Nope, en anders kan je voor de zekerheid eerst nog even backuppen met SE PC suiteKurvers schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:17:
Als ik de nieuwe firmware erop zet, worden dan al mijn smsjes en telnr's verwijdert?
Hello there
Nope, en anders kan je voor de zekerheid eerst nog even backuppen met SE PC suiteKurvers schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:17:
Als ik de nieuwe firmware erop zet, worden dan al mijn smsjes en telnr's verwijdert?
Hello there
Bij een firmware update wordt je telefoon dacht ik helemaal geleegd. Iedergeval bij mij wel..Sinester schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:51:
[...]
Nope, en anders kan je voor de zekerheid eerst nog even backuppen met SE PC suite
Verwijderd
Ja, Mijn Aino wil niet connecten met pc suite, en ook niet met de update service. Software updaten vanaf het toestel lukt zelf ook niet, ik zit volgens mijn mobiel nooit in mijn thuisnetwerk wat vrij onlogisch is natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:20:
Zijn er eigenlijk nog steeds mensen die de laatste update nog niet hebben kunnen downloaden?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Exterminator op 23-09-2010 22:55 ]
Verwijderd
Nou uiteindelijk heb ik het zelf maar opgelost want dat servicepoint lopen alleen leken rond, ik heb me telefoon afgegeven en ze gingen ernaar kijken. Een uur later kom ik terug zegt die medewerker: "Je mobiel kan geen verbinding maken met de pc" terwijl dat juist het hele probleem was. De oplossing is simpel, stop een KPN simkaart in je Aino, connect met wifi en updaten maar!MineMine schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:53:
Apart. Misschien even naar een Sony Ericsson service point gaan. Wellicht kunnen ze daar je toestel updaten.
Vaak doen ze dit gratis.
---
Jawel hoor, brief binnen van T-mobile reparatie. Kosten: €90,-
Reden: Val, stoot of klemschade.
Natuurlijk niet akkoord en wil verhaal hebben van hun waarom ze deze reden geven en de prijs. want ik concludeer die dingen niet.
€90,- voor een frontje vind ik overdreven voor een toestel van €300,-
Ik heb zo'n vermoeden dat jouw update recenter is.fanatic_david schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:42:
Ik heb momenteel 1223-3004 R7BA084 100323. Het eerste deel is een soort van regio-code (de precieze naam ontsnapt mij momenteel), het tweede deel de feitelijke firmware versie en het derde deel tenslotte is de datum van release. Of ik nu momenteel de recentste versie heb weet ik niet zeker maar recenter is ie alleszins.
R7BA084 is inderdaad de nieuwste firmware, deze heb ik ook draaien op mijn telefoon.jordy-maes schreef op donderdag 16 december 2010 @ 12:49:
Ik heb zo'n vermoeden dat jouw update recenter is.
Het rare is dat wanneer ik handmatig naar updates zoek, hij zegt dat ik al de recentste heb. Doe ik dit via de SE Updater, krijg ik hetzelfde bericht: "U hebt al de nieuwste update".
Mijn Provider is Mobistar.
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 27-12-2010 21:52 ]
Klopt, je provider moet deze update vrijgeven.CptChaos schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:40:
[...]
R7BA084 is inderdaad de nieuwste firmware, deze heb ik ook draaien op mijn telefoon.
De provider moet de update echter wél vrijgeven voor het gebruik ervan op de telefoon. Tenminste, dat is in NL wel, maar of dat in BE ook zo is (gezien jouw provider) durf ik daar geen uitspraak over te doen.
Is jouw telefoon voorzien van netwerkmeuk? Zelf is mijn toestel afkomstig van Hi en ik zie precies dezelfde versie erop staan als bij jou.CptChaos schreef op maandag 27 december 2010 @ 21:40:
[...]
R7BA084 is inderdaad de nieuwste firmware, deze heb ik ook draaien op mijn telefoon.
De provider moet de update echter wél vrijgeven voor het gebruik ervan op de telefoon. Tenminste, dat is in NL wel, maar of dat in BE ook zo is (gezien jouw provider) durf ik daar geen uitspraak over te doen.
Al eens een reset van de headset geprobeerd?LenardW schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:36:
mijn MH 100 headset viel laast ineens uit op school, nu wil hij niet meer aan???en als ik hem op de oplader zet begint er maar 1 lampje te branden inplaats allen 4, iemand hier ook last van? want ik ga echt balen als ik een nieuwe headset moet kopen, de MH 100 kun je ook nergens meer krijgen volgens mij dus dan moet ik ook nog de duurdere MW 600;(
Werkt niet.MikeyMan schreef op zondag 16 januari 2011 @ 12:57:
GSM via wifi verbinden en dan een update laten zoeken?
Ja ik heb hier hetzelfde, al gaat ie bij mij dan wel laden. Wacht ik tot de 4 lampjes branden en dan haal ik hem er af en werkt ie weer. Mooi om te zien dat ik niet de enige ben, mijn pa zei al dat het aan de spanning van de headset lag.LenardW schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:36:
mijn MH 100 headset viel laast ineens uit op school, nu wil hij niet meer aan???en als ik hem op de oplader zet begint er maar 1 lampje te branden inplaats allen 4, iemand hier ook last van? want ik ga echt balen als ik een nieuwe headset moet kopen, de MH 100 kun je ook nergens meer krijgen volgens mij dus dan moet ik ook nog de duurdere MW 600;(
Verwijderd
Is het gelukt? Had zelf hetzelfde probleem en was het wachten beu. Ben ook bij proximus maar had de gsm in een mobistar pakket gekocht (gsm + mobistar kaartje in zelfde box). De gsm download dan enkel updates die door mobistar goed gekeurd waren en dan gepubliceerd. Je kan je GSM dan debranden of anders gezegd de originele software van sony ericson erop zetten. Heeft me wel 10 euro gekost maar heb wel de nieuwe update.jordy-maes schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:15:
[...]
Werkt niet.
"Zoeken naar Update"
"De Update kan niet worden gedownload"
PSN: TheKrish
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq