Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
angelina schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:18:
Mijn telefoon draait nu 4 dagen met de nieuwe firmware (R7AA071) en de telefoon heeft nog steeds van een niet werkende touchscreen. Niet meteen, maar na 2-4 dagen :(.
Enige voordeel van de nieuwe firmware is dat ie iets sneller lijkt te reageren op commando's.
Heb mijn toestrel via de pc geupdate en nu doet mijn touchscreen het helemaal niet meer!! 8)7
Denk dus dat ik een engels toestel heb omdat het een probleem heeft met het scherm en omdat er dus een update was.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DaveD1109 schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:03:
Heb mijn toestrel via de pc geupdate en nu doet mijn touchscreen het helemaal niet meer!! 8)7
Denk dus dat ik een engels toestel heb omdat het een probleem heeft met het scherm en omdat er dus een update was.
Zit je toevallig (ook) bij KPN / Hi? Zo ja, hoe heb jij je telefoon geupdate dan? :) Ik krijg het hier echt niet voor elkaar, net als bij mijn K750i niet trouwens, paar jaar terug.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 14-12-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen even naar de KPN winkel om het te vragen hoe en wat |:(

maar even een andere vraag:

Weet iemand hoe je de Aino aan media Go koppelt zonder draadloos internet want thuis kan hij media go wel vinden en bestanden via wifi verzenden maar hier op kamers heb ik bedraad internet en wanneer ik ad-hoc maak kan hij alleen verbinding maken met de verbinding en kan hij media go niet vinden 8)7
laptop btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb trouwens ook ontdekt dat mijn Touchscreen ook wel is vastloopt.
Op zich heb ik er geen problemen mee, ik gebruik het touch gedeelte toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaa_GFV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-06 20:59

Kaa_GFV

Groen schaap

Het enige irritante van de vastloper is dat je echt je telefoon moet open schuiven om te een call te accepteren. Je kunt je SMSje niet wegklikken als je SMSje hebt gekregen en de camera is een beetje onhandig te gebruiken. Maar je kunt natuurlijk altijd via het gewone menu ook je camera starten zodat je geen touch hoeft te gebruiken als je net op moment supreme een vastloper hebt...

Ik zit nog steeds te wachten op de updaten en anders maar even in de vakantie langs een KPN Business Store.

Dubbel geruisloos ingebracht houdt beter! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelina
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:01
GJtje schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:37:
Hoe heb jij jouw Aino geupdate dan? :) Via de software zelf, of ben je langs gegaan bij een shop van een van de telecom providers?
Zelf, mbv de Update Service tool van Sony Ericsson. Geen flauw idee waarom sommige wel en velen niet kunnen updaten.

Denk ook te weten waarom de touch vastloop, elke keer nadat ik Opera Mini 5 (beta 2) heb gebruikt loopt ie vast, niet gelijk, na een paar uur. Ik heb al een paar dagen geen Opera gebruikt, touch werkt nog steeds.
Maar je zult zien, straks waarschijnlijk niet meer...

• Pingelmans
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Welke navigatie is geschikt om te gebruiken ZONDER internet. Wisepilot moet de kaarten downloaden maar het moet toch ook mogelijk zijn om met voorgeprogrammeerde kaarten te werken ?

Verwijderd

Eindelijk kunnen updaten via PC update service _/-\o_ Heb KPN maar als het niet lukt moet je kijken als hij zegt Je hebt al de nieuwste software of hij dan een firmware aangeeft want bij mij zei nu alleen dat ik de nieuwste al had zonder de oude te zeggen maar kon wel op Installeren drukken ivp Herinstalleren |:(

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ben vanavond even naar een Primafoon geweest (ik heb een Hi SIM-kaart) in Utrecht (koopavond + treinentroep) om te vragen of zij de update voor de telefoon voor me willen installeren, omdat ze hem zelf niet vrijgeven.

Primafoon doet dit niet, KPN Business Center flashed wel firmwares, maar niet voor SonyEricssons.
Ik zou dan dus de telefoon op moeten sturen en zou hem dan vier weken kwijt zijn.

Was een of ander gozertje die me hielp, leek verder weinig kennis te hebben. Er werd iets gezegd in de trant dat SonyEricsson al de beste zou zijn als het gaat om batterij duur. Vandaar dat ik nu 20% van de batterij per dag zie verdampen, als dat met de update al verminderd naar bijv. 15%, scheelt dat al een dag, na 4 dagen uptime. ;) Met de K750i kon je tenminste 1x per week laden. ;) En toen was het het excuus dat het niet per se hoeft en verder heb ik niet echt geluisterd.

Zojuist ook andere SIM-kaartjes geprobeerd, maar die werden door de telefoon niet geaccepteerd, ondanks toezegging dat KPN / Hi en Vodafone telefoontoestellen altijd SIM-lock én branding vrij zijn.

Van het weekend komt mijn broer weer langs, even met zijn (Belgische) SIM-kaart proberen. :)
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 15:03:
Eindelijk kunnen updaten via PC update service _/-\o_ Heb KPN maar als het niet lukt moet je kijken als hij zegt Je hebt al de nieuwste software of hij dan een firmware aangeeft want bij mij zei nu alleen dat ik de nieuwste al had zonder de oude te zeggen maar kon wel op Installeren drukken ivp Herinstalleren |:(
Ja, dat had ik net dus ook. Weet je wel 100% zeker dat hij dan de nieuwste update installeerd?

EDIT: Anyhow, ik ben dit nu ook aan het proberen.

EDIT2:Vreemd, ik heb net een update gedaan, nu krijg ik wel netjes de melding dat er een update is. :s

EDIT3: Ook na een tweede keer blijft SE Update Service aangeven dat er nieuwe firmware is, terwijl deze net geflashed is.

EDIT4: Ik kon zo 1 2 3 niet vinden waar het versienummer te achterhalen is, maar gekeken of Roco Loco geïnstalleerd is, dat is het geval. Dus ik ga er vanuit dat de update geïnstalleerd is bij me.

EDIT5: Heb gevonden waar je software versie kan vinden, de nieuwe firmware staat er bij mij nu ook op!
(Instellingen -> Algemeen -> Software bijwerken -> Software versie)

[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 17-12-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een paar dagen in het bezit van de Aino en ik moet zeggen de telefoon bevalt me erg goed! Batterij gaat bij mij toch wel lang mee, zeker 2 dagen en ik gebruik hem natuurlijk ook nog veel meer dan ik gewoonlijk zal doen omdat hij nieuw is. Ook van de probleme met het touchscreen heb ik nog geen last.

De firmware is nog steeds een verouderde versie, T-Mobile heeft de softwareupdate nog niet vrijgegeven. En een andere manier om hem erop te zetten dan wachten zal er vast en zeker wel nog niet zijn?

Verder heb ik alleen 2 vervelende problemen bij mijn Aino nu. Internetten via wlan werkt allemaal prima, echter als je bijvoorbeeld youtube of de hyves applicatie via wlan wilt openen werkt dit gewoon simpelweg niet, de telefoon blijft maar zeuren naar een mobiele internet verbinding en op een enkele manier staat daar wlan in het lijstje, zo snel ik zie bij java instellingen ook niet en de programma instellingen van die programma's, dit is dus ook het geval bij google maps en alle andere programma's dan de browser die internet vereisen. Heel jammer want ik wil deze programma's graag gebruiken via wlan.

Ook mis ik de oude optie om het activiteitenmenu aan te passen. Als je nu een smsje krijgt zie je dat altijd in het activiteiten menu als een kleine samenvatting maar ik mis dus heel erg de optie om hier een gewone melding van te krijgen, U heeft 1 nieuw bericht van: <naam persoon> Tonen, Annuleren. Snappen jullie wat ik bedoel? Ik de vroegere sony ericsson software zat altijd de mogelijkheid om te kiezen tussen deze melding of het activiteiten popup menu.

Heeft iemand hier nog oplossingen voor of heb ik iets over het hoofd gezien soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:54:
De firmware is nog steeds een verouderde versie, T-Mobile heeft de softwareupdate nog niet vrijgegeven. En een andere manier om hem erop te zetten dan wachten zal er vast en zeker wel nog niet zijn?
Als je een andere (actieve) SIM-kaart in de telefoon kan steken, bijvoorbeeld van Vodafone, KPN of Hi, dan ben je er toch? :)
Ook mis ik de oude optie om het activiteitenmenu aan te passen. Als je nu een smsje krijgt zie je dat altijd in het activiteiten menu als een kleine samenvatting maar ik mis dus heel erg de optie om hier een gewone melding van te krijgen, U heeft 1 nieuw bericht van: <naam persoon> Tonen, Annuleren. Snappen jullie wat ik bedoel? Ik de vroegere sony ericsson software zat altijd de mogelijkheid om te kiezen tussen deze melding of het activiteiten popup menu.
Volgens mij ben jij op zoek naar Menu -> Berichten -> Berichten -> Postvak IN. Als dat niet is wat je zoekt, dan zou ik je willen vragen om jouw vraagstelling wat te verduidelijken.

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 13-11-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heb ik geen andere simkaart dan mijn eigen van t-mobile. Ach, zolang ik geen problemen heb vind ik het goed zoals het nu is.

Ik bedoelde met mijn vraag eigenlijk iets anders, ik zal het eens anders omschrijven want ik weet niet echt een naam voor dit verschijnsel. Maar als je dus een smsje krijgt op je telefoon, dan zie je dat als je de telefoon opschuift in het activiteiten menu. Dan staat er van, een nieuwe activiteit en dan een samenvatting van het smsje. Echter ik stoor me hier verschrikkelijk altijd aan, ik heb veel liever de oude vertrouwde melding met een groot sms icoontje op het scherm en daaronder van wie het is en dat je het dan met de oke toets kan gaan lezen. Normaal zat dit er in bij sony ericssons dat je kon kiezen op de manier waarop je op de hoogte werd gehouden zeg maar van wat je ontvangt, hier kan ik het niet vinden.

Is er trouwens nog iemand anders die zich ook irriteerd aan al die standaard geinstelleerde zooi? Hyves, facebook, google maps, youtube, twitter, allemaal die dingen. Ik zie ook helemaal geen manier om deze te verwijderen, maarja.

Voor derest super tevreden mee totnutoe! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland kroes
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:59
ja vind ik ook. Je kan deze wel uitzetten in app, maar vind het irritant dat, vooral, facebook altijd weer de kop opsteekt als je 'em aanzet.
Voor de rest idd een erg mooi toestel. Internetten gaat eigenlijk best wel snel, moet ik zeggen :)
Ben alleen nog op zoek naar een fatsoenlijk hoesje ter bescherming :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intre
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-08 10:33
Ik heb 'm nu ook een aantal dagen en ik ben er redelijk blij mee :)
Minpuntjes zijn o.a. (zoals hierboven genoemd) de toegang tot WLAN die maar beperkt wordt toegelaten (alleen browsen, bij de andere applicaties zoals Maps wordt er om een data-account gevraagd, die ik niet heb), het niet kunnen lezen van berichten als de telefoon dicht is en het trillen als je door het menu navigeert (dat kan vast uit, maar ik heb nog niet echt de tijd genomen om uit te zoeken waar :P ).

Verder heb ik enorme ruzie met SE PC Suite, m'n telefoon wil maar niet verbinden. Heel sporadisch lukt het om te connecten (na een reboot), maar als ik het later dan weer een keer probeer, krijg ik de melding "Geen telefoon gevonden". Hierdoor kan ik dus ook niet makkelijk updaten, synchroniseren of media overzetten. Erg irritant, maar ik zie op internet zo gauw geen meldingen van mensen die dit probleem ook hebben, dus het zal wel aan mij liggen. Suggesties zijn desalniettemin welkom :Y

Verder vind ik het overzetten (en voornamelijk het converteren) via Media GO belachelijk traag, dat gaat ook bij lange na niet zo soepel als in de reclame :(

Op dit moment gebruik ik nog liever m'n oude vertrouwde W890i totdat ik bovenstaande issues wat heb verholpen.

-edit-
Als ik probeer te verbinden via PC Suite, dan wil het ook nog regelmatig gebeuren dat m'n WLAN-verbinding van m'n PC wegvalt, daar heb ik al helemaal geen verklaring voor :?

[ Voor 6% gewijzigd door intre op 20-12-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaa_GFV

Kaa_GFV

Groen schaap

Je kunt gewoon uitloggen in Facebook om ervoor te zorgen dat je telefoon FB niet meer opstart ook na herstart. Maar dan wel uitloggen met het onthouden van gegeven zodat je met druk op knop het weer kunt starten. Het is mij ook eindelijk gelukt om mijn Aino bij te werken. Op hoop van zegen! Ik hoop dat ik geen vastlopers meer heb van mijn touchscreen en mijn accu ook langer mee gaat...

Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kaa_GFV schreef op zondag 20 december 2009 @ 23:38:
Je kunt gewoon uitloggen in Facebook om ervoor te zorgen dat je telefoon FB niet meer opstart ook na herstart. Maar dan wel uitloggen met het onthouden van gegeven zodat je met druk op knop het weer kunt starten. Het is mij ook eindelijk gelukt om mijn Aino bij te werken.
Is er ook een manier om Facebook te verwijderen? Ik gebruik Facebook al niet, dus de behoefte voor een dergelijke applicatie heb ik ook niet. ;)
Op hoop van zegen! Ik hoop dat ik geen vastlopers meer heb van mijn touchscreen en mijn accu ook langer mee gaat...

Wat is jullie ervaring?
Mijn ervaring is dat het batterij verbruik iets verbeterd is, maar ach, alle beetjes helpen toch niet waar? :) Het vastlopen van de touchscreen heb ik eigenlijk nog steeds last van, al gebruik ik het niet gigantisch veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoertW
  • Laatst online: 05-06 10:11
Nou voor mij is het nog niet gelukt...
kon wel een install doen... maar dit is nog de oude versie van de software...

heb wel de laatste versies van alle onderdelen (voor op de pc geinstalleerd) dus vraag me af waarom het mij niet gelukt is...

Misschien een t-mobile ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de Aino heb gekocht geeft deze problemen, ik heb hen nu bijna 3 maanden en het volgende is al meerdere malen voorgekomen:

Ten eerste is de headset de eerste week stuk gegaan (oortje) zonder enige aanleiding,

Hij speelt zomaar filmpjes af terwijl die op toetsen blokkering staat,

Hij blijft vaak hangen in een media bestand, muziek of film bestand. Moet hem dan aan en uit zetten.

Afsluit klepje is gaan uitzetten bij het flitser gedeelte,

Vandaag is de speaker er meer op gehouden dus hij geeft nu nog maar alleen geluid via headset of oorgedeelte,

Ik ben altijd voorstander geweest van jullie producten maar ik heb echter nog nooit zo'n slecht product gehad van Sony,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Gisteren uitgelogd op hyves via de aino.
Echter nu kan ik niet meer inloggen via de hyve app.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben??

Krijg steeds de melding wachtwoord en gebruikersnaam ongeldig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intre
  • Laatst online: 12-08 10:33
Is het mogelijk om het alarm te gebruiken zonder dat de telefoon trilt? Ik heb 'm namelijk op een kastje naast m'n bed staan en dat trillen is verschrikkelijk irritant. Ik wil gewoon wakker worden met een lekker deuntje, niet met een vibrerende telefoon.

Weet sowieso niet of SE dat doet eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhaas
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:55:
Sinds ik de Aino heb gekocht geeft deze problemen, ik heb hen nu bijna 3 maanden en het volgende is al meerdere malen voorgekomen:

Ten eerste is de headset de eerste week stuk gegaan (oortje) zonder enige aanleiding,

Hij speelt zomaar filmpjes af terwijl die op toetsen blokkering staat,

Hij blijft vaak hangen in een media bestand, muziek of film bestand. Moet hem dan aan en uit zetten.

Afsluit klepje is gaan uitzetten bij het flitser gedeelte,

Vandaag is de speaker er meer op gehouden dus hij geeft nu nog maar alleen geluid via headset of oorgedeelte,

Ik ben altijd voorstander geweest van jullie producten maar ik heb echter nog nooit zo'n slecht product gehad van Sony,
Mijn oordopje was niet helemaal compleet, miste een zwart stukje stof over het plastic waar je het rubber overheendoet.

heb hierop een mail gestuurd naar Hi dat ik hier niet over tevreden was en of dit opgelost kon worden.
in eerste instantie kreeg ik een reactie dat het niet onder de garantie viel.

toen heb ik teruggestuurd dat ik daar niet mee accoord ga en dat ik he tzeer slecht vind omdat ik immers voor een compleet werkend toestel betaal.

toen heb ik een mailtje teruggekregen dat ik een headset mocht kopen en de bon opsturen naar hun, kortom toch nog een nette oplossing van Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi,

sinds een kleine 2 weken heb ik ook een SE Aino in mijn bezit. Echter ben ik er niet zo heel tevreden mee. Het menu loopt regelmatig vast en ook de browser heeft vaak moeite met laden.

Ik heb afgelopen zondag dit toestel al omgeruilt met een nieuwe, mocht het zo zijn dat het eerste toestel misschien op maandag was gemaakt. Maar helaas... dit nieuwe toestel brengt ook weer ergernissen met zich mee.

Als ik bijv. Youtube wil afspelen met geluid, blijft het geluid uit. Wil ik muziek spelletje doen om nummers te raden, idem dito..

Kortom; ik heb mijn twijfels bij dit toestel en vraag me af of ik niet gewoon deze kan omruilen tegen een geheel andere telefoon :(

Wie deelt deze klachten met me?

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een crack telefoon. niets werkt meer qua touchscreen, me backlight gaat niet meer uit en me toetsblok werkt niet meer.

en voor alle WLAN-ers, dit data-account probleem had ik ook, maar je moet een nieuw PS-account maken, als volgt:
Instellingen>Verbindingen>Internetinstellingen en dan een nieuw account aanmaken met GPRS/3G-data
en dan als naam: .
en als toegangspuntnaam ook: .

dus 2-maal een punt, en nu gaat bij het applicatiebrowsen je internet gelijk via WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaa_GFV

Kaa_GFV

Groen schaap

Ik heb na de update nog 1x een vastloper gehad van touchscreen, maar het komt bijna niet meer voor en accu gaat ook langer mee.

Misschien zitten er ook verschillende versies op andere delen van telefoon.

Ik heb:
R7AA071
prg1223-3004_GENERIC_RA R7AA071

EROM: 1200-4341
SEMCBOOT R6A029

Softwareversies voor LCD-scherm
Hoofddisplay
Huidig: 200909100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:29:
Hoi hoi,

sinds een kleine 2 weken heb ik ook een SE Aino in mijn bezit. Echter ben ik er niet zo heel tevreden mee. Het menu loopt regelmatig vast en ook de browser heeft vaak moeite met laden.

Ik heb afgelopen zondag dit toestel al omgeruilt met een nieuwe, mocht het zo zijn dat het eerste toestel misschien op maandag was gemaakt. Maar helaas... dit nieuwe toestel brengt ook weer ergernissen met zich mee.

Als ik bijv. Youtube wil afspelen met geluid, blijft het geluid uit. Wil ik muziek spelletje doen om nummers te raden, idem dito..

Kortom; ik heb mijn twijfels bij dit toestel en vraag me af of ik niet gewoon deze kan omruilen tegen een geheel andere telefoon :(

Wie deelt deze klachten met me?

:(
Als browser moet je de standaard die er bijgeleverd wordt niet gebruiken. Gebruik gewoon Opera Mini beta en je browser probleem is opgelost.

En kwa vastlopers, ik heb er nog geen 1 gehad, en gebruik hem dagelijks, muziek/video speelt perfect en internetten is lekker snel, youtube video's zonder stotteringen ( Heb KPN ). Dus ben een tevreden gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhaas
Inderdaad, Mini opera browser werkt veel makkelijker, en ondersteund ook touch
deze kun je downloaden op m.opera.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb intussen de opera gedownload & geinstalleerd, werkt prima! Nu eens kijken of het effect heeft op de vastlopers en de batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zeg, nu had ik die opera geinstalleerd, nu zie ik dat ik niet meer de media kan openen als het toestel ingeschoven is..

En nu doet ie het opeens weer wel zoals gewoonlijk... Raaarr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een week in het bezit van de Aino,

Loop nu tegen wat kleine probleempjes aan,

Zo heb ik een film gedownload via 'playnow arena' Echter lukt het niet deze te openen vanaf mn gsm,

U moet dit bestand ontgrendelen voordat u het kunt gebruiken.

Als ik op ja druk, duurt het even maar is de film nog niet te bekijken.

Iemand die er bekend mee is?

groetjessssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhaas
je moet de filmpjes eerst activeren, als je het filmpje op je telefoon opent, dan gaat hij als het goed is automatisch naar een site om te activeren

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Is het mogelijk dat wanneer ik items toevoeg aan de kalender deze op het "main screen" weergegeven worden een dag van tevoren ofzo?

Nu moet ik dus steeds naar de kalender toe gaan om te kijken of ik die dag iets heb opstaan..

Alvast bedankt!

• angelina
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 08:01
Je kunt een herinnering zetten, een dag voor de afspraak. Dan verschijnt een berichtje op je hoofdscherm (Herinnering->Andere herinn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SE is ingeruild tegen een goed werkend toestel, de HTC Diamond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoertW
Nou... T-mobile is niet echt snel met vrijgeven/goedkeuren...

Kan nog steeds niet de nieuwe software erop zetten...

Tevens maar mijn headset retour gedaan... zo van het een op andere moment... geen reactie meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09-2022
console schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:05:
[...]

Als browser moet je de standaard die er bijgeleverd wordt niet gebruiken. Gebruik gewoon Opera Mini beta en je browser probleem is opgelost.

En kwa vastlopers, ik heb er nog geen 1 gehad, en gebruik hem dagelijks, muziek/video speelt perfect en internetten is lekker snel, youtube video's zonder stotteringen ( Heb KPN ). Dus ben een tevreden gebruiker :)
De versie die je nu hebt is de laatste, en de goede!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaa_GFV

Kaa_GFV

Groen schaap

Ook met de laatste software heb ik sporadisch last van een vastloper van het touchscreen. Het lijkt er dan toch op dat ze nog wat bugs uit de firmware moeten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb vlak na het ontvangen van de telefoon geflashed naar de nieuwe firmware (Hi).
En sindsdien heb ik maar 1x een vastloper van het touchscreen gehad en dat was vanmorgen.
Kaa_GFV schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 08:04:
Ook met de laatste software heb ik sporadisch last van een vastloper van het touchscreen. Het lijkt er dan toch op dat ze nog wat bugs uit de firmware moeten halen...
Weet je zeker dat je de nieuwste firmware tot je beschikking hebt? De nieuwste versie is R7AA071.

[ Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 06-01-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaa_GFV

Kaa_GFV

Groen schaap

GJtje schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 12:37:
Ik heb vlak na het ontvangen van de telefoon geflashed naar de nieuwe firmware (Hi).
En sindsdien heb ik maar 1x een vastloper van het touchscreen gehad en dat was vanmorgen.
[...]
Weet je zeker dat je de nieuwste firmware tot je beschikking hebt? De nieuwste versie is R7AA071.
Ja. Ik heb ze niet meer dagelijks, maar wel om de paar dagen. Welke versie heb jij dan?
Kaa_GFV schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 18:15:
Ik heb na de update nog 1x een vastloper gehad van touchscreen, maar het komt bijna niet meer voor en accu gaat ook langer mee.

Misschien zitten er ook verschillende versies op andere delen van telefoon.

Ik heb:
R7AA071
prg1223-3004_GENERIC_RA R7AA071

EROM: 1200-4341
SEMCBOOT R6A029

Softwareversies voor LCD-scherm
Hoofddisplay
Huidig: 200909100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhaas
nog meer mensen hier last van veel ruis in de foto's als het een beetje donkerder begint te worden ?
Vind de foto's eigelijk maar slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:57
Hallo tweakers,

mijn broertje wil dit toestel bestellen. Nu heb ik nog een paar vragen:
Is de youtube app inmiddels beschikbaar via wifi?
Wat is de accuduur?
Zijn er nog veel vastlopers?
En het zou ook mooi zijn als iemand wist of je nog het Entertainment pack (met de 60 films) bij Hi kreeg :)

Bedankt voor de moeite alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Je kunt yourtube zekers bekijken met wifi ,
Je moet dan wel de instellingen nemen van een paar posten hier boven .
Zover ik weet kun je die films nog wel krijgen .
Accu duur is bij mij met tmobile firmware niet geweldig hooguit een dag als je wifi aan laat .
En ja ik heb nog regelmatig vastlopers , maar geloof dat dat weg gaat met de update

[ Voor 14% gewijzigd door nijmege01 op 08-01-2010 20:19 . Reden: iets meer toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
nijmege01 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:18:
Accu duur is bij mij met tmobile firmware niet geweldig hooguit een dag als je wifi aan laat .
En ja ik heb nog regelmatig vastlopers , maar geloof dat dat weg gaat met de update
Ok, top, bedankt voor je snelle reactie :)
Gezien alle reactie's in dit topic over T-mobile en Vodafone branded toestellen gaat mijn broertje toch maar voor Hi :). WiFi is altijd een energievreter, als ik die 6 uur aan laat staan op mijn N82 is hij ook leeg hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhaas
heb nu al 24 uur lang wifi aanstaan op mn aino, en de accu is voor een kwart leeg nu. maar is in iedergeval niet aan te raden om het 24/7 aan te laten staan.

volgensmij krijg je standaard bij elke aino dat moviepack gedoe, als je ntaar de playnow site gaat op je pc, dan kun je gewoon voor aino kiezen en komen er films te staan die je gratis kun downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
dnhaas schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 22:38:
heb nu al 24 uur lang wifi aanstaan op mn aino, en de accu is voor een kwart leeg nu. maar is in iedergeval niet aan te raden om het 24/7 aan te laten staan.

volgensmij krijg je standaard bij elke aino dat moviepack gedoe, als je ntaar de playnow site gaat op je pc, dan kun je gewoon voor aino kiezen en komen er films te staan die je gratis kun downloaden
Ok, en bij jou werkt de YouTube app ook via WiFi? En heb jij veel last van vastlopers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaa_GFV

Kaa_GFV

Groen schaap

Tegenwoordig heb ik Wi-Fi ook constant aan staan en vind het verbruik wel meevallen, maar dat kan ook komen omdat hij iedere dag wel even aan PC hangt en dan automatisch ook beetje oplaad. Ook met nieuwe software heb ik nog steeds last van vastlopers, maar wel in mindere mate. Afwachten op de volgende software update dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhaas
Ja, de Youtube app. werkt bij mij gewoon via Wifi. heb nog geen last van vastlopers gehad, maar dat kotm denk ik doordat ik momenteel weinig tijd heb om met mn aino te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
ok :) Mijn broertje heeft ondertussen de Aino besteld, zodra hij aankomt zou ik hem wel gaan updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
nijmege01 schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:18:
Hallo, ik kan Utube filmpjes ook moeiteloos bekijken, ook zonder de Opera mini browser, alleen full screen lukt niet, komt dat door het ontbreken van Flash? Denk je? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoertW
Weet iemand al of de laatste versie (voor wat ik gezien heb R7AA071) al goedgekeurd is door t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt totaal niet waarom iedereen zo bezig is over die vastlopers, touchscreen fouten, batterijduur of andere eventuele fouten.

Heb hier gewoon de Aino al wekenlang aan en gebruik intensief zijn wifi, gps en touchscreen maar nog totaal geen vastlopers gehad. Gewoon de standaard t-mobile firmware. Batterij houdt het ongeveer 3 tot 4 dagen uit.

Super tevreden over tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijmege01
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:28
Dan ben je echt een van de weinigen die daar geen last van heeft denk ik dan maar zo.

Ook ik heb hier regelmatig vastlopers en me batterij doet het met geen mogelijkheid 3 laat staan 4 dagen als alles aan staat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
Ik sluit mij aan bij de gebruikers die last hebben van een vastgelopen touchscreen. In het begin had ik er helemaal geen last van. Dan begon het probleem nu en dan op te duiken. En vandaag heb ik mijn Aino reeds 3 keer opnieuw moeten opstarten omwille van een vastgelopen touchscreen.

Ik kan de (toename in) vastlopers niet verklaren. Ook de vastlopers van vandaag kan ik niet verklaren: mijn Aino lag eerst op mijn bureau en heeft dan de rest van de dag in mijn broekzak gezeten. Vanmorgen heb ik gebruik gemaakt van een wekker en verder werd ik 1 keer opgebeld, meer dan dat heb ik echt niet gedaan. Het begint frustrerend te worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
Hallo, er zit maar 1 ding op om de vastlopers ( 1 a2x gehad) mischien op te lossen, nml weer opnieuw de firmware installeren met de "update service" die je kunt downloaden van de SE -site! Of heb je dat al gedaan?. Voordeel is dat hij dan gelijk ziet of je de laatste versie hebt. Tussen haakjes ik ben tevreden met de Aino, alleen vraag ik nogmaals aan iedereen of de Utube-filmpjes fullscreen kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaa_GFV

Kaa_GFV

Groen schaap

Ik heb mijn Aino nu een week of 6 ongeveer en ik kan de touchscreen vastlopers ook niet verklaren. Soms heb ik er dagen geen last van en dan om de dag. Het ligt niet aan bepaalde applicaties of aan bepaald gebruik. Blijkbaar is het dus wel iets in de firmware oid. Laten we SE vooral blijven bellen/mailen. Hopelijk komt er "binnenkort" nog een nieuwere firmware uit. Op zich heb ik er niet heel erg veel last van, want ik kan gewoon nog bellen/SMSen. Het touchscreen is toch best handig bij het maken van een foto of bij het gebruik van Opera Mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:17:
Ik snap echt totaal niet waarom iedereen zo bezig is over die vastlopers, touchscreen fouten, batterijduur of andere eventuele fouten.

Heb hier gewoon de Aino al wekenlang aan en gebruik intensief zijn wifi, gps en touchscreen maar nog totaal geen vastlopers gehad. Gewoon de standaard t-mobile firmware. Batterij houdt het ongeveer 3 tot 4 dagen uit.

Super tevreden over tot nu toe.
Ik deel jouw mening, ik gebruik de Aino nu al enkele weken intensief, en heb echt nog nooit een vastloper gehad. Heb heel soms last van dat het touchscreen niet wil reageren, maar even 2x op de toetsenblok knop drukken en het werkt gewoon weer. Heb nog nooit gehad dat ik me Aino moest resetten / batterij eruit
Over de batterij duur kan ik weinig zeggen, omdat hij toch elke avond in zijn dock zit

Klopt het trouwens dat als je Opera Mini gewoon van internet download, je een andere versie krijgt dan dat als je het via je telefoon van m.opera.com download?

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 13-11-2010 23:54 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Heb zelf geen Aino, maar wel geinteresseerd.

Zouden de vastlopers misschien door de Opera browser (beta) kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sinester schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:34:
Heb heel soms last van dat het touchscreen niet wil reageren, maar even 2x op de toetsenblok knop drukken en het werkt gewoon weer.
Welke knop is dat, dan kan ik dat ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de aino nu 6 dagen. Heb een update gedaan omdat het touchscreen soms niet werkte en de batt erg snel leeg was.
Het heeft totaal geen nut gehad.
Hij staat iedere dag in zijn dock. als ik 3g aan heb dan duurt het geen halve dag en is ie leeg.

Hij gaat morgen terug voor een ruiling.
Wel weer een aino want het is een fijn toestel

groetjes dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Weet iemand of het ook mogelijk is om de telefoon alle internetverbindingen, behalve WiFi, te verbieden?
Opera gaat namelijk standaard op gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:40:
Ik heb de aino nu 6 dagen. Heb een update gedaan omdat het touchscreen soms niet werkte en de batt erg snel leeg was.
Het heeft totaal geen nut gehad.
Hij staat iedere dag in zijn dock. als ik 3g aan heb dan duurt het geen halve dag en is ie leeg.

Hij gaat morgen terug voor een ruiling.
Wel weer een aino want het is een fijn toestel

groetjes dennis
Dan maakt het dus niet uit om te ruilen. Die zal je waarschijnlijk ook moeten flashen.
Ikzelf heb dat met mijn toestel ook gedaan en verbruikt nu zo'n 9% op een dag zonder al te veel te SMSen of te bellen, inclusief 3G aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]Dan maakt het dus niet uit om te ruilen. Die zal je waarschijnlijk ook moeten flashen.
Ikzelf heb dat met mijn toestel ook gedaan en verbruikt nu zo'n 9% op een dag zonder al te veel te SMSen of te bellen, inclusief 3G aan.
[quote]

Ik wil hem wel ruilen voor een nieuwe aino. omdat ik denk dat de batterij niet goed is.
Want toen ik hem kreeg was de batt helemaal leeg. het opladen starte niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen :)
sinds vandaag een aino eindelijk!!!
Maare nu stuit ik toch op een probleem...ik heb een kpn abonement plus internet, internet doet het goed en is ook vrij snel moet ik zeggen, maar nu wil ik mij inloggen op bepaalde sites en zegt ie gewoon dat ie mijn gebruikersnaam of wachtwoord niet kent, heel vervelend terwijl ik mij wel gewoon kan inloggen op facebook...heeft iemand hier mee te maken gehad? dan wil ik graaaag horen hoe ik dit kan oplossen.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 11:09
Ik heb het zelfde probleem als irisjuh, nog steeds geen oplossing. Is het mogelijk om msn op de aino te installeren? Is het mogelijk om word excel powerpoint en pdf bestanden te kijken?

Bij voorbaat dank,

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

@Irisjuh en Krishhh

Allereerst welkom op GoT beiden, ik zie dat jullie berichten jullie eerste berichtjes hier zijn op GoT!

Wat gebruiken jullie om te browsen op het wereld weide web? Gebruiken jullie de standaard browser of gebruiken jullie bijvoorbeeld Opera Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 11:09
Ik gebruik zowel de standaardbrowser als de opera 5 beta

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Krishhh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:14:
Ik gebruik zowel de standaardbrowser als de opera 5 beta
Gaat het bij allebei fout? Zo ja, dan is het een fout in de data overdracht denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Krishhh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 07:51:
Ik heb het zelfde probleem als irisjuh, nog steeds geen oplossing. Is het mogelijk om msn op de aino te installeren? Is het mogelijk om word excel powerpoint en pdf bestanden te kijken?

Bij voorbaat dank,
Voor zover ik bij mijn broertje heb gezien is het niet mogelijk om .pdf of .xls bestanden te kijken, in ieder geval niet via de Adobe site. MSN is in ieder geval mogelijk via eBuddy (via site of applicatie). Met welke site's probeer je het wachtwoord in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Iemand trouwens ervaringen met de applicatie van http://m.google.com/mail op de Aino? Ik heb die zojuist namelijk geïnstalleerd op mijn Aino en was benieuwd naar ervaringen van mede Aino gebruikers.
Ik laat in ieder geval mijn ervaringen met deze app op de Aino nog wel even weten, ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinbon
  • Laatst online: 06-12-2024
hallo,
ik heb 3 vragen

is het mogelijk de aino en de camera te bedienen zonder het touchscreen??

heeft de aino dezelfde soort mediaplayer als de k750, waarbij je gewoon de afspeellijst ziet en niet alleen het nummer het zo'n plaatje van de cd-hoes erbij etc.

al zou ik deze telefoon over enkele maanden kopen zou het kunnen dat de problemen opgelost zijn??

[ Voor 16% gewijzigd door robinbon op 17-01-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Topicstarter
robinbon schreef op zondag 17 januari 2010 @ 20:46:
hallo,
ik heb 3 vragen

is het mogelijk de aino en de camera te bedienen zonder het touchscreen??
De camera kan je eigenlijk niet bedienen zonder gebruik van het touchscreen want alleen via die weg kan je de instellingen wijzigen. Een foto/video schieten op zich kan wel zonder, door gebruik te maken van de hardwareknop op de zijkant van de Aino. Verder laat de Aino zich voornamelijk enkel via het keypad bedienen.
heeft de aino dezelfde soort mediaplayer als de k750, waarbij je gewoon de afspeellijst ziet en niet alleen het nummer het zo'n plaatje van de cd-hoes erbij etc.
De Aino heeft in feite 2 mediaplayers: 1 in het hoofdmenu (die zich dus laat bedienen via het keypad) en 1 die zich laat bedienen via het touchscreen. Ze zijn eigenlijk aan elkaar gelinkt (en ondersteunen beide de weergave van covers trouwens) maar die in het hoofdmenu heeft wel wat meer instelmogelijkheden en weergaven.
al zou ik deze telefoon over enkele maanden kopen zou het kunnen dat de problemen opgelost zijn??
Wacht, ik haal mijn glazen bol er even bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

fanatic_david schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:49:
En, al wat gezien? :p De mijne is wat wazig.
Heb trouwens onlangs gekeken of er (weer) een update is, maar die is er niet (of nog niet vrijgegeven vanuit Hi).
Ook berichten over een volgende update van de firmware ontbreken eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 17-01-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durok
  • Laatst online: 24-08 12:19
Ik heb mijn Sony Ericsson Aino nu al bijna een week, en het toetstel bevalt mij zeer goed.
De Blue-Tooth headset is zeer handig, als je op de fiets of in de bus zit (geen draad:D)
--De Camera--
Op het toestel, aan de rand van de geluidsknop, zit ook een camera knop (zoals fanatic_david al zei).
Voor internet zou ik inderdaad wel Opera Mini 5 Beta gebruiken, die kan je namelijk bedienen met touchscreen.
Ik weet niet wat jullie ervaringen zijn, maar ik vind het een prima toestel ;)
Dus, zoals 335756 zei; ik weet echt niet waarom iedereen zo bezig is met die vastlopers, ik heb er tot nu toe nog geen gehad ö.

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 13-11-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinbon
  • Laatst online: 06-12-2024
fanatic_david schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:49:
[...]

het lijkt mij niet dat SE niets doet aan de problemen en gewoon in de huidige kwalitetit blijft verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Even een kleine update van mij

Ik wou laatst me Aino updaten, maar via de bijgeleverde software wou hij niks vinden, dus had ik de update handmatig gedownload en via de software er succesvol opgezet.

Waar ik voorheen amper last had van een vast lopend touchscreen, lijkt het nu opeens erg vaak te gebeuren en moet ik altijd de Aino resetten... begin er nu ook wel beetje moe van te worden

BTW Het scherm loopt altijd vast op dat scherm dat je de tijd ziet (tijd gaat wel gewoon nog door)

@ GJtje
De zwarte lange knop boven op je toestel

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoertW
Eindelijk heeft t-mobile ook de weg naar goedkeur gevonden en heb eindelijk de nieuwe firmware erop...
moet zeggen tot nog toe geen problemen ondervonden... maar gebruik dan ook alleen de muziekspeler... want erop internetten doe ik niet.

Heb een goede verbinding thuis/werk dus geen reden om mobiel te internetten...

WiFi heb ik nog niet geprobeerd... maar waarom zou je op nog geen 4 inch willen kijken als je 15,4 of 22 inch voor je hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

robinbon schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:53:
het lijkt mij niet dat SE niets doet aan de problemen en gewoon in de huidige kwalitetit blijft verkopen
Maar wanneer er weer een update komt weten we niet. Ik lees er erg weinig over in ieder geval. Dus vandaar de glazen bol omdat wij het ook niet weten.

Ik gebruik nu trouwens een paar dagen die GMail applicatie, maar jammer genoeg synchroniseert ie niet zoals push- en pullmail dat doet van Windows Mobile / Exchange, had ik wel mooi gevonden als hij dat wél deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
Ik heb hem, sinds een weekje. Hij bevalt erg goed, na ook vorige uitstekende ervaringen met Sony Ericsson (K300, K800). Bij ontvangst (met KPN-abo) stond er al de nieuwste firmware op (R7AA071). Vooral de camera (foto en video) is erg chill!

Ik geloof dat het nige meer mogelijk is om je computer/media player op afstand te besturen, zoals dat wel op de K800i kon (met HID-files in Remote Control). De optie Remote Control staat niet meer in het menu (alleen Remote Play met een PS3). Ook HID-files met bluetooth naar de telefoon sturen doet die hid-file niet installeren.

Of heeft iemand het werkend gekregen?

Ik kreeg de (touch sensitive) volume slider (zie http://www.sonyericsson.c...icvolume/aino?cc=gb&lc=en) van de bijgeleverde MH-100 niet werkend (net als Luwi op http://www.esato.com/boar...861&start=855#post2821156). Starten en stoppen (zoals gesuggereerd op http://myfunin.blogspot.com/2009/12/sony-ericsson-aino.html) lost het niet op. Iemand hier ervaring mee of een oplossing voor?

edit2:
For those interested, ik heb (eindelijk..) de bijgevoegde MH-100 werkend gekregen als microfoon voor voip onder windows 7 met Skype. De truc was de Toshiba Bluetooth Stack v6 te installeren, daar zit wél het handsfree profiel in (in de standaard windows 7 bt stack niet.)

[ Voor 38% gewijzigd door Moons op 20-01-2010 22:58 . Reden: 1. probleem met MH-100 toegevoegd // 2. MH-100 met Skype toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoon begint steeds raarder te doen,veel vastlopen en nu gaat de bat binnen 5 min al naar de helft,als ik hem volgeladen heb!!!

t- mobile heeft niewe updates lees ik!
maar eens effe proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durok
  • Laatst online: 24-08 12:19
o2h schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:21:
Ik kreeg de (touch sensitive) volume slider (zie http://www.sonyericsson.c...icvolume/aino?cc=gb&lc=en) van de bijgeleverde MH-100 niet werkend (net als Luwi op http://www.esato.com/boar...861&start=855#post2821156)
Mijn volume slider werkt wel, maar je moet wel vaker dan 1 keer er langs gaan, want, inderdaad, soms werkt hij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
heb mijn aino enkele weken en heb gelukkig geen problemen.
iemand een idee welke videobestanden de aino afspeelt?
ik zou er graag wat filmpjes opzetten maar ik weet niet naar welk bestandstype ik ze moet converteren.

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me Aino nu 3 dagen in gebruik waarvan nu 2 dagen me touchscreen al vast staat :S
Ik ben terug geweest naar Belcompany en ik mocht kiezen:
Of zij sturen hem op en ik ben m een tijdje kwijt,
Of ik moet even een week wachten omdat zij nieuwe software krijgen om het touchscreen probleem op te lossen.

Ik wacht dus nog even een weekje!

Ik hoop dat zij het probleem volgende week kunnen oplossen met de software die zij gaan krijgen!
Dus mensen die ook last hebben van een vastgelopen touchscreen volgende week naar belcompany ;)

Ik heb me telefoon al tig keer uit en weer aan gezet, batterij verwijderd, up date gedaan maar dat heeft allemaal niet gewerkt :S:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoertW
Je kunt natuurlijk even je telefoon uit zetten... daarna doet het touchscreen het wel weer...

Maar op een geheel ander vlak.. na de update van mijn aino heb ik een klein probleem met de headset...
deze blijft in gespreksmodus hangen... (R7AA071)

Ervaren mensen hetzelfde probleem???
En hoe is dit op te lossen zonder elke keer de headset even uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m al een aantal keer even uitgezet maar dat gaf ook geen resultaat :|

Ik durf alleen me telefoon niet te resetten, ik weet namelijk niet wat ik dan allemaal kwijt ben uit me telefoon, weten jullie dat? al ervaring mee of dat wel helpt?

Voor de headset heb ik nog geen ervaring mee daar kan ik je helaas niet bij helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoertW
resetten ben je je sms + instellingen, laatst gebelde nummers, wekker + instellingen, instellingen zoals ringtones enzo kwijt.

de rest (kalender, telefoonboek, etc) is gewoon te backuppen/terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
is er al iets bekend of je ooit dmv een programma ofzo door het menu kan bladeren en berichten kan openen zondar dat je eerst de telefoon open moet schuiven? 8)
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester

Sinester

Game Guru

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:22:
Ik heb m al een aantal keer even uitgezet maar dat gaf ook geen resultaat :|

Ik durf alleen me telefoon niet te resetten, ik weet namelijk niet wat ik dan allemaal kwijt ben uit me telefoon, weten jullie dat? al ervaring mee of dat wel helpt?

Voor de headset heb ik nog geen ervaring mee daar kan ik je helaas niet bij helpen.
Ik heb nu ook dat me touch screen volledig vastgelopen is, ik zie nu standaard de tijd, en dat gaat niet meer weg. Me telefoon laatst weer geupdate, (Wat het soort zelfde resultaat geeft als reset to factory) maar geen resultaat.
Uit en aan zetten werkt idd ook niet

P.S Je kan met de software die er bij zit, back up maken van je gegevens op je telefoon, alleen denk ik niet dat het gaat helpen om het te resetten naar factory defaults

[ Voor 5% gewijzigd door Sinester op 31-01-2010 11:20 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook dat me touch screen volledig vastgelopen is, ik zie nu standaard de tijd, en dat gaat niet meer weg. Me telefoon laatst weer geupdate, (Wat het soort zelfde resultaat geeft als reset to factory) maar geen resultaat.
Uit en aan zetten werkt idd ook niet
Ik heb sinds gisteren precies hetzelfde. Uit/aan verschillende keren geprobeerd (ook met accu er even paar minuten uit) Update opnieuw uitgevoerd. Niks werkt. Iemand een oplossing hiervoor? Batterij gaat wel heel erg snel leeg zo met het licht van het stand-by scherm continue aan.. :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier net dat T-mobile ook de nieuwe firmware heeft vrijgegeven, maar welke versie is dit precies?
Daarnaast, heb het topic doorgelezen, en vroeg me af of er inmiddels al een soort van navigatie is voor deze telefoon (gratis, wel te verstaan :) )

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023
Zo te horen zijn er veel mensen met het tochprobleem. Bij mij trad het probleem de 2e week op, gelukkig ken ik iemand bij Typhone dus had ik mijn Aino ook binnen een week weer terug. Eerst zou het om een update gaan maar later bleek dat ze het scherm hebben vernieuwd.

Een vraag waar ik sinds dit weekend mee zit is het overbrengen van media content via Wi-Fi. In de reclames etc vertellen ze dat het allemaal draadloos gaat en dat je hem in het dock moet zetten. Als ik de telefoon verbind met het thuisnetwerk en ik onder Agenda --> Media Home selecteer gaat hij verbinden met Media Go, om de basisinstellingen uit te voeren. Vervolgens geeft hij aan dat ik moet kijken of Media Go op me pc staat en gestart is, en of hij de optie ''Media Delen'' ingeschakeld heeft (In Media Go: Extra --> Voorkeuren --> Netwerk ) Die heb ik ook aanstaan maar nog steeds krijg ik dan de melding op me telefoon.

Hoe werkt dat Media Home nou precies? Want het lijkt me erg fijn werken.

Weet iemand trouwens of er al een mogelijkheid is om de Aino als volledig touchscreen te gebruiken>

[ Voor 5% gewijzigd door Richard! op 01-02-2010 19:57 ]

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen? :)

Ik heb sinds een maand de Aino en ben er heel blij mee, alleen wanneer ik Youtube aan heb staan en ik draai het toestel, omdat ik groter beeld wil hebben dan draait hij wel, maar het beeld blijft klein 8)7 :/ . Heeft iemand tips en/of de oplossing hoe ik groter beeld kan krijgen??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard! schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:54:
Zo te horen zijn er veel mensen met het tochprobleem. Bij mij trad het probleem de 2e week op, gelukkig ken ik iemand bij Typhone dus had ik mijn Aino ook binnen een week weer terug. Eerst zou het om een update gaan maar later bleek dat ze het scherm hebben vernieuwd.
Had jij ook dat het licht van je stand-by scherm aan bleef?
Vandaag nog een keer de laatste update geïnstalleerd maar helaas. Ik denk dat het niet aan m'n software ligt maar aan m'n scherm. Morgen maar even terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
Nee daar had ik geen last van. Bij mij is het hele scherm ook vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas gaat t bij mij wat langer duren, 4 tot 5 weken |:( Ben benieuwd wat ze gaan doen, verkoopster dacht dat het toch aan de software lag. Als ie t maar weer doet straks.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij 2 weken geleden al problemen met het aanblijven van de schermverlichting en het niet meer werken van het touchscreen. Is nu ter reparatie weggebracht, ik hoop hem volgende week terug te krijgen. Als er iets spannends uit komt laat ik het weten. Het gebeurt nu bij zoveel mensen dat het haast geen toeval meer kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!

Een vraag waar ik sinds dit weekend mee zit is het overbrengen van media content via Wi-Fi. In de reclames etc vertellen ze dat het allemaal draadloos gaat en dat je hem in het dock moet zetten. Als ik de telefoon verbind met het thuisnetwerk en ik onder Agenda --> Media Home selecteer gaat hij verbinden met Media Go, om de basisinstellingen uit te voeren. Vervolgens geeft hij aan dat ik moet kijken of Media Go op me pc staat en gestart is, en of hij de optie ''Media Delen'' ingeschakeld heeft (In Media Go: Extra --> Voorkeuren --> Netwerk ) Die heb ik ook aanstaan maar nog steeds krijg ik dan de melding op me telefoon.

Hoe werkt dat Media Home nou precies? Want het lijkt me erg fijn werken.

Weet iemand trouwens of er al een mogelijkheid is om de Aino als volledig touchscreen te gebruiken>
Iemand enig idee?

Het schermgedeelte van me telefoon wat je omhoog slide, zit nogal wat speling in, eerst viel het wel mee maar het wordt volgens mij steeds erger. Hebben jullie hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het videoformaat van de Aino is standaard mp4.

@ Richard, Het is helaas nog niet mogelijk om het gewone menu dmv de touchscreen te bedienen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2010 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph9994
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-04 19:03
hoi

ik wil ook een aino gaan kopen.

maar ik zit nu bij vodafone.(prepaid) en officieel kun je de aino nog niet bij vodafone krijgen.

weet iemand een oplossing hiervoor zonder mijn huidige nummer te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland kroes
  • Laatst online: 11:59
[quote]Het schermgedeelte van me telefoon wat je omhoog slide, zit nogal wat speling in, eerst viel het wel mee maar het wordt volgens mij steeds erger. Hebben jullie hier last van? [quote]

Nee. Bij mij zit er nog steeds geen speling op.

Ik heb de aino nu vanaf 15 december. In het begin viel de accuduur een beetje tegen, maar op dit moment valt het reuze mee. Let wel, ik heb bleutooth en wifi uit staan. deze zet ik alleen aan, als ze nodig zijn.
Ook s 'avonds, als ik naar bed ga, gaat 'ie uit. Dan doe ik 3 dagen met een accu.

Het is wel zo, als de batterij leeg aangeeft, dat 'ie dan nog een hele tijd meegaat. Dus die tijd moet je wel meetellen.
Verder heb ik weinig tot geen last van vastlopers. Ik heb wel af en toe het gevoel, dat de processor het niet kan bijbenen. Neem nu dat stomme spelletje met die pinguins. Het beeld hapert dan om de zoveel tijd. Ook met starten van sommige applicaties, moet je even wachten.

Maar ja, och. Het zit toch uiteindelijk allemaal in zo'n klein kastje gepropt, misschien verwacht ik wel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph9994 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 01:23:
hoi

ik wil ook een aino gaan kopen.

maar ik zit nu bij vodafone.(prepaid) en officieel kun je de aino nog niet bij vodafone krijgen.

weet iemand een oplossing hiervoor zonder mijn huidige nummer te verliezen?
Als de Vodafonewinkel het toestel niet in het assortiment heeft kun bijvoorbeeld wel bij Tfortelecom, Belcompany of Phonehouse terecht. Zij verkopen ook abonnementen van Vodafone en daar zou je eventueel wel de Aino kunnen nemen met een Vodafone abonnement, als zij het toestel in het assortiment hebben.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste