weer. Mooi om te zien dat ik niet de enige ben, mijn pa zei al dat het aan de spanning van de headset lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jordy-maes schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:15:
[...]

Werkt niet.
"Zoeken naar Update"
"De Update kan niet worden gedownload"
Is het gelukt? Had zelf hetzelfde probleem en was het wachten beu. Ben ook bij proximus maar had de gsm in een mobistar pakket gekocht (gsm + mobistar kaartje in zelfde box). De gsm download dan enkel updates die door mobistar goed gekeurd waren en dan gepubliceerd. Je kan je GSM dan debranden of anders gezegd de originele software van sony ericson erop zetten. Heeft me wel 10 euro gekost maar heb wel de nieuwe update.
Indien je geïnteresseerd bent, post dan even dan probeer ik terug te zoeken waar ik dit heb gedaan, volledig online in ongeveer 15 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:30
Er worden geen films meer toegevoegd doordat deze service Playnow Movies bij de meeste mensen afgelopen is. Ook zal de hele Playnow Movies dienst worden beëindigd op 31-05-2011.

Hierdoor worden er geen nieuwe films meer vrij gegeven op de website.

PSN: TheKrish

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste